Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
(Για όλο το Προσωπικό του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων)
(Για όλο το Προσωπικό του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων)
Ανακοινώνεται για ενημέρωση του Προσωπικού του Πανεπιστημίου μας και ενδιαφερομένων τρίτων ότι οι διοικητικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου διακόπτουν τη λειτουργία τους από Τετάρτη 1-8-2012 μέχρι και Τρίτη 21-8-2012 (άρθρο 2 παρ.15 του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας του Ιδρύματος - ΦΕΚ 310/10-3-2005, τ.Β΄). Κατά το ως άνω χρονικό διάστημα θα χορηγηθεί (υποχρεωτικά) κανονική άδεια απουσίας στο Διοικητικό Προσωπικό.
Από 1-8-2012 μέχρι 21-8-2012, σύμφωνα με σχετική απόφαση που έλαβε το Πρυτανικό Συμβούλιο (συν.αριθμ.1260/4-7-2012), εξουσιοδοτημένο από τη Σύγκλητο του Ιδρύματός μας (συν.αριθμ.907/13-7-2006, Πρυτανική Πράξη αριθμ.18117/27-7-2006, ΦΕΚ 1144/24-8-2006, τ.Β΄), θα λειτουργήσουν μόνο ορισμένες υπηρεσίες του Ιδρύματός μας (Πρωτόκολλο, υπηρεσία φύλαξης, Θυρωρείο Μεταβατικού κτηρίου, πληροφορίες από Σχολές-Τμήματα, με βάση πρόγραμμα υπευθύνου-αρμοδίου και αριθμό τηλεφώνου (θα δοθεί στην Πρυτανεία πριν την έναρξη των αδειών σχετική κατάσταση) για περίπτωση κλήσης σε έκτακτη υπηρεσιακή ανάγκη, Τμήμα Προμηθειών και Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών, όσον αφορά τη διενέργεια διαγωνισμών - παραλαβή προσφορών.
Στους χώρους στους οποίους φυλάσσονται αντικείμενα ή όργανα μεγάλης αξίας κ.λ.π. παράκληση να ειδοποιηθεί ο κ.Γεώργιος Αναγνωστόπουλος (τηλ. 26510-07111 και 26510-06533) για τους χώρους αυτούς, να ληφθούν δε τα απαραίτητα μέτρα από τους υπεύθυνους κάθε Γραφείου-Εργαστηρίου, κ.λ.π. για την ασφάλεια και των Γραφείων και του εξοπλισμού τους (κλείδωμα γραφείων, παραθύρων, εξωτερικών θυρών, εσόδων, κ.λ.π.).
Από την Πρυτανεία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου