Αθήνα 2/4/2020
Προς
Θέμα: Απαράδεκτη η αναστολή των συμβάσεων των εκπαιδευτικών των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων που έχουν διοριστήριο του Υπουργείου Παιδείας.
Προς
1. την Υπουργό Παιδείας
κ. Νίκη Κεραμέως
2.την Υφυπουργό Παιδείας
κ. Σοφία Ζαχαράκη
3. τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Θέμα: Απαράδεκτη η αναστολή των συμβάσεων των εκπαιδευτικών των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων που έχουν διοριστήριο του Υπουργείου Παιδείας.
Η κρίση της πανδημίας που μαστίζει όλον τον πλανήτη και τη χώρα μας δημιουργεί ένα εξαιρετικά αβέβαιο και ανησυχητικό, για το μέλλον των εργασιακών σχέσεων και δικαιωμάτων, τοπίο.
Κάτω από αυτές τις συνθήκες που απαιτούν υψηλό αίσθημα ευθύνης από όλους μας, αναπτύσσονται, δυστυχώς, καταχρηστικές πρακτικές σε βάρος εκπαιδευτικών στον χώρο της Ιδιωτικής Εκπαίδευσης.
Σύμφωνα με τα όσα καταγγέλλει η Ο.Ι.Ε.Λ.Ε., σε ιδιωτικά σχολεία στα οποία, μάλιστα, οι γονείς έχουν ήδη καταβάλει τα δίδακτρα της χρονιάς ή τα καταβάλλουν αυτό το διάστημα και οι εκπαιδευτικοί συνεχίζουν να εργάζονται εξ’ αποστάσεως, οι ιδιοκτήτες ασκούν πίεση στους εκπαιδευτικούς να ενταχθούν στο καθεστώς της αποζημίωσης ειδικού σκοπού (800€).
Αν και η ένταξη εκπαιδευτικών με διοριστήριο του Υπουργείου Παιδείας (της μόνης αρχής που μπορεί με απόφασή της, μέσω των οικείων Διευθύνσεων, να αναστείλει τις συμβάσεις των εκπαιδευτικών) στο μηχανισμό στήριξης της Εργάνης είναι παράνομη, η ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. (όπως καταγγέλλει η Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.) σιωπά, επιτρέποντας έτσι στους παράνομους σχολάρχες να εκμεταλλεύονται την υφιστάμενη συγκυρία για να αποκομίσουν πρόσθετα οφέλη μεγιστοποιώντας τα κέρδη τους.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. στέκεται αλληλέγγυο στον αγώνα των συναδέλφων μας της ιδιωτικής εκπαίδευσης και καλεί την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να πάρει άμεσα θέση στην κατεύθυνση της άρσης των παράνομων και καταχρηστικών ενεργειών των συγκεκριμένων σχολαρχών, της υπεράσπισης των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών μα πάνω απ’ όλα της αποκατάστασης της νομιμότητας στη λειτουργία των ιδιωτικών, αυτών, σχολείων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου