Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2015

ΔΟΕ: Υποβολή δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης μελών σχολικών επιτροπών


Αρ. Πρωτ. 240
Αθήνα 4/12/2015
Προς
Τον Υπουργό Παιδείας
κ. Νίκο Φίλη



Θέμα: Υποβολή δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης μελών σχολικών επιτροπών

Κύριε Υπουργέ,

Mε την περίπτωση θ, της παραγράφου 1, του άρθρου 1, του Ν. 3213/2003 (ΦΕΚ 309/τεύχος Α΄/31-12-2003) όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 222 του Ν. 4281/2014, διευρύνθηκαν από 1/1/2015 οι υπόχρεοι υποβολής δήλωσης περιουσιακής κατάστασης με αποτέλεσμα να γεννάται ζήτημα για τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι συμμετέχουν στις σχολικές επιτροπές των Ο.Τ.Α., να υποχρεούνται να υποβάλλουν δήλωση περιουσιακής κατάστασης. Μάλιστα, σύμφωνα με το άρθρο 229 του Ν. 4281/2014, οι υπόχρεοι σε δήλωση περιουσιακής κατάστασης κατά το Ν. 3213/2003, εκτός από την ετήσια δήλωση, υποβάλουν, στην ίδια προθεσμία, δήλωση οικονομικών συμφερόντων των ιδίων και των συζύγων τους.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. επισημαίνει ότι οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι ορίζονται να συμμετέχουν στις σχολικές επιτροπές και διευκολύνουν με κόπο και χρόνο πέραν των καθηκόντων τους το έργο των Ο.Τ.Α. δεν διαχειρίζονται χρήματα και ως εκ τούτου δεν υπάρχει περίπτωση μεταβολής της περιουσιακής κατάστασης αυτών και των οικογενειών τους εξαιτίας της συμμετοχής τους σε αυτές τις επιτροπές. Εννοείται, δε, ότι σε κάθε περίπτωση ευθύνης οικονομικής διαχείρισης η δήλωση περιουσιακής κατάστασης είναι αυτονόητη.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. σας ζητά να παρέμβετε ώστε να υπάρξει νομοθετική ρύθμιση ή τουλάχιστον ερμηνευτική εγκύκλιος, με την οποία να απαλλάσσονται ρητώς και με απόλυτη σαφήνεια οι εκπαιδευτικοί μέλη των σχολικών επιτροπών από την υποχρέωση υποβολής δήλωσης περιουσιακής κατάστασης των ίδιων και των οικογενειών τους. Πρόκειται για στοιχεία που και προσωπικά δεδομένα αποτελούν και που στην προκειμένη περίπτωση επιβαρύνουν με άσκοπη ταλαιπωρία, για μια ακόμη φορά, τους εκπαιδευτικούς.  
 

Δημόσια Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Διαφάνεια, Αξιοκρατία και Αποτελεσματικότητα της Δημόσιας Διοίκησης»

Υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης

Δημόσια Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Διαφάνεια, Αξιοκρατία και Αποτελεσματικότητα της Δημόσιας Διοίκησης»

O Αναπληρωτής Υπουργός Χριστόφορος Βερναρδάκης,
θέτει από σήμερα Τετάρτη 02/12/2015 σε  δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση το σχέδιο νόμου «ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ»
και καλεί τους κοινωνικούς εταίρους και κάθε ενδιαφερόμενο να συμμετάσχει καταθέτοντας προτάσεις, προκειμένου να βελτιωθούν οι διατάξεις του νομοσχεδίου.
Η διαβούλευση θα διαρκέσει μέχρι την Πέμπτη 10/12/2015 και ώρα 12:00.
Σημειώνεται ότι τις επόμενες ημέρες θα αναρτηθεί και η αιτιολογική έκθεση προκειμένου να διευκολυνθεί περαιτέρω η διαδικασία της διαβούλευσης.

Ο Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης

Χριστόφορος Βερναρδάκης

Περισσότερα: http://www.opengov.gr/ypes/?p=3195

ΔΟΕ: Ψήφισμα συμπαράστασης σε διωκόμενο συνάδελφο



Αθήνα 4/12/2015
Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.




Ψήφισμα Συμπαράστασης


                Το Δ.Σ της Δ.Ο.Ε.  εκφράζει τη στήριξή του στον συνάδελφο Κόμπο Κωνσταντίνο ο οποίος παραπέμπεται σε πειθαρχικό, έπειτα από καταγγελίες γονέων ότι απάντησε, για λογαριασμό διαγωνιζομένων, τα θέματα στο διαγωνισμό της Μαθηματικής Εταιρίας.
                Οι κατηγορίες είναι αστήρικτες και δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.  
             Το Δ.Σ της Δ.Ο.Ε. απαιτεί:

·         Την παύση κάθε δίωξης του συνάδελφου.
·         Να αποσυρθούν άμεσα όλες οι κατηγορίες σε βάρος του.

Από τη Δ.Ο.Ε.

Ενημερωτικό συνεδρίασης Κ.Υ.Σ.Π.Ε. 2 Δεκεμβρίου 2015



 ΣΙΝΤΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ                                                          Πέμπτη 03-12-2015
 Αναπληρωματικός αιρετός Κ.Υ.Σ.Π.Ε.
Τηλ.: 6932817359

Συναδέλφισσες –οι,
            Την Τετάρτη 02-12-15  το Κ.Υ.Σ.Π.Ε. συνεδρίασε με θέματα ημερήσιας διάταξης:
1.  «Συζήτηση επί αιτήσεων παραίτησης εκπαιδευτικών Π.Ε. και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης.»
2.  «Εξέταση θεμάτων επί των αποσπάσεων εκπαιδευτικών από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ (ανακλήσεις, τροποποιήσεις και νέες εκπρόθεσμες κατά προτεραιότητα αιτήσεις) και λοιπών αποσπάσεων, και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης.»
3.  «Εξέταση αίτησης ανάκλησης μετάταξης διοικητικού υπαλλήλου και επαναφορά του σε θέση εκπαιδευτικού Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης.»
4.   «Εξέταση θεμάτων επί των μετατάξεων εκπαιδευτικών από την Δ.Ε. στην Π.Ε. (νέες αιτήσεις, ανακλήσεις και τροποποιήσεις μετατάξεων) και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης.»
5.  «Συζήτηση επί μετατάξεων εκπαιδευτικών Π.Ε. σε διοικητικές θέσεις και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης.»
Με βάση τα θέματα της ημερήσιας διάταξης το Συμβούλιο εισηγήθηκε τα παρακάτω:
1ο Θέμα: Από τις 10 αιτήσεις παραίτησης εκπαιδευτικών που υποβλήθηκαν, το Συμβούλιο εισηγήθηκε θετικά για τις 9.
2ο Θέμα: Α.  Εισηγήθηκε θετικά για 14 αιτήσεις απόσπασης (σύζυγοι ενστόλων, σοβαρά προβλήματα υγείας).
Β. Έκανε δεκτές 3 ανακλήσεις αποσπάσεων.
Γ. Εισηγήθηκε θετικά για 2 αιτήσεις τροποποίησης απόσπασης.
3ο Θέμα: Εισηγήθηκε θετικά  για 2 αιτήσεις ανάκλησης μετάταξης διοικητικών υπαλλήλων και επαναφορά τους σε θέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
4ο Θέμα: Επί των μετατάξεων εκπαιδευτικών από την Δ.Ε. στην Π.Ε. (νέες αιτήσεις, ανακλήσεις και τροποποιήσεις μετατάξεων) εισηγήθηκε αρνητικά.
5ο Θέμα: Με ομόφωνη εισήγηση αποδεσμεύτηκαν 32 εκπαιδευτικοί οι οποίοι ζητούσαν μετάταξη σε διοικητικές υπηρεσίες.
Συναδελφικά
Στέφανος Σίντος


Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015

"Το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη"... στους παρατρεχάμενους της κάθε εξουσίας!

2 Δεκεμβρίου 2015
 
"Το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη"... στους παρατρεχάμενους της κάθε εξουσίας!
           
                Στην εποχή του 3ου Μνημονίου, οι "επενδύσεις" σε κάθε επίπεδο έχουν μεγάλες δυσκολίες, ιδιαίτερα μάλιστα για όσους προσπάθησαν να "επενδύσουν" στο προσωπικό τους μέλλον με συνταγές από το παρελθόν. Όλοι αυτοί οι πολιτικοί και συνδικαλιστικοί γυρολόγοι, που ως συνδικαλιστικά "καγκουρό", μεταπηδούν από Παράταξη σε Παράταξη και από Κόμμα σε Κόμμα, διεκδικώντας ρόλο σε κάθε περιβάλλον, πρόθυμοι να υπηρετήσουν κάθε σημαία, έχοντας υψώσει ατομική σημαία ευκαιρίας και διαθεσιμότητας, βρίσκονται σε απόλυτη σύγχυση.
                Εκεί που σύχναζαν "παλιά" τους ξέρουν πια καλά ενώ εκεί που πήγαν ακόμη και όσοι δεν είχαν ακούσει για αυτούς, είχαν την ευκαιρία να τους γνωρίσουν από κάθε άποψη... Οι αρχικά χρήσιμοι, νέοι ικέτες, τώρα πια αποτελούν βαρίδια καθώς το σκάφος στο οποίο επιβιβάστηκαν βυθίζεται νωρίς. Δυστυχώς για κάποια "ποντίκια" δεν υπάρχει πια άλλη διέξοδος εκτός από την καταβύθισή τους...
                Το τραγικότερο όλων είναι πως χωρίς να αντιλαμβάνονται ότι όλοι τους έχουν πάρει χαμπάρι, μετατρέπονται σε αρχιστράτηγους της υποτέλειας, ξημεροβραδιαζόμενοι έξω από τις πόρτες και αυτής της εξουσίας, ζητιανεύοντας ψίχουλα επιβεβαίωσης αλλά και συκοφαντώντας εργαζόμενους χωρίς καμία απολύτως ντροπή, επιδιώκοντας για μικροσυνδικαλιστικούς λόγους την κοινωνική και επαγγελματική τους εξόντωση!
                Καλό θα είναι να γνωρίζουν πως τους πρόθυμους λασπολόγους και υπονομευτές, τους χρησιμοποιούν κάποιοι αλλά δεν τους εκτιμά κανείς, τις δε έγγραφες αθλιότητές τους, τις διοχετεύουν ενίοτε στους ενδιαφερόμενους και μάλιστα με ευκολία...
                Όσοι νομίζουν ότι μπορούν να φέρονται με τέτοιο άθλιο τρόπο επειδή φαντασιώνονται πως είναι ισχυροί στο πλάι των νέων φίλων τους, να γνωρίζουν πως αν συνεχίσουν, θα βρεθούν σύντομα μπροστά σε οδυνηρές εκπλήξεις.Καλό θα είναι τα "απολιθώματα" να επιστρέψουν εκεί που ανήκουν. Στο παρελθόν.
               
Δημοκρατική Συνεργασία
Εκπαιδευτικών Π.Ε.

ΝΑΙ στον διάλογο, αρκεί να μην είναι πρόσχημα για την αποφυγή πολιτικών ευθυνών και την αναζήτηση συνυπεύθυνων...

2 Δεκεμβρίου 2015
ΝΑΙ στον διάλογο, αρκεί να μην είναι πρόσχημα για την αποφυγή πολιτικών ευθυνών και την αναζήτηση συνυπεύθυνων...
          
Το Νοέμβριο του 2014 δημοσιεύτηκε το κυβερνητικό πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ για την Παιδεία το οποίο περιείχε ποικίλες προτάσεις για την αντιμετώπιση των προβλημάτων του εκπαιδευτικού μας συστήματος, ενσωματώνοντας αρκετές από τις θέσεις των εκπαιδευτικών οργανώσεων. Υποστηρίχτηκε ότι οι προτάσεις αυτές θα αποτελούσαν πολιτική πυξίδα για τη εφαρμογή κυβερνητικής εκπαιδευτικής πολιτικής μετά τις εκλογές.
                Η επικράτηση του ΣΥΡΙΖΑ τον Ιανουάριο του 2015 άνοιξε το δρόμο για την εφαρμογή της πολιτικής του στον χώρο της εκπαίδευσης περνώντας από τον καταγγελτικό αντιπολιτευτικό του λόγο στην υποχρέωση υλοποίησης μιας νέας πολιτικής. Η εμπειρία της οκτάμηνης συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ έφερε στην επιφάνεια όλες τις υπαρκτές αδυναμίεςκαθώς επίσης και τις λαϊκιστικές διακηρύξειςκαι αοριστίεςενός αντιμνημονιακού λόγου που οδήγησε στην εγκατάλειψη πολλών υποσχέσεων και διάψευση ελπίδων μιας διαφορετικής προοδευτικής πολιτικής.
                Στην πραγματικότητα όλο αυτό το παραπάνω διάστημα, βασική επιδίωξη της Κυβέρνησης υπήρξε η κατάργηση ορισμένων μέτρων που αφορούσαν κυρίως τον τρόπο επιλογής Στελεχών Εκπαίδευσης, τα Πειραματικά Σχολεία, τα Πρότυπα, την κατάργηση της αριστείαςκ.λπ., μέτρα τα οποία αποδείχτηκαν εκ των υστέρων αναποτελεσματικά και ως προϊόντα ιδεοληψίας δεν συνετέλεσαν στην ουσιαστική αλλαγή του χαρακτήρα και της φυσιογνωμίας του σχολείου.
                Η νέα εκλογική νίκη των δυνάμεων της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ έφερε στην ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας νέα πρόσωπα που κλήθηκαν να συνεχίσουν το δρόμο της πολιτικής της προηγούμενης περιόδου με βάση ένα κυβερνητικό πρόγραμμα του οποίου η υλοποίηση βρίσκεται υπό καθεστώς επιτήρησης αλλά και συμβατικών υποχρεώσεων και δεσμεύσεων του τρίτου μνημονίου.
                Η νέα ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, προφανώς κάτω από αυτές τις περιστάσεις έχει εξαγγείλει διαδικασίες εθνικού διαλόγου για την Παιδεία προκειμένου να διαμορφώσει τις κατάλληλες συνθήκες για την εξασφάλιση συναινετικών αποφάσεων για όλα τα θέματα της εκπαιδευτικής πολιτικής. Από τον τρόπο όμως που τα έχει δρομολογήσει και κυρίως τους θεσμούς και τα πρόσωπα που έχει επιλέξει προκύπτουν εύλογα ερωτήματασχετικά όχι μόνο για τις βαθύτερες προθέσεις της νέας ηγεσίας του Υπουργείου αλλά και τις σκοπιμότητες που υποκρύπτονται.
                Τα παραπάνω ζητήματα έχουν σχέση με ερωτήματα όπως:
  • Χωρίς να αμφισβητείται η επιστημοσύνη των μελών της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου είναι άξιο απορίας γιατί τα περισσότερα από τα μέλη της προέρχονται από τον χώρο της ανανεωτικής και ριζοσπαστικής αριστεράς αποκλειστικά, έχοντας μάλιστα θητεύσει ως κυβερνητικοί αξιωματούχοι άλλων εποχών, δίχως μάλιστα να έχει ζητηθεί η γνώμη για την συμμετοχή σ’ αυτήν την επιτροπή προσωπικοτήτων ύστερα από γνώμη θεσμικών εκπαιδευτικών οργανώσεων και φορέων;
  • Είναι δυνατόν το έργο μιας τόσο σημαντικής Επιτροπής να ολοκληρώνεται μόλις μέσα σε τρεις μήνες και στη συνέχεια για όλο το επόμενο διάστημα να παγώσει τις δραστηριότητές της;
  • Αυτό το διάστημα είναι επαρκές για να αναπτυχτούν και να παρουσιαστούν με σφαιρικό και πολυεπίπεδο τρόπο όλες οι υπαρκτές αναζητήσεις και προτάσεις για όλο το φάσμα των προβλημάτων του εκπαιδευτικού μας συστήματος;
  • Πώς είναι δυνατόν να υπάρχει αξιοπιστία στον πολιτικό λόγο μιας ηγεσίας αλλά και έκφραση εμπιστοσύνης ότι οι αποφάσεις της επιτροπής θα γίνουν σεβαστές και θα αποτελέσουν τη βάση για τον σχεδιασμό και την εφαρμογή πολιτικής όταν για παράδειγμα, ενώ διατυπώνεται κάθετη αντίθεση αφενός για τις θέσεις που αναπτύσσονται στην πρόσφατη Έκθεση του ΟΟΣΑ, ομολογείται ότι αυτές θα γίνουν αντικείμενο συζήτησης (ωράριο διδασκαλίας εκπαιδευτικών, αναλογία μαθητή δασκάλου κ.λ.π.) προφανώς για να ληφθούν σχετικές αποφάσεις;
  • Ενώ αναγνωρίζεται ότι η συζήτηση για τα θέματα της εκπαιδευτικής πολιτικής είναι απαραίτητο να ξεκινήσει από τις κατώτερες βαθμίδες προς τις ανώτερες, για ποιο λόγο δεν υπάρχουν ως μέλη της επιτροπής αυτής μάχιμοι εκπρόσωποι της Προσχολικής εκπαίδευσης;
  • Ο Εθνικός Διάλογος σε ποια κείμενα θα στηριχτεί; Θα είναι ένας ασυντόνιστος,  γενικευμένος, απλουστευτικός διάλογος που δεν θα  στηρίζεται σε κανένα υπαρκτό πόρισμα επιστημονικών ερευνών αλλά και επιτροπών του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας που έχουν εκπονηθεί σε άλλες εποχές αλλά εντούτοις ακόμα και σήμερα έχουν επίκαιρο ενδιαφέρον και σημασία ;
  • Ποια θα είναι η σχέση μεταξύ της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου και Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής; Θα υπάρξει συντονισμός, αλληλοεπικάλυψη;
  • Τα προβλήματα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης όπως η φυσιογνωμία του Ολοήμερου Σχολείου, η επιμόρφωση και μετεκπαίδευση των εκπαιδευτικών, τα σχολικά εγχειρίδια και τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών, οι καινοτόμες δράσεις, η αναδιοργάνωση της διοίκησης της εκπαίδευσης, με ποιο τρόπο θα τύχουν ουσιαστικής προσέγγισης όταν για όλα αυτά τα παραπάνω ζητήματα απουσιάζουν όπως φαίνεται από τη συγκρότηση επιτροπής τεχνοκρατικά στελέχη και παιδαγωγοί που συμμετείχαν σε επιστημονικές επιτροπές για τα θέματα αυτά καταθέτοντας θέσεις και προβληματισμούς που είναι ιδιαίτερα χρήσιμοι και περιεκτικοί και για τη σημερινή πραγματικότητα ;
  • Η αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών προβλημάτων πόσο εφικτή και αποτελεσματική μπορεί να είναι όταν δεν συνοδεύεται από ανάλυση των οικονομικών προϋποθέσεων για την ποιοτικής διαχείρισή τους;
  • Μήπως η διάθεση για διάλογο με τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς και η διερεύνηση των θέσεων και των προβληματισμών τους είναι προϊόν απλά μιας θεωρητικής ευχής αφού δεν εξασφαλίζεται η άμεση συμμετοχή σε διαδικασίες εκπαιδευτικού πολιτικού διαλόγου με συγκεκριμένο τρόπο;
                    Ο εθνικός διάλογος για την Παιδεία είναι αλήθεια ότι αποτελεί απαραίτητη διαδικασία για την εξασφάλιση των αναγκαίων συναινέσεων, αντιδιαστέλλεται όμως και είναι ασύμβατος με κάθε μορφής αιφνιδιασμούς, μονομέρειες προσχηματικές επιλογές και καθεστωτικές νοοτροπίες.
                    Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης είναι διατεθειμένη να συμβάλλει θετικά σε μια διαδικασία ειλικρινούς και γόνιμου διαλόγου που θα έχει αρχές, χαρακτηριστικά, χρονοδιαγράμματα, συμμετοχή όλων. Σε κάθε περίπτωση που θα υπάρξει έστω και υπόνοια πως ο διάλογος θα έχει ως στόχο να επικυρώσει προαποφασισμένα σενάρια θα σταθεί απέναντι και θα καταγγείλει όσους έχουν τέτοιες απόψεις και πρακτικές.
              
Δημοκρατική Συνεργασία
Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, Γιορτάζουμε – Συνυπάρχουμε

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία,  Γιορτάζουμε – Συνυπάρχουμε

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, Γιορτάζουμε – Συνυπάρχουμε

Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου, ώρα 6 μ.μ.
Αίθουσα «Β. Πυρσινέλλας»
Είσοδος ελεύθερη
Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
Γιορτάζουμε – Συνυπάρχουμε


Διοργάνωση: ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Ιωαννίνων – Μέριμνα Ιωαννίνων

3 Δεκεμβρίου: Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία


ΑμεΑ

Με αφορμή τη σημερινή Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προτείνει τη σύνταξη μιας ευρωπαϊκής πράξης, η οποία θα ορίζει κοινές απαιτήσεις σε θέματα προσβασιμότητας για ορισμένα βασικά προϊόντα και υπηρεσίες, απαιτήσεις που θα βοηθήσουν άτομα με αναπηρίες να συμμετέχουν πλήρως στην κοινωνία.
Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που καλύπτονται έχουν επιλεγεί προσεκτικά σε διαβούλευση με τους πολίτες και τις οργανώσεις της κοινωνίας των πολιτών, καθώς και τις επιχειρήσεις.
Περιλαμβάνουν τα μηχανήματα αυτόματης συναλλαγής (ΑΤΜ) και τις τραπεζικές υπηρεσίες, τους προσωπικούς υπολογιστές, τα τηλέφωνα και τον τηλεοπτικό εξοπλισμό, την τηλεφωνία και τις οπτικοακουστικές υπηρεσίες, τις μεταφορές, τα ηλεκτρονικά βιβλία και το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Η πρόταση οδηγίας στοχεύει να βελτιώσει τη λειτουργία της εσωτερικής αγοράς, διευκολύνοντας τις επιχειρήσεις να παρέχουν διασυνοριακά προσβάσιμα προϊόντα και υπηρεσίες.
Οι κοινές απαιτήσεις σε θέματα προσβασιμότητας θα εφαρμόζονται επίσης στο πλαίσιο των κανόνων της Ε.Ε. περί δημοσίων συμβάσεων, καθώς και για τη χρήση χρηματοδοτικών πόρων της ΕΕ.
Η πρωτοβουλία θα προωθήσει την καινοτομία και θα αυξήσει την προσφορά προσβάσιμων προϊόντων και υπηρεσιών για τα περίπου 80 εκατομμύρια άτομα με αναπηρίες στην ΕΕ.
Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στη διασφάλιση της αναλογικότητας των απαιτήσεων, ιδίως για τις μικρές και τις πολύ μικρές επιχειρήσεις. Ρήτρα «κοινής λογικής» αποτρέπει το ενδεχόμενο οι απαιτήσεις σε θέματα προσβασιμότητας να συνεπάγονται δυσανάλογη επιβάρυνση, ενώ για τις πολύ μικρές επιχειρήσεις προβλέπονται ελαφρύτερα μέτρα συμμόρφωσης.
Η εμπειρία δείχνει ότι, σε πολλές περιπτώσεις, η παροχή προσβάσιμων προϊόντων είναι επωφελής για τις επιχειρήσεις, ιδίως όταν η προσβασιμότητα προβλέπεται κατά τη φάση του σχεδιασμού.
ΠΗΓΗ:

Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2015

Πέμπτη 3 Δεκέμβρη 2015 απεργούμε

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στη συνεδρίασή της (24/11/2015) εκτίμησε ότι η συμμετοχή στην πρόσφατη Γενική Απεργία (12/11/2015) και ο όγκος των απεργιακών συλλαλητηρίων αποδεικνύει ότι οι εργαζόμενοι, οι συνταξιούχοι, οι άνεργοι, οι αυτοαπασχολούμενοι, οι νέοι και οι νέες της χώρας μας δεν το βάζουν κάτω, παρά τη διάψευση των ελπίδων τους από τη συνθηκολόγηση της Κυβέρνησης με τους δανειστές, που οδηγεί στην εφαρμογή ενός νέου σκληρού και αντικοινωνικού νεοφιλελεύθερου προγράμματος.
Η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ με την εφαρμογή των μέτρων του 3ου μνημονίου και την ψήφιση των προαπαιτούμενων προχωράει στην εφαρμογή καταιγισμού μέτρων ενάντια στην εργατική τάξη και τα φτωχά λαϊκά στρώματα.
Με το νομοσχέδιο που σχεδιάζει να ψηφίσει η Κυβέρνηση θα δοθεί το τελειωτικό χτύπημα στην Κοινωνική Ασφάλιση με την ενοποίηση όλων των Ταμείων, την εφαρμογή της ρήτρας μηδενικού ελλείμματος, την ολοκληρωτική ανατροπή του χαρακτήρα του ασφαλιστικού συστήματος που από δημόσιο, αναδιανεμητικό και αλληλέγγυο θα μετατραπεί σε κεφαλαιοποιητικό, χωρίς την εγγύηση του κράτους, με δραματικά μειωμένες παροχές και κατάργηση των επικουρικών συντάξεων.
Η νέα πραγματικότητα που διαμορφώνεται θα είναι η χορήγηση ουσιαστικά προνοιακών επιδομάτων αντί συντάξεων αξιοπρεπούς διαβίωσης και η κάλυψη των αναγκών από ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες, για όσους μπορούν να καταφύγουν σ” αυτές, διευρύνοντας έτσι τις ανισότητες και τις ταξικές αντιθέσεις.
Ο νέος κρατικός προϋπολογισμός προβλέπει νέα φοροκαταιγίδα πλάι στον ΕΝΦΙΑ και τις αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας. Είναι ένας ακόμα προϋπολογισμός νεοφιλελεύθερης κατεύθυνσης καθώς προβλέπει την αύξηση των πάσης φύσεως έμμεσων φόρων, που πλήττουν κυρίως τα φτωχά λαϊκά στρώματα και τη μείωση των δαπανών για την παιδεία, την υγεία, την ασφάλιση, την πρόνοια και την αυτοδιοίκηση.
Η Εκτελεστική επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. με βάση τις παραπάνω εξελίξεις αποφάσισε την κήρυξη Γενικής Πανελλαδικής Απεργίας για την Πέμπτη, 3 Δεκεμβρίου 2015 με απεργιακές συγκεντρώσεις στην Αθήνα, Πλατεία Κλαυθμώνος, ώρα 11:00πμ και στην περιφέρεια στις έδρες των Νομαρχιακών Τμημάτων.
Είναι το επόμενο βήμα στο πλαίσιο της κλιμάκωσης του αγώνα μας για να ακυρώσουμε την επιχείρηση κατεδάφισης του συστήματος Κοινωνικής Ασφάλισης.
Τα ευρύτερα κοινωνικά στρώματα, που πλήττονται βάναυσα από τα μνημονιακά μέτρα, με τους αγώνες τους θα ανατρέψουν τις πολιτικές της λιτότητας, της ανεργίας, της φοροληστείας, των πλειστηριασμών της λαϊκής κατοικίας και της εκποίησης της δημόσιας περιουσίας.
Ο πολύμορφος αυτός αγώνας θα κλιμακωθεί με στόχο να ανατραπεί η αντιλαϊκή Κυβερνητική πολιτική που υπηρετεί τα συμφέροντα των τραπεζών, της Ευρωπαϊκής Ένωσης, του ΔΝΤ και του κεφαλαίου.
Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015

Ο Δρόμος της Προσφυγιάς...

Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Παρασκευή, 4 Δεκεμβρίου 2015
 
Ημερίδα με θέμα "Ο Δρόμος της Προσφυγιάς"

Η Κοσμήτωρ της Φιλοσοφικής Σχολής
του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
έχει την τιμή να σας προσκαλεί στην Ημερίδα με θέμα:
Ο Δρόμος της Προσφυγιάς...
η οποία θα πραγματοποιηθεί
την Παρασκευή, 4 Δεκεμβρίου 2015,
στο Συνεδριακό Κέντρο «Κάρολος Παπούλιας»
του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Ώρα έναρξης 18:00

Περισσότερες Πληροφορίες:
Παρακαλούμε για περισσότερες πληροφορίες ανατρέξτε στην σχετική ιστοσελίδα
της Κοσμητείας της Φιλοσοφικής Σχολής:
http://deanphil.ac.uoi.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=65:hmerida-me-thema-o-dromos-tis-prosfigias&Itemid=181&lang=el
 
Οργάνωση : Κοσμητεία της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Τοποθεσία : Συνεδριακό Κέντρο «Κάρολος Παπούλιας»
Ωρα : 18:00
 
Σχετικό Link :
http://deanphil.ac.uoi.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=65:hmerida-me-thema-o-dromos-tis-prosfigias&Itemid=181&lang=el