Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Υπ.Παιδείας

Δελτίο Τύπου                                             23/03/2011

Δήλωση της Υπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου, κατά τη συνάντηση εργασίας με τους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης

Είχαμε, σήμερα, προγραμματισμένη συνάντηση με τους Διευθυντές των 13 Περιφερειών Εκπαίδευσης της χώρας, ώστε να προετοιμαστεί με τον καλύτερο τρόπο η νέα σχολική χρονιά όσον αφορά στο νέο σχολικό χάρτη, αλλά και επιμέρους θέματα, όπως το ανθρώπινο δυναμικό, τα Προγράμματα Σπουδών  και οι υποδομές.

Σε ερώτηση δημοσιογράφου σχετικά με τις συνενώσεις σχολείων η Υπουργός απάντησε:
Έχει γίνει σοβαρή και οργανωμένη δουλειά, σε κάθε Περιφέρεια. Όπου υπάρχουν τεκμηριωμένες και ήρεμες προσεγγίσεις και όπου τα επιχειρήματα είναι παιδαγωγικά, οι συγκεκριμένες περιπτώσεις εξετάζονται, όχι όμως με βία, ούτε με απειλές, ούτε με τρόπο που δεν συνάδει  με τη σχολική κοινότητα.  

12 πραγματικές ευκαιρίες για πλασματικά χρόνια

ΕΞΟΔΟΣ ΚΑΙ ΜΕ 33 ΕΤΗ ΣΤΑ 60 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΣΤΡΑΤΟ, ΠΑΙΔΙΑ, ΣΠΟΥΔΕΣ, ΑΝΕΡΓΙΑ, ΑΠΕΡΓΙΑ Κ.ΛΠ.

Μέσα από 12 περιπτώσεις και με σχετικά υποφερτό κόστος, πλην της αναγνώρισης του στρατού, μπορούν οι ασφαλισμένοι να «εξαγοράσουν» μια πιο γρήγορη συνταξιοδότηση. Σε σημείο που η «έξοδος» από την ενεργό υπηρεσία γίνεται μόνο με 33 πραγματικά έτη ασφάλισης (40 με τα πλασματικά).
Αλλά μένει αμετάκλητη η πρόβλεψη του περσινού νόμου (3863/10) για συνταξιοδότηση μετά το 60ό έτος. Μόνη... παρασπονδία, η συνταξιοδότηση στο 58ο έτος για τους ασφαλισμένους στα βαρέα. Και μάλιστα αυτή η παροχή με μειωμένη σύνταξη.
Οι νέες ευκαιρίες αναγνώρισης πλασματικών ετών αφορούν όσους ασφαλισμένους δεν είχαν θεμελιώσει συνταξιοδοτικό δικαίωμα το 2010. Ετσι αποκλείονται οι ασφαλισμένοι του Δημοσίου και των ειδικών Ταμείων που είχαν 25 έτη τον περασμένο Δεκέμβριο (μαζί με το στρατό και τα πλασματικά από τα παιδιά, έστω και εάν η αναγνώριση γίνει το 2011 ή αργότερα). Το ίδιο ισχύει και για τις γυναίκες επιστήμονες - ελεύθερους επαγγελματίες.
Επίσης, δεν μπορούν να αναγνωρίσουν τα νέα πλασματικά οι ασφαλισμένοι του ιδιωτικού τομέα οι οποίοι είχαν 10.500 ένσημα το 2010 (μαζί με το στρατό), καθώς και οι ελεύθεροι επαγγελματίες που είχαν συμπληρώσει το 60ό έτος πέρυσι και μένει μόνο ο χρόνος ασφάλισης (35ετία) για τη λήψη πλήρους σύνταξης.
Ως χρόνος ασφάλισης μπορεί να αναγνωριστεί:
1 Η στρατιωτική θητεία.
2 Η γονική άδεια ανατροφής παιδιών.
3 Η επιδότηση λόγω ασθένειας μέχρι 300 ημέρες και η επιδότηση λόγω ανεργίας (επίσης 300 ημέρες).
4 Η εκπαιδευτική άδεια μέχρι 2 έτη.
5 Οι σπουδές για την απόκτηση ενός μόνο πτυχίου ή διπλώματος επαγγελματικής κατάρτισης μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και ο χρόνος σπουδών για την απόκτηση πτυχίου μετά τη συμπλήρωση του 17ου έτους.
6 Τα ασφαλιστικά κενά μεταξύ δύο Ταμείων.
7 Ο χρόνος κύησης και λοχείας.
8 Ο χρόνος απεργίας.
9 Ενα έτος για το πρώτο παιδί και 2 έτη για κάθε επόμενο και μέχρι τα 3 (3 συνολικά έτη για δύο τέκνα και 5 για τρία) -η σχετική ρύθμιση επεκτάθηκε και για τους δύο συζύγους.
10 Ο χρόνος μαθητείας και μέχρι 2 έτη.
11 Ο χρόνος άσκησης ανασφάλιστης επαγγελματικής δραστηριότητας των ασφαλισμένων του ΟΑΕΕ. Ο χρόνος αυτός (ΟΑΕΕ) δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 5 έτη και λαμβάνεται υπόψη τόσο για τη θεμελίωση του συνταξιοδοτικού δικαιώματος όσο και για την προσαύξηση του ποσού της σύνταξης. Το ποσοστό προσαύξησης περιορίζεται στο 2% για κάθε έτος. Για την εξαγορά καταβάλλονται εισφορές με βάση την 5η ασφαλιστική κλάση.
12 Τέλος, οι εκδότες και δημοσιογράφοι μπορούν να αναγνωρίσουν έως 3 έτη ανασφάλιστης εργασίας. Οι εκδότες, όμως, θα πληρώνουν 3.150 ευρώ για κάθε έτος, ενώ οι υπάλληλοί τους (δημοσιογράφοι), από 3.150 ευρώ και πάνω (το 16% του τελευταίου μισθού).
Ο στρατός υπολογίζεται με βάση τον τελευταίο μισθό (20%), ενώ για όσους θεμελιώνουν από το 2011 έως και το 2014 παρέχεται έκπτωση 30%. Πέραν αυτής της χρονολογίας, το κόστος περιορίζεται στο 50%. Η επιδότηση ασθένειας και ανεργίας και ο χρόνος κύησης και λοχείας είναι μόνο για θεμελίωση (όχι και για προσαύξηση) και είναι δωρεάν.
Ολοι οι άλλοι χρόνοι εξαγοράζονται με περίπου 165 ευρώ για κάθε μήνα (συν 6% για το επικουρικό). Για να αναγνωρίσει κάποιος ασφαλιστικό κενό θα πρέπει να συμπληρώνει ημερολογιακό μήνα (κατά περίπτωση).
Δεν μπορεί να αναγνωρίζει 20 ή 24 ημέρες ενός μήνα γιατί τον υπόλοιπο εργαζόταν (ασφαλιζόταν). Σε περίπτωση εφάπαξ εξόφλησης προβλέπεται έκπτωση 15%, ενώ η δαπάνη φοροεκπίπτει. *
Από την ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Φαρμακευτικός σύλλογος Ιωαννίνων

Ο Φαρμακευτικός σύλλογος Ιωαννίνων με ανακοίνωσή του ενημερώνει τους ασφαλισμένους του Ο.Π.Α.Δ. ότι από σήμερα Τρίτη θα τους χορhγεί φάρμακα επί πιστώσει, ύστερα από απόφαση την γενικής συνέλευσης που έγινε στα γραφεία του συλλόγου τη Δευτέρα. Το κριτήριο της απόφασης ήταν ο κοινωνικός ρόλος του φαρμακοποιού σε συνδυασμό με την δυσμενή οικονομική κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει οι ασφαλισμένοι του Ο.Π.Α.Δ.. Παρόλ' αυτά και επειδή οι οικονομικές μας αξιώσεις ελάχιστα έχουν καλυφθεί, επιφυλασσόμαστε για επανάληψη της αναστολής, σημειώνεται στην ανακοίνωση. Παράλληλα καλούμε τους ασφαλισμένους Ο.Π.Α.Δ. να απαιτήσουν από το Οργανισμό την κάλυψη της ιατροφαρμακευτικής τους περίθαλψης για την οποία έχουν γίνει, και συνεχίζουν να γίνονται, κρατήσεις από τον μισθό και την σύνταξη τους, καταλήγει η ανακοίνωση.

Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

«σχολειά για τα παιδιά μας ή σχολειά για τα χωριά μας;»

περισσότερα:
http://elpinoras.blogspot.com/

ΔΗΛΩΣΗ με αφορμή την επιστολή της Υπουργού Παιδείας

Κομνηνός Μαντάς
 Πρόεδρος Δ.Ο.Ε
ΔΗΛΩΣΗ
με αφορμή την επιστολή της Υπουργού Παιδείας
Η Υπουργός Παιδείας - με την επιστολή που απέστειλε σήμερα στις Eκπαιδευτικές Ομοσπονδίες - ανακάλυψε τον "ένοχο" για την απώλεια διδακτικών ωρών στις απεργιακές κινητοποιήσεις που πραγματοποίησαν  φέτος οι Εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες  και όχι στα εκατοντάδες κενά που υπάρχουν, με ευθύνη της, από την αρχή της χρονιάς στα σχολεία.
Η αποστολή της επιστολής σήμερα, που οι Eκπαιδευτικές Ομοσπονδίες πήραν απόφαση για 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση στις 30 του Μάρτη, καθόλου τυχαία δεν είναι και έχει ως στόχο τον εκφοβισμό των συναδέλφων και τη συκοφάντηση του κινήματος των εκπαιδευτικών.
Αντί άλλης απάντησης η εισήγησή μου προς το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. θα είναι η επιστροφή της επιστολής ως απαράδεκτης, γιατί αν μη τι άλλο ξεχειλίζει από υποκρισία.
Κομνηνός Μαντάς

ΔΟΕ

Αριθμ.Πρωτ.189
Αθήνα  21/3/2011
                                                                   Προς
                                                       Τους Συλλόγους Εκπ/κών Π.Ε.
                                                                   ΚΟΙN: Μ.Μ.Ε.
ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΗΣ Δ.Ο.Ε.
ΓΙΑ ΚΗΡΥΞΗ 24ωρης ΑΠΕΡΓΙΑΚΗΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ
ΣΤΙΣ  30 του ΜΑΡΤΗ 2011

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
            Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. στη συνεδρίασή του στις 21/3/2011 και  αφού έλαβε υπόψη του την ολομέτωπη επίθεση που δέχονται οι εργαζόμενοι και οι εκπαιδευτικοί από κυβέρνηση-Ε.Ε.-Τρόικα ενάντια στο σύνολο των εργασιακών, ασφαλιστικών, μορφωτικών και οικονομικών δικαιωμάτων τους αποφάσισε:

την κήρυξη 24ωρης απεργιακής κινητοποίησης στις 30 του Μάρτη 2011 μαζί με την ΟΛΜΕ, ΟΕΝΓΕ και άλλους κλάδους εργαζομένων, με αιτήματα αιχμής:

·                     Όχι στο Νέο Σχολείο, στις συγχωνεύσεις-καταργήσεις-υποβιβασμούς σχολείων, την κατάργηση των Διδασκαλείων, την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας.
·                     Όχι στο νέο μισθολόγιο λαιμητόμο και τη σύνδεση μισθού-παραγωγικότητας.
·                     Να χρηματοδοτηθεί ο ΟΠΑΔ ώστε να εξασφαλιστεί δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη στους δικαιούχους.
·                     Να πληρωθούν τώρα οι αναπληρωτές του ΕΣΠΑ.
·                     Έκτακτη επιχορήγηση για την κάλυψη των αναγκών των σχολείων ΤΩΡΑ.

ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΝΑ ΤΑΞΗ

Ο αριθμός των μαθητών ανά τάξη ως σημαντικό κριτήριο για την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης, του Καθηγητή Σχολικής Παιδαγωγικής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Χαράλαμπος Κωνσταντίνου
      Με αφορμή τις πρόσφατες συνενώσεις ή συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων από το Υπ.ΠΔΒΜΘ και τις σχετικές απόψεις και συζητήσεις που έλαβαν χώρα, θα αναδείξω   συνοπτικά και  αναπόφευκτα τους παιδαγωγικούς και διδακτικούς λόγους που επιβάλλουν τον ευκταίο αριθμό μαθητών ανά τμήμα.
Κυρίαρχος παιδαγωγικός ρόλος του σχολείου για την πλειονότητα των παιδαγωγών είναι η διαμόρφωση εκπαιδευτικών συνθηκών, δηλ. διαδικασιών αγωγής, διδασκαλίας, μάθησης, κοινωνικοποίησης και αξιολόγησης, που προάγουν τη δημιουργία ολοκληρωμένης προσωπικότητας στο μαθητή και την ομαλή ένταξή του στο κοινωνικό σύστημα. Για την επίτευξη των σκοπών αυτών και συνυπολογίζοντας και τις εμπλεκόμενες παραμέτρους στην εκπαιδευτική λειτουργία σημαντικό ρόλο παίζει η αναλογία εκπαιδευτικού-μαθητών στη σχολική τάξη. Συγκεκριμένα, οι ακόλουθοι  παιδαγωγικοί,  διδακτικοί και κοινωνικοί λόγοι επιβάλλουν «οριοθετημένο» αριθμό μαθητών στην τάξη: 
-        Σε μακρο-επίπεδο, οι αυξημένες κοινωνικές απαιτήσεις, η ραγδαία παραγωγή γνώσεων και η συχνότητα χρήσης της νέας τεχνολογίας καθιστούν αναγκαία την ενίσχυση και αύξηση των προσόντων και της ετοιμότητας του μαθητή, δηλ. της ανάπτυξης και ενίσχυσης των γνωστικών, νοητικών, συναισθηματικών και κοινωνικών του ικανοτήτων και δεξιοτήτων, όπως είναι η κριτική, αναλυτική, συνθετική και δημιουργική σκέψη, η διερευνητική του ωριμότητα, η πληρότητα επικοινωνίας και πράξης κ.ο.κ.
-        Σε μικρο-επίπεδο, για να αντιμετωπιστούν οι ελλείψεις, οι δυνατότητες , τα ενδιαφέροντα και γενικά οι ανάγκες και οι ιδιαιτερότητες του κάθε μαθητή στο σχολείο, από άποψη γλωσσική, γνωστική, νοητική, συναισθηματική, πολιτισμική και κοινωνική, επιβάλλεται η εξατομικευμένη παιδαγωγική και διδακτική παρέμβαση του εκπαιδευτικού όχι μόνο στην εκπαιδευτική διαδικασία αλλά συνολικά στη σχολική ζωή. Η συγκεκριμένη παρέμβαση ευνοεί αποφασιστικά την επίτευξη των μαθησιακών στόχων, τη διαμόρφωση κατάλληλου παιδαγωγικού κλίματος και παιδαγωγικής σχέσης, καθώς και την ενεργητική συμμετοχή του μαθητή στις σχολικές διαδικασίες.
-        Με το μικρότερο αριθμό μαθητών στην τάξη ευνοείται η παιδαγωγική λειτουργία της αξιολόγησης του μαθητή, δεδομένου ότι ο εκπαιδευτικός διευκολύνεται να παρατηρεί και να καταγράφει με συστηματικό τρόπο τη μαθησιακή και εκπαιδευτική πορεία του κάθε μαθητή, χρησιμοποιώντας τις νεότερες μεθόδους αξιολόγησης, όπως είναι το παιδαγωγικό ημερολόγιο, η περιγραφική αξιολόγηση, ο φάκελος του μαθητή κ.λπ. Με την έννοια αυτήν, ο εκπαιδευτικός μπορεί να ελέγξει πιο αποτελεσματικά την επίτευξη των εκπαιδευτικών στόχων και να προβεί στη λήψη των κατάλληλων ανατροφοδοτικών μέτρων, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα που του παρέχει για το σκοπό αυτόν η παιδαγωγική λειτουργία της αξιολόγησης.
-        Σύμφωνα με έγκυρες έρευνες, τα τελευταία χρόνια παρατηρείται αύξηση των ποσοστών απειθαρχίας, παραβατικότητας, συναισθηματικής διαταραχής και γενικά των προβλημάτων κοινωνικής συμπεριφοράς των μαθητών, οφειλόμενη σε παράγοντες δυσλειτουργίας της οικογένειας, του σχολείου και ευρύτερα του κοινωνικού συστήματος. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο πρέπει να επικεντρωθεί στον παιδαγωγικό του ρόλο, επιφορτιζόμενο και το ρόλο διαχείρισης ζητημάτων κοινωνικής συμπεριφοράς, που απαιτεί συστηματική και εξατομικευμένη παιδαγωγική παρέμβαση και αποτελεσματικότητα από τον εκπαιδευτικό.
-        Η παρουσία των αλλοδαπών και ημεδαπών μαθητών με ετερογενείς μαθησιακές, γλωσσικές, πολιτισμικές και κοινωνικές ιδιαιτερότητες, απαιτεί εξατομικευμένες διδακτικές και παιδαγωγικές παρεμβάσεις, για να αυξηθούν οι πιθανότητες αποτελεσματικότερης διαχείρισής τους από τον εκπαιδευτικό.
Εν κατακλείδι, οι παραπάνω λόγοι καθιστούν παιδαγωγικά αναγκαίο ένα μικρότερο αριθμό μαθητών ανά τάξη-τμήμα, προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα και η ευχέρεια στον εκπαιδευτικό να παρεμβαίνει εξατομικευμένα και, προπάντων, παιδαγωγικά και να παίρνει εκείνα τα μέτρα που οδηγούν στην επίτευξη των εκπαιδευτικών στόχων του σχολείου, προς όφελος της προόδου και της ευημερίας τόσο του μαθητή όσο και της ίδιας της κοινωνίας. Αυτό συνεπάγεται ότι για τις τάξεις Α' και Β' Δημοτικού παιδαγωγικά ευκταίος αριθμός μαθητών ανά τάξη-τμήμα θεωρείται ο 15,  για τις άλλες τάξεις Δημοτικού ο 20 και για το Γυμνάσιο και το Λύκειο ο αριθμός 25. Πρέπει να υπογραμμιστεί, όμως, ότι ταυτόχρονα η εκπαιδευτική πράξη διεξάγεται από έναν άρτια συγκροτημένο εκπαιδευτικό, με πλήρη συναίσθηση του υψηλού του ρόλου και σε ένα σχολείο που πληροί τις προϋποθέσεις ανταπόκρισης στην παιδαγωγική του αποστολή. Η επίκληση από ορισμένους ιθύνοντες της αυξημένης παρουσίας μαθητών στην τάξη (π.χ. 60 μαθητές) που ίσχυε κατά το παρελθόν είναι και επιστημονικά και μεθοδολογικά εσφαλμένη, διότι αναφέρεται σε διαφορετικές (π.χ. αυταρχικές) εκπαιδευτικές, παιδαγωγικές, διδακτικές, επιστημονικές, και κοινωνικές συνθήκες.

Χαράλαμπος Κωνσταντίνου
Καθηγητής Σχολικής Παιδαγωγικής
Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

Οι συγχωνεύσεις σε ορισμένους νομούς ξεπερνούν το 65%

Ριζικές αλλαγές στα πρότυπα πειραματικά 19-03-11

 Αποστολος Λακασας                     
Αλλάζει άρδην ο θεσμός των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων. Το τελικό σχέδιο νόμου παρουσιάστηκε χθες στις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες. Στο ίδιο ν/σ προβλέπεται η συγχώνευση γνωμοδοτικών οργανισμών, όπως το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και το Κέντρο Εκπαιδευτικής Ερευνας του υπ. Παιδείας, αλλά και η κατάργηση του Οργανισμού Εκδοσης Διδακτικών Βιβλίων (ΟΕΔΒ) και η ανάθεση των αρμοδιοτήτων του στο Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών, το οποίο μετονομάζεται σε Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «Διόφαντος». Οι συγχωνεύσεις θα οδηγήσουν σε αλλαγή στόχων των υπαρχόντων οργανισμών και θα επηρεάσουν την υπηρεσιακή κατάσταση των εκπαιδευτικών που εργάζονται σήμερα σε αυτούς.
Ειδικότερα, τα βασικότερα στοιχεία του ν/σ που παρουσιάζει σήμερα η «Κ» σχετικά με το νέο θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων (ΠΠΣ) είναι τα ακόλουθα:
- Στόχος τους είναι, μεταξύ άλλων, η παροχή υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης, η προαγωγή της εκπαιδευτικής έρευνας, η εκπαίδευση με πρακτική άσκηση των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών των ΑΕΙ και ιδίως των «καθηγητικών» σχολών, η πειραματική εφαρμογή προγραμμάτων σπουδών, αναλυτικών προγραμμάτων και μεθόδων διδασκαλίας, εκπαιδευτικού υλικού.
- Ολα τα πειραματικά σχολεία θα συνδεθούν με πανεπιστήμια, δηλαδή με Παιδαγωγικά Τμήματα και τις λεγόμενες καθηγητικές σχολές (φιλολογίες, φυσικομαθηματικά κ.λπ.), που παράγουν εκπαιδευτικούς μέσης εκπαίδευσης.
- Δημιουργείται νέα διαφορετική διοικητική υποδομή για τα ΠΠΣ, με όργανο διοίκησης σε εθνικό επίπεδο τη Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων (ΔΕΠΠΣ). Η σύνθεσή της θα είναι 7μελής και θα ορίζεται από τον υπ. Παιδείας, ο οποίος και θα αποφασίζει για τον ορισμό ενός σχολείου ως ΠΠΣ. Στη ΔΕΠΠΣ θα συμμετέχει εκπρόσωπος αποφοίτων πειραματικών.
- Αρμόδιο για τη διοίκηση κάθε ΠΠΣ θα είναι το 5μελές Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο, στο οποίο εκτός από πανεπιστημιακούς του συνδεδεμένου ΑΕΙ, τον υπεύθυνο σχολικό σύμβουλο και τον διευθυντή του ΠΠΣ, θα μετέχει ένας εκπαιδευτικός του σχολείου που θα επιλέγεται από τη ΔΕΠΠΣ (η αρχική πρόταση έκανε λόγο για εκπρόσωπο των διδασκόντων).
- Οι μαθητές των δημοτικών σχολείων θα επιλέγονται με κλήρωση. Οταν το δημοτικό είναι συνδεδεμένο με πειραματικό γυμνάσιο, οι απόφοιτοι δημοτικού μπορούν υπό προϋποθέσεις να συνεχίζουν στο γυμνάσιο. Η εισαγωγή στα πειραματικά λύκεια θα γίνεται κατόπιν εξετάσεων και τεστ δεξιοτήτων. Ομως, με απόφαση της ΔΕΠΠΣ μπορούν να εγγραφούν μαθητές με πιστοποιημένες ιδιαίτερες ικανότητες. Οι προϋποθέσεις, τα αρμόδια όργανα και οι διαδικασίες πιστοποίησης θα οριστούν με υπουργική απόφαση.
- Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να εργασθούν σε ΠΠΣ θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον μεταπτυχιακό τίτλο και τουλάχιστον 4ετή διδακτική υπηρεσία σε δημόσιο ή ιδιωτικό σχολείο. Κάθε εκπαιδευτικός μπορεί να υποβάλει αίτηση σε έως 5 (ή αρχική πρόταση έλεγε 15) πειραματικά. Η τελική επιλογή θα γίνεται από τη ΔΕΠΠΣ ενώπιον των μελών της οποίας θα πραγματοποιούνται οι προφορικές συνεντεύξεις των υποψηφίων.

kathimerini.gr

Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

Θεσσαλονίκη 17 Μάρτη 2011

Η εισήγηση του Προέδρου της ΔΟΕ στη σύσκεψη για τη μη κατάργηση της μετεκπαίδευσης:

http://www.doe.gr/11/proe180311.pdf

Αρειος Πάγος: Δικαίωση των αναπληρωτών για το επίδομα των 176 ευρώ

Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δικαιούνται τη μηνιαία πρόσθετη παροχή (επίδομα) των 176 ευρώ του άρθρου 14 του Ν. 3016/2002, έκρινε ο Άρειος Πάγος με την υπ' αριθμ. 306/2011 απόφασή του.

Οι αρεοπαγίτες απέρριψαν αίτηση του Δημοσίου που ζητούσε να αναιρεθεί απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Καστοριάς, η οποία είχε δικαιώσει αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και είχε επιδικάσει για τη διετία 2005-2006 το επίδομα των 176 ευρώ.

Ο Άρειος Πάγος υπογραμμίζει ότι η μη καταβολή του συγκεκριμένου επιδόματος παραβιάζει τη συνταγματική αρχή της ισότητας.

Ειδικότερα, έκρινε ότι η κατ' εξαίρεση μη χορήγηση της εν λόγω παροχής (επιδόματος) σε ορισμένες μόνο κατηγορίες υπαλλήλων συνιστά άνιση δυσμενή μεταχείριση αυτών έναντι των υπολοίπων εργαζομένων.

Όπως αναφέρεται στην απόφαση, η χορήγηση της εν λόγω παροχής έχει προσλάβει χαρακτήρα γενικής προσαύξησης των τακτικών αποδοχών των εργαζομένων.

Μάλιστα, οι δικαστές επισημαίνουν ότι το επίδομα των 176 ευρώ δεν μπορεί να συμψηφιστεί με το επίδομα εξωδιδακτικής απασχόλησης που καταβάλλεται στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σύμφωνα με του νόμους 2470/1997 και 3205/2003.

Υπενθυμίζεται ότι ο Άρειος Πάγος με παλαιότερες αμετάκλητες αποφάσεις του έχει κρίνει νόμιμη την καταβολή του επιδόματος των 176 ευρώ σε όλους τους εργαζόμενους στον ευρύτερο δημόσιο τομέα.
(Πηγή: in.gr)

Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

ΔΟΕ - ΟΛΜΕ


                THN ETUCE,
 THN EDUCATION INTERNATIONAL
 ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΕΚΚΛΗΣΗ
ΟΧΙ ΣΤΗ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ-ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Αγαπητοί συνάδελφοι
Το  Υπουργείο Παιδείας στην Ελλάδα ανακοίνωσε, χωρίς καμία ουσιαστική διαπραγμάτευση με την εκπαιδευτική κοινότητα και την ελληνική κοινωνία, την συγχώνευση ή κατάργηση 1933 σχολείων στην πρωτοβάθμια και την δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Συγκεκριμένα με την απόφαση αυτή συγχωνεύονται  1523 σχολεία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση  και 410 σχολεία στη δευτεροβάθμια . Μετά από αυτές τις αλλαγές θα καταργηθούν οριστικά 1056 σχολεία. Ειδικότερα καταργούνται 851 σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε σύνολο 10.798 (ποσοστό 7,8 %), και 205 Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε σύνολο 3.185 (ποσοστό 6,5 %).
Με την απόφαση αυτή τυπικά και ουσιαστικά η κυβέρνηση κήρυξε σε διωγμό τη δημόσια εκπαίδευση. Επιβάλλει την πολιτική του Δ.Ν.Τ. στο δημόσιο σχολείο. Οι εκπαιδευτικοί δηλώνουμε πως δεν θα ανεχτούμε να θυσιάζεται η δημόσια εκπαίδευση στην πολιτική της διάλυσης των κοινωνικών αγαθών που επιβάλλει το Δ.Ν.Τ. και η τρόικα. Τα «παιδαγωγικά» κριτήρια που επικαλείται η Υπουργός Παιδείας στην πραγματικότητα  είναι μόνο λογιστικά και οικονομικά. Όμως η εκπαίδευση δεν είναι οι αριθμοί.
Οι επιπτώσεις αυτής της κατάργησης θα είναι δραματικές στην ποιότητα της εκπαίδευσης και θα επιφέρει την απώλεια 3000 θέσεων εργασίας εκπαιδευτικών.
Κάνουμε έκκληση σε όλες τις οργανώσεις των εκπαιδευτικών της Ευρώπης και του κόσμου να εκδώσουν ψήφισμα συμπαράστασης στον αγώνα μας να ακυρωθεί αυτή η απόφαση του Υπουργείου Παιδείας στην Ελλάδα.
Για τα Δ.Σ.
                                                  ΟΛΜΕ                                         ΔΟΕ

Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε, παράρτημα Ηπείρου


ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΕΕΚΠΕ ΗΠΕΙΡΟΥ


ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
«ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΙΣΜΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΑΥΛΩΝ»

            Η Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (ΠΕΕΚΠΕ, παράρτημα Ηπείρου) σε συνεργασία με το Δήμο Ιωαννιτών (Τμήμα Πρασίνου), την Δ/νση Α/θμια Εκπ/ση Ν. Ιωαννίνων, τo τμήμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Α/θμιας Εκπ/σης καθώς και τον Φορέα Διαχ. Λίμνης Παμβώτιδας στα πλαίσια των δράσεών τους για την ευαισθητοποίηση και κινητοποίηση εκπαιδευτικών, μαθητών και συλλόγων γονέων και κηδεμόνων σχετικά με την αναβάθμιση των σχολικών αυλών προσκαλούν την εκδήλωση ενδιαφέροντος των Σχολικών μονάδων Α/θμιας Εκπ/σης που ανήκουν στο Δήμο Ιωαννίνων οι οποίες επιθυμούν να ενταχθούν στο περιβαλλοντικό πρόγραμμα-δράση με τίτλο:
 «Το πρασίνισμα των σχολικών αυλών».
Το πρόγραμμα αποσκοπεί στη μείωση των τσιμεντένιων και ασφάλτινων επιφανειών, στη μείωση των θερμικών νησίδων που οι ανωτέρω επιφάνειες προκαλούν επιδρώντας έτσι στο μικροκλίμα της περιοχής, στην ενίσχυση του αστικού πρασίνου και της βιοποικιλότητας καθώς και στην αισθητική αναβάθμιση του χώρου του σχολείου και της καθημερινότητας μαθητών, εκπαιδευτικών και πολιτών.
Το πρόγραμμα θα ξεκινήσει πιλοτικά κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά και θα ολοκληρωθεί το επόμενο σχολικό έτος.
Τα ενδιαφερόμενα σχολεία καλούνται να αποστείλουν τις αιτήσεις τους από 7 έως 31 Μαρτίου 2011 στα ακόλουθα:
Τηλ. και Φαξ: 26510 40819   (πληροφ. κα Παπακίτσου)
Email:   peekpe.ipirou@gmail.com

Οι αιτήσεις των σχολείων θα ικανοποιηθούν με σειρά προτεραιότητας.

Για τη Δ.Ε. του Παραρτήματος Ηπείρου
ΠΕΕΚΠΕ

Η  Πρόεδρος                                    Η Γραμματέας     


Νάστου Μαριάννα                          Ζιώγου Φρόσω 






ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ
ΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΕΕΚΠΕ ΗΠΕΙΡΟΥ
(peekpe.ipirou@gmail.com




ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
«ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΙΣΜΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΑΥΛΩΝ»


ΣΧΟΛΕΙΟ:………………………………………….

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:……....………………………………

ΤΗΛΕΦΩΝΟ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ-ΦΑΞ:………………………………….

ΟΝΟΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ & ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ:………………………………………………………

…………………………………………………………………………….

Παρακαλώ να ενταχθεί το Σχολείο μου στο πιλοτικό σχολικό πρόγραμμα με τίτλο:

«Το πρασίνισμα των Σχολικών αυλών»



                                             Υπογραφή

Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

Αποτελέσματα πιστοποίησης Β' επιπέδου

ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα πιστοποίησης Β' επιπέδου για τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στις σχετικές δοκιμασίες του Δεκεμβρίου 2010 και του Φεβρουαρίου 2011 στο Πληροφοριακό Σύστημα (MIS) της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ (2007-2013), που υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου.
Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί μπορούν να δουν και να εκτυπώσουν το αποτέλεσμα της προσπάθειάς τους μέσω του Πληροφορικού συστήματος (MIS) της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ (2007-2013), που υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου, με χρήση των κωδικών τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
 
 

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Πώς κρίνονται και τοποθετούνται οι συνάδελφοι που χάνουν την οργανική τους θέση εξαιτίας των συνενώσεων – καταργήσεων των σχολικών μονάδων

Του Δημήτρη Μπράτη, Αιρετού ΚΥΣΠΕ

Περισσότερα:

http://www.mpratis.gr/11/yper160311.pdf

ΠΑΣΚ εκπαιδευτικών Π.Ε.


16-3-2011
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ο κ. Σπηλιωτόπουλος ξαναθυμήθηκε την Παιδεία!!


            Ενάμισι, περίπου, χρόνο μετά την αποχώρησή του από το Υπ. Παιδείας, ο κ. Άρης Σπηλιωτόπουλος  αποφάσισε να ασχοληθεί, επιτέλους, «σοβαρά»!!!  με τα θέματα της παιδείας, μιας και ως αρμόδιος Υπουργός  δεν το έπραξε, αφού ξεκίνησε τη θητεία του με το γνωστό tabula rasa και παρέμεινε σ’ αυτό μέχρι το τέλος.
           
Ευρισκόμενος όπως πάντα στον πυρήνα των προβλημάτων της εκπαίδευσης και με αφορμή τη δημοσιοποίηση, από τον αιρετό του ΚΥΣΠΕ,  της προκήρυξης των θέσεων των σχολικών συμβούλων, με μία πραγματικά επίκαιρη ερώτηση, στη Bουλή, προς  την Υπουργό Παιδείας, ένα μήνα μετά, έβαλε το δάκτυλο «επί των τύπων των ήλων»!! Ερωτά , λοιπόν, την Υπουργό Παιδείας, μεταξύ άλλων για τα εξής:

1.      «Γνωρίζατε τις ενέργειες στις οποίες προέβησαν οι αιρετοί εκπρόσωποι της  παράταξής σας!!! στο ΚΥΣΠΕ;».
2.      «Εάν δε γνωρίζατε, έχετε διατάξει ΕΔΕ;».

Για να μην εκτίθεται, τον πληροφορούμε  για τα εξής:

  • Οι αιρετοί της ΠΑΣΚ  δεν ενημερώνουν και ούτε ζητούν την έγκριση της εκάστοτε πολιτικής  ηγεσίας  του Υπουργείου Παιδείας για τις ενέργειές τους, αλλά ενημερώνουν τους συναδέλφους της βάσης τους οποίους εκπροσωπούν και στους οποίους και μόνο λογοδοτούν. Εκτός, βέβαια, αν «εξ ιδίων κρίνει τα αλλότρια».
  • Ακόμη του κάνουμε γνωστό  ότι οι αιρετοί μας σε όλα τα Υπηρεσιακά Συμβούλια θα συνεχίσουν να λειτουργούν υπηρετώντας αρχές και αξίες, διαφάνεια και αξιοκρατία πέρα και έξω από τις γνωστές  πελατειακές λογικές,  που επί των ημερών του στο Υπουργείο Παιδείας ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο.



Συναδέλφισσες , συνάδελφοι,

Το τελευταίο χρονικό διάστημα ορισμένοι κύκλοι, σε αντίθεση με τη συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων,  δείχνουν να ενοχλούνται από την πολύπλευρη ενημέρωση που παρέχει ο αιρετός του κλάδου και της παράταξής μας στο ΚΥΣΠΕ,  σε ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ. Φαίνεται   ότι νοσταλγούν την εποχή που η έγκαιρη ενημέρωση απευθυνόταν επιλεκτικά μόνο σε λίγους και ημέτερους  για ευνόητους λόγους. Βέβαια δεν μπορούσαμε να φανταστούμε ότι σε αυτούς τους κύκλους  ανήκει και ο πρώην Υπουργός Παιδείας.

Ο αιρετός - και όχι διορισμένος- εκπρόσωπός μας, έχει την υποχρέωση εκ του ρόλου του, να  ενημερώνει έγκαιρα και έγκυρα τους συναδέλφους μας  για όλα τα θέματα που τους αφορούν, κάτι για το οποίο,  άλλωστε, έχουμε  δεσμευτεί ως παράταξη.

Από την ΠΑΣΚ    

Υπ.Παιδείας, Δελτίο Τύπου

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
                                                                                    16/03/2011
                                                       Δελτίο Τύπου 
Σχετικά με τις καταγγελίες για παράνομη απόκτηση από εκπαιδευτικούς μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών από το εξωτερικό έναντι αμοιβής

Η απόκτηση παράνομων μεταπτυχιακών τίτλων έναντι αμοιβής εγείρει μείζονα θέματα ηθικής και νομιμότητας στο χώρο της Παιδείας, αλλά και ζητήματα που σχετίζονται με τις αμοιβές των εκπαιδευτικών, με τη δυνατότητα και τον τρόπο εξέλιξης τους σε θέσεις διοικητικής και παιδαγωγικής ευθύνης.
Η Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, προχώρησε άμεσα στις παρακάτω ενέργειες:
1. Δόθηκε εντολή για διενέργεια Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης (ΕΔΕ) στο Νομό Χαλκιδικής, όπου υπήρξαν οι συγκεκριμένες καταγγελίες. Εφόσον προκύψουν στοιχεία, που τεκμηριώνουν τις παραπάνω καταγγελίες, θα παραπεμφθούν άμεσα στον Εισαγγελέα.
2. Ζητήθηκε από τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όλης της χώρας, να στείλουν για έλεγχο στο Υπουργείο τους μεταπτυχιακούς τίτλους, που έχουν κατατεθεί από εκπαιδευτικούς και έχουν αποκτηθεί από Πανεπιστήμια του εξωτερικού, με τις αντίστοιχες ισοτιμίες του ΔΟΑΤΑΠ.
Παράλληλα, το Υπουργείο Παιδείας επεξεργάζεται πρόταση, ώστε τα Συμβούλια Επιλογής Στελεχών να ελέγχουν τη γνώση της ξένης γλώσσας, στην οποία έχει αποκτηθεί ο μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, προκειμένου να μοριοδοτούν τους μεταπτυχιακούς τίτλους κατά τη διαδικασία επιλογής των στελεχών.

ΤΑ ΝΕΑ On-line Καλλικράτης στην εκπαίδευση

Μείον 36.000 εκπαιδευτικοί ώς το 2013

 Περισσότερα:

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4622720

Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

ΔΟΕ: Ανακοίνωση για τις συγχωνεύσεις-καταργήσεις σχολικών μονάδων


15/03/2011

Συγχωνεύσεις – υποβιβασμοί – καταργήσεις Σχολικών Μονάδων
         
Το Δ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος, καταδικάζει την ενέργεια της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας να προχωρήσει σε υποβιβασμούς, καταργήσεις και συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων σε όλη τη χώρα, χωρίς ουσιαστικό διάλογο με την εκπαιδευτική κοινότητα και την κοινωνία.
Η τακτική να αντιμετωπίζεται ο χώρος της Παιδειας με οικονομικά κριτήρια δε συνάδει με την εκφρασμένη βούληση όλων για αναβάθμισή της.
Η διαρκής υποχρηματοδότηση και οι περικοπές έχουν δημιουργήσει ένα ασφυκτικό πλαίσιο λειτουργίας και υπάρχει δικαιολογημένα η αντίληψη ότι και η Παιδεία συνθλίβεται από τις επιλογές του μνημονίου και του Δ.Ν.Τ.
Οι υποβιβασμοί 191 σχολικών μονάδων και οι συγχωνεύσεις και καταργήσεις έχουν ως επακόλουθο τη μείωση μεγάλου αριθμού  οργανικών θέσεων εκπαιδευτικού προσωπικού  που θα έχει ως συνέπεια τον περιορισμό του αριθμού των μεταθέσεων και αποσπάσεων των εκπαιδευτικών αλλά και των μόνιμων διορισμών.
Θεωρούμε ότι δεν μπορεί να υπάρξει δωρεάν, δημόσια, ποιοτική παιδεία που να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες με λογιστικά κριτήρια που προτάσσουν τις περικοπές σε σχολεία, χρήματα και εκπαιδευτικούς.
          Καλούμε την πολιτική ηγεσία να επανεξετάσει το όλο θέμα και οι όποιοι υποβιβασμοί, συγχωνεύσεις και καταργήσεις να γίνουν όντως με αμιγώς παιδαγωγικά κριτήρια ακολουθώντας τη νόμιμη διαδικασία αφού ληφθούν σοβαρά υπόψη οι πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης των παιδιών του ελληνικού λαού.
            Καλούμε την Παρασκευή 18-3-2011 και ώρα 12:30, όλους τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς να συμμετάσχουν στις συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης όλης της χώρας  να αντιδράσουν δυναμικά για να ανατρέψουν πολιτικές του Υπουργείου Παιδείας που υποβαθμίζουν την ποιότητα της παρεχόμενης δημόσιας εκπαίδευσης.
Για τη διευκόλυνση των συναδέλφων που θα συμμετάσχουν το Δ.Σ. της ΔΟΕ κήρυξε 2ωρη στάση εργασίας τις δυο τελευταίες ώρες του πρωινού κύκλου ή τις δύο πρώτες του απογευματινού κύκλου.

ΔΟΕ-ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ



ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ
Αρ. Πρωτ.1856
Αθήνα  15/3/2011
Προς
Τους Συλλόγους Εκπ/κών Π.Ε.
       

Θέμα: Επίσχεση εργασίας αναπληρωτών μέσω ΕΣΠΑ
Συνάδελφοι,
            Το Δ.Σ. της ΔΟΕ, στη σημερινή του συνεδρίαση (15-3-2011), και αφού έλαβε υπόψη του το γεγονός ότι οι αναπληρωτές που προσελήφθησαν μέσω των προγραμμάτων ΕΣΠΑ, στη συντριπτική τους πλειοψηφία, παραμένουν απλήρωτοι για μια ακόμη φορά (δεδουλευμένα Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου), ομόφωνα αποφάσισε να καλέσει τους συναδέλφους αναπληρωτές ΕΣΠΑ να προβούν σε επίσχεση εργασίας, καταθέτοντας σχετική δήλωση στις Δ/νσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, από την  Πέμπτη 17 του Μάρτη 2011 (με ευθύνη των Συλλόγων Π.Ε).
            Καλούμε  τους  Συλλόγους εκπαιδευτικών Π.Ε. να ενημερώσουν σχετικά τους συναδέλφους, να οργανώσουν την κατάθεση των δηλώσεων επίσχεσης εργασίας,   καθώς επίσης και συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας, τις μέρες επίσχεσης, στις Δ/νσεις Εκπαίδευσης. Για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνηση μπορείτε να απευθύνεσθε στα μέλη του Δ.Σ. της ΔΟΕ και στο Νομικό Σύμβουλο. (Σας αποστέλλουμε τη γνωμοδότηση του Νομικού Συμβούλου της ΔΟΕ και υπόδειγμα δήλωσης).

Για το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.
Ο Πρόεδρος                                                         Ο Γενικός Γραμματέας



Μαντάς Κομνηνός                                                   Οικονόμου Τριαντάφυλλος