Μόνο η γνώση δίνει ουσία στην ατομική ευθύνη και τη θέτει στην υπηρεσία του συνόλου
Αν θέλουμε ευημερία και βιώσιμη
ανάπτυξη σε περιβάλλον 4ης βιομηχανικής επανάστασης πρέπει να
αποκτήσουμε ουσιαστική μαζική εκπαίδευση.
Γ.
Αρσένης, Μ. Γιαννάκου, Α. Διαμαντοπούλου. Τρεις υπουργοί Παιδείας που
συνέδεσαν τα ονόματα τους με σημαντικές για την εποχή τους
μεταρρυθμίσεις. Τρεις πολιτικοί που κατηγορήθηκαν και υβρίστηκαν όσο
κανείς και έγιναν στόχοι μαζικών κινητοποιήσεων που απαιτούσαν την
απόσυρση των προτάσεών τους. Άλλες από αυτές ανατράπηκαν από τους
επόμενους, άλλες «αναδομήθηκαν» και άλλες «αφομοιώθηκαν δημιουργικά» από
το βαθύ σχολείο και το βαθύτερο πανεπιστήμιο. Αποτέλεσμα; Επί 45 χρόνια
αναζητείται μια βιώσιμη μεταρρύθμιση. Στη χώρα όπου το 6,83% των
κατοίκων της είναι φοιτητές, το υψηλότερο ποσοστό μεταξύ των 28 της ΕΕ
και διπλάσιο του ευρωπαϊκού μέσου όρου.