Τρίτη 23 Απριλίου 2013

«Φρένο» από ΠΑΣΟΚ στο Προεδρικό Διάταγμα για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Ενώ ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος βρίσκεται στο πάρα πέντε να αποστείλει το Προεδρικό Διάταγμα για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης , προς επεξεργασία, στο Συμβούλιο της Επικρατείας , το ΠΑΣΟΚ με ανακοίνωση διατυπώνει τις εξής ενστάσεις:
Α. Το προτεινόμενο,  απ το υπουργείο Παιδείας σύστημα αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, έχει μονομερώς ελεγκτικό-εποπτικό χαρακτήρα, δεν συνδέεται με την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και την ενδοϋπηρεσιακή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, δεν επικεντρώνεται στην τρέχουσα επαγγελματική τους δυνατότητα στην τάξη, αλλά δίνει μεγάλη έμφαση στα τυπικά προσόντα και σε ποικίλης προέλευσης “χαρτιά”.
Β. Ταυτόχρονα εισάγει διαδικασίες χρονοβόρες, γραφειοκρατικές και μη εφαρμόσιμες, ενώ χαρακτηρίζεται από προχειρότητα, ασάφειες, νομοθετικές ατέλειες, αστοχίες και παραλείψεις.

Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

Υπ. Παιδείας: Αναστολή περικοπής αποδοχών μετά από εφαρμογή σχετικής εγκυκλίου

Εορτασμός 1ης Μαΐου 2013


Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Σας ενημερώνουμε ότι η 1η Μαΐου, η οποία, σύμφωνα με την περίπτωση (α) της παρ. 11 του άρθρου 1 του ν. 1157/1981, έχει οριστεί ως ημέρα αργίας για τις Δημόσιες Υπηρεσίες, τους Ο.Τ.Α. και τα λοιπά νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, δεν θα μεταφερθεί και θα εορταστεί ανήμερα, Μεγάλη Τετάρτη, 1η Μαΐου 2013.

«Μπλόκο» στα Προγράμματα Επιμόρφωσης Επιπέδου στις ΤΠΕ

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Tρεις όρους θέτει ο Σύλλογος Επιμορφωτών ΤΠΕ με επιστολή προς τον πρόεδρο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής Σωτήρη Γκλαβά για να ξεκινήσουν  τα Προγράμματα  Επιμόρφωσης Επιπέδου στις ΤΠΕ":
  α. Να διορθωθούν οι όροι, όπως προτείνονται στην σχετική επιστολή του ΔΣ του συλλόγου, ώστε να υπογραφούν οι συμβάσεις
    β. Να διευθετηθούν  όλα τα εμπόδια  στις χορηγήσεις άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου και
    γ. Να αρχίσουν οι πληρωμές της προηγούμενης περιόδου
  Ειδικότερα η επιστολή έχει ως εξής:

Κυριακή 21 Απριλίου 2013

Οι προσλήψεις αναπληρωτών, όλων των ειδικοτήτων, σχ. έτους 2012-13 στην Π.Ε., μέχρι σήμερα, από τακτικό προϋπολογισμό και ΕΣΠΑ

Οι προσλήψεις αναπληρωτών, όλων των ειδικοτήτων, σχ. έτους 2012-13 στην Π.Ε., μέχρι σήμερα, από τακτικό προϋπολογισμό και ΕΣΠΑ
(ΠΕ70 , ΠΕ60, ΠE71-ΠΕ70.50 , ΠΕ61-ΠΕ60.50, ΠΕ06, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ16.01, ΠΕ19-20, ΠΕ32 & ΠΕ18.41)


Συναδέλφισσες , συνάδελφοι
Σας κοινοποιώ πίνακες, από τους οποίους προκύπτει ο αριθμός των προσλήψεων αναπληρωτών στην Π.Ε. , για το σχολικό έτος 2012-13, έως 16-4-2013, όλων των ειδικοτήτων (πλήρους και μειωμένου ωραρίου) μέσω τακτικού προϋπολογισμού και ΕΣΠΑ. Οι συνολικές   προσλήψεις αναπληρωτών πλήρους ωραρίου στην Π.Ε. ανέρχονται στις 9.873 και μειωμένου ωραρίου στις 453.
Κάντε κλικ εδώ για να δείτε τους σχετικούς πίνακες 

Δημήτρης Μπράτης

Παπούλιας: Η δημοκρατία δεν είναι αυτονόητη «Έχει εχθρούς, υπονομεύεται και αποδυναμώνεται»

«Έχει σημασία να τιμάμε όσους αγωνίστηκαν εναντίον της δικτατορίας, έχει νόημα να θυμόμαστε τι προηγήθηκε, έχει αξία να συνειδητοποιούμε ότι η δημοκρατία δεν είναι αυτονόητη», αναφέρει ο πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας σε μήνυμα για τη συμπλήρωση 46 χρόνων από το πραξικόπημα της 21ης Απριλίου.
«Σαν σήμερα, πριν από 46 χρόνια, η δημοκρατία καταλύθηκε για να ξεκινήσει μια μαύρη περίοδος ανελευθερίας, καταπίεσης και πολιτισμικής οπισθοδρόμησης που κατέληξε στην τραγωδία της Κύπρου», σημείωσε ο πρόεδρος της Δημοκρατίας.
Ο ίδιος επισήμανε πως «έχει σημασία να τιμάμε όσους αγωνίστηκαν εναντίον της δικτατορίας, έχει νόημα να θυμόμαστε τι προηγήθηκε, έχει αξία να συνειδητοποιούμε ότι η δημοκρατία δεν είναι αυτονόητη».
Το μήνυμα καταλήγει ως εξής: «Η δημοκρατία έχει εχθρούς, υπονομεύεται και αποδυναμώνεται όταν αναπτύσσονται φαινόμενα αντικοινοβουλευτισμού, μισαλλοδοξίας και ρατσισμού. Πολύ περισσότερο όταν αποθρασύνονται νοσταλγοί των πραξικοπηματιών που αναπολούν τις μέρες και τα έργα της χούντας».
 

Σάββατο 20 Απριλίου 2013

Κινηματογραφικές Προβολές ΚΟΠΙ (22 και 23 Απριλίου 2013)

Η Κινηματογραφική Ομάδα του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (Κ.Ο.Π.Ι) σε συνεργασία με την Επιτροπή Λόγου και Τέχνης παρουσιάζει τις «Κινηματογραφικές Δευτέρες και Τρίτες» στον κινηματογράφο «ΠΟΛΥΘΕΑΜΑ», με το αφιέρωμα «Αναζητώντας την Έμπνευση».

Δευτέρα, 22 και Τρίτη 23 Απριλίου 2013:
Γυμνό Γεύμα “Naked Lunch” (David Cronenberg)
Κινηματογράφος ΠΟΛΥΘΕΑΜΑ, Σικελιανού 3, στις 10 το βράδυ. Γενική είσοδος 1 ευρώ.


Για περισσότερες πληροφορίες ανατρέξτε στο συνημμένο αρχείο:
Κ.Λεσχη+Πολυθέαμα (22 Απριλίου έως 23 Απριλίου 2013).pdf

ή επισκεφθείτε τον δικτυακό τόπο της Κ.Ο.Π.Ι http://users.uoi.gr/kopi

Δημιουργείται μία ακόμη θέση υφυπουργού Παιδείας

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Μία ακόμη θέση υφυπουργού Παιδείας δημιουργείται με απόφαση που υπέγραψε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς.
 Επίσης με την ίδια απόφαση δημιουργούνται θέσεις αναπληρωτή υπουργού στα υπουργεία Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Δικαιοσύνης, Δημοσίας Τάξεως, Τουρισμού, Ναυτιλίας και Μακεδονίας Θράκης.

Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

ΔΟΕ: ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ για το πανελλαδικό συλλαλητήριο για θέματα Ειδικής Αγωγής

Αθήνα 19/4/2013

Προς
Μ.Μ.Ε.
Κοιν.
Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
για το πανελλαδικό συλλαλητήριο για θέματα Ειδικής Αγωγής
            Με μεγάλη συμμετοχή εκπαιδευτικών και γονέων από όλη την Ελλάδα πραγματοποιήθηκε το συλλαλητήριο για την Ειδική Αγωγή που συνδιοργάνωσαν οι εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες Δ.Ο.Ε. και Ο.Λ.Μ.Ε. με τη συμμετοχή των ΠΟΣΕΕΠΕ, ΠΕΣΕΑ, ΑΣΓΜΕ, σήμερα Παρασκευή 19 Απριλίου 2013 στο Υπουργείο Παιδείας. Η Δ.Ο.Ε. έχει ανακηρύξει τον Απρίλιο, μήνα δράσεων με αιχμή τα θέματα Ειδικής Αγωγής, αναδεικνύοντας:
  • Τον μεγάλο αριθμό κενών που ακόμα και σήμερα υπάρχουν στην Ειδική Αγωγή
  • Το απαράδεκτο καθεστώς ομηρείας των εκπαιδευτικών οι οποίοι παραμένουν εδώ και μια δεκαετία αναπληρωτές, καθώς παρά τις κατά καιρούς δεσμεύσεις και εξαγγελίες δεν έχει γίνει διαγωνισμός ΑΣΕΠ
  • Την καταστροφική διάταξη του Ν.3699/2008 σύμφωνα με την οποία οι διδακτορικοί τίτλοι προηγούνται του πτυχίου
  • Την ύπαρξη διαφορετικού θεσμικού πλαισίου για τους αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής από αυτούς της γενικής αγωγής
  • Την υποχρηματοδότηση των ΣΜΕΑ που δείχνει και την υποβάθμιση και εγκατάλειψή τους.
            Τα Δ.Σ. των Δ.Ο.Ε. και Ο.Λ.Μ.Ε. έθεσαν όλα τα παραπάνω θέματα κατά τη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε με το Γενικό Γραμματέα του Υπ. Παιδείας κ. Χρήστο Κυριαζή, παρέδωσαν επίσης φάκελο με τις θέσεις - αιτήματα καθώς και τα ψηφίσματα των αποφοίτων Π.Τ.Ε.Α.
            Ο  Γενικός Γραμματέας δήλωσε πως δε γνωρίζει τα θέματα γιατί δεν ανήκουν στην αρμοδιότητά του αλλά είναι αρμοδιότητα του Υφυπουργού Παιδείας κ. Θεόδωρου Παπαθεοδώρου ο οποίος όπως δηλώθηκε βρισκόταν στη Βουλή.
            Μπροστά σε αυτόν τον εμπαιγμό το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. εκτιμά πως δεν υπάρχει η βούληση για την αντιμετώπιση σε βάθος των προβλημάτων της Ειδικής Αγωγής. Δηλώνει πως μαζί με τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, το ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό και ολόκληρη την ελληνική κοινωνία θα συνεχίσει τον αγώνα για την αποτροπή της διάλυσης της Ειδικής Αγωγής.
Από τη Δ.Ο.Ε.

ΔΟΕ, πάνω από χίλια τα κενά εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή

 
Αθήνα 19/4/2013
Προς
ΜΜΕ
Κοιν.
Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
πάνω από χίλια τα κενά εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή
            Μπορεί να βρισκόμαστε στην καρδιά της Άνοιξης, αλλά η Ειδική Αγωγή που παρέχεται στη Δημόσια Εκπαίδευση βιώνει την πιο σκληρή βαρυχειμωνιά...
            Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έγκαιρα είχε επισημάνει την πλήρη εγκατάλειψη των δομών Ειδικής Αγωγής, τις ελλείψεις των σχολείων  που δεν πληρούν ούτε τις ανάγκες των ατόμων με αναπηρία, καθώς και  τις τεράστιες ελλείψεις σε εκπαιδευτικό - ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό.
            Η πανελλαδική καταγραφή που έγινε με ευθύνη της Δ.Ο.Ε. έδειξε ότι σήμερα οι ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς (σε Ειδικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία - τμήματα ένταξης και παράλληλης στήριξης) ξεπερνούν τις 1000, καθώς σε 41 από τις 57 περιοχές έχουν καταγραφεί 885!!! κενά εκπαιδευτικών (δείτε αναλυτικό συνημμένο πίνακα) σε ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό (ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί) 122 και ειδικό βοηθητικό προσωπικό 74.
            Αγωνιζόμαστε για τη βελτίωση των δομών της παρεχόμενης Ειδικής Αγωγής.
Αγωνιζόμαστε για  να έχουν τα παιδιά με αναπηρία το δάσκαλο και τη δασκάλα τους, ένα σύγχρονο σχολείο, με σύγχρονα προγράμματα - εργαλεία αντιμετώπισης των δυσκολιών τους.
            Απαιτούμε από την κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας:
  • Άμεση αντιμετώπιση των χρόνιων προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο χώρος της Ειδικής Αγωγής
  • Την άμεση προκήρυξη διαγωνισμού Α.Σ.Ε.Π. για τους απόφοιτους των Π.Τ.Ε.Α. και μόνιμους διορισμούς για την κάλυψη όλων των κενών
  • Να αναβαθμίσει την Ειδική Αγωγή και να εγκαταλείψει κάθε ιδέα υποβάθμισης και εγκατάλειψής της
  • Κατάργηση των Νόμων και των διατάξεων που διαλύουν την Ειδική Αγωγή και την έναρξη ενός ουσιαστικού διαλόγου με όλους τους φορείς που εμπλέκονται.
Από τη Δ.Ο.Ε. 

Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

Ασανσέρ για δολοφόνους

Κύκλος: Μια αναφορά στη γαλλική Nouvelle Vague
Ώρα έναρξης: 8:30 μ.μ.

Πολιτιστικός Πολυχώρος Παλιά Σφαγεία
Είσοδος Ελεύθερη

 

Kυριακή 21/4 Ασανσέρ για δολοφόνους (Ascenseur pour l’ echafaud), Λουί Μαλ, 1958, 88’
 
 
 
 
 
 
 

ΑΔΕΔΥ: Ένσταση στο ΤΠΔΥ για το μειωμένο εφάπαξ

 Προς Ομοσπονδίες - Μέλη Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

Σας κάνουμε γνωστό ότι, παράλληλα με τους συνδικαλιστικούς αγώνες για την ανατροπή των νόμων που μειώνουν δραστικά το εφάπαξ, υπάρχει η δυνατότητα, αξιοποιώντας και τη δικαστική οδό, να κατατεθεί αγωγή.
Στα πλαίσια αυτά ενημερώνουμε, όσους μέχρι τώρα έχουν πάρει ή θα πάρουν στο μέλλον μειωμένο εφάπαξ και επιθυμούν να προσφύγουν, πρέπει να καταθέσουν στο ΤΠΔΥ, συμπληρωμένη αυτήν την ένσταση που σας επισυνάπτουμε.
 Η σχετική ένσταση

Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

Όχι στη συμμετοχή των Διευθυντών των σχολείων στα σεμινάρια για την αξιολόγηση.

Α. Το Υπουργείο Παιδείας, παρά την καθολική αντίθεση των εκπαιδευτικών, προχωρά στη διαδικασία γενίκευσης της «Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας – Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης» (εγκύκλιος 30973/Γ1–5/3/2013) και για το σκοπό αυτό οργανώνει (Μάρτιος- Ιούνιος 2013) επιμορφωτικά σεμινάρια για τους Διευθυντών όλων των σχολικών μονάδων της γενικής εκπαίδευσης.
Β. Η ΟΛΜΕ. είχε ταχθεί εναντίον της πιλοτικής εφαρμογής της αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων (Μάιος 2010) καλώντας:
  • Τους συλλόγους διδασκόντων να αρνηθούν να συμμετέχουν στη διαδικασία της αποκαλούμενης «αυτοαξιολόγησης» των σχολικών μονάδων.
  • Τους σχολικούς συμβούλους και όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης, να μην συμπράξουν στην προώθηση των αντιεκπαιδευτικών σχεδιασμών.
Έκκληση που είχε συναντήσει την καθολική αποδοχή των συναδέλφων, καθώς ελάχιστα σχολεία συμμετείχαν στην πιλοτική εφαρμογή της «αυτοαξιολόγησης».
Γ. Ταυτόχρονα η ΟΛΜΕ έχει εκφράσει την κατηγορηματική αντίθεσή της με το σχέδιο Π.Δ. για την αξιολόγηση, που αποδομεί το δημόσιο σχολείο, εντείνει τις ανισότητες, διαλύει τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και κατηγοριοποιεί σχολεία μαθητές και εκπαιδευτικούς, δίνει άλλοθι για απολύσεις-μισθολογική καθήλωση και επιβάλλει τη χειραγώγηση και την υποταγή.
Δ. Η ΟΛΜΕ., επιβεβαιώνοντας την παλιότερη θέση της ενάντια στην αποκαλούμενη «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας, την αντίθεσή της στο σχέδιο Π.Δ. για την αξιολόγηση, αλλά και την αταλάντευτη θέλησή της να παρεμποδίσει την εφαρμογή τους στην πράξη, καλεί:
  • τους Διευθυντές  των σχολικών μονάδων να μη συμμετέχουν στα προαναφερθέντα επιμορφωτικά σεμινάρια.
  • τους συλλόγους διδασκόντων να αρνηθούν τη συμμετοχή τους στην εν λόγω διαδικασία, επικαιροποιώντας τις προηγούμενες αποφάσεις τους [2010].
  • τις ΕΛΜΕ να μην επιτρέψουν την πραγματοποίηση των σεμιναρίων με μαζική και συλλογική δράση.

Προς το σκοπό αυτό παρέχει  στους συναδέλφους πλήρη συνδικαλιστική κάλυψη.
Κατεβάστε τη σχετική ανακοίνωση σε μορφή pdf … εδώ

Ορειβατικός Σύλλογος Ιωαννίνων: Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 21 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2013


(Α) ΛΙΒΑΔΙ ΖΩΤΙΚΟΥ - ΒΡΥΤΖΑΧΑ (1.613μ) - ΧΑΒΟΣ
 Ώρες πορείας: 5
 
(Β) ΛΙΒΑΔΙ ΖΩΤΙΚΟΥ - ΒΡΥΤΖΑΧΑ (1.613μ) - ΧΑΒΟΣ
(πιο γρήγορος ρυθμός από την Α κατηγορία και μικρές παραλλαγές στην πορεία)
Ώρες πορείας: 7
  
 Αρχηγοί πορείας: Πάκου Χρυσούλα, Πάκος Μιχάλης
 
Εάν οι καιρικές συνθήκες είναι δυσμενείς αυξάνεται ο βαθμός δυσκολίας και η διαδρομή θα επανεκτιμηθεί επί τόπου. Εξοπλισμός: ορειβατικά παπούτσια, αντιανεμικό-αδιάβροχο, μπατόν, ρουχισμός κατάλληλος για την εποχή καθώς και δεύτερη αλλαξιά ρούχων. 
 
Αναχώρηση: 7:00 π.μ. 
[από την Περιφέρεια Ηπείρου]

Πληροφορίες & δηλώσεις συμμετοχής στα Γραφεία του Συλλόγου,
Σμύρνης 15  καθημερινά 7-9μμ. τηλ & fax.: 26510-22138
 

Επίδομα θέσης ευθύνης αναπληρωτών






Συναδέλφισσες, συνάδελφοι 

Με αφορμή ερωτήματά σας, σχετικά με την καταβολή του επιδόματος θέσης ευθύνης στους αναπληρωτές, σας ενημερώνω ότι το Γενικό Λογιστήριο του κράτους στις 28/2/2013 απέστειλε στο Υπουργείο Παιδείας το υπ.αριθμ. ΟΙΚ/Ζ/21991/0027 έγγραφο, με το οποίο ζητά τα στοιχεία για τον αριθμό των αναπληρωτών που κατέχουν θέση ευθύνης προκειμένου «… να εξετάσει το ενδεχόμενο τροποποίησης της αρ. ΟΙΚ/Ζ/13917/0022/17-2-2013 Κ.Υ.Α….».
Το Υπουργείο Παιδείας έχει ήδη απαντήσει και ο συνολικός αριθμός των συναδέλφων που δικαιούνται το επίδομα ανέρχεται για τη φετινή χρονιά σε 639.
Επισημαίνω για μια ακόμη φορά ότι το επίδομα πρέπει να δοθεί αναδρομικά σε όλους τους συναδέλφους αναπληρωτές που ασκούν ή άσκησαν καθήκοντα για λόγους δικαιοσύνης και ίσης μεταχείρισης. Για κάθε νεότερη εξέλιξη θα σας ενημερώσω.

Συνημμένα τα έγγραφα του Υπ. Παιδείας και του Γενικού Λογιστηρίου.


Ο αιρετός του ΚΥΣΠΕ
Δημήτρης Μπράτης

Τρίτη 16 Απριλίου 2013

ΤΕΤΑΡΤΗ 17 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2013 ΠΑΝΓΙΑΝΝΙΩΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ

ΕΡΓΑΤΟΫΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Ν. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

ΤΜΗΜΑ : ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΡΓΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΡΙΘ. ΕΓΚ. ΚΑΤΑΣΤ. 350/38

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΤΕΤΑΡΤΗ 17 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2013 ΠΑΝΓΙΑΝΝΙΩΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ
Εργαζόμενοι – συνταξιούχοι – άνεργοι – νέες και νέοι
Σας καλούμε σε πανεργατική συστράτευση και συμμετοχή στην 24ωρη Πανγιαννιώτικη απεργία την Τετάρτη 17 Απριλίου 2013 που αποφάσισε το Διοικητικό Συμβούλιο του Εργατικού Κέντρου Ιωαννίνων.
ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΔΗΛΩΝΟΥΜΕ:
 Κατά της νεοφιλελεύθερης πολιτικής της Τρόικας, του ΔΝΤ και των τραπεζών που δέχεται και υλοποιεί η Κυβέρνηση.
 Κατά των αντεργατικών και αντιλαϊκών νόμων που έχουν φέρει την οικονομία στη μεγαλύτερη ύφεση με αποτέλεσμα το κλείσιμο των επιχειρήσεων και το «στέγνωμα» της τοπικής αγοράς.
 Κατά των απολύσεων και της ανασφάλιστης εργασίας που αυξάνει δραματικά την ανεργία.
 Κατά των επιχειρήσεων που έχουν απλήρωτους εργαζόμενους.
 Κατά της κατάργησης των δικαιωμάτων των εργαζομένων και των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας.
 Κατά των αυξήσεων σε όλα τα είδη κατανάλωσης.
 Κατά της φτώχειας και της εξαθλίωσης του λαού.
ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:
 Υπογραφή Κλαδικών Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας
 Την απόκρουση των απολύσεων, της εκ περιτροπής απασχόλησης και κάθε μορφής ελαστικής απασχόλησης.
 Την αντιμετώπιση της ακρίβειας και της δραματικής μείωσης της αγοραστικής δύναμης των εργαζομένων και των συνταξιούχων.
 Τον τερματισμό των εκβιαστικών εργοδοτικών συμπεριφορών και της προσπάθειας γενίκευσης των ατομικών και ειδικών επιχειρησιακών ΣΣΕ με πρόσχημα την κρίση.
 Καταγγέλλουμε τις Διοικήσεις των Επιχειρήσεων Praktiker, Πίνδος, Δωδώνη για στοχοποίηση Συνδικαλιστών και απολύσεις εργαζομένων και απαιτούμε την επαναπρόσληψή τους.
 Άμεσα μέτρα ουσιαστικής στήριξης των ανέργων με αύξηση του επιδόματος.
Απαιτούμε να μπει τέλος σε κάθε αντεργατική, αντικοινωνική και αντιαναπτυξιακή πολιτική που διευρύνει την ύφεση και τα προβλήματα στην κοινωνία.
Όλη η εργατική τάξη, τα λαϊκά στρώματα, οι φτωχοί, μικρομεσαίοι αγροκτηνοτρόφοι πρέπει να δώσουμε την απάντηση τώρα.
ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ
ΠΑΝΓΙΑΝΝΙΩΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ
ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 17 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2013 ΚΑΙ ΩΡΑ 10:30 ΣΤΟ
ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Στάση Εργασίας από το Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ






Ν.Τ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

ΙΩΑΝΝΙΝΑ 12.04.2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η Ε.Ε. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στη συνεδρίαση της 12ης Απριλίου 2013, ύστερα και από εξουσιοδότηση του Γ.Σ. της και πρόταση του Ν.Τ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ,
ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΚΗΡΥΞΕΙ

Στάση εργασίας, σε όλες τις Δημόσιες Υπηρεσίες, τα Ν.Π.Δ.Δ. και τους Ο.Τ.Α. του Νομού Ιωαννίνων, την ΤΕΤΑΡΤΗ 17 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2013 από τις 11.00 έως τη λήξη ωραρίου, με κύρια αιτήματα την ανατροπή των μνημονιακών πολιτικών, τη ματαίωση των μέτρων που στοχεύουν στην απόλυση των δημοσίων υπαλλήλων, τη διασφάλιση του δημόσιου τομέα για παροχή υπηρεσιών στην ελληνική κοινωνία, ειδικά σήμερα που τις έχει μεγάλη ανάγκη.

Για το Ν.Τ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.
     Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                     Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

     ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΡΙΒΑΣ                                            ΒΑΣΙΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ για τη συνάντηση της ΔΟΕ με τον Υφυπουργό Παιδείας


Αθήνα 16/4/2013

Προς
M.M.E.
Κοιν.
Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
για τη συνάντηση της Δ.Ο.Ε. με τον Υφυπουργό Παιδείας

            Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. συνεχίζοντας τις αγωνιστικές δράσεις ανάδειξης του τεράστιου ζητήματος της κατάργησης χιλιάδων οργανικών θέσεων που θα προκύψουν εάν εφαρμοστεί η σχετική εγκύκλιος του Υπουργείου, πραγματοποίησε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας σήμερα Τρίτη 16 Απριλίου 2013.
            Στη συνάντηση που έγινε με τον Υφυπουργό Παιδείας κ. Παπαθεοδώρου, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. απαίτησε την άμεση απόσυρση της απαράδεκτης εγκυκλίου που δυναμιτίζει τα θεμέλια του οικοδομήματος της δημόσιας εκπαίδευσης. Ζήτησε να σταματήσουν οι λογιστικές προσεγγίσεις των θεμάτων της εκπαίδευσης και να δοθεί έμφαση στους ποιοτικούς της δείκτες.
            Ζητήθηκαν επίσης διευκρινήσεις σε μια σειρά θεμάτων: ωράριο εκπαιδευτικών, ελεγκτές δημόσιας διοίκησης, προσλήψεις αναπληρωτών, προϋπηρεσία αναπληρωτών, συμπτύξεις τμημάτων, ωράριο νηπιαγωγών, απολύσεις εκπαιδευτικών.
            Ο Υφυπουργός Παιδείας έδωσε τις ακόλουθες απαντήσεις:
  • Εγκύκλιος του Υπουργείου για την οργανικότητα των σχολείων
Δήλωσε πως ζήτησε αιτιολόγηση από τους Περιφερειακούς Διευθυντές των στοιχείων που έχουν δοθεί στο σύστημα καταγραφής ώστε να πάρει το κάθε στέλεχος την ευθύνη της ορθότητας των όσων δηλώνει. Δεν υπάρχει πρόθεση μείωσης των οργανικών θέσεων.
  • Ωράριο εκπαιδευτικών
Δήλωσε ότι ενδεχόμενη αύξηση του ωραρίου δεν προσφέρει από μόνη της καμία λύση. Βασικό πρόβλημα είναι η κατανομή του εκπαιδευτικού δυναμικού.
  • Ελεγκτές δημόσιας διοίκησης
Δεν έχει υπάρξει μέχρι σήμερα καμία επίσκεψη σε σχολείο. Σε περίπτωση που υπάρξει θα ενημερωθούν πρώτα τα στελέχη εκπαίδευσης (Περιφερειακοί Διευθυντές, Διευθυντές Π.Ε., Διευθυντές σχολείων) και δεν θα διαταραχθεί η εκπαιδευτική διαδικασία.
  • Προσλήψεις αναπληρωτών
Ο αριθμός τους θα εξαρτηθεί από την πορεία εκτέλεσης του προϋπολογισμού.
  • Απολύσεις εκπαιδευτικών
Δεν προκύπτει από πουθενά τέτοιο θέμα. Το ζήτημα αφορά μόνο όσους βαρύνονται με σοβαρά αδικήματα.
  • Συμπτύξεις τμημάτων
Δεν υπάρχει καμία εντολή (προφορική ή γραπτή) του Υπουργείου για συμπτύξεις τμημάτων.
  • Ωράριο νηπιαγωγών
Θα εξειδικευθεί με υπουργική απόφαση το επόμενο χρονικό διάστημα.
  • Αναγνώριση προϋπηρεσίας αναπληρωτών μετά τις 30/6/2010
Το θέμα μελετάται.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. :
Εκτιμά ότι οι απαντήσεις του Υφυπουργού δεν είναι ικανοποιητικές, επειδή είναι αόριστες και χωρίς καμία συγκεκριμένη δέσμευση.
Δεσμεύεται να παρακολουθεί τις εξελίξεις και να παρεμβαίνει.
Καλεί όλους του συναδέλφους σε αγωνιστική επαγρύπνηση.

Αγώνας μαζικός, ενωτικός για δημόσια και δωρεάν παιδεία

Από τη Δ.Ο.Ε.

"Η αυτοδίκαιη αργία των υπαλλήλων δεν αφορά το σύνολο των πειθαρχικών υποθέσεων"


amna logo
«Η αυτοδίκαιη αργία δεν αφορά το σύνολο των πειθαρχικών υποθέσεων που εκκρεμούν, και κυρίως δεν αφορά απλές παραβάσεις του υπαλληλικού κώδικα, για τις οποίες αρμόδια να αποφασίσουν είναι τα αρμόδια πειθαρχικά όργανα» διευκρινίζει ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Αντώνης Μανιτάκης, με έγγραφό του που διαβιβάστηκε στη Βουλή.

Όπως εξηγεί στο έγγραφο ο κ. Μανιτάκης, «η ρύθμιση για την αυτοδίκαιη αργία επηρεάζει αποκλειστικά και μόνο υπαλλήλους που είτε έχουν παραπεμφθεί αμετάκλητα στο αρμόδιο δικαστήριο για κακουργήματα και σοβαρά πλημμελήματα, είτε έχουν παραπεμφθεί στο πειθαρχικό συμβούλιο (προφανώς, μετά διερεύνηση και αξιολόγηση καταγγελίας) για σοβαρότατα πειθαρχικά παραπτώματα».

Παράσταση της τραγωδίας "Αίας" του Σοφοκλέους.


Από το Τμήμα Φιλολογίας ανακοινώνεται ότι σήμερα,
Τρίτη, 16 Απριλίου,

ο θίασος του Προγράμματος Ελληνικών Σπουδών
του Richard Stockton College of New Jersey

θα ανεβάσει παράσταση της τραγωδίας
«Αίας» του Σοφοκλέους


Τόπος: Αίθουσα Λόγου και Τέχνης.
Ώρα: 7:00 μμ.

Η παράσταση είναι στην Αγγλική γλώσσα όμως ακολουθεί πιστά το Ελληνικό κείμενο.
 
Οργάνωση : Τμήμα Φιλολογίας
Τοποθεσία : Αίθουσα Λόγου και Τέχνης.
Ωρα : 7:00 μμ.
 
Σχετικό Link :
http://www.uoi.gr/schools/human/philology/

Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Συμπληρωματική εγκύκλιος μεταθέσεων εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ70 και ΠΕ60 Α/θμιας εκπαίδευσης κατά το σχολικό έτος 2012-13

15-04- 13 Προσλήψεις αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το διδακτικό έτος 2012-2013

 Logo
Προσλήψεις αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το διδακτικό έτος 2012-2013,στο πλαίσιο των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Άξονας Προτεραιότητας 1», «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Άξονας Προτεραιότητας 2» και «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Άξονας Προτεραιότητας 3» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση»
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού ανακοινώνει την πρόσληψη έξι (6) αναπληρωτών νηπιαγωγών ΕΑΕ, τριών (3) αναπληρωτών δασκάλων ΕΑΕ και τριάντα έξι (36) αναπληρωτών δασκάλων του ενιαίου πίνακα γενικής εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2012-2013,στο πλαίσιο των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Άξονας Προτεραιότητας 1», «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Άξονας Προτεραιότητας 2» και «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Άξονας Προτεραιότητας 3» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», για το διδακτικό έτος 2012-2013.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις αντίστοιχες Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την υπογραφή σύμβασης και ανάληψη υπηρεσίας από τη Τρίτη 16-4-2013 έως και τη Πέμπτη 18-4-2013.
Ως ημερομηνία πρόσληψης των προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ, λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας και υπογραφής σχετικής σύμβασης στην οικεία Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Για τον πίνακα με τα ονόματα ΣΜΕΑ πατήστε εδώ.
Για τον πίνακα με τα ονόματα των αναπληρωτών δασκάλων πατήστε εδώ.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Σχετικά με την παρουσία ελεγκτών στα σχολεία

 
Αρ. Πρωτ:2154 Αθήνα 15/4/2013
Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Κοιν.
Μ.Μ.Ε.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Σχετικά με την παρουσία ελεγκτών στα σχολεία
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Τις τελευταίες μέρες  κυκλοφορούν φήμες που προέρχονται από ανώνυμες «διαρροές» και «έγκυρες» πληροφορίες σχετικά με αιφνιδιαστικές επισκέψεις ελεγκτών του Σώματος  Επιθεωρητών - Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης  σε  σχολεία.
Την προηγούμενη εβδομάδα το φαινόμενο έλαβε ανεξέλεγκτες διαστάσεις με ανάλογες (αβάσιμες) πληροφορίες να διακινούνταν σε όλη τη Ελλάδα, δημιουργώντας κλίμα ανασφάλειας σε σχολεία και εκπαιδευτικούς, ενώ κάτω από το βάρος αυτών των πληροφοριών κάποια στελέχη της  διοίκησης και διευθυντές  σχολικών μονάδων  αντιδρούν σπασμωδικά θέτοντας ανύπαρκτα ζητήματα για το ωράριο των συναδέλφων, τους οποίους  καλούν αιφνιδιαστικά και παράνομα  στα σχολεία εκτός ωραρίου ή τους καλούν να λάβουν έγγραφη άδεια για  απουσία στο «κενό» τους,  προκαλώντας πανικό που επηρεάζει την ομαλή λειτουργία των σχολείων.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.:
  • Θεωρεί ότι το θολό αυτό σκηνικό στήνεται σκόπιμα για να καλλιεργηθεί το έδαφος ότι η εκπαίδευση και τα σχολεία «βρίθουν κοπανατζήδων».
  • Καλεί τα στελέχη της διοίκησης και τους διευθυντές σχολικών μονάδων να σεβαστούν τον νόμο.
  • Καλεί τον κλάδο σε επαγρύπνηση για την τήρηση των εργασιακών δικαιωμάτων που απορρέουν από συγκεκριμένες νομοθετικές διατάξεις οι οποίες δεν μπορούν να καταργηθούν με φήμες και διαρροές.
  • Καταγγέλλει όλους εκείνους που διασπείρουν ψευδείς πληροφορίες για επίσκεψη των ελεγκτών δημόσιας διοίκησης με προφανή στόχο να επιτείνουν το «κλίμα αποσυντονισμού»που έχουν δημιουργήσει οι εφεδρείες, οι απολύσεις «επίορκων», ο μηδενισμός των προσλήψεων και όλα εκείνα τα μέτρα που επιβάλλει η Τρόικα και εφαρμόζει η κυβέρνηση.
  • Είναι παραπάνω από βέβαιο ότι κανείς έλεγχος δεν είναι δυνατό να μας τρομοκρατήσει αντιθέτως θα βεβαιώσει ότι σε όλα τα σχολεία οι εκπαιδευτικοί εργάζονται και πέραν του ωραρίου και μάλιστα σε αρκετές περιπτώσεις αναλαμβάνουν δουλειά και στο σπίτι τους προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις καθημερινές ανάγκες των μαθητών τους.
Θυμίζουμε για μία ακόμη φορά τη γνωμοδότηση του Νομικού Συμβούλου της Δ.Ο.Ε. κ. Γιάννη  Δραγασάκη :
«Σε απάντηση των σχετικών ερωτημάτων σας γνωρίζουμε ότι:
Με το άρθρο 13 παρ.7 ν.1566/85, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 9 παρ.3 ν.2517/97, ορίζεται με ακρίβεια το εβδομαδιαίο υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στα δημοτικά σχολεία, δηλαδή 25 ώρες για όσους υπηρετούν σε 1θέσια, 2θέσια και 3θέσια και από 21-24 ώρες για όσους υπηρετούν στα λοιπά σχολεία και ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας τους.
Σε περίπτωση που οι ώρες διδασκαλίας του προγράμματος κάθε δημοτικού σχολείου δεν καλύπτονται με το υποχρεωτικό ωράριο των διδασκόντων, ανατίθεται υπερωριακή διδασκαλία στους εκπαιδευτικούς του ίδιου σχολείου.
Κατά την παρ.8 του ίδιου άρθρου όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης παραμένουν υποχρεωτικά στο σχολείο τους τις εργάσιμες ημέρες, πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την προσφορά και άλλων υπηρεσιών που συνδέονται με το γενικότερο εκπαιδευτικό έργο, όπως συμμετοχή σε γιορταστικές, αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις, ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων, τήρηση βιβλίων του σχολείου και εκτέλεση διοικητικών εργασιών. Κάθε εκπαιδευτικός παραμένει υποχρεωτικά στο σχολείο, στις εργάσιμες μέρες πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την εκτέλεση συγκεκριμένου έργου που του έχει ανατεθεί από τα όργανα διοίκησης του σχολείου όχι όμως πέρα από 6 ώρες την ημέρα ή 30 ώρες την εβδομάδα, με την επιφύλαξη της παρ.2 της περίπτωσης ΣΤ του άρθρου 11 του ν. 1566/85, δηλαδή των συνεδριάσεων του συλλόγου διδασκόντων που γίνονται μέσα στο ωράριο εργασίας και σε καμιά περίπτωση σε ώρες διδασκαλίας των μαθημάτων.
Εξάλλου κατά το άρθρο 55 ν. 1566/85 οι εκπαιδευτικοί υποχρεούνται μεταξύ των άλλων, εκτός από το να συμπληρώνουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας, και να διδάσκουν τις προβλεπόμενες από το νόμο ώρες υποχρεωτικής υπερωριακής διδασκαλίας, καθώς και να μετέχουν σε επιμορφωτικές δραστηριότητες, όταν καλούνται από τους σχολικούς συμβούλους ή να αναλαμβάνουν την πραγματοποίηση διαλέξεων και σεμιναρίων, στα πλαίσια των επιμορφωτικών δραστηριοτήτων, καθώς και να προσφέρουν διοικητικές υπηρεσίες, όταν δεν υπάρχουν ή δεν επαρκούν οι διοικητικοί υπάλληλοι.
Από όλα τα παραπάνω συνάγεται πως ο εκπαιδευτικός που συμπληρώνει είτε το ωράριο διδασκαλίας και δεν του έχει ανατεθεί άλλο συγκεκριμένο έργο είτε το ωράριο εργασίας είτε την υπερωριακή απασχόληση, δεν έχει λόγο να παραμένει στο σχολείο, ούτε και χρειάζεται συνδικαλιστική κάλυψη για την αποχώρηση αυτή».
Αθήνα 18 Φεβρουαρίου 2004
Ο Νομικός Σύμβουλος της Δ.Ο.Ε.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΡΑΓΑΣΑΚΗΣ
Θυμίζουμε ακόμη πως ο νόμος υπερισχύει  απολύτως απέναντι σε οποιαδήποτε εγκύκλιο οποιουδήποτε Υπουργού, Υφυπουργού ή τοπικών παραγόντων η οποία διακινείται ημιεπισήμως χωρίς καν αριθμό Πρωτοκόλλου, κατά τα νέα ήθη της διοίκησης.
Για το πιθανό ενδεχόμενο να έρθουν ελεγκτές δημόσιας διοίκησης πρέπει να είναι σαφές ότι δικαιούνται να ελέγχουν τη νομιμότητα των πράξεων της διοίκησης. Όχι τους συναδέλφους ατομικά.
Επειδή το θολό τοπίο ευνοεί τη σύγχυση και τον πανικό κάνουμε σαφή τα εξής:
  • Λειτουργούμε κανονικά, όπως κάθε μέρα.
  • Ενημερώνουμε τον Σύλλογό μας εάν συμβεί κάτι, ώστε να απαντήσουμε συγκροτημένα και συλλογικά όπου χρειαστεί.
  • Σας ενημερώνουμε ότι, με τα μέχρι στιγμής στοιχεία μας, σε κανένα σχολείο της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης δεν παρουσιάστηκαν οι «επιθεωρητές».
Να μην περάσει η συλλογική ενοχοποίηση, ο φόβος και ο πανικός.
Συσπειρωμένοι στα σωματεία μας δίνουμε τη μάχη

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ, Παρασκευή 19 Απριλίου 2013 στις 13:00΄, στο ΥΠΑΙΘΠΑ

Κυριακή 14 Απριλίου 2013

Ο ΠΑΣ βλέπει Ευρώπη!!!

Με 1-0 νίκησε ο ΠΑΣ την Κέρκυρα κι εξασφάλισε τη συμμετοχή του στα πλέι οφ που οδηγούν στην Ευρώπη. Συγχαρητήρια στους παίκτες, τον προπονητή, τη διοίκηση και κυρίως στους φιλάθλους που στήριζαν την ομάδα σε κάθε παιχνίδι.
Καλή συνέχεια!

Νέα εποχή για το ΚΚΕ: Ο Δημήρης Κουτσούμπας νέος ΓΓ της ΚΕ


Η Αλέκα Παπαρήγα αποχωρεί από την ηγεσία μετά από 22 χρόνια
Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 19ου Συνεδρίου του ΚΚΕ με την εκλογή νέας Κεντρικής Επιτροπής, η οποία στην πρώτη της συνεδρίαση εξέλεξε Γενικό Γραμματέα της ΚΕ του ΚΚΕ τον Δημήτρη Κουτσούμπα σύμφωνα με ανακοίνωση το Γραφείου Τύπου της ΚΕ του κόμματος.
Το 19ο Συνέδριο υπερψήφισε  ομόφωνα το νέο Πρόγραμμα του Κόμματος, το νέο Καταστατικό και την Πολιτική Απόφαση του Συνεδρίου. 
 Η Εισήγηση και το κλείσιμο της Κεντρικής Επιτροπής Οικονομικού Ελέγχου (ΚΕΟΕ) υπερψηφίστηκαν με ένα κατά και ένα λευκό.
Με το τέλος του 19ου Συνεδρίου του ΚΚΕ έκλεισε κι ένα μεγάλο κεφάλαιο στην ιστορία του που σφραγίστηκε από την επί 22 χρόνια Γενική Γραμματέα Αλέκα Παπαρήγα.
Η Αλέκα Παπαρήγα είχε εκλεγεί από την Κεντρική Επιτροπή που αναδείχτηκε στο 13ο συνέδριο του ΚΚΕ διαδεχόμενη τον Γρηγόρη Φαράκο ο οποίος δεν είχε θέσει υποψηφιότητα. Για πρώτη φορά, στην  ιστορία του ΚΚΕ υπήρξαν τότε δύο υποψηφιότητες. Της Α. Παπαρήγα και του Γιάννη Δραγασάκη, ηγετικού στελέχους σήμερα του ΣΥΡΙΖΑ και αντιπροέδρου της Βουλής.
Η Αλέκα Παπαρήγα επικράτησε τότε με ψήφους 57 έναντι 54. Από τότε μέχρι και το 18ο Συνέδριο εκλεγόταν ομόφωνα και άνευ άλλου υποψηφίου.
Ο νέος Γενικός Γραμματέας είναι ο 52χρονος οικονομολόγος Δημήτρης Κουτσούμπας, μέλος του Π.Γ. και επικεφαλής της Γραμματείας της ΚΕ του ΚΚΕ. Υπήρξε για χρόνια διευθυντής του Ριζοσπάστη. 

ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΟΚΤΩ ΟΙ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ

Νέο ωράριο για όλους τους εκπαιδευτικούς 

Επιμηκύνεται το διδακτικό ωράριο από τον Σεπτέμβριο. Δάσκαλοι και καθηγητές καλούνται να διδάξουν 26 ώρες την εβδομάδα. Οι δημοσιονομικές συνθήκες επιβάλλουν συρρίκνωση των προσλήψεων.

Σύμφωνα με έκθεση του ΟΑΣΑ το κόστος ανά μαθητή είναι υψηλό σε σχέση με άλλες χώρες της Ευρώπης

Σύμφωνα με έκθεση του ΟΑΣΑ το κόστος ανά μαθητή είναι υψηλό σε σχέση με άλλες χώρες της Ευρώπης
Κατά οκτώ ώρες τον μήνα θα αυξηθεί το ωράριο δασκάλων και καθηγητών από το ερχόμενο σχολικό έτος, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες από το υπουργείο Παιδείας.
Η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας πραγματοποιεί το τελευταίο διάστημα αλλεπάλληλες συσκέψεις για το θέμα, καθώς έχει να διαχειριστεί την προετοιμασία μίας πολύ δύσκολης χρονιάς, εξαιτίας της δημοσιονομικής κατάστασης της χώρας και το «ψαλίδι» που θα υπάρχει στις προσλήψεις μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών.
Με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, θεωρείται βέβαιη η αύξηση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας κατά δύο ώρες εβδομαδιαίως, αφού οι οι αριθμοί για την κάλυψη των κενών θέσεων στις σχολικές μονάδες -εξαιτίας των λιγοστών προσλήψεων που θα γίνουν αλλά και των επικείμενων συνταξιοδοτήσεων- δεν «βγαίνουν».
Νέο ωράριο για όλους τους εκπαιδευτικούς
Ως εκ τούτου, στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί και όσοι έχουν έως 10 χρόνια προϋπηρεσία θα κληθούν να διδάξουν 26 ώρες την εβδομάδα από 24 που ισχύει μέχρι σήμερα, ενώ στη Δευτεροβάθμια, οι καθηγητές με προϋπηρεσία έως 6 έτη, θα βρίσκονται στις αίθουσες 23 ώρες την εβδομάδα από 21.
Πριν προχωρήσει επισήμως το έσχατο μέτρο της αύξησης του διδακτικού ωραρίου, το υπουργείο Παιδείας θα προσπαθήσει να «εξοικονομήσει» προσωπικό με διάφορους τρόπους. Οι μεταθέσεις και μετατάξεις, η επιστροφή στις σχολικές αίθουσες εκπαιδευτικών που είναι αποσπασμένοι σε διοικητικές υπηρεσίες και άλλους φορείς είναι μερικές μόνο από τις λύσεις που θα εφαρμοστούν.
Εγκύκλιος
Το υπουργείο Παιδείας έχει ζητήσει ήδη με εγκύκλιό του στοιχεία σχετικά με τον αριθμό των οργανικών θέσεων ανά σχολική μονάδα, καθώς έχει διαπιστώσει ότι σε αρκετές περιπτώσεις δεν δικαιολογείται ο αριθμός των εκπαιδευτικών σε σχέση με τον μαθητικό πληθυσμό.
Σύμφωνα με τους υπολογισμούς που έχουν γίνει, από την αύξηση του ωραρίου κατά 8 ώρες τον μήνα, αναμένεται να «εξοικονομηθούν» περίπου 10.000 θέσεις αναπληρωτών.
Πάντως, η τελική απόφαση του υπουργείου Παιδείας θα εξαρτηθεί και από τον αριθμό των αιτήσεων για συνταξιοδοτήσεις που θα κατατεθούν το καλοκαίρι από δασκάλους και καθηγητές. Οι εκτιμήσεις που υπάρχουν -έτσι όπως διατυπώθηκαν από τον αιρετό του ΚΥΣΠΕ Βασίλη Παληγιάννη- όσον αφορά την Πρωτοβάθμια εκπαίδευση είναι την ερχόμενη τετραετία, οι συνταξιοδοτήσεις δασκάλων και νηπιαγωγών στην καλύτερη περίπτωση θα είναι 12.500, ενώ μπορεί να φτάσουν και τις 20.000.
Οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες δασκάλων και καθηγητών από την πλευρά τους θεωρούν «αιτία πολέμου» την αύξηση του διδακτικού ωραρίου, καθώς υποστηρίζουν ότι οι εκπαιδευτικοί δεν απασχολούνται μόνο τις ώρες που βρίσκονται στις σχολικές αίθουσες, αλλά προετοιμάζουν το μάθημά τους, διορθώνουν εργασίες, ενώ έχουν επωμιστεί και διοικητικά καθήκοντα.
Πάντως, η κυβέρνηση φαίνεται πως θα αξιοποιήσει και μελέτες που έχουν γίνει στην Ευρώπη για το ωράριο των εκπαιδευτικών αλλά και τις υποδείξεις από τον ΟΟΣΑ (Οικονομικός Οργανισμός Συνεργασίας και Ανάπτυξης). Στην τελευταία έκθεση του ΟΟΣΑ και ειδικότερα στη μελέτη για την κατάσταση της εκπαίδευσης στην Ελλάδα είχε επισημανθεί ότι «οι καθηγητές δουλεύουν λιγότερο συγκριτικά με τον μέσο όρο της Ευρώπης» και ότι «το κόστος ανά μαθητή είναι υψηλό». Μάλιστα, είχε προταθεί να αυξηθούν εβδομαδιαίως οι ώρες διδασκαλίας στην Ελλάδα κατά 4 με 5 ώρες.
Προσλήψεις για τη νέα χρονιά
Μόλις 2.000 οι αναπληρωτές
Με το... σταγονόμετρο θα γίνουν την ερχόμενη σχολική χρονιά οι προσλήψεις μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών σε δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια της χώρας.
Είναι χαρακτηριστικό ότι οι αναπληρωτές και στις δύο βαθμίδες της εκπαίδευσης δεν θα ξεπεράσουν τους 2.000 όταν τη φετινή χρονιά οι προσλήψεις ανήλθαν σε περίπου 12.000. Στο επικαιροποιημένο μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα, άλλωστε, που αφορά στην περίοδο 2013-2016, προβλέπεται ρητά μείωση του αριθμού των αναπληρωτών μέσω αύξησης των ωρών διδασκαλίας. Στόχος είναι να εξοικονομηθούν για το 2013 περίπου 41,2 εκατομμύρια ευρώ και το 2014 61,8 εκατομμύρια ευρώ.
Οσον αφορά τους διορισμούς μονίμων, ανώτατα στελέχη του υπουργείου Παιδείας αναφέρουν ότι θα είναι στοχευμένοι και θα αφορούν μόνο σε ειδικότητες που υπάρχει πραγματικά ανάγκη. Στην παρούσα φάση είναι παρακινδυνευμένο να γίνει πρόβλεψη για τον ακριβή αριθμό, αφού αυτός θα είναι σε συνάρτηση με τον αριθμό των συνταξιοδοτήσεων. Επίσης θα εξαρτηθεί από τα κενά που θα καλυφθούν από τις μεταθέσεις που θα πραγματοποιηθούν το προσεχές διάστημα αλλά και από τις αποσπάσεις δασκάλων και καθηγητών, οι οποίοι βρίσκονται σε διοικητικές υπηρεσίες φορέων αρμοδιότητας του υπουργείου Παιδείας.
Διαβεβαιώσεις του υπουργείου για την αξιολόγηση
Επιμορφωτικά προγράμματα για όσους μένουν «μετεξεταστέοι»
Από την ερχόμενη σχολική χρονιά θα υλοποιηθεί το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας για την αξιολόγηση περίπου 180.000 εκπαιδευτικών.
Το υπουργείο Παιδείας καθησυχάζει ότι δεν θα έχει τιμωρητικό χαρακτήρα -όπως φοβούνται οι ομοσπονδίες δασκάλων και καθηγητών- και δεν θα οδηγήσει σε απολύσεις εκπαιδευτικών.
Σύμφωνα με το σχέδιο, όσοι μένουν «μετεξεταστέοι» κατά τη διάρκεια της αξιολόγησης θα παρακολουθούν επιμορφωτικά προγράμματα και θα επαναξιολογούνται στον τομέα που υστερούν έπειτα από έναν χρόνο.
Επισημαίνεται ότι για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών χρησιμοποιείται τετράβαθμη περιγραφική κλίμακα.
Η ένταξη του αξιολογούμενου σε βαθμίδα της περιγραφικής κλίμακας συνεπάγεται τον ποιοτικό του χαρακτηρισμό ως ακολούθως: «ελλιπής», «επαρκής», «πολύ καλός» ή «εξαιρετικός».
Οι ποιοτικοί χαρακτηρισμοί που προβλέπονται αντιστοιχίζονται με βαθμολογική κλίμακα στην οποία κατώτατος βαθμός είναι το 0 και ανώτατος το 100, ως εξής: α) «ελλιπής»: 0 έως 30 βαθμοί β) «επαρκής»: 31 έως 60 βαθμοί γ) «πολύ καλός»: 61 έως 80 βαθμοί και δ) «εξαιρετικός»: 81 έως 100 βαθμοί. Ο αξιολογητής στην οικεία έκθεση αξιολόγησης αναγράφει για κάθε αξιολογούμενο κριτήριο τον ποιοτικό χαρακτηρισμό και τη βαθμολογία του αξιολογούμενου. Ο μέσος όρος της βαθμολογίας των επιμέρους κριτηρίων κάθε κατηγορίας αποτελεί τη βαθμολογία της οικείας κατηγορίας κριτηρίων από την οποία προκύπτει ο αντίστοιχος ποιοτικός χαρακτηρισμός.
Οσον αφορά στη διαδικασία με την οποία διενεργείται η αξιολόγηση ακολουθούνται τα παρακάτω στάδια: α) Ο αξιολογούμενος συμπληρώνει και υποβάλλει έκθεση αυτοαξιολόγησής του το αργότερο εντός πέντε (5) ημερών, πριν από την έναρξη της αξιολογικής περιόδου. Η έκθεση αυτοαξιολόγησης απευθύνεται προς τον αξιολογητή και κατατίθεται στη γραμματεία της σχολικής μονάδας ή του σχολικού συμβούλου ή της κεντρικής ή αποκεντρωμένης υπηρεσίας στην οποία υπηρετεί ο αξιολογητής. β) Οι αξιολογητές πριν από την ολοκλήρωση της αξιολόγησης προσκαλούν εγγράφως τους αξιολογούμενους σε συνάντηση.
Ολα τα δεδομένα σε ηλεκτρονικό κόμβο
Καταγραφή αναγκών και χιλιάδες υποχρεωτικές μετακινήσεις
Αποφασισμένη να προχωρήσει στην ορθολογική κατανομή του εκπαιδευτικού προσωπικού την ερχόμενη σχολική χρονιά, ώστε να εξοικονομηθεί ο μεγαλύτερος δυνατός αριθμός δασκάλων και καθηγητών, είναι η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας.
Ηδη ένας ηλεκτρονικός κόμβος στην κεντρική υπηρεσία του υπουργείου Παιδείας καταγράφει σε πραγματικό χρόνο όλα τα αριθμητικά δεδομένα για κάθε σχολική μονάδα. Δηλαδή, τον αριθμό των εκπαιδευτικών, το μαθητικό δυναμικό, τις ώρες διδασκαλίας των εκπαιδευτικών κ.λπ. Μέσα από αυτόν τον ηλεκτρονικό κόμβο, το υπουργείο στοχεύει να καταγράψει τις πραγματικές ανάγκες σε κάθε σχολείο, ώστε στις περιπτώσεις που υπάρχουν υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί να μετατεθούν σε άλλα σχολεία.
Ο υφυπουργός Παιδείας Θεόδωρος Παπαθεοδώρου είχε δηλώσει πριν από λίγες ημέρες στη Βουλή ότι «επειδή η νέα χρονιά θα έχει τις δυσκολίες και της φετινής, θα πρέπει να ξεκινήσουμε με έναν διαφορετικό τρόπο κατανομής του εκπαιδευτικού προσωπικού ανάλογα με τις ανάγκες».
Εκπαιδευτικό προσωπικό, πάντως, θα ανακατανεμηθεί και από τις συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων που θα γίνουν, τόσο στα μεγάλα αστικά κέντρα όσο και στην περιφέρεια. Γι' αυτόν τον λόγο, άλλωστε, με εγκύκλιό του το υπουργείο Παιδείας έχει ζητήσει στοιχεία για τον αριθμό των οργανικών θέσεων που υπάρχει σε κάθε σχολική μονάδα. Στην εγκύκλιο επισημαίνεται ότι σε πολλές περιπτώσεις παρατηρείται δυσανάλογα μεγάλος αριθμός οργανικών θέσεων σε σχέση με το μαθητικό δυναμικό και έχει ζητηθεί από τους περιφερειακούς διευθυντές Εκπαίδευσης να υπάρχει αιτιολόγηση ανά περίπτωση.
Στη πορτα της εξόδου
Αναφορικά με την εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας για την οργανικότητα των σχολείων, ο αιρετός του ΚΥΣΠΕ Βασίλης Παληγιάννης επισημαίνει ότι αυτήν τη στιγμή εργάζονται 47.500 εκπαιδευτικοί ΠΕ70 και 12.500 ΠΕ60. «Σε καμία περίπτωση δεν επαρκεί ο συγκεκριμένος αριθμός για να καλύψει τις ανάγκες των σχολείων μας», αναφέρει και ο κ. Παληγιάννης και προσθέτει: «Αν λάβουμε υπόψη μας πως τα επόμενα τέσσερα χρόνια (2013-2016) θα συνταξιοδοτηθούν το λιγότερο 12.500 ΠΕ70, που ίσως να φτάσουν και τις 20.000, τα ελλείμματα σε εκπαιδευτικό προσωπικό θεωρούνται αναμφισβήτητα».
Εβδομαδιαίες ώρες απασχόλησης
Πρωτοβάθμια
  • 24 ώρες έως 10 χρόνια υπηρεσίας
  • 23 ώρες από 10-15 χρόνια υπηρεσίας
  • 22 ώρες από 15-20 έτη
  • 21 ώρες για πάνω από 20 έτη
Δευτεροβάθμια
  • 21 ώρες έως 6 χρόνια υπηρεσίας
  • 19 ώρες από 6-12 χρόνια
  • 18 ώρες για όσους έχουν πάνω από 12 χρόνια
  • 16 ώρες πάνω από 20 έτη υπηρεσίας
ΜΙΧΑΛΗΣ ΝΙΒΟΛΙΑΝΙΤΗΣ