Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

Τετάρτη 6 Νοέμβρη 2013 Γενική Απεργία

Η τροπολογία για την εισαγωγή των αθλητών στα ΑΕΙ με ευνοϊκούς όρους

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Τροπολογία επί του άρθρου 38, παρ 9 του νόμου 4115 του 2013,  η οποία αφορά την εισαγωγή των αθλητών στα ΑΕΙ με ευνοϊκούς όρους- και όχι χωρίς εξετάσεις όπως αρχικά δημοσιεύτηκε την Παρασκευή στο διαδίκτυο- κατατέθηκε προς ψήφιση στη Βουλή από τους υπουργούς Παιδείας, Αθλητισμού και Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Για να δείτε την τροπολογία κάνετε κλικ εδώ

Στο ΣτΕ η διαθεσιμότητα των διοικητικών υπαλλήλων των ΑΕΙ

Στην Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας θα συζητηθούν  σήμερα  οι αιτήσεις αναστολής των Πανεπιστημίων και του Συλλόγου Διοικητικού Προσωπικού του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Με τις αιτήσεις τους αυτές ζητούν να ακυρωθεί ως αντισυνταγματική και παράνομη η απόφαση των υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Παιδείας, με την οποία καταργήθηκαν 1.349 οργανικές θέσεις διοικητικού προσωπικού των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων και οι εργαζόμενοι τέθηκαν σε διαθεσιμότητα.

Κατά τη συζήτηση, η οποία δεν θα είναι δημόσια, θα παραστούν και πρυτάνεις από διάφορα Πανεπιστήμια της χώρας. Εισηγητής των υποθέσεων αυτών είναι ο σύμβουλος Επικρατείας Νικόλαος Μαρκουλάκης.

Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Οι «αλχημείες» με τα κενά καθηγητών

Περί τις 12.500 οι πλεονάζοντες σήμερα στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ανάμεσά τους –για πρώτη φορά στα χρονικά– και φιλόλογοι.
Του Απόστολου Λακασά


Εμπειρα στελέχη του υπουργείου Παιδείας, όταν θέλουν να καυτηριάσουν το όργιο προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ειδικότερα στον τομέα της εκπαίδευσης, θυμούνται (ενδεικτικά...) την περίπτωση συναδέλφου τους που τοποθέτησε την καθηγήτρια κόρη του σε σχολείο «ακριβώς δίπλα» στο σπίτι της στην Αθήνα. Πώς; Με ένα απλό ρουσφετολογικό τρικ. Αυξάνοντας τον αριθμό των κενών στη συγκεκριμένη περιοχή «τόσο» όσο χρειαζόταν ώστε να συμπεριληφθεί στον κατάλογο με τους «απαραίτητους» και η θυγατέρα.Εξίσου αυθαίρετα γινόταν την εποχή της τεχνητής ευημερίας για την Ελλάδα και ο υπολογισμός των «απαιτούμενων» διορισμών. Ο αριθμός τους ξεπερνούσε έως και κατά 10% τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων. Το αποτέλεσμα φαίνεται σήμερα. Περίπου 12.500 καθηγητές πλεονάζουν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, δηλαδή, σχεδόν ο ένας στους έξι. Μάλιστα, για πρώτη φορά στα χρονικά, φέτος πλεονάζουν φιλόλογοι, με αποτέλεσμα καθηγητές να στρέφονται κατά καθηγητών... Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες της «Κ», καθηγητές σε σχολεία του κέντρου της Αθήνας απευθύνθηκαν στον αρμόδιο εισαγγελέα, καταγγέλλοντας τον διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ότι δεν ασκεί σωστά τα καθήκοντά του επειδή ανέθεσε τη διδασκαλία της Ιστορίας όχι σε φιλολόγους, αλλά σε καθηγητές ξένων γλωσσών.
Ειδικότερα, σε μία εποχή που πάνω από τον δημόσιο τομέα επικρέμαται το μέτρο της διαθεσιμότητας, συναγερμό αναμένεται να προκαλέσουν στις τάξεις των εκπαιδευτικών τα στοιχεία που παρουσιάζει σήμερα η «Κ» για τους πλεονάζοντες καθηγητές σε γυμνάσια και επαγγελματικά λύκεια. Σύμφωνα με την αποτύπωση που έγινε μέσα στο καλοκαίρι από καθ’ ύλην αρμόδιο υψηλόβαθμο θεσμικό φορέα, για τις ώρες των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, και αφού συνυπολογίσθηκε η αύξηση του ωραρίου των καθηγητών κατά δύο ώρες την εβδομάδα, προέκυψαν ότι συνολικά πλεόναζαν 23.347 καθηγητές.
Εξ αυτών οι 5.000 μετακινήθηκαν προς την πρωτοβάθμια εκπαίδευση (γυμναστές, ξένων γλωσσών και καλλιτεχνικών μαθημάτων), καθώς και σε διοικητικές θέσεις υπουργείων ή άλλων φορέων του Δημοσίου.
Περίπου 2.500 ετέθησαν σε διαθεσιμότητα, εκ των οποίων οι 302 «διεσώθησαν» καλύπτοντας διοικητικές θέσεις.
Αλλοι περίπου 3.500 καθηγητές συνταξιοδοτήθηκαν στα τέλη Αυγούστου.
Εξαιρώντας τους συνολικά 11.000 εκπαιδευτικούς που αποχώρησαν (για διαφόρους λόγους) από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, προκύπτει ότι σήμερα πλεονάζουν 12.500 καθηγητές, στο σύνολο των 72.500 καθηγητών που ανήκουν στο δυναμικό του υπουργείου Παιδείας και υπηρετούν σε διάφορες διοικητικές θέσεις και όχι μόνο σε σχολεία. Με την ολοκλήρωση της προηγούμενης σχολικής χρονιάς και χωρίς να υπολογίζεται η αύξηση του ωραρίου των καθηγητών κατά δύο ώρες την εβδομάδα, το συνολικό πλεονάζον προσωπικό έφθανε στους 16.159 καθηγητές.
Από τη δεκαετία του ’90
«Σε κάποιες χρονιές διορίστηκαν έως και κατά 10% περισσότεροι εκπαιδευτικοί σε σχέση με τις ανάγκες των Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας», τόνισε, μιλώντας στην «Κ», παλαιό στέλεχος του υπ. Παιδείας. Το πρόβλημα ξεκίνησε από τη δεκαετία του ’90, όταν οι ηγεσίες του υπ. Παιδείας, με σαφώς μικροκομματική στόχευση και έχοντας την πίεση της ΟΛΜΕ που ζητούσε «ακόμη περισσότερους διορισμούς», προχωρούσαν σε διορισμούς με βάση τις εκτιμήσεις των στελεχών εκπαίδευσης σε κάθε περιοχή για τα κενά. Συνήθως ο αριθμός των διορισμών ήταν αρκετά μεγαλύτερος του αριθμού των κενών που ήταν ήδη γνωστά (π.χ. από τον αριθμό των συνταξιοδοτήσεων που διαμορφώνεται στα τέλη Αυγούστου). Βέβαια, με αυτόν τον τρόπο προέκυπταν πλεονάσματα εκπαιδευτικών σε σχολεία, τα οποία «συσσωρεύονταν» με τα χρόνια. Μάλιστα, δεν έλειψαν οι περιπτώσεις που κάποιοι εκμεταλλεύθηκαν τα κενά του συστήματος. Ενδεικτικά, μία γνωστή πρακτική ήταν κάποιοι καθηγητές να ζητούν διορισμό σε ακριτικές περιοχές, γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι θα πλεονάζουν εκεί. Η «στρατηγική» τους είχε στόχο να πάρουν (ίσως και με «μέσο») απόσπαση σε σχολείο δίπλα στο σπίτι τους ή στην κεντρική υπηρεσία.
Πλέον, το πληροφοριακό σύστημα που έχει το υπουργείο Παιδείας μπορεί να αποτυπώσει άμεσα τον χάρτη των κενών στα σχολεία της χώρας και να καταδείξει την «πικρή αλήθεια» για τους πλεονάζοντες καθηγητές...

Αφιέρωμα στον συγγραφέα Αλμπέρ Καμύ

Αφιέρωμα στον συγγραφέα Αλμπέρ Καμύ
 
Το Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών παρουσιάζει ένα αφιέρωμα στον διακεκριμένο Γάλλο συγγραφέα Αλμπέρ Καμύ τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013 και ώρα 8:00 μ.μ. στον Πολιτιστικό Πολυχώρο «Δημήτρης Χατζής». Η βραδιά θα κλείσει με την προβολή της ταινίας του Λουκίνο Βισκόντι  με τίτλο «Ο ξένος».
            Ο Αλμπέρ Καμύ γεννήθηκε το 1913 στο Μοντοβί της Αλγερίας από Γάλλους γονείς. Τελειώνει το λύκειο με υποτροφία και συνεχίζει τις σπουδές του στη Φιλοσοφική Σχολή του Αλγερίου. Το πρώτο του βιβλίο εκδόθηκε το 1937 με τίτλο «Η καλή και η ανάποδη». Αργότερα εκδίδονται μυθιστορήματα και θεατρικά του έργα που του χαρίζουν την παγκόσμια αναγνώριση, ενώ το 1957 τιμάται με το βραβείο Νόμπελ Λογοτεχνίας για το σύνολο του έργου του.
            Η ταινία «Ο ξένος» αποτελεί μια κινηματογραφική μεταφορά του μυθιστορήματος του συγγραφέα Αλμπέρ Καμύ από τον σπουδαίο σκηνοθέτη Λουκίνο Βισκόντι.
Για το συγγραφέα και το έργο του θα μιλήσει ο καθηγητής Μωυσής Ελισάφ, Πρόεδρος του Πνευματικού Κέντρου Δήμου Ιωαννιτών και η Διδάκτορας Φιλοσοφίας Ελένη Ρούμκου.

Το μήνυμα του πατέρα του Γ. Φουντούλη για την κηδεία του γιου του

Ειδησεις

Με ανάρτηση στο facebook ο πατέρας του δολοφονημένου Γιώργου Φουντούλη απευθύνει έκκληση ενόψει την κηδείας του γιου του τη Δευτέρα 4/11.
Διαβάστε την ανάρτηση:
«Την Δευτέρα 4-11-2013 θα αποχαιρετήσουμε το αγαπημένο μας παιδί Γιώργο Φουντούλη από τον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου στο Παλαιό Ηράκλειο στις 3μμ. Οι γονείς του θέλουν να παρευρεθούν όλοι οι φίλοι του Όχι σαν χρυσαυγίτες αλλά σαν φίλοι που θέλουν να τιμήσουν τον φίλο τους. Δεν θέλουμε ΑΙΜΑ, το παιδί μας πότισε την άσφαλτο με το αίμα του, ούτε ΤΙΜΗ γνωρίζουμε την ακεραιότητα και την εντιμότητα του παιδιού μας. Η Οικογένεια δεν επιθυμεί να παρευρεθεί ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΜΑ. Η οικογένεια δεν επιθυμεί στεφάνια και λουλούδια και αντί για αυτό στην είσοδο του Ναού θα υπάρχει ένα κουτί που μπορεί όποιος θέλει αυτά τα χρήματα που θα έδινε για λουλούδια ή στεφάνι να τα δώσει για την ενίσχυση του ΣΙΚΙΑΡΙΔΕΙΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ στο οποίο φοιτά η ΕΙΡΗΝΗ η ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ ΑΔΕΛΦΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ.»

Οι 43 παθήσεις που δίνουν οριστικά αναπηρική σύνταξη - Ολόκληρος ο πίνακας


Ημερησία

ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑΝΝΗ ΒΡΟΥΤΣΗ

Οι 43 παθήσεις που δίνουν οριστικά αναπηρική σύνταξη - Ολόκληρος ο πίνακας
Οριστικές αναπηρικές συντάξεις αποκτούν - και δεν θα εξετάζονται, πλέον, από τα ΚΕΠΑ - άτομα χωρίς μέλη, πραγματικά τυφλοί, νεφροπαθείς, καρδιοπαθείς, καρκινοπαθείς, άτομα με μεσογειακή αναιμία, αλτσχάϊμερ (με ποσοστό αναπηρίας 67% και πάνω) κ.α.
Τις συνολικά 43 παθήσεις για τις οποίες ειδική επιστημονική επιτροπή έκρινε ότι δεν είναι αναστρέψιμες και, κατά συνέπεια, δεν χρειάζεται οι ασφαλισμένοι να “περνούν” από τις Υγειονομικές Επιτροπές των Κέντρων Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ), προβλέπει απόφαση που υπέγραψε ο υπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας Γιάννης Βρούτσης.
“Δίνεται οριστική λύση σε ένα πρόβλημα που εδώ και χρόνια ταλαιπωρούσε άδικα χιλιάδες ασθενείς” δήλωσε ο υπουργός Εργασίας ενώ ο γ.γ Κοινωνικών Ασφαλίσεων Π. Κοκκόρης προέβλεψε ότι με την απόφαση αυτή θα μειωθεί κατά 20% ο φόρτος λειτουργίας των ΚΕΠΑ.


ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΑΘΗΣΕΩΝ
για τις οποιες η Διαρκεια Αναπηριας των Ασφαλισμενων Καθοριζεται Επ' Αοριστον

Σέχτα για μια αποτελεσματική προβοκάτσια

ειδήσεις
του Κώστα Βαξεβάνη
Είναι η Σέχτα; Είναι η “Ομάδα Λαϊκών Αγωνιστών”; Μήπως είναι μια νέα τρομοκρατική οργάνωση που θα αυτοχαρακτηριστεί με κάποιο όρο βγαλμένο από ξεχασμένο θεωρητικό βιβλίο ή ακόμη και απ τα αρχεία του παρακράτους και των ευφάνταστων αναλυτών του; Μήπως δεν είναι τίποτα από όλα αυτά και είναι απλώς τύποι που κάποτε διάβαζαν “Μάσκα” μέχρι που έπεσε στα χέρια τους κάποια ανάλυση του Σεργκέι Νετσάγιεφ και αποφάσισαν πως η βία δεν είναι το μέσο αλλά ο σκοπός ο ίδιος; Δεν έχει σημασία ποιοί είναι. Άλλωστε ακόμη και αν αποκαλυφθούν, ίσως και οι ίδιοι ανακαλύψουν πως δεν ήξεραν ποιοί είναι. Πως άλλοι τους κινούσαν χωρίς να το καταλάβουν.
Πριν από ένα χρόνο, όταν είχε διαφανεί η άνοδος του φασισμού στην Ελλάδα, είχα διατυπώσει την άποψη πως η Χρυσή Αυγή δεν θα χρησιμοποιηθεί ως κακό παράδειγμα για να θωρακιστεί η Δημοκρατία, αλλά ως ευκαιρία για να δημιουργηθεί μια “σιδηρά Δημοκρατία” καταστολής και “Ασφάλειας”. Είχα επίσης διακινδυνεύσει την πρόβλεψη πως η Ελλάδα υπάρχει κίνδυνος να ιταλοποιηθεί. Δηλαδή να επιστρέψει στην Ιταλία της δεκαετίας του 70,όταν οι φασίστες με βομβιστικές επιθέσεις και δολοφονίες, δημιούργησαν χάος, αίσθηση ανασφάλειας και φόβο. Σε αυτή τους την τακτική απάντησαν ως τιμωροί οι τρομοκράτες της “Αριστεράς”. Το αποτέλεσμα ήταν να φοβηθούν οι πολίτες, να συντηρητικοποιηθεί το εκλογικό σώμα που κινιόταν προς την Αριστερά και να προτιμηθεί η λύση της Ασφάλειας. Των κυβερνήσεων δηλαδή που υποτυπωδώς, εμφανίζοντας μια τακτική πυγμής και αστυνομικού κράτους, έδειχναν να εξασφαλίζουν την ησυχία.
Μετά τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα, δύο νεαροί εκτελούνται από επαγγελματίες σε έναν από τους πιο πολυσύχναστους δρόμους της Αθήνας και φεύγουν. Η πόλωση, η αποσταθεροποίηση και βέβαια η θεωρία των δύο άκρων, που κόντεψε να ξεφτίσει, είναι εδώ. Ποιός το έκανε λοιπόν; Δεν παραβλέπω την σημασία της φυσικής περιέργειας, αλλά δεν έχει καμία σημασία ποιοί είναι. Σημασία έχει αυτό που έκαναν. Και βέβαια αυτό που εγκαινιάζουν.
Ας δούμε τα αποτελέσματα της εκτέλεσης των δύο παιδιών, όπως καταγράφονται πολιτικά:
1.Δίνεται ανάσα ζωής στην ηγεσία της Χρυσής Αυγής η οποία μετά τη σύλληψή της, φάνηκε πως είναι κατώτερη των περιστάσεων. Θυματοποιείται, ηρωοποιείται και νομιμοποιείται να μιλά για δολοφόνους της Αριστεράς, για το άλλο άκρα δηλαδή.
2.Την ίδια ώρα, οι ψηφοφόροι της Χρυσής Αυγής, θεωρούν πως ζουν και δραστηριοποιούνται σε έναν επικίνδυνο χώρο τον οποίο καλό είναι να εγκαταλείψουν. Άρα ενώ εκλογικά η Χρυσή Αυγή γίνεται αδύνατη, η ηγεσία παραμένει ισχυρή για να μπορεί να λειτουργεί κατά περίπτωση.
3.Η κυβέρνηση υπόσχεται πως θα βάλει τάξη και αποκτά το δικαίωμα να εφαρμόσει αστυνομικές μεθόδους που δεν συνάδουν απαραίτητα με τη Δημοκρατία. Όλα αυτά για την Ασφάλεια. Ταυτόχρονα δείχνει αποφασιστική και άρα ικανή να κυβερνήσει.
4.Η Αντιπολίτευση χάνει την πολιτική της επιθετικότητα, μπαίνει σε αδιέξοδο, αφού οι καταγγελίες, τα σκάνδαλα φαντάζουν ως τακτική που πρέπει να εγκαταλειφθεί για να επικρατήσει η ηρεμία και όχι η ένταση. Δηλαδή όσα αφορούν τις υποκλοπές, τα υποβρύχια, παρακρατικές λειτουργίες της ΕΥΠ, για τα οποία η κυβέρνηση έχει έρθει σε δύσκολη θέση, μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα. Ακόμη και αν δεν μπουν, φαντάζουν ως “επιθετικότητα” και ακραία αντιπολίτευση.
5.Το εκλογικό σώμα συντηρητικοποιείται. Δεν μπορεί να αναλύσει από πού προέρχονται όλα αυτά. Απλώς θέλει να μην σκοτωνόμαστε στο δρόμο. Θα προτιμήσει τους διεφθαρμένους απατεώνες να το κυβερνούν, απ το να πέσει στη διαμάχη των άκρων. Κανένας δεν συμπαθεί τον Βενιζέλο, αλλά αν είναι να γίνεται πόλεμος, ας κυβερνά αυτός.
Στις λογικές των αυταρχικών συστημάτων, όταν η προπαγάνδα αποτυγχάνει, το επόμενο βήμα είναι η βία. Η προπαγάνδα για την θεωρία των δύο άκρων έδειχνε να καταπέφτει. Και ξαφνικά δημιουργήθηκε το δεύτερο άκρο. Δεν έχει σημασία αν το άλλο άκρο έχει σχέση με την Αριστερά και τις θέσεις της. Σημασία έχει πως ξαφνικά το κέντρο της διαφθοράς, μπροστά στο φόβο να έρθουν τα χειρότερα, φαντάζει πολιτικό Κέντρο. Μια μέση τομή.
Μια ματιά στην παγκόσμια ιστορία της τρομοκρατίας σε εποχές που η Δημοκρατία μπορεί και πρέπει να διευρυνθεί δείχνει δύο πράγματα. Πως δεν υπήρξε οργάνωση με μακροχρόνια δράση που να μην είχε χειραγωγηθεί από μυστικές υπηρεσίες. Και πως ακόμη και αν αυτοί που πάταγαν τη σκανδάλη ήταν ιδεολόγοι, το πτώμα ήταν πάντα η Δημοκρατία και όχι οι εχθροί της.
Μένει να δούμε τώρα, ποιά Σέχτα θα αναλάβει την ευθύνη για να πείσει τον κόσμο, ότι από τα άκρα πρέπει τελικώς να προτιμήσουμε τους διεφθαρμένους που εγγυώνται την ασφάλειά μας, από αυτή την ίδια.

Ο νέος «εμφύλιος»




Θάνος Δημάδης


Θάνος Δημάδης
Ας μην ωραιοποιούμε την κατάσταση: ο κύκλος του αίματος έχει ανοίξει στην Ελλάδα. Και θα παραμένει ανοιχτός και αχόρταγος για νεκρούς, όσο υπάρχουν οι συνθήκες που επιτρέπουν σε κάποιους να "οραματίζονται" ένα νέο σκηνικό ιδιότυπο "εμφυλίου" στη χώρα. Άλλοτε με τρομοκρατικές επιθέσεις, άλλοτε με άθλιες προβοκάτσιες και άλλοτε με θερμοκέφαλους προπαγανδιστές.
Σε απάντηση όσων ξαφνικά τώρα το θυμήθηκαν, ας γνωρίζουν ότι στην πραγματικότητα ο "εμφύλιος" στην Ελλάδα έχει ήδη προ πολλού ξεκινήσει. Δεν άνοιξε με την δολοφονία Φύσσα ούτε έκλεισε με την χθεσινή εκτέλεση των δύο Χρυσαυγιτών. Έχει τροφοδοτηθεί και υποσκάψει την κοινωνική συνοχή πολύ καιρό πριν. Αρχικά υπό τη μορφή του διχαστικού άξονα μεταξύ Μνημονιακών και Αντιμνημονιακών. Μετέπειτα υπό το ψευδεπίγραφο προσωπείο των εκπροσώπων του ευρώ και των νοσταλγών της δραχμής. Εν συνεχεία με τον διαχωρισμό ανάμεσα σε προδότες και πατριώτες, στον οποίον επένδυσαν πολιτικά οι φασίστες ρίχοντας την "μαγιά" της εθνικής διχόνοιας.
Εσχάτως πήρε ακόμα μία εξίσου επικίνδυνη εκφαση με την θεωρία των δύο άκρων, οι εμπνευστές της οποίας εξευτέλισαν με τον δημόσιο λόγο τους την έννοια του συνταγματικού τόξου περιορίζοντας τα όριά του μέσα στο πλάισιο των δικών τους ιδιοτελών σκοπιμοτήτων. Στην πραγματικότητα όμως ακυρώνοντας τον λόγο ύπαρξης του και ξεπλένοντας στο όνομά του το "μαύρο" πρόσωπο όσων πραγματικά βρίσκονται εκτός της συνταγματικής νομιμότητας.
Όλα αυτά αποτελούν το πρόπλασμα των όσων ζούμε και θα ζήσουμε στο μέλλον. Όσοι λοιπόν σήμερα ομνύουν στην ανάγκη εθνικής ενότητας με αφορμή την προβοκατόρικα τρομοκρατική εκτέλεση των δύο νεαρών Χρυσαγιτών, οφείλουν να μας πουν τι έκαναν μέχρι σήμερα για να εγγυηθούν αυτήν την ενότητα. Η απάντηση είναι απλή: Τίποτε απολύτως. Αντ' αυτού πυροδοτούσαν με τα λόγια και τις πράξεις τους τον κοινωνικό διχασμό σπέρνοντας ζιζάνια εμφυλίου στην χώρα και διευκολύνοντας τους κύρηκες του φασιστικού μίσους να επιβάλλουν την ατζέντα τους.
Το κουβάρι έχει μπλεχτεί επικίνδυνα και είναι ακόμα δυσκολότερο να ξεμπλεχτεί σε μία κοινωνία όπου το διαφορετικό είναι απειλή, ο πλησίον είναι αντίπαλος και οι πολίτες έχουν διαιρεθεί σε στρατόπεδα. Η χώρα παίρνει λάθος τροχιά και οδεύουμε προς ολοταχώς στον κοινωνικό εκτροχιασμό συμβιβαζόμενοι δυστυχώς με την ιδέα των παράπλευρων θυμάτων ως απόρροια του μίσους, του διχασμού και του τρομοκρατικού εξτρεμισμού.
Η μόνη ελπίδα είναι αυτός ο δρόμος να μην είναι χωρίς επιστροφή.
ένα άρθρο των πρωταγωνιστών

Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

.Άρι Φόλμαν: Βαλς με τον Μπασίρ

Κυριακές στο πανί
Διοργάνωση: Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών
Ώρα προβολών: 8.30 μ. μ.
Πολιτιστικός Πολυχώρος «Δημήτρης Χατζής»
Είσοδος Ελεύθερη

Αφιέρωμα στον Ισραηλινό Κινηματογράφο
  Κυριακή 3 Νοεμβρίου
.Άρι Φόλμαν: Βαλς με τον Μπασίρ (Vals im Bashir), 2008, 90 λεπτά
Σχετικά, ο ειδικός συνεργάτης του Πνευματικού Κέντρου κύριος Παναγιώτης Κράββαρης αναφέρει:

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2013-2014. Ως τις 30 Νοέμβρη 2013 η υποβολή των αιτήσεων

Σάββατο, 02 Νοέμβριος 2013 18:33
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2013-2014.
Ως τις 30 Νοέμβρη 2013 η υποβολή των αιτήσεων

Συναδέλφισσες , συνάδελφοι
Σας ενημερώνω ότι εγκύκλιος για τις μεταθέσεις εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2013-2014, ετοιμάζεται από το αρμόδιο τμήμα του Υπουργείου Παιδείας και τις επόμενες ημέρες αναμένεται να εκδοθεί.

Σύμφωνα με το Π.Δ. 50/96 "Οι αιτήσεις μετάθεσης υποβάλλονται από τους εκπαιδευτικούς μέσα στο μήνα Νοέμβριο κάθε έτους". Πέρυσι η διαδικασία των μεταθέσεων είχε καθυστερήσει λόγω της ψήφισης από τη Βουλή, την τελευταία στιγμή, διατάξεων σχετικών με τις μεταθέσεις (κατάργηση της υποχρεωτικής διετίας στην οργανική θέση για την Γενική και την Ειδική Αγωγή, δικαίωμα θεμελίωσης μετάθεσης και των εκπαιδευτικών που εισήχθησαν στα Διδασκαλεία Δημοτικής Εκπαίδευσης το ακαδημαϊκό έτος 2010-2011, κτλ). Γι΄ αυτό άλλωστε εκδόθηκε και συμπληρωματική εγκύκλιος μεταθέσεων εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης το σχολικό έτος 2012-13, στις 24-1-13.
Στη φετινή εγκύκλιο δεν υπάρχει καμιά αλλαγή, σε σχέση με το καθεστώς που έγιναν οι περσινές μεταθέσεις. Για ενημέρωσή σας και προκειμένου να ετοιμάσετε έγκαιρα τα σχετικά δικαιολογητικά σας επανακοινοποιώ τις δύο περσινές εγκυκλίους του Υπουργείου Παιδείας.

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (18-1-2013)
Συμπληρωματική εγκύκλιος μεταθέσεων εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης το σχολικό έτος 2012-13 (24-1-2013)
Δημήτρης Μπράτης

Ντέρμπι "αιωνίων" που έμειναν στην ιστορία


ΑΘΗΝΑ 02/11/2013

Με αφορμή το ντέρμπι "αιωνίων" στη Λεωφόρο, η κλεψύδρα του χρόνου αναποδογυρίζει και θυμόμαστε κορυφαίες αναμετρήσεις των δύο ομάδων με γηπεδούχους τους "πράσινους". Οι μεγάλες νίκες των δύο "μονομάχων", αλλά και παίκτες που έχουν "σημαδέψει" τα ντέρμπι.

Διαβάστε περισσότερα στο Woop.gr κάνοντας κλικ ΕΔΩ!


Ο υφ. Παιδείας για τη Χρυσή Αυγή στα σχολεία και τα μαθήματα Πολιτικής Παιδείας και Ιστορίας

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Προσπαθούμε  τα φαινόμενα   τα οποία πηγάζουν από τη Χρυσή Αυγή, όπως είναι η ξενοφοβία, ο ρατσισμός, η βία, να τα καταπολεμούμε μέσα στα σχολεία είπε σήμερα στη Βουλή ο υφυπουργός Παιδείας Σ. Κεδίκογλου, κατά τη συζήτηση στη Βουλή, ερώτησης της Μ. Ρεπούση, σχετικά με τη διείσδυση της Χρυσής Αυγής στο χώρο της εκπαίδευσης.
Ο κ. Κεδίκογλου ανέφερε χαρακτηριστικά ότι το υπουργείο Παιδείας εισήγαγε    το μάθημα της Πολιτικής Παιδείας     στην Α΄   και   Β’ Τάξη Λυκείου, με στόχο  τη δημοκρατική διαπαιδαγώγηση του πολίτη, ώστε να αποκτήσει ένα δημοκρατικό ήθος και να μπορεί να αξιολογεί ανεπηρέαστα, ελεύθερα, με ευθυκρισία και πολιτική παρρησία πρόσωπα, γεγονότα, καταστάσεις και κόμματα που εμπλέκονται στην πολιτική και κοινωνική ζωή.
ΠΟIΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Στην επισήμανση της Βουλευτού Μαρίας Ρεπούση , (κατά τη συζήτηση στη Βουλή ερώτηση της για σχετικά με τη διείσδυση της Χρυσής Αυγής στο χώρο της εκπαίδευσης)., ότι το μάθημα της Πολιτικής Παιδείας θα πρέπει να το διδάσκουν   ειδικοί επιστήμονες που  υπάρχουν στα σχολεία, ο υφυπουργός Παιδείας Σ. Κεδίκογλου δήλωσε: «Καταρχήν, όσον αφορά το μάθημα της Πολιτικής Παιδείας και το ποιοι το διδάσκουν: Νομίζω ότι το διδάσκουν οι σωστές ειδικότητες. Και το ότι είναι διαφορετικές ειδικότητες, δεν γίνεται για λόγους συμπλήρωσης του ωραρίου, αλλά επειδή νομίζουμε ότι είναι οι κατάλληλοι. Για παράδειγμα, οι κοινωνιολόγοι, μαζί με τους οικονομολόγους κλπ., αυτές οι ειδικότητες, δηλαδή, που θα το διδάσκουν, είναι οι πιο κατάλληλες».
ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Σε δεύτερη επισήμανση της κ. Ρεπούση για το    περιεχόμενο του μαθήματος  της Πολιτικής Παιδείας  ο κ. Κεδίκογλου απάντησε: «Όσον αφορά το περιεχόμενο αυτό καθ’ αυτό του μαθήματος, είναι ένα θέμα που θα το κοιτάξει –και νομίζω ότι το κοιτά- το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Είναι το πιο κατάλληλο για να μας πει τι χρειάζεται. Και είμαι σίγουρος ότι θα γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες, ώστε να αποκτήσει το περιεχόμενο που όλοι επιθυμούμε».
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Όσον αφορά τώρα το μάθημα της Ιστορίας ο υφυπουργός Παιδείας τόνισε:
-Πράγματι είναι γεγονός ότι πολλές φορές, αν και υπάρχει στο πρόγραμμα το μάθημα περί Ολοκαυτώματος, ναζισμού και γενικότερα για τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, επειδή είναι στα τελευταία κεφάλαια και χρονολογικά όταν φτάνουν τα παιδιά να τα διδάσκονται, κάποιοι δεν προλαβαίνουν να τα διδαχθούν, έχουμε, όπως ξέρετε, κάνει κάποιες δράσεις.
-Το βασικό είναι ότι αν υπάρχει σωστός προγραμματισμός, προλαβαίνει να διδαχθεί το μάθημα. Εμείς στην αρχή της κάθε χρονιάς στέλνουμε σε όλες τις σχολικές μονάδες σχετικές οδηγίες ώστε να γίνει σωστή κατανομή και να προλάβουν να διδαχθούν όλα τα κεφάλαια.
-Σε αυτό το θέμα, όμως, σας θυμίζω κάτι πολύ σημαντικό, τη θέσπιση της «τράπεζας θεμάτων» με το νομοσχέδιο για την αναδιάρθρωση για το νέο Λύκειο που ψηφίσαμε πρόσφατα, όπου έγινε ακριβώς και γι’ αυτούς τους σκοπούς, να «υποχρεωθεί», δηλαδή, ο εκπαιδευτικός να κάνει όλα τα κεφάλαια και να μην έχουμε περιπτώσεις όπου κάποιοι μαθητές διδάσκονται όλη την ύλη της Ιστορίας ή των άλλων μαθημάτων και κάποια παιδιά όχι. Έτσι, λοιπόν, θα δώσουμε και σε αυτό το θέμα μια λύση.
-Δεύτερον, σας θυμίζω ότι η Ιστορία δεν διδάσκεται πια μόνο μέσα από τα σχολικά εγχειρίδια, γιατί έχει αναβαθμιστεί τα τελευταία χρόνια. Υπάρχει η διαθεματική προσέγγιση της διδασκόμενης ιστορικής ύλης, οι επισκέψεις σε μουσεία, σε αρχαιολογικούς χώρους, σε τόπους ιστορικής μνήμης, η συνεργατική διδασκαλία, οι σχολικές θεατρικές παραστάσεις, οι επισκέψεις στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας. Έχουμε τη βοήθεια των σύγχρονων τεχνολογιών και τις ιστοσελίδες με σημαντικό οπτικοακουστικό υλικό. Αυτές είναι καινοτομίες που έχουν εισαχθεί τα τελευταία χρόνια. 
-Πέραν, όμως, από το μάθημα της ιστορίας έχουμε τα μαθήματα των βιωματικών δράσεων, όπως ξέρετε, και των ερευνητικών εργασιών όπου παρέχεται η δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να ασχοληθούν πιο ειδικά, συστηματικά και οργανωμένα με ζητήματα ιστορίας.
-Πάντως, σε όλα τα μαθήματα που διδάσκονται στο σχολείο, διαχέονται οι δημοκρατικές ιδέες και μόνο εάν ξεφυλλίσουμε βιβλία όπως τα αρχαία, τα νέα κ.λπ. θα βρούμε πλούσιο σχετικό υλικό δημοκρατικής αγωγής και υγιούς πολιτικού προσανατολισμού.
-Βεβαίως, δεν πρέπει να ξεχνάμε πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος του διδάσκοντα που πρέπει να εμβαθύνει σε κάποια ιστορικά ζητήματα. Η υπόθεση της παιδεία μας, όπως ξέρετε, δεν είναι μόνο θέμα των σχολείων, αλλά και της οικογένειας, των πολιτιστικών φορέων, τη πολιτικής ηγεσίας, των κομμάτων.




Φωτό:Αρχείο eurokinissi

Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

Αποσπάσεις - Τοποθετήσεις - Εκπαιδευτικών στα ΚΠΕ Ηπείρου

http://srv-ipeir.pde.sch.gr/templates/gk_twn2/images/style3/bg2.png

Μ. Σφακιανάκης: Δεν υπάρχει ανωνυμία στο διαδίκτυο

Ο διευθυντής Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Εμμανουήλ Σφακιανάκης.
Αυστηρή προειδοποίηση προς όσους χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για παράνομες ενέργειες, απηύθυνε σήμερα, από το βήμα του 3ου Πανελληνίου Διεπιστημονικού Συνεδρίου με θέμα την πρόληψη και αντιμετώπιση διαδικτυακών συμπεριφορών υψηλού κινδύνου, ο ταξίαρχος Μανώλης Σφακιανάκης, διευθυντής της υποδιεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. «Δεν υπάρχει ανωνυμία», στο διαδίκτυο, «το πάρτι τελείωσε», διαμήνυσε ο κ. Σφακιανάκης, προσθέτοντας με έμφαση: «τέρμα οι εκβιασμοί, υπάρχει αστυνομία, υπάρχει κράτος, υπάρχει έλεγχος».

Ο κ. Σφακιανάκης αναφέρθηκε και στον κοινωνικό ρόλο της υπηρεσίας, σημειώνοντας πως σε οκτώ λεπτά η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος μπορεί να εντοπίσει τον χρήστη του διαδικτύου που θέλει να αυτοκτονήσει. Πρόκειται για χρόνο ρεκόρ για τον οποίο μάλιστα βραβεύθηκε από το FBI.

Η Θεατρική Ομάδα του Πολιτιστικού Συλλόγου Φιλιατών (ΘΕ.Ο.ΦΙΛ.) στη Στοά Ορφέα με το έργο «Mute Lords»



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το καλλιτεχνικό σωματείο «Οι Αθεράπευτοι» φιλοξένει στα Γιάννενα 
 το Σάββατο 2 Νοέμβριου 2013  τη Θεατρική Ομάδα του Πολιτιστικού Συλλόγου Φιλιατών  (ΘΕ.Ο.ΦΙΛ.) που θα παρουσιάσει   το έργο :  «Mute Lords» σε σκηνοθεσία του Γιάννη Δημάκα.
Μια σύγχρονη κωμωδία με πολλά μηνύματα και πολλούς αποδέκτες 
ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗ ΣΤΟΑ ΟΡΦΕΑ 
Έναρξη: 9:00μμ, Διάρκεια Παράστασης: 105 λεπτά,  Γενική είσοδος :4 ευρώ
Παίζουν ( με σειρά Παίζουν με σειρά  εμφανίσεως ) 
Σκεύης Δημήτρης,  Βουτσής Βασίλης , Τέσια Άννα , Μυλωνά Ιφιγένεια , Σπανοπούλου Ηλιάνα , Φραγκίσκου Νάντια , Μπότου Καλλιόπη, Τσιάβου Αναστασία,  Σωτηρίου Ηλέκτρα  και Τσέκας Νικόλαος. 
ΣΚΗΝΙΚΑ: Σκεύης Δημήτρης ,ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΗΧΟΥ :Μυλωνά Ιφιγένεια ,Σκεύης Δημήτρης ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ Σπανοπούλου Ηλιάνα ,Φραγκίσκου Νάντια  
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΦΩΤΙΣΜΟΥ :Τέσια Άννα ΦΩΤΙΣΤΗΣ :Γαράς Ισίδωρος 
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΣΤΟΥΜΙΩΝ :Μυλωνά Ιφιγένεια 
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΦΙΣΑΣ &  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: Σκεύης Δημήτρης

Μπράτης: Ξεπερνούν τις 200 οι αιτήσεις παραίτησης

Πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια τόσοι πολλοί συνάδελφοι έκαναν αίτηση παραίτησης μέσω του ΚΥΣΠΕ.Οι αιτήσεις για τη συνεδρίαση του ΚΥΣΠΕ τη Δευτέρα 4 του Νοέμβρη ξεπερνούν τις 200 μαζί με τις επανεξετάσεις.Στην προηγούμενη συνεδρίαση εξετάστηκαν 128 αιτήσεις και απορρίφθηκαν από την πλειοψηφία του Συμβουλίου οι 55.
Θυμίζω πως ολόκληρη την περσινή χρονιά οι αιτήσεις που εξετάσαμε συνολικά ήταν 263.
Είναι φανερό πως το κλίμα των τελευταίων ημερών ,σχετικά με νέες αλλαγές στο ασφαλιστικό,έχει επηρεάσει τους συναδέλφους.

Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ60-Νηπιαγωγών και ΠΕ70-Δασκάλων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ypdvmth thumb other250 0Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ60-Νηπιαγωγών και ΠΕ70-Δασκάλων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για το σχολικό έτος 2013-2014 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές 2 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ60-Νηπιαγωγών και 1 εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων για την κάλυψη λειτουργικών κενών σε σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης πρόσληψης για ανάληψη υπηρεσίας από την Παρασκευή 1Νοεμβρίου 2013 έως και τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013 όπου και θα τοποθετηθούν προσωρινά με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης, σε κενές θέσεις των σχολείων της περιοχής όπου προσλήφθηκαν, μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.
Σημειώνεται ότι ως ημερομηνία πρόσληψης των προσωρινών αναπληρωτών λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας στην οικεία Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.
Για τους πίνακες με τα ονόματα πατήστε εδώ.

ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ: Η πορεία της Κυριακής 3 Νοεμβρίου 2013

3 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013
  
Σκάλα Βραδέτου - Βραδέτο - Μπελόη
(Α κατηγορία)
Ώρες πορείας: 4 

Τσεπέλοβο - Μπελόη - Βραδέτο - Σκάλα Βραδέτου - Καπέσοβο
(Β κατηγορία - Διάσχιση)
Ώρες πορείας: 6 

Τσεπέλοβο - Μπελόη - Βραδέτο - Σκάλα Βραδέτου - Καπέσοβο - Βίτσα
(Γ κατηγορία - Διάσχιση)
Ώρες πορείας: 8
Αρχηγοί:Φερεντίνος Νίκος, Μπέλλου Γαρυφαλλιά, Μακρίδης Γιώργος

Εάν οι καιρικές συνθήκες είναι δυσμενείς αυξάνεται ο βαθμός δυσκολίας και η διαδρομή θα επανεκτιμηθεί επί τόπου. Εξοπλισμός: ορειβατικά παπούτσια, αντιανεμικό-αδιάβροχο, μπατόν, καπέλο, πολύ νερό, γυαλιά ηλίου. Ρουχισμός κατάλληλος για την εποχή καθώς και δεύτερη αλλαξιά ρούχων.  
Οι δηλώσεις συμμετοχής να γίνονται το συντομότερο δυνατό, τηρείται σειρά προτεραιότητας.
Αναχώρηση από Περιφέρεια Ηπείρου:
Κυριακή 07:30  π.μ. 
Πληροφορίες  στα Γραφεία του Συλλόγου, Σμύρνης 15 
καθημερινά 7-9 μ.μ.
τηλ & fax.: 26510-22138
 

«Τραγούδια της αγάπης και του ονείρου»

Μουσική εκδήλωση με τίτλο
«Τραγούδια της αγάπης και του ονείρου»
εμπνευσμένα από το λόγο του Γιοσέφ Ελιγιά
 
Το Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013 και ώρα 8:30 μ.μ. το Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών θα πραγματοποιήσει στην αίθουσα Αρχιεπισκόπου Σπυρίδωνος (ΖΠΑ) μια μουσική βραδιά εμπνευσμένη από τον ποιητή Γιοσέφ Ελιγιά με τίτλο «Τραγούδια της αγάπης και του ονείρου».
Ο Γιοσέφ Ελιγιά (Ιωσήφ Καπούλια) γεννήθηκε στα Ιωάννινα το 1901 όπου και πέρασε τα παιδικά του χρόνια. Αποφοίτησε από το γαλλόφωνο γυμνάσιο Alliance Israelite ενώ το 1922 εγκαταστάθηκε στην Αθήνα, όπου εργάστηκε ως καθηγητής της γαλλικής γλώσσας και στη συνέχεια ασχολήθηκε με την λογοτεχνία και την ποίηση. Ωστόσο το σύντομο της ζωής του δεν του επέτρεψε να δει τα έργα του εκδομένα.
Το μουσικόφιλο κοινό θα απολαύσει γνωστά έργα διακεκριμένων Ελλήνων  και ξένων συνθετών (Μάνου Χατζιδάκι, Μίκη Θεοδωράκη, Μάνου Λοΐζου, Νότη Μαυρουδή, Ελένης Καραΐνδρου, Μαρίζας Κωχ και Κούρτ Βάιλ), τα οποία θα ερμηνεύσει η γνωστή ήδη από το γιαννιώτικο κοινό, από την ανοιξιάτικη εμφάνισή της, Τότα Κυριαζικίδου, με τον Θανάση Μπιλιλή στο πιάνο, ενώ η Ευαγγελία Μόσχου και Γιώτα Τσιγκρή θα διαβάσουν αποσπάσματα από τα ποιήματα του Γιοσέφ Ελιγιά.
Θα ακουστούν με τη σειρά τα ποιήματα «στη λίμνη των Ιωαννίνων», «όραμα», «μες το ποτήρι του ονείρου», «στα μάτια σου» «απλά λογάκια της αγάπης», «νοσταλγία», «Ρεβέκκα», «Θαμμένη αγάπη», «προλεταριακή τέχνη», «Ζαχρέ», «όνειρο», «Το περιβόλι της ομορφιάς σου», κάποιοι στίχοι από το «Άσμα Ασμάτων» του Σολομώντος, «τα τραγούδια της χαράς» καθώς και ένα μικρό απόσπασμα της μετάφρασης του από « τον πύργο των ονείρων» του Σαλομώντα Λεβ Πέρετς. Αυτά μαζί με την ελεύθερη απόδοση των στίχων των ξένων συνθέσεων καθώς και τα τραγούδια αποτελούν μια ενιαία αρμονική σύνθεση και ελπίζουμε να σας ταξιδέψουν στο μαγικό κόσμο του ονείρου και της αγάπης!
            Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη.