Αθήνα, 25/9/2020
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Για το ενορχηστρωμένο σχέδιο τρομοκράτησης του μαθητικού κινήματος
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ καταγγέλλει το ενορχηστρωμένο σχέδιο τρομοκράτησης του μαθητικού κινήματος από την κυβέρνηση.
Τις τελευταίες μέρες παρατηρείται από άκρη σε άκρη της χώρας προσπάθεια τρομοκράτησης των μαθητών που κινητοποιούνται διεκδικώντας ασφαλείς όρους λειτουργίας του σχολείου, μείωση του αριθμού μαθητών σε κάθε τάξη, πρόσληψη εκπαιδευτικών και βοηθητικού προσωπικού, τεστ ανίχνευσης του κορωνοϊού σε μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Εισαγγελείς, δυνάμεις της αστυνομίας, ορισμένοι δήμαρχοι απειλούν τους
αγωνιζόμενους μαθητές, ρίχνουν την ευθύνη σε συναδέλφους εκπαιδευτικούς και διευθυντές σχολείων, προκειμένου να συμμετάσχουν και οι ίδιοι στην καταστολή των κινητοποιήσεων. Αυτό το σχέδιο συνδυάζεται και με την αήθη κατασυκοφάντηση τόσο από την κυβέρνηση όσο και από ορισμένα ΜΜΕ που προσπαθούν να ταυτίσουν τους αγωνιζόμενους μαθητές με αντιδραστικές – σκοταδιστικές αντιλήψεις περί θεωριών συνωμοσίας και τους λεγόμενους «αρνητές της μάσκας».Η συζήτηση περί υποκίνησης των μαθητών είναι αναχρονιστική, παραπέμπει σε άλλες εποχές, προσβάλλει τους ίδιους τους μαθητές. Ως μάχιμοι εκπαιδευτικοί γνωρίζουμε ότι οι μαθητές μας δεν είναι υποκινούμενοι, έχουν την απαραίτητη νοημοσύνη και κοινωνική πείρα έτσι ώστε να διεκδικούν το αυτονόητο δικαίωμά τους για ασφαλή πρόσβαση στο σχολείο. Εξάλλου, το μαθητικό κίνημα έχει αυτοτέλεια, έχει δικαίωμα το ίδιο να επιλέγει τις μορφές πάλης που θα ακολουθήσει.
Τα αιτήματα των μαθητών είναι κοινά και τα διεκδικεί σύσσωμος ο εκπαιδευτικός κόσμος μέσα από αλλεπάλληλες κινητοποιήσεις, από την επαναλειτουργία των σχολείων μέχρι τώρα και για αυτό ακριβώς το λόγο η ΟΛΜΕ με απόφασή της στηρίζει το μαθητικό συλλαλητήριο την Πέμπτη 24/9.
Η κυβέρνηση να αναλάβει τις ευθύνες της, να ικανοποιήσει τα αιτήματα εκπαιδευτικών – γονέων – μαθητών και να σταματήσει τώρα αυτή την αήθη επίθεση.
Ο εκπαιδευτικός κόσμος δεν τρομοκρατείται, αγωνίζεται, διεκδικεί, κερδίζει!
Για το αρχείο σε pdf … εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου