Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Π.Κ.Δ.Ι. Κυριακές στο πανί


Κυριακή 11 Μαρτίου 2012
Walter Salles, Ημερολόγια Μοτοσυκλέτας

Diarios de Motocicleta, Αργεντινή – ΗΠΑ – Χιλή – Περού – Βραζιλία – Γερμανία – Γαλλία – Ην. Βασίλειο, 2004, 126΄
Ο Ernesto Guevara, στο τελευταίο έτος της ιατρικής, και ο φίλος του βιοχημικός Alberto Granado, ξεκινούν ένα ταξίδι που θα τους βγάλει για πρώτη φορά έξω από τα σύνορα της χώρας τους Αργεντινής. Με μοτοσυκλέτα, ωτοστόπ, με τα πόδια και με σχεδία, οι δύο φίλοι θα διασχίσουν τις περισσότερες χώρες της Λατινικής Αμερικής για να καταλήξουν να δουλέψουν εθελοντικά σε μια κοινότητα λεπρών στο Περού, ολοκληρώνοντας ένα ταξίδι 7 μηνών. Γύρω τους, μικρές ιστορίες δυστυχίας, φτώχιας και ασθένειας• το καθαρό βλέμμα του Ernesto, όπως και η φωτογραφική του μηχανή που παρατηρεί έναν νέο κόσμο, βλέπει τη δυνατότητα αλλαγής μέσα στην αδικία ως μια προσωπική απόφαση.
Πρόκειται για μια ιστορία μεταστροφής του τότε ακόμα νεαρού και εσωστρεφούς Ernesto Guevara, που «συνέβαλε» και αυτή στο να γίνει ο Che. Φαινομενικά απλοϊκή, βασίζεται σε απλά, καθημερινά γεγονότα που αλλάζουν την αντίληψη του Ernesto για τις κοινωνικές δομές της Λατινικής Αμερικής. Παρ’ όλα αυτά, οι μικρές του αποφάσεις και τα απλά πράγματα που υποδηλώνουν την αφύπνισή του έχουν μια δύναμη με τη σιγουριά με την οποία γίνονται, ώστε να είναι σχεδόν συμβολικά.
Ο βραζιλιάνος σκηνοθέτης Walter Salles συντονίζει μια πολυεθνική παραγωγή που βασίζεται στα πραγματικά απομνημονεύματα του Che και του φίλου του Alberto από αυτό το ταξίδι.

Ώρα έναρξης: 8.30 μ.μ.
Πολιτιστικός Πολυχώρος Παλιά Σφαγεία.
Είσοδος ελεύθερη.
Διεύθυνση
Αγίας Μαρίνας 55, 45221, Ιωάννινα.

ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ


 Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ
11 Μαρτίου 2012
Αγία Κυριακή - Μπεζοβολιός Πάργας (738 μ) (Α-Β)
Ώρες πορείας: 4-5

  Αναχώρηση: 07:00 [από την Περιφέρεια Ηπείρου]
Αρχηγοί πορείας Α: Κώστας Φατήρας, Παναγιώτης Μπάλλος
Αρχηγοί πορείας Β: Γιάννης Βέρμπης, Δημήτρης Μιτσούλης
Πληροφορίες, δηλώσεις συμμετοχής, στα Γραφεία του Συλλόγου, 28ης Οκτωβρίου 17Α (εντός στοάς) καθημερινά 7-9μμ. τηλ., fax.: 26510-22138

Υπ.Π.Δ.Β.Μ.Θ., Προσλήψεις αναπληρωτών

«Επίδομα θέσης αναπληρωτών εκπαιδευτικών»

 
Αρ. Πρωτ:831
Αθήνα 7/3/2012

Προς
1. Τον Υπουργό Διοικητικής και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
κ. Δημήτρη Ρέππα
2. Τον Υπουργό Οικονομικών
κ. Ευάγγελο Βενιζέλο
3. Τον Υπουργό Παιδείας
κ. Γεώργιο Μπαμπινιώτη   
Θέμα: «Επίδομα θέσης αναπληρωτών εκπαιδευτικών»

Κύριοι Υπουργοί ,

Σύμφωνα με την υπ’ αριθμ: οικ.2/13917/0022 Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργών Διοικητικής και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης- Οικονομικών που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 414/23-2-2012, οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί πέραν του βασικού μισθού που δικαιούνται σύμφωνα με την παρ. 1και 2 της ανωτέρω Απόφασης, δικαιούνται  τα επιδόματα και τις παροχές που προβλέπονται από τις διατάξεις των άρθρων 15,16,17 και 20, του Ν.4024/2011.
Δεν αναφέρεται πουθενά το επίδομα Θέσης Ευθύνης του άρθρου 18 του ανωτέρω νόμου για όσους ασκούν καθήκοντα προϊσταμένων οργανικών μονάδων οποιουδήποτε επιπέδου.
Έτσι ένας αναπληρωτής που μπορεί να υπηρετεί ως προϊστάμενος 1/θ, 2/θ και 3/θ Δημοτικού σχολείου και Νηπιαγωγείου, στερείται του Επιδόματος Θέσης Ευθύνης, σύμφωνα με την ανωτέρω απόφαση, για όσο χρόνο ασκεί αυτά τα καθήκοντα.
Θεωρούμε πως η απόφαση είναι άδικη και ζητούμε άμεσα να χορηγηθεί το επίδομα θέσης και στους συναδέλφους μας που ενώ κατέχουν θέση ευθύνης δεν το λαμβάνουν με βάση αυτή την απόφαση.

Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Ανακοινώθηκε ο μίνι ανασχηματισμός



real.gr








Ρεπορτάζ: Σταθόπουλος Σωτήρης

Ο Μιχ. Χρυσοχοΐδης στο υπουργείο Προστασίας του πολίτη, η Ά. Διαμαντοπούλου στο υπουργείο Ανάπτυξης. Ο καθηγητής Γ. Μπαμπινιώτης νέος υπουργός Παιδείας.

Είχε προηγηθεί συνάντηση του Ευ. Βενιζέλου με τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη. Παράλληλα στο Μέγαρο Μαξίμου όπως είχε αποκαλύψει από νωρίς το απόγευμα στο Real.gr στην κατ ιδίαν συνάντηση που είχε  ο Λουκάς Παπαδήμος με τον Γ. Παπανδρέου αποφασίστηκε η «μετακόμιση» του Μ. Χρυσοχοΐδη στο υπουργείο προστασίας του πολίτη.

Μετά την άρνηση του Αντώνη Σαμαρά να τοποθετήσει ένα ακόμη «γαλάζιο» στέλεχος στην κυβέρνηση, ο Πρωθυπουργός κάλεσε στο Μαξίμου τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ προκειμένου να αποφασίσουν από κοινού ποιος θα αναλάβει το υπουργείο Ανάπτυξης στην περίπτωση που ο Μ. Χρυσοχοΐδης μεταβεί στην Κατεχάκη. Είναι η τρίτη φορά που ο Μιχάλης Χρυσοχοιδης αναλαμβάνει την θέση του υπουργού Προστασίας του πολίτη με υφυπουργούς τους κυρίους Οικονόμου και Όθωνα.
Η μέχρι πρότεινος υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου αναλαμβάνει το υπουργείο Ανάπτυξης.  
Τη θέση της Άννας Διαμαντοπούλου στο υπουργείο Παιδείας αναλαμβάνει ο καθηγητής Γ. Μπαμπινιώτης.

ΔΗΜΟΣ ΙΩΑΝΝΙΤΩΝ, Λάδι Μεσσηνίας σε τιμή παραγωγού φέρνει ο ΟΚΠΑΠΑ

Ημερομηνία: 06/03/2012
Θέμα: Λάδι Μεσσηνίας σε τιμή παραγωγού φέρνει ο ΟΚΠΑΠΑ

Ανάχωμα στην κρίση, δημιουργεί με μία ακόμη πρωτοβουλία που αναλαμβάνει ο Οργανισμός Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης του Δήμου Ιωαννιτών.
Λαμβάνοντας υπόψιν τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που έχει δημιουργήσει η κρίση και την αδυναμία του καταναλωτικού κοινού να καλύψει το σύνολο των καθημερινών του αναγκών ήρθε σε συμφωνία με τους παραγωγούς της Μεσσηνίας, ώστε το αμέσως επόμενο διάστημα να διατεθεί ελαιόλαδο ελεγμένο, άριστης ποιότητας στο καταναλωτικό κοινό των Ιωαννίνων.
Το ελαιόλαδο θα φτάσει τυποποιημένο σε συσκευασίες των δέκα και είκοσι λίτρων και θα διατίθεται προς πώληση στην τιμή των τριών ευρώ το κιλό.
Οι πολίτες που επιθυμούν να προμηθευτούν ποσότητες ελαιόλαδου θα πρέπει να συμπληρώσουν την σχετική αίτηση που βρίσκεται στα γραφεία του ΟΚΠΑΠΑ κι έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου http://www.ioannina.gr/p2/index.php
Αιτήσεις θα υποβάλλονται μέχρι την Τετάρτη 14 Μαρτίου.
Περισσότερες πληροφορίες παρέχονται στο τηλέφωνο 26510 77077.
Να σημειωθεί ότι από την Διοίκηση του Οργανισμού έχει γίνει ανάλογη πρόταση στους πατατοπαραγωγούς της Χρυσοβίτσας και αναμένεται η απάντησή τους.
«Υλοποιούμε βήμα- βήμα, ένα πλέγμα δράσεων που θα αποτελέσουν ασπίδα στην κρίση και θα συμβάλλουν στην ανακούφιση των νοικοκυριών. Πρόκειται για πρωτοβουλίες που αγκαλιάζονται από τους πολίτες και τις οποίες θα συνεχίσουμε το προσεχές διάστημα και με άλλα προϊόντα ώστε να φτάνουν κατευθείαν από τον παραγωγό στον καταναλωτή σε χαμηλή τιμή», ανέφερε σε δηλώσεις του ο Πρόεδρος του ΟΚΠΑΠΑ Φίλιππας Τσουμάνης.

«Η φύση σε πρώτο πλάνο»


ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΕΘΝΩΝ & ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΛΟΓΟΥ & ΤΕΧΝΗΣ


ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΛΕΣΧΗ
Η Επιτροπή Λόγου και Τέχνης σε συνεργασία με την Κινηματογραφική Ομάδα του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (Κ.Ο.Π.Ι) στo πλαίσιο της Κινηματογραφικής Λέσχης παρουσιάζει το αφιέρωμα:
«Η φύση σε πρώτο πλάνο»
                                                                                                                                                           
  • Την Τετάρτη 7 και την Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012 προβάλλεται η ταινία: Το κυνήγι της πεταλούδας “La chasse aux papillons”, Otar Iosseliani (Γαλλία-Γερμανία-Ιταλία,1992, 115΄)

Το σενάριο και η σκηνοθεσία είναι του Otar Iosseliani. Παίζουν οι ηθοποιοί: Pierrette Narda Blanchet, Thamara Tarassachvili, Aleksandre Tcherkassoff, Pompom Bailhache, Alexandra Liebermann, Lilia Ollivier, Emmanuel de Chauvigny
Ευρωπαϊκό βραβείο C.I.C.A.E., βραβείο Pasinetti, βραβείο Felix, βραβείο Triumph καλύτερης ξένης ταινίας, βραβείο Sergio Amidei καλύτερου σεναρίου.

Ο Otar Iosseliani στο κυνήγι της πεταλούδας παρατηρεί τις «πεταλούδες» που χάνονται και μελαγχολεί με τα «τρωκτικά» που επιβιώνουν και αναφύονται στη θέση κάθε «πεταλούδας» που πεθαίνει, με όλους τους διαφορετικούς τύπους και «νόμους»: δια της αγοραπωλησίας και της κληρονομιάς. Το είδος των «πεταλούδων» εκλείπει. Τελευταίοι επίγονοι της είναι απόγονοι αριστοκρατικών οικογενειών- και μάλιστα, από την Τσαρική Αυτοκρατορία. “Αυτές οι «πεταλούδες» είναι γένους θηλυκού, διότι, ο μέσος όρος ηλικίας των γυναικών είναι ως γνωστόν υψηλότερος από εκείνον των ανδρών, και είναι «πεταλούδες» διότι είναι συμφιλιωμένες με τη ζωή τους και προορισμένες να πεθάνουν εν ηρεμία και γαλήνη.”, λέει ο Iosseliani.
Έτσι, σε ένα ειδυλλιακό φυσικό περιβάλλον, στην ομιχλώδη γαλλική ύπαιθρο, δύο γηραιές εξαδέλφες κατοικούν σε μια μεγάλη, παλιά βίλα, γεμάτη ακόμα από πολύτιμα αντικείμενα και έπιπλα. Οι δύο γριούλες ζουν ήρεμα το τέλος του φυσικού χρόνου τους: η μία, βυθισμένη απόλυτα στο παρελθόν, που ανακαλείται μάλιστα μέσα από ένα τραγούδι, σαν φάντασμα (τον τσαρικό αξιωματικό υποδύεται ο ίδιος ο Iosseliani), η άλλη, κυκλοφορώντας με άνεση και εκκεντρικότητα. Περνούν τις μέρες τους ακούγοντας στο ραδιόφωνο τον απόηχο μιας ανήσυχης και παράξενης εποχής σε ένα κατά τα άλλα αρμονικό περιβάλλον όπου όλοι τις αγαπούν και τις σέβονται. Παρ’ όλα αυτά η αρμονία αυτή φαίνεται να περιορίζεται αποκλειστικά και μόνο στην εξωτερική και περιβαλλοντική όψη της γαλλικής εξοχής, αφού από τη ζωή των δύο γυναικών δε λείπουν οι υστεροβουλίες και η εκμετάλλευση. Για τον Iosseliani, η κατηγορία των «τρωκτικών» περιλαμβάνει άτομα ανεξαρτήτως φύλου, χρώματος και ταξικής προέλευσης. Γιαπωνέζοι κτηματομεσίτες, μια μαύρη σύζυγος πάμπλουτου γάλλου συμβολαιογράφου, μια ομάδα τρομοκρατών, ρώσοι προλετάριοι, γάλλοι μπουρζουάδες, είναι ένα συνονθύλευμα ατόμων με διαφορετικά συμφέροντα που τραυματίζουν την «ψυχική» ισορροπία του κόσμου προκείμενου να πλουτίσουν ή να καταστρέψουν. Το κυνήγι της πεταλούδας μπορεί να θεωρηθεί μια γιορτή, της οποίας περιγράφεται η ενδεχόμενη εξαφάνιση. Ο γεωργιανός σκηνοθέτης οργανώνει σιγά σιγά τη μελαγχολική αυτή γιορτή, όπου όλα είναι πραγματικά και ρεαλιστικά, κι όμως όλα γεννούν μια χρονική και ποιητική μετατόπιση, μια εκκρεμότητα ονείρου και νοσταλγίας.


Αίθουσα Λόγου και Τέχνης «Δημήτρης Χατζής», Πανεπιστημιούπολη, στις 8:30 το βράδυ. ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ.
 

Δεν μας υποκινούν, έχουμε κρίση

Πρόστιμα για το κάπνισμα μετά από εισαγγελική παρέμβαση

Νέα σκληρά μέτρα τον Ιούνιο με τη... μεζούρα της τρόικας


Του θανάση Λυρτσογιάννη

Ας ετοιμαζόμαστε για νέα μέτρα και μάλιστα σκληρά τον Ιούνιο. Η εκτέλεση του προϋπολογισμού μάς οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην προκρούστεια κλίνη της τρόικας. Οι Τόμσεν και Σία θα μας ράψουν νέο κοστούμι σκληρών περικοπών. Ηδη πήραν τη μεζούρα στο χέρι και μετρούν τα στοιχεία της εκτέλεσης του προϋπολογισμού τον Ιανουάριο. Δεν γινόμαστε μάντεις κακών, ούτε τον ρόλο της Κασσάνδρας ζηλέψαμε ξαφνικά.
Αλλά όταν οι επιχορηγήσεις προς τα ασφαλιστικά ταμεία έχουν από τον Ιανουάριο υπερβεί τα όρια ασφαλείας, όταν ο ΦΠΑ συνεχίζει να πραγματοποιεί χαμηλή πτήση και η φοροδιαφυγή υψηλή, όταν θα καθυστερήσει η υποβολή των φορολογικών δηλώσεων, θα φτάσουμε στον Ιούνιο με τεράστιες τρύπες στον προϋπολογισμό.
Οπότε η τρόικα, ενεργώντας κατά τον δικό της ανεκδιήγητο και επιβλαβή για τους πολίτες και την οικονομία τρόπο, θα ζητήσει νέες περικοπές, κυρίως στις συντάξεις, σπρώχνοντας τη χώρα πιο βαθιά στην ύφεση και στο σπιράλ του θανάτου.
Λύσεις υπάρχουν; Ασφαλώς. Ομως απουσιάζουν δύο βασικές προϋποθέσεις: το κατάλληλο πολιτικό σύστημα που θα αναζητήσει τη σωστή λύση, θα πείσει τους δανειστές και θα καταφέρει να την επιβάλει στην τρόικα. Η δεύτερη προϋπόθεση είναι το Δημόσιο γενικότερα και ο εισπρακτικός μηχανισμός ειδικότερα, που αδυνατούν να κάνουν το προφανές: να εισπράξουν.
Λαλίστατοι οι υπουργοί και οι επικεφαλής των ταμείων. Ομως έχουν αποτύχει παταγωδώς όταν δεν καταφέρνουν να περιορίσουν τη φοροκλοπή του ΦΠΑ (αντί να μειώνεται αυξάνει), τη φοροδιαφυγή ούτε την εισφοροδιαφυγή στα ταμεία. Και την αποτυχία δεν την πληρώνουν αυτοί, αλλά δυστυχώς οι πολίτες.
lyrtso@pegasus.gr
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22793&subid=2&pubid=63625558

Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

Έκκληση του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού για τη συγκέντρωση ειδών πρώτης ανάγκης


Δευτέρα, 05 Μάρτιος 2012

Το Περιφερειακό Τμήμα Ιωαννίνων του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού ανταποκρινόμενο στις ανάγκες που προκύπτουν από τη γενικότερη οικονομική κατάσταση συμβάλλει καθημερινά
στην ικανοποίηση αναγκών των ευάλωτων πληθυσμιακών ομάδων.
Για το λόγο αυτό κάνει έκκληση για τη συγκέντρωση ειδών πρώτης ανάγκης:
    Ιματισμός (κουβέρτες, χειμερινά ρούχα ανδρικά-γυναικεία-παιδικά)
    Τρόφιμα (γάλα, ζάχαρη, παιδικές τροφές, λάδι και όσπρια)
    Είδη υγιεινής (παιδικές πάνες, σαπούνια, ξυραφάκια)
Η συγκέντρωση θα πραγματοποιείται στα γραφεία του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Ιωαννίνων στην οδό Γ. Παπανδρέου 2, καθημερινά από ώρα 8:00 έως 14:00, τηλέφωνο επικοινωνίας:2651026581 και 2651037417.
http://www.epirusonline.gr/articles/news/ekklese_tou_ellenikou_erutrou_staurou_gia_te_sugkentrose_eidon_protes_anagkes

Δέκα οδηγίες δίνει προς τα σχολεία εγκύκλιος του υπ. Παιδείας για την αποτελεσματική πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Δέκα οδηγίες δίνει προς τα σχολεία εγκύκλιος του υπ. Παιδείας για την αποτελεσματική πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και της επιθετικότητας μεταξύ των μαθητών οι οποίες έχουν ως εξής:

1. Διαμόρφωση καλού σχολικού κλίματος επικοινωνίας, διαλόγου και εμπιστοσύνης, ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς και μαθητές. Το κλίμα επικοινωνίας και διαλόγου θα πρέπει να υποστηρίζεται έμπρακτα τόσο από το Διευθυντή της σχολικής μονάδας, όσο και από τους εκπαιδευτικούς μέσα στις τάξεις.
2 Αξιοποίηση του θεσμού των μαθητικών συμβουλίων για την ενίσχυση της ανάδειξης των απόψεων των μαθητών.
3. Παρακολούθηση και προστασία των μελών της σχολικής κοινότητας από οποιαδήποτε απειλή ή άσκηση βίας σε βάρος τους. Κάθε εκπαιδευτικός ή μαθητής θα πρέπει να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του ή τα παράπονά του και εφόσον χρειάζεται, να λαμβάνει εγγυήσεις για την αποτροπή της επανάληψης βλαπτικών συμπεριφορών.
4. Επαρκής ενημέρωση των μαθητών και επικοινωνία στις τάξεις, σχετικά με την άσκηση, το σεβασμό και την προστασία των δικαιωμάτων όλων των μελών της σχολικής κοινότητας. Ειδικότερα, θα πρέπει να γίνονται συζητήσεις και ενημερώσεις σχετικά με την άσκηση βίας, πώς εκδηλώνεται αλλά και για τους τρόπους που μπορεί να αποτραπεί με την συνδρομή όλων.
5. Καθιέρωση διαδικασιών ακρόασης με την συνδρομή του Προϊσταμένου Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης, όταν εκδηλώνεται ένα περιστατικό βίας και ανάθεση ρόλων συμβούλων σε εκπαιδευτικούς με ειδικές γνώσεις και δεξιότητες, ώστε να δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να εξηγούν τις συμπεριφορές τους, να εκφράζουν τις απόψεις τους, να επικοινωνούν ύστερα από την εκδήλωση βίαιων ενεργειών και να γίνεται προσπάθεια συμφιλίωσης μεταξύ των εμπλεκόμενων.
6. Επιβολή κυρώσεων ύστερα από προσεκτική ακρόαση των μερών και με την συνδρομή του Σχολικού Συμβούλου αλλά και του Προϊσταμένου Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης, όπου αυτή κρίνεται αναγκαία.
7. Ενίσχυση του ρόλου των μαθητών στη διαδικασία επίλυσης συγκρούσεων, ενδεχόμενα μέσα από τη δημιουργία ομάδων φιλίας ή διαμεσολάβησης, ανάλογα με τις δυνατότητες υποστήριξης των ομάδων αυτών από τους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας.
8. Ανάπτυξη προαιρετικών ομαδικών δραστηριοτήτων που ενδιαφέρουν τους μαθητές και βοηθούν στην καλλιέργεια στενότερων δεσμών και σχέσεων συνεργασίας μεταξύ τους (π.χ. ομάδες εφημερίδας, περιοδικού, αθλητισμού, ιστολoγίου κ.τ.λ.).
9. Τακτική επικοινωνία με τους γονείς και ευαισθητοποίησή τους, έτσι ώστε να βρίσκονται κοντά στα παιδιά τους και στους προβληματισμούς τους, επικοινωνώντας διαλεκτικά μαζί τους.
10.Συνεργασία ολόκληρης της σχολικής κοινότητας, τόσο σε επίπεδο σχολικού συμβουλίου, όσο και μέσα από τη διοργάνωση εκδηλώσεων ενημέρωσης, συζητήσεων, εκθέσεων που θα προάγουν τις ειρηνικές σχέσεις αλλά και την εγρήγορση όλων, με απώτερο στόχο την αποτροπή της εκδήλωσης μορφών βίας,επιθετικότητας και εκφοβισμού μεταξύ μαθητών.δύσκολη επικοινωνία με τους γονείς τους σε υψηλότερο ποσοστό, συγκριτικά με τους συνομηλίκους τους και οι μαθητές-θύτες αναφέρουν σε υψηλότερο ποσοστό ότι έχουν αυστηρούς/ αυταρχικούς γονείς.

Συνέντευξη Τύπου της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, για τις δράσεις κατά της βίας στα σχολεία

Δελτίο Τύπου


«Αναγνωρίζω, Αρνούμαι, Αντιδρώ στη βία στο σχολείο» 
Συνέντευξη Τύπου της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, για τις δράσεις κατά της βίας στα σχολεία

Οι δράσεις που υλοποιούνται στα σχολεία από το Υπουργείο Παιδείας σε συνεργασία με το «Δίκτυο για τη Βία στο Σχολείο» παρουσιάστηκαν, σήμερα 05/03/2012, σε συνέντευξη Τύπου της πολιτικής ηγεσίας και των μελών του Δικτύου.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ για την αξιολόγηση

 
Αρ. Πρωτ:811
Αθήνα 5/3/2012

Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Κοιν.
1. Υπουργείο Παιδείας
2. M.M.E.



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
για την αξιολόγηση

Συνάδελφοι,
            Στις δύσκολες στιγμές που περνάει ο κόσμος της εργασίας βιώνοντας με τον πιο άγριο τρόπο τις συνέπειες της καπιταλιστικής κρίσης  μέσω των αλλεπάλληλων  μνημονιακών μέτρων που έχουν μετατρέψει τις ζωές μας σε κόλαση, η κυβέρνηση πιστεύει ότι είναι η κατάλληλη εποχή για την εφαρμογή αντιδραστικών μέτρων και ρυθμίσεων που επί χρόνια σχεδίαζε χωρίς να τολμάει την υλοποίησή τους.
Την ώρα που η εκπαίδευση και οι εκπαιδευτικοί στην πατρίδα μας βρίσκονται στο επίκεντρο της πιο βάρβαρης επίθεσης των τελευταίων 50 χρόνων, την ώρα που οι μισθοί μας έχουν μετατραπεί σε φιλοδώρημα και οι νέοι συνάδελφοι έχουν παραδοθεί στην απόλυτη ένδεια των 639 ευρώ το μήνα, τώρα που η παιδεία υποχρηματοδοτείται,  που τα σχολεία δεν έχουν βιβλία, που οι σχολικές επιτροπές δεν καλύπτουν ούτε καν τις στοιχειώδεις ανάγκες για θέρμανση και κιμωλίες, η Υπουργός Παιδείας φέρνει στο προσκήνιο το μπαμπούλα της αξιολόγησης, συνδέοντάς την επίδοση των μαθητών  με τις πενιχρές αποδοχές των εκπαιδευτικών αλλά και με τον εφιάλτη της απόλυσης.
            Το νέο μισθολόγιο – φτωχολόγιο (Ν. 4024/2011) της εξαθλίωσης συνδέει τη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη με την αξιολόγηση. Θέτει φραγμούς με μια σειρά από αυθαίρετες ποσοστώσεις, ανοίγοντας – μέσω της αξιολόγησης – και τον καιάδα των απολύσεων.
Είναι εμφανής ο στόχος να απαλλαγεί το κράτος από τις διαχρονικές του ευθύνες και να υποδειχθεί ως μοναδικός υπαίτιος των προβλημάτων της εκπαίδευσης ο εκπαιδευτικός, ο οποίος θα πρέπει να είναι και ευχαριστημένος με τα ψίχουλα που του παρέχουν ως ανταμοιβή για την προσφορά του.
            Στο νέο σχολείο που προετοιμάζεται ο εκπαιδευτικός εκτός από ενδεής θα πρέπει να είναι πειθήνιος και υποταγμένος. Απόλυτα χειραγωγημένος από την κεντρική εξουσία και απόλυτα μόνος από υπεράσπιση. Όλο αυτό το αυταρχικό, αντιεκπαιδευτικό πλέγμα, δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό από κανένα. Υπάρχει μια ξεκάθαρη απάντηση όλων: Φτάνει πια, ως εδώ.
            Οι εκπαιδευτικοί δεν αποδέχονται τον εργασιακό μεσαίωνα που τους επιβάλλουν. Με αυτό το περιβάλλον και αυτά τα δεδομένα αρνούνται να παραδοθούν ως εξιλαστήρια θύματα της κακοδαιμονίας της ελληνικής εκπαίδευσης.
Ο Κλάδος των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με αποφάσεις των Γενικών του Συνελεύσεων έχει ταχθεί καθαρά υπέρ της αυτοαξιολόγησης του εκπαιδευτικού και της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου. Μιας αξιολόγησης που καμιά σχέση δεν έχει με τις εξαγγελίες της κυβέρνησης.
            Η αξιολόγηση που προτείνουμε πρέπει να λειτουργεί ως ανατροφοδοτικός μηχανισμός της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Να αξιολογεί το σύνολο των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία (υποδομές, αναλυτικά προγράμματα, βιβλία, επιμόρφωση, συνθήκες άσκησης εκπαιδευτικού έργου), να κινείται στους άξονες προγραμματισμός, στοχοθεσία, παρακολούθηση και αξιολόγηση από συλλογικά όργανα (Σύλλογος Διδασκόντων σε συνεργασία με το Σχολικό Σύμβουλο), να έχει στόχο την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού  έργου και τη βελτίωση του εκπαιδευτικού και σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να ταυτίζεται με τη διαδικασία βαθμολογικής κατάταξης  και μισθολογικής εξέλιξης. Η διαδικασία της αξιολόγησης οφείλει να απαντά στα εξής ερωτήματα : 1. Τι προγραμματίζεται. 2. Πώς εφαρμόζεται, αυτό που προγραμματίζεται, στην πράξη. 3. Τι αξιολογείται. 4. Πώς αποτιμάται το τελικό αποτέλεσμα. 5. Ποιες πρωτοβουλίες πρέπει να αναληφθούν για τη βελτίωση τις προσπάθειας.  Για μας η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου αφορά εκείνη τη διαδικασία που θα συνδέει το προϊόν της αξιολόγησης, είτε της σχολικής μονάδας, είτε της ευρείας περιφέρειας με μέτρα διορθωτικά τόσο σε οικονομική κατεύθυνση όσο και σε διδακτική και παιδαγωγική. Η διαρκής επιμόρφωση, η πλήρης υλικοτεχνική υποδομή, ο συμβουλευτικός ρόλος των στελεχών της εκπαίδευσης και μόνο, είναι κάποιες από τις δικλείδες που ασκούν προωθητικό ρόλο στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου.
Ο εκπαιδευτικός και το έργο του  δεν κρίνονται  από μονοπρόσωπα αλλά από συλλογικά όργανα,  το δε αποτέλεσμα της κρίσης σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να είναι προϊόν αποκλειστικά αξιολογικής έκθεσης και δε είναι δυνατό να  χρησιμοποιείται ως πειθαρχικό μέτρο και να συνδέεται με την υπηρεσιακή, μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη του εκπαιδευτικού. Τόσο στον προγραμματισμό, στο σχεδιασμό και στην αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου βασική και καθοριστική είναι η συμμετοχή του Συλλόγου Διδασκόντων σε συνεργασία με το σχολικό Σύμβουλο.
            Εκείνο που πρέπει να γίνει κατανοητό από όλους και ιδιαίτερα από τα εμπλεκόμενα μέρη είναι, ότι για να εφαρμοστεί και ιδιαίτερα να πετύχει ένα  σύστημα αξιολόγησης, πρέπει να συζητηθεί και να τύχει της αποδοχής τόσο από την πλευρά των αξιολογητών, όσο και των αξιολογούμενων. Από το  προϊόν της αξιολογικής διαδικασίας πρέπει να προκύπτει όφελος, ποιότητα και αναβάθμιση της ίδιας της εκπαίδευσης.
            Υπάρχει κατηγορηματική διαφωνία με τα νομοθετήματα των τελευταίων χρόνων (Ν. 3848/10, Ν. 4024/11) γιατί είναι φανερό ότι στόχος τους δεν είναι η αναβάθμιση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου αλλά η χειραγώγηση των εκπαιδευτικών η κατηγοριοποίηση των σχολείων και σε τελική ανάλυση η δημιουργία εκείνων των συνθηκών που θα μετατρέπουν τον εκπαιδευτικό σε ένα φοβισμένο και άβουλο όργανο που άκριτα και κάτω από τον φόβο τιμωρητικών διατάξεων θα εφαρμόζει όσα του επιβάλλονται.
            Οι πρόσφατες δηλώσεις της Υπουργού Παιδείας και οι προθέσεις της κυβέρνησης – μέσω του προγραμματισμού της Διεύθυνσης Σπουδών, φανερώνουν ότι  επιθυμούν,  η αξιολόγηση στην εκπαίδευση να αφορά μόνο τον εκπαιδευτικό και να έχει αυστηρά ελεγκτικό διοικητικό χαρακτήρα  απαλλάσσοντας την Πολιτεία από τις τεράστιες ευθύνες της. Ο εκπαιδευτικός αντιμετωπίζεται ως αυτός που ανά πάσα στιγμή χρειάζεται πολλαπλούς αξιολογητές, σχολικό σύμβουλο και διευθυντή με τη δαμόκλειο σπάθη πάνω από το κεφάλι του για να αποδώσει.
               Η πραγματικότητα όμως αποδεικνύει ότι η Πρωτοβάθμια εκπαίδευση στη χώρα μας λειτουργεί κυρίως χάρη στην ευσυνειδησία και το φιλότιμο του Έλληνα εκπαιδευτικού. Τα σχολεία λειτουργούν, σήμερα, με σοβαρές ελλείψεις στα βιβλία, χωρίς χρήματα, χωρίς πετρέλαιο, με εκπαιδευτικούς που είναι οικονομικά εξαθλιωμένοι και που η Κυβέρνηση θέλει να είναι υποταγμένοι και να μην προβάλουν  αντιστάσεις.
            Ο κλάδος των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από τη δεκαετία του ΄80 έχει δώσει μεγάλες και νικηφόρες μάχες για την κατάργηση του επιθεωρητή και του επιθεωρητισμού και τις δεκαετίες του ΄90 και του ΄00 έχει συγκρουσθεί με επιτυχία με τις προσπάθειες επιβολής εξωτερικών αξιολογητών στην εκπαίδευση και έχει αποτρέψει την επιβολή της αξιολόγησης που ήταν έξω από τις θέσεις του. Το ίδιο θα κάνει και σήμερα με μεγαλύτερη αποφασιστικότητα .
Το Δ.Σ. της ΔΟΕ είναι  κατηγορηματικά αντίθετο σε αυτή την  μορφή  αξιολόγησης – χειραγώγησης που προσπαθεί να επιβάλλει η Κυβέρνηση και καλεί το Υπουργείο Παιδείας να μη προχωρήσει στην υλοποίησή της, σε διαφορετική περίπτωση η αντίδραση του οργανωμένου  κλάδου θα είναι τέτοια που θα ανατρέψει για άλλη μια φορά τα σχέδιά τους.

ΟΧΙ στην αξιολόγηση- χειραγώγηση των εκπαιδευτικών.
ΟΧΙ στην  κατηγοριοποίηση  μαθητών και σχολείων.
Ακώλυτη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη.
Κατάργηση  του νομικού πλαισίου για την αξιολόγηση Ν. 3848/10 και 4024/11.
Παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στα σχολεία.

Για το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.
Ο Πρόεδρος                                                         Ο Γενικός Γραμματέας


      Μαντάς Κομνηνός                                                Πετράκης Σταύρος

Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

Κυριακή 4 Μαρτίου 2012, Μίλος Φόρμαν, Αμαντέους

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΟΥ ΙΩΑΝΝΙΤΩΝ
 Ώρα έναρξης: 8.30 μ.μ.
Πολιτιστικός Πολυχώρος Παλιά Σφαγεία.
Είσοδος ελεύθερη.
Διεύθυνση
Αγίας Μαρίνας 55, 45221, Ιωάννινα.
Κυριακή 4 Μαρτίου 2012
Μίλος Φόρμαν, Αμαντέους

Amadeus, ΗΠΑ,1984, 160΄
Ο Antonio Salieri, συνθέτης της αυλής του αυτοκράτορα της Αυστρο-ουγγαρίας, παρακολουθεί έκπληκτος τη ζωή και το έργο του Μότσαρτ, ενός παιδικού μουσικού ταλέντου που εξελίσσεται σε έναν συνθέτη που αλλάζει τα μουσικά πράγματα της εποχής του. Ο Σαλιέρι πνίγεται σε συναισθήματα ζήλιας και θυμού, βλέποντας ότι αυτό το «θεϊκό» ταλέντο ανήκει σε έναν άσχημο, ακαλαίσθητο νεαρό, που αδυνατεί να συντηρήσει τον εαυτό του και να ελέγξει την προσωπική του ζωή. Η αλάνθαστη πηγαία δύναμη και το εμπνευσμένο ρίσκο διαλύουν τους κανόνες ευσέβειας που διέπουν τον κόσμο του Σαλιέρι. Το αντιαισθητικό γέλιο του Μότσαρτ αντηχεί στα αυτιά του Σαλιέρι ως η ειρωνεία του Θεού απέναντι στην αδυναμία του να πιστέψει την ίδια του τη μετριότητα.
Το μεγάλο ρίσκο το παίρνει εδώ βεβαίως ο ίδιος ο Μίλος Φόρμαν, διασκευάζοντας ένα θεατρικό του Peter Shaffer που έχει αρκετά ψευδοϊστορικά στοιχεία (η αντιπαλότητα του Σαλιέρι προς τον Μότσαρτ αμφισβητείται). Η συνταγή πετυχαίνει, παρ’ όλο που οι χαρακτήρες έχουν μια σύγχρονη αληθοφάνεια και ο Mότσαρτ παρουσιάζεται σαν ένας κακομαθημένος γλεντζές. Η γοητεία των χαρακτήρων βρίσκεται ακριβώς στο ότι απελευθερώνονται από το ιστορικό πλαίσιο.
Ο Μίλος Φόρμαν επιστρέφει στη γενέτειρά του Τσεχία (πρώην Τσεχοσλοβακία), για να κάνει τα γυρίσματα της ταινίας του στο άθικτο αρχιτεκτονικό περιβάλλον της Πράγας. Είχε φύγει το 1968 κατά την εισβολή του στρατού του συμφώνου της Βαρσοβίας που τελείωσε την «Άνοιξη της Πράγας».

Ανάπτυξη ναι, αλλά πώς;

 Του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ 

Η συζήτηση για την ανάπτυξη έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον. Ολοι αντιλαμβάνονται ότι κανένα «περιοριστικό σχέδιο» σωτηρίας της χώρας δεν μπορεί να ευδοκιμήσει χωρίς παραγωγική ανάπτυξη, επενδύσεις αντιμετώπισης της ανεργίας κ.λπ. Σ' όλα, μάλιστα, τα σχέδια, η παράμετρος αυτή προσμετράται και είναι συστατικό στοιχείο μιας βιώσιμης λύσης. Για παράδειγμα, ο στόχος της αποκλιμάκωσης του χρέους το 2020 στο 120% ΑΕΠ (που εξακολουθεί να είναι υψηλό) προϋποθέτει μέση ανάπτυξη 3% από το 2014 έως το 2020 και πρωτογενή πλεονάσματα στον προϋπολογισμό, μαζί με τις αποκρατικοποιήσεις, της τάξης των 5-10 δισ.
Το πλάνο όμως αυτό, με συνολική ύφεση (αρνητική ανάπτυξη) 20% τα τελευταία τέσσερα χρόνια και με πρόβλεψη για 6%-7% το 2012, δύσκολα υλοποιείται. Ακόμα και η σχετική έκθεση της τρόικας χαρακτηρίζει τους στόχους εξαιρετικά φιλόδοξους και εξαρτώμενους από πολλούς ανεξέλεγκτους παράγοντες (διεθνείς και εσωτερικούς), λ.χ. ευρωπαϊκή ύφεση. Αρα πριν μιλήσουμε για ανάπτυξη, πρέπει να δούμε τις ακραίες πολιτικές λιτότητας που έχουν επιβληθεί στη χώρα και ακυρώνουν τη συγκρότηση οποιουδήποτε σοβαρού αναπτυξιακού περιβάλλοντος.
Τα μέτρα λιτότητας, τόσο του πρώτου όσο και του δεύτερου Μνημονίου, πέραν της κοινωνικής σκληρότητας και αδικίας, δημιούργησαν συνθήκες ανεξέλεγκτης ύφεσης, που «αποτεφρώνει» την υπάρχουσα οικονομία και την αποστερεί ακόμα και από ένα ελάχιστο και αναγκαίο «μέγεθος πόρων», που αποτελεί προϋπόθεση για να δημιουργηθούν στοιχειώδεις συνθήκες ανάπτυξης.
Ετσι τι ανάπτυξη να γίνει; Ποιος επενδυτής θα βάλει τα λεφτά του; Πώς θα βρει τα αναγκαία επενδυτικά κεφάλαια;
Ασε που υπάρχει μια λογική -τη βλέπουμε σε πολλούς Γερμανούς αξιωματούχους- που πιστεύει ότι με τη μείωση μισθών και τη διάλυση των εργασιακών σχέσεων, μέσω της αυστηρής λιτότητας, «αυτομάτως» θα πάρει μπρος η οικονομία, ανεξαρτήτως μάλιστα των αντοχών της κοινωνίας.Από ένα «μοντέλο παραγωγής» για να πάμε στο άλλο, δεν μπορεί να γίνει μέσω ολικής καταστροφής του πρώτου και χωρίς να έχει συγκροτηθεί επαρκώς το δεύτερο.
Πρέπει επειγόντως να μπει «φρένο» στα συνεχώς επεκτεινόμενα υφεσιακά μέτρα λιτότητας. Να προχωρήσουμε πιο γρήγορα σε διαρθρωτικές αλλαγές και να υπάρξει σοβαρά οργανωμένη και γρήγορη μεταφορά ευρωπαϊκών πόρων, με βάση ένα συγκεκριμένο αναπτυξιακό - επενδυτικό πρόγραμμα. Η ελληνική οικονομία χρειάζεται γρήγορα ένα συντονισμένο «σοκ ανάκαμψης», αλλιώς θα «βουλιάξει»...
Το «ξεπάγωμα» των ήδη υπαρχόντων για την Ελλάδα ευρωπαϊκών πόρων, που παλεύει ο κ. Παπαδήμος, είναι σημαντική κίνηση. Δεν αρκεί όμως. Χρειάζεται συντονισμός περισσότερων δράσεων και πιο «ώριμες πολιτικές»...
panpan@pegasus.gr
 http://www.ethnos.gr/


Βουλή εννέα κομμάτων χωρίς αυτοδυναμία


Δημοσκόπηση της Public Issue
 http://www.protothema.gr/

Βουλή εννέα κομμάτων, χωρίς ωστόσο αυτοδυναμία, περαιτέρω φθορά των μνημονικών κομμάτων και υψηλά ποσοστά για την αριστερά καταγράφει το Πολιτικό Βαρόμετρο της Public Issue.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, κανένα κόμμα δεν εξασφαλίζει αυτοδυναμία, ενώ τα κόμματα που συμμετέχουν στην κυβέρνηση Παπαδήμου - και το ΛΑΟΣ - βιώνουν περαιτέρω μείωση των ποσοστών τους.

Η ΝΔ παρουσιάζεται και σε αυτή τη δημοσκόπηση πρώτη, αυτή τη φορά με ποσοστό 28%. Δεύτερο κόμμα έρχεται η Δημοκρατική Αριστερά με ποσοστό 16%, τρίτος ο ΣΥΡΙΖΑ με 12%, ενώ την τέταρτη θέση διεκδικούν το ΠΑΣΟΚ και το ΚΚΕ με 11%. Ακολουθούν το ΛΑΟΣ, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες και οι Οικολόγοι Πράσινοι με 4%, και τέλος η Χρυσή Αυγή με 3,5%. Το κόμμα της Ντόρας Μπακογιάννη μένει εκτός βουλής, ενώ 27,5% δήλωσε ότι δεν θα ψηφίσει.

Οι περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες - το 52% - διαφωνούν με την υπερψήφιση του νέου μνημονίου, έναντι 38% που συμφωνούν.

Το 46% των ερωτηθέντων θεωρούν πιθανό το ενδεχόμενο η Ελλάδα να χρεοκοπήσει, ενώ το 10% θεωρεί ότι η χώρα έχει ήδη χρεοκοπήσει.

Δυσαρεστημένο απέναντι στην κυβέρνηση συνεργασίας εμφανίζεται το 87% των ερωτηθέντων. Πιο δημοφιλής αρχηγός κόμματος εμφανίζεται ο Φ. Κουβέλης, ακολουθούν οι Γ. Δημαράς, Α. Τσίπρας, Α. Σαμαράς, Α. Παπαρήγα, Ντ. Μπακογιάννη, Γ. Καρατζαφέρης και τελευταίος ο Γ. Παπανδρέου. Το 45% αντιμετωπίζει θετικά τον πρωθυπουργό Λουκά Παπαδήμο.

Στις Βρυξέλλες «κλείδωσαν» οι εκλογές





Ο πρωθυπουργός ενημέρωσε τον κ. Μπαρόζο ότι υπάρχει συμφωνία να διεξαχθούν στις 29 Απριλίου

Αντίστροφα μετράει πλέον ο χρόνος για τη διεξαγωγή των εκλογών, καθώς πληροφορίες αναφέρουν ότι ο πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος ενημέρωσε την περασμένη Τετάρτη στις Βρυξέλλες τον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Μανουέλ Μπαρόζο ότι έχει συμφωνηθεί από τον ίδιο και τους πολιτικούς αρχηγούς η χώρα να οδηγηθεί στις κάλπες στις 29 Απριλίου ή στις 6 Μαΐου. Κατά τις ίδιες πηγές, οι Ευρωπαίοι αξιωματούχοι και ηγέτες δεν εγείρουν ενστάσεις, αλλά θεωρούν αυτονόητο ότι από τον Μάιο και μετά στην Αθήνα θα έχει αναδειχθεί νέα κυβέρνηση, η οποία, όμως, θα συνεχίσει την απαρέγκλιτη εφαρμογή του νέου οικονομικού προγράμματος. Ο κ. Παπαδήμος, που έλαβε μέρος στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο, χαρακτήρισε σημαντικά τα αποτελέσματα των εργασιών του καθώς, όπως είπε, αποφασίστηκε να υπάρξει στροφή στην ανάπτυξη. Στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, ερωτήθη και για τα προσωπικά του σχέδια και απάντησε πως θα λάβει τις αποφάσεις του μετά τις εκλογές.

Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

Καθορισμός αποδοχών του προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου που απασχολείται στο Δημόσιο, Ν.Π.Δ.Δ. και ΟΤΑ και των αναπληρωτών εκπαιδευτικών

ΚΙΝΗΜΑ ΓΙΑ ΦΘΗΝΑ ΤΡΟΦΙΜΑ

Ρεκόρ με νέες παραγγελίες

περισσότερα: 

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63624450

Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Συνταγματικό το Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε., αντισυνταγματική η διακοπή ρεύματος


Συνταγματικό έκρινε η Ολομέλεια του ΣτΕ το έκτακτο ειδικό τέλος ακινήτων στους λογαριασμούς της ΔΕΗ, αλλά αντισυνταγματική η διακοπή του ρεύματος αν δεν πληρωθεί.

Απονομή βαθμού Α΄ στους Σχολικούς Συμβούλους Προσχολικής Αγωγής, Δημοτικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Απόφαση με την οποία απονέμεται ο βαθμός Α΄ στους Σχολικούς Συμβούλους Προσχολικής Αγωγής, Δημοτικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης, υπέγραψε η υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου . ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Σημαντικός αριθμός πλαστών πτυχίων αποκαλύπτει η Α. Διαμαντοπούλου-Χειρουργός με πλαστό πτυχίο

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr

«Μόλις διαπιστώθηκε ότι ο τίτλος σπουδών του  του ιατρού- χειρουργου   δεν ήταν γνήσιος , προέβη άμεσα στην καταγγελία της σύμβασης μίσθωσης έργου που έχει συνάψει μαζί του το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ» αποκαλύπτει έγγραφο του υπουργού Κοινωνικής Αφάλισης Γιώργου Κουτρουμάνη.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ
Στο μεταξύ «πρωταθλητές» φαίνεται πως είναι οι Ελληνες στη χρήση πλαστών πτυχίων, Μεταπτυχιακών και Διδακτορικών , τουλάχιστον αυτό προκύπτει από το έγγραφο της  υπουργού  Παιδείας Αννας Διαμαντοπούλου που  παρουσιάζει κατ αποκλειστικότητα το esos.gr.
"Aπό την ίδρυση του ΔΟΑΤΑΠ έως σήμερα εντοπίστηκε σημαντικός αριθμός μη γνήσιων τίτλων όλων των ακαδημαικών επιπέδων βασικών , Μεταπτυχιακών και Διδακτορικών" , αποκαλύπτει για πρώτη φορά και μάλιστα εγγράφως υπ. Παιδείας, η Αννα Διαμαντοπούλου.
Ο ΔΟΑΤΑΠ ,δηλώνει η υπ. Παιδείας, διερευνά υπεύθυνα οποιαδήποτε επώνυμη ή ανώνυμη καταγγελία που αποστέλλεται στα γραφεία του και αφορά γνώση ή και υποψία ύπαρξης κατάθεσης προς αναγνώριση σ αυτόν μη γνήσιου τίτλου.
Ανάλογα με το πόρισμα της σχετικής διερεύνησης ο Οργανισμός καταλήγει σε σχετική ενημέρωση, απόφαση και ενέργειες που χρειάζονται τονίζει η κ. Διαμαντοπούλου.
Σχετικά με τις εξ αποστάσεως σπουδές ή σε Ιδρύματα τύπου Ανοικτού Πανεπιστημίου η υπουργός Παιδείας υπογραμμίζει ότι « ο ΔΟΑΤΑΠ παρακολουθεί τις εξελίξεις και προσαρμόζει αντίστοιχα τους τρόπους ελέγχου των σπουδών, σύμφωνα με την υφιστάμενη νομοθεσία και τους κανονισμούς των ΑΕΙ».

Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Ποια σχολεία συγχωνεύονται στα Γιάννενα

Π.Κ.Δ.Ι. Τρέχουσες εκδηλώσεις

Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών

 περισσότερα:

http://www.pkdi.gr/

Προσλήψεις αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Προσλήψεις αναπληρωτών ΠρωτοβάθμιαςΕκπαίδευσης για το διδακτικό έτος 2011-2012, στο πλαίσιο των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Άξονας Προτεραιότητας 1», «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Άξονας Προτεραιότητας 2» και «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Άξονας Προτεραιότητας 3» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση»

Οι πίνακες των ονομάτων είναι αναρτημένοι εδώ.