Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016

Συμμετοχή στις αντιρατσιστικές κινητοποιήσεις 18-21 Μαρτίου 2016

stopracism
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η 21η Μαρτίου είναι η Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού. Σε πολλές πόλεις της Ελλάδας αλλά και διεθνώς, από την Παρασκευή 18 Μαρτίου έως και τη Δευτέρα, 21 Μαρτίου 2016, θα πραγματοποιηθούν αντιρατσιστικές κινητοποιήσεις, εκδηλώσεις και δράσεις.
H Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στάθηκε πάντοτε αλληλέγγυα στους πρόσφυγες και τους μετανάστες. Πάλεψε και συνεχίζει να αγωνίζεται ενάντια στις πολιτικές διακρίσεων και εξανδραποδισμού τους, τον ρατσισμό και τον φασισμό.
Ειδικά σήμερα, αγωνιζόμαστε ενάντια στις πολιτικές της Ευρώπης – «Φρούριο» που κλείνει ολοένα και περισσότερο τα σύνορά της στα θύματα των πολέμων και της φτώχειας και εντείνει τον ρατσισμό και την ισλαμοφοβία για να συγκαλύψει το πραγματικό έγκλημα που είναι οι ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις στη Μέση Ανατολή και στη Βόρεια Αφρική, η στρατιωτική εμπλοκή της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ρωσίας στη Συρία και η πολιτική «αποτροπής» με τους εκατοντάδες πνιγμένους στο Αιγαίο.
Η ενίσχυση των δυνάμεων της Frontex και γενικά των «μέτρων ασφάλειας», με ό,τι αυτό συνεπάγεται, όχι μόνο για τους πρόσφυγες, αλλά και η εμπλοκή του ΝΑΤΟ επιδεινώνουν την κατάσταση αστάθειας στο Αιγαίο, θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια  και την ειρήνη στην περιοχή και εμπλέκουν τη χώρα μας στους πολεμικούς ιμπεριαλιστικούς τυχοδιωκτισμούς στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου και της Μέσης Ανατολής.
Στην Ελλάδα, οι εκατόμβες των πνιγμένων προσφύγων και μεταναστών στο Αιγαίο με τη διατήρηση του φράχτη στον Έβρο, συμπληρώνονται με την επαναλειτουργία γιγαντιαίων στρατοπέδων συγκέντρωσης, ενώ παράλληλα εκτυλίσσεται μια πρωτοφανής επιχείρηση ποινικοποίησης του κινήματος αλληλεγγύης με συλλήψεις μελών των ομάδων αλληλεγγύης στα νησιά από τη Frontex και την ΕΛ.ΑΣ.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση, το τελευταίο διάστημα, κλιμακώνει τους εκβιασμούς απειλώντας με έξοδο της Ελλάδας από την Σένγκεν αν δεν δεχθεί η χώρα μας να μετατραπεί σε στρατόπεδο συγκέντρωσης προσφύγων και οικονομικών μεταναστών.
Την ίδια ώρα που όλοι οι εργαζόμενοι δίνουμε τη μάχη ενάντια στην κατεδάφιση της κοινωνικής ασφάλισης, δεκάδες χιλιάδες μετανάστες εργαζόμενοι στη χώρα παραμένουν ανασφάλιστοι, συλλαμβάνονται και φυλακίζονται εξ’ αιτίας της άρνησης του κράτους να νομιμοποιήσει την παραμονή και την εργασία τους, με αποτέλεσμα να διογκώνονται τα ελλείμματα των ασφαλιστικών ταμείων.
Η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. είναι ενάντια σε αυτές τις πολιτικές καταστολής και ρατσισμού που αποτελούν την άλλη πλευρά των δυσβάστακτων μνημονίων, της σκληρής λιτότητας, των δραματικών περικοπών στις κοινωνικές υπηρεσίες και της διάλυσης της κοινωνικής ασφάλισης για να αποπληρωθεί το χρέος.
Η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. καλεί όλους τους εργαζομένους και τα συνδικάτα να αγωνιστούν για:
  • Το σταμάτημα των ιμπεριαλιστικών επεμβάσεων και τη δημιουργία ασφαλών δρόμων διέλευσης των προσφύγων.
  • Τη δημιουργία ανοιχτών δομών φιλοξενίας με την αξιοποίηση δημόσιων κτηρίων και με την πρόσληψη προσωπικού στις κοινωνικές υπηρεσίες, την επιτάχυνση της διαδικασίας παροχής ασύλου και νομιμοποιητικών χαρτιών και την κάλυψη των προσωρινών αναγκών στέγασης και σίτισης.
  • Την ανατροπή του μνημονιακού αδιέξοδου της λιτότητας και τη χρηματοδότηση των κοινωνικών αναγκών με την εθνικοποίηση, τον εργατικό και κοινωνικό έλεγχο των τραπεζών, με τη φορολόγηση του μεγάλου πλούτου, με την  διαγραφή του μεγαλύτερου μέρους του χρέους και τη σύγκρουση με τις πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΔΝΤ.
Η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. καλεί τους εργαζόμενους να συμμετέχουν στο τετραήμερο διεθνούς κινητοποίησης κατά του ρατσισμού που οργανώνουν σε πολλές πόλεις της χώρας  οι προσφυγικές, μεταναστευτικές και αντιρατσιστικές οργανώσεις  μαζί με συνδικάτα και φορείς, από την Παρασκευή 18 Μαρτίου ως και τη Δευτέρα, 21 Μαρτίου 2016.
Στην Αθήνα καλούμε:
  • Την Παρασκευή, 18 Μαρτίου 2016, στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών (Πειραιώς 256),
· στην Εκδήλωση με θέμα «Αλληλεγγύη σε πρόσφυγες – μετανάστες, Αντίσταση στην Ευρώπη – Φρούριο» στην οποία θα συμμετέχουν διεθνείς ακτιβιστές, πρόσφυγες και μετανάστες, αλληλέγγυοι από νησιά, συνδικαλιστές κ.λπ., στις 7.00μμ καθώς και
·  στη Συναυλία ενίσχυσης ομάδων αλληλεγγύης στους πρόσφυγες στα νησιά, στις 10.00μμ
  • Το Σάββατο, 19 Μαρτίου 2016, στα αντιρατσιστικά – αντιφασιστικά συλλαλητήρια που θα πραγματοποιηθούν
·  στην πλατεία Βικτωρίας στις 2:00 μ.μ. και στην πορεία που θα ακολουθήσει προς τη Βουλή και τα γραφεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
·   στην πλατεία Ομονοίας στις 3.00μμ και στην πορεία που θα ακολουθήσει προς τα γραφεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

Γιάννης Σκαρίμπας:Έκθεση Φιγούρας Θεάτρου Σκιών


                                         ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ
Το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και η Επιτροπή Λόγου και Τέχνης οργανώνουν
εκδήλωση με θέμα "Γιάννης Σκαρίμπας:Έκθεση Φιγούρας Θεάτρου Σκιών",
την Πέμπτη 14 Απριλίου 2016 και ώρα 19:30
στο Συνεδριακό Κέντρο «Κάρολος Παπούλιας» (Ισόγειο) του Πανεπιστημίου
Ιωαννίνων.

Την εκδήλωση χαιρετίζoυν ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων,
Καθηγητής κ.Γεώργιος Καψάλης και ο Αναπληρωτής Πρύτανης και Πρόεδρος της
Επιτροπής Λόγου και Τέχνης, Καθηγητής κ. Ανδρέας Φωτόπουλος.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης θα μιλήσουν η Καθηγήτρια κ. Γεωργία Λαδογιάννη με
θέμα "Ηρωες - σκιές του Γιάννη Σκαρίμπα" και ο Διδάκτωρ Φιλολογίας του Π.Ι.
κ. Άκης Μάντζιος με θέμα "Το Θέατρο Σκιών του Γιάννη Σκαρίμπα".

Την εκδήλωση θα συντονίσει η κ. Μαρία Σακελλαρίου, Καθηγήτρια, Πρόεδρος
Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

Την Παρασκευή 15 Απριλίου, την έκθεση Φιγούρας θα επισκεφθούν μαθητές των
σχολείων της πόλης.

Η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό.
Πληροφορίες:26510-07319, eltuoi@cc.uoi.gr



Η διαδρομή της ρεμπέτικης μουσικής από τα καφέ-αμάν της Σμύρνης στη δεκαετία 1870 μέχρι τους τεκέδες του Πειραιά στη δεκαετία 1930

Σεμινάριο :
Φιλοσοφική
Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας
Τομέας Λαογραφίας
Τετάρτη 16-03-2016     Ώρα: 6.30 μ.μ.
Ομιλητής : Τσικουρίδης Ελευθέριος
Επίκουρος Καθηγητής
Τμήμα Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

Θέμα :
.
Στο πλαίσιο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία -Λαογραφία»

Εαρινό Εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2015-2016

Θεματική ενότητα:
«ΜΟΥΣΙΚΟΛΟΓΙΕΣ: ΠΕΡΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ & ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ»


4ος Κύκλος Σεμιναρίων Λαογραφίας

Αίθουσα : Εργαστήριο Λαογραφίας, Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας (1ος όροφος)
 
Ώρα Έναρξης : 6.30 μ.μ.
 
Σχετικό link : http://www.uoi.gr/gr/announcements/extended.php?post_id=7657
 
Διοργάνωση : Τομέας Λαογραφίας Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας
 

Εκδήλωση με θέμα: "Τιμή στον Φρίξο Τζιόβα"

Εκδήλωση με θέμα: "Τιμή στον Φρίξο Τζιόβα"

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ
http://www.culture.uoi.gr

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Η Επιτροπή Λόγου και Τέχνης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
σας προσκαλεί στην εκδήλωση:

Τιμή στον Φρίξο Τζιόβα

Την εκδήλωση χαιρετίζουν:
Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Καθηγητής κ. Γεώργιος Καψάλης και
Ο Αναπληρωτής Πρύτανη και Πρόεδρος της Επιτροπής Λόγου και Τέχνης, Καθηγητής κ. Ανδρέας Φωτόπουλος

Ομιλητές:
Απόστολος Μπενάτσης, τ. Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Μιχάλης Σπέγγος, συγγραφέας

Κείμενα του Φρίξου Τζιόβα διαβάζει
Ελένη Σιωμοπούλου, φιλόλογος

Συντονίζει
Γεωργία Λαδογιάννη, Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων


Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016, 19:30
Πολυχώρος Δημ. Χατζής, Παλιά Σφαγεία
με την ευγενική παραχώρηση του ΠΚΔΙ


Είσοδος Ελεύθερη
Πληροφορίες: 26510-07319, eltuoi@cc.uoi.gr

Δείτε συνημμένα την πρόσκληση της εκδήλωσης
Πρόσκληση_Τιμή στον Φρίξο Τζιόβα_16-3-2016.pdf
 
Οργάνωση : Επιτροπή Λόγου και Τέχνης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Τοποθεσία : Πολυχώρος Δημ. Χατζής, Παλιά Σφαγεία
Ημερομηνία : Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016
Ωρα : 19:30
Επικοινωνία : 26510-07319, eltuoi@cc.uoi.gr
Είσοδος : Είσοδος Ελεύθερη
 
Σχετικό Link :
http://www.culture.uoi.gr/

Σχετικό Αρχείο :

http://www.uoi.gr/files/news/attachments/7755.pdf

Aποτελέσματα εκλογών συλλόγου Δ.Ε.Π. - Π.Ι.

Aποτελέσματα εκλογών συλλόγου Δ.Ε.Π. - Π.Ι.

4 Μαρ. 2016
Παρακαλούμε δείτε το σχετικό αρχείο με το πρακτικό ψηφοφορίας και διαλογής της εφορευτικής επιτροπής που εκλέχθηκε για την διεξαγωγή των αρχαιρεσιών της 26-02-2016 για την ανάδειξη του Διοικητικού Συμβουλίου και εξελεγκτικής επιτροπής του συλλόγου Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού (Δ.Ε.Π.) του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

Για την Εφορευτική Επιτροπή
Αθανάσιος Βλεσσίδης
 
Σχετικό Αρχείο: http://www.uoi.gr/files/news/attachments/7762.pdf

ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΣΤΗ ΣΒΟΥΡΑ

ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΣΤΗ ΣΒΟΥΡΑΑρχική

ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΣΤΗ ΣΒΟΥΡΑ
Το Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιού Σβούρα του Πνευματικού Κέντρου Δήμου Ιωαννιτών διοργανώνει για τις Απόκριες τα εξής εργαστήρια:

 Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016 και ώρα 18:00 μ.μ :
« Ένας αλλιώτικος μασκαράς »

Κατασκευή χειροποίητων στολών από καθημερινά υλικά
Εργαστήρι για παιδιά ηλικίας 5 έως 12 ετών
Παρασκευή 11 Μαρτίου 2016 και ώρα 18:00 μ.μ :
« Το μυστήριο ταξίδι του χαρταετού ανάμεσα στα σύννεφα »

Ζούμε τις περιπέτειες ενός χαρταετού που χάθηκε στα σύννεφα και ενώνουμε κομμάτι κομμάτι το δρόμο του πίσω στη γη.
Διαδραστικό παραμύθι
Εργαστήρι για παιδιά ηλικίας 5έως 12 ετών
Απαραίτητες οι δηλώσεις συμμετοχής στο τηλ. 26510 – 37187.
Το Κ.Δ.Α.Π. Σβούρα βρίσκεται στην Πλ. Χατζή 19 στους Αμπελόκηπους.
  
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

Αποκριάτικος Χορός ΚΔΑΠ «ΡΟΔΑ»

Αποκριάτικος Χορός ΚΔΑΠ «ΡΟΔΑ»Αρχική

Αποκριάτικος Χορός ΚΔΑΠ «ΡΟΔΑ»

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016, ώρα 6 μ.μ.
Είσοδος του Πνευματικού Κέντρου Δήμου Ιωαννιτών
Η είσοδος για τα παιδιά είναι 3 ευρώ
Αποκριάτικος Χορός ΚΔΑΠ «ΡΟΔΑ»
Στον Μυστικό Κήπο των Μεταμορφώσεων συμβαίνουν παράξενα πράγματα!
Ένας σούπερμαν μπορεί να μεταμορφωθεί σε βάτραχο.
Μία πριγκίπισσα να γίνει κερασιά.
Μια μαγισσούλα  μπορεί να γίνει αλεπού
Κι ένας πειρατής να μεταμορφωθεί σε κοκκινολαίμη!

Όποιο παιδί θέλει να βρει το μαγικό κλειδί, που θα το οδηγήσει στον Μυστικό Κήπο, μπορεί να έρθει στον παιδικό αποκριάτικο χορό του Κέντρου Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών «ΡΟΔΑ», την Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016, στις 6 το απόγευμα, στην είσοδο του Πνευματικού Κέντρου Δήμου Ιωαννιτών.

Τα Hot Spots που θα γίνουν προσλήψεις εκπαιδευτικών και ψυχολόγων / κοινωνικών λειτουργών

Διαβάστε περισσότερα:
Το xenesglosses.eu εντόπισε για τους αναγνώστες του δεκάδες θέσεις εργασίας στον ιδιωτικό τομέα για εκπαιδευτικούς. 1. Καθηγητής: ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ αγγλικής γλώσσας ζητείται από ιδιώτη, για μαθήματα Αγγλικών κυρίως σε θέματα οικονομικής ορολογίας (Financial English… 2. Εκπαιδευτική Σύμβουλος: Μαρούσι, ΚΑΘΗΓΉΤΡΙΑ – της Ιταλικής γλώσσας ζητείται από εκδοτική εταιρεία ξενόγλωσσου εκπαιδευτικού βιβλίου για τη θέση του εκπαιδευτικο…… 3. Εκπαιδευτική Σύμβουλος: Μαρούσι, ΚΑΘΗΓΉΤΡΙΑ – της Γερμανικής γλώσσας ζητείται από εκδοτική εταιρεία ξενόγλωσσου εκπαιδευτικού βιβλίου για τη θέση του εκπαιδευτι. 4. Εκπαιδευτική σύμβουλος: Μαρούσι, ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ -της Αγγλικής γλώσσας ζητείται από εκδοτική εταιρεία ξενόγλωσσου εκπαιδευτικού βιβλίου για τη θέση του εκπαιδευτικού.. 5. ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ-ΤΡΙΕΣ: Αχαρνές (Μενίδι), ΜΕ προϋπηρεσία ή χόμπυ σε φυσιολατρικές δράσεις (πεζοπορία, αναρρίχηση, αθλοπαιδίες) για 3 ωρη απασχόληση σε εκπαιδευτικές εκδρ… 6. καθηγητές πληροφορικής: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ, όμιλος ζητεί για το φροντιστήριό του στην περιοχή της Ανω Γλυφάδας καθηγητές πληροφορικής, αποστολή βιογραφικών 7. Φροντιστηριακός μεγάλος όμιλος: ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑΚΟΣ μεγάλος όμιλος ζητεί πτυχιούχους παιδαγωγικών σχολών Δημοτικής Εκπαίδευσης για να στελεχώσει το δίκτυο των κέντ.. 8. καθηγητές Οικονομικών: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ όμιλος ζητεί για το φροντιστήριο του στην περιοχή της Ανω Γλυφάδας καθηγητές Οικονομικών, αποστολή βιογραφικού em… 9. Ομιλος: Γλυφάδα, ΟΜΙΛΟΣ εκπαιδευτικός, ζητεί για το φροντιστήριο στου στην Ανω Γλυφάδα, καθηγητές Φυσικής, αποστολή βιογραφικών στο e-mail: 10. Καθηγητές: ΟΜΙΛΟΣ εκπαιδευτικός ζητεί για το φροντιστήριό του στην Ανω Γλυφάδα, μαθηματικούς, βιογραφικό στο e-mail: 11. ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΓΑΛΛΙΚΩΝ: Αχαρνές (Μενίδι),ΖΗΤΕΊΤΑΙ καθηγήτρια Γαλλικών από Ιδιωτικό σχολείο. , 08:00-16:00 12. ΖΗΤΕΙΤΑΙ Κειμενογράφος σε γνωστή εταιρία λευκών ειδών. Απαιτούμενα προσόντα: πολύ καλή γνώση γραπτού-προφορικού λόγου στα Ελληνικά-Αγγλικά, γνώση χρήσης Η/Υ, δυναμική-ευχάριστη προσωπικότητα. Προϋπηρεσία θα εκτιμηθεί. 13. ΖΗΤΕΙΤΑΙ Καθηγητής Αγγλικών για 3μηνη εργασία στη Φινλανδία. Σκοπός της διδασκαλίας θα είναι η εκμάθηση βασικών Αγγλικών στους Εργάτες για να συνεννοούνται με το υπόλοιπο προσωπικό. 14. 11 Αγγελίες – Θέσεις εργασίας για ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ και ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ 15. Θέσεις για ΝΗΠΙΓΩΓΟΥΣ α/ σε Hot spot β/ σε Δήμο

Διαβάστε περισσότερα:
Το xenesglosses.eu εντόπισε για τους αναγνώστες του δεκάδες θέσεις εργασίας στον ιδιωτικό τομέα για εκπαιδευτικούς. 1. Καθηγητής: ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ αγγλικής γλώσσας ζητείται από ιδιώτη, για μαθήματα Αγγλικών κυρίως σε θέματα οικονομικής ορολογίας (Financial English… 2. Εκπαιδευτική Σύμβουλος: Μαρούσι, ΚΑΘΗΓΉΤΡΙΑ – της Ιταλικής γλώσσας ζητείται από εκδοτική εταιρεία ξενόγλωσσου εκπαιδευτικού βιβλίου για τη θέση του εκπαιδευτικο…… 3. Εκπαιδευτική Σύμβουλος: Μαρούσι, ΚΑΘΗΓΉΤΡΙΑ – της Γερμανικής γλώσσας ζητείται από εκδοτική εταιρεία ξενόγλωσσου εκπαιδευτικού βιβλίου για τη θέση του εκπαιδευτι. 4. Εκπαιδευτική σύμβουλος: Μαρούσι, ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ -της Αγγλικής γλώσσας ζητείται από εκδοτική εταιρεία ξενόγλωσσου εκπαιδευτικού βιβλίου για τη θέση του εκπαιδευτικού.. 5. ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ-ΤΡΙΕΣ: Αχαρνές (Μενίδι), ΜΕ προϋπηρεσία ή χόμπυ σε φυσιολατρικές δράσεις (πεζοπορία, αναρρίχηση, αθλοπαιδίες) για 3 ωρη απασχόληση σε εκπαιδευτικές εκδρ… 6. καθηγητές πληροφορικής: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ, όμιλος ζητεί για το φροντιστήριό του στην περιοχή της Ανω Γλυφάδας καθηγητές πληροφορικής, αποστολή βιογραφικών 7. Φροντιστηριακός μεγάλος όμιλος: ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑΚΟΣ μεγάλος όμιλος ζητεί πτυχιούχους παιδαγωγικών σχολών Δημοτικής Εκπαίδευσης για να στελεχώσει το δίκτυο των κέντ.. 8. καθηγητές Οικονομικών: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ όμιλος ζητεί για το φροντιστήριο του στην περιοχή της Ανω Γλυφάδας καθηγητές Οικονομικών, αποστολή βιογραφικού em… 9. Ομιλος: Γλυφάδα, ΟΜΙΛΟΣ εκπαιδευτικός, ζητεί για το φροντιστήριο στου στην Ανω Γλυφάδα, καθηγητές Φυσικής, αποστολή βιογραφικών στο e-mail: 10. Καθηγητές: ΟΜΙΛΟΣ εκπαιδευτικός ζητεί για το φροντιστήριό του στην Ανω Γλυφάδα, μαθηματικούς, βιογραφικό στο e-mail: 11. ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΓΑΛΛΙΚΩΝ: Αχαρνές (Μενίδι),ΖΗΤΕΊΤΑΙ καθηγήτρια Γαλλικών από Ιδιωτικό σχολείο. , 08:00-16:00 12. ΖΗΤΕΙΤΑΙ Κειμενογράφος σε γνωστή εταιρία λευκών ειδών. Απαιτούμενα προσόντα: πολύ καλή γνώση γραπτού-προφορικού λόγου στα Ελληνικά-Αγγλικά, γνώση χρήσης Η/Υ, δυναμική-ευχάριστη προσωπικότητα. Προϋπηρεσία θα εκτιμηθεί. 13. ΖΗΤΕΙΤΑΙ Καθηγητής Αγγλικών για 3μηνη εργασία στη Φινλανδία. Σκοπός της διδασκαλίας θα είναι η εκμάθηση βασικών Αγγλικών στους Εργάτες για να συνεννοούνται με το υπόλοιπο προσωπικό. 14. 11 Αγγελίες – Θέσεις εργασίας για ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ και ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ 15. Θέσεις για ΝΗΠΙΓΩΓΟΥΣ α/ σε Hot spot β/ σε Δήμο

Διαβάστε περισσότερα:

Έκτακτη συνάντηση Ν. Φίλη με ΟΛΜΕ ΔΟΕ για το νέο σύστημα διορισμών

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Οι διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών θα γίνουν με ένα πίνακα που θα περιέχει προυπηρεσίες, επιτυχόντες ΑΣΕΠ (των διαγωνισμών) , επιστημονικά και κοινωνικά κριτήρια. 

Πρόσκληση προς τα ΔΣ της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ απηύθυνε σήμερα το πρωί ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης, για έκτακτη συνάντηση, μεθαύριο Παρασκευή, στις 10 το πρωί, με μοναδικό θέμα το νέο σύστημα διορισμών των εκπαιδευτικών.
Η ΟΛΜΕ, σύμφωνα με πληροφορίες,  ήδη  αυτές τις ημέρες αναζητά δικηγορικό γραφείο προκειμένου να ζητήσει γνωμοδότηση , μετά την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, περί διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικών.
Η απάντηση του υπ. Παιδείας στο esos για τους διορισμούς και προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ
Είμαστε σε επαφή και με το Συμβούλιο της Επικρατείας για να δούμε το θέμα σχετικά με τον τρόπο των προσλήψεων. Η ιδιοτυπία φέτος είναι ότι θα έχουμε, σύμφωνα με το Συμβούλιο της Επικρατείας, ενιαίους πίνακες για τις προσλήψεις αναπληρωτών και για το διορισμό μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού.
Αυτό είπε μεταξύ άλλων ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης στη   Συνέντευξη Τύπου της περασμένης εβδομάδας απαντώντας σε σχετική ερώτηση του esos.
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΔΗΛΩΣΗ
Η  δήλωση του υπουργού Παιδείας σημαίνει ότι:
Α. Οι διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών θα γίνουν με ένα πίνακα που θα περιέχει προυπηρεσίες, επιτυχόντες ΑΣΕΠ (των  διαγωνισμών , επιστημονικά και κοινωνικά κριτήρια.
Β. Για τους αναπληρωτές θα προβλέπεται και μ αυτούς διαδικασία ΑΣΕΠ από τους πίνακες του προηγούμενου διαγωνισμού και προυπηρεσίες.
Γ. Επειδή  για να γίνει νέος διαγωνισμός χρειάζεται χρόνος τουλάχιστον οκτώ μηνών, για φέτος δεν προβλέπεται καμία τέτοια διαδικασία.
Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ESOS ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ  ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ

Τετάρτη 9 Μαρτίου 2016

Μετά το καλοκαίρι οι κρίσεις των Σχολικών Συμβούλων, ανακοίνωσε ο υπουργός Παιδείας


 

Οι προτάσεις που παρέδωσε η ΠΕΣΣ στον υπουργό Παιδείας 

Οι κρίσεις των Σχολικών Συμβούλων θα γίνουν μετά το Καλοκαίρι,  ανακοίνωσε ο υπουργός Παιδείας  Νίκος Φίλης στη σημερινή    συνάντηση με το  ΔΣ της Πανελλήνιας Ενωσης Σχολικών Συμβούλων (ΠΕΣΣ), η οποία κράτησε περισσότερο από μία ώρα.
Η ΠΕΣΣ κατέθεσε στον υπουργό 10 σέλιδο κείμενο με Προτάσεις για ζητήματα εκπαίδευσης και για το θεσμό του Σχολικού Συμβούλου.
ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Ειδικότερα οι προτάσεις, έχουν ως εξής:

7ο θέμα διαλόγου: Εκπαιδευτική αποκέντρωση και διοικητική αυτοτέλεια των σχολικών μονάδων



9 Μαρτίου 2016

Ανοίγουμε τον Εθνικό διάλογο για την Παιδεία με θέσεις!
7ο θέμα διαλόγου: Εκπαιδευτική αποκέντρωση και διοικητική αυτοτέλεια των σχολικών μονάδων

Το εκπαιδευτικό μοντέλο που επικράτησε για αρκετές δεκαετίες στη χώρα μας συνοψίστηκε κυρίαρχα στη ρήση «Το Υπουργείο Παιδείας αποφασίζει και τα σχολεία υλοποιούν».
Υπήρξαν ασφαλώς όλα αυτά τα χρόνια και προσπάθειες να δρομολογηθεί η διαδικασία αποσυγκέντρωσης του εκπαιδευτικού μας συστήματος, μέσω θεσμοθέτησης οργάνων και υπηρεσιών για την άσκηση συγκεκριμένων αρμοδιοτήτων σε περιφερειακό επίπεδο (Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, Παιδαγωγικές Υποστηρικτικές Υπηρεσίες κλπ).
Την ίδια περίοδο σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες προωθήθηκαν αλλαγές στην εσωτερική οργάνωση και διοίκηση του σχολείου που είχαν προσανατολισμό την παιδαγωγική και διοικητική αυτοτέλεια του σχολείου, αναθέτοντας στις σχολικές μονάδες τη σημαντική ευθύνη και τον καταλυτικό ρόλο, σε συνεργασία και με τις τοπικές κοινωνίες και φορείς (Τοπική Αυτοδιοίκηση), να αποφασίζουν και να αντιμετωπίζουν από κοινού θέματα και προβλήματα που αφορούν τη λειτουργία του σχολείου.
Ιδιαίτερα στη δεκαετία του 1990 μετά την ψήφιση και του Β’ βαθμού Τοπικής Αυτοδιοίκησης, και κάτω από την πίεση εξωτερικών οργανισμών στη δεκαετία του 2000 με την ένταξη μας στην ΟΝΕ, το ζήτημα της αποκέντρωσης του εκπαιδευτικού συστήματος στη χώρα μας τέθηκε στο επίκεντρο του εκπαιδευτικού και πολιτικού προβληματισμού αλλά και αντιπαλότητας που οξύνθηκε εξαιτίας του ρεύματος του κρατισμού που στάθηκε εμπόδιο να αναπτυχτεί ένας ουσιαστικός διάλογος για το παραπάνω ζήτημα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να ενισχυθεί ο συγκεντρωτικός και γραφειοκρατικός  χαρακτήρας του σχολείου και να περιοριστούν σημαντικά οι δυνατότητες εσωτερικής ευελιξίας, αυτορρύθμισης, ανάπτυξης αυτενέργειας και καινοτομιών, διαμορφώνοντας ένα απόλυτα ομοιόμορφο προφίλ λειτουργίας για όλα τα ελληνικά σχολεία.
Ο απόλυτος συγκεντρωτισμός για τα θέματα της οργάνωσης του σχολείου ως αντίληψη έχει ολοκληρώσει τον κύκλο του, ευθύνεται για μια σειρά δυσλειτουργιών και προβλημάτων και χρήζει ριζικής αναθεώρησης  έτσι ώστε να επιδιώκει την ενίσχυση του ρόλου της τοπικής κοινωνίας και των εκπαιδευτικών φορέων που εμπλέκονται στη λειτουργία του σχολείου.
Τα τελευταία χρόνια γίνεται λόγος για την αποκέντρωση της εκπαίδευσης. Υπάρχουν όμως διαφορετικές προσεγγίσεις σε σχέση με το πώς αντιλαμβάνεται καθένας (Υπουργείο Παιδείας, κόμματα, Ο.Τ.Α.) τον όρο αποκέντρωση. Ο κλάδος μας στις αποφάσεις του ορίζει τα εξής: «Ως αποκέντρωση του εκπαιδευτικού συστήματος νοείται η αποκέντρωση πρωτοβουλιών, δραστηριοτήτων και αρμοδιοτήτων, που στόχο έχουν να αναδείξουν τη δυναμογόνο δράση του σχολείου ως ζωντανού οργανισμού, ανοιχτού στην κοινωνία, τον άνθρωπο, τη ζωή, και ικανού να αναβαθμίσει με τη δυναμική του την πολύπλευρη ανάπτυξη της τοπικής και ευρύτερης κοινωνίας και, συγχρόνως, να προσφέρει στην ίδια την κοινωνία πολίτες ελεύθερους, υπεύθυνους, δημοκρατικούς, κριτικά σκεπτόμενους και κοινωνικά συμμέτοχους.»
Το να λειτουργήσει – τουλάχιστον γραφειοκρατικά – ένα διοικητικό πυραμιδικό σύστημα, ίσως, είναι εύκολο. Το δύσκολο είναι να φτάσει η αποκέντρωση στο ίδιο το σχολείο. Να ανοίξει το σχολείο στην κοινωνία και η κοινωνία να πλησιάσει το σχολείο. Καμιά καινοτομία δεν μπορεί να πετύχει αν επιβληθεί από τα πάνω αν δεν την αποδεχτούν οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές, οι γονείς. Θα πρέπει, λοιπόν, να διαμορφωθούν πολιτικές για την εκπαίδευση που θα είναι αποτέλεσμα διεργασιών κοινωνικής διαβούλευσης και όχι κεντρικά και από τα πάνω σχεδιασμένων όπως συμβαίνει σήμερα. Η διαβούλευση και οι σχετικές αποφάσεις με προσανατολισμό τη διοικητική αυτοτέλεια της σχολικής μονάδας και την εκπαιδευτική αποκέντρωση πρέπει να περιλαμβάνουν θεματικές περιοχές που να αφορούν:
·         Τον καθορισμό μέρους των προγραμμάτων σπουδών σε ότι αφορά την τοπική διάσταση (τοπική ιστορία, μαθήματα συνδεδεμένα με ιδιαιτερότητες του τοπικού φυσικού περιβάλλοντος ή της τοπικής παραγωγικής βάσης)
·         Την επιλογή των διδακτικών εγχειριδίων και των κατάλληλων παιδαγωγικών προσεγγίσεων
·         Τη λήψη αποφάσεων για θέματα προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου.
·         Την οργάνωση της σχολικής ζωής και τη μετατροπή του σχολείου σε τοπικό πολυδύναμο κέντρο γνώσης
·         Τη σύνδεση του σχολείου με την τοπική κοινωνία και τις ανάγκες της και την ευαισθητοποίηση μέσω της οργάνωσης ποικίλων εκδηλώσεων για τα προβλήματα που την απασχολούν.
·         Την αποκέντρωση σε περιφερειακό επίπεδο και τη λειτουργία τμημάτων και τομέων ερευνητικών κέντρων και παιδαγωγικών υποστηρικτικών θεσμών (ΠΕΚ, Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής κλπ.    
·         Την ανάδειξη του συλλόγου διδασκόντων ως βασικού οργάνου παιδαγωγικής - εκπαιδευτικής δραστηριότητας, έκφραση της συλλογικότητας και της συμμετοχικής λειτουργίας του σχολείου. Στην προώθηση και υλοποίηση όλων αυτών, θα βοηθήσει σημαντικά η συμμετοχή των τοπικών εκπαιδευτικών φορέων, των ειδικών σε θέματα επιστημονικών παιδαγωγικών προσεγγίσεων και μελετητών ειδικών θεμάτων.
·         Την παιδαγωγική αυτονομία στον προγραμματισμό και στην οργάνωση της σχολικής ζωής.
·         Την επαρκή, σταθερή και ορθολογική διαχείριση πόρων για τη διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας της σχολικής μονάδας και ανάπτυξη δυνατότητας υλοποίησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων που να συνδέονται με τις τοπικές ανάγκες
·         Τη διαρκή συμβολή των εκπαιδευτικών στη διαμόρφωση προτάσεων για θέματα αναλυτικών προγραμμάτων και αξιολόγησης σχολικών εγχειριδίων, προβολή και στήριξης καινοτομιών καθώς και ενθάρρυνση για δράσεις που καταξιώνουν κοινωνικά τον εκπαιδευτικό (εκδηλώσεις αλληλεγγύης γα ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, εθελοντισμός, αντιρατσιστική εκπαίδευση, οικολογική, περιβαλλοντική δραστηριοποίηση κλπ.
·         Τη θεσμοθέτηση περιφερειακών επιτροπών παιδείας
·         Την καθιέρωση εκπαιδευτικών συνεδρίων σε επίπεδο σχολικής μονάδας και εκπαιδευτικής περιφέρειας με περιεχόμενο που θα έχει σχέση με τη διδακτική πράξη στο σχολείο (παιδαγωγικά συνέδρια) και θα δίνουν τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να ανταλλάσσουν εμπειρίες και ασφαλώς να αλληλοτροφοδοτούν την καθημερινή μάθηση στο σχολείο
Σαφέστατα τοποθετούμαστε υπέρ της αποκέντρωσης αρμοδιοτήτων προς την περιφέρεια και κυρίως προς τη σχολική μονάδα και την εκπαιδευτική κοινότητα. Η αποκέντρωση, σε καμιά περίπτωση, δεν θα πρέπει να θίγει τον ενιαίο Δημόσιο και Δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης και δεν μπορεί να σημαίνει την υπαγωγή των σχολείων στους Οργανισμούς Τοπικής και Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης.
2ο θέμα διαλόγου:              
      
Δημοκρατική Συνεργασία
Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Τρίτη 8 Μαρτίου 2016

Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας


Η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας (International Women's Day) γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 8 Μαρτίου, σε ανάμνηση μιας μεγάλης εκδήλωσης διαμαρτυρίας που έγινε στις 8 Μαρτίου του 1857 από εργάτριες κλωστοϋφαντουργίας στη Νέα Υόρκη, οι οποίες ζητούσαν καλύτερες συνθήκες εργασίας. Η πρώτη Διεθνής Ημέρα της Γυναίκας γιορτάστηκε το 1909 με πρωτοβουλία του Σοσιαλιστικού Κόμματος των ΗΠΑ και υιοθετήθηκε δύο χρόνια αργότερα από τη Σοσιαλιστική Διεθνή.
Μετά την επικράτηση της Οκτωβριανής Επανάστασης στη Ρωσία, η φεμινίστρια Αλεξάνδρα Κολοντάι έπεισε τον Λένιν να καθιερώσει την 8η Μαρτίου ως επίσημη αργία. Γρήγορα, όμως, η Διεθνής Ημέρα της Γυναίκας έχασε το πολιτικό της υπόβαθρο και εορτάζεται ως έκφραση συμπαθείας των ανδρών προς τις γυναίκες, με προσφορά λουλουδιών και δώρων.
Η άνοδος του φεμινιστικού κινήματος στη Δύση τη δεκαετία του '60 αναζωογόνησε τη Διεθνή Ημέρα της Γυναίκας, που από το 1975 διεξάγεται υπό την αιγίδα του ΟΗΕ, με αιχμή του δόρατος την ανάδειξη των γυναικείων προβλημάτων και δικαιωμάτων.
 

Διάλεξη με θέμα: Νομισματική κυκλοφορία και παραγωγή νομίσματος στην Ήπειρο κατά την Κλασική Αρχαιότητα.

Πανεπιστήμιο ΙωαννίνωνΤετάρτη, 9 Μαρτίου 2016
 

Διάλεξη με θέμα: Νομισματική κυκλοφορία και παραγωγή νομίσματος στην Ήπειρο κατά την Κλασική Αρχαιότητα.

Πρόσκληση

Η Εταιρεία Ηπειρωτικών Μελετών,
στο πλαίσιο της σειράς εκδηλώσεων «Ήπειρος - Αρχαιολογία και τέχνη»,
οργανώνει την Τετάρτη, 9 Μαρτίου 2016 και ώρα 7 μ.μ.,
στην «Αίθουσα Κ. Κατσάρη» του Μεγάρου της,

διάλεξη της Κοσμήτορος της Φιλοσοφικής Σχολής
του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
κ. Κατερίνης Λιάμπη,
Καθηγήτριας Αρχαίας Ελληνικής Ιστορίας,

με θέμα:
Νομισματική κυκλοφορία και παραγωγή νομίσματος στην Ήπειρο
κατά την Κλασική Αρχαιότητα.


Η είσοδος για το κοινό θα είναι ελεύθερη.
 
Οργάνωση : Εταιρεία Ηπειρωτικών Μελετών
Τοποθεσία : «Αίθουσα Κ. Κατσάρη» του Μεγάρου Ε.Η.Μ.
Ημερομηνία : Τετάρτη, 9 Μαρτίου 2016
Ωρα : 7:00 μ.μ.
 
Σχετικό Link :
http://ehm.gr/activities_2016.php

Σχετικό Αρχείο :

http://www.uoi.gr/files/news/attachments/7766.pdf

Βιβλιοπαρουσίαση: Μπαρμπαρά Κασσέν, Η ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ. Πότε λοιπόν είναι κανείς σπίτι του;

Βιβλιοπαρουσίαση: Μπαρμπαρά Κασσέν, Η ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ. Πότε λοιπόν είναι κανείς σπίτι του;
Τετάρτη 9 Μαρτίου 2016, ώρα 8.30 μ.μ.

Βιβλιοπαρουσίαση
Μπαρμπαρά Κασσέν, Η ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ.
Πότε λοιπόν είναι κανείς σπίτι του;

Εκδόσεις Μελάνι
Ομιλητές:
  • Μαρία Στρατσάνη, δρ Φιλοσοφίας, Διευθύντρια Πνευματικού Κέντρου Δήμου Ιωαννιτών
  • Θανάσης Καράβατος, Ομότιμος Καθηγητής Ψυχιατρικής ΑΠΘ - συγγραφέας
  • Σεσίλ Ιγγλέση-Μαργέλλου, μεταφράστρια του έργου
  • Συντονίζει ο Γιώργος Χουλιάρας, συγγραφέας
Πολιτιστικός Πολυχώρος «Δ. Χατζής»
Διοργάνωση: Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών, Εκδόσεις Μελάνι
 Αρχική

Δευτέρα 7 Μαρτίου 2016

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΙΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ........

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΙΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ........ΣΤΟ ΚΔΑΠ  ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ
ΚΔΑΠ  ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ
ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΙΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ........
  • Οι μάσκες...αλλιώς!!
    Αυτές τις μάσκες δεν τις φοράνε, τις βάζουν ψηλά και τις κοιτάνε.
    Δευτέρα 7 Μαρτίου, 6.30-8.00 μ.μ.
     
  • Η Ζαχ/κή αναζητά... τα Εικαστικά
    Sweet Alarm! H Ζαχ/κή θέλει επειγόντως να βρει και να συνεργαστεί με τα
    Εικαστικά για να φτιάξει εδέσματα γλυκά και να κάνει τα παιδιά ν'απορούν και να μην ξέρουν αν θέλουν να τα φάνε ή να τα κοιτάνε!!
    Τρίτη 8 Μαρτίου, 6.30-8.30 μ.μ.
Περιορισμένος αριθμός θέσεων. Τηλ: 26510-74644/ απογευματινές ώρες
Δ/νση: Κατίνας Παξινού 8.
 Αρχική

Α.Δ.Ε.Δ.Υ.: Τετάρτη 9 Μάρτη 2016, στις 3:00μ.μ., στο Σύνταγμα



ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ
Τετάρτη 9 Μάρτη 2016, στις 3:00μ.μ., στο Σύνταγμα
Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. καλεί τους εργαζόμενους στο Δημόσιο και όλους τους πολίτες της Αττικής, στο Συλλαλητήριο που οργανώνεται από συνδικαλιστικούς και επιστημονικούς φορείς την Τετάρτη, 9 Μαρτίου 2016, στις 3:00μμ, στο Σύνταγμα.
Με τη συμμετοχή τους στα πρόσφατα συλλαλητήρια καθώς και στη μεγαλειώδη απεργιακή κινητοποίηση της 4ης Φεβρουαρίου, οι εργαζόμενοι Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα, αυτοαπασχολούμενοι, αγρότες, επιστήμονες, μικρομεσαίοι, συνταξιούχοι, άνεργοι, νέοι και νέες έδειξαν ότι απορρίπτουν τις προτάσεις της Κυβέρνησης για το ασφαλιστικό, που έρχονται να διαλύσουν ότι έμεινε όρθιο από το Δημόσιο Ασφαλιστικό Σύστημα. Οι προτάσεις αυτές δεν συνιστούν ασφαλιστική μεταρρύθμιση που θα σώσει την Κοινωνική Ασφάλιση, όπως η ίδια ισχυρίζεται. Κινούνται στην κατεύθυνση τήρησης των δεσμεύσεων που ανέλαβε η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και απορρέουν από το τρίτο μνημόνιο για μείωση των συνταξιοδοτικών δαπανών κατά 1,8 δις ευρώ για το 2016 και τα επόμενα χρόνια, προκειμένου να τα δώσει στους δανειστές για την αποπληρωμή του επαχθούς, παράνομου και άδικου δημοσίου χρέους της χώρας.
Οι εργαζόμενοι θα συνεχίσουν και θα κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους το επόμενο χρονικό διάστημα στέλνοντας ηχηρό μήνυμα προς την Κυβέρνηση και τους δανειστές.
Εάν η Κυβέρνηση τολμήσει να καταθέσει το νομοσχέδιο διάλυσης της Κοινωνικής Ασφάλισης θα προχωρήσουμε σε νέα Γενική Απεργία και άλλες μορφές πάλης όπως συλλαλητήρια, καταλήψεις δημοσίων κτηρίων κτλ για να ακυρώσουμε τα κυβερνητικά σχέδια.
Η διάλυση της Κοινωνικής Ασφάλισης δεν θα περάσει!
Με τους αγώνες μας μπορούμε να τους σταματήσουμε!
Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ

Κυριακή 6 Μαρτίου 2016

Σε τρεις φάσεις οι μεταρρυθμίσεις στην Παιδεία


Σε τρεις φάσεις οι μεταρρυθμίσεις στην Παιδεία

Σε τρεις φάσεις θα προχωρήσει η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο πρόεδρος της Επιτροπής εθνικού Διαλόγου, Αντώνης Λιάκος, στην σημερινή, πρώτη κοινή συνεδρίαση των υποεπιτροπών, στο υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

 Παρουσία του υπουργού, Νίκου Φίλη, της αναπληρώτριας υπουργού, Σίας Αναγνωστοπούλου, του αναπληρωτή υπουργού, Κώστα Φωτάκη και του γενικού γραμματέα του υπουργείου, Γιάννη Παντή, στο επίκεντρο της συνεδρίασης, βρίσκονται τα μέχρι στιγμής δεδομένα που έχουν προκύψει από τις διαπραγματεύσεις με τον Ο.Ο.Σ.Α και τις διαβουλεύσεις των υποεπιτροπών που συγκροτούν την Επιτροπή Εθνικού Διαλόγου.

Σύμφωνα με τα όσα είπαν στις εισαγωγικές ομιλίες τους ο πρόεδρος της Επιτροπής, κ.Λιάκος, και ο γενικός γραμματέας, κ. Παντής, προκύπτει οτι οι εργασίες που αφορούν το διάλογο μπαίνουν, τρεις μήνες μετά την προκύρηξη του διαλόγου, σε μία πιο συγκεκριμένη τροχιά και σε ένα καλυτερα καθορισμένο χρονικό πλαίσιο ως προς τις δράσεις των υποεπιτροπών, ούτως ώστε τον Ιούνιο να υπάρξουν οι πρώτες νομοθετικές παρεμβάσεις που θα εντάσσονται στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης.
Εξάλλου, στον χαιρετισμό που απηύθυνε ο υπουργός, κ. Φίλης, υπογράμμισε οτι ο διάλογος δεν θα πρέπει να αποτελεί αυτοσκοπό, ότι δεν σχεδιάστηκε ως πρόσχημα και για αυτόν τον λόγο είναι απαραίτητο να εμπλακεί όσο το δυνατόν περισσότερο η εκπαιδευτική κοινότητα σε αυτόν. Ακόμη, προσθεσε ότι η μεταρρύθμιση, για να γίνει πραγματικότητα χρειάζεται βάθος χρόνου. "Μια βαθιά και ουσιαστική μεταρρύθμιση χρειάζεται χρόνο, πόρους και σχεδιασμό, διακομματική συνεννόηση και κοινωνική συναίνεση και να πεισθεί ο εκπαιδευτικός ότι οι νέες κατευθύνσεις δεν χαράζονται ερήμην του" είπε ο κ. Φίλης και υπογράμμισε: "Γι' αυτό η μεταρρύθμιση δε μπορεί να προκύψει σε δυο χρόνια, ούτε καν σε μια τετραετία".
Ειδικότερα, ως προς τον προγραμματισμό των μεταρρυθμίσεων, φαινεται να εντείνονται οι εργασίες των επιτροπών, με τον κ. Λιάκο να αναφέρει ότι οι υποεπιτροπές θα δουλέψουν σε τρία επίπεδα. Πρώτον, το βραχυπρόθεσμο, που θα αφορά προτάσεις που από τον Σεπτέμβριο θα αρχίσουν "να τρέχουν", δεύτερον, το μεσοπρόθεσμο, το οποίο θα είναι το νομοθετικό και τρίτον, το μακροπρόθεσμο, που "θα αλλάξει συνολικά το παράδειγμα της εκπαιδευσης".
"Οι επιτροπές θα πρεπει να καταλήξουν μέχρι τέλος Μαρτίου σε συγκεκριμένες προτάσεις, οι οποιες θα τεθούν σε διαβούλευση. Τέλος Μαρτίου θα έχουμε και μια εβδομάδα εκπαιδευσης και στοχος είναι μέχρι το Πάσχα να έχουμε συγγράψει το βασικό κείμενο με τις μεταρρυθμίσεις που θέλουμε να δώσουμε στον υπουργό και στα θεσμικά όργανα, για να τις κρίνουν, θα διαβουλευθούν και θα τις μετατρέψουν σε νομοθετικό έργο", είπε χαρακτηριστικά ο κ. Λιάκος.
Από την πλευρά του, ο κ.Παντής ενημέρωσε τα μέλη της Επιτροπής για τα αποτελέσματα της διαπραγμάτευσης με τον Ο.Ο.Σ.Α και τόνισε ότι το υπουργείο πιά έχει "απελευθερωθεί απο την υποχρέωση νομοθετικής ρύθμισης" μέσα στον Μάρτιο. Επανέλαβε το συμπεφωνημένο πρόγραμμα μεταρρυθμίσεων και υπογράμμισε ότι ο εθνικός διάλογος και οι συζητήσεις με τον Ο.Ο.Σ.Α θα ειναι παράλληλες διαδικασίες που θα οδηγήσουν σε νομοθετικές παρεμβάσεις με ολοκληρωμένες κατευθύνσεις και με συγκεκριμένες στοχεύσεις". "Πρέπει να υπαρξει συνεργασία. Η μια διαδικασία να επηρεάζει την άλλη με δημιουργικό και θετικό τρόπο, έτσι ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι μια σύνθεση πραγμάτων. Και όταν θα φτάσουμε τον Ιούνιο σε κάποια αποτελέσματα, για τα έξι σημεία, οι κοινές αποφάσεις που θα υπάρχουν, θα μας επιτρέψουν να προχωρήσουμε σε νομοθετικές παρεμβάσεις", είπε ο κ. Παντής.
Όπως έχει ήδη αναφερθεί, κατά το προηγούμενο διάστημα, οι νομοθετικές παρεμβάσεις που θα πρέπει να είναι έτοιμες για τον Ιούνιο, συμφωνα με το πρόγραμμα του Ο.Ο.Σ.Α, θα αφορούν τα εξής έξι σημεία: τον ενιαίο χώρο έρευνας και Ανώτατης Εκπαίδευσης (με κεντρικό στόχο την αναστροφή της διαρροής επιστημόνων στο εξωτερικό), το ολοήμερο σχολείο (εισαγωγή βελτιώσεων αναφορικά με τον όγκο των μαθημάτων και τη διαχείρηση του εκπαιδευτικού προσωπικού), τα οικονομικά της εκπαίδευσης (διαχείριση προϋπολογισμων με ενιαία καταγραφή δαπανών), την αξιολόγηση και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και την παιδαγωγική αυτοδυναμία των σχολείων.
ΠΗΓΗ:  ethnos.gr

Σάββατο 5 Μαρτίου 2016

Όλη η πόλη μια γιορτή

Όλη η πόλη μια γιορτή
Κυριακή 6 Μαρτίου 2016, ώρα 12 μ.μ.
Όλη η πόλη μια γιορτή
Πλατεία Πύρρου

Διοργάνωση:Πολιτιστικοί Σύλλογοι, Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών
 Αρχική

Οι ζωές των άλλων


Κυριακές στο πανί
Πολιτιστικός Πολυχώρος «Δημήτρης Χατζής»
Ώρα: 8.30 μ.μ.
Είσοδος ελεύθερη
Ευρωπαίοι Δημιουργοί
Κυριακή,  6 Μαρτίου 2016, ώρα 8.30 μ.μ.
Φλόριαν Χένκελ φον Ντόνερσμαρκ, Οι ζωές των άλλων
(Das Leben Der Anderen, Γερμανία, 2006, 137’)
 Αρχική

Τα επιδερμικά ή τα σοβαρά "αν" στο "τραπέζι" ;

ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ*
Ευρωζώνη και κοινό νόμισμα με  19 διαφορετικά : δημόσια ελλείμματα, επιτόκια ( με αγορές απόλυτα ελεύθερες να κερδοσκοπούν ) φορολογικά συστήματα ( ιδιαίτερα οι συντελεστές φορολογίας των επιχειρήσεων τροφοδοτούν τον αχαλίνωτο ανταγωνισμό) εκπαιδευτικές προδιαγραφές, κοινωνικά συστήματα ασφάλειας και τώρα προς δόξα της συνοχής "πάει" για 19 Σένγκεν !


Εδώ ένταση , πρωτοφανείς μεταναστευτικές ροές , "αναρίθμητα" πολιτικά σενάρια : "αν" η κυβέρνηση στην σύνοδο κορυφής συνδέσει προσφυγικό, αξιολόγηση, τα "βάλει σκληρά" και τα "σπάσει" και πάει σε εκλογές, "αν" διευκολυνθεί στην αξιολόγηση λόγω προσφυγικού και "κερδίσει" χρόνο δηλ. δεν "πέσει άμεσα" - αν κι αυτό δεν το ζητά κανείς επίσημα αφού η ΝΔ "βολεύεται" στην "θεωρία" του ώριμου φρούτου,το ΠΑΣΟΚ ψάχνει τρόπο συμμετοχής - "άν" ο Πρωθυπουργός ψάχνει για"ηρωική" έξοδο αφού "φοβάται" διαφωνίες  βουλευτών σε ψηφοφορίες ή "αν" στην λογική ότι η "πρώτη αριστερή κυβέρνηση" δεν αποχωρεί, προχωρήσει και τον "ρίξουν" θα τα "βάλει" με την διαπλοκή (γι "αυτό άνοιξε το θέμα καναλιών) και θα "δικαιολογήσει" την πτώση, "αν" επειδή η "κοινή γνώμη" χρεώνει στους Ευρωπαίους το προσφυγικό  και η πτώση του ΑΕΠ με τα capital ήταν μικρή (άρα " έπιασε πάτο η οικονομία") πιστώνεται χρόνο -γέφυρα για την " πολιτική ανάκαμψη της κυβέρνησης"-  "αν","αν"... ήταν επί της ουσίας η σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών μπορούσε να άνοιγε μια διαφορετική στρατηγική  για την πατρίδα !
 Εάν οι συνόδοι κορυφής είχαν στην ατζέντα ως κοινή υπόθεση : το χρέος των κρατών - μελών όπως έγινε μετά τον πόλεμο, κοινό δίκτυ κοινωνικής προστασίας , δημοκρατική εμβάθυνση της Ευρωπαικής διακυβέρνησης, κοινό σύστημα φορολόγησης με προτεραιότητα στην χρηματοδότηση της παιδείας, της καινοτομίας,απασχόλησης νέων, επίπεδο δημόσιου ελλείμματος που να διευκόλυνε την ανάπτυξη σε ενιαίο ευρωπαϊκό πλαίσιο,η κοινή εξωτερική πολιτική με επίκεντρο την Ειρήνη, δεν θα είχαμε "στασιμότητα" στην κρίση και "πάρκινγκ" προσφύγων.
Άν τα παράλληλα και αντιφατικά σενάρια σκηνοθετούσαν έργο,η καχυποψία και ο αλχημισμός ήταν λιγότερα τόσο περισσότερο 
δημοκρατική και αυθεντική πορεία θα είχαμε και βέβαια δεν θα φθάναμε εδώ !
Άν οι πολίτες δεν δούν οτι οι επιλογές πρέπει να κατευθυνθούν για την δημιουργία και πάλι ρωμαλεότητας στην χώρα και οι υγιείς παραγωγικές, κοινωνικές, πολιτικές και επιστημονικές δυνάμεις δεν συναντηθούν σε μια αξιόπιστη μετταρυθμιστική πρόταση, όσο κι αν συζητώνται αλλαγές στα ωράρια των καταστημάτων, απορυθμίζεται η αγορά εργασίας για να γίνει πιο "αποτελεσματική" ή μειώνονται οι συντάξεις τόσο η κρίση θα είναι καθισμένη ως ελέφαντας εντός ή στις αυλές των σπιτιών.
Η λύση δεν ειναι πλεον-ή μόνο-η τιμωρία ενός πολιτικού συστήματος αλλα η δημιουργία ενός νέου και χρήσιμου για τον τόπο. Αυτό δεν επιτυγχάνεται με καταφυγή σε ακραία μορφώματα ή οπισθοδρομικούς σχηματισμούς. 
Τα σαθρά θεμέλια του ευρωπαϊκού οικοδομήματος και του ντόπιου, όπως αποδεικνύει η κρίση και η νέα καταιγίδα προβλημάτων, απαιτούν επαναθεμελίωση άλλου τύπου.
Να σταματήσουμε τα "όσκαρ" στην επιδερμικότητα, την υποκρισία, τιν κούφια ρητορική,την γελοιότητατα, τα "αν" για τα ήσσονα αφού τα αν για τα μείζονα είναι αναγκαία !
* Ο Σπύρος Παπασπύρος είναι Πρόεδρος του Γενικού Συμβουλίου της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2016

Οι μαθητές του 3ου Λυκείου τραγουδούν Μάνο Χατζιδάκ

Οι μαθητές του 3ου Λυκείου τραγουδούν Μάνο Χατζιδάκι
Σάββατο 5 Μαρτίου 2016, ώρα 8:15 μ.μ.
Αίθουσα «Βασίλειος Πυρσινέλλας»
Είσοδος ελεύθερη
Οι μαθητές του 3ου Λυκείου τραγουδούν Μάνο Χατζιδάκι
Συμμετέχουν:
  • Ελένη Γκόρλα: τραγούδι
  • Σταύρος Βασδέκης: μπάσο
  • Αλέξανδρος Δήμος: βιολί - τραγούδι
  • Αθανασία Καρρά: πιάνο
  • Γιώργος Μπέκας: τραγούδι
  • Σταυρούλα Νάκη: κιθάρα - τραγούδι
  • Γιώργιος Νικόπουλος: μπουζούκι
  • Αχιλλέας Παπαγρηγορίου: κρουστά
  • Ελένη Παπαφωτίου: πιάνο
  • Φαίδρα Ποτσίκα: τραγούδι
  • Σπύρος Σιλίρας: βιολί
  • Κων/νος Σήτας: τραγούδι
  • Ανδρομάχη Σουκοβέλου: τραγούδι
  • Κατερίνα Τσάλιου:τραγούδι
 
  • Μουσική Επιμέλεια: Βασίλης Τζιώτης
  • Κείμενα-Παρουσίαση: Νίκη Λιαπίκου και Χρυσόστομος Καρράς
Συνδιοργάνωση: Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννίνων
Παράλληλα, στην είσοδο του Π.Κ.Δ.Ι. θα εκτίθενται καλλιτεχνικές δημιουργίες  μαθητών του Σχολείου.
 Αρχική

04-03-16 Προσλήψεις 96 αναπληρωτών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

15 01 16 ekpaideytikoi
Προσλήψεις εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ70-Δασκάλων και ΠΕ60-Νηπιαγωγών καθώς και ΠΕ06-Αγγλικής Γλώσσας, ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής, ΠΕ19 & ΠΕ20-Πληροφορικής και ΠΕ32-Θεατρικών Σπουδών με πλήρες και μειωμένο ωράριο στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για το σχολικό έτος 2015-2016 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές 59 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων και 18 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ60-Νηπιαγωγών καθώς και 11 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ06-Αγγλικής Γλώσσας, 3 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής, 2εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ19&ΠΕ20-Πληροφορικής και 1 εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ32-Θεατρικών Σπουδών  με πλήρες ωράριο καθώς και 1 εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ06-Αγγλικής Γλώσσας και 1 εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής με μειωμένο ωράριογια την κάλυψη λειτουργικών κενών σε σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από τη Δευτέρα 7 έως και την Τρίτη 8 Μαρτίου 2016και θα τοποθετηθούν με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης σε σχολικές μονάδες της περιοχής που προσλήφθηκαν μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.
Οι πίνακες των ονομάτων είναι αναρτημένοι στην ιστοσελίδα του Υπουργείου www.minedu.gov.gr
 O πίνακας με τα ονόματα σε μορφή excel

Υπόμνημα προς Αναπλ. Υπουργούς σχετικά με την κατάργηση του επιδόματος παραμεθορίου



Προς:
1) Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών
κ. Γεώργιο Χουλιαράκη
2) Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης
κ. Χριστόφορο Βερναρδάκη
ΥΠΟΜΝΗΜΑ
Κύριοι Υπουργοί,
Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. με το υπ’ αριθμ. 357/14.12.2015 έγγραφό της, είχε αναδείξει την κατηγορηματική αντίθεσή της στην αρχική κυβερνητική πρόθεση να καταργηθεί το επίδομα απομακρυσμένων – παραμεθόριων περιοχών, για δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενους στο Δημόσιο.
Στον Νόμο 4354/16.12.2015 προβλέφθηκε τελικά, κατόπιν των δυναμικών κινητοποιήσεων των συναδέλφων μας στις παραπάνω περιοχές, η συνέχιση της καταβολής του στους δικαιούχους. Όμως, στο άρθρο 19 του παραπάνω Νόμου, αναφέρεται ότι «με κοινή υπουργική απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης και Οικονομικών, η οποία θα εκδοθεί μέχρι τις 31.3.2016 καθορίζονται εκ νέου οι περιοχές που δικαιολογούν τη χορήγηση του ως άνω επιδόματος με κριτήριο τη δυσκολία πρόσβασης λαμβάνοντας υπόψη των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της νησιωτικότητας και της ορεινότητας των περιοχών».
Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. ζητά να συναντηθεί μαζί σας και με την παρουσία εκπροσώπων των Νομαρχιακών Τμημάτων της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. από τις παραπάνω περιοχές, προκειμένου να συζητηθεί το περιεχόμενο της υπό έκδοσης κοινής Υπουργικής απόφασης.
Το αίτημα της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. είναι να συνεχισθεί η καταβολή του επιδόματος απομακρυσμένων – παραμεθόριων περιοχών της παρ.2 του άρθρου 15 του Ν.4024/2011, σε όλους όσους καταβάλλεται μέχρι σήμερα.
Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

Πέμπτη 3 Μαρτίου 2016

Ο.Λ.Μ.Ε.: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ Γ.Σ. ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΔΙΑΛΟΓΟ

Αθήνα, 03/03/16

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ Γ.Σ. ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΔΙΑΛΟΓΟ

            Το Δ.Σ της ΟΛΜΕ, και προς αποκατάσταση της αλήθειας γνωστοποιεί στους συναδέλφους ότι στη συνέλευση των Προέδρων των τοπικών ΕΛΜΕ, του Σαββάτου, 27-02-2016 τέθηκε από ορισμένους Προέδρους  ΕΛΜΕ το ζήτημα της αποχώρησης της ΟΛΜΕ από τον Εθνικό Διάλογο, στον οποίο έχει προσφάτως αποφασίσει να συμμετάσχει το Διοικητικό Συμβούλιο.
            Επακολούθησε ψηφοφορία κατά την οποία το κατατεθέν ψήφισμα απέτυχε να συγκεντρώσει την απόλυτη πλειοψηφία του 50% συν μία ΕΛΜΕ καθώς και του 50% συν μία ψήφο, όπως ρητά προβλέπει το καταστατικό της ΟΛΜΕ (34 ΥΠΕΡ, 15 ΚΑΤΑ, 19 ΛΕΥΚΑ).
            Κατόπιν τούτου, το ψήφισμα απορρίφθηκε και η απόφαση του ΔΣ της ΟΛΜΕ για συμμετοχή τον Εθνικό Διάλογο για την Παιδεία, είναι σε ισχύ με βάση τις προϋποθέσεις που έχουν τεθεί.  
            Όλα τα υπόλοιπα περί «πραξικοπήματος» του Προεδρείου της Γ.Σ. βρίσκονται στη σφαίρα της φαντασίας.
Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι και στην προηγούμενη Γ.Σ. Προέδρων των ΕΛΜΕ (30/01/2016) απορρίφθηκε κατόπιν ψηφοφορίας (28 ΥΠΕΡ, 8 ΚΑΤΑ, 32 ΛΕΥΚΑ) αντίστοιχο ψήφισμα που κατατέθηκε για μη συμμετοχή της ΟΛΜΕ στον «Εθνικό – Κοινωνικό διάλογο», απόφαση που δηλώνει τη βούληση του κλάδου να συμμετέχει στο διάλογο.
Η απόπειρα δημιουργίας εντυπώσεων σε βάρος του ΔΣ της ΟΛΜΕ και των κεκτημένων δημοκρατικών διαδικασιών, αντικειμενικά βλάπτει και αποπροσανατολίζει τον κλάδο μας από τα σοβαρά προβλήματα που απασχολούν την εκπαίδευση και τον εκπαιδευτικό και απαιτούν λύσεις.
Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΟΜΑΘΕΙΑΣ

Logo

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΟΜΑΘΕΙΑΣ

Για αίτηση πατήστε ΕΔΩ....
Ενημέρωση για τις εξετάσεις ελληνομάθειας.........
Ενημερωτικό δελτίο......

βαριέμαι: 04/03 έως 14/03 κάθε Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή, Δευτέρα


"Βαριέμαι: αισθάνομαι κενός, δεν βρίσκω νόημα και συγκίνηση σε αυτό που κάνω, ο χρόνος εντός και εκτός εργασίας κυλά αργά, βασανιστικά και σκοτώνει τη δημιουργικότητα και τη ζωντάνια μου, συρρικνώνει την ύπαρξη μου.

         Αυτό είναι το περιεχόμενο της κραυγής αγωνίας και διαμαρτυρίας του Νέστορα Βινιάλε. Κραυγή διαμαρτυρίας που σήμερα βγαίνει από τις ψυχές όλο και περισσότερων από αυτούς που εργάζονται στην ζούγκλα της «ελεύθερης!!!» αγοράς εργασίας, αλλά και όσων είναι άνεργοι ή μισοάνεργοι και η μόνη διέξοδος που τους δίνεται είναι μια υποψηφιότητα-ευκαιρία ένταξης σε αυτήν την ζούγκλα, για να επιβιώσουν και όχι για να ζήσουν.
      Ο Νέστορας αντιδρά σ’ αυτό που αισθάνεται παρορμητικά και διεκδικεί να τον καταλάβουν οι άνθρωποι με τους οποίους μοιράζεται τη ζωή του. Την έκβαση θα την κρίνουν οι γυναίκες της ζωής του : η σύζυγος η μητέρα και η συνάδελφος- φίλη του, που η κάθε μια θα αξιοποιήσει τη μικρή εσωτερική επανάσταση του Νέστορα για τους δικούς της σκοπούς.
      Οι άνθρωποι έχουν την ικανότητα να συνηθίζουν τα πάντα και με τον καιρό να ξεχνούν ή να θάβουν στην μνήμη τους την περίοδο της παιδικής-εφηβικής ηλικίας όπου ονειρεύονταν και ερωτεύονταν το μέλλον. Ο Νέστορας θυμάται... Και ξαναονειρεύεται… Και ξαναερωτεύεται….Κι αυτό είναι το στέρεο θετικό μήνυμα του έργου. Το έργο αφήνει προς όλους ανοιχτό το ερώτημα για τον τρόπο που θα στεριώσει το δικαίωμα αυτό, που ίσως δεν κατακτιέται ατομικά αλλά συλλογικά….

Χώρος: Κουντουριώτη 31 (στο ιστορικό κέντρο της πόλης)
Ημερομηνίες: 04/03 έως 14/03 κάθε Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή, Δευτέρα
Ώρα: 21.00
Γενική είσοδος: 5 ευρώ (4 δωρεάν θέσεις για ανέργους)
Τηλ. κρατήσεων: 6946131950
*Περιορισμένος αριθμός θέσεων (40). Παρακαλούμε για έγκαιρη κράτηση*