Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2018

Ο Γκάτσος που αγάπησα

Ο Γκάτσος που αγάπησαΑρχική
Δευτέρα 29 Ιανουαρίου, ώρα 9 μ.μ.
«Ο Γκάτσος που αγάπησα»
O αξεπέραστος Μανώλης Μητσιάς συναντιέται στη σκηνή με την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη που απαγγέλλει στίχους του ποιητή και τραγουδά για πρώτη φορά επί σκηνής. Και οι δυο μαζί αποδίδουν και αναδεικνύουν τον πλούτο συναισθημάτων, εικόνων και χαρακτήρων που ο Γκάτσος χώρεσε σ’ αυτή τη σύντομη τέχνη που λέγεται τραγούδι.
Αίθουσα «Β. Πυρσινέλλας»
Είσοδος: Προπώληση 15€, φοιτητικό, ανέργων, 65+: 10€, ταμείο 18€

Σεξ λεξικόν - Η επιστήμη του έρωτα

Σεξ λεξικόν - Η επιστήμη του έρωτα
Δευτέρα 29, Τρίτη 30 και Τετάρτη 31 Ιανουαρίου,ώρα  9 μ.μ.
Σεξ λεξικόν - Η επιστήμη του έρωτα
  • Κωμωδία του Σπύρου Δ. Μιχαλόπουλου
  • Σκηνοθ.: Αγγ. Τσούγκου
  • Ερμηνεύουν: Φωτεινή Αθερίδου, Σπύρος Χατζηαγγελάκης.
Στην Αθήνα του 1978 δύο έφηβοι επιχειρούν να κάνουν έρωτα για πρώτη φορά. Σε μια εποχή που αλλάζει προσπαθούν να ξεπεράσουν τη συστολή τους, τα οικογενειακά και κοινωνικά στερεότυπα.
Πολιτιστικός Πολυχώρος «Δημ. Χατζής»
Είσοδος: 12€ (μειωμένο: 8€)

Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2018

Η εγκύκλιος για τη γιορτή των τριών Ιεραρχών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

Καταγγελία του Διευθυντή του 7ου Δημοτικού Σχολείου Τρίπολης

 
 Ιαν 24 2018
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., αφού έλαβε υπόψη της την από 17/01/2018 ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ Αρκαδίας, καταγγέλλει τον Διευθυντή του 7ου Δημοτικού Σχολείου Τρίπολης, γιατί ενώ τρεις (3) συνάδελφοι – εκπαιδευτικοί του σχολείου συμμετείχαν στη στάση εργασίας της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στις 15/1/18, από τις 12:00 έως τη λήξη του ωραρίου, αυτός τους όρισε ως «προσωπικό ασφαλείας» και τους ανέθεσε συγκεκριμένα καθήκοντα, ενώ βρίσκονταν σε στάση εργασίας.
Η ενέργεια αυτή του Διευθυντή είναι παράνομη, αυθαίρετη, καταχρηστική και δεν προβλέπεται από καμία διοικητική διαδικασία. Πού βρήκε ο συγκεκριμένος διευθυντής ότι προβλέπεται στην εκπαίδευση προσωπικό ασφαλείας και σε ποιον νόμο αναφέρεται ότι είναι αρμοδιότητά του να το ορίζει; Δεν γνωρίζει ότι ο απεργός κατοχυρώνεται απόλυτα από το Σύνταγμα και τον Ν. 1246/82 και δεν μπορεί κανείς να του αναθέτει καθήκοντα;
Η ενέργειά του αυτή αποτελεί, είτε άγνοια βασικής νομοθεσίας είτε συνειδητή απεργοσπαστική πράξη και γι’ αυτό είναι διπλά παράνομη και απολύτως απαράδεκτη. Σε κάθε περίπτωση συνιστά παράβαση καθήκοντος και υπέρβαση εξουσίας και εφόσον ο συγκεκριμένος διευθυντής δεν δώσει εξηγήσεις στον τοπικό σύλλογο, τότε θα προχωρήσουμε σε μέτρα που θα διασφαλίσουν ότι δεν θα επαναληφθούν τέτοια πρωτοφανή φαινόμενα.
Το δικαίωμα της απεργίας προστατεύεται από την ελληνική και διεθνή νομοθεσία και αναγνωρίζεται ρητά από το Ελληνικό Σύνταγμα, αλλά και τον χάρτη Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Για την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                               Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΙΔΑΣ                  ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΤΣΙΟΥΜΠΕΛΗΣ
Δελτίο Τύπου – Καταγγελία του Διευθυντή του 7ου Δημοτικού Σχολείου Τρίπολης

Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2018

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ: Πρόσκληση στην Εορτή των Τριών Ιεραρχών, Ημέρα των Ελληνικών Γραμμάτων

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Οι Πρυτανικές Αρχές του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
σας προσκαλούν στην Εορτή των Τριών Ιεραρχών,
Ημέρα των Ελληνικών Γραμμάτων,
την Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2018 και ώρα 19.00,
στην Αίθουσα Τελετών «Γεώργιος Μυλωνάς» του Πανεπιστημίου.
Τον πανηγυρικό λόγο της ημέρας θα εκφωνήσει
ο Πρόεδρος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης
Καθηγητής κ. Αναστάσιος Α. Μικρόπουλος, με θέμα:
«Ο ρόλος της ψηφιακής τεχνολογίας στην εκπαίδευση».
Θα ακολουθήσει απονομή τιμής στα μέλη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας
που αφυπηρέτησαν κατά το περασμένο έτος.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Υπουργός: Δεν θα προχωρήσουμε σε συγχωνεύσεις σχολείων που αποφασίζονται κεντρικά

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Α. Μέχρι το 2015 έγιναν περίπου δύο χιλιάδες συγχωνεύσεις, ενώ η δική μας Κυβέρνηση έχει μια πολύ συνειδητή πολιτική να μην προχωράει σε συγχωνεύσεις, οι οποίες αποφασίζονται κεντρικά.
Β. Για να υλοποιηθούν οι συγχωνεύσεις, πρέπει να μας έρθει μια πρόταση από τους διευθυντές εκπαίδευσης και τον περιφερειακό διευθυντή.
Γ. Άρα, οτιδήποτε σκεφτόμαστε να κάνουμε είναι μετά από υπόδειξη των ανθρώπων που κατεξοχήν γνωρίζουν αυτά τα προβλήματα, όπως είναι ο διευθυντής εκπαίδευσης, ο διευθυντής του σχολείου και ο περιφερειακός διευθυντής. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να σεβαστούμε.
ΠΗΓΗ:

Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2018

Από τις οθόνες του Κόσμου: Γαλλία


  • Παρασκευή 26 έως Κυριακή 28 Ιανουαρίου

ΔΟΕ: Πραγματοποίηση έκτακτων Γενικών Συνελεύσεων από 22-1-2018 έως 8-2-2018




Αρ. Πρωτ.448
Αθήνα  22/1/2018
Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
      
Θέμα: Πραγματοποίηση έκτακτων Γενικών Συνελεύσεων από  22-1-2018 έως 8-2-2018
    Τη Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2018, η κυβέρνηση ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-ΑΝ.ΕΛ. ψήφισε τον Ν. 4512, όπου περιλαμβάνονται προαπαιτούμενα μέτρα της τρίτης αξιολόγησης, όπως το χτύπημα του δικαιώματος στην απεργία  και η επέκταση του μέτρου των ηλεκτρονικών πλειστηριασμών και για χρέη προς το Δημόσιο (εφορία και ασφαλιστικά ταμεία από 500 ευρώ).
     Με τη συνδρομή του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης και την ανοχή των κοινοβουλευτικών ομάδων της ΔΗ.ΣΥ. και του Ποταμιού που ψήφισαν ‘‘παρών’’,  ψηφίστηκαν τα άρθρα 245, που αφορά στην υποχρεωτική παραμονή των εκπαιδευτικών στο σχολείο και 246, που αφορά στα κριτήρια και στο χρονοδιάγραμμα των επερχόμενων  συγχωνεύσεων σχολικών μονάδων.
     Όσο κι αν η κυβέρνηση ισχυρίζεται ότι τα μέτρα που ψηφίστηκαν δεν αλλάζουν τίποτα από όσα ρυθμίζουν (!!!) δεν πείθει κανέναν. Πρόκειται για κομμάτια του Συμπληρωματικού Μνημονίου για την Παιδεία.
    Πρόκειται για

KOINH ΣΥΣΚΕΨΗ Δ.Ο.Ε.-Ο.Λ.Μ.Ε.-Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
KOINH ΣΥΣΚΕΨΗ Δ.Ο.Ε.-Ο.Λ.Μ.Ε.-Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.: ΓΟΝΙΜΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΡΑΣΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΗΝ ΚΕΡΚΟΠΟΡΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 19-01-2018 σύσκεψη των τριών εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών (Δ.Ο.Ε. – Ο.Λ.Μ.Ε. – Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.). Μετά από έναν αναλυτικό και γόνιμο διάλογο οι εκπρόσωποι των Ομοσπονδιών συμφώνησαν ότι είναι κοινοί στόχοι του οργανωμένου κινήματος της εκπαίδευσης η διασφάλιση του δημόσιου και κοινωνικού αγαθού της Παιδείας και η αναγνώριση της σημασίας του λειτουργήματος που ασκούν οι εκπαιδευτικοί. Συμφώνησαν, επίσης, για την αναγκαιότητα κοινών δράσεων απέναντι σε πολιτικές που προωθούν αντεργατικές και αντιεκπαιδευτικές ρυθμίσεις.         Αναδείχθηκε, τέλος, η αναγκαιότητα για την πραγματοποίηση δυο, τουλάχιστον, κοινών συναντήσεων των εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών ετησίως για να καταγράφονται τα προβλήματα του χώρου και να υπάρχει, κατά το δυνατόν, κοινός βηματισμός και χάραξη σχεδίου δράσης.
Στο πλαίσιο της συζήτησης, οι Ομοσπονδίες έθιξαν ζητήματα, όπως:
  • Ο κίνδυνος εφαρμογής των προβλέψεων του Ο.Ο.Σ.Α. και των «θεσμών» για την αύξηση του διδακτικού ωραρίου, τις περαιτέρω συγχωνεύσεις σχολείων και τμημάτων και την αξιολόγηση-χειραγώγηση,
  • η περαιτέρω επιδείνωση του εργασιακού καθεστώτος των εκπαιδευτικών,
  • η εμπορευματοποίηση της Παιδείας με τη θεσμοθέτηση του σχολείου της αγοράς (vouchers, ελεύθερη γονεϊκή επιλογή, παράδοση δημόσιων σχολείων από το Υπουργείο Παιδείας στην τοπική αυτοδιοίκηση και σε Μ.Κ.Ο., εισβολή hedge funds, ή private equity funds στα ιδιωτικά σχολεία),
  • η λειτουργία, με ευθύνη της κυβέρνησης, των Κέντρων Μελέτης με παράνομα Φροντιστήρια στο δημοτικό,
  • η μετατροπή των Φροντιστηρίων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε Κέντρα Μελέτης με στόχο την εργασιακή εξαθλίωση των εκπαιδευτικών,
  • η απαράδεκτη κατάσταση με την έκδοση τίτλων σπουδών από ιδιώτες, χωρίς κανένα έλεγχο της πολιτείας, στον χώρο των Πληροφορικής και των Κέντρων Ξένων Γλωσσών,
  • ο κίνδυνος πλήρους απόσυρσης της πολιτείας από τον χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης,
  • η καθιέρωση Νέου τύπου Λυκείου,
  • το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Επάρκειας,
  • η ανάγκη άμεσης θεσμοθέτησης της δίχρονης, δημόσιας, δωρεάν, υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης στο δημόσιο νηπιαγωγείο από νηπιαγωγούς.

                       Τα Δ.Σ.
                     Δ.Ο.Ε.                                  Ο.Λ.Μ.Ε.                          Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.


Αρ. Πρωτ. 445 Αθήνα 17/1/2018 Προς
Τον Υπουργό Παιδείας
κ. Κωνσταντίνο Γαβρόγλου
 Θέμα: Αίτημα συνάντησης για την Προσχολική Αγωγή

Κύριε Υπουργέ,
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. εκφράζει τον έντονο προβληματισμό του σχετικά με τις δυσμενείς εξελίξεις που προδιαγράφονται για την Προσχολική Αγωγή και Εκπαίδευση με  βάση τα όσα προβλέπονται στο Σχέδιο Νόμου για το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής που κατατέθηκε στις 11/1/2018 προς επεξεργασία στην Κεντρική Νομοπαρασκευαστική Επιτροπή της Βουλής.
Για το λόγο αυτό ζητάμε την άμεση πραγματοποίηση συνάντησης μαζί σας.

Πατήστε ΕΔΩ για να το κατεβάστε σε PDF.

Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2018

Εκπαιδευτικέ, αφού κάθεσαι που κάθεσαι, κάθισε φρόνιμα, αλλιώς θα καθίσεις στο σκαμνί

 
 Αρθογράφος:
Δημήτρης Τσιριγώτης, Φυσικός
 

Όποτε συμβαίνει κάτι τέτοιο υπάρχει κάποιος που τους έχει δείξει με το δάχτυλο και τους έχει παραπέμψει στο λαϊκό δικαστήριο. Ηθελημένα ή άθελα δεν μπορούμε να ξέρουμε και δεν έχει άλλωστε και καμία σημασία αφού το αποτέλεσμα είναι ίδιο: η απαξίωση τους.
Οι έμμεσες κατηγορίες εναντίον των εκπαιδευτικών 

Ημερίδα με τίτλο: «Η ρητορική της ένταξης των προσφύγων», για εκπ/κούς Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης των τεσσάρων Νομών της Ηπείρου

  Πανελλήνια  Ενωση  Εκπαιδευτικών                                           Ιωαννινα, 21. 1. 2018
για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
         Παράρτημα HΠΕΙΡΟΥ                                                                  
                           
Πρόσκληση σε Ημερίδα με τίτλο: «Η ρητορική της ένταξης των προσφύγων», για εκπ/κούς Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης των τεσσάρων Νομών της Ηπείρου,
 Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2018

Αγαπητοί συνάδελφοι,

 Η ΠΕΕΚΠΕ ΗΠΕΙΡΟΥ, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Ρητορικών και Επικοινωνιακών Σπουδών Ελλάδας, διοργανώνει εκπαιδευτική ημερίδα-εργαστήριο, το Σάββατο 10 Φεβρουαρίου, 2018, με τίτλο: «Η ρητορική της ένταξης των προσφύγων».
 Η επιμορφωτική δράση απευθύνεται σε 40 εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των τεσσάρων Νομών της Ηπείρου.
 Ομιλήτρια-επιμορφώτρια των εκπαιδευτικών θα είναι η κυρία Φωτεινή Εγγλέζου, Πρόεδρος Ινστιτούτου Ρητορικών και Επικοινωνιακών Σπουδών Ελλάδας (Ι.Ρ.Ε.Σ.Ε).
Η δράση θα πραγματοποιηθεί στο Μουσείο Αργυροτεχνίας, στο Κάστρο Ιωαννίνων και η συμμετοχή  είναι δωρεάν.
Έναρξη  10 π. μ., Λήξη 14:30 μ. μ.
Δηλώσεις συμμετοχής στα ακόλουθα τηλέφωνα έως και την Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2018: κα Νάστου (μετά τις 2 μ.μ.): 6972729570 & κα Παπακίτσου (μετά τις 2 μ.μ.) 6976751240
Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
                                  Για την ΠΕΕΚΠΕ ΗΠΕΙΡΟΥ

Η Πρόεδρος Δ.Ε.                                                          Η Γραμματέας Δ.Ε.

         ΝΑΣΤΟΥ ΜΑΡΙΑΝΝΑ                                                      ΠΑΠΑΚΙΤΣΟΥ ΣΟΦΙΑ

Απονομή τιμητικής διάκρισης στους αριστούχους μαθητές



Κυριακή 28 Ιανουαρίου, ώρα 11 π.μ.
Απονομή τιμητικής διάκρισης στους αριστούχους μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων του Δήμου Ιωαννιτών

Αίθουσα «Β. Πυρσινέλλας»
Είσοδος Ελεύθερη
 

Να βγάλουμε έξω τις σημαίες μας να μετρήσουμε ποιoς την έχει μεγαλύτερη

http://www.athensvoice.gr/sites/default/files/styles/full-container/public/article/2018/01/19/img192-1068x732.jpg?itok=tOxhS88r 
Μάνος Βουλαρίνος

Το γιατί το κράτος στα βόρεια σύνορα που οι Έλληνες ονομάζουν Σκόπια και ο πλανήτης Μακεδονία δεν είναι το γιο-γιο της Ελλάδας (προσοχή, γιο-γιο, όπως το παιχνίδι και όχι γκιο-γκιο) δεν το ξέρω. Μπορεί οι συνθήκες να μην επέτρεπαν ποτέ να γίνει η ΠΓΔ της Μακεδονίας δορυφόρος της χώρας. Αυτό που ξέρω είναι πως, ακόμα και αν το επέτρεπαν οι συνθήκες, δεν θα το επέτρεπαν οι κραυγάζοντες υπερπατριώτες. Δεν θα το επέτρεπαν οι άνθρωποι που είναι για την πατρίδα ό,τι οι χουλιγκάνοι του ποδοσφαίρου για τις ομάδες τους: Μια καταστροφή που παριστάνει αγάπη.

Το «βιολί» και οι βαλίτσες!

ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ*
  Μια παλιά λαϊκή έκφραση, που έγινε και τραγούδι: «είναι άσχημο πολύ το δικό σου το βιολί...», ίσως δεν αρκεί να περιγράψει τους «διακομματικούς καυγάδες».
Οι βαλίτσες όμως των πολιτών έχουν φόρους, περικοπές, σκληρή καθημερινή δοκιμασία από την πολύχρονη ακραία λιτότητα με μείωση των κοινωνικών παροχών. Η γενιά των 400, μισθός στα δύο, μισή δουλειά, «κομμένη» ζωή, σύνταξη στο 1/3, οι νέες οριοθετήσεις ζωής που μετατοπίζουν διαρκώς τις γραμμές και τα «σύνορα» όλο και πιο κάτω.
Από την άλλη πλευρά,

Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2018

Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2018 ο 21ος Μπιζάνιος δρόμος

Απορρίπτουν τον συμβιβασμό, δέχονται την ήττα

Του Σπύρου Βλέτσα*

Στην Ελλάδα ο συμβιβασμός δεν έχει πέραση. Πέραση έχουν οι ασυμβίβαστοι, οι ανυποχώρητοι, οι αδιάλλακτοι, όσοι λένε ότι προτιμούν να γίνουν όλα Κούγκι παρά να υποχωρήσουν.
Στην Ελλάδα όσοι μιλούν για συμβιβασμό θεωρούνται προδότες, οσφυοκάμπτες, προσκυνημένοι και υποταγμένοι στον εχθρό. Αποκαλούνται «όχι και τόσο Έλληνες».
Στην Ελλάδα

Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2018

Ο εκπαιδευτικός στον 21ο αιώνα.Σύγχρονες βιωματικές προτάσεις για αυτομόρφωση

 Σας προσκαλούμε να συμμετάσχετε στην Ημερίδα για δασκάλους και νηπιαγωγούς
 που διοργανώνει η Εποπτεία των Σχολείων τής Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας με θέμα
 Ο εκπαιδευτικός στον 21ο αιώνα. Σύγχρονες βιωματικές προτάσεις για αυτομόρφωση.
 Η Ημερίδα θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2018, 9:00-16:00, στα Αρσάκεια Σχολεία Ιωαννίνων.
Σκοπός τής Ημερίδας είναι να παρουσιαστούν οργανωμένες δραστηριότητες και διερευνήσεις που αφορούν στο πρόγραμμα του δημοτικού και του νηπιαγωγείου και να αναδειχθεί η ρεαλιστική εφαρμογή τους στη σχολική πραγματικότητα.
Η συμμετοχή είναι ελεύθερη για τους εκπαιδευτικούς των δημοσίων και των ιδιωτικών σχολείων.
Δηλώσεις συμμετοχής και πληροφορίες:
http://protovathmia.arsakeio.gr<http://protovathmia.arsakeio.gr/>   τηλ.: 26510 52055 (εσωτ. 701),  6936 581591


«Ο εκπαιδευτικός στον 21ο αιώνα»
Σύγχρονες βιωματικές προτάσεις για αυτομόρφωση
Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2018
Αρσάκειο Σχολείο Ιωαννίνων
 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ

Έμφαση στην κλασική παιδεία, αλλιώς η στρατηγική ήττα της εκπαίδευσης είναι αναπόφευκτη!

Του Νίκου Τσούλια
    Η κλασική παιδεία δεν αφορά απλά και μόνο τις βάσεις του Δυτικού – και όχι μόνο πια – πολιτισμού αλλά και το βασικό εποικοδόμημα της γνώσης και της μόρφωσης.

    Δεν είναι ένα κάλεσμα σε μια στείρα προσφυγή στο παρελθόν, σε μια πηγή που δεν εξαντλείται και έχει το αθάνατο νερό. Δεν είναι κυρίως ένα corpus γνώσεων αλλά ένας τρόπος σκέψης και μια αντίληψη ζωής, ένα πολυμερές σύστημα ουμανιστικών κατά κύριο λόγο αξιών και ένας πλουραλισμός φιλοσοφικών ρευμάτων και κοσμοθεωρήσεων. Είναι ένας διαρκής και ζωντανός διάλογος, με

"Από το Α ως το Ω" μια καδημία για γονείς