Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2022
Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2022
Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2022
Η θέση της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ για το πολλαπλό βιβλίο
10 Φεβρουαρίου 2022
Η θέση της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ
για το πολλαπλό βιβλίο
Το σχολικό εγχειρίδιο βρίσκεται στο κέντρο της εκπαιδευτικής διαδικασίας και της σχολικής εργασίας. Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές αφιερώνουν ένα μεγάλο μέρος του διδακτικού χρόνου στα σχολικά βιβλία. Εκτός από τα παραπάνω δεδομένα, τα οποία αποδεικνύουν το εύρος της χρήσης των σχολικών βιβλίων, το σχολικό βιβλίο κατέχει
ΤΕΤΑΡΤΗ 16 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ Πανηπειρωτική δράση για την ανάδειξη των ζητημάτων της Παιδείας
Ιωάννινα 10.0.2.2022
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Νομαρχιακό Τμήμα Ιωαννίνων ΑΔΕΔΥ-ΕΛΜΕ Ιωαννίνων- Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων
ΤΕΤΑΡΤΗ 16 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ
Πανηπειρωτική δράση για την ανάδειξη των ζητημάτων της Παιδείας
Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2022
ΔΟΕ: Διαδικτυακή εκδήλωση για την αξιολόγηση 13/2/2022
Αρ. Πρωτ. 2131 | Αθήνα 9/2/2022
Προς τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε. |
Θέμα: Συνέχιση του αγώνα για την υπεράσπιση του Δημόσιου Σχολείου, ενάντια στην κατηγοριοποίηση – εμπορευματοποίηση.
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
Παγκόσμια Ημέρα Ελληνικής Γλώσσας
Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2022
Οι απόπειρες ποινικοποίησης των μαθητικών αγώνων δεν έχουν τέλος.
Email : enosigoneonpre@yahoo.com Βενετικίδης Θεόδωρος 6947514665 Χήκα Βασιλική 6942921748 |
|
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Οι απόπειρες ποινικοποίησης των μαθητικών αγώνων δεν έχουν τέλος.
Οι Ενώσεις Γονέων Μαθητών Ιωαννίνων και Πρέβεζας καταδικάζουμε τις απόπειρες ποινικοποίησης των μαθητικών αγώνων και δηλώνουμε την αμέριστη αλληλεγγύη και τη συμπαράστασή μας στους μαθητές της Φιλιππιάδας και των Ιωαννίνων που δικάζονται στις 23 και 25 Φλεβάρη αντίστοιχα. Το «έγκλημά» τους είναι ότι, υλοποιώντας τις αγωνιστικές αποφάσεις των Μαθητικών Συμβουλίων, προχώρησαν σε αγωνιστικές κινητοποιήσεις στα σχολεία τους το 2019 και 2020, προβάλλοντας υπαρκτά προβλήματα.
Στην περίπτωση της Φιλιππιάδας αφορμή για
Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο
Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2022
Κατάργηση της διετούς υποχρεωτικής παραμονής στην περιοχή διορισμού των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών
6 Φεβρουαρίου 2022
Κατάργηση της διετούς υποχρεωτικής παραμονής
στην περιοχή διορισμού των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών
Η υπηρέτηση της οργανικής θέσης υποχρεωτικά για μια διετία για όλους τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς δεν εξυπηρετεί καμία εκπαιδευτική ανάγκη σήμερα. Η συγκεκριμένη διάταξη καθιερώθηκε από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, με το άρθρο 62 του Ν.4589/2019 (νόμος Γαβρόγλου) και επαναλήφθηκε από την κυβέρνηση της ΝΔ, με το άρθρο 42 του Ν.4722/2020 (νόμος Κεραμέως). Η συγκεκριμένη διάταξη είχε, δηλαδή, τη στήριξη, όχι μόνο αυτής αλλά και της προηγούμενης κυβέρνησης. Το να παριστάνουν κάποιοι για μία ακόμη φορά, εκ των υστέρων, ότι δεν γνώριζαν τι ψήφιζαν όταν κυβερνούσαν, είναι απαράδεκτο.
Ο λόγος για τον οποίο ψηφίστηκε η συγκεκριμένη διάταξη, από ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ήταν για να μην "αδειάζουν" -όπως έλεγαν- κάποιες περιοχές, της νότιας και της νησιωτικής, κυρίως, Ελλάδας από εκπαιδευτικούς, κάθε χρόνο!
Κάτι τέτοιο όμως δεν ισχύει στην πραγματικότητα, γιατί μετά την ψήφιση του Ν.4283/2014 (νόμος Λοβέρδου) για τον διπλασιασμό των μονάδων συνθηκών διαβίωσης στις δυσπρόσιτες περιοχές για τις μεταθέσεις και αργότερα του Ν.4692/2020 (νόμος Κεραμέως) για τους πίνακες αναπληρωτών, τέτοιο πρόβλημα δεν υπάρχει. Τα δυσπρόσιτα σχολεία είναι τα πρώτα που καλύπτονται είτε από μόνιμους είτε από αναπληρωτές.
Η επιμονή, λοιπόν, εφαρμογής της συγκεκριμένης δεν έχει κανένα νόημα και θα δημιουργήσει, δε, και τεράστιες αδικίες, εφόσον γίνουν φέτος οι μόνιμοι διορισμοί που ανακοίνωσε στην ΑΔΕΔΥ ο υπουργός Εσωτερικών, καθώς οι φετινοί νεοδιόριστοι θα καταλάβουν, πιθανόν, θέσεις που θα έπρεπε να δοθούν στους περσινούς νεοδιόριστους για τις μεταθέσεις.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης καλεί την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να καταργήσει τη διάταξη τώρα και να δώσει το δικαίωμα αίτησης μετάθεσης στον ένα χρόνο, όπως ίσχυε πάντα, με ελάχιστες εξαιρέσεις.
Δημοκρατική Συνεργασία
Εκπαιδευτικών Π.Ε.