Τετάρτη 30 Ιουνίου 2021
Διεθνής Ημέρα Κοινοβουλευτισμού
Τρίτη 29 Ιουνίου 2021
Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου (Euro)
Δευτέρα 28 Ιουνίου 2021
Σημαντικό κεφάλαιο για τον τόπο η Ι.Μ. Βελλάς
Ιωάννινα 28-06-2021
Σημαντικό κεφάλαιο για τον τόπο η Ι.Μ. Βελλάς
Η «Ενότητα Πολιτών Νέα Γιάννενα» με αφορμή τις αρνητικές εξελίξεις που αφορούν την λειτουργία της Σχολής Μαθητείας Υποψήφιων Κληρικών της Ι.Μ. Βελλάς εκφράζει την αντίθεσή της στις προτάσεις της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου και δηλώνει παρούσα στις πρωτοβουλίες που θα αναληφθούν με επικεφαλής τον Μητροπολίτη Ιωαννίνων προκειμένου αυτές να ανατραπούν.
Η ιστορικότητα της σχολής που επί 100 και πλέον έτη έχει δημιουργήσει μια βαθιά παράδοση προσφοράς στην εκπαίδευση, όχι μόνο σε ιερατικό αλλά και γενικότερο επίπεδο, καθώς επίσης και η προσπάθεια που γίνεται τα τελευταία χρόνια για την αναβάθμιση της ακαδημαϊκής λειτουργίας της Σχολής, αλλά και της εφαρμογής νέων πιλοτικών προγραμμάτων στον πρωτόγεννη τομέα, δεν μπορούν και δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να ανακοπούν.
Η Ι. Μ. Βελλάς αποτελεί ένα σημαντικό κεφάλαιο για τον τόπο, απόφοιτοί της έχουν αφήσει αποτύπωμα προσφοράς, μεταξύ άλλων και στην αυτοδιοίκηση, και για το λόγο αυτό θεωρούμε ότι τόσο ως παράταξη όσο και ως δημοτικό συμβούλιο οφείλουμε να διαφυλάξουμε τη συνέχιση της λειτουργίας της.
Καλούμε τον πρόεδρο του Σώματος να προκαλέσει λήψη απόφασης για την έκδοση ψηφίσματος στην κατεύθυνση στήριξης της λειτουργίας της Σχολής.
Κυριακή 27 Ιουνίου 2021
Σάββατο 26 Ιουνίου 2021
Πέμπτη 24 Ιουνίου 2021
Η Κυβέρνηση υπονομεύει το Ολοήμερο σχολείο! Ανοίγει τον δρόμο στην παραχώρηση τμημάτων της εκπαίδευσης στους Δήμους!
23 Ιουνίου 2021
Η Κυβέρνηση υπονομεύει το Ολοήμερο σχολείο!
Ανοίγει τον δρόμο στην παραχώρηση τμημάτων της εκπαίδευσης στους Δήμους!
Η δημοσίευση από την Κυβέρνηση, του ΦΕΚ 2332/2-6-2021, με τίτλο «Προϋποθέσεις έκδοσης άδειας λειτουργίας και προδιαγραφές λειτουργίας Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (Κ.Δ.Α.Π.)», επιφέρει ένα ακόμα πλήγμα στον θεσμό του Ολοήμερου σχολείου.
Συνεχίζει την πολιτική απαξίωσης του θεσμού, η οποία