Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2016

ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗΣ»



Αγαπητοί/ές φοιτητές/ριες και εκπαιδευτικοί Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.

 Θα ήθελα να σας ενημερώσω, ότι στο πλαίσιο των ακαδημαϊκών μας ενδιαφερόντων  για θέματα «Ποιότητας, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Προγραμμάτων Σπουδών» στην Προσχολική Εκπαίδευση, πραγματοποιούμε  μία έρευνα που αφορά την Αξιολόγηση της Ποιότητας  των Προγραμμάτων Παροχής Ημερήσιας Φροντίδας και Αγωγής στην προσχολική ηλικία. Οι απόψεις  των εκπαιδευτικών Προσχολικής Εκπαίδευσης, αλλά και των μελλοντικών εκπαιδευτικών  μας, δηλαδή των φοιτητών/ριών  των  Παιδαγωγικών Τμημάτων Νηπιαγωγών και των ΤΕΙ Προσχολικής Αγωγής  μας είναι εξαιρετικά πολύτιμες.
Το ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο και τα αποτελέσματα που θα εξαχθούν θα  χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τους σκοπούς της συγκεκριμένης έρευνας. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα σας γνωστοποιηθούν μέσα από το site της Προσχολικής Παιδαγωγικής: http://earlychildhoodpedagogy.gr 
 Σας ευχαριστώ θερμά για το χρόνο σας και την προσωπική συμβολή σας  στη διεξαγωγή αυτής της έρευνας.
Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΜΑΡΙΑ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 
Σας παρακαλώ  να συμπληρώσετε το συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο  ακολουθώντας το σχετικό σύνδεσμo:

Ποδοσφαιρικός αγώνα αγάπης μεταξύ Εθνικής Ενόπλων και ΕΠΣ Ηπείρου

κλικ πάνω στην εικόνα για μεγένθυνση

Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2016

Τελετή μνήμης των "Έξι Παλληκαριών, πεσόντων στον Λόφο Δουρούτη"

Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2016, ώρα 12.15'
 
Τελετή μνήμης των "Έξι Παλληκαριών, πεσόντων στον Λόφο Δουρούτη"
Ανακοίνωση - Πρόσκληση

Το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων διοργανώνει Τελετή στη μνήμη των «Έξι Παλληκαριών, πεσόντων στον Λόφο Δουρούτη», η οποία θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2016 και ώρα 12.15 στο Λόφο Δουρούτη (μετά το Κέντρο Πολιτισμού Μονής Περιστεράς, πλησίον της Μονής Αγ. Παρασκευής).

Καλούμε όλα τα μέλη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας να τιμήσουν με την παρουσία τους την εκδήλωση.
_____________________________________________________________________
Για τη μετάβαση στο χώρο θα αναχωρήσει από το Μεταβατικό Κτήριο, το Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2016 και ώρα 11.45 το μικρό λεωφορείο του Π.Ι. προς τον χώρο πραγματοποίησης της εκδήλωσης.
_____________________________________________________________________

Συνημμένα θα βρείτε την ανακοίνωση-πρόσκληση.

Ιωάννινα 15 Φεβρουαρίου 2016

Από την Διεύθυνση Διεθνών και Δημοσίων Σχέσεων
 
Οργάνωση : Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Τοποθεσία : Λόφος Δουρούτη, Πανεπιστημιούπολη Ιωαννίνων
Ημερομηνία : Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2016, ώρα 12.15'
Ωρα : 12.15'
Επικοινωνία : Τηλ. 26510 07105, 07106, 07443
Είσοδος : Ανοιχτή για το κοινό

Σχετικό Αρχείο :

http://www.uoi.gr/files/news/attachments/7720.pdf

Πρώτοι Πανελλήνιοι και Διεθνείς Διασυλλογικοί Αγώνες Τζούντο

Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
20 Φεβρουαρίου 2016
 
Πρώτοι Πανελλήνιοι και Διεθνείς Διασυλλογικοί Αγώνες Τζούντο

Ο Αθλητικός σύλλογος «Νικηφόρος Ανατολής Ιωαννίνων» και η Ελληνική Ομοσπονδία Τζούντο, υπό την αιγίδα του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και σε συνεργασία με την Περιφέρεια Ηπείρου, το Δήμο Ιωαννίνων και το Επιμελητήριο Ιωαννίνων θα διοργανώσουν Διεθνείς Διασυλλογικούς Αγώνες Τζούντο, το Σάββατο στις 20 Φεβρουαρίου 2016 για τις κατηγορίες: JUNΙORS A-B-Γ, ΠΑΙΔΩΝ-ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ Α-Β, ΕΦΗΒΩΝ- ΝΕΑΝΙΔΩΝ Β’, ΑΝΔΡΩΝ – ΓΥΝΑΙΚΩΝ(άνω των 18 ετών).

ΤΕΛΕΤΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΑΓΩΝΩΝ: 14:00
 
Οργάνωση : Νικηφόρος Ανατολής Ιωαννίνων και η Ελληνική Ομοσπονδία Τζούντο
Τοποθεσία : Κλειστό Γυμναστήριο Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Ημερομηνία : 20 Φεβρουαρίου 2016
Ωρα : 10:00
Επικοινωνία : e-mail: nikiforos.anatolis@gmail.com
 

Ελευθέρια της πόλης των Ιωαννίνων

Ελευθέρια της πόλης των Ιωαννίνων
Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2016, ώρα 7 μ.μ.
Αίθουσα Αρχιεπισκόπου Σπυρίδωνος Ζωσιμαίας Παιδαγωγικής Ακαδημίας

Ελευθέρια της πόλης των Ιωαννίνων
Ομιλία της Καθηγήτριας Πανεπιστημίου Ελένης Κουρμαντζή με θέμα:
«ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΝΟΜΑΡΧΙΑ
Ήτοι Λόγος Περί
ΈΛΕΥΘΕΡΙΑΣ
ΠΑΡΆ
ΑΝΟΝΊΜΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΣ
Εν Ιταλία . 1806»

Συμφωνική Ορχήστρα Δήμου Ιωαννιτών
Ύμνος εις την Ελευθερίαν
Αυθεντική εκδοχή του Νικόλαου Μάντζαρου σε ενορχήστρωση Φοίβου Παπαδόπουλου
Κωνσταντίνος Γρηγορίου,
Lake of Mist
Συμφωνικό ποίημα
Μουσική διεύθυνση: Φοίβος Παπαδόπουλος

Διοργάνωση: Δήμος Ιωαννιτών

Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

ΔΟΕ: Δελτίο τύπου για τη συνάντηση των Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. και της Ο.Λ.Μ.Ε. με τον Υπουργό Παιδείας κ. Νίκο Φίλη



Αθήνα 17/2/2016
Προς
1. Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
2. Μ.Μ.Ε.


Δελτίο τύπου
Για τη συνάντηση των Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. και της Ο.Λ.Μ.Ε.
Με τον Υπουργό Παιδείας κ. Νίκο Φίλη
στις 17/2/2016 κατά τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας

   Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας πραγματοποίησαν σήμερα Τετάρτη 17-2-2016, τα Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. και της Ο.Λ.Μ.Ε. με μεγάλη συμμετοχή εκπαιδευτικών, για τα κενά στην εκπαίδευση, την επιτακτική ανάγκη για μόνιμους διορισμούς, τη διαστρέβλωση της αλήθειας με τις δηλώσεις του κ. Υπουργού περί πλασματικών κενών καθώς και τις ρυθμίσεις που αφορούν την Ειδική Αγωγή και συγκεκριμένα τα Τμήματα Ένταξης.
   Στα πλαίσια της συγκέντρωσης πραγματοποιήθηκε συνάντηση των Δ.Σ. των δύο Ομοσπονδιών με τον Υπουργό Παιδείας κ. Φίλη και τους συνεργάτες του.
  Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. :
ü  Έθεσε στον κ. Υπουργό το κορυφαίας σημασίας ζήτημα της άμεσης πραγματοποίησης όλων των μόνιμων διορισμών (με τη θέσπιση της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής, την αύξηση των οργανικών θέσεων στην Ειδική Αγωγή, την κάλυψη όλων των οργανικών κενών) που χρειάζεται το δημόσιο σχολείο για να λειτουργήσει.
ü  Τόνισε, ότι ζήτημα πλασματικών κενών και ολιγομελών τμημάτων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση δεν υφίσταται αλλά αντιθέτως υπάρχουν πάρα πολλοί συνάδελφοι  οι οποίοι για να μην μένουν οι τάξεις δίχως εκπαιδευτικούς προσφέρουν εργασία πέρα από το ωράριο τους για την οποία δεν πρόκειται ποτέ να αμειφθούν.
ü  Ανέδειξε την ύπαρξη πολλών κενών δασκάλων σε τάξεις, ακόμη και σήμερα, με το σύνολο των κενών να είναι περίπου 2.000 και ζήτησε την άμεση κάλυψή τους με τις αναγκαίες προσλήψεις.
ü  Απαίτησε τη δέσμευση της πολιτικής ηγεσίας ότι δεν πρόκειται να αφαιρεθεί από τα προγράμματα των σχολείων καμία ώρα ενισχυτικής διδασκαλίας, την οποία έχουν ανάγκη πολλοί μαθητές.
ü  Διαμαρτυρήθηκε έντονα για τις αιφνιδιαστικές ρυθμίσεις που αφορούν την Ειδική Αγωγή με τις οποίες διαφαίνεται κίνδυνος κατάργησης Τμημάτων Ένταξης και μετατροπής των εκπαιδευτικών σε ένα ιδιότυπο εκπαιδευτικό δυναμικό «παράλληλης στήριξης» με αποτέλεσμα τη δημιουργία πολλών προβλημάτων στην εκπαίδευση των μαθητών και ζήτησε την απόσυρσή τους και το άνοιγμα μιας ουσιαστικής συζήτησης για την Ειδική Αγωγή.
    Από την πλευρά του ο κ. Υπουργός:
  • Αναφέρθηκε στην πρόθεση από την πλευρά του Υπουργείου για την πραγματοποίηση 20.000 μόνιμων διορισμών στην εκπαίδευση την επόμενη 3ετία με έναρξη από την επόμενη σχολική χρονιά. Το σχέδιο, ανέφερε, έχει ήδη πάρει την έγκριση της κυβέρνησης και αναμένεται η έγκριση (ή μη) των θεσμών... Σε σχέση με τον αριθμό των αναπληρωτών εκπαιδευτικών που θα προσληφθούν την επόμενη σχολική χρονιά είπε ότι δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να είναι λιγότεροι από αυτούς που προσλήφθηκαν φέτος, προσθέτοντας ότι η πολιτική ηγεσία θα κριθεί από τη λειτουργία του δημόσιου σχολείου στην έναρξη της επόμενης σχολικής χρονιάς. (Το θέμα των διορισμών και των προσλήψεων αναπληρωτών εξετάζεται με δεδομένες τις σχετικές αποφάσεις του ΣτΕ)
  • Για το θέμα των πλασματικών κενών η τοποθέτηση του κ Υπουργού αλλά και τα παραδείγματα που ανέφερε έκαναν σαφές ότι οι αναφορές του δεν αγγίζουν, τουλάχιστον, τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Δήλωσε ότι δεν αποτελεί προτεραιότητα της πολιτικής ηγεσίας η κατάργηση των ωρών ενισχυτικής διδασκαλίας κι ότι δεν πρόκειται να δοθεί εντολή από το Υπουργείο για κάτι τέτοιο αλλά δήλωσε, επίσης, ότι προτεραιότητα έχει το βασικό πρόγραμμα κι έπειτα η ενισχυτική διδασκαλία. Απαντώντας μάλιστα σε σχετικό επίμονο ερώτημά μας δεν απέκλεισε τις μετακινήσεις εκπαιδευτικών στα όρια της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης εάν αυτό κριθεί απαραίτητο. Τόνισε, επίσης, ότι στις δηλώσεις του περί κενών δεν είχε την πρόθεση να καταγγείλει ή να συκοφαντήσει τους εκπαιδευτικούς και ότι ισχύει η δέσμευσή του ότι δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να αυξηθεί το ωράριο των εκπαιδευτικών όπως και αυτή της κατάργησης του Π.Δ. 152 για την αξιολόγηση.
  • Σε σχέση με τα θέματα της Ειδικής Αγωγής ξεκαθάρισε ότι θα προχωρήσει στην ψήφιση των τροπολογιών που κατατέθηκαν (παρά τις αντιδράσεις που έχουν προκαλέσει), λέγοντας ότι δεν ευσταθούν οι φόβοι για κατάργηση των Τ.Ε. (δεσμεύτηκε μάλιστα ότι ο αριθμός των Τ.Ε. θα παραμείνει ο ίδιος) και κατάργηση της παράλληλης στήριξης. Δήλωσε ότι οι αλλαγές που επιφέρει η τροπολογία στα πλαίσια της συνεκπαίδευσης και της ένταξης που διαπνέουν τη φιλοσοφία του Υπουργείου για την Ειδική αγωγή είναι σε κατεύθυνση αναβάθμισης του ρόλου των εκπαιδευτικών των Τ.Ε. ενώ αναφέρθηκε και σε σχέδιο προσλήψεων στην Ειδική Αγωγή («αν είναι να γίνει ένας διορισμός, αυτός θα γίνει στην ειδική Αγωγή», είπε χαρακτηριστικά). Ανακοίνωσε, τέλος, ότι θα ξεκινήσει διάλογος για την Ειδική Αγωγή στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα που θα καταλήξει σε σχέδιο νόμου για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, το οποίο όμως μπορεί και να μην είναι έτοιμο για την επόμενη σχολική χρονιά.
   Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. , με βάση την πορεία της εκπαίδευσης και αυτή τη χρονιά με το δημόσιο σχολείο να λειτουργεί κάτω από τις ασφυκτικές συνθήκες της υποχρηματοδότησης, της προσαρμογής στους νόμους της αγοράς, της ελαστικής εργασίας  και των μηδενικών διορισμών που ήταν για μια ακόμη φορά η πολιτική της κυβέρνησης, της Ε.Ε. του Δ.Ν.Τ., του ΟΟΣΑ  αλλά και την εμπειρία του από κυβερνητικές «δεσμεύσεις» δεν μπορεί να καθησυχάσει τους εκπαιδευτικούς παρά μόνο να τους καλέσει να βρίσκονται σε επιφυλακή για να αντιδράσουμε σε «λογιστικού χαρακτήρα» μετακινήσεις το επόμενο χρονικό διάστημα.
   Δεν θεωρούμε, επίσης, θετική την επιμονή της πολιτικής ηγεσίας στην ψήφιση των τροπολογιών για την Ειδική Αγωγή, τις οποίες την καλούμε να αποσύρει.
   Τέλος θεωρούμε ότι το ζήτημα των μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών έχει μακρύ δρόμο ακόμη τόσο ως προς το αν γίνουν τελικά όσο και ως προς τον τρόπο που θα γίνουν, κάτι που αφορά, πλέον, και τις προσλήψεις αναπληρωτών.
  Συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε ακόμη πιο δυναμικά για μαζικούς μόνιμους διορισμούς όλων όσων έχουν εργαστεί έστω και μια ημέρα στην εκπαίδευση. Αγωνιζόμαστε για την υπεράσπιση του δημόσιου δωρεάν σχολείου.
Από τη Δ.Ο.Ε.

Επιμόρφωση για 35.000 εκπαιδευτικούς με προυπολογισμό 13.180.138,00 ευρώ


Υπουργείο παιδείας

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

 Πρόκειται για τη συνέχιση και η μετεξέλιξη της ολοκληρωμένης επιμόρφωσης για την αξιοποίηση και εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη, η οποία είναι ευρύτερα γνωστή ως «Επιμόρφωση Β' επιπέδου Τ.Π.Ε.»

Την επιμόρφωση 35.000 εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική πράξη (Επιμόρφωση Β ́επιπέδου Τ.Π.Ε.), προβλέπει απόφαση του υπουργείου Οικονομικών με την οποία το συγκεκριμένο έργο εντάχθηκε  στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020»

 Πρόκειται για τη συνέχιση και η μετεξέλιξη της ολοκληρωμένης επιμόρφωσης για την αξιοποίηση και εφαρμογή  των Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη, η οποία είναι ευρύτερα γνωστή ως «Επιμόρφωση Β' επιπέδου Τ.Π.Ε.» και υλοποιήθηκε για ένα μέρος των Ελλήνων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στο πλαίσιο προηγούμενων προγραμματικών περιόδων (Γ' ΚΠΣ 2000-2006 και ΕΣΠΑ 2007-2013) .
Ειδικότερα,  στο συγκεκριμένο έργο, προυπολογσιμού 13.180.138,00 ευρώ, περιλαμβάνονται:
i) Η μετεξέλιξη της επιμόρφωσης Β' επιπέδου Τ.Π.Ε., η οποία αφορά:
α) στην επικαιροποίηση και στον εμπλουτισμό του περιεχομένου της επιμόρφωσης, σύμφωνα με τις τρέχουσες παιδαγωγικές και τεχνολογικές εξελίξεις και λαμβάνοντας υπόψη την μέχρι σήμερα εμπειρία και τα αποτελέσματα της αντίστοιχης προηγούμενης δράσης,
β) στην επέκταση της επιμόρφωσης σε όλους τους κλάδους και ειδικότητες εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που σημαίνει την ανάπτυξη μιας σειράς υποδομών κι ανθρώπινων πόρων για την υποστήριξή της (περιεχόμενο και υλικό επιμόρφωσης, επιμορφωτές, συστήματα υποστήριξης κ.α.) και συνεπάγεται τη ριζική αύξηση του πλήθους των εν δυνάμει επιμορφούμενων εκπαιδευτικών,
γ) στην ανάπτυξη και υλοποίησή της επιμόρφωσης σε δυο επίπεδα γνώσεων και δεξιοτήτων: Εισαγωγική Επιμόρφωση για την εκπαιδευτική αξιοποίηση Τ.Π.Ε. (Β1 επίπεδο Τ.Π.Ε.) και Προχωρημένη επιμόρφωση για την αξιοποίηση και εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη (Β2 επίπεδο Τ.Π.Ε.), ο συνδυασμός των οποίων θα οδηγεί στην απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων που αντιστοιχούν στην ολοκληρωμένη επιμόρφωση για την αξιοποίηση κι εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη (επιμόρφωση Β' επιπέδου Τ.Π.Ε.).
ii) Η εκπαίδευση 300 νέων επιμορφωτών Β' επιπέδου Τ.Π.Ε., οι οποίοι θα συμπληρώσουν και θα εμπλουτίσουν (πληρέστερη γεωγραφική κάλυψη, νέοι κλάδοι) το υπάρχον Μητρώο επιμορφωτών Β' επιπέδου Τ.Π.Ε. και οι οποίοι, μετά από κατάλληλες δοκιμασίες πιστοποίησης, μαζί με τους υπάρχοντες επιμορφωτές Β' επιπέδου Τ.Π.Ε., θα αναλάβουν την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.
iii) Η επιμόρφωση 30.000 εκπαιδευτικών σε γνώσεις και δεξιότητες Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. στ) Η επιμόρφωση 5.000 εκπαιδευτικών σε γνώσεις και δεξιότητες Β2 επιπέδου Τ.Π.Ε.
iv) Η πιστοποίηση των παραπάνω εκπαιδευτικών στις αντίστοιχες γνώσεις και δεξιότητες Τ.Π.Ε. και επιπρόσθετα διαδικασίες πιστοποίησης σε βασικές γνώσεις και δεξιότητες Τ.Π.Ε. (Α' επιπέδου Τ.Π.Ε.), καθώς η πιστοποίηση αυτή αποτελεί προϋπόθεση για την συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην επιμόρφωση Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε..
v) Η ανάπτυξη – προσαρμογή - λειτουργία υποδομών, επιστημονικών και τεχνολογικών εργαλείων, συστημάτων και μηχανισμών για την υλοποίηση και υποστήριξη των επιμέρους δράσεων της Πράξης.
vi) Η διεξαγωγή συμπληρωματικών οριζόντιων ενεργειών υποστήριξης της Πράξης όπως, ενέργειες δημοσιότητας, προμήθεια εξοπλισμού, αναπαραγωγή αντιτύπων επιμορφωτικού υλικού κ.α.
Για την υλοποίηση της Πράξης, θα αξιοποιηθούν υποδομές, συστήματα, καθώς και επιστημονικά εργαλεία που αναπτύχθηκαν στο προηγούμενο σχετικό έργο (πχ. Πληροφοριακό Σύστημα Επιμόρφωσης – MIS, Σύστημα Πιστοποίησης Β' επιπέδου Τ.Π.Ε., Βιβλιοθήκη Εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και σεναρίων Τ.Π.Ε. – ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ, περιεχόμενο σπουδών και επιμορφωτικό υλικό) τα οποία θα αναβαθμιστούν, εμπλουτιστούν - επεκταθούν και θα προσαρμοστούν ώστε να καλύψουν τις νέες απαιτήσεις.
Επίσης, αξιοποιούνται πλήρως και επικαιροποιούνται, τα Μητρώα της προηγούμενης σχετικής Πράξης και ειδικότερα τα:
α) Μητρώο Επιμορφωτών Β' επιπέδου Τ.Π.Ε.,
β) Μητρώο Κέντρων Στήριξης Επιμόρφωσης (Κ.Σ.Ε.),
γ) Μητρώο Κέντρων Πιστοποίησης (ΚΕ.ΠΙΣ.).
Τέλος, αξιοποιείται το Επιστημονικό Συμβούλιο που είχε συγκροτηθεί από το Ι.Τ.Υ.Ε. – «Διόφαντος».

ΠΗΓΗ:

Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

17-02-16 Τα ονόματα των 140 προσληφθέντων αναπληρωτών

pinakas
Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για το σχολικό έτος 2015-2016 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές 66 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων και 25 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ60-Νηπιαγωγών καθώς και 10 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ06-Αγγλικής Γλώσσας, 4 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ08-Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, 4 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής, 1 εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ16.01-Μουσικής,3 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ32-Θεατρικών Σπουδών με πλήρες ωράριο και 16 εκπαιδευτικοί του κλάδου του κλάδου ΠΕ06-Αγγλικής Γλώσσας, 1 εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ08-Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, 9 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής, 1 εκπαιδευτικός των κλάδων ΠΕ19 & ΠΕ20-Πληροφορικής με μειωμένο ωράριογια την κάλυψη λειτουργικών κενών σε σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από τη Δευτέρα 22 έως και την Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016και θα τοποθετηθούν με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης σε σχολικές μονάδες της περιοχής που προσλήφθηκαν μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.
Οι πίνακες με τα ονόματα σε μορφή excel

Οργή των ατόμων με αναπηρία για το σχόλιο του Λάκη Λαζόπουλου


Οργή των ατόμων με αναπηρία για το σχόλιο του Λάκη Λαζόπουλου

«Να ζητήσει συγγνώμη»

Την αντίδραση των ατόμων με αναπηρία προκάλεσε η δήλωση του Λάκη Λαζόπουλου στην εκπομπή του, όταν αναφερόμενος στον γερμανό υπουργό Οικονομικών, Β.Σόιμπλε είπε: «Όταν ο άνθρωπος είναι καθηλωμένος σε μία καρέκλα, σιγά σιγά το μυαλό του καθηλώνεται σε μια ιδέα».

Ολόκληρη η δήλωση του Λαζόπουλου στο «Αλ Τσαντίρι» ήταν η εξής: «Όσο και να φανεί σκληρό αυτό που θα πω, όταν ένας άνθρωπος είναι καθηλωμένος σε μία καρέκλα, σιγά σιγά το μυαλό του καθηλώνεται και σε μία ιδέα. Εγώ το λέω παράνοια, το λέω παραφροσύνη».

 «Με μεγάλη έκπληξη και στενοχώρια ακούσαμε τη δήλωση του Λάκη Λαζόπουλου. Είναι γεγονός ότι ως εθνικό αναπηρικό κίνημα είμαστε κάθετα ενάντιοι στις νεοφιλελεύθερες πολιτικές Σόιμπλε και έχουμε σταθεί απέναντι όλη την περίοδο της κρίσης. Είμαστε ενάντια στις πολιτικές Σόιμπλε, όμως η δήλωση Λαζόπουλου ταυτίζει την αναπηρία, μια κατάσταση ζωής, με τις πολιτικές θέσεις, κάτι αδιανόητο» είπε στον Βήμα 99,5, ο πρόεδρος της Ε.Σ.Α.μεΑ. Ιωάννης Βαρδακαστάνης.

«Θα περίμενε κανείς από αυτούς που επηρεάζουν την κοινή γνώμη λόγω της επαγγελματικής τους ιδιότητας, που έχουν βήμα σε χιλιάδες πολίτες, να έχουν πιο προσεκτική συμπεριφορά, να προωθούν τα ανθρώπινα δικαιώματα, αξιοποιώντας τον προνομιακό τους ρόλο. Θα περίμενε επίσης κανείς να γνωρίζουν καλύτερα την ελληνική γλώσσα: η χρήση αναπηρικού αμαξιδίου δεν συνιστά καθήλωση αλλά μέσο κίνησης. Όπως ο κ. Λαζόπουλος χρησιμοποιεί τα πόδια του, κάποιος με κινητική αναπηρία χρησιμοποιεί το αμαξίδιο. Αυτή είναι η μοναδική διαφορά. Δηλαδή, για τον κ. Λαζόπουλο, δεν θα μπορούσε να υπάρξει η σκέψη Στίβεν Χόκινγκ, αντιθέτως ίσως να ζούσε σε ίδρυμα κλειστής περίθαλψης, "καθηλωμένος σε μία ιδέα"» πρόσθεσε.

ΠΗΓΗ:  in.gr logo

Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2016

Εκδήλωση για τον εορτασμό της απελευθέρωσης της πόλης των Ιωαννίνων

Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Το 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων και το Εργαστήριο Μουσικής του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων σάς προσκαλούν στην εκδήλωση για τον εορτασμό της απελευθέρωσης της πόλης των Ιωαννίνων, που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016 και ώρα 7:00 μ.μ. στην αίθουσα Αρχιεπισκόπου Σπυρίδωνος της Ζωσιμαίας Παιδαγωγικής Ακαδημίας.

Με τιμή

1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων
Εργαστήριο Μουσικής του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
 
Οργάνωση : 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων και το Εργαστήριο Μουσικής του ΠΤΔΕ
Τοποθεσία : Αίθουσα Αρχιεπισκόπου Σπυρίδωνος της Ζωσιμαίας Παιδαγωγικής Ακαδημίας
Ημερομηνία : 18/2/2016
Ωρα : 19:00
Είσοδος : Ελεύθερη

Κάλεσμα στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας των Ομοσπονδιών ΔΟΕ – ΟΛΜΕ

yppaideias
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. εκφράζει την αλληλεγγύη των εργαζομένων στο Δημόσιο, στον κοινό αγώνα ΔΟΕ – ΟΛΜΕ, ενάντια στις περιπτώσεις μετακινήσεων εκπαιδευτικών, που έχουν ως γνώμονα τη λογιστική αντίληψη για την εκπαίδευση και απαιτεί να καλυφθούν τα κενά, που υφίστανται ακόμη και 5 μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, με μόνιμους διορισμούς.
Η Ε.Ε. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στηρίζοντας την κινητοποίηση που οργανώνεται από τις Ομοσπονδίες ΔΟΕ – ΟΛΜΕ καλεί τα συνδικαλιστικά στελέχη, τα μέλη του Γενικού Συμβουλίου, των Δ.Σ. των Ομοσπονδιών και των Σωματείων να δώσουν το «παρών» στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Τετάρτη, 17 Φεβρουαρίου 2016 και ώρα 13:30, στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.
Οι μετακινήσεις των εκπαιδευτικών και η περαιτέρω υποβάθμιση του Δημόσιου Σχολείου, ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ
Μόνιμοι διορισμοί σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ
Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

Μπράιαν Φρίελ, Μόλλυ Σουήνυ

Μπράιαν Φρίελ, Μόλλυ Σουήνυ

Μπράιαν Φρίελ, Μόλλυ Σουήνυ

Παρασκευή 19 και Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2016, ώρα 9 μ.μ.
Γενική είσοδος: 5€
Πολιτιστικός Πολυχώρος «Δ. Χατζής»
Μπράιαν Φρίελ, Μόλλυ Σουήνυ
  • Σκηνοθεσία: Γιολάντα Καπέρδα, Βασίλης Σιάφης
  • Ερμηνεύουν: Ελευθερία Πανταζή, Σπύρος Βάρφης, Μαρία Νταλαούτη
Διοργάνωση: Ερασιτεχνικό Τμήμα «Θεατρικής Συμπαιγνίας»
 Αρχική

Ανασυγκροτήθηκε το ΚΥΣΠΕ


Με απόφαση του υπουργού Παιδείας Ν. Φίλη, ανασυγκροτήθηκε το ΚΥΣΠΕ ως εξής:

Α. ΤΑΚΤΙΚΑ ΜΕΛΗ
 1. Νίκας Λεωνίδας, Διευθυντής της Διεύθυνσης Π.Ε. Πειραιά, ως πρόεδρος.
2. Αντωνίου Αλέξανδρος, Διευθυντής της Διεύθυνσης Π.Ε. Κορίνθου, ως αντιπρόεδρος.
3. Ξυθάλη Βασιλική, Διευθύντρια της Διεύθυνσης Π.Ε. Ανατολικής Αττικής, ως μέλος.
4. Παληγιάννης Βασίλειος, δάσκαλος, αιρετός εκπρόσωπος των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
5. Μπράτης Δημήτριος, δάσκαλος, αιρετός εκπρόσωπος των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Β. ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΜΕΛΗ
1. Παπαγεωργίου Αναστάσιος, Διευθυντής της Διεύθυνσης Π.Ε. Α ́ Αθήνας
2. Στάμος Αδάμ, Διευθυντής της Διεύθυνσης Π.Ε. Γ ́ Αθήνας
3. Παραμυθιώτου Μαρκέλλα, Διευθύντρια της Διεύθυνσης Π.Ε.Κυκλάδων
4. Αδαμίδου Βασιλική, δασκάλα, αιρετή εκπρόσωπος των εκπαιδευτικών της
Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

5. Σίντος Στέφανος, δάσκαλος, αιρετός εκπρόσωπος των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

ΔΟΕ: Να αποσυρθεί η τροπολογία για την Ειδική Αγωγή





Αρ. Πρωτ.412
Αθήνα 16/2/2016
Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.




Θέμα :Να αποσυρθεί η τροπολογία για την Ειδική Αγωγή

Στις 11-2-2016, μέσα από τροπολογίες στο σχέδιο νόμου «Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου και άλλες διατάξεις», η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου «ξεμπερδεύει» εντός μιας παραγράφου με τα Τμήματα Ένταξης. Με ένδυμα «συνεκπαίδευσης», «διάχυσης του έργου των εκπαιδευτικών των Τ.Ε. στο σύνολο της σχολικής μονάδας», υπεράσπισης των «θεμελιωδών δικαιωμάτων των μαθητών για ισότιμη πρόσβαση στη γνώση χωρίς διακρίσεις και περιθωριοποιήσεις», προσπαθεί απεγνωσμένα να καλύψει τη γυμνή αλήθεια. Ότι, δηλαδή, προσαρμόζει το ρόλο των εκπαιδευτικών των Τμημάτων Ένταξης στα οικονομικά δεδομένα και την τακτική εξοικονόμησης ανθρώπινων πόρων με πολλαπλούς ρόλους με ζητούμενο την κάλυψη κενών χωρίς διορισμούς εκπαιδευτικών.
Η προσπάθεια ένδυσης του παραπάνω εγχειρήματος με παιδαγωγικού μανδύα, προσκρούει σε βασικά σημεία της Ε.Α.Ε. και αφήνει αναπάντητα σημαντικά ερωτήματα:
  • Για ένα σχολικό πλαίσιο μπορεί να χρειάζονται εξειδικευμένοι εκπαιδευτικοί για υποστήριξη, σε 10-15 μαθητές. Λειτουργικά και μόνο ο δάσκαλος του Τμήματος Ένταξης δεν μπορεί να καλύψει αυτές τις ανάγκες μπαίνοντας στις τάξεις. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο με παράλληλη στήριξη, που όμως η ισχύουσα νομοθεσία την παρέχει μόνο σε μαθητές με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές (Δ.Α.Δ.). Πώς, όμως, θα αντιμετωπιστούν από τη σχολική μονάδα οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες (Μ.Δ) ή άλλα τυχόν λειτουργικά και γνωστικά προβλήματα, εφόσον δε θα λειτουργούν Τμήματα Ένταξης;
  • Αν υποθέσουμε πως το συγκεκριμένο τμήμα που θα πρέπει να μπαίνει ο εκπαιδευτικός του Τμήματος Ένταξης, έχει και μαθητή με Δ.Α.Δ. με παράλληλη στήριξη, σε ένα τμήμα ταυτόχρονα θα υπάρχουν 3 εκπαιδευτικοί; Ή, μήπως, είναι πρόθεση της πολιτικής ηγεσίας απλά να μην υπάρχει παράλληλη στήριξη και ο εκπαιδευτικός του Τ.Ε. να έχει ρόλο «πασπαρτού»;

Θυμίζουμε στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ότι τα Τμήματα Ένταξης είναι ένας θεσμός που έχει ξεκινήσει από το 1984 με τις Ειδικές Τάξεις και είναι καταξιωμένος και δοκιμασμένος με σπουδαία εκπαιδευτικά αποτελέσματα. Εάν η πολιτική ηγεσία είχε όντως ως πρόθεση να περάσουμε στη συνεκπαίδευση και να ενισχύσει τα Τμήματα Ένταξης, τότε θα γνώριζε ότι χρειάζονται πολλοί εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής για μεγάλα χρονικά διαστήματα ώστε να συνεπικουρούν τους εκπαιδευτικούς μέσα στη τάξη, για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Μπορεί αυτή τη στιγμή η κυβέρνηση να διαθέσει τόσες πιστώσεις ή όλα είναι ένα πρόσχημα για να κλείσουν τα Τμήματα Ένταξης και οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε αυτά να αποκτήσουν ρόλο παράλληλης στήριξης και να περιοριστούν οι ανάγκες για τις σχετικές πιστώσεις την επόμενη, δύσκολη, χρονιά;
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. απαιτεί την άμεση απόσυρση της συγκεκριμένης τροπολογίας. Σε αντίθετη περίπτωση η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας θα επιβεβαιώσει την καχυποψία που υπάρχει για την ειλικρίνεια των εξαγγελιών της για αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα μέσα από ανοιχτό διάλογο.  Η κατάργηση θεσμών που έχουν προσφέρει και εξακολουθούν να προσφέρουν σημαντικό έργο στα πλαίσια της σχολικής μονάδας μόνο εποικοδομητικός διάλογος δεν μπορεί να θεωρηθεί.

Όλοι στη συγκέντρωση την Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου και ώρα 13:30  στο Υπουργείο Παιδείας