Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014

ΔΟΕ: Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου νηπιαγωγείου



Αρ. Πρωτ.1025 Αθήνα 12/9/2014

Προς
Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

ΘΕΜΑ : Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου νηπιαγωγείου
                
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.  έχει γίνει αποδέκτης ερωτημάτων πολλών συναδέλφων νηπιαγωγών σχετικά με την υποχρέωσή τους ή  όχι να αναρτούν τον ετήσιο προγραμματισμό του νηπιαγωγείου τους στο  ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ.
Είναι σαφές ότι οι διαδικασίες που σχετίζονται με τον ετήσιο προγραμματισμό ορίζονται με τις διατάξεις του Π.Δ. 200/1998, το οποίο σαφέστατα προϋπήρχε των διαδικασιών της αξιολόγησης.
Από πουθενά δεν προκύπτει υποχρέωση ανάρτησης στο  ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ και καλούμε τους σχολικούς συμβούλους που πιέζουν τους συναδέλφους σε αυτή την κατεύθυνση να σταματήσουν αυτές του είδους τις ενέργειες.

Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2014

Πληροφορική ξανά στις Πανελλαδικές

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΛΑΚΑΣΑΣ
Στον αέρα είναι το νέο σύστημα εισαγωγής των πανελλαδικών εξετάσεων, καθώς ο υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος εξήγγειλε την επανεισαγωγή της Πληροφορικής ως εξεταζόμενο μάθημα. Η απόφαση αλλάζει τις τεχνικές ισορροπίες του συστήματος, καθώς ο κ. Λοβέρδος δεν ανακοίνωσε το μάθημα το οποίο θα αντικατασταθεί από την Πληροφορική. Την ίδια στιγμή, το υπουργείο Παιδείας και τα ΑΕΙ έχουν ολιγωρήσει να ξεκαθαρίσουν σημαντικά ζητήματα για τους μαθητές της Β΄ Λυκείου.

Ειδικότερα, χθες ο κ. Λοβέρδος επισκεπτόμενος το Καστελλόριζο ανέφερε ότι τα θέματα της Τράπεζας Θεμάτων για τις προαγωγικές εξετάσεις της Α΄ και Β΄ Λυκείου θα δημοσιοποιηθούν έγκαιρα και πρόσθεσε: «Η μόνη αλλαγή θα είναι η επανεισαγωγή της Πληροφορικής ως εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλήνιες εξετάσεις για τα τμήματα Πληροφορικής». Με βάση το νέο σύστημα εισαγωγής, που ψηφίστηκε πέρυσι και θα εφαρμοστεί για πρώτη φορά το 2016 για τους μαθητές της φετινής Β΄ Λυκείου, ισχύουν τα ακόλουθα:

• Ο μαθητής στη Β΄ Λυκείου πρέπει να επιλέξει ανάμεσα σε δύο κατευθύνσεις: των ανθρωπιστικών και των θετικών σπουδών.

• Στην Γ΄ Λυκείου θα επιλέξει μεταξύ των: α) ανθρωπιστικών σπουδών, β) οικονομικών, κοινωνικών και πολιτικών σπουδών και γ) θετικών σπουδών. Επιλέγοντας πεδίο, ο μαθητής θα εξετασθεί σε 4 μαθήματα διεκδικώντας μία θέση σε συγκεκριμένη ομάδα σχολών.

Ο κ. Λοβέρδος δεν ανακοίνωσε τον τρόπο με τον οποίο η Πληροφορική θα εισαχθεί στα εξεταζόμενα μαθήματα. Θα δημιουργηθεί νέο επιστημονικό πεδίο –το έκτο– στο οποίο η Πληροφορική θα είναι ένα εκ των τεσσάρων εξεταζόμενων μαθημάτων και το οποίο θα δίνει δικαίωμα πρόσβασης στα 33 τμήματα Πληροφορικής πανεπιστημίων και ΤΕΙ; Ή η Πληροφορική θα αντικαταστήσει κάποιο μάθημα σε ένα από τα υπάρχοντα πέντε πεδία; Σε αυτή την περίπτωση τα φώτα στρέφονται στο πεδίο θετικών και τεχνολογικών επιστημών και στη Χημεία. Εάν συμβεί αυτό, θα βρεθούν σε μειονεκτική θέση οι υποψήφιοι που επιθυμούν να εισαχθούν σε Τμήμα Χημείας. Στην τριτοβάθμια εκπαίδευση υπάρχουν περί τα 100 τμήματα σχετικά με τη Χημεία. Μάλιστα, πληροφορίες της «Κ» αναφέρουν ότι η Ενωση Ελλήνων Χημικών θα ζητήσει το μάθημα της Πληροφορικής να αποτελέσει 5ο ειδικό μάθημα, όπως π.χ. το Σχέδιο για την Αρχιτεκτονική, η ξένη γλώσσα για τις ξενόγλωσσες φιλολογίες και οι Αρχές Οικονομικής Θεωρίας για τα Οικονομικά, αλλά να μη «θιγεί» η θέση της Χημείας στην Γ΄ Λυκείου. Το υπουργείο Παιδείας θα συστήσει επιτροπή που θα αποφασίσει τον τρόπο με τον οποίο θα εισαχθεί η Πληροφορική στο νέο σύστημα εξετάσεων. Επίσης, θα πρέπει να γνωμοδοτήσει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Πίσω από τη διελκυστίνδα αυτή, που είχε στηθεί και πέρυσι όταν ψηφίστηκε ο νόμος για το Νέο Λύκειο, κρύβεται η αγωνία των καθηγητών κάθε ειδικότητας για τις ώρες διδασκαλίας που θα έχουν στο σχολείο (ο φόβος των πλεονασμάτων είναι υπαρκτός), αλλά και η αγορά των φροντιστηρίων και των ιδιαίτερων μαθημάτων τα οποία δίνουν βάρος στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα.
Τέλος, το υπ. Παιδείας θα πρέπει να ορίσει σε ποια επιστημονική κατεύθυνση θα ενταχθεί καθένα από τα 450 Τμήματα ΑΕΙ/ΤΕΙ και το μάθημα βαρύτητας για την εισαγωγή σε καθένα. Εκκρεμότητες για τις οποίες έχουν ολιγωρήσει και τα ΑΕΙ, που έπρεπε να έχουν καταθέσει τις προτάσεις τους από τον Μάρτιο.
ΠΗΓΗ:

Γκάλοπ: ΣΥΡΙΖΑ 23% - ΝΔ 20,4% και τρίτο το ΚΚΕ με 5,6% - Καταποντίζεται η ΔΗΜΑΡ

METRON ANALYSIS

Γκάλοπ: ΣΥΡΙΖΑ 23% - ΝΔ 20,4% και τρίτο το ΚΚΕ με 5,6% - Καταποντίζεται η ΔΗΜΑΡ
Προβάδισμα 2,6% του ΣΥΡΙΖΑ έναντι της ΝΔ, δείχνει δημοσκόπηση για λογαριασμό της εφημερίδας Παραπολιτικά. Παράλληλα καταγράφεται πτώση της Χρυσής Αυγής την οποία ξεπερνά το ΚΚΕ ενώ έχει καταρρεύσει πλήρως η ΔΗΜΑΡ.
Συγκεκριμένα τα ποσοστά που παίρνουν τα κόμματα είναι:
  • ΣΥΡΙΖΑ 23%
  • ΝΔ 20,4%
  • ΚΚΕ 5,6%
  • Χρυσή Αυγή 5,3
  • Ποτάμι 4,8%
  • Ελιά 4,6%
  • Ανεξάρτητοι Έλληνες 3,0%
  • ΑΝΤΑΡΣΙΑ 1,4%
Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση αυτή και σε ερώτημα σχετικό με την εκλογή του Προέδρου της Δημοκρατίας, το 54% των πολιτών φαίνεται να προτιμά να εκλεγεί από την παρούσα βουλή ενώ το 41% θέλει να προηγηθούν πρόωρες εκλογές.
Σχετικά με την έξοδο από την κρίση, αλλαγή του πολιτικού συστήματος ζητά το 84% των πολιτών -με συντριπτική πλειοψηφία στους ψηφοφόρους όλων των κομμάτων- ενώ αλλαγή της πολιτικής ζητά το 8%.
Επίσης το 68% αξιολογεί αρνητικά την κυβέρνηση έναντι 26% που έχει θετική γνώμη. Αίσθηση προκαλεί... ότι θετικότερη άποψη με 73% έχουν οι ψηφοφόροι της Ελιάς.
Το 68% αξιολογεί αρνητικά την αξιωματική αντιπολίτευση, έναντι 22% που έχουν θετική γνώμη.
Το 44% των πολιτών εκτιμά πως η κατάσταση στην οικονομία -τον επόμενο χρόνο- θα είναι χειρότερη, το 29% πως θα παραμείνει η ίδια ενώ ένα 25% εκτιμά ότι θα βελτιωθεί.
Τέλος, το 38% των ερωτηθέντων εκτιμά πως η κυβέρνηση Σαμαρά μπορεί να χειριστεί καλύτερα το ζήτημα της διαπραγμάτευσης του χρέους, ενώ το 25% εκτιμά πως καλύτερη διαχείριση του θέματος μπορεί να κάνει κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ.
ΠΗΓΗ:  Ημερησία

Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

ΠΥΣΠΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ: Διαδικασία δηλώσεων τοποθέτησης εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ06, ΠΕ11 και ΠΕ16.01

Logo

Από τη Διεύθυνςη ΠΕ Ιωαννίνων ανακοινώνεται ότι η διαδικασία δηλώσεων τοποθέτησης εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ11. ΠΕ06 και ΠΕ16.01 που βρίσκονται στη δίαθεση του ΠΥΣΠΕ Ιωαννίνων θα ξεκινήσει τη Δευτέρα 15-9-2014. Τα λειτουργικά κενά των ανωτέρω κλάδων, το έντυπο δήλωσης και η προθεσμία υποβολής θα ανακοινωθούν τη Δευτέρα 15-9-2014 μετά  τις 10.00 π.μ.  Σε περίπτωση μη λειτουργίας της ιστοσελίδας της υπηρεσίας, η σχετική ανακοίνωση θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ Ιωαννίνων και στον πίνακα ανακοινώσεων της Δ/νσης Π.Ε.

12-9-2014 13:15 Δημήτρης Μπράτης:την Τετάρτη,πέρα από τους ΠΕ 60.50 θα προσληφθούν ειδικότητες για τα ΕΑΕΠ και δάσκαλοι νηπιαγωγοί β'φάση

Δημήτρης Μπράτης
Ως την ερχόμενη Δευτέρα 15/9/14 θα σταλούν στο υπουργείο τα κενά όλων των ειδικοτήτων της α/θμιας και β/θμιας εκπαίδευσης,προκειμένου να γίνουν στη συνέχεια οι προσλήψεις αναπληρωτών.Αυτή την ώρα γίνεται σύσκεψη για το θέμα των προσλήψεων της επόμενης εβδομάδας.Σύμφωνα με πληροφορίες θα προσληφθούν,πέρα από τους ΠΕ 60.50 που οι προσλήψεις θα γίνουν την Τετάρτη, ειδικότητες για τα ΕΑΕΠ και δάσκαλοι νηπιαγωγοί β'φάση.Αριθμούς δεν γνωρίζω ακόμη.Για ο,τιδήποτε νεότερο θα σας ενημερώνω.

ΠΗΓΗ: https://www.facebook.com/d.mpratis?fref=nf

ΕΛΣΤΑΤ: Φτωχότερα τα ελληνικά νοικοκυριά

ΣΩΤΗΡΗΣ ΝΙΚΑΣ
Την αποτυχία του μέτρου της αύξησης του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης (ΕΦΚ) στο πετρέλαιο θέρμανσης, καταδεικνύουν τα στοιχεία για τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς. Ταυτόχρονα, επιδεινώθηκε το όριο της φτώχειας το 2013 και μειώθηκαν εκ νέου οι μέσες μηνιαίες δαπάνες των νοικοκυριών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) στο πλαίσιο της Ερευνας Οικογενειακών Προϋπολογισμών 2013 (ΕΟΠ 2013), το κατώφλι της φτώχειας διαμορφώθηκε στα 5.253,77 ευρώ από 5.524,20 ευρώ. Αντίθετα, το ποσοστό του πληθυσμού που ζει κάτω από το όριο της φτώχειας μειώθηκε ελαφρώς στο 21% το 2013 από 21,2% το 2012.
Παράλληλα, ο αριθμός των νοικοκυριών που χρησιμοποιούν ως κύρια πηγή θέρμανσης την κεντρική θέρμανση μειώθηκε δραματικά κατά 31,3%. Μάλιστα, η μέση μηνιαία ποσότητα υγρών καυσίμων και φυσικού αερίου που καταναλώνεται στην κύρια κατοικία μειώθηκε κατά 46,1% και 3,2% αντίστοιχα, ενώ η μέση μηνιαία ποσότητα στερεών καυσίμων (καυσόξυλα, πελλέτες, πυρήνας κλπ.), ηλεκτρικής ενέργειας και υγραερίου αυξήθηκε κατά 20,7 %, 1,2% και 0,3%, αντίστοιχα.
Επί της ουσίας τα στοιχεία αυτά επιβεβαιώνουν την κριτική που έχει ασκηθεί στο μέτρο της εξίσωσης των ΕΦΚ στα καύσιμα ότι έχει προκαλέσει τεράστια μείωση της κατανάλωσης στο πετρέλαιο θέρμανσης και κατ' επέκταση μείωση στα έσοδα του κράτους και επιδείνωση των συνθηκών διαβίωσης των νοικοκυριών.
Επίσης, από τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ προκύπτει πως η μέση μηνιαία δαπάνη των νοικοκυριών από 2.203,55 ευρώ το 2009 σε 1.509,39 ευρώ το 2013, η οποία αντιστοιχεί σε μείωση κατά 31,5%, ενώ μόνο σε ένα χρόνο (σε σύγκριση με το 2012) μειώθηκε κατά 7,8% ή 127,71 ευρώ. Το μεγαλύτερο μερίδιο των δαπανών του μέσου προϋπολογισμού των νοικοκυριών αφορά στα είδη διατροφής (20,4%) και ακολουθούν η στέγαση (13,7%) και οι μεταφορές (12,5%), ενώ οι υπηρεσίες της εκπαίδευσης αποτελούν το μικρότερο μερίδιο των δαπανών (3,4%).
Αξίζει να σημειωθεί πως η μεγαλύτερη μείωση στη μέση μηνιαία δαπάνη των νοικοκυριών σε ευρώ στις υποκατηγορίες δαπανών καταγράφεται στα υγρά καύσιμα (17,56 ευρώ), στα εστιατόρια (14,82 ευρώ) και στην κίνηση μεταφορικών μέσων (9,74 ευρώ), το 2013 σε σχέση με το 2012, οι οποίες αποτελούν το 34% της συνολικής μείωσης της δαπάνης (127,71 ευρώ), ενώ μεγαλύτερη αύξηση καταγράφεται στα φάρμακα (5,11 ευρώ) και στα καφενεία (3,68 ευρώ).

ΠΗΓΗ:

Μεγάλο μουσικοθεατρικό αφιέρωμα στο Νίκο Γκάτσο - Καλλιτεχνικό Σωματείο «οι ΑΘΕΡΑΠΕΥΤΟΙ»

Αρχική

Μεγάλο μουσικοθεατρικό αφιέρωμα στο Νίκο Γκάτσο -  Καλλιτεχνικό Σωματείο «οι ΑΘΕΡΑΠΕΥΤΟΙ»

Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 9:00 μ.μ.
Είσοδος 7€
Αίθουσα «Β. Πυρσινέλλας»

Μεγάλο μουσικοθεατρικό αφιέρωμα στο Νίκο Γκάτσο
(30 τραγούδια, Αμοργός, Ματωμένος Γάμος)

Καλλιτεχνικό Σωματείο «οι ΑΘΕΡΑΠΕΥΤΟΙ»
Με τη συμμετοχή του Μουσικού Γυμνασίου – Λυκείου Ιωαννίνων

Παίζουν & τραγουδούν: Δ. Παππάς, Γ. Σπύρη, Σ. Σπύρη, Π. Σιόγκας, Σ. Δράμαλης, Κ. Μαργώνης, Θ. Μεντής, Μ. Παππάς, Α. Βαράκας, Κ. Τσολίγκα, Α. Φάτσιου, Χ. Δάλλα, Β. Βαράκα, οι «Τραγουδάμε για ν’ αγαπιόμαστε» & όλη η Θεατρική Ομάδα
Σκηνοθεσία – διεύθυνση ορχήστρας: Δ. Παππάς

Υπό την αιγίδα του Πνευματικού Κέντρου Δήμου Ιωαννιτών
 

Ελληνικές μπαλάντες για 2 κλασικές κιθάρες & 2 γυναικείες φωνές

Αρχική

Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 9:00 μ.μ.
Είσοδος ελεύθερη
Αύλειος χώρος
Πολιτιστικού Πολυχώρου
«Δημ. Χατζής»

Ελληνικές μπαλάντες για 2 κλασικές κιθάρες & 2 γυναικείες φωνές

Συμμετέχουν:
Γ. Νάκης, κιθάρα,
Μ. Αναστασίου, κιθάρα, Στ. Νάκη, κιθάρα/ τραγούδι,
Σ. Αθανασοπούλου, τραγούδι
Διασκευές & διεύθυνση συνόλου: Γ. Νάκης

Διοργάνωση: Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών

 

The Fuzzy Nerds are dead (1994 – 2014)…

Αρχική

The Fuzzy Nerds are dead (1994 – 2014)…

Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 9:00 μ.μ.
Είσοδος ελεύθερη
Πολιτιστικός Πολυχώρος
«Δημ. Χατζής»

The Fuzzy Nerds are dead (1994 – 2014)…
20 years of fuzzy love…


Π. Βυζούκης: κιθάρες, φωνητικά, μελλόντικα, programming, παιδικό πιάνο, micro korg
Μ. Χολέβα: κιθάρες, μπάσο, φωνητικά
Ε. Σφαιρόπουλος: μπάσο, κοντραμπάσο
Κ. Δημητρίου: τύμπανα, pads, programming, ξυλόφωνο
Σκην. Επιμέλεια: Π. Παπακώστας, Π. Λαγδάς, Π. Βυζούκης
Video Projection: Μ. Κατσούρα
Φωτισμός: Θ. Παπαβραμίδης

Διοργάνωση: Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών

Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Αγιασμός με ελάχιστα κενά στα σχολεία


Σε πλεονεκτική θέση έναντι άλλων περιφερειών της χώρας βρίσκεται η Ήπειρος και ειδικότερα η ΠΕ Ιωαννίνων σε σχέση με άλλες περιοχές αναφορικά με τα κενά που υπάρχουν σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Μία ημέρα πριν την επίσημη έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς η Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης Ηπείρου Θ. Χουλιάρα χαρακτήρισε ευτυχή τη συγκυρία που η Περιφέρεια της Ηπείρου δεν αποτελεί θέμα των αθηναϊκών μέσων ενημέρωσης για τις περιφέρειες όπου υπάρχουν εκατοντάδες ή και χιλιάδες κενά.
Όπως είπε οι αποσπάσεις ολοκληρώθηκαν έγκαιρα όπως και η πρώτη φάση του ορισμού των αναπληρωτών και τα λιγοστά κενά που υπάρχουν συνοψίζονται σε λιγότερα από δέκα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και ανάλογα στη δευτεροβάθμια.
«Ελπίζουμε με τη δεύτερη φάση της αναπλήρωσης να ρυθμιστούν και τα όποια προβλήματα υπάρχουν σε θέσεις βιολόγων και φυσικών και να ξεκινήσουμε χωρίς κανένα πρόβλημα τη νέα σχολική χρονιά», σημείωσε.
Η κα Χουλιάρα απηύθυνε και το καθιερωμένο μήνυμα προς τους μαθητές χαρακτηρίζοντας τα «πρωτάκια» στην πρώτη τάξη του δημοτικού ως τους πρωταγωνιστές της σημερινής ημέρας.
«Τα μικρά παιδιά δεν θα πρέπει να φοβούνται τίποτα, γιατί υπάρχουν εκπαιδευτικοί που θα τα αγκαλιάσουν ενώ για τα μεγαλύτερα παιδιά να ευχηθώ να κάνουν δύσκολα και ποιοτικά όνειρα και να θέτουν συνεχώς δυσκολότερους στόχους. Η σχολική τους ζωή είναι μία περίοδος που μπορούν και πρέπει να διασφαλίσουν τους παράγοντες που θα διατηρήσουν την αξιοπρέπεια, την αυτοδυναμία και την αυτοδιάθεσή τους ως ενήλικες», σημείωσε η κα Χουλιάρα
Συστάσεις για τα σχολικά λεωφορεία
Με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς ο Διοικητής του Τμήματος Τροχαίας Χρ. Πετσινός επέστησε την προσοχή στους οδηγούς των σχολικών λεωφορείων, τονίζοντας πάντως πως καθ’ όλη τη διάρκεια της αντίστοιχης περσινής περιόδου δεν διαπιστώθηκαν σοβαρές παραβάσεις ούτε στην οδηγική ικανότητα των οδηγών αλλά ούτε και στην κατάσταση των σχολικών λεωφορείων.
«Θερμή παράκληση προς τους οδηγούς να μη σκέφτονται ότι μπορεί να πάρουν κλήση, αλλά να σκέφτονται ότι μεταφέρουν παιδιά», σημείωσε.
Μέτρα αστυνόμευσης στα σχολεία
Στο μεταξύ, το αρχηγείο της ΕΛΑΣ ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς έχει καταρτίσει ένα ολοκληρωμένο σχεδιασμό, που περιλαμβάνει τη λήψη αυξημένων μέτρων αστυνόμευσης και επιτήρησης, με στόχο την ασφάλεια των σχολικών συγκροτημάτων και την προστασία της μαθητικής κοινότητας.
Στο πλαίσιο αυτό έχουν δοθεί σε όλες τις αρμόδιες αστυνομικές Υπηρεσίες της χώρας ειδικότερες εντολές και οδηγίες, που αποσκοπούν κυρίως :
- στη συνεχή και ουσιαστική επιτήρηση των σχολικών συγκροτημάτων ή μεμονωμένων σχολείων, όλο το 24ωρο και κυρίως κατά τις νυκτερινές ώρες καθώς και τις ημέρες που δεν λειτουργούν, για την πρόληψη και αποτροπή κάθε έκνομης ενέργειας, μέσω πεζών και εποχούμενων περιπολιών Τάξης, Άμεσης Δράσης και Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ).
- στη δραστηριοποίηση συνεργείων αστυνομικών ελέγχων σε σημεία και περιοχές πλησίον σχολικών συγκροτημάτων, για τη διενέργεια συστηματικών ελέγχων – προσαγωγών υπόπτων ατόμων και οχημάτων,
- στη διενέργεια εντατικών ελέγχων στα κυλικεία των σχολείων και αυστηρή εφαρμογή της ισχύουσας νομοθεσίας σε κάθε περίπτωση, εστιάζοντας στις παραβάσεις που σχετίζονται με τη νομιμότητα λειτουργίας τους, την πώληση των προβλεπόμενων από τη νομοθεσία ειδών, την ύπαρξη βιβλιαρίων υγείας κ.λπ., για την προστασία της υγείας των μαθητών και των εκπαιδευτικών,
- στη πραγματοποίηση ελέγχων σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος που λειτουργούν πλησίον ή πέριξ των σχολείων (καφετέριες, μπαρ, αναψυκτήρια, internet cafe κ.ά.), καθώς επίσης σε καντίνες ή πλανόδιους μικροπωλητές, που βρίσκονται ή δραστηριοποιούνται κοντά σε αυτά,
- στη διενέργεια ανάλογων ελέγχων σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος που λειτουργούν σε τόπους προορισμού σχολικών εκδρομών, δίδοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στη βεβαίωση παραβάσεων που αφορούν την είσοδο και παραμονή σε αυτά, καθώς επίσης και την κατανάλωση αλκοόλ από τους μαθητές,
- στον αυστηρό έλεγχο των τουριστικών καταλυμάτων και λοιπών επιχειρήσεων στους ανωτέρω προορισμούς, με σκοπό την παροχή αναβαθμισμένων υπηρεσιών προς τους μαθητές και εξασφάλιση συνθηκών ασφαλούς διαμονής τους,
- στην επιτήρηση πλατειών, αθλητικών εγκαταστάσεων, πάρκων κ.λπ. χώρων, όπου κινούνται μαθητές, για την προστασία τους με την πραγματοποίηση προληπτικών ελέγχων υπόπτων ατόμων.
Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ από την Ελευθερία
ΠΗΓΗ:

ypep8-marousi-5 Καλούνται οι εκπ/κοί, που υπέβαλαν αίτηση σύμφωνα με την ανωτέρω σχετική εγκύκλιο, να ελέγξουν ενδελεχώς τους αναρτημένους πίνακες του κλάδου τους. Σε περίπτωση, δε, που διαπιστώσουν τυχόν λάθη ή παραλείψεις επί των αναρτημένων στοιχείων οφείλουν να υποβάλουν ένσταση κατά των πινάκων αυτών, αποκλειστικά την Παρασκευή 12-09-2014 , σε οποιαδήποτε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αντίστοιχα. η εγκύκλιος

Διαβάστε περισσότερα: Πίνακες ΠΕ60-50 και ΠΕ08. Εγκύκλιος για ενστάσεις | ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
ypep8-marousi-5 Καλούνται οι εκπ/κοί, που υπέβαλαν αίτηση σύμφωνα με την ανωτέρω σχετική εγκύκλιο, να ελέγξουν ενδελεχώς τους αναρτημένους πίνακες του κλάδου τους. Σε περίπτωση, δε, που διαπιστώσουν τυχόν λάθη ή παραλείψεις επί των αναρτημένων στοιχείων οφείλουν να υποβάλουν ένσταση κατά των πινάκων αυτών, αποκλειστικά την Παρασκευή 12-09-2014 , σε οποιαδήποτε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αντίστοιχα. η εγκύκλιος

Διαβάστε περισσότερα: Πίνακες ΠΕ60-50 και ΠΕ08. Εγκύκλιος για ενστάσεις | ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
ypep8-marousi-5 Καλούνται οι εκπ/κοί, που υπέβαλαν αίτηση σύμφωνα με την ανωτέρω σχετική εγκύκλιο, να ελέγξουν ενδελεχώς τους αναρτημένους πίνακες του κλάδου τους. Σε περίπτωση, δε, που διαπιστώσουν τυχόν λάθη ή παραλείψεις επί των αναρτημένων στοιχείων οφείλουν να υποβάλουν ένσταση κατά των πινάκων αυτών, αποκλειστικά την Παρασκευή 12-09-2014 , σε οποιαδήποτε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αντίστοιχα. η εγκύκλιος

Διαβάστε περισσότερα: Πίνακες ΠΕ60-50 και ΠΕ08. Εγκύκλιος για ενστάσεις | ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
ypep8-marousi-5 Καλούνται οι εκπ/κοί, που υπέβαλαν αίτηση σύμφωνα με την ανωτέρω σχετική εγκύκλιο, να ελέγξουν ενδελεχώς τους αναρτημένους πίνακες του κλάδου τους. Σε περίπτωση, δε, που διαπιστώσουν τυχόν λάθη ή παραλείψεις επί των αναρτημένων στοιχείων οφείλουν να υποβάλουν ένσταση κατά των πινάκων αυτών, αποκλειστικά την Παρασκευή 12-09-2014 , σε οποιαδήποτε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αντίστοιχα. η εγκύκλιος

Διαβάστε περισσότερα: Πίνακες ΠΕ60-50 και ΠΕ08. Εγκύκλιος για ενστάσεις | ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ

ΠΥΣΠΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ: Τοποθετήσεις Εκπαιδευτικών ΠΕ 70

Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

ΔΟΕ: Επιστολή προς τους γονείς

Πρώτο κουδούνι με 12.000 κενά στα σχολεία

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΟΛΜΕ ΚΑΙ ΔΟΕ

Για 9.000 κενά στα δημοτικά σχολεία και 3.000 στα γυμνάσια και τα λύκεια, κάνουν λόγο οι συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι των καθηγητών, αντικρούοντας την εκτίμηση του υπουργείου Παιδείας, ότι οι κενές θέσεις στην έναρξη της σχολικής χρονιάς θα είναι περίπου 500.

Πρώτο κουδούνι με 12.000 κενά στα σχολεία
«Παρ' όλο τον αγώνα μας, τα 22.500 κενά τα κατεβάσαμε σε 16.500, με λιγότερες αποσπάσεις, περισσότερες παράλληλες αναθέσεις διδασκαλίας και καλύτερη τοποθέτηση των εκπαιδευτικών, αλλά από τις 16.500 κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό, μπορούμε να χρηματοδοτήσουμε μόνο τις 16.000. Δηλαδή ξεκινάμε με 500 μείον και θα προσπαθήσουμε να είναι μόνο αυτά τα κενά μας» είχε αναφέρει χαρακτηριστικά ο υπουργός Παιδείας, ενώ σε συνάντηση που είχε χθες με τους συνδικαλιστικούς εκπροσώπους των δασκάλων υπογράμμισε, ότι όλα θα είναι «απολύτως ομαλά μέχρι την 30η Σεπτεμβρίου». Επίσης δεσμεύτηκε, ότι «κανείς εκπαιδευτικός δε θα κάνει παραπάνω ωράριο από αυτό που του αντιστοιχεί».
Σε σημερινή συνέντευξη Τύπου, ωστόσο, οι δάσκαλοι υποστήριξαν πως θα χαθούν χιλιάδες διδακτικές ώρες στα δημοτικά σχολεία, εάν δεν καλυφθούν άμεσα τα κενά με τον διορισμό 9.000 εκπαιδευτικών. Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε το ΔΣ της ΔΟΕ, τα λειτουργικά κενά σε δασκάλους ανέρχονται σε 5.681. Σε αυτό τον αριθμό δεν περιλαμβάνονται οι ανάγκες των σχολείων ΕΑΕΠ (ολοήμερα σχολεία με διερευμενο πρόγραμμα), σε ειδικότητες, όπου θα χρειαστούν ακόμη περίπου 3.000 δάσκαλοι.
Στο ίδιο πνεύμα, οι εκπρόσωποι της ΟΛΜΕ, μίλησαν για κενά 3.000 καθηγητών σε γυμνάσια και λύκεια σε όλη τη χώρα, τις πρώτες ημέρες του σχολικού έτους.
Σύμφωνα με την ΟΛΜΕ, σε αυτά τα 3.000 κενά, «δεν υπολογίζονται οι ανάγκες σε ειδικότητες στα Επαγγελματικά Λυκείων που δεν έχουν ακόμη συγκροτηθεί τα τμήματα ειδικότητας καθώς και σε ορισμένες περιπτώσεις στα γενικά Λύκεια όπου τα αποτελέσματα των μετεξεταστέων της Α΄ Λυκείου αναμένονται».
ΠΗΓΗ:  ethnos.gr

10-09-14 Προσλήψεις Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ61-Νηπιαγωγών ΕΑΕ και ΠΕ71-Δασκάλων ΕΑΕ


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ypdvmth thumb other250 0Προσλήψεις Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ61-Νηπιαγωγών ΕΑΕ και ΠΕ71-Δασκάλων ΕΑΕ στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού – ΑΠ1, ΑΠ2, ΑΠ3» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013 για το διδακτικό έτος 2014-2015.
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για το σχολικό έτος 2014-2015 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές 18 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ61-Νηπιαγωγών ΕΑΕ και 1.224 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ71-Δασκάλων ΕΑΕ για την κάλυψη λειτουργικών κενών στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και στα Τμήματα Ένταξης των σχολείων γενικής εκπαίδευσης στο πλαίσιο υλοποίησης των ανωτέρω Πράξεων.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014 έως και τη Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014όπου και θα τοποθετηθούν με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.

Σημειώνεται ότι ως ημερομηνία πρόσληψης των προσωρινών αναπληρωτών λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας στην οικεία Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Για τον πίνακα των ονομάτων ειδικότητας ΠΕ61 πατήστε εδώ..
Για τον πίνακα των ονομάτων ειδικότητας ΠΕ71 πατήστε εδώ..
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ..

10-09-14 Πρόσληψη 208 προσωρινών αναπληρωτών Β/θμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ypdvmth thumb other250 0Πρόσληψη 208 προσωρινών αναπληρωτών Β/θμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού – ΑΠ1, ΑΠ2, ΑΠ3» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013 για το διδακτικό έτος 2014-2015.


Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι αναρτώνται οι πίνακες των ονομάτων των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης των κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ12.05.50, ΠΕ14.04.50, ΠΕ17.50 και ΠΕ18.50 της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που προσλαμβάνονται με πλήρες ωράριο διδασκαλίας στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού – ΑΠ1, ΑΠ2, ΑΠ3» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013 για το διδακτικό έτος 2014-2015.
Επισημαίνεται ότι οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου έως και τη Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014, όπου και θα τοποθετηθούν με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.
Σημειώνεται ότι ως ημερομηνία πρόσληψης των προσωρινών αναπληρωτών λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Ο αριθμός των προσλαμβανομένων ανέρχεται σε 208.
Για τον πίνακα των ονομάτων πατήστε εδώ.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

Συνεδρίαση του ΚΥΣΠΕ την Τρίτη 16-9-2014 για τη β΄ φάση των αποσπάσεων από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ.





Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Σας ενημερώνω ότι το ΚΥΣΠΕ θα συνεδριάσει την Τρίτη 16-9-2014 για να πραγματοποιήσει τη β΄ φάση των αποσπάσεων από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ.

Επίσης, το ΚΥΣΠΕ θα συνεδριάσει, όπως ήδη έχω ανακοινώσει την Παρασκευή 12 Σεπτέμβρη για τα παρακάτω θέματα :
1.«Συζήτηση επί αιτήσεων παραίτησης εκπαιδευτικών Π.Ε. και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης»
2.«Εξέταση θεμάτων επί των αποσπάσεων για το Σχολείο Ευρωπαϊκής Παιδείας Ηρακλείου Κρήτης και διαμόρφωση σχετικής πρότασης»
3.«Εξέταση θεμάτων επί των αποσπάσεων (εκπρόθεσμες αιτήσεις- ανακλήσεις- επανεξετάσεις) εκπαιδευτικών Π.Ε. σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ και διαμόρφωση σχετικής πρότασης»
4.«Εξέταση ένστασης επί των μεταθέσεων εκπαιδευτικού Π.Ε. σε δομές Ειδικής Αγωγής και διαμόρφωση σχετικής πρότασης»
5.«Εξέταση θεμάτων επί των αποσπάσεων (κατά προτεραιότητα- ενστάσεις- ανακλήσεις- τροποποιήσεις) εκπαιδευτικών Π.Ε. από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ και διαμόρφωση σχετικής πρότασης»
6.«Εξέταση μετάταξης εκπαιδευτικού Π.Ε. σε διοικητική θέση και διαμόρφωση σχετικής πρότασης»


Ο αιρετός του ΚΥΣΠΕ
Δημήτρης Μπράτης

Συνάντηση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με τον Υπουργό Παιδείας κ. Λοβέρδο





Αθήνα 10/9/2014
Προς
1. Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
2. Μ.Μ.Ε.




ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Συνάντηση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με τον Υπουργό Παιδείας κ. Λοβέρδο.
Τι ειπώθηκε πέρα από τις επικοινωνιακού χαρακτήρα εξαγγελίες

    Συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας κ. Λοβέρδο είχε το απόγευμα της Τρίτης 9/9/2014 το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε..
  Ο κ. Υπουργός αναφέρθηκε στην προσπάθεια της πολιτικής ηγεσίας για την κάλυψη των χιλιάδων κενών που παρουσιάζονται στα σχολεία λίγο πριν το πρώτο κουδούνι αλλά και στο ότι «θα πρέπει να συμβιβαστούμε και να ζήσουμε με το ότι είναι αδύνατη η κάλυψη 500 κενών» μέσα από τις 16.000 προσλήψεις αναπληρωτών που επιδιώκεται να πραγματοποιηθούν. Αξίζει να σημειωθεί ότι στη χθεσινή συνάντηση ο κ. Υπουργός έκανε λόγο για 16.500 κενά στην εκπαίδευση όταν ο ίδιος αρχικά τα υπολόγιζε σε 24.500 και στη συνέχεια σε 22.500 και 19.500.
  Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. στα 6.000 πραγματικά κενά που παρουσιάζονται αυτή τη στιγμή στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (δίχως να περιλαμβάνονται οι ανάγκες των σχολείων ΕΑΕΠ σε ειδικότητες και  οι εκπαιδευτικοί που θα χρειαστούν για την παράλληλη στήριξη και ανεβάζουν τον αριθμό στις 9.000), αριθμός που δεν αμφισβητήθηκε από την πολιτική ηγεσία, των οποίων η κάλυψη είναι απολύτως απαραίτητη για να λειτουργήσουν ομαλά τα δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία σε όλη τη χώρα.
  Στη συνάντηση τέθηκαν όλα τα μεγάλα ζητήματα που ταλανίζουν την εκπαίδευση και τονίστηκε από την πλευρά του Δ.Σ. ότι είναι επιτακτική η ανάγκη της άμεσης έναρξης ουσιαστικού διαλόγου ειδικά για τα θέματα της αξιολόγησης και του πειθαρχικού δικαίου η εφαρμογή των οποίων έχει δημιουργήσει εκρηκτικές συνθήκες.
  Ως προς την αξιολόγηση, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζήτησε την αναστολή της εφαρμογής της με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο και την έναρξη ουσιαστικού και ειλικρινούς διαλόγου όπου, σε αντίθεση με ό. Τι έχει συμβεί μέχρι σήμερα, θα ληφθούν υπόψη οι θέσεις της Δ.Ο.Ε. και οι αληθινές ανάγκες της εκπαίδευσης.
  Τέθηκε για μια ακόμη φορά το μείζον ζήτημα του πειθαρχικού δικαίου που έχει δημιουργήσει σωρεία πειθαρχικών διώξεων κι έχει ανοίξει το δρόμο για τη δίωξη συνδικαλιστικών στελεχών.
  Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έθεσε, για μια ακόμη φορά, το ζήτημα της επιτακτικής ανάγκης για πραγματοποίηση  μαζικών διορισμών μόνιμων εκπαιδευτικών ώστε να λυθεί πραγματικά το πρόβλημα των κενών στην εκπαίδευση (σημειώνουμε πως τα 4 τελευταία χρόνια συνταξιοδοτήθηκαν 9.000 εκπαιδευτικοί της Π.Ε. κι έγιναν μόνοι 278 μόνιμοι διορισμοί). Τόνισε, επίσης, την αδικία και την κατηγοριοποίηση που δημιουργείται σε βάρος των αναπληρωτών συναδέλφων με την αποσπασματική, με διαφορετικούς τρόπους (τακτικός προϋπολογισμός, προγράμματα ΕΣΠΑ)  σε διαφορετικά χρονικά σημεία, πρόσληψή τους. Αδικία και ως προς την περιοχή την οποία τελικά τοποθετούνται αλλά και ως προς την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας τους και τη μοριοδότησή τους.
  Τονίστηκε η ανάγκη  να σταματήσουν οι πιέσεις των Περιφερειακών Διευθυντών προς τους Διευθυντές Εκπαίδευσης για μετακινήσεις εκπαιδευτικών εκτός του ΠΥΣΠΕ της οργανικής τους θέσης ως υπεραρίθμων με αποψίλωση των δομών του ολοήμερου σχολείου και κάθε υποστηρικτικής δομής. Επίσης ζητήθηκε να σταματήσουν οι πιέσεις προς τους εκπαιδευτικούς να εργάζονται πέραν του διδακτικού τους ωραρίου για να καλύψουν κενά και να λειτουργούν τα σχολεία σε πλήρη ανάπτυξη αν και δεν έχουν τοποθετηθεί σε αυτά οι απαιτούμενοι εκπαιδευτικοί.
  Ζητήθηκε από την πολιτική ηγεσία η άμεση πραγματοποίηση β' φάσης αποσπάσεων από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ ώστε να μπορέσουν να υπηρετήσουν κοντά στις οικογένειές τους πάρα πολλοί εκπαιδευτικοί δίχως να προκαλούνται προβλήματα στην υπηρεσία.
  Ο κ. Υπουργός από την πλευρά του προσπάθησε να δημιουργήσει την εντύπωση ότι όλα θα είναι απολύτως ομαλά μέχρι την 30η Σεπτεμβρίου κι ότι η χρονιά ξεκινά, αν λάβει κανείς υπόψη τα προβλήματα, αρκετά καλά. Όλα αυτά μιλώντας για 16.000 προσλήψεις αναπληρωτών (για 16.500 κενά κατά το ΥΑΙΘ)  που ακόμα δεν έχουν εξασφαλιστεί , για 500 κενά που δε θα καλυφθούν ποτέ, για μετακινήσεις εκπαιδευτικών που θα λύσουν το πρόβλημα των κενών σε όμορα ΠΥΣΠΕ.
  Διαβεβαίωσε τη Δ.Ο.Ε. ότι έχει ήδη ασχοληθεί λεπτομερώς με το θέμα του πειθαρχικού δικαίου και των αναγκαίων αλλαγών που χρειάζονται κι ότι για το θέμα της αξιολόγησης θα ξεκινήσει διάλογος με τη Δ.Ο.Ε. μετά τις 20 Σεπτεμβρίου.
  Δεσμεύτηκε ,τέλος, ότι «κανείς εκπαιδευτικός δε θα κάνει παραπάνω ωράριο από αυτό που του αντιστοιχεί» και δε θα ασκηθούν πιέσεις για την πλήρη ανάπτυξη του προγράμματος πριν τοποθετηθούν στα σχολεία όλοι οι εκπαιδευτικοί.
  Ενημέρωσε επίσης το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για δράσεις σε τομείς υγείας, διατροφής και ενημέρωσης γονέων που πρόκειται να αναπτύξει το ΥΠΑΙΘ.
  Το Δ.Σ. της  Δ.Ο.Ε. δε μένει στις επικοινωνιακού χαρακτήρα εξαγγελίες και περιμένει από την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ να αποδείξει με πράξεις τα όσα διατείνεται. Καλεί τους συναδέλφους να βρίσκονται σε διαρκή επικοινωνία με τους Συλλόγους Εκπ/κων και τη Δ.Ο.Ε. ώστε να υπάρχει ενημέρωση και άμεση αντίδραση για κάθε κρούσμα παραβίασης δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και υποβάθμισης της λειτουργίας του δημόσιου σχολείου εξ αιτίας εντολών της διοίκησης της εκπαίδευσης και του ΥΠΑΙΘ.

Από τη Δ.Ο.Ε.

Το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης με θέμα: «Η έρευνα στην Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης» υπό την αιγίδα του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων


  ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ 
 ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  
     ΝΟΜΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ιωάννινα,   10-9-2014
Αρ. Πρωτ.: 134
Ταχ. Δ/νση: Αράπη 1A -  45332 ΙΩΑΝΝΙΝΑ
Τηλ. - FAX: 26510 78747
Ιστοσελίδα: www.syldnioa.gr

ΠΡΟΣ : Μέλη Συλλόγου



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Σας ενημερώνουμε ότι στις 16-17 Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης με θέμα: «Η έρευνα στην Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης» υπό την αιγίδα του Συλλόγου μας. Το συνέδριο διοργανώνει το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών στο Συνεδριακό Κέντρο του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων «Κάρολος Παπούλιας».
Στο συνέδριο θα συζητηθούν κρίσιμα θέματα της εκπαίδευσης όπως οι κοινωνικές ανισότητες και ο ρόλος του σχολείου, η σχολική βία, η διαπολιτισμικότητα και η ετερότητα καθώς και οι έμφυλες διακρίσεις τα οποία στη σημερινή περίοδο της κρίσης έχουν οξυνθεί.
Ο Σύλλογος στηρίζει την εκδήλωση και διευκολύνει  τη συμμετοχή σας με έκπτωση 50% ( 10€ αντί για 20€ ). Η εγγραφή σας  θα πραγματοποιηθεί σε ειδικό stand στο συνεδριακό χώρο.

 ΤΟ ΔΣ

Έκθεση χαρακτικής της Ράνιας Σταθοπούλου στη Δημοτική Πινακοθήκη Ιωαννίνων

Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
10 Σεπτεμβρίου έως 5 Οκτωβρίου 2014
 
«Χαρακτική» Ράνια Σταθοπούλου

Το Τμήμα Πλαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων παρουσιάζει την έκθεση χαρακτικής της Ράνιας Σταθοπούλου στη Δημοτική Πινακοθήκη Ιωαννίνων.

Τα εγκαίνια θα πραγματοποιηθούν την Τετάρτη, 10 Σεπτεμβρίου 2014 και ώρα 19.30.

Διάρκεια της έκθεσης έως 5 Οκτωβρίου 2014.

Από τη
Διεύθυνση Διεθνών και Δημοσίων Σχέσεων
 
Οργάνωση : Τμήμα Πλαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης
Τοποθεσία : Δημοτική Πινακοθήκη Ιωαννίνων
Ωρα : 19.30
Είσοδος : Ελεύθερη
 

Σχετικό Αρχείο :

http://www.uoi.gr/files/news/attachments/6676.pdf

Συνεχίζουμε τις κινητοποιήσεις – Δεν συμμετέχουμε στην αξιολόγηση


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥimages
Συνεχίζουμε τις κινητοποιήσεις
Δεν συμμετέχουμε στην «αξιολόγηση» και
στον «επανέλεγχο» μετατροπής των συμβάσεων
Η Κυβέρνηση επιχειρεί απεγνωσμένα να προωθήσει την εφαρμογή της «αξιολόγησης» στο Δημόσιο αποσκοπώντας σε νέες διαθεσιμότητες και απολύσεις, μειώσεις μισθών των Δημοσίων Υπαλλήλων και στην πελατειακή εκμετάλλευση της Δημόσιας Διοίκησης. Πρόκειται για μεθόδευση που συνάντησε τη γενικευμένη αντίθεση των εργαζομένων και την πλήρη απαξίωση από το κοινωνικό σύνολο.
Μοναδική διέξοδος για την Κυβέρνηση είναι αυτή της κατάργησης του Ν. 4250/2014 το συντομότερο δυνατόν και όχι η επανάληψη των αποτυχημένων μεθοδεύσεων της προηγούμενης περιόδου. Ο εκφοβισμός μέσω εγκυκλίων και οι απόπειρες ποινικοποίησης του αγώνα των εργαζομένων, θα πέσουν και αυτή τη φορά στο κενό.
Η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. συνεχίζει αταλάντευτα τον αγώνα ενάντια στην «αξιολόγηση» και καλεί τις Ομοσπονδίες, τα πρωτοβάθμια σωματεία και τους εργαζόμενους να συνεχίσουν με την ίδια αποφασιστικότητα τις κινητοποιήσεις.
Η Ε.Ε. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. καλεί, τέλος, τους εργαζόμενους να μην υποκύψουν σε εκβιασμούς -από όποια θέση και αν υπηρετούν (Υπάλληλοι, Προϊστάμενοι, Διευθυντές κλπ)-, να μη συμμετέχουν σε οποιαδήποτε διαδικασία σχετίζεται με την εφαρμογή του Ν. 4250/2014 για την «αξιολόγηση» (επιμερισμός ποσοστών, αυτοαξιολόγηση, εισήγηση-αξιολόγηση συναδέλφων) καθώς και για τον «επανέλεγχο» της μετατροπής των συμβάσεων ορισμένου χρόνου σε αορίστου που μόνο σκοπό έχουν τις απολύσεις των εργαζομένων, την πλήρη απαξίωση του Δημοσίου και την ανάθεση του έργου του στα ιδιωτικά κερδοσκοπικά συμφέροντα.
Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

ΠΥΣΠΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ: Αποσπάσεις εντός ΠΥΣΠΕ - προσωρινή τοποθέτηση νηπιαγωγών από άλλα ΠΥΣΠΕ

Logo

Οι εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ60 Νηπιαγωγών που αποσπάστηκαν εντός ΠΥΣΠΕ Ιωαννίνων και όσοι τοποθετήθηκαν προσωρινά από άλλα ΠΥΣΠΕ, καλούνται να αναλάβουν υπηρεσία στις σχολικές μονάδες που αποσπάστηκαν-τοποθετήθηκαν προσωρινά, την Τετάρτη 10-9-2014

Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

Οι Ελληνες εργάζονται περισσότερο από τους Γερμανούς


«Οι Έλληνες εργάζονται περισσότερο από τους Γερμανούς», γράφει στο πρωτοσέλιδό της η Frankfurter Allemeine Zeitung, με αφορμή τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Ιδρύματος για τη Βελτίωση των Συνθηκών Διαβίωσης και Εργασίας

.Οι Ελληνες εργάζονται περισσότερο από τους Γερμανούς


«Μόνο Γάλλοι και Δανοί εργάζονται λιγότερο από τους Γερμανούς σημειώνει η γερμανική εφημερίδα. Τη στιγμή που οι Γερμανοί εργάζονται κάθε χρόνο σύμφωνα με τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας 1.658,5 ώρες, Ούγγροι, Πολωνοί και Ρουμάνοι εργάζονται 1.840 ώρες. Ακόμα και οι Έλληνες εργάζονται με 1.808 ώρες, πολύ περισσότερο από τους Γερμανούς.

Στις εσωτερικές της σελίδες η εφημερίδα δημοσιεύει άρθρο με τίτλο «Οι Γερμανοί εργάζονται πολύ, έχουν όμως και πολλές αργίες», στο οποίο τονίζεται:
«Ο σκληρά εργαζόμενος Γερμανός αποτελεί έναν από τους θεμελιώδεις μύθους της μεταπολεμικής Γερμανίας. Η στατιστική μοιάζει αρχικά να επιβεβαιώνει τον μύθο αυτό. Σε καμιά άλλη χώρα της ΕΕ, με εξαίρεση τη Βρετανία, οι εργαζόμενοι δεν κάνουν τόσες, συχνά απλήρωτες, υπερωρίες όπως στη Γερμανία. Όμως ο αριθμός των ωρών εργασίας δεν λέει και πολλά για το πόσο σκληρά και πόσο πολύ εργάζονται πραγματικά οι εργαζόμενοι. Διότι από την άλλη πλευρά θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι κανένας άλλος εργαζόμενος δεν έχει τόσο πολλές γιορτές και αργίες όσες ο Γερμανός. Σε Γερμανία και Γαλλία οι εργαζόμενοι έχουν ετησίως 40 μέρες αργίας, στη Δανία 39 και στο Βέλγιο 29».
Πηγή: Deutsche Welle

Προκήρυξη τριών (3) θέσεων μαθητών/τριών στη Γ΄ τάξη Γυμνασίου

09-09-14 Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Π.Ε. στα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ για το σχολικό έτος 2014-2015

09-09-14 Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δ.Ε. σε Πανεπιστήμια , ΤΕΙ και ΑΣΠΑΙΤΕ για το σχολικό έτος 2014-2015.

Συμμετοχή στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας Πέμπτη 11.9.14


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., στα πλαίσια των κινηματικών δράσεων ενάντια στην αξιολόγηση και στον επαναπροσδιορισμό με νέα κριτήρια της μετατροπής των Συμβάσεων από Ορισμένου Χρόνου ή Έργου σε Αορίστου Χρόνου που σκοπό έχουν την απόλυση χιλιάδων Δημοσίων Υπαλλήλων, καλεί τα μέλη των Δ.Σ. των Ομοσπονδιών και των σωματείων καθώς και τους εργαζόμενους στο Δημόσιο στη ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ που διοργανώνουν η ΠΟΕ-ΟΤΑ, η ΠΟΕ – ΥΠΠΟ και άλλες Ομοσπονδίες του Δημοσίου την Πέμπτη, 11 Σεπτεμβρίου 2014 και ώρα 12.00 το μεσημέρι, έξω από το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Βασ. Σοφίας 15). Μετά θα ακολουθήσει πορεία στο κτήριο του Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης (Σ.Ε.Ε.Δ.Δ. – Λεωφ. Συγγρού 60).
Συνάδελφισσες, συνάδελφοι,
Η νέα προσφυγή της Κυβέρνησης στη Δικαιοσύνη που ζητά να κηρυχθεί παράνομη και καταχρηστική η Απεργία-Αποχή από κάθε διαδικασία εφαρμογής του Ν.4250/2014 δείχνει ξεκάθαρα πλέον πως η Κυβέρνηση θορυβημένη από την αποφασιστικότητα των εργαζομένων προχωρά σε αυταρχικές επιλογές με αποτέλεσμα να βουλιάζει όλο και πιο βαθιά στον αντιδημοκρατικό βούρκο.
Με τους αγώνες μας ενάντια στην αξιολόγηση και στον επαναπροσδιορισμό με νέα κριτήρια της μετατροπής των συμβάσεων αποδείξαμε πως η Κυβέρνηση και οι δανειστές τους οποίους υπηρετεί δεν είναι ανίκητοι.
Η Ε.Ε της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. καλεί τους συναδέλφους να μαζικοποιήσουν και να δυναμώσουν τους αγώνες το επόμενο διάστημα. Να συμμετέχουν μαζικά στην απεργία-αποχή που αποφάσισε το Γ.Σ. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., αλλά και στις συγκεντρώσεις και συλλαλητήρια που πραγματοποιούνται σε όλη τη χώρα.
Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

ΔΟΕ: παραστάσεις διαμαρτυρίας στις Περιφερειακές Δ/νσεις Εκπαίδευσης στις 10/9/2014




Αθήνα 9/9/2014
Προς
1. τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
2. Μ.Μ.Ε.

Θέμα: παραστάσεις διαμαρτυρίας στις Περιφερειακές Δ/νσεις Εκπαίδευσης στις 10/9/2014

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., καλεί σε Πανελλαδικές παραστάσεις διαμαρτυρίας στις Περιφερειακές Δ/νσεις Εκπαίδευσης την Τετάρτη 10/9/2014 για τα εκπαιδευτικά κενά, την αδιοριστία, την αξιολόγηση - χειραγώγηση και τη διάλυση του δημόσιου σχολείου.
Καλούμε τα Δ.Σ. των Συλλόγων Π.Ε. να οργανώσουν κινητοποιήσεις  σε συνεργασία  με άλλους φορείς της εκπαίδευσης και του γονεϊκού κινήματος (ΕΛΜΕ, Συλλόγους Γονέων, κλπ.).
Για την Περιφερειακή Δ/νση Αττικής (Τσόχα 15-17 ) καλούμε τους συναδέλφους σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Τετάρτη 10/9/2014 και ώρα 09:30 π.μ.
 Από τη Δ.Ο.Ε.

Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2014

Υπουργείο Παιδείας: 8-9-2014 νέες αποσπάσεις εκπαιδευτικών

Logo

Ταχυδακτυλουργός ο Ανδρέας Λοβέρδος Αφού «εξαφάνισε» τις κενές θέσεις στα σχολεία (τα πάνω από 22.000 κενά έγιναν ξαφνικά 16.500), «εξαφάνισε» και τις 19.500 πιστώσεις και, τελικά, τα μαθήματα ξεκινούν την Πέμπτη με μόλις 2.500 προσλήψεις αναπληρωτών.

     
ΚΑΤΣΙΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣΕΡΕΥΝΑ Του Χρήστου Κάτσικα

Το Σάββατο, τελικά, έπειτα από μεγάλη καθυστέρηση -έπεσε (!) το σύστημα, σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας- και ακόμη μεγαλύτερη αγωνία (για χιλιάδες αδιόριστους εκπαιδευτικούς) ανακοινώθηκαν οι προσλήψεις 2.497 αναπληρωτών δασκάλων και νηπιαγωγών και 498 καθηγητών. Αποτελούν σταγόνα στον ωκεανό των κενών των σχολείων και θα ακολουθήσει και β’ γύρος προσλήψεων, ο οποίος αναμένεται στο διάστημα 15-19 Σεπτεμβρίου. Την Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου, δηλαδή μόλις μία μέρα πριν από την έναρξη των σχολείων Ειδικής Αγωγής, θα ανακοινωθούν επίσης 2.000 ονόματα αναπληρωτών που αφορούν την Ειδική Αγωγή.

Οι περισσότερες προσλήψεις στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση έγιναν στις Κυκλάδες (211), ενώ ακολουθούν το Ηράκλειο (206) και η Αιτωλοακαρνανία (186), τα Δωδεκάνησα (164), η Ηλεία (127) και η Δυτική Αττική (112). Με βάση ακόμη και τα στοιχεία του υπουργείου Παιδείας, οι προσλήψεις αυτές κάλυψαν μόλις το 65%-66% των λειτουργικών κενών σε Δημοτικά και Νηπιαγωγεία, ενώ ακάλυπτα έμειναν σε ποσοστό 90% τα κενά στα Γυμνάσια, τα Λύκεια και τα ΕΠΑΛ, όπως βεβαίως και στις ειδικότητες στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

Ανοιχτή πληγή

Το ζήτημα των κενών στα σχολεία είναι ένα θέμα που απασχολεί μόνιμα εδώ και πολλά χρόνια τη σχολική εκπαίδευση, χιλιάδες εκπαιδευτικούς και -βέβαια- δεκάδες χιλιάδες μαθητές με τις οικογένειές τους, που σχεδόν έχουν «εθιστεί» σε μια πραγματικότητα που επιβάλλει για εβδομάδες -ακόμη και μήνες- μετά την έναρξη του σχολικού έτους, να λείπουν οι εκπαιδευτικοί που θα κάνουν μάθημα στα παιδιά τους.

Το υπουργείο Παιδείας και οι τελευταίοι διαχειριστές του (Α. Διαμαντοπούλου, Κ. Αρβανιτόπουλος) επιχείρησαν να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα που δημιουργούσε η πολιτική των ελάχιστων έως μηδενικών διορισμών και των διαθεσιμοτήτων (περίπου 2.000 καθηγητές τεχνικών ειδικοτήτων εξοστρακίστηκαν από τα σχολεία) που επέβαλλαν με διάφορα αντιεκπαιδευτικά μέτρα, εκ των οποίων κυρίαρχα ήταν δύο: οι συγχωνεύσεις και το κλείσιμο σχολείων (πάνω από 2.000 σχολεία εξαφανίστηκαν από τον χάρτη την περίοδο 2010–2014) και η αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα αφενός και αφετέρου η αύξηση του ωραρίου των καθηγητών και οι μετακινήσεις.

Ωστόσο, η αποψίλωση των σχολείων δεν ανασχέθηκε, καθώς κάθε χρόνο συνταξιοδοτούνταν 5.000-6.000 εκπαιδευτικοί, με αποτέλεσμα ο μόνιμος εκπαιδευτικός πληθυσμός να μειωθεί τα μνημονιακά χρόνια κατά περίπου 30.000 εκπαιδευτικούς. Είναι η πρώτη φορά που η αναλογία μόνιμου και ελαστικά εργαζόμενου προσωπικού (αναπληρωτές-ωρομίσθιοι) μεταβάλλεται υπέρ του δεύτερου, δείχνοντας με αυτόν τον τρόπο το εργασιακό μοντέλο που αργά και συστηματικά εμπεδώνεται στην εκπαίδευση των ελαστικά εργαζόμενων εκπαιδευτικών.

Αιτήσεις-ρεκόρ

Το πρόβλημα της ανεργίας των νέων εκπαιδευτικών αποτυπώνεται στον αριθμό των αιτήσεων που έγιναν φέτος: 78.576 διεκδικούν μία θέση ολιγόμηνης διάρκειας, οι περισσότεροι μέσω προγραμμάτων ΕΣΠΑ, ενώ την ίδια ώρα το υπουργείο Παιδείας έχει δηλώσει την πρόθεσή του να μη ληφθεί υπόψη η προϋπηρεσία όσων εργάστηκαν ως αναπληρωτές τις χρονιές 2010-2011 και 2011-2012.

Η νέα ηγεσία του υπουργείου Παιδείας εφηύρε νέους αντιεκπαιδευτικούς, όσο και ευφάνταστους, τρόπους «κάλυψης» των κενών στα σχολεία. Από τη μια, δεν δίστασε να αλλάξει τα αναλυτικά και ωρολόγια προγράμματα στα ολοήμερα σχολεία και, από την άλλη, άλλαξε τις αναθέσεις μαθημάτων στους καθηγητές, στην καταφανώς αντιεκπαιδευτική λογική: «δεν με ενδιαφέρει αν μπορείς να διδάξεις το μάθημα, με ενδιαφέρει να μη φαίνονται τα κενά».

Και αυτό είναι το πρώτο βήμα, καθώς δεν διστάζει να ανακοινώσει ότι προετοιμάζει νέα «κοπτοραπτική» στα προγράμματα σπουδών, «συγχώνευση-κατάργηση ειδικοτήτων» και μετάλλαξη του εκπαιδευτικού σε «τεχνικό» που μπορεί να διδάξει τα πάντα και να μετακινείται παντού.

Το θαύμα!

Από τις αρχές του καλοκαιριού μέχρι πριν από λίγες μέρες ο υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος δήλωνε σε όλες του τις συνεντεύξεις ότι τα κενά στα σχολεία ήταν πάνω από 22.000 και ότι το υπουργείο Παιδείας έχει εξασφαλίσει πιστώσεις για περίπου 19.500 αναπληρωτές. Το Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου, ο ίδιος υπουργός, σε συνέντευξή του σε τηλεοπτική εκπομπή του ΣΚΑΪ «ανακάλυψε» ότι τα κενά των εκπαιδευτικών είναι 16.500 και αποκάλυψε ότι τις 19.500 πιστώσεις, που επί δύο μήνες βεβαίωνε τους εκπαιδευτικούς φορείς και την κοινή γνώμη ότι ήταν εξασφαλισμένες, τελικά δεν τις είχε εξασφαλίσει!

Δηλαδή, δεν έλεγε την αλήθεια! Οπως και δεν λέει την αλήθεια όταν ισχυρίζεται ότι η μείωση των κενών κατορθώθηκε, ανάμεσα σε άλλα, από το γεγονός ότι μείωσε τις αποσπάσεις των εκπαιδευτικών σε φορείς, δηλαδή εκτός σχολικής τάξης. «Πρέπει να έχουμε πετύχει περίπου 350 λιγότερες αποσπάσεις σε φορείς, αυτές είναι 350 θέσεις στα σχολεία», επαίρεται ο υπουργός Παιδείας.

Μόνο που -όπως αποκαλύπτει η έρευνα του Πάνου Ντούλα (μέλος του Κέντρου Μελέτης και Τεκμηρίωσης)- μέχρι στιγμής έχουν αποσπαστεί σε φορείς εκτός σχολικής τάξης 2.118 εκπαιδευτικοί έναντι 2.121 πέρσι, δηλαδή μόλις 3 λιγότεροι (!), ενώ δεν έχουν γίνει εκεί ακόμη αποσπάσεις για τα ΑΕΙ-ΤΕΙ και το ΙΤΥΕ-ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ, όπου αναμένεται να αποσπαστούν επιπλέον περίπου 100 εκπαιδευτικοί.
ΠΗΓΗ:  Εφημερίδα των Συντακτών
39

Nέοι πίνακες διάθεσης εκπαιδευτικών


 

Στο πλαίσιο της διαδικασίας κινητικότητας του προσωπικού της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας (Ανακοινώσεις 8/2013 και 10/2014) το ΑΣΕΠ ανακοινώνει, ότι το Τριμελές Ειδικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο του φορέα προέλευσης, έπειτα από την εξέταση των δηλώσεων απόσυρσης συμμετοχής εκπαιδευτικών και την υλοποίηση των σχετικών μεταβολών εκδίδει νέους αλφαβητικούς πίνακες διάθεσης και νέους πίνακες υπαλλήλων που διατίθενται σε περισσότερες από μία θέσεις.Οι οριστικοί πίνακες διάθεσης και κατάταξης θα καταρτιστούν μετά τις κατ΄ αρμοδιότητα ενέργειες του Τριμελούς Ειδικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου του φορέα προέλευσης. 

ΠΗΓΗ: amna logo




Αναβολή εκδίκασης αγωγής κατά της ΑΔΕΔΥ


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Μετά την αναβολή που πήρε η εκδίκαση της αγωγής του Ελληνικού Δημοσίου κατά της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. για την απεργία – αποχή, η Ε.Ε. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. καλεί τα μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων των Ομοσπονδιών και των Πρωτοβάθμιων Σωματείων του Δημοσίου να δώσουν δυναμικό παρόν την Τετάρτη, 10 Σεπτέμβρη 2014 και ώρα 1:00μμ στα Δικαστήρια της Σχολής Ευελπίδων (Κτήριο 5, αίθουσα 2).
Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

Εγγραφές πρωτοετών φοιτητών 2014-2015

Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

8 Σεπ. 2014
Σύμφωνα με Δελτίο Τύπου του Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ορίζεται ότι oτι οι εγγραφές των επιτυχόντων στα Τμήματα και τις Σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης από το Γενικό Λύκειο (ΓΕΛ) ή από τα ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Α΄& Β΄) για το ακαδημαϊκό έτος 2014-2015 θα γίνουν από:
15 Σεπτεμβρίου μέχρι και 26 Σεπτεμβρίου 2014

Την ίδια περίοδο θα εγγραφούν και οι επιτυχόντες με την ειδική κατηγορία των Ελλήνων πολιτών της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης και με τις ειδικές κατηγορίες των αλλοδαπών-αλλογενών και των αποφοίτων Λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων Κρατών-Μελών της Ε.Ε μη ελληνικής καταγωγής.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ανατρέξουν στο συνημμένο αρχείο για περισσότερες πληροφορίες
 
Σχετικό Αρχείο: http://www.uoi.gr/files/news/attachments/6673.pdf

ΠΥΣΠΕ Ιωαννίνων: Τοποθετήσεις ΠΕ19 - 20 για το σχολικό έτος 2014-15

Logo

Παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί ΠΕ19 - 20 να παρουσιαστούν την Τρίτη 9-9-2014 στα σχολεία που τοποθετήθηκαν.