Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

«Ιδρύσεις, προαγωγές, υποβιβασμοί, συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολικών μονάδων Περιφέρειας Ηπείρου»



     ΣΙΝΤΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ                                Ιωάννινα 27-5-2014
ΑΙΡΕΤΟΣ ΑΠΥΣΠΕ ΗΠΕΙΡΟΥ
      ΤΗΛ.: 6932817359                                           Προς
  E-MAIL: stefsintos@gmail.gr                     Εκπ/κούς Π.Ε. Περιφέρειας Ηπείρου

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΜΑΪΟΥ 2014

«Ιδρύσεις, προαγωγές, υποβιβασμοί, συγχωνεύσεις και καταργήσεις   σχολικών μονάδων Περιφέρειας Ηπείρου»

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Στις 12-5-2014 υπογράφηκαν από τον υπουργό παιδείας οι μεταβολές των σχολικών μονάδων για το σχολικό έτος 2014 – 2015.
Στην περιφέρεια Ηπείρου για το επόμενο σχολικό έτος προβλέπεται:

Α. Ιδρύονται από το σχολικό έτος 2014-2015 οι παρακάτω σχολικές μονάδες:


ΝΟΜΟΣ
ΣΧ. ΜΟΝΑΔΑ
1
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
1/Θ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΠΙΓΚΟΥ
Στα παραπάνω ιδρυόμενα Νηπιαγωγεία θα δοθούν οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών όταν λειτουργήσουν οι σχολικές μονάδες

Β. Προάγονται από το σχολικό έτος 2014-2015 οι παρακάτω σχολικές μονάδες:


ΝΟΜΟΣ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΑΠΟ
ΣΕ
1
ΑΡΤΑΣ
ΠΑΛΑΙΟΚΑΤΟΥΝΟΥ

1
2
2
ΑΡΤΑΣ
ΑΘΑΜΑΝΙΟΥ
1
2
3
ΑΡΤΑΣ
9ο Δ. ΣΧ. ΑΡΤΑΣ


7
8
4
ΑΡΤΑΣ
ΓΡΑΜΜΕΝΙΤΣΑΣ
6
7
5
ΑΡΤΑΣ
ΓΑΒΡΙΑΣ
1
2
6
ΑΡΤΑΣ
ΠΕΡ
ΙΚΟΡΡΑΧΗΣ
ΚΛΕΙ
ΔΙΟΥ

1
2
7
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΣΤΑΥΡΑΚΙΟΥ
6
7
8
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ ΚΡΥΑΣ
1
2
9
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΑΜΦΙΘΕΑΣ
2
3
10
ΠΡΕΒΕΖΑΣ
4ο Δ. ΣΧ. ΠΡΕΒΕΖΑΣ
10
12
11
ΠΡΕΒΕΖΑΣ
5ο Δ. ΣΧ. ΠΡΕΒΕΖΑΣ
7
8
12
ΑΡΤΑΣ
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ
1
2

Γ.  Υποβιβάζονται από το σχολικό έτος 2014-2015 οι παρακάτω σχολικές μονάδες:


ΝΟΜΟΣ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΑΠΟ
ΣΕ
1
ΑΡΤΑΣ
ΑΜΜΟΤΟΠΟΥ
3
2
2
ΑΡΤΑΣ
ΒΙΓΛΑσ
2
1
3
ΑΡΤΑΣ


 3ο Δ. ΣΧ. ΑΡΤΑΣ
10
8
4
ΑΡΤΑΣ
4ο Δ. ΣΧ. ΑΡΤΑΣ
10
7
5
ΑΡΤΑΣ
ΑΝΕΖΑΣ
8
6
6
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΑΒΓΟΥ
2
1
7
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΚΕΦΑΛΟΒΡΥΣΟΥ
3
1
8
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΜΟΝΟΔΕΝΔΡΙΟΥ
2
1


Δ. Συγχωνεύονται από το σχολικό έτος 2014-2015 οι παρακάτω σχολικές μονάδες:

ΝΟΜΟΣ
ΑΠΟ
ΣΕ
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
1ο 2/Θ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΝΕΑΣ ΣΕΛΕΥΚΕΙΑΣ
ΚΑΙ
2ο 1/Θ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΝΕΑΣ ΣΕΛΕΥΚΕΙΑΣ
1ο 3/Θ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΝΕΑΣ ΣΕΛΕΥΚΕΙΑΣ
ΜΕ ΕΔ
ΡΑ ΤΗ ΝΕΑ
ΣΕΛΕΥΚΕΙΑ

ΠΡΕΒΕΖΑΣ
3ο 1/Θ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ
ΚΑΙ
9ο 2/Θ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ
9ο 2/Θ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ
ΜΕ ΕΔ
ΡΑ ΤΗΝ
ΠΡΕΒΕΖΑ



Ε. Καταργούνται από το σχολικό έτος 2014-2015 οι παρακάτω σχολικές μονάδες:


ΝΟΜΟΣ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
1
ΑΡΤΑΣ
ΘΕΟΔΩΡΙΑΝΩΝ
2
ΠΡΕΒΕΖΑΣ
ΠΕΤΡΑΣ

Συναδελφικά
Στέφανος Σίντος



272 Διορισμοί εκπαιδευτικών το 2010-2013 έναντι 7.192 συνταξιοδοτήσεων

Παληγιάννης Βασίλειος
Αιρετός Κ.Υ.Σ.Π.Ε.                
Τηλ. 6974750409
Fax: 2103442287                  


e-mail: paligiannis@hotmail.gr                                              Αθήνα 27 Μαΐου 2014



Με βάση τα στοιχεία των αρμοδίων υπηρεσιών του υπουργείου τα τρία τελευταία χρόνια συνταξιοδοτήθηκαν 7.192 εκπαιδευτικοί Π.Ε.

2010 – 2011: 3.762

2011 – 2012: 1.587

2012 – 2013: 1.843
Αν προσθέσουμε και τις φετινές συνταξιοδοτήσεις πιθανόν να ο αριθμός να ξεπεράσει τις 10.000.
Έναντι αυτών των συνταξιοδοτήσεων πραγματοποιήθηκαν τα τρία τελευταία χρόνια μόλις 272 μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών Π.Ε.

2010 – 2011: 133

2011 – 2012:  40

2012 – 2013:  99

Ουδείς μπορεί να αμφισβητήσει, με βάση τα παραπάνω στοιχεία, την έλλειψη εκπαιδευτικού προσωπικού για την κάλυψη των πραγματικών αναγκών της εκπαίδευσης.
Η πολιτική ηγεσία οφείλει άμεσα να δρομολογήσει τις διαδικασίες διεξαγωγής διαγωνισμού ΑΣΕΠ για μόνιμους διορισμούς στην Γενική Εκπαίδευση, αλλά και ιδιαίτερα στην Ειδική Αγωγή.
Η κάλυψη των κενών με προσλήψεις αναπληρωτών δεν αποτελεί λύση για ποιοτική εκπαίδευση.



Πάντα στη διάθεσή σας


 Παληγιάννης Βασίλειος

Γράμμα σε ένα κορίτσι που θα αποτύχει στις Πανελλαδικές

Χρήστος ΧωμενίδηςΧρήστος Χωμενίδης
Photo: Panayiotis Tzamaros / Fosphotos.com 
Το χειρότερο, όταν θα βγουν τα αποτελέσματα, δεν θα είναι η προσωπική, η δική σου τσαντίλα. Εσύ, από προχθές, που έγραψες άλλα αντ’ άλλων στην Ιστορία, ξέρεις περίπου τι να περιμένεις. Το χειρότερο τότε θα ’ναι η απογοήτευση των γονιών σου. Το ελαφρώς αφ’ υψηλού βλέμμα του πατέρα σου - εκείνος, βλέπεις, είχε πετύχει με την πρώτη το 1980 στην ΑΣΟΕΕ κι ας μεγάλωσε στο χωριό, και ας μάζευε ελιές αντί να κάνει φροντιστήριο. Το παρηγορητικό χάδι της μάνας σου και οι κουβέντες της με συγγενείς και φίλους: «Το παιδί είχε μιαν ατυχία… Ναι, εννοείται πως θα ξαναδώσει…». Κι ο θείος Στέλιος να δικαιώνεται που πάντα πίστευε πως είσαι ηλίθια. Και η κολλητή της μάνας σου να ρωτάει -μες στην αδιακρισία- μήπως τυχόν είχες περίοδο εκείνη τη μοιραία μέρα και οι πόνοι δεν σε άφησαν να συγκεντρωθείς.
Το χειρότερο θα είναι οι νοεροί τους υπολογισμοί πόσα ξοδέψανε σε ιδιαίτερα τα τρία τελευταία χρόνια και πόσα έχουν να πληρώνουν ακόμα. Και η πίκα τους με τον φιλόλογο που τους είχε διαβεβαιώσει πως θα πετύχαινες, ο κόσμος να χαλάσει. Νιώθουν -κι ας μην το ομολογούν ούτε στους εαυτούς τους- σαν να ποντάρανε σε λάθος άλογο. Τα ρίχνουν στον προπονητή, τα ρίχνουνε στο στάβλο -δηλαδή στο σχολείο- τα ρίχνουν στην ατμόσφαιρα που επικρατούσε μες στο σπίτι αφότου η μαμά έπιασε τον μπαμπά σχεδόν στα πράσα με εκείνη τη συνάδελφό του, στους συνεχείς καβγάδες τους οι οποίοι σε αποσπούσαν απ’ το διάβασμα. Τα ρίχνουνε σε εκείνους κι εν τέλει σε εσένα…
Πώς να τους εξηγήσεις ότι και καθαρόαιμο του ιπποδρόμου να ήσουν, οι Πανελλαδικές δεν μοιάζουν με κανονική κούρσα; Έχουν τόσο παράλογους κανόνες, ώστε το μόνο που μετράει ουσιαστικά είναι να φοράς χοντρές παρωπίδες, να βάζεις το κεφάλι κάτω και να τρέχεις δίχως να σκέφτεσαι τίποτα απολύτως. Στο μάθημα της Ιστορίας, φερ’ ειπείν, οφείλεις να αποστηθίσεις καμιά τριακοσαριά σελίδες, με τα «και» και με τα κόμματα τους, ώστε το γραπτό που θα παραδώσεις να μοιάζει με φωτοτυπία του διδακτικού βιβλίου. Στην Έκθεση, πρέπει να μάθεις να υποστηρίζεις τις πιο ανόητες απόψεις, ότι το διαδίκτυο απομονώνει δήθεν τους ανθρώπους, πως τα παιδιά νιώθουν βαριά στους ώμους τους την ευθύνη για τη σωτηρία του περιβάλλοντος… Πού τους κατέβηκαν όλα ετούτα του Υπουργείου Παιδείας και των καθηγητών; Τα έχουν δει ποτέ τα παιδιά; Ή καθρεφτίζουν απλώς στα μάτια των μαθητών τη δική τους αλαζονεία; Τα είχες πει μια μέρα έξαλλη στον πατέρα σου. «Έτσι λειτουργεί το σύστημα», σου είχε απαντήσει εκείνος, με ένα ηττημένο μάλλον ύφος. «Μακάρι όταν εσύ μεγαλώσεις να καταφέρεις να τους αλλάξεις. Για αυτό, για να έχεις δύναμη κι επιρροή, πρέπει να μπεις στο Πανεπιστήμιο…».
Και τώρα που τα σκάτωσες στις εξετάσεις; Που τον Σεπτέμβριο ο γιος των κουμπάρων θα μετακομίσει στην Ξάνθη -έκτος, παρακαλώ, επιτυχών στο Πολυτεχνείο!- και η κόρη των Αλβανών του ισογείου θα γραφτεί, άκουσον άκουσον, στην Παιδαγωγική; Εσύ, μικρή μου αποτυχία, τι σκοπεύεις να κάνεις; Να πας στο παρακατιανό ΤΕΙ που σε έριξε η κακιά ώρα και δεν (θες να) θυμάσαι ούτε καν το όνομά του; Όχι ασφαλώς! Θα στρώσεις κάτω κώλο και θα ξαναδοκιμάσεις! Τον Μάιο του 2014, θα βγάλεις από πάνω σου το στίγμα. Θα απαλλάξεις τους καλούς γονείς σου από το μαράζι. Σε λίγα χρόνια δε, όταν θα αριστεύεις στη Σχολή και θα ετοιμάζεσαι για μεταπτυχιακά, κανείς δεν θα θυμάται πως είχες μπει με τη δεύτερη.
Τόσο καλά… Έλα όμως που και μόνο η θέα των σχολικών βιβλίων σού φέρνει πλέον αναγούλα; Που η προοπτική να ξαναμπείς απ’ το φθινόπωρο στο ίδιο μαγγανοπήγαδο -γνωστό κείμενο, άγνωστο κείμενο, γραμματικά φαινόμενα, συνώνυμα και αντώνυμα- σου φαίνεται εφιάλτης; Και έχεις από πάνω κι εκείνους που ισχυρίζονται ότι δεν έχουν νόημα όλα αυτά καθότι η ανεργία των νέων -και ειδικά των πτυχιούχων- καλπάζει. Εκείνους που σε προειδοποιούν ότι σε λίγα χρόνια οι μισθοί θα έχουν πέσει σε επίπεδα Βουλγαρίας -τι Βουλγαρίας; Κίνας!- κι ότι οι Έλληνες θα δουλεύουν μέχρι τα ογδόντα. «Αντί να ασχολείσαι με τις πανελλαδικές, πάλεψε για να ανατραπεί το σύστημα!», σε είχε προτρέψει ένας συμμαθητής σου με μπλουζάκι Τσε Γκεβάρα. Ο ίδιος, βέβαια, ευχόταν να απεργήσουν οι καθηγητές για να έχει στη διάθεσή του περισσότερες μέρες για διάβασμα. Πρώτος στα μαθήματα, πρώτος και στον αγώνα…
Ντρέπεσαι να το ομολογήσεις, μα στην πραγματικότητα δεν χολοσκάς για τον μελλοντικό μισθό ούτε βεβαίως για τη σύνταξή σου. Είσαι δεκαοχτώ χρονών! -ότι βρίσκεται σε ορίζοντα μακρύτερο από λίγους μήνες, σου φαίνεται εξαιρετικά αβέβαιο και άρα αδιάφορο. Έλα όμως που όλοι, ακόμα και το αγόρι σου, σε καλούν να σχεδιάσεις τη ζωή σου; Να σοβαρέψεις. Να θέσεις τις βάσεις…
Θέλεις τη γνώμη μου; Μην τους ακούς! Μοναδικός λόγος να δώσεις δεύτερη φορά, στο καπάκι, Πανελλαδικές είναι να λαχταράς να μπεις σε μια συγκεκριμένη σχολή. Να ονειρεύεσαι μέσα από την καρδιά σου να γίνεις αρχιτέκτονας ή δικηγόρος ή οπτικός. Άμα κάτι τέτοιο δεν σου συμβαίνει, τότε απλώς χαλάρωσε. Εάν κατά βάθος θα ’θελες να φτιάχνεις μαλλιά ή νύχια ή ακόμα και κοκτέiλ πίσω απ’ τον πάγκο ενός μπαρ, ακολούθησε την κλίση σου. Χίλιες φορές μία ευτυχισμένη -και άρα επιτυχημένη- κομμώτρια, παρά μία γιατρός με το στανιό.
Σε πολλές χώρες του λεγόμενου «ανεπτυγμένου κόσμου», σε Ευρώπη, Αμερική και Αυστραλία, θεωρείται αυτονόητο σχεδόν πως τα παιδιά -τελειώνοντας το σχολείο- θα πάρουν έναν χρόνο off, για να ταξιδέψουν, για να απασχοληθούν από εδώ κι από εκεί, για να καταλάβουν τι πραγματικά συμβαίνει γύρω τους και μέσα τους. Μονάχα στην Ελλάδα τα ταξίδια θεωρούνται αναψυχή πολυτελείας και οι ευκαιριακές δουλειές παρηγοριά -και ταπείνωση παράλληλα- για τον άνεργο.
Καλά, μην τρομάζεις! Δεν σου προτείνω να πας στον πατέρα σου, που του ’χουν κόψει τον μισό μισθό, και να του ζητήσεις λεφτά για να γυρίσεις τον κόσμο. Σε πληροφορώ απλώς πως όταν εγώ, το 1985, βαθμολογήθηκα με 12 στην Έκθεση κι έμεινα έξω για ένα μόριο από τη Νομική, κατέβηκα με τον τότε κολλητό μου στον Πειραιά και εκδώσαμε ναυτικά φυλλάδια. Το ότι δεν μπάρκαρα τελικά το θεωρώ προσωπική μου αποτυχία. Κι αν η δουλειά του μούτσου ή του καμαρότου παραμένει καθαρά ανδρική, σίγουρα θα υπάρχουν αντίστοιχες ευκαιρίες για κορίτσια που δεν κωλώνουν να βγουν απ’ την πεπατημένη, να αγνοήσουν τις προκαταλήψεις του περιβάλλοντός τους.
Δεν σε καλώ ντε και καλά να επαναστατήσεις. Δεν σε προτρέπω να εκβιάσεις την περιπέτεια. Σου ενημερώνω απλώς (με το δικαίωμα της πείρας που εγώ έχω, ενώ εσύ στερείσαι) πως η ζωή είναι αδιανόητα μεγάλη και εξαιρετικά απρόβλεπτη. Η τράπουλα θα μοιραστεί πολλές-πολλές φορές, οι έσχατοι θα γίνουν πρώτοι και θα ξαναγίνουν έσχατοι. Ασφαλή σχέδια, σίγουρες επενδύσεις δεν υπάρχουν - το απέδειξε άλλωστε περίτρανα και η κρίση, η οποία μας πήρε και μας σήκωσε, από το 2009. Η μόνη, συνεπώς, πυξίδα που έχει νόημα να συμβουλεύεσαι, βρίσκεται μέσα σου. Όσοι την ακολούθησαν, ακόμα και αν έχασαν, δεν χάθηκαν. Όσοι την αγνόησαν, καταδίκασαν τους εαυτούς τους σε «επιτυχημένες» ίσως πλην σκυφτές ζωές.
Ο Ξενοφών -ο αρχαίος εκείνος συγγραφέας- μας παραδίδει την ιστορία ενός ανθρώπου που όταν τον καταδίκασαν να πιει το κώνειο, το κατέβασε άσπρο πάτο και γλείφοντας τα μουστάκια του, είπε «γεια στα χέρια σου!» στον δήμιό του. «Εκείνο γαρ κρίνω του ανδρός αγαστόν, το -του θανάτου παρεστηκότος- μήτε το φρόνιμον μήτε το παιγνιώδες απολίπειν εκ της ψυχής…». Υποκλίνεται, δηλαδή, μπροστά στον άνδρα που στην πιο δεινή του ώρα διατηρεί τόσο την ψυχραιμία, όσο και το χιούμορ του. Μια αποτυχία στις Πανελλαδικές Εξετάσεις απέχει -στο ορκίζομαι- έτη φωτός από τις δυσκολίες που σου είναι, που είναι σε όλους μας, γραφτές. Κράτα λοιπόν το κέφι σου, φίλα το σαν τα μάτια σου! Μην το ανταλλάξεις με καμία -ενήλικη δήθεν- σοβαρότητα.
Να σε κεράσω ένα παγωτό;
ΠΗΓΗ:http://s.protagon.gr/garnish/logoFooter.png

Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Οριστική Απόφαση: Ποια σχολεία - νηπιαγωγεία καταργούνται, συγχωνεύονται και ιδρύονται

AlfaVita - Εκπαιδευτικό Ενημερωτικό Δίκτυο
Δείτε στο παρακάτω έγγραφο την οριστική απόφαση του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με τις καταργήσεις, συγχωνεύσεις, ιδρύσεις και υποβιβασμούς  δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Δημοσιοποίηση Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας

Logo

Δελτίο Τύπου
iepΔημοσιοποίηση Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας 
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, όπως είχε δεσμευτεί, δημοσιοποιεί σήμερα το σύνολο των θεμάτων που έχουν ενταχθεί στην Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (ΤΘΔΔ) για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Σκοπός της Τράπεζας θεμάτων είναι αφενός η κάλυψη του συνόλου της διδακτέας ύλης (μετά από σχετικό εξορθολογισμό της) από όλα τα σχολεία της χώρας ώστε να μη δημιουργούνται στους μαθητές μαθησιακά κενά από τάξη σε τάξη και αφετέρου να ομογενοποιηθούν τα κριτήρια αξιολόγησης για ένα αντικειμενικότερο σύστημα αποτίμησης της προόδου των μαθητών μας.
Η δημοσιοποίηση των θεμάτων της Τράπεζας για την Α΄ Λυκείου γίνεται μέσω της ιστοσελίδας http://exams-repo.cti.gr, η οποία είναι προσβάσιμη σε όλους, χωρίς κανένα περιορισμό και θα παραμένει ανοικτή συνεχώς. Μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου θα εμπλουτισθεί και με νέα θέματα για το σχολ. έτος 2014-2015 (όσον αφορά την Α΄ Λυκείου), ενώ θα αναρτηθούν και τα θέματα για τη Β΄ Τάξη.
Από τα θέματα της ΤΘΔΔ θα επιλεγεί το 50% των θεμάτων που θα τεθούν στις προαγωγικές εξετάσεις των μαθητών της Α’ Τάξης του Γενικού Λυκείου (ΓΕΛ) Ημερήσιου και Εσπερινού, των ειδικών τύπων Γενικού Λυκείου (Καλλιτεχνικό, Μουσικό, Εκκλησιαστικό) και του Ημερήσιου και Εσπερινού ΕΠΑΛ καθώς και της Β΄ Τάξης Εσπερινού ΓΕΛ, σύμφωνα με όσα προβλέπονται στον ν. 4186/2013, όπως συμπληρώθηκε με τον ν. 4264/ 2014. Για τον τρόπο πρόσβασης στην Τράπεζα έχουν ήδη σταλεί σχετικές οδηγίες στα Λύκεια και σήμερα στέλνονται λεπτομερείς οδηγίες για τη διαδικασία κλήρωσης.
Συνολικά υπάρχουν στην Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας 9.042 διαφορετικά αρχεία θεμάτων για όλα τα εξεταζόμενα μαθήματα σε όλους
τους τύπους Λυκείων και έχουν ακριβώς τη μορφή με την οποία θα τεθούν στις εξετάσεις.
Για την εκπόνηση και την αξιολόγησή τους, καθώς και για την αξιολόγηση των θεμάτων που κατατέθηκαν μέσω της ιστοσελίδας του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής http://meleagros.iep.edu.gr/ από την εκπαιδευτική κοινότητα, εργάστηκαν εντατικά τα μέλη των Επιστημονικών Επιτροπών Εξεταζόμενων Μαθημάτων υπό την καθοδήγηση της Κεντρικής Επιστημονικής Επιτροπής.
Το Πληροφορικό Σύστημα της ΤΘΔΔ, αναπτύχθηκε, λειτουργεί και υποστηρίζεται από το ΙΤΥΕ «Διόφαντος», σε συνεργασία με το ΙΕΠ.
Το ΙΕΠ επιθυμεί να ευχαριστήσει δημόσια την Κεντρική Επιτροπή και τα μέλη των ομάδων εργασίας, αλλά και τους φορείς και τα άτομα που απέστειλαν στο Ινστιτούτο τις θέσεις, τις απόψεις και τους προβληματισμούς τους για την Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας, συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτό στη συζήτηση και στην προσπάθεια για την αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και τη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης σε εφαρμογή των διατάξεων του ν. 4186/2013 «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις».

Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

Συνάντηση του ΔΣ του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων με τους Διευθυντές –ντριες, προϊσταμένους -ες των σχολικών μονάδων και νηπιαγωγείων



  ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  
     ΝΟΜΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ιωάννινα,   26-5-2014
Αρ. Πρωτ.:  115
Ταχ. Δ/νση: Αράπη 1A -  45332 ΙΩΑΝΝΙΝΑ
Τηλ. - FAX: 26510 78747
Ιστοσελίδα: www.syldnioa.gr

ΠΡΟΣ : Μέλη Συλλόγου




ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

«συνάντηση του ΔΣ του συλλόγου με τους Διευθυντές –ντριες, προϊσταμένους -ες  των σχολικών μονάδων και νηπιαγωγείων»

     Το ΔΣ του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ν. Ιωαννίνων αποφάσισε και καλεί  σε συνάντηση τους Διευθυντές –ντριες, προϊσταμένους –ες των σχολικών μονάδων και νηπιαγωγείων του Νομού μας, ανοιχτή προς όλους τους συναδέλφους, την Τετάρτη 28 Μαΐου 2014 στις 6 μ.μ. στο 27ο Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων Τ. Ισαάκ 22 και τέρμα Μανωλιάσας, Κιάφα, προκειμένου να συζητήσουμε το θέμα των επικείμενων επιμορφωτικών σεμιναρίων για την αξιολόγηση και την αυτοαξιολόγηση.

     Θεωρούμε απαραίτητη και ουσιαστική την ενεργή συμμετοχή σας!!!

     
Το ΔΣ

Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ιωαννίνων: Τακτική Γενική Συνέλευση, την Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014 στην αίθουσα εκδηλώσεων του 3ου Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων «Μαρούτσειο», Χρ. Κατσάρη 11 (απέναντι από τη ΔΕΗ)




  ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  
     ΝΟΜΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Ιωάννινα, 26-5-2015
Αρ. Πρωτ.: 114
Ταχ. Δ/νση: Αράπη 1A -  45332 ΙΩΑΝΝΙΝΑ
Τηλ. - FAX: 26510 78747
Ιστοσελίδα: www.syldnioa.gr

ΠΡΟΣ : ΜΕΛΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
«Πραγματοποίηση Τακτικής Γενικής Συνέλευσης»
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με το άρθρο 13 του καταστατικού μας το Δ.Σ. του Συλλόγου μας αποφάσισε να πραγματοποιήσει την .
Ώρα έναρξης 5 μ.μ.  
Θέματα Ημερήσιας Διάταξης:
1.     Εκλογή Προεδρείου
2.    α) Έκθεση Πεπραγμένων του Δ.Σ. για τη σχολική χρονιά 2013-2014
β) Εισήγηση της ΔΟΕ για τις Γενικές Συνελεύσεις των Συλλόγων
3.    Κριτική των πεπραγμένων του Δ.Σ. και προτάσεις στην εισήγηση της Δ.Ο.Ε. για την 83η Γενική Συνέλευση.
4.    Δευτερολογία Προέδρου
5.    Ψηφίσματα
6.    Κλείσιμο Εργασιών

 Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Η παρουσία όλων μας στη Γενική Συνέλευση είναι απαραίτητη. Με τη συμμετοχή μας αναδεικνύουμε τα οξυμένα προβλήματα στο χώρο της Δημόσιας Εκπαίδευσης και καταθέτουμε προτάσεις για την επίλυσή τους με στόχο την ποιοτική της αναβάθμιση.
Σας επισυνάπτουμε την εισήγηση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. προς τις Γ.Σ., συμπληρωματικά, σας παραπέμπουμε στην υπερσύνδεση:
  ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ  83ης Γενικής Συνέλευσης (22-24  Ιουνίου 2014).

Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Μανωλάδα: Ο πρώτος μετανάστης δήμαρχος στην Ελλάδα

Νέος δήμαρχος Ανδραβίδας- Κυλλήνης στην Ηλεία, στο δήμο όπου ανήκει και η Νέα Μανωλάδα, που απασχόλησε αρκετές φορές τη δημοσιότητα για τις απαράδεκτες συνθήκες εργασίας και διαβίωσης των μεταναστών εργατών γης, είναι ο Ναμπίλ-Ιωσήφ Μοράντ, γιατρός, μετανάστης από τη Συρία.

Ο Ναμπίλ Μοράντ ζει στα Λεχαινά τα τελευταία είκοσι πέντε χρόνια, είναι παντρεμένος με Ελληνίδα γιατρό, έχουν μια κόρη και δύο εγγόνια.
 
Ο νέος δήμαρχος Ανδραβίδας- Κυλλήνης έχει διατελέσει δημοτικός σύμβουλος επί τρεις θητείες, εκλεγμένος μάλιστα πρώτος σε σταυρούς



ΠΗΓΗ:

Ανασχηματισμό ετοιμάζει ο Σαμαράς - Ποια ονόματα παίζουν δυνατά

ΜΕΤΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ

Ανασχηματισμό ετοιμάζει ο Σαμαράς - Ποια ονόματα παίζουν δυνατά
Μπορεί το χθεσινό αποτέλεσμα των εκλογών να μην έφερε την πολιτική ανατροπή αλλά έστειλε ένα σαφές μήνυμα δυσαρέσκειας στην κυβέρνηση κάνοντας τον πρωθυπουργό να ετοιμάζει μεγάλες αλλαγές.
Είναι πλέον δεδομένο ότι ο ΣΥΡΙΖΑ με τον αέρα του νικητή θα αυξήσει κατακόρυφα την πίεση. Ήδη από χθες ο Αλέξης Τσίπρας ζήτησε άμεσα εκλογές, κάτι που απορρίπτει η κυβέρνηση.
Οι απώλειες όμως είναι μεγάλες για τη ΝΔ που είδε τη δύναμή της να μειώνεται κατά 6.40% σε σύγκριση με τις εκλογές του Ιουνίου του 2012 και η πίεση που θα της ασκηθεί το επόμενο διάστημα εκτιμάται ότι θα είναι πολύ μεγάλη.
Παρά αυτό το γεγονός όμως στη Συγγρού η «γραμμή» είναι αντίθετη και πως πλέον πρέπει να αναδειχθεί το κυβερνητικό έργο και να ξεκινήσει η περίοδος ανάκαμψης και αποκατάστασης των αδικιών.
Ανασχηματισμό προανήγγειλε ο Ευάγγελος Βενιζέλος, με μεγαλύτερη συμμετοχή στελεχών της κεντροαριστεράς και αλλαγές στο κυβερνητικό πρόγραμμα με περισσότερα φιλολαϊκά μέτρα.
Στα σχέδια του Πρωθυπουργού περιλαμβάνεται ένας σαρωτικός ανασχηματισμός, στον οποίο θα αντικατασταθούν όλα τα πρόσωπα για τα οποία εκφράζονται αρνητικές απόψεις από την κοινή γνώμη. Μάλιστα προεξοφλείται ότι ο κ. Σαμαράς θα προχωρήσει σε αλλαγές στο κυβερνητικό σχήμα σε πάρα πολύ σύντομο χρονικό διάστημα
Ηδη στα δημοσιογραφικά γραφεία κυκλοφορούν φήμες που θέλουν τον Γιάννη Στουρνάρα να εγκαταλείπει το υπουργείο Οικονομικών και να εισέρχονται στην κυβέρνηση πρόσωπα όπως ο Αρης Σπηλιωτόπουλος, ο Ανδρέας Λοβέρδος και ο Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος.
ΠΗΓΗ:  Ημερησία

Κινηματογραφικές προβολές της Κ.Ο.ΠΙ, από Δευτέρα 26/05/2014 έως Πέμπτη 29/05/2014

26 Μαΐ. 2014
"Η Επιτροπή Λόγου και Τέχνης σε συνεργασία με την Κινηματογραφική Ομάδα του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (Κ.Ο.Π.Ι) στo πλαίσιο της Κινηματογραφικής Λέσχης παρουσιάζει το αφιέρωμα:
«Κλασικό Holywood»

Τετάρτη, 28 και Πέμπτη 29 Μαίου 2014:
Μοντέρνοι Καιροί "Modern Times" (Charlie Chaplin) (Η.Π.Α.1936, 87΄)

Αίθουσα Λόγου και Τέχνης «Δημήτρης Χατζής», Πανεπιστημιούπολη, στις 8:30 το βράδυ. ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ.


Το τελευταίο αστικό αναχωρεί από την Πανεπιστημιούπολη προς την πόλη των Ιωαννίνων στις 11 το βράδυ.
Όλες οι ταινίες τελειώνουν πριν την αναχώρηση του τελευταίου αστικού.



Η Κινηματογραφική Ομάδα του Π.Ι. παρουσιάζει τις «Κινηματογραφικές Δευτέρες
και Τρίτες» στον κινηματογράφο «ΠΟΛΥΘΕΑΜΑ», με το αφιέρωμα «Ο Κινηματογράφος στον Ψυχαναλυτικό Φακό».

Δευτέρα, 26 και Τρίτη 27 Μαίου 2014:
Ψυχώ "Psycho" (Alfred Hitchcock )

Κινηματογράφος ΠΟΛΥΘΕΑΜΑ, Σικελιανού 3, στις 10 το βράδυ. Γενική είσοδος 1 ευρώ

Βασίλης Γκανιάτσας "Το Γεφύρι της Άρτας" (ταινία τεκμηρίωσης)

Αρχική

Βασίλης Γκανιάτσας "Το Γεφύρι της Άρτας" (ταινία τεκμηρίωσης)

Δευτέρα,  26 Μαΐου, 8:30 μ.μ.
Αίθουσα "Β. Πυρσινέλλας"
Είσοδος Ελεύθερη

Βασίλης Γκανιάτσας
"Το Γεφύρι της Άρτας"
(ταινία τεκμηρίωσης)

 
Διοργάνωση: 8η και 18η Εφορεία Βυζαντινών Αρχαιοτήτων, Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών

Οι ευρωβουλευτές που εκλέγονται

Οι Μανώλης Γλέζος, Σοφία Σακοράφα, Δημήτρης Παπαδημούλης, Κωνσταντίνα Κούνεβα απο τον ΣΥΡΙΖΑ, Μανώλης Κεφαλογιάννης, Μαρία Σπυράκη, Θεόδωρος Ζαγοράκης, Ελίζα Βόζεμπεργκ και Γιώργος Κύρτσος απο τη ΝΔ,  Νίκος Ανδρουλάκης και Εύα Καϊλή απο το ΠΑΣΟΚ,  Γεώργιος Γραμματικάκης και Μίλτος Κύρκος απο Το Ποτάμι, είναι ανάμεσα στους επικρατέστερους ευρωβουλευτές, σύμφωνα με την καταμέτρηση των σταυρών.
Με καταμετρημένο το 7,8%, επικρατέστεροι είναι:

ΣΥΡΙΖΑ

Μανώλης Γλέζος

Σοφία Σακοράφα

Δημήτρης Παπαδημούλης

Κωνσταντίνα Κούνεβα

Γεώργιος Κατρούγκαλος

Κων. Χρυσόγονος
Νέα Δημοκρατία

Μανώλης Κεφαλογιάννης

Μαρία Σπυράκη

Θεόδωρος Ζαγοράκης

Ελίζα Βόζεμπεργκ

Γιώργος Κύρτσος

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

Ελευθέριος Συναδινός

Λάμπρος Φουντούλης

Γεώργιος Επιτήδειος

ΕΛΙΑ

Νίκος Ανδρουλάκης

Εύα Καϊλή

ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ
Γεώργιος Γραμματικάκης
Νίκος Ορφανός
ΚΚΕ

Κων. Παπαδάκης

Σωτήρης Ζαριανόπουλος

ΑΝ.ΕΛ
Νότης Μαριάς
ΠΗΓΗ:  Κύριο ΑρθροΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

APIΣTEPA για πρώτη φορά!


Iστορική πρωτιά του ΣYPIZA στις ευρωεκλογές

APIΣTEPA για πρώτη φορά!

Mεγάλη ήττα N.Δ.-ΠAΣOK, χάνουν 10% της δύναμης του 2012, αλλά δεν παίρνουν το μήνυμα
Eντολή διακυβέρνησης στην Aττική για τη Pένα Δούρου
Kατάρρευση της ΔHMAP
Στίγμα: 3η η Xρυσή Aυγή

ANEΞAPTHTΩΣ της διαφοράς, η οποία ούτως ή άλλως είναι σημαντική, πρώτη φορά στην Eλλάδα ένα κόμμα της Aριστεράς αναδεικνύεται πρώτη δύναμη σε εκλογές. Aυτή η εξέλιξη από μόνη της είναι ιστορικό στοιχείο πολιτικής ανατροπής. Σε κάθε περίπτωση, η εκλογική αποδοκιμασία των συνεταίρων της κυβέρνησης N.Δ.-ΠAΣOK υπογραμμίζει με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο την αποτυχία της πολιτικής τους. Kάτι που δυστυχώς οι ηγεσίες αυτών των κομμάτων δεν δείχνουν να το αντιλαμβάνονται. Mαύρο στίγμα στο εκλογικό αποτέλεσμα η 3η θέση της Xρυσής Aυγής, σε ένα φόντο ανόδου των ευρωσκεπτικιστών και ακροδεξιών σε όλη την Eυρώπη.

Σάββατο 24 Μαΐου 2014

Ας τραγουδήσουμε μαζί - Συνάντηση Παιδικών Χορωδιών

Ας τραγουδήσουμε μαζί -  Συνάντηση Παιδικών Χορωδιών  
 Πλήθος κόσμου παρακολούθησε απόψε την εκδήλωση "Συνάντηση Παιδικών Χορωδιών" με τίτλο "ας τραγουδήσουμε μαζί" που διοργάνωσε για μια ακόμη φορά το Πνευματικό Κέντρο Ιωαννίνων στην αίθουσα Βασ. Πυρσινέλλας".
1.  Η Παιδική Χορωδία του Ιδρύματος Κ. Κατσάρη
Διεύθυνση χορωδίας: Ανέλια Στεφάνοβα
Στο πιάνο συνοδεύει η Αντιγόνη Κατσούρη
 2. Η Παιδική Χορωδία της Πατραϊκής Μαντολινάτας
Διεύθυνση χορωδίας: Μέλπω Βικάτου
Στο πιάνο συνοδεύει η Μαριλένα Σουρή
 3.Η Παιδική Χορωδία «Δ. Λιώτσης» του Φιλοπρόοδου Συλλόγου Φλώρινας «Ο Αριστοτέλης»
Διδασκαλία-Διεύθυνση: Σοφία Μούλη
Στο πιάνο συνοδεύει ο Ερωτόκριτος Καρύδης
Κωνσταντίνος Μωυσίδης, βιολί
Αναστάσης Μπισδούνης, τουμπερλέκι
 4. Παιδική Χορωδία Δημοτικού Ωδείου Ιωαννίνων
Διεύθυνση χορωδίας: Κωνσταντίνα Μήλια
Στο πιάνο συνοδεύει η Πένη Λιαροστάθη
Συγχαρητήρια στους διοργανωτές, στους δασκάλους, τους μουσικούς κυρίως όμως στα παιδιά και τους γονείς τους!