ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Συγκεκριμένα:
Η αποστολή είναι διακριτή και πλήρως διαφοροποιημένη μεταξύ των Τμημάτων Νηπιαγωγών, τα οποία καλύπτουν τις ανάγκες εκπαίδευσης Παιδαγωγών ως προς την υποχρεωτική εκπαίδευση παιδιών (4-5 ετών), ενώ τα Τμήματα Προσχολικής Αγωγής των ΤΕΙ καλύπτουν τις ανάγκες εκπαίδευσης Παιδαγωγών αγωγής και φροντίδας από τη γέννηση έως την είσοδό στην υποχρεωτική εκπαίδευση των παιδιών (0-4 ετών).
Δεν υφίσταται η ανησυχία, η οποία διατυπώνεται στο κείμενο του Τμ. Νηπιαγωγών, ως προς τις «δομικές αντιφάσεις και διαφοροποιήσεις από τη μία γεωγραφική περιφέρεια στην άλλη και από το ένα εκπαιδευτικό πλαίσιο στο άλλο», λόγω της ένταξης του πρώην Τμήματος Προσχολικής Αγωγής, ΤΕΙ Αθηνών στη Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών, δεδομένου ότι το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων δεν διαθέτει αντίστοιχη Σχολή και κατ’ επέκταση δεν είναι δυνατή η ένταξή του, όταν το ίδιο συμβαίνει στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Πατρών και Θεσσαλίας, στα οποία τα αντίστοιχα Τμήματα Νηπιαγωγών ανήκουν σε «Σχολές Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών», χωρίς να παρατηρείται καμία αντίφαση με τα υπόλοιπα αδελφά τμήματα.
Η επίκληση της απόφασης Συνέλευσης του Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, με αριθμ.599/25-10-2017, σχετικά με τη συνένωση Τμημάτων μεταξύ Πανεπιστημίου και ΤΕΙ, δεν υφίσταται πλέον το θέμα συνένωσης μεταξύ Τμημάτων αλλά δημιουργία αυτόνομων Τμημάτων με σαφή και προκαθορισμένη αποστολή, όραμα και στόχους, όπως αποτελεί το παράδειγμα του Τμήματος «Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία», του νεοσυσταθέντος Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.
Η απόφαση του Υπουργού Παιδείας κου Γαβρόγλου, αφενός ως προς τη μετεξέλιξη του πρώην Τμήματος Προσχολικής Αγωγής του ΤΕΙ Αθηνών, αφετέρου ως προς τη γραπτή του τοποθέτηση της ιδίας μετεξέλιξης του Τμήματος Προσχολικής Αγωγής του ΤΕΙ Ηπείρου, στηρίζεται στη σωρεία διεθνών επιστημονικών δεδομένων για τη σημασία των πρώτων χρόνων ζωής και στη συνέχιση της προοπτικής ενός κράτους πρόνοιας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου