ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
“Πυρά” κατά της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας εξαπέλυσε σήμερα ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης, με αφορμή την απόφαση του Συνεδρίου του κλάδου να εξαγγείλει απεργία την πρώτη εβδομάδα έναρξης του διδακτικού
Ο υπουργός Παιδείας αναφερόμενος στις ανακοινώσεις περί απεργιών από τη Διδασκαλική Ομοσπονδία, με την έναρξη του νέου σχολικού έτους είπε χαρακτηριστικά: «Κάθε τόσο έχουμε μια ανακοίνωση, η οποία αναγγέλλει μία διάλυση εκ μέρους παραγόντων. Ο κ. Μητσοτάκης είναι ο πλέον χαρακτηριστικός. Μας είπαν ότι πάμε να κλείσουμε το ολοήμερο δημοτικό. Λάθος, το ολοήμερο δημοτικό έχει τα ίδια παιδιά που είχε και πέρυσι. Κι όχι μόνο τα έχει αλλά κι έχει αναβαθμιστεί διότι έχουμε μαθήματα όχι μόνο στο 1/3 των δημοτικών σχολείων που αφορούν καλλιτεχνικά, μουσική, αγγλικά. Έχουμε σε όλα τα σχολεία πια που είναι από τετραθέσια και πάνω και η ελληνική περιφέρεια θα καταλάβει πόσο μεγάλη σημασία έχει το νέο ενιαίου τύπου ολοήμερο δημοτικό σχολείο».
Ο πρόεδρος της ΔΟΕ
Το esos επικοινώνησε με τον πρόεδρο της ΔΟΕ θανάση Κικινή, ο οποίος σχολιάζοντας τη δήλωση του υπουργού Παιδείας τόνισε:
Α. Το να ακούς τον υπουργό Παιδείας να καυτηριάζει απεργιακές κινητοποιήσεις τις οποίες από τα έδρανα της αντιπολίτευσης χαιρέτιζε μ ενθουσιασμό δείχνει ξεκάθαρα το πως αντιλαμβάνεται το θεσμικό ρόλο του συνδικαλισμού.
Β. Η ΔΟΕ είναι μια ανεξάρτητη συνδικαλιστική οργάνωση. Οι αποφάσεις λαμβάνονται με ευρύτατες πλειοψηφίες όλων των παρατάξεων και σαν μοναδικό αντίπαλο έχει τις κακές πολιτικές στο τομέα της εκπαίδευσης και τη διάλυση της δημόσιας παιδείας που επιφέρει η κυβέρνηση.
Γ. Η ΔΟΕ συμφωνεί ότι υπάρχει κάθε τόσο μία ανακοίνωση η οποία φέρνει τη διάλυση μόνο που αυτές οι ανακοινώσεις προέρχονται αποκλειστικά από ένα και μόνο φορέα, το υπουργείο Παιδείας, το οποίο προχωρά σταδιακά και συστηματικά στη διάλυση όλων των δομών της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης.
Δ. Αυτό που αποτελεί πραγματική πρωτοτυπία είναι ότι ο υπουργός Παιδείας επαίρεται για ότι προσαρμόζει το δημόσιο σχολείο στις επιταγές των μνημονίων και της τρόικας και το γυρίζει ολοταχώς στις αρχές της δεκαετία του 80 όταν ακόμη δεν υπήρχε ακόμη ολοήμερο Δημοτικό και Νηπιαγωγείο όπως και αντισταθμιστικές δομές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου