Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015

07-10-15 Πρόσληψη 914 προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ71-Δασκάλων ΕΑΕ και 144 προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ61-Νηπιαγωγών ΕΑΕ και ΠΕ60.50-Νηπιαγωγών


Δελτίο Τύπου
dt img 3Πρόσληψη 914 προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ71-Δασκάλων ΕΑΕ και 144 προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ61-Νηπιαγωγών ΕΑΕ και ΠΕ60.50-Νηπιαγωγών στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Πρόγραμμα Μέτρων Εξατομικευμένης Υποστήριξης Μαθητών με Αναπηρίες ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες-ΑΠ1» (MIS 520704) του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες-ΑΠ6» (MIS 5000044) του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2014-2020 και «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού-ΑΠ3», (MIS 453706) του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» για το διδακτικό έτος 2015-2016.
Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για το σχολικό έτος 2015-2016 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές 914 εκπαιδευτικοί ΕΑΕ του κλάδου ΠΕ71 Δασκάλων ΕΑΕ και 144 εκπαιδευτικοί ΕΑΕ των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ60.50 Νηπιαγωγών ΕΑΕ για την κάλυψη λειτουργικών κενών των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης ή/και των Τμημάτων Ένταξης της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο πλαίσιο υλοποίησης των ανωτέρω Πράξεων.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης πρόσληψης για ανάληψη υπηρεσίας από την Πέμπτη 8 έως και την Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2015και θα τοποθετηθούν με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης σε κενές θέσεις των σχολείων της περιοχής όπου προσλήφθηκαν μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.
Για τους πίνακες των ονομάτων πατήστε εδώ.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

07-10-15 Πρόσληψη 318 αναπληρωτών εκπαιδευτικών του κλάδou ΠΕ71 Δασκάλων ΕΑΕ και 83 αναπληρωτών εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ60.50 Νηπιαγωγών ΕΑΕ ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδ. Δικαίου ορισμένου χρόνου για το διδακτικό έτος 2015-16



Δελτίο Τύπου
dt img 5
Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για το σχολικό έτος 2015-2016 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές 318 εκπαιδευτικοί ΕΑΕ του κλάδου ΠΕ71 Δασκάλων ΕΑΕ και 83 εκπαιδευτικοί ΕΑΕ των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ60.50 Νηπιαγωγών ΕΑΕ για την κάλυψη διδακτικών αναγκών σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης ή/και των Τμημάτων Ένταξης της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης πρόσληψης για ανάληψη υπηρεσίας από την Πέμπτη 8 έως και την Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2015και θα τοποθετηθούν με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης σε κενές θέσεις των σχολείων της περιοχής όπου προσλήφθηκαν μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.
 Για τους πίνακες των ονομάτων πατήστε εδώ.

Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

Εορτασμός Παγκόσμιας Ημέρας Ψυχικής Υγείας



Μείωση ύλης, αξιολόγηση εκπαιδευτικών

ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

Μείωση ύλης, αξιολόγηση εκπαιδευτικών

Μείωση της διδακτέας ύλης στα σχολεία, περικοπή της χρονικής διάρκειας των εξετάσεων στα γυμνάσια, νέο σύστημα αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και «ψαλίδι» στις αποσπάσεις δασκάλων και καθηγητών σε κόμματα, βουλευτικά γραφεία και κρατικούς φορείς προανήγγειλε ο υπουργός Παιδείας, Νίκος Φίλης.

<p>  Το πλέγμα των αλλαγών σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης περιέγραψε ο υπουργός Παιδείας, Νίκος Φίλης</p>
Το πλέγμα των αλλαγών σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης περιέγραψε ο υπουργός Παιδείας, Νίκος Φίλης
Κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης των προγραμματικών δηλώσεων, ο κ. Φίλης περιέγραψε το πλέγμα των αλλαγών σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, προτάσσοντας έναν εθνικό διάλογο για την Παιδεία ώστε από την επόμενη σχολική χρονιά να εφαρμοστούν ριζικές μεταρρυθμίσεις που θα προκύψουν -όπως είπε- μέσα από ευρείες συναινέσεις.
Στον εθνικό διάλογο ενέταξε και το νομοσχέδιο για την Παιδεία του Αριστείδη Μπαλτά, το οποίο βρίσκεται στα χέρια του πρωθυπουργού από το καλοκαίρι, αλλά δεν έφτασε ποτέ στη Βουλή. Στο νομοσχέδιο αυτό, εκ των πραγμάτων θα γίνουν σημαντικές αλλαγές, αφού -όπως ειπώθηκε χθες- «θα αποτελέσει μέρος του κοινωνικού διαλόγου για την Παιδεία».
Οι αλλαγές που θα προωθήσει η κυβέρνηση στον χώρο της Παιδείας, όπως είπε ο κ. Φίλης, είναι οι εξής:
Περικοπή της διδακτέας ύλης: «Ηρθε η ώρα να μιλήσουμε ανοιχτά για τον τεράστιο όγκο της διδακτέας ύλης που οι μεν δάσκαλοι και καθηγητές αδυνατούν να διδάξουν, τα δε παιδιά αδυνατούν να αφομοιώσουν» ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός Παιδείας.
Εξετάσεις στα γυμνάσια: Στα σχέδια της κυβέρνησης είναι η μείωση του χρόνου των εξετάσεων στα γυμνάσια προς όφελος του χρόνου της διδασκαλίας αλλά και η αναζήτηση νέων τρόπων αποτίμησης της γνώσης των μαθητών.
«Κρατικά φροντιστήρια»: Επαναφορά της ενισχυτικής διδασκαλίας στα γυμνάσια και της πρόσθετης διδακτικής στήριξης στα λύκεια για τους «αδύναμους» μαθητές.
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Μία από τις άμεσες προτεραιότητες είναι η αξιολόγηση -η ανάπτυξη ενός συστήματος αποτίμησης- όπως τη χαρακτήρισε ο κ. Φίλης, αλλά και η ανάδειξη του έργου των σχολείων και των εκπαιδευτικών.
Επαγγελματικά λύκεια: Θεσμοθέτηση 4ου έτους στα επαγγελματικά λύκεια το οποίο θα είναι προαιρετικό και επιδοτούμενο για τα παιδιά που θα θέλουν να αποκτήσουν εργασιακή εμπειρία.
Μείωση αποσπάσεων: Θα υπάρξει δραστική περικοπή των αποσπάσεων εκπαιδευτικών εκτός αιθούσης. Σε συνεννόηση με τα αρμόδια όργανα, το υπουργείο Παιδείας θα προχωρήσει σε δραστική μείωση του αριθμού των αποσπάσεων εκπαιδευτικών, αρχής γενομένης από τα κόμματα, την Αυτοδιοίκηση, την εκκλησιαστική διοίκηση, καθώς και άλλους φορείς κρατικής διοίκησης. Το μέτρο, όπως είπε ο κ. Φίλης, θα εφαρμοσθεί από τη σχολική χρονιά 2016-17.
Υπηρεσιακές μεταβολές: Κάθε χρόνο μέχρι τον Ιούνιο, ξεκινώντας από τον Ιούνιο του 2016, θα έχουν οριστικοποιηθεί στον μεγαλύτερο βαθμό οι μεταθέσεις, οι αποσπάσεις και οι πίνακες προσλήψεων, ούτως ώστε τα σχολεία να λειτουργούν από την πρώτη μέρα χωρίς κενά.
Μόνιμοι διορισμοί: Ο υπουργός αναφέρθηκε στην ανάγκη μόνιμων διορισμών, λέγοντας ότι «θα διερευνήσουμε τη δυνατότητα ενός αριθμού μόνιμων διορισμών μέσα στο 2016».
Πανεπιστήμια: Με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου το υπουργείο Παιδείας θα καταργήσει την αρμοδιότητα που είχαν τα Συμβούλια Ιδρυμάτων να επιλέγουν ποιοι θα είναι υποψήφιοι για τις θέσεις πρυτάνεων και κοσμητόρων, καθώς, όπως ανέφερε ο κ. Φίλης, «το μόνο που έκαναν είναι να αποκλείουν τους υποψηφίους».
Φοιτητική μέριμνα: Ο υπουργός δήλωσε ότι θα αναζητηθούν δομές αλληλεγγύης για την ανάπτυξη αυτοδιαχειριζόμενων δραστηριοτήτων από τα ιδρύματα, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η σίτιση και η στέγαση για όλους τους οικονομικά αδύναμους φοιτητές.
Ειδική αγωγή: Λειτουργία ενός τουλάχιστον ειδικού σχολείου ανά Διεύθυνση εκπαίδευσης και καθιέρωση ενός σύγχρονου συστήματος και παροχής εκπαιδευτικής υποστήριξης για όλα τα παιδιά με ειδικές ανάγκες. Φέτος θα προσληφθεί επιπλέον προσωπικό 1.000 ατόμων στις δομές της ειδικής αγωγής.
ΝΙΚΟΛΙΤΣΑ ΤΡΙΓΚΑ - ΜΙΧΑΛΗΣ ΝΙΒΟΛΙΑΝΙΤΗΣ

ΠΗΓΗ:  ethnos.gr

Σχετικά με την επαναφορά στην Υπηρεσία «επίορκων» Δημοσίων Υπαλλήλων


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Με αφορμή το ζήτημα των «επίορκων» υπαλλήλων που επέστρεψαν στις Υπηρεσίες τους, η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. τονίζει τα εξής:
Η μη απομάκρυνση από τις Δημόσιες Υπηρεσίες καταδικασθέντων δημοσίων υπαλλήλων για πειθαρχικά αδικήματα και η μη πιστή τήρηση των σχετικών διατάξεων του πειθαρχικού κώδικα βαρύνει αποκλειστικά και μόνο τους εκπροσώπους της Διοίκησης στα Πειθαρχικά Συμβούλια, οι οποίοι διορίζονται από την εκάστοτε Κυβέρνηση και αποτελούν την πλειοψηφία σε κάθε πειθαρχικό όργανο.
Η παραπληροφόρηση, περί δήθεν ευθύνης των εκπροσώπων των εργαζομένων που συμμετέχουν σε αυτά, είναι σκόπιμη και απαράδεκτη. Το ανυπόστατο, δε, αυτού του επιχειρήματος καταδεικνύεται από το γεγονός ότι ολόκληρη την τελευταία τετραετία (2011-2015) οι εκπρόσωποι των εργαζομένων δεν συμμετείχαν στα πειθαρχικά συμβούλια.
Πρόκειται για την κλασική συνταγή της αποπροσανατολιστικής εκμετάλλευσης απαράδεκτων και αισχρών φαινομένων παραβατικότητας και διαφθοράς, με στόχο την ενοχοποίηση του συνόλου των εργαζομένων στο Δημόσιο Τομέα και την αποσιώπηση των ευθυνών του πελατειακού, διαμεσολαβητικού, διαπλεκόμενου μέρους του κυρίαρχου πολιτικού συστήματος που κακοδιοικεί, συγκαλύπτει και αρνείται τη διαφάνεια.
Καλούμε την Κυβέρνηση και τους αρμόδιους Υπουργούς να αφήσουν τις προφάσεις και να μεριμνήσουν για την εφαρμογή του Νόμου για όσους αποδεδειγμένα έχουν διαπράξει αδικήματα που επισείουν την ποινή της οριστικής παύσης.
Οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο, τέλος, δηλώνουν ότι σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να δεχτούν οποιαδήποτε σκέψη για επαναφορά διατάξεων του προηγούμενου Νόμου, οι οποίες παραβίαζαν κατάφορα το τεκμήριο της αθωότητας, αφού μια απλή κατηγορία και παραπομπή στο πειθαρχικό, αποτελούσε λόγο επαρκή για να τεθεί υπάλληλος σε αυτοδίκαιη αργία, χωρίς να έχει αποδειχθεί η ενοχή του.
Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

Συμπαράσταση στον Πρόεδρο του ΝΤ Λάρισας


prvtodikeio 







ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ψήφισμα Συμπαράστασης
με αφορμή τη δίκη του Προέδρου του Νομαρχιακού Τμήματος Λάρισας
Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., ομόφωνα, εκφράζει τη συμπαράστασή της στον Πρόεδρο του Ν.Τ. Α.Δ.Ε.Δ.Υ. Λάρισας, Παπαποστόλου Δημήτρη, που δικάζεται την Παρασκευή, 9 Οκτωβρίου 2015, επειδή ως Πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Λάρισας προάσπισε, όπως επιβάλλει ο ρόλος του, τα συμφέροντα των μελών του.
Σε μια περίοδο που οι κατακτήσεις των εργαζομένων βρίσκονται στο στόχαστρο των νεοφιλελεύθερων και αντιλαϊκών πολιτικών που προωθούνται από τη συγκυβέρνηση, είναι ανεπίτρεπτο να στοχοποιούνται και να διώκονται συνδικαλιστικά στελέχη, επειδή άσκησαν τα καθήκοντά τους.
Η αγωνιστική παρουσία και η δράση στους μαζικούς χώρους ΔΕΝ ΦΙΜΩΝΕΤΑΙ, ΔΕΝ ΑΠΕΙΛΕΙΤΑΙ, ΔΕΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙΤΑΙ.
Η Ε.Ε. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. συμπαραστέκεται στο διωκόμενο συνάδελφο Δημήτρη Παπαποστόλου και απαιτεί να σταματήσει αμέσως η δίωξή του.
Στη δίκη που θα γίνει την Παρασκευή, 9 Οκτωβρίου 2015, θα παρευρεθεί μέλος της Ε.Ε. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.
Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2015

Μπράτης Δημήτρης: Συνεδρίαση ΚΥΣΠΕ 6/10/2015

http://www.mpratis.gr/images/templates/dd_highschool_43/images/slideshow/table2.jpg 
Συνεδρίαση ΚΥΣΠΕ 6/10/2015
Συναδέλφισσες , συνάδελφοι

Συνεδρίασε σήμερα, 6-10-2015, το ΚΥΣΠΕ για θέματα αποσπάσεων από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ, ανακλήσεων, τροποποιήσεων, αμοιβαίων μεταθέσεων ειδικοτήτων, παραιτήσεων κτλ, και αποφάσισε τα εξής :
  1. Ενέκρινε και τις 19 αιτήσεις παραίτησης που υποβλήθηκαν
  2. Σε ό,τι αφορά στις αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ, η πλειοψηφία του ΚΥΣΠΕ – με διαφωνία των αιρετών- αποφάσισε , έπειτα από εισήγηση της υπηρεσίας, να μην «τρέξει» το σύστημα, με βάση τα κενά, αλλά να γίνουν όπως και στη β΄ φάση δηλαδή αποσπάσεις μόνο κατά προτεραιότητα. Έτσι το ΚΥΣΠΕ ενέκρινε 12 αιτήσεις απόσπασης συναδέλφων από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ, εκ των οποίων οι 5 συζύγων αναπληρωτών και οι υπόλοιπες για σοβαρούς λόγους υγείας.
  3. Ενέκρινε την αμοιβαία μετάθεση δύο συναδέλφων Μουσικής
  4. Απέρριψε 5 αιτήσεις ενστάσεων επί των μεταθέσεων των ειδικοτήτων
  5. Έκανε δεκτές 8 αιτήσεις ανάκλησης απόσπασης για σοβαρούς λόγους που προέκυψαν μετά την απόσπαση
Δημήτρης Μπράτης
Αιρετός ΚΥΣΠΕ

Να σταματήσουν τώρα οι διώξεις εργαζομένων σε ΕΜΠ και ΕΚΠΑ!


Logo Ημερομηνία: 06/10/2015
 

Να σταματήσουν τώρα οι διώξεις εργαζομένων σε ΕΜΠ και ΕΚΠΑ!

Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. εκφράζει τη συμπαράστασή της στους εκπροσώπους των Συλλόγων Διοικητικού Προσωπικού και ΙΔΑΧ-ΙΔΟΧ ΕΜΠ, καθώς και στους εκπροσώπους των Συλλόγων Διοικητικού Προσωπικού ΕΚΠΑ και του Προεδρείου της Ομοσπονδίας Διοικητικού Προσωπικού Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, που παραπέμπονται σε δίκη τη Δευτέρα, 12 Οκτωβρίου 2015, διωκόμενοι για τη συνδικαλιστική τους δράση.
Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων κατηγορούνται γιατί υπερασπίστηκαν με σθένος το αναφαίρετο δικαίωμα στην εργασία και το δημόσιο χαρακτήρα του Πανεπιστημίου. Η δίωξή τους στρέφεται ενάντια στο σύνολο των απεργών και στην αγωνιζόμενη ακαδημαϊκή κοινότητα, εντάσσεται σε μία ευρύτερη επιχείρηση ποινικοποίησης των αγώνων που δόθηκαν ενάντια στις διαθεσιμότητες-απολύσεις στο Δημόσιο Τομέα και στις μνημονιακές πολιτικές γενικότερα. Δυστυχώς δεν είναι η μόνη περίπτωση δίωξης. Έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά αντίστοιχων υποθέσεων εναντίον πανεπιστημιακών, εργαζομένων και φοιτητών που διώκονται για τη συνδικαλιστική τους δράση, τους τελευταίους μήνες.
Η Ε.Ε. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία της και δηλώνει τη ρητή αντίθεσή της στις διώξεις αυτές.
• Ζητά να σταματήσουν αμέσως οι διώξεις και γενικότερα η ποινικοποίηση της ακαδημαϊκής ζωής, της ελεύθερης έκφρασης και της συνδικαλιστικής δράσης
• Καταγγέλλει τις διώξεις ενάντια στους εκλεγμένους εκπροσώπους των συνδικαλιστικών οργανώσεων ως αντισυνδικαλιστικές και πολιτικές
• Καλεί όσους συναδέλφους και όσες συναδέλφισσες βρίσκονται στην Αθήνα σε συγκέντρωση αλληλεγγύης μαζί με τους συλλόγους ΔΕΠ και εργαζόμενων στα πανεπιστήμια, στα Δικαστήρια Ευελπίδων (Η’ Μονομελές Πλημ/κείο) τη Δευτέρα, 12 Οκτωβρίου 2015 και ώρα 9:00 π.μ.
Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.
Δελτίο Τύπου - PDF
Ψύλλα 2 & Φιλελλήνων Τ.Κ. 105 57, Αθήνα, Τηλέφωνα: 213 1616 900 (τηλ. κέντρο), Fax: 2103246165, Email: adedy@adedy.gr, adedy1@adedy.gr ::| Διαγραφή απο την λίστα

Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015

05-10-15 Αποτελέσματα Πανελλαδικών εξετάσεων Ελλήνων του Εξωτερικού 2015

Δελτίο Τύπου

dt img 6Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνονται τα ονόματα των εισαγομένων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση των τέκνων Ελλήνων του Εξωτερικού, των τέκνων Ελλήνων υπαλλήλων που υπηρετούν στο εξωτερικό και των Ελλήνων αποφοίτων ξένων λυκείων του εξωτερικού (ειδικές κατηγορίες).

Τα ανωτέρω αποτελέσματα είναι διαθέσιμα στους ενδιαφερόμενους από το διαδίκτυο (στην ιστοσελίδα του ΥΠ.Π.Ε.Θ., http://results.it.minedu.gov.gr). Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να πληροφορούνται ονομαστικά τα αποτελέσματα, καθώς και την αναλυτική βαθμολογία, εφόσον πληκτρολογήσουν τον οκταψήφιο κωδικό τους αριθμό και τους τέσσερις αρχικούς χαρακτήρες (Επώνυμο-Όνομα-Πατρώνυμο-Μητρώνυμο).

Στη διαδικασία εισαγωγής, με την ανωτέρω ειδική κατηγορία στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, έλαβαν μέρος 1.127 συνολικά υποψήφιοι, από τους οποίους εισήχθησαν οι 754. Τα αναλυτικά στοιχεία για κάθε ειδική κατηγορία αναφέρονται στο συνημμένο πίνακα.
Οι εγγραφές των εισαγομένων στα Πανεπιστήμια, Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, ΑΣΠΑΙΤΕ και Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης θα πραγματοποιηθούν από 08-10-2015 μέχρι και 20-10-2015.

 Η προθεσμία εγγραφής στις Στρατιωτικές Σχολές θα ανακοινωθεί από τις ίδιες τις σχολές. Οι ιδιώτες επιτυχόντες στις Σχολές Αστυφυλάκων και Αξιωματικών της Ελληνικής Αστυνομίας θα εγγραφούν κατά το ακαδ. έτος 2016-2017.

Επισημαίνεται ότι η ανωτέρω προθεσμία εγγραφής είναι αποκλειστική και όποιος δεν εγγραφεί μέσα σε αυτή χάνει οριστικά το δικαίωμα εγγραφής στη σχολή επιτυχίας.

Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να υποβάλουν αυτοπροσώπως ή με νόμιμα εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπό τους σχετική αίτηση στη Γραμματεία της Σχολής ή Τμήματος επιτυχίας τους μέσα στην παραπάνω προθεσμία.

Μαζί με την αίτηση εγγραφής οι επιτυχόντες υποβάλλουν:

-          τέσσερις (4) φωτογραφίες σε μικρό μέγεθος και

-          Υπεύθυνη Δήλωση ότι δεν είναι γραμμένοι σε άλλη σχολή Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

    της Ελλάδας.

Τα λοιπά δικαιολογητικά που απαιτούνταν να διαθέτουν οι υποψήφιοι κατά τη διαδικασία της ηλεκτρονικής υποβολής του μηχανογραφικού δελτίου, θα κατατεθούν στη Γραμματεία της Σχολής ή Τμήματος εισαγωγής για τον τελικό έλεγχο προκειμένου να εγκριθεί και να ολοκληρωθεί η εγγραφή τους.


Για τους πίνακες των στατιστικών πατήστε έδω.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

Δέσμευση Ν. Φίλη για ικανοποιητικές αποδοχές των εκπαιδευτικών και αξιοπρεπές εργασιακό περιβάλλον

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Οι συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών μεταφράζονται σε συνθήκες εκπαίδευσης των παιδιών

 Α. Οι  εκπαιδευτικοί μπορούν να ανταποκριθούν στις μεγάλες ευθύνες του έργου τους μόνο κάτω από τις κατάλληλες συνθήκες.
Β.  Χρειάζονται, ανάμεσα σε άλλα, αξιοπρεπές εργασιακό περιβάλλον, ικανοποιητικές αποδοχές, σεβασμό των εργασιακών και ακαδημαϊκών δικαιωμάτων τους, αδιάλειπτη τη μέριμνα της πολιτείας και έμπρακτη αναγνώριση της κοινωνικής προσφοράς τους.
Γ. Με επίγνωση της ευθύνης μας αναλαμβάνουμε τη δέσμευση να πράξουμε ό,τι είναι δυνατό για τη διασφάλιση αυτών των προϋποθέσεων.
Δ. Γιατί, όπως έχει λεχθεί εύστοχα, οι συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών μεταφράζονται σε συνθήκες εκπαίδευσης των παιδιών.
Τα παραπάνω τονίζει ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης στο μήνυμά του για  την  Παγκόσμια  Ημέρα Εκπαιδευτικών, και υπογραμμίζει τα εξής:
  • H Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικών υπενθυμίζει στην παγκόσμια κοινότητα κάθε χρόνο στις 5 Οκτωβρίου την καθοριστική συμβολή  των εκπαιδευτικών, γυναικών και ανδρών, στη μορφωτική συγκρότηση των παιδιών και των νέων, στη διάπλαση της προσωπικότητάς τους και στην εξασφάλιση των αναγκαίων συνθηκών για την οικοδόμηση ενός καλύτερου μέλλοντος.
  • Ακόμα και στις εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες της τρέχουσας συγκυρίας, με την οικονομική κρίση να καταδυναστεύει τους λαούς και ιδιαίτερα τα πιο αδικημένα κοινωνικά στρώματα, η 5η Οκτώβρη αποτελεί για μας μια διαρκή υπόμνηση ότι η εύρυθμη λειτουργία των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων είναι αναγκαία προϋπόθεση για να ξεπεραστεί η κρίση και να ανοίξει ο δρόμος για την ανάπτυξη και την ευημερία. Και αυτοί οι στόχοι δεν είναι εφικτοί χωρίς την ενεργό συμμετοχή και την πολύτιμη συνεισφορά των εκπαιδευτικών. π
  •  
  •  ΠΗΓΗ:  http://www.esos.gr/arthra/40097/desmeysi-n-fili-gia-ikanopoiitikes-apodohes-ton-ekpaideytikon-kai-axioprepes-ergasiako

Αρχίζουν κινητοποιήσεις για τις 10.547 κενές θέσεις

ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

Oχι μάθημα με δόσεις... Αυτό είναι το σύνθημα που υιοθετούν γονείς και εκπαιδευτικοί, οι οποίοι ζητούν την άμεση πρόσληψη των αναπληρωτών καθώς τα σχολεία υπολειτουργούν και «τα παιδιά μας βρίσκονται στον δρόμο αντί των σχολικών αιθουσών», όπως λένε οι ίδιοι.

<p>Την αγωνία τους για τις ελλείψεις εκπαιδευτικού προσωπικού θα εκφράσουν με διαδήλωση έξω από το υπουργείο Παιδείας μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς. Η φωτογραφία είναι από παλαιότερη διαμαρτυρία</
Την αγωνία τους για τις ελλείψεις εκπαιδευτικού προσωπικού θα εκφράσουν με διαδήλωση έξω από το υπουργείο Παιδείας μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς. Η φωτογραφία είναι από παλαιότερη διαμαρτυρία
Μάλιστα οι γονείς μαζί με τους δασκάλους των παιδιών τους διοργανώνουν κινητοποίηση για μεθαύριο Τετάρτη στο υπουργείο Παιδείας με βασικό αίτημα την άμεση πρόσληψη των εκπαιδευτικών. Στη συγκέντρωση θα λάβουν μέρος γονείς από δεκάδες γειτονιές της Αττικής, από το Μαρκόπουλο έως τα Ανω Λιόσια, τη Φυλή, το Πόρτο Ράφτη, το Αιγάλεω, το Μαρούσι, το Περιστέρι, τον Κορυδαλλό, το κέντρο της Αθήνας, τον Πειραιά κ.α.
Ιδιαίτερα οι γονείς βρίσκονται σε απόγνωση με δεδομένο ότι πολλά σχολεία και κυρίως της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, παρά το γεγονός ότι έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας από την έναρξη των μαθημάτων, δεν έχουν δασκάλους, με αποτέλεσμα τα παιδιά να κάνουν μάθημα εκ περιτροπής για ελάχιστες ώρες.
Μάλιστα κάποιοι γονείς, όπως αυτοί του ολοήμερου δημοτικού Κορθίου Ανδρου, αναγκάστηκαν την περασμένη εβδομάδα να κρατήσουν τα παιδιά μακριά από το σχολείο σε ένδειξη διαμαρτυρίας και με την ελπίδα ότι θα εισακουστούν τα αιτήματά τους.
Εως σήμερα από τα 14.700 κενά εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση καλύφθηκαν τα 4.153 (2.579 νηπιαγωγοί και δάσκαλοι και 1.574 ειδικότητες).
Πάντως, όπως μας ενημερώνει ο αιρετός του ΚΥΣΠΕ Βασίλης Παληγιάννης, με βάση τον προγραμματισμό των Υπηρεσιών του υπουργείου Παιδείας από σήμερα έως και τις 10 του μήνα θα πραγματοποιηθούν προσλήψεις αναπληρωτών για κάλυψη μέρους των κενών ως εξής:
  • Την πρόσληψη εκπαιδευτικών για την Ειδική Αγωγή. Οι προσλήψεις θα γίνουν αμέσως μετά την οριστική ανάρτηση των πινάκων (Τρίτη ? Τετάρτη).
  • Την πρόσληψη εκπαιδευτικών για την παράλληλη στήριξη.
  • Την πρόσληψη δασκάλων και νηπιαγωγών (β' φάση).
  • Την πρόσληψη ειδικοτήτων.
Οι διαθέσιμες πιστώσεις για τις προσλήψεις αναπληρωτών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση είναι:
  • 1.900 από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) για τη Γενική Αγωγή, 10μηνης διάρκειας, που αντιστοιχούν σε 2.200 αναπληρωτές λόγω της καθυστέρησης των προσλήψεων.
  • 350 από το ΠΔΕ για την Ειδική Αγωγή 10μηνης διάρκειας, που αντιστοιχούν σε 390 αναπληρωτές.
  • 1.111 από το ΕΣΠΑ για την Ειδική Αγωγή.
  • 2.161 από το ΕΣΠΑ για την παράλληλη στήριξη (σε πρώτη φάση θα διατεθούν περίπου οι μισές).
  • 270 από το ΕΣΠΑ για δασκάλους και νηπιαγωγούς.
  • 675 από το ΕΣΠΑ για ειδικότητες.
ΝΙΚΟΛ. ΤΡΙΓΚΑ
ΠΗΓΗ:  ethnos.gr
 

Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2015

Τα λιμά της εκπαίδευσης


image

 
 
 
 
 
Η Κωνσταντίνα ήταν ψηλή ξανθιά γαλανομάτα, όχι τόσο προς το σέξι αλλά μάλλον προς το βουκολικό της. Ένα ροδομάγουλο κορίτσι, βία εικοσιπέντε χρονών, που ο επιούσιος την έριξε ωρομίσθια θεολόγο σε κάποιο από τα σκληρά σχολεία του κέντρου της Αθήνας. Παρακολούθησα τη σταύρωσή της από διπλανή αίθουσα και ήρθε νομίζω ο καιρός να το θέσω υπ’ όψιν αθέων τε και θεοσεβούμενων αυτού του γελοίου ντιμπέιτ.
Η θυσία της δεν απέβη επί ματαίω. Απάνω της γενιές ολόκληρες εξασκήθηκαν στο μπούλινγκ και στο σεξισμό, που παλιά δεν τα έλεγαν μπούλινγκ και σεξισμό αλλά «φασαρία στην ώρα της θρησκευτικούς». Νόμιμη πάντως φασαρία, αν κρίνω από την ανοχή διευθυντών, συναδέλφων, συλλόγου γονέων και του οικείου υπουργείου.
Αν ο κύριος Φίλης και ο αρχιεπίσκοπος ήξεραν τι τραβάνε οι θεολόγοι στην τάξη, θα έδιναν υποχρεωτική απαλλαγή από τα Θρησκευτικά σε όλους τους μαθητές. Έτσι, τα «Θρησκευτικά» δεν θα ήταν προπόνηση στο σαδισμό ούτε ένα άκοπο εικοσαράκι στο απολυτήριο. Διότι, ως γνωστόν, η ακυρωμένη αυτή ειδικότητα δεν έχει το βαθμολογικό βούρδουλα των Μαθηματικών και των Ελληνικών, ούτε τη δυνατότητα να συμπληρώνει το εισόδημά της με «μαύρα» από τα απογευματινά φροντιστήρια.
Θα γλιτώναμε μια και καλή κι από τους επαγγελματίες του δημόσιου λόγου οι οποίοι δεν το ’χουν σε τίποτα να ξεδιπλώσουν ιδεολογικά επιχειρήματα κι αντεπιχειρήματα αποφεύγοντας σαν το διάολο να ανοίξουν το καπάκι της εκπαίδευσης. Ένα σχολείο «μπες-βγες» με ειδικότητες πολλών ταχυτήτων που βολεύει μια χαρά υπουργούς σαν τον κ. Φίλη και τους προκατόχους του.
Δόξα τω Θεώ, δεν υπάρχει ανάγκη να κοροϊδέψουμε την κοινωνία. Κοροϊδεύεται κι από μόνη της απαιτώντας τάχαμου ένα «λαϊκό» σχολείο την ώρα που σύσσωμη ομνύει σ’ ένα ελληνοχριστιανικό τοιούτο.
Γι’ αυτό, όταν εκδηλώνεται κανά παρόμοιο ψευτοτζαρτζάρισμα μεταξύ Εκκλησίας και Υπουργείου Παιδείας, σκέφτομαι αμέσως την Κωνσταντίνα που έσφιγγε το καταλογάκι της στο στήθος και κάθε διδακτικό εξάωρο γερνούσε κατά μία δεκαετία. Αν επέζησε όλης αυτής της «εκπαιδευτικής διαδικασίας», σήμερα θα είναι, το λιγότερο, χιλίων διακοσίων ενενήντα εννέα χρονών.

ΠΗΓΗ:  Athens Voice

Τελικά, θα είναι οι «κομμουνιστές» που θα μας πάρουν τα σπίτια;

Βασ. Αναστασόπουλος

Είναι ίσως συμβολικό, αλλά αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο το κωμικοτραγικό της υπόθεσης. Ένα μήνα μετά τις εκλογές της 20ής Σεπτεμβρίου, περί τις 20 Οκτωβρίου δηλαδή, θα αρχίσουν να καταφτάνουν στους ιδιοκτήτες ακινήτων τα «ραβασάκια» του ΕΝΦΙΑ, ο οποίος θα πρέπει να πληρωθεί μέχρι τον Φεβρουάριο του 2016, ήτοι σε πέντε δόσεις. 

Όπως πολύ καλά θυμάται κανείς, η κατάργηση του ΕΝΦΙΑ είχε αποτελέσει μία από τις βασικές εξαγγελίες του Αλέξη Τσίπρα, όταν ακόμα η προμετωπίδα της πολιτικής του ήταν εκείνο το περίφημο «πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης». Τελικά, μπορεί η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ να άλλαξε δις μέσα στο τελευταίο έτος, όμως ο επαχθής αυτός φόρος για εκατομμύρια ιδιοκτήτες ακινήτων αποδείχθηκε... ακλόνητος σαν βράχος, καθώς δεν βρέθηκαν ισοδύναμα, ικανά να τον αντικαταστήσουν. Έτσι, σε κάτι περισσότερο από δύο εβδομάδες, μας περιμένει η «λυπητερή».


Το πρόβλημα όμως διογκώνεται έτι περαιτέρω και η αδικία γίνεται μεγαλύτερη, αν αναλογιστεί κανείς ότι ο ΕΝΦΙΑ φέτος θα υπολογιστεί και πάλι με βάση τις αντικειμενικές αξίες του 2007, μολονότι η αγορά ακινήτων έχει καταρρεύσει από το 2009 και παρά το γεγονός ότι υπάρχουν σήμερα περιοχές, στις οποίες η πτώση της αξίας των ακινήτων «αγγίζει» το 60%-70%.

Με λίγα λόγια, και παρά το γεγονός ότι το Συμβούλιο της Επικρατείας έχει αποφανθεί ότι δεν νοείται φορολόγηση ακινήτων επί πλασματικών αξιών, η κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα και του Πάνου Καμμένου όχι μόνο συνεχίζει στο δρόμο που χάραξε εκείνη του Αντώνη Σαμαρά και του Ευάγγελου Βενιζέλου, αλλά και γράφει «στα παλαιότερα των υποδημάτων της» μία δικαστική απόφαση, που δικαιώνει εκατομμύρια Έλληνες. Κι όμως, ήταν ο ίδιος ο σημερινός πρωθυπουργός, που δεσμευόταν πέρυσι ότι δεν θα φορολογηθεί κανένας με πλασματικές αξίες και πώς οι αντικειμενικές τιμές θα αναπροσαρμόζονταν άμεσα, τουλάχιστον κατά 30%-35%.
Όπως εκ των πραγμάτων αποδεικνύεται, ήταν κι αυτή μια προεκλογική δέσμευση, που έπεσε στο κενό. Κι έτσι, η παρανομία εις βάρος του πολύπαθου Έλληνα πολίτη θα συνεχιστεί...

Σίγουρα, η ευθύνη για την αδικία βαρύνει κατ' αρχήν τις προηγούμενες κυβερνήσεις. Ενώ όφειλαν, εκ του νόμου, να αναπροσαρμόζουν τις αντικειμενικές αξίες ανά διετία, δεν το έπραξαν. Τα περί μνημονιακής υποχρέωσης υπήρξαν πρόσχημα, αφού η Τρόικα εξ αρχής ζητούσε την κατάργηση των «αντικειμενικών» και τη θέσπιση ενός πιο αξιόπιστου συστήματος. Από φέτος, όμως, την ευθύνη την φέρει ακέραια η κυβέρνηση Τσίπρα.

Δίνοντας συνέχεια και παρέχοντας «νομιμοποίηση» σε ένα παράνομο καθεστώς, στην ουσία δημεύει τα σπίτια των Ελλήνων. Γιατί έχουμε φύγει, πια, από εκείνη τη θλιβερή διαπίστωση ότι θα γίνουμε, στην ουσία, ενοικιαστές στα ίδια μας τα σπίτια. Αυτό ήδη συνέβη. Χρόνο με το χρόνο, φόρο με το φόρο, δωμάτιο με... δωμάτιο, οι κυβερνήσεις μας παίρνουν τα σπίτια.

Εάν συνδυαστεί, δε, το γεγονός αυτό, με το σενάριο της απελευθέρωσης των πλειστηριασμών για την α' κατοικία από τις αρχές του 2016, τις κατασχέσεις-εξπρές που φέρνει το νέο Μνημόνιο και τη μείωση του ακατάσχετου ορίου μόλις στα 1.000 ευρώ για κάθε Έλληνα, αλλά και το ανοιχτό ενδεχόμενο του «κουρέματος» καταθέσεων, τότε είναι να αναρωτιέται κανείς: μήπως, τώρα που βρέθηκε τρεχούμενο νερό στον πλανήτη Άρη, είναι καιρός να την... κάνουμε, σιγά-σιγά;
ΠΗΓΗ:

Δεκαπενταμελή με ένα κλικ

ΛΙΝΑ ΓΙΑΝΝΑΡΟΥ
Ο Δημήτρης Τερζόπουλος έχει ήδη «στρατολογηθεί» από την Google.  Ο Δημήτρης Τερζόπουλος έχει ήδη «στρατολογηθεί» από την Google. 

 «Μην το συζητάς, βρήκαμε την υγειά μας». Ο Βαγγέλης Αργυράκης είναι καθηγητής Πληροφορικής στο Α΄ Αρσάκειο Ψυχικού και κάθε χρόνο, τέτοιες μέρες, καλείται μαζί με συναδέλφους του να επιβλέψει τη διαδικασία εκλογής του 15μελούς συμβουλίου σε γυμνάσιο και λύκειο. «Πού είναι οι εποχές που ξεκινούσαμε τις εκλογές τη δεύτερη διδακτική ώρα και τελειώναμε την έβδομη! Δηλαδή από τις 9 το πρωί για να προλάβουμε οριακά το σχόλασμα με τα τελευταία αποτελέσματα. Ευτυχώς τελείωσαν αυτά», λέει στην «Κ».

Τα Αρσάκεια Τοσίτσεια Σχολεία, όπως επίσης το Λεόντειο Λύκειο, το Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθηνών και η Ελληνογαλλική Σχολή Jean d’ Arc, εκλέγουν τα τελευταία χρόνια 15μελή μέσω ενός πρωτοποριακού συστήματος ηλεκτρονικής ψηφοφορίας, και πιο γρήγορα και πιο αξιόπιστα. Ο λόγος για το «e-κλογές» (e-kloges.gr), την εφαρμογή που έχει αναπτύξει ο Δημήτρης Τερζόπουλος, τελειόφοιτος Πληροφορικής στο ΕΜΠ, που από πέρυσι έχει «στρατολογηθεί» για full time απασχόληση ως αναλυτής από το ελληνικό γραφείο της Google.

Διόλου τυχαία. Την πρώτη «έκδοση» της εφαρμογής τη σκάρωσε το καλοκαίρι του 2007, όταν είχε μόλις τελειώσει τη Γ΄ Γυμνασίου. «Οι εκλογές ήταν κάτι που μας αφορούσε όλους», λέει ο ίδιος στην «Κ». «Αλλά η διαδικασία ήταν γεμάτη προβλήματα. Από την καταμέτρηση, τα λάθη, τους καβγάδες, τη νοθεία. Ηθελα να λύνει αυτά τα θέματα».

Μέχρι στιγμής, τουλάχιστον 30.000 μαθητές έχουν ψηφίσει για εκπροσώπους τους στα σχολικά συμβούλια μέσω του «e-κλογές». Με τη σημερινή της μορφή (τα τελευταία χρόνια ο κ. Τερζόπουλος την αναβαθμίζει συνεχώς), η εφαρμογή μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη διεξαγωγή κάθε είδους ψηφοφορίας ή δημοψηφίσματος όχι μόνον από σχολεία, αλλά από οποιονδήποτε οργανισμό, σύλλογο ή σωματείο. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί από κάθε μέσο, κινητό τηλέφωνο, τάμπλετ ή ηλεκτρονικό υπολογιστή, χωρίς να απαιτεί εγκατάσταση. Το συγκριτικό της πλεονέκτημα έναντι της «παραδοσιακής» διαδικασίας είναι η αξιοπιστία, αφού το σύστημα ταυτοποιεί τους χρήστες και δεν επιτρέπει διπλή ψήφο, ενώ εφόσον το ψηφοδέλτιο «μπει» στην ηλεκτρονική κάλπη εκμηδενίζεται η δυνατότητα επανασύνδεσης του ψηφοφόρου με το ψηφοδέλτιό του, εξαλείφοντας έτσι κάθε πιθανότητα αλλοίωσης του αποτελέσματος. Σημειώνεται ότι υπάρχει η δυνατότητα επιλογής άκυρου και λευκού.

Για τους καθηγητές, το μεγαλύτερο ατού του «e-κλογές» είναι η ταχύτητα. Η καταμέτρηση των ψήφων και η έκδοση των αποτελεσμάτων γίνονται αυτόματα. Με ένα κλικ, τα αποτελέσματα εμφανίζονται στην οθόνη της εφορευτικής επιτροπής. «Σε δύο διδακτικές ώρες έχουμε τελειώσει», λέει ο κ. Αργυράκης. «Ενα ένα τα τμήματα έρχονται να ψηφίσουν και κατόπιν, πατώντας ένα κουμπί, έχουμε κατευθείαν τα αποτελέσματα». Μπορεί τα παιδιά να στενοχωριούνται που πλέον χάνουν μόνο 15 λεπτά από το μάθημα, αλλά οι καθηγητές τους μάλλον πανηγυρίζουν που άφησαν πίσω τις εποχές με τις γραμμούλες δίπλα στο όνομα των υποψηφίων στον μαυροπίνακα. Σε κανέναν, επίσης, δεν έλειψαν οι επανακαταμετρήσεις στις περιπτώσεις που έβγαινε η φήμη για «νοθεία».

Πρόπερσι, το «e-κλογές» υιοθετήθηκε από τον Δήμο Καλλιθέας για τις εκλογές των 15μελών και στα 19 σχολεία της περιφέρειάς του. Μάλιστα, δρομολογήθηκε τότε η επέκταση της χρήσης της εφαρμογής και σε άλλους κοινωνικούς χώρους, αλλά και σαν πλατφόρμα ηλεκτρονικής έκφρασης των δημοτών. Με την αλλαγή, όμως, της δημαρχιακής αρχής, τα σχέδια «πάγωσαν».

Ο Δήμος Καλλιθέας, πάντως, παραμένει ο μόνος κρατικός φορέας που έχει προσεγγίσει τον Δημήτρη Τερζόπουλο σχετικά με την εφαρμογή του. «Το ιδανικό θα ήταν να πραγματοποιούνται και οι εθνικές εκλογές ηλεκτρονικά», λέει ο φοιτητής. «Ετσι μόνο διασφαλίζονται αδιάβλητα αποτελέσματα που δεν μπορούν να αμφισβητηθούν από κανέναν, ενώ μειώνεται και το κόστος των εκλογών. Η τεχνολογία υπάρχει».

Οσο για την εμπειρία του στην Google, «ε, είναι ακριβώς αυτό που έχετε δει στις φωτογραφίες, είναι φανταστικά».
ΠΗΓΗ:

Νέο ταμείο αποκλειστικά για την ελληνική Ερευνα

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΛΑΚΑΣΑΣ
Στόχος της Βραδιάς του Ερευνητή, που διοργανώνεται κάθε χρόνο σε περισσότερες από 300 πόλεις σε όλη την Ευρώπη, είναι η ανάδειξη του έργου των ερευνητών στην επιστήμη και την κοινωνία.  
Στόχος της Βραδιάς του Ερευνητή, που διοργανώνεται κάθε χρόνο σε περισσότερες από 300 πόλεις σε όλη την Ευρώπη, είναι η ανάδειξη του έργου των ερευνητών στην επιστήμη και την κοινωνία. 

Την περασμένη εβδομάδα στο κεντρικό κτίριο «Αβέρωφ» του ΕΜΠ, στο ιστορικό συγκρότημα της οδού Πατησίων, διοργανώθηκε η Βραδιά του Ερευνητή, «μια γιορτή για την επιστήμη και την έρευνα» όπως έλεγαν οι διοργανωτές. Και ήταν αληθινά μια τέτοια γιορτή, καθώς οι εκατοντάδες επισκέπτες γέμισαν –κάποιες στιγμές, ασφυκτικά– τις αίθουσες τις δύο ορόφων του κτιρίου στις οποίες οι ερευνητικές ομάδες παρουσίαζαν τα αποτελέσματα της δουλειάς τους. Στόχος της Βραδιάς του Ερευνητή, που διοργανώνεται κάθε χρόνο σε περισσότερες από 300 πόλεις σε όλη την Ευρώπη, είναι η ανάδειξη του έργου των ερευνητών και της σπουδαιότητας του ρόλου τους στην επιστήμη και την κοινωνία. Μάλιστα, οι Ελληνες ερευνητές έχουν δυναμική παρουσία στο διεθνές ερευνητικό γίγνεσθαι. Σύμφωνα με την τελευταία μελέτη του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ), η οποία αντλεί δεδομένα από τη βάση Web of Science, με βάση τον αριθμό των δημοσιεύσεων σε σχέση με την εθνική δαπάνη για έρευνα και ανάπτυξη και συγκριτικά με το ερευνητικό δυναμικό στη χώρα, η Ελλάδα βρίσκεται στις πρώτες θέσεις της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Ετσι, όσον αφορά τον αριθμό των δημοσιεύσεων για κάθε εκατομμύριο νομισματικής μονάδας που δαπανάται για έρευνα και ανάπτυξη στις χώρες της Ε.Ε., η Ελλάδα βρίσκεται στην τρίτη θέση μετά την Κροατία και τη Ρουμανία. Οσον αφορά τον αριθμό των δημοσιεύσεων ανά ισοδύναμο πλήρους απασχόλησης ερευνητή για κάθε χώρα, η Ελλάδα εμφανίζεται στην έκτη θέση, μετά τις Ολλανδία, Κροατία, Ιταλία, Ιρλανδία και Σουηδία. Μόνο που ενώ στις προηγμένες δυτικές χώρες έχουν βρεθεί τα χρηματοδοτικά και θεσμικά μέσα ώστε οι ερευνητικές ιδέες να αξιοποιούνται από τα κράτη και τις επιχειρήσεις, στην Ελλάδα η σύνδεση αυτή είναι πολύ αδύναμη. Και λόγω της δημοσιονομικής κρίσης, δυσχεραίνεται ακόμη περισσότερο. Για τον σκοπό αυτό, σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ» ο αναπληρωτής υπουργός Ερευνας και Καινοτομίας Κώστας Φωτάκης σχεδιάζει τη δημιουργία ενός Ταμείου αποκλειστικά για τη χρηματοδότηση της έρευνας στην Ελλάδα.

Ειδικότερα, το Ταμείο θα δημιουργηθεί με κονδύλια του ΕΣΠΑ και με δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. Για τον στόχο αυτό μάλιστα ήδη έχουν γίνει οι απαραίτητες ενέργειες από τον κ. Φωτάκη, ο οποίος κατείχε το ίδιο χαρτοφυλάκιο στην προηγούμενη κυβέρνηση. Στον σχεδιασμό του υπουργείου είναι το Ταμείο να μετεξελιχθεί σε ανεξάρτητη αρχή, ώστε να λειτουργεί με ευελιξία για τη χρηματοδότηση επιχειρήσεων που βασίζονται σε ερευνητικές ιδέες και καινοτόμα προγράμματα. Κάτι τέτοιο μπορεί να συμβεί, καθώς η τροφοδότηση του Ταμείου δεν θα σχετίζεται με χρηματοδοτικά κεφάλαια που λαμβάνει η Ελλάδα στο πλαίσιο της τελευταίας δανειακής της σύμβασης με την Ε.Ε. και το ΔΝΤ.

«Μεγαλύτερη τόλμη»

«Είναι καιρός να υπάρξει μεγαλύτερη τόλμη από τις εταιρείες και την πολιτεία, με τη δημιουργία εταιρειών χαρτοφυλακίου για τη χρηματοδότηση της καινοτομίας» ανέφερε η καθηγήτρια του ΕΜΠ κ. Τώνια Μοροπούλου, μιλώντας στην ημερίδα που διοργανώθηκε στο ΕΜΠ στο πλαίσιο της Βραδιάς του Ερευνητή. «Οφείλουμε να δημιουργήσουμε ευκαιρίες για να ξεδιπλωθεί όλο το δυναμικό που έχει η πολύ αξιόλογη ερευνητική κοινότητα στην Ελλάδα», πρόσθεσε ο Σπύρος Γεωργάτος, καθηγητής του Παν. Ιωαννίνων και στενός συνεργάτης του κ. Φωτάκη. «Και μακριά από την αναξιοκρατία και τις πελατειακές λογικές», όπως τόνισε. «Το 75% της έρευνας στην Ελλάδα παράγεται στα πανεπιστήμια. Πρέπει να προβάλλεται το έργο τους» ζήτησε ο πρύτανης του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου Δημοσθένης Αναγνωστόπουλος, για να προσθέσει η κ. Μοροπούλου ότι «έρευνα κάνουν και οι εταιρείες, όμως ποτέ η Γενική Γραμματεία Ερευνας και Τεχνολογίας δεν άκουσε τις προτάσεις τους για τις στρατηγικές προτεραιότητες και τις επιδιώξεις τους».
Επιχειρηματικές ευκαιρίες
Η ελληνική οικονομία έως τώρα δεν έχει αξιοποιήσει τα αποτελέσματα της έρευνας στην Ελλάδα. Και αυτό παρότι η ερευνητική δουλειά των ΑΕΙ έχει προσφέρει οικονομικά οφέλη στη χώρα και δη σε τομείς όπως ο τουρισμός (π.χ. με την ανακάλυψη των σημαντικών αρχαιοτήτων). Επίσης, η ερευνητική δουλειά μπορεί να προσφέρει επιχειρηματικές ευκαιρίες, όπως στον τομέα των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Ενδεικτικά, καθώς η παγκόσμια απαίτηση ενέργειας διαρκώς αυξάνεται, μια από τις πιο ελκυστικές λύσεις στο πρόβλημα της ηλεκτροπαραγωγής είναι η αιολική ενέργεια, που αναμένεται να καλύψει το 20% των ενεργειακών απαιτήσεων μέχρι το 2030. Για να πραγματοποιηθεί ο ενεργειακός στόχος του 20%, οι ανεμογεννήτριες διαρκώς αυξάνουν τόσο σε απόδοση ηλεκτρικής ισχύος όσο και σε μέγεθος. Ετσι, η βασική ιδέα έρευνας του δρος Ανδρέα Καμπίτση και του υποψήφιου διδάκτορα Ιωάννη Δίκαρου υπό την καθοδήγηση του καθηγητή ΕΜΠ Ευάγγελου Σαπουντζάκη, που παρουσιάστηκε στο ΕΜΠ ήταν να σχεδιαστούν και να μελετηθούν οι ανεμογεννήτριες του μέλλοντος. Η ερευνητική εργασία δημοσιεύτηκε τον Ιούλιο του 2015, στο διεθνές περιοδικό Journal of Computational and Nonlinear Dynamics. Οπως ανέφεραν οι ερευνητές στην «Κ», η πρωτοτυπία της έρευνας έγκειται στον μαθηματικό τρόπο προσομοίωσης και τον τρόπο επίλυσης του προβλήματος. Τα αποτελέσματα επιβεβαίωσαν τη σημαντική επιρροή των μη γραμμικών φαινομένων, του τρόπου θεμελίωσης και του τρόπου φόρτισης της ανεμογεννήτριας.

ΠΗΓΗ:

Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2015

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Εμπνευσμένοι δάσκαλοι-ες δεν είναι ...βολεμένοι και βολεμένες

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Α. Εμπνευσμένοι δάσκαλοι και εμπνευσμένες δασκάλες  δεν είναι εκείνοι και εκείνες που ακολουθούν χρόνια την ίδια πεπατημένη, βολεμένοι και βολεμένες στα γνωστά τους κατατόπια ούτε εκείνοι και εκείνες που ρητορεύουν από την έδρα καθηλώνοντας σε παθητικό ρόλο τους μαθητές και τις μαθήτριές τους.
Β. Είναι εκείνοι και εκείνες που έχουν πνεύμα ανήσυχο, που διαρκώς αναζητούν καλύτερες ιδέες, νέα διδακτικά εργαλεία, νέες διδακτικές πρακτικές, που θέλουν να δώσουν πραγματικό νόημα σε αυτό που γίνεται μέσα στην τάξη, συνδέοντάς το με ό,τι συμβαίνει έξω από αυτήν, στην κοινωνία.
Γ. Είναι εκείνοι και εκείνες που δεν διεκπεραιώνουν απλώς την ύλη, αλλά που σχεδιάζουν έτσι το μάθημα, ώστε να κινητοποιήσουν το ενδιαφέρον, να ξυπνήσουν την περιέργεια των παιδιών, να αναπτύξουν τη φαντασία, τη δημιουργικότητα και τα ιδιαίτερα ταλέντα τους, να καλλιεργήσουν  την αναλυτική και συνθετική τους σκέψη και συνεπώς την κριτική τους ικανότητα, να διευρύνουν τους ορίζοντές τους.
Τα παραπάνω  επισήμανε  ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης  χαιρετίζοντας την έναρξη της διημερίδας του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας (ΚΕΔ) με θέμα «Ψηφιακά μέσα και διδασκαλία των γλωσσικών μαθημάτων», ενώ υπογράμμισε τα εξής:
  1. Χωρίς αμφιβολία η χρήση των νέων τεχνολογιών είναι από μόνη της κάτι ελκυστικό για αυτές τις γενιές των «ψηφιακά ιθαγενών» παιδιών και εφήβων μας. Μπορεί να βοηθήσει να σπάσει η ρουτίνα του σχολείου φτάνει να μην χρησιμοποιούνται για να υποστηρίξουν ένα παραδοσιακό, δασκαλοκεντρικό μάθημα αλλά, αντίθετα, μια διαδικασία προσέγγισης της γνώσης με τρόπο ενεργητικό από την πλευρά των μαθητών και των μαθητριών. Τα διδακτικά σενάρια που σχεδιάστηκαν υπό την καθοδήγηση του Κ.Ε.Γ. αντιλαμβάνομαι ότι βρίσκονται σε αυτή την κατεύθυνση και γι΄ αυτό θεωρώ πολύ σημαντική τη διάχυση αυτού του υλικού και την αξιοποίησή του στις σχολικές αίθουσες.  
  2. Κάτι ακόμα. Έχω πληροφορηθεί ότι οι δημιουργοί των σεναρίων εργάστηκαν, ανταλλάσσοντας ιδέες και αλληλοϋποστηριζόμενοι στην προσπάθειά τους αυτή τόσο πρακτικά όσο και ηθικά. Παρότι καθένα από τα σενάρια φέρει την υπογραφή ενός προσώπου, αποτελούν το έργο μιας κοινότητας που μοιράστηκε ένα όραμα και εξασφάλισε αλληλοβοήθεια στα μέλη της. Αυτό το μοντέλο της συνεργασίας ελπίζουμε ότι, με τις πρωτοβουλίες που θα λάβουμε ως υπουργείο, σταδιακά θα εμπεδωθεί σε όλες τις σχολικές μονάδες, βελτιώνοντας την ποιότητα του διδακτικού έργου και φέρνοντας αξιοθαύμαστα αποτελέσματα όπως έφερε και τούτη η συλλογική δουλειά.
  3. Αναμένω με ενδιαφέρον τη συνέχεια του εγχειρήματος. Εύχομαι η διάχυση του υλικού αυτού να συνεχιστεί τους επόμενους μήνες με αντίστοιχες εκδηλώσεις και σε άλλες πόλεις και ίσως και με πρωτοβουλίες άλλες, πιο συστηματικής επιμόρφωσης των συναδέλφων σας. Είμαι ανοικτός σε προτάσεις τέτοιου είδους και θα στηρίξω κάθε αντίστοιχη πρωτοβουλία. 
  4. ΠΗΓΗ:

Μπράτης: 1. Τρίτη 6 του Οκτώβρη συνεδρίαση του ΚΥΣΠΕ 2. Κατανομή των πιστώσεων από το ΠΔΕ

Αιρετός Κ.Υ.Σ.Π.Ε.
1. Την Τρίτη 6 του Οκτώβρη και όχι την Τετάρτη θα γίνει το ΚΥΣΠΕ για θέματα αποσπάσεων, ενστάσεων επί των μεταθέσεων,μετατάξεων ,παραιτήσεων κλπ.
Στη συνεδρίαση της Τρίτης θα εξετασθούν, κατά προτεραιότητα ,και οι αιτήσεις απόσπασης συναδέλφων μόνιμων που είναι σύζυγοι αναπληρωτών.Επισημαίνω ότι το μέτρο αυτό-που είναι το ελάχιστο για τους συναδέλφους αναπληρωτές που δεν δικαιούνται απόσπαση-ισχύει εδώ και τρία χρόνια,ύστερα από εισήγηση των αιρετών στο συμβούλιο.

2. Οριστικοποιήθηκε και η κατανομή των πιστώσεων από το ΠΔΕ. Στην ΠΕ θα δοθούν 1900 συνολικά.Κι επειδή είναι 10μηνης διάρκειας κι έχουμε φτάσει ήδη στον Οκτώβρη μπορούν να γίνουν από αυτές 2231 προσλήψεις.Επομένως οι συνολικές πιστώσεις που απομένουν για την ΠΕ -ΕΣΠΑ και ΠΔΕ - ανέρχονται σε 6890 ( 4659 ΕΣΠΑ+2231ΠΔΕ).
Αν σε αυτές προσθέσουμε και τις προσλήψεις που έγιναν ως τώρα στην ΠΕ ,σύνολο 4153 (2579 δασκάλων και νηπιαγωγών και 1574 ειδικοτήτων) τότε οι συνολικές πιστώσεις που διατίθενται φέτος για την ΠΕ ανέρχονται συνολικά σε 11.043.Περίπου,1000 λιγότερες από τις περσινές.Πέρυσι είχαν προσληφθεί στην ΠΕ συνολικά 12056 αναπληρωτές.
Μέχρι τις 14500 ,που είναι τα κενά της ΠΕ φέτος, χρειάζονται 3500 πιστώσεις ακόμα.

Πηγή: https://www.facebook.com/d.mpratis?fref=tl_fr_box&pnref=lhc.friends.unseen

To δείπνο της Μπαμπέτ



Κυριακές στο πανί - Ευρωπαίοι Δημιουργοί - Οι μακρινοί γείτονές μας

Κυριακές στο πανί
Πολιτιστικός Πολυχώρος «Δημήτρης Χατζής»
Ώρα: 8.30 μ.μ.
Είσοδος ελεύθερη
Ευρωπαίοι Δημιουργοί
Οι μακρινοί γείτονές μας

Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2015
To δείπνο της Μπαμπέτ, Γκάμπριελ Άξελ (Δανία, 1987,  διάρκεια: 102 λεπτά).







 Αρχική

Το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση σύμφωνα με τη νέα διεθνή κατάταξη των βρετανικών Times

Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΠΡΥΤΑΝΕΙΑ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με ιδιαίτερη χαρά σας ανακοινώνουμε ότι τη δεύτερη θέση ανάμεσα στα ελληνικά Πανεπιστήμια καταλαμβάνει το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων σύμφωνα με τη νέα διεθνή κατάταξη των βρετανικών Times (Times Higher Education World University Rankings 2015-2016), ενός από τα σημαντικότερα συστήματα κατάταξης Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων. Η κατάταξη έγινε ανάμεσα σε 800 Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα από 70 χώρες.

Η συγκεκριμένη κατάταξη λαμβάνει υπόψη κριτήρια, όπως η ποιότητα σπουδών, η έρευνα, η διεθνοποίηση του Πανεπιστημίου (προσέλκυση φοιτητών και καθηγητών από άλλες χώρες) και οι δημοσιεύσεις.

Εκφράζουμε την ιδιαίτερη ικανοποίησή μας για την επιτυχία αυτή του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και συγχαίρουμε θερμά όλα τα μέλη της Πανεπιστημιακής κοινότητας για τη συμβολή τους.

Στον ακόλουθο σύνδεσμο μπορείτε να δείτε το αρχείο κατάταξης
http://www.timeshighereducation.com/world-university-rankings/2016/world-ranking#!/page/0/length/25

Ιωάννινα, 1 Οκτωβρίου 2015
Από την Πρυτανεία

 
Σχετικό Αρχείο: http://www.uoi.gr/files/news/attachments/7392.doc

ΔΟΕ: Τρόπος πρόσληψης αναπληρωτών


Αρ. Πρωτ. 104 Αθήνα 2/10/2015
Προς
1. Τον Υπουργό Παιδείας
κ. Φίλη Νικόλαο
2. Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
3. Μ.Μ.Ε.


Θέμα:  Τρόπος πρόσληψης αναπληρωτών

Κύριε Υπουργέ,
            Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. επανειλημμένα έχει θέσει σε όλες τις πολιτικές ηγεσίες του Υπουργείου Παιδείας το θέμα των τεράστιων αδικιών που δημιουργεί ο τμηματικός τρόπος πρόσληψης των αναπληρωτών εκπαιδευτικών.
            Είναι αδιαμφισβήτητο  το γεγονός ότι ο μοναδικός τρόπος  για την επίλυση του προβλήματος των χιλιάδων κενών σε θέσεις εκπαιδευτικών στα σχολεία είναι η πραγματοποίηση όλων των αναγκαίων για την εκπαίδευση διορισμών μόνιμου προσωπικού με μονιμοποίηση όλων των ελαστικά εργαζόμενων.
            Είναι, όμως, επίσης, εξαιρετικά σημαντικό το να μη δημιουργούνται αδικίες και να μην υπάρχει άνιση μεταχείριση των εκπαιδευτικών όταν προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές.
            Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. θεωρεί ότι όλες οι προσλήψεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρέπει να πραγματοποιούνται σε μια φάση (και να απομένουν μόνο οι πραγματικά έκτακτες προσλήψεις) ώστε και τα σχολεία να στελεχώνονται εγκαίρως αλλά και να μην αλλοιώνεται η κατάταξη των εκπαιδευτικών στους πίνακες αναπληρωτών εξαιτίας της τμηματικής πρόσληψής τους.
            Στην τρέχουσα σχολική χρονιά με τα τόσα προβλήματα, η βραδύτατη και αποσπασματική τοποθέτηση των αναπληρωτών έχει ήδη δημιουργήσει και θα δημιουργήσει τεράστιες αδικίες. Θα πρέπει οι τοποθετήσεις που πρόκειται να πραγματοποιηθούν στο επόμενο χρονικό διάστημα να γίνουν ταυτόχρονα.
Για το λόγο αυτό καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να προχωρήσει άμεσα και σε μια φάση στις προσλήψεις όλων των αναπληρωτών, ώστε να τερματιστεί το καθεστώς αδικίας. Θα πρέπει, επίσης, οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να δώσουν τη δυνατότητα στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που τοποθετήθηκαν πρώτοι σε απομακρυσμένες (στη συντριπτική πλειοψηφία) περιοχές να βελτιώσουν τη θέση τους όταν τοποθετηθούν αναπληρωτές οι οποίοι έχουν χαμηλότερη σειρά στον πίνακα κατάταξης. 

Μπράτης Δημήτρης: O προγραμματισμός των προσλήψεων αναπληρωτών για την επόμενη εβδομάδα

Αιρετός Κ.Υ.Σ.Π.Ε.
  O προγραμματισμός των προσλήψεων αναπληρωτών για την επόμενη εβδομάδα, έχει ως εξής:

1. Στις αρχές της επόμενης εβδομάδας, εφόσον έχει ολοκληρωθεί ο έλεγχος των ενστάσεων, θα αναρτηθούν οι οριστικοί πίνακες ειδικής αγωγής της ΠΕ.
2. Αμέσως μετά την ανάρτηση των οριστικών πινάκων θα γίνει η α' φάση ειδικής αγωγής, η οποία περιλαμβάνει 1111 πιστώσεις για τα ειδικά σχολεία (συνολικά) και 1080 πιστώσεις για την παράλληλη( το 50%των συνολικών πιστώσεων που ανέρχονται σε 2161 για την παράλληλη. Οι υπόλοιπες πιστώσεις, για την παράλληλη, θα δοθούν 1/11 και 1/12).
3. Η β' φάση για νηπιαγωγούς -δασκάλους θα γίνει αμέσως μετά την α' φάση της ειδικής. Οι πιστώσεις που έχουν απομείνει από το ΕΣΠΑ για νηπιαγωγούς είναι ,περίπου,175 και για δασκάλους, περίπου, 95.
Στις πιστώσεις αυτές θα προστεθούν και οι πιστώσεις από το ΠΔΕ.
4. Στη συνέχεια θα ακολουθήσει η β' φάση ειδικοτήτων για τα ΕΑΕΠ στην ΠΕ. Οι πιστώσεις που έχουν απομείνει από το ΕΣΠΑ, για τις ειδικότητες, είναι περίπου 675.
5. Οι περιφέρειες Αττικής ,Ν.Αιγαίου και Δ.Μακεδονίας δεν έχουν καθόλου πιστώσεις από το ΕΣΠΑ για τα ειδικά σχολεία .Για την παράλληλη στήριξη δεν υπάρχει πρόβλημα σε καμιά περιφέρεια. 
6. Συμπερασματικά ,οι εναπομείνασες πιστώσεις από το ΕΣΠΑ για την ΠΕ είναι οι παρακάτω:
ΠΕ60:175
ΠΕ 70: 95
Ειδικότητες:675
Ειδικά σχολεία:1111
Παράλληλη στήριξη:2161
Σύνολο από το ΕΣΠΑ: 4217 πιστώσεις. Σ' αυτές θα προστεθούν και οι πιστώσεις από το ΠΔΕ, όταν γίνει η οριστική κατανομή τους από την ηγεσία του υπουργείου.
Είναι προφανές, από τα παραπάνω, ότι οι πιστώσεις που έχουν προγραμματισθεί για να δοθούν στην ΠΕ δεν επαρκούν για να καλύψουν τα χιλιάδες κενά που υπάρχουν στα σχολεία που ανέρχονται συνολικά ,για τη γενική και την ειδική αγωγή, σε 14500,σύμφωνα με τα στοιχεία του ίδιου του υπουργείου.

Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2015

ΔΟΕ: Αίτημα για συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας



Αρ. Πρωτ: 72
Αθήνα 1/10/2015

Προς
1. Τον Υπουργό Παιδείας
κ. Φίλη Νικόλαο



       
Θέμα: Αίτημα για συνάντηση


Κύριε Υπουργέ,

                Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., ζητά να έχει άμεσα συνάντηση μαζί σας  προκειμένου να συζητηθούν τα μεγάλα προβλήματα  που ταλανίζουν την  εκπαίδευση.