Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

Αυτοί μιλάνε για κέρδη και ζημιές. Εμείς μιλάμε για ανθρώπινες ζωές.


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η Ε.Ε. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. εκφράζει τη βαθιά της θλίψη και τα θερμά της συλλυπητήρια στην οικογένεια του συναδέλφου Σχολικού Φύλακα, που έθεσε τέλος στη ζωή του.
Ο συνάδελφος, πατέρας δύο παιδιών, τον τελευταίο καιρό προσπαθούσε να καταθέσει τα χαρτιά του για να βγει στη σύνταξη.
Δυστυχώς δεν είναι το μόνο θύμα. Ο κατάλογος των συνανθρώπων πολιτών μας που αυταρχικά και βίαια τους στέρησε την εργασία και την αξιοπρέπεια η αντεργατική πολιτική της Κυβέρνησης και τώρα τους στερεί την ίδια τους τη ζωή, συνεχώς μεγαλώνει.
Κυνικά και αδίστακτα η μνημονιακή Συγκυβέρνηση υλοποιώντας τις απάνθρωπες αντιλαϊκές πολιτικές της, οδήγησε στο αδιέξοδο και στην απελπισία της ανεργίας χιλιάδες εργαζόμενους στο Δημόσιο και τον Ιδιωτικό Τομέα (ΕΡΤ, Σχολικούς Φύλακες, Δημοτικούς Αστυνόμους, Καθαρίστριες του Υπ. Οικ, Καθηγητές Τεχν. Εκπαίδευσης, εργαζόμενους στα Υπουργεία κτλ) και συνεχίζει με άλλες 6.500 απολύσεις εργαζομένων στο Δημόσιο, μόνο για τη φετινή χρονιά και την απελευθέρωση των ομαδικών απολύσεων στον Ιδιωτικό τομέα.
Απολύουν εργαζόμενους και καταργούν δομές και υπηρεσίες προκειμένου να δοθούν βορά στο μεγάλο ιδιωτικό κερδοσκοπικό κεφάλαιο και να εργάζονται γι’ αυτό κακοπληρωμένοι μικρής διάρκειας «ωφελούμενοι» ή «ενοικιαζόμενοι» εργαζόμενοι, χωρίς δικαιώματα.
Μόνη λύση ο συλλογικός παλλαϊκός αγώνας για την ανατροπή της κοινωνικής βαρβαρότητας και των ανάλγητων αντεργατικών πολιτικών της φτώχειας, των απολύσεων και της ανεργίας, των πολιτικών που οδηγούν στην απόγνωση και στις αυτοκτονίες.
Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ



ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Απεργία - αποχή από την αξιολόγηση

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Με αποφάσεις των συλλογικών μας οργάνων προχωρούμε στην προκήρυξη Απεργίας -Αποχής από όλες τις διαδικασίες υλοποίησης της ατομικής αξιολόγησης (ΠΔ 152/13) των εκπαιδευτικών, αλλά και της αυτοαξιολόγησης - αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, όπως και κάθε διαδικασίας αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου που πραγματοποιείται σε υλοποίηση του σχετικού νομοθετικού πλαισίου (ν. 4024/11, ν. 4142/13, ΠΔ 152/13, ν. 3848/10, ν. 3679/10).
Η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ καλούν όλους τους εκπαιδευτικούς, τους διευθυντές σχολείων και τους σχολικούς συμβούλους να μη συμμετάσχουν σε καμιά διαδικασία με την οποία υλοποιείται το παραπάνω νομοθετικό πλαίσιο για την αξιολόγηση.
Στο πλαίσιο υλοποίησης αυτής της απόφασης καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς, τους διευθυντές σχολείων και τους σχολικούς συμβούλους να απέχουν από όσες διαδικασίες προβλέπονται στην πρόσφατη εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ (155922/Γ1-30-09-2014) και το ΠΔ 152/2013. Καλούμε τους συναδέλφους, χωρίς φόβο, να οργανώσουν την αντίστασή τους σε κάθε σχολείο με βάση τις συλλογικές αποφάσεις του κλάδου.
Πιο συγκεκριμένα:
Α. Καλούμε τους διευθυντές (και υποδιευθυντές) των σχολείων να σταθούν δίπλα στους συναδέλφους και να μη μετατραπούν σε αξιολογητές τους. Αυτό σημαίνει ότι, με βάση την απεργία-αποχή που κήρυξαν τα αρμόδια όργανα της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ, τους καλούμε να απέχουν:
  • από την εξ αποστάσεως επιμόρφωση,
  • από τον ορισμό ομάδων εργασίας,
  • από τον προγραμματισμό δράσης ή τα σχέδια δράσης,
  • από τις διαδικασίες αξιολόγησής τους, και
  • από την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών του σχολείου τους και γενικότερα από όλες τις διαδικασίες αυτο-αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.
 Β. Καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς, με βάση την απεργία-αποχή που κήρυξαν τα αρμόδια όργανα της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ, να απέχουν:
  • από τη συγκρότηση ομάδων εργασίας,
  • από τον προγραμματισμό, την κατάθεση σχεδίου εργασίας και την παράδοση του όποιου υλικού μπορεί να αναρτηθεί στο «Παρατηρητήριο» της αξιολόγησης,
  • από την «εθελοντική» αξιολόγηση,
  • από τη σύνταξη έκθεσης ατομικής αξιολόγησης,
  • από κάθε διαδικασία αξιολόγησής τους από τον σχολικό σύμβουλο και τον διευθυντή του σχολείου,
  • από τη στελέχωση των 5μελών επιτροπών ανά νομό, ως παραρτημάτων της ΑΔΙΠΠΔΕ (Αρχής Διασφάλισης Ποιότητας στην Εκπαίδευση).

Δεν συμβάλλουμε στην κατηγοριοποίηση του σχολείου μας με οποιονδήποτε τρόπο. Υπερασπιζόμαστε τον ενιαίο χαρακτήρα της  εκπαίδευσης, το δημόσιο και δωρεάν σχολείο για όλα τα παιδιά. 
Απέχουμε από όλα τα παραπάνω και οτιδήποτε άλλο γίνεται για να υλοποιηθεί το νομοθετικό πλαίσιο (αυτοαξιολόγηση - αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών). Η στάση μας αυτή έχει την απόλυτη και πλήρη κάλυψη από την απεργία - αποχή που κήρυξαν τα αρμόδια όργανα της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ.
Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,
Και  στον  υπόλοιπο δημόσιο τομέα, οι εργαζόμενοι δεν έχουν υποκύψει. ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΚΑΘΟΛΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ - ΑΠΟΧΗ της ΑΔΕΔΥ μπλοκάροντας το καλοκαίρι τη διαδικασία, ενώ, με αποφάσεις μαζικών Γενικών Συνελεύσεων, δεν κατέθεσαν τη φόρμα της ατομικής αξιολόγησης, αλλά την παρέδωσαν στα σωματεία τους. Ήδη, πάνω από 20 Ομοσπονδίες του δημόσιου τομέα έχουν κηρύξει  απεργία-αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης με εξώδικα που έχουν αποστείλει στα αντίστοιχα υπουργεία.
Όλοι μαζί συνεχίζουμε τον αγώνα κατά της αξιολόγησης!


Η ΔΗΘΕΝ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

ΔΟΕ: Αίτημα αλλαγής ημερομηνίας συνεδρίασης του ΕΣΥΠ λόγω εκλογών αιρετών εκπροσώπων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια και επανάληψη του αιτήματος για συνάντηση της πολιτικής ηγεσίας με το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για τα μεγάλα ζητήματα που αφορούν τη δημόσια εκπαίδευση



Αρ. πρωτ.1203
Αθήνα 3/11/2014
Προς
Τον Υπουργό Παιδείας
κ. Ανδρέα Λοβέρδο
Κοιν.
1. Υφυπουργό Παιδείας
κ.  Αλέξανδρο Δερμεντζόπουλο
2. Πρόεδρο ΕΣΥΠ
3. Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε. 

Θέμα: Αίτημα αλλαγής ημερομηνίας συνεδρίασης του ΕΣΥΠ  λόγω εκλογών αιρετών εκπροσώπων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια και επανάληψη του αιτήματος για συνάντηση της πολιτικής ηγεσίας με το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για τα μεγάλα ζητήματα που αφορούν τη δημόσια εκπαίδευση

Κύριε Υπουργέ,
Λάβαμε την πρόσκληση για τη συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας (ΕΣΥΠ) που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 5/11/2014.
Με λύπη μας  διαπιστώνουμε για μια ακόμη φορά ότι δε λαμβάνονται υπόψη οι θέσεις μας ακόμα και αυτές που έχουν σημειολογικό χαρακτήρα. Στην τελευταία συνάντησή μας προ εικοσαημέρου σας είχαμε επισημάνει ότι η 5η Νοεμβρίου 2014 είναι η μόνη ημέρα που δεν μπορεί να υπάρξει συνάντηση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. λόγω του ότι πραγματοποιούνται οι εκλογές για την ανάδειξη των Αιρετών Εκπροσώπων μας στα Υπηρεσιακά Συμβούλια.
Από τη μια δεν έχει πραγματοποιηθεί, ούτε έχει οριστεί η συνάντηση που αφορά τα μεγάλα ζητήματα της δημόσιας εκπαίδευσης και από την άλλη πραγματοποιείτε τη συνάντηση του ΕΣΥΠ στις 5 Νοεμβρίου 2014!!! δηλαδή την ημέρα  που οι συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ο διοικητικός μηχανισμός της εκπαίδευσης (που έχει την ευθύνη των εκλογών) βρίσκονται σε πλήρη κινητοποίηση προκειμένου να προασπίσουν τις ανωτέρω δημοκρατικές και συλλογικές διαδικασίες. Γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι η παρουσία των εκπροσώπων μας στη συνεδρίαση του ΕΣΥΠ καθίσταται από δύσκολη έως αδύνατη.
Καταθέτουμε  το αίτημά μας για μετάθεση της ημέρας συνεδρίασης για την επομένη ημέρα (6/11/2014) ή τη μεθεπόμενη (7/11/2014) προκειμένου να παρευρεθούμε, να καταθέσουμε τις προτάσεις μας ευελπιστώντας ότι θα υπάρχει ένας ουσιαστικός και όχι προσχηματικός διάλογος.
Αναμένουμε την άμεση απάντησή σας και την ικαν0ποίηση του δίκαιου αιτήματός μας.
 

Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014

«Χωρίς κινητό δεν υπάρχεις πλέον σήμερα»

«Είχαμε πάει ημερήσια εκδρομή με την Α΄ Γυμνασίου. Οταν φτάσαμε στον προορισμό μας, ζητήσαμε από όσα παιδιά είχαν κινητό τηλέφωνο να μας δώσουν τον αριθμό τους σε περίπτωση ανάγκης. Από τα 65 παιδιά κινητό δεν είχαν μόλις επτά». Η αφήγηση καθηγητή Γυμνασίου της Δυτικής Αθήνας είναι ενδεικτική της διάδοσης που έχουν τα κινητά τηλέφωνα μεταξύ των μαθητών. Παλαιότερα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ ανέφεραν πως περίπου 80%-85% των εφήβων 12-15 ετών έχουν κινητό, ενώ το 90% αυτών κάνει καθημερινή χρήση, με ένα σημαντικό τμήμα (20%) να μιλάει στο τηλέφωνο πάνω από πέντε λεπτά την ημέρα.

«Χωρίς κινητό δεν υπάρχεις σήμερα», λέει στην «Κ» ο 13χρονος Κωστής. Η συσκευή του κινητού για τους εφήβους είναι κάτι παραπάνω από τηλέφωνο: είναι μια πλατφόρμα πολλαπλών επιλογών, από το Ιντερνετ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέχρι εφαρμογές μουσικής, φωτογραφίας, βίντεο και παιχνιδιών. Μιλώντας με γονείς μαθητών δημοτικών σχολείων ανακαλύπτουμε πως η χρήση των κινητών τηλεφώνων αρχίζει σε μερίδα παιδιών από τις τελευταίες τάξεις του δημοτικού!

Τι συνέπειες, όμως, έχει στην υγεία των μικρών παιδιών και των εφήβων η χρήση των κινητών; «Το 2011 ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας παρουσίασε την εκτίμηση της Διεθνούς Υπηρεσίας Ερευνών για τον Καρκίνο, σύμφωνα με την οποία η ακτινοβολία των κινητών τηλεφώνων είναι «πιθανώς καρκινογόνος για τον άνθρωπο». Αναφέρθηκε μάλιστα ειδικά στην αύξηση της χρήσης των κινητών μεταξύ των παιδιών και των εφήβων», λέει στην «Κ» ο κ. Χρήστος Γεωργίου, καθηγητής Βιοχημείας στο Πανεπιστήμιο Πατρών. Ο κ. Γεωργίου τονίζει πως η χρήση κινητών στα παιδιά μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα επιβαρυντική. «Το ανοσοποιητικό σύστημα των παιδιών βρίσκεται σε εξέλιξη, δεν έχει αναπτυχθεί επαρκώς. Επίσης, το μεγαλύτερο μέρος της ακτινοβολίας το δέχεται ο εγκέφαλος. Τα οστά του παιδικού κρανίου, όμως, είναι πολύ πιο λεπτά. Επίσης, το μέγεθος του παιδικού κεφαλιού είναι μικρότερο, με αποτέλεσμα η ακτινοβολία να το διαπερνά. Για όλους αυτούς τους λόγους, στις 2 Δεκεμβρίου 2012, η Αμερικανική Ακαδημία Παιδιατρικής προχώρησε σε σύσταση για μείωση των ορίων εκπομπής συσκευών και κεραιών κινητής τηλεφωνίας», εξηγεί ο κ. Γεωργίου. «Υπάρχουν έρευνες που καταγράφουν αύξηση των κρουσμάτων λευχαιμίας σε παιδιά, ύστερα από αυξημένη έκθεση σε ακτινοβολία», τονίζει ο κ. Γεωργίου. Επιπροσθέτως, Γάλλοι ερευνητές του Πανεπιστημίου του Μπορντό δημοσίευσαν έρευνα στη βρετανική επιθεώρηση «Occupational and Environmental Medicine», σύμφωνα με την οποία η βαριά χρήση κινητού τηλεφώνου (πάνω από μισή ώρα την ημέρα) αυξάνει τρεις φορές την απειλή εκδήλωσης καρκίνου του εγκεφάλου.

Ο καθηγητής Λόουρι Τσάλις, πρώην επικεφαλής του χρηματοδοτούμενου από τη βρετανική κυβέρνηση ερευνητικού προγράμματος για τις επιπτώσεις στην υγεία από τις τηλεπικοινωνίες, τονίζει πως «σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να υπάρχει χρήση κινητού τηλεφώνου σε παιδιά κάτω των 12 ετών. Το ανοσοποιητικό σύστημα των παιδιών δεν είναι ανεπτυγμένο. Για παράδειγμα, έχουμε δει ότι τα παιδιά επηρεάζονται πολύ περισσότερο από τους ενήλικες από την υπεριώδη ακτινοβολία».

Βεβαίως, υπάρχουν και μελέτες με καθησυχαστικά αποτελέσματα, αλλά καθώς η ανησυχία για τις επιπτώσεις στην ευαίσθητη παιδική και εφηβική ηλικία είναι μεγάλη, οι επιστημονικές έρευνες κλιμακώνονται. Από τον Σεπτέμβριο φέτος ξεκίνησε σε 160 σχολεία του Λονδίνου μεγάλη τριετής έρευνα, με συμμετοχή 2.500 παιδιών ηλικίας 11-12 ετών.

Οι περισσότεροι επιστήμονες συστήνουν αποφυγή της χρήσης κινητού τηλεφώνου πριν από τα 12 έτη και πολύ περιορισμένη χρήση μέχρι τα 16-17. Η χρήση hands free και των άλλων μέτρων προφύλαξης θεωρείται απολύτως απαραίτητη.
ΠΗΓΗ:

Αποτελέσματα δικαιούχων πρωτοετών φοιτητών για στέγαση στις φοιτητικές κατοικίες κατά το Ακ. Έτος 2014-15

Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Παρακαλούμε πολύ δείτε συνημμένο το σχετικά αρχείο με τα αποτελέσματα των δικαιούχων πρωτοετών φοιτητών για στέγαση στις φοιτητικές κατοικίες κατά το Ακαδημαϊκό Έτος 2014-15.

Από την Εφορεία Φοιτητικών Κατοικιών
 
Σχετικό Αρχείο: http://www.uoi.gr/files/news/attachments/6799.pdf

Απόφαση «καταπέλτης» της ΑΠΠΔ για το myschool


Υπουργείο παιδείας

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, μετά από καταγγελία του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής και Νότιας Χαλκιδικής (και στη συνέχεια ακολούθησαν καταγγελίες της ΟΛΜΕ, ΔΟΕ και Συλλόγου Γονέων  Σύρου), με απόφαση καλεί το υπουργείο Παιδείας :
Α. Να τηρεί στη βάση δεδομένων του Ενιαίου Πληροφοριακού Συστήματος με την ονομασία myschool μόνο τα προσωπικά δεδομένα των μαθητών, τα οποία συλλέγονται βάσει νομοθετικών διατάξεων από τις σχολικές μονάδες.
Β. Να διαγράψει τα επιπλέον προσωπικά δεδομένα που δεν προβλέπονται σε νομοθετική διάταξη και για τα οποία δεν τεκμηριώθηκε η ανάγκη τήρησής τους για τον επιδιωκόμενο σκοπό, καθώς και τα αντίστοιχα πεδία της βάσης δεδομένων και της εφαρμογής του συστήματος myschool.
Γ. Να διαγράψει τυχόν δεδομένα από το σύστημα myschool που αφορούν το Ατομικό Δελτίο Υγείας του μαθητή και τα αντίστοιχα πεδία της βάσης δεδομένων και της εφαρμογής.
Δ. Να ορίσει ανώτατο χρόνο τήρησης των προσωπικών δεδομένων των μαθητών στο εν λόγω πληροφοριακό σύστημα
Ε. Να λάβει τα κατάλληλα μέτρα για την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων που τηρούνται στη βάση δεδομένων του νε λόγω πληροφοριακού συστήματος
Ζ. Να μεριμνήσει, ώστε να περιληφθεί στο σύστημα η δυνατότητα δημιουργίας ατομικών λογαριασμών χρηστών που να αποδίδονται σε κατάλληλα εξουσιοδοτημένους εκπαιδευτικούς της κάθε σχολικής μονάδας και υπαλλήλους της κάθε διοικητικής δομής όπως Διεύθυνση ή Περιφερειακή Διεύθυνση, ώστε να αποφευχθεί τυχόν κοινή χρήση του μοναδικού λογαριασμού που αποδίδεται στον Διευθυντή της σχολικής μονάδας ή της διοικητικής δομής για την διεκπεραίωση όλων των εργασιών που απατούνται στο πλαίσιο του στήματος myschool.
Η. Να καταργήσει την πρόσβαση που έχουν οι ατομικοί λογαριασμοί των χρηστών που αποδίδονται στους Διευθυντές των διοικητικών δομών στα ονοματεπώνυμα των μαθητών των σχολικών μονάδων στην περιοχή ευθύνης τους.
Θ. Να καταργήσει τη πρόσβαση που έχουν οι λογαριασμοί των χρηστών που αποδίδονται στους αρμόδιους υπαλλήλους των Διευθύνσεων Σπουδών της Κεντρικής Υπηρεσίας του υπουργείου Παιδείας στα ονομαστικά στοιχεία μαθητών, τους αριθμο9ύς Μητρώου και τις τάξεις εγγραφής.
Ι. Να εξασφαλίσει ότι πρόσβαση στα προσωπικά δεομένα των μαθητών και των γονέων/κηδεμόνων τους που τηρούνται στο σύστημα έχει μόνο η σχολική μονάδα φοίτησης του μαθητή.
Κ. Να μεριμνήσει για την κατάλληλη εκπαίδευση των χρηστών και του στήματος σε θέματα προστασίας και ασφάλειας προσωπικών δεδομένων.
Λ. Να μεριμνήσει ώστε το σύστημα να αποκλείει την πρόσβαση των χρηστών που προέρχονται από IP διευθύνσεις εκτός του Πανελλήνιθου Σχολικού Δικτύου, δεδομένου ότι η εφαρμογή επιτρέπει την πρόσβαση μόνο στους χρήστες που είναι πιστοποιημένοι από τηνς Κενυτρική Υπηρεσία Πιστοποίησης του Πανελλήνιοτυ Σχολικού Δικτύου του υπουργείου Παιδείας, δεν τεκμηριώνει καθόλου για ποιο λόγο επιτρέπεται η πο΄ροσβαση από όλες της ελληνικές IP Διευθύνσεις , γεγονός πουαυξάνει τον κίνδυνο διαδικτυακών επιθέσεων.
Μ. Να υποβάλει εντός δύο μηνών από την κοινοποίηση της παρούασας απόφαση αναλυτικό χρονοδιάγραμμα για την εφαρμογή των μέτρων αυτών. Επίησης να υποβάλει ανά δίμηυνο περιοδικές εκθέσεις παρακολούθησης της πορείας υλοποίσησης των ανωτέρω χρονοδιαγράμματος.
ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Το esos επικοινώνησε με τον υφυπουργό Παιδείας, αρμόδια για θένατα Πρωτοβάθμιας και Δευτρεοβάθμιας Εκπαίδευσης Α. Δερμεντζόπουλος, ο οποίος μας δήλωσε πως γνωρίζει τις προσφυγές στης ΑΠΠΔ , αλλά όχι όμως ότι έχει κεδοθεί η σχετική απόφαση.
Η ΑΠΟΦΑΣΗ
ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Βιβλιοπαρουσίαση: «Για τον ρατσισμό των κοινωνιών μας», Παναγιώτης Νούτσος


ΠΗΓΗ:  Αρχική

Κυριακές στο πανί: Κυριακή 2 Νοεμβρίου Ξυπνήματα (Awakenings)

Κυριακές στο πανί

Ώρα Προβολής 8:30 μ.μ.
Πολιτιστικός Πολυχώρος «Δ. Χατζής»
Είσοδος ελεύθερη
Διοργάνωση: Π.Κ.Δ.Ι.
     
Κυριακή 2 Νοεμβρίου
Αφιέρωμα στον Ρόμπιν Ουίλιαμς
Πένι Μάρσαλ, Ξυπνήματα (Awakenings), ΗΠΑ, 1990, 121’
Σχετικά με την ταινία αναφέρει ο ειδικός συνεργάτης του Πνευματικού Κέντρου, Παναγιώτης Κράββαρης:
«Ο Μάλκολμ Σέιερ, ένας ερευνητής χημικών εργαστηρίων με βασικές σπουδές στην ιατρική, προσλαμβάνεται ως γιατρός σε μια νευρολογική κλινική του Μπρονξ της Νέας Υόρκης, η οποία έχει ανάγκη από ιατρικό προσωπικό. Στην κλινική φιλοξενούνται κατατονικοί ασθενείς με ιστορικό εγκεφαλίτιδας, οι οποίοι φαινομενικά «κοιμούνται» και δεν έχουν επαφή με το περιβάλλον. Η ευαισθησία και η ανθρωπιστική περιέργεια του Σέιερ τον οδηγούν να δοκιμάσει μια πειραματική θεραπεία με φάρμακα, η οποία «ξυπνά» τους ασθενείς και τους κάνει ξανά λειτουργικούς, επιβεβαιώνοντας την πεποίθησή του ότι πίσω από την παγωμένη τους έκφραση και το ακίνητο σώμα υπήρχε μια εσωτερική ζωή.
Το σενάριο βασίστηκε στο ομότιτλο επιστημονικό βιβλίο του νευρολόγου Όλιβερ Σακς, που περιγράφει μια πραγματική περίπτωση κατατονικών ασθενών που «ξύπνησαν» για ένα διάστημα μετά από μια θεραπεία που δέχτηκαν».
 Αρχική

Το «σκληρό» πρόσωπο της ανθρωπότητας στην έναρξη του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Το «σκληρό» πρόσωπο της ανθρωπότητας στην έναρξη του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης 
Αποστολή στη Θεσσαλονίκη, Ηλιάνα Φωκιανάκη02/11/2014

Η σκληρότητα και η μοναξιά τα θέματα στο επίκεντρο των ταινιών με τις οποίες άνοιξε το Φεστιβάλ το πρώτο του διήμερο

Πάντα ανθρώπινη, πάντα κοινωνικοπολιτική και επίκαιρη η επιλογή των ταινιών του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης και φέτος είναι ακόμα μια χρονιά με εξαιρετικές ταινίες. Η συμπρωτεύουσα είναι γεμάτη σινεφίλ που συρρέουν από Αθήνα και άλλες πόλεις της Βόρειας Ελλάδας για να απολαύσουν μαζί με τους Θεσσαλονικείς τις εκατοντάδες ταινίες που έχει το πρόγραμμα του Φεστιβάλ.

Ξεχωρίσαν ήδη αρκετές ταινίες που οι προβολές τους έχουν κάνει sold out.  Η περιθωριοποίηση των κωφάλαλων ορφανών παιδιών που ανήκουν σε φτωχά κοινωνικά στρώματα και οι αδίστακτες τους συνήθειες για να μπορέσουν να ζήσουν περιγράφονται πάρα πολύ γλαφυρά στην ταινία «Η Φυλή» για την οποία αναφερθήκαμε σε προηγούμενο ρεπορτάζ, μια πάρα πολύ σκληρή αφήγηση της καθημερινότητας ορφανών κωφάλαλων εφήβων, με ίσως μια από τις πιο βάναυσες σκηνές που έχουμε δει τελευταία στο σινεμά, διάρκειας περίπου τριών λεπτών, όπου μια έκτρωση γίνεται σε μια μπανιέρα, με ερασιτεχνικό και βάναυσο τρόπο.

Το Chop Shop του Ραμίν Μπαχράνι, στον οποίο γίνεται και αφιέρωμα φέτος , φωτίζει ακόμα μια περιθωριοποιημένη κοινωνική ομάδα τους παράνομους μετανάστες της Αμερικής αλλά και την παιδική εργασία. Η ένταξη του μικρού Αλεχάντρο στη ζωή της Νέας Υόρκης θα είναι επεισοδιακή και θα ενηλικιωθεί με πολύ απότομο τρόπο.

Η σκληρότητα μιας μικρής κοινωνίας και η βιαιότητα του εμφυλίου στην κοντινή γειτονιά των Βαλκανίων, ξεδιπλώνεται με κοφτό και ταυτόχρονα συναισθηματικό και γενναίο τρόπο στο Τρία Παράθυρα και ένας Απαγχονισμος, μια Κοσοβάρικη ταινία που μιλάει για το δράμα χιλιάδων γυναικών του Κοσόβου που βιάστηκαν από Σέρβους στρατιώτες. Μια από τις γυναίκες του χωριού στο οποίο ξετυλίγεται η ταινία, η Λούσε, θα μιλήσει για τον βιασμό της σε μια ξένη δημοσιογράφο και εν μια νυκτί θα γίνει ο παρίας του χωριού καθώς κανείς δεν θα της μιλάει μετά την τρομερή της αποκάλυψη. Θα φτάσουν σε σημείο να θέλουν να την διώξουν από το χωριό, ώσπου ο άνδρας της -μέχρι τώρα αιχμάλωτος πολέμου- θα επιστρέψει. Και τότε θα προσπαθήσουν να τον στρέψουν και αυτόν εναντίον της.

Όπως και η ταινία έναρξης Λευκός Θεός, έτσι και το Σίλας, του Τούρκου Καάν Μυζτεντζί, περιγράφει την ζωή του μικρού Ασλάν και του ταλαιπωρημένου από τις κυνομαχίες σκύλου του σε μια φτωχή επαρχιακή αγροτική περιφέρεια της γείτονικής χώρας.

Στα highlights του Σαββατοκύριακου και δύο ελληνικές ταινίες που συμμετέχουν στα εορταστικά 100 χρόνια ελληνικού σινεμά, η πλέον κλασσική ταινία του Κωνσταντίνου Γιάνναρη από την άκρη της πόλης αλλά και  το Μικρό Ψάρι του Γιάννη Οικονομίδη που έκανε πάταγο πέρσι σε διεθνείς και εγχώριες προβολές.

Την Κυριακή αναμένεται και η πρώτη προβολή του Blast, (Η Έκρηξη) από τον Σύλλα Τζουμέρκα με μια πραγματικά εκρηκτική ερμηνεία της Αγγελικής Παπαούλια, σύμφωνα με όσα μας είπανε όσοι την είδαν τον Αύγουστο στο Φεστιβάλ του Λοκάρνο στην Ελβετία.
ΠΗΓΗ:

Σταθερότητα και όχι πρόωρες κάλπες

Δημοσκόπηση για τον ΕΤτΚ: Σταθερότητα και όχι πρόωρες κάλπες

Μπροστά στην απειλή των πρόωρων εκλογών σε περίπτωση αδυναμίας εκλογής Προέδρου της Δημοκρατίας, διευρύνεται η διαφορά υπέρ της διατήρησης της πολιτικής σταθερότητας. Οπως καταγράφει η έρευνα της εταιρίας metrisi, που δημοσιεύει ο Ελεύθερος Τύπος της Κυριακής, ποσοστό 51,6% διαφωνεί με τις πρόωρες κάλπες έναντι του 39,8% που ζητά εκλογές, ενώ αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι το 23,5% των ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ -ο οποίος θέλει να προκαλέσει εκλογές τον Μάρτιο- τάσσεται κατά της επιλογής του κόμματός του. Η πολιτική της «ανατροπής της κυβέρνησης» που ακολουθεί ο Αλέξης Τσίπρας δεν βρίσκει ευήκοα ώτα στην πλειοψηφία των ερωτηθέντων για έναν επιπλέον λόγο: Οτι πιθανή εκλογική αναμέτρηση θα ανακόψει την πορεία της χώρας προς την οριστική έξοδο από την ύφεση, όπως πιστεύει το 54,8%.




Στη δημοσκόπηση που διενεργήθηκε στον απόηχο της περιόδου που «αγρίεψαν» οι αγορές, αλλά και στην κορύφωση της πολιτικής αντιπαράθεσης μεταξύ Ν.Δ.-ΣΥΡΙΖΑ, με την Κουμουνδούρου να επιχειρεί να δημιουργήσει ένα νοσηρό κλίμα μιλώντας για «γαλάζιους κουμπαράδες», τα ποιοτικά χαρακτηριστικά δείχνουν τάση αντιστροφής της αρνητικής εικόνας για την κυβέρνηση.


Ο Αντώνης Σαμαράς εξακολουθεί να προηγείται του Αλέξη Τσίπρα στην καταλληλότητα πρωθυπουργού με διαφορά 6,7% (39,9% έναντι 33,2%), ενώ επίσης προηγείται του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ τόσο ως ο καταλληλότερος για να προασπίσει τα εθνικά μας συμφέροντα (46,7% έναντι 27% του κ. Τσίπρα) όσο και για να προασπίσει τη χώρα από τις «κερδοσκοπικές επιθέσεις» στην πορεία εξόδου από την ύφεση (45,9% έναντι 24,5% αντίστοιχα). Επίσης, η Ν.Δ. θεωρείται καταλληλότερη από το 33,6% των ερωτηθέντων για να βγάλει τη χώρα από την ύφεση έναντι του ΣΥΡΙΖΑ που συγκεντρώνει 26,4% αλλά και το κόμμα που έχει «ισχυρή ομάδα» για τη διακυβέρνηση της χώρας (29,2% έναντι 23,8% που συγκεντρώνει ο ΣΥΡΙΖΑ).


Από τα συμπεράσματα της δημοσκόπησης αυτό που συγκρατούν στην κυβέρνηση είναι ότι η χώρα σήμερα είναι καλύτερα απ’ την κατάσταση που βρισκόταν ένα χρόνο πριν και θα είναι ακόμη καλύτερα αν δεν ανακοπεί αυτή η πορεία.
Στην πρόθεση ψήφου, το προβάδισμα του ΣΥΡΙΖΑ παραμένει, όμως η Ν.Δ. εμφανίζει αύξηση της συσπείρωσης με αποτέλεσμα να μειώνεται η ψαλίδα στο 3,1%. Οπως καταγράφει η δημοσκόπηση, το ποσοστό του ΣΥΡΙΖΑ είναι 27,2% έναντι 24,1% που συγκεντρώνει η Ν.Δ., ενώ τρίτο κόμμα εμφανίζεται η Χρυσή Αυγή με 6,4%. Με οριακές διαφορές ακολουθούν το Ποτάμι με 5,5%, το ΚΚΕ με 5,4%, το ΠΑΣΟΚ με 5,3%, ενώ εκτός Βουλής εμφανίζονται οι ΑΝ.ΕΛ. με 2,3%. Οι «Μεταρρυθμιστές» του Σπύρου Λυκούδη εμφανίζουν 2,2%, ενώ ο ΛΑ.Ο.Σ. καταγράφει 1,2% και η ΔΗΜ.ΑΡ. είναι κάτω από τη μία ποσοστιαία μονάδα. Το σύνολο της αδιευκρίνιστης ψήφου κυμαίνεται στο 14,9%.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΤΣΑΒΟΥ
kkatsavou@e-typos.com

Δημοσιεύεται στην έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου της Κυριακής 
ΠΗΓΗ:

Το δίκιο της Δούρου και οι άλλες καθαρίστριες


image

 
Το να συμπαραστέκεσαι στις καθαρίστριες που έχασαν τη δουλειά τους δεν αποτελεί υπόσχεση για την πρόσληψή τους στην περιφέρεια Αττικής. Σε αυτό η Ρένα Δούρου έχει δίκιο. Εξάλλου, ισχύουν πλέον κανόνες για τις προσλήψεις που η περιφερειάρχης θα ήταν υποχρεωμένη να ακολουθήσει αν ήθελε να κάνει προσλήψεις καθαριστριών. Ευτυχώς.
Αν οι καθαρίστριες ήθελαν απλώς να εργαστούν και όχι τη συγκεκριμένη δουλειά που είχαν στο Υπουργείο Οικονομικών θα μπορούσαν να συγκροτήσουν κοινωνική συνεταιριστική επιχείρηση και να διεκδικούν τον καθαρισμό κτηρίων στο δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα. Αν, όπως ισχυρίζονται -με το Υπουργείο να διαφωνεί- το κράτος πληρώνει περισσότερα στον ιδιώτη μειοδότη εργολάβο από ό,τι του στοίχιζαν οι ίδιες, τότε οι καθαρίστριες είναι πολύ ανταγωνιστικές.
Αυτό σημαίνει ότι θα κέρδιζαν άνετα τους διαγωνισμούς και θα έκαναν χρυσές δουλειές, αντί να ξεροσταλιάζουν επί μήνες στην οδό Καραγεώργη Σερβίας. Το κράτος θα μπορούσε να ευνοήσει συνεταιριστικές επιχειρήσεις δίνοντάς τους μία έξτρα μοριοδότηση κατά την προκήρυξη των μειοδοτικών διαγωνισμών.
Αν το Υπουργείο επαναπροσλάβει τις καθαρίστριες, οι συνάδελφοί τους που εργάζονται σήμερα στον εργολάβο θα χάσουν τη δουλειά τους και θα οδηγηθούν στην ανεργία. Επομένως το ισοζύγιο θέσεων εργασίας θα παραμείνει το ίδιο. Για πιο λόγο εκείνες οι καθαρίστριες δεν μπαίνουν στη συζήτηση; Γιατί δεν βρίσκουν τη συμπαράσταση κομμάτων και τραγουδιστών;
Η μόνη διαφορά μεταξύ των δύο κατηγοριών καθαριστριών είναι ότι οι πρώτες είχαν την ευκαιρία να προσληφθούν και να εργασθούν για χρόνια στο δημόσιο και οι δεύτερες όχι. Οι προσλήψεις δεν έγιναν μέσω διαγωνισμού ή κάποιας άλλης ανοικτής διαδικασίας. Κάποιοι πολιτικοί έδωσαν στις καθαρίστριες το προνόμιο της εργασίας στο δημόσιο για ορισμένο χρονικό διάστημα. Έτσι οι καθαρίστριες του υπουργείου απέκτησαν μεγαλύτερη αξία από τις άλλες που διαρκώς ήταν απέξω.
Πολλοί λένε ότι εφόσον δεν μπορούμε να αποφύγουμε τις απολύσεις στον ιδιωτικό τομέα ας τις αποφύγουμε τουλάχιστον στον δημόσιο. Στην πραγματικότητα οι κυβερνήσεις για να διατηρήσουν αντιπαραγωγικές δομές του κράτους, όπως η αγροφυλακή, έχουν προκαλέσει τα τελευταία χρόνια την απώλεια δεκάδων χιλιάδων παραγωγικών θέσεων εργασίας, μειώνοντας συνεχώς το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων. Μόνο που αυτοί που θα απασχολούνταν εκεί, δεν έχουν πολιτική δύναμη, δεν βρίσκουν συμπαραστάτες, δεν μπορούν να βγουν στα κανάλια.
Στο πρόσφατο σημείωμά μου «2 νούμερα, 2 κόσμοι» έδειξα ότι οι ζημιές του ΟΣΕ και της Ολυμπιακής ενός μόνο χρόνου ήταν όσο το συνολικό κόστος της νέας γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας. Με τη διαφορά ότι το μετρό θα δημιουργήσει χιλιάδες άμεσες και έμμεσες νέες θέσεις εργασίας και η κατασκευή του θα έχει πολλαπλασιαστικά αποτελέσματα στην ανάπτυξη και την ποιότητα ζωής, ενώ στις δύο ζημιογόνες ΔΕΚΟ υπήρχε δημόσια χορηγία εξωφρενικών προνομίων.
Η αναφορά στην Ολυμπιακή μας θυμίζει ότι οι εργαζόμενοι στην εταιρεία αντιδρούσαν έντονα σε κάθε προσπάθεια εξυγίανσης και ιδιωτικοποίησης. Μάλιστα έδιναν και εθνικό χαρακτήρα στις κινητοποιήσεις τους μιλώντας για συρρίκνωση της Ελλάδας. Στις αντιδράσεις αυτές έβρισκαν συμπαραστάτες κόμματα που σήμερα οδύρονται για την κατάρρευση της χώρας. Οι αγώνες εξαφανίστηκαν μονομιάς όταν η τότε κυβέρνηση έδωσε στους εργαζόμενους χρυσές αποζημιώσεις, πρώρες συνταξιοδοτήσεις ή προνομιακές επαναπροσλήψεις στο δημόσιο. Ήταν η τελευταία χρονιά πριν τη χρεοκοπία.
Για να επιστρέψουμε στις καθαρίστριες, μια σοβαρή ένσταση για την ανάθεση της δουλειάς σε ιδιωτικές εταιρίες είναι ότι εκεί μπορεί να υπάρχει εργοδοτική αυθαιρεσία (κάτι που μπορεί να συμβεί σε οποιαδήποτε ιδιωτική επιχείρηση). Η ένσταση ενισχύεται από όσα υπέστη η Κωνσταντίνα Κούνεβα. Την απάντηση στο ζήτημα δίνει ο καθηγητής Κωνσταντίνος Σοφούλης σε άρθρο του στη ιστοσελίδα Μεταρρύθμιση:
«Το κράτος δεν έχει καμία απολύτως αρμοδιότητα αυτό το ίδιο και με τα όργανά του να καθαρίζει τα κτήρια του. Το κράτος έχει άλλες στρατηγικές αποστολές. Όσο για τον καθαρισμό των κτηρίων του, δεν έχει παρά να πληρώσει κατάλληλα οργανωμένες επιχειρήσεις που σε αυτό ειδικεύονται. Αν αυτές οι επιχειρήσεις παραβαίνουν τον νόμο, όπως υποστηρίζουν οι κρατιστές, τότε το κράτος δεν πρέπει να αναλάβει τη δουλειά τους, αλλά θα φροντίσει να συμμορφωθούν. Για αυτό έχει και την δύναμη αλλά και την αρμοδιότητα, αφού στις βασικές λειτουργίες του κράτους δικαίου, είναι να φροντίζει ώστε να εφαρμόζονται οι νόμοι.»
Για κάποιους αυτά ακούγονται σαν ανάλγητος νεοφιλελευθερισμός. Αντίθετα, η ανοχή στη σπατάλη και η πελατειακή διανομή του δημόσιου χρήματος παρουσιάζονται σαν φιλολαϊκή πολιτική. Είναι αναμενόμενο, μέσα στην διαστροφή των πολιτικών εννοιών που έχουμε βιώσει για χρόνια.
ΠΗΓΗ:  Athens Voice
 
 

Η selfie είναι πράξη πολιτική;


image

 
 
 
 
 
 
 Παρέλαση στα Τρίκαλα. Μπροστά στους επισήμους δάγκωσαν τη γραβάτα τους, γύρισαν πλάτη κι έβγαλαν selfie με φόντο την εξέδρα. Η μάνα του ενός διαμαρτυρήθηκε για την τριήμερη αποβολή, είπε είμαι περήφανη για το γιο μου, είναι αγωνιστής της δημοκρατίας, η πράξη του είναι πολιτική. Η δική μου η μάνα επίσης περήφανη είναι για μένα, αλλά αν το 'χα κάνει εγώ αυτό, μπορεί να μη με είχε κλείσει σπίτι δύο Σάββατα (αυτή η «τιμωρία» περνούσε στα δικά μου μαθητικά χρόνια), η γκρίνια της όμως και το «έτσι σε μεγάλωσα εγώ;» θα διαρκούσε μήνες. Ούτε που θα πέρναγε από το μυαλό της βέβαια ότι αυτό ήταν μια πράξη επαναστατική, αντίσταση στο σύστημα. Η μάνα μου θα μου 'λεγε ότι ήταν αγένεια, απρέπεια, γαϊδουριά και θα πρεπε να ντρέπομαι.
Μάλλον οι μανάδες μας εμάς μας κάνανε κομπλεξικούς και για κάποιους λίγο βλάκες που δεν σηκώνουμε ανάστημα. Όταν βλέπουμε μεγαλύτερους ανθρώπους ή ανθρώπους που έχουν καταφέρει στη ζωή τους περισσότερο από μας, τους σεβόμαστε, τους μιλάμε στον πληθυντικό και δεν τους γυρνάμε την πλάτη. Κι όταν διαφωνούμε μαζί τους, πάλι με ευγένεια τους το λέμε. Εξάλλου, η επικοινωνία και η εξέλιξη δομείται στους κανόνες του διαλόγου και στα επιχειρήματα των συνομιλητών. Αυτό μας έλεγαν σημαίνει αγωγή αλλά φαίνεται σήμερα ότι σημαίνει υποταγή κι εμείς δεν το έχουμε καταλάβει. Οι γονείς μας μας έβγαλαν άοπλους στην κοινωνία, ανίκανους να σηκώσουμε το χέρι να μουτζώσουμε έναν δάσκαλο ή να τραβολογήσουμε έναν πρύτανη.
Δεν φρόντισαν οι δικοί μας γονείς να μας αθωώσουν προκαταβολικά. Δεν θεώρησαν το νεαρό της ηλικίας μας διαρκές και μοναδικό τεκμήριο δικαίωσης, αδιαπραγμάτευτη ταυτότητα υπεροχής. Μας δίδαξαν τύψεις και συνέπειες πράξεων. Έκαναν λάθος;
ΠΗΓΗ:  Athens Voice

Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΔΕΔΥ – ΓΣΕΕ στις 27/11/2014


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΔΕΔΥ – ΓΣΕΕ στις 27/11/2014
Η Ε.Ε. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. με βάση την απόφαση του Γενικού της Συμβουλίου (17-10-2014) προκηρύσσει 24ωρη Πανδημοσιοϋπαλληλική Απεργία την Πέμπτη, 27 Νοεμβρίου 2014, σε συντονισμό με τους εργαζόμενους του Ιδιωτικού Τομέα.
Η Γενική Απεργία αποτελεί σταθμό στο πρόγραμμα πολύμορφων παρατεταμένων κινητοποιήσεων που είναι ήδη σε εξέλιξη και θα κλιμακωθούν το επόμενο διάστημα με συλλαλητήρια, Γενικές Συνελεύσεις στους χώρους εργασίας και απεργίες σε συμπόρευση με τους εργαζόμενους του Ιδιωτικού Τομέα και ευρύτερα κοινωνικά στρώματα.
Είναι κοινή, πλέον, διαπίστωση πως αποτελεί στρατηγική επιδίωξη της Κυβέρνησης η συνεχής αποδιάρθρωση των κοινωνικών και εργασιακών δικαιωμάτων. Αυτή η επιδίωξη, επιχειρείται να συσκοτιστεί από την κυβερνητική ρητορική περί του «τέλους των Μνημονίων». Όμως, οποιαδήποτε προσπάθεια εξωραϊσμού δεν μπορεί να αντιστρέψει τη ζοφερή πραγματικότητα της συνεχούς επιδείνωσης της καθημερινότητας, κυρίως των λαϊκών στρωμάτων, αλλά και την εμμονή της Κυβέρνησης στη διαιώνιση των πολιτικών της ακραίας λιτότητας.
Έτσι το αμέσως επόμενο διάστημα αναμένεται να συνεχιστεί η πολιτική της μείωσης των εισοδημάτων, με την άμεση μείωση των μισθών και των συντάξεων. Ειδικότερα για τους εργαζόμενους του Δημοσίου βασικό εργαλείο για την παραπέρα μείωση των εισοδημάτων τους θα αποτελέσει το «μισθολόγιο πείνας» που θα συνδέει το μισθό με την αξιολόγηση. Ταυτόχρονα γίνεται δραστική μείωση των οικογενειακών εισοδημάτων μέσω της υπερφορολόγησης των ιδιοκτησιών, με χαρακτηριστική περίπτωση τον ΕΝΦΙΑ.
Με την ίδια ένταση επιδιώκεται να προχωρήσουν οι 6.500 απολύσεις στο Δημόσιο, αλλά και δεκάδες χιλιάδες νέες απολύσεις που θα προκύψουν από την «αξιολόγηση» και τον «επανέλεγχο» των συμβάσεων.
Προαπαιτούμενο για την επικράτηση της βίαιης αναδιανομής των εισοδημάτων που προωθείται με τα αλλεπάλληλα μνημόνια είναι η εξουδετέρωση της συλλογικής έκφρασης των εργαζομένων. Αυτή επιχειρείται με τη συστηματική συκοφάντηση του συνδικαλιστικού κινήματος αλλά και την ποινικοποίηση κάθε απεργιακής κινητοποίησης που απειλεί τις επιδιώξεις του μνημονιακού καθεστώτος- με την αμέριστη συμβολή της δικαστικής εξουσίας. Πρόκειται για το προοίμιο εφαρμογής του νέου συνδικαλιστικού νόμου, που θα αποσκοπεί στο δραστικό περιορισμό των συνδικαλιστικών ελευθεριών και κυρίως του απεργιακού δικαιώματος.
Ο λεγόμενος εκσυγχρονισμός του κράτους, με την εφαρμογή της αξιολόγησης συναντά σημαντικές αντιστάσεις της μεγάλης πλειονότητας των εργαζομένων στο Δημόσιο, που συμμετέχουν στην απεργία-αποχή που κήρυξε η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. και οι Ομοσπονδίες. Ο αγώνας μας αποκάλυψε το πραγματικό περιεχόμενο και το ρόλο της επιχειρούμενης αξιολόγησης, ως εργαλείο που ανοίγει την πόρτα σε μελλοντικές διαθεσιμότητες-απολύσεις, που επιβάλλει φτώχεια διαρκείας στην πλειονότητα των εργαζομένων, που αποδομεί και κατακερματίζει τις συλλογικές σχέσεις εργασίας, ενώ ταυτόχρονα αναδιαρθρώνει το σύνολο του Δημοσίου προς το αντιδραστικότερο, ακριβώς για να εξυπηρετήσει καλύτερα τα συμφέροντα της άρχουσας τάξης και του κεφαλαίου.
Οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο με τις κινητοποιήσεις μας διεκδικούμε:
  • Αυξήσεις στους μισθούς και τις συντάξεις – Ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη. Καμία σύνδεση μισθού και βαθμού.
  • Ακύρωση της «αξιολόγησης» και του «επανελέγχου» μετατροπής των συμβάσεων. Αποτροπή των απολύσεων και κατάργηση του ν. 4250/2014.
  • Επαναπρόσληψη όλων των απολυμένων Δημοσίων Υπαλλήλων. Μόνιμη και σταθερή εργασία, με πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα για όλους.
  • Ανατροπή της άδικης και ταξικής, σε βάρος των εργαζομένων και των αδύναμων στρωμάτων της κοινωνίας, φορολογίας με την άμεση κατάργηση του ΕΝΦΙΑ.
  • Υπεράσπιση της πρώτης κατοικίας από τους πλειστηριασμούς.
  • Υπεράσπιση του ασφαλιστικού συνταξιοδοτικού συστήματος.
  • Κατάργηση των μνημονίων και των εφαρμοστικών τους νόμων, τη διαγραφή του χρέους, τη δημόσια ιδιοκτησία και τον κοινωνικό έλεγχο του τραπεζικού συστήματος.
  • Ανατροπή των αντεργατικών μνημονιακών πολιτικών.
Προειδοποιούμε την Κυβέρνηση ότι εάν επιχειρήσει να προωθήσει στη Βουλή τα νέα εξοντωτικά μέτρα σε βάρος των εργαζομένων όπως το «μισθολόγιο πείνας» που επεξεργάζεται, την πλήρη ανατροπή του ασφαλιστικού συστήματος και την κατάργηση συνδικαλιστικών ελευθεριών οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο θα κλιμακώσουμε τους αγώνες μας με άμεση κήρυξη Απεργιακών κινητοποιήσεων για να ακυρώσουμε τους παραπάνω σχεδιασμούς.
Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

31-10-14 Προσλήψεις Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών πλήρους ωραρίου κλάδων ΠΕ32-Θεατρικών Σπουδών και ΠΕ18.41-Δραματικής Τέχνης στα Δημοτικά Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Logo

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ypdvmth thumb other250 0Προσλήψεις Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών πλήρους ωραρίου κλάδων ΠΕ32-Θεατρικών Σπουδών και ΠΕ18.41-Δραματικής Τέχνης στα Δημοτικά Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για το σχολικό έτος 2014-2015 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές πλήρους ωραρίου 72 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ32-Θεατρικών Σπουδών και 1 εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ18.41-Δραματικής Τέχνης.
Οι προσλήψεις των εκπαιδευτικών, οι οποίοι θα τοποθετηθούν στα Δημοτικά Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους, πραγματοποιούνται στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Στήριξη των Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα - ΑΠ1, ΑΠ2, ΑΠ3» του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, για ανάληψη υπηρεσίας από τη Δευτέρα 3 έως και την Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2014 όπου και θα τοποθετηθούν με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης, μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.
Για τους πίνακες  των ονομάτων πατήστε εδώ.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

31-10-14 Προσλήψεις αναπληρωτών Δασκάλων ειδικής αγωγής και αναπληρωτών Δασκάλων του ενιαίου πίνακα γενικής εκπαίδευσης στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκ

Logo

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ypdvmth thumb other250 0Προσλήψεις αναπληρωτών Δασκάλων ειδικής αγωγής και αναπληρωτών Δασκάλων του ενιαίου πίνακα γενικής εκπαίδευσης στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - ΑΠ1, ΑΠ2, ΑΠ3» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013 για το διδακτικό έτος 2014-2015

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για το σχολικό έτος 2014-2015 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές 2 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ70.50-Δασκάλων ΕΑΕ και 105 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων για την κάλυψη λειτουργικών αναγκών στην παράλληλη στήριξη - συνεκπαίδευση μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο πλαίσιο υλοποίησης των ανωτέρω Πράξεων.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από τη Δευτέρα 3 έως και την Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2014 όπου και θα τοποθετηθούν με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.
Για τους πίνακες των ονομάτων πατήστε εδώ.

Διάθεση αποσπασμένων εκπαιδευτικών Π.Ε. και Δ.Ε. από υπηρεσίες και φορείς του ΥΠΑΙΘ σε σχολικές μονάδες

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ypdvmth thumb other250 031-10-14 Διάθεση αποσπασμένων εκπαιδευτικών Π.Ε. και Δ.Ε. από υπηρεσίες και φορείς του ΥΠΑΙΘ σε σχολικές μονάδες

   Με σχετική εγκύκλιο , το Υπουργείο Παιδείας καλεί τους αποσπασμένους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε υπηρεσίες και φορείς του ΥΠΑΙΘ, που επιθυμούν να διατεθούν ως τη λήξη του διδακτικού έτους σε σχολικές μονάδες του Νομού όπου υπηρετούν, με σκοπό την κάλυψη λειτουργικών αναγκών, να το δηλώσουν εγγράφως και να αποστείλουν αίτηση στη Διεύθυνση Διοίκησης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από 3-11-2014 έως και 10-11-2014.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2014-15

ΔΟΕ: ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ



Αρ. Πρωτ. 1201
Αθήνα 31/10/2014

 
ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ
ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ

Της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος, η οποία εδρεύει στην Αθήνα, επί της οδού Ξενοφώντος, αριθμός 15 Α, όπως νόμιμα εκπροσωπείται.
 ΠΡΟΣ
1)      Τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Ανδρέα Λοβέρδο,
2)      Το Ελληνικό Δημόσιο, όπως νόμιμα εκπροσωπείται από τον Υπουργό Οικονομικών, κ. Γκίκα Χαρδούβελη, που εδρεύει στην Αθήνα
********
Το Διοικητικό  Συμβούλιο της Δ.Ο.Ε. , σε συνεδρίασή του στις 22-10-2014, ΑΦΟΥ ΕΛΑΒΕ ΥΠΟΨΙΝ ΤΟΥ:
1. Το γεγονός ότι τα νομοθετήματα των τελευταίων τριών χρόνων (ν.3848/2010, 4024/2011 και προσφάτως π.δ.152/2013) αναφορικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, συνδέοντας τη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη με την αξιολόγηση μέσω αυθαίρετων ποσοστώσεων, υποβαθμίζουν την ποιότητα της δημόσιας εκπαίδευσης, οδηγούν σε κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων και τελικώς οδηγούν σε απολύσεις, όπως απέδειξε το πρόσφατο παρελθόν των εκπαιδευτικών, που υπηρετούσαν στην τεχνική εκπαίδευση.

2. Το γεγονός, ότι το Υπουργείο παρά την πλήρη, ενδελεχή και εμπεριστατωμένη έκθεση των απόψεων της Δ.Ο.Ε. αναφορικά με την αξιολόγηση εκπαιδευτικών και την αυτοαξιολόγηση των εκπαιδευτικών μονάδων, δεν έχει μέχρι σήμερα, αναλάβει καμία πρωτοβουλία, προκειμένου να εισάγει ένα πλαίσιο ανατροφοδοτικής, γνήσιας παιδαγωγικής διαδικασίας ουσιαστικής αποτίμησης τόσο του εκπαιδευτικού έργου, όσο και συνολικά της εκπαιδευτικής πολιτικής, η οποία θα έχει ως στόχο την ανίχνευση των προβλημάτων και τον σχεδιασμό των αναγκαίων παρεμβάσεων προς την κατεύθυνση της ουσιαστικής ενίσχυσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας και του δημοσίου σχολείου.
ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ:
Την προκήρυξη Απεργίας - «Αποχής»:
Από όλες τις διαδικασίες υλοποίησης της ατομικής αξιολόγησης (ΠΔ 152/13) των εκπαιδευτικών, αλλά και της αυτοαξιολόγησης - αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και κάθε διαδικασία αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου που πραγματοποιείται σε υλοποίηση του σχετικού νομοθετικού πλαισίου        (ν. 4024/11, ν. 4142/13, ΠΔ 152/13, ν. 3848/10, ν. 3679/10).
Η απεργία θα εκκινήσει την 2η Νοεμβρίου 2014 και σε περίπτωση μη ικανοποίησης των αιτημάτων μας θα συνεχιστεί μέχρι την 23-12-2014.
Αρμόδιος Δικαστικός Επιμελητής επιδοτώ νομίμως την παρούσα προς ους αύτη απευθύνεται προς γνώσιν τους και δια τας νομίμους συνεπείας, αντιγράφων.

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ



ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Απεργία - αποχή από την αξιολόγηση

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Με αποφάσεις των συλλογικών μας οργάνων προχωρούμε στην προκήρυξη Απεργίας -Αποχής από όλες τις διαδικασίες υλοποίησης της ατομικής αξιολόγησης (ΠΔ 152/13) των εκπαιδευτικών, αλλά και της αυτοαξιολόγησης - αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, όπως και κάθε διαδικασίας αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου που πραγματοποιείται σε υλοποίηση του σχετικού νομοθετικού πλαισίου (ν. 4024/11, ν. 4142/13, ΠΔ 152/13, ν. 3848/10, ν. 3679/10).
Η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ καλούν όλους τους εκπαιδευτικούς, τους διευθυντές σχολείων και τους σχολικούς συμβούλους να μη συμμετάσχουν σε καμιά διαδικασία με την οποία υλοποιείται το παραπάνω νομοθετικό πλαίσιο για την αξιολόγηση.
Στο πλαίσιο υλοποίησης αυτής της απόφασης καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς, τους διευθυντές σχολείων και τους σχολικούς συμβούλους να απέχουν από όσες διαδικασίες προβλέπονται στην πρόσφατη εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ (155922/Γ1-30-09-2014) και το ΠΔ 152/2013. Καλούμε τους συναδέλφους, χωρίς φόβο, να οργανώσουν την αντίστασή τους σε κάθε σχολείο με βάση τις συλλογικές αποφάσεις του κλάδου.
Πιο συγκεκριμένα:
Α. Καλούμε τους διευθυντές (και υποδιευθυντές) των σχολείων να σταθούν δίπλα στους συναδέλφους και να μη μετατραπούν σε αξιολογητές τους. Αυτό σημαίνει ότι, με βάση την απεργία-αποχή που κήρυξαν τα αρμόδια όργανα της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ, τους καλούμε να απέχουν:
  • από την εξ αποστάσεως επιμόρφωση,
  • από τον ορισμό ομάδων εργασίας,
  • από τον προγραμματισμό δράσης ή τα σχέδια δράσης,
  • από τις διαδικασίες αξιολόγησής τους, και
  • από την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών του σχολείου τους και γενικότερα από όλες τις διαδικασίες αυτο-αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.
 Β. Καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς, με βάση την απεργία-αποχή που κήρυξαν τα αρμόδια όργανα της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ, να απέχουν:
  • από τη συγκρότηση ομάδων εργασίας,
  • από τον προγραμματισμό, την κατάθεση σχεδίου εργασίας και την παράδοση του όποιου υλικού μπορεί να αναρτηθεί στο «Παρατηρητήριο» της αξιολόγησης,
  • από την «εθελοντική» αξιολόγηση,
  • από τη σύνταξη έκθεσης ατομικής αξιολόγησης,
  • από κάθε διαδικασία αξιολόγησής τους από τον σχολικό σύμβουλο και τον διευθυντή του σχολείου,
  • από τη στελέχωση των 5μελών επιτροπών ανά νομό, ως παραρτημάτων της ΑΔΙΠΠΔΕ (Αρχής Διασφάλισης Ποιότητας στην Εκπαίδευση).

Δεν συμβάλλουμε στην κατηγοριοποίηση του σχολείου μας με οποιονδήποτε τρόπο. Υπερασπιζόμαστε τον ενιαίο χαρακτήρα της  εκπαίδευσης, το δημόσιο και δωρεάν σχολείο για όλα τα παιδιά. 
Απέχουμε από όλα τα παραπάνω και οτιδήποτε άλλο γίνεται για να υλοποιηθεί το νομοθετικό πλαίσιο (αυτοαξιολόγηση - αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών). Η στάση μας αυτή έχει την απόλυτη και πλήρη κάλυψη από την απεργία - αποχή που κήρυξαν τα αρμόδια όργανα της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ.
Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,
Και  στον  υπόλοιπο δημόσιο τομέα, οι εργαζόμενοι δεν έχουν υποκύψει. ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΚΑΘΟΛΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ - ΑΠΟΧΗ της ΑΔΕΔΥ μπλοκάροντας το καλοκαίρι τη διαδικασία, ενώ, με αποφάσεις μαζικών Γενικών Συνελεύσεων, δεν κατέθεσαν τη φόρμα της ατομικής αξιολόγησης, αλλά την παρέδωσαν στα σωματεία τους. Ήδη, πάνω από 20 Ομοσπονδίες του δημόσιου τομέα έχουν κηρύξει  απεργία-αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης με εξώδικα που έχουν αποστείλει στα αντίστοιχα υπουργεία.
Όλοι μαζί συνεχίζουμε τον αγώνα κατά της αξιολόγησης!

Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

«Την αγαπήσαμαν και μεις», το Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014, ώρα 8.30 μ.μ. στον Πολιτιστικό Πολυχώρο «Δημήτρης Χατζής»

Θεατρικό Εργαστήρι Πρέβεζας, «Την αγαπήσαμαν και μεις»


Το Θεατρικό Εργαστήρι Πρέβεζας παρουσιάζει την παράσταση: «Την αγαπήσαμαν και μεις», το Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014, ώρα 8.30 μ.μ. στον Πολιτιστικό Πολυχώρο «Δημήτρης Χατζής».
Η παράσταση είναι βασισμένη στο βιβλίο της Γεωργίας Σκοπούλη «Αυτές που γίνανε ένα με τη γη», το οποίο αφηγείται αληθινές ιστορίες γυναικών της Ηπείρου, oι οποίες έζησαν τα δύσκολα χρόνια του πολέμου, της μετανάστευσης και της φτώχειας.
Το Θ.Ε.Π διάλεξε να παρουσιάσει την ιστορία μιας γυναίκας από χωριό της Πρέβεζας. Ο ρόλος της Βασίλως μοιράζεται σε πέντε γυναίκες ηθοποιούς, οι οποίες συγχρόνως λειτουργούν και σαν χορός.
Στην παράσταση ακούγονται επί σκηνής παραδοσιακά τραγούδια.
        
Στο ρόλο της Βασίλως και του Χορού εμφανίζονται οι ηθοποιοί: Χριστίνα Κολιού, Σούλα Μπαχλάβα, Αλεξάνδρα Νίκα, Γεωργία Παπαδιώτη, Λαμπρινή Τζίμα.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ:
Επεξεργασία Κειμένου- Σκηνοθεσία- Σκηνικά: Λίλη Σακκά
Βοηθός Σκηνοθέτη: Αλέξανδρος Τσανέλης
Επιμέλεια κίνησης: Λίλη Σακκά, Αλέξανδρος Τσανέλης
Γλωσσολογική  επεξεργασία κειμένου: Βασίλης Παπαδήμας
Επιλογή τραγουδιών- Τραγούδι: Γιώργος Τσούκης
Κουστούμια: Λίλη Σακκά- Αλέξανδρος Τσανέλης- Γεωργία Παπαδιώτη  (με τη συμβολή του Βασίλη Παπαδήμα)
Κατασκευή κουστουμιών: Γεωργία Παπαδιώτη
Φωτισμοί: Γεωργία Παπαδιώτη –Λίλη Σακκά
Τεχνικός φωτισμού: Μαριάννα Καββαδία
Φωτογραφίες: Γιάννης Χατζόπουλος
Προβολή και Προώθηση: Μαριάννα Καββαδία
Σχεδιασμός αφίσας: Άννυ Βλαχοπούλου
Είσοδος: 8€ & 5€ (ανέργων- φοιτητών – μαθητών- Α.Μ.Ε.Α. – πολυτέκνων).       
  Σημεία προπώλησης:

1. Κατάστημα ΙΡΙΣ (Γρ. Σακκά 20),
2.Βιβλιοπωλείο Αναγνώστης (Πυρσινέλλα 11)
3. Βιβλιοπωλείο Πρόκος (Κ. Κατσαδήμα 7)
4. Rock Shop (Πουτέτση 1α) και

Η παράσταση τελεί υπό την αιγίδα του Πνευματικού Κέντρου Δήμου Ιωαννιτών.

Πληροφορίες: Λίλη Σακκά (6977 192779) & Μαριάννα Καββαδία (6945 531392)
ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
Κάστρο Αγ. Ανδρέα, 48100 Πρέβεζα

Υπεύθυνη: Λίλη Σακκά   τηλ.: 2682025086 &  6977 192 779                             e-mail: lilsakka@yahoo.gr

Προώθηση & Προβολή: Μαριάννα Καββαδία  τηλ.: 26820 27348 & 6945 53 13 92
e-mail: info.theprevezas@gmail.com

  Αρχική