Πέμπτη 11 Ιουνίου 2020

Το πολυνομοσχέδιο με όλες τις διορθώσεις, όπως ψηφίστηκε στη Βουλή

11/06/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Αύριο, Παρασκευή, αναμένεται  να αποσταλεί, το πολυνομοσχέδιο  "Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις”, που ψηφίστηκε σήμερα στη Βουλή,  στο Εθνικό Τυπογραφείο, για δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.
Το esos δημοσιεύει το πολυνομοσχέδιο με όλες τις διορθώσεις και υπουργικές και Βουλευτικές τροπολογίες, όπως ψηφίστηκε στη Βουλή.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΈΔΙΟ

ΔΟΕ: Πρόσκληση συμμετοχής σε κατασκηνώσεις για παιδιά εκπαιδευτικών – μελών της Δ.Ο.Ε. για τη θερινή περίοδο 2020


Αρ. Πρωτ. 647 Αθήνα 10/6/2020
Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Πρόσκληση συμμετοχής σε κατασκηνώσεις για παιδιά εκπαιδευτικών – μελών της Δ.Ο.Ε. για τη θερινή περίοδο 2020

Συνάδελφοι,
Στο σχέδιο της κυβέρνησης για την περαιτέρω αποκλιμάκωση των περιοριστικών μέτρων προβλέπεται και η από Δευτέρα 29 Ιουνίου 2020 επαναλειτουργία χώρων κατασκήνωσης που φιλοξενούν παιδιά.
Με βάση την εξέλιξη αυτή, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., για τέταρτη συνεχή χρονιά,  υλοποιεί την απόφασή του για τη δωρεάν φιλοξενία των παιδιών των εκπαιδευτικών σε κατασκηνώσεις καλύπτοντας ένα διαχρονικό έλλειμμα του Υπουργείου Παιδείας που μέχρι σήμερα δεν έχει μεριμνήσει, όπως συμβαίνει και με πολλούς κλάδους, για τη συμμετοχή σε κατασκηνώσεις των παιδιών των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. αποφασίζει να χρηματοδοτήσει και φέτος, τη φιλοξενία 500 παιδιών ηλικίας 6-14 ετών, σε παιδικές κατασκηνώσεις σε όλη την Ελλάδα με το ποσό των 200 ευρώ ανά παιδί.

            Αναλυτικά:

Οι 68 νομοτεχνικές βελτιώσεις στο πολυνομοσχέδιο του υπ. Παιδείας


περισσότερα: https://www.esos.gr

Τετάρτη 10 Ιουνίου 2020

Η αλήθεια για την κατάσταση με την καθαριότητα στο Δήμο Ιωαννιτών

ΕΝΟΤΗΤΑ- ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ εργαζομένων ΟΤΑ Ν. Ιωαννίνων    9/6/2020
Η αλήθεια για την κατάσταση με την καθαριότητα στο Δήμο Ιωαννιτών
Η κυβέρνηση της ΝΔ πέραν των άλλων αντιλαϊκών μέτρων που πήρε, προχώρησε σε νόμους για την Τ.Α. που δίνουν τη δυνατότητα στους Δημάρχους να έχουν την απόλυτη πλειοψηφία στις επιτροπές ώστε να προχωρήσουν άμεσα  σε μέτρα - κύρια αντεργατικά - προπαντός στην ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών που είναι φιλέτα για τους εργολάβους –επιχειρηματίες.
Αυτό συνέβη και στα Γιάννενα π.χ. με την καθαριότητα. Η Δημοτική αρχή

Ανοικτή επιστολή προς την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων - Γράφει ο Κωνσταντίνος Χαράλαμπος, Ομότιμος Καθηγητής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων-Αντιπρόεδρος Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος


Επιβαλλόμενες προτεραιότητες της εκπαιδευτικής πολιτικής από άποψη παιδαγωγική και πρακτική 

Η λογική της συνοπτικής προσέγγισης του θέματος έχει ως βάση την παραδοχή ότι ο σχεδιασμός, η οργάνωση και η πρακτική εφαρμογή του θεσμού της εκπαίδευσης ανήκουν στην αποκλειστική αρμοδιότητα και ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και, πιο συγκεκριμένα, στην ασκούμενη εκπαιδευτική πολιτική. Όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς (Πανεπιστήμια, Σχολεία, Στελέχη, Εκπαιδευτικοί κ.λπ.) που καλούνται να την εφαρμόσουν, αποτελούν υποκείμενους θεσμούς και, επομένως,  υπάγονται διοικητικά και νομικά στο συγκεκριμένο υπουργείο. Η λογική της παραδοχής εδράζεται στο γεγονός ότι το Υπουργείο Παιδείας σχεδιάζει, οργανώνει, σκοποθετεί, χρηματοδοτεί, εποπτεύει, λογοδοτεί… και, τελικά, λαμβάνει όλες τις σχετικές πολιτικές, εκπαιδευτικές, οικονομικές και κοινωνικές αποφάσεις. Συνεπώς, ο ρόλος του Υπουργείου Παιδείας είναι καθοριστικής σημασίας για την οργάνωση, λειτουργία και, γενικότερα, την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Αυτό σημαίνει, συνακόλουθα, ότι η αξιολόγηση, ως θεσμός και λογική, επιβάλλεται να συμπεριλάβει στα αντικείμενά της το ίδιο το υπουργείο, έχοντας ως βασικά και γενικά κριτήρια τον σχεδιασμό, την οργάνωση, τη χρηματοδότηση και, συνολικά, την αποτελεσματική εφαρμογή της εκπαιδευτικής πολιτικής του.
     Τι σημαίνουν, όμως, όλα αυτά στην πράξη; Δηλαδή, πώς εμφανίζονται αυτές οι παράμετροι στη σημερινή εκπαιδευτική πραγματικότητα και πώς διαμορφώνονται οι προτεραιότητες, για να αποδώσουν το αναμενόμενο εκπαιδευτικό και κοινωνικό αποτέλεσμα στην απαιτητική και πολύπλοκη πολιτική, οικονομική και κοινωνική πραγματικότητα;

Επιστολή – Υπουργό Εργασίας – Κατάργηση της ρύθμισης του άρθρου 6 παρ.11 ν.3865/2010

Ιούν 10 2020




 Προς:
Υπουργό Εργασίας και
Κοινωνικών Υποθέσεων
κ. Ιωάννη Βρούτση

 Θέμα: Κατάργηση της ρύθμισης του άρθρου 6 παρ.11 ν.3865/2010 ως αντίθετης στην αρχή της ισότητας που κατοχυρώνει το Σύνταγμα και το ενωσιακό δίκαιο κατόπιν έκδοσης της με αρ.317/2020 αποφάσεως της Ολομέλειας του Ελεγκτικού Συνεδρίου
κ. Υπουργέ,

ΣΕΠΕΝΙ: Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας 10/6 στην Περιφέρεια Ηπείρου – ΟΧΙ στην ψήφιση του αντιεκπαιδευτικού πολυνομοσχεδίου



ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  ΝΟΜΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ιωάννινα, 09 – 06– 2020
Αρ. Πρωτ.:  106
Ταχ. Δ/νση: Αράπη 1A -  45332 ΙΩΑΝΝΙΝΑ
Τηλ. - FAX: 26510 78747
email:  sepenioa@gmail.com
Ιστοσελίδα: www.syldnioa.gr
ΠΡΟΣ
Μέλη


Θέμα: «Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας 10/6 στην Περιφέρεια Ηπείρου – ΟΧΙ  στην ψήφιση του αντιεκπαιδευτικού πολυνομοσχεδίου»

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ιωαννίνων χαιρετίζει τις μαζικές και δυναμικές πανεκπαιδευτικές κινητοποιήσεις σε όλη την χώρα αλλά και στον Νομό μας, το προηγούμενο χρονικό διάστημα, που εξέφρασαν το αίτημα για την απόσυρση του αντιεκπαιδευτικού πολυνομοσχεδίου που πλήττει ανεπανόρθωτα τη δημόσια εκπαίδευση και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας.
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και η κυβέρνηση της Ν.Δ. αδιάλλακτες και με παντελή περιφρόνηση στους δημοκρατικούς θεσμούς και στον θεσμικό διάλογο, ενάντια στην ηχηρή διαμαρτυρία εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων, κατέθεσαν την Πέμπτη 28 Μαΐου 2020 το πολυνομοσχέδιο στη Βουλή και προχωρούν, δυστυχώς, στην ψήφισή του. Η απόφαση αυτή του Υ.ΠΑΙ.Θ. βρίσκει απέναντί της το σύνολο της σχολικής κοινότητας.
Το Δ.Σ. του Συλλόγου στο πλαίσιο των αγωνιστικών του δράσεων, αποφασίζει στα πλαίσια των πανεκπαιδευτικών κινητοποιήσεων που εξήγγειλε η ΔΟΕ:
·         Συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Τετάρτη10 Ιουνίου στις 19.00, μπροστά στην Περιφέρεια Ηπείρου.




Τρίτη 9 Ιουνίου 2020

ΕΚΔΟΣΗ ΤΕΛΙΚΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) κατηγορίας ΤΕ

ΑΣΕΠ
Αθήνα, 9 Ιουνίου 2020
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΕΚΔΟΣΗ ΤΕΛΙΚΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 4ΕΑ/2019
Σήμερα εκδόθηκαν και καταχωρίστηκαν οι τελικοί αξιολογικοί πίνακες κατάταξης και απορριπτέων της Προκήρυξης 4ΕΑ/2019του ΑΣΕΠ (ΦΕΚ 18/21-5-2019 Τεύχος Προκηρύξεων ΑΣΕΠ και ΦΕΚ 22/4-6-2019 Τεύχος Προκηρύξεων ΑΣΕΠ), για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας κατά κλάδο και ειδικότητα υποψηφίων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) κατηγορίας ΤΕ κλάδων ΤΕ01, ΤΕ02, ΤΕ16 με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή.
Οι τελικοί αξιολογικοί πίνακες κατάταξης απεστάλησαν στο Εθνικό Τυπογραφείο για δημοσίευση και θα αναρτηθούν στο Πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» μετά την έκδοση του σχετικού ΦΕΚ.
Επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 62/2004 απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, οι απορριπτέοι υποψήφιοι εμφανίζονται με το δωδεκαψήφιο γραμμωτό κώδικα οπτικής αναγνώσεως (barcode).

Αξιολογικοί πίνακες κατάταξης 

εκδόθηκαν και καταχωρίστηκαν οι τελικοί αξιολογικοί πίνακες Ειδικής Αγωγής

ΑΣΕΠ

Επιστροφή
Εκτύπωση

Αθήνα, 9 Ιουνίου 2020
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΕΚΔΟΣΗ ΤΕΛΙΚΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 3ΕΑ/2019

 
Σήμερα κατάταξης και απορριπτέων της Προκήρυξης 3ΕΑ/2019 του ΑΣΕΠ (ΦΕΚ 12/24-4-2019 Τεύχος Προκηρύξεων ΑΣΕΠ) για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψήφιων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) κατηγορίας ΠΕ κλάδων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ33, ΠΕ34, ΠΕ40, ΠΕ41, ΠΕ60, ΠΕ61, ΠΕ70, ΠΕ71, ΠΕ78, ΠΕ79.01, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83, ΠΕ84, ΠΕ85, ΠΕ86, ΠΕ87, ΠΕ88, ΠΕ89, ΠΕ90 και ΠΕ91 με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή, για την πλήρωση των κενών θέσεων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ), καθώς και για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.
Οι τελικοί αξιολογικοί πίνακες κατάταξης αποστέλλονται στο Εθνικό Τυπογραφείο για δημοσίευση και θα αναρτηθούν στο Πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» μετά την έκδοση του σχετικού ΦΕΚ.
Επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 62/2004 απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, οι απορριπτέοι υποψήφιοι εμφανίζονται με το δωδεκαψήφιο γραμμωτό κώδικα οπτικής αναγνώσεως (barcode).


Δευτέρα 8 Ιουνίου 2020

Απεργιακό Συλλαλητήριο την Τρίτη 9 Ιουνίου στις 13:00 στη Ζωαιμαία Ακαδημία Ιωαννίνων


Η «Μεγάλη Ιδέα» της Ελλάδας και της Ευρώπης

Του Ανδρέα Σαμπούκα
Το μόνο σίγουρο είναι πως και για την Ελλάδα και για την Ευρώπη το μέλλον δεν είναι ρόδινο.

Το 2020 είναι μία πολύ ιδιαίτερη χρονιά για την Ελλάδα και την Ευρώπη. Στο εσωτερικό, η  κυβέρνηση καλείται να αντιμετωπίσει δύο κρίσιμα ζητήματα: την τουρκική προκλητικότητα και την απειλή του Κορωνοιού. Στην Ευρωπαική Ένωση, εν τω μεταξύ, έπρεπε να δώσουν μία καθολική απάντηση για την τόσο αμφισβητούμενη ευρωπαική αλληλεγγύη.

Και στην Αθήνα και στις Βρυξέλλες οι αποφάσεις

Σάββατο 6 Ιουνίου 2020

Τάσος Χατζής: Ναι ή όχι στη χρήση μάσκας στο σχολείο;


Τάσος Χατζής: Ναι ή όχι στη χρήση μάσκας στο σχολείο;

Του Τάσου Χατζή, παιδιάτρου, εντατικολόγου, μέλους Δ.Σ. του ΙΣΑ

Έπειτα από σχεδόν τρεις μήνες και τα μικρότερα παιδιά – του δημοτικού και του νηπιαγωγείου γυρίζουν στο σχολείο.
Γονείς και εκπαιδευτικοί κατέχονται από μια λογική ανησυχία.
Οι πρώτοι για το ενδεχόμενο μόλυνσης και νόσησης των παιδιών αλλά και μεταφοράς του ιού στο σπίτι, όπου πιθανό να υπάρχουν άλλα ευπαθή άτομα.
Οι δεύτεροι τόσο για την ευθύνη που αναλαμβάνουν όσο και για τη δική τους υγεία.
Όλους δύο κυρίως ερωτήματα τους απασχολούν:

Στην τελική ευθεία για την έναρξη των Πανελλαδικών στην εποχή του κορονοϊού




Λίγες ημέρες απομένουν μέχρις ότου οι υποψήφιοι των φετινών Πανελλαδικών «ριχτούν στη μάχη» για μία από τις 77.970 θέσεις της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Οι φετινές Πανελλαδικές εξετάσεις θα διεξαχθούν με αλλαγές σε σχέση με πέρυσι, αλλά όχι μόνο εξαιτίας του κορονοϊού.
   Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία, ο συνολικός αριθμός των υποψηφίων θα κυμανθεί γύρω στις 100.000, κάτι που σημαίνει ότι 8 στους 10 υποψήφιους θα εισαχθούν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
   Για τους υποψήφιους που

Παρασκευή 5 Ιουνίου 2020

«Τίτλοι τέλους» για το Γενικό Λύκειο Ζωσιμαίας!

Με «λάσπη» ... δεν χτίζονται σχολεία - Γράφει η Αθηνά Ντέλλα, Φιλόλογος στο Γενικό Λύκειο Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων
Θλίψη, αλλά και πολλούς προβληματισμούς μου προκάλεσε συνέντευξη εκπροσώπου του προσφάτως ενοποιημένου συλλόγου αποφοίτων Ζωσιμαίας  σε γνωστό κανάλι της πόλης για την υπόθεση  του ΓΕΛ Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων και τη μετατροπή του σε Πρότυπο. Μου προκάλεσε θλίψη, διότι υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι οχυρώνονται πίσω από προσωπικές φιλοδοξίες, προτάσσουν το «εγώ» τους, χωρίς να σκέφτονται τον αντίκτυπο που θα έχουν οι ενέργειές τους στο κοινωνικό σύνολο. Μου προκάλεσε προβληματισμούς, διότι κάποιες φορές «βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος».
Ιστορικά, το «πολύπαθο» σχολείο της Ζωσιμαίας άρχισε να λειτουργεί στα Γιάννινα το 1828 με τον τίτλο «Γενικόν Σχολείον». Μετά από πολλές περιπέτειες και μόνο κατά το έτος 1937, η Πολιτεία , σε ένδειξη τιμής και ευγνωμοσύνης προς τους Ζωσιμάδες, ανακήρυξε τη Ζωσιμαία «Πρότυπο Γυμνάσιο»  και όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι η έννοια της λέξης «Πρότυπο» ουδεμία σχέση είχε τότε με αυτή που απέκτησε στη σύγχρονη εποχή. Και βέβαια, το επιχείρημα ότι οι απόφοιτοι της Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων διέπρεψαν στο εξωτερικό ισχύει , αφού δύο μόνο σχολεία αρρένων λειτουργούσαν στην πόλη (Αρρένων και Ζωσιμαία). Όμως, η Ζωσιμαία λειτούργησε ως Πρότυπο μέχρι το 1963. Όλοι αυτοί που διέπρεψαν ήταν απόφοιτοι πριν το 1963; Οι σύγχρονοι απόφοιτοι δεν διαπρέπουν;
Προβληματισμός 1ος:

Την Πέμπτη 11 Ιουνίου συνεδριαζει το ΚΥΣΠΕ


Την Πέμπτη 11 Ιουνίου θα συνεδριάσει το K.Υ.Σ.Π.Ε. μέσω τηλεδιάσκεψης με θέματα ημερήσιας διάταξης:
 1.«Εξέταση αιτήσεων παραίτησης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης»
2.«Εξέταση αίτησης εκπαιδευτικού Π.Ε., Συντονίστριας Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ.Κ.Ε.Σ., για απαλλαγή από τα καθήκοντά της και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης»
3.«Εξέταση θεμάτων επί των μεταθέσεων (διορθώσεις μορίων) εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης έτους 2020  και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης»
4.«Εξέταση θεμάτων επί των μετατάξεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης  από βαθμίδα σε βαθμίδα και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης»
5.«Εξέταση αίτησης ανάκλησης μετάταξης διοικητικού υπαλλήλου για επαναφορά του σε θέση εκπαιδευτικού Π.Ε. και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης»
6.«Διόρθωση οργανικών κενών μεταθέσεων 2020 περιοχής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ως προς τον κλάδο, από ΠΕ79.02 σε ΠΕ79.01 »