Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2016

"Ο κοσμηματοπώλης"

Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2016, ώρα 8.00 μ.μ.
Πολιτιστικός Πολυχώρος "Δημ. Χατζής"
Είσοδος ελεύθερη
Βιβλιοπαρουσίαση:
Παύλου Κώστας, "Ο κοσμηματοπώλης"
Εκδόσεις ΟΣΤΡΙΑ
Την εκδήλωση θα συντονίσει ο δημοσιογράφος-ποιητής Μίλτος Γήτας

Το βιβλίο θα παρουσιάσουν:
  • Σταυρούλα Χαϊδεμενάκου, φιλόλογος
  • Γεώργιος Κουλιανός, φιλόλογος
     
Αποσπάσματα θα διαβάσει ο Τόλης Νότης, ηθοποιός
 

Ανακοίνωση της ΔΗ.ΣΥ. για την περιγραφική αξιολόγηση

15 Δεκεμβρίου 2016
                                                                Η πρόοδος συντελείται με προτάσεις, όχι με στείρα άρνηση!
Λέμε ΝΑΙ στην περιγραφική αξιολόγηση των μαθητών. Λέμε ΟΧΙ στην προχειρότητα του Υπουργείου Παιδείας.
Απαιτούμε εκπαιδευτικές παρεμβάσεις με προοδευτικό πρόσημο!
           
                Hσημερινή μορφή της αξιολόγησης του μαθητή στο δημοτικό σχολείο συνεχίζει να αναπαράγει την παραδοσιακή - ξεπερασμένη παιδαγωγική αντίληψη, καθώς:
·         προάγει τον ανταγωνισμό ανάμεσα στους μαθητές, τη βαθμοθηρία  και δημιουργεί αρνητικά συναισθήματα για τον εκπαιδευτικό και για το σχολείο.
·         καταγράφει μόνο τις επιδόσεις του μαθητή σε κάθε γνωστικό αντικείμενο αλλά όχι τους παράγοντες που παίζουν ρόλο στην ομαλή εξέλιξη ως μαθητή και ως προσωπικότητα όπως είναι η προσπάθεια, το ενδιαφέρον, η φιλομάθεια, η συνεργασία, ο τρόπος εργασίας και η ύπαρξη στόχων που έχουν να κάνουν με τη μάθηση.
·         αποτελεί εξωτερικό κίνητρο για τους μαθητές, σε αντιδιαστολή με τη βασική επιδίωξη της παιδαγωγικής που δίνει έμφαση στην ενεργοποίηση εσωτερικών κινήτρων μάθησης.
·         παρέχει ελάχιστες πληροφορίες για τις ιδιαίτερες δυνατότητες ή αδυναμίες του μαθητή.
            Όπου υπάρχει βαθμολόγηση, υπάρχει εκτός από επιτυχία και αποτυχία. Αποτυχία σημαίνει  ματαίωση, συμπλέγματα  συνοδευμένα με έντονο άγχος και άλλες αρνητικές καταστάσεις.
            Η ταξινόμηση των μαθητών μέσα από την αξιολόγηση, πολλές φορές δεν ανατρέπεται εφόρου ζωής. Η βαθμολογία ευνοεί τους κοινωνικά ευνοημένους, αφού οι μαθητές έρχονται στο σχολείο με τις μορφωτικές δυνατότητες που τους δίνει η κοινωνική τάξη, που τους δίνουν οι γονείς τους και το σχολείο είναι έτσι φτιαγμένο, ώστε να βαθμολογεί πολλές φορές τα κοινωνικά προνόμια ως ευφυΐα.
            Στις μέρες μας η ανάγκη υιοθέτησης εναλλακτικών μορφών αξιολόγησης είναι πλέον επιτακτική. Στο εναλλακτικό πλαίσιο αξιολόγησης εντάσσεται και η περιγραφική αξιολόγηση, η οποία έχει την έννοια της ποιοτικής έκφρασης του μαθητή, αλλά και της διαδικασίας μάθησης που ακολούθησε, προκειμένου να φθάσει σε συγκεκριμένη επίδοση (Ανάλυση περιγραφής των ικανοτήτων, των αδυναμιών, των επιτευγμάτων του, τα ενδιαφέροντα, οι ανάγκες του, καλλιέργεια  κριτικής σκέψης κλπ.).
            Η περιγραφική αξιολόγηση του μαθητή:
  • δε συντηρεί την ανταγωνιστική συμπεριφορά στην τάξη
  • λειτουργεί αντισταθμιστικά
  • καλλιεργεί τη συνεργατικότητα
  • δε δημιουργεί άγχος επίδοσης στους μαθητές
  • ενισχύει την αυτοπεποίθηση
  • παρουσιάζει την πρόοδο και τις επιδόσεις του μαθητή με βάση τις ατομικές δυνατότητες αντιμετώπισής τους
  • προάγει την κριτική σκέψη
  • καλλιεργεί πνεύμα αναζήτησης και έρευνας
  • προωθεί τις ιδιαίτερες κλίσεις και τα ενδιαφέροντα
  • οι μαθητές μυούνται στη συστηματική και υπεύθυνη εργασία
  • λαμβάνει υπόψη την ολότητα του μαθητή εφόσον αξιολογεί εξίσου τις γνωστικές ικανότητές του και τη συναισθηματική κοινωνική περιοχή της προσωπικότητας και της συμπεριφοράς του.
Η περιγραφική μορφή αξιολόγησης προκειμένου να καταστεί λειτουργική και όχι επιφανειακή, απαιτεί:
·         μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό και έγκαιρα στελεχωμένα σχολεία
·         συστηματική και ποιοτική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και ευρύτερη ενημέρωση των γονέων και της κοινής γνώμης για τον ρόλο και την αποστολή της περιγραφικής αξιολόγησης
  • μεθοδολογικά εργαλεία(φύλλα αξιολόγησης, ατομικός φάκελος μαθητή, παιδαγωγικό ημερολόγιο), που να μη χρήζουν εκτεταμένης και με πολλές λεπτομέρειες αναφορές, αλλά συνοπτικές παρατηρήσεις που να παρέχουν κατανοητές πληροφορίες για την κοινωνική και συναισθηματική συμπεριφορά του μαθητή στην τάξη και στο σχολείο, καθώς και για τις πρακτικές του δεξιότητες
  • η διοικητική διεκπεραίωση της περιγραφικής αξιολόγησης, να εντάσσεται στο διδακτικό ωράριο του εκπαιδευτικού σε ετήσια βάση
  • την παιδαγωγική αυτονομία της σχολικής μονάδας με δυνατότητες και περιθώρια, έτσι ώστε η όποια διαδικασία περιγραφικής αξιολόγησης προκρίνεται να βασίζεται και να λαμβάνει υπόψη και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τις συνθήκες λειτουργίας της κάθε σχολικής μονάδας, αποκτώντας και ευέλικτο χαρακτήρα
  • Τη θεσμοθέτηση, πραγματοποίησης εκδηλώσεων-ημερίδων-σεμιναρίων-συνεδρίων με μερική ή πλήρη απαλλαγή από το διδακτικό έργο των εκπαιδευτικών για τη διαρκή ανατροφοδότηση και ανταλλαγή εμπειριών μεταξύ τους
            Με την εγκύκλιο που απέστειλε το Ι.Ε.Π. στις σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με θέμα: "Πρόσκληση ενδιαφέροντος για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και την πιλοτική εφαρμογή της περιγραφικής αξιολόγησης μαθητών στην υποχρεωτική εκπαίδευση", ζητά ουσιαστικά την αποδοχή των εκπαιδευτικών σε ένα σύστημα διδασκαλίας και αξιολόγησης των μαθητών το οποίο δεν τους έχει γίνει γνωστό! Ο διάλογος όμως δεν πρέπει να αναφέρεται από την πλευρά του Υπουργείου Παιδείας μόνο για δημιουργία εντυπώσεων αλλά πρέπει να υπάρχουν θετικά βήματα και διάθεση πραγματοποίησής του. Δυστυχώς με τις μέχρι τώρα ενέργειές του για το θέμα, δεν φαίνεται να υπάρχει ουσιαστική διάθεση συνεργασίας.
            Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης καλεί, το Υπουργείο Παιδείας, να σταθεί με σοβαρότητα απέναντι στο θέμα, να αφήσει κατά μέρος τις γενικολογίες και τις ασάφειες και σε συνεργασία με την πανεπιστημιακή αλλά και την εκπαιδευτική κοινότητα μέσω των θεσμικών τους εκφράσεων να επεξεργαστούν ρεαλιστικές, προοδευτικές και εφαρμόσιμες προτάσεις που θα έχουν ως στόχο μία σύγχρονη τομή στην εκπαίδευση.
Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗΣ!
Δημοκρατική Συνεργασία
Εκπαιδευτικών Π.Ε.

ΔΟΕ: Σχετικά με την εγκύκλιο του Ι.Ε.Π. για την περιγραφική αξιολόγηση


Αρ. πρωτ. 995
Αθήνα 13/12/2016
Προς
Τους Συλλόγους εκπαιδευτικών Π.Ε.

Θέμα: Σχετικά με την εγκύκλιο του Ι.Ε.Π. για την περιγραφική αξιολόγηση

Με αφορμή την εγκύκλιο που απέστειλε το Ι.Ε.Π. στις σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με θέμα «Πρόσκληση ενδιαφέροντος για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και την πιλοτική εφαρμογή της περιγραφικής αξιολόγησης μαθητών στην υποχρεωτική εκπαίδευση» το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. επισημαίνει τα εξής:
Οι σύλλογοι διδασκόντων καλούνται να αποφασίσουν τη συμμετοχή τους μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου στην πιλοτική εφαρμογή ενός προγράμματος που είναι ασαφές, χωρίς να γνωρίζουν το περιεχόμενο και το θεσμικό πλαίσιο που το διέπει.
Το υποστηρικτικό – επιμορφωτικό υλικό πρόκειται να διαμορφωθεί, οι σχολικοί σύμβουλοι θα επιμορφωθούν τον Ιανουάριο, ενώ σύμφωνα με τις διευκρινίσεις που δίνονται από το Ι.Ε.Π., στην ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής της αίτησης, οι σύλλογοι διδασκόντων που πρόκειται να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα θα πρέπει να προσαρμόσουν τη διδασκαλία τους με βάση το υλικό και τις οδηγίες που θα τους δοθούν (τις οποίες όμως δε γνωρίζουν αυτή τη στιγμή)!
Το Υπουργείο Παιδείας ζητά, επί της ουσίας, την, εκ των προτέρων, συναίνεση των εκπαιδευτικών για ένα σύστημα διδασκαλίας και αξιολόγησης των μαθητών το οποίο δεν τους έχει γίνει γνωστό.
Με βάση τα παραπάνω, καλούμε το Ι.Ε.Π. και την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να καταστήσουν σαφές το συνολικό πλαίσιο που θα ισχύσει (θυμίζουμε ότι ο νέος Υπουργός Παιδείας δεσμεύτηκε για θεματικές αναλυτικές  συναντήσεις με το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.). Μέχρι να συμβεί αυτό οι σύλλογοι διδασκόντων δεν υπάρχει κανένας λόγος να συναινέσουν  στην «θολή» αυτή  κίνηση του Υπουργείου Παιδείας. Σε κάθε περίπτωση η συμμετοχή τους είναι εθελοντική και όχι υποχρεωτική. 



Τα επίσημα αποτελέσματα των εκλογών Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.και Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Κυρώθηκαν από τον υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου τα αποτελέσματα των εκλογών για την ανάδειξη των αιρετών  για  το Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.και Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π
Δείτε εδώ τα αποτελέσματα για το  Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.
Δείτε εδώ τα αποτελέσματα για το   Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.


ΠΗΓΗ:

Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016

Την απόλυση των δημόσιων υπαλλήλων που δεν δουλεύουν, ζητά ο Β. Λεβέντης


ΑΠΕ-ΜΠΕ/Παντελής Σαίτας
«Μη λαμβανομένων μέτρων, μπαίνουμε σε καθεστώς Βουλγαρίας, όπου μισθοί και συντάξεις θα κόβονται αυτόματα», τόνισε ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων Βασίλης Λεβέντης.
Ζήτησε να απολυθούν οι δημόσιοι υπάλληλοι που δεν δουλεύουν, υποστηρίζοντας ότι το 30% των υπαλλήλων στο Δημόσιο δεν παράγει. «Είναι δημόσιος κίνδυνος», είπε και σημείωσε ότι πρέπει να γίνει μελέτη για το ποιοι καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
Πρότεινε να τεθούν εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια για τις υψηλές συντάξεις και να τεθεί πλαφόν για όσους λαμβάνουν δύο και τρεις κύριες συντάξεις. Είπε χαρακτηριστικά ότι όσοι έχουν εισοδήματα από ενοίκια και είναι συνταξιούχοι αλλά έχουν χαμηλή σύνταξη θα πάρουν και το έκτακτο επίδομα και σημείωσε πως έτσι αναδεικνύεται η στρέβλωση του συστήματος. Μιλώντας στον ΑΝΤ1 ανέφερε ότι ζήτησε να μειωθούν στο μισό οι μισθοί και οι συντάξεις των βουλευτών και η αντίδραση «στη Βουλή, από κάτω, ήταν να με μουτζώνουν».
Ο κ. Λεβέντης ζήτησε να καταβάλλουν εφάπαξ φόρο 200 ευρώ όσοι λαμβάνουν μισθό και σύνταξη άνω των 1.500 ευρώ για να ενισχυθεί η άμυνα της χώρας.
ΠΗΓΗ:


Πρόγραμμα Χριστουγεννάτιξων εκδηλώσεων Δήμου Ιωαννιτών

Χριστουγεννιάτικο Bazaar του E.E.E.E.K. Ιωαννίνων


Εμείς οι μαθητές του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης & Κατάρτισης Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Ιωαννίνων (Σχολική Μονάδα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης),πλάσαμε, κατασκευάσαμε, ζωγραφίσαμε και εκθέτουμε τις δημιουργίες μας.
Σας προσκαλούμε όλους να βρεθείτε μαζί μας την Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2016 Χαρ. Τρικούπη & Μιχ. Αγγέλου γωνία από 09:00 έως 14:00.
Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ταχ. Δ/νση : Αμάλθειας 12- Πρώην Παλλάδιο -
Καρδαμίτσια  Τ.Κ. 45500
Διευθύντρια: Θεοδωρίδη Χριστίνη
Τηλ-Fax  : 2651073171

Εγκύκλιος επικαιροποίησης στοιχείων φακέλου εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για μετάθεση

13-12-16 Για πρώτη φορά από φέτος ηλεκτρονικά οι αιτήσεις μετάθεσης των εκπαιδευτικών
Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων προχωρεί φέτος για πρώτη φορά στην καθιέρωση της υποβολής των αιτήσεων μετάθεσης των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής. Κατ’ αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται η απλούστευση και η ταχύτητα της διαδικασίας καθώς και το αδιάβλητο και διαφανές των αποτελεσμάτων των αιτήσεων.
Με νέα εγκύκλιο θα καθοριστεί το χρονικό διάστημα ηλεκτρονικής υποβολής των αιτήσεων μετάθεσης.
Από αύριο η επικαιροποίηση των φακέλων

Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2016

Χριστούγεννα με τη Φιλαρμονική του Δήμου Ιωαννιτών

Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2016, ώρα 8:30 μ.μ.
Αίθουσα «Β. Πυρσινέλλας»
Είσοδος ελεύθερη
Χριστούγεννα με τη Φιλαρμονική του Δήμου Ιωαννιτών

 
Συμμετέχει το Γυναικείο Φωνητικό Σύνολο Cantus
  • Διδασκαλία, Διεύθυνση συνόλου: Κωνσταντίνα Μήλια
  • Μουσική Διεύθυνση: Δημήτρης Αμπατζής
Διοργάνωση: Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών

Βιβλιοπαρουσίαση: Μελίνα Βλάχου, ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Η πύλη των Ιδεών

Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση του Ταμείου Αλληλοβοήθειας Δασκάλων και Νηπιαγωγών Ν. Ιωαννίνων την Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2016



ΤΑΜΕΙΟ ΑΛΛΗΛΟΒΟΗΘΕΙΑΣ                           Ιωάννινα 11 – 12 – 2016
ΔΑΣΚΑΛΩΝ & ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ                             Αρ. Πρωτ.: 166
ΝΟΜΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ                                                                        
                                                                                       Προς:
 Πληροφορίες: Παργανάς Κων/νος            Δημοτικά Σχολεία & Νηπιαγωγεία
 Τηλέφωνο: 6944585310                                        Ν. Ιωαννίνων
E-mail: tallilo2014@gmail.com
  
Θέμα: «Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση»

 Το Ταμείο Αλληλοβοήθειας Δασκάλων και Νηπιαγωγών Ν. Ιωαννίνων διοργανώνει χριστουγεννιάτικη εκδήλωση για τα παιδιά όλων των συναδέλφων την Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2016 στο "ALANA" (Λεωφ. Αρχιεπισκόπου Μακαρίου 11). Ώρα έναρξης: 11.00
Το Ταμείο προσφέρει την ευκαιρία στα παιδιά να διασκεδάσουν μέσα από  το θεατρικό παιχνίδι της ομάδας «Το κόκκινο μπαλόνι» και στους γονείς να απολαύσουν τον καφέ τους δίπλα στη λίμνη.



Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2016

Τα επίσημα αποτελέσματα των εκλογών για το ΚΥΣΔΕ και ΚΥΣΠΕ


ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
 Πόσες ψήφους έλαβε ο κάθε υποψήφιος- Ποιοι εκλέγονται

Επικυρώθηκαν από τον Γενικό Γραμματέα του υπουργείου Παιδείας  Γιάννη Παντή τα τελικά αποτελέσματα των εκλογών για την ανάδειξη αιρετών στο ΚΥΣΔΕ και ΚΥΣΠΕ
1. Πατήστε εδώ για τα αποτελέσματα του ΚΥΣΔΕ
2. Πατήστε εδώ για τα αποτελέσματα του ΚΥΣΠΕ
3. Πατήστε εδώ για να ανοίξετ την απόφαση διορισμού των αιρετών στο ΚΥΣΔΕ και ΚΥΣΠΕ
Σύμφωνα με τον αριθμό των έγκυρων ψηφοδελτίων που έλαβε ο κάθε συνδυασμός, (επί συνόλου εγκύρων ψηφοδελτίων 61955 )   για το ΚΥΣΠΕ, οι έδρες κατανέμονται ως εξής:
Από μία (1) έδρα παίρνουν οι συνδυασμοί Δ.Α.Κ.Ε. / Π.Ε. και ΔΗ.ΣΥ./Α.Κ.Ε
Εκλέγονται οι εξής:
ΤΑΚΤΙΚΑ ΜΕΛΗ
Παληγιάννης Βασίλειος του Ιωάννη, του συνδυασμού Δ.Α.Κ.Ε. / Π.Ε. Φασφαλής Νικόλαος του Γεωργίου, του συνδυασμού ΔΗ.ΣΥ../Α.Κ.Ε.
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΜΕΛΗ
Αδαμίδου Βασιλική του Παύλου, του συνδυασμού Δ.Α.Κ.Ε. / Π.Ε.
Σίντος Στέφανος του Φιλίππου, του συνδυασμού ΔΗ.ΣΥ. /Α.Κ.Ε
Σύμφωνα με τον αριθμό των έγκυρων ψηφοδελτίων που έλαβε ο κάθε συνδυασμός, (επί συνόλου εγκύρων ψηφοδελτίων 51775 ) , για το ΚΥΣΔΕ, οι έδρες κατανέμονται ως εξής:
Από μία (1) έδρα παίρνουν οι συνδυασμοί Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε. και Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις ( ΣΥΝΕΚ )
Εκλέγονται οι εξής:
ΤΑΚΤΙΚΑ ΜΕΛΗ
Πεππές Δημήτριος του Αθανασίου, του συνδυασμού Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε. Κορδής Νεκτάριος του Ιωάννη, του συνδυασμού Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις ( ΣΥΝΕΚ )
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΜΕΛΗ
Καταγής Παναγιώτης του Ευσταθίου, του συνδυασμού Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε.
Λουκάς Ευάγγελος του Μιχαήλ, του συνδυασμού Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις (ΣΥΝΕΚ)
ΠΗΓΗ:

Συνεδρίαση του ΚΥΣΠΕ την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016



Την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου θα συνεδριάσει το K.Υ.Σ.Π.Ε. με θέματα ημερήσιας διάταξης:

          1.«Εξέταση αίτησης εκπαιδευτικού, Διευθυντή Π.Ε., για χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης.»
2.«Συζήτηση επί αιτήσεων παραίτησης εκπαιδευτικών Π.Ε. και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης»
3.«Εξέταση αιτήσεων μετάταξης εκπαιδευτικών Π.Ε. σε θέσεις Ε.ΔΙ.Π. και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης»
4.«Εξέταση αιτήσεων μετάταξης εκπαιδευτικών Π.Ε. σε διοικητικές θέσεις και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης»
5.«Εξέταση αιτήσεων απόσπασης (κατά προτεραιότητα, για σοβαρούς λόγους υγείας ή λόγω έκτακτων και ειδικών προβλημάτων) εκπαιδευτικών Π.Ε. από Π.Υ.Σ.Π.Ε. σε Π.Υ.Σ.Π.Ε. & στην Ειδική Αγωγή για το σχολικό έτος 2016-2017 και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης»

Βιβλιοπαρουσίαση: Πάνος Κυπαρρίσης, Ποιήματα

Βιβλιοπαρουσίαση: Πάνος Κυπαρρίσης, Ποιήματα
Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2016, ώρα 7.30 μ.μ
Πολιτιστικός Πολυχώρος «Δημήτρης Χατζής»
Είσοδος ελεύθερη
Βιβλιοπαρουσίαση
Πάνος Κυπαρρίσης, Ποιήματα

Εκδόσεις Γαβριηλίδης
  Αρχική
Το έργο του βραβευμένου με το Κρατικό βραβείο ποίησης (2014) Πάνου Κυπαρρίση, παρουσιάζεται την Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2016, ώρα 7.30 μ.μ. στον Πολιτιστικό Πολυχώρο «Δημήτρης Χατζής» με αφορμή την έκδοση των ποιημάτων του από τις εκδόσεις Γαβριηλίδης.
Ο συγγραφέας συνομιλεί με τη Διευθύντρια του Πνευματικού Κέντρου κ. Μαρία Στρατσάνη και με το κοινό με θέμα «Τα εις εαυτόν προς αλλήλους».
Την ευθύνη της διοργάνωσης έχει το Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών.

Ο Πάνος Κυπαρίσσης

Σάτιρα, λογοτεχνία και κοινωνία: Όψεις μιας σοβαρής σχέσης

Σάτιρα, λογοτεχνία και κοινωνία: Όψεις μιας σοβαρής σχέσης

  • Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2016, ώρα 8.30 μ.μ.
Γιάννης Μαυρομάτης, καθηγητής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων,
«Σάτιρα και κοινωνία στην Κρήτη κατά τον 14ο αιώνα»
Πολιτιστικός Πολυχώρος «Δ. Χατζής»
Διοργάνωση: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων - Φιλοσοφική Σχολή - Τμήμα Φιλολογίας, Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών
 Αρχική

Κατάταξη σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε Κατηγορίες Μετάθεσης – Μοριοδότηση

20o gymnasio patras
12-12-16 Κατάταξη σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε Κατηγορίες Μετάθεσης – Μοριοδότηση
Το Υπουργείο Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων με στόχο τον εξορθολογισμό της υφιστάμενης κατάταξης των σχολικών μονάδων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης σε κατηγορίες καλεί τα αρμόδια Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΠΕ) και τα Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΔΕ) μέσω των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης να υποβάλουν έως 17/02/2017 τις εισηγήσεις τους για τις σχολικές μονάδες αρμοδιότητάς τους όπως αυτές θα έχουν διαμορφωθεί σε συνεργασία με τα αρμόδια Πρωτοβάθμια Συνδικαλιστικά Όργανα σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγρ. 8, του άρθρου 16 του ΠΔ 50/1996 (45 Α΄) όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 14 του ΠΔ 100/1997 (94 Α΄), την παράγρ. 2 του άρθρου 1 του ΠΔ39/1998 (43 Α΄) και το ΠΔ 111/2016 (193 Α΄).
Με βάση το προαναφερθέν θεσμικό πλαίσιο, οι εισηγήσεις τους θα πρέπει να γίνουν λαμβάνοντας υπόψη τα παρακάτω κριτήρια:

Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2016

Φακελώνουν τους μαθητές;

http://www.athensvoice.gr/sites/default/files/styles/article_final_page/public/field/news/images/333269-691309.jpg?itok=tVv6GDhp 


 Ο πρώην πρόεδρος της ΟΛΜΕ και οι σύντροφοί του στο Υπουργείο Παιδείας, τις ημέρες της αριστερής κυβέρνησης, χάσανε την ευκαιρία να κάνουν πράξη την αριστεροσύνη τους.


Με κυβέρνηση Αριστεράς, δεν μπορεί να συμβαίνουν τέτοια πράγματα!!! Χρόνια ολόκληρα η Αριστερά βρισκόταν στα κάγκελα για την προάσπιση των κατοχυρωμένων ατομικών και συνταγματικών δικαιωμάτων. Και καλά έκανε.
Γιατί η ευκολία με την οποία παραχωρούνται πλέον τα προσωπικά μας στοιχεία σε εταιρίες και γίνονται εκμεταλλεύσιμα από κάθε είδους συμφέροντα (εμπορικές, τηλεπικοινωνιακές εταιρείες κ.ά.) αποτελεί ίσως ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα της εποχής μας.
Επί ημερών κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, λοιπόν,

Οδύνη για τον άδικο χαμό του Σωτήρη Μανούση

Αλλάζουν τα πάντα σε Λύκειο - πανελλαδικές

ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Αλλάζουν τα πάντα σε Λύκειο - πανελλαδικές
Μετά τις αλλαγές στις εξετάσεις για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, το υπουργείο Παιδείας ετοιμάζει τα νέου τύπου Πανεπιστήμια. Στόχος του υπουργού Παιδείας είναι  τα κοινά μαθήματα στο πρώτο έτος, η προκήρυξη θέσεων για νέους πανεπιστημιακούς και πτυχία με δύο κατευθύνσεις στους αποφοίτους. 

Εθνικό Απολυτήριο, κατάργηση Πανελλαδικών Εξετάσεων και αναμόρφωση των πρώτων ετών των Πανεπιστημίων με παράλληλο «άνοιγμα» σε νέους πανεπιστημιακούς είναι το τρίπτυχο στο οποίο θα κινηθεί ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου.

Ο κ. Γαβρόγλου ετοιμάζει ένα νέο σύστημα Πανελλαδικών που θα περιλαμβάνει την αναβάθμιση των δύο τάξεων του Λυκείου, ενώ  λαμβάνοντας το απολυτήριο Λυκείου, το οποίο θα ονομάζεται Εθνικό Απολυτήριο, θα μπαίνει ο μαθητής στο πανεπιστήμιο.

Ο φόβος καθορίζει πολιτικές στάσεις, αλλάξει ισορροπίες!

ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ*
Σε έναν όλο και πιο διασυνδεόμενο κόσμο ο φόβος, σε σημαντικό μέρος των πολιτών και ειδικά των πιο φτωχών λαϊκών στρωμάτων, αναδιατάσσει ισορροπίες και "οδηγεί" τις εξελίξεις. Ήδη η Ευρώπη είναι διαιρεμένη με το 45% των λιγότερο μορφωμένων και ηλικιωμένων να θεωρεί απειλή την υφιστάμενη μορφή παγκοσμιοποίησης σύμφωνα με πρόσφατες -"eupinions", του Bertelsmann Stiftung- έρευνες.
Αυτό επηρεάζει και καθορίζει πολιτικές συμπεριφορές τόσο των πολιτών, που είναι επιφυλακτικοί απέναντι σε μεταβολές, όσο και των κεντρο-ευρωπαϊκών ελίτ που κλείνονται ακόμη πιο πολύ -από το προσφυγικό έως την οικονομική πολιτική- όπου το δόγμα "λιτότητα και ανάπτυξη" είναι ακλόνητο.
Μπορεί ο φόβος να αξιοποιείται από λαϊκιστές ή ακροδεξιά μορφώματα και αρκετοί να βρίσκουν ομοιότητες με την περίοδο του μεσοπολέμου "παραβλέποντας" το τεχνολογικό περιβάλλον και την πρόοδο που έχουν οριστικά γκρεμίσει τα τείχη επικοινωνίας και των παραδοσιακών μορφών φύλαξης των κρατικών συνόρων. Η περιχαράκωση σε παλιές μεθοδολογίες (και αυτό ως φόβος χαρακτηρίζει και τους κυβερνώντες ή τα καθιερωμένα κόμματα αφού τον ενσωματώνουν) προσθέτει  προβλήματα και αυξάνει αδιέξοδα.
Το ζητούμενο είναι ανοιχτά, και όχι κλειστά, μυαλά να οδηγούν με πυξίδα αξίες και αρχές αντί το φόβο, με την γνώση και όχι την οργή τα πράγματα. Ακούγεται έντονα μετά και το δημοψήφισμα στην Ιταλία ότι "όποιος πάει στο λαό την πατάει" και έτσι αποκρύπτεται το πώς πάει και πότε πάει κανείς. Το κυριότερο όμως ότι ή διαφάνεια και η συμμετοχή των πολιτών στην λήψη των αποφάσεων δεν μπορεί να εξαντλείται με κάλπη - εκλογική ή δημοψηφισματική - αλλά είναι υπόθεση καθημερινή, δηλαδή διαρκούς, λειτουργίας των θεσμών και των σύγχρονων δημοκρατιών και κοινωνιών. Το έλλειμμα εμπιστοσύνης για ότι έρχεται από "πάνω" δεν καλύπτεται με κινήσεις πάλι από "πάνω" αν δεν υπάρχει έδαφος και παράλληλες διεργασίες από "κάτω".
Έτσι ακόμη και η τρίτη ελάφρυνση του χρέους από την αρχή των μνημονίων -για να έρθουμε στα δικά μας- είναι βήμα αλλά υπάρχει απόσταση "αισιοδοξίας" των πάνω και των κάτω αφού η αποτύπωση του - με την βαρειά φορολογία, τον φόβο του δημοσιονομικού κόφτη και των μεταρρυθμίσεων με την προκρούστεια λογική για τα  εισοδήματα ή τα δικαιώματα - δεν έχει κάποια άμεση ανακούφιση και δεν διαφαίνεται για τα επόμενα τρία ή επόμενα χρόνια (ίσως από δεκαετία) με αποτέλεσμα ή απαισιοδοξία των κάτω να μην κάμπτεται παρά το ότι " είναι πιο διαχειριστική" για ορισμένο διάστημα. Το ερώτημα ποιός επωφελείται είναι ο παρονομαστής αξιολόγησης των πολιτών και ιδιαίτερα των μεσαίων στρωμάτων και πιο αδύναμων ή περιθωριοποιημένων. Τώρα με ένα χρέος που επιμηκύνεται και όσο ή χώρα θα κρίνεται "ασθενής" στην εξυπηρέτηση ένα είναι βέβαιο: με ή άνευ μνημονίου δηλ. όπως και να ονομάζεται, προληπτική γραμμή κλπ, ή αξιολόγηση της τρόικας (κάτι που συνεχίζεται και στις χώρες που βγήκαν)  και η παραγγελία μέτρων θα είναι παρούσα και μετά το '20 όπως και ή διαπραγμάτευση.
Επομένως σε μία  ευρωπαϊκή ήπειρο με  διασπασμένες κοινωνίες  και μία χώρα που ασφυκτιά, άς έχουμε κατά νού και δύο ρήσεις του Ρουσσώ: "αν ήμουνα ηγεμόνας ή νομοθέτης δεν θα μιλούσα για το τι πρέπει να γίνει θα το έκανα και θα σιωπούσα" και  "όλες οι συνθήκες  μάλλον είναι πρόσκαιρες ανακωχές παρά πραγματική ειρήνη". Πόσο ακόμη με το φαίνεσθαι αντί του είναι; Οι ηγεσίες θέλουν; και δε μπορούν; Οι πολίτες, κοινωνίες, οι λαοί; Πόσο λοιπόν και προς τα πού με τον φόβο;
*Σπύρος Παπασπύρος πρώην Πρόεδρος της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.