Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016

Σχετικά με την απόφαση του συνεδρίου της Κ.Ε.Δ.Ε. για τη διοικητική μεταφορά των νηπιαγωγείων στην τοπική αυτοδιοίκηση

Αρ. Πρωτ. 996
Αθήνα 20/12/2016
Προς
1. Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
2. Κ.Ε.Δ.Ε.





Θέμα: Σχετικά με την απόφαση του συνεδρίου της Κ.Ε.Δ.Ε. για τη διοικητική μεταφορά των νηπιαγωγείων στην τοπική αυτοδιοίκηση

                «Μεταφορά συγκροτημένων δομών στην τοπική αυτοδιοίκηση, οι υπάλληλοι των υπηρεσιών αυτών θα υπάγονται διοικητικά στο Δήμο, αλλά θα διατηρούν όλα τα δικαιώματα των υπαλλήλων του αντίστοιχου φορέα…. Ενδεικτικά, τέτοιες κρατικές δομές, που προτείνουμε να μεταφερθούν διοικητικά στην πρωτοβάθμια τοπική διοίκηση, είναι οι ακόλουθες: Κοινωνικά ιδρύματα, τα νηπιαγωγεία, τα γραφεία ΟΑΕΔ και οι υπηρεσίες του ΟΣΚ…»
Με αυτήν την απαράδεκτη και εκτός πλαισίου των αρμοδιοτήτων της απόφαση, η Κ.Ε.Δ.Ε.,

ΑΔΕΔΥ: ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ με αφορμή την πρόταση της ΚΕΔΕ«περί υπαγωγής των νηπιαγωγείων στους Δήμους»


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
με αφορμή την πρόταση της ΚΕΔΕ
«περί υπαγωγής των νηπιαγωγείων στους Δήμους»
Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. εκφράζει την κατηγορηματική της αντίθεση στην πρόσφατη απόφαση του τακτικού συνεδρίου της ΚΕΔΕ με την οποία ζητείται -μεταξύ άλλων- και η υπαγωγή των νηπιαγωγείων στους Δήμους.
Δεν είναι η πρώτη φορά που οι «τοπικοί άρχοντες» θέτουν ως στόχο την υπαγωγή των νηπιαγωγείων, αλλά και συνολικά της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στους Δήμους για ευνόητους λόγους.
Οι προσπάθειες αυτές, που άρχισαν στα τέλη της δεκαετίας του ’90 δεν ευοδώθηκαν ποτέ χάρη στην οργανωμένη αντίδραση σύσσωμου του εκπαιδευτικού κινήματος, αλλά και στις δικαστικές αποφάσεις που εκδόθηκαν σε ανώτατο βαθμό, όπως η 2592/99 απόφαση του ΣτΕ, η οποία ρητά αναφέρει: «Δεν μπορούν να μεταφερθούν αρμοδιότητες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης και αυτό γιατί το άρθρο 16 του Συντάγματος ρητά το απαγορεύει».
Με την απόφασή της αυτή η ΚΕΔΕ επαναφέρει την απόπειρα υποβάθμισης του εκπαιδευτικού χαρακτήρα της προσχολικής αγωγής, την ώρα που οι θεσμοί επιτάσσουν τον «εξορθολογισμό» σε πόρους και δαπάνες, καθώς και τις γενικευμένες περικοπές στις δημόσιες εκπαιδευτικές δομές.
Ύστερα από τα παραπάνω η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. καλεί τον Υπουργό Παιδείας και την Κυβέρνηση να πάρουν ξεκάθαρη θέση για το θέμα και να απορρίψουν το αίτημα της ΚΕΔΕ ως αντισυνταγματικό και παράνομο, σταματώντας κάθε συζήτηση για το θέμα, που είναι λυμένο εδώ και δεκαετίες.
Απαιτούμε, εδώ και τώρα, να θεσμοθετηθεί διετής υποχρεωτική προσχολική αγωγή για όλα τα παιδιά σε ένα Δημόσιο και δωρεάν νηπιαγωγείο, το οποίο θα λειτουργεί με αποκλειστική ευθύνη του Κράτους και του Υπουργείου Παιδείας.
Να πραγματοποιηθούν μαζικοί, μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών, καθώς και ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού.
Να λειτουργήσουν όλες οι δομές ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, που είναι αναγκαίες για την ολόπλευρη στήριξη των νηπίων και προ νηπίων.
Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2016

Είμαι εκπαιδευτικός…

 
Του Νίκου Τσούλια

 Μια απόλυτα προσωπική αφήγηση, που ίσως ενδιαφέρει…

      Βλέπω τον Κόσμο και ερμηνεύω την πραγματικότητα μέσα από τη ματιά του εκπαιδευτικού. Δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου πώς θα ήτανε χωρίς την εκπαιδευτική αφήγηση. Και μια τέτοια αδυναμία συνιστά την απόλυτη και καθολική επικράτηση αυτής της αφήγησης ως συστατικό και πρώτο των πρώτων στοιχείο της προσωπικότητάς μου.
      Βιώνω τη ζωή μου ως εκπαιδευτικός. Νιώθω ότι έχει

Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2016

Πώς οι συναλλαγές με κάρτες θα «χτίζουν» το αφορολόγητο


Aλλάζουν όλα από την 1η Ιανουαρίου 2017 στον τρόπο με τον οποίο οι φορολογούμενοι θα «χτίζουν» το αφορολόγητο ποσό εισοδήματος. Το αφορολόγητο για τα εισοδήματα του 2017 και των επόμενων ετών θα συνδέεται υποχρεωτικά με δαπάνες που θα πρέπει να κάνουν οι φορολογούμενοι μέσω καρτών ή άλλων ηλεκτρονικών μέσων πληρωμών. Το ύψος των δαπανών αυτών θα προσδιορίζεται με βάση το ύψος του δηλωθέντος εισοδήματος.
Ετσι, όπως προκύπτει από το νομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή την περασμένη εβδομάδα, οι δαπάνες που θα πρέπει να γίνονται με τη χρήση πλαστικού χρήματος για να «χτίζεται» το αφορολόγητο θα ανέρχονται στο 10% του δηλωθέντος εισοδήματος για ύψος εισοδήματος έως 10.000 ευρώ, στο 15% για το κλιμάκιο του εισοδήματος από 10.001 ευρώ ευρώ 30.000 ευρώ και στο 20% για το υπερβάλλον εισόδημα και μέχρι ποσού 30.000 ευρώ συνολικά.
Αυτό σημαίνει ότι ένας μισθωτός με εισόδημα 10.000 ευρώ για να δικαιούνται το αφορολόγητο ποσό θα πρέπει κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους να πραγματοποιήσει με τη χρήση πλαστικού χρήματος δαπάνες 1.000 ευρώ. Για εισόδημα 15.000 ευρώ οι δαπάνες μέσω καρτών θα πρέπει να ανέρχονται σε 1.750 ευρώ. Για εισόδημα 20.000 ευρώ το ύφος των απαιτούμενων δαπανών μέσω καρτών ανέρχεται σε 2.500 ευρώ. Για εισόδημα 30.000 ευρώ θα απαιτούνται ανάλογες δαπάνες 4.000 ευρώ, για εισόδημα 50.000 ευρώ δαπάνες 8.000 ευρώ και για εισόδημα 80.000 ευρώ δαπάνες 14.000 ευρώ.
Στη περίπτωση που δεν καλύπτεται το απαιτούμενο όριο δαπανών με πλαστικό χρήμα με το πραγματικό, στη διαφορά τους θα υπολογίζεται φορολογικός συντελεστής 22%. Ετσι στην περίπτωση που ένας φορολογούμενος με εισόδημα 30.000 ευρώ πραγματοποιήσει δαπάνες με πλαστικό χρήμα 3.000 ευρώ αντί για 4.000 ευρώ που απαιτούνται για να πάρει το αφορολόγητο τότε επι της διαφοράς των 1.000 ευρώ θα υπολογιστεί φόρος 22%. Δηλαδή 220 ευρώ.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι με απόφαση του υπουργού Οικονομικών θα καθοριστούν οι δαπάνες που δεν θα μετρούν για το χτίσιμο του αφορολόγητου, οι κατηγορίες των φορολογουμένων που θα εξαιρεθούν από την υποχρέωση πραγματοποίησης δαπανών με ηλεκτρονικά μέσα πληρωμής, καθώς και τα επιπλέον κίνητρα για φορολογούμενους οι οποίοι υπερβαίνουν τα προβλεπόμενα ποσοστά ελάχιστης δαπάνης. Σε πρώτη φάση, το νομοσχέδιο ορίζει ότι εξαιρούνται από την υποχρέωση προσκόμισης αποδεικτικών ηλεκτρονικών συναλλαγών μόνο οι υπάλληλοι του υπουργείου Εξωτερικών, οι στρατιωτικοί εφόσον υπηρετούν στην αλλοδαπή, οι υπηρετούντες στη Μόνιμη Ελληνική Αντιπροσωπεία της Ε.Ε καθώς και όσοι διαμένουν σε οίκο ευγηρίας, σε ψυχιατρικό κατάστημα ή είναι φυλακισμένοι.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι στις ιατρικές δαπάνες η προβλεπόμενη μείωση του φόρου θα ισχύει εφόσον έχουν πραγματοποιηθεί με τη χρήση καρτών ή άλλου ηλεκτρονικού μέσου πληρωμής.
Στην ενίσχυση των πληρωμών μέσω πλαστικού χρήματος, άρα και στην συγκέντρωση του απαιτούμενου ύψους δαπανών μέσω της χρήσης του, αναμένεται να συμβάλει και η υποχρεωτική πληρωμή με κάρτες ή άλλον ηλεκτρονικό τρόπο δαπανών άνω των 500 ευρώ. Όπως προβλέπεται στο νομοσχέδιο από την 1η Ιανουαρίου, δεν θα επιτρέπεται η εξόφληση με μετρητά για συναλλαγές μεταξύ καταναλωτών και επιχειρήσεων αξίας μεγαλύτερης των 500 ευρώ. Σήμερα το όριο αυτό είναι 1.500 ευρώ. Κίνητρο για αγορές με πλαστικό χρήμα θα είναι οι κληρώσεις που θα διεξάγει το υπουργείο Οικονομικών με βάση τους αριθμούς των αποδείξεων αυτών.
Σεραφείμ Πολίτης
ΠΗΓΗ:

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2016

ΕΞΑΥΔΑ: "ΡΕΪ ΤΣΑΡΛΣ" Κινηματογραφικές προβολές

Η ταινία δεν αποζητά ιδιαίτερες κινηματογραφικές δάφνες. Δεν προσπαθεί να εντυπωσιάσει κινηματογραφικά. Στέκεται διακριτικά και με σεβασμό πάνω στη ζωή και στο έργο του ήρωα. Η αφήγησή της είναι στρωτή και μεθοδική. Ο θεατής γνωρίζει -και αναγνωρίζει- τον άνθρωπο και τον καλλιτέχνη. Άλλωστε ο ίδιος ο Ρέι, όπως έκανε και με τη μουσική του, «φρόντισε» τα πάντα στην ταινία. Όχι μόνον το μουσικό μέρος της, αλλά και το αφηγηματικό. Ο ίδιος, επίσης, διάλεξε, μετά από οντισιόν, και τον ηθοποιό που θα τον μετέφερε στην οθόνη!
       Ο Ρέι Τσαρλς , λίγο πριν πεθάνει, μπόρεσε, με το σύστημα audio description, να «δει» την ταινία τελειωμένη! Να «δει» τον Τζέιμι Φοξ να τον αποδίδει εξαιρετικά. Ο θαυμάσιος ηθοποιός, που παίζει αληθινό πιάνο στην ταινία, έχει ήδη βραβευτεί για το συγκεκριμένο ρόλο.
Οι προβολές ΄θα προβληθούν Κυριακή 18/12 και Δευτέρα 19/12 και ώρα 8:15 μ.μ.
Οικονομική ενίσχυση 2 ευρώ
Λίγα λόγια για τον Τσαρλς

Χριστουγεννιάτικη συναυλία με τη Συμφωνική Ορχήστρα

Χριστουγεννιάτικη συναυλία με τη Συμφωνική Ορχήστρα
Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2016, ώρα 8:30 μ.μ.
Αίθουσα «Β. Πυρσινέλλας»
Είσοδος ελεύθερη
Χριστουγεννιάτικη συναυλία με τη Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Ιωαννιτών
Συμμετέχει η Παιδική - Νεανική χορωδία του Δημοτικού ωδείου Ιωαννίνων και το Γυναικείο Φωνητικό Σύνολο Cantus

Έργα: Γ. Στράους, Γ.Σ. Μπαχ, Α. Χατσατουριάν, Ζ. Μπιζέ, Ντ. Σαστακόβιτς
  • Διδασκαλία, Διεύθυνση χορωδιών: Κωνσταντίνα Μήλια
  • Μουσική Διεύθυνση: Φοίβος Παπαδόπουλος
Διοργάνωση: Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών 
 Αρχική

Κυριακές στο πανί: Καλά Χριστούγεννα (Joyeux Noël)

Κυριακές στο πανί
Ώρα έναρξης:8:30 μ.μ.
Πολιτιστικός Πολυχώρος «Δ. Χατζής»
Είσοδος ελεύθερη

Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2016
Κριστιάν Καριόν, Καλά Χριστούγεννα (Joyeux Noël)


Ντάνιελ Μπρίλ, Γκιγιόν Κανέ, Νταϊάν Κρούγκερ
(Γαλλία - Γερμανία, 2005, 115’)
Διοργάνωση: Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών
 Αρχική

Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2016

«Μουσικές Πολυχρωμίες»

Η Εταιρεία Ηπειρωτικών Μελετών οργανώνει το Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2016 και ώρα 7.30΄ μ.μ., στην «Αίθουσα Κ. Κατσάρη» του Μεγάρου της Ρεσιτάλ Πιάνου της Ντιάνας Βρανούση με τίτλο: «Μουσικές Πολυχρωμίες». Θα ερμηνεύσει έργα των: Satie, Fauré, Prokofiev, Poulenc, Θεοδωράκη, Rota, Joplin. Τα έργα σχολιάζει με προβολή εικόνων ο κριτικός και ιστορικός μουσικής Γιώργος Μονεμβασίτης. Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη.

ΟΙ ΒΙΤΡΙΝΕΣ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ

  • Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2016 στις 11 το πρωί
ΟΙ ΒΙΤΡΙΝΕΣ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ
ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑ ΠAIΔΙΑ
Μια «φανταστική χριστουγεννιάτικη αγορά
για όλα τα παιδιά της πόλης θα στηθεί από
τα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών 
το Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2016 στις 11 το πρωί
στην είσοδο του Πνευματικού Κέντρου
του Δήμου Ιωαννιτών                                                  
Η είσοδος είναι ελεύθερη
 Αρχική

Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2016

"Ο κοσμηματοπώλης"

Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2016, ώρα 8.00 μ.μ.
Πολιτιστικός Πολυχώρος "Δημ. Χατζής"
Είσοδος ελεύθερη
Βιβλιοπαρουσίαση:
Παύλου Κώστας, "Ο κοσμηματοπώλης"
Εκδόσεις ΟΣΤΡΙΑ
Την εκδήλωση θα συντονίσει ο δημοσιογράφος-ποιητής Μίλτος Γήτας

Το βιβλίο θα παρουσιάσουν:
  • Σταυρούλα Χαϊδεμενάκου, φιλόλογος
  • Γεώργιος Κουλιανός, φιλόλογος
     
Αποσπάσματα θα διαβάσει ο Τόλης Νότης, ηθοποιός
 

Ανακοίνωση της ΔΗ.ΣΥ. για την περιγραφική αξιολόγηση

15 Δεκεμβρίου 2016
                                                                Η πρόοδος συντελείται με προτάσεις, όχι με στείρα άρνηση!
Λέμε ΝΑΙ στην περιγραφική αξιολόγηση των μαθητών. Λέμε ΟΧΙ στην προχειρότητα του Υπουργείου Παιδείας.
Απαιτούμε εκπαιδευτικές παρεμβάσεις με προοδευτικό πρόσημο!
           
                Hσημερινή μορφή της αξιολόγησης του μαθητή στο δημοτικό σχολείο συνεχίζει να αναπαράγει την παραδοσιακή - ξεπερασμένη παιδαγωγική αντίληψη, καθώς:
·         προάγει τον ανταγωνισμό ανάμεσα στους μαθητές, τη βαθμοθηρία  και δημιουργεί αρνητικά συναισθήματα για τον εκπαιδευτικό και για το σχολείο.
·         καταγράφει μόνο τις επιδόσεις του μαθητή σε κάθε γνωστικό αντικείμενο αλλά όχι τους παράγοντες που παίζουν ρόλο στην ομαλή εξέλιξη ως μαθητή και ως προσωπικότητα όπως είναι η προσπάθεια, το ενδιαφέρον, η φιλομάθεια, η συνεργασία, ο τρόπος εργασίας και η ύπαρξη στόχων που έχουν να κάνουν με τη μάθηση.
·         αποτελεί εξωτερικό κίνητρο για τους μαθητές, σε αντιδιαστολή με τη βασική επιδίωξη της παιδαγωγικής που δίνει έμφαση στην ενεργοποίηση εσωτερικών κινήτρων μάθησης.
·         παρέχει ελάχιστες πληροφορίες για τις ιδιαίτερες δυνατότητες ή αδυναμίες του μαθητή.
            Όπου υπάρχει βαθμολόγηση, υπάρχει εκτός από επιτυχία και αποτυχία. Αποτυχία σημαίνει  ματαίωση, συμπλέγματα  συνοδευμένα με έντονο άγχος και άλλες αρνητικές καταστάσεις.
            Η ταξινόμηση των μαθητών μέσα από την αξιολόγηση, πολλές φορές δεν ανατρέπεται εφόρου ζωής. Η βαθμολογία ευνοεί τους κοινωνικά ευνοημένους, αφού οι μαθητές έρχονται στο σχολείο με τις μορφωτικές δυνατότητες που τους δίνει η κοινωνική τάξη, που τους δίνουν οι γονείς τους και το σχολείο είναι έτσι φτιαγμένο, ώστε να βαθμολογεί πολλές φορές τα κοινωνικά προνόμια ως ευφυΐα.
            Στις μέρες μας η ανάγκη υιοθέτησης εναλλακτικών μορφών αξιολόγησης είναι πλέον επιτακτική. Στο εναλλακτικό πλαίσιο αξιολόγησης εντάσσεται και η περιγραφική αξιολόγηση, η οποία έχει την έννοια της ποιοτικής έκφρασης του μαθητή, αλλά και της διαδικασίας μάθησης που ακολούθησε, προκειμένου να φθάσει σε συγκεκριμένη επίδοση (Ανάλυση περιγραφής των ικανοτήτων, των αδυναμιών, των επιτευγμάτων του, τα ενδιαφέροντα, οι ανάγκες του, καλλιέργεια  κριτικής σκέψης κλπ.).
            Η περιγραφική αξιολόγηση του μαθητή:
  • δε συντηρεί την ανταγωνιστική συμπεριφορά στην τάξη
  • λειτουργεί αντισταθμιστικά
  • καλλιεργεί τη συνεργατικότητα
  • δε δημιουργεί άγχος επίδοσης στους μαθητές
  • ενισχύει την αυτοπεποίθηση
  • παρουσιάζει την πρόοδο και τις επιδόσεις του μαθητή με βάση τις ατομικές δυνατότητες αντιμετώπισής τους
  • προάγει την κριτική σκέψη
  • καλλιεργεί πνεύμα αναζήτησης και έρευνας
  • προωθεί τις ιδιαίτερες κλίσεις και τα ενδιαφέροντα
  • οι μαθητές μυούνται στη συστηματική και υπεύθυνη εργασία
  • λαμβάνει υπόψη την ολότητα του μαθητή εφόσον αξιολογεί εξίσου τις γνωστικές ικανότητές του και τη συναισθηματική κοινωνική περιοχή της προσωπικότητας και της συμπεριφοράς του.
Η περιγραφική μορφή αξιολόγησης προκειμένου να καταστεί λειτουργική και όχι επιφανειακή, απαιτεί:
·         μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό και έγκαιρα στελεχωμένα σχολεία
·         συστηματική και ποιοτική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και ευρύτερη ενημέρωση των γονέων και της κοινής γνώμης για τον ρόλο και την αποστολή της περιγραφικής αξιολόγησης
  • μεθοδολογικά εργαλεία(φύλλα αξιολόγησης, ατομικός φάκελος μαθητή, παιδαγωγικό ημερολόγιο), που να μη χρήζουν εκτεταμένης και με πολλές λεπτομέρειες αναφορές, αλλά συνοπτικές παρατηρήσεις που να παρέχουν κατανοητές πληροφορίες για την κοινωνική και συναισθηματική συμπεριφορά του μαθητή στην τάξη και στο σχολείο, καθώς και για τις πρακτικές του δεξιότητες
  • η διοικητική διεκπεραίωση της περιγραφικής αξιολόγησης, να εντάσσεται στο διδακτικό ωράριο του εκπαιδευτικού σε ετήσια βάση
  • την παιδαγωγική αυτονομία της σχολικής μονάδας με δυνατότητες και περιθώρια, έτσι ώστε η όποια διαδικασία περιγραφικής αξιολόγησης προκρίνεται να βασίζεται και να λαμβάνει υπόψη και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τις συνθήκες λειτουργίας της κάθε σχολικής μονάδας, αποκτώντας και ευέλικτο χαρακτήρα
  • Τη θεσμοθέτηση, πραγματοποίησης εκδηλώσεων-ημερίδων-σεμιναρίων-συνεδρίων με μερική ή πλήρη απαλλαγή από το διδακτικό έργο των εκπαιδευτικών για τη διαρκή ανατροφοδότηση και ανταλλαγή εμπειριών μεταξύ τους
            Με την εγκύκλιο που απέστειλε το Ι.Ε.Π. στις σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με θέμα: "Πρόσκληση ενδιαφέροντος για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και την πιλοτική εφαρμογή της περιγραφικής αξιολόγησης μαθητών στην υποχρεωτική εκπαίδευση", ζητά ουσιαστικά την αποδοχή των εκπαιδευτικών σε ένα σύστημα διδασκαλίας και αξιολόγησης των μαθητών το οποίο δεν τους έχει γίνει γνωστό! Ο διάλογος όμως δεν πρέπει να αναφέρεται από την πλευρά του Υπουργείου Παιδείας μόνο για δημιουργία εντυπώσεων αλλά πρέπει να υπάρχουν θετικά βήματα και διάθεση πραγματοποίησής του. Δυστυχώς με τις μέχρι τώρα ενέργειές του για το θέμα, δεν φαίνεται να υπάρχει ουσιαστική διάθεση συνεργασίας.
            Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης καλεί, το Υπουργείο Παιδείας, να σταθεί με σοβαρότητα απέναντι στο θέμα, να αφήσει κατά μέρος τις γενικολογίες και τις ασάφειες και σε συνεργασία με την πανεπιστημιακή αλλά και την εκπαιδευτική κοινότητα μέσω των θεσμικών τους εκφράσεων να επεξεργαστούν ρεαλιστικές, προοδευτικές και εφαρμόσιμες προτάσεις που θα έχουν ως στόχο μία σύγχρονη τομή στην εκπαίδευση.
Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗΣ!
Δημοκρατική Συνεργασία
Εκπαιδευτικών Π.Ε.

ΔΟΕ: Σχετικά με την εγκύκλιο του Ι.Ε.Π. για την περιγραφική αξιολόγηση


Αρ. πρωτ. 995
Αθήνα 13/12/2016
Προς
Τους Συλλόγους εκπαιδευτικών Π.Ε.

Θέμα: Σχετικά με την εγκύκλιο του Ι.Ε.Π. για την περιγραφική αξιολόγηση

Με αφορμή την εγκύκλιο που απέστειλε το Ι.Ε.Π. στις σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με θέμα «Πρόσκληση ενδιαφέροντος για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και την πιλοτική εφαρμογή της περιγραφικής αξιολόγησης μαθητών στην υποχρεωτική εκπαίδευση» το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. επισημαίνει τα εξής:
Οι σύλλογοι διδασκόντων καλούνται να αποφασίσουν τη συμμετοχή τους μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου στην πιλοτική εφαρμογή ενός προγράμματος που είναι ασαφές, χωρίς να γνωρίζουν το περιεχόμενο και το θεσμικό πλαίσιο που το διέπει.
Το υποστηρικτικό – επιμορφωτικό υλικό πρόκειται να διαμορφωθεί, οι σχολικοί σύμβουλοι θα επιμορφωθούν τον Ιανουάριο, ενώ σύμφωνα με τις διευκρινίσεις που δίνονται από το Ι.Ε.Π., στην ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής της αίτησης, οι σύλλογοι διδασκόντων που πρόκειται να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα θα πρέπει να προσαρμόσουν τη διδασκαλία τους με βάση το υλικό και τις οδηγίες που θα τους δοθούν (τις οποίες όμως δε γνωρίζουν αυτή τη στιγμή)!
Το Υπουργείο Παιδείας ζητά, επί της ουσίας, την, εκ των προτέρων, συναίνεση των εκπαιδευτικών για ένα σύστημα διδασκαλίας και αξιολόγησης των μαθητών το οποίο δεν τους έχει γίνει γνωστό.
Με βάση τα παραπάνω, καλούμε το Ι.Ε.Π. και την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να καταστήσουν σαφές το συνολικό πλαίσιο που θα ισχύσει (θυμίζουμε ότι ο νέος Υπουργός Παιδείας δεσμεύτηκε για θεματικές αναλυτικές  συναντήσεις με το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.). Μέχρι να συμβεί αυτό οι σύλλογοι διδασκόντων δεν υπάρχει κανένας λόγος να συναινέσουν  στην «θολή» αυτή  κίνηση του Υπουργείου Παιδείας. Σε κάθε περίπτωση η συμμετοχή τους είναι εθελοντική και όχι υποχρεωτική. 



Τα επίσημα αποτελέσματα των εκλογών Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.και Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Κυρώθηκαν από τον υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου τα αποτελέσματα των εκλογών για την ανάδειξη των αιρετών  για  το Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.και Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π
Δείτε εδώ τα αποτελέσματα για το  Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.
Δείτε εδώ τα αποτελέσματα για το   Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.


ΠΗΓΗ:

Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016

Την απόλυση των δημόσιων υπαλλήλων που δεν δουλεύουν, ζητά ο Β. Λεβέντης


ΑΠΕ-ΜΠΕ/Παντελής Σαίτας
«Μη λαμβανομένων μέτρων, μπαίνουμε σε καθεστώς Βουλγαρίας, όπου μισθοί και συντάξεις θα κόβονται αυτόματα», τόνισε ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων Βασίλης Λεβέντης.
Ζήτησε να απολυθούν οι δημόσιοι υπάλληλοι που δεν δουλεύουν, υποστηρίζοντας ότι το 30% των υπαλλήλων στο Δημόσιο δεν παράγει. «Είναι δημόσιος κίνδυνος», είπε και σημείωσε ότι πρέπει να γίνει μελέτη για το ποιοι καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
Πρότεινε να τεθούν εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια για τις υψηλές συντάξεις και να τεθεί πλαφόν για όσους λαμβάνουν δύο και τρεις κύριες συντάξεις. Είπε χαρακτηριστικά ότι όσοι έχουν εισοδήματα από ενοίκια και είναι συνταξιούχοι αλλά έχουν χαμηλή σύνταξη θα πάρουν και το έκτακτο επίδομα και σημείωσε πως έτσι αναδεικνύεται η στρέβλωση του συστήματος. Μιλώντας στον ΑΝΤ1 ανέφερε ότι ζήτησε να μειωθούν στο μισό οι μισθοί και οι συντάξεις των βουλευτών και η αντίδραση «στη Βουλή, από κάτω, ήταν να με μουτζώνουν».
Ο κ. Λεβέντης ζήτησε να καταβάλλουν εφάπαξ φόρο 200 ευρώ όσοι λαμβάνουν μισθό και σύνταξη άνω των 1.500 ευρώ για να ενισχυθεί η άμυνα της χώρας.
ΠΗΓΗ:


Πρόγραμμα Χριστουγεννάτιξων εκδηλώσεων Δήμου Ιωαννιτών

Χριστουγεννιάτικο Bazaar του E.E.E.E.K. Ιωαννίνων


Εμείς οι μαθητές του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης & Κατάρτισης Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Ιωαννίνων (Σχολική Μονάδα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης),πλάσαμε, κατασκευάσαμε, ζωγραφίσαμε και εκθέτουμε τις δημιουργίες μας.
Σας προσκαλούμε όλους να βρεθείτε μαζί μας την Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2016 Χαρ. Τρικούπη & Μιχ. Αγγέλου γωνία από 09:00 έως 14:00.
Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ταχ. Δ/νση : Αμάλθειας 12- Πρώην Παλλάδιο -
Καρδαμίτσια  Τ.Κ. 45500
Διευθύντρια: Θεοδωρίδη Χριστίνη
Τηλ-Fax  : 2651073171

Εγκύκλιος επικαιροποίησης στοιχείων φακέλου εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για μετάθεση

13-12-16 Για πρώτη φορά από φέτος ηλεκτρονικά οι αιτήσεις μετάθεσης των εκπαιδευτικών
Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων προχωρεί φέτος για πρώτη φορά στην καθιέρωση της υποβολής των αιτήσεων μετάθεσης των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής. Κατ’ αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται η απλούστευση και η ταχύτητα της διαδικασίας καθώς και το αδιάβλητο και διαφανές των αποτελεσμάτων των αιτήσεων.
Με νέα εγκύκλιο θα καθοριστεί το χρονικό διάστημα ηλεκτρονικής υποβολής των αιτήσεων μετάθεσης.
Από αύριο η επικαιροποίηση των φακέλων

Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2016

Χριστούγεννα με τη Φιλαρμονική του Δήμου Ιωαννιτών

Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2016, ώρα 8:30 μ.μ.
Αίθουσα «Β. Πυρσινέλλας»
Είσοδος ελεύθερη
Χριστούγεννα με τη Φιλαρμονική του Δήμου Ιωαννιτών

 
Συμμετέχει το Γυναικείο Φωνητικό Σύνολο Cantus
  • Διδασκαλία, Διεύθυνση συνόλου: Κωνσταντίνα Μήλια
  • Μουσική Διεύθυνση: Δημήτρης Αμπατζής
Διοργάνωση: Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών

Βιβλιοπαρουσίαση: Μελίνα Βλάχου, ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Η πύλη των Ιδεών

Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση του Ταμείου Αλληλοβοήθειας Δασκάλων και Νηπιαγωγών Ν. Ιωαννίνων την Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2016



ΤΑΜΕΙΟ ΑΛΛΗΛΟΒΟΗΘΕΙΑΣ                           Ιωάννινα 11 – 12 – 2016
ΔΑΣΚΑΛΩΝ & ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ                             Αρ. Πρωτ.: 166
ΝΟΜΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ                                                                        
                                                                                       Προς:
 Πληροφορίες: Παργανάς Κων/νος            Δημοτικά Σχολεία & Νηπιαγωγεία
 Τηλέφωνο: 6944585310                                        Ν. Ιωαννίνων
E-mail: tallilo2014@gmail.com
  
Θέμα: «Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση»

 Το Ταμείο Αλληλοβοήθειας Δασκάλων και Νηπιαγωγών Ν. Ιωαννίνων διοργανώνει χριστουγεννιάτικη εκδήλωση για τα παιδιά όλων των συναδέλφων την Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2016 στο "ALANA" (Λεωφ. Αρχιεπισκόπου Μακαρίου 11). Ώρα έναρξης: 11.00
Το Ταμείο προσφέρει την ευκαιρία στα παιδιά να διασκεδάσουν μέσα από  το θεατρικό παιχνίδι της ομάδας «Το κόκκινο μπαλόνι» και στους γονείς να απολαύσουν τον καφέ τους δίπλα στη λίμνη.



Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2016

Τα επίσημα αποτελέσματα των εκλογών για το ΚΥΣΔΕ και ΚΥΣΠΕ


ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
 Πόσες ψήφους έλαβε ο κάθε υποψήφιος- Ποιοι εκλέγονται

Επικυρώθηκαν από τον Γενικό Γραμματέα του υπουργείου Παιδείας  Γιάννη Παντή τα τελικά αποτελέσματα των εκλογών για την ανάδειξη αιρετών στο ΚΥΣΔΕ και ΚΥΣΠΕ
1. Πατήστε εδώ για τα αποτελέσματα του ΚΥΣΔΕ
2. Πατήστε εδώ για τα αποτελέσματα του ΚΥΣΠΕ
3. Πατήστε εδώ για να ανοίξετ την απόφαση διορισμού των αιρετών στο ΚΥΣΔΕ και ΚΥΣΠΕ
Σύμφωνα με τον αριθμό των έγκυρων ψηφοδελτίων που έλαβε ο κάθε συνδυασμός, (επί συνόλου εγκύρων ψηφοδελτίων 61955 )   για το ΚΥΣΠΕ, οι έδρες κατανέμονται ως εξής:
Από μία (1) έδρα παίρνουν οι συνδυασμοί Δ.Α.Κ.Ε. / Π.Ε. και ΔΗ.ΣΥ./Α.Κ.Ε
Εκλέγονται οι εξής:
ΤΑΚΤΙΚΑ ΜΕΛΗ
Παληγιάννης Βασίλειος του Ιωάννη, του συνδυασμού Δ.Α.Κ.Ε. / Π.Ε. Φασφαλής Νικόλαος του Γεωργίου, του συνδυασμού ΔΗ.ΣΥ../Α.Κ.Ε.
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΜΕΛΗ
Αδαμίδου Βασιλική του Παύλου, του συνδυασμού Δ.Α.Κ.Ε. / Π.Ε.
Σίντος Στέφανος του Φιλίππου, του συνδυασμού ΔΗ.ΣΥ. /Α.Κ.Ε
Σύμφωνα με τον αριθμό των έγκυρων ψηφοδελτίων που έλαβε ο κάθε συνδυασμός, (επί συνόλου εγκύρων ψηφοδελτίων 51775 ) , για το ΚΥΣΔΕ, οι έδρες κατανέμονται ως εξής:
Από μία (1) έδρα παίρνουν οι συνδυασμοί Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε. και Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις ( ΣΥΝΕΚ )
Εκλέγονται οι εξής:
ΤΑΚΤΙΚΑ ΜΕΛΗ
Πεππές Δημήτριος του Αθανασίου, του συνδυασμού Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε. Κορδής Νεκτάριος του Ιωάννη, του συνδυασμού Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις ( ΣΥΝΕΚ )
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΜΕΛΗ
Καταγής Παναγιώτης του Ευσταθίου, του συνδυασμού Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε.
Λουκάς Ευάγγελος του Μιχαήλ, του συνδυασμού Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις (ΣΥΝΕΚ)
ΠΗΓΗ:

Συνεδρίαση του ΚΥΣΠΕ την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016



Την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου θα συνεδριάσει το K.Υ.Σ.Π.Ε. με θέματα ημερήσιας διάταξης:

          1.«Εξέταση αίτησης εκπαιδευτικού, Διευθυντή Π.Ε., για χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης.»
2.«Συζήτηση επί αιτήσεων παραίτησης εκπαιδευτικών Π.Ε. και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης»
3.«Εξέταση αιτήσεων μετάταξης εκπαιδευτικών Π.Ε. σε θέσεις Ε.ΔΙ.Π. και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης»
4.«Εξέταση αιτήσεων μετάταξης εκπαιδευτικών Π.Ε. σε διοικητικές θέσεις και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης»
5.«Εξέταση αιτήσεων απόσπασης (κατά προτεραιότητα, για σοβαρούς λόγους υγείας ή λόγω έκτακτων και ειδικών προβλημάτων) εκπαιδευτικών Π.Ε. από Π.Υ.Σ.Π.Ε. σε Π.Υ.Σ.Π.Ε. & στην Ειδική Αγωγή για το σχολικό έτος 2016-2017 και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης»