ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Στη διαδικασία προσλήψεως αναπληρωτών εκπαιδευτικών είναι επιτρεπτή η συμμετοχή όχι μόνο των ειδικευμένων αλλά και των ανειδίκευτων στους κλάδους αυτούς, πλην όμως κατά το διορισμό προηγούνται οι ειδικευμένοι και έπονται οι ανειδίκευτοι υπό τον όρο ότι θα εξαντληθεί ο πίνακας των ειδικευμένων.
Στη διαδικασία προσλήψεως αναπληρωτών εκπαιδευτικών είναι επιτρεπτή η συμμετοχή όχι μόνο των ειδικευμένων αλλά και των ανειδίκευτων στους κλάδους αυτούς, πλην όμως κατά το διορισμό προηγούνται οι ειδικευμένοι και έπονται οι ανειδίκευτοι υπό τον όρο ότι θα εξαντληθεί ο πίνακας των ειδικευμένων.
Επιβάλλεται να καταρτισθούν δύο πίνακες αυτοτελείς, ένας κύριος (για τους ειδικευμένους στη σχολική ή παιδαγωγική ψυχολογία) και ένας για τους ανειδίκευτους και στη συνέχεια θα ακολουθήσει η μοριοδότηση ξεχωριστά για κάθε πίνακα με βάση τα προβλεπόμενα στο νόμο κριτήρια
Σε περίπτωση ισοβαθμίας και εφόσον έχει προηγηθεί η διαδικασία αυτή της μοριοδότησης , όπως ορίζεται στη σχετική υπουργική απόφαση θα ακολουθηθεί η διαδικασία της κληρώσεως.
Τα παραπάνω ορίζει ομόφωνη Γνωμοδότηση του Γ τμήματος του Νομικού συμβουλίου του Κράτους ύστερα από το ακόλουθα ερωτήματα του υπουργείου Παιδείας:
α] αν ο όρος προτίμηση στην ειδίκευση της Παιδαγωγικής ή Σχολικής Ψυχολογίας σημαίνει ότι στην πρόσληψη για αναπληρωτές μπορούν να μετέχουν ως υποψήφιοι και ψυχολόγοι που δεν έχουν την ειδίκευση, αλλά στον πίνακα κατάταξης έπονται των υποψηφίων που έχουν την ειδίκευση
β] αν η κατάρτιση του πίνακα υποψηφίων ψυχολόγων ΠΕ2 μπορεί να γίνει σε δύο φάσεις και συγκεκριμένα στην πρώτη με διάκριση των ψυχολόγων σε αυτούς με ειδίκευση και σε αυτούς χωρίς ειδίκευση και στη δεύτερη με μοριοδότηση με βάση τα προβλεπόμενα κριτήρια
γ] αν στο διορισμό οι ψυχολόγοι χωρίς ειδίκευση ή με άλλη ειδίκευση έπονται αυτών που έχουν ειδίκευση στην παιδαγωγική ή σχολική ψυχολογία
δ] αν σε περίπτωση ισοβαθμίας γίνεται κλήρωση μεταξύ των ενδιαφερομένων ε] αν η σύνταξη του πίνακα κατάταξης με βάση μόνο το σύστημα των μορίων είναι νόμιμη και αν συνάδει με την αρχή της αξιοκρατίας και με το δημόσιο συμφέρον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου