Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015

 
Ο Άγιος Βαλεντίνος μπορεί να μην αναγνωρίζεται από την ορθόδοξη εκκλησία, αλλά η γιορτή των Ερωτευμένων δεν γνωρίζει θρησκευτικά σύνορα. Ουσιαστικά πρόκειται για τον εορτασμό της μνήμης ενός καθολικού ιερέα του Βαλεντίνου, ο οποίος μαρτύρησε για την πίστη του, το 270 μ.Χ. στους διωγμούς του αυτοκράτορα Κλαύδιου.
Ο Βαλεντίνος καταδικάστηκε σε θάνατο, επειδή τελούσε γάμους ανάμεσα σε ζευγάρια, διαδίδοντας και στερεώνοντας έτσι τη χριστιανική πίστη. Πως όμως κατέληξε να γίνει ο προστάτης των ερωτευμένων. Ουσιαστικά η Καθολική εκκλησία όρισε τον εορτασμό της μνήμης του στις 14 Φεβρουαρίου, ημερομηνία που συμπίπτει με μια παγανιστική τελετή γονιμότητας, τα Λουπερκάλια.
Υπάρχουν διάφοροι θρύλλοι για τη ζωή του Αγίου. Μία ιστορία θέλει τον Άγιο να παρεμβαίνει σε καυγά ερωτευμένων προκειμένου να επέλθει μεταξύ τους ειρήνη. Συγκεκριμένα η ιστορία αναφέρει πως «Ο άγιος κάποια μέρα ενώ καλλιεργούσε στον κήπο του τριαντάφυλλα, άκουσε ένα ζευγάρι να μαλώνει πολύ έντονα. Εκείνος έκοψε ένα τριαντάφυλλο, βγήκε στο δρόμο πλησίασε το ζευγάρι και τους παρακάλεσε να τον ακούσουν. Τους πρόσφερε το τριαντάφυλλο τους ευλόγησε και η αγάπη επανήλθε ανάμεσα τους, λίγο αργότερα αυτοί επέστρεψαν και ζήτησαν στον άγιο να ευλογήσει το γάμο τους».

Η Μουσική στον Κινηματογράφο Ρέι (Ray), Κυριακές στο πανί

Αρχική 

 
Ώρα Προβολής 8:30 μ.μ.
Πολιτιστικός Πολυχώρος «Δ. Χατζής»
Είσοδος ελεύθερη
Διοργάνωση: Π.Κ.Δ.Ι.
Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2015
Η Μουσική στον Κινηματογράφο
Ρέι (Ray),
Τέιλορ Χάκφορντ,
ΗΠΑ, 2004, 152'

 

Η διάρκεια ζωής του «φρέσκου» γάλακτος ξανά στο τραπέζι


 

 Πριν καλά καλά περάσουν δύο ημέρες από την αναχώρηση του γενικού γραμματέα του ΟΟΣΑ Ανχελ Γκουρία, παρουσία του οποίου ο ίδιος ο πρωθυπουργός απαξίωσε την εργαλειοθήκη ανταγωνισμού, η κυβέρνηση προσανατολίζεται στην κατάργηση ενός εκ των μέτρων που βασίστηκαν στις συστάσεις του διεθνούς οργανισμού. Ο λόγος για τη διάρκεια ζωής του παστεριωμένου, του λεγόμενου «φρέσκου» γάλακτος, την οποία η κυβέρνηση σχεδιάζει να επαναφέρει στις πέντε από τις επτά ημέρες που είναι σήμερα, σύμφωνα τουλάχιστον με όσα δήλωσε εις εκ των αρμοδίων υπουργών.

Σε συνέντευξή του στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο αναπληρωτής υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Ευάγγελος Αποστόλου, ερωτηθείς σχετικά τόνισε: «Εκ των πραγμάτων είμαστε υποχρεωμένοι να δούμε την επαναφορά στις πέντε ημέρες. Θα το δούμε άμεσα. Δεν υπήρξε βελτίωση ούτε στην τιμή του γάλακτος από την πλευρά του καταναλωτή πόσο μάλλον όταν στον ίδιο τον παραγωγό υπήρξε μείωση της τιμής πώλησης του γάλακτος, άρα διπλό πρόβλημα».

Υπενθυμίζεται ότι η αρχική πρόταση του τότε υπουργείου Ανάπτυξης, βασισμένη στις συστάσεις του ΟΟΣΑ προέβλεπε ότι η διάρκεια ζωής του παστεριωμένου γάλακτος δεν θα καθορίζεται από το κράτος, αλλά από τον παραγωγό αναλόγως της μεθόδου παστερίωσης που χρησιμοποιεί. Υπό την απειλή της μη υπογραφής του νομοσχεδίου από τον πρώην υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης Αθ. Τσαυτάρη -και ενώ ήδη είχε παραιτηθεί σε ένδειξη διαμαρτυρίας ο τότε αναπληρωτής υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Μ. Χαρακόπουλος- και τον κίνδυνο καταψήφισης του νομοσχεδίου, η ρύθμιση που τελικά υιοθετήθηκε με τον νόμο 4254/2014 ήταν απλώς η αύξηση της μέγιστης διάρκειας ζωής του παστεριωμένου γάλακτος από τις πέντε στις επτά ημέρες.

Η σύσταση του ΟΟΣΑ είχε γίνει με στόχο την αύξηση των εισαγόμενων προϊόντων και συνακόλουθα τη μείωση της τιμής του «φρέσκου» γάλακτος, με δεδομένο ότι η Ελλάδα συγκαταλεγόταν στις τρεις ακριβότερες χώρες σε ό,τι αφορά το βασικό αυτό προϊόν. Ως γνωστόν, βεβαίως, οι τιμές στο γάλα υποχώρησαν, όχι όμως λόγω της ρύθμισης αλλά λόγω της άτυπης «συμφωνίας κυρίων» μεταξύ Γ. Γιακουμάτου - λιανεμπόρων - βιομηχανίας, την οποία ο πρώην υφυπουργός Ανάπτυξης «βάφτισε» εταιρική κοινωνική ευθύνη.

Πηγή:

Τα καλύτερα χειρότερα δώρα για τη μέρα του Αγίου Βαλεντίνου


Τα καλύτερα χειρότερα δώρα για τη μέρα του Αγίου Βαλεντίνου 


Δημήτρης Βαρελάς

 Αυτά είναι ορισμένα εξαιρετικά παραδείγματα δώρων προς αποφυγή για τους πανταχού ερωτευμένους

Έφτασε και πάλι αυτή η μέρα του χρόνου. 14 Φεβρουαρίου. Εμπορική καταναλωτική εορτή ή ημέρα επιβεβαίωσης του έρωτα ενός ζευγαριού;
Όπως και να΄χει δωράκια είθισται να ανταλλάσσονται και πολλοί λένε πως το να μην κάνει κάποιος έστω ένα συμβολικό δώρο κρύβει παγίδες... Μήπως όμως το κανένα δώρο είναι πολύ καλύτερη επιλογή από τα περισσότερα παρακάτω παραδείγματα;...

Πηγή:

Γερμανία: «Οι Έλληνες δεν θέλουν να την αποκαλούμε τρόικα, εμείς θα την λέμε "οι θεσμοί"»


Γερμανία: «Οι Έλληνες δεν θέλουν να την αποκαλούμε τρόικα, εμείς θα την λέμε "οι θεσμοί"» 


Ο ΟΟΣΑ δεν μπορεί να αναλάβει το ρόλο της τρόικα στην Ελλάδα, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο Τύπου του υπουργείου Οικονομικών της Γερμανίας

Μπορεί ο Αλέξης Τσίπρας και τα στελέχη της κυβέρνησης να τονίζουν πως η τρόικα και το μνημόνια δεν υπάρχουν πια, ωστόσο, οι Ευρωπαίοι εταίροι τους έχουν διαφορετική άποψη και δεν διστάζουν να την εκφράσουν με καυστικό -σε ορισμένες περιπτώσεις- τρόπο.
Το πρωί της Παρασκευής, λίγη ώρα αφότου ξεκίνησαν οι συνομιλίες ανάμεσα σε Έλληνες εμπειρογνώμονες και τα τεχνικά κλιμάκια του ΔΝΤ, της ΕΚΤ και της Κομισιόν στις Βρυξέλλες -με σκοπό να καθοριστούν οι λεπτομέρειες του ελληνικού ζητήματος για  Eurogroup της Δευτέρας- αξιωματούχος της Ε.Ε. δήλωσε χαρακτηριστικά πως: «Ξεκίνησε το τεχνικό έργο των θεσμικών οργάνων που παλαιότερα ήταν γνωστό με τη λέξη που αρχίζει από “Τ...”, με τις ελληνικές αρχές».
Εν όψει της κρίσιμης συνεδρίασης των υπουργών Οικονομικών της Ευρωζώνης της Δευτέρας, άλλος Ευρωπαίος αξιωματούχος, σκιαγραφώντας το πλαίσιο των διαπραγματεύσεων και την πιθανή ευελιξία, ώστε να ικανοποιηθεί κάθε πλευρά δήλωσε πως παρόλο που «το ελληνικό πρόγραμμα δεν είναι η Βίβλος και μπορεί να αλλάξει, η θεολογία πίσω από αυτό παραμένει η ίδια».
Λίγη ώρα αργότερα, ο εκπρόσωπος Τύπου του υπουργείου Οικονομικών της Γερμανίας, Μ. Γέγκερ, διεμήνυσε πως οι θεσμοί -ΕΕ, ΕΚΤ, ΔΝΤ- θα συνεχίσουν να εποπτεύουν το ελληνικό πρόγραμμα τονίζοντας, μάλιστα, ότι «ο ΟΟΣΑ δεν μπορεί να αναλάβει το ρόλο της τρόικα στην Ελλάδα»!
«Οι Έλληνες δεν θέλουν πια να την αποκαλούμε τρόικα γι' αυτό θα την αποκαλούμε "οι θεσμοί"», ανέφερε και πρόσθεσε: «Μπορούμε να μην την ονομάζουμε πια τρόικα, αλλά οι τρεις θεσμοί θα συνεχίσουν να εποπτεύουν το ελληνικό πρόγραμμα. Ο ΟΟΣΑ δεν μπορεί να αντικαταστήσει το ρόλο της τρόικας στην Ελλάδα».
Σημειώνεται πως ανάλογη δήλωση είχε κάνει και πριν από δύο ημέρες, λίγο πριν από το έκτακτο Eurogroup για την χώρα μας, ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, ο οποίος εμφανίστηκε προκλητικός, υπογραμμίζοντας ότι το ελληνικό πρόγραμμα θα συνεχίσει να εκτελείται από την Τρόικα, «την οποία προφανώς δε μπορούμε να την λέμε Τρόικα πια».

Πηγή:

Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Νηπιαγωγών ΕΑΕ) και Δασκάλων

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ypdvmth main foto 2015Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Νηπιαγωγών ΕΑΕ) και Δασκάλων στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - ΑΠ1, ΑΠ2, ΑΠ3» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013 για το διδακτικό έτος 2014-2015

Το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για το σχολικό έτος 2014-2015 προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές 17 Νηπιαγωγοί ΕΑΕ (ΠΕ60.50) και 95 Δάσκαλοι ΠΕ70 για την κάλυψη λειτουργικών αναγκών στην παράλληλη στήριξη - συνεκπαίδευση μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο πλαίσιο υλοποίησης των ανωτέρω Πράξεων.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από τη Δευτέρα 16 έως Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015οπότε και θα τοποθετηθούν με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης σε σχολικές μονάδες της περιοχής που προσλήφθηκαν μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.


Για τους πίνακες των ονομάτων πάτηστε εδώ.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ70-Δασκάλων και ΠΕ60-Νηπιαγωγών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ypdvmth main foto 2015Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ70-Δασκάλων και ΠΕ60-Νηπιαγωγών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

Το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για το σχολικό έτος 2014-2015 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές 69 εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων και 5 εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ60-Νηπιαγωγών για την κάλυψη λειτουργικών κενών σε σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από τη Δευτέρα 16 έως την Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015οπότε και θα τοποθετηθούν με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης σε σχολικές μονάδες της περιοχής που προσλήφθηκαν μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.


Για τους πίνακες των ονομάτων πάτηστε εδώ.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

Προσλήψεις 400 περίπου αναπληρωτών ΠΕ και ΔΕ για Γενική και Ειδική Αγωγή


Προσλήψεις,περίπου 400 αναπληρωτών ΠΕ και ΔΕ ,για Γενική και Ειδική Αγωγή(κυρίως παράλληλη) θα γίνουν ,πιθανόν,σήμερα αν προλάβουν να κάνουν την κατανομή και να "τρέξει" το σύστημα.Στην ΠΕ (Γενική και Ειδική Αγωγή) θα είναι, περίπου 250 ,εκ των οποίων 170 δάσκαλοι 25-30 νηπιαγωγοί και οι υπόλοιποι ειδικότητες.
Οι συνολικές πιστώσεις στην Ειδική Αγωγή είναι 175 για ΠΕ και ΔΕ και 50 για ΕΒΠ και ΕΕΠ.
Οι αριθμοί με επιφύλαξη,γιατί δεν έχει γίνει ακόμη η οριστική κατανομή.

Για τη βιαιοπραγία γονέα κατά Διευθυντή σχολείου στη Βέροια




Αθήνα 13/2/2015
Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
 
Θέμα: Για τη βιαιοπραγία γονέα κατά Διευθυντή σχολείου στη Βέροια

             Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. εκφράζει την αγανάκτηση και τη βαθιά ανησυχία που προκάλεσε στους εκπαιδευτικούς, το νέο περιστατικό βίας κατά εκπαιδευτικού, αυτή τη φορά σε σχολείο της Βέροιας.
             Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ημαθίας,  γονέας μαθητή βιαιοπράγησε και τραυμάτισε Διευθυντή σχολείου μέσα στο σχολικό χώρο.
            Το περιστατικό έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά παρόμοιων περιστατικών, όπου εκπαιδευτικοί γίνονται δέκτες βίαιης συμπεριφοράς από γονείς κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους. Όπως έχουμε τονίσει και στο παρελθόν οι συμπεριφορές αυτές είναι, στη συντριπτική τους πλειοψηφία, αποτέλεσμα της στοχοποίησης που έχουν υποστεί οι  εκπαιδευτικοί από το Υπουργείο Παιδείας τα τελευταία χρόνια  και της συνεχιζόμενης οικονομικής και επιστημονικής υποβάθμισής τους που οδηγεί σε μια ανάλογη κοινωνική υποβάθμιση και στοχοποίηση.
            Θεωρούμε ότι η πολιτεία και ιδιαίτερα το Υπουργείο Παιδείας οφείλει να θέσει ως προτεραιότητα τη φροντίδα για την αλλαγή αυτού του άσχημου κλίματος αποκαθιστώντας, όπως είναι δίκαιο, τη θέση των εκπαιδευτικών. Θα πρέπει, επίσης, να ληφθεί μέριμνα για τη διαφύλαξη της ομαλής λειτουργίας των σχολικών μονάδων έναντι επιθετικών ενεργειών και συμπεριφορών που βάζουν σε κίνδυνο μαθητές, εκπαιδευτικούς και την ομαλή λειτουργία των σχολείων.

Από τη Δ.Ο.Ε. 

Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

Η μυωπία έχει και μια... ταξική διάσταση, αφού η εργατική τάξη έχει καλύτερη όραση από τη μεσαία


Ahmed Aboutaleb, mayor of Rotterdam, (not pictured) presents the first firework glasses to children at an elementary school in Rotterdam, The Netherlands, 10 December 2012. Some 53,000 children of Rotterdam will receive free firework glasses. Relatively many children suffer eye injuries during the lighting of fireworks.  EPA/ARIE KIEVIT 

 Οι νέοι που προέρχονται από εργατικά και γενικώς από μη προνομιούχα κοινωνικά στρώματα έχουν καλύτερη όραση και πάσχουν σπανιότερα από μυωπία, σε σχέση με τους συνομηλίκους τους της μεσαίας τάξης, σύμφωνα με μια νέα κινεζοαμερικανική επιστημονική έρευνα.Η μελέτη -μία από τις μεγαλύτερες του είδους της μέχρι σήμερα - δείχνει ότι η μυωπία έχει και... μια ταξική διάσταση, κάτι που ίσως οφείλεται στο ότι τα παιδιά της μεσαίας τάξης μένουν κλεισμένα στο σπίτι και διαβάζουν περισσότερο από ό,τι της εργατικής - με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την όρασή τους.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον καθηγητή Νάθαν Κόνγκντον του Πανεπιστημίου Σουν Γιατ-Σεν της Γκουανγκτσού, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό «Ophthalmology» της Αμερικανικής Ακαδημίας Οφθαλμολογίας, μελέτησαν περίπου 20.000 νέους (μαθητές και φοιτητές) και διαπίστωσαν ότι η μυωπία εμφανίζεται με σχεδόν διπλάσια συχνότητα στις περιοχές μεσαίου εισοδήματος (23%) από ό,τι στις περιοχές χαμηλού εισοδήματος (13%).


Πηγή:  amna logo

Αγενείς οι Ελληνες, επικίνδυνοι οι Ιταλοί στην οδήγηση

ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ

Αγενείς οι Ελληνες, επικίνδυνοι οι Ιταλοί στην οδήγηση

Οι Σουηδοί έχουν την πιο υπεύθυνη συμπεριφορά στους δρόμους, οι Ιταλοί την πιο επικίνδυνη και οι Έλληνες είναι πρωταθλητές της «αγενούς συμπεριφοράς», εκτιμούν οι Ευρωπαίοι σε μια δημοσκόπηση που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα από το ίδρυμα Vinci auroroutes.

Αγενείς οι Ελληνες, επικίνδυνοι οι Ιταλοί στην οδήγηση
Ερωτηθέντες σχετικά με τη χώρα στην οποία οι οδηγοί είναι οι πιο υπεύθυνοι, οι Ευρωπαίοι επέλεξαν στην πρώτη θέση τη Σουηδία (37%), τη Γερμανία (27%), μετά τη Βρετανία και την Ολλανδία (11%), σύμφωνα με την έρευνα αυτή.
Ως τη χώρα με «τους πιο ανεύθυνους οδηγούς», οι ερωτηθέντες δείχνουν την Ιταλία (31%) ενώ και το 58% των Ιταλών αναφέρουν επίσης τη χώρα τους. Οι Έλληνες έρχονται στη δεύτερη θέση με 20%.
Η συνηθέστερη «αγενής συμπεριφορά» στο τιμόνι είναι η εξύβριση άλλων οδηγών: «56% των Ευρωπαίων αναγνωρίζουν πως το κάνουν τουλάχιστον κατά καιρούς». Οι πρωταθλητές εδώ είναι οι Έλληνες: 74% παραδέχονται πως το κάνουν.
Συνολικά στις 10 χώρες στις οποίες πραγματοποιήθηκε η έρευνα αυτή, 45% των Ευρωπαίων θεωρούν ότι θα είναι δύσκολο να μειωθεί πολύ ο αριθμός των ανθρώπων που σκοτώνονται σε τροχαία, καθώς «οι δρόμοι είναι οπωσδήποτε επικίνδυνοι».
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από το ινστιτούτο Ipsos και στη διάρκειά της ερωτήθηκαν μέσω Ίντερνετ 10.000 Ευρωπαίοι σε δέκα χώρες (Γαλλία, Βέλγιο, Γερμανία, Βρετανία, Ιταλία, Ισπανία, Σουηδία, Ολλανδία, Ελλάδα και Πολωνία) για τη συμπεριφορά τους στο τιμόνι.
Πηγή:  ethnos.gr

4ο Δημοτικό: Αφήνουν πίσω τους τη μέρα της φωτιάς


Η ημερομηνία της παρολίγον τραγωδίας «10 Ιανουαρίου 2015», έμεινε γραμμένη στον πίνακα μίας από τις σχολικές αίθουσες που καταστράφηκαν ολοσχερώς από την πυρκαγιά στο 4ο Δημοτικό σχολείο στα Λακκώματα. 
Μία ημερομηνία που ευτυχώς δε θα μείνει στην ιστορία ως ένα τραγικό συμβάν, αλλά ως ένα περιστατικό, στο οποίο έγινε ο καλύτερος δυνατός χειρισμός για να μην υπάρξουν θύματα ή τραυματισμοί.
Ο χειρισμός του περιστατικού από τους 14 εκπαιδευτικούς του σχολείου ήταν υποδειγματικός και έγινε την κατάλληλη στιγμή, καθώς ήδη οι υψηλές θερμοκρασίες που είχαν αναπτυχθεί στην ξύλινη στέγη, είχαν ως αποτέλεσμα να σπάνε τα κεραμίδια που εκτοξεύονταν στην αυλή του σχολείου, αλλά και στο πεζοδρόμιο.
Το Ανακριτικό τμήμα της Πυροσβεστικής έχει ήδη ξεκινήσει την προανακριτική διαδικασία για τον εντοπισμό της αιτίας πρόκλησης της πυρκαγιάς, ενώ δόθηκε ήδη και σχετική εισαγγελική εντολή για τυχόν ευθύνες που μπορεί να υπάρχουν και οι οποίες θα πρέπει να αποδοθούν.
Άλλωστε από την πρώτη στιγμή διαδόθηκε η πληροφορία, ότι κάποιο πρόβλημα είχε εντοπιστεί στην καμινάδα του λέβητα και γι’ αυτό είχε επισκεφθεί το σχολείο, χωρίς όμως να μπορέσει να παρέμβει, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών και συνεργείο του δήμου Ιωαννιτών.
Εν αναμονή της υλοποίησης της μετεγκατάστασης του σχολείου στο νέο κτηριακό συγκρότημα της Ανατολής, ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων Νίκος Κολιός, αναφέρθηκε στην ψύχραιμη αντιμετώπιση του περιστατικού, αλλά και στην αγωνία όλων των υπευθύνων, μέχρι να επιβεβαιωθεί, ότι όλοι οι μαθητές ήταν καλά στην υγεία τους.
«Στα 32 χρόνια της υπηρεσιακής μου καριέρας δεν έχω περάσει ποτέ άλλοτε τέτοια αγωνία. Ήταν μία συγκλονιστική, μοναδική στιγμή, όταν έφτασα στο σχολείο και είδα την κατάσταση, έχοντας στο μυαλό μου μόνο το εάν υπάρχουν ή όχι παιδιά μέσα στο κτήριο, αν έχουν μεταφερθεί με ασφάλεια, εάν υπάρχουν τραυματισμοί ή όχι. Ευτυχώς όλα πήγαν καλά», τόνισε ο κ. Κολιός, που στάθηκε στη σπουδαιότητα της συνεχούς ενημέρωσης των μαθητών και των ασκήσεων εκκένωσης που γίνονται σε όλες τις μονάδες.
«Το χθεσινό περιστατικό μας έδειξε πόσο μετρά η πρόληψη και η εκπαίδευση. Δεν πρόκειται να περιοριστούμε μόνο στα τυπικά, αλλά θα εντάξουμε αυτή τη διαδικασία σε ειδικά project, για την εκκένωση των κτηρίων, όταν παρίσταται έκτακτη ανάγκη».
Μεταφορά με ΚΤΕΛ – Ενδεχόμενο αποζημίωσης
Οι μαθητές θα παραλάβουν, όπως είπε ο κ. Κολιός, από την ημέρα που θα εγκατασταθούν στο νέο κτήριο, το σύνολο των βιβλίων τους που κάηκαν στη φωτιά, ενώ μέριμνα θα ληφθεί και για την αντικατάσταση των σχολικών τσαντών, που επίσης κάηκαν στη φωτιά.
Αναφορικά με τη μεταφορά των μαθητών, αυτή θα γίνει μόλις ολοκληρωθεί η προβλεπόμενη διαδικασία από την Περιφέρεια Ηπείρου, με πιθανούς ή μοναδικούς εν δυνάμει ενδιαφερόμενους το Αστικό και το Υπεραστικό ΚΤΕΛ αντίστοιχα. Η μεταφορά των 140 περίπου μαθητών και των συνοδών εκπαιδευτικών τους θα γίνεται καθημερινά από το σχολείο τους στην οδό Μολοσσών, στο νέο σχολικό κτήριο στην Ανατολή, όπως φυσικά και η επιστροφή μετά το πέρας των μαθημάτων τους.
Για να μην προκληθούν προβλήματα έχει ήδη γίνει και η σχετική προσυνεννόηση με το Τμήμα Τροχαίας Ιωαννίνων, ωστόσο είναι άγνωστο εάν η διαδικασία αυτή θα έχει ολοκληρωθεί ως την ερχόμενη Δευτέρα.
Σχετικά με τις εργασίες αποκατάστασης των ζημιών στο 4ο Δημοτικό, αυτές θα προϋπολογιστούν από σχετική τεχνική έκθεση, προκειμένου να ζητηθεί έκτακτη χρηματοδότηση από τον ΟΣΚ. Όμως, το κτήριο ανήκει στο Ίδρυμα «Βασίλειος Μελάς» και η χρήση του έχει παραχωρηθεί στο δήμο Ιωαννιτών και αυτό ενδέχεται να περιπλέξει κάπως την κατάσταση. Από την άλλη, οι διαδικασίες μπορεί να τρέξουν γρηγορότερα από το αναμενόμενο, εάν δοθεί και η αποζημίωση από την ασφαλιστική εταιρεία, στην οποία είναι ασφαλισμένο το κτήριο, με τις σχετικές συζητήσεις να έχουν ήδη ξεκινήσει μεταξύ του Ιδρύματος και της ασφαλιστικής εταιρείας.
Η Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση πάντως έχει έρθει ήδη σε επικοινωνία με το υπουργείο Παιδείας, που ενημέρωσε σχετικά με τη διαδικασία για την προμήθεια του εξοπλισμού του σχολείου με την ανακατασκευή του.
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Ιωαννίνων με ανακοίνωσή του συγχαίρει το διευθυντή και όλους τους εκπαιδευτικούς του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων για το θάρρος και την υπεύθυνη στάση που επέδειξαν στη μεγάλη πυρκαγιά που κατέστρεψε το σχολείο τους. «Απέδειξαν με τον καλύτερο τρόπο σε μια στιγμή κρίσης τόσο το υψηλό αίσθημα ευθύνης που τους διακρίνει όσο και την άρτια επαγγελματική τους κατάρτιση. Με ψυχραιμία και υποδειγματικό τρόπο εκκένωσαν το κτίριο και οδήγησαν τους μαθητές χωρίς να κινδυνεύσουν στον παιδικό σταθμό που βρίσκεται πολύ κοντά για να τους παραλάβουν στη συνέχεια οι γονείς τους με ασφάλεια», τονίζεται στην ανακοίνωση, στην οποία αποδίδει και τα εύσημα στην Πυροσβεστική Υπηρεσία που με την άμεση επέμβαση της και τη γρήγορη κατάσβεση της φωτιάς απέτρεψε τα χειρότερα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ από την Ελευθερία
Πηγή: 

"ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 2015" ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΙΠΕΜ/ΔΟΕ



Αθήνα,12/02/2015
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το Ινστιτούτο Παιδαγωγικών Ερευνών – Μελετών της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (Ι.Π.Ε.Μ./Δ.Ο.Ε.), στο πλαίσιο των Πράξεων με τίτλο «Δράσεις ευαισθητοποίησης της εκπαιδευτικής κοινότητας από τους Κοινωνικούς Εταίρους, με αξιοποίηση της εμπειρίας του εκπαιδευτικού στην τάξη, στην Ελλάδα, αλλά και διεθνώς – Διακρατικές συνεργασίες κοινωνικών εταίρων στο χώρο της εκπαίδευσης» του Ε.Π. «Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση 2007-2013», πραγματοποίησε με απόλυτη επιτυχία τοδεύτεροκύκλο της ενδοσχολικής επιμόρφωσηςεννιακοσίωνσαράντα ενός (941) εκπαιδευτικών σε τριάντα έξι (36) τμήματα σε δώδεκα (12) διαφορετικές πόλεις των περιφερειών Ηπείρου, Θεσσαλίας και Δυτικής Μακεδονίας, την Παρασκευή 06/02/2015 και το Σάββατο 07/02/2015 (Παρασκευή 13/2/2015 και Σάββατο 14/2/15 για τη Φλώρινα).
Αξίζει να σημειωθεί ότι:
*       η συμμετοχή των επιμορφούμενων συναδέλφων ήταν εξαιρετικά μεγάλη, γεγονός που καταδεικνύει την ανάγκη διαρκούς και προγραμματισμένης ενδοσχολικής επιμόρφωσης στα πλαίσια των αποφάσεων του κλάδου και της ΔΟΕ.
*       οι θεματικές σχεδιάστηκαν μετά από ανίχνευση ενδιαφέροντος σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς και τους συλλόγους εκπαιδευτικών Π.Ε.
*       ως επιμορφωτές ορίστηκαν, εκτός από μέλη ΔΕΠ, συνάδελφοι της βάσης των εκπαιδευτικών με αυξημένα προσόντα.
Η επιμόρφωση περιελάμβανε τις θεματικές ενότητες : α) «Σχολική Βία και Εκφοβισμός»(bullying) σε επτά (7) τμήματα, β) «Εκπαιδευτική Ηγεσία» σε πέντε (5) τμήματα γ) «Οικογένεια και Σχολείο – Διαχείριση προβληματικής συμπεριφοράς στο σχολείο και την Οικογένεια» σε εννέα (9) τμήματαδ) «Ψηφιακές τεχνολογίες και αξιοποίησή τους στην εκπαιδευτική πρακτική» σε τέσσερα (4) τμήματα ε) «Εκπαίδευση και ειδική Αγωγή: Διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές – Αυτισμός – Σύνδρομο Asperger : Ανίχνευση, υποστήριξη, πρώτη παρέμβαση στο σχολικό Περιβάλλον»σε έξι (6) τμήματα στ) «Ζητήματα Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού και Εργασιακές Σχέσεις στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση» σε τέσσερα (4) τμήματα και ζ) «Πολυπολιτισμικό μαθητικό δυναμικό και διαπολιτισμική εκπαίδευση – Διαχείριση ετεροτήτων και διακρίσεων στην εκπαίδευση» σε ένα (1) τμήμα.
Αναλυτικά τα προγράμματα επιμόρφωσης πραγματοποιήθηκαν:
1.         Στα Ιωάννινα, στο 27ο Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων, με 8 τμήματα.
2.         Στην Ηγουμενίτσα στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Ηγουμενίτσας με 1 τμήμα
3.         Στη Λάρισα, στο 42ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας, με 4 τμήματα.
4.         Στην Πρέβεζα , στο 5ο Δημοτικό Σχολείο Πρεβέζης, με 3 τμήματα.
5.         Στην Άρτα, στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Άρτας, με 4 τμήματα.
6.         Στη Φιλιππιάδα στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Φιλιππιάδας με 2 τμήματα
7.         Στη Φλώρινα, στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας, με 2 τμήματα.
8.         ΣταΓρεβενά , στο 6ο Δημοτικό Σχολείο Γρεβενών  με 1 τμήμα.
9.         Στην Πτολεμαΐδα, στο 11ο Δημοτικό Σχολείο Πτολεμαΐδας, με 4 τμήματα.
10.    Στην Κοζάνη, στο 9οκαι 12οΔημοτικό Σχολείο Κοζάνης, με 3 τμήματα.
11.    Στον Βόλο, στο 16οκαι 30οΔημοτικό Σχολείο Βόλου, με 2 τμήματα.
12.    Στα Τρίκαλα, στο 3ο – 32ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων, με 2 τμήματα.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ι.Π.Ε.Μ./Δ.Ο.Ε. αισθάνεται την ανάγκη  να ευχαριστήσει όλες και όλους τους συναδέλφουςεκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που συμμετείχαν στις ενδοσχολικές επιμορφωτικές δράσεις, τους επιμορφωτές και τις επιμορφώτριες, τους Διευθυντές και Διευθύντριες των σχολικών μονάδων για την άψογη συνεργασία και φιλοξενία τους, τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και τους Αιρετούς του Κλάδου για τη συμβολή τους.
Ενημερώνουμε ότι η επόμενηφάση της δια ζώσης επιμόρφωσης θα πραγματοποιηθεί στις ίδιες πόλεις την Παρασκευή 27 και το Σάββατο 28 Μαρτίου2015
Παράλληλα σας γνωρίζουμε ότι προετοιμάζεται τρίτος κύκλος επιμόρφωσης που προγραμματίζεται για τονΑπρίλιο – Μάιο  του 2015, για τον οποίο, σύντομα, θα αναρτηθεί πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος στην ιστοσελίδα του Ι.Π.Ε.Μ./Δ.Ο.Ε.
Για το I.Π.Ε.Μ./Δ.Ο.Ε.

2.600 τα κενά εκπαιδευτικών στην Π.Ε.

Παληγιάννης Βασίλειος
Αιρετός Κ.Υ.Σ.Π.Ε.                 
Τηλ. 6974750409
Fax: 2103442287


e-mail: paligiannis@hotmail.gr                                            Αθήνα, 11/02/2015


Αν και βρισκόμαστε στα μέσα Φεβρουαρίου, δυστυχώς τα κενά εκπαιδευτικών ανέρχονται σε 2.600. Συγκεκριμένα, με βάση στοιχεία του Υπουργείου Παιδείας, από τη Γενική Εκπαίδευση απουσιάζουν 973 εκπαιδευτικοί και από την Ειδική Αγωγή 1.615.
Δεν χρειάζονται λόγια…
Η νέα πολιτική ηγεσία για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων θα πρέπει να προχωρήσει στην κάλυψη όλων των κενών με τη διασφάλιση νέων πιστώσεων για προσλήψεις αναπληρωτών.
Ταυτόχρονα, η νέα πολιτική ηγεσία, πιστεύω θα κατανοήσει πως η κάλυψη των κενών με προσλήψεις αναπληρωτών είναι μια προσωρινή λύση. Γι’ αυτό πρέπει άμεσα να δρομολογήσει τις διαδικασίες για μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση με βάση το 60/40.
Η ομηρία χιλιάδων νέων εκπαιδευτικών πρέπει να τελειώσει.
Παράλληλα, καθίσταται αναγκαία η επανεξέταση θεμάτων που έχουν σχέση με τις πρόχειρες και αποσπασματικές ρυθμίσεις Λοβέρδου, όπως η μη αναγνώριση της προϋπηρεσίας της περιόδου 2010-2012, ο διπλασιασμός της μοριοδότησης των σχολικών μονάδων Ι, Θ κλπ.
Είναι μια ευκαιρία για τη νέα πολιτική ηγεσία να αποδείξει έμπρακτα το ενδιαφέρον της για τη Δημόσια Εκπαίδευση και να συμβάλλει στην αναβάθμισή της.


Πάντα στη διάθεσή σας


 Παληγιάννης Βασίλειος

Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Πρόσκληση σε ημερίδα με θέμα: Παιδική παχυσαρκία και παρεμβάσεις υγείας στα σχολεία

Αγώνας δρόμου για τη μεταστέγαση του 4ου Δημοτικού Σχολείου



Σύνταξη: Αποστόλης Τζελέτας   
Τετάρτη, 11 Φεβρουάριος 2015 
3596654606.jpgΣε αγώνα δρόμου έχει επιδοθεί ο Δήμος Ιωαννιτών, προκειμένου να καταστεί το ταχύτερο δυνατόν λειτουργικό το νέο Γυμνάσιο Ανατολής, κτήριο στο οποίο θα μεταστεγαστεί το 4ο Δημοτικό Σχολείο
Ιωαννίνων μετά τη φωτιά που εκδηλώθηκε χθες το πρωί.
Ήδη από το πρωί ξεκίνησαν παρεμβάσεις για τον καθαρισμό του χώρου, για τον εφοδιασμό με πετρέλαιο και για τη μεταφορά θρανίων και γραφείων, ενώ βελτιώνεται και η πρόσβαση, ώστε να μην υπάρξει κανένα απολύτως πρόβλημα. Μια πρώτη εκτίμηση είναι πως οι απαιτούμενες ενέργειες θα ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος της εβδομάδας και από τη Δευτέρα το σχολείο θα είναι σε θέση να δεχθεί τους μαθητές. Αυτό, βέβαια, μένει να αποδειχθεί, ενώ και οι γονείς θέλουν τα πάντα να είναι έτοιμα και να μην υπάρξουν βεβιασμένες κινήσεις.
Σήμερα το πρωί στο νέο Γυμνάσιο Ανατολής βρέθηκαν ο Αντιδήμαρχος Παιδείας Παντελής Κολόκας, ο Πρόεδρος της Ενιαίας Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Ιωαννιτών Βασίλης Τσαμπαλάς, ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας Δημήτρης Κατηρτσίδης και ο Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου Δημοτικού Σχολείου Χρήστος Παργινός, προκειμένου να διευθετήσουν κάθε εκκρεμότητα. «Εκφράζουμε την πλήρη ικανοποίησή μας για τις ενέργειες της δημοτικής αρχής», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Παργινός.
«Όταν καίγεται ένα σχολείο, είναι συμφορά. Τη συμφορά, όμως, πρέπει να την αντιμετωπίζουμε όλοι μαζί και αυτό κάνουμε», τόνισε από την πλευρά του ο κ. Κολόκας και συμπλήρωσε πως είναι καλό και για το νέο κτήριο να λειτουργήσει, από τη στιγμή που υπάρχει η εκκρεμότητα με το Πρότυπο Πειραματικό Λύκειο που ο Δήμος έχει προτείνει να στεγαστεί στην Ανατολή, ενώ στις ενέργειες που πρέπει να γίνουν, αναφέρθηκε ο κ. Τσαμπαλάς.
ΠΗΓΗ: 

Έπιασαν τόπο η ψυχραιμία και η άσκηση ετοιμότητας



Τετάρτη, 11 Φεβρουάριος 2015

Ρεπορτάζ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

Το μικρότερο δυνατό κακό ήταν αυτό που έγινε τελικά με την φωτιά που ξέσπασε στην κεραμοσκεπή του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων στα Λακκώματα, που προκάλεσε μόνο σοβαρές υλικές ζημιές, καθιστώντας το σχολείο ακατάλληλο, άγνωστο για πόσο χρονικό διάστημα.
Το σημαντικότερο όλων είναι πως κανένα από τα 123 παιδιά που βρισκόταν στις αίθουσες και στον αύλειο χώρο του σχολείου, όπως και κανείς από τους 14 εκπαιδευτικούς δεν έπαθε το παραμικρό, καθώς εφαρμόστηκε άψογα το σχέδιο εκκένωσης του σχολείου.
Στιγμές αγωνίας έζησαν οι γονείς και οι συγγενείς των μαθητών που ειδοποιήθηκαν από τους εκπαιδευτικούς για το συμβάν και έσπευσαν στον γειτονικό βρεφονηπιακό σταθμό για να παραλάβουν τα παιδιά τους. Ευτυχώς, όλα κύλησαν ομαλά και αποδείχθηκε πως και η ψυχραιμία των εκπαιδευτικών αλλά και των μαθητών, όπως επίσης και τα μαθήματα στην άσκηση που έγινε πριν από λίγες ημέρες με την Πυροσβεστική έπιασαν τόπο.
Πρώτα καπνός, μετά φωτιά
Η φωτιά ξέσπασε περίπου στις 9.30, όταν άρχισε να βγαίνει καπνός από την καμινάδα του καλοριφέρ. Στις 9.45 σύμφωνα και με τον διοικητή της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ιωαννίνων Γ. Χαβέλα ειδοποιήθηκε η υπηρεσία, που μόλις έφτασε διαπίστωσε αφενός πως το κτίριο είχε εκκενωθεί και αφετέρου πως οι φλόγες ξεπηδούσαν από την ξύλινη στέγη.
Άμεσα ξεκίνησε η επιχείρηση κατάσβεσης με οκτώ υδροφόρα οχήματα, ένα βραχιονοφόρο και 32 συνολικά πυροσβέστες. Η φωτιά σβήστηκε μετά από σχεδόν 2 ώρες, όμως πρόλαβε να καταστρέψει την στέγη και τις αίθουσες του 1ου ορόφου, μαζί με τα εποπτικά υλικά που υπήρχαν σε αυτές.
Ο κ. Χαβέλας τόνισε πως είναι νωρίς για να διευκρινιστούν τα αίτια της πυρκαγιάς, όμως όπως ανέφεραν εκπαιδευτικοί αλλά και γονείς, τις τελευταίες ημέρες είχε εντοπιστεί κάποιο σχετικό πρόβλημα στην καμινάδα και γι’ αυτό είχε ειδοποιηθεί και αρμόδιο συνεργείο του Δήμου Ιωαννιτών.
Στην ψύχραιμη αντίδραση των εκπαιδευτικών στάθηκε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Παιδείας Παντελής Κολόκας, τηρώντας στάση αναμονής για τα αίτια που προκάλεσαν την πυρκαγιά.
Μετεγκατάσταση στην Ανατολή
Άμεση ήταν και η κινητοποίηση του Δήμου Ιωαννιτών με την εκδήλωση της πυρκαγιάς. Στο σχολείο έσπευσαν αμέσως μόλις ειδοποιήθηκαν για την φωτιά, ο Δήμαρχος Ιωαννιτών, Θωμάς Μπέγκας, οι Αντιδήμαρχοι Παιδείας, Παντελής Κολόκας, Υποδομών, Γιάννης Λιόντος και Καθαριότητας, Δημήτρης Κατηρτσίδης, καθώς ο πρόεδρος της Α’ Βάθμιας Σχολικής Επιτροπής, Βασίλης Τσαμπαλάς και ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου.
Λίγη ώρα μετά την κατάσβεση της πυρκαγιάς πραγματοποιήθηκε ευρεία σύσκεψη προκειμένου να εξεταστούν όλα τα σενάρια για την ταχύτερη δυνατή επαναλειτουργία της σχολικής μονάδας σε άλλο κτιριακό συγκρότημα.
Η απόφαση που ελήφθη είναι η προσωρινή στέγαση του 4ου Δημοτικού Σχολείου στο νέο σχολικό κτίριο της Ανατολής.
Επειδή πρόκειται για καινούργιο κτίριο που δεν έχει λειτουργήσει μέχρι σήμερα, απαιτούνται αρκετές εργασίες εντός του κτιρίου και στον περιβάλλοντα χώρο, ώστε για να καταστεί λειτουργικό και ασφαλές για τα παιδιά.
Τέλος, για το θέμα της μεταφοράς των μαθητών στην Ανατολή, υπήρξε συνεργασία του Αντιδημάρχου Παιδείας, Παντελή Κολόκα, με την Αντιπεριφερειάρχη, Τατιάνα Καλογιάννη και θα ισχύσει και στην συγκεκριμένη περίπτωση η πάγια διαδικασία που ακολουθεί η Περιφέρεια για τη μεταφορά των μαθητών.
Αίτημα φύλαξης του κτιρίου
Από την πλευρά της η Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων τονίζει πως ο Διευθυντής και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου εφάρμοσαν τον επικαιροποιημένο εσωτερικό κανονισμό και το σχέδιο έκτακτης ανάγκης, ενώ με αίτησή της έχει ζητήσει από την Αστυνομική Δ/νση τη φύλαξη του σχολείου μέχρι την αποκατάσταση των ζημιών.
Από την Ελευθερία
ΠΗΓΗ: 

Επιμορφωτική Ημερίδα για τους Εκπαιδευτικούς της Π.Ε. με Θέμα:"Μελέτη Περιβάλλοντος και Φυσικές Επιστήμες στην Α΄ Δημοτικού"



ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ
Μελέτη Περιβάλλοντος και Φυσικές Επιστήμες
στην Α΄ Δημοτικού

Ιωάννινα, 24 Φεβρουαρίου 2015
Ώρα 8:30 π. μ.
στο
27ο Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων

Οργάνωση:
Σχολικοί Σύμβουλοι 1ης, 2ης, 3ης Εκπ/κής Περιφέρειας Ιωαννίνων
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
 Το Πρόγραμμα και η απόφαση

ΚΟΥΛΟΥΜΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΚΔΑΠ "ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ"




Αρχική
ΚΟΥΛΟΥΜΑ  ΓΙΑ  ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ "ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ"
  • Μαγικά  υλικά
Υπάρχουν  κάποια υλικά που όταν ακούνε γέλια  και παιδιά γίνονται μαγικά.
Ξυπνάν τα παραμύθια και  φτιάχνουνε γλυκά!!!!

Ένα  Ταξίδι  Παραμυθιού – Θεατρικού Παιχνιδιού - Μαγειρικής  και  Χρώματος.
Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου,  6.30-8.30 μ.μ
Για μικρά και Μεγάλα Νήπια
   
Η Μυστική Συνάντηση
Ήταν Απόκριες, όταν ένα σύγχρονο παραμύθι  ζητούσε  επίμονα να συναντήσει κρυφά την Κα Παράδοση.
Όταν αυτό έγινε-και… αντάμωσαν- η Μεγάλη Κυρία το συμπάθησε αμέσως, το εμπιστεύτηκε και του αποκάλυψε κάποια από τα πολύτιμα μυστικά της .

Συνδυασμός   Θεατρικής Έκφρασης,  Παραμυθιού και  Μαγειρικής.
Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου, 6.30-8.30 μ.μ.
Για παιδιά από Πρώτη μέχρι και  Τετάρτη Δημοτικού
Απαραίτητες οι κρατήσεις θέσεων στο τηλ:26510-74644, απογευματινές ώρες.
Δ/νση: Κατίνας Παξινού 8.

ΔΟΕ: Προγραμματικές δηλώσεις του νέου Υπουργού Παιδείας


Αρ. Πρωτ.1389
Αθήνα 11/2/2015
Προς
1. Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
2. Μ.Μ.Ε.


Θέμα: Προγραμματικές δηλώσεις του νέου Υπουργού Παιδείας
               
Με έκπληξη και αγανάκτηση οι εκπαιδευτικοί της Δημόσιας Εκπαίδευσης άκουσαν, τη δεύτερη ημέρα των προγραμματικών δηλώσεων στη Βουλή για τα ζητήματα της εκπαίδευσης (9-2-2015), τον Υπουργό Παιδείας κ. Αριστείδη Μπαλτά μεταξύ άλλων να τονίζει:
«… καλά σχολεία την εποχή μου ήταν τα δημόσια, ένα από τα μεγαλύτερα εγκλήματα αν μου επιτρέπεται η σχετική μεγαλοστομία είναι ότι από τότε μέχρι σήμερα, καλά σχολεία είναι τα ιδιωτικά, αυτό είναι τραγικό, είναι τραγικό αυτό, πρέπει να αντιστραφεί αυτή η σχέση, αλλά για να αντιστραφεί αυτή η σχέση δεν μπορεί να γίνει δια διατάγματος, δια της ισοπέδωσης, διότι όλοι το ίδιο είναι άρα θα πάρουν όλοι το βραβείο Νόμπελ…».
                Θα πρέπει ο νέος Υπουργός Παιδείας να συνειδητοποιήσει ότι το Δημόσιο Σχολείο παρά την εγκατάλειψή του από την πολιτεία (με τις χαμηλότερες δαπάνες για την Παιδεία σε όλη την Ε.Ε. στο 2% του ΑΕΠ, την επιστημονική – οικον0μική υποβάθμιση των λειτουργών του, τα απαρχαιωμένα αναλυτικά προγράμματα και βιβλία και τις σοβαρές ελλείψεις σε βασικές υποδομές), δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα την  ιδιωτική εκπαίδευση και αυτό χάρη στο φιλότιμο και την υψηλή αίσθηση καθήκοντος που επιδεικνύουν καθημερινά οι εκπαιδευτικοί της δημόσιας εκπαίδευσης.
                Ελπίζουμε, η νέα πολιτική ηγεσία, ξεφεύγοντας από άστοχες και επικίνδυνες «διαπιστώσεις», να έχει πράγματι ως στόχο της την αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου και με τις αποφάσεις της να αποκαταστήσει το έλλειμμα της μέριμνας που επιδεικνύει διαχρονικά η πολιτεία απέναντί του ανταποκρινόμενη τόσο στο σημαντικό έργο που επιτελούν οι εκπαιδευτικοί, κάτω από αντίξοες συνθήκες, όσο και στην ανάγκη των μαθητών για υψηλού επιπέδου δημόσια Παιδεία.