Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ «ΑΛΗΤΕΙΑ» ΑΝΑΧΩΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Α Ν Α Τ Α Ξ Η.

      (Με  αφορμή την χαμένη λίστα των  επενδυτών της εθνικής μας περιουσίας και αξιοπρέπειας).





 Του  Χρήστου Παπαδημητρίου.
           Κοινωνιολόγου 
     Η πολιτική άποψη και σκέψη για να προαχθεί πρέπει να υφίσταται αξιόπιστος πολιτικός χώρος, η πολιτική πρακτική επίσης για να οδηγήσει στα όρια της ανάταξης όταν μάλιστα  συμβαίνουν σηψαιμικά φαινόμενα όπως σήμερα στην Ελλάδα, προϋποθέτει την ύπαρξη πολιτικών οντοτήτων, όχι βεβαίως σαν αυτές  που γελοιοποιούν διεθνώς σήμερα την χώρα μας, με το αδιανόητο παιγνιολόγημα έκλεψαν δεν έκλεψαν, και πόσα έκλεψαν.
   Δυστυχώς …η πολιτική αλητεία αποτελεί όρο της πολιτικής διαδικασίας  στην χώρα μας…
               Αποτελεί δε  κοινό τόπο, ότι το  ουσιαστικό  γεγονός που προκαλεί ανησυχία δεν είναι μόνο  το οικονομικό χάος η τα  όποια οικονομικά προβλήματα, αλλά η συνεχής και ανεξέλεγκτη πολιτική συμπεριφορά, και είναι ίσως η πρώτη φορά στην πολιτική ιστορία της χώρας μας, η «πολιτική» να βάλλεται τόσο σφοδρά ,και οι «πολιτικοί» να περιχαρακώνονται σε κλειστή επαγγελματική κάστα.
              Τέτοια θλιβερά και αναξιόπιστα πρόσωπα με περισσό θράσος όμως  δεν κατέγραψε πολλές φορές  η πολιτική ιστορία της χώρας ,πολιτικούς αμοραλιστές έμπορους της δημόσιας περιουσίας και  ελληνικής αξιοπρέπειας, ελεεινούς υποθηκευτές της ζωής , και της ελπίδας των παιδιών μας.
Πολλές φορές η οικονομική  μας κατάσταση  αποτέλεσε θέμα παρέμβασης εξωτερικών οικονομικών η άλλων παραγόντων, καμία φορά όμως η οικονομική προβληματική δεν συνδυάσθηκε με τέτοιου τύπου πολιτική αδιαφάνεια, η οποία με την σειρά της προκάλεσε στην κοινωνία, μια αδιανόητη ανομία και εξαθλίωση, όχι γιατί δεν ενοχοποιούνται πολλά, αλλά γιατί κυρίως η μεταπολίτευση εξέθρεψε τους περισσότερους ερμαφρόδιτους πολιτικούς  τύπους  αυτής  της περιόδου
Η άσκηση της εξουσίας ακόμη και σήμερα  αγνόησε  και αγνοεί την έννοια του πολιτικού σεβασμού σε πολιτικές αρχές και αξίες, πολύ περισσότερο δε αγνόησε ετσιθελικά  και λειτούργησε έξω από το πολιτικό και πολιτειακό θεσμικό πλαίσιο.
Η Ανάταξη της πολιτικής συμπεριφοράς, προϋποθέτει δομική αναδιάρθρωση της πολιτικής κουλτούρας (γεγονός πράγματι δύσκολο)   και εντελώς μακριά από εκείνες που οδήγησαν σε αυτήν την  αχαρακτήριστη προσβολή του πολιτικού μας υπόβαθρου, από  τους φορείς των θεσμών , οι οποίοι αλαζονικά υπέσκαψαν την θεμελιώδη αρχή της πολιτικής ορολογίας ότι η «πολιτική» είναι διαδικασία παραγωγής πολιτικής σκέψης και πράξης ενώ ο «πολιτικός» πρόσωπο ,η διαδικασία αποτελεί το μείζον το πρόσωπο το έλασσον, και με τις ενέργειες των οδήγησαν όχι μόνο την Ελλάδα αλλά και τους Έλληνες στην σημερινή κατάσταση, αυτή του πολιτικού αμοραλισμού, και της αδιαφορίας.
Η δομική αναδιοργάνωση και ανάταξη της οικονομικής μας κατάστασης με τον ένα η τον άλλο τρόπο, και αφού κάνει τον κύκλο της η παρούσα κρίση σε ορισμένο βάθος χρόνου θα επιτευχθεί.
Ταυτόχρονα όμως αν δεν επιχειρηθεί και η πολιτική επανατοποθέτηση σε σχέση με  το ποιο είναι το ζητούμενο ο «πολιτικός» και η επιβίωσή του, ή η «πολιτική», ο πολίτης θα συνεχίσει να μην συμμετέχει, ο νέος να μην τον ενδιαφέρει το πολιτικό γίγνεσθαι, και η κοινωνία να μπολιάζεται με άκρως αντιδημοκρατικές παραφυάδες .
Είναι επιβεβλημένη η παρατήρηση ότι μια ευνομούμενη πολιτεία πρέπει να θέτει και να τηρεί όρια στην άσκηση της πολιτικής, είναι αναγκαίο λοιπόν να οριοθετηθεί το πλαίσιο και να επαναπροσδιοριστεί με σύγχρονες θέσεις, το τι  επιτρέπεται και το τι απαγορεύεται στον πολιτικό, γιατί έως σήμερα δίνουν ακόμη την εντύπωση ότι επιτρέπεται όχι μόνο να λένε απερίγραπτες ανακολουθίες αλλά και να θεωρούν τον εαυτό τους εθνικό κεφάλαιο.
Στην οικονομική ανάταξη θα εξυπηρετήσει με εθνική προοπτική στο μέλλον η ανάταξη της σχέσεως του «πολιτικού» με την «πολιτική», με την έννοια (και μόνο) της οριοθέτησης όσον αφορά την πολιτική βούληση από την πολιτική δράση.

Οφείλουμε να επαναπροσδιορίσουμε την στάση μας απέναντι στον ψεύτικο καθωσπρεπισμό την γραβάτα και τους κάθε λογίς χαρτογιακάδες, οι οποίοι θεωρούν ακόμη σήμερα παρόλη την κατάντια που οδήγησαν τον τόπο, ότι αποτελούν κεφάλαιο για την χώρα.
Είναι εθνικά ανέντιμο, και πολιτικά ανεπίτρεπτο, μια νέα Δημοκρατία τριών μόλις δεκαετιών να μην έχει βάλει τα θεμέλια του σεβασμού στους θεσμούς , και να είναι έρμαιο των κάθε λογής «τυχοδιωκτών», γιατί πώς αλλιώς να χαρακτηρίσεις αυτόκλητα πρόσωπα από όλο το φάσμα της πολιτικής κοινωνικής θρησκευτικής και δικαστικής πραγματικότητας που ενεπλάκησαν στην διαχείριση της εξουσίας να συμπεριφέρονται ως οι «αλητάμπουρες» του ποδοσφαίρου, και οι «νταβατζήδες» του ημερήσιου και νυχτερινού υπόκοσμου.
Είναι δε προβοκατόρικη αν όχι άσχετη και άστοχη αλλά και ατεκμηρίωτη η άποψη που οι επαγγελματίες της πολιτικής θέλοντας να αποκρύψουν την πραγματικότητα επικαλούνται την Δημοκρατία, μόνο που με την συμπεριφορά τους έχουν πείσει το κοινωνικό σύνολο ότι πλείστοι εξ αυτών είναι αναξιόπιστοι και αξιοθρήνητα υποκείμενα του κοινού ποινικού δικαίου.
Κι αν αυτή η Δημοκρατία είχε ως σημεία αναφοράς τους θεσμούς κι όχι τα πρόσωπα, τότε σήμερα η ελληνική πραγματικότητα παρόλα τα διαρθρωτικά της προβλήματα θα είχε να παρουσιάσει  λύσεις και προτάσεις, ενώ σήμερα έχει να παρουσιάσει πολλά   παζλ κλεφτών και ερμαφρόδιτων χαρτογιακάδων της ελληνικής πολιτικής  σκηνής και όχι μόνο .
Η Δημοκρατία είναι θεσμικά έωλη γιατί σε άλλη περίπτωση  δεν θα μπορούσαν αυτοί οι «τιποτένιοι» από όλους τους χώρους να κλέβουν ,και να ασελγούν στη δημόσια περιουσία, και αξιοπρέπεια χαρακτηρίζοντας το νόμιμο ως ηθικό, η την κλοπή ως φροντίδα για τα γεράματα.
Εν κατακλείδι αγαπητέ μου συμπολίτη η πολιτική αλητεία σήμερα δημιουργεί μέγιστο ανάχωμα στην πολιτική ανάταξη η οποία αποτελεί προϋπόθεση της όποιας οικονομική η άλλης  ανάταξης στην χώρα μας, αν δε, δεν επιχειρηθεί σοβαρά ,τότε είναι πιθανή η μετάβαση σε μια κατάσταση που πλείστοι εξ αυτών θα παρεμβαίνουν δήθεν για την Ελληνική Δημοκρατία, ζώντας όμως στην «προσωπική τους δημοκρατία που έχτισαν κλέβοντας και γλείφοντας και συρόμενοι με τα κερατά τους».
 
ΥΓ. Κείμενο-Άρθρο σε πρώτη γραφή. Για την αξιοπιστία του κειμένου αναφέρεται ότι σαφώς και γίνεται διάκριση των «πολιτικών» από τους «Πολιτικούς».  

  Ιωάννινα Οκτώβριος 2012-Ευχαριστώ για την φιλοξενία . 

ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΔΕΥΤΕΡΑ, 8 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2012 ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ, στις 6:00 μ.μ.

Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Πανεργατικό Συλλαλητήριο στο Σύνταγμα πραγματοποιούν τη Δευτέρα, 8 Οκτωβρίου 2012, στις 6:00 μ.μ., από κοινού οι δύο τριτοβάθμιες Συνδικαλιστικές Οργανώσεις, Α.Δ.Ε.Δ.Υ. και Γ.Σ.Ε.Ε., συνεχίζοντας τον αγώνα των εργαζόμενων ενάντια στις πολιτικές των μνημονίων που εξακολουθούν να προωθούν Τρόικα και Τρικομματική Κυβέρνηση.
Οι αντοχές της χειμαζόμενης ελληνικής κοινωνίας, από την οικονομική κρίση και την πολιτική που ασκείται σε ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο, δοκιμάζονται ξανά μπροστά στην αναλγησία Τρόικας και Συγκυβέρνησης που (παρά την προγραμματική συμφωνία της τελευταίας και τις ρητές προεκλογικές δεσμεύσεις των τριών κομμάτων που την στηρίζουν) δεν διστάζουν να επιβάλλουν ένα ακόμη επώδυνο πακέτο μέτρων, οδηγώντας έτσι την ελληνική κοινωνία σε όλο και μεγαλύτερα αδιέξοδα.
Η πολιτική του μνημονίου, της σκληρής και μονόπλευρης λιτότητας, της πλήρους ισοπέδωσης της εργασίας, των απολύσεων και της ανεργίας, της δραματικής μείωσης εισοδημάτων, της ανατροπής των εργασιακών και ασφαλιστικών μας δικαιωμάτων, της διάλυσης της Υγείας της Παιδείας και του Κοινωνικού Κράτους, πρέπει να ανατραπεί.
Η Ε.Ε. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. καλεί σε μαζική συμμετοχή στο Συλλαλητήριο της Δευτέρας 8 Οκτωβρίου, στο Σύνταγμα, τους εργαζόμενους στο Δημόσιο, τους εργαζόμενους στον Ιδιωτικό Τομέα, τους άνεργους, τους συνταξιούχους, τους νέους και όλους εκείνους που πλήττονται από τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές.
Δηλώνει ότι:
Θα συνεχίσει και θα κλιμακώσει τον αγώνα για την ακύρωση των καταστροφικών πολιτικών των μνημονίων. Στο πλαίσιο αυτό θα προχωρήσει σε νέες απεργιακές κινητοποιήσεις και άλλες δράσεις, με στόχο να εμποδίσει την ψήφιση των νέων αντεργατικών μέτρων.
Θα συνεχίσει να καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια συντονισμού της κοινής δράσης των εργαζόμενων στο Δημόσιο, των εργαζόμενων στον Ιδιωτικό Τομέα, των απασχολούμενων στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, των ανέργων και των συνταξιούχων.
Θα συνεχίσει να καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για κοινή δράση με τα Συνδικάτα της Ευρώπης, ιδιαίτερα του Νότου.
Δίνουμε κοινό αγώνα, με στόχο την ανατροπή των πολιτικών του μνημονίου.
Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

Αποφάσεις αποσπάσεων εκπαιδευτικών σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

Δελτίο Τύπου

ypdvmth_thumb_other250_0Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού ανακοινώνονται οι συμπληρωματικές  αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από ΚΕΔΔΥ/ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ)   για το διδακτικό έτος 2012-13.
Επίσης ανακοινώνονται οι ανακλήσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από ΚΕΔΔΥ/ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΔΕ  Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ)   για το σχολικό έτος 2012-2013 .
Οι αποσπώμενοι εκπαιδευτικοί σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΣΜΕΑΕ οφείλουν να επικοινωνήσουν με τη Διεύθυνση   Εκπαίδευσης στην οποία  αποσπάσθηκαν  προκειμένου να πληροφορηθούν τα κενά στις ΣΜΕΑΕ και στα Τμήματα Ένταξης και την προθεσμία υποβολής δήλωσης τοποθέτησης.
Για τους πίνακες με τα ονόματα πατήστε εδώ.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Πως είδε ο σημερινός τύπος (3-10-2012) την απόφαση της ΔΟΕ να καλέσει τους εκπαιδευτικούς να μη συμπληρώσουν τα ερωτηματολόγια για την αξιολόγηση

περισσότερα:
http://www.doe.gr/012/typos031012.pdf

Και νέος αποκλεισμός εκπαιδευτικών ειδικοτήτων από την επιμόρφωση Β’ επιπέδου στις νέες τεχνολογίες


Αρ. Πρωτ:1404
Αθήνα  3/10/2012

Προς
Τoν Υπουργό Παιδείας
κ. Αρβανιτόπουλο Κωνσταντίνο
Kοιν.
Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Μ.Μ.Ε.
       
Θέμα: Και νέος αποκλεισμός εκπαιδευτικών ειδικοτήτων από την επιμόρφωση Β’ επιπέδου στις νέες τεχνολογίες

Κύριε Υπουργέ,
            Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με το υπ’ αρ.πρωτ. 96/22-9-2011 έγγραφό του έχει διαμαρτυρηθεί για τον αποκλεισμό εκπαιδευτικών ειδικοτήτων από την επιμόρφωση β΄επιπέδου στις νέες τεχνολογίες.
Σήμερα, ένα χρόνο μετά, βρισκόμαστε στο ίδιο έργο θεατές. Ξεκινά ένας νέος κύκλος επιμόρφωσης β’ επιπέδου με νέο αποκλεισμό των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων.
Η στέρηση της δυνατότητας των συναδέλφων ειδικοτήτων από την επιμόρφωση β’ επιπέδου στις νέες τεχνολογίες, είναι πράξη λανθασμένη και δημιουργεί ερωτηματικά για τη σκοπιμότητα της, ιδιαίτερα όταν προβάλλονται ως δήθεν επιχειρήματα, η έλλειψη επιμορφωτών και σχετικού εκπαιδευτικού λογισμικού.
            Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζητά να δημιουργηθούν άμεσα όλες οι προϋποθέσεις συμμετοχής όλων των εκπαιδευτικών στη διαδικασία πιστοποίησης β’ επιπέδου.
           
Για το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.
Ο Πρόεδρος                                                         Ο Γενικός Γραμματέας


      Μαντάς Κομνηνός                                                Πετράκης Σταύρος


ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ: Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 07 Οκτωβρίου 2012 Κόνιτσα - Νταβάλιστα (Α-Β-Γ)

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: Παρακολούθηση θεαμάτων από μαθητές εντός σχολικού ωραρίου


Σχετικά με την παρακολούθηση θεαμάτων από μαθητές εντός του σχολικού ωραρίου, σας ενημερώνουμε ότι κατά το σχολικό έτος 2012-2013 και προκειμένου να διευκολυνθούν οι εκπαιδευτικοί στην απόφαση επιλογής θεάματος, θα αναρτάται στην ιστοσελίδα του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. κατάλογος θεαμάτων, ο οποίος θα περιλαμβάνει πληροφορίες για παραστάσεις θεάτρου, κουκλοθεάτρου και θεάτρου σκιών. Ο κατάλογος αυτός θα καταρτίζεται από το Τμήμα Δ΄ Αισθητικής Αγωγής της Διεύθυνσης ΣΕΠΕΔ ύστερα από αίτηση και προσκόμιση των απαιτούμενων δικαιολογητικών από τους ενδιαφερομένους θιάσους και θα ανευρίσκεται ακολουθώντας την διαδρομή:
       www.e-yliko.gr → Ενημερωτικό Υλικό → Σχολικές Δραστηριότητες → Αισθητική Αγωγή
                                      → Κατάλογος Θεαμάτων 2012-2013
Επισημαίνεται ότι η ανωτέρω ανάρτηση σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί έγκριση του θεάματος. Οι σχετικές πληροφορίες αναρτώνται για ενημέρωση της εκπαιδευτικής κοινότητας σχετικά με θεάματα, των οποίων οι υπεύθυνοι έχουν υποβάλει δικαιολογητικά που τυπικά διασφαλίζουν την ποιότητα και την νομιμότητά τους.
Η απόφαση για την παρακολούθηση θεαμάτων από μαθητές εντός του σχολικού ωραρίου θα λαμβάνεται από τον Σύλλογο Διδασκόντων έκαστης σχολικής μονάδας, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη τα εξής:

Πόσοι εκπαιδευτικοί συμπλήρωσαν το ερωτηματολόγιο για την αξιολόγηση

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Λόγω της παρότρυνσης των καθηγητών , δασκάλων και νηπιαγωγών από τις κορυφαίες τους συνδικαλιστικές οργανώσεις , την ΟΛΜΕ (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ) και τη ΔΟΕ (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ) το esos ζήτησε από το υπουργείο παιδείας να μας γνωστοποιήσουν τον αριθμός των εκπαιδευτικών που συμπλήρωσαν το ερωτηματολόγιο κατά το πρώτο 24ωρο.
Η υπόσχεση που λάβαμε είναι πως σήμερα ενδεχομένως να μας δοθεί μια πρώτη εικόνα. Είναι αυτονόητο πως μόλις πάρουμε τα στοιχεία θα τα δημοσιεύσουμε αμέσως.

Μηχανοκίνητες πορείες διοργανώνει σήμερα η ΠΟΕ-ΟΤΑ

ΣΤΙΣ 12.00
Μηχανοκίνητες πορείες σε όλες τις πρωτεύουσες των νομών διοργανώνει σήμερα, στις 12 το μεσημέρι, η ΠΟΕ-ΟΤΑ. Την ευθύνη για τις πορείες θα έχουν οι Σύλλογοι των πρωτευουσών των νομών.

Μηχανοκίνητες πορείες διοργανώνει σήμερα η ΠΟΕ-ΟΤΑ
Στην περιφέρεια Αττικής η πορεία θα ξεκινήσει από την πλατεία Καραϊσκάκη. Στην υπόλοιπη Αττική ως τόποι προσυγκέντρωσης προτείνονται η Νίκαια στον Πειραιά, το Αιγάλεω στη Δυτική Αττική, η Νέα Ιωνία στα βόρεια προάστια, η Αγ. Παρασκευή στα ανατολικά προάστια, ο Αγ. Δημήτριος στη Νοτιοανατολική Αθήνα.

Όπως σημειώνεται, «αντικείμενο της αγωνιστικής παρέμβασης είναι να πάψει η ΚΕΔΕ να είναι θεατής στην αντιμετώπιση των σοβαρών οικονομικών και θεσμικών προβλημάτων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης», ενώ τονίζεται ότι στόχος των μηχανοκίνητων πορειών είναι να προετοιμασθεί ο κλάδος ώστε την ημέρα εξαγγελίας των μέτρων οι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση να είναι έτοιμοι για να προχωρήσουν σε κλείσιμο όλων των υπηρεσιών των δήμων, σε καταλήψεις των δημαρχείων και των δημοτικών κτιρίων της χώρας. Συγχρόνως διοργανώνονται καταλήψεις σε όλους τους ΧΥΤΑ της χώρας.

Επίσης, γιατροί και εργαζόμενοι θα προχωρήσουν σε καταλήψεις σε γραφεία Διοικητών στα Νοσοκομεία όλης της χώρας και θα συμμετάσχουν στη μοτοπορεία των ΟΤΑ.

Στο μεταξύ, σε 24ωρη απεργία προχωρούν σήμερα, Τετάρτη, οι εργαζόμενοι στην Εμπορική Τράπεζα, ζητώντας τη διασφάλιση των θέσεων εργασίας, των συλλογικών συμβάσεων και των ασφαλιστικών δικαιωμάτων.
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63719138

Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

 
Με βάση τις πάγιες θέσεις του κλάδου μας (αποφάσεις Συνεδρίων και Γεν. Συνελεύσεων) το ΔΣ της ΟΛΜΕ καλεί τους εκπαιδευτικούς να μη συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο για την αξιολόγηση που ανακοίνωσε το Υπουργείο Παιδείας.
Σημειώνουμε πως είναι προκλητικό να διατείνεται το Υπουργείο Παιδείας πως ενδιαφέρεται για «τη βελτίωση και την ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης» και παράλληλα επιβάλλει τραγικές περικοπές στην εκπαίδευση, διαλύοντας το δημόσιο σχολείο και εξαθλιώνοντας τους εκπαιδευτικούς.
Με την πράξη αυτή το Υπουργείο Παιδείας προσπαθεί να εξασφαλίσει συναίνεση στη βάρβαρη πολιτική των μνημονίων.
Κατεβάστε το σχετικό αρχείο σε μορφή pdf … εδώ

«ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»


Αρ. Πρωτ: 1401





Αθήνα 2/10/2012

Προς
Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Μ.Μ.Ε.


Θέμα: «ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»
Συνάδελφοι, συναδέλφισσες
            Με αφορμή την ανακοίνωση από την πλευρά του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. του «ερωτηματολογίου για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών» το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. επισημαίνει κατ αρχήν τα εξής:     
Θεωρεί  απαράδεκτη την τακτική του Υπουργείου Παιδείας άλλα να λέει και να δεσμεύεται στις συναντήσεις με τη Δ.Ο.Ε. (18/7/2012 και 10/9/2012) και άλλα τελικά να πράττει. Δυστυχώς το Υπουργείο προσεγγίζει τα εκπαιδευτικά πράγματα μόνο με ποσοτικούς δείκτες και μόνο οι οικονομικές περικοπές ενδιαφέρουν αυτούς που παίρνουν ασταμάτητα νέα μέτρα.
Για το ζήτημα του ερωτηματολογίου το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. επισημαίνει τα εξής:     
Η αξιολόγηση διαχρονικά προσεγγίζεται από τον κλάδο με σοβαρότητα και υπευθυνότητα και όχι με στείρα άρνηση. Ο κλάδος έχει καταθέσει ολοκληρωμένες θέσεις για μια αξιολόγηση, που θα έχει στοιχεία ανατροφοδότησης και βελτίωσης, θα αξιολογεί ολόκληρο το εκπαιδευτικό σύστημα, θα αποτιμά το παραγόμενο εκπαιδευτικό έργο, δε θα χειραγωγεί, δε θα τιμωρεί και δε θα οδηγεί σε απόλυση.
            Το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει μπει στον κόπο να τοποθετηθεί επί των προτάσεών μας, ούτε καν για να τις απορρίψει. Αντί αυτού δημιούργησε επιτροπή τα πορίσματα της οποίας είναι φανερό ότι θα χρησιμοποιήσει για να υλοποιήσει τις προειλημμένες αποφάσεις του. Η αιφνιδιαστική ανάρτηση του ερωτηματολογίου στο διαδίκτυο και το κάλεσμα για συμπλήρωσή του, ενώ προβάλλεται ως μια δημοκρατική και συμμετοχική διαδικασία, είναι ακριβώς το αντίθετο.
            Δεν απαντά σε σειρά ερωτημάτων και αυτό δημιουργεί βάσιμες υποψίες ότι αποτελεί το όχημα για τη λήψη νέων αντιεκπαιδευτικών μέτρων (πως διασφαλίζεται η ανωνυμία όταν απαιτείται μοναδικός κλειδάριθμος; ποιος θα αποδελτιώσει; ποιος θα εγγυηθεί ότι δόθηκαν οι συγκεκριμένες απαντήσεις; ποιος είναι ο αριθμός των συμμετεχόντων; πώς θα χρησιμοποιηθεί το υλικό που θα συγκεντρωθεί; θα δεσμεύουν το Υπουργείο οι απαντήσεις; θα τις λάβει απλά υπόψη του; κλπ.)
            Τη στιγμή που πολλούς μήνες μετά τη σύνδεση βαθμού – μισθού μέσω της αξιολόγησης και των αυθαίρετων ποσοστώσεων που έχουν εισαχθεί, (νόμοι 3848/2010 και 4024/2011)  παρά τις δηλώσεις κατανόησης από την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. και παρά το γεγονός ότι δεν έχει γίνει καμία κίνηση επί της ουσίας, δεν είναι δυνατό να ανοίγεται πρόχειρα ένα ακόμα ζήτημα χωρίς να μπορούν να δοθούν σοβαρές απαντήσεις σε όλα τα προηγούμενα.
            Για όλους αυτούς τους λόγους το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί όλους τους εκπαιδευτικούς να αρνηθούν τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου. Οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης εκφράζονται δημοκρατικά από τα εκλεγμένα όργανα του συνδικαλιστικού κινήματος σε τοπικό και κεντρικό επίπεδο, έχουν θέσεις και προτάσεις για την αξιολόγηση – αποτίμηση του παραγόμενου εκπαιδευτικού έργου, θέσεις που έχουν βγει από μαζικές διαδικασίες, επιστημονικά συνέδρια και τη διεθνή εμπειρία και βρίσκονται στη διάθεση των αρμοδίων φορέων.
Οι εκπαιδευτικοί βιώνουν τη σημερινή κατάσταση, με τον πιο σκληρό, άδικο και ανάλγητο τρόπο, αφήνουν όμως την πίκρα και την οργή έξω από τη μαθησιακή διαδικασία παλεύοντας για τα παιδιά του ελληνικού λαού δεν είναι διατεθειμένοι όμως να δεχθούν άλλα τετελεσμένα, άλλη επιβολή, άλλη υποβάθμιση.  
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. είναι  κατηγορηματικά αντίθετο στη  μορφή  αξιολόγησης - χειραγώγησης που προσπαθεί να επιβάλλει η Κυβέρνηση και καλεί το Υπουργείο Παιδείας να μη προχωρήσει στην υλοποίησή της, σε διαφορετική περίπτωση η αντίδραση του οργανωμένου  κλάδου θα είναι τέτοια που θα ανατρέψει για άλλη μια φορά τα σχέδιά τους.
ΟΧΙ στην αξιολόγηση- χειραγώγηση των εκπαιδευτικών.
ΟΧΙ στην  κατηγοριοποίηση  μαθητών και σχολείων.
Ακώλυτη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη.
Κατάργηση  του νομικού πλαισίου για την αξιολόγηση Ν. 3848/10 και 4024/11.
Παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στα σχολεία.


Για το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.
Ο Πρόεδρος                                                         Ο Γενικός Γραμματέας


                           Μαντάς Κομνηνός                                                Πετράκης Σταύρος

Eγκύκλιος προς τους Διευθυντές Σχολείων και Διευθυντές Εκπαίδευσης για την αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού έργου και του έργου των Εκπαιδευτικών

Δελτίο Τύπου
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων – Πολιτισμού και Αθλητισμού, στο πλαίσιο της διαβούλευσης με την εκπαιδευτική κοινότητα για τη διαδικασία της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου και του έργου των εκπαιδευτικών, η έναρξη της οποίας ανακοινώθηκε χθές,       ανάρτησε ήδη   το  ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο,  το οποίο περιλαμβάνει,  στην ιστοσελίδα του Υπουργείου και στη διεύθυνση http://evaluation.minedu.gov.gr, μαζί με τις απαραίτητες  οδηγίες για τη συμπλήρωσή του.
Παράλληλα, ο Ειδικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Σωτηριος Γκλαβάς  απέστειλε χθες ειδική εγκύκλιο προς τους Διευθυντές των Σχολείων, και τους  Διευθυντές Εκπαίδευσης σχετικά με τη διαμόρφωση του πλαισίου αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου καθώς και του Έργου των Εκπαιδευτικών που εκτιμάται ότι θα συμβάλλει στην ολοκλήρωση του έργου όλων.
Τα βασικά σημεία της εγκυκλίου είναι τα εξής :
* Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου από τον εκπαιδευτικό είναι ανώνυμη και κανένα στοιχείο ταυτότητας του  δεν θα καταγράφεται.
* Για τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου απαιτείται η χρήση ειδικού,  κλειδάριθμου, ο οποίος παράγεται με τυχαίο τρόπο, και  τον οποίο κάθε εκπαιδευτικός μπορεί να παραλάβει από το σχολείο που υπηρετεί.
* Σε περίπτωση που ο εκπαιδευτικός υπηρετεί στην Κεντρική Υπηρεσία (Κ.Υ.) του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. θα παραλάβει τον κλειδάριθμο  από το γραφείο 0102 (ώρες 09:00-13:00).
* Αν υπηρετεί σε Φορέα Εκπαίδευσης, τότε θα παραλάβει τον κλειδάριθμο από την πλησιέστερη στον Φορέα Διεύθυνση Εκπαίδευσης.
* Οι  κλειδάριθμοι αυτοί τονίζεται ότι παράγονται με τυχαίο τρόπο και δεν σχετίζονται ούτε με το σχολείο, ούτε με τον κάθε εκπαιδευτικό ξεχωριστά.
* Οι Διευθυντές των σχολείων, οι Διευθυντές Εκπαίδευσης και το αρμόδιο γραφείο της Κ.Υ. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. εντέλλονται να  φροντίσουν για την έγκαιρη παραγωγή των κλειδάριθμων και για την ανώνυμη  διανομή τους στους εκπαιδευτικούς.
*Η παραγωγή των κλειδάριθμων γίνεται με τη χρήση της ειδικής εφαρμογής που βρίσκεται στη διεύθυνση  http://evaluation.minedu.gov.gr/tokens.
* Η πρόσβαση στην εφαρμογή γίνεται με τον κωδικό ΠΣΔ του σχολείου.
* Το  πλήθος των κλειδάριθμων που μπορεί να παραχθεί είναι ίσος με το πλήθος των εκπαιδευτικών του κάθε σχολείου, έτσι όπως έχει δηλωθεί στο «Σύστημα Καταγραφής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας - e-survey».
* Αποκλειστικά και μόνο για να καλυφθεί το ενδεχόμενο καταστροφής η απώλειας
κλειδαρίθμων, θα παραχθεί -ως   περιθώριο ασφαλείας – ένα  επιπλέον ποσοστό (20%
*Στην Κ.Υ. του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. και στις κατά τόπους Διευθύνσεις θα παραχθεί ικανοποιητικός αριθμός κλειδάριθμων, ώστε να καλυφθεί το πλήθος των εκπαιδευτικών που υπηρετούν.
* Διευκρινίζεται ότι εκτυπώνονται οκτώ (8) κλειδάριθμοι σε κάθε φύλλο Α4, οι οποίοι στη συνέχεια πρέπει να κοπούν και να μοιραστούν στους εκπαιδευτικούς.

Όπως επισημάνθηκε  και στη χθεσινή ανακοίνωση του Υπουργείου,  προκειμένου να διαμορφωθεί μια ολοκληρωμένη εικόνα για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, είναι αναγκαίο να απαντηθούν από τους εκπαιδευτικούς οι ερωτήσεις στο σύνολό τους.

Η περίοδος συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου ξεκίνησε ήδη από τα ξημερώματα της  Τρίτης, 02.10.2012 ( ώρα 00.00  ) και ολοκληρώνεται την Τρίτη 09.10.2012 ( ώρα 23.59) .

Αν υπάρξουν  απορίες τεχνικής φύσεως σχετικά με τη διαδικασία παραγωγής κλειδάριθμων, μπορούν να αποστέλλονται από τους Διευθυντές στους διαχειριστές της εφαρμογής, μέσω email στη διεύθυνση evaluation@sch.gr.

Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να επικοινωνούν με το helpdesk του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου στο τηλ. 801-11-801-81, τις ώρες 09:00 -17:00.
Για να κατεβάσετε το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ

Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δ.Ε. σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ για το σχολικό έτος 2012-2013

Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου καθώς και του Έργου των Εκπαιδευτικών

Δελτίο Τύπου
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων – Πολιτισμού και Αθλητισμού με τελικό σκοπό τη βελτίωση και την ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης, αξιοποιεί την εμπειρία των παραγόντων που διαμορφώνουν την εκπαιδευτική πραγματικότητα.
Η προσπάθεια αυτή προϋποθέτει την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, διαδικασία που εφαρμόζεται στις περισσότερες χώρες (χώρες Ευρωπαϊκής Ένωσης κτλ).
Ήδη έχει συγκροτηθεί και λειτουργεί Eπιτροπή Eιδικών για τη διατύπωση βασικών αρχών και συγκεκριμένου πλαισίου για την αξιολόγηση.
Το Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. πιστεύει ότι, για τη θεσμοθέτηση του καλύτερου δυνατού πλαισίου αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου, είναι ιδιαίτερα χρήσιμες τόσο οι γνώμες όσο και οι προτάσεις των εκπαιδευτικών.
Γι΄ αυτόν τον λόγο καλεί την εκπαιδευτική κοινότητα να καταθέσει τις απόψεις της και να συνεισφέρει ενεργά, απαντώντας σε ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο.
Επισημαίνεται ότι:
  • Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου είναι ανώνυμη.
  • Προκειμένου να διαμορφωθεί μια ολοκληρωμένη εικόνα για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, είναι αναγκαίο να απαντηθούν οι ερωτήσεις στο σύνολό τους.
  • Το ερωτηματολόγιο βρίσκεται αναρτημένο στη διεύθυνση http://evaluation.minedu.gov.gr και συνοδεύεται από σχετικές οδηγίες για τη συμπλήρωσή και την αποστολή του.
  • Η περίοδος συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου ξεκινά την Τρίτη, 02.10.2012, ώρα 00.00 και ολοκληρώνεται την Τρίτη 09.10.2012, ώρα 23.59.
Για να δείτε το ερωτηματολόγιο πατήστε εδώ
Για να κατεβάσετε το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ

Προσλήψεις Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής, ΠΕ16.01-Μουσικής και ΠΕ19-20-Πληροφορικής στα Δημοτικά Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.


Δελτίο Τύπου   
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού ανακοινώνει ότι, για το σχολικό έτος 2012-2013, προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές:
 216 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής
  • 282 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ16.01-Μουσικής και
  • 287 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ19 & ΠΕ20-Πληροφορικής.
Οι προσλήψεις των εκπαιδευτικών, που θα τοποθετηθούν στα Δημοτικά Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους για τη διδασκαλία της Φυσικής Αγωγής, της Μουσικής και της Πληροφορικής πραγματοποιούνται στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων:
  • «Στήριξη των Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα - ΑΠ1»
  • «Στήριξη των Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα - ΑΠ2»
  • «Στήριξη των Σχο-λείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα - ΑΠ3» του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, για ανάληψη υπηρεσίας από την Τρίτη 2 Οκτωβρίου έως και την Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012.

Σημειώνεται ότι ως ημερομηνία πρόσληψης των προσωρινών αναπληρωτών λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας στην οικεία Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ
Για τον πίνακα ΠΕ11 πατήστε εδώ
Για τον πίνακα ΠΕ16 πατήστε εδώ
Για τον πίνακα ΠΕ19-20 πατήστε εδώ 

Προσλήψεις αναπληρωτών κλάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

Δελτίο Τύπου
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού ανακοινώνει την πρόσληψη τριακοσίων ενενήντα δύο (392) αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ κλάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για την κάλυψη των λειτουργικών κενών σε δομές της Ειδικής Αγωγής για το σχολικό έτος 2012-2013.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις αντίστοιχες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας ή  Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από την Τρίτη 02-10-2012 έως και την Πέμπτη  04-10-2012.
Ως ημερομηνία πρόσληψης των προσωρινών αναπληρωτών λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας ή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Οι πίνακες των ονομάτων είναι αναρτημένοι στην ιστοσελίδα του Υπουργείου www.minedu.gov.gr
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ
Για τον πίνακα πατήστε εδώ

Ξεκινά η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Από TO BHMA
Δημοσιευμένο Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012
Καλούνται να συμπληρώσουν ειδικό ερωτηματολόγιο που έχει καταρτίσει το υπουργείο Παιδείας
Ξεκινά η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
Από την Τρίτη θα ξεκινήσει η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών η οποία θα διαρκέσει μία εβδομάδα.
Με τη συμπλήρωση ειδικού ερωτηματολογίου ξεκινάει από το υπουργείο Παιδείας η διαδικασία της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Το ερωτηματολόγιο έχει ήδη ολοκληρωθεί από το υπουργείο Παιδείας, η ηγεσία του οποίου περιμένει και τις απαντήσεις χιλιάδων εκπαιδευτικών.
Το κλειδί στην  σχετική διαδικασία  αποτελεί το πόρισμα της ειδικής επιτροπής που έχει ορίσει ο υπουργός Παιδείας κ. Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος, προκειμένου να καταθέσει προτάσεις για τον τρόπο που θα γίνει η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και το αν αυτή θα συνδεθεί με την επαγγελματική εξέλιξη τους.
Το υπουργείο Παιδείας σε ανακοίνωσή του αναφέρει ότι «για τη θεσμοθέτηση του καλύτερου δυνατού πλαισίου αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου, είναι ιδιαίτερα χρήσιμες τόσο οι γνώμες όσο και οι προτάσεις των εκπαιδευτικών».
Γι΄ αυτόν τον λόγο καλεί την εκπαιδευτική κοινότητα να καταθέσει τις απόψεις της και να συνεισφέρει ενεργά, απαντώντας στο ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο.
Όπως έγινε γνωστό:
- Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου είναι ανώνυμη.
- Προκειμένου να διαμορφωθεί μια ολοκληρωμένη εικόνα για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, είναι αναγκαίο να απαντηθούν οι ερωτήσεις στο σύνολό τους.
- Το ερωτηματολόγιο βρίσκεται αναρτημένο στη διεύθυνση http://evaluation.minedu.gov.gr/ και συνοδεύεται από σχετικές οδηγίες για τη συμπλήρωσή και την αποστολή του.
- Η περίοδος συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου ξεκινά την Τρίτη, 02.10.2012, ώρα 00.00 και ολοκληρώνεται την Τρίτη 09.10.2012, ώρα 23.59.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ: Η πρόταση των Σχολικών Συμβούλων

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Την ευθύνη της συστηματικής περιοδικής επιμόρφωσης για όλους τους εκπαιδευτικούς καθώς και για όσους αξιολογούμενους εκπαιδευτικούς κρίνεται αναγκαίο, ζητούν να αναλάβουν οι σχολικοί Σύμβουλοι με σημερινή ανακοίνωση τα Πανελλήνιας Ενωσης Σχολικών Συμβούλων, ο πρόεδρος της οποίας -καθώς και ένα μέλος του ΔΣ-είναι μέλος της Επιτροπής του υπουργείου Παιδείας που θα συντάξει το Προεδρικό Διάταγμα , βάσει του οποίου θα αξιολογηθούν οι καθηγητές και δάσκαλοι.
Οι Σχολικοί Σύμβουλοι προτείνουν επίσης «να υπάρχει δυνατότητα προσφυγής του αξιολογούμενου σε περίπτωση που θεωρεί ότι η αξιολογική έκθεση τον αδικεί και γι'αυτό απαιτείται η θέσπιση οργάνων εκδίκασης ενστάσεων των αξιολογούμενων. Ειδικότερα η ανακοίνωση της ΠΕΣΣ , έχει ως εξής:

«Πράσινο φως» στη χορήγηση προσωπικών δεδομένων εκπαιδευτικών σε συναδέλφους τους για δικαστική χρήση

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων με απόφαση που εξέδωσε παρέχει στο υπουργείο Παιδείας, την άδεια να διαβιβάσει σε εκπαιδευτικό τα ζητηθέντα από την ίδια ευαίσθητα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που περιέχονται στα δικαιολογητικά, τα οποία κατέθεσαν συγκεκριμένοι συνυποψήφιοί της
στην διαδικασία πλήρωσης θέσεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής (ΣΜΕΑ) ειδικότητας φυσικής αγωγής (κλάδος ΠΕ 11.01). Το υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με την απόφαση, υποχρεούται, να χορηγήσει, επίσης, στην αιτούσα τρίτη βεβαίωση, στην οποία θα αναγράφεται ότι τα αντίγραφα εγγράφων της χορηγούνται προκειμένου να προσκομιστούν αποκλειστικά ενώπιον των αρμόδιων δικαστηρίων και διοικητικών αρχών για τον ως άνω προβαλλόμενο από την ίδια σκοπό της άσκησης και υπεράσπισης των δικαιωμάτων της.
 Το υπουργείο Παιδείας. Ως υπεύθυνος επεξεργασίας, υποχρεούται να ενημερώσει τους συγκεκριμένους συνυποψηφίους της, πριν από τη διαβίβαση των επίμαχων απλών και ευαίσθητων δεδομένων τους .