Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2016

“Μπλοκάρονται” τα Μεταπτυχιακά ( και εξ Αποστάσεως) εάν η πρακτική άσκηση δεν γίνει στη χώρα απόκτησης του τίτλου

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Οι κάτοχοι Μεταπτυχιακών (σ.σ. αφορά και τα εξ Αποστάσεως), εάν δεν προσκομίσουν στον ΔΟΑΤΑΠ βεβαίωση ότι η πρακτική άσκηση έγινε στη χώρα στην οποία απονέμεται ο τίτλος:

Α.  Δεν θα διορίζονται επειδή δεν θα παίρνουν συνάφεια.
Β. Δεν θα παίρνουν αναγνώριση από τον ΔΟΑΤΑΠ.
Γ. Για να πάρουν και τα δύο πρέπει να κάνουν πρακτική στη χώρα που εδρεύει το Πανεπιστήμιο.
Αυτό σημαίνει ότι κυρίως για τους φοιτούντες στα Μεταπτυχιακά εξ Απιστάσεως, θα πρέπει να έχουν πολύμηνη παρουσία σε ξένη χώρα.
Ο Πρόεδρος της Επιστημονικής Επιτροπής Σύμβουλος  A, ΥΠ.Π.Ε.Θ. Βασίλης Κουρμπέτης, που εξέδωσε της απόφαση για τη συνάφεια των Μεταπτυχιακών στην Ειδική Αγωγή είχε υποστηρίξει σε πρόσφατη συνέντευξη στο esos:
“Πολλά πανεπιστήμια έχουν Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών εξ αποστάσεως. Η πρακτική άσκηση δεν μπορεί να γίνει εξ αποστάσεως λόγω της φύσης της. Απαιτεί ενεργή συμμετοχή και άμεση εποπτεία. Ούτε είναι ασφαλές να γίνεται στην Ελλάδα ενώ το πανεπιστήμιο εδρεύει για παράδειγμα στην Ιταλία, τη Βουλγαρία, τη Κύπρο, το Ηνωμένο Βασίλειο κ.ο.κ. Εδώ θέλει προσοχή όσο αφορά  στην αναγνώριση των πτυχίων από τον ΔΟΑΤΑΠ.  Η ισχύουσα νομοθεσία   για την αναγνώριση πτυχίων από την αλλοδαπή προβλέπει και απαιτεί το σύνολο των σπουδών να έχει διανυθεί σε ομοταγή εκπαιδευτικά ιδρύματα της αλλοδαπής. Για να προστατεύσουμε τους νέους εκπαιδευτικούς από δυσάρεστες εκπλήξεις καλό θα είναι οι υποψήφιοι να συμβουλευτούν τον ΔΟΑΤΑΠ, ως το πλέον αρμόδιο φορέα, για θέματα αναγνώρισης τίτλων σπουδών, μιας και η πρακτική άσκηση είναι μέρος του προγράμματος σπουδών "
Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΟΑΤΑΠ
Πρακτική άσκηση η οποία ενσωματώνεται σε πρόγραμμα σπουδών ομοταγών εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης της αλλοδαπής και στην οποία αποδίδονται πιστωτικές μονάδες (ECTS) οι οποίες περιλαμβάνονται στις πιστωτικές μονάδες που απαιτούνται για τη χορήγηση του τίτλου σπουδών, πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί στη χώρα στην οποία απονέμεται ο τίτλος.
ΠΗΓΗ:

Ιστορικές Αλήθειες για τις Ειδικές Τάξεις και τα Τμήματα Ένταξης

Έγκριση για παρουσία κληρικών στο μάθημα των θρησκευτικών έδωσε το Υπ. Παιδείας!


thriskeytika

Με μία πρωτοφανή απόφαση, το υπουργείο Παιδείας ανοίγει διάπλατα την πόρτα των σχολείων σε κληρικούς για να «επιτηρούν» πώς γίνεται το μάθημα των Θρησκευτικών!
Συγκεκριμένα, μετά από σχετικό αίτημα της Ι. Μητρόπολης Ν. Ιωνίας – Φιλαδέλφειας, δίνει την άδεια για την παρουσία εκπροσώπων της Ι. Μητρόπολης στα σχολεία της περιοχής της, κατά τη διεξαγωγή του μαθήματος των Θρησκευτικών. Ειδικότερα, στο έγγραφο της Γενικής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας που απευθύνεται στην Ι. Μητρόπολη και στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης Α’ και Β’ Αθήνας αναφέρεται:
«Απαντώντας στη με αρ. πρ. 22/13-1-2015 επιστολή σας, με την οποία ζητάτε να σας χορηγηθεί άδεια εισόδου στα σχολεία των Δήμων της Μητρόπολής σας, σας ενημερώνουμε ότι εγκρίνουμε τις επισκέψεις σας στα δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια των περιοχών Νέας Ιωνίας, Ν. Φιλαδέλφειας, Ηρακλείου και Ν. Χαλκηδόνας.
Επίσης, όσον αφορά τη δυνατότητα της παρουσίας σας κατά τη διεξαγωγή του μαθήματος των Θρησκευτικών, σας ενημερώνουμε ότι αυτό δύναται να πραγματοποιηθεί με την προϋπόθεση της συναίνεσης των Διευθυντών και των Συλλόγων Διδασκόντων των σχολικών μονάδων των ανωτέρω περιοχών».
Με άλλα λόγια, η κυβέρνηση όχι μόνο διατηρεί την υποχρεωτικότητα του μαθήματος των Θρησκευτικών, όχι μόνο διατηρεί τον πλήρως αντιεπιστημονικό και προσηλυτιστικό χαρακτήρα του μαθήματος, αλλά βάζει και τους παπάδες μέσα στο μάθημα για να ελέγχουν τους εκπαιδευτικούς που το διδάσκουν!
Οπως είναι φυσικό, η απόφαση αυτή έχει προκαλέσει ήδη αντιδράσεις εκπαιδευτικών. «Το υπουργείο Παιδείας έκανε πάλι το θαύμα του!», σχολιάζει σε ανακοίνωσή του το ΔΣ του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης «Γ. Σεφέρης». Ο Σύλλογος, που καλύπτει τις περιοχές Ν. Ιωνίας – Ηρακλείου – Μεταμόρφωσης – Λυκόβρυσης, καλεί τους εκπαιδευτικούς «να μην δεχτούν καν να συζητήσουν την παραπάνω πρόταση ως θέμα συνεδρίασης συλλόγου διδασκόντων».
Ο Σύλλογος διατυπώνει μια σειρά από ερωτήματα, όπως, «για ποιο λόγο το υπουργείο επιτρέπει στην Ι.Μ. να παρακολουθήσει το συγκεκριμένο μάθημα; Για να διαπιστώσει κάποιος ιερωμένος αν ο εκπαιδευτικός κάνει σωστά τη δουλειά του; Και με ποια ιδιότητα η Εκκλησία έχει ρόλο στη διδακτική πράξη;». «Οσο αυτή η πολιτική είναι μακριά από τον διαχωρισμό κράτους – Εκκλησίας τόσο θα μπλέκονται οι ρόλοι και τα δικαιώματα του κάθε φορέα. Αν δεχτούμε τώρα την παρουσία ενός κληρικού στην τάξη μας ανοίγει ο δρόμος και για ένα σωρό άλλους φορείς, δημόσιους ή ιδιωτικούς, που θέλουν να εμπλακούν στην εκπαιδευτική διαδικασία, να προβάλουν ανάλογες απαιτήσεις. Εδώ αμφισβητείται εμμέσως πλην σαφώς η παιδαγωγική μας επάρκεια! Εδώ το υπουργείο στρώνει πονηρά το χαλί της αξιολόγησης!», σημειώνεται μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση.
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΠΗΓΗ:http://xenesglosses.eu/2016/02/egkrisi-gia-parousia-klirikon-sto-math/ 

Χωρίς στόχο δεν σκοράρεις!

 ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ* 
Η χρηματοοικονομική κρίση χωρίς πολιτική αντιμετώπισης των αιτιών έχει απορυθμίσει την λειτουργία του οικονομικού συστήματος στην Ευρώπη και του πολιτικοκοινωνικού εδώ και στην Ισπανία προς το παρόν.
Ότι στην αρχή της κρίσης παραπέμφθηκε στο μέλλον οδήγησε στη μεγένθυσή της και μας επιστρέφει στις χειρότερες στιγμές του απώτερου παρελθόντος, υπενθυμίζοντας την ανάγκη να σταθούμε στην ουσία και όχι τα συμπτώματα. Κάτι που φαίνεται ότι δεν είναι κατανοητό και αντιληπτό έγκαιρα τόσο από τις κυβερνήσεις όσο και από τους πολίτες.
Παρόμοιοι αυτό-εγκλωβισμοί διακρίνονται και στο προσφυγικό με την Ευρώπη να υποτιμά την χρήση του ζητήματος ως διπλωματικό όπλο από την Τουρκία, που προκαλεί νευρικούς κλονισμούς στην αμήχανη ΕΕ - με το αζημίωτο – και που θα αυξομειώνει, όποτε εκτιμά ότι την συμφέρει, όσο διαρκεί το πολεμικό "πεδίο" στην Συρία ή σιγοκαίουν εντάσεις σε άλλες περιοχές της Ανατολής.
Η χώρα μας στο περιθώριο της Ευρωζώνης και της ΕΕ αναπτύσσει εσωστρέφεια και έχει ως "κύρια" θέματα στην "δημόσια" σφαίρα : τις τηλεοπτικές άδειες, το αν και ποια είναι η δημοσκοπική κάμψη της κυβέρνησης, αν στήνεται ή όχι νέος διπολισμός με ψευδοκεντρώες, ψευδοκεντροδεξιές, ψευδοαριστερές γραμμές, αν και ποιά υπόγεια "συμφωνία" έγινε για τις αγροτικές κινητοποιήσεις και από ποιούς - λες και όσοι τα πλάθουν αυτά είχαν ανοιχτά και φλεγόμενα στήθη για "εξέγερση" ή "λαϊκή επανάσταση". Τη στιγμή που η επιπεδοποίηση της κρίσης λειτουργεί τεκτονικά στην κοινωνία και το διεθνές περιβάλλον μεταβάλλεται ραγδαία εμείς έχουμε στο περιθώριο τα μείζονα: ανασυγκρότηση παραγωγικής οικονομίας, παιδεία-εκπαίδευση, αναδιοργάνωση ΔΔ, Εθνικό Σύστημα Υγείας, διαφάνεια και σε βάθος εκσυγχρονισμό των θεσμών, ενίσχυσης και δυναμικής της χώρας σε ορθή εθνική στρατηγική!
Επειδή το πρόβλημα δεν είναι εάν είναι κλειστοί και πότε θα ανοίξουν οι δρόμοι και ποιός θα είναι " νικητής" αλλά οι άλλοι κλειστοί δρόμοι -από την γραφειο-κρατικοδιαχειριστική νοοτροπία και την "μόδα" των ξεπεσμένων ιδεοληψιών -που αθόρυβα αποδυναμώνουν την χώρα ως οντότητα και εξαπλώνουν την αδυναμία σε βαθμό επικινδυνότητας. 
Να αφήσουμε τις ωραιοποιήσεις ή τις δαιμονοποιήσεις.
Να μην αυτοπαγιδευτούμε πάλι, να σταθούμε στο ύψος της αναγκαίας προσπάθειας, της έμπνευσης στόχων με ευρύτητα και εξωστρέφεια. Η πολυσυζητημένη δυνατότητα πχ για καινοτόμες δράσεις, πρέπει να περάσει από τα περιγράμματα, απο ιδέες σε  πρόγραμμα, με συγκέντρωση των σπάνιων δημόσιων πόρων, την εστίαση του ΕΣΠΑ, την ένταξη όλων των πανεπιστημίων και ιδρυμάτων σε ένα Εθνικό Δίκτυο Καινοτομίας με συντονισμό των δημόσιων πολιτικών. Αυτό θα αποτελούσε οργανωμένη πρωτοποριακή παρέμβαση στο σύνολο του παραγωγικού ιστού που μπορεί να πολλαπλασιάσει τα αποτελέσματα, τις εξαγωγές, να ανατάξει την οικονομία.
 Καλοί  οι υπολογισμοί και τα σενάρια για το πόσο αντέχει ο ένας, πότε χάνει ή "κερδίζει" ο άλλος, αλλά η αστάθεια και η πολιτική αδυναμία  αποτελούν ένα χαλί που ορίζεται υπό τις επικρατούσες συνθήκες από δυνάμεις εκτός της χώρας. Ένα έργο που παίζεται για τέταρτη φορά από το ξέσπασμα της κρίσης και μας οδηγεί από τις βραχύβιες στις εποχικές κυβερνήσεις!
"Ωραίες" οι στενές προσεγγίσεις, οι "ρηξικέλευθες" ατάκες για δευτερόλεπτα στα πρωϊνάδικα ή τα Δελτία των 8 αλλά άνευ εθνικών, οικονομικών, κοινωνικών στόχων ο λογαριασμός όλο και μεγαλώνει !
Το τίμημα ποιός το πληρώνει;
*Ο Σπύρος Παπασπύρος είναι Πρόεδρος του Γενικού Συμβουλίου τη; Α.Δ.Ε.Δ.Υ..


"Βαριέμαι"

Με ιδιαίτερη χαρά σας παρουσιάζουμε τη νέα μας θεατρική παράσταση, την κωμωδία "Βαριέμαι" του Ricardo Talesnik.

       Κάθε βράδυ, εκατομμύρια ξυπνητήρια κουρδίζονται σε μια συγκεκριμένη ώρα. Κάθε πρωί, εκατομμύρια ξυπνητήρια κουδουνίζουν στην ώρα που κουρδίστηκαν. Κάθε πρωί, εκατομμύρια ζευγάρια μάτια κοιτούν τα ξυπνητήρια με παράπονο, με θυμό, συχνά με απόγνωση. Τι θα γινόταν άραγε αν κάποιος αποφάσιζε να βάλει τέλος σε αυτό το μονότονο κοντσέρτο;
      Ο Νέστορας Βινιάλε είναι ένας μέσος εργαζόμενος, που αποφασίζει μια μέρα να κλείσει το ξυπνητήρι, γιατί βαριέται. Και η βαρεμάρα του δεν είναι ένα τυχαίο γεγονός, είναι μια πράξη απελευθέρωσης ενάντια στη λογική του καταναγκασμού της εργασίας, στη λογική εκείνη που ξεζουμίζει τον άνθρωπό από καθετί ανθρώπινο και τον μετατρέπει σε γρανάζι μιας καλοκουρδισμένης ανελέητης μηχανής.
       Η γυναίκα του, η μητέρα του, οι συνάδελφοί του θα αντιδράσουν, στηρίζοντας ή αποθαρρύνοντάς τον. Κανείς όμως δεν μπορεί να αμφισβητήσει κάτι απλό: οτι ο Νέστορας επιθυμεί να αποδράσει από τη ρουτίνα της καθημερινότητας. Ότι επιθυμεί να απεκδυθεί το ρόλο του καταπιεσμένου ευνουχισμένου άντρα, και να επιστρέψει στην ανεμελιά της παιδικής ηλικίας. Ότι είναι ένας ήρωας που βαριέται.
                                                                                                                            Θα τα καταφέρει;;;;

Σκηνοθεσία: Γιώργος Πρέντζας
Σκηνικά: συλλογική δουλειά
Επιμέλεια φωτισμού: Νίκος Γούλας
Μουσική επιμέλεια: Νεκταρία Λαμπράκη

Ερμηνεύουν κατά σειρά εμφάνισης:
- Νέστορας: Μάριος Κατσάνος
- Μάρθα: Άσπα Ρογδάκη
- Μητέρα: Ελένη Ρίζου
- Περάλτα: Βάσω Μπίρμπα
- Χουαρέγκι: Θανάσης Σιαμαλέκας
- Γενικός διευθυντής: Θανάσης Τζιατζιάφης

Παραστάσεις κάθε Παρασκευή - Σάββατο - Κυριακή - Δευτέρα από 26-02 έως 14-03
Θετράκι Εξαύδα Κουντουριώτου 31 (ιστορικό κέντρο της πόλης)
Ώρα: 21.00
Γενική είσοδος: 5 ευρώ
Τηλ. κρατήσεων: 6946131950
*Διατίθενται 40 θέσεις, από τις οποίες οι 4 δωρεάν για ανέργους. Παρακαλούμε για έγκαιρη κράτη

ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗΣ»



Αγαπητοί/ές φοιτητές/ριες και εκπαιδευτικοί Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.

 Θα ήθελα να σας ενημερώσω, ότι στο πλαίσιο των ακαδημαϊκών μας ενδιαφερόντων  για θέματα «Ποιότητας, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Προγραμμάτων Σπουδών» στην Προσχολική Εκπαίδευση, πραγματοποιούμε  μία έρευνα που αφορά την Αξιολόγηση της Ποιότητας  των Προγραμμάτων Παροχής Ημερήσιας Φροντίδας και Αγωγής στην προσχολική ηλικία. Οι απόψεις  των εκπαιδευτικών Προσχολικής Εκπαίδευσης, αλλά και των μελλοντικών εκπαιδευτικών  μας, δηλαδή των φοιτητών/ριών  των  Παιδαγωγικών Τμημάτων Νηπιαγωγών και των ΤΕΙ Προσχολικής Αγωγής  μας είναι εξαιρετικά πολύτιμες.
Το ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο και τα αποτελέσματα που θα εξαχθούν θα  χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τους σκοπούς της συγκεκριμένης έρευνας. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα σας γνωστοποιηθούν μέσα από το site της Προσχολικής Παιδαγωγικής: http://earlychildhoodpedagogy.gr 
 Σας ευχαριστώ θερμά για το χρόνο σας και την προσωπική συμβολή σας  στη διεξαγωγή αυτής της έρευνας.
Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΜΑΡΙΑ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 
Σας παρακαλώ  να συμπληρώσετε το συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο  ακολουθώντας το σχετικό σύνδεσμo:

Ποδοσφαιρικός αγώνα αγάπης μεταξύ Εθνικής Ενόπλων και ΕΠΣ Ηπείρου

κλικ πάνω στην εικόνα για μεγένθυνση

Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2016

Τελετή μνήμης των "Έξι Παλληκαριών, πεσόντων στον Λόφο Δουρούτη"

Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2016, ώρα 12.15'
 
Τελετή μνήμης των "Έξι Παλληκαριών, πεσόντων στον Λόφο Δουρούτη"
Ανακοίνωση - Πρόσκληση

Το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων διοργανώνει Τελετή στη μνήμη των «Έξι Παλληκαριών, πεσόντων στον Λόφο Δουρούτη», η οποία θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2016 και ώρα 12.15 στο Λόφο Δουρούτη (μετά το Κέντρο Πολιτισμού Μονής Περιστεράς, πλησίον της Μονής Αγ. Παρασκευής).

Καλούμε όλα τα μέλη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας να τιμήσουν με την παρουσία τους την εκδήλωση.
_____________________________________________________________________
Για τη μετάβαση στο χώρο θα αναχωρήσει από το Μεταβατικό Κτήριο, το Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2016 και ώρα 11.45 το μικρό λεωφορείο του Π.Ι. προς τον χώρο πραγματοποίησης της εκδήλωσης.
_____________________________________________________________________

Συνημμένα θα βρείτε την ανακοίνωση-πρόσκληση.

Ιωάννινα 15 Φεβρουαρίου 2016

Από την Διεύθυνση Διεθνών και Δημοσίων Σχέσεων
 
Οργάνωση : Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Τοποθεσία : Λόφος Δουρούτη, Πανεπιστημιούπολη Ιωαννίνων
Ημερομηνία : Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2016, ώρα 12.15'
Ωρα : 12.15'
Επικοινωνία : Τηλ. 26510 07105, 07106, 07443
Είσοδος : Ανοιχτή για το κοινό

Σχετικό Αρχείο :

http://www.uoi.gr/files/news/attachments/7720.pdf

Πρώτοι Πανελλήνιοι και Διεθνείς Διασυλλογικοί Αγώνες Τζούντο

Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
20 Φεβρουαρίου 2016
 
Πρώτοι Πανελλήνιοι και Διεθνείς Διασυλλογικοί Αγώνες Τζούντο

Ο Αθλητικός σύλλογος «Νικηφόρος Ανατολής Ιωαννίνων» και η Ελληνική Ομοσπονδία Τζούντο, υπό την αιγίδα του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και σε συνεργασία με την Περιφέρεια Ηπείρου, το Δήμο Ιωαννίνων και το Επιμελητήριο Ιωαννίνων θα διοργανώσουν Διεθνείς Διασυλλογικούς Αγώνες Τζούντο, το Σάββατο στις 20 Φεβρουαρίου 2016 για τις κατηγορίες: JUNΙORS A-B-Γ, ΠΑΙΔΩΝ-ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ Α-Β, ΕΦΗΒΩΝ- ΝΕΑΝΙΔΩΝ Β’, ΑΝΔΡΩΝ – ΓΥΝΑΙΚΩΝ(άνω των 18 ετών).

ΤΕΛΕΤΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΑΓΩΝΩΝ: 14:00
 
Οργάνωση : Νικηφόρος Ανατολής Ιωαννίνων και η Ελληνική Ομοσπονδία Τζούντο
Τοποθεσία : Κλειστό Γυμναστήριο Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Ημερομηνία : 20 Φεβρουαρίου 2016
Ωρα : 10:00
Επικοινωνία : e-mail: nikiforos.anatolis@gmail.com
 

Ελευθέρια της πόλης των Ιωαννίνων

Ελευθέρια της πόλης των Ιωαννίνων
Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2016, ώρα 7 μ.μ.
Αίθουσα Αρχιεπισκόπου Σπυρίδωνος Ζωσιμαίας Παιδαγωγικής Ακαδημίας

Ελευθέρια της πόλης των Ιωαννίνων
Ομιλία της Καθηγήτριας Πανεπιστημίου Ελένης Κουρμαντζή με θέμα:
«ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΝΟΜΑΡΧΙΑ
Ήτοι Λόγος Περί
ΈΛΕΥΘΕΡΙΑΣ
ΠΑΡΆ
ΑΝΟΝΊΜΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΣ
Εν Ιταλία . 1806»

Συμφωνική Ορχήστρα Δήμου Ιωαννιτών
Ύμνος εις την Ελευθερίαν
Αυθεντική εκδοχή του Νικόλαου Μάντζαρου σε ενορχήστρωση Φοίβου Παπαδόπουλου
Κωνσταντίνος Γρηγορίου,
Lake of Mist
Συμφωνικό ποίημα
Μουσική διεύθυνση: Φοίβος Παπαδόπουλος

Διοργάνωση: Δήμος Ιωαννιτών

Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

ΔΟΕ: Δελτίο τύπου για τη συνάντηση των Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. και της Ο.Λ.Μ.Ε. με τον Υπουργό Παιδείας κ. Νίκο Φίλη



Αθήνα 17/2/2016
Προς
1. Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
2. Μ.Μ.Ε.


Δελτίο τύπου
Για τη συνάντηση των Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. και της Ο.Λ.Μ.Ε.
Με τον Υπουργό Παιδείας κ. Νίκο Φίλη
στις 17/2/2016 κατά τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας

   Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας πραγματοποίησαν σήμερα Τετάρτη 17-2-2016, τα Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. και της Ο.Λ.Μ.Ε. με μεγάλη συμμετοχή εκπαιδευτικών, για τα κενά στην εκπαίδευση, την επιτακτική ανάγκη για μόνιμους διορισμούς, τη διαστρέβλωση της αλήθειας με τις δηλώσεις του κ. Υπουργού περί πλασματικών κενών καθώς και τις ρυθμίσεις που αφορούν την Ειδική Αγωγή και συγκεκριμένα τα Τμήματα Ένταξης.
   Στα πλαίσια της συγκέντρωσης πραγματοποιήθηκε συνάντηση των Δ.Σ. των δύο Ομοσπονδιών με τον Υπουργό Παιδείας κ. Φίλη και τους συνεργάτες του.
  Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. :
ü  Έθεσε στον κ. Υπουργό το κορυφαίας σημασίας ζήτημα της άμεσης πραγματοποίησης όλων των μόνιμων διορισμών (με τη θέσπιση της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής, την αύξηση των οργανικών θέσεων στην Ειδική Αγωγή, την κάλυψη όλων των οργανικών κενών) που χρειάζεται το δημόσιο σχολείο για να λειτουργήσει.
ü  Τόνισε, ότι ζήτημα πλασματικών κενών και ολιγομελών τμημάτων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση δεν υφίσταται αλλά αντιθέτως υπάρχουν πάρα πολλοί συνάδελφοι  οι οποίοι για να μην μένουν οι τάξεις δίχως εκπαιδευτικούς προσφέρουν εργασία πέρα από το ωράριο τους για την οποία δεν πρόκειται ποτέ να αμειφθούν.
ü  Ανέδειξε την ύπαρξη πολλών κενών δασκάλων σε τάξεις, ακόμη και σήμερα, με το σύνολο των κενών να είναι περίπου 2.000 και ζήτησε την άμεση κάλυψή τους με τις αναγκαίες προσλήψεις.
ü  Απαίτησε τη δέσμευση της πολιτικής ηγεσίας ότι δεν πρόκειται να αφαιρεθεί από τα προγράμματα των σχολείων καμία ώρα ενισχυτικής διδασκαλίας, την οποία έχουν ανάγκη πολλοί μαθητές.
ü  Διαμαρτυρήθηκε έντονα για τις αιφνιδιαστικές ρυθμίσεις που αφορούν την Ειδική Αγωγή με τις οποίες διαφαίνεται κίνδυνος κατάργησης Τμημάτων Ένταξης και μετατροπής των εκπαιδευτικών σε ένα ιδιότυπο εκπαιδευτικό δυναμικό «παράλληλης στήριξης» με αποτέλεσμα τη δημιουργία πολλών προβλημάτων στην εκπαίδευση των μαθητών και ζήτησε την απόσυρσή τους και το άνοιγμα μιας ουσιαστικής συζήτησης για την Ειδική Αγωγή.
    Από την πλευρά του ο κ. Υπουργός:
  • Αναφέρθηκε στην πρόθεση από την πλευρά του Υπουργείου για την πραγματοποίηση 20.000 μόνιμων διορισμών στην εκπαίδευση την επόμενη 3ετία με έναρξη από την επόμενη σχολική χρονιά. Το σχέδιο, ανέφερε, έχει ήδη πάρει την έγκριση της κυβέρνησης και αναμένεται η έγκριση (ή μη) των θεσμών... Σε σχέση με τον αριθμό των αναπληρωτών εκπαιδευτικών που θα προσληφθούν την επόμενη σχολική χρονιά είπε ότι δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να είναι λιγότεροι από αυτούς που προσλήφθηκαν φέτος, προσθέτοντας ότι η πολιτική ηγεσία θα κριθεί από τη λειτουργία του δημόσιου σχολείου στην έναρξη της επόμενης σχολικής χρονιάς. (Το θέμα των διορισμών και των προσλήψεων αναπληρωτών εξετάζεται με δεδομένες τις σχετικές αποφάσεις του ΣτΕ)
  • Για το θέμα των πλασματικών κενών η τοποθέτηση του κ Υπουργού αλλά και τα παραδείγματα που ανέφερε έκαναν σαφές ότι οι αναφορές του δεν αγγίζουν, τουλάχιστον, τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Δήλωσε ότι δεν αποτελεί προτεραιότητα της πολιτικής ηγεσίας η κατάργηση των ωρών ενισχυτικής διδασκαλίας κι ότι δεν πρόκειται να δοθεί εντολή από το Υπουργείο για κάτι τέτοιο αλλά δήλωσε, επίσης, ότι προτεραιότητα έχει το βασικό πρόγραμμα κι έπειτα η ενισχυτική διδασκαλία. Απαντώντας μάλιστα σε σχετικό επίμονο ερώτημά μας δεν απέκλεισε τις μετακινήσεις εκπαιδευτικών στα όρια της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης εάν αυτό κριθεί απαραίτητο. Τόνισε, επίσης, ότι στις δηλώσεις του περί κενών δεν είχε την πρόθεση να καταγγείλει ή να συκοφαντήσει τους εκπαιδευτικούς και ότι ισχύει η δέσμευσή του ότι δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να αυξηθεί το ωράριο των εκπαιδευτικών όπως και αυτή της κατάργησης του Π.Δ. 152 για την αξιολόγηση.
  • Σε σχέση με τα θέματα της Ειδικής Αγωγής ξεκαθάρισε ότι θα προχωρήσει στην ψήφιση των τροπολογιών που κατατέθηκαν (παρά τις αντιδράσεις που έχουν προκαλέσει), λέγοντας ότι δεν ευσταθούν οι φόβοι για κατάργηση των Τ.Ε. (δεσμεύτηκε μάλιστα ότι ο αριθμός των Τ.Ε. θα παραμείνει ο ίδιος) και κατάργηση της παράλληλης στήριξης. Δήλωσε ότι οι αλλαγές που επιφέρει η τροπολογία στα πλαίσια της συνεκπαίδευσης και της ένταξης που διαπνέουν τη φιλοσοφία του Υπουργείου για την Ειδική αγωγή είναι σε κατεύθυνση αναβάθμισης του ρόλου των εκπαιδευτικών των Τ.Ε. ενώ αναφέρθηκε και σε σχέδιο προσλήψεων στην Ειδική Αγωγή («αν είναι να γίνει ένας διορισμός, αυτός θα γίνει στην ειδική Αγωγή», είπε χαρακτηριστικά). Ανακοίνωσε, τέλος, ότι θα ξεκινήσει διάλογος για την Ειδική Αγωγή στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα που θα καταλήξει σε σχέδιο νόμου για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, το οποίο όμως μπορεί και να μην είναι έτοιμο για την επόμενη σχολική χρονιά.
   Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. , με βάση την πορεία της εκπαίδευσης και αυτή τη χρονιά με το δημόσιο σχολείο να λειτουργεί κάτω από τις ασφυκτικές συνθήκες της υποχρηματοδότησης, της προσαρμογής στους νόμους της αγοράς, της ελαστικής εργασίας  και των μηδενικών διορισμών που ήταν για μια ακόμη φορά η πολιτική της κυβέρνησης, της Ε.Ε. του Δ.Ν.Τ., του ΟΟΣΑ  αλλά και την εμπειρία του από κυβερνητικές «δεσμεύσεις» δεν μπορεί να καθησυχάσει τους εκπαιδευτικούς παρά μόνο να τους καλέσει να βρίσκονται σε επιφυλακή για να αντιδράσουμε σε «λογιστικού χαρακτήρα» μετακινήσεις το επόμενο χρονικό διάστημα.
   Δεν θεωρούμε, επίσης, θετική την επιμονή της πολιτικής ηγεσίας στην ψήφιση των τροπολογιών για την Ειδική Αγωγή, τις οποίες την καλούμε να αποσύρει.
   Τέλος θεωρούμε ότι το ζήτημα των μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών έχει μακρύ δρόμο ακόμη τόσο ως προς το αν γίνουν τελικά όσο και ως προς τον τρόπο που θα γίνουν, κάτι που αφορά, πλέον, και τις προσλήψεις αναπληρωτών.
  Συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε ακόμη πιο δυναμικά για μαζικούς μόνιμους διορισμούς όλων όσων έχουν εργαστεί έστω και μια ημέρα στην εκπαίδευση. Αγωνιζόμαστε για την υπεράσπιση του δημόσιου δωρεάν σχολείου.
Από τη Δ.Ο.Ε.

Επιμόρφωση για 35.000 εκπαιδευτικούς με προυπολογισμό 13.180.138,00 ευρώ


Υπουργείο παιδείας

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

 Πρόκειται για τη συνέχιση και η μετεξέλιξη της ολοκληρωμένης επιμόρφωσης για την αξιοποίηση και εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη, η οποία είναι ευρύτερα γνωστή ως «Επιμόρφωση Β' επιπέδου Τ.Π.Ε.»

Την επιμόρφωση 35.000 εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική πράξη (Επιμόρφωση Β ́επιπέδου Τ.Π.Ε.), προβλέπει απόφαση του υπουργείου Οικονομικών με την οποία το συγκεκριμένο έργο εντάχθηκε  στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020»

 Πρόκειται για τη συνέχιση και η μετεξέλιξη της ολοκληρωμένης επιμόρφωσης για την αξιοποίηση και εφαρμογή  των Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη, η οποία είναι ευρύτερα γνωστή ως «Επιμόρφωση Β' επιπέδου Τ.Π.Ε.» και υλοποιήθηκε για ένα μέρος των Ελλήνων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στο πλαίσιο προηγούμενων προγραμματικών περιόδων (Γ' ΚΠΣ 2000-2006 και ΕΣΠΑ 2007-2013) .
Ειδικότερα,  στο συγκεκριμένο έργο, προυπολογσιμού 13.180.138,00 ευρώ, περιλαμβάνονται:
i) Η μετεξέλιξη της επιμόρφωσης Β' επιπέδου Τ.Π.Ε., η οποία αφορά:
α) στην επικαιροποίηση και στον εμπλουτισμό του περιεχομένου της επιμόρφωσης, σύμφωνα με τις τρέχουσες παιδαγωγικές και τεχνολογικές εξελίξεις και λαμβάνοντας υπόψη την μέχρι σήμερα εμπειρία και τα αποτελέσματα της αντίστοιχης προηγούμενης δράσης,
β) στην επέκταση της επιμόρφωσης σε όλους τους κλάδους και ειδικότητες εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που σημαίνει την ανάπτυξη μιας σειράς υποδομών κι ανθρώπινων πόρων για την υποστήριξή της (περιεχόμενο και υλικό επιμόρφωσης, επιμορφωτές, συστήματα υποστήριξης κ.α.) και συνεπάγεται τη ριζική αύξηση του πλήθους των εν δυνάμει επιμορφούμενων εκπαιδευτικών,
γ) στην ανάπτυξη και υλοποίησή της επιμόρφωσης σε δυο επίπεδα γνώσεων και δεξιοτήτων: Εισαγωγική Επιμόρφωση για την εκπαιδευτική αξιοποίηση Τ.Π.Ε. (Β1 επίπεδο Τ.Π.Ε.) και Προχωρημένη επιμόρφωση για την αξιοποίηση και εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη (Β2 επίπεδο Τ.Π.Ε.), ο συνδυασμός των οποίων θα οδηγεί στην απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων που αντιστοιχούν στην ολοκληρωμένη επιμόρφωση για την αξιοποίηση κι εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη (επιμόρφωση Β' επιπέδου Τ.Π.Ε.).
ii) Η εκπαίδευση 300 νέων επιμορφωτών Β' επιπέδου Τ.Π.Ε., οι οποίοι θα συμπληρώσουν και θα εμπλουτίσουν (πληρέστερη γεωγραφική κάλυψη, νέοι κλάδοι) το υπάρχον Μητρώο επιμορφωτών Β' επιπέδου Τ.Π.Ε. και οι οποίοι, μετά από κατάλληλες δοκιμασίες πιστοποίησης, μαζί με τους υπάρχοντες επιμορφωτές Β' επιπέδου Τ.Π.Ε., θα αναλάβουν την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.
iii) Η επιμόρφωση 30.000 εκπαιδευτικών σε γνώσεις και δεξιότητες Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. στ) Η επιμόρφωση 5.000 εκπαιδευτικών σε γνώσεις και δεξιότητες Β2 επιπέδου Τ.Π.Ε.
iv) Η πιστοποίηση των παραπάνω εκπαιδευτικών στις αντίστοιχες γνώσεις και δεξιότητες Τ.Π.Ε. και επιπρόσθετα διαδικασίες πιστοποίησης σε βασικές γνώσεις και δεξιότητες Τ.Π.Ε. (Α' επιπέδου Τ.Π.Ε.), καθώς η πιστοποίηση αυτή αποτελεί προϋπόθεση για την συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην επιμόρφωση Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε..
v) Η ανάπτυξη – προσαρμογή - λειτουργία υποδομών, επιστημονικών και τεχνολογικών εργαλείων, συστημάτων και μηχανισμών για την υλοποίηση και υποστήριξη των επιμέρους δράσεων της Πράξης.
vi) Η διεξαγωγή συμπληρωματικών οριζόντιων ενεργειών υποστήριξης της Πράξης όπως, ενέργειες δημοσιότητας, προμήθεια εξοπλισμού, αναπαραγωγή αντιτύπων επιμορφωτικού υλικού κ.α.
Για την υλοποίηση της Πράξης, θα αξιοποιηθούν υποδομές, συστήματα, καθώς και επιστημονικά εργαλεία που αναπτύχθηκαν στο προηγούμενο σχετικό έργο (πχ. Πληροφοριακό Σύστημα Επιμόρφωσης – MIS, Σύστημα Πιστοποίησης Β' επιπέδου Τ.Π.Ε., Βιβλιοθήκη Εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και σεναρίων Τ.Π.Ε. – ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ, περιεχόμενο σπουδών και επιμορφωτικό υλικό) τα οποία θα αναβαθμιστούν, εμπλουτιστούν - επεκταθούν και θα προσαρμοστούν ώστε να καλύψουν τις νέες απαιτήσεις.
Επίσης, αξιοποιούνται πλήρως και επικαιροποιούνται, τα Μητρώα της προηγούμενης σχετικής Πράξης και ειδικότερα τα:
α) Μητρώο Επιμορφωτών Β' επιπέδου Τ.Π.Ε.,
β) Μητρώο Κέντρων Στήριξης Επιμόρφωσης (Κ.Σ.Ε.),
γ) Μητρώο Κέντρων Πιστοποίησης (ΚΕ.ΠΙΣ.).
Τέλος, αξιοποιείται το Επιστημονικό Συμβούλιο που είχε συγκροτηθεί από το Ι.Τ.Υ.Ε. – «Διόφαντος».

ΠΗΓΗ:

Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

17-02-16 Τα ονόματα των 140 προσληφθέντων αναπληρωτών

pinakas
Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για το σχολικό έτος 2015-2016 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές 66 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων και 25 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ60-Νηπιαγωγών καθώς και 10 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ06-Αγγλικής Γλώσσας, 4 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ08-Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, 4 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής, 1 εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ16.01-Μουσικής,3 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ32-Θεατρικών Σπουδών με πλήρες ωράριο και 16 εκπαιδευτικοί του κλάδου του κλάδου ΠΕ06-Αγγλικής Γλώσσας, 1 εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ08-Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, 9 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής, 1 εκπαιδευτικός των κλάδων ΠΕ19 & ΠΕ20-Πληροφορικής με μειωμένο ωράριογια την κάλυψη λειτουργικών κενών σε σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από τη Δευτέρα 22 έως και την Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016και θα τοποθετηθούν με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης σε σχολικές μονάδες της περιοχής που προσλήφθηκαν μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.
Οι πίνακες με τα ονόματα σε μορφή excel

Οργή των ατόμων με αναπηρία για το σχόλιο του Λάκη Λαζόπουλου


Οργή των ατόμων με αναπηρία για το σχόλιο του Λάκη Λαζόπουλου

«Να ζητήσει συγγνώμη»

Την αντίδραση των ατόμων με αναπηρία προκάλεσε η δήλωση του Λάκη Λαζόπουλου στην εκπομπή του, όταν αναφερόμενος στον γερμανό υπουργό Οικονομικών, Β.Σόιμπλε είπε: «Όταν ο άνθρωπος είναι καθηλωμένος σε μία καρέκλα, σιγά σιγά το μυαλό του καθηλώνεται σε μια ιδέα».

Ολόκληρη η δήλωση του Λαζόπουλου στο «Αλ Τσαντίρι» ήταν η εξής: «Όσο και να φανεί σκληρό αυτό που θα πω, όταν ένας άνθρωπος είναι καθηλωμένος σε μία καρέκλα, σιγά σιγά το μυαλό του καθηλώνεται και σε μία ιδέα. Εγώ το λέω παράνοια, το λέω παραφροσύνη».

 «Με μεγάλη έκπληξη και στενοχώρια ακούσαμε τη δήλωση του Λάκη Λαζόπουλου. Είναι γεγονός ότι ως εθνικό αναπηρικό κίνημα είμαστε κάθετα ενάντιοι στις νεοφιλελεύθερες πολιτικές Σόιμπλε και έχουμε σταθεί απέναντι όλη την περίοδο της κρίσης. Είμαστε ενάντια στις πολιτικές Σόιμπλε, όμως η δήλωση Λαζόπουλου ταυτίζει την αναπηρία, μια κατάσταση ζωής, με τις πολιτικές θέσεις, κάτι αδιανόητο» είπε στον Βήμα 99,5, ο πρόεδρος της Ε.Σ.Α.μεΑ. Ιωάννης Βαρδακαστάνης.

«Θα περίμενε κανείς από αυτούς που επηρεάζουν την κοινή γνώμη λόγω της επαγγελματικής τους ιδιότητας, που έχουν βήμα σε χιλιάδες πολίτες, να έχουν πιο προσεκτική συμπεριφορά, να προωθούν τα ανθρώπινα δικαιώματα, αξιοποιώντας τον προνομιακό τους ρόλο. Θα περίμενε επίσης κανείς να γνωρίζουν καλύτερα την ελληνική γλώσσα: η χρήση αναπηρικού αμαξιδίου δεν συνιστά καθήλωση αλλά μέσο κίνησης. Όπως ο κ. Λαζόπουλος χρησιμοποιεί τα πόδια του, κάποιος με κινητική αναπηρία χρησιμοποιεί το αμαξίδιο. Αυτή είναι η μοναδική διαφορά. Δηλαδή, για τον κ. Λαζόπουλο, δεν θα μπορούσε να υπάρξει η σκέψη Στίβεν Χόκινγκ, αντιθέτως ίσως να ζούσε σε ίδρυμα κλειστής περίθαλψης, "καθηλωμένος σε μία ιδέα"» πρόσθεσε.

ΠΗΓΗ:  in.gr logo

Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2016

Εκδήλωση για τον εορτασμό της απελευθέρωσης της πόλης των Ιωαννίνων

Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Το 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων και το Εργαστήριο Μουσικής του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων σάς προσκαλούν στην εκδήλωση για τον εορτασμό της απελευθέρωσης της πόλης των Ιωαννίνων, που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016 και ώρα 7:00 μ.μ. στην αίθουσα Αρχιεπισκόπου Σπυρίδωνος της Ζωσιμαίας Παιδαγωγικής Ακαδημίας.

Με τιμή

1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων
Εργαστήριο Μουσικής του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
 
Οργάνωση : 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων και το Εργαστήριο Μουσικής του ΠΤΔΕ
Τοποθεσία : Αίθουσα Αρχιεπισκόπου Σπυρίδωνος της Ζωσιμαίας Παιδαγωγικής Ακαδημίας
Ημερομηνία : 18/2/2016
Ωρα : 19:00
Είσοδος : Ελεύθερη