Πέμπτη 23 Απριλίου 2020

Σχετικά με την επικείμενη κατάθεση του πολυνομοσχεδίου για την Παιδεία στη Βουλή για ψήφιση


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Σχετικά με την επικείμενη κατάθεση του πολυνομοσχεδίου για την Παιδεία,
στη Βουλή για ψήφιση

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και η Κυβέρνηση της Ν.Δ. αποφάσισαν να φέρουν, σύμφωνα με δημοσιεύματα του Τύπου και «διαρροές» κυβερνητικών στελεχών, εν μέσω πανδημίας, για συζήτηση και ψήφιση στη Βουλή, του πολυνομοσχεδίου για την Παιδεία. Ένα νομοσχέδιο που περιλαμβάνει αλλαγές σε όλες σχεδόν τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, από την Πρωτοβάθμια έως την Τριτοβάθμια.
Παρά την αντίθεση του εκπαιδευτικού κινήματος, στο σύνολό του, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας επιμένει, εν μέσω πανδημίας και σε κενό θεσμικού διαλόγου, να φέρει προς ψήφιση αντιεκπαιδευτικές ρυθμίσεις.
Τώρα, προφανώς, έκρινε ότι είναι ο κατάλληλος χρόνος για να το ψηφίσει, χωρίς αντιδράσεις, λόγω των περιοριστικών μέτρων. Το Υπουργείο Παιδείας έχει χρέος να σεβαστεί τους θεσμοθετημένους, εδώ και πολλές δεκαετίες, κανόνες του δημοκρατικού διαλόγου και να μην προχωρήσει σε μονομερείς ενέργειες, με αρνητικό πρόσημο, που καταδεικνύουν περιφρόνηση προς τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και την κοινωνία.
Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., αφού έλαβε υπόψη της τις αποφάσεις των εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών ΔΟΕ και ΟΛΜΕ, καλεί την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και την Κυβέρνηση της Ν.Δ.:
  1. Να μην καταθέσουν, τώρα, στη Βουλή για ψήφιση το πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία.
  2. Να λάβουν όλα τα απαραίτητα μέτρα στήριξης του δημόσιου σχολείου και να διασφαλίσουν τη δυνατότητα συμμετοχής στην «εκπαιδευτική διαδικασία» όλων των μαθητών και ιδιαίτερα των μαθητών των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων.

Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.
Δελτίο Τύπου – Σχετικά με την επικείμενη κατάθεση του πολυνομοσχεδίου για την Παιδεία στη Βουλή για ψήφιση

Η αλαζονική μοναχικότητα του Υπουργείου Παιδείας… Εν μέσω πανδημίας και χωρίς ουσιαστικό διάλογο κατέθεσε το πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία




23 Απριλίου 2020

Η αλαζονική μοναχικότητα του Υπουργείου Παιδείας…
Εν μέσω πανδημίας και χωρίς ουσιαστικό διάλογο κατέθεσε το πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία
           
Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας έδωσε στη δημοσιότητα το πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία, που περιλαμβάνει σαρωτικές αλλαγές σε Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (Πρότυπα και πειραματικά σχολεία, Αγγλικά στο νηπιαγωγείο, αλλαγές στην κατανομή των ωρών διδασκαλίας, μέγιστος αριθμός μαθητών ανά τμήμα, σχολικός κανονισμός, ποινή αναπληρωτών για μη ανάληψη υπηρεσίας, αλλαγές προγραμμάτων σε δημοτικό - γυμνάσιο - λύκειο, τράπεζα θεμάτων, βάση του 10, αλλαγή στον τρόπο εισαγωγής στα ΑΕΙ, αξιολόγηση σχολικών μονάδων κι εκπαιδευτικών, εκλογή πρυτάνεων κλπ).
Είναι προφανές πως αντέγραψε

ΔΟΕ: Οι «διαρροές» ήταν τελικά επίσημη ενημέρωση. Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας «διαρρέει», μονολογεί, προσπαθεί να δημιουργήσει εικονική πραγματικότητα και περιφρονεί στοιχειώδεις κανόνες θεσμικού διαλόγου



Αρ. Πρωτ. 541
Αθήνα 23/4/2020
Προς
1. την Υπουργό Παιδείας
κ. Νίκη Κεραμέως
2.την Υφυπουργό Παιδείας
κ. Σοφία Ζαχαράκη
3. τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Θέμα: Οι «διαρροές» ήταν τελικά επίσημη ενημέρωση. Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας «διαρρέει», μονολογεί, προσπαθεί να δημιουργήσει εικονική πραγματικότητα και περιφρονεί στοιχειώδεις κανόνες θεσμικού διαλόγου
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με ανακοινώσεις του τις προηγούμενες ημέρες  κάλεσε την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. να θέσει τέλος στις «διαρροές» του προς κατάθεση νομοσχεδίου για την εκπαίδευση και με σεβασμό στο δύσκολο έργο που οικογένειες κι εκπαιδευτικοί έχουν επωμιστεί το κρίσιμο αυτό διάστημα, αλλά, κυρίως, στον θεσμικό της ρόλο να μην προχωρήσει σε μονομερείς ενέργειες νομοθετώντας για ζητήματα που απαιτούν ειλικρινή και ουσιαστικό διάλογο, εν μέσω της εφαρμογής των περιορισμών για την αντιμετώπιση της πανδημίας.
Η χθεσινή ανακοίνωση του «πολυνομοσχεδίου»

Τα σενάρια για το άνοιγμα των σχολείων

Το μεγάλο αγκάθι, όπως έχει γράψει το iefimerida.gr, παραμένει το αν και πότε θα ανοίξουν τα σχολεία, θέμα που αναμένεται να ξεκαθαρίσει κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή. Η δυσκολία αυτή καταγράφηκε και κατά την χθεσινή συνεδρίαση της επιτροπής των λοιμωξιολόγων με τις απόψεις που εκφράστηκαν να είναι εκ διαμέτρου αντίθετες.

Ο Σωτήρης Τσιόδρας, όπως έκανε και δημοσίως στην καθιερωμένη ενημέρωση, τάχθηκε υπέρ του ανοίγματος, ενώ μεγάλος αριθμός συναδέλφων του διαφώνησαν και υποστήριξαν ότι τα σχολεία, ειδικά νηπιαγωγεία και δημοτικά πρέπει να παραμείνουν κλειστά. Παρόμοια διχογνωμία υπάρχει και στο εσωτερικό της κυβέρνησης με δύο διαφορετικές εισηγήσεις προς τον Κυριάκο Μητσοτάκη από τα μέλη του υπουργικού συμβουλίου. Πιθανόν την τελική απόφαση να πάρει ο ίδιος ο Πρωθυπουργός, αφού ακούσει την τελική πρόταση των επιστημόνων. Ως δεδομένη κρίνεται η επανέναρξη των μαθημάτων της Γ’ Λυκείου στις 11 Μαΐου, ώστε στα τέλη Ιουνίου να διεξαχθούν οι Πανελλήνιες.

Αν τελικά αποφασιστεί το άνοιγμα και των υπόλοιπων σχολικών μονάδων, αυτό θα γίνει σταδιακά από τις 25 Μαΐου έως και την 1η Ιουνίου και μια μικρή παράταση του σχολικού έτους. Αυτό αφορά κυρίως τις υπόλοιπες τάξεις του Λυκείου και τα Γυμνάσια, καθώς μέλη της επιτροπής εμπειρογνωμόνων υποστηρίζουν ότι είναι πολύ δύσκολο να ανοίξουν τα δημοτικά. Για τον Σεπτέμβριο προσδιορίζεται το άνοιγμα των πανεπιστημιακών αμφιθεάτρων.
Πηγή: https://www.iefimerida.gr

Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας οι αλλαγές με το άρθρο 49 του πολυνομοσχεδίου που τέθηκε σήμερα σε δημόσια διαβούλευση κρίνονται κατά λογική αναγκαιότητα επιβεβλημένες, κατόπιν της αξιολόγησης των αποτελεσμάτων των τροποποιήσεων που επέφερε ο ν. 4589/2019 (Α ́ 13) στα ελάχιστα και στα μέγιστα όρια των τμημάτων νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων.
Οι τροποποιήσεις αυτές, οι οποίες εφαρμόστηκαν για πρώτη φορά τη σχολική χρονιά 2019-2020, οδήγησαν κατά περίπτωση στη δημιουργία πλασματικών κενών, με τμήματα υπερβολικά μικρότερα απ’ όσο ορίζουν τα πορίσματα της παιδαγωγικής επιστήμης και οι βασικές παραδοχές της ορθολογικής κατανομής προσωπικού. Αυτό είχε ως συνέπεια, σε αρκετές περιπτώσεις, η κατά τον βέλτιστο και πλέον αποτελεσματικό τρόπο κατανομή προσωπικού να δυσχεραίνεται σημαντικά.
Η παρούσα ρύθμιση αντιμετωπίζει αυτό το ζήτημα, και εναρμονίζει, χωρίς καμία έκπτωση στην ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης, τα όρια των εν λόγω τμημάτων με τους κανόνες της παιδαγωγικής επιστήμης και της ορθολογικής κατανομής προσωπικού για την κάλυψη των πραγματικών αναγκών των μαθητών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση σε όλη την Επικράτεια.
Επιπλέον, διορθώνεται και η νομοθετική αβλεψία του ν. 4589/2019, ο οποίος εισήγαγε ρυθμίσεις για τα όρια τμημάτων επταθέσιων νηπιαγωγείων, αν και τέτοια νηπιαγωγεία ούτε υφίσταντο, ούτε υφίστανται στη χώρα.
Παράλληλα, εναρμονίζεται με τις ανωτέρω ρυθμίσεις η διαδικασία δημιουργίας επιπλέον τάξεων (περίπτωση δ ́ της παραγράφου 4 του άρθρου 6 του π.δ. 79/2017 και περίπτωση δ’ της παραγράφου 4 του άρθρου 7 του π.δ. 79/2017, A ́109, διόρθ. σφάλμ. Α ́112).
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΔΙΑΤΑΞΗ

Τετάρτη 22 Απριλίου 2020

22-04-20 Σε διαβούλευση το νομοσχέδιο για την αναβάθμιση του σχολείου

Αριστερά, δημόσιος και ιδιωτικός τομέας



Αυτοί που φωνάζουν εναντίον κάθε ιδιωτικού έχουν κάνει τσιφλίκι τους τους δημόσιους οργανισμούς

Κώστας Κρυστάλλης

Κώστας Κρυστάλλης: Ηπειρώτης λογοτέχνης, ο «τραγουδιστής του χωριού και της στάνης», ο ποιητής που ύμνησε όσο κανένας άλλος τα λεβέντικα βουνά και τη ζωή της υπαίθρου.

Τρίτη 21 Απριλίου 2020

ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΠΕΜΠΤΗ 23/4/2020



Φως, θέλουμε φως, περισσότερο φως


Ήλιος Το Φως Του Ήλιου Ηλιοφάνεια - Δωρεάν φωτογραφία στο Pixabay

Του Νίκου Τσούλια
     Που να το φανταστώ, που να τα το φανταστούμε ότι το φως θα μας αφηγείται την απαρχή των πάντων, θα μας ερμηνεύει τη γέννηση του χωροχρόνου και της ύλης και το μακρύ ταξίδεμά τους! Ναι, διαβάζουμε το πιο μακρινό μας παρελθόν παρατηρώντας και ερμηνεύοντας το αρχέγονο φως – αμέσως μετά τη Μεγάλη Έκρηξη! Μελετάμε το πιο μεγάλο βιβλίο όλων των εποχών, τον ουρανό, κάθε στιγμή συλλαβίζοντας τα φωτόνια…

     Ό,τι υπάρχει στο σύμπαν είναι

Το Πραξικόπημα της 21ης Απριλίου 1967

Το Πραξικόπημα της 21ης Απριλίου 1967: Στρατιωτικό κίνημα, που εξερράγη τα ξημερώματα τις 21ης Απριλίου 1967, με επικεφαλής τον ταξίαρχο Στυλιανό Παττακό και τους συνταγματάρχες Γεώργιο Παπαδόπουλο και Νικόλαο Μακαρέζο.

Κυριακή 19 Απριλίου 2020

Παιδική Πασχαλιά

Παιδική Πασχαλιά: Το διήγημα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη πρωτοδημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Άστυ» στις 24 Απριλίου 1891 με τον υπότιτλο «Αναμνήσεις» και στην συνέχεια συμπεριλήφθηκε σε αρκετά σχολικά αναγνώσματα.

Το Πάσχα

Το Πάσχα: Άρθρο του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη. Δημοσιεύτηκε στις 6 Μαΐου 1888, ανήμερα την Κυριακή του Πάσχα, στην εφημερίδα «Εφημερίς» των Αθηνών.

Η ζωή θα είναι περίεργη και απρόβλεπτη για πολύ καιρό μετά την λήξη της καραντίνας

https://www.lifo.gr/icache/2000/1333/1/1619644_apostasi-koinvnikh_2_1.jpeg 
https://www.lifo.gr

O KOΡΩΝΟΪΟΣ ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ τον κόσμο μας όχι μόνο εξαιτίας του πόνου και του φόβου που έχει σπείρει με την εξάπλωσή του στον πλανήτη, αλλά επειδή, όπως άλλες μαζικές επιδημίες, από την βουβωνική πανώλη ως την ελονοσία και το AIDS – έχει την δύναμη να διαμορφώσει τις κοινωνικές νόρμες για τα χρόνια που θα ακολουθήσουν. Και υπό τέτοιες συνθήκες οι κοινωνικές νόρμες αλλάζουν εκπληκτικά γρήγορα. Οι περισσότεροι άνθρωποι ούτε που θα μπορούσαν να διανοηθούν στις αρχές του περασμένου μήνα μόλις, ότι θα αναγκάζονταν να μείνουν κλεισμένοι στο σπίτι για καιρό.... Την τελευταία εβδομάδα, επικοινώνησα με διάφορους φίλους και συναδέλφους από μια ευρεία γκάμα επαγγελματικών πεδίων – σπορ, ταξίδι, αρχιτεκτονική, ψυχαγωγία, τέχνες, κλήρος και διάφορα άλλα – για να τους ρωτήσω πώς νομίζουν ότι θα είναι ο κόσμος τους την επόμενη μέρα μετά την άρση των μέτρων απομόνωσης και κοινωνικής απόστασης. Η κοινή τους απόκριση; Θα είναι ένας παράξενος κόσμος.... Καταρχάς, θα συνηθίσουμε να συναντάμε σταθμούς ελέγχου της θερμοκρασίας των θεατών έξω από χώρους δημόσιων εκδηλώσεων ενώ ας μην εκπλαγούμε αν στα μέσα μαζικής μεταφοράς, τα οποία σίγουρα θα θέσουν νέους κανόνες, καθιερωθεί η υποχρεωτική χρήση μάσκας. Όπως είναι πολύ πιθανό να καθιερωθεί για όλους τους θεατές στις συναυλίες και στα γήπεδα. Όσον αφορά τις ρομαντικές και ερωτικές επαφές, οι αλλαγές θα είναι επίσης ριζικές. Πριν από το ραντεβού με άγνωστο ή άγνωστη, θα πρέπει να πιστοποιεί κανείς με κάποιον τρόπο αν έχει περάσει τον ιό ή όχι. Το χαλαρό, περιστασιακό σεξ ή «φάσωμα» θα θεωρείται πολύ παράτολμο. Η χειραψία; Μόνο με γνωστούς. Η αγκαλιά και ο ασπασμός (στον αέρα έστω); Μόνο με πολύ οικεία πρόσωπα. Αλλαγές σαν κι αυτές θα είναι μόνο η αρχή. Σύμφωνα με την ορολογία που χρησιμοποιείται στην διαχείριση κρίσεων, η φάση ανταπόκρισης σε μια μαζική καταστροφή ακολουθείται από το στάδιο ανάκαμψης ή επαναφοράς. Η κρίση όμως που έχει φέρει ο κορωνοϊός θα ακολουθήσει μια διαφορετική τροχιά όσον αφορά στην διαχείρισή της... Μέχρι να ανακαλυφτεί εμβόλιο ή κάποια φαρμακευτική μορφή θεραπείας, οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο θα είναι αναγκασμένοι να κινούνται προσεκτικά γύρω από έναν ιό ο οποίος θα συνεχίσει να σκοτώνει. Το χρονικό διάστημα – είτε πρόκειται για μήνες είτε για χρόνια – που θα ακολουθήσει την άρση του κατ' οίκον περιορισμού, δεν θα αποτελεί περίοδο επανάκαμψης αλλά προσαρμογής, αυτό που αποκαλείται «προσαρμοστική ανάκαμψη» (adaptive recovery): θα μάθουμε να ζούμε με τον ιό παρακολουθώντας συγχρόνως την εξέλιξη στον αγώνα ιατρικής αντιμετώπισής του... Η λειτουργία του κάθε σχολείου θα καθορίζεται απευθείας από τους αρμόδιους δημόσιους φορείς ενώ στον ιδιωτικό τομέα, οι αποφάσεις που θα πάρουν οι μεγάλες εργοδότριες εταιρείες θα είναι εκείνες που θα διαμορφώσουν σε τρομακτικό βαθμό τους νέους κανόνες εργασίας... Αναπόφευκτα, θα αναγκαστούμε να επιλέγουμε τις κοινωνικές μας εξόδους πολύ προσεκτικά, ενώ θα πρέπει να κλείνουμε από πριν ραντεβού για οτιδήποτε σχεδόν, ακόμα και για να πάμε στο καθαριστήριο ή για να ψωνίσουμε στο μανάβικο. Τα εστιατόρια θα μειώσουν τα τραπέζια τους και τα μπαρ/κλαμπ την χωρητικότητά τους κατά το ήμισυ τουλάχιστον, ενώ το προσωπικό στο μεγαλύτερο κομμάτι της βιομηχανίας εστίασης θα είναι υποχρεωμένο να φορά μάσκα και γάντια. Κάποια από αυτά τα μέτρα θα τα στηρίξουμε και θα τα συνηθίσουμε. Κάποια άλλα θα συναντήσουν την αντίδραση του κοινού και θα εκληφθούν ως υπερβολικά ή ως συστηματική ταλαιπωρία χωρίς αντίκρισμα, όπως τα μέτρα ασφαλείας στα αεροδρόμια του πλανήτη μετά την 11η Σεπτεμβρίου. Οι αλλαγές θα συμβούν όμως και θα συμβούν παντού, ειδικά στις μεγάλες πόλεις. Είναι πολύ πιθανό να παρατηρηθεί μαζική έξοδος των νέων οικογενειών προς τα μακρινά προάστια ή την ύπαιθρο... Όσον αφορά τις ρομαντικές και ερωτικές επαφές, οι αλλαγές θα είναι επίσης ριζικές. Πριν από το ραντεβού με άγνωστο ή άγνωστη, θα πρέπει να πιστοποιεί κανείς με κάποιον τρόπο αν έχει περάσει τον ιό ή όχι. Το χαλαρό, περιστασιακό σεξ ή «φάσωμα» θα θεωρείται πολύ παράτολμο. Η χειραψία; Μόνο με γνωστούς. Η αγκαλιά και ο ασπασμός (στον αέρα έστω); Μόνο με πολύ οικεία πρόσωπα. Οι συμπεριφορές και οι προδιαθέσεις μας θα αλλάξουν κι αυτές συνολικά, και μάλλον με απογοητευτικούς τρόπους. Όχι μόνο θα μένουμε πολύ περισσότερο στο σπίτι, αλλά θα επικρίνουμε σε σημείο διαπόμπευσης τους φίλους, τους γνωστούς ή τους αγνώστους οι οποίοι θεωρούμε ότι δεν συμπεριφέρονται υπεύθυνα και παίρνουν αχρείαστα ρίσκα... Η προσαρμοστική ανάκαμψη είναι σα να βιώνεις την διαδικασία της εξέλιξης σε πραγματικό χρόνο. Θα κάνουμε διαρκώς ελιγμούς και περιστροφές, αναγκασμένοι να εγκλιματιστούμε στους πειραματισμούς με διάφορα μέτρα μέχρι να φανεί αν και κατά πόσο λειτουργούν, με την ελπίδα να περιορίσουμε τον ιό όσο χρειαστεί μέχρι να βρεθεί μια μόνιμη λύση. Με στοιχεία από το άρθρο "After Social Distancing, a Strange Purgatory Awaits" που δημοσιεύτηκε στο Atlantic Πηγή: www.lifo.gr

Σάββατο 18 Απριλίου 2020

Χριστος Ανεστη εκ νεκρων

Εξ αποστάσεως ή εις τον οίκον εκπαίδευση;


 Εξ αποστάσεως ή εις τον οίκον εκπαίδευση;

Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι ένα πολύ σοβαρό και (παλιό πια) πεδίο των επιστημών της αγωγής


Τελικά τι σημαίνει εξ αποστάσεως εκπαίδευση για την οποία οι περισσότεροι εκπαδευτικοί προσπαθούν, δουλεύουν, προβληματίζονται και συζητούν μεταξύ τους.
Γράφει η Μαίρη Λεοντσίνη*

Ξαφνικά χρησιμοποιήσαμε τις πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης, τα δωμάτια των σπιτιών μας έγιναν χώροι δουλειάς, με τη φόρμα ή την πιτζάμα από τη μέση και κάτω, και φουλάρια, εσάρπες, σακάκια και γραβάτες από τη μέση και πάνω, αρχίσαμε να κάνουμε μάθημα, «συνεχίσαμε» τα μαθήματά μας, τις επιβλέψεις εργασιών και τα ερευνητικά πραγράμματά μας μπροστά στις οθόνες μας. Στις οθόνες αυτές, βλέπουμε μαθητ-ές, -ριες, φοιτητ-ές, -ριες, συνεργάτ-ες, -ριες, ακούμε γάτες και σκύλους, απορροφητήρες, χτυπάνε τηλέφωνα, περνάνε μαμάδες, μπαμπάδες, βλέπουμε πρόσωπα, αλλά και κλειστές κάμερες. Και σα να μη συμβαίνει τίποτα

Πέμπτη 16 Απριλίου 2020

16-04-20 Πρόσκληση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, ΚΕΣΥ, ΣΜΕΑΕ και ΕΕΕΕΚ, Μουσικά, Καλλιτεχνικά και Εκκλησιαστικά Σχολεία για το διδακτικό έτος 2020-2021.

document 1
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων στο πλαίσιο της διαδικασίας διενέργειας των αποσπάσεων για το διδακτικό έτος 2020-2021
κ α λ ε ί
τους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι επιθυμούν, να υποβάλουν αίτηση απόσπασης για το διδακτικό έτος 2020-2021, για τις ακόλουθες περιπτώσεις:
α) από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ
β) σε ΚΕΣΥ
γ) σε ΣΜΕΑΕ και ΕΕΕΕΚ
δ) σε Μουσικά Σχολεία
ε) σε Καλλιτεχνικά Σχολεία και
στ) σε Εκκλησιαστικά Σχολεία.

Δείτε την εγκύκλιο σε μορφή pdf 
 Προθεσμία υποβολής αιτήσεων ορίζεται: από 30-04-2020 και ώρα 12:00 μέχρι 11-05-2020 και ώρα 12.00.

16-04-20 Πρόσκληση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων σε υπηρεσίες και φορείς αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για το σχολικό έτος 2020-2021

document 1

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων καλεί τους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι επιθυμούν να αποσπασθούν στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (Οργανικές μονάδες της Κεντρικής Υπηρεσίας, οργανικές μονάδες της Γενικής Γραμματείας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης), στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στις ανεξάρτητες ή αποκεντρωμένες υπηρεσίες και σε εποπτευόμενα νομικά πρόσωπα δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου και να προσφέρουν υπηρεσία κατά το σχολικό έτος 2020-21, να υποβάλουν αίτηση από 30-04-2020 και ώρα 12:00 μέχρι 07-05-2020 και ώρα 12.00.
Δείτε την εγκύκλιο σε μορφή pdf 

16-04-20 Αποσπάσεις Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) σε φορείς για το σχολικό έτος 2020-2021

document 1

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται η έκδοση της εγκυκλίου των αποσπάσεων σε υπηρεσίες και φορείς αρμοδιότητάς του για το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) και το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) για το σχολικό έτος 2020-2021.
Δείτε την εγκύκλιο σε μορφή pdf 
Η αίτηση σε μορφή doc
Οι αιτήσεις απόσπασης υποβάλλονται σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην εγκύκλιο και η προθεσμία υποβολής τους ορίζεται από την Πέμπτη 30 Απριλίου έως και την Πέμπτη 7 Μαΐου 2020.

Κολλημένο στην οθόνη; Τι πρέπει να προσέξετε

Τρίτη 14 Απριλίου 2020

Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Δωρεάν ελληνικές ταινίες από το 60ό ΦΚΘ και ταινίες για παιδιά

Μένουμε σπίτι: Οι ψηφιακές προβολές του ΥΠΠΟ για την Μεγάλη Εβδομάδα -Κατάνυξη [πρόγραμμα]

Μένουμε σπίτι: 6 ιδέες για να περάσουμε ευχάριστα και δημιουργικά με τα παιδιά μας!


Ζευγαρι με μάσκες πίνει milkshake 

Αυτή την περίοδο που μένουμε σπίτι με τα παιδιά λόγω κορωνοϊού, ίσως κάποιες στιγμές νιώθουμε πως οι ώρες περνούν αργά και βασανιστικά. Τι να κάνουμε λοιπόν στο σπίτι τόσες ώρες και μάλιστα με μικρά παιδιά που έχουν μόνιμα στο στόμα ένα «θέλω»;

Πάμε να δούμε 6 ιδέες για να κάνουμε το «Μένουμε Σπίτι» με τα παιδιά περισσότερο διασκεδαστικό και δημιουργικό και μάλιστα χωρίς κόστος.

Γεια σου, με λένε Κορώνα! Μία ιστορία για παιδιά από τη Βελγίδα ψυχολόγο Lies Scaut που μετέφρασε και επιμελήθηκε στα Ελληνικά ο Σύλλογος Ελλήνων Ψυχολόγων...

corona
«Γεια σου, με λένε Κορώνα!»
Μία ιστορία για παιδιά από τη Βελγίδα ψυχολόγο Lies Scaut που μετέφρασε και επιμελήθηκε στα Ελληνικά ο Σύλλογος Ελλήνων Ψυχολόγων, για να βοηθήσει τους ψυχολόγους, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς να συζητήσουν με τα παιδιά για με τον κορωνοϊό. Τα παιδιά αρχικά μαθαίνουν και ενημερώνονται για τον κορωνοϊό και για το πώς να προφυλαχθούν από αυτόν. Στη συνέχεια τους δίνεται η δυνατότητα να εκφράσουν στους ενήλικες τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους, να μοιραστούν τις απορίες τους για ό,τι τους μπερδεύει, να βρουν λύσεις για να αντιμετωπίσουν τον φόβο, τον θυμό, το άγχος και την λύπη.
Έχει μεταφραστεί σε περίπου 30 γλώσσες και διανέμεται δωρεάν σε όλες τις χώρες.
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλη την ιστορία.