Σάββατο 13 Ιουνίου 2015

Συγκρότηση του Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων




  ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  
     ΝΟΜΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ιωάννινα,  12/6/2015
Αρ. Πρωτ.:  4
Ταχ. Δ/νση: Αράπη 1A -  45332 ΙΩΑΝΝΙΝΑ
Τηλ. - FAX: 26510 78747
email: sepenioa@gmail.com
Ιστοσελίδα: www.syldnioa.gr

ΠΡΟΣ : Μέλη





ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΘΕΜΑ: «Συγκρότηση του Διοικητικού Συμβουλίου»

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου μας την Παρασκευή 12/6/2015 συγκροτήθηκε σε σώμα και, μετά την παραίτηση του μέλους Τζίμα Γρηγόρη, έχει την εξής σύνθεση:


Ιδιότητα
Ονοματεπώνυμο
Τηλέφωνο
Πρόεδρος
Σίντος Στέφανος
6932817359
Αντιπρόεδρος
Ράπτης Παύλος
6942408844
Γεν. Γραμματέας
Λιόντος Βασίλης
6946260184
Ειδικός Γραμματέας
Τόκας Αναστάσιος
6973886418
Ταμίας
Νάτσια Ελευθερία
 6946971131
Μέλος
Στουγιάννος Χρήστος
6932764846
Μέλος
Λώλης Δημήτρης
6977076223
Μέλος
Ευαγγέλου Φίλιππος
6946417476
Μέλος
Τσίγγρος Δημήτρης
6974387423
Μέλος
Ζήνδρος Βασίλης
6946791838
Μέλος
Τζαχρήστας Δημήτρης
6972099064

 

Το βασίλειο των φυτών και η άρρηκτη σχέση του με τον Ιπποκράτη και τις Μούσες, με την Ιατρική και την Χαρακτική Τέχνη!

Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Εκδήλωση
Πρόσκληση

Το Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Δωδώνης σας προσκαλεί
στην εκδήλωση με θέμα:
ΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΩΝ ΦΥΤΩΝ ΚΑΙ Η ΑΡΡΗΚΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ
ΜΕ ΤΟΝ ΙΠΠΟΚΡΑΤΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΟΥΣΕΣ,
ΜΕ ΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ!


που διοργανώνεται στο θεματικό πλαίσιο
"ΙΣΤΟΡΙΑ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, ΑΝΑΠΤΥΞΗ"

την Κυριακή 14 Ιουνίου 2015, ώρα 11:30

στην Αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου Δήμου Δωδώνης
της Τ.Κ. Δωδώνης (πρώην Δημοτικό Σχολείο).

Σημείωση: Σάββατο 13 Ιουνίου 2015, ώρα 18:00
Ξενάγηση στο Μουσείο Ιστορίας της Ιατρικής, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, από τον Καθηγητή κ. Στέφανο Γερουλάνο.

Για το πρόγραμμα της εκδήλωσης, παρακαλούμε να ανατρέξετε στο συνημμένο αρχείο.

Ιωάννινα, 10 Ιουνίου 2015

Από την Διεύθυνση Διεθνών & Δημοσίων Σχέσεων
του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
 
Οργάνωση : Πνευματικό Κέντρο Δήμου Δωδώνης
Τοποθεσία : Πνευματικό Κέντρο Δήμου Δωδώνης
Ωρα : Κυριακή 14/06/2015, ώρα 11.30
Επικοινωνία : Τηλ. 26510 34734, 6944 520995
Είσοδος : Ελεύθερη στο κοινό
 

Σχετικό Αρχείο :

http://www.uoi.gr/files/news/attachments/7230.jpg
 

Βιβλιοπαρουσίαση :Άνοιξη Τσιάπα - Χασιρτζόγλου, Να θυμηθώ να μην υποταχθώ


Βιβλιοπαρουσίαση :Άνοιξη Τσιάπα - Χασιρτζόγλου, Να θυμηθώ να μην υποταχθώ

Βιβλιοπαρουσίαση :Άνοιξη Τσιάπα - Χασιρτζόγλου, Να θυμηθώ να μην υποταχθώ

 


Δευτέρα 15 Ιουνίου, ώρα 8:30 μ.μ.
Αίθουσα «Δημ. Χατζής»
Είσοδος ελεύθερη
Βιβλιοπαρουσίαση
Άνοιξη Τσιάπα - Χασιρτζόγλου
Να θυμηθώ να μην υποταχθώ

Εκδόσεις «ΔΩΔΩΝΗ»
Παρουσιάζει:
  • Αλίκη Σάρρα, φιλόλογος
Όπως αναγράφεται στο οπισθόφυλλο του βιβλίου «Οι στίχοι έχουν ρυθμό, πάλλονται από πάθος και αγάπη για την ζωή». Η συλλογή ποιημάτων Να θυμηθώ να μην υποταχθώ  περιλαμβάνει 50 ποιήματα οργανωμένα κάτω από τους γενικούς τίτλους: Το  χρώμα πορφυρό,  Μέσα και πάνω από τα πράγματα, Νυν και αεί.»
Διοργάνωση: Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών
 Αρχική

Παρασκευή 12 Ιουνίου 2015

Δ/ΝΣΗ Π.Ε. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ: Tελικός πίνακας μοριοδότησης των υποψήφιων Διευθυντών, μετά τη διεξαγωγή της μυστικής ψηφοφορίας

Logo

Δελτίο τύπου - Tελικός πίνακας μοριοδότησης των υποψήφιων Διευθυντών, μετά τη διεξαγωγή της μυστικής ψηφοφορίας

Από τη Δ/νση Π.Ε Ιωαννίνων α ν α κ ο ι ν ώ ν ε τ α ι   ότι:
Σύμφωνα με την αρ. Φ.361.22/33/83567/Ε3/26-5-2015 εγκύκλιο του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. με θέμα: «Διευκρινήσεις σχετικά με την επιλογή υποψηφίων Διευθυντών όλων των τύπων Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης – Χρονοδιάγραμμα διαδικασίας επιλογής Διευθυντών – Υποδιευθυντών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης» έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα μας (http://dipe.ioa.sch.gr/) ο τελικός πίνακας μοριοδότησης των υποψήφιων Διευθυντών, μετά τη διεξαγωγή της μυστικής ψηφοφορίας.
Οι εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στη διαδικασία έχουν τη δυνατότητα κατάθεσης ενστάσεων από 12-6-2015 έως και 16/6/2015.
Τελικός πίνακας μοριοδότησης των υποψήφιων Διευθυντών, μετά τη διεξαγωγή της μυστικής ψηφοφορίας.....

Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

Πανούσης: Να εξετάζονται από ψυχίατρο και οι πολιτικοί

ethnos.gr

Για τις βολές που δέχεται από διάφορες πλευρές τον τελευταίο καιρό μίλησε ο αναπληρωτής υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Γιάννης Πανούσης στο περιθώριο της εκδήλωσης για την δημιουργία Πολιτιστικού Κέντρου της Αστυνομίας, που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι στο Μέγαρο της Κατεχάκη.

Πανούσης: Να εξετάζονται από ψυχίατρο και οι πολιτικοί
«Υπερασπίζομαι τους θεσμούς της δημοκρατίας… Δεν δέχομαι να μου κάνουν μαθήματα κάποιοι με μισά πτυχία… Δεν έχω τις φωτογραφίες των αντιπάλων μου στον τοίχο για να τους πετάω βελάκια», ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ.Πανούσης, μιλώντας σε δημοσιογράφους, ερωτηθείς για τα όσα είπε σήμερα στην Βουλή. Επίσης, πρότεινε να εξετάζονται από ψυχίατρους και οι πολιτικοί, «για να μην γίνουμε ένα απέραντο φρενοκομείο», κατά την ρήση του αείμνηστου Κωνσταντίνου Καραμανλή.
Ο αναπληρωτής υπουργός ρωτήθηκε συγκεκριμένα σχετικά με την αναφορά του στην Βουλή, ότι κάποιοι δημιουργούν κλίμα καχυποψίας την ώρα που κάποιοι άλλοι προσπαθούν να συμφιλιώσουν την Αστυνομία με τους πολίτες, ποιους εννοεί και για ποιο σκοπό το κάνουν.
«Ακούσατε τι είπε η Χρυσή Αυγή στην ερώτησή της ότι ηγούμαι παρακράτους» απ'αντησε ο κ. Πανούσης και συνέχισε: «Υπάρχουν δύο απόψεις. Η μία που κάνει λόγο για αστυνομία του παρακράτους που εκεί βρίσκεις όλα τα σκοτεινά σημεία της μεταπολίτευσης του εμφυλίου ή της δικτατορίας και από την άλλη πλευρά υπάρχει μία αντίληψη που λέει να μεταμφιέζω τους αστυνομικούς, ντρέπεται για τους αστυνομικούς, δεν τους χρειάζεται και πρέπει να τους κρύβουμε».
«Δεν ξέρω αν αυτό είναι λαϊκή δημοκρατία, τι είναι αυτό το πράγμα δεν το ξέρω και η αστυνομία είναι στη μέση.Προσπαθώ λοιπόν εγώ πρώτον να κρατήσω το ηθικό της αστυνομίας, να μην νοιώθουν ότι τους γδύνουν, τους ντύνουν. Εγώ δεν έχω λόγο να μπαίνω σε πολιτικές αντιπαραθέσεις… Δεν έχω αντίπαλο κάποιον και να βάζω φωτογραφία στον τοίχο να του πετώ βελάκια. Εγώ μιλάω για θέματα της επιστήμης μου και του θεσμικού μου ρόλου. Για περιπτώσεις άλλων επιστημών και άλλων ρόλων, θεατρικών ή μη, ή κάτι άλλο, δεν μπορώ να μιλήσω», πρόσθεσε.
Ο αναπληρωτής υπουργός, τόνισε ότι ζήτησε από τον πρωθυπουργό και θα του δώσει όλα τα στοιχεία των τεσσάρων μηνών «τι φθορές έχουνε γίνει, τι έχει καεί, τι μύτες έχουν ανοίξει, τι κεφάλια έχουν ανοίξει, για να δει ότι αυτό που ονομάζουν κάποιοι κύκλοι αστυνομία, αυταρχική, φασιστική κλπ., δεν βγαίνει στην πράξη»
.«Πρέπει να επαναφέρουμε την αλήθεια και να διώξουμε τα ιδεολογήματα» υπογράμμισε ο κ. Πανούσης και συμπλήρωσε: «Το κριτήριο ότι δεν ανήκω στο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι αρκετό γιατί στο ΣΥΡΙΖΑ δεν ανήκουν ο κ. Νικολούδης, ο κ. Παρασκευόπουλος, πολλοί άνθρωποι δεν ανήκουν, δεν υπάρχει αυτό το πράγμα. Το κριτήριο ότι κάνω λάθος είναι δεκτό από ανθρώπους που ξέρουν πως θα το κάνουν, διότι εν πάσει περιπτώσει είμαι καθηγητής πανεπιστημίου και ήμουν και πρύτανης, δεν μπορεί ο καθένας με μισό πτυχίο να μου κάνει μαθήματα…».
Στην συνέχεια ο κ. Πανούσης αναφέρθηκε στις αντιπαραθέσεις που υπήρξαν με άλλα πρόσωπα της κυβέρνησης, λέγοντας: «Προσωπική τριβή δεν έχω με κανέναν. Με την κ. Ζωή Κωνσταντοπούλου περάσαμε δύο υπέροχα χρόνια στη Βουλή, δεν υπάρχει προσωπική τριβή. Με την κ. Ραχήλ είχα καλές σχέσεις με τη γυναίκα. Ξαφνικά εκρήγνυται άσε αυτά που λένε , δεν θέλω να μπω σε αυτά, δεν έχει νόημα…»
Καταλήγοντας ο αναπληρωτής υπουργός και κλήθηκε να εκφράσει τις προθέσεις του με αφορμή το τραγικό συμβάν στην Θεσσαλονίκη, όπου 47χρονος αρχιφύλακας στραγγάλισε την 7χρονη κορούλα του.
«Ήδη συνεννοήθηκα με το τμήμα Ψυχολογίας του Παντείου και θα κάνω προγραμματική συμφωνία για τον επανέλεγχο με ειδικά ψυχοτεχνικά τεστ πολλών περιπτώσεων. Επίσης, έχουμε και εμείς ψυχολόγους στην αστυνομία. Θέλω να σας υπενθυμίσω ότι ως πρύτανης του πανεπιστημίου είχα ζητήσει από τον τότε υπουργό κάθε τρία χρόνια να γίνεται επανέλεγχος της κατάστασης των αστυνομικών. Θα πρότεινα για να μη γίνει αυτό που έλεγε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής ότι η Ελλάδα είναι φρενοκομείο να γίνει έναςέλεγχος και των πολιτικών», τόνισε ο κ.Πανούσης.

Θέσεις για το νομοσχέδιο των μετακινήσεων των Δημοσίων Υπαλλήλων


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το Δημόσιο βρέθηκε τα πέντε τελευταία χρόνια στο επίκεντρο μιας πολιτικής, που ως στρατηγικό στόχο είχε το δραστικό περιορισμό του, την κατάργηση δομών – υπηρεσιών και την εκχώρηση μεγάλου μέρους των δραστηριοτήτων του στο ιδιωτικό κεφάλαιο.
Κρίσιμοι -για την κοινωνία και τα λαϊκά στρώματα- τομείς, όπως αυτοί της Υγείας, της Παιδεία, των Ασφαλιστικών Ταμείων κλπ, βρίσκονται εδώ και καιρό στα όρια των δυνατοτήτων λειτουργίας τους. Το επίπεδο υπηρεσιών που παρέχουν υπολείπεται κατά πολύ των αναγκών των πολιτών και η ίδια η λειτουργία τους, ουσιαστικά, εξασφαλίζεται χάριν της αυτοθυσίας, σε πολλές περιπτώσεις, των εργαζόμενων.
Η υποστελέχωση του συνόλου σχεδόν των Δημόσιων Υπηρεσιών, οι τεράστιες ελλείψεις σε υλικοτεχνική υποδομή, ακόμα και σε απολύτως απαραίτητα αναλώσιμα υλικά, αλλά και οι συνθήκες διάλυσης που δημιουργήθηκαν όλο το προηγούμενο διάστημα, στο όνομα μιας υποτιθέμενης αναδιοργάνωσης των Δημοσίων Υπηρεσιών, καθιστούν άμεση αναγκαιότητα την ανάληψη πρωτοβουλιών ενίσχυσης και στήριξης των δημόσιων δομών απ’ την πλευρά της Κυβέρνησης.
Αντί αυτού, όμως, βλέπουμε πτυχές της προηγούμενης πολιτικής, να υιοθετούνται και να επιχειρείται να εφαρμοστούν και απ’ τη νέα Κυβέρνηση. Το νομοσχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών για περιορισμό των μη μισθολογικών δαπανών του Δημοσίου, των εξόδων μετακίνησης των Υπαλλήλων κλπ, έρχεται να προσθέσει νέα προβλήματα στην παραπάνω κατάσταση και ουσιαστικά να αποτελέσει την τελευταία πράξη για μεγάλο αριθμό υπηρεσιών (τεχνικές, δασικές και ελεγκτικές υπηρεσίες, ΕΚΑΒ, εκπαίδευση, περιφέρειες, αποκεντρωμένες διοικήσεις κλπ) οι οποίες θα αδυνατούν να λειτουργήσουν. Οι συντάκτες του νομοσχεδίου δεν αντιλαμβάνονται τις ιδιαιτερότητες των νησιωτικών μετακινήσεων, τις ανάγκες της ελληνικής υπαίθρου, τις απαιτήσεις της κοινωνίας, την έλλειψη υπηρεσιακών μέσων μεταφοράς. Δεν αντιλαμβάνονται ότι σύγχρονη ανάγκη της Δημόσιας Διοίκησης είναι η εγγύτητα στον πολίτη και στις αρμοδιότητες της.
Η κατάργηση ουσιαστικά της αποζημίωσης και της κάλυψης των εξόδων των υπαλλήλων για μετακινήσεις δεκάδων χιλιομέτρων για υπηρεσιακές ανάγκες, έχει ως στόχο είτε την περαιτέρω απαξίωση και το κλείσιμο δομών, είτε την κάλυψη αυτών των εξόδων απ’ την πλευρά των εργαζομένων.
Σε κάθε περίπτωση αυτό δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό.
Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. καλεί την Κυβέρνηση να μην προχωρήσει στον περαιτέρω περιορισμό των δαπανών για τη λειτουργία του Δημοσίου. Να μην υιοθετήσει λογικές του παρελθόντος, όπου οι νομοθετικές πρωτοβουλίες προωθούνταν χωρίς τον παραμικρό διάλογο με τους εμπλεκόμενους και ιδιαίτερα τους εργαζόμενους.
Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. απαιτεί από την ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών, πριν την κατάθεση του σχετικού νομοσχεδίου, να συζητήσει και να αποδεχθεί τις προτάσεις του συνδικαλιστικού κινήματος των Δημοσίων Υπαλλήλων.
Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

Ευχαριστήριο της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ



Ιωάννινα, 10-6-2015
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ δημιουργούμε το όραμά μας για τον κλάδο! ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ συνδιαμορφώνουμε τη νέα πορεία του συλλόγου εκπαιδευτικών Ιωαννίνων!
Ως πρώτη δύναμη στο Σύλλογο Π.Ε. Ιωαννίνων με 4 εκπροσώπους στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο και ως  δεύτερη δύναμη για τους αντιπροσώπους της 84ης Γενικής Συνέλευσης με 3 αντιπροσώπους, εγγυόμαστε τη σταθερή, πρωτοπόρα, αταλάντευτη, μαχητική, αγωνιστική εκπροσώπησή σας σε Σύλλογο και ΔΟΕ. Όπλα στη φαρέτρα μας, η δική σας εμπιστοσύνη, που τόσα χρόνια μας περιβάλλει αδιάκοπα και για μια ακόμη φορά εκφράστηκε σε αυτές τις εκλογές ! Σας ευχαριστούμε από καρδιάς! Συνεχίζουμε να διεκδικούμε το δικαίωμά μας  σε μια καλύτερη   παιδεία, το όνειρό μας για μια νέα   εκπαίδευση !

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.  ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ


ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ

2015
2015


ΨΗΦΟΙ
ΕΔΡΕΣ


ΔΗΣΥ
325
4


ΔΑΚΕ/ΠΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
308
3


ΕΡΑ/Αυτόνομη Παρέμβαση
233
3


 ΑΣΕ - ΠΑΜΕ
98
1


ΑΝ.ΚΙΝ.ΣΥΣΠΕΙΡΩΣ.
39
-



Από τη ΔΗ.ΣΥ. Π.Ε. Ιωαννίνων εκλέγονται, για το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Π.Ε. Ιωαννίνων οι :
Σίντος Στέφανος,
 Στουγιάννος Χρήστος,
 Νάτσια Ελευθερία,
Λώλης Δημήτριος
Και για την Ελεγκτική Επιτροπή Μπουκομάνης Δημήτριος.

  ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ 84η Γ.Σ. ΤΗΣ Δ.Ο.Ε.

ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ

2015
2015


ΨΗΦΟΙ
ΕΔΡΕΣ


ΔΑΚΕ/ΠΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
343
4


ΔΗΣΥ
294
3


ΕΡΑ/Αυτόνομη Παρέμβαση
223
2


ΑΣΕ - ΠΑΜΕ
95
1


ΑΝ.ΚΙΝ.ΣΥΣΠΕΙΡΩΣ.
42
-


 Από τη ΔΗ.ΣΥ.  Π.Ε.  ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ για την 84η Γ.Σ. της Δ.Ο.Ε. εκλέγονται οι Σίντος Στέφανος, Στουγιάννος Χρήστος, Μπουκομάνης Δημήτριος


Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη

Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη

Κυριακή 14 Ιουνίου, ώρα  7 μ.μ.
Αίθουσα «Βασ. Πυρσινέλλας
Είσοδος ελεύθερη    
Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη
Εκδήλωση βράβευσης εθελοντών αιμοδοτών

Ομιλήτριες: 
  • Χ. Καθαροπούλου, Διευθύντρια της Ν.Υ. Αιμοδοσίας του Γ.Ν.Ι. «Γ. Χατζηκώστα»
  • Ελ. Ζερβού, Διευθύντρια της Ν.Υ. Αιμοδοσίας του Π.Ν. Ιωαννίνων
Διοργάνωση: Περιφέρεια Ηπείρου, Δήμος Ιωαννιτών, Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών
 Αρχική

Πίνακας δυσπρόσιτων δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων όλης της χώρας


Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Με αφορμή ερωτήματά σας, σας κοινοποιώ πίνακα με τα δυσπρόσιτα δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία όλης της χώρας, όπως μου δόθηκε από τμήμα διορισμών του Υπουργείου Παιδείας, με τις παρακάτω επισημάνσεις:
  1. Τελευταία επικαιροποίηση των στοιχείων του πίνακα έχει γίνει με αφορμή την κατάρτιση της εγκυκλίου αναπληρωτών σχολικού έτους 2010-11.
  2. Από τότε μέχρι και σήμερα δεν έχουν χαρακτηριστεί άλλες σχολικές μονάδες ως δυσπρόσιτες. Ενδεχομένως, όμως, κάποια σχολεία από αυτά που συμπεριλαμβάνονται στον πίνακα να έχουν καταργηθεί ή να έχει ανασταλεί η λειτουργία τους.
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ
Ο αιρετός του ΚΥΣΠΕ
Δημήτρης Μπράτης

ΑΔΕΔΥ : Κινητοποιήσεις ενόψει της συμφωνίας με τους δανειστές

Αναλυτικά τα αποτέλεσμα του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ιωαννίνων



Αναλυτικά τα αποτελέσματα του Συλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ιωαννίνων από τις εκλογές της 9ης Ιουνίου 2015

Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015

Μεταθέσεις δασκάλων και νηπιαγωγών 2015


ΜΠΡΑΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΑΙΡΕΤΟΣ ΚΥΣΠΕ
d.mpratis@gmail.com
http://www.mpratis.gr
τηλ. 69747504026974750402 -   21033127902103312790
21034428842103442884
fax: 2103246893
ΠΑΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
ΑΙΡΕΤΟΣ ΚΥΣΠΕ
ΤΗΛ. 6974 750409
FAX: 210 3442287
Αθήνα 10-6-2015

Μεταθέσεις δασκάλων και νηπιαγωγών 2015
( Γενικής - Ειδικής Αγωγής - Διαπολιτισμικά )

Συναδέλφισσες , συνάδελφοι,
            Σας κοινοποιούμε τις μεταθέσεις δασκάλων και νηπιαγωγών του 2015, όπως αυτές προτάθηκαν από το ΚΥΣΠΕ, επισημαίνοντας τα εξής:
  1. Οι μεταθέσεις ανακοινώνονται με μεγάλη καθυστέρηση, και όχι για όλες τις ειδικότητες , επειδή το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει λύσει ακόμη το θέμα των υποχρεωτικών μετατάξεων, παρά τη δέσμευσή του ότι θα το έλυνε από τον περασμένο Μάρτη. Θεωρούμε απαράδεκτο οι συνάδελφοί μας των ειδικοτήτων να παραμένουν όμηροι της αναποφασιστικότητας, της αναβλητικότητας και της έλλειψης πολιτικής βούλησης από την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας. 4.   Οι μεταθέσεις πραγματοποιήθηκαν στα οργανικά κενά που κατέθεσε η Κεντρική υπηρεσία του Υπουργείου στο ΚΥΣΠΕ, στα οποία συνυπολογίστηκαν και οι παραιτήσεις που έγιναν από 20 έως 30 Απρίλη του 2015.
5. Έγιναν δεκτές όλες οι αιτήσεις ανάκλησης που υποβλήθηκαν μέχρι και τη Τρίτη 9-6-2015.
6. Ανακλήσεις μεταθέσεων δεν γίνονται.
7. Υπενθυμίζουμε ότι οι αιτήσεις για αμοιβαία μετάθεση, δασκάλων και νηπιαγωγών, γίνονται εντός 15 ημερών από σήμερα.
8. Τέλος, επισημαίνουμε ότι εκκρεμεί η υπογραφή των μεταθέσεων από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου.
Συνημμένα τα σχετικά αρχεία με όλα τα ονόματα.
                              Δημήτρης Μπράτης                            Παληγιάννης Βασίλης


ΔΑΣΚΑΛΟΙ - ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΔΑΣΚΑΛΟΙ - ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ

ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Το πρώτο πλήρως προσβάσιμο βιβλίο για Κωφούς και βαρήκoους μαθητές

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) στο πλαίσιο της Πράξης «Σχεδιασμός και Ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού & εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες» παρέλαβε το πρώτο  πλήρως προσβάσιμο βιβλίο για Κωφούς και βαρήκoους μαθητές: Το Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων της Α’ και Β’ Δημοτικού.

Το Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων της Α’ και Β’ Δημοτικού είναι πλέον προσβάσιμο μέσω της προσαρμογής του:
1.    Στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ)
2.    Σε Ακουστική μορφή από φυσικό ομιλητή
3.    Σε διαφορετικά μεγέθη γραμματοσειρών και
4.    Σε ηλεκτρονική μορφή με δυνατότητα εκτύπωσης του περιεχομένου και φωτογραφιών νοημάτων
Η εφαρμογή περιλαμβάνει Βιβλίο δασκάλου, Εγχειρίδιο Χρήσης και Οδηγό Εγκατάστασης του λογισμικού
Ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Πολιτισμού Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΥΠΟΠΑΙΘ) Καθηγητής κ. Δημήτρης Χασάπης ανέφερε: «Ο Σχεδιασμός και η Ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού & εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες είναι μέρος της Εθνικής Πολιτικής για το Ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο και το προσβάσιμο υλικό που παράγεται και καλύπτει πλήρως τις απαιτήσεις της Σύμβασης του ΟΗΕ για   τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία στην εκπαίδευση».
Ο Πρόεδρος του ΙΕΠ κ. Σωτήρης Γκλαβάς δήλωσε: «Η ηλεκτρονική προσβασιμότητα για τα άτομα με αναπηρία είναι βασικός άξονας της εκπαιδευτικής πολιτικής και η παραγωγή του Ανθολογίου Λογοτεχνικών Κειμένων της Α’ και Β’ Δημοτικού που είναι προσβάσιμο από κωφούς και βαρήκοους μαθητές αποτελεί έμπρακτο δείγμα εφαρμογής αυτής της πολιτικής».
Ο Επιστημονικός Υπεύθυνος της Πράξης Βασίλης Κουρμπέτης, Σύμβουλος Α του ΥΠΟΠΑΙΘ, ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «η ανάπτυξη του Ανθολογίου Λογοτεχνικών Κειμένων της Α’ και Β’ Δημοτικού που είναι προσβάσιμο από κωφούς και βαρήκοους μαθητές βασίστηκε στις προδιαγραφές για την ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού υλικού, το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη και θα είναι έτοιμο για την επόμενη σχολική χρονιά (2015-2016)». Μία βασική προδιαγραφή του έργου είναι η εφαρμογή της αρχής του αναπηρικού κινήματος  «Τίποτα για μας χωρίς εμάς».  Για τον λόγο αυτό, όλη η απόδοση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα έγινε από Κωφούς  φυσικούς νοηματιστές της ΕΝΓ. Σύντομα θα ολοκληρωθεί η παραγωγή όλων των προσβάσιμων βιβλίων της Α’ και Β’ Δημοτικού για τα μαθήματα της Μελέτης Περιβάλλοντος, των Μαθηματικών και της Γλώσσας. Επιπλέον, θα παραδοθούν δυο νέα εκπαιδευτικά υλικά για τη διδασκαλία της ΕΝΓ, ως πρώτης γλώσσας, για το Νηπιαγωγείο και την Α’ και Β΄ Δημοτικού.
Το προσβάσιμο Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων της Α’ και Β’ Δημοτικού είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του έργου  http://prosvasimo.gr/el/dimosieuseis-paradotea/nea-logismika
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με τον Επιστημονικό Υπεύθυνο της Πράξης, κ. Βασίλη Κουρμπέτη στα τηλέφωνα:  210 3319726 – 28  Χ 605  ή  6936121784 ή  στο  email : vk@iep.edu.gr.
Το Έργο «Σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες – Οριζόντια Πράξη», MIS 299743 και κωδικό ΣAE 2010ΣΕ84580212 υλοποιείται στο πλαίσιο της πρόσκλησης ΑΡ. 70της ΕΥΔ ΕΠ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ», στα πλαίσια του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (ΕΣΠΑ 2007-2013), στον Άξονα Προτεραιότητας 1, 2 και 3 του Επιχειρησιακού Προγράμματος: “Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση”.

ΠΗΓΗ:

Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015

Βιβλιοπαρουσίαση: Κώστας Κρομμύδας Μη με λησμόνει


Βιβλιοπαρουσίαση: Κώστας Κρομμύδας Μη με λησμόνει

Βιβλιοπαρουσίαση: Κώστας Κρομμύδας Μη με λησμόνει

Τρίτη 9 Ιουνίου, ώρα 8:30 μ.μ.
Αίθουσα «Δημ. Χατζής»
Είσοδος ελεύθερη
Βιβλιοπαρουσίαση
Κώστας Κρομμύδας
Μη με λησμόνει

Εκδόσεις «διόπτρα»
Παρουσιάζουν:
  • Βίλιαν Στασινού, δημοσιογράφος και διευθύντρια στο ΒΗΜΑ Ιωαννίνων,
  • Γιώτα Φλώρου, εκπαιδευτικός,
  • Βαγγέλης Γιωτόπουλος, φωτογράφος,
Συντονίζει η  Καρολίνα Καπόγλου,
Θα χαιρετίσει ο Δήμαρχος Ιωαννιτών, Θωμάς Μπέγκας
Παράλληλα με την παρουσίαση θα πραγματοποιηθεί έκθεση φωτογραφίας με έργα του Βαγγέλη Γιωτόπουλου, με τίτλο "Παμβώτις, Αλησμόνητη σαγήνη".
  • Το βιβλίο

Παράσταση Σχολής Κλασικού και Σύγχρονου Χορού Παράρτημα Ανατολής, Όνειρα από ζάχαρη και χρώμα

Παράσταση Σχολής Κλασικού και Σύγχρονου Χορού Παράρτημα Ανατολής, Όνειρα από ζάχαρη και χρώμα

Τρίτη 9 Ιούνιου, ώρα 8 μ.μ.
Αίθουσα «Βασ. Πυρσινέλλας»
Είσοδος ελεύθερη
Παράσταση Σχολής Κλασικού και Σύγχρονου Χορού Παράρτημα Ανατολής
Όνειρα από ζάχαρη και χρώμα
Διδασκαλία – χορογραφία: Ευγενία Μπινέρη
Διοργάνωση: Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών
 Αρχική

Αύριο στον τομέα Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ το τελικό πολυνομοσχέδιο

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Εκτιμάται ότι εάν στην αυριανή συνεδρίαση των Βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ δεν υπάρξουν σοβαρές αντιρρήσεις , την επόμενη ημέρα, την Τετάρτη το πολυνομοσχέδιο θα αναρτηθεί στο opengov, για δημόσια διαβούλευση. 

Οι Βουλευτές του Τομέα Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ θα συνεδριάσουν αύριο Τρίτη, το απόγευμα, προκειμένου να διατυπώσουν ,εάν υπάρχουν, τις παρατηρήσεις τους επί του τελικού πολυνομοσχεδίου που ο υπουργός Παιδείας Αριστείδης Μπαλτάς απέστειλε, προς έγκριση, στον πρωθυπουργό Α. Τσίπρα.

Οι Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ήδη, το τελευταίο δίμηνο, έχουν παραλάβει περισσότερες από 7 φορές σε αντίστοιχες εκδόσεις το πολυνομοσχέδιο με συνεχείς βελτιωμένες διορθώσεις, μετά από προτάσεις των ιδίων, φορέων και απλών πολιτών.
Εκτιμάται ότι εάν στην αυριανή συνεδρίαση των Βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ δεν υπάρξουν σοβαρές αντιρρήσεις , την επόμενη ημέρα, την Τετάρτη το πολυνομοσχέδιο θα αναρτηθεί στο opengov, για δημόσια διαβούλευση.
   Ποιοι είναι οι Βουλευτές
Οι Βουλευτές του τομέα Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ είναι η εξής: 

Κυριακή 7 Ιουνίου 2015

Είδα τον δάσκαλο για καφέ

Ο κύριος Τάδε είχε 6ωρο σήμερα. Δηλαδή 6 ώρες μάθημα ή, καλύτερα, 6 διδακτικές ώρες, ούτε καν ολόκληρες, των 45 λεπτών η καθεμιά. Αυτή ήταν όλη κι όλη η δουλειά του σήμερα. Και μάλιστα με διαλείμματα ενδιάμεσα.

Ο κύριος Τάδε ξόδεψε μερικά λεπτά από κάθε ώρα για να επαναφέρει τους μαθητές του σε ρυθμούς μαθήματος. Τώρα που άνοιξε ο καιρός, το μυαλό τους έχει σκορπίσει και δε συμμαζεύονται εύκολα.

Στο πρώτο δίωρο ο κύριος Τάδε τους έβαλε να διαβάσουν ένα κείμενο, εξήγησε τις άγνωστες λέξεις, έκανε ερωτήσεις κατανόησης, δίδαξε δύο γραμματικά φαινόμενα, έδωσε οδηγίες για μια έκθεση και τους άφησε λίγη ώρα για να τη γράψουν. Ο κύριος Τάδε σκέφτηκε πως δε θα προλάβει να δει τις εκθέσεις στο διάλειμμα (γράφουν και από δυο σελίδες ο καθένας, ζωή να ‘χουν) και τις μάζεψε για να τις διορθώσει στο σπίτι.

Στο πρώτο διάλειμμα ο κύριος Τάδε πήγε στην αποθήκη για να βρει τα κατάλληλα όργανα και υλικά για το μάθημα της Φυσικής και ετοίμασε τον προτζέκτορα για την παρουσίαση του μαθήματος. Άδικος κόπος όμως καθώς όλο το δίωρο αφιερώθηκε στα Μαθηματικά, μιας και χρειάστηκαν διπλάσιες ασκήσεις από τις προτεινόμενες του βιβλίου για να κατανοήσουν οι μαθητές του την έννοια του ποσοστού.

Στο δεύτερο διάλειμμα ο κύριος Τάδε κράτησε στην τάξη τη Δήμητρα που έλειπε τις προηγούμενες μέρες και έπρεπε να καλύψει τα κενά που παρουσιάστηκαν.

Στην ώρα της Γεωγραφίας ο κύριος Τάδε ξεκίνησε με τους μαθητές του το σχέδιο εργασίας σχετικά με τα μεγαλύτερα ποτάμια του κόσμου και το πόσο αυτά επηρέασαν την ανάπτυξη των χωρών που διασχίζουν. Ο κύριος Τάδε χρειάστηκε να δώσει πολλές οδηγίες σχετικά με τον τρόπο που θα εργαστούν οι ομάδες, τι ακριβώς πρέπει να καταγράψουν και πού θα ψάξουν για πληροφορίες. Φυσικά η ώρα δεν έφτασε και θα συνεχίσουν την οργάνωση την επόμενη φορά.

Στο τελευταίο διάλειμμα ο κύριος Τάδε συνάντησε στον διάδρομο τον πατέρα του Χρήστου, ο οποίος δεν μπόρεσε να έρθει στη χθεσινή συνάντηση γονέων για να ενημερωθεί για την πρόοδο του παιδιού.

Η τελευταία ώρα ήταν εξουθενωτική. Ένας καβγάς στο διάλειμμα μεταξύ 2 παιδιών στάθηκε ικανός να ξεσηκώσει όλη την τάξη και ο κύριος Τάδε έπρεπε για άλλη μια φορά να παραστήσει τον διαιτητή, τον κριτή και τον δικαστή ώστε να βρει μια λύση που θα αποφορτίσει το τεταμένο κλίμα και θα συμφιλιώσει τους οξύθυμους έφηβους μαθητές του.

Ο κύριος Τάδε είχε μια κουραστική μέρα σήμερα. Αποφάσισε, λοιπόν, να πάει στην καφετέρια απέναντι από το σχολείο και να χαλαρώσει πίνοντας έναν καφέ με τους φίλους του. Την ίδια ώρα έξω από την καφετέρια μιλούσαν κάποιοι άλλοι φίλοι:
«Αυτός δεν είναι ο Τάδε; Ορίστε, ούτε 2 η ώρα και είναι κιόλας για καφέ.»
«Ε, βέβαια, και μετά λένε ότι οι δάσκαλοι δουλεύουν πολύ. Τα βλέπουμε! Εσύ τι κάνεις;»
«Καλά μωρέ, χαλαρά ήμασταν σήμερα…»

Υ.Γ. 1: Αφορμή για το κείμενο στάθηκε πραγματικό περιστατικό με δάσκαλο που πήγε στο σχολείο του στις 10 το πρωί και το γεγονός αυτό σχολιάστηκε έντονα από τους περίοικους. Σε κανέναν όμως δεν πέρασε από το μυαλό πως ο συγκεκριμένος δάσκαλος σχολάει στις 4:15 καθώς κάνει ώρες και στο ολοήμερο πρόγραμμα.
Υ.Γ. 2: Καθώς δεν έχει νόημα να διατυμπανίσουμε για άλλη μια φορά πως δεν περνάμε τη ζωή μας ρεμβάζοντας στην τάξη και πως η πραγματική δουλειά μας δεν είναι δυνατόν "να φανεί" και πως υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να εργαζόμαστε εξίσου σκληρά με άλλους, ας επιλέγουμε τουλάχιστον καφετέριες σε κατακόμβες ή σε κτίρια χωρίς παράθυρα και τζαμαρίες. Για να μην "τα βλέπουν".

Υ.Γ. 3: Ο κύριος Τάδε είναι έμπνευση μαθητή μου ο οποίος έγραψε έκθεση με τίτλο «Ο φίλος μου ο Τάδε», εξηγώντας μου πως δεν έβαλε συγκεκριμένο όνομα για να μη δυσαρεστήσει τους υπόλοιπους φίλους του. Ο Τάδε, είπε, είναι όλοι. Έτσι κι εδώ. Ο Τάδε είμαστε όλοι.