Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: 27 Μαΐου οι Πανελλαδικές-21 Μαΐου λήγουν τα μαθήματα-Εξετάζουμε το 10% - Διαγραφές αιώνιων φοιτητών-«Μαχαίρι» στις αποσπάσεις

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
 Στις 27 Μαΐου θα ξεκινήσουν οι Πανελλαδικές Εξετάσεις, ενώ  τα μαθήματα θα λήξουν στις 21 Μαΐου, ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Παιδείας , μιλώντας στον ΑΝΤ1 και στον δημοσιογράφο Γ. Παπαδάκη.
 Ο υπουργός Παιδείας ανακοίνωσε επίσης ότι
Α. Εξετάζει το αίτημα επέκτασης της δυνατότητας συμμετοχής στη διαδικασία του 10% για τους αποφοίτους του 2012.
Β.Οι φοιτητές που έχουν συμπληρώσει δεκαετία στο ΑΕΙ και είναι ανενεργοί θα διαγραφούν. Οι ανενεργοί επιβαρύνουν, εμμέσως τον έλληνα φορολογούμενο.
Γ. Εξετάζονται όλες οι ενστάσεις των φοιτητών για τις μετεγγραφές
Δ.Την άλλη εβδομάδα κατατίθεται, προς ψήφιση στη Βουλή, η τροπολογία για τους πολύτεκνους φοιτητές
Ε. Την άλλη εβδομάδα κατατίθεται, προς ψήφιση στη Βουλή, το Σχέδιο Νόμου για την Έρευνα και Τεχνολογία.
Ζ. Άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο τη Δευτέρα να απολυθούν οι 200 καθηγητές σε διαθεσιμότητα.
Η. Φέτος μειώσαμε τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών και στόχος μας είναι του χρόνου να μην υπάρξουν αποσπάσεις.
Ειδικότερα μεταξύ άλλων, ο υπουργός Παιδείας  δήλωσε τα εξής:
Για τη διαθεσιμότητα
«Αντιλαμβάνομαι την εύλογη αγωνία και οργή των εκπαιδευτικών που δεν επανατοποθετούνται και οδηγούνται στην απόλυση. Και κάνουμε μία ύστατη προσπάθεια, γιατί είπαμε από την αρχή ότι δεν περισσεύει κανένας εκπαιδευτικός.
Από την αρχή είπαμε επίσης ότι άλλο κινητικότητα και άλλο απολύσεις. Γιατί η κινητικότητα, ως μέτρο, μπορεί να είναι ευεργετικό, για την αναδιάρθρωση του Δημοσίου. Θα ήθελα, πάντως, να σας θυμίσω, ότι πριν από ένα χρόνο, μιλούσαν για 7.500 εκπαιδευτικούς, που έπρεπε να απολυθούν από το Υπουργείο Παιδείας.
Κάναμε αξιολόγηση των δομών μας, παρουσιάσαμε ένα στελεχιακό σχέδιο του Υπουργείου και πείσαμε την Τρόικα ότι, όχι μόνο δεν υπάρχουν αυτά τα νούμερα και δεν περισσεύει κανείς, αλλά και ότι μπορούμε να βάλουμε σε κινητικότητα – λόγω των μεταρρυθμίσεων που σχεδιάζουμε - γύρω στους 1800 ανθρώπους. Κάναμε επίσης περίπου 4500 μετατάξεις από την Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
Θα σας πω, λοιπόν, πού βρισκόμαστε σήμερα. Αρχικά, ήταν ένας αριθμός 2.500 εκπαιδευτικών που βρήκαν σε διαθεσιμότητα που με τις εξαιρέσεις  έφτασε στους  1850. Για τους 1600, ήδη έχουν βγει προσκλήσεις και τοποθετούνται.
Για να μην υπάρξει κανένα πρόβλημα με τους χρόνους, πέρασε και τροπολογία στη Βουλή, την περασμένη εβδομάδα, μέσα στο σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης, ώστε, εφόσον έχουν γίνει οι προσκλήσεις, όταν εξαντληθεί ο χρόνος, να μην χάσουν τη δουλειά τους.
Τώρα, έχουν μείνει 250 συνάδελφοι. Για τους 250 αυτούς εκπαιδευτικούς, εμείς, τον περασμένο μήνα, με Νομοσχέδιο που περάσαμε, δημιουργήσαμε κενές οργανικές θέσεις. Γιατί υπάρχουν πράγματι κενά. Στους χώρους της Μεταλυκειακής Εκπαίδευσης, στους χώρους της κατάρτισης, στις δομές του Υπουργείου Παιδείας.
Εκεί, λοιπόν, υπάρχει ένα θέμα γενικότερο, το οποίο αντιμετωπίζει η Κυβέρνηση στο σύνολό της και πρέπει να το δούμε, διότι η Κυβέρνηση βρίσκεται αυτή τη στιγμή και αντιμετωπίζει κάποιες δεσμεύσεις, που έγιναν από προηγούμενες Κυβερνήσεις, όσον αφορά ορισμένους αριθμούς διαθεσιμοτήτων, ορισμένους αριθμούς απολύσεων. Εκεί, λοιπόν, είναι ένα ζήτημα και ένα πρόβλημα, το οποίο αντιμετωπίζουμε».
Για την αξιολόγηση
«Για πρώτη φόρα, μετά από 32 χρόνια, άρχισε η αξιολόγηση. Το περασμένο Σαββατοκύριακο, επιμορφώσαμε τα επίπεδα διοίκησης των εκπαιδευτικών και η επιμόρφωση συνεχίζεται, για να  προχωρήσει η αξιολόγηση. Θα περίμενα από την ΟΛΜΕ να αγκαλιάσει την προσπάθεια της αξιολόγησης, όχι να σταθεί απέναντι.
Γιατί η αξιολόγηση, ήρθε να μας βοηθήσει όλους. Δηλαδή, να δούμε που υπάρχουν αδυναμίες στο εκπαιδευτικό μας σύστημα. Αν δεν το αξιολογήσεις, πώς θα καταλάβεις τι πρέπει να βελτιώσεις; Και να δούμε ποιοι συνάδελφοι θέλουν επιμόρφωση και πού και να μπορέσουμε να βελτιώσουμε  τα πράγματα. Δεν είναι ούτε τιμωρία - γιατί υπάρχει μια προπαγάνδα ότι η αξιολόγηση  συνδέεται με τιμωρία και απολύσεις. Γ’ αυτό υπάρχουν άλλες διαδικασίες. Υπάρχει πειθαρχικό δίκαιο».
Για τις αλλαγές στο Λύκειο και την Τράπεζα Θεμάτων
«Κάποιοι εκπαιδευτικοί δεν εξαντλούσαν τη διδακτέα ύλη, σπρώχνοντας τα παιδιά στα ιδιαίτερα και φροντιστήρια.  Εμείς τι λέμε τώρα; Έχοντας εξορθολογήσει τη διδακτέα ύλη, λέμε ότι ο καθηγητής θα έρχεται στις προαγωγικές εξετάσεις, θα βάζει δύο θέματα της επιλογής του και τα άλλα δύο θα προέρχονται από μια ψηφιοποιημένη Τράπεζα Θεμάτων.  Με αυτή την αλλαγή, αναγκάζονται οι πάντες να έχουν διδάξει όλη την ύλη. Αλλιώς μπορεί να εκτεθούν. Αφορά μόνον την εφετινή Α’ Λυκείου και όχι της εφετινές Πανελλαδικές ».
Για την Επαγγελματική Εκπαίδευση
«Έχουμε κάνει μια σημαντική μεταρρύθμιση, συνολικά στην Επαγγελματική Εκπαίδευση. Γιατί η Επαγγελματική Εκπαίδευση, τα τελευταία 30 χρόνια ήταν το αποπαίδι.  Όλοι θελαν να γίνουν γιατροί, δικηγόροι, να περάσουν στο Πανεπιστήμιο και να μπουν στο Δημόσιο. Αυτό τι αποτέλεσμα είχε; Να έχουμε πολίτες, οι οποίοι στερήθηκαν από δεξιότητες, με αποτέλεσμα, φυσικά, την ανεργία. 
Κάναμε, λοιπόν, μια συνολική μεταρρύθμιση, μαζέψαμε τα γνωστικά αντικείμενα στα ΤΕΙ, ώστε να είναι  γνωστικά αντικείμενα Τεχνολογικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, νέες ειδικότητες στα ΕΠΑΛ, τον 4ο χρόνο της Μαθητείας, μία συνολική τομή, για να μπορέσουν τα παιδιά να έχουν επιλογές στην Επαγγελματική Εκπαίδευση. Άλλωστε εφέτος διπλασιάστηκαν οι μαθητές των δημοσίων ΙΕΚ από 5500 χιλιάδες σε 12.000, ξεκινάμε τη λειτουργία των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης και αυτά αποδεικνύουν  ότι εμείς αναβαθμίσαμε την τεχνική εκπαίδευση και την επαγγελματική κατάρτιση».
Για την εισαγωγή των μαθητών από τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
«Υπήρχε μια ρύθμιση, ώστε οι πολύτεκνοι και οι τρίτεκνοι, να μπαίνουν σε επιπλέον θέσεις, με χαμηλότερους βαθμούς. Εμείς τι κάνουμε τώρα; Γιατί νομίζω, είναι δικαιότερο, γιατί  ανταγωνίζονται με όλους και παίρνουν ελεύθερα μετεγγραφή.  Κατατίθεται την επόμενη εβδομάδα, μέσα στο Νομοσχέδιο  του Υπουργείου, για την Έρευνα και την Τεχνολογία».
Για τη διαγραφή των αιώνιων φοιτητών
«Να δούμε πρώτα απ’ όλα, τι λέει ο νόμος: Λέει ότι αυτοί, οι οποίοι έχουν εισαχθεί πριν από το 2006 - δηλαδή κοντεύουν να συμπληρώσουν δεκαετία πια - και αν είναι ανενεργοί πρέπει μετά την εξεταστική του Σεπτεμβρίου έως το τέλος του 2014 να διαγραφούν.  
Σας θυμίζω ότι  τα τελευταία δύο χρόνια, εμείς νομοθετήσαμε αλλεπάλληλες εξεταστικές, για αυτούς που έχουν δυσκολίες να αποφοιτήσουν για να μπορέσουν σιγά σιγά, να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους, δίνοντας τα μαθήματα που τους απομένουν. Όμως οι αιώνιοι φοιτητές, οι πραγματικά αιώνιοι, δεν γίνεται να επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό, είναι θέμα τάξεως αλλά και κόστους».

ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ESOS
Το esos διαβίβασε στην εκπομπή του Γ. Παπαδάκη περισσότερες από 300 ερωτήσεις αναγνωστών μας.
Λόγω της στενότητας χρόνου ο δημοσιογράφος Γ. Παπαδάκης δεν ήταν δυνατόν να τις υποβάλει όλες. Ωστόσο  ο κ. Παπαδάκης παρέδωσε στον υπουργό Παιδείας , ολόκληρο το πακέτο των ερωτήσεων που οι αναγνώστες μας κατέθεσαν.

Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Κυριακές στο πανί: Ο Ηλίθιος (Hakuchi) Ακίρα Κουροσάβα

Κυριακές στο πανί
Ώρα προβολών: 8.30 μ.μ.
Πολιτιστικός Πολυχώρος «Δημήτρης Χατζής»
Είσοδος Ελεύθερη
Κυριακή 23 Μαρτίου
Ο Ηλίθιος (Hakuchi) Ακίρα Κουροσάβα, Ιαπωνία, 1951, 166
Ο ειδικός συνεργάτης του Πνευματικού Κέντρο, κινηματογραφιστής Παναγιώτης Κράββαρης αναφέρει σχετικά:
«Ο Καμέντα επιστρέφει στην πατρίδα του στο Χοκάιντο τελείως αλλαγμένος. Αφού καταδικάστηκε άδικα ως εγκληματίας πολέμου, στάλθηκε στο εκτελεστικό απόσπασμα για να του αποδοθεί χάρη τελευταία στιγμή: Αυτό το σοκ του προκαλεί συχνές επιληπτικές κρίσεις. Επίσης είναι πια ανίκανος να υποκρίνεται απέναντι στους άλλους, και μιλά ειλικρινά και καθαρά με τέτοιον τρόπο ώστε να θεωρείται ένας ηλίθιος (N. Megahey). Στο τραίνο συναντά τον Ακάμα, έναν πλούσιο κληρονόμο που είναι αποφασισμένος να διεκδικήσει την παλιά του αγάπη Ταέκο Νάσου, η οποία στην πραγματικότητα είναι μια παλλακίδα ενός πλουσίου μεσήλικα που προσπαθεί πια να την ξεφορτωθεί, προσφέροντάς την σε γάμο με αμοιβή. Ο ηλίθιος θα γοητευτεί από την Ταέκο βλέποντάς την σε μια φωτογραφία, και μέσα από συγκυρίες θα ξαναβρεθεί στο δρόμο της, και με την αφοπλιστική του αγνότητα που ξεκλειδώνει τις καρδιές των ανθρώπων γύρω του θα την κάνει να τον ερωτευτεί, προκαλώντας την έκπληξη των μνηστήρων.
Το ομώνυμο βιβλίο του Ντοστογιέφσκι μεταφέρεται στη μεταπολεμική χιονισμένη βόρεια Ιαπωνία, με βασικό χαρακτήρα έναν άνθρωπο που τον σημάδεψε ο πόλεμος και τον αποσύνθεσε στα βασικά ανθρώπινα χαρακτηριστικά (K. Miner). Η αρχική διάρκεια της ταινίας ήταν 4μιση ώρες, αλλά τα ιαπωνικά στούντιο υποχρέωσαν τον Κουροσάβα να αφαιρέσει 2 ώρες, και έτσι υπάρχει έντονα η αίσθηση των ασύνδετων μεταξύ τους σκηνών και των δυσνόητων χαρακτήρων».            

ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ: Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 23 ΜΑΡΤΙΟΥ 2014

Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ
23 ΜΑΡΤΙΟΥ 2014

ΤΟΜΑΡΟΣ 1.974μ

Δραμεσιοί - Μελιγγοί
(Α κατηγορία - Διάσχιση)
Ώρες πορείας: 5
Αρχηγοί: Κονιτσιώτη Αλίκη, Κάρκαλου Ελένη, Χάλα Άννα

Μελιγγοί - Τόμαρος Β' (1.816μ) - Δωδώνη
(Β κατηγορία - Διάσχιση)
Ώρες πορείας: 7
Αρχηγοί: Δημολιάτης Γιάνης, Μπίνας Δημήτρης

Κοπάνη - Τόμαρος Α' (1.974μ) - Μελιγγοί
(Γ κατηγορία - Διάσχιση)
Ώρες πορείας: 8
Αρχηγοί: Σκοπούλης Στέφανος, Μπούτζας Γιώργος, Γάκης Σπύρος

Εάν οι καιρικές συνθήκες είναι δυσμενείς αυξάνεται ο βαθμός δυσκολίας και η διαδρομή θα επανεκτιμηθεί επί τόπου. Εξοπλισμός: ορειβατικά παπούτσια, γκέτες, αντιανεμικό-αδιάβροχο, μπατόν. Ρουχισμός κατάλληλος για την εποχή καθώς και δεύτερη αλλαξιά ρούχων.  
Οι δηλώσεις συμμετοχής να γίνονται το συντομότερο δυνατό, τηρείται σειρά προτεραιότητας.
Αναχώρηση από Περιφέρεια Ηπείρου:
Κυριακή 07:30 π.μ.
Πληροφορίες  στα Γραφεία του Συλλόγου, Σμύρνης 15, 
καθημερινά 7-9 μ.μ. Τηλ & fax.: 26510-22138

Εκδηλώσεις για την επέτειο της Εθνικής Εορτής της 25ης Μαρτίου

Logo

Εκδηλώσεις για την επέτειο της Εθνικής Εορτής της 25ης Μαρτίου

Ύστερα από ερωτήματα που υποβάλλονται στην υπηρεσία μας σχετικά με τις εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται την παραμονή της Εθνικής Εορτής της 25ης Μαρτίου (24η Μαρτίου) σας γνωρίζουμε τα εξής:

  1. Σε όλα τα σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης πραγματοποιούνται εκδηλώσεις σύμφωνα με όσα προβλέπονται στα Προεδρικά Διατάγματα 200/1998 και 201/1998.
  2. Την παραμονή της Εθνικής Εορτής λειτουργεί και η Πρωινή Ζώνη του Ολοήμερου Προγράμματος
  3. Οι μαθητές που παρακολουθούν το Ολοήμερο Πρόγραμμα συμμετέχουν στις εκδηλώσεις του σχολείου και αποχωρούν με τους άλλους μαθητές.
  4. Η χρονική διάρκεια και ο τρόπος εορτασμού των εκδηλώσεων καθορίζονται από το Σύλλογο Διδασκόντων.
  5. Με ευθύνη του Διευθυντή και του Συλλόγου Διδασκόντων ειδοποιούνται οι γονείς και οι κηδεμόνες για την ώρα αποχώρησης των μαθητών από το σχολείο.
  6. Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες οι γονείς/κηδεμόνες δηλώσουν αδυναμία προσέλευσης, προκειμένου να παραλάβουν τα τέκνα τους στην συγκεκριμένη ώρα, ο Σύλλογος Διδασκόντων υποχρεούται να μεριμνήσει για την απασχόληση των μαθητών που ενδέχεται να παραμείνουν στο σχολείο μετά το πέρας των εκδηλώσεων.

ΔΟΕ: « Καταγραφή αποφάσεων των συλλόγων διδασκόντων για τη μη συγκρότηση των ομάδων εργασίας της αυτοαξιολόγησης»


Αρ. Πρωτ.731Αθήνα 20/3/2014
Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Θέμα: « Καταγραφή αποφάσεων των συλλόγων διδασκόντων για τη μη συγκρότηση των ομάδων εργασίας της αυτοαξιολόγησης»
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. χαιρετίζει όλους τους συναδέλφους που σ' όλη τη χώρα δίνουν τη μάχη ενάντια στην αυτοαξιολόγηση που συνδέεται με την αξιολόγηση - χειραγώγηση, τις απολύσεις και την κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών, σχολείων και μαθητών. Τους εκπαιδευτικούς που υπερασπίζονται τη δημόσια δωρεάν εκπαίδευση για όλα τα παιδιά.
Το πρώτο βήμα της καθολικής αντίδρασης του κλάδου εκφράστηκε με τη συλλογή των υπογραφών που έφτασε τις 58.560 υπογραφές και το 93% των ενεργών εκπαιδευτικών.
Αυτή την περίοδο προχωράμε στο δεύτερο αποφασιστικό βήμα αποτροπής της αυτοαξιολόγησης με τις συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων σε κάθε σχολείο και την καθολική απόρριψη συγκρότησης των ομάδων εργασίας για την εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί τους συναδέλφους να προχωρήσουν στις σχετικές συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων και με βάση το σχέδιο πρακτικού που έχουμε αποστείλει να απορρίψουν τη συγκρότηση των ομάδων εργασίας, αγνοώντας τις απειλές, την παραπληροφόρηση και τις μεθοδεύσεις.
Τα μηνύματα από όλη τη χώρα δείχνουν ότι εκφράζεται ένα πλειοψηφικό ρεύμα, ανάλογο σε όγκο με αυτού των υπογραφών, με αποφάσεις που απορρίπτουν τη συγκρότηση των ομάδων εργασίας. Αυτό πρέπει να μεγαλώσει και να αγκαλιάσει όλα τα σχολεία σε όλη τη χώρα.
Καλεί τους τοπικούς συλλόγους να καταγράψουν τις αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων και να ενημερώσουν τη Δ.Ο.Ε. προκειμένου να αποτυπώσει την εικόνα από όλη τη χώρα και να την ανακοινώσει στο επόμενο διάστημα, όπως έκανε και τη συγκέντρωση των υπογραφών, τον αριθμό των σχολικών μονάδων που έχουν αποφασίσει να μη συγκροτήσουν ομάδες εργασίας.
Επόμενο μεγάλο αγωνιστικό ραντεβού στη μάχη για την ακύρωση των σεμιναρίων για την ατομική αξιολόγηση των σχολικών συμβούλων την Παρασκευή 21/3, στις 2μμ στο Υπ. Παιδείας.
Να μη λείψει κανείς
Συλλογικά, αποφασιστικά, ενωμένα ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ

Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

Πρωτοφανείς "πειραματισμοί" με τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών

Πρωτοφανείς "πειραματισμοί" με τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Σύμφωνα με σημερινή ενημέρωση, σε πρωτοφανείς "πειραματισμούς" ετοιμάζεται να προχωρήσει το Υπουργείο Παιδείας, σχετικά με τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών του 2014.
Συγκεκριμένα θα εφαρμόσει μεν το ισχύον θεσμικό πλαίσιο για τις μεταθέσεις (μοριοδότηση κλπ), αλλά με βάση τα κενά που θα προκύψουν μέσα από το myschool, παρά την πρόβλεψη του άρθρου 4 του ΠΔ50/96 που αναφέρει ότι τα κενά καθορίζονται από την Κ.Υ. του Υπουργείου, με βάση τις εισηγήσεις των ΠΥΣΠΕ*. Οι εκπαιδευτικοί δηλαδή δεν θα δηλώνουν περιοχές μετάθεσης, αλλά απευθείας σχολικές μονάδες.
Κάτι τέτοιο είναι πέρα για πέρα παράνομο ,αφού το ΠΔ 50/96 είναι σαφές και στο άρθρο 12 παρ.3** αναφέρεται ότι οι εκπαιδευτικοί δηλώνουν μέχρι 15 περιοχές μετάθεσης. Πέρα όμως από την παρανομία υπάρχει και η ουσία. Γιατί πώς π.χ θα εμφανισθεί στο σύστημα το κενό εκπαιδευτικού που μετατίθεται, προκειμένου να δηλωθεί από άλλους ενδιαφερόμενους; Οι μεταθέσεις γίνονται σε δυο φάσεις, πρώτα από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ και μετά μέσα στο ίδιο ΠΥΣΠΕ, ακριβώς γι΄ αυτόν το λόγο.

Η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ πρέπει να παρέμβουν άμεσα και να ακυρώσουν αυτά τα σχέδια, που στην ουσία καταργούν το αντικειμενικό σύστημα των μεταθέσεων.

Δημήτρης Μπράτης

Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

Κινητοποιήσεις-Συλλαλητήρια 20 & 21 Μαρτίου στα Γιάννενα



ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΝΟΜΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Ταχ. Δ/νση: Αράπη 1A -  45332 ΙΩΑΝΝΙΝΑ
Τηλ. - FAX: 26510 78747
Ιστοσελίδα: www.syldnioa.gr

ΠΡΟΣ : Μέλη Συλλόγου
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Όλοι στις κινητοποιήσεις και στα συλλαλητήρια
Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014 στις 11:00 πμ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΥ (πρώην Νομαρχία)
&
Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014 στις 11:00 πμ
Ζωσιμαία Παιδαγωγική Ακαδημία
(Πανηπειρωτικό - Πανεκπαιδευτικό Συλλαλητήριο).


 

Αθήνα 4/2/2014
Προς
1. Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
2. Μ.Μ.Ε.

Θέμα: «Κήρυξη 3ωρης στάσης εργασίας την Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014 και συγκέντρωση στο Υπουργείο Παιδείας»

   Η νίκη του εκπαιδευτικού κινήματος με την ακύρωση του σεμιναρίου των στελεχών εκπαίδευσης το Σάββατο 15 Μαρτίου, ήταν μια μάχη που κερδήθηκε ενάντια στα σχέδια της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας για την επιβολή της αξιολόγησης - χειραγώγησης, της κατηγοριοποίησης των σχολείων και των απολύσεων. Ο δρόμος του αγώνα είναι ακόμα μακρύς και είναι απαραίτητη η συμμετοχή όλων μας.
  Την Παρασκευή 21 Μαρτίου  αρχίζουν τα σεμινάρια των σχολικών συμβούλων σε σχέση με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
  Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί τους συναδέλφους να συμμετέχουν μαζικά στη συγκέντρωση που οργανώνουν οι εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες την Παρασκευή 21 Μαρτίου στις 14.30 στο Υπουργείο Παιδείας ώστε να αποτραπεί κι αυτό το σεμινάριο της ντροπής.
  Για το σκοπό αυτό κηρύσσει 3ωρη στάση εργασίας, τις 3 τελευταίες ώρες του πρωινού και τις 3 πρώτες του απογευματινού κύκλου, για τη διευκόλυνση της συμμετοχής των συναδέλφων στη συγκέντρωση.

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ
ΑΚΥΡΩΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ

ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 21/3 ΣΤΙΣ 14:30
ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Από τη Δ.Ο.Ε.  

19-03-14 ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΗ ΘΕΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΕΤΡΑΕΤΟΥΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΣΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΩΣΙΜΑΙΑΣ ΣΧΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ypdvmth thumb other250 0ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΗ ΘΕΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΕΤΡΑΕΤΟΥΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΣΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΩΣΙΜΑΙΑΣ ΣΧΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Η Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) προβαίνει σε παράταση της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την πλήρωση θέσης διευθυντή τετραετούς θητείας στο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων μέχρι την Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

Ανακοίνωση για μη συγκρότηση των ομάδων εργασίας




  ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  
     ΝΟΜΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Ιωάννινα,   18/3/2014
Αρ. Πρωτ.: 92
Ταχ. Δ/νση: Αράπη 1A -  45332 ΙΩΑΝΝΙΝΑ
Τηλ. - FAX: 26510 78747
Ιστοσελίδα: www.syldnioa.gr

ΠΡΟΣ : Μέλη Συλλόγου




ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Για μη συγκρότηση των ομάδων εργασίας


Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου λαμβάνοντας υπόψη την απόφαση της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος καλεί τους Συλλόγους Διδασκόντων όλων των σχολικών μονάδων να μη προχωρήσουν στη συγκρότηση των ομάδων εργασίας που ως σκοπό έχουν την υλοποίηση της διαδικασίας αυτοαξιολόγησης η οποία είναι συνδεδεμένη με την αξιολόγηση χειραγώγηση των νόμων 3848/2010, 4024/2011 και του Π.Δ. 152/2013.
Σε απάντηση στο κλίμα φόβου που επιχειρούν κάποιοι να δημιουργήσουν, τρομοκρατώντας τους εκπαιδευτικούς με επιχειρήματα περί υποχρεωτικότητας της συγκρότησης και συμμετοχής στις ομάδες εργασίας, το Δ.Σ. της Ομοσπονδίας  παρουσίασε στις 16 Φεβρουαρίου, γνωμοδότηση της νομικής συμβούλου της Δ.Ο.Ε. κυρίας Τσίπρα με την οποία τεκμηριώνεται και νομικά η θέση της περί μη συγκρότησης των ομάδων εργασίας και μας αποστέλλει σχέδιο πρακτικού που   θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως βάση συζήτησης στις σχολικές μονάδες.
Στο πνεύμα αυτής της γνωμοδότησης το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου καλεί όλους τους Συλλόγους Διδασκόντων να συνεδριάσουν το προσεχές χρονικό διάστημα στην κατεύθυνση υλοποίησης της απόφασης της Ομοσπονδίας για να δοθεί ένα μήνυμα ενότητας και αντίθεσης στην αξιολόγηση-χειραγώγηση και θα ανταποκριθεί σ’ οποιοδήποτε κάλεσμα για διευκρινήσεις επί του θέματος.
Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι μέχρι τώρα 3 σχολεία συνεδρίασαν στο Σύλλογό μας και  τα οποία συντάχθηκαν με την απόφαση της Ομοσπονδίας.
Συνεχίζουμε δυναμικά, δε συγκροτούμε ομάδες εργασίας, δε συναινούμε στην εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης - αξιολόγησης - χειραγώγησης.

Το Δ.Σ.



Ανοίξτε τις υπερσυνδέσεις της ανακοίνωσης για τα σχετικά έγγραφα – υπογραμμισμένες λέξεις.