Παρασκευή 14 Αυγούστου 2015

14-08-15 Σύσταση 1.686 οργανικών θέσεων Αγγλικής Γλώσσας, Φυσικής Αγωγής και Μουσικής σε σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης


ypdvmth new 2Δελτίο τύπου
Το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων προχωρά στη σύσταση συνολικά 1.686 οργανικών θέσεων Αγγλικής Γλώσσας, Φυσικής Αγωγής και Μουσικής σε σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, στις οποίες θα μετατεθεί αντίστοιχος αριθμός εκπαιδευτικών υπηρετούντων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση με διαφανείς διαδικασίες και όπως ορίζει η ισχύουσα νομοθεσία.
Η σύσταση των συγκεκριμένων θέσεων είναι ένα πρώτο βήμα στην προσπάθεια του Υπουργείου να αποκαταστήσει αδικίες που προέκυψαν από επιλογές, μεθοδεύσεις και πολιτικές των προηγούμενων ηγεσιών του Υπουργείου. Σε αυτή την κατεύθυνση το Υπουργείο θα συνεχίσει τις προσπάθειές του.
Πιο συγκεκριμένα, για τις ανάγκες της εύρυθμης λειτουργίας των δημοτικών σχολείων, των νέων ολοήμερων τμημάτων δημοτικών σχολείων τα οποία χαρακτηρίστηκαν ως ολοήμερα από το 2008 και στο εξής, αλλά και για τις ανάγκες της λειτουργίας των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ) συστήνονται ανά κλάδο και περιοχή μετάθεσης οι εξής οργανικές θέσεις:
ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ ΠΕ06 ΠΕ11 ΠΕ16
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΕΒΡΟΥ 4 8 14
ΔΙΕΥΘΥΝΗΣ Π.Ε. ΞΑΝΘΗΣ 19   4
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΡΟΔΟΠΗΣ 2 4 2
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΔΡΑΜΑΣ 10 2 1
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΚΑΒΑΛΑΣ 15   30
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. Α΄ ΑΘΗΝΑΣ 42 35 33
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ Α΄     41
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ Β΄     26
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. Β΄ ΑΘΗΝΑΣ 9   17
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ 51 8 36
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ 39   26
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ 37 13 22
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΠΕΙΡΑΙΑ Α ΄ 60 13 28
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΠΕΙΡΑΙΑ Β 3   3
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΕ ΛΕΣΒΟΥ Α΄ 6   9
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΛΕΣΒΟΥ Β'     2
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΣΑΜΟΥ Α' 2    
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΣΑΜΟΥ Β'     1
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΧΙΟΥ Α'     2
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ 24 11 9
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΧΑΪΑΣ 32 26  
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΗΛΕΙΑΣ 19 3 3
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΓΡΕΒΕΝΩΝ     3
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ     5
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΚΟΖΑΝΗΣ 7   12
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΦΛΩΡΙΝΑΣ 1 2 1
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ     3
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ   6 3
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΠΡΕΒΕΖΑΣ   3 4
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΛΑΡΙΣΑΣ 14 16 19
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΕ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ Α΄ 6   16
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ Β΄     2
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΤΡΙΚΑΛΩΝ   1  
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΚΕΡΚΥΡΑΣ 8   9
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΛΕΥΚΑΔΑΣ 1    
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΝΑΤ. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ 80 32 34
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΔΥΤ. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ 59 61 38
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΗΜΑΘΙΑΣ   3 4
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΚΙΛΚΙΣ 2   3
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΠΕΛΛΑΣ 12   14
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΠΙΕΡΙΑΣ 12   5
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΣΕΡΡΩΝ 1   4
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ   8 14
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ 27 10 32
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΛΑΣΙΘΙΟΥ 5 1 6
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΡΕΘΥΜΝΟΥ 11 4 7
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΧΑΝΙΩΝ 16 1 17
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ 30 28 23
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΚΥΚΛΑΔΩΝ 6 5 11
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ 3   1
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΡΚΑΔΙΑΣ 1   3
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ 9 1 8
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΛΑΚΩΝΙΑΣ 7   8
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ 5   9
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ 7   7
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΕΥΒΟΙΑΣ 14   10
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ 1   0
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ 7   2
  732 299 655
                                                                                                                                

Για το δελτίο τύπου πατήστε εδώ.

Πέμπτη 13 Αυγούστου 2015

Βουλή των διακοσίων και λιγότερο κράτος


(?-?) ? ????????????? ?????·??·? ?????·? ????·? ?????? ?·?? ??? ?·?????·?? ????????? ?????? ?? ??? ???· ??? ·?????? ??????·? ?? ??????·?? ???? ???, ???  ????? ?????????? "?????????  ?????", ??????· 23 ????????? 2009.
???/???-???/?????? ?????????«
του Ανδρέα Χ. Ζούλα*
Η μείωση του αριθμού των βουλευτών στους διακόσιους είναι ώριμο αίτημα της κοινής γνώμης και πρέπει να αποτολμηθεί με την πρώτη τροποποίηση του εκλογικού νόμου. Η Βουλή μπορεί να επιτελέσει τον θεσμικό της ρόλο - χωρίς τάσεις γιγαντισμού και γενικότερης επιβολής στο Πολίτευμα - και με διακόσιους βουλευτές, υποβοηθούμενη καταλλήλως από ειδικές επιτροπές. Και φυσικά, το οικονομικό όφελος δεν είναι το κύριο θετικό στοιχείο εν προκειμένω.
Οι μεγάλες ευεργετικές συνέπειες μιας παρόμοιας τομής είναι:
Πρώτον, η σχετική απόφαση σημαίνει ότι έχει ωριμάσει και στον πολιτικό κόσμο η ιδέα της περιστολής του Κράτους και του Δημόσιου γενικότερα τομέα. Η μείωση δηλαδή του αριθμού των βουλευτών δεν μπορεί να νοηθεί παρά μόνο αν συμπληρωθεί με μετέπειτα επί μέρους αποφάσεις για την περιστολή του Κράτους/Δημοσίου.
Δεύτερον, και μόνο η μείωση του αριθμού των βουλευτών δίνει στο εσωτερικό -  και κυρίως στο εξωτερικό - ένα εναργέστατο δείγμα της αποφασιστικότητας της Ελλάδας να θέσει σε εφαρμογή συντεταγμένο και κλιμακούμενο σε εύλογο χρόνο (ενδεχομένως μιας τριετίας) πρόγραμμα παρέμβασης στο Κράτος/Δημόσιο για την ποσοτική μείωση και την ποιοτική αναβάθμισή του.
Τρίτον, ένα τέτοιο πρόγραμμα, με εγγύηση για τη σωστή κατάρτιση και πιστή τήρησή του την διακομματική κυβερνητική συνεργασία, μπορεί να έχει μετρημένο όφελος από χρόνο σε χρόνο. Όφελος, που μπορεί να διατίθεται κατά ένα μέρος στην ποιοτική αναβάθμιση του δημοσίου με αυστηρά συστήματα αξιολόγησης, και κατά το άλλο μέρος στη μείωση, χρόνο με τον χρόνο, των «ισοδυνάμων μέτρων» που από το 2010 επωμίζεται ο συνήθης φορολογούμενος πολίτης και ο ιδιωτικός τομέας, για να μη θιγεί ο δημόσιος.
Η σταδιακή μείωση του Κράτους/Δημοσίου θα έχει έτσι διπλή ευεργετική επίδραση στην οικονομία: Και με την σταδιακή ενδυνάμωση της αγοραστικής δύναμης του πολίτη, με επακόλουθο την αναθέρμανση της αγοράς, πρώτον. Και, δεύτερον, με την εκλογίκευση και τελικά τη σταθεροποίηση του φορολογικού καθεστώτος, η σημερινή αστάθεια του οποίου αποτελεί πρώτιστο παράγοντα αποτροπής επενδύσεων.
Αυτές οι σκέψεις μπορεί να φαντάζουν ουτοπικές μέσα στο σημερινό πολιτικό πλαίσιο που εξακολουθεί να υπάρχει, παρά το γεγονός ότι από παντού διαπιστώνεται το αδιέξοδο στο οποίο μας έχει οδηγήσει. Όσο όμως ουτοπικά φαίνονται αυτά, τόσο εφιαλτική είναι η πραγματικότητα που μας επιβάλλει η εμμονή στις πολιτικές του «πολιτικού κόστους» ή του ισοδυνάμου ανομολόγητου, αλλά εξόφθαλμου, «κομματικού οφέλους». Και δεν είναι μόνο το απόλυτο αδιέξοδο της μέχρι τώρα πολιτικής - ειδικά κατά την περίοδο της κρίσης - το μόνο στοιχείο που μπορεί να ωθήσει στην πραγμάτωση αυτής της «ουτοπίας». Είναι και ένα δεύτερο, αποφασιστικής σημασίας στοιχείο, αυτό του κατακερματισμού των κομματικών δυνάμεων σε βαθμό που λογικά να αποκλείεται η αυτοδυναμία οποιουδήποτε κόμματος, οποτεδήποτε κι αν γίνουν οι εκλογές. Οι οποίες κάθε άλλο παρά αναγκαίες είναι και συνεπάγονται και το οξύμωρο: Όσο ισχυρότερο βγει από τις εκλογές το πρώτο κόμμα, πριμοδοτούμενο με 50 έδρες, τόσο περισσότερο θα υπολογίζει το «πολιτικό κόστος» και θα αποφεύγει να κινήσει τις διαδικασίες προς τη σωστή κατεύθυνση.
Για τους λόγους αυτούς η κυβερνητική πλατφόρμα του ΣΥ.ΡΙΖ.Α πρέπει να εύχεται να διασπαστεί το κόμμα αυτό με την αποχώρηση της Αριστερής Πλατφόρμας, όχι για να προχωρήσει σε εκλογές, αλλά για να ηγηθεί μιας πολυκομματικής κυβέρνησης, που μόνο αυτή μπορεί να κάνει τις απαραίτητες τομές. Κι αν τελικά, υποχρεωτικά οδηγηθεί η χώρα σε άμεσες εκλογές για να έχουμε αποτελεσματική κυβέρνηση, αυτή πρέπει να είναι πολυκομματική και να συγκροτηθεί από γνησίως «ευρωπαϊκές» πολιτικές δυνάμεις. Που θα θέλουν και θα μπορούν να κάνουν πράξη αυτό που έχει αντιληφθεί η κοινωνία μας: Όσες συμφωνίες και αν συνάψουμε με τους εταίρους μας, οι συνεπαγόμενες από την εφαρμογή τους θυσίες θα αποβαίνουν μάταιες αν δεν αποφασίσουμε να μειώσουμε δραστικά το Κράτος. Αρχίζοντας από τη μείωση του αριθμού των βουλευτών.
Γι' αυτό, πρέπει με σχετική τροποποίηση του εκλογικού νόμου να μειωθεί ο αριθμός των βουλευτών από τριακόσιους σε διακόσιους και να καταργηθεί η πριμοδότηση του πρώτου κόμματος με πενήντα έδρες.
*Ο Ανδρέας Χ. Ζούλας ήταν αρχισυντάκτης στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων την περίοδο 1981 - 2001
Τα κείμενα που φιλοξενούνται στη στήλη «Ιδέες και Απόψεις» του ΑΠΕ- ΜΠΕ δημοσιεύονται αυτούσια και απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του πρακτορείου.


ΠΗΓΗ:


Τετάρτη 12 Αυγούστου 2015

Συλλαλητήριο ενάντια στο νέο αντιλαϊκό μνημόνιο Πέμπτη 13.8.2015


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το τρίτο αντιλαϊκό μνημόνιο, που προγραμματίζεται να ψηφιστεί από τη νεομνημονιακή Συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ την Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2015 στην ολομέλεια της Βουλής, πλήττει βάναυσα τους εργαζόμενους του Ιδιωτικού και Δημόσιου Τομέα, τους ανέργους, τους αυτοαπασχολούμενους και τους συνταξιούχους. Με το νομοσχέδιο αυτό, που εξειδικεύει την αντιλαϊκή συμφωνία της νεομνημονιακής Συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ και των δανειστών της 13ης Ιουλίου 2015, συνεχίζονται οι νεοφιλελεύθερες πολιτικές κατεδάφισης των εργατικών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων, η εκποίηση της δημόσιας περιουσίας και του πλούτου της χώρας, η φοροληστεία σε βάρος του Ελληνικού λαού και η μεγαλύτερη φτωχοποίηση ευρύτατων τμημάτων της ελληνικής κοινωνίας.
Το νέο μνημόνιο υπονομεύει τη λαϊκή κυριαρχία αφού συνεχίζει το νεοαποικιακό έλεγχο της χώρας μας από την Ευρωπαϊκή Ένωση, την ΕΚΤ και το ΔΝΤ.
Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. καλεί τους εργαζόμενους στο Δημόσιο και όλους τους πολίτες της Αττικής σε παλλαϊκό συλλαλητήριο την Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2015, ώρα 8:00μμ στην Πλατεία Συντάγματος.
Συνεχίζουμε τους αγώνες για:
  • Να μην περάσει και να ανατραπεί το νέο βάρβαρο μνημόνιο.
  • Την Ανατροπή των μνημονιακών πολιτικών και την ικανοποίηση των λαϊκών αναγκών.
  • Την προστασία της εργασίας, των μισθών, των συντάξεων, των κοινωνικών παροχών, της υγείας, της παιδείας και των λαϊκών εισοδημάτων
  • Την καταπολέμηση της ανεργίας και τη δημιουργία θέσεων εργασίας, την κατοχύρωση των συλλογικών διαπραγματεύσεων, την εφαρμογή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας και την κατάργηση της αντεργατικής νομοθεσίας.
  • Την υπεράσπιση του δημόσιου πλούτου της χώρας.
  • Τη μη αναγνώριση και διαγραφή του χρέους.
  • Το πέρασμα του τραπεζικού συστήματος και των στρατηγικής σημασίας επιχειρήσεων σε δημόσια ιδιοκτησία και κοινωνικό έλεγχο.
  • Την προάσπιση της λαϊκής κυριαρχίας, ανεξαρτησίας και των δημοκρατικών δικαιωμάτων των πολιτών απέναντι στην αστυνομοκρατία και τον αυταρχισμό.
Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ

12-08-15 Πρόσκληση υποψήφιων αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ), Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για ένταξη στους πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών ΕΑΕ σχολ. έτους 2015-2016

Δελτίο Τύπου


21Το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων καλεί τους εκπαιδευτικούς των κλάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που διαθέτουν τα τυπικά προσόντα στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ), να υποβάλουν αίτηση με τα απαραίτητα δικαιολογητικά προκειμένου να ενταχθούν στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών EAE σχολικού έτους 2015-2016.


Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων ορίζεται από 13-08-2015 έως και 21-08-2015.
Οι Αιτήσεις-Δηλώσεις υποβάλλονται στις κατά τόπους Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
 Για την αίτηση πατήστε εδώ
Για την εγκύκλιο πατήστε εδώ
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ

Αποσπάσεις Εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπ/σης σε Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2015-2016

Τρίτη 11 Αυγούστου 2015

Αποσπάσεις Εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπ/σης σε Περιφερειακές Διευθύνσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2015-2016

Νέες αποσπάσεις Εκπαιδευτικών στο υπουργείο Παιδείας για ένα χρόνο Ανανεώσεις αποσπάσεων στο υπουργείο Παιδείας


Νέες αποσπάσεις εκπαιδευτικών στην Κεντρική Υπηρεσία του υπουργείου Παιδείας , διάρκειας από την 1η Σεπτεμβρίου 2015 μέχρι και την 31η Αυγούστου 2016, καθώς και ανανεώσεις αποσπάσεων, ύστερα από τη θετική γνωμοδότηση του ΚΥΣΔΙΠ υπέγραψε ο Γενικός Γραμματέας Δ. Χασάπης.

Πατήστε εδώ για να ανοίξετε τις νέες αποσπάσεις

Πατήστε εδώ για να ανοίξετε τη δεύτερη απόφαση που αφορά ανανεώσεις αποσπάσεων 

ΠΗΓΗ:

Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Π.Ε. στις Περιφερειακές Δ/νσεις Α΄/θμιας και Β΄/θμιας Εκπ/σης και στις Δ/νσεις Β΄/θμιας Εκπ/σης για το σχολικό έτος 2015-2016


Υπογράφηκαν από τον Αναπληρωτή υπουργό Παιδείας Τάσο Κουράκη οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δ.Ε. στις Περιφερειακές Δ/νσεις Α΄/θμιας και Β΄/θμιας Εκπ/σης και στις Δ/νσεις Β΄/θμιας Εκπ/σης για το σχολικό έτος 2015-2016».

Για να ανοίξετε την 1Η απόφαση των αποσπάσεων πατήστε εδώ

Για να ανοίξετε την 2Η απόφαση των αποσπάσεων πατήστε εδώ


ΠΗΓΗ:

Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δ.Ε. στις Περιφερειακές Δ/νσεις Α΄/θμιας και Β΄/θμιας Εκπ/σης και στις Δ/νσεις Β΄/θμιας Εκπ/σης για το σχολικό έτος 2015-2016

Ολο το προσχέδιο του νέου μνημονίου

ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΣΤΕΡΓΙΟΥ, ΣΩΤΗΡΗΣ ΝΙΚΑΣ 
 Ενα ολοήμερο και ολονύκτιο θρίλερ, με στόχο την επίτευξη συμφωνίας έως σήμερα το πρωί, εκτυλίχτηκε χθες, με τις διαπραγματεύσεις μεταξύ Αθήνας και θεσμών να ξεκινούν στις 9 το πρωί και με μικρά διαλείμματα να συνεχίζονται μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες της Τρίτης.

Οι δύο πλευρές προσπαθούσαν να γεφυρώσουν τις τελευταίες διαφορές σε «κόκκινα» δάνεια, νέο ταμείο αποκρατικοποιήσεων, μικρή ΔΕΗ, απελευθέρωση αγοράς φυσικού αερίου και υγεία, καθώς το βασικό κείμενο του νέου μνημονίου είχε «κλειδώσει» σε ένα 27σέλιδο έγγραφο. Η «Κ» έχει στη διάθεσή της το προσχέδιο του νέου μνημονίου, το οποίο περιλαμβάνει ένα «βαρύ» πακέτο προαπαιτουμένων που θα πρέπει να ψηφιστούν άμεσα (πιθανότατα την Πέμπτη) και ένα δεύτερο -εξίσου σκληρό- πακέτο μέτρων που θα πρέπει να υιοθετηθεί από τον Οκτώβριο και μετά. Προφανώς, αυτός είναι και ο λόγος που ο πρωθυπουργός, Αλ. Τσίπρας, φέρεται να επιθυμεί εκλογές μέσα στον Σεπτέμβριο. Στο νέο μνημόνιο περιγράφεται με πολύ περιεκτικό και σαφή τρόπο ένας τεράστιος αριθμός παρεμβάσεων που ξεκινούν από τον προϋπολογισμό και καταλήγουν μέχρι και το εκπαιδευτικό σύστημα.

Εφόσον σήμερα το πρωί Αθήνα και δανειστές καταλήξουν σε συμφωνία (μετά τα μεσάνυχτα, κυβερνητικοί αξιωματούχοι ανέφεραν ότι αυτός είναι ο μοναδικός στόχος και των δύο πλευρών), τότε πιθανότατα την Τετάρτη η κυβέρνηση θα εισαγάγει στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής νομοσχέδιο δύο άρθρων που θα ψηφιστεί από την Ολομέλεια την Πέμπτη. Εναλλακτικά, το νομοσχέδιο θα εισαχθεί την Πέμπτη στην επιτροπή και την Παρασκευή στην Ολομέλεια.

Στο ένα άρθρο του νομοσχεδίου θα υπάρχουν η δανειακή σύμβαση και το νέο μνημόνιο, ενώ στο δεύτερο (περίπου 60 σελίδων) τα προαπαιτούμενα μέτρα για την εκταμίευση της πρώτης δόσης (επιδιώκεται να είναι 25 δισ. ευρώ).

Ειδικότερα, τα προαπαιτούμενα μέτρα που θα πρέπει να ψηφιστούν άμεσα, όπως αυτά προκύπτουν από το προσχέδιο του νέου μνημονίου, είναι:

• Αυστηροποίηση του ορισμού του αγρότη.

• Αύξηση του φόρου χωρητικότητας στη ναυτιλία.

• Αλλαγές στον ΕΝΦΙΑ του 2015, ώστε να ξεκινήσει η αποστολή των σημειωμάτων τον Σεπτέμβριο.

• Διόρθωση εισπρακτικών μέτρων που υιοθετήθηκαν προσφάτως.

• Επιστροφή του καθεστώτος συνταγογράφησης φαρμάκων.

• Μείωση των τιμών των γενόσημων φαρμάκων.

• Κατάργηση των προνομίων στο αγροτικό πετρέλαιο.

• Καλύτερη στόχευση του πετρελαίου θέρμανσης το 2016.

• Πλήρης αξιολόγηση του συστήματος κοινωνικής προστασίας με στόχο την ετήσια εξοικονόμηση 0,5% του ΑΕΠ.

• Αναδιάρθρωση δημόσιας διοίκησης.

• Αντιμετώπιση των αστοχιών στην είσπραξη φορολογικών εσόδων.

• Κατάργηση του ανώτατου ορίου του 25% επί των μισθών και των συντάξεων για τις κατασχέσεις.

• Μείωση όλων των ορίων για τις κατασχέσεις στα 1.500 ευρώ.

• Αλλαγή στα επιτόκια της ρύθμισης των 100 δόσεων και εξαίρεση από αυτήν των κακοπληρωτών.

• Μεταφορά των υπηρεσιών και του προσωπικού φορολογικών ελέγχων στο ΣΔΟΕ.

• Δέσμευση ότι δεν θα υπάρξουν άλλες ρυθμίσεις για φορολογικές και ασφαλιστικές οφειλές.

• Διευκρίνιση των προϋποθέσεων για την επιλεξιμότητα στην καταβολή της ελάχιστης εγγυημένης σύνταξης μετά τα 67 έτη.

• Εκδοση εγκυκλίων για την πλήρη εφαρμογή του νόμου του 2010 για το ασφαλιστικό.

• Σταδιακή εξάλειψη των εξαιρέσεων στις πρόωρες συνταξιοδοτήσεις.

• Διευκρίνιση του καθεστώτος ΦΠΑ στα νησιά, με τις εκπτώσεις να καταργούνται μέχρι το τέλος του 2016.

• Ολοκληρωμένο σχέδιο για ανακεφαλαιοποίηση, ενίσχυση ρευστότητας τραπεζών και αντιμετώπιση των «κόκκινων» δανείων.

• Κατάργηση του νόμου για τη μετενέργεια στις συμβάσεις εργασίας που ψηφίστηκε στις 2 Ιουλίου του 2015.

• Εφαρμογή όλων των συστάσεων του ΟΟΣΑ που προβλέπονταν από την Εργαλειοθήκη Ι (πλην των μη συνταγογραφούμενων φαρμάκων) και όλων των συστάσεων της Εργαλειοθήκης ΙΙ σχετικά με τα μη αλκοολούχα ποτά και τα πετρελαιοειδή.

• Ανοιγμα επαγγελμάτων, όπως μηχανικοί, συμβολαιογράφοι κ.λπ.

• Περιορισμός των φόρων υπέρ τρίτων.

• Μείωση της γραφειοκρατίας και επιτάχυνση αδειοδοτήσεων για επενδύσεις χαμηλού ρίσκου.

• Μεταρρύθμιση στην αγορά ενέργειας και ειδικά του φυσικού αερίου που θα οδηγήσει σε πλήρη απελευθέρωση το 2018.

• Εγκριση του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων που ήδη έχει αναλάβει το ΤΑΙΠΕΔ.

• Υιοθέτηση των καλύτερων πρακτικών στην Ε.Ε. για το μη μισθολογικό κόστος (επιδόματα, οδοιπορικά κ.λπ.) με εφαρμογή από 1ης Ιανουαρίου 2016.

• Νόμος για την αναδιάρθρωση του ΟΑΣΑ.

• Προτάσεις μέτρων για μείωση των καθυστερήσεων στις δικαστικές αποφάσεις.
ΠΗΓΗ:

14ος Διαγωνισμός Ηπειρώτικης Πίτας

14ος Διαγωνισμός Ηπειρώτικης Πίτας
Πέμπτη 13 Αυγούστου, ώρα 8 μ.μ.
Δημοτικό σχολείο Κοσμηράς
14ος Διαγωνισμός Ηπειρώτικης Πίτας
Διοργάνωση: Φιλοπρόοδη Κίνηση Κοσμηράς, Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών
 Αρχική

Μπράτης Δημήτρης: Σήμερα, κατά πάσα πιθανότητα ,θα ανακοινωθούν οι αποσπάσεις στην Κ.Υ. του υπουργείου Παιδείας

Σήμερα, κατά πάσα πιθανότητα ,θα ανακοινωθούν οι αποσπάσεις στην Κ.Υ. του υπουργείου εφόσον,βέβαια, η "κοπτοραπτική" τελειώσει.
Ετοιμάζονται και οι αποσπάσεις σε Δνσεις,οι οποίες θα ανακοινωθούν μέσα στη βδομάδα και θα ακολουθήσουν οι αποσπάσεις σε φορείς.
Επισημαίνω ότι οι αποσπάσεις αυτές δεν περνούν από τα υπηρεσιακά συμβούλια (ΚΥΣΠΕ-ΚΥΣΔΕ) ,αλλά από τα γραφεία των υπουργών χωρίς μοριοδοτούμενα κριτήρια.
Ακριβώς όπως γινόταν στο παρελθόν...τίποτε απολύτως δεν άλλαξε.
Οι αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ μετά τις 24 Αυγούστου.
Η β φάση των μετατάξεων σε διοικητικές θέσεις θα καθυστερήσει ,επειδή δεν είναι ακόμη έτοιμη η υπηρεσία.
Δημήτρης Μπράτης
αιρετός ΚΥΣΠΕ

Δευτέρα 10 Αυγούστου 2015

Τα πλεονεκτήματα του πλαστικού χρήματος



Ανάγκα και... οι κάτοχοι καρτών πείθονται. Λίγες εβδομάδες εφαρμογής των περιορισμών στην κίνηση κεφαλαίων ήταν αρκετές για να ωθήσουν χιλιάδες καταναλωτές στο να γνωρίσουν τα πλεονεκτήματα του πλαστικού χρήματος και της ηλεκτρονικής τραπεζικής. Αγορές στο σούπερ μάρκετ πληρώθηκαν με χρεωστικές αντί για μετρητά. Λογαριασμοί ΔΕΚΟ εξοφλήθηκαν μέσω ΑΤΜs, ενώ χρήματα μεταφέρθηκαν ηλεκτρονικά από τον ένα λογαριασμό στον άλλον είτε για να επιστραφούν χρωστούμενα είτε για να δοθεί και σε άλλα πρόσωπα -κυρίως συγγενικά- το δικαίωμα στην ανάληψη μετρητών μέχρι του ορίου των 60 ευρώ ημερησίως.
Μέχρι και υποχρεώσεις προς την εφορία καλύφθηκαν.

Αν μπορεί να βγει κάτι θετικό από την περιπέτεια των capital controls, αυτό θα είναι η γνωριμία των καταναλωτών με τα πλεονεκτήματα του πλαστικού χρήματος και της ηλεκτρονικής τραπεζικής. Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν πόσο έχουν παρεξηγηθεί εδώ στην Ελλάδα αυτές οι έννοιες.

Χρησιμοποιούμε τις χρεωστικές κάρτες σχεδόν αποκλειστικά για να κάνουμε ανάληψη μετρητών από τα ATMs. Αν και υπάρχουν περισσότερες από 12 εκατομμύρια χρεωστικές κάρτες, οι αγορές με αυτές δεν ξεπερνούν τα 1-2 δισεκατομμύρια ευρώ το χρόνο. Πόσοι από τους χιλιάδες Ελληνες που στήθηκαν στην ουρά των ATMs για να σηκώσουν 50 ή 60 ευρώ με στόχο να τα ξοδέψουν λίγο αργότερα στο ταμείο ενός καταστήματος γνώριζαν ότι μπορούσαν να αποφύγουν όλη την ταλαιπωρία και απλώς να προμηθευτούν τα είδη που ήθελαν χρησιμοποιώντας την ίδια κάρτα;

Αντιμετωπίζουμε τις πιστωτικές κάρτες ως μέσο «δανεισμού» και όχι ως εναλλακτικό τρόπο πληρωμής. Ετσι, στη συνείδηση των καταναλωτών έχει μείνει η κακή πλευρά της πιστωτικής (σ.σ. επιτόκια που ξεπερνούν ακόμη και το 20%), όχι όμως και η θετική, όπως η δυνατότητα αγοράς με άτοκες δόσεις, η διευκόλυνση στην πληρωμή φόρων ή η εξασφάλιση σημαντικών εκπτώσεων και παροχών. Είμαστε τελευταίοι στην Ευρώπη στη χρήση της ηλεκτρονικής τραπεζικής -e-banking χρησιμοποιεί το 21% των χρηστών του Διαδικτύου, με τον μέσο ευρωπαϊκό όρο να βρίσκεται στο 57%- με αποτέλεσμα να χάνουμε ώρες ολόκληρες στα γκισέ των τραπεζών για να εκτελέσουμε απλές εργασίες που κανονικά θα μπορούσαν να γίνουν ταχύτερα και οικονομικότερα από τον καναπέ μας!

Με σωστή χρήση, «πλαστικό χρήμα» και e-banking μπορούν να μας εξασφαλίσουν και χρόνο και χρήμα. Πώς γίνεται η οικονομία χρόνου; Θέλετε να φύγετε για διακοπές αλλά προηγουμένως πρέπει να πληρώσετε το λογαριασμό της ΔΕΗ και του κινητού, να εμβάσετε την προκαταβολή στον ιδιοκτήτη του ξενοδοχείου όπου θα διαμείνετε, να πληρώσετε τη δόση για το δάνειο του αυτοκινήτου και να κάνετε τα τελευταία ψώνια στο σούπερ μάρκετ. Με την παραδοσιακή μέθοδο, αυτό προϋποθέτει αναμονή στην ουρά μίας ή και δύο τραπεζών. Με το e-banking όλες αυτές οι εργασίες γίνονται σε λίγα λεπτά (ακόμη και η παραγγελία προϊόντων από τα σούπερ μάρκετ, αφού τα περισσότερα έχουν θέσει σε λειτουργία τα ηλεκτρονικά τους καταστήματα).

Δεν θέλετε να χρησιμοποιήσετε την ηλεκτρονική τραπεζική; Μπορείτε να κάνετε χρήση της χρεωστικής σας κάρτας και ενός ATM μέσω του οποίου εκτελούνται:

1. Πληρωμές δεκάδων λογαριασμών: από ΔΕΗ, ΟΤΕ και εταιρείες κινητής τηλεφωνίας μέχρι ασφαλιστικά συμβόλαια και συνδρομές pay TV.

2. Μεταφορές χρημάτων από λογαριασμό σε λογαριασμό. Αυτή η μέθοδος χρησιμοποιείται κατά κόρον εν μέσω capital controls, μεταξύ άλλων, και για εξασφαλιστούν περισσότερα μετρητά. Αν, για παράδειγμα, ο σύζυγος διαθέτει χρήματα στο λογαριασμό του αλλά η σύζυγός του όχι, μπορεί να κάνει μια ηλεκτρονική μεταφορά από τον ένα λογαριασμό στον άλλο, σπάζοντας τα υπόλοιπα στα δύο (σ.σ. σε αυτήν τη μέθοδο κατέφυγαν πολλοί και εξαιτίας του φόβου «κουρέματος» των καταθέσεων). Ετσι, αντί να μπορεί να σηκώνει τα 60 ευρώ ημερησίως μόνο ο σύζυγος, μετά τη μεταφορά υπήρχε η δυνατότητα το ίδιο να πράξει και η σύζυγος, σηκώνοντας επιπλέον 60 ευρώ (σ.σ. αυτό συμβαίνει διότι το όριο των 60 ευρώ ισχύει ανά καταθέτη, ανά κάρτα και ανά τράπεζα, που σημαίνει ότι η σύζυγος μπορεί να σηκώσει ξεχωριστά από τον σύζυγο εφόσον διαθέτει ξεχωριστό λογαριασμό).
3. Εξόφληση όλων των φορολογικών υποχρεώσεων ανεξαρτήτως ποσού.

4. Η χρεωστική κάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στο ταμείο των καταστημάτων. Δεν χρειάζεται να προχωρήσει κάποιος σε ανάληψη μετρητών από το ATM και σε πληρωμή με χαρτονομίσματα. Η χρήση της χρεωστικής κάρτας έχει ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα, καθώς τα χρήματα αφαιρούνται αυτομάτως από τον τραπεζικό λογαριασμό.

Κέρδος πάνω από 100 ευρώ

Ο χρόνος είναι χρήμα αλλά υπάρχουν και πιο εύκολα μετρήσιμοι τρόποι αποτίμησης του κέρδους χρήσης του πλαστικού χρήματος.

ή ακόμη και από τον υπολογιστή τους. Αν όμως διαθέτουν το σχετικό υπόλοιπο στην πιστωτική τους κάρτα, μπορούν να εξοφλήσουν την εφορία ακόμη και σε 12 άτοκες δόσεις (ανάλογα με την πολιτική της κάθε τράπεζας). Πώς γίνεται; Στο τέλος Αυγούστου εκπνέει η προθεσμία για την καταβολή του φόρου εισοδήματος ύψους 1.000 ευρώ, για παράδειγμα. Αν η πληρωμή του φόρου γίνει με την πιστωτική, θα κερδίσετε έκπτωση 2% (20 ευρώ) καθώς η εφορία θα αποπληρωθεί άμεσα από την τράπεζα. Εκτός από τα 20 ευρώ, ο φορολογούμενος θα κερδίσει και τη δυνατότητα να πληρώσει το φόρο είτε σε 9 δόσεις των 109 ευρώ είτε σε 12 δόσεις των 82 ευρώ - άτοκα (αρκεί κάθε δόση να καταβάλλεται εμπρόθεσμα). Αν πλήρωνε την εφορία απευθείας, τότε θα έπρεπε να πληρώσει 333 ευρώ τον Αύγουστο, επιπλέον 333 ευρώ τον Σεπτέμβριο και άλλα τόσα στο τέλος Νοεμβρίου. Με σωστή διαχείριση του υπολοίπου της κάρτας, αυτή η μέθοδος μπορεί να χρησιμοποιηθεί εκτός από το φόρο εισοδήματος και για τον ΕΝΦΙΑ, αλλά και για τα τέλη κυκλοφορίας με τα οποία θα βρεθούμε και πάλι αντιμέτωποι μέχρι το τέλος του χρόνου.

Η χρήση της πιστωτικής κάρτας στα πρατήρια καυσίμων εξασφαλίζει εκπτώσεις στην τιμή της αμόλυβδης που φτάνουν και στο 3%. Συνήθως οι εκπτώσεις «πιστώνονται» στην κάρτα και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για μελλοντικές αγορές. Για έναν οδηγό που βάζει 50 ευρώ την εβδομάδα στο αυτοκίνητό του, το ετήσιο όφελος μπορεί να φτάσει στα 75-80 ευρώ. Η έκπτωση ισχύει και για την αγορά πετρελαίου θέρμανσης. Αγορά 1.000 λίτρων με κάρτα εξασφαλίζει έκπτωση τουλάχιστον 25-30 ευρώ και φυσικά τη δυνατότητα αποπληρωμής σε άτοκες δόσεις.

Στον κατάλογο των κινήτρων έχουν προστεθεί τα τελευταία χρόνια τόσο οι εταιρείες κινητής και σταθερής τηλεφωνίας όσο και οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Αγοράζοντας με πιστωτική, οι καταναλωτές μπορούν είτε να συγκεντρώσουν πόντους τους οποίους θα εξαργυρώσουν σε μελλοντικές αγορές τους είτε να εξασφαλίσουν εκπτώσεις σε επόμενους λογαριασμούς. Οσον αφορά στους λογαριασμούς τηλεφώνου, η λογική είναι συγκεκριμένη: όσο περισσότερες συναλλαγές κάνει ο κάτοχος της κάρτας (όποιες κι αν είναι αυτές) τόσο μεγαλύτερη έκπτωση εξασφαλίζει από το λογαριασμό του (έως και 3%). Δηλαδή, για συναλλαγές 500 ευρώ το μήνα, το όφελος μπορεί να φτάσει στα 15 ευρώ το μήνα ή στα 180 ευρώ το χρόνο.

ΠΗΓΗ:

Αμοιβαίες Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έτους 2015

07-08-15 Αποσπάσεις Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε για το διδακτικό έτος 2015-2016 και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) σε ΚΕ.Δ.Δ.Υ. για το σχολικό έτος 2015-2016


ypdvmth new 1Δελτίο τύπου
Από το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνονται οι «Αποσπάσεις Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε  για το διδακτικό έτος 2015-2016 και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) σε ΚΕ.Δ.Δ.Υ. για το σχολικό έτος 2015-2016»
Για την Υπουργική Απόφαση πατήστε εδώ.
Για το δελτίο τύπου πατήστε εδώ.