Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2015

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠ/ΚΩΝ Π.Ε. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΥΡΚΑΓΙΑ ΣΤΟ 4ο Δ.ΣΧ.




  ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  
     ΝΟΜΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Ιωάννινα,  10-02-2015
Αρ. Πρωτ. 197
Ταχ. Δ/νση: Αράπη 1A -  45332 ΙΩΑΝΝΙΝΑ
Τηλ. - FAX: 26510 78747
Ιστοσελίδα: www.syldnioa.gr

ΠΡΟΣ : Μέλη Συλλόγου
ΚΟΙΝ.: ΜΜΕ





ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Ιωαννίνων συγχαίρει το Διευθυντή και όλους τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων για το θάρρος και την υπεύθυνη στάση που επέδειξαν σήμερα στη μεγάλη πυρκαγιά που κατέστρεψε το σχολείο τους!
Απέδειξαν με τον καλύτερο τρόπο σε μια στιγμή κρίσης τόσο το υψηλό αίσθημα ευθύνης  που τους διακρίνει όσο και την άρτια επαγγελματική τους κατάρτιση. Με ψυχραιμία και υποδειγματικό τρόπο εκκένωσαν το κτίριο και οδήγησαν τους μαθητές χωρίς να κινδυνεύσουν στον παιδικό σταθμό που βρίσκεται πολύ κοντά για να τους παραλάβουν στη συνέχεια οι γονείς τους με ασφάλεια.
        Εξαίρει επίσης την Πυροσβεστική Υπηρεσία που με την άμεση επέμβαση της και τη γρήγορη κατάσβεση της φωτιάς απέτρεψε τα χειρότερα.
Συγχαρητήρια σε όλους!


ΤΟ ΔΣ











Οι 41 εξαγγελίες του Αν. υπουργού Παιδείας στη Βουλή για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Σαράντα μία εξαγγελίες έκανε λίγο μετά τα μεσάνυχτα από το Βήμα της Βουλής ο Αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης, κατά την ανάλυση των Προγραμματικών Δηλώσεων

Ειδικότερα ο κ. Κουράκης ανακοίνωσε , τα ακόλουθα , κατά ενότητα:

Στο καινούριο σχολικό κτίριο της Ανατολής θα στεγαστεί προσωρινά το 4ο Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων

Στο νέο σχολικό κτίριο της Ανατολής θα στεγαστεί προσωρινά το 4ο Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων που υπέστη σοβαρές ζημιές μετά την πυρκαγιά που ξέσπασε σήμερα το πρωί. Σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε αμέσως μετά την κατάσβεση της πυρκαγιάς με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων φορέων και αφού εξετάστηκαν όλες οι πιθανές λύσεις, ως καταλληλότερη επιλογή κρίθηκε το νέο σχολικό κτίριο στην Ανατολή.
Επειδή πρόκειται για καινούργιο κτίριο που δεν έχει λειτουργήσει μέχρι σήμερα, απαιτούνται αρκετές εργασίες εντός του κτιρίου και στον περιβάλλοντα χώρο, ώστε για να καταστεί λειτουργικό και ασφαλές για τα παιδιά.Για το θέμα της μεταφοράς των μαθητών υπήρξε συνεργασία του Αντιδημάρχου Παιδείας, Παντελή Κολόκα, με την Αντιπεριφερειάρχη, Τατιάνα Καλογιάννη και θα ισχύσει και στη συγκεκριμένη περίπτωση η πάγια διαδικασία που ακολουθεί η Περιφέρεια στις μεταφορές. Η ακριβής ημέρα θα γνωστοποιηθεί εγκαίρως στους γονείς.

ΔΟΕ: ΑΝΑΣΥΝΘΕΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ





                                                                                     
  Αθήνα 10/2/2015

                                                        ΠΡΟΣ : Τα Μ.Μ.Ε.
                                                                     Συντάκτες εκπ/κού ρεπορτάζ

                                                        ΚΟΙΝ. : Συλλόγους Εκπ/κών Π.Ε.

ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ

ΑΝΑΣΥΝΘΕΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

Ύστερα από την παραίτηση του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου κ. Κόκκινου Χαράλαμπου το Δ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας, ανασυγκροτείται ως εξής :


Πρόεδρος

:

Κικινής Θανάσης 

Τηλ/fax: 2103255576
6974114103



Αντιπρόεδρος

Μαντάς Κομνηνός
6974750598
Τηλ:2103219653


Γενικός Γραμματέας – Υπεύθυνος Τύπου και Δημ. Σχέσεων
:

Οικονόμου Τριαντάφυλλος

Τηλ/fax: 2103312795
6973425944

Ταμίας & Οργανωτικός Γραμματέας

:

Φασφαλής Νίκος

Τηλ/Fax:2103242171
6975303105


Ειδικός Γραμματέας
:

Πετράκης Σταύρος

Τηλ/ Fax:2103312791,
6973832828


Υπεύθυνος Υλικού-
 Βιβλιοθήκης
& Υπεύθυνος Εκδόσεων

:

Κόκκινος Χαράλαμπος

6974750407
Τηλ.2103312793



Μέλη
:
Σμήλιος Ηλίας
Τηλ.2103242144
6975308409



:
Πολυχρονιάδης Δημήτρης
Τηλ. 2103228891
6974750410



:

 Δριμάλα Θεοδώρα

Τηλ:2103313717, 6983117770
Fax:2103245836



:

Ζορμπάς Αχιλλέας

2103233662
6980116836



:

Καλόγηρος Νίκος

Τηλ: 2103312794
698011047




ΑΠΟ  ΤΗ  Δ.Ο.Ε.

ΔΟΕ: Εμπλοκή ιδιωτικής εταιρείας στην αξιολόγηση λειτουργία των σχολείων ΕΑΕΠ



Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

Δημήτρης Μπράτης: Πάνω από 3000 είναι τα κενά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

Πάνω από 3000 είναι τα κενά στην ΠΕ,σύμφωνα με τα στοιχεία που έστειλαν στο υπουργείο παιδείας οι Δνσεις ΠΕ.Στη Γενική Αγωγή είναι περίπου 1500 ( 200,περίπου, δασκάλων -νηπιαγωγών και 1300 ειδικοτήτων) και πάνω από 1500 στην ειδική αγωγή,κυρίως για παράλληλη στήριξη.
Οι πιστώσεις που υπάρχουν αυτή τη στιγμή είναι ελάχιστες,κάτω από 500 συνολικά ,και δεν αναμένεται να γίνουν προσλήψεις,πριν ολοκληρωθεί η συζήτηση για τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης.Σε κάθε περίπτωση, όμως, θα πρέπει το υπουργείο παιδείας να εξασφαλίσει πιστώσεις και να προχωρήσει γρήγορα στην κάλυψη των κενών.


ΔΟΕ προς Υπουργείο Παιδείας: Συνοπτικό υπόμνημα για τα προβλήματα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης



Αρ. Πρωτ.1384
Αθήνα 6/2/2015
Προς
1. τον Υπουργό Παιδείας
κ. Αριστείδη Μπαλτά
2. τον Αναπληρωτή Υπουργό Παιδείας
κ. Τάσο Κουράκη  
Κοιν:
Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.


Θέμα: Συνοπτικό υπόμνημα για τα προβλήματα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Κύριοι Υπουργοί

  Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με έγγραφό του στις 29 Ιανουαρίου, αμέσως μόλις αναλάβατε τα καθήκοντά σας, ζήτησε συνάντηση μαζί σας προκειμένου να καταθέσει, πριν από τις προγραμματικές δηλώσεις της νέας κυβέρνησης, τις απόψεις του κλάδου των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για όλα τα μεγάλης σημασίας ζητήματα που σχετίζονται με αυτήν.
  Η συνάντηση αυτή θα πραγματοποιηθεί, όπως μας ενημέρωσαν από το γραφείο του Αναπληρωτή Υπουργού Παιδείας, μετά την ανακοίνωση των προγραμματικών δηλώσεων.
  Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. , ευελπιστώντας τα δίκαια αιτήματα, οι θέσεις και οι προτάσεις μας να τύχουν, από τη νέα πολιτική ηγεσία, της δέουσας αντιμετώπισης και προσοχής σε αντίθεση με ότι έχει συμβεί τα τελευταία χρόνια από τις προηγούμενες πολιτικές ηγεσίες του Υπουργείου, παραθέτει συνοπτικά τα προβλήματα που ταλανίζουν την εκπαίδευση, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.

·         Στη χώρα μας οι δαπάνες το 2015 για την Παιδεία αγγίζουν το 2% του ΑΕΠ. Η Ελλάδα είναι, και πάλι, από τις τελευταίες χώρες της Ε.Ε. σε δαπάνες για την εκπαίδευση. Είναι αυτονόητο πλέον ότι με τα ελάχιστα χρήματα που διατίθενται για την Παιδεία το 2015 θα υπάρξουν, για μια ακόμη χρονιά, τεράστιες ακάλυπτες ανάγκες και δυσλειτουργία των σχολικών μονάδων. Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί τη νέα κυβέρνηση (όπως είχε κάνει και με την προηγούμενη) να αυξήσει τώρα τις δαπάνες για την Παιδεία - μέχρι και 5% του ΑΕΠ, να μεριμνήσει για έκτακτο κονδύλιο ώστε να καλυφθούν οι λειτουργικές ανάγκες των σχολείων καθώς και για την ορθολογική κατανομή των κοινοτικών πόρων ιδιαίτερα για θεσμούς που αφορούν στην Π.Ε., τη σημασία και την αξία της οποίας όλοι αναγνωρίζουν και αποδέχονται. Η πολιτεία οφείλει να ενισχύσει το δημόσιο σχολείο και τους λειτουργούς του και να στηρίξει έτσι την ελληνική μαθητιώσα νεολαία που αποτελεί το μέλλον αυτού του τόπου. 

·         Η ανεργία των εκπαιδευτικών διογκώνεται, αφού δεν έχουν προγραμματιστεί μόνιμοι διορισμοί. Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση υπάρχει άμεση ανάγκη για την πρόσληψη χιλιάδων εκπαιδευτικών με μόνιμη σχέση εργασίας. Είναι χαρακτηριστικό ότι την τελευταία τετραετία αποχώρησαν από την Π.Ε. 9000 εκπαιδευτικοί και προσλήφθηκαν μόνο 272. Για να μην καταρρεύσει όλο το σύστημα θα πρέπει να γίνουν άμεσα μόνιμοι διορισμοί στα οργανικά κενά και πρόσληψη αναπληρωτών στα λειτουργικά. Οι μόνιμοι διορισμοί πρέπει να γίνουν με το σύστημα 60% - 40%, που ίσχυε πριν το Ν. 3848/10 και είναι και θέση του κλάδου μας. Για να γίνουν μόνιμοι διορισμοί δεν χρειάζεται διαγωνισμός του ΑΣΕΠ. Υπάρχουν ήδη, πίνακες επιτυχόντων και πίνακες προϋπηρεσίας από τους οποίους μπορούν να γίνουν άμεσα οι προσλήψεις.  O τελευταίος διαγωνισμός του ΑΣΕΠ πραγματοποιήθηκε το 2008. Με αποκλειστική ευθύνη των κυβερνήσεων δεν επαναλήφθηκε, ενώ με το Ν.3848/2010 σταμάτησε και ο διορισμός εκπαιδευτικών με βάση τους πίνακες προϋπηρεσίας (40%). Η Δ.Ο.Ε. έχει τονίσει πως άμεση λύση, σε πρώτη φάση, μπορεί να αποτελέσει ο διορισμός των επιτυχόντων από το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ του 2008 που δεν έχουν διοριστεί καθώς και αυτών που συγκεντρώνουν την πραγματική προϋπηρεσία για διορισμό (με βάση τους πίνακες προϋπηρεσίας). Αυτό μπορεί να γίνει με την κατάργηση του Ν. 3848/2010. Την ίδια στιγμή υπάρχουν χιλιάδες συνάδελφοί μας οι οποίοι εργάζονται έως και δεκατρία χρόνια ως αναπληρωτές στην Ειδική Αγωγή. Η άμεση πρόσληψή τους με μόνιμη σχέση εργασίας δεν μπορεί να εξαρτάται από την πιθανή ή απίθανη πραγματοποίηση διαγωνισμού του ΑΣΕΠ. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί προσφέρουν επί σειρά ετών στον, εγκαταλελειμμένο  από την πολιτεία, τομέα της Ειδικής Αγωγής με αυταπάρνηση και εκπαιδευτικά αποτελέσματα. Δεν μπορεί, και δεν πρέπει, η ικανότητα και η προσφορά τους να κριθεί από κανένα διαγωνισμό. Όπως έχουμε τονίσει, το Υπουργείο οφείλει να προχωρήσει άμεσα στο διορισμό τους θέτοντας τέρμα στην ταλαιπωρία και την αγωνία τόσων ετών. Είναι σαφές ότι αυτό που χρειάζεται είναι η πολιτική βούληση για τη λύση στο πρόβλημα της μη πραγματοποίησης διορισμών.

·         Ένα θέμα που αντιμετωπίστηκε με αυταρχισμό και περιφρόνηση των θέσεων του Κλάδου μας από τις προηγούμενες πολιτικές ηγεσίες, είναι αυτό της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Η  Διδασκαλική Ομοσπονδία  μέσα από τις αποφάσεις των Γενικών της Συνελεύσεων καθώς και από αυτές του Διοικητικού Συμβουλίου της, έχει, με συνέπεια και υπευθυνότητα εκφράσει τις θέσεις του κλάδου των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την αξιολόγηση. Την αξιολόγηση ως  ανατροφοδοτική, γνήσια παιδαγωγική διαδικασία ουσιαστικής αποτίμησης τόσο του εκπαιδευτικού έργου, όσο και συνολικά της εκπαιδευτικής πολιτικής, μιας αποτίμησης από τα «κάτω» που θα πραγματοποιείται από τους εκπαιδευτικούς συλλογικά και όχι από μονοπρόσωπα όργανα και θα έχει ως στόχο την ανίχνευση των προβλημάτων και το σχεδιασμό των αναγκαίων παρεμβάσεων στην κατεύθυνση της  ουσιαστικής ενίσχυσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με όλες τις ενέργειες και τις αποφάσεις του έχει κινηθεί στην κατεύθυνση της ανάδειξης της αντίθεσης του Κλάδου των εκπαιδευτικών στην επιχειρούμενη εφαρμογή της αξιολόγησης που χειραγωγεί, κατηγοριοποιεί σχολεία και εκπαιδευτικούς και οδηγεί στη μισθολογική – βαθμολογική καθήλωση και τις απολύσεις. Μέσα από μια σειρά κειμένων υπογραφών, απεργιακών κινητοποιήσεων, ενεργειών άρνησης υλοποίησης των εντολών εφαρμογής της αυτοαξιολόγησης και της αξιολόγησης ο Κλάδος των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αντιστάθηκε δυναμικά και απάντησε με τη στάση του στις μεθοδεύσεις του Υπουργείου Παιδείας.
    Ζητάμε την άμεση κατάργηση όλου του θεσμικού πλαισίου που διέπει   την αξιολόγηση (Νόμοι 3848, 4024, Π.Δ. 152 κτλ). Να σταματήσει τώρα η απαράδεκτη και αντιπαιδαγωγική διαδικασία εφαρμογής της αξιολόγησης – χειραγώγησης. Να ξεκινήσει άμεσα ουσιαστικός διάλογος για την αξιολόγηση με σεβασμό από την πολιτεία των θέσεων του Κλάδου μας. Ακώλυτη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη για όλους τους εκπαιδευτικούς.

·         Τεράστια προβλήματα έχουν δημιουργηθεί από την εφαρμογή του «πειθαρχικού δικαίου».  Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. από την πρώτη στιγμή της εφαρμογής του έχει ζητήσει και ζητά, ξεκάθαρα, την κατάργησή του αφού αντί να επιλύει ζητήματα έχει γίνει εργαλείο διώξεων και αυταρχισμού, στερεί το τεκμήριο της αθωότητας και έχει οδηγήσει πάρα πολλούς εκπαιδευτικούς σε αργία  ακόμη και για ασήμαντες ιδιωτικές διαφορές. Έχουμε καταθέσει προτάσεις ζητώντας: α) την εξειδίκευση κατά τρόπο περιοριστικό της έννοιας του πειθαρχικού παραπτώματος της χαρακτηριστικώς ανάξιας και αναξιοπρεπούς συμπεριφοράς εντός και εκτός υπηρεσίας, ώστε να μην μπορεί να υπαχθεί στο αδίκημα κάθε συμπεριφορά είτε αφορά στον ιδιωτικό είτε στον υπηρεσιακό βίο του υπαλλήλου, β ) συμπεριφορές, που άπτονται του ιδιωτικού βίου του υπαλλήλου να μην αποτελούν πειθαρχικά παραπτώματα και σε κάθε περίπτωση να μην  οδηγούν σε θέση του σε αυτοδίκαιη αργία, γ) την  αντιμετώπιση του διαλυτικού, για την ομαλή λειτουργία των σχολείων, φαινομένου της, άκριτης, παραπομπής για κάθε σοβαρή ή μη καταγγελία που γίνεται εναντίον  εκπαιδευτικών κατά την άσκηση των καθηκόντων τους, δ) την επιστροφή των αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών στα πειθαρχικά συμβούλια.

·         Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. επανειλημμένα έχει τονίσει τον άδικο και πέρα από νομικούς κανόνες χαρακτήρα των πραγματοποιηθέντων «υποχρεωτικών» μετατάξεων εκπαιδευτικών από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Μετατάξεις που έγιναν τόσο επί υπουργίας κ. Αρβανιτόπουλου (ο κύριος όγκος) όσο και επί υπουργίας κ. Λοβέρδου (οι πρόσφατες) σύμφωνα με τις επιταγές της Τρόικα, δίχως κανένα εκπαιδευτικό προγραμματισμό, με αδιαφανείς διαδικασίες και όχι μόνο δεν έλυσαν αλλά δημιούργησαν πρόσθετα προβλήματα στο χώρο της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και στους λειτουργούς της.  Πιστεύουμε ότι είναι επιβεβλημένη η επανεξέταση του συνόλου των μετατάξεων, η εξ αρχής πραγματοποίησή τους με βάση τη νομιμότητα και τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης και η άρση όλων των αδικιών σε βάρος των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων που ήδη υπηρετούν, εδώ και πολλά χρόνια, στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Μετά από αυτή τη διαδικασία θα πρέπει οπωσδήποτε να ληφθεί μέριμνα για την, με αντικειμενικό και δίκαιο τρόπο, απόδοση οργανικών θέσεων.

·         Έχουμε αναδείξει πάρα πολλές φορές τον όγκο των προβλημάτων που ταλανίζουν το χώρο της Προσχολικής Αγωγής. Πέρα από το πάγιο αίτημα για την υποχρεωτική εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής αγωγής, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έχει προχωρήσει στην αποστολή ιδιαίτερου υπομνήματος προς το Υπουργείο Παιδείας μέσα από το οποίο αναδεικνύονταν τα τεράστια προβλήματα που ταλανίζουν νήπια, εκπαιδευτικούς και γονείς στον πολύπαθο χώρο της προσχολικής αγωγής. Θα πρέπει να ανοίξει και να αντιμετωπιστεί, επιτέλους, με σοβαρότητα το σημαντικό αυτό ζήτημα.

·         Εικόνα εγκατάλειψης παρουσιάζει ο ευαίσθητος τομέας της Ειδικής Αγωγής ο οποίος χρειάζεται άμεση ενίσχυση με ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό αλλά και μια βαθιά τομή στο συνολικό τρόπο λειτουργίας του (η Δ.Ο.Ε. έχει καταθέσει στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου αναλυτικές προτάσεις) τέτοιας που θα σταματήσει το απαράδεκτο φαινόμενο της παροχής της μόνο σε ένα μικρό μέρος των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

·         Τα τελευταία χρόνια (από το 2011 και μετά) με πρόσχημα τη δημιουργία των σχολείων ΕΑΕΠ καθώς και τoν «εξορθολογισμό»  στην εκπαίδευση οι σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης έπεσαν θύματα ενός αντιεκπαιδευτικού κύματος εκτεταμένων συγχωνεύσεων και υποβιβασμών. Αποτέλεσμα όλων αυτών ήταν η υποβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης με την αύξηση του αριθμού των μαθητών στα τμήματα και το κλείσιμο σχολικών μονάδων καίριας σημασίας για τις τοπικές κοινωνίες. Θεωρούμε χρέος της νέας πολιτικής ηγεσίας την επανεξέταση αυτού του ζητήματος και την αποκατάσταση όλων των στρεβλώσεων.

·         Όπως όλη η ελληνική κοινωνία έτσι και οι εκπαιδευτικοί (εν ενεργεία και συνταξιούχοι) είδαν με την εφαρμογή των μνημονίων τις αποδοχές τους να μειώνονται σε τραγικό βαθμό  και βρέθηκαν να ζουν με μισθούς κάτω από το όριο της αξιοπρέπειας (ιδιαίτερα οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί). Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζητά την απόσυρση όλων των μνημονιακών περικοπών μισθών και συντάξεων, την αποκατάσταση όλων των αδικιών στο εφάπαξ στα επίπεδα των χρόνων πριν τη ληστρική επιδρομή του μνημονίου και την ουσιαστική οικονομική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών. Ζητάει, επίσης, πλήρης σύνταξη για τους εκπαιδευτικούς στα 35 χρόνια υπηρεσίας, ανεξαρτήτως ορίου ηλικίας,  με υπολογισμό της σύνταξης στα 35/35 καθώς και αφορολόγητο στα 12.000€. Ιδιαίτερα δύσκολες είναι οι οικονομικές συνθήκες για τους νέους εκπαιδευτικούς. Ζητάμε τη χορήγηση ενοικίου στους νεοδιόριστους και αναπληρωτές συναδέλφους μας και τη χορήγηση επιδόματος  παραμεθορίου περιοχής και στους ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς.

·         Είναι πολλά ακόμη τα ανοιχτά ζητήματα όπως αυτό της ουσιαστικής επιμόρφωσης, της επαναλειτουργίας της μετεκπαίδευσης, της αναμόρφωσης του συστήματος πραγματοποίησης των υπηρεσιακών μεταβολών, πολλών στρεβλώσεων που έχει δημιουργήσει η απαξίωση με την οποία έχει αντιμετωπιστεί ο χώρος της εκπαίδευσης από την πολιτεία (πρόσφατο παράδειγμα η διαδικασία που ακολουθήθηκε στην αναμόρφωση των πινάκων αναπληρωτών εκπαιδευτικών).

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., όπως έχει πράξει πάντα μέχρι σήμερα, είναι έτοιμο με τις αποφάσεις, τις θέσεις και τις προτάσεις του Κλάδου να συμβάλει ουσιαστικά σε μια προσπάθεια αναμόρφωσης της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης μέσα από έναν ειλικρινή διάλογο. 
 

αίτηση επανεξέτασης όσων οι αιτήσεις παραίτησης είχαν απορριφθεί...

Υπουργείο Παιδείας 
Με επείγον μήνυμα που στάλθηκε στις Διευθύνσεις τις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσες της χώρας καλούνται οι εκπαιδευτικοί που είχουν υποβάλλει αίτηση παραίτησης, η οποία, ενώ έγινε αποδεκτή από το ΚΥΣΠΕ απορρίφθηκε από τον απερχόμενο Υπουργό, να επανέλθουν εκ νέου με αίτηση επανεξέτασης, εφόσον το επιθυμούν, για να επανεξεταστεί από τον νέο Υπουργό Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων.