Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

Διπλασιασμός του αριθμού των μορίων μετάθεσης


ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ

Αρ. Πρωτ:605
Αθήνα 16/1/2012

Προς :
1. Την Υπουργό Παιδείας
κ. Άννα Διαμαντοπούλου
2.Την Υφυπουργό Παιδείας
κ. Εύη Χριστοφιλοπούλου
3.Το Γενικό Γραμματέα του Υπ. Παιδείας
κ. Βασίλη Κουλαϊδή
Θέμα: Διπλασιασμός του αριθμού των μορίων μετάθεσης
Κυρία Υπουργέ,
Κυρία Υφυπουργέ,
Κύριε Γενικέ Γραμματέα,
Μετά την τελευταία συνάντηση που είχε μαζί σας το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., προχωρήσατε στην κατάθεση τροπολογίας για την κατάργηση της υποχρεωτικής τριετούς παραμονής στον τόπο διορισμού των νέων εκπαιδευτικών. Η κατάργηση αυτή συνοδεύεται με το διπλασιασμό του αριθμού μονάδων μετάθεσης (μορίων) για το τρίτο και τέταρτο έτος, μόνο για τους διορισθέντες μετά το 2010.
Αποτέλεσμα της συγκεκριμένης ρύθμισης είναι να ωφελούνται οι διορισθέντες του 2010 και οι νεότεροι και να αδικούνται οι διορισθέντες προ του 2010, οι οποίοι ενώ θα παραμένουν στον τόπο διορισμού τους θα παίρνουν τα μισά μόρια έναντι των νεοτέρων. Η διάταξη της τροπολογίας αυτής παρέχει κίνητρα παραμονής στους νέους εκπαιδευτικούς αλλά ταυτόχρονα αδικεί κατάφωρα χιλιάδες άλλους οι οποίοι αν και υπηρετούν στον τόπο διορισμού τους βλέπουν την προοπτική μετάθεσής τους να απομακρύνεται. Η μεγάλη πλειοψηφία των νέων εκπαιδευτικών, λόγω και της μείωσης των οργανικών θέσεων, δεν έχει τη δυνατότητα, μέσα στην πενταετία, να μετατεθεί, επομένως το κίνητρο αυτό δίνεται σε μια μερίδα εκπαιδευτικών σε βάρος των υπολοίπων.
Κυρία Υπουργέ,
Κυρία Υφυπουργέ,
Κύριε Γενικέ Γραμματέα,
Δεν τιμά μια ευνομούμενη πολιτεία, το κίνητρο για τους νεότερους εκπαιδευτικούς να δημιουργεί αδικίες στους παλαιότερους. Όλοι οι εκπαιδευτικοί πρέπει να αντιμετωπίζονται ισότιμα, λαμβάνοντας ίσα μόρια για τα ίδια κριτήρια. Για το λόγο αυτό θα πρέπει στην τροπολογία, που έχετε καταθέσει, να συμπεριλάβετε και τους παλαιότερα (πριν το 2010) διορισμένους εκπαιδευτικούς που παραμένουν στον τόπο διορισμού τους.                             
                                 
             

Προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών και μετά τις 30-6-2010

 Αρ. Πρωτ:604    Αθήνα 16/1/2012

Προς :
1. Την  Υπουργό Παιδείας
 κ. Άννα Διαμαντοπούλου
2.Την Υφυπουργό Παιδείας
κ.  Εύη Χριστοφιλοπούλου
3.Το Γενικό Γραμματέα του Υπ. Παιδείας
κ. Βασίλη Κουλαϊδή


Θέμα:  Προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών και μετά τις
            30-6-2010

Κυρία Υπουργέ,
Κυρία Υφυπουργέ,
Κύριε Γενικέ Γραμματέα,

Στο άρθρο 9 , παρ. 2 του Ν. 3848/2010 προβλέπονται τα εξής :"... Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών που ισχύουν κατά τη δημοσίευση του νόμου αυτού στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως παύουν να τροφοδοτούνται με νέα στοιχεία προϋπηρεσίας από την 1η Ιουλίου 2010 και ισχύουν μέχρι την κατάρτιση των πινάκων που προβλέπονται στο άρθρο 3..."
Όπως έχουμε επισημάνει, πολλές φορές, η διάταξη αυτή δημιουργεί τεράστιες αδικίες αφού, συνάδελφοί μας αναπληρωτές και ωρομίσθιοι που εργάστηκαν και εργάζονται μετά την 1η Ιουλίου 2010 κατατάσσονται  στους πίνακες των αναπληρωτών με βάση την προϋπηρεσία που είχαν  ως τις 30-6-2010. Ουσιαστικά, δηλαδή, η προϋπηρεσία τους χάνεται και υπολογίζεται μόνο μετά την επιτυχία τους στον επόμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Παρατηρείται έτσι το φαινόμενο,  συνάδελφοί μας που αποδέχτηκαν το διορισμό τους και πήγαν σε όλες τις άκρες της χώρας να έχουν (πολλές φορές) χαμηλότερη σειρά στον πίνακα από άλλους που δεν αποδέχτηκαν το διορισμό τους ή δεν έχουν προϋπηρεσία. Ο πλήρης δηλαδή παραλογισμός του συστήματος διορισμών.
Είναι γνωστό ότι η Δ.Ο.Ε. με απόφαση  Γενικής Συνέλευσης ζητάει την κατάργηση του N.3848/2010. Μέχρι να συμβεί αυτό και με δεδομένο το γεγονός  ότι, σύμφωνα με τις δηλώσεις της  Υπουργού Παιδείας, στη Συνάντηση με το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. στις 22/12/2011, δε θα διεξαχθεί φέτος διαγωνισμός ΑΣΕΠ (πλην ειδικής αγωγής), όπως ο Ν.3848 προέβλεπε, η διάταξη αυτή πρέπει άμεσα να καταργηθεί και να υπολογίζεται η προϋπηρεσία των αναπληρωτών και ωρομισθίων, μετά την 1-7-2010 , όπως υπολογιζόταν και πριν την ψήφιση του Ν.3848/2010.


«Κήδεψαν» την Ελλάδα και έκαψαν την γαλανόλευκη στα Σκόπια

Η "κηδεία της Ελλάδας", τελέστηκε κατά τη διάρκεια του φετινού καρναβαλιού στην κωμόπολη Βέβτσανι των Σκοπίων. Η προκλητική «έμπνευση» των διοργανωτών περιελάμβανε κάψιμο της ελληνικής σημαίας και κηδειόχαρτο στο οποίο η χώρα μας αναφερόταν ως «Γιουνανιστάν και πρώην τουρκική επαρχία».

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Ελεος, κύριε Παπαδήμο!

Του Τάσου Καραμήτσου
Ασφαλώς και είναι προτιμότερο να υπάρχουν ανοιχτές ιδιωτικές επιχειρήσεις με χαμηλότερες αμοιβές εργαζομένων, ακόμα κι αν αυτές οι αμοιβές είναι αρκετά μικρότερες, αλλά οι άνθρωποι που δουλεύουν να πληρώνονται τελικώς - και μάλιστα στην ώρα τους. Ασφαλώς και πρέπει να γίνουν πιο ανταγωνιστικές οι ιδιωτικές επιχειρήσεις και είναι εκατό φορές προτιμότερο να τα βρίσκουν γύρω από ένα τραπέζι οι εργαζόμενοι με τους εργοδότες τους κατευθείαν, υπό την προϋπόθεση ότι τηρούνται οι βασικοί όροι των συμβάσεων εργασίας και σε πλαίσια αξιοπρεπή. Και να τηρούνται κάθε μήνα κανονικά, αν είναι δυνατόν μάλιστα να μπορεί να καθοριστεί ένα δεδομένο οικονομικό καθεστώς για την επόμενη διετία. Οχι να αλλάζουν όλα και να μειώνονται οι μισθοί κάθε χρόνο ή να πληρώνονται όποτε το ταμείο έχει μετρητά.

Αλλά για να λέμε και τα πράγματα ως έχουν, κύριε πρωθυπουργέ, τι έγινε αυτά τα δύο χρόνια σκληρής λιτότητας και άγριων θυσιών του λαού στον δημόσιο τομέα; Ακούσαμε προ ημερών τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης κ. Δημήτρη Ρέππα να δηλώνει ότι δεν θα γίνει καμία απόλυση στον δημόσιο τομέα και ότι το μέτρο της εργασιακής εφεδρείας έκανε τον κύκλο του. Ακριβώς... έκανε τον κύκλο του και κατέληξε στο ίδιο σημείο που άρχισε, δηλαδή δεν έφυγε σχεδόν κανένας δημόσιος υπάλληλος. Εξίσου ανέπαφος έμεινε και ο ευρύτερος δημόσιος τομέας, οι υπάλληλοι των ΔΕΚΟ. Στον ΟΣΕ 1 δισ. ευρώ έμπαινε το κράτος μέσα κάθε χρόνο, τόσο μπαίνει και τώρα.

Τα γνωστά επαγγέλματα... ανοιγοκλείνουν εδώ και ενάμιση χρόνο και εντέλει παραμένουν ερμητικά κλειστά. Και τη φοροδιαφυγή την κάνουν ακριβώς οι ίδιοι. Οπως τους φόρους και τις εισφορές-χαράτσια τις πληρώνουν πάλι οι ίδιοι πολίτες. Τι θα γίνει, λοιπόν, κύριε Παπαδήμο; Θα την ξαναπληρώσουν οι μόνοι άνθρωποι που κρίνονται κάθε μέρα στη δουλειά τους, οι ιδιωτικοί υπάλληλοι - και μονίμως φυσικά οι συνταξιούχοι, οι οποίοι έχουν αποδώσει επί δεκαετίες τις εισφορές τους στα Ταμεία τους; Επιπροσθέτως, ερωτάται ο πρωθυπουργός, δεν έχουν αντιληφθεί πλέον η τρόικα και οι κυβερνώντες ότι όσο πετσοκόβεις την ιδιωτική κατανάλωση τόσο αδυνατίζεις τη φοροδοτική ικανότητα των Ελλήνων;

Αν, απλούστατα, τη διετία αυτή είχε ακολουθηθεί ένα άλλο οικονομικό μοντέλο που δεν θα νέκρωνε την ιδιωτική κατανάλωση, απλώς η ύφεση από πέντε-έξι μονάδες που είναι σήμερα θα μπορούσε να ήταν μία, δύο ή και μηδέν. Τότε μόνο και μόνο η «εξοικονόμηση» τριών ή τεσσάρων μονάδων ύφεσης στο εγχώριο προϊόν θα κατέβαζε το έλλειμμα του Προϋπολογισμού από τις εννέα στις έξι μονάδες. Δεν θα... μιλάγαμε αλλιώς με τους δανειστές μας αν το έλλειμμα ήταν τρεις μονάδες λιγότερο; Ελεος πια με τις καταστροφικές επιλογές!
 http://www.protothema.gr/blogs/blogger/post/?aid=171252

Κι αν σωθούν τα έτοιμα;


Του Κωνσταντινου Ζουλα
Ενας πολύπειρος οικονομολόγος εξηγώντας μου τη μεγάλη διαφορά της σημερινής κρίσης από την αντίστοιχη του 1930 (με αυτήν θέλησε να την παραβάλει) έφερε ένα απλοϊκό, αλλά άκρως ενδιαφέρον παράδειγμα.
«Τότε», μου είπε, «ο μέσος Ελληνας ζούσε απολύτως φυσιολογικά με 1 - 2 ζευγάρια παπούτσια, 2 - 3 παντελόνια και άλλα τόσα πουκάμισα. Και βάσει αυτών των αναγκών του ήταν διαρθρωμένη και η πολύ μικρότερη αγορά. Αν δεις σήμερα πόσα ρούχα και παπούτσια έχουν οι ντουλάπες μιας μέσης ελληνικής οικογένειας, θα καταλάβεις εύκολα τους λόγους που τα αντίστοιχα μαγαζιά δοκιμάζονται από μια πρωτοφανή καταστροφή».
Αυτό που με απλά λόγια υποστήριξε ο έμπειρος τεχνοκράτης είναι ότι το μνημονιακό μίγμα της τρόικας ήταν εξ αρχής εντελώς λάθος για την επιφανειακή ελληνική οικονομία. Διότι αντί να επιβληθεί δραστική περιστολή του κράτους -το οποίο όλοι αναγνώριζαν ως κεντρικό πρόβλημα- προτιμήθηκαν οι αυξήσεις στους φόρους που στέγνωσαν και τον ιδιωτικό τομέα.
Πίσω από τους χιλιάδες ανέργους, που είναι το πρώτο τραγικό αποτέλεσμα της κρίσης, υπάρχει ένα ακόμη πιο ευρύ πρόβλημα το οποίο δεν έχει αναδειχθεί. Το γεγονός ότι τους τελευταίους μήνες η μέση ελληνική οικογένεια αναγκάζεται να ζει από τα έτοιμα. Μισθωτοί και συνταξιούχοι, προσπαθώντας να περιορίσουν με κάθε τρόπο τα έξοδα από «άχρηστες» δαπάνες (στις οποίες ήδη εντάσσουν ρούχα, παπούτσια κ.λπ.), βλέπουν με τρόμο ότι τα μειωμένα έσοδά τους δεν επαρκούν για να καλύψουν ακόμη και ανελαστικά έξοδα. Πολύ περισσότερο όταν σε αυτά διαρκώς προστίθενται νέοι φόροι, με συνέπεια να καταφεύγουν στις όποιες καταθέσεις υπήρχαν για ώρα ανάγκης. Είναι πραγματικά παράδοξο ότι για τη διάσταση αυτή, που μας έχει κάνει όλους να χάσουμε τον ύπνο μας, οι πολιτικοί μας σφυρίζουν αδιάφορα. Ουδείς μας λέει τι θα γίνει όταν από τους φόρους τελειώσουν και τα έτοιμα της μέσης ελληνικής οικογένειας που είναι ο κορμός της οικονομίας. Απευθύνω το αγωνιώδες αυτό ερώτημα διότι η καταληκτική επισήμανση του έμπειρου οικονομολόγου ήταν άκρως δυσοίωνη. Αν δεν αλλάξει άρδην η φοροεισπρακτική πολιτική, δεν μειωθούν αμέσως οι κρατικές δαπάνες και δεν δοθεί χρόνος στην οικονομία να αναπροσαρμοσθεί στις νέες συνθήκες, κανένα PSI και κανένα δάνειο δεν θα αποτρέψει τα χειρότερα, μου είπε...
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_2_14/01/2012_1297338

Της µιας δραχµής τα γιασεµιά




Του Γιώργου Βέλτσου
  Ο,τι απέµεινε από το ΠαΣΟΚ συνοψίζεται στις αποστροφές των δύο µοιραίων ανδρών του, προέδρου και αντιπροέδρου του: «Λεφτά υπάρχουν», «Ολοι µαζί τα φάγαµε». Αυτοί όµως οι µοιραίοι άνδρες, που δεν ξέρουν τι να το κάνουν, µοντάρισαν προσεχτικά τις κοµµατικές διαδικασίες, όπως οι φυσιοδίφες τα κοκαλάκια από σκελετό δεινόσαυρου. Αλλά η εξέλιξη των ειδών τούς ξεπέρασε. Και οι δηλώσεις τους – κάτι για «καθήκον», κάτι για «καταστατικό» – ακούγονται σαν µαγνητοφωνηµένα µουγκρητά στο µουσείο Φυσικής Ιστορίας του Εθνικού τους Συµβουλίου. Η Ελλάδα καταρρέει και αυτοί, µαζί µε τους κατ’ εξακολούθηση δελφίνους, αυτο-ικανοποιούνται παρέα µε τους ικανοποιηµένους από τα ποσοστά αυτοαπασχολούµενους νεοδηµοκράτες. Ο κόσµος άλλα περιµένει: ένα ταρακούνηµα από τα κάτω. Εκείνο το «eros effect» όπως το αποκαλούν, που θα επαναφέρει το κατασυκοφαντηµένο: «Ας είµαστε ρεαλιστές. Να ζητήσουµε το αδύνατο». Αντεστραµµένη αυτή η σύγχρονη κατηγορική προστακτική ακούγεται σαν: «Ας είµαστε ουτοπιστές. Να ζητήσουµε τον ρεαλισµό». Ρεαλισµός δεν είναι ασφαλώς τα κανιβαλικά σχέδια των δανειστών µας, ούτε η κρυφή ατζέντα των εργοδοτών για τους µισθούς, ούτε οι παιάνες της Αριστεράς στην απ’ έξω, ούτε η σωτηρία της επιστρο φής στα γιασεµιά και στη δραχµή, που ίσως να θέλουν ο Σαµαράς και ο Λαζαρίδης, αλλά ένας τρόπος ζωής που απαντά στο ουτοπικό και εξίσου πραγµατιστικό ερώτηµα: «Πώς µπορεί κανείς να είναι κάτι περισσότερο από ενσαρκωτής ενός ρόλου σε ένα ήδη γραµµένο σενάριο;». Να µην είναι δηλαδή απλά «άνθρωπος» αλλά κάποιος που αναγνωρίζει πως, ενώ κανένα συναίσθηµα αλληλεγγύης δεν είναι έµφυτο, ο ίδιος γίνεται εχθρός της αδικίας.

∆ιάβαζα στο κυριακάτικο «Βήµα» την προτροπή του Ζίζεκ: «Να δώσουµε κόκκινο µελάνι σε όσους νιώθουν ελεύθεροι επειδή τους λείπει η γλώσσα για να αρθρώσουν την ελευ θερία τους». Εγώ γράφω ακόµη µε µαύρο µελάνι τα κείµενά µου. Και αν διαφωνώ µε τους κολεγιόπαιδες του Γέιλ και του Πρίνστον είναι γιατί διαβάζω καλύτερα από αυτούς τον δάσκαλό τους: «Ονοµάζω είρωνες όσους δεν παίρνουν τον εαυτό τους στα σοβαρά, διότι πάντα έχουν επίγνωση ότι οι όροι µε τους οποίους περιγράφουν τον εαυτό τους υπόκεινται σε αλλαγές (...) Ανησυχούν µήπως η διαδικασία της κοινωνικοποίησης που τους έκανε ανθρώπους, δίνοντάς τους µια γλώσσα, τους έδωσε µια λάθος γλώσσα και, άρα, τους έκανε λάθος ανθρώπους» (Ρ. Ρόρτι).
Ο κ. Γιώργος Βέλτσος είναι καθηγητής στο Πάντειο Πανεπιστήμιο.

 http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=438877&h1=true#commentForm


Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Σχετικά με την κατάργηση της διάταξης για την κλοπή του πλεονάζοντα χρόνου στο μισθολόγιο

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ:
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΟΠΗ ΤΟΥ ΠΛΕΟΝΑΖΟΝΤΑ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ
Με την εφαρμογή του νέου βαθμολόγιου-μισθολόγιου η κυβέρνηση δίνει ένα συντριπτικό χτύπημα στους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων και φυσικά στους εκπαιδευτικούς, τους χαμηλότερα αμειβόμενους υπαλλήλους του δημοσίου κατά δηλώσεις όλων των υπουργών. Με το βαθμολόγιο καθηλώνονται βαθμολογικά, άρα και μισθολογικά οι εκπαιδευτικοί, μειώνοντας δραματικά την ψαλίδα μισθών μεταξύ των νεοπροσλαμβανόμενων και των συνταξιοδοτούμενων,  καθιστώντας ασύμφορη και καθόλου προτιμητέα την εκπαιδευτική  ιδιότητα.
Πέρα όμως κι από αυτά, με τη ρύθμιση του άρθρου 29, όπου κατά την ένταξη του υπαλλήλου σε μισθολογικό κλιμάκιο δεν προσμετράται ο πλεονάζων χρόνος, πήγαν να εφαρμόσουν μια καθαρά ληστρική διάταξη που αδικούσε κατάφορα μεγάλο ποσοστό υπαλλήλων.
Διαβάστε περισσότερα … εδώ

Δύο χρόνια για τους νεοδιόριστους η παραμονή στον τόπο διορισμού τους

Ψηφίζεται την ερχόμενη εβδομάδα στη Βουλή το πολυνομοσχέδιο με την τροπολογία - της τελευταίας στιγμής - που κατατέθηκε σε αυτό, και στο οποίο προβλέπονται – μεταξύ άλλων - τα παρακάτω:
 
http://www.gdimitrakopoulos.gr/files/polyn_trop_13_1_2012.pdf

Άλλη μια νίκη κατά των «πανωτοκίων»

ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ

Παρασκευή 13-01-2011

Άλλος ένας δανειολήπτης από τα Γιάννενα κερδίζει δίκη εναντίον τράπεζας, για δανειακούς όρους, υπογεγραμμένους και έντυπους μάλιστα. Πρόκειται για υπόθεση που ανέλαβε ο δικηγόρος Ιωαννίνων Γιάννης Δέρβας και η οποία εκδικάστηκε στο Ειρηνοδικείο στην Αθήνα, καθώς η τράπεζα έκανε χρήση ενός όρου που επιτρέπει τη μεταφορά της δίκης εφόσον η τράπεζα δεν μπορεί να κάνει δικαστικό αγώνα στην πόλη όπου έχει υπογραφεί η σύμβαση.

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

ΑΝΩΤΑΤΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ & η ηθική σας ευθύνη Κύριε Εκδότη να μας τους υποδεικνύετε

   Του  Χρήστου Παπαδημητρίου.
    Κοινωνιολόγου-Οικονομολόγου.
                                    ΑΝΩΤΑΤΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ…
                                  &
     η ηθική σας ευθύνη Κύριε Εκδότη να μας τους υποδεικνύετε.

Αγαπητέ Εκδότη, στην χρονική και ιστορική στιγμή που βρισκόμαστε δεν φτάνει να περιγράφουμε ως «πόντιοι Πιλάτοι». Τούτο όμως συμβαίνει ακόμη σήμερα ξεδιάντροπα –υποκριτικά και προκλητικά , κυρίως από αυτούς που έχουν την δυνατότητα παρέμβασης στον τύπο και στην τηλεόραση.
Σε όλους όσους αναγνωρίζουν κάτι από τον εαυτό τους στην παραπάνω πρόταση, και στην  μεταπολιτευτική περίοδο ήταν μέρος του προβλήματος, και αφού ακούσουν το «άσμα» τα παντελόνια είναι δύσκολα ρούχα, σας παρακαλώ προτείνετέ τους για στοχασμό τα λόγια ενός Ανώτατου Λειτουργού ο οποίος ήταν και ανώτατος αλλά και λειτουργός.
Και η παράκλησή μου σαφώς και δεν υπονοεί καμία λογοκρισία ,εννοεί ευθέως όμως ότι ο τύπος έχει κύρια και καίρια ευθύνη και στην παραγωγή νέων ιδεών και απόψεων και στις σημερινές συνθήκες η αίσθηση του κόσμου είναι ότι η αναπαραγωγή της όποιας «βλακείας», πολιτικής η όχι  στον τύπο και την τηλεόραση θα πρέπει φιλτράρεται.
Γιατί σεβαστέ μου εκδότη κατάντησε ένα μεγάλο κομμάτι της ελεύθερης αλλά  και της πληρωμένης δημοσιογραφίας αλλά και αρθογραφίας «αηδία» πια, όταν «λερωμένοι και λαδωμένοι» τύποι «μπουρδορολογούν» ασύστολα πιστεύοντας οι ξεδιάντροποι ότι ο μεγάλος τίτλος στην εφημερίδα και η γραβάτα στην τηλεόραση  αποτελούν κολυμπήθρα του Συλωάμ.

{…., είχα ένα προσωπικόν χρέος απέναντι του ελληνικού λαού και της πατρίδος. Αυτός ο λαός έκανεν πολλάς θυσίας και δαπάνας χάριν εμού. Με εσπούδασεν εις τα ελληνικά πανεπιστήμια, με έστειλεν με υποτροφίαν δι’ ανωτέρας σπουδάς εις το εξωτερικόν, με έκανεν καθηγητήν ανωτάτης σχολής και ανώτατον κρατικόν λειτουργόν. Δι’ όλας αυτάς τας θυσίας τι ζητεί ως αντάλλαγμα από εμέ ο ελληνικός λαός και η πατρίς; Τι ζητεί από όλους τους πνευματικούς ανθρώπους; Δύο μόνον πράγματα. Να προσφέρουν τας επιστημονικάς των υπηρεσίας και να είναι θεματοφύλακες των ηθικών και πνευματικών αξιών… Σάκης Καράγιωργας…., }

Το παραπάνω απόσπασμα από την απολογία του Σάκη Καράγιωργα, και η παρακάτω αναφορά μου απευθύνονται κυρίως σε όσους ανήκουν(έστω και τύποις) στον χώρο των  ανώτατων λειτουργών, είτε είναι καθηγητές ανώτατης βαθμίδας, είτε είναι δικαστικοί, είτε είναι ιεράρχες είτε οτιδήποτε άλλο, ως θεματοφύλακες αξιών, με την πεποίθηση ότι στοιχειωδώς  ενστερνίζονται τις απόψεις του Καθηγητή , του δάσκαλου και πολιτικού, ο οποίος μεταλαμπάδευε αυτά τα οποία δίδασκε και αυτά που δίδασκε τα έκανε πράξη.
Άφησε έτσι  στα υπόγεια της Παντείου Σχολής τα τέσσερα δάχτυλά του χεριού του, υπερασπιζόμενος το “πιστεύω” του ότι ο Ανώτατος Κρατικός Λειτουργός  προσδίδει στην έννοια «προσφορά» άλλο νόημα από αυτό της  εμπορικής συνδιαλλαγής.
Για προβληματισμό και μόνο, τίθεται υπόψη μας ο ιστορικός πια απολογητικός λόγος του Σάκη Καράγιωργα, που δημιούργησε τομές, και από την άλλη ο σημερινός  δήθεν καθωσπρεπισμός, αλλά και υποκριτικός λόγος ο οποίος δεν αποπροσανατόλισε μόνο τις «Ανώτατες λειτουργίες του κράτους» , αλλά  διέβρωσε και τον  κοινωνικό ιστό με απρόβλεπτες συνέπειες.
Αυτό ομολογείται καθημερινά και από τους ιδίους  ότι οι Ανώτατες λειτουργίες του κράτους κατάντησαν κατώτατες υπηρεσίες,  και εκ της πρακτικής των έχει διαμορφωθεί  η επικρατούσα  άποψη για το πώς εννοείται σήμερα η προσφορά στην Παιδεία, στην Υγεία στην Δικαιοσύνη, στην Εκκλησία.
Η άποψη ότι τα πράγματα είναι άσπρα η μαύρα είναι βεβαίως ισοπεδωτική και άκρως αντί δημοκρατική, σε αυτό συμφωνούμε απολύτως (εν τούτοις σήμερα  αυτή η άποψη επικρατεί με εμφανή την αίσθηση ,  απουσίας της  πνευματικής προσωπικότητας  όποιας μορφής , με την έννοια που της δίνει ο Καράγιωργας.
Την περίοδο αυτή δίνεται μοναδική ευκαιρία στους «πνευματικούς ανθρώπους» να αποδείξουν να παραδεχτούν και να πείσουν με τομές και όχι με διαχειριστικές λογικές ότι πράγματι η πατρίδα και ο ελληνικός λαός πλήρωσε για την αναρρίχηση των στην βαθμίδα του ανώτατου λειτουργού, και οφείλουν και αυτοί κάτι, στην πατρίδα, να αποδείξουν δηλαδή ότι είναι πράγματι θεματοφύλακες αξιών και όχι πορτοφολιών, να διαμορφώσουν ξανά το θεσμικό πλαίσιο μέσα στο οποίο ο Ανώτατος λειτουργός θα είναι εκείνος που θα τον ξεχωρίζει η κοινωνία ως τέτοιο, και δεν θα ξεχωρίζει αυτός τους ανθρώπους σε μέτριους και σε αρίστους(σύμφωνα με την εκφρασθείσα άποψη στα τοπικά μεσα ενημέρωσης απο καταξιωμένο καθηγητή.)
Είναι κοινή διαπίστωση σήμερα ότι αυτήν την «ανωτερότητα» και τον τίτλο του λειτουργού ο απλός πολίτης  την αντιλαμβάνεται ως ανωτερότητα χαρακτήρα και ήθους και μόνο, και σε καμιά των περιπτώσεων δεν την συνδυάζει με βραβεία και αριστεία.
Οι αποφθεγματικές απόψεις από την «απολογία» του σε κάθε ελλειμματική και προβληματική περίσταση της ζωής του ανθρώπου του επιστήμονα του λειτουργού που τοποθετείται  θετικά απέναντι στις έννοιες της προσφοράς και του θεματοφύλακα  των αξιών αποτελούν παρακαταθήκη δημοκρατίας.
Αυτό σημαίνει ότι η αναγνώριση κάποιου στον επιστημονικό του χώρο δεν του προσφέρει  εξ οφίτσιο και την αναγνώριση απο την  κοινωνία ως ανώτατου κρατικού λειτουργού.
Συμπερασματικά, αγαπητέ μου συμπολίτη ελιτίστικες θεωρίες και απόψεις περί αρίστων που διατυπώνονται χωρίς να αμφισβητώ την επιστημονική τους αρτιότητα, προσφορά, και αναγνωρισιμότητα, στον χώρο τους, με  βρίσκουν αντίθετο, με διάθεση άρνησης να τις παρακολουθήσω, αλλά με απόλυτη διάθεση να τις κρίνω και να τις συγκρίνω με αυτές του αείμνηστου Καθηγητή Καράγιωργα, (αν κάποιοι δεν τον ενθυμούνται θα ενθυμούνται σίγουρα την εκφρασθείσα αμετροέπεια από πολιτικό του τότε, που τώρα τον χαρακτηρίζει  και ο χώρος του  ως Μέγα Κοπρίτη το «κάτσε κάτω κουλοχέρη».
Ο Ελληνικός Λαός πλήρωσε για το φυσικό πρόσωπο που κατέκτησε αυτόν τον τίτλο, η κοινωνία όμως  είναι αυτή που  αναγνωρίζει  και διατηρεί τον μεγαλειώδη και ανεπανάληπτο χαρακτηρισμό του «Ανώτατου λειτουργού», η κοινωνία δε είναι αυτή η οποία καταδικάζει με τον χειρότερο τρόπο επίορκους  από όλους τους χώρους, οι οποίοι χάρη στην διαπλοκή με τα ΜΜΕ προσπαθούν να πείσουν  ξεδιάντροπα πράγματι πολλές φορές, ότι ναι μεν η προσφορά είχε κοινωνικό χαρακτήρα, η αντιπροσφορά όμως είχε ιδιωτικό όφελος-κι αυτό στις μέρες μας αποτελεί τον κανόνα.

•    Η παραπάνω αναφορά πλην του κειμένου της απολογίας στο στρατοδικείο της Χούντας του Καθηγητή Σάκη Καράγιωργα  αποτελεί κατά τίτλο και περιεχόμενο πρώτη γραφή, και  με μικρές τροποποιήσεις ξανά δημοσιεύτηκε στον τοπικό τύπο.
•    Ο υποφαινόμενος αρθρογραφεί ενυπογράφως  μόνο  για παραγωγή προβληματισμού και για κανένα άλλο λόγο.
•    Αυτό αναφέρεται για την αξιοπιστία των κειμένων μου που τυγχάνουν της δημοσιεύσεως στον τύπο.

          Σας ευχαριστώ θερμά, την φιλοξενία.
          Χρήστος Παπαδημητρίου

Υποβολή Αίτησης - Δήλωσης Δασκάλων EAE για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης EAE

Δελτίο Τύπου


Υποβολή Αίτησης – Δήλωσης Δασκάλων EAE για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης EAE  
Από το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, καλούνται εκπαιδευτικοί  Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης - κλάδων Δασκάλων, που διαθέτουν τα τυπικά προσόντα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης να υποβάλουν Αίτηση-Δήλωση ένταξης στους πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών EAE σχολικού έτους 2011-2012, για πρόσληψη στις δομές της ΕΑΕ  στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Οι Αιτήσεις-Δηλώσεις υποβάλλονται στις κατά τόπους Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Η προθεσμία υποβολής των Αιτήσεων-Δηλώσεων ορίζεται από 16/01/2012   μέχρι  20/01/2012.

Η συμπληρωματική εγκύκλιος και η αίτηση υποβολής ειναι αναρτημένες εδώ.

Παράταση για τα σήματα μέχρι τη Δευτέρα 16 Ιανουαρίου

Παρατείνεται μέχρι και τη Δευτέρα 16 Ιανουαρίου η καταβολή των οφειλόμενων τελών κυκλοφορίας, καθώς και η θέση των οχημάτων σε ακινησία με απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών Παντελή Οικονόμου, λόγω της αυξημένης προσέλευσης των πολιτών στις κατά τόπους Δ.Ο.Υ..

Ανέλαβαν καθήκοντα οι νέοι Σχολικοί Σύμβουλοι

ΠΡΩΪΝΑ ΝΕΑ Εκτύπωση E-mail
Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2012 10:28
Η θητεία τους διαρκεί τέσσερα χρόνια
Στην Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων έγινε χτες η συνάντηση των νέων Σχολικών Συμβούλων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης με την Περιφερειακή Διευθύντρια Φιλιώ
Νόκα- Ζαράχη ύστερα από πρόσκληση της οποίας ήρθαν για να αναλάβουν τα καθήκοντά τους.
Η Περιφερειακή Διευθύντρια καλωσόρισε τους Συμβούλους και τους ευχήθηκε «καλή δύναμη» στο έργο τους που όπως είπε "είναι ένα έργο αφανές αλλά πολύ σημαντικό για την ομαλή αντιμετώπιση των παιδαγωγικών και επιστημονικών θεμάτων που προκύπτουν μέσα στις σχολικές μονάδες".
Τους κάλεσε να δώσουν το στίγμα τους ως "η ψυχή" των σχολικών μονάδων, να είναι κοντά με το Διευθυντή της σχολικής μονάδας, τους εκπαιδευτικούς, αλλά πρωτίστως κοντά στο μαθητή. Τους προέτρεψε να συνεργάζονται μεταξύ τους έτσι ώστε να υπάρχει διάχυση καλών πρακτικών στην αντιμετώπιση προβλημάτων και όταν προκύπτουν προβλήματα ειδικής αγωγής να απευθύνονται στον Σύμβουλο Ειδικής Αγωγής έτσι ώστε αυτά να λύνονται αποτελεσματικά.
Οι Σύμβουλοι ανέλαβαν τα καθήκοντά τους τα οποία είναι τετραετή και η συνάντηση έκλεισε με την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας.
Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση οι σχολικοί σύμβουλοι έχουν ως εξής: ΑΡΤΑ: Δήμητρα Γκανιάτσα στην προσχολική αγωγή, Ηλίας Μιχάλης (1η Περιφέρεια), Ελπιδοφόρος Ιντζέμπελης (2η Περιφέρεια), Κωνσταντίνος Γερογιάννης (3η [Περιφέρεια), ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ: Μαρίνα Μπέση στην προσχολική αγωγή, Στέφανος Τσιάλος(1η Περιφέρεια), Άννα Μυλωνά (2η Περιφέρεια), Ιωάννης Σταύρου (3η Περιφέρεια), ΙΩΑΝΝΙΝΑ: Σταματία Παπαδημητρίου στην προσχολική αγωγή, Πολυξένη Μπενέκου(1η Περιφέρεια), Νταίζη-Μαργαρίτα Δανιηλίδου (2η Περιφέρεια), Παρασκευή Νταλαούτη (3η Περιφέρεια), Πολυδεύκης Ασωνίτης (4η Περιφέρεια), Ευδοξία Σακελλαροπούλου (5η Περιφέρεια), Ευφροσύνη Θεοδωροπούλου (6η Περιφέρεια), Μηνάς Ευσταθίου (Ειδικής Αγωγής), ΠΡΕΒΕΖΑ: Σοφία Σαΐτη στην προσχολική αγωγή, Κωνσταντίνος Μπούσιος (1η Περιφέρεια), Βασίλειος Γκότοβος (2η Περιφέρεια), Σοφία Πασσά (3η Περιφέρεια).
Σε Γυμνάσια, Λύκεια
Στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι οι εξής: ΠΕ01-ΘΕΟΛΟΓΩΝ: Τριαντάφυλλος Σιούλης (Ιωάννινα), ΠΕ02-ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ: Ελένη Ρούμκου. Μαρία Γιαννίκου (Άρτα), Μαρία Παπαευσταθίου (Ηγουμενίτσα), Ιωάννης Αναγνώστου, Χρήστος Μαραζόπουλος (Ιωάννινα), Τσιάντης Κωνσταντίνος (Πρέβεζα), ΠΕ03-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ: Απόστολος Κατσαρός (Ιωάννινα), Αγφροδίτη Πανταζή (Πρέβεζα), ΠΕ04-ΦΥΣΙΚΩΝ: Αλεξάνδρα Σιούλη (Άρτα), Ανδρέας Δήμος (Ιωάννινα), ΠΕ05-ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ: Χάιδω Νάτση (Ιωάννινα), ΠΕ06-ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ: Γρηγόριος Σκιαδάς (Άρτα), Ηλίας Καζαντζής (Ιωάννινα), ΠΕ08-ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ: Μαρία Σταματοπούλου (Ιωάννινα), ΠΕ09ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΩΝ: Ιωάννης Γεωργόπουλος (Ιωάννινα), ΠΕ11-ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: Χρήστος Κασσίδης (Ιωάννινα), ΠΕ16-ΜΟΥΣΙΚΗΣ: Μαύρα Κωνσταντίνου-Αναγνωστάκη (Ιωάννινα), ΠΕ19-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ: Ιωάννα Μπέλλου (Ιωάννινα), Αθανάσιος Μπασούνας (Πρέβεζα)

Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

Διορισμοί δεκαοκτώ μελών ΔΕΠ στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων


Οι Πρυτανικές Αρχές εύχονται ολόψυχα στα νέα μέλη ΔΕΠ του Ιδρύματος καλή αρχή στο εκπαιδευτικό και ερευνητικό τους έργο.

Από τη Διεύθυνση Διεθνών & Δημοσίων Σχέσεων.

Παρακαλούμε δείτε στο σχετικό αρχείο στιγμιότυπα από τις ορκωμοσίες.
 
Σχετικό Αρχείο: http://www.uoi.gr/announcements/system/attachments/4311.pdf

Καταργείται η υποχρεωτική τριετία των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών

Επαναλειτουργία Επιτροπής για τα κριτήρια των αποσπάσεων εκπαιδευτικών Π.Ε. και Δ.Ε.


Αρ. Πρωτ:590 Αθήνα 12/1/2012
Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Θέμα: Επαναλειτουργία Επιτροπής για τα κριτήρια των αποσπάσεων εκπαιδευτικών Π.Ε. και Δ.Ε.
Συνάδελφοι,
            Ύστερα από αίτημα της Δ.Ο.Ε. στην τελευταία συνάντηση με την Υπουργό Παιδείας, η ομάδα εργασίας που επεξεργάστηκε το σύστημα μοριοδότησης των αποσπάσεων, που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά τη φετινή χρονιά, θα επαναλειτουργήσει από τις 23/1/2012, προκειμένου να επανεξετάσει το πλαίσιο ως προς τη μοριοδότηση των επί μέρους κριτηρίων, υπό το πρίσμα τυχόν προβλημάτων, αδικιών και δυσλειτουργιών του συστήματος που διαπιστώθηκαν.
            Σας παρακαλούμε να αποστείλετε στη Δ.Ο.Ε. συγκεκριμένες παρατηρήσεις - προτάσεις σας, πάνω στην εγκύκλιο που εφαρμόστηκε πέρυσι, προκειμένου το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. να καταλήξει σε απόφαση, την οποία θα στηρίξουν οι εκπρόσωποί μας στην Επιτροπή.
            Υπενθυμίζουμε ότι από πλευράς Δ.Ο.Ε. στην ομάδα εργασίας μετέχουν οι αιρετοί του ΚΥΣΠΕ Δημήτρης Μπράτης και Βασίλειος Παληγιάννης.
 

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Δράση της Δ.Ο.Ε. στα Γιάννενα



ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

-----

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π. & Δ. ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

                                                                                               
                        Ιωάννινα 11-01-2012
                      Αριθμ. Πρωτ: Φ.34/115
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ
                               
-----

Ταχ. Δ/νση: Ανεξαρτησίας 146
                                              
Τ.Κ. - Πόλη: 45444 - Ιωάννινα

Ιστοσελίδα: http://epirus.sch.gr
 ΠΡΟΣ: 1.  Τις  Δ/νσεις  Π.Ε και Δ.Ε Ηπείρου
Πληροφορίες: Γιάννενα Θηρεσία
2. Γραφεία Π.Ε και Δ.Ε Σχολικών Συμβούλων 
Τηλέφωνο: 26510-83976
         
FAX: 26510-83974






ΘΕΜΑ: Ανάληψη καθηκόντων   Σχολικών Συμβούλων Π.Ε. και Δ.Ε Περιφέρειας Ηπείρου
                                                                   
            Παρακαλούνται οι Σχολικοί Σύμβουλοι Π.Ε και Δ.Ε Περιφέρειας Ηπείρου οι οποίοι τοποθετήθηκαν με τις αριθμ. Φ. 351.1/1/1983/Δ1/10-1-2012 και Σ-3/1900/Δ2/9-1-2012 Υπουργικές Αποφάσεις να προσέλθουν στα Γραφεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Ηπείρου την Πέμπτη, 12-1-2012 και ώρα 11.00 π.μ για να αναλάβουν υπηρεσία.

           

Η Περιφερειακή  Διευθύντρια




  Φιλιώ Νόκα- Ζαράχη
 
 
 
Αρ. Πρωτ:588 Αθήνα 11/1/2012
Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε. 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Σχετικά με την κατάταξη των αιρετών των κεντρικών Υπηρεσιακών Συμβουλίων της Εκπαίδευσης στο βαθμό Α’
 
Συνάδελφοι,

 Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., αφού έλαβε υπόψη του την επιστολή των αιρετών του ΚΥΣΠΕ με αφορμή έγγραφο του Συλλόγου Π.Ε. «Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ» που αναφέρεται στην κατάταξη των αιρετών των Κεντρικών Υπηρεσιακών Συμβουλίων στο βαθμό Α’, επισημαίνει τα εξής:

• Ο κλάδος σε καμία περίπτωση δε θεωρεί «προνόμιο» την κατάταξη των αιρετών εκπροσώπων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια στο βαθμό Α’, αφού αυτό ισχύει από το 1927 που καθιερώθηκε ο θεσμός του αιρετού στην εκπαίδευση για λόγους ισότιμης συμμετοχής των εκπροσώπων των εργαζομένων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια. Τόσο οι αιρετοί στο ΚΥΣΠΕ (Δ.Ο.Ε.), όσο και στο ΚΥΣΔΕ (Ο.Λ.Μ.Ε.) παίρνουν, κατά τη διάρκεια της θητείας τους, το βαθμό του Αντιπροέδρου του Συμβουλίου, προκειμένου να είναι ομοιόβαθμοι, αφού συμμετέχουν στη διαδικασία επιλογής (εκπροσωπώντας τον κλάδο) των Διευθυντών Εκπαίδευσης και των Σχολικών Συμβούλων, καθώς επίσης και στα Πειθαρχικά Συμβούλια που αφορούν τα παραπάνω στελέχη εκπαίδευσης. Η διαδικασία αυτή είναι αυτοδίκαιη και κινείται με βάση τη Νομοθεσία, από το Υπουργείο Παιδείας, χωρίς καμιά παρέμβαση των αιρετών και χωρίς να έχει δημιουργηθεί ποτέ ζήτημα από κανέναν. Είναι προφανές ότι, με  βάση τη Νομοθεσία, όπως κανείς συνάδελφος έτσι και οι αιρετοί δεν μπορούν να αρνηθούν ή να αποποιηθούν την κατάταξή τους σε βαθμό. Κάτι αντίστοιχο προβλέπεται και για τους αιρετούς των  ΠΥΣΠΕ και των ΑΠΥΣΠΕ.

• Οι αιρετοί κατέχουν το βαθμό Α’, μόνο για τη διάρκεια της θητείας τους. Μετά κατατάσσονται στο βαθμό που τους αντιστοιχεί με βάση τα χρόνια υπηρεσίας τους όπως όλοι οι συνάδελφοι. Κανένα, επιπλέον, οικονομικό όφελος δεν υπάρχει για τους αιρετούς του ΚΥΣΠΕ, των ΑΠΥΣΠΕ και των ΠΥΣΠΕ, αφού για τη συμμετοχή τους στις συνεδριάσεις των Συμβουλίων δεν έχουν καμία απολύτως οικονομική αποζημίωση, όπως, για λόγους σκοπιμότητας, κάποιοι ισχυρίζονται. Υπήρξαν στο  παρελθόν περιπτώσεις κατά τις οποίες οι αιρετοί στο ΚΥΣΠΕ είχαν μικρότερες αποδοχές από τις κανονικές τους, επειδή ο Αντιπρόεδρος του Συμβουλίου ήταν νεότερος συνάδελφος και είχε μικρότερο μισθολογικό κλιμάκιο.
Συνάδελφοι,
Η στοχοποίηση των εκπροσώπων των εργαζομένων σ’ αυτές τις δύσκολες εποχές που διανύουμε, η διασπορά αβάσιμων σχολίων και κατηγοριών για θέματα που υπάρχουν και αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο, τα 90 περίπου χρόνια της λειτουργίας του θεσμού του αιρετού,  μόνο σκοπιμότητες εξυπηρετούν, τη στιγμή, μάλιστα, που ο κόσμος της εργασίας δέχεται απανωτά χτυπήματα και χρειάζεται ενότητα για να μπορέσει να δημιουργήσει προϋποθέσεις αντεπίθεσης.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί όλους τους συναδέλφους την όποια δυναμική τους να την  αφιερώσουν για την ανατροπή της βαρβαρότητας που έχει μετατρέψει σε κόλαση τη ζωή μας και όχι σε ανούσιες αντιπαραθέσεις.

Τέλος, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., απαιτεί από την πολιτική ηγεσία του Υπ. Παιδείας την εφαρμογή της σχετικής Νομοθεσίας και για τους αιρετούς των ΑΠΥΣΠΕ και των ΠΥΣΠΕ όλης της χώρας.

Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Ποιες είναι οι 250 θέσεις Κοινωφελούς Εργασίας

ΠΡΩΪΝΑ ΝΕΑ Εκτύπωση E-mail
Τρίτη, 10 Ιανουαρίου 2012 10:42
Την 1η Μαρτίου θα ξεκινήσει την υλοποίηση ο Δήμος Ιωαννιτών
Από την 1η Μαρτίου θα ξεκινήσει από το Δήμο Ιωαννιτών η υλοποίηση του προγράμματος Κοινωφελούς Εργασίας ενώ από την 1η Απριλίου θα ξεκινήσει η εφαρμογή του ίδιου προγράμματος από τον Οργανισμό Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης. Αυτό ανακοίνωσε χτες ο Δήμος Ιωαννιτών, δημοσιοποιώντας παράλληλα και τις 250 θέσεις εργασίας που θα προκηρύξει.
«Το πρόβλημα της ανεργίας είναι από τα πιο σοβαρά που βιώνουμε σήμερα. Ο Δήμος μας, πιστός στις αρχές της διαφάνειας, της ισότητας και της ισονομίας, θα αξιοποιήσει κάθε πρόγραμμα και κάθε δυνατότητα που υπάρχει για τη δημιουργία θέσεων εργασίας, ώστε να δημιουργήσει ένα, έστω και προσωρινό ανάχωμα, στην ανεργία. Το κάνουμε πράξη και θα συνεχίσουμε να το πράττουμε», τόνισε σε δήλωσή του ο Δήμαρχος Φίλιππας Φίλιος.
Η επιλογή των οφελούμενων ανέργων θα γίνει από τον ΟΑΕΔ με κριτήρια ΑΣΕΠ.
Ο Δήμος Ιωαννιτών υλοποιεί το πρόγραμμα σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εργασίας της ΓΣΕΕ και ο ΟΚΠΑΠΑ σε συνεργασία με το Ινστιτούτο της ΓΕΣΕΒΕ.
Όπως προβλέπεται στη νομοθετική ρύθμιση του Υπουργείου Εργασίας «το ΑΣΕΠ θα αναλάβει την έγκριση της ανακοίνωσης πρόσληψης, τον έλεγχο της νομιμότητας των πινάκων κατάταξης που καταρτίζουν οι δικαιούχοι φορείς και την εξέταση των ενστάσεων που υποβάλλουν οι συμμετέχοντες κατά των συγκεκριμένων πινάκων».
Οι θέσεις που έχουν εγκριθεί για το Δήμο είναι 180.
Αναλυτικά:
-Κτηνίατροι 2
-ΤΕ Γεωπόνοι φυτικής παραγωγής 5
-Κοινωνικοί Λειτουργοί 2
-Νοσηλευτές 4
-Τεχνικοί δικτύων 4
-Συντηρητές έργων τέχνης 2
-Μάγειρες 2
-Φύλακες 5
-Εργοδηγοί 1
-Εργάτες γενικών καθηκόντων 50
-Κηπουροί 10
-Εργάτες καθαριότητας 30
-Ελαιοχρωματιστές 10
-Υδραυλικοί 10
-Ξυλουργοί 10
-Ηλεκτρολόγοι 10
-Στεγάδες 5
-Οικοδόμοι 10
-Χειριστές JCB 4
-Υπάλληλος Υποδοχής Επισκεπτών 4
Για λογαριασμό του ΟΚΠΑΠΑ εγκρίθηκαν 70 θέσεις. Αναλυτικά:
-ΔΕ Βοηθοί Βρεφονηπιοκόμοι 1
-ΤΕ Βρεφονηπιοκόμοι 2
-ΠΕ Δημοσίων Σχέσεων 1
-ΔΕ Διδάσκαλοι Μουσικών Οργάνων 3
-ΔΕ Διδάσκαλοι Παραδοσιακών Χορών 3
-ΤΕ Διοίκησης και Οικονομίας 1
-ΠΕ Εκπαιδευτές εικαστικών 5
-ΥΕ Ελαιοχρωματιστές 2
-ΥΕ Εργάτες Γενικών Καθηκόντων 2
-ΥΕ Εργάτες Καθαριότητας 5
-ΔΕ Εργοθεραπευτές 4
-ΔΕ Ηλεκτρολόγοι 1
-ΠΕ Κοινωνικοί επιστήμονες 9
-ΥΕ Μάγειρες 2
-ΠΕ Νηπιαγωγοί 2
-ΤΕ Νοσηλευτές 7
-ΔΕ Οδηγοί 3
-ΔΕ Οικογενειακοί Βοηθοί 4
-ΠΕ Κοινωνιολόγοι 3
-ΠΕ Οικονομολόγοι 1
-ΠΕ ΦΠΨ 2
-ΔΕ Υδραυλικοί 1
-ΤΕ Φυσικοθεραπευτές 2
-ΔΕ Χειριστές Η/Υ 3
-ΠΕ Ψυχολόγοι 1
 

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ


Ιωάννινα, 4 Ιανουαρίου 2012
Αριθ. Πρωτ. –3-

ΠΡΟΣ:   Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπ/σης Ηπείρου
ΘΕΜΑ: «Η αξιοποίηση της Δραματικής τέχνης στην Εκπαίδευση»


Παρακαλούμε για την ενημέρωση των εκπαιδευτικών που ανήκουν στη δύναμη των σχολείων της περιφέρειας Ηπείρου σχετικά με τα αναφερόμενα παρακάτω. Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την πολύτιμη συνεργασία σας.

Το ΔΗΠΕΘ. Ιωαννίνων διοργανώνει σεμινάριο για εκπαιδευτικούς και θεατρολόγους με στόχο  τη σύνδεση του θεάτρου με το σχολείο.  Στο σεμινάριο θα διερευνηθούν τρόποι με τους οποίους μπορεί να αξιοποιηθεί η Δραματική τέχνη στην εκπαίδευση και πιο συγκεκριμένα το Εκπαιδευτικό Δράμα (Drama in Education) :  α) ως ανεξάρτητο μάθημα τέχνης  (Θεατρική αγωγή) και β) ως μέσο για τη διδασκαλία άλλων μαθημάτων του προγράμματος σπουδών.
 Το Εκπαιδευτικό  Δράμα αποτελεί  σημαντική μορφή θεατρικής αγωγής  και   ως μέθοδος  προωθεί την  ενεργητική βιωματική συνεργατική μάθηση και καλλιεργεί την κριτική σκέψη.
Το σεμινάριο είναι βιωματικό και παράλληλα υποστηρίζεται θεωρητικά. Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς προσχολικής, Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης και θεατρολόγους που ασχολούνται με τη θεατρική αγωγή.

Το σεμινάριο: 

•    Θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Ημερομηνίες:  20, 21, 23 Ιανουαρίου, 
                              3,  4, 5 Φεβρουαρίου,
                  9, 10, 11 Μαρτίου,       
                 16, 17, 18 Μαρτίου
Ώρες:  Παρασκευή: 4 – 8 =  4  ώρες
Σάββατο: 10-2  και 3-6  = 7 ώρες
Κυριακή:  10 – 2 = 4 ώρες. 
Σύνολο  ωρών:  15 ώρες Χ  4 =  60 ώρες

•    Ο αριθμός των συμμετεχόντων θα είναι περιορισμένος και δεν θα υπερβεί τα 50 άτομα.  Για το λόγο αυτό θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας.
•    Στο τέλος του σεμιναρίου χορηγείται Βεβαίωση Παρακολούθησης.
•    Κόστος συμμετοχής: 10 ευρώ. 

-2-


Θα διδάξουν:
Άβρα Αυδή, φιλόλογος, εκπαιδευτικός θεάτρου, διδάσκουσα: τμήμα Θεάτρου Α.Π.Θ.
Ελένη Καμπέρη, εκπαιδευτικός θεάτρου, σχολική σύμβουλος Π.Α.
Νίκος  Καμόντος, δραματουργός, σκηνοθέτης
Ρηνιώ Κυριαζή, ηθοποιός, δασκάλα υποκριτικής
Carmel O’ Sullivan, καθηγήτρια Δραματικής τέχνης, πανεπιστήμιο Δουβλίνου
Παντελής Παπαδόπουλος, σκηνοθέτης, δάσκαλος υποκριτικής
Μελίνα Χατζηγεωργίου, εκπαιδευτικός θεάτρου, διδάσκουσα: τμήμα Θεάτρου Α.Π.Θ.
Σούζαν Χρυσοβιτσινού, εκπαιδευτικός θεάτρου, καθηγήτρια Αγγλικών

Πληροφορίες και εγγραφές:
•    Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώνουν τη συμμετοχή τους στα τηλέφωνα 26 510 25 670 και 26 510 73 222   μέχρι  την  15η Ιανουαρίου (Δευτέρα έως Παρασκευή, ώρες 8 π.μ. έως 3 μ.μ.  
•    Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το περιεχόμενο του σεμιναρίου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στις υπεύθυνες διοργάνωσης κ. Σούζαν Χρυσοβιτσινού και Ελένη Καμπέρη στα τηλέφωνα  6944246828 και 6944271487.

      Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. της
   ΔΗ.(κ.ε.)ΠΕ.ΘΕ. Ιωαννίνων                                            Ο Αντιπρόεδρος του Δ.Σ.
                                                                                                              της
                                                                                       ΔΗ.(κ.ε.)ΠΕ.ΘΕ. Ιωαννίνων

           Μωυσής Ελισάφ
        Δημοτικός Σύμβουλος                                                      Γεώργιος Λώλης
                                                                                               Δημοτικός Σύμβουλος


ενημερωτικό σημείωμα με τις νέες διατάξεις για την ιατροφαρμακευτική - νοσοκομειακή περίθαλψη και τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ..

περισσότερα:

http://www.gdimitrakopoulos.gr/

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Ολοκληρώθηκε η επιλογή Σχολικών Συμβούλων Π.Ε. με αποκλεισμούς, διαμαρτυρίες και παράπονα…

ΠΑΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
ΑΙΡΕΤΟΣ ΚΥΣΠΕ
ΤΗΛ. 6974 750409                                                                         
FAX: 210 3442287                                                                        
Αθήνα, 09/01/2012
Ολοκληρώθηκε σήμερα 09-01-2012 η διαδικασία επιλογής και τοποθέτησης των Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Μια διαδικασία χρονοβόρα αφού διήρκησε σχεδόν δέκα (10) μήνες.
Η επιλογή Σχολικών Συμβούλων έγινε σίριαλ αφού αντί να προηγηθεί όλων των άλλων επιλογών στελεχών εκπαίδευσης, εντέλει πραγματοποιήθηκε μετά τις επιλογές Διευθυντών Εκπαίδευσης και Διευθυντών Σχολείων. Είναι αυτονόητο πως λόγοι πολιτικής σκοπιμότητας επέβαλαν την παραπάνω διαδικασία.
Το μελανότερο γεγονός στην επιλογή Σχολικών Συμβούλων αποτέλεσε ο αποκλεισμός υποψηφίων που ανέλαβαν καθήκοντα Διευθυντών Σχολείων και μάλιστα εν μέσω της διαδικασίας με βάση τροπολογία που κατατέθηκε το καλοκαίρι.

Τοποθετήσεις Σχολικών Συμβούλων Δ.Ε.

Οι τοποθετήσεις των σχολικών συμβούλων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Δευτέρα, 09 Ιανουάριος 2012 16:10
Μπράτης Δημήτρης
Οι τοποθετήσεις των σχολικών συμβούλων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Συναδέλφισσες , συνάδελφοι
Συνεδρίασε σήμερα το συμβούλιο επιλογής σχολικών συμβούλων Π.Ε. και τοποθέτησε στις περιφέρειές τους , με βάση τη σειρά τους στον αξιολογικό πίνακα και τη δήλωσή τους , τους σχολικούς συμβούλους Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι πρέπει να αναλάβουν υπηρεσία μέχρι τη Δευτέρα 16-1-2012.
Συνημμένα ο σχετικός πίνακας.

Εκδήλωση με θέμα: «Καινοτόμες δράσεις ενίσχυσης της φιλαναγνωσίας των μαθητών-γνωριμία με τη συγγραφέα Λίτσα Ψαραύτη».

Το γραφείο Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε Ιωαννίνων, σε συνεργασία με τα 1ο & 2ο Πρότυπα Πειραματικά Δημοτικά Σχολεία Π.Τ.Δ.Ε, 5ο & 8ο Δ.Σ με Ενιαίο Αναμορφωμένο Πρόγραμμα και το 12ο Δ.Σ Ιωαννίνων διοργανώνει την Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012, στις 6.30μ.μ, εκδήλωση με θέμα: «Καινοτόμες δράσεις ενίσχυσης της φιλαναγνωσίας των μαθητών-γνωριμία με τη συγγραφέα Λίτσα Ψαραύτη» στην Αίθουσα «Αρχιεπισκόπου Σπυρίδωνος» στη Ζωσιμαία Παιδαγωγική Ακαδημία.
Στο πλαίσιο της θεσμοθέτησης από το Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων του Νέου Σχολείου, καθιερώνεται ο θεσμός της φιλαναγνωσίας. Ανταποκρινόμενοι στις νέες προκλήσεις οργανώνουμε εκδήλωση με την οποία θα προσπαθήσουμε να εξοικειώσουμε το μαθητή με το βιβλίο και την ανάγνωση και να εδραιώσουμε μια φιλική σχέση με την παιδική λογοτεχνία. Στο πλαίσιο αυτό καλέσαμε να μας στηρίξει και να μας ενισχύσει πνευματικά η λογοτέχνης παιδικών βιβλίων κα. Λίτσα Ψαραύτη.
Η εκδήλωση απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς Νηπιαγωγείων και Δημοτικών Σχολείων της Α/θμιας Εκπαίδευσης, στους φοιτητές των αντίστοιχων τμημάτων εκπαίδευσης καθώς επίσης και στους μαθητές και τους γονείς τους.
Στόχος όλων μας είναι να αναπτύξουμε τη δημιουργική σκέψη μαθητή, να δραστηριοποιήσουμε τη φαντασία του και την εφευρετικότητά του, να εμπλουτίσουμε την αισθητική του καλλιέργεια και τέλος να καλλιεργήσουμε τη γλωσσική του έκφραση με σκοπό την πλήρη συγκρότηση της προσωπικότητας του.
Επιπρόσθετα σε όλα τα παραπάνω, έρχονται οι εκπαιδευτικοί να λειτουργήσουν ως υποστηρικτές, εμψυχωτές, συναναγνώστες και διαμεσολαβητές ανάμεσα στο βιβλίο και το μαθητή. Προαπαιτούμενο για μια σωστή και ολοκληρωμένη παιδεία είναι η αισθητική καλλιέργεια του ατόμου και το Νέο Σχολείο με όχημα τη Λογοτεχνία μπορεί να συμβάλλει σε αυτό.
Την εκδήλωση θα στηρίξει η κορυφαία, πολυγραφότατη και δημοφιλής συγγραφέας παιδικών Λογοτεχνικών βιβλίων κα. Λίτσα Ψαραύτη και θα συνομιλήσει με τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές, τους φοιτητές και τους γονείς.

Η ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ                                     Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ                                                   ΠΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ


ΝΙΚΗ-ΕΙΡΗΝΗ Β. ΛΑΜΠΡΙΔΗ                                  ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΓΓΕΛΗΣ

Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

300 δάσκαλοι και νηπιαγωγοί ειδικής αγωγής

 Η πρώτη προκήρυξη θα εκδοθεί έως τον Μάρτιο

Μέχρι τον Μάρτιο του 2012 θα δημοσιευτεί η προκήρυξη πρόσληψης εκπαιδευτικών (Δασκάλων και Νηπιαγωγών) Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, ενώ η διενέργεια του γραπτού διαγωνισμού θα γίνει μετά το Πάσχα.

περισσότερα:
http://www.ethnos.gr/entheta.asp?catid=23318&subid=2&pubid=63598580 



Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

Ιωάννινα : Ομαλοποιήθηκε η κατάσταση μετά από τις έντονες χιονοπτώσεις

http://www.agelioforos.gr

Δημοσιεύτηκε: Σάββατο, 7 Ιανουαρίου 2012 20:31

Αποκαταστάθηκαν τα προβλήματα που είχαν δημιουργηθεί από τις χιονοπτώσεις και τον παγετό στο νομό Ιωαννίνων και κυρίως στις περιοχές Ζαγοροχωρίων, Κόνιτσας, Τζουμέρκων και Μετσόβου. Μηχανήματα των Δήμων και άλλων Υπηρεσιών, εργάζονταν συνεχώς από χθες απομακρύνοντας όγκους χιονιού και ποντίζοντας στο οδόστρωμα μεγάλες ποσότητες αλατιού. Μόνο στις πολύ ορεινές περιοχές τα αυτοκίνητα χρειάζονται αλυσίδες για να κινηθούν. Οι θερμοκρασίες στις ορεινές περιοχές του νομού Ιωαννίνων ,έφθασαν και του -10 βαθμούς Κελσίου.
Επίσης κατολισθήσεις από βροχοπτώσεις καταγράφηκαν στο 35ο χλμ. του εθνικού δρόμου Ιωαννίνων - Άρτας και 105ο χλμ. της παλιάς εθνικής οδού Ιωαννίνων - Κοζάνης μέσω Κόνιτσας.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα παραμένει στην Εγνατία Οδό στην περιοχή της Κοζάνης και εκατοντάδες νταλίκες ακινητοποιήθηκαν στην περιοχή των Ιωαννίνων αφού απαγορεύτηκε η κυκλοφορία τους για να μη διογκωθεί η δύσκολη κατάσταση στην Κοζάνη. Από αργά το απόγευμα επιτράπηκε η κυκλοφορία τους προς Τρίκαλα.
Από την Αστυνομική Διεύθυνση Ιωαννίνων, δόθηκε σήμερα στην δημοσιότητα μια λίστα με χρήσιμες πληροφορίες και με τίτλο: "Τι μπορώ να κάνω αν χρειαστεί να μετακινηθώ οδηγώντας σε περίπτωση κακοκαιρίας με αυτοκίνητο;". Κι αυτό γιατί τις τελευταίες εβδομάδες, δεκάδες οδηγοί κινδύνευσαν από τα χιόνια τόσο στο εθνικό όσο και στο επαρχιακό οδικό δίκτυο, γιατί δεν έλαβαν σοβαρά υπόψη τους κινδύνους που κρύβει μια χιονόπτωση ή ο παγετός. Στις οδηγίες λοιπόν απευθυνόμενες στους οδηγούς επισημαίνονται:
-Να φροντίσω το όχημά μου να έχει αντιολισθητικές αλυσίδες.
-Να χρησιμοποιώ πάντα τις αντιολισθητικές αλυσίδες όπου υπάρχουν ειδικές συνθήκες κυκλοφορίας (παγετός, κλπ.).
-Να φορώ πάντα τη ζώνη ασφαλείας.
-Να ενημερώνομαι για τον καιρό και την κατάσταση του οδικού δικτύου πριν ξεκινήσω.
-Να ελέγχω την καλή λειτουργία των συστημάτων του αυτοκινήτου μου.
-Να φροντίζω ώστε να είναι εφοδιασμένο το αυτοκίνητο με αρκετά καύσιμα.
-Να μειώνω ταχύτητα και να αφήνω αρκετή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα για να μπορώ να σταματήσω με ασφάλεια.
-Να μη φρενάρω απότομα γιατί υπάρχει κίνδυνος να εκτραπώ της πορείας μου. Με τον ίδιο τρόπο να λειτουργώ και όταν πρόκειται να επιταχύνω ή να στρίψω.
- Να έχω αναμμένα τα φώτα πορείας για να γίνομαι πιο εύκολα αντιληπτός, ιδιαίτερα όπου δεν υπάρχει μεγάλη ορατότητα.
-Να διατηρώ τα φώτα και τους υαλοκαθαριστήρες του οχήματός μου πάντα καθαρούς.
-Να οδηγώ με χαμηλή ταχύτητα για να έχω τη δυνατότητα ελέγχου του οχήματός μου.
- Να είμαι ιδιαίτερα προσεκτικός όταν διασχίζω γέφυρες, ανισόπεδες διαβάσεις και δρόμους που δεν είναι πολυσύχναστοι.
- Αν οδηγώ σε επαρχιακό δρόμο, να αποφεύγω τους χιονισμένους χωματόδρομους.
-Να έχω στο νου μου ότι ενδεχομένως χρειαστεί πολύ μεγαλύτερος χρόνος για να ακινητοποιήσω το όχημά μου όταν οδηγώ σε παγωμένο δρόμο.
*Εάν ακινητοποιηθεί το όχημά μου:
- Να μην προσπαθήσω να «γκαζώσω» για να απεγκλωβιστώ, γιατί οι τροχοί κινδυνεύουν να εισχωρήσουν ακόμα πιο βαθιά ειδικά σε πολύ χιονισμένα σημεία.
-Να μετακινήσω δεξιά και αριστερά τους τροχούς μερικές φορές προκειμένου να διώξω το χιόνι από τους τροχούς.
-Να ειδοποιήσω αμέσως τις αστυνομικές αρχές.
-Να παραμείνω στο αυτοκίνητό μου και να ανάβω τη μηχανή για 10 λεπτά ανά ώρα, ελέγχοντας ότι η εξάτμιση είναι καθαρή από χιόνι.
* Σε περίπτωση που μετακινηθώ εκτός πόλεως:
-Φροντίζω, πριν ξεκινήσω, να ενημερωθώ για τον καιρό και την κατάσταση του οδικού δικτύου.
-Προγραμματίζω το ταξίδι μου, έτσι ώστε να μη συμπέσει με την αιχμή των καιρικών φαινομένων.
- Ελέγχω την καλή λειτουργία των συστημάτων του αυτοκινήτου μου.
- Βεβαιώνομαι ότι το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου μου είναι γεμάτο καύσιμα.
- Φροντίζω να έχω μαζί μου κουτί πρώτων βοηθειών.
*Σε περίπτωση που μετακινούμαι μέσα στην πόλη:
-Προτιμώ τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
- Κινούμαι με ιδιαίτερη προσοχή και ακολουθώ τις υποδείξεις των Τροχονόμων.
-Αποφεύγω τις άσκοπες μετακινήσεις.
* Σε περίπτωση που αποκλειστώ:
- Παραμένω στο αυτοκίνητό μου και φροντίζω να ανάβω τη μηχανή για 10 λεπτά ανά ώρα.
-Τοποθετώ στην κεραία του ραδιοφώνου ένα ύφασμα με έντονο χρώμα για τον ευκολότερο εντοπισμό μου από τις διασωστικές ομάδες.
-Εξοπλισμός όπως αδιάβροχα, ομπρέλες, σφυρίχτρα, γαλότσες, φακός, κουβέρτες, νερό, πρόχειρο φαγητό, σταφίδες, σοκολάτες μπορεί να φανεί χρήσιμος.

Προσφυγή στο ΣτΕ για την εργασιακή εφεδρεία από την ΑΔΕΔΥ


Υποστηρίζεται πως παραβιάζονται το Σύνταγμα και κρίσιμες συνθήκες και διατάξεις της ευρωπαϊκής νομοθεσίας.

Προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας για την εργασιακή εφεδρεία και το προσυνταξιοδοτικό καθεστώς κατέθεσαν η ΑΔΕΔΥ και η Ομοσπονδία Διοικητικού Προσωπικού Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.Υποστηρίζουν ότι παραβιάζονται το Σύνταγμα και κρίσιμες συνθήκες και διατάξεις της ευρωπαϊκής νομοθεσίας.
Η συνταγματικότητα του νόμου θα κριθεί από την Ολομέλεια του ανώτατου ακυρωτικού δικαστηρίου.
Οι προσφεύγοντες ζητούν:
-Να ακυρωθεί η υπουργική απόφαση (η οποία εκδόθηκε κατ' επιταγήν του νόμου) για ενιαίο μισθολόγιο, εργασιακή εφεδρεία κ.λπ., που έρχεται σε αντίθεση σε ένα πλέγμα διατάξεων του Συντάγματος, της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ), του Χάρτη των Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ευρωπαϊκών οδηγιών.
Στην προσφυγή της ΑΔΕΔΥ υποστηρίζονται τα εξής:
-Η προσυνταξιοδοτική διαθεσιμότητα (εφεδρεία) ουσιαστικά συνιστά παύση από τα καθήκοντά τους, παραβιάζοντας το άρθρο 103 του Συντάγματος, το οποίο προβλέπει ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν μπορούν να παυθούν χωρίς προηγούμενη απόφαση του υπηρεσιακού τους συμβουλίου.
-Η εφεδρεία παραβιάζει και τα άρθρα 80, 73 και 74 του Συντάγματος, δεδομένου ότι οι νόμοι που προβλέπουν και χορηγούν συντάξεις ή αμοιβές «πρέπει επί ποινή ακυρότητας να είναι ειδικοί», δηλαδή «να εντάσσονται νομοτεχνικά εντός ενός πλαισίου που αποτελείται από συνταξιοδοτικές και μισθολογικές ρυθμίσεις», ενώ ο επίμαχος νόμος ρυθμίζει και άλλα ζητήματα.
-Όσοι βγήκαν ή θα βγουν στην εφεδρεία, πριν από ένα έτος είχαν υποβάλει αίτηση για παράταση της παραμονής τους στην υπηρεσία, με την προσδοκία ότι θα παραμείνουν στην εργασία τους μέχρι τη συμπλήρωση του 60ού έτους της ηλικίας τους, αλλά, στη συνέχεια, ο νόμος που τους θέτει σε εφεδρεία, ανατρέπει βίαια και αιφνιδιαστικά κάθε οικογενειακό και υπηρεσιακό σχεδιασμό τους.
www.kathimeini.gr με πληροφορίες από ΣΚΑΪ