Αρ. Πρωτ.613 |
Αθήνα 5/2/2014 Προς Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε. |
Θέμα: Εφαρμογή ηλεκτρονικής πλατφόρμας my school
Το Δ.Σ. της
Δ.Ο.Ε. με απόφασή του στις 22 Νοεμβρίου 2013 εξέθεσε τις ανησυχίες και
τους προβληματισμούς του σε σχέση με την έναρξη της λειτουργίας της
ηλεκτρονικής πλατφόρμας my school. Ζητήσαμε, τότε, από την πολιτική
ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να γίνει ένας ουσιαστικός διάλογος για
την εκπαίδευση, που θα περιελάμβανε και το ζήτημα αυτό.
Η πολιτική ηγεσία
του Υπουργείου αγνόησε επιδεικτικά, κατά την προσφιλή της τακτική, τη
φωνή των εκπαιδευτικών. Αγνοεί το ίδιο επιδεκτικά και την παρέμβαση της
Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων σε σχέση με την πλατφόρμα.
Σήμερα, Τετάρτη 5
Φεβρουαρίου, λήγει η προθεσμία που είχε δώσει το Υπουργείο στους
Διευθυντές των σχολείων για την ολοκλήρωση της καταχώρησης των
στοιχείων.
Για την πολιτική
ηγεσία είναι αδιάφορο και άνευ σημασίας το ότι υπάρχουν μεγάλα
προβλήματα στις εφαρμογές του my school, καθυστερήσεις κατά την
εισαγωγή δεδομένων, δυσκολίες που προκύπτουν από το πλήθος των στοιχείων
που ζητείται να καταχωρηθούν σε φόρμες που διαρκώς μεταβάλλονται με
οδηγίες ελλιπείς και με τις αντοχές του συστήματος στο ναδίρ, αφού
παραμένει «κολλημένο» εδώ και μέρες.
Για την πολιτική
ηγεσία είναι αδιάφορο και άνευ σημασίας το ότι οι διευθυντές των
σχολείων έχουν μετατραπεί από θεμελιώδεις παράγοντες της εκπαιδευτικής
διαδικασίας σε γραφειοκρατικό γρανάζι υπό το καθεστώς της απειλής
πειθαρχικών διώξεων αν κάτι δεν πάει καλά σε ένα σύστημα φαντάζει
καταδικασμένο σε αποτυχία.
Καλούμε την ηγεσία
του Υπουργείου αφού προηγουμένως μπει στον κόπο να μελετήσει τις
ανακοινώσεις των φορέων των γονέων σε σχέση με τα προσωπικά δεδομένα των
μαθητών και αναλογιστεί τη σημασία της παρέμβασης της Αρχής Προστασίας
Προσωπικών Δεδομένων να αφουγκραστεί και την οργή που έχουν προκαλέσει
στην εκπαιδευτική κοινότητα οι ατέρμονοι πειραματισμοί της. Στη συνέχεια
να αναστείλει την υποχρεωτικότητα της εφαρμογής του my school,
παραμένοντας σε πιλοτική φάση εφαρμογής μέχρι να ξεκαθαρίσουν όλα τα
σκοτεινά σημεία. Τέλος να προχωρήσει σε έναν ουσιαστικό, ειλικρινή και
λεπτομερή διάλογο με την εκπαιδευτική κοινότητα για όλα τα μεγάλα θέματα
της εκπαίδευσης αλλά και για τα θέματα της σχολικής καθημερινότητας η
οποία επί της θητείας της έχει γίνει απλά αφόρητη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου