22
Μαρτίου 2018
Σχέδιο νόμου
για την αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της εκπαίδευσης:
Κατώτερο των
περιστάσεων και των αναγκών
Πέντε μήνες μετά
την αρχική κατάθεση ενός συνοπτικού και εντελώς ασαφούς σχεδίου για τη
δημιουργία νέου δικτύου δομών υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου, το Υπουργείο
Παιδείας κατέθεσε σχέδιο νόμου για την αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της
πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις (επιλογή και
αξιολόγηση στελεχών εκπαίδευσης, αυτοαξιολόγηση).
Το νέο σχέδιο,
όπως και το προηγούμενο, δεν τηρεί ούτε τα προσχήματα, δεν στηρίζεται σε καμία πρόταση που να υπογράφεται από καμία
επιστημονική ομάδα, δεν τεκμηριώνεται με παράθεση βιβλιογραφίας, δεν αναφέρεται
σε καλές πρακτικές που τυχόν έχουν προκύψει από την εφαρμογή της σε κάποιο
περιβάλλον. Είναι προφανές πως κάποιοι "ξερόλες" παρατρεχάμενοι,
αποφάσισαν να ολοκληρώσουν το έργο, ερήμην της Πανεπιστημιακής αλλά και της
εκπαιδευτικής κοινότητας, λες και η εκπαίδευση αφορά μόνο τους ίδιους και τις
ιδεοληψίες τους.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ, ως