Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Μεταβολές Σχολικών Μονάδων στην Ήπειρο

    ΣΤΕΦΑΝΟΣ Φ. ΣΙΝΤΟΣ                                               Ιωάννινα,  14 -3 -2011
ΑΙΡΕΤΟΣ ΑΠΥΣΠΕ ΗΠΕΙΡΟΥ
   ΤΗΛ/FAX: 2651094734
        ΚΙΝ: 6932817359                                                                   ΠΡΟΣ
E-mail: stefsintos@sch.gr                                      συναδέλφους μου εκπ/κούς Π.Ε                                     
http://stefsintos.blogspot.com/                                            έδρες τους

                                              ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΟ  ΜΑΡΤΙΟΥ 2011
Αγαπητοί συνάδελφοι,
δημοσιεύτηκαν σήμερα οι πίνακες με τους υποβιβασμούς, τις συγχωνεύσεις και τις καταργήσεις των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων της χώρας. Σας παραθέτω τους πίνακες με τις μεταβολές των σχολικών μονάδων, Δημοτικών  και Νηπιαγωγείων,  που αφορούν την περιφέρεια Ηπείρου.

Υποβιβασμοί Δημοτικών Σχολείων

ΗΠΕΙΡΟΥ
ΑΡΤΑΣ Π.Ε.
6/Θ 2ο Δ.Σ. ΕΛΕΟΥΣΑΣ ΑΡΤΑΣ
5/Θ 2ο Δ.Σ. ΕΛΕΟΥΣΑΣ ΑΡΤΑΣ

ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
3/Θ Δ.Σ. ΔΟΜΠΟΛΕΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
2/Θ Δ.Σ. ΔΟΜΠΟΛΕΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε.
3/Θ Δ.Σ. ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
2/Θ Δ.Σ. ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε.
3/Θ Δ.Σ. ΚΕΡΑΣΩΝΑ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
2/Θ Δ.Σ. ΚΕΡΑΣΩΝΑ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε.
4/Θ Δ.Σ. ΑΓΙΑΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
3/Θ Δ.Σ. ΑΓΙΑΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε.
5/Θ Δ.Σ. ΡΙΖΟΒΟΥΝΙΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
3/Θ Δ.Σ. ΡΙΖΟΒΟΥΝΙΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε.
12/Θ Δ.Σ. ΛΟΥΡΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
8/Θ Δ.Σ. ΛΟΥΡΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ






Υποβιβασμοί Νηπιαγωγείων

ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
2/Θ 24ο Ν/Γ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΑΠΌ 2/Θ ΣΕ 1/Θ

Συγχωνεύσεις Δημοτικών Σχολείων
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΑΡΤΑΣ Π.Ε.
2/Θ Δ.Σ. ΣΥΚΙΩΝ ΑΡΤΑΣ
2/Θ Δ.Σ. ΛΟΥΤΡΟΤΟΠΟΥ ΑΡΤΑΣ
1/Θ Δ.Σ. ΛΟΥΤΡΟΤΟΠΟΥ ΑΡΤΑΣ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΑΡΤΑΣ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΕΛΑΤΟΥ ΚΟΡΦΟΒΟΥΝΙΟΥ ΑΡΤΑΣ
2/Θ Δ.Σ. ΚΟΡΦΟΒΟΥΝΙΟΥ ΑΡΤΑΣ
2/Θ Δ.Σ. ΚΟΡΦΟΒΟΥΝΙΟΥ ΑΡΤΑΣ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΑΡΤΑΣ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΚΛΕΙΔΙΟΥ ΑΡΤΑΣ
1/Θ Δ.Σ. ΠΕΡΔΙΚΟΡΑΧΗΣ- ΚΛΕΙΔΙΟΥ ΑΡΤΑΣ
1/Θ Δ.Σ. ΠΕΡΔΙΚΟΡΑΧΗΣ- ΚΛΕΙΔΙΟΥ ΑΡΤΑΣ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΑΡΤΑΣ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΛΙΜΙΝΗΣ ΑΡΤΑΣ
6/Θ Δ.Σ. ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΑΡΤΑΣ
6/Θ Δ.Σ. ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΑΡΤΑΣ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΑΡΤΑΣ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΠΑΝΤΑΝΑΣΣΑΣ ΑΡΤΑΣ
6/Θ Δ.Σ. ΚΑΜΠΗΣ ΑΡΤΑΣ
6/Θ Δ.Σ. ΚΑΜΠΗΣ ΑΡΤΑΣ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΑΡΤΑΣ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΣΕΛΛΑΔΩΝ ΑΡΤΑΣ
6/Θ Δ.Σ. ΚΟΜΠΟΤΙΟΥ ΑΡΤΑΣ
6/Θ Δ.Σ. ΚΟΜΠΟΤΙΟΥ ΑΡΤΑΣ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. Κ. ΜΟΥΣΙΩΤΙΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
2/Θ Δ.Σ. Ν. ΜΟΥΣΙΩΤΙΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
1/Θ Δ.Σ. Ν. ΜΟΥΣΙΩΤΙΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
6/Θ Δ.Σ. ΛΟΓΓΑΔΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
2/Θ Δ.Σ. ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
2/Θ Δ.Σ. ΗΛΙΟΚΑΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
5/Θ Δ.Σ. ΛΟΓΓΑΔΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΚΟΝΤΣΙΚΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
1ο 3/Θ  Δ.Σ. ΜΑΡΜΑΡΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
1ο 3/Θ  Δ.Σ. ΜΑΡΜΑΡΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΑΝΩ ΛΑΨΙΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
2/Θ Δ.Σ. ΚΑΤΩ ΛΑΨΙΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
2/Θ Δ.Σ. ΚΑΤΩ ΛΑΨΙΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
 2ο 2/Θ Δ.Σ. ΜΑΡΜΑΡΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
6/Θ Δ.Σ. ΣΤΑΥΡΑΚΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
6/Θ Δ.Σ. ΣΤΑΥΡΑΚΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΜΠΙΖΑΝΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
6/Θ Δ.Σ. ΜΠΑΦΡΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
6/Θ Δ.Σ. ΜΠΑΦΡΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΠΩΓΩΝΙΑΝΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
2/Θ Δ.Σ. ΔΕΛΒΙΝΑΚΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
2/Θ Δ.Σ. ΔΕΛΒΙΝΑΚΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
9/Θ 14ο Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
 8ο 12/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
8/Θ 8ο Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
17ο 6/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
 7ο 12/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
 7ο 12/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
2/Θ Δ.Σ. ΔΟΛΙΑΝΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
6/Θ Δ.Σ. ΚΑΛΠΑΚΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
6/Θ Δ.Σ. ΚΑΛΠΑΚΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
2/Θ Δ.Σ. ΚΡΥΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
8/Θ Δ.Σ. ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
7/Θ Δ.Σ. ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
2ο 12/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
 1ο 12/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
1ο 12/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
23ο 6/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
11ο 12/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
11ο 12/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
15ο 6/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
5ο 12/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
 5ο 12/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
22ο 6/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
3ο 12/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
3ο 12/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
 2ο 2/Θ Δ.Σ. ΧΡΥΣΟΒΙΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
 1ο 3/Θ Δ.Σ. ΧΡΥΣΟΒΙΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
1ο 2/Θ Δ.Σ. ΧΡΥΣΟΒΙΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
2/Θ Δ.Σ. ΓΟΡΙΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
6/Θ Δ.Σ. ΚΟΥΤΣΕΛΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
6/Θ Δ.Σ. ΚΟΥΤΣΕΛΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΒΗΣΣΑΝΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
4/Θ Δ.Σ. ΚΕΦΑΛΟΒΡΥΣΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
4/Θ Δ.Σ. ΚΕΦΑΛΟΒΡΥΣΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΝΑΡΚΙΣΣΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
2/Θ Δ.Σ. ΒΟΥΒΟΠΟΤΑΜΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
2/Θ Δ.Σ. ΒΟΥΒΟΠΟΤΑΜΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΚΛΕΙΣΟΥΡΑΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
2/Θ Δ.Σ. ΚΕΡΑΣΩΝΑ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
3/Θ Δ.Σ. ΚΕΡΑΣΩΝΑ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

Συγχωνεύσεις Νηπιαγωγείων
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΑΡΤΑΣ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΜΕΓΑΡΧΗΣ ΑΡΤΑΣ
1/Θ Ν/Γ ΑΜΦΙΘΕΑΣ ΑΡΤΑΣ


1/Θ Ν/Γ ΑΜΦΙΘΕΑΣ ΑΡΤΑΣ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΑΡΤΑΣ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΚΟΛΟΜΟΔΙΩΝ ΑΡΤΑΣ
1/Θ Ν/Γ ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΑΡΤΑΣ


1/Θ Ν/Γ ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΑΡΤΑΣ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΑΡΤΑΣ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΣΕΛΛΑΔΩΝ ΑΡΤΑΣ
2/Θ Ν/Γ ΚΟΜΠΟΤΙΟΥ ΑΡΤΑΣ


2/Θ Ν/Γ ΚΟΜΠΟΤΙΟΥ ΑΡΤΑΣ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΑΡΤΑΣ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΣΥΚΙΩΝ ΑΡΤΑΣ
1/Θ Ν/Γ ΛΟΥΤΡΟΤΟΠΟΥ ΑΡΤΑΣ


1/Θ Ν/Γ ΛΟΥΤΡΟΤΟΠΟΥ ΑΡΤΑΣ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΑΡΤΑΣ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΒΙΓΛΑΣ ΑΡΤΑΣ
1/Θ Ν/Γ ΠΟΛΥΔΡΟΣΟΥ ΑΡΤΑΣ


1/Θ Ν/Γ ΠΟΛΥΔΡΟΣΟΥ ΑΡΤΑΣ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΑΡΤΑΣ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΚΙΡΚΙΖΑΤΩΝ ΑΡΤΑΣ
1/Θ Ν/Γ ΚΑΛΟΒΑΤΟΥ ΑΡΤΑΣ


1/Θ Ν/Γ ΚΑΛΟΒΑΤΟΥ ΑΡΤΑΣ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΑΡΤΑΣ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΑΜΠΕΛΙΩΝ ΑΜΜΟΤΟΠΟΥ
1/Θ Ν/Γ ΧΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΡΤΑΣ


1/Θ Ν/Γ ΧΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΡΤΑΣ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ Π.Ε.
9ο 1/Θ Ν/Γ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
1ο 2/Θ Ν/Γ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ


1ο 2/Θ Ν/Γ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΑΓ. ΒΛΑΣΙΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
2/Θ Ν/Γ ΚΑΣΤΡΙΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ


1/Θ Ν/Γ ΚΑΣΤΡΙΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
1/Θ Ν/Γ ΛΟΓΓΑΔΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ


1/Θ Ν/Γ ΛΟΓΓΑΔΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΣΕΡΒΙΑΝΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
2/Θ Ν/Γ ΚΟΥΤΣΕΛΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ


1/Θ Ν/Γ ΚΟΥΤΣΕΛΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΑΝΩ ΛΑΨΙΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
1/Θ Ν/Γ ΚΑΤΩ ΛΑΨΙΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ


1/Θ Ν/Γ ΚΑΤΩ ΛΑΨΙΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΔΟΛΙΑΝΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
1/Θ Ν/Γ ΚΑΛΠΑΚΙΟΥ


1/Θ Ν/Γ ΚΑΛΠΑΚΙΟΥ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
1/Θ Ν/Γ ΚΡΥΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ


1/Θ Ν/Γ ΚΡΥΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
2/Θ Ν/Γ ΚΟΥΤΣΕΛΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΚΑΣΤΡΙΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΚΟΝΤΙΝΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ


1/Θ Ν/Γ ΚΟΥΤΣΕΛΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΚΡΑΝΟΥΛΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
1/Θ Ν/Γ ΚΡΥΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ


1/Θ Ν/Γ ΚΡΥΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ν/Γ ΒΟΥΒΟΠΟΤΑΜΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
1/Θ Ν/Γ ΝΑΡΚΙΣΣΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ


1/Θ Ν/Γ ΝΑΡΚΙΣΣΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

Καταργήσεις Δημοτικών Σχολείων
73
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΑΓ. ΠΑΝΤΩΝ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
74
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΑΕΤΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
75
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΕΛΑΤΟΧΩΡΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
76
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΓΟΤΙΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
77
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΧΑΡΟΚΟΠΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
78
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΚΥΨΕΛΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
79
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΘΕΜΕΛΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
80
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ ΚΟΡΩΝΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
81
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΣΤΕΦΑΝΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
82
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε.
1/Θ Δ.Σ. ΜΕΛΑΝΙΩΝ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

Καταργήσεις Νηπιαγωγείων
50
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΑΓ. ΠΑΝΤΩΝ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
51
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΜΕΣΟΒΟΥΝΙΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
52
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΠΟΤΑΜΙΑΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
53
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΤΣΑΜΑΝΤΑ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
54
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΓΥΜΝΟΤΟΠΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
55
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΚΕΡΑΣΩΝΑ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
56
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΘΕΜΕΛΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
57
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΚΟΡΩΝΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
58
ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε.
1/Θ Ν/Γ ΛΟΥΤΣΑΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

Συναδελφικά
Στέφανος Σίντος

Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης

«ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ»
 περισσότερα:
http://www.epimorfosi.edu.gr/

Μονοτάξια... μοναξιά

Από το ΒΗΜΑ της Κυριακής 13 Μαρτίου 2011
Γιώργος Ρωμαίος
Το έχουν «τάμα» οι συνδικαλιστικές οργανώσεις καθηγητών και δασκάλων να οργανώνουν κάθε χρόνο απεργίες και διαδηλώσεις, οι οποίες πυροδοτούν, ως συνήθως, και καταλήψεις σχολείων. Υπήρξαν περιπτώσεις που οι απεργιακές ασκήσεις εκδηλώνονταν και στην περίοδο των εξετάσεων!
Ουδείς υποτιμά το σημαντικό έργο που προσφέρουν οι εκπαιδευτικοί, στην πλειονότητά τους. Και ουδείς αρνείται ότι έχουν δίκαια αιτήματα, όπως το μισθολογικό, τα οποία δικαιολογούν τις απεργίες και τις διαδηλώσεις. Δύσκολα, όμως, θα πείσουν οι συνδικαλιστικές οργανώσεις τους ότι κάθε χρόνο πρέπει να κλείνουν τα σχολεία, συχνά για τα ίδια αιτήματα.
Εφέτος οι απεργίες και οι διαδηλώσεις έχουν ως αφορμή το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας για τη συγχώνευση σχολείων. Εχουν τη συμπαράσταση γονέων, κατανοητή, και την ακατανόητη υποστήριξη περιφερειακών και δημοτικών συμβουλίων. Κινούνται όλοι στην «εθνική λογική» ότι όλα είναι καλά και τίποτε δεν πρέπει να αλλάξει. Και όλοι επικαλούνται το «εθνικό επιχείρημα» ότι η κυβέρνηση «υπακούει στις επιταγές του ΔΝΤ» και στο συγκεκριμένο θέμα «θέλει να επιβάλει το φθηνό σχολείο»!
Αστειότητες. Ουδεμία αναφορά γίνεται στο μνημόνιο για τη μείωση του αριθμού των σχολείων. Βεβαίως υπάρχει το πρόβλημα της μείωσης των δημοσίων δαπανών. Και είναι γεγονός ότι τα ολιγοθέσια σχολεία είναι αντιοικονομικά. Είναι, όμως, και αναποτελεσματικά.
Εχω ζήσει τη μοναξιά του μονοτάξιου δημοτικού σχολείου. Ηταν μονόδρομος. Μόνο με γαϊδούρι μπορούσε κανείς να πάει στο διπλανό χωριό και σχεδόν μισή μέρα με το κάρο για να πάει στην πόλη. Τότε, ο δάσκαλος και η δασκάλα πρόσφεραν και κοινωνικό έργο. Ηταν οι μόνοι μορφωμένοι και «πρωτευουσιάνοι» και πρότυπα για τους μαθητές και τους γονείς. Μας βοήθησαν όχι μόνο με τη διδασκαλία, αλλά και με την προσωπικότητά τους, για να αποδεχθούμε τη μοναξιά του μονοτάξιου, αλλά και να αναζητήσουμε τρόπους για να αποδράσουμε και να τους «μοιάσουμε».
Σήμερα τα πάντα έχουν αλλάξει. Εχουν εντυπωσιακά βελτιωθεί. Από 8.956 ολιγοθέσια δημοτικά σχολεία τη δεκαετία του ΄60 έχουν μείνει 2.000. Δεν μειώθηκαν εξαιτίας της μείωσης του πληθυσμού στα χωριά, αλλά και της σημαντικής βελτίωσης της συγκοινωνίας με τα πλησιέστερα μικρά ή μεγάλα αστικά κέντρα, όπου στα σχολεία η κάθε τάξη έχει τον δικό της δάσκαλο και σύγχρονη τεχνολογία. Αλλά και άλλο πολιτιστικό και κοινωνικό περιβάλλον.
Και ένας απλός πολίτης μπορεί να κατανοήσει τη διαφορά στην ποιότητα των σπουδών σε ένα μονοτάξιο σχολείο των πέντε και δέκα μαθητών- αυτή είναι η πλειοψηφία των 2.000 ολιγοθέσιων σχολείων - και σε ένα εξατάξιο με 30 μαθητές σε κάθε τάξη. Δύσκολα μπορεί να γίνει αποδεκτό το επιχείρημα ότι η κατάργηση αυτών των σχολείων υποβαθμίζει την εκπαίδευση. Ανάλογη εικόνα και στα γυμνάσια σε ορισμένες περιοχές. Για παράδειγμα, σε τρία όμορα χωριά λειτουργούν τρία γυμνάσια, τα δύο με 25 μαθητές και το ένα με 50. Υπηρετούν τρεις διευθυντές και 30 καθηγητές. Απόσταση μεταξύ τους μόνο δέκα λεπτά. Προτείνεται η συγκέντρωση σε ένα νέο κτίριο και των τριών γυμνασίων. Είναι «υποταγή στο ΔΝΤ»; Είναι οικονομία. Σύμφωνοι. Είναι κακό; Είναι υποβάθμιση των σπουδών; Γιατί; Ας μας το εξηγήσουν οι εκπαιδευτικοί και ας απαντήσουν οι περιφερειάρχες και οι δήμαρχοι.
Οι αντιδρώντες στις συγχωνεύσεις επικαλούνται ως ένα ακόμη επιχείρημα την ταλαιπωρία των μαθητών. Μια από τις πολλές περιπτώσεις. Σε έναν νομό ένα μονοτάξιο δημοτικό σχολείο με 5 μαθητές απέχει 3 χιλιόμετρα από το κοντινό εξατάξιο και ένα γυμνάσιο με 20 μαθητές 7 χιλιόμετρα από το κοντινό τριθέσιο. Να μη συγχωνευθούν; Είναι μεγάλη ταλαιπωρία για να πάνε σε ένα καλύτερο σχολείο;
Δυστυχώς, είναι μια ακόμη περίπτωση όπου η «πελατειακή λογική» της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και τα συντεχνιακά συμφέροντα μπλοκάρουν αυτονόητες μεταρρυθμίσεις.