Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2015

ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΤΗΝ ΠΕΔΙΝΗ - Εργαστήριο για τη δημιουργία κτηνοτροφικών μονάδων


Το 3ο Εργαστήριο Ενημέρωσης με θέμα: «Δυνατότητες δημιουργίας νέων κτηνοτροφικών – πτηνοτροφικών μονάδων και διαχείριση αποβλήτων των υφιστάμενων μονάδων»
διοργανώνει η «Ήπειρος Α.Ε.» σε συνεργασία με τον Δήμο Ιωαννιτών και την Δημοτική Ενότητα Μπιζανίου. Θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου και ώρα 19:00 στο Γυμνάσιο Πεδινής.
Σκοπός του Εργαστηρίου είναι η προβολή των δράσεων του προγράμματος και η ενημέρωση του ευρύτερου κοινού. Οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν από εξειδικευμένους εισηγητές σχετικά με τις δυνατότητες ενασχόλησής τους με την κτηνοτροφία - πτηνοτροφία και συγκεκριμένα  με τη δημιουργία νέων κτηνοτροφικών - πτηνοτροφικών μονάδων και τη διαχείριση αποβλήτων υφιστάμενων μονάδων.
Παράλληλα, οι συμμετέχοντες στο Εργαστήριο θα έχουν την δυνατότητα να ανταλλάξουν πληροφορίες και εμπειρίες.
Η Πράξη υλοποιείται στο πλαίσιο της Δράσης 7: «Τοπικά σχέδια για την απασχόληση, προσαρμοσμένα στις ανάγκες των τοπικών αγορών εργασίας» της κατηγορίας Παρέμβασης 1: «Ενεργητικές πολιτικές απασχόλησης», του Θεματικού Άξονα Προτεραιότητας 3: «Διευκόλυνση της πρόσβασης στην Απασχόληση», του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού 2007-2013», το οποίο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ).
Η συμμετοχή στην εκδήλωση είναι δωρεάν.
ΠΗΓΗ! 

Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2015

ΠΥΣΠΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ: Τροποποίηση τοποθετήσεων ΠΕ60

Logo

Τροποποίηση τοποθετήσεων ΠΕ60

Για να δείτε ΕΔΩ...........
Οι εκπαιδευτικοί να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία την Τρίτη 22-09-2015.

ΠΥΣΠΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών ΠΕ05_ΠΕ07_ΠΕ08-ΠΕ19-20

Logo

Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών ΠΕ05_ΠΕ07_ΠΕ08-ΠΕ19-20

Για να δείτε τις τοποθετήσεις ΕΔΩ..........
Οι εκπαιδευτικοί να παρουσιαστούν να αναλάβουν υπηρεσία από Τρίτη 22-09-2015.

ΠΥΣΠΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ: Δήλωση τοποθέτησης ΠΕ06. ΠΕ11 και ΠΕ16.01

Οι τέσσερις δημοσκοπήσεις που κόβουν την ανάσα για τον νικητή των εκλογών

ALCO, METRON ANALYSIS, PULSE, INTERVIEW
Οι τέσσερις δημοσκοπήσεις που κόβουν την ανάσα για τον νικητή των εκλογών
Θρίλερ για γερά  νεύρα προμηνύεται για το βράδυ της Κυριακής, όπως καταδεικνύει και η δημοσκόπηση που διεξήγαγε η Alco για το newsit.gr και παρουσιάζει τον ΣΥΡΙΖΑ να έχει προβάδισμα 0,3% έναντι της ΝΔ.

Οπως δείχνει η δημοσκόπηση που διεξήχθη από τις 15 έως τις 17 Σεπτεμβρίου, η ΝΔ μειώνει λίγο τη διαφορά στην πρόθεση ψήφου (25%), αλλά ο ΣΥΡΙΖΑ εξακολουθεί να είναι μπροστά με ποσοστό 25,3%. Τρίτο κόμμα στις προτιμήσεις παραμένει η Χρυσή Αυγή (6,2%), στην 4η θέση είναι το ΚΚΕ (5,7%), στην 5η το ΠΑΣΟΚ - Δημοκρατική Συμπαράταξη (4,7%), στην 6η Το Ποτάμι (4,2%). Στην Βουλή, σύμφωνα πάντα με τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης, μπαίνει η Ένωση Κεντρώων του Βασίλη Λεβέντη (3,7%), η Λαϊκή Ενότητα του Παναγιώτη Λαφαζάνη είναι στο όριο (3%), ενώ εκτός μένουν οι ΑΝΕΛ (2,5%). Αναποφάσιστοι και αποχή συγκεντρώνουν πάνω από 15%.
Βλέποντας τις δημοσκοπήσεις της Alco από την στιγμή που προκηρύχθηκαν οι εκλογές μέχρι σήμερα, ο ΣΥΡΙΖΑ είναι πάντα πρώτος αλλά στην τελευταία δημοσκόπηση η διαφορά ανάμεσα στα δυο κόμματα είναι η πιο οριακή.
Οι τέσσερις δημοσκοπήσεις που κόβουν την ανάσα για τον νικητή των εκλογών
Σημαντικό στοιχείο της δημοσκόπησης είναι η παράσταση νίκης. Σε αυτήν, ο ΣΥΡΙΖΑ έχει το συντριπτικό ποσοστό 50% που δείχνει ότι οι ψηφοφόροι ανεξάρτητα από το κόμμα που ψηφίζουν τον βλέπουν νικητή το βράδυ των εκλογών.
Metron Analysis
Oριακή διαφορά στην πρόθεση και την εκτίμηση ψήφου μεταξύ των δύο μεγαλύτερων κομμάτων καταγράφεται στην τέταρτη προεκλογική μέτρηση της Metron Analysis, η οποία δημοσιεύεται στην εφημερίδα «ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ», με τη Νέα Δημοκρατία, ωστόσο να περνά μπροστά από τον ΣΥΡΙΖΑ. H ΝΔ προηγείται μόλις με 0,3% ενώ στη δημοσκόπηση φαίνεται να βρίσκει θέση στη Βουλή και η Λαϊκή Ενότητα.
Τρίτο κόμμα είναι η Χρυσή Αυγή με 6,7% και ακολουθεί το ΚΚΕ με 6,2%, το Ποτάμι με 5,9% και το ΠΑΣΟΚ με 5,2%.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην ίδια μέτρηση έχουν και οι μετακινήσεις των ψηφοφόρων μεταξύ των κομμάτων, κάτι που δείχνει τη ρευστότητα του του εκλογικού σώματος λίγες μόλις ημέρες πριν ανοίξουν οι κάλπες.




PULSE
Απόλυτη ισοπαλία μεταξύ ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ και μάχη για την τρίτη θέση δείχνει νέα δημοσκόπηση της εταιρίας Pulse για το pontiki.gr.
Ειδικότερα, στην πρόθεση ψήφου, ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ συγκεντρώνουν από 28%, ενώ ακολουθούν Χρυσή Αυγή και ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ με 6,5%, το Ποτάμι και το ΚΚΕ με 5%, η ΛΑΕ με 3,5% και η Ένωση Κεντρώων με 3%. Ποσοστό 2,5% συγκεντρώνουν οι ΑΝΕΛ.
Στην πρόθεση ψήφου με αναγωγή επί των έγκυρων τα ποσοστά των κομμάτων διαμορφώνονται ως εξής:
ΣΥΡΙΖΑ 29%, ΝΔ 29%, Χρύση Αυγή 7%, ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ 7%, Ποτάμι 5,5%, ΚΚΕ 5,5%, ΛΑΕ 3,5%, Ένωση Κεντρώων 3%, ΑΝΕΛ 2,5%.
INTERVIEW
Ανατροπή στην πρώτη θέση και προβάδισμα της ΝΔ , αλλά και εκπλήξεις για την τρίτη θέση προβλέπει η νέα δημοσκόπηση της εταιρείας INTERVIEW, για την «Βεργίνα Τηλεόραση».
Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 1000 ατόμων σε ολόκληρη την Ελλάδα από τις 15 έως και τις 17 Σεπτεμβρίου, η ΝΔ προηγείται στην πρόθεση ψήφου με ποσοστό 30% και ακολουθεί ο ΣΥΡΙΖΑ με 28%.
Στη Βουλή μπαίνει το κόμμα του Βασίλη Λεβέντη με ποσοστό που προσεγγίζει το 4% , ενώ ΛΑΕ και ΑΝΕΛ δεν φαίνεται να πετυχαίνουν την είσοδό τους στο κοινοβούλιο.
Πολλές ωστόσο είναι οι εκπλήξεις και οι ανατροπές στην τρίτη θέση, αλλά και οι απαντήσεις των πολιτών για την Κυβέρνηση που επιθυμούν μετά τις εκλογές της 20ης Σεπτεμβρίου και τις συνεργασίες που επιθυμούν.
Αναλυτικά στην πρόθεση ψήφου:
  • ΣΥΡΙΖΑ: 28%
  • ΝΔ: 30%
  • Χρυσή Αυγή: 5%
  • Το Ποτάμι: 4,5%
  • ΚΚΕ: 6%
  • ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ: 6%
  • ΑΝΕΛ: 2,5%
  • Λαϊκή Ενότητα: 2,5%
  • Ενωση Κεντρώων: 4%
  • Αλλο: 3%
  • Αναποφάσιστοι: 6,5%
  • Ακυρο/λευκό: 2%
Στην εκτίμηση αποτελέσματος (με περιθώριο σφάλματος 2,8%):
 Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει εύρος από 28,3% μέχρι 33,9%.
  • Η ΝΔ από 30,5% έως 36,1%
  • Χρυσή Αυγή: Από 3,7% - 6,3%
  • Ποτάμι: Από 3,6%-6,2%
  • ΚΚΕ: Από 5,4%-8%
  • ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ: Από 5,5%-8,1%
  • Ενωση Κεντρώων: Από 3,2%-5,8%
  • Λαϊκή Ενότητα 1,3% μέχρι 3,9%
  • ΑΝΕΛ 1,3% έως 03,9%
Σύμφωνα με την άποψη του 35% των ερωτηθέντων ο Αλέξης Τσίπρας ήταν καλύτερος στο debate έναντι του Βαγγέλη Μεϊμαράκη για τον οποίο πιστεύει ότι πήγε καλύτερα το 32%.

ΠΗΓΗ:  Ημερησία

MMS Rocks

MMS Rocks

Σάββατο 19 και Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου, ώρα 6:30 μ.μ.
Είσοδος ελεύθερη
Αύλειος χώρος «Δ. Χατζή»
MMS Rocks
  • 19/09: Συναυλία με τους μαθητές του Modern Music School
  • 20/09:  Demise of our Neverland, Pinball Machine (band program Modern music School), Killer Teddy Bear (μπάντα καθηγητών Modern Music School), Liquid Glass Trio (jazz fusion μπάντα καθηγητών Modern Music School)

Διοργάνωση: Modern Music School Ioannina, Φροντιστήρια Ξένων Γλωσσών Lexis, Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών
 Αρχική

Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2015

Εκπαιδευτικά προγράμματα της Ζωσιμαίας Δημόσιας Κεντρικής Ιστορικής Βιβλιοθήκης Ιωαννίνων σχ. έτους 2015-16





Και για τη φετινή σχολική χρονιά η Ζωσιμαία Δημόσια Κεντρική Ιστορική Βιβλιοθήκη Ιωαννίνων συνεχίζει την υλοποίηση των εκπαιδευτικών της προγραμμάτων για παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας, από το Δημοτικό έως και το Λύκειο.
« Ο Πύργος των παραμυθιών» (για μαθητές προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας Α & Β Δημοτικού)  βασισμένο στο ομώνυμο βιβλίο της Γιολάντας Τσορώνη-Γεωργιάδη αφηγείται την πολύχρωμη ιστορία της Φαντασίας. Κατοικεί στον Πύργο της με παρέα παραμύθια για δράκους, εξωγήινους, πειρατές και νεράιδες… και έχει τη χαρά να μοιράζεται αυτά τα παραμύθια με τους κατοίκους της μικρής της πόλης.  Η ιστορία παρουσιάζεται με διαδραστικό τρόπο και ακολουθείται από αναδιήγηση και βιωματική δραστηριότητα.
Επιλέχθηκε με γνώμονα το θεμελιώδες αξίωμα που ισχύει στο φαντασμαγορικό κόσμο των παραμυθιών «τα λόγια κρέμονται από τις εικόνες» και στόχος μας είναι η ανάπτυξη της φιλαναγνωσίας και η προαγωγή της συναισθηματικής νοημοσύνης, με την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης.  
«Γνωριμία με τους 12 θεούς του Ολύμπου» (δράση διαμορφωμένη αναλόγως της βαθμίδας εκπαίδευσης από την Α-Γ Δημοτικού). Με ψηφιακή εφαρμογή παρουσιάζονται οι Ολύμπιοι Θεοί σε απλοποιημένη μορφή, με τις βασικότερες πληροφορίες για κάθε θεό και τα σύμβολά τους. Εξηγούμε στα παιδιά πως από τα σύμβολα αναγνωρίζουμε τις αναπαραστάσεις τους στις διάφορες μορφές της τέχνης. Στη συνέχεια οι μαθητές λαμβάνουν μέρος σε ένα παιχνίδι γνώσης.
«Από τις πινακίδες της Γραμμικής γραφής στα tablets» (για μαθητές Γ’ Δημοτικού-Α’ Γυμνασίου). Παρουσιάζεται διαδραστικά η ιστορία της γραφής και του βιβλίου, από τις πήλινες πινακίδες της Προϊστορίας στις σύγχρονες πινακίδες tablets.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει προβολή της χρονογραμμής της ιστορίας της γραφής, έτσι ώστε οι μαθητές να έχουν την ευκαιρία να ταξιδέψουν ευχάριστα στο χρόνο και στους τόπους/πολιτισμούς, όπου πρωτοχρησιμοποιήθηκαν  τα είδη και τα υλικά γραφής. Παράλληλα, και με βιωματικό τρόπο, μέσω των αντικειμένων που διαθέτει το Εργαστήριο Συντήρησης της Ιστορικής μας Βιβλιοθήκης, θα γνωρίσουν πτυχές από τις απαρχές του βιβλίου (χειρόγραφου και έντυπου) και τέλος θα έρθουν σε επαφή με τις σύγχρονες πινακίδες tablets που διαθέτει η βιβλιοθήκη μας.
Ένα ενδιαφέρον εργαστήριο, στα πλαίσια του προγράμματος, δίνει στους μαθητές την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τη γλώσσα των Μυκηναίων και της αποκρυπτογράφησης της Γραμμικής Γραφής Β’ ως μικροί Michael Ventris και John Chadwick.
Επιπλέον, για τους σκοπούς αυτού του εκπαιδευτικού προγράμματος οργανώθηκε, στον ισόγειο χώρο της βιβλιοθήκης μας, προθήκη-μουσείο, όπου εκτίθενται, σε χρονική σειρά, τα υλικά γραφής από την Προϊστορία (σφηνοειδής γραφή) έως τα σύγχρονα tablets. Με εκμαγεία, αποδίδονται οι πήλινες πινακίδες από τη σφηνοειδή και ιερογλυφική γραφή έως τη Γραμμική Α’ (Δίσκος της Φαιστού) και Γραμμική Β’ .
 «Οι μικροί βιβλιοθηκονόμοι» (δράση διαμορφωμένη αναλόγως της βαθμίδας εκπαίδευσης από Ε Δημοτικού-Α Γυμνασίου), η οποία στοχεύει στη γνωριμία των μαθητών με τους χώρους, τους τρόπους οργάνωσης μιας σύγχρονης  βιβλιοθήκης, τις υπηρεσίες που προσφέρει και τους τρόπους αναζήτησης και εντοπισμού πληροφοριών στο έντυπο και ηλεκτρονικό της υλικό. Τι είναι βιβλιοθήκη, τι είναι και με τι ασχολείται ο βιβλιοθηκονόμος, τι είναι η βάση δεδομένων, πως τοποθετούνται τα βιβλία στα ράφια, πως βρίσκουμε το βιβλίο που μας ενδιαφέρει; Στη συνέχεια οι μαθητές αναλαμβάνουν δράση οι ίδιοι σαν μικροί βιβλιοθηκονόμοι, με τη χρήση νέων τεχνολογιών.
«ΜΠΟΡΩ!» ΝΕΟ εκπαιδευτικό πρόγραμμα για παιδιά από Α’ Δημοτικού έως και Λύκειο, διαμορφωμένο αναλόγως. Στηρίζεται στο λαϊκό παραμύθι «τρεις τρίχες λύκου» (Λιλή Λαμπρέλλη «Η γυναίκα με τα χέρια από φως», Σειρά κι αν σου μιλώ για παραμύθια, 2014). Στόχος του είναι η έκφραση συναισθημάτων μέσα από εικόνες, η τόνωση της αυτοεκτίμησης και της εμπιστοσύνης, με video animation, παιχνίδια και τραγούδι.
          Όλες οι εκπαιδευτικές δράσεις θα διαρκέσουν έως το τέλος του σχολικού έτους (εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά). Οι επισκέψεις γίνονται προγραμματισμένα κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες της Ζωσιμαίας Δημόσιας Κεντρικής Ιστορικής Βιβλιοθήκης (Δευτέρα και Τετάρτη 8:00- 19:00, Τρίτη, Πέμπτη & Παρασκευή 8:00-14:00).
Περισσότερες πληροφορίες στο τηλέφωνο 2651072863, στην ιστοδελίδα της Ζωσιμαίας Βιβλιοθήκης (zosimailib.sch.gr) και στο https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRVIz1V-dE0rfTu0XwPWWxnSJWa_Y908NddA3psipft_gRTl1GJAHSEcEu9.
                                                                        Η Προϊσταμένη Διεύθυνσης

                                                                                        Βαΐα Οικονομίδου
                                                                                              ΠΕ Ιστορικών

Το ΣτΕ ενέκρινε 35.053 προσλήψεις συμβασιούχων

ΣΕ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ, ΟΤΑ ΚΑΙ ΝΠΔΔ ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ

Την έγκρισή του για την κατ' εξαίρεση πρόσληψη άλλων 35.053 ατόμων με συμβάσεις ορισμένου χρόνου (από 45 ημέρες έως 18 μήνες) έδωσε χθες το Συμβούλιο της Επικρατείας, ικανοποιώντας σχετικά αιτήματα κατεπείγοντος χαρακτήρα που έχουν υποβάλει διάφορα υπουργεία, ΟΤΑ και ΝΠΔΔ.

Στην περίπτωση των 32.433 ανέργων, το ΣτΕ έκανε δεκτό το αίτημα για κατ’ εξαίρεση συνέχιση των διαδικασιών πρόσληψης, καθώς διαπιστώθηκε ότι υπήρχε κίνδυνος να χαθεί το αναγκαίο κονδύλι ύψους 200 εκατ
Στην περίπτωση των 32.433 ανέργων, το ΣτΕ έκανε δεκτό το αίτημα για κατ’ εξαίρεση συνέχιση των διαδικασιών πρόσληψης, καθώς διαπιστώθηκε ότι υπήρχε κίνδυνος να χαθεί το αναγκαίο κονδύλι ύψους 200 εκατ. ευρώ (φωτογραφία αρχείου)
Τη «μερίδα του λέοντος» θα έχουν οι προσλήψεις 32.433 ανέργων μέσω του ΟΑΕΔ που θα τοποθετηθούν σε διάφορους δήμους της χώρας για διάστημα 5 μηνών, ενώ ακολουθούν άλλοι 2.189 αρμοδιότητας του υπουργείου Πολιτισμού και Παιδείας, που θα απασχοληθούν σε έργα ανασκαφών, συντήρησης και αποκατάστασης των μνημείων και των αρχαιολογικών χώρων για 8 μήνες.
Το ΣτΕ, που «βομβαρδίζεται» καθημερινά από σχετικές αιτήσεις είναι -σύμφωνα με τον νόμο- το μόνο αρμόδιο όργανο για να κρίνει στη διάρκεια προεκλογικής περιόδου εάν συντρέχουν πράγματι σοβαρές και επείγουσες ανάγκες για να ανάψει «πράσινο φως» για κατ' εξαίρεση προσλήψεις συμβασιούχων. Για τον σκοπό αυτόν έχουν ήδη κατατεθεί από διάφορους κρατικούς φορείς πάνω από 70 αιτήσεις που αφορούν δεκάδες χιλιάδες συμβασιούχων.
Στην περίπτωση των 32.433 ανέργων, το ΣτΕ έκανε δεκτό το σχετικό αίτημα του υπουργείου Εργασίας για κατ' εξαίρεση συνέχιση των διαδικασιών πρόσληψης για 5 μήνες, καθώς διαπιστώθηκε ότι υπήρχε κίνδυνος να χαθεί το αναγκαίο κονδύλι ύψους 200 εκατ. ευρώ (που προέρχεται από ειδικό πρόγραμμα που συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο της Ευρωπαϊκής Ενωσης) λόγω της καθυστέρησης που είχε σημειωθεί στην απορρόφησή του.
Στην περίπτωση του αιτήματος του υπουργείου Πολιτισμού και Παιδείας, το ΣτΕ ενέκρινε την κατ' εξαίρεση πρόσληψη 901 ατόμων και την ανανέωση συμβάσεων άλλων 1.288 προκειμένου να απασχοληθούν επί 8μηνο σε έργα συγχρηματοδοτούμενα, που εκτελούνται στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2007-13.
Παράλληλα η αρμόδια Επιτροπή του ΣτΕ έδωσε έγκριση πρόσληψης για:
  • 217 άτομα διαφόρων ειδικοτήτων που θα απασχοληθούν για 45 ημέρες στα εργοστάσια της ΑΕ Ελληνική Βιομηχανία Ζάχαρης καθώς και στα κέντρα συγκέντρωσης της εταιρείας.
  • 76 άτομα στον Δήμο Βόλου με 8μηνη σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου και άλλα 2 για το πρόγραμμα «Στέγαση και Επανένταξη».
  • 65 καθαρίστριες στον Δήμο Θέρμης Θεσσαλονίκης για ισάριθμα σχολεία της περιοχής (δημοτικά, γυμνάσια, λύκεια).
  • 34 καθηγητές για τον Δήμο Νάουσας με 9μηνες συμβάσεις, από τους οποίους οι 24 για το ωδείο της πόλης και οι υπόλοιποι για τα εικαστικά εργαστήρια.
  • 15 καθηγητές μουσικής, για 10 μήνες, για να διδάξουν στο Ωδείο «Δ. Νικολάου» του Δήμου Θορικού Λαυρεωτικής.
  • 8 καθηγητές μουσικής για 1 χρόνο για τον Οργανισμό Πολιτισμού, Αθλητισμού, Κοινωνικής Προστασίας, Αλληλεγγύης του Δήμου Φαρσάλων.
  • 6 άτομα στους παιδικούς σταθμούς του Δήμου Χίου.
  • 4 άτομα στον Δήμο Λαμιέων για ανανέωση των συμβάσεών τους μέχρι τέλους του χρόνου, για το ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Ανάπτυξη Δομών και Υπηρεσιών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης προς όφελος των γυναικών για την καταπολέμηση της βίας».
  • 2 άτομα για 11μηνη απασχόληση στον παιδικό σταθμό του Δήμου Σκύρου (νηπιαγωγός, βρεφονηπιοκόμος).
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ

ΠΗΓΗ:  ethnos.gr

Πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών πλήρους ωραρίου με αυξημένα ακαδημαϊκά προσόντα για την στελέχωση των Πειραματικών και Προτύπων Σχολείων

17-09-15 Παράταση για την ηλεκτρονική προεγγραφή σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ

Δελτίο Τύπου

dt img 6Από το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων υπενθυμίζεται ότι οι επιτυχόντες των πανελλαδικών εξετάσεων, μέσω της ιστοσελίδας του Υπουργείου Παιδείας www.minedu.gov.gr, οφείλουν να επισκεφθούν την ειδική εφαρμογή προεγγραφής, να συμπληρώσουν και υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτηση προεγγραφής τους. Το διάστημα της ηλεκτρονικής προεγγραφής που έληγε κανονικά στις 17 Σεπτεμβρίου, παρατείνεται για λίγες μέρες, δηλαδή ως τα μεσάνυχτα της 24ης Σεπτεμβρίου.
Επισημαίνεται ότι η ηλεκτρονική προεγγραφή των επιτυχόντων είναι υποχρεωτική για την ολοκλήρωση της εγγραφής τους.
Τέλος, παρατείνεται ως 28 Σεπτεμβρίου 2015 (ταχυδρομική σφραγίδα ή απόδειξη ταχυμεταφοράς) το διάστημα, κατά το οποίο οι επιτυχόντες πρέπει να αποστείλουν όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στη γραμματεία του τμήματος επιτυχίας τους.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

Ένα νηπιαγωγείο για όλα τα παιδιά!

Η έναρξη της σχολικής χρονιάς παραδοσιακά προσφέρεται για αναστοχασμό, δηλαδή εκτίμηση της προηγούμενης και σχεδιασμό της επόμενης για αποφυγή λανθασμένων τακτικών και επανακαθορισμό στόχων.


Το νηπιαγωγείο όπως και κάθε άλλος τύπος δημόσιου σχολείου δεν παρέχει μόνο αγωγή αλλά κυρίως εκπαιδευτικό έργο. Ως δημόσιος λοιπόν εκπαιδευτικός θεσμός πρέπει να εξυπηρετεί τον πυρήνα της κοινωνικής ανάγκης για την οποία δημιουργήθηκε.
Η συνθήκη αυτή δυστυχώς όμως δεν ικανοποιείται πλήρως μιας και πολλά προνήπια κάθε χρόνο δεν φοιτούν στα νηπιαγωγεία.

Η σημερινή κατάσταση δημιουργήθηκε λόγω της ύπαρξης πολλών ιδρυμάτων και εμπλοκής διαφόρων φορέων στη λειτουργία της «προσχολικής» αγωγής, με αποτέλεσμα την διαρροή μαθητών, προνηπίων, προς τους παιδικούς σταθμούς. Επιπλέον το μέτρο της κλήρωσης κατά την αυξημένη ζήτηση για εγγραφές στο νηπιαγωγείο δεν λύνει το πρόβλημα.
Τον αποκλεισμό των προνηπίων, επιτείνει και το διαχρονικό πρόβλημα της έλλειψης στέγης, με την πλειονότητα των νηπιαγωγείων που λειτουργούν σε όλη την Ελλάδα να μην έχουν δικό τους διδακτήριο και τα νηπιαγωγεία να στεγάζονται είτε σε ενοικιαζόμενα κτήρια ή σε απόμερες αίθουσες δημοτικών σχολείων κ.α. Αίθουσες αμφίβολης κατάστασης όσον αφορά την υγιεινή και την ασφάλεια των μαθητών, αφού σε πολλές περιπτώσεις δεν τηρούνται ούτε οι προβλέψεις του ΠΔ 71/88 για τον κανονισμό πυροπροστασίας κτηρίων, οι οποίες απαιτούν 2 τετραγωνικά μέτρα χώρου για κάθε ένα μαθητή στις αίθουσες διδασκαλίας.

Δεδομένης αυτής της κατάστασης είναι πάρα πολύ εύκολο για την διοίκηση να αποκλείει τα προνήπια από τα νηπιαγωγεία κατά την διαδικασία του προγραμματισμού λειτουργίας των σχολείων που διενεργείται στην αρχή της σχολικής χρονιάς, και στη λογική της εξοικονόμησης προσωπικού και πόρων. Παρατηρούνται φαινόμενα όπου κατά τον χωρισμό τμημάτων λόγω αριθμού που υπερβαίνει το όριο, στόχος να γίνονται τα προνήπια και φυσικά τα εύκολα θύματα. Επίσης συνήθης πρακτική τείνει να γίνει και η λειτουργία μεικτών τμημάτων, δηλαδή μαθητών ολοημέρου και κλασικού προγράμματος με διαφορετική ώρα αποχώρησης, αδιαφορώντας για την σημασία του προγράμματος που υλοποιείται.  

Επιπλέον το ολοήμερο νηπιαγωγείο και το πρόγραμμά του δυναμιτίζεται  με την πρακτική των πρόωρων αποχωρήσεων. Για άλλη μια φορά χωρίς κανενός είδους σχεδιασμό και οργάνωση που να στηρίζεται σε επιστημονική τεκμηρίωση προσπαθεί το υπουργείο να παρέμβει σε ένα θεσμό και τη λειτουργία του για να ικανοποιήσει μια άλλη κοινωνική ανάγκη που αναδύεται, κάνοντας την ίδια στιγμή εκπτώσεις στην παρεχόμενη ποιότητα της εκπαίδευσης.

Δεν μπορούμε να αγνοήσουμε ότι ζούμε σε μια κοινωνία που εξελίσσεται, πολυδιάστατη που οι συνθήκες αλλάζουν, δημιουργούνται νέες προκλήσεις και οι προκλήσεις αυτές απαιτούν την αλλαγή των παραδοσιακών θεσμών, η αλλαγή όμως απαιτεί σχεδιασμό καθώς και εκτενή και δημοκρατικό διάλογο.
Λύση αποτελεί μόνο:
·         η ίδρυση νηπιαγωγείων  αλλά και η μελέτη νέων τύπων νηπιαγωγείου,
·         η δίχρονη υποχρεωτική φοίτηση  και
·         η ενσωμάτωσή της στην ενιαία υποχρεωτική εκπαίδευση.
Μόνο με τον τρόπο αυτό δίνονται ίσες ευκαιρίες μόρφωσης σε όλους τους μαθητές ηλικίας 4-6 ετών που κατοικούν εντός των γεωγραφικών συνόρων να φοιτήσουν στα νηπιαγωγεία, ικανοποιώντας τις συνταγματικές επιταγές για πλήρη, σωστή και δωρεάν παιδεία όλων των παιδιών, όπως άλλωστε προβλέπει τόσο το Σύνταγμα της χώρας (άρθρο 16), το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου(Π.Ι.), το ΠΔ 200/98 για την λειτουργία των νηπιαγωγείων όσο και η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού (άρθρο 28).
Κλείνοντας ας αναλογιστούμε πόσο ειρωνικό είναι να δέχονται τέτοιου είδους απαξίωση και υποβάθμιση τα δημόσια σχολεία σε μια εποχή όπου η κοινωνία όλο και περισσότερο εξαρτάται από τον ρόλο που αυτά διαδραματίζουν στην κοινωνικοποίηση και την κατάρτιση της νεολαίας, και ας προσπαθήσουμε για αυτό το θεσμό.


Για την Ομάδα Νηπιαγωγών
Ελευθερία Νάτσια

Το δύσκολο θεώρημα* των διορισμών των εκπαιδευτικών

*του Αλέξανδρου-Αριστοτέλη Κουπατσιάρη, αναπληρωτή δασκάλου
Σητεία, 15 του Σεπτέμβρη 2015
Εν αρχή ην η παιδεία. Η παιδεία όμως στην τυπική της μορφή, την εκπαίδευση χρειάζεται ένα τρίπτυχο για να λειτουργεί ορθολογικά και αποτελεσματικά. Χρειάζεται τρεις αναγκαίες συνθήκες σε μια σταθερή σχέση: μαθητές - σχολείο - εκπαιδευτικούς.
Αν υποθέσουμε ότι οι μεν πρώτοι, οι μαθητές, υπάρχουν (αν και ο μαθητικός πληθυσμός μειώνεται, άλλο θέμα όμως αυτό), το δε δεύτερο, ο χώρος εκπαίδευσης, τα σχολεία υφίστανται (αν και αυτά υπολειτουργούν με σημαντικά μειωμένα κονδύλια των σχολικών επιτροπών), το τρίτο αποτελεί το δομικό πρόβλημα. Τα 25.000 κενά εκπαιδευτικών στα ελληνικά δημόσια σχολεία συνιστούν παραπάνω από το 1/4 των υπηρετούντων την εκπαίδευση.
Και στο βασικό ερώτημα γιατί συμβαίνει αυτό, η απάντηση σίγουρα δεν μπορεί να είναι ούτε μονοδιάστατη ούτε μονόπλευρη. Η χρόνια αδιοριστία σε συνδυασμό με την ταυτόχρονη εισδοχή και αποφοίτηση από τα Πανεπιστήμια χιλιάδων νέων ανθρώπων και σε σχέση με τις μνημονιακές πολιτικές των τελευταίων ετών, οδήγησαν στη συσσώρευση πάνω από 100.000 (επίσημα, ανεπίσημα είναι πολλοί περισσότεροι) νέων επιστημόνων στη συντριπτική τους πλειοψηφία άνεργοι και στην καλύτερη περίπτωση αναπληρωτών σε κάποιο σχολείο της ελληνικής επικράτειας.
Η πραγματικότητα και η ουσία του ζητήματος είναι όμως περίπλοκη και πολύπλευρη έχοντας πια δημιουργήσει μια εκρηκτική κατάσταση, οδηγώντας τους εκπαιδευτικούς στη δημιουργία πολλών αντικρουόμενων υποομάδων συμφερόντων. Πριν τον πρώτο ΑΣΕΠ του 1998 υπήρχε η επετηρίδα, στην οποία οι απόφοιτοι των παιδαγωγικών και καθηγητικών σχολών εγγράφονταν και ανέμεναν καρτερικά τη σειρά διορισμού τους. Μέχρι το 2008 ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ γίνονταν με μια σταθερή περιοδικότητα περίπου 2 ετών και παράλληλα υπήρχε η απορρόφηση των υποψηφίων με ένα μεικτό σύστημα διορισμών. Το 60% από τις θέσεις που προκήρυσσε ο ΑΣΕΠ και το 40% από την προϋπηρεσία που συγκέντρωναν οι εκπαιδευτικοί. Το 2010 έγιναν οι τελευταίοι διορισμοί στην εκπαίδευση με το νόμο Διαμαντοπούλου, ο οποίος αν και όριζε ως σύστημα διορισμού αποκλειστικά τον ΑΣΕΠ είχε την πρόβλεψη για μεταβατικό στάδιο διορισμών μέχρι την πραγματοποίηση ΑΣΕΠ.
Σήμερα, λοιπόν 7 χρόνια μετά τον τελευταίο ΑΣΕΠ και 5 χρόνια μετά τους τελευταίους διορισμούς μέσω ενιαίων πινάκων οι εκπαιδευτικοί έχουν επιδοθεί σε έναν αγώνα δρόμου είτε απόκτησης όσων περισσότερων προσόντων είτε απόκτησης όσης περισσότερης προϋπηρεσίας με δεδομένο ότι και πολλοί εξ αυτών έχουν συμμετάσχει ή επιτύχει σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ από το 2008 και πίσω. Αυτό έχει οδηγήσει στη δημιουργία τουλάχιστον τριών, επίσημων ή μη επίσημων με την έννοια της φυσικής ή νομικής υπόστασης, ομάδων αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Η πρώτη που επιθυμεί μόνο διορισμούς μέσω ΑΣΕΠ, η δεύτερη που ζητά διορισμούς μόνο μέσω προϋπηρεσίας και η τρίτη που υποστηρίζει ένα μεικτό σύστημα διορισμών, συνδυασμό των δύο προηγούμενων, είτε αυτό είναι το 60%-40% είτε με άλλη σχετική αναλογία.
Σε όλα αυτά να σημειώσω ότι η πάγια θέση της ΔΟΕ ήταν το σύστημα διορισμού με το 60%από ΑΣΕΠ και 40% από τον πίνακα προϋπηρεσίας. Εκεί που τα πράγματα περιπλέκονται είναι όταν το Συμβούλιο της Επικρατείας το Φεβρουάριο του 2015 έβγαλε μιαν απόφαση με την οποία υποστηρίζει ότι οι διορισμοί μπορούν να γίνουν αποκλειστικά μέσω ΑΣΕΠ και σε καμία περίπτωση με κάποιον άλλο τρόπο, με το σκεπτικό ότι το ΑΣΕΠ αποτελεί τη μόνη ανεξάρτητη αρχή επόπτευσης διορισμών και ότι οι διορισμοί από τους ενιαίους πίνακες πραγματικής προϋπηρεσίας αντιβαίνουν τις αρχές της ισονομίας και δεν ενέχουν εγγυητικές και άρα είναι αντισυνταγματικοί. Σχετικά με την προϋπηρεσία αποφαίνεται ότι μπορεί να προσμετρήσει επικουρικά, με επιπλέον μοριοδότηση μετά από την επιτυχία του υποψηφίου στον ΑΣΕΠ.
Σε αυτό το σημείο δημιουργούνται πολλά ζητήματα. Με το σκεπτικό αυτό οι διορισμοί του 2010 και μετά είναι άκυροι ή τουλάχιστον αντισυνταγματικοί αφού η απόφαση του ΣΤΕ ισχυρίζεται και την αναδρομικότητα της απόφασής του. Μάλιστα σε νομολογιακό επίπεδο αν κάποιος θεωρήσει ότι έχει θιχτεί θα μπορούσε να προσβάλει και τους διορισμούς από τον πίνακα προϋπηρεσίας από το 2000 και εντεύθεν. Εδώ όμως να σημειώσω ότι συνήθως η πολιτεία με βάση τη σχέση εμπιστοσύνης και την ευμένεια των νόμων και αποφάσεων της προς τον πολίτη δύσκολα θα προχωρούσε σε κάτι τέτοιο.
Κι αφού δεν γίνονται διορισμοί γιατί αυτό αφορά και τους αναπληρωτές; Αυτό κατά την ερμηνευτική συλλογιστική προσέγγιση του θέματος, εφόσον έχει ισχύ στους διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών μπορεί να έχει ισχύ και στους προσωρινούς πίνακες των αναπληρωτών. Δηλαδή για παράδειγμα θα μπορούσε η πολιτεία να ισχυριστεί ότι αφού η επιτυχία στον ΑΣΕΠ είναι το βασικό κριτήριο αυτό θα προτάσσεται και στη σύνταξη των πινάκων κατάταξης των αναπληρωτών. Άλλωστε είμαστε σε φάση όπου εκκρεμεί η εκδίκαση της προσφυγής εκπαιδευτικών επιτυχόντων στον ΑΣΕΠ που ζητούν να προταχθούν στους πίνακες των αναπληρωτών, κι έχουν στραφεί εναντίον αρχικά της εγκυκλίου και εν συνεχεία του νόμου που αφορά την πρόσκληση υποψηφίων αναπληρωτών. Επίσης, υπάρχει άλλη ομάδα που νομικά θα αντικρούσει την αιτίαση των παραπάνω σχετικά με τον ΑΣΕΠ, προτάσσοντας την προϋπηρεσία ως τουλάχιστον ισοβαρές προσόν αρχικά για τη σύνταξη των πινάκων αναπληρωτών και στη συνέχεια για τον τρόπο διορισμού. Στο πρώτο σκέλος φαίνεται ότι είναι σύμμαχος και το υπουργείο μέσω του νομικού του τμήματος, όπως δήλωσε η υπηρεσιακή υπουργός. Και τέλος υπάρχουν και συνάδελφοι που θα κινηθούν νομικά και με ασφαλιστικά μέτρα εναντίον της τροπολογίας Λοβέρδου που αφορά τη σύνταξη των πινάκων με την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας από το 2012 και μετά και επιπλέον την προσμέτρηση υπηρεσίας που προσφέρθηκε σε δομές ειδικής αγωγής στους πίνακες γενικής αγωγής. Υπογραμμίζω ότι η προσφερθείσα προϋπηρεσία των σχολικών ετών 2010-2012 δεν έχει προσμετρηθεί.
Εδώ θα ήθελα να σχολιάσω την απαράδεκτη και εμπρηστική, κατά την άποψη μου, θέση που εξέφρασε η υπηρεσιακή υπουργός Παιδείας κα. Κιάου σε πρόσφατη συνέντευξή της σχετικά με το θέμα της προσφυγής μερίδας εκπαιδευτικών κατά της πρόσκλησης αναπληρωτών με βάση τα κριτήρια που αυτή θέτει, με την οποία υποστηρίζει ότι "οι (υπόλοιποι) αναπληρωτές θα πρέπει να στραφούν εναντίον των 250 αναπληρωτών οι οποίοι εφέρθησαν με τον τρόπο που εφέρθησαν και μάλιστα διττώς". Δηλαδή με λίγα λόγια απαγορεύεται ο Έλληνας πολίτης να έχει το δικαίωμα προσφυγής στη δικαιοσύνη όταν θεωρεί ότι θίγεται. Τουλάχιστον πολιτικά και δη εκφρασμένο από μια νομικό αυτό είναι επικίνδυνο και υποτιμά το ίδιο το υπουργείο και τους νόμους που διέπουν την εύρυθμη λειτουργία του. Ειδικά αν αναλογιστούμε τις αλχημείες και τις συχνές αλλαγές που έχει επιτελέσει κάθε υπουργός που πέρασε από το υπουργείο παιδείας σε σχέση με το εργασιακό των αναπληρωτών και μόνιμων εκπαιδευτικών. Μάλιστα στο παραπάνω προστίθενται και διάφορες απόψεις, κυρίως συνδικαλιστών αλλά και άλλων, που δυναμιτίζουν την κατάσταση, αφού θεωρούν αυτούς τους αναπληρωτές υπεύθυνους για την ταλαιπωρία της διπλής προσέλευσης στις διευθύνσεις για υποβολή αίτησης. Δηλαδή οι άλλες δύο ομάδες που θα ακολουθήσουν τη νομική οδό για την υπεράσπιση των συμφερόντων τους πώς θα αντιμετωπιστούν;
Κάθε όμως θεώρημα διέπεται τουλάχιστον από ένα αξίωμα. Αυτό το αξίωμα αφορά την αναγκαιότητα των μόνιμων διορισμών στην εκπαίδευση. Αφορά τη διασφάλιση της παρεχόμενης ποιότητας της δημόσιας εκπαίδευσης στα ελληνόπουλα της πατρίδας μας, στην οποία η μια συνιστώσα, οι εκπαιδευτικοί βρίσκονται εντελώς μετέωροι. Ειδικά αν αναλογιστούμε ότι οι πρώτες τοποθετήσεις αναπληρωτών σε σχολεία διαφαίνονται στα τέλη Σεπτέμβρη. Αυτό που είναι το δύσκολο στην προκειμένη περίπτωση και το ζητούμενο είναι η αληθής πρόταση που θα οδηγήσει στους μόνιμους διορισμούς, δηλαδή ο τρόπος που θα εξασφαλίσει τη δικαιοσύνη, την ισονομία, την άρση των αδικιών των τελευταίων ετών και την αξιοπρέπεια των αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Και αυτή, κατά τη γνώμη του γράφοντος, δεν είναι άλλη παρά το μεικτό σύστημα διορισμών στην εκπαίδευση. Είναι το σύστημα διορισμών που θα απορροφά το 60% από τον πίνακα των επιτυχόντων του ΑΣΕΠ και το 40% από τον πίνακα της πραγματικής προϋπηρεσία. Άλλωστε και το κεντρικό σύνθημα της ΔΟΕ είναι οι άμεσοι διορισμοί.
Οι παρατάξεις, οι τοπικοί σύλλογοι των εκπαιδευτικών, οι σύλλογοι αναπληρωτών και μόνιμων, οι ενώσεις εκπαιδευτικών, η ΔΟΕ και κάθε άλλος αρμόδιος ή που έχει τη στοιχειώδη ευαισθησία για το θέμα θα πρέπει να παλέψει για δύο αληθείς προτάσεις. Η πρώτη αφορά την επαναφορά του μεικτού τρόπου διορισμών, με το να αντικρούσουν λογικά και νομικά τις αποφάσεις του ΣΤΕ και η δεύτερη, αφορά τη δημιουργία σταθερού πλαισίου εργασίας αναφορικά στη νομοθεσία που διέπει τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, με αναλογικό αριθμό διορισμών σε σχέση με τις συνταξιοδοτήσεις κάθε χρόνο και σταθερή περιοδικότητα διεξαγωγής του ΑΣΕΠ. Και αυτά τα δύο αξιωματικά˙ έστω υπό το ασφυκτικό δημοσιονομικό σκηνικό της οικονομίας της χώρας και μακριά από τον προσωποκεντρισμό των νομοθετημάτων του καθένα που αναλαμβάνει υπουργός παιδείας.

*Στα μαθηματικά, ένα θεώρημα είναι μια πρόταση που αποδεικνύεται με βάση προηγουμένως αποδεκτές ή αποδεδειγμένες (αληθείς) προτάσεις όπως τα αξιώματα.

Γιατί είναι απαράδεκτη η εγκύκλιος του υπουργείου παιδείας που αφορά τις ενστάσεις των εκπαιδευτικών κατά των προσωρινών πινάκων

*του Αλέξανδρου-Αριστοτέλη Κουπατσιάρη, αναπληρωτή δασκάλου
Σητεία, 15 Σεπτέμβρη 2015
Στις 14 Σεπτεμβρίου ανακοινώθηκαν οι προσωρινοί πίνακες κατάταξης των αναπληρωτών μετά την πρόσκληση ενδιαφέροντος του υπουργείου για την ένταξη των εκπαιδευτικών στους οικείους πίνακες. Στις 15 Σεπτεμβρίου το υπουργείο εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία διευκρινίζει ότι με βάση την κείμενη νομοθεσία οι ενστάσεις που θα γίνονται δεκτές ορίζονται με συγκεκριμένο περιεχόμενο!
Συνοπτικά ορίζει ότι οι ενστάσεις μπορούν να αφορούν: α)τη μη ένταξη στους πίνακες, β)την αλλαγή σειρά κατάταξης για θέματα που αφορούν τα μόρια διαγωνισμών του ΑΣΕΠ, εκπλήρωση στρατιωτικών υποχρεώσεων, βαθμό και ημερομηνία κτήσης πτυχίου, διάφορους λόγους υγείας που συνηγορούν ειδική κατηγορία, ιδιότητα πολυτεκνίας, γ)την ιδιότητα τριτεκνίας και δ)τη κτήση ή μη παιδαγωγικού πτυχίου. Μάλιστα επισημαίνει στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να μην παραλαμβάνουν ενστάσεις για θέματα που όπως ισχυρίζεται δεν αφορούν στην κατάταξη στους οικείους πίνακες.
Αυτή η εγκύκλιος σε όλους τους τόνους και σε όλα τα επίπεδα είναι πέρα για πέρα αντιδραστική και αποδεικνύει τον τρόπο που το υπουργείο επιθυμεί να αντιμετωπίσει τα σοβαρά ζητήματα των εργασιακών δικαιωμάτων των αναπληρωτών. Ορίζει δηλαδή το περιεχόμενο των ενστάσεων αφαιρώντας το δικαίωμα του κάθε εκπαιδευτικού (Έλληνα πολίτη) να θεωρεί ο ίδιος πότε θίγεται και πότε όχι. Αν αυτό δεν αποτελεί ολοκληρωτική συμπεριφορά τότε τι την συνιστά; Το δικαίωμα ένστασης δεν μπορεί να οριστεί με καμία εγκύκλιο και ειδικά αυτήν την περίοδο που οι υπουργοί του κράτους είναι υπηρεσιακοί. Ενδεχομένως δηλαδή οι προεκλογικές διαμαρτυρίες κομμάτων για τον έλεγχο των προσώπων που θα ηγούνταν των υπουργείων να έχει μια σχετική βάση. Η τρέχουσα κατάσταση με τις αλλεπάλληλες, αντικρουόμενες και αμφιλεγόμενες νομοθεσίες για ποια προϋπηρεσία μετρά, ποια όχι και άλλα τραγελαφικά έχουν οδηγήσει από ότι φαίνεται τις νομικές υπηρεσίες σε σχέση και με τις πρόσφατες αποφάσεις του ΣΤΕ και των προσφυγών που υφίστανται σε κατάσταση πανικού με απέλπιδα προσπάθεια να περιχαρακώσουν όσο μπορούν την τακτική λαθών και παραλείψεων που ακολουθείται τα τελευταία χρόνια.
Με λίγα λόγια δε θίγεται η σειρά κατάταξης με το καθεστώς που υφίσταται από το 2008 και εντεύθεν; Δε θίγεται η σειρά κατάταξης από το γεγονός της προσμέτρησης προϋπηρεσίας από την ειδική στη γενική αγωγή και την ύπαρξη πολλών πινάκων; Δε θίγεται η σειρά κατάταξης από την εισδοχή των εκπαιδευτικών με προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση; Δε θίγεται η σειρά κατάταξης από την μη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ετών 2010-2011 και 2011-2012; Δε θίγεται η σειρά κατάταξης από τη διαφορετική ημέρα πρόσληψης των αναπληρωτών κρατικού και ΕΣΠΑ; Δε θίγεται η σειρά κατάταξης από την αιφνίδια αλλαγή της κατάταξης στα μέσα της χρονιάς με κριτήριο το εξάμηνο κτήσης πτυχίου κι όχι την ημεροχρονολογία; Δε θίγεται η σειρά κατάταξης από την πρόσφατη απόφαση του ΣτΕ; Δε θίγεται η σειρά κατάταξης από το γεγονός ότι μέχρι το 2014 γινόταν αγώνας δρόμου ποιος θα παρουσιαστεί πρώτη και ποιος δεύτερη μέρα; Δε θίγεται η σειρά κατάταξης με τη δημιουργία νέας κατηγορίας σχολείων, απομακρυσμένα, την περσινή χρονιά; Δε θίγεται η σειρά κατάταξης με τα δυσπρόσιτα και το πότε αυτά μετράν και πότε όχι; Δε θίγεται η σειρά κατάταξης με τη νομοθεσία που έχει αναδρομική ισχύ κατά περίπτωση;

Όλα αυτά λοιπόν, και σίγουρα και άλλοι αρκετοί λόγοι, συνιστούν αιτίες που ο καθένας είτε τον αφορούν πολύ είτε λίγο είτε καθόλου εν συνόλω ή μερικώς δημιουργούν τις προϋποθέσεις για να θεωρεί ότι έχει κάθε έννομο συμφέρον απέναντι στη σειρά κατάταξης των αναπληρωτών και να επιθυμεί να καταθέσει ένσταση προς το Υπουργείο Παιδείας διαμέσου της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης. Αυτό είναι το θεμελιακό και αναφαίρετο δικαίωμα του κάθε πολίτη σε ευνομούμενο κράτος σε καιρό δημοκρατίας και ελευθεριών. Εκτός αν δεν έχουμε δικαιώματα πια, δεν έχουμε ευνομούμενη πολιτεία πια και οι υπηρεσίες ή υπουργοί τελούν πια το ρόλο διακόσμησης κι όχι άσκησης πολιτικής κατά το Σύνταγμα και τους νόμους της πατρίδας.

Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015

Μάθε που και πως ψηφίζετε - 12 ερωτήσεις - απαντήσεις για την Κυριακή

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ

Μάθε που και πως ψηφίζετε - 12 ερωτήσεις - απαντήσεις για την Κυριακή
Χρήσιμες πληροφορίες για τις εκλογές της 20ης Σεπτεμβρίου 2015 δίνει το υπουργείο Εσωτερικών. Συγκεκριμένα σε 12 ερωτήσεις - απαντήσεις οι ψηφοφόροι μπορούν να μάθουν τα πάντα για την εκλογική διαδικασία.

Αναλυτικά:

Εγραψαν βιβλίο για να σωθούν

ΣΕ ΤΑΙΝΙΑ Η ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ

Τέσσερα αδέλφια από το Αφγανιστάν, ηλικίας 6 ως 12 χρόνων, έγραψαν ένα βιβλίο για την οδύσσεια που έζησαν στο μακρύ ταξίδι από την πατρίδα τους μέχρι τη Μυτιλήνη και με τα χρήματα που μάζεψαν, πουλώντας το στους κατοίκους και τους τουρίστες του νησιού, κατάφεραν να αποφυλακίσουν τον πατέρα τους, ο οποίος έμεινε έναν χρόνο στις ελληνικές φυλακές κατηγορούμενος για παράνομη διακίνηση μεταναστών και παράλληλα να εξασφαλίσουν τα εισιτήρια για τη Γερμανία.

Εγραψαν βιβλίο για να σωθούν
Το δράμα της οικογένειας αυτής συγκλόνισε τη νεαρή σκηνοθέτιδα Σταυριάννα Λίτσα και το αποτύπωσε, μέσα από τις αφηγήσεις των παιδιών, στο μικρού μήκους ντοκιμαντέρ «Παλίρροιες. Το παραμύθι της θάλασσας», διάρκειας 11 λεπτών.
Το φιλμ θα προβληθεί αυτές τις μέρες στο 38ο Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους της Δράμας, ενώ θα διαγωνιστεί στο τμήμα «Ελληνικές Μικρές Ιστορίες» του 21ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Αθήνας-Νύχτες Πρεμιέρας.

Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2015

15-09-15 Υποβολή ενστάσεων κατά των ενιαίων πινάκων αναπληρωτών εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σχολ. έτους 2015-2016

Δελτίο Τύπου

 dt img 1Το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι αναρτώνται στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Π.Ε. και Δ.Ε. (Ο.Π.Σ.Υ.Δ.), http://e-aitisi.sch.gr,οι προσωρινοί Ενιαίοι Πίνακες Αναπληρωτών εκπαιδευτικών, των κλάδων και ειδικοτήτων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2015-2016.
Καλούνται οι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν αίτηση αναπληρωτή να ελέγξουν ενδελεχώς τους αναρτημένους πίνακες του κλάδου ή/και της ειδικότητάς τους. Σε περίπτωση, δε, που διαπιστώσουν τυχόν λάθη ή παραλείψεις επί των αναρτημένων στοιχείων, οφείλουν να υποβάλουν ένσταση κατά των πινάκων αυτών, αποκλειστικά από 16/09/2015 μέχρι και 18/09/2015, σε οποιαδήποτε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως ορίζεται στο αριθμ. 144308/Ε2/15-09-2015 (ΑΔΑ: ΨΕ58465ΦΘ3-ΙΤΗ) σχετικό έγγραφο, τo οποίο είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων: www.minedu.gov.gr.
Για την απόφαση πατήστε εδώ.

15-09-15 Υποβολή ενστάσεων κατά προσωρινών πινάκων αναπληρωτών εκπ/κών κλάδων ΠΕ70-Δασκάλων και ΠΕ60-Νηπιαγωγών σχολ. έτους 2015-2016

Δελτίο Τύπου
dt img 6Σε συνέχεια του χθεσινού δελτίου τύπου με θέμα «14-09-15 Ανάρτηση προσωρινών πινάκων αναπληρωτών εκπ/κών κλάδων ΠΕ70-Δασκάλων και ΠΕ60-Νηπιαγωγών σχολ. έτους 2015-2016» (υπερσύνδεση: http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typoy-kai-dimosion-sxeseon/deltia-typoy/14071-14-09-15-70-60-2015-2016)σας ενημερώνουμε ότι αναρτήθηκε στο πρόγραμμα Διαύγεια η με αριθ. 143467/Ε1/15-09-2015 (ΑΔΑ: ΩΛΡ9465ΦΘ3-ΩΔΑ) εγκύκλιος με θέμα «Υποβολή ενστάσεων κατά των πινάκων αναπληρωτών εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπ/σης σχολ. έτους 2015-2016.» Προθεσμία υποβολής ενστάσεων  από την Τρίτη 15-09-2015 μέχρι και την Πέμπτη 17-09-2015, σε οποιαδήποτε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

            Για την εγκύκλιο πατήστε εδώ

Κινηματογραφικές προβολές στο πλαίσιο του γύρου λίμνης Ιωαννίνων


Τρίτη 15 και Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου, ώρα 9 μ.μ.
Είσοδος ελεύθερη
Πολιτιστικός Πολυχώρος «Δ. Χατζής»
  • Τρίτη 15
     Run Fat Boy, Run (2007, 100')
  • Πέμπτη 24
    John Schlesinger, Marathon Man (1976, 125’)
Διοργάνωση: Α.Ο. Ποσειδών Ιωαννίνων, Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών
 Αρχική

Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015

ΔΟΕ: Ανακοίνωση για την αξιολόγηση σχολικών μονάδων από ιδιωτικές εταιρείες





Αθήνα 14/9/2015

Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
            Όπως αναφέρεται σε παλαιότερες αποφάσεις του  Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. : « Η ανάθεση σε ιδιωτικές εταιρείες της διενέργειας έρευνας μελέτης αξιολόγησης για την πορεία του σχολείου είναι ένας ακόμη κρίκος στην προσπάθεια εισόδου ιδιωτών στο χώρο της εκπαίδευσης και στην απαξίωση του δημόσιου σχολείου.»
            Στο πνεύμα αυτών των αποφάσεων και με αφορμή τα ερωτηματολόγια που καλούνται να συμπληρώσουν εκπαιδευτικοί και γονείς σε σχέση τόσο με το ολοήμερο σχολείο όσο και τη σχολική βία (και τα δυο από ιδιωτική εταιρεία), καλούμε όλους τους εμπλεκόμενους να αρνηθούν να συμπληρώσουν τα παραπάνω ερωτηματολόγια.
            Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. παρέχει συνδικαλιστική κάλυψη σε όλους τους συναδέλφους.
Από τη Δ.Ο.Ε. 

Λειτουργικά κενά Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχολ. έτος 2015-2016 ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΑΓΙΑΣΜΟΥ

Λειτουργικά κενά σε ΚΕΔΔΥ με βάση τα οποία έγιναν οι σχετικές αποσπάσεις

Μετατάξεις εκπαιδευτικών

Μπράτης Δημήτρης
Αιρετός του ΚΥΣΠΕ
d.mpratis@gmail.com
http://www.mpratis.gr
Τηλ. 6974750402
2103312790 - 2103442884
Fax: 2103246893
Παληγιάννης Βασίλειος
Αιρετός Κ.Υ.Σ.Π.Ε.
paligiannis@hotmail.gr 
Τηλ. 6974750409
Fax: 2103442287

Αθήνα 14-09-2015
Μετατάξεις εκπαιδευτικών
Συναδέλφισσες ,οι
Ανακοινοποιούμε στο ορθό τον πίνακα των μεταταγέντων εκπαιδευτικών. Η απόφαση είναι στην υπουργό για υπογραφή.
Oι αιρετοί ΚΥΣΠΕ
Δημήτρης Μπράτης                   Παληγιάννης Βασίλης

Αποσπάσεις B΄φάσης από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ-Ανακλήσεις- Παραιτήσεις

Μπράτης Δημήτρης
Αιρετός του ΚΥΣΠΕ
d.mpratis@gmail.com
http://www.mpratis.gr
Τηλ. 6974750402
2103312790 - 2103442884
Fax: 2103246893
Παληγιάννης Βασίλειος
Αιρετός Κ.Υ.Σ.Π.Ε.
paligiannis@hotmail.gr 
Τηλ. 6974750409
Fax: 2103442287
Αθήνα 14-09-2015

Αθήνα 14-09-2015
Αποσπάσεις B΄φάσης από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ-Ανακλήσεις- Παραιτήσεις
Συναδέλφισσες ,οι
Στη σημερινή του συνεδρίαση το ΚΥΣΠΕ :
1.Ενέκρινε 32 αποσπάσεις συναδέλφων από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ για σοβαρούς λόγους υγείας ,ύστερα από εισήγηση της υπηρεσίας. Σας κοινοποιούμε τα ονόματα, επισημαίνοντας ότι εκκρεμεί η υπογραφή της απόφασης από την πολιτική ηγεσία.
2.Ενέκρινε 8 αιτήσεις ανάκλησης απόσπασης συναδέλφων που είχαν λάβει διπλή απόσπαση ή μετατεθεί και απέρριψε όλες τις υπόλοιπες, σύμφωνα με τα όσα προβλέπει η εγκύκλιος των αποσπάσεων.
3.Ενέκρινε και τις τρεις αιτήσεις παραίτησης που είχαν υποβληθεί.
Επισημαίνουμε ότι, ως αιρετοί, ζητήσαμε από το συμβούλιο και η β φάση των αποσπάσεων από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ να γίνει όπως έγινε και η α φάση, δηλαδή με βάση τα κενά και τη μοριοδότηση .Η πλειοψηφία όμως του συμβουλίου απέρριψε την πρόταση, με τη σύμφωνη γνώμη της πολιτικής ηγεσίας, και οι αποσπάσεις έγιναν με βάση την εισήγηση της υπηρεσίας.
Oι αιρετοί ΚΥΣΠΕ
Δημήτρης Μπράτης                   Παληγιάννης Βασίλης

Μπράτης Δημήτρης: 14500 τα κενά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση





Για να καταλάβετε την ασχετοσύνη-διαχρονικά- των ανθρώπων που διοικούν το υπουργείο...Βγήκε προχθές ο Γ.Γραμματέας του υπουργείου στην ΕΡΤ και ανακοίνωσε ότι συμφωνεί με τα στοιχεία που έδωσαν οι αιρετοί του ΚΥΣΠΕ για τα κενά της ΠΕ ότι είναι 11500,αποκρύπτοντας ότι αυτά αναφέρονται μόνο στη Γενική Αγωγή.Σήμερα που με βάση τα στοιχεία του υπουργείου επιβεβαιώνεται ότι τα κενά είναι 14500 στην ΠΕ τι έχει να πει αλήθεια;Μήπως πρέπει να κάνει "μάθημα " στις υπηρεσίες του υπουργείου για το πώς πρέπει να υπολογίζουν τα κενά;;
Κατά τα άλλα μιλά για "συνδικαλιστικές πρακτικές" που " φουσκώνουν" τα κενά.

ΠΗΓΗ: https://www.facebook.com/d.mpratis/posts/906274476118098?fref=nf