Δευτέρα 22 Αυγούστου 2011

1ο Ενημερωτικό Αυγούστου 2011


ΣΤΕΦΑΝΟΣ Φ. ΣΙΝΤΟΣ                           Ιωάννινα,   20-8-2011
  ΑΙΡΕΤΟΣ ΑΠΥΣΠΕ ΗΠΕΙΡΟΥ
     ΤΗΛ/FAX: 2651094734
           ΚΙΝ: 6932817359                                      ΠΡΟΣ
    E-mail: stefsintos@sch.gr             συναδέλφους μου εκπ/κούς Π.Ε
http://stefsintos.blogspot.com/                      έδρες τους



Συναδέλφισσες –οι

Θέμα 1ο

πληροφορίες αναφέρουν ότι μέσα στην εβδομάδα θα συνεδριάσει το ΚΥΣΠΕ με θέμα τις αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ. Οι αποσπάσεις θα γίνουν αποκλειστικά και μόνο με ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ σύμφωνα με την υπ. αριθμ. 67353/Δ2/15-6-2011 Εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας όπου:
              
Για τις αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, λαμβάνονται υπόψη τα εξής κριτήρια:
1) η συνολική υπηρεσία, που αποτιμάται με μια (1) μονάδα ανά έτος,
2) η συνυπηρέτηση, που αποτιμάται με δέκα (10) μονάδες,
3) η εντοπιότητα, που αποτιμάται με τέσσερις (4) μονάδες, 
4) οι οικογενειακοί λόγοι, που αποτιμώνται ως εξής:
  • Οι έγγαμοι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν τέσσερις (4) μονάδες.
Ίδιο αριθμό μονάδων λαμβάνουν και  οι διαζευγμένοι ή σε διάσταση γονείς εκπαιδευτικοί στους οποίους έχει ανατεθεί νόμιμα η επιμέλεια άγαμων ανήλικων ή σπουδαζόντων παιδιών (φυσικών, θετών ή αναγνωρισμένων).
Οι εκπαιδευτικοί σε χηρεία λαμβάνουν έξι (6) μονάδες αν έχουν παιδί που είναι ανήλικο ή σπουδάζει, άλλως λαμβάνουν τέσσερις (4) μονάδες.
  • Οι εκπαιδευτικοί με μονογονεϊκή οικογένεια, λόγω απόκτησης παιδιών χωρίς να έχει προηγηθεί γάμος, λαμβάνουν έξι (6) μονάδες, εφόσον έχουν παιδί που είναι ανήλικο ή σπουδάζει.
  • Οι εκπαιδευτικοί που είναι έγγαμοι, σε διάσταση, σε διάζευξη ή χηρεία ή με μονογονεϊκή οικογένεια λαμβάνουν πέντε (5) μονάδες για το πρώτο, έξι (6) για το δεύτερο και οκτώ (8) για το τρίτο παιδί (φυσικό, θετό ή αναγνωρισμένο) και δέκα (10) μονάδες για κάθε ένα από τα υπόλοιπα παιδιά, εφόσον αυτά είναι άγαμα ανήλικα ή σπουδάζουν.


ΘΕΜΑ 2ο
Σας κοινοποιώ τα κενά τα λειτουργικά κενά της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηπείρου όπως αυτά στάλθηκαν από τις Διευθύνσεις στο Υπουργείο Παιδείας

Α/Α
Διεύθυνση Π.Ε
ΔΑΣΚΑΛΟΙ
ΝΗΠ/ΓΟΙ
Φ.ΑΓΩΓΗΣ
ΑΓΓΛΙΚΗΣ
ΜΟΥΣΙΚΗΣ
ΣΥΝ
1
Άρτας
23
15
0
0
2
40
2
Θεσπρωτίας
13
5
2
2
5
27
3
Ιωαννίνων
110
30
10
15
20
185
4
Πρέβεζας
1
12
7
5
2
27

 ΗΠΕΙΡΟΣ
147
62
19
22
29
279

Επισήμανση:
Στα κενά δε συμπεριλαμβάνονται οι ελλείψεις ειδικοτήτων για τα Ολοήμερα και τα σχολεία Ενιαίου Αναμορφωμένου Προγράμματος.
Είναι σίγουρο συνάδελφοι ότι τα πραγματικά κενά είναι κατά πολύ περισσότερα απ’  αυτά που εστάλησαν στο Υπουργείο Παιδείας. Τα σχολεία είναι αδύνατο να λειτουργήσουν με τις προσλήψεις που ανακοινώθηκαν (119 μόνιμοι, 50% μείωση στους αναπληρωτές). Με δεδομένο τα χιλιάδες κενά, ζητάμε από την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας στην ικανοποίηση των αιτήσεων για απόσπαση από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ των συναδέλφων μας που έχουν πραγματικά ανάγκη να υπηρετήσουν στον τόπο τους, κοντά στις οικογένειές τους.

Συναδελφικά
ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΣΙΝΤΟΣ

Υπ.Π.Δ.Β.Μ.Θ. Αμοιβαίες Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπαίδευσης

Μεταθέσεις Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε., σχολικού έτους 2011-2012

Δελτίο Τύπου

Μεταθέσεις Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) και Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε., σχολικού έτους 2011-2012
Από το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανακοινώνονται οι μεταθέσεις Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και ΚΕ.Δ.Δ.Υ. και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. έτους 2011.
Οι μετατιθέμενοι, κατ’ εξαίρεση και μόνο για το σχολικό έτος 2011-2012, θα παρουσιαστούν στις νέες τους θέσεις την 1η Σεπτεμβρίου 2011.
Η σχετική κατάσταση είναι αναρτημένη εδώ
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

Την Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011, θα συνεδριάσει το ΚΥΣΠΕ για την εξέταση των αποσπάσεων από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ

Δευτέρα, 22 Αύγουστος 2011 11:23


Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Την Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011, στις 10.00 π.μ. , θα γίνει συνεδρίαση του ΚΥΣΠΕ για την εξέταση των αποσπάσεων από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ.
Δημήτρης Μπράτης

Mαχαίρι» στις αποσπάσεις δασκάλων και καθηγητών σε φορείς, οργανισμούς και γραφεία βουλευτών


 


Της Xαράς Kαλημέρη

«Mαχαίρι» στις αποσπάσεις δασκάλων και καθηγητών σε φορείς, οργανισμούς και γραφεία βουλευτών, ακόμα και μητροπολιτών βάζει για δεύτερη χρονιά φέτος το υπουργείο Παιδείας. Στόχος είναι να επιστρέψουν στα σχολεία περί τις 8.000 - 9.000 εκπαιδευτικοί που βρίσκονται αποσπασμένοι σε διοικητικές θέσεις διαφόρων υπηρεσιών του Δημοσίου και να καλύψουν τα κενά που δημιουργούνται λόγω των λιγοστών -μόλις 600- μόνιμων διορισμών που θα γίνουν φέτος, σε συνδυασμό με τις 6.000 συνταξιοδοτήσεις εκπαιδευτικών.

ΥΦ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ: Όλοι οι εκπαιδευτικοί θα εξαντλούν το ωράριό τους

Παρασκευή, 19 Αύγουστος 2011 20:49

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
«Ευελπιστώ ότι θα ανοίξουν τα σχολεία, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα» είπε σήμερα η υφ. Παιδείας Εύη Χριστοφιλοπούλου σε συνέντευξη σε ραδιοφωνικό σταθμό και ξεκαθάρισε για το θέμα των υπεράριθμων καθηγητών ότι «αυτοί που δουλεύουν 5 ή 8 ώρες - αντί των 18 ή 21 που είναι τα διδακτικά ωράρια αντίστοιχα - θα πρέπει να εξαντλούν το ωράριό τους. Και όταν δεν μπορούν να το εξαντλήσουν στο σχολείο τους, βεβαίως θα πάνε στο διπλανό σχολείο για να συμπληρώσουν το ωράριό τους».Ειδικότερα η υφ. Παιδείας είπε τα εξής:
Για τους εκπαιδευτικούς:
Παρά τη στενότητα των πόρων και παρά το γεγονός ότι έχουμε μόνο 600 διορισμούς, θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι έχουμε κάνει έναν πολύ σωστό προγραμματισμό. Ευελπιστώ ότι θα ανοίξουν τα σχολεία, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Θα έχουμε καθηγητές και δασκάλους, παρά «το σφίξιμο στα λουριά».
Αυτή η προσπάθεια ξεκίνησε από την περσινή χρονιά, που είχαμε την επιστροφή περίπου 4.000 αποσπασμένων εκπαιδευτικών στην τάξη. Φέτος συνεχίζεται και έχουμε την καινοτομία οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών από τάξη σε τάξη, για πρώτη φορά, να γίνονται με μοριοδότηση. Για παράδειγμα ένας εκπαιδευτικός που είναι σε έναν νομό, σε ένα νησί, και θέλει να πάει σε άλλο νομό - ασχέτως της ειδικότητας - μαζί με εκπαιδευτικά κριτήρια, πρέπει να συνυπολογίσουμε και τα κοινωνικά κριτήρια. Να δούμε δηλαδή εάν έχει παιδιά, εάν αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα υγείας κοκ. Αυτό, λοιπόν, διεκπεραιώνεται.
Οι αποσπάσεις φέτος θα είναι πολύ λιγότερες, οι απολύτως αναγκαίες - εννοώ οι αποσπάσεις σε φορείς εκτός τάξης.
Παράλληλα, έχουμε τη δυνατότητα να αξιοποιήσουμε τους εκπαιδευτικούς που υποαπασχολούνται. Θέλω να σας θυμίσω αυτό που ανέφερε και η κυρία Διαμαντοπούλου, ότι 1000 εκπαιδευτικοί στην Τεχνική Εκπαίδευση να έχουν από μηδέν έως 3 ώρες τη βδομάδα. Αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί. Και αυτοί οι 1000 εκπαιδευτικοί και πολλοί άλλοι συνάδελφοί τους που δουλεύουν 5 ή 8 ώρες - αντί των 18 ή 21 που είναι τα διδακτικά ωράρια αντίστοιχα - θα πρέπει να εξαντλούν το ωράριό τους. Και όταν δεν μπορούν να το εξαντλήσουν στο σχολείο τους, βεβαίως θα πάνε στο διπλανό σχολείο για να συμπληρώσουν το ωράριό τους.
Για τα 800 Δημοτικά με Ενιαίο Αναμορφωμένο Πρόγραμμα
Τα 800 δωδεκαθέσια δημοτικά που ξεκίνησαν πέρσι με αναμορφωμένο πρόγραμμα, με Πολιτισμό, Πληροφορική, Αγγλικά από την Α’ δημοτικού, φέτος γίνονται 961. Γιατί θέλουμε, παρά την κρίση, να επενδύσουμε στην Παιδεία και να κάνουμε το καλύτερο δυνατό για τους μαθητές μας. Είναι δύσκολα τα πράγματα, αλλά «παλεύουμε» και βρισκόμαστε νομίζω στο σωστό δρόμο, εμείς από την πλευρά μας με ό,τι εργαλεία έχουμε στα χέρια μας- πολιτικά, θεσμικά - και πόρους.
Για τα βιβλία:
Τα βασικά βιβλία θα είναι στα σχολεία στην έναρξη της σχολικής χρονιάς και μέσα στις πρώτες εβδομάδες θα παραδοθούν όλα.
Το έντυπο συνοδεύεται από το ψηφιακό υλικό και το ψηφιακό συμπληρώνει το έντυπο.

Κυριακή 21 Αυγούστου 2011

Η Παιδεία εν όψει Σεπτεμβρίου

Kathimerini.gr



Toυ Aγγελου Σταγκου
Η ακαδημαϊκή χρονιά που αρχίζει τον Σεπτέμβρη θα είναι πολύ δύσκολη, σύμφωνα με όλες τις εκτιμήσεις, ακόμη και του γενικού γραμματέα του υπουργείου Παιδείας. Τα κονδύλια θα είναι μειωμένα γιατί η χώρα δεν έχει χρήματα, οι εκπαιδευτικοί θα είναι λιγότεροι, δεν αποκλείεται τα παιδιά να είναι περισσότερα, καθώς παρατηρούνται μετακινήσεις από τα ιδιωτικά σχολεία στα δημόσια λόγω της κρίσης και στα ΑΕΙ και ΤΕΙ επικρατεί ήδη αναβρασμός εξαιτίας του νέου νόμου για τη λειτουργία τους, που προωθεί η κυβέρνηση.

ΑΠΟΛΥΟΝΤΑΙ ΛΟΓΩ «ΚΑΚΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ»

Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία, Κυριακή 21 Αυγούστου 2011 

Καρατομήσεις διοικητών σε νοσοκομεία

Το καμπανάκι για πολλούς διοικητές νοσοκομείων αναμένεται να χτυπήσει αυτήν την εβδομάδα, καθώς θα δουν την πόρτα εξόδου από το ΕΣΥ.

Ηδη η λίστα με τις απομακρύνσεις-απολύσεις είναι έτοιμη στα γραφεία του υπουργείου Υγείας και πρόκειται να γνωστοποιηθεί τις επόμενες ημέρες.

Μπράτης Δημήτρης, 5.500 τα κενά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση








5.500 τα κενά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι ,
Σας κοινοποιώ τα κενά ανά Διεύθυνση Π.Ε. , όπως αυτά εστάλησαν στο Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης , επισημαίνοντας τα εξής :
  1. Δε συμπεριλαμβάνονται σ΄ αυτά οι ελλείψεις ειδικοτήτων για τα Ολοήμερα και τα σχολεία Ενιαίου Αναμορφωμένου Προγράμματος ( ΠΕ05 Γαλλικών , ΠΕ07 Γερμανικών , ΠΕ 08 Εικαστικής Αγωγής , ΠΕ19- 20 Πληροφορικής και ΠΕ 32 Θεατρικής Αγωγής), αφού μόλις χθες το Υπουργείο Παιδείας απέστειλε εγκύκλιο για την καταγραφή τους (94519/Δ1/19-8-2011). Είναι σίγουρο ότι τα πραγματικά κενά είναι κατά πολύ περισσότερα απ΄ αυτά που εστάλησαν στο Υπουργείο Παιδείας.
  2. Είναι βέβαιο ότι τα σχολεία είναι αδύνατο να λειτουργήσουν με τις προσλήψεις που ανακοινώθηκαν (119 μόνιμοι , 50% μείωση στους αναπληρωτές ).
  3. Τα χιλιάδες κενά δίνουν τη δυνατότητα ικανοποίησης των αιτήσεων εκπαιδευτικών για απόσπαση από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ και καμιά δικαιολογία δεν υπάρχει , πλέον , για τη μη πραγματοποίησή τους
  4. Τονίζω και πάλι ότι τα κενά συγκεντρώθηκαν με προσωπική μου πρωτοβουλία και προσπάθεια , γι΄ αυτό και πιθανόν να υπάρχουν μικρά λάθη, αφού το Υπουργείο Παιδείας δε μας δίνει τα στοιχεία που απέστειλαν οι Περιφερειακές Διευθύνσεις.
  5.  
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ

ΔΑΣΚΑΛΟΙ Π70
ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Π60
Φ.ΑΓΩΓΗΣ ΠΕ 11
ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΠΕ06
ΜΟΥΣΙΚΗΣ Π16
ΣΥΝΟΛΟ
ΚΕΝΑ
2672
1530
430
510
353
5495
ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ
188
15
36
3
0
242
ΣΥΝΟΛΟ ΚΕΝΩΝ
2484
1515
394
507
353
5253


Συνημμένα σας επισυνάπτω αναλυτικούς πίνακες με τα κενά και τα πλεονάσματα ανά Διεύθυνση Π.Ε. και ειδικότητα.
Δημήτρης Μπράτης

Σχετικά


Αναλυτικοί πίνακες (Κενά-Πλεονάσματα-Συγκεντρωτικά)

Υπ.Π.Δ.Β.Μ.Θ. Λειτουργικά κενά Σχολικών Μονάδων Α/θμιας Εκπ/σης

Σάββατο 20 Αυγούστου 2011

Ανακοινοποίηση - Πλήρωση κενών θέσεων Υπευθύνων και Μελών των Παιδαγωγικών Ομάδων (Π.Ο.) των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Κ.Π.Ε.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ

Από σήμερα, Πέμπτη 21/07/2011, καλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί να ενημερώνονται για τα επιμορφωτικά προγράμματα της ειδικότητάς τους που θα υλοποιηθούν στην περιοχή τους κατά την 3η επιμορφωτική περίοδο (Σεπτέμβριος 2011 – Μάρτιος 2012) και
να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής
μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος (MIS) της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ (2007-2013), η οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της  Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση
με χρήση των κωδικών που τους είχαν αποδοθεί κατά την πιστοποίησή τους στο Α’ Επίπεδο.
Οι αιτήσεις συμμετοχής για την παρούσα (3η) περίοδο επιμόρφωσης και η κατανομή των εκπαιδευτικών στα διαθέσιμα προγράμματα επιμόρφωσης γίνονται σε 2 φάσεις:
  • 21 Ιουλίου έως 15 Σεπτεμβρίου 2011 (Α’ φάση υποβολής αιτήσεων και κατανομής των εκπαιδευτικών στα διαθέσιμα προγράμματα επιμόρφωσης με διαδικασία ηλεκτρονικής κλήρωσης)
  • 16 έως 22 Σεπτεμβρίου 2011 (Β’ Φάση υποβολής και επικαιροποίησης αιτήσεων από εκπαιδευτικούς που δεν κληρώθηκαν σε προγράμματα που υλοποιούνται ή νέους ενδιαφερομένους, με σκοπό τη συμπλήρωση προγραμμάτων που δεν έλαβαν τον απαιτούμενο αριθμό αιτήσεων για να υλοποιηθούν και την εν γένει συμπλήρωση κενών θέσεων, με σειρά χρονικής προτεραιότητας).

Τα κενά σε 27 περιοχές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τα έστειλαν οι Διευθύνσεις Π.Ε. στο Υπουργείο Παιδείας

Αθήνα 19-8-2011


Τα κενά σε 27 περιοχές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης,
όπως τα έστειλαν οι Διευθύνσεις Π.Ε. στο Υπουργείο Παιδείας

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι ,
Σας κοινοποιώ τα κενά της Π.Ε., 27 περιοχών της χώρας , όπως αυτά τα έστειλαν οι Διευθύνσεις Π.Ε. στο Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, μετά και τις παρατήσεις των εκπαιδευτικών.
Στα κενά δε συμπεριλαμβάνονται οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων που απατούνται για να λειτουργήσουν τα σχολεία Ενιαίου Αναμορφωμένου Προγράμματος και τα Ολοήμερα.
Μόλις συγκεντρώσω και τις ελλείψεις των υπόλοιπων περιοχών ( εκκρεμούν 31 περιοχές ακόμη) θα σας ενημερώσω, αφού το Υπουργείο Παιδείας δε μας δίνει τα στοιχεία που απέστειλαν οι Περιφερειακές Διευθύνσεις.
Κάντε κλικ εδώ για το  σχετικό πίνακα.
Δημήτρης Μπράτης

Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

Απολογισμός προετοιμασίας για την ομαλή έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς

Δελτίο Τύπου

Απολογισμός προετοιμασίας για την ομαλή έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς
Άννα Διαμαντοπούλου: «Οι τεράστιες δυσκολίες της φετινής χρονιάς έχουν περιγραφεί από όλους - συνδικαλιστές, κόμματα και φυσικά ΜΜΕ. Οι πραγματικές αυτές δυσκολίες θα αντιμετωπιστούν και η νέα χρονιά θα ξεκινήσει με ομαλό τρόπο,  με γνώμονα το “πρώτα ο μαθητής”. Από το Νοέμβριο μέχρι σήμερα, με σειρά αλλαγών και σχεδιασμό, δημιουργήσαμε τις κατάλληλες προϋποθέσεις ώστε με ελάχιστους πόρους να έχουμε το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα»
« Τη Δευτέρα 29 Αυγούστου η ανακοίνωση των βάσεων εισαγωγής»
Εύη Χριστοφιλοπούλου: «Η Παιδεία προετοιμάζει τις αλλαγές στην κοινωνία. Είναι καταλύτης για την αλλαγή των κοινωνιών μας, προς ομαδικά πρότυπα ανάπτυξης»
Η προετοιμασία που έχει γίνει όλο το προηγούμενο διάστημα ενόψει της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς, παρουσιάστηκε σε συνέντευξη Τύπου, που παραχώρησε σήμερα 18/08/2011, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
Στην ομιλία της η Υπουργός Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου, τόνισε:

Τετάρτη 17 Αυγούστου 2011

Υπ.Π.Δ.Β.Μ.Θ. Τελευταία νέα


17-08-11 Αιτήσεις διορισμού εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

17-08-11 Αιτήσεις διορισμού εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

17-08-11 Υποψήφιοι που κρίθηκαν κατάλληλοι-ικανοί στις προκαταρκτικές εξετάσεις των Στρατιωτικών, Αστυνομικών Σχολών, των Σχολών των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού ή της Πυροσβεστικής Ακαδημίας

12-08-11 Προσωρινοί πίνακες ειδικών κατηγοριών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

12-08-11 Προσωρινοί Πίνακες Διορισμών Ειδικών Κατηγοριών Κλάδου ΠΕ70 – Δασκάλων

10-08-11 Ανάρτηση διορθωμένων πινάκων κατάταξης 24μήνου

ΙΚΑ:

Σχετικά με τον αριθμό των μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

Μπράτης Δημήτρης
Αιρετός ΚΥΣΠΕ

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Σύμφωνα με ενημέρωση, από το αρμόδιο τμήμα του Υπουργείου Παιδείας ,για το σχολικό έτος 2011-2012, στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση θα διοριστούν 119 μόνιμοι εκπαιδευτικοί.
Αναλυτικά:
  

Από ΑΣΕΠ
Από ενιαίο πίνακα
Σύνολο
Δάσκαλοι
25
17
42
Νηπιαγωγοί
33
22
55
Εδικότητες (Φ.Αγωγής, Αγγλικής)



22
Γενικό σύνολο


119








Είναι βέβαιο πως με αυτούς τους διορισμούς ( δεν αντιστοιχεί ούτε ένας!!! εκπαιδευτικός σε κάθε νομό της χώρας ) είναι αδύνατο να λειτουργήσουν ομαλά τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης το Σεπτέμβριο.
Την αποκλειστική ευθύνη, για την αναστάτωση που θα προκύψει και τις χιλιάδες διδακτικές ώρες που θα χαθούν, φέρει η κυβέρνηση και η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.

Δημήτρης Μπράτης

Τρίτη 16 Αυγούστου 2011

Ποιοι τοποθετήθηκαν Διευθυντές στα σχολεία Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης σε όλη την Ήπειρο

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Δευτέρα 15 Αυγούστου 2011

Ενας Πούτιν μας χρειάζεται

Θέμος Αναστασιάδης
Γνωρίζοντας πόσο δύσκολα είναι τα πράγματα, δεν κατηγορούμε κανέναν. Απλώς ρωτάμε για να ξέρουμε πού πάμε, γιατί, όπως φαίνεται, η μόνη ελπίδα να γλιτώσουμε την εγχώρια χρεοκοπία είναι να προηγηθεί η διεθνής πτώχευση... Βλέπουμε ότι ολόκληρη Αμερική την κάνουν να μην πω τι -ε, όχι θα το πω!- πέντε οίκοι... αξιολόγησης. Δικοί της, ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΙ, απ’ αυτούς που πήγαν να χρεοκοπήσουν τις ΗΠΑ και το 2008, αλλά παραμένουν ανενόχλητοι και ανεξέλεγκτοι. Κάτι πολύ περίεργο και υπεράνω μας συμβαίνει για να μπορούν αμερικανικοί «οίκοι» να λένε κατάμουτρα στον Αμερικανό πρόεδρο ότι «μπορεί να σας κάνουμε κι άλλη υποβάθμιση» κι αυτός απλώς να βγάζει διαγγελματάκι εις ώτα μη ακουόντων!

Είναι η ώρα που λες ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΟΥΤΙΝ! Αμα μπορούσαν να τον πάρουν για κάνα μήνα μεταγραφή, όλοι οι αλιτήριοι CEO των σούπερ funds και οι παίχτες των οίκων-νταβατζήδων θα πήγαιναν στο πι και φι στο Γκουαντάναμο να κάνουν τα πειραματόζωα για τις φαρμακοβιομηχανίες που οι ίδιοι έφτιαξαν «χρυσές φούσκες».

Στη συνάντηση της Μέρκελ με τον Σαρκοζί, την Τρίτη, να καλέσουν και τον Βλαντιμίρ να τους πει πώς γίνεται η δουλειά με τους διάφορους βρομιάρηδες τρισεκατομμυριούχους. Οποιος αμφισβήτησε τον ΠΟΥΤΙΝ βρέθηκε στα βάθη της Σιβηρίας, όπως ο άλλοτε μεγιστάνας Χοντροκόφσκι που, ενώ του πήγαινε κόντρα για την προεδρία της Ρωσίας, τώρα πλέκει στολές σε φυλακές της ασιατικής Ρωσίας. Και όποτε κάνει έφεση για πρόωρη αποφυλάκιση λόγω καλής διαγωγής, τρώει άλλα 10 χρόνια λόγω ανορθογραφίας.

Ε, λοιπόν, ένας ΠΟΥΤΙΝ χρειάζεται για να σώσει τη δύουσα ΔΥΣΗ. Η οικονομία είναι πολύ σπουδαίο πράγμα για να την αφήσουμε στα χέρια καιροσκόπων πολιτικών που αποδεικνύονται ανάξιοι των περιστάσεων. Τι να τις κάνω εγώ τις Γερουσίες και τη Βουλή, τα Κογκρέσα και την Κομισιόν, άμα δεν μπορούν να δουν πέρα από την υψηλή μύτη τους; Ουδόλως με ενδιαφέρει αν εξελέγησαν δημοκρατικά ή όχι αν είναι να συζητούν εσαεί το θέμα με... διαφάνεια. Μέχρι τότε, από την πολλή διαφάνεια, ΓΙΩΡΓΟ μου, θα ’χουμε πέσει στην ΑΦΑΝΕΙΑ.

Εδώ και τώρα χρειάζεται μια ΙΣΧΥΡΗ ΔΙΕΘΝΗΣ ΗΓΕΣΙΑ, να πιάσει τον ταύρο από τα κέρατα και να του ψιθυρίσει δυο λογάκια τύπου ΠΟΥΤΙΝ. «Ελα δω, ρε κερατά, που λέγεσαι “αγορές” τάχα μου, άσε τα κόλπα, τα σπρεντ, τα μποντ φιούτσερς και τα σχετικά, γιατί από αύριο κατάσχονται μέχρι και τα VICTO-RIA’S SECRET εσώρουχα της ερωμένης του κυρίου Σόρος. Ο,τι έχετε και δεν έχετε». (Για να καταλάβετε πόσο πολύ μάς κλέβουν, μέχρι και ο ογδοντάρης φιλο-Σκοπιανός κερδοσκόπος Σόρος φαίνεται πως είχε δύο εικοσάχρονες ερωμένες. Γύρω στα 10 δισ. ευρώ θα μας κόστισε η καθεμιά για να του κάθονται του νεαρού.) Αμα είχες κάνα ΠΟΥΤΙΝ, όλοι οι Σόρος της Γης θα ήταν σωρός στη φυλακή και θα απελευθερώνονταν μόνο όταν κατάφερναν να αποδείξουν ότι δεν έκαναν ποτέ κανένα παράνομο κερδοσκοπικό παιχνίδι. Και αν αποδειχτεί ποτέ αυτό, γράψτε μου. Ολα στημένα είναι. Ούτε αγορές υπάρχουν, ούτε τίποτα, μόνο ανεξέλεγκτα διεθνή λαμόγια. Την έννοια «αγορά» την εφηύραν μόνοι τους, και τα βουτυρόπαιδα πολιτικοί ηγέτες της Δύσης κάθονται και τους κοιτάνε αντί να τους βάλουν κάτω και να τους διαλύσουν με μια απόφαση... Αυτοί που κυβερνάνε οικονομικά σήμερα τον κόσμο και έχουν το θράσος να στοιχηματίζουν δημόσια και νομότυπα στην πτώχευση των ΗΠΑ ή στην κατάρρευση του ευρώ είναι χίλιες φορές χειρότεροι από τον κάθε «Μπέο», από τον κάθε «Ψωμιάδη»...

Και συγγνώμη κιόλας από τους τελευταίους που τους προσβάλλουμε συγκρίνοντάς τους με τους διεθνείς μεγαλοαπατεώνες.

Η ελληνική εκπαίδευση και ο ΟΟΣΑ

Ερρίκος Μπαρτζινόπουλος


Διαβάζοντας πριν από μερικές μέρες την ειδησεογραφία σχετικά με την έκθεση του ΟΟΣΑ για το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, υπέθεσα ότι την επόμενη μέρα ή έστω τη μεθεπόμενη θα υπήρχε κάποια αντίδραση από πλευράς όλων εκείνων που αντιτίθενται πεισματικά στις αλλαγές τις οποίες φιλοδοξεί να επιφέρει το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας. Κι αυτό γιατί η έκθεση του διεθνούς οργανισμού αποφαίνεται ότι το ισχύον σύστημα έχει τα χάλια του, ενώ οι προωθούμενες μεταρρυθμίσεις κινούνται στο πνεύμα των "καλύτερων πρακτικών που έχουν υιοθετηθεί στις χώρες του ΟΟΣΑ".
Για την ακρίβεια, περίμενα ότι οι πολυπράγμονες πρυτάνεις των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων μας θα είχαν τη στοιχειώδη ευαισθησία ν' αντιδράσουν σε μια έκθεση, η οποία τους καταλογίζει, στην καλύτερη γι' αυτούς περίπτωση, ότι δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους. Δυστυχώς τέτοια αντίδραση δεν υπήρξε. Οπως δεν υπήρξε αντίδραση και από κόμματα και πολιτικούς που αντιμάχονται με μανία τις αλλαγές, τις οποίες θέλει να επιφέρει στο εκπαιδευτικό μας σύστημα η κυβέρνηση.
Από μια άποψη δικαιολογημένα προσποιήθηκαν πως δεν άκουσαν, δεν διάβασαν, δεν έμαθαν. Οταν ένας οργανισμός όπως ο ΟΟΣΑ μας ψέγει επειδή, για παράδειγμα, δεν έχουμε σύστημα αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και του έργου τους, τι θα είχαν ν' αντιτάξουν οι πρυτάνεις και γενικά οι εκπαιδευτικοί; Οτι έτσι τους βολεύει κι έτσι κατάφεραν να γίνεται; Γιατί αυτή είναι η αλήθεια.
Ή τι να πει ο μόνιμα λαλίστατος Α. Τσίπρας που πρόσφατα είχε αποφανθεί με το ανάλογα δραματικό ύφος ότι "θα ξεχάσουμε το πανεπιστήμιο που ξέραμε" όταν ακριβώς είναι εδώ και χρόνια το ζητούμενο: να ξεχάσουμε επιτέλους ένα πανεπιστήμιο που είναι ανίκανο να συμπορευτεί με τις εξελίξεις και τις ανάγκες των καιρών και αναδεικνύει θέματα όπως το περίφημο "άσυλο" σε μείζονος σημασίας προβλήματα σε μια εποχή που το ζητούμενο είναι να μπει επιτέλους κάποιος φραγμός στην ασυδοσία των μπλογκς που διεκδικούν το δικαίωμα ακόμη και να χυδαιο­λο­γούν ανώνυμα έτσι ώστε ο θιγόμενος να μην είναι σε θέση ν' αντιδράσει.
Και φυσικά να μην ξεχάσουμε και τις δικές μας ευθύνες. Δεν πληροφορήθηκαν την έκθεση του ΟΟΣΑ τα κανάλια ή δεν τη θεώρησαν αρκετά ενδιαφέρουσα για να της αφιερώσουν μερικά λεπτά;
 http://www.ethnos.gr/