Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Σχετικά με την αναγνώριση της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών και μετά τις 30/6/2010



              Αθήνα, 25 Ιανουαρίου 2013

        
d.mpratis@gmail.com                             
http://www.mpratis.gr                            
τηλ. 6974750402 – 2103312790
2103442884               
fax: 2103246893               


Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Τέσσερις μήνες, σχεδόν, έχουν περάσει από τη δέσμευση του Υπουργού Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλου προς τη ΔΟΕ, ότι με νομοθετική ρύθμιση που θα κατατεθεί στη Βουλή, θα αναγνωρισθεί η προϋπηρεσία των αναπληρωτών και μετά τις 30/6/2010, και ακόμη δεν έχει γίνει απολύτως τίποτε.
Όπως έχω επισημάνει, πολλές φορές, η διάταξη που υπάρχει στο άρθρο  9 παρ.2 του Ν.3848/2010 η οποία προβλέπει «…"... Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών που ισχύουν κατά τη δημοσίευση του νόμου αυτού στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως παύουν να τροφοδοτούνται με νέα στοιχεία προϋπηρεσίας από την 1η Ιουλίου 2010 και ισχύουν μέχρι την κατάρτιση των πινάκων που προβλέπονται στο άρθρο 3...», δημιουργεί τεράστιες αδικίες, αφού συνάδελφοι μας αναπληρωτές και ωρομίσθιοι που εργάστηκαν μετά την 1η Ιουλίου 2010 και μέχρι σήμερα κατατάσσονται στους πίνακες αναπληρωτών, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η προϋπηρεσία από 1/7/2010. Ουσιαστικά, δηλαδή, η προϋπηρεσία χάνεται και υπολογίζεται (ελάχιστα) μόνο μετά τον πρώτο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Παρατηρείται έτσι το φαινόμενο οι συνάδελφοί μας που αποδέχτηκαν το διορισμό τους και πήγαν σε όλες τις άκρες της χώρας να έχουν (πολλές φορές) χαμηλότερη σειρά στον πίνακα από άλλους που δεν αποδέχτηκαν το διορισμό τους ή δεν έχουν προϋπηρεσία. Ο πλήρης δηλαδή παραλογισμός του συστήματος διορισμών.
Επειδή μέχρι τον Ιούνιο του 2013, που θα συνταχθούν οι νέοι πίνακες των αναπληρωτών, ο χρόνος είναι λίγος, υπάρχει η ανάγκη να κατατεθεί και να ψηφισθεί από τη Βουλή, άμεσα, η νομοθετική ρύθμιση, έτσι ώστε να ληφθεί υπόψη η συνολική προϋπηρεσία των συναδέλφων κατά τη σύνταξη των νέων πινάκων των αναπληρωτών του 2013-14. 

Δημήτρης Μπράτης  

Ορειβατικός Σύλλογος Ιωαννίνων

Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 27 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2013

ΔΡΙΣΚΟΣ - ΜΙΤΣΙΚΕΛΙ (1.810μ) - ΛΙΓΚΙΑΔΕΣ, (ΔΙΑΣΧΙΣΗ), (Γ)

Ώρες πορείας: 8
Αρχηγός: Σωκράτης Γούλας
Αναχώρηση: 8:00 π.μ. [Από την Περιφέρεια Ηπείρου]

Απαιτείται κατάλληλος ορειβατικός εξοπλισμός: ορειβατικά παπούτσια, αντιανεμικό-αδιάβροχο, μπατόν, ρουχισμός κατάλληλος για την εποχή καθώς και δεύτερη αλλαξιά ρούχων,απαραίτητα γκέτες, προαιρετικά κραμπόν, πιολέ.

Πληροφορίες & δηλώσεις συμμετοχής στα Γραφεία του Συλλόγου,
Σμύρνης 15  καθημερινά 7-9μμ. τηλ & fax.: 26510-22138

Έκθεση ζωγραφικής


Η έκθεση ζωγραφικής του συναδέλφου εκπαιδευτικού των εικαστικών από το 3ο ΔΣ Μαρμάρων Νίκου Μάντζιου, που γίνεται στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου, έχει ξεκινήσει στις 14 Ιανουαρίου και θα διαρκέσει μέχρι και την Κυριακή 27 Ιανουαρίου.
Ώρες επίσκεψης 11-1 πμ. και 6-9 μμ.
Το Πνευματικό κέντρο θα είναι ανοιχτό και το Σαββατοκύριακο.

Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Δήμος Ιωαννιτών: πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου

Ημερομηνία: 23/01/2013
Θέμα: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

Για την πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου

Ο Δήμος Ιωαννιτών ύστερα από την υπ’ αριθ. 800/2012 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, και την αριθ. 76903/16201/27-12-2012 εγκριτική   της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου-Δυτικής Μακεδονίας, ανακοινώνει ότι θα προσλάβει προσωπικό  με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικού αριθμού  πέντε (5) ατόμων, προς κάλυψη των αναγκών των υπηρεσιών του για τις εξής κατά αριθμό ατόμων, ειδικότητες, με τα αντίστοιχα ειδικά τυπικά προσόντα  και την αντίστοιχη χρονική περίοδο:

Έκθεση Σχολικών και Εξωσχολικών Εκπαιδευτικών Περιοδικών


Συμπληρωματική εγκύκλιος μεταθέσεων εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης το σχολικό έτος 2012-13

Για να κατεβάσετε το σχετικό έγγραφο πατήστε εδώ.

Ανάκληση της απόφασης κατάργησης της ελεύθερης εισόδου εκπαιδευτικών σε Αρχαιολογικούς χώρους και Μουσεία



Αρ. Πρωτ:1840
Αθήνα 24/1/2013

Προς
1. Τον Υπουργό Παιδείας και Πολιτισμού
κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο
2 Τον Αναπληρωτή Υπουργό Πολιτισμού
κ. Κωνσταντίνο Τζαβάρα
3. Τον Υφυπουργό Παιδείας
κ. Θεόδωρο Παπαθεοδώρου
Κοιν:
1. Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Π.Ε.
2. ΜΜΕ


Θέμα : Ανάκληση της απόφασης κατάργησης της ελεύθερης εισόδου εκπαιδευτικών σε Αρχαιολογικούς χώρους και Μουσεία

Κύριε Υπουργέ
Κύριε Αναπληρωτή Υπουργέ
Κύριε Υφυπουργέ

Την περίοδο της Υπηρεσιακής Κυβέρνησης, το καλοκαίρι του 2012, με Κ.Υ.Α., που συνυπογράφουν οι Υπουργοί Οικονομικών και Πολιτισμού-Τουρισμού,  κ.κ. Γιώργος  Ζανιάς και Τατιάνα Καραπαναγιώτη (ΦΕΚ 1945, τεύχος Β΄, 15 Ιουνίου 2012) καταργήθηκε το δικαίωμα ελεύθερης εισόδου των εκπαιδευτικών σε Αρχαιολογικούς χώρους, σε Μνημεία και σε Μουσεία που ανήκουν στο Δημόσιο.
Με την απόφαση αυτή δικαίωμα ελεύθερης εισόδου έχουν πολλές κατηγορίες πολιτών (και ορθά) όπως: οι αστυνομικοί, οι δημοσιογράφοι, οι υπάλληλοι του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού, τα μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων και οι Διευθυντές των ΝΠΔΔ και ΝΠΙΔ που εποπτεύονται από το Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού, οι πτυχιούχοι Αρχαιολογικών και Ιστορικών Τμημάτων Φιλοσοφικών Σχολών, καθώς και των Σχολών Αρχιτεκτονικής, οι πτυχιούχοι Μουσειακών Σπουδών των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, οι Διευθυντές και τα μέλη των Ξένων Αρχαιολογικών Σχολών στην Ελλάδα, οι συνταξιούχοι υπάλληλοι του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού, και του Ταμείου Διαχείρισης, οι υπάλληλοι των εποπτευομένων από το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού Ιδιωτικών Αρχαιολογικών Μουσείων, κ. ά. Από τον κατάλογο αυτό είναι χαρακτηριστική η απουσία των εκπαιδευτικών.


Κύριε Υπουργέ
Κύριε Αναπληρωτή Υπουργέ
Κύριε Υφυπουργέ
Στην Ελλάδα της κρίσης και των μνημονίων ο έλληνες εκπαιδευτικοί στερούνται ακόμη και του «προνομίου» της ελεύθερης πρόσβασης στα Μνημεία και τους Αρχαιολογικούς χώρους της πατρίδας τους παρά το γεγονός ότι καλούνται να διδάξουν την Ιστορία και τον Πολιτισμό μας στους νέους πολίτες αυτής της χώρας. Για την κατάργηση μάλιστα του συγκεκριμένου «προνομίου», γίνεται μεταξύ άλλων επίκληση του νόμου «Για την προστασία των Αρχαιοτήτων και εν γένει της Πολιτιστικής Κληρονομιάς». Είναι προσβολή στον πολιτισμό και την ιστορία της πατρίδας μας η στέρηση του δικαιώματος της δωρεάν εισόδου των εκπαιδευτικών στους χώρους της ιστορικής και πολιτισμικής μας κληρονομιάς, όταν μάλιστα έχουν το δικαίωμα αυτό (με την επίδειξη της «Ταυτότητας  εκπαιδευτικού») σε αντίστοιχους χώρους  στο εξωτερικό, όπου προφανώς η εκπαίδευση και οι λειτουργοί της αντιμετωπίζονται με μεγαλύτερη σοβαρότητα και τον απαραίτητο σεβασμό. 
Κύριε Υπουργέ
         Στις συναντήσεις που είχατε με το Δ.Σ. της Ομοσπονδίας μας από τον Ιούλιο του 2012, είχατε ανακοινώσει την ανάκληση της απαράδεκτης και αντιεκπαιδευτικής αυτής διάταξης και είχατε δεσμευτεί ότι θα προχωρήσετε στις απαραίτητες κινήσεις για την αποκατάσταση του δικαιώματος των εκπαιδευτικών για ελεύθερη είσοδο στα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους ωστόσο μέχρι και σήμερα, ανάκληση της συγκεκριμένης υπουργικής απόφασης δεν έχει υπάρξει με αποτέλεσμα, μεταξύ άλλων, οι αντίστοιχες υπηρεσίες να αρνούνται την έκδοση καρτών ελεύθερης εισόδου σε μέλη μας.
Σας καλούμε να τηρήσετε τις δεσμεύσεις σας και να ανακαλέσετε τις άδικες και αντιεκπαιδευτικές αποφάσεις που στερούν από τους εκπαιδευτικούς το δικαίωμα στην ελεύθερη είσοδο σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους. Σας καλούμε επίσης να δοθεί στους εκπαιδευτικούς το δικαίωμα να χρησιμοποιούν ως κάρτα ελευθέρας εισόδου και την «Ταυτότητα Εκπαιδευτικού» της Δ.Ο.Ε., που πιστοποιεί την εκπαιδευτική ιδιότητα, χωρίς να απαιτούνται άλλες γραφειοκρατικές διαδικασίες.
Σημείωση: Η συγκεκριμένη «Ταυτότητα Εκπαιδευτικού», αναγράφει όλα τα στοιχεία  του εκπαιδευτικού (ονοματεπώνυμο, πατρώνυμο, ΦΕΚ διορισμού, υπηρεσία που υπηρετεί, ειδικότητα, κ.ά.) θεωρείται και υπογράφεται από τον Προϊστάμενο της Υπηρεσίας  και τον Πρόεδρο του Συλλόγου. Όλα τα στοιχεία αναγράφονται στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα, ισχύει για διετία και αναγνωρίζετε σε όλες τις χώρες του κόσμου, εκτός της Ελλάδας.


Συμβολική πρωτοβουλία Π.Ο.Ε.Δ. – Δ.Ο.Ε. για τη στήριξη μαθητών που αντιμετωπίζουν πρόβλημα υποσιτισμού



ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗ
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
ΕΛΛΑΔΑΣ

ΠΑΓΚΥΠΡΙΑ

ΟΡΓΑΝΩΣΗ

ΕΛΛΗΝΩΝ

ΔΑΣΚΑΛΩΝ


           

Αθήνα 24/1/2013

Προς
Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
σε Ελλάδα και Κύπρο
Μ.Μ.Ε.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Συμβολική πρωτοβουλία Π.Ο.Ε.Δ. – Δ.Ο.Ε.
για τη στήριξη μαθητών που
αντιμετωπίζουν πρόβλημα υποσιτισμού

Τα φαινόμενα υποσιτισμού μαθητών, ως αποτέλεσμα των ασκούμενων πολιτικών περικοπών και λιτότητας της Κυβέρνησης και της Τρόικας, πολλαπλασιάζονται καθημερινά. Τα φαινόμενα αυτά, δυστυχώς, παίρνουν δραματική μορφή κυρίως σε σχολεία όπου φοιτούν παιδιά λαϊκών οικογενειών και οικονομικών μεταναστών.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., με διακριτικότητα, έθεσε έγκαιρα και εξακολουθεί σε κάθε ευκαιρία να θέτει το θέμα στην ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας από το Δεκέμβρη του 2011 (εν τη γενέσει του) έως και σήμερα. Στόχος είναι η αναζήτηση λύσης, όχι στη λογική του εθελοντισμού και των φιλανθρωπικών οργανώσεων, αλλά στη θεσμική συνολική αντιμετώπισή του από τη συντεταγμένη Πολιτεία.
Δυστυχώς οι μέχρι τώρα ανακοινώσεις και δεσμεύσεις της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου είτε παραμένουν στα χαρτιά είτε παραπέμπουν την αντιμετώπισή του στην ελεήμονα διάθεση των φορέων.
            Τα Διοικητικά Συμβούλια της Παγκύπριας Οργάνωσης Ελλήνων Δασκάλων (Π.Ο.Ε.Δ.) και της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (Δ.Ο.Ε) προχώρησαν ένα βήμα παραπέρα. Συγκέντρωσαν το ποσό των 60.000 €, που εξοικονομήθηκε από το υστέρημα των Ελλήνων και Κυπρίων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς οι δυο Ομοσπονδίες δεν έχουν άλλα έσοδα πέρα από τις συνδρομές των εκπαιδευτικών που είναι μέλη τους,  και αποφάσισαν να προχωρήσουν στη συμβολική πράξη της κάλυψης, σε καθημερινή βάση, από σήμερα και μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους, του κολατσιού όλων των μαθητών συγκεκριμένων σχολείων, που προτάθηκαν από τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών του Λεκανοπεδίου και της Θεσσαλονίκης.
            Στόχος της δράσης αυτής των δύο Ομοσπονδιών  δεν ήταν η συνολική αντιμετώπιση του προβλήματος υποσιτισμού των μαθητών, αλλά η ανάδειξή του και η ευαισθητοποίηση της Κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας στην κατεύθυνση της θεσμικής επίλυσής του. Ταυτόχρονα αποδεικνύουμε ότι το οικονομικό κόστος  δεν μπορεί να είναι απαγορευτικό, για την Πολιτεία, ακόμη και την περίοδο των περικοπών. Οι δύο Ομοσπονδίες με το ποσό των 60.000€ θα καλύψουν το σύνολο των μαθητών στα 5 επιλεγμένα σχολεία, δηλαδή σε περίπου 800 μαθητές, σε περιοχές που μαστίζονται από την ανεργία. Τα σχολεία βρίσκονται: στο κέντρο της Αθήνας, στην περιοχή του Μενιδίου, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, στην Πολίχνη και στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης. Επίσης θα ενισχυθούν οικονομικά οι δράσεις, ανάλογου περιεχομένου, που ήδη είναι σε εξέλιξη από τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Κερατσινίου, Δυτικής Θεσσαλονίκης και Α΄ Αθήνας.
Η υλοποίηση των δράσεων  ξεκίνησε την εβδομάδα από 14-18 Ιανουαρίου 2013 και θα ολοκληρωθεί στο τέλος του διδακτικού έτους, τον Ιούνιο του 2013.
Αξίζει να σημειωθεί ότι καθημερινά οι εκπαιδευτικοί «αθόρυβα», διακριτικά και ουσιαστικά στηρίζουν μαθητές τους που αντιμετωπίζουν το φαινόμενο του υποσιτισμού.
Με την ενέργεια αυτή, τα Δ.Σ της Π.Ο.Ε.Δ. και της Δ.Ο.Ε. προτρέπουν τη συντεταγμένη Πολιτεία να βρει λύση και να αντιμετωπίσει συνολικά το δύσκολο αλλά υπαρκτό θέμα. Να παρέμβει ουσιαστικά στα παιδιά – μαθητές των περιοχών που έχουν ανάγκη δείχνοντας το ανθρώπινο πρόσωπο της πολιτείας.
Για τα Διοικητικά Συμβούλια των Ομοσπονδιών
Φίλιος Φυλακτού                                                                  Κομνηνός Μαντάς


Πρόεδρος Π.Ο.Ε.Δ.                                                                  Πρόεδρος Δ.Ο.E.

Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

Οι πανεπιστημιακές σπουδές χαρίζουν χρόνια ζωής

ΟΚΤΩ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΡΕΣ, 4 ΣΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ

Οι πανεπιστημιακές σπουδές δεν προσφέρουν μόνο γνώσεις και εφόδια για την αγορά εργασίας, αλλά και περισσότερα χρόνια ζωής. Αυτό υποστηρίζει μελέτη του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) σύμφωνα με την οποία οι άνδρες επιστήμονες κερδίζουν οκτώ χρόνια ζωής και οι γυναίκες τέσσερα.

Οι πανεπιστημιακές σπουδές χαρίζουν χρόνια ζωής
Το προσδόκιμο ζωής στην Ευρώπη είναι υψηλότερο για το γυναικείο φύλο. Οι γυναίκες ζουν κατά μέσο όρο 83 χρόνια έναντι 77 των ανδρών. Σύμφωνα με τη μελέτη, ένας άνδρας 30 ετών με σπουδές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση έχει μπροστά του άλλα 51 χρόνια ζωής έναντι 43 που έχει ένας άνδρας χωρίς πανεπιστημιακό πτυχίο.
Η διαφορά είναι μεγαλύτερη στις χώρες της Κεντρικής Ευρώπης. Στην Τσεχία, για παράδειγμα, οι πτυχιούχοι ζουν 17 χρόνια περισσότερο κατά μέσο όρο από τους μη πτυχιούχους. Στην Πορτογαλία, αντίθετα, η διαφορά είναι μόλις τρία χρόνια. Οι ειδικοί του ΟΟΣΑ κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι οι σπουδές προσφέρουν επίσης καλύτερη υγεία, ωθούν σε μεγαλύτερη συμμετοχή στα κοινά, αυξάνουν το ενδιαφέρον για την πολιτική και τη συμμετοχή στις εκλογές.
Οι πτυχιούχοι δηλώνουν επίσης πιο ικανοποιημένοι από τη ζωή τους. Κι εδώ, πάντως, υπάρχουν διαφορές ανάλογα με τη γεωγραφική ζώνη. Ενώ στη Δανία το επίπεδο ικανοποίησης φτάνει το 90%, στην Τσεχία κυμαίνεται από 30% έως 80% ανάλογα με το επίπεδο σπουδών. Μικρότερο είναι το χάσμα στον ευρωπαϊκό νότο. Στην Ισπανία, για παράδειγμα, οι ερωτηθέντες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δηλώνουν ικανοποιημένοι από τη ζωή τους σε ποσοστό 70%, ενώ της τριτοβάθμιας σε ποσοστό 90%.

Αντιδράσεις από τη ΔΟΕ και την ΟΛΜΕ για την αξιολόγηση


acilogisi 
Σε τροχιά κινητοποιήσεων βρίσκονται οι ομοσπονδίες ΟΛΜΕ και ΔΟΕ μετά τη δημοσιοποίηση του σχεδίου προεδρικού διατάγματος για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Και αυτό διότι «το υπουργείο Παιδείας δεν έκανε βήμα από το αρχικό κείμενο διαβούλευσης» όπως τόνισε χθες στην «Κ» ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ Ν. Παπαχρήστος. Ανάλογη είναι η αντίδραση της ΔΟΕ.
Ειδικότερα, την Κυριακή ο υπ. Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος έστειλε στις ομοσπονδίες των εκπαιδευτικών το σχέδιο Π.Δ., που συντάχθηκε στο πλαίσιο των νόμων 4024/2011και 4072/2012. Το σχέδιο βασίστηκε στις προτάσεις ειδικής ομάδας εργασίας που είχε συσταθεί για τον λόγο αυτό και δεν διαφοροποιείται ουσιαστικά. Ενδεικτικά, το έργο των εκπαιδευτικών θα αξιολογείται σε πέντε πεδία (Εκπαιδευτικό Περιβάλλον – Προετοιμασία Διδασκαλίας – Διδασκαλία – Υπηρεσιακή Συνέπεια και Επάρκεια – Τυπικά Προσόντα), η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα είναι ετήσια (κατ’ έτος ή κάθε δύο χρόνια) και περιοδική (κάθε τέσσερα χρόνια) ανάλογα με τα κριτήρια, η βαθμολογική βάση θα είναι στους 31 βαθμούς. Συγκεκριμένα, η κλίμακα είναι η εξής: ελλιπής έως 30 βαθμοί, επαρκής 31-60 βαθμοί, πολύ καλός 61-80 βαθμοί και εξαιρετικός 81-100 βαθμοί. Εάν κάποιος εκπαιδευτικός κριθεί «ελλιπής» θα πρέπει να παρακολουθήσει ενισχυτικό πρόγραμμα επιμόρφωσης και να αξιολογηθεί εκ νέου το επόμενο έτος. Οι «επαρκείς» θα προάγονται, ενώ όσοι βαθμολογούνται με «πολύ καλά» ή «εξαιρετικά» θα πριμοδοτούνται εάν θέλουν να θέσουν υποψηφιότητα για θέση στελέχους.
«Από την πρώτη ανάγνωση του Π.Δ. προκύπτει ότι δεν έχουν αλλάξει οι σχετικές ρυθμίσεις και άρα οι βασικές ενστάσεις της ΟΛΜΕ παραμένουν. Ουσιαστικά, καθιερώνεται η σύνδεση της μισθολογικής και βαθμολογικής εξέλιξης με την αξιολόγηση, καθώς και η θέσπιση ποσοστώσεων στις προαγωγές. Ενδεικτικά, από τον τρίτο προς τον δεύτερο βαθμό το 40ο/ο προς κρίση εκπαιδευτικών κόβεται» είπε στην «Κ» ο κ. Παπαχρήστος από την ΟΛΜΕ, το Δ.Σ. της οποίας θα συνεδριάσει σήμερα για το θέμα. «Πώς θα πάμε σε αξιολόγηση με τέτοιους όρους; Για παράδειγμα, με την ποσόστωση που βάζει το υπουργείο ουσιαστικά λέει ότι μόνο λίγοι συνάδελφοι -ανάλογα με το ύψος της ποσόστωσης- είναι άξιοι να προαχθούν» ανέφερε, από την πλευρά του, στην «Κ» ο γραμματέας της ΔΟΕ Στ. Πετράκης.

Εξομοιώνονται με τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Εξομοιώνονται με τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς, οι εκπαιδευτικοί, που τυγχάνουν γονείς δύο (2) αναπήρων τέκνων, με ποσοστό αναπηρίας 67% και, κατά συνέπεια, θα έχουν την ίδια αντιμετώπιση που ο ν. 3848/2010 (Α΄ 71) επιφυλάσσει στους πολύτεκνους.
Τα παραπάνω προβλέπει τροπολογία όπως ψηφίστηκε από τη Βουλή στο Πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, το οποίο χθες έγινε δεκτό κατά πλειοψηφία.