Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Ν. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 
 
                                    

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Ιωάννινα,

30-5-2011

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Αριθ. Πρωτ.:
Φ.11.2/1533

ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

 

 

 

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ  Δ/ΝΣΗ  Α/ΘΜΙΑΣ & Β/ΘΜΙΑΣ

 

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ   ΗΠΕΙΡΟΥ



Δ/ΝΣΗ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ



-------

 


Δ/νση:

Φ. Τζαβέλλα & Σταδίου 12

ΠΡΟΣ:

Σχολικές Μονάδες Νομού Ιωαννίνων

Ταχ. Θυρίδα:

1167

 

(δια των αρμοδίων Γραφείων ΠΕ)

Ταχ. Κωδ.:

453 33

 

Έδρα τους

Πληροφορίες:

Κ. Πολύζος, Αικ Καλογιάννη

 


Τηλέφωνο:

2651054469, 2651054468

ΚΟΙΝ.:

1ο, 2ο & 3ο Γραφείο Π.Ε. Ν. Ιωαννίνων

FAX:

2651036860

 

Ενταύθα

e-mail:

mail@dipe.ioa.sch.gr

 










ΘΕΜΑ:
«Γνωστοποίηση κενών οργανικών θέσεων»

Μετά την τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών, σας αποστέλουμε συνημμένα τις κενές οργανικές θέσεις Σχολικών Μονάδων του Νομού, που προσδιορίστηκαν με τη με αρ. 12/26-5-2011 πράξη του ΠΥΣΠΕ Ν. Ιωαννίνων και παρακαλούμε να ενημερωθεί ενυπόγραφα το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου σας.
Σας υπενθυμίζουμε ότι οι θέσεις δασκάλων-νηπιαγωγών στα Δημοτικά Σχολεία-Νηπιαγωγεία που έχουν συσταθεί τμήματα ολοήμερου είναι ενιαίες, χωρίς να γίνεται διάκριση σε θέσεις για πρωινό ή απογευματινό ωράριο και για κλασικό ή ολοήμερο. Κατά συνέπεια, οι μεταθέσεις – τοποθετήσεις στα Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία εντός ΠΥΣΠΕ θα αναφέρονται στη σχολική μονάδα και όχι σε συγκεκριμένα τμήματά της. Επιπλέον, στα ολιγοθέσια Δημοτικά Σχολεία, το διδακτικό ωράριο, τόσο για το πρωινό όσο και για το ολοήμερο πρόγραμμα, είναι 25 ώρες/εβδομάδα.

Δικαίωμα υποβολής δήλωσης προτίμησης για μετάθεση – τοποθέτηση έχουν οι παρακάτω εκπαιδευτικοί:
α. Όσοι υπέβαλαν σχετική αίτηση το Νοέμβριο του 2010 και έχουν οργανική θέση στο Νομό ή βρίσκονται στη Διάθεση του ΠΥΣΠΕ Ν. Ιωαννίνων
β. Όσοι μετατέθηκαν στο ΠΥΣΠΕ Ν. Ιωαννίνων από άλλα ΠΥΣΠΕ ή μετατέθηκαν από περιοχή σε περιοχή μέσα στο ΠΥΣΠΕ Ν. Ιωαννίνων
γ. Όσοι μετατέθηκαν σε ΣΜΕΑΕ του ΠΥΣΠΕ Ν. Ιωαννίνων

Όλοι οι παραπάνω εκπαιδευτικοί θα υποβάλλουν τις δηλώσεις προτίμησης για μετάθεση – τοποθέτηση, χωρίς κατάθεση δικαιολογητικών, ως ακολούθως:
Οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν στην (α) περίπτωση στα Γραφεία Π.Ε. Ν. Ιωαννίνων, που ανήκουν οργανικά.
Οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν στις περιπτώσεις (β) και (γ) στη Διεύθυνση Π.Ε. Ν. Ιωαννίνων και σε περίπτωση που υπηρετούν εκτός Νομού, μπορούν να υποβάλλουν τη δήλωσή τους με fax στα νούμερα 2651036860 και 2651026257.

Οι δηλώσεις μετάθεσης - τοποθέτησης που θα υποβληθούν, θα πρέπει να είναι ευανάγνωστες και χωρίς αποσβέσεις και με σειρά προτίμησης συγκεκριμένων σχολικών μονάδων.
Εκτός από τις κενές οργανικές θέσεις που περιλαμβάνονται στους πίνακες που επισυνάπτονται, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν και σχολικές μονάδες που δεν παρουσιάζουν κενό αλλά πιθανόν να προκύψει κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων από σχολείο σε σχολείο.
Κάθε εκπαιδευτικός μπορεί να δηλώσει μέχρι είκοσι (20) διαφορετικές σχολικές μονάδες.
Οι   δηλώσεις  μετάθεσης – τοποθέτησης  θα  υποβάλλονται  από   Δευτέρα 30-5-2011  έως  Δευτέρα 6-6-2011 και ώρα 14:00.
Για διευκόλυνση των ενδιαφερομένων και της υπηρεσίας, διατίθενται πανομοιότυπα έντυπα δηλώσεων, απ’ όλα τα Γραφεία Π.Ε. Ν. Ιωαννίνων





Ο   Δ/ΝΤΗΣ Π.Ε.
 
ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΓΓΕΛΗΣ


ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Ν. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
27 Μαΐου 2011



ΔΑΣΚΑΛΟΙ - Α΄ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ

Α/Α
ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΟΡΓΑΝΙΚΟΤΗΤΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΚΕΝΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ
1
ΔΣ Νέας Μουσιωτίτσας
2/θ
Ε΄
2
2
1ο ΔΣ Ανατολής
12/θ
Α΄
1
3
2ο ΔΣ Ανατολής
12/θ
Α΄
5
4
3ο ΔΣ Ανατολής
12/θ
Α΄
6
5
ΔΣ Μεταμόρφωσης
5/θ
Δ΄
2
6
ΔΣ Κληματιάς
2/θ
Δ΄
1
7
24ο ΔΣ Ιωαννίνων
10/θ
Α΄
1
8
27ο ΔΣ Ιωαννίνων
12/θ
Α΄
1
9
3ο ΔΣ Μαρμάρων
12/θ
Α΄
1
10
ΔΣ Πεδινής
12/θ
Β΄
1
11
ΔΣ Δροσοχωρίου
3/θ
Γ΄
1
12
ΔΣ Κατσικά
12/θ
Β΄
1
13
ΔΣ Αγ. Ιωάννη
6/θ
Β΄
4
14
ΔΣ Βουνοπλαγιάς
6/θ
Β΄
1
15
ΔΣ Ζωοδόχου
2/θ
Β΄
1
16
ΔΣ Ροδοτοπίου
6/θ
Β΄
1
17
2ο ΔΣ Ελεούσας
6/θ
Β΄
7
18
ΔΣ Αμφιθέας
2/θ
Β΄
1
19
ΔΣ Κρανούλας
2/θ
Γ΄
1
ΣΥΝΟΛΟ
39

ΔΑΣΚΑΛΟΙ - Β΄ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ

Α/Α
ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΟΡΓΑΝΙΚΟΤΗΤΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΚΕΝΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ
1
ΔΣ Παρακαλάμου
6/θ
ΣΤ΄
1
2
ΔΣ Ι.Μ. Ρωμανού
2/θ
Η΄
1
3
ΔΣ Ζίτσας
3/θ
Ε΄
1
4
ΔΣ Καλπακίου
6/θ
Ε΄
1
5
ΔΣ Πλατανούσας
1/θ
ΣΤ΄
1
ΣΥΝΟΛΟ
5


ΔΑΣΚΑΛΟΙ - Γ΄ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ

Α/Α
ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΟΡΓΑΝΙΚΟΤΗΤΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΚΕΝΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ
1
ΔΣ Παπίγκου
1/θ
ΙΔΡΥΣΗ
1
2
1ο ΔΣ Κόνιτσας
6/θ
ΣΤ΄
3
3
2ο ΔΣ Κόνιτσας
6/θ
ΣΤ΄
1
4
3ο ΔΣ Κόνιτσας
6/θ
ΣΤ΄
2
5
1ο ΔΣ Μετσόβου
12/θ
Η΄
3
6
ΔΣ Βοτονοσίου
1/θ
Ζ΄
1
7
ΔΣ Ανθοχωρίου
1/θ
Ζ΄
1
8
ΔΣ Ανηλίου
3/θ
Η΄
2
9
ΔΣ Χριστών
1/θ
Η’
1
ΣΥΝΟΛΟ
15

ΔΑΣΚΑΛΟΙ - Δ΄ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ

Α/Α
ΟΝΟΜΑΣΙΑ
ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΟΡΓΑΝΙΚΟΤΗΤΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΚΕΝΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ
1
ΔΣ Βοβούσας
1/θ
ΙΔΡΥΣΗ
1
2
ΔΣ Ματσουκίου
1/θ
Ι΄
1
3
ΔΣ Μηλέας
2/θ
Ι΄
1
ΣΥΝΟΛΟ
3

ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ - Α΄ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ

Α/Α
ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΟΡΓΑΝΙΚΟΤΗΤΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΚΕΝΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ
1
Ν/Γ Αβγού
1/θ
Γ΄
1
2
Ν/Γ Κάτω Κρυφοβού
1/θ
Γ΄
1
3
1ο Ν/Γ Ανατολής
2/θ
Α΄
2
4
2ο Ν/Γ Ανατολής
2/θ
Α΄
1
5
3ο Ν/Γ Ανατολής
2/θ
Α΄
2
6
4ο Ν/Γ Ανατολής
1/θ
Α΄
1
7
Ν/Γ Μπάφρας
1/θ
Β΄
1
8
21ο Ν/Γ Ιωαννίνων
2/θ
Α΄
1
9
22ο Ν/Γ Ιωαννίνων
2/θ
Α΄
2
10
32ο Ν/Γ Ιωαννίνων
1/θ
Α΄
1
11
4ο Ν/Γ Ιωαννίνων
2/θ
Α΄
1
12
5ο Ν/Γ Ιωαννίνων
2/θ
Α΄
1
13
7ο Ν/Γ Ιωαννίνων
2/θ
Α΄
1
14
9ο Ν/Γ Ιωαννίνων
2/θ
Α΄
1
15
13ο Ν/Γ Ιωαννίνων
2/θ
Α΄
1
Α/Α
ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΟΡΓΑΝΙΚΟΤΗΤΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΚΕΝΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ
16
16ο Ν/Γ Ιωαννίνων
2/θ
Α΄
1
17
17ο Ν/Γ Ιωαννίνων
1/θ
Α΄
1
18
23ο Ν/Γ Ιωαννίνων
2/θ
Α΄
1
19
29ο Ν/Γ Ιωαννίνων
2/θ
Α΄
2
20
30ο Ν/Γ Ιωαννίνων
2/θ
Α΄
1
21
2ο Ν/Γ Μαρμάρων
1/θ
Α΄
1
22
3ο Ν/Γ Μαρμάρων
2/θ
Α΄
2
23
15ο Ν/Γ Ιωαννίνων
2/θ
Α΄
1
24
18ο Ν/Γ Ιωαννίνων
2/θ
Α΄
2
25
27ο Ν/Γ Ιωαννίνων
2/θ
Α΄
1
26
Ν/Γ Πεδινής
2/θ
Β΄
1
27
2ο Ν/Γ Ελεούσας
1/θ
ΙΔΡΥΣΗ
1
28
Ν/Γ Βουνοπλαγιάς
2/θ
Β΄
1
ΣΥΝΟΛΟ
34

ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ - Β΄ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ

Α/Α
ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΟΡΓΑΝΙΚΟΤΗΤΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΚΕΝΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ
1
Ν/Γ Μηλιωτάδων
1/θ
Ε΄
1
2
Ν/Γ Παρακαλάμου
1/θ
ΣΤ΄
2
3
Ν/Γ Ι.Μ. Ρωμανού
1/θ
Η΄
2
4
1ο Ν/Γ Χρυσοβίτσας
1/θ
Ζ΄
1
5
Ν/Γ Μ. Περιστερίου
1/θ
ΣΤ΄
1
6
Ν/Γ Ζίτσας
1/θ
Ε΄
2
7
Ν/Γ Πλατανούσας
1/θ
ΣΤ΄
1
8
Ν/Γ Μονοδενδρίου
1/θ
ΣΤ΄
1
9
Ν/Γ Βουτσαρά
1/θ
Ε΄
1
ΣΥΝΟΛΟ
12

ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ - Γ΄ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ

Α/Α
ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΟΡΓΑΝΙΚΟΤΗΤΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΚΕΝΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ
1
Ν/Γ Κεφαλοβρύσου
1/θ
Ζ΄
1
2
2ο Ν/Γ Κόνιτσας
2/θ
ΣΤ΄
2
3
3ο Ν/Γ Κόνιτσας
2/θ
ΣΤ΄
2
4
2ο Ν/Γ Μετσόβου
2/θ
Η΄
1
5
Ν/Γ Πραμάντων
1/θ
Η΄
1
6
Ν/Γ Τσεπελόβου
1/θ
Ζ΄
1
ΣΥΝΟΛΟ
8

ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ - Δ΄ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ

Α/Α
ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΟΡΓΑΝΙΚΟΤΗΤΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΚΕΝΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ
1
Ν/Γ Βοβούσας
1/θ
ΙΔΡΥΣΗ
1
2
Ν/Γ Κεφαλοχωρίου
1/θ
Η΄
2
ΣΥΝΟΛΟ
3

ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ - Α΄ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ

Α/Α
ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΟΡΓΑΝΙΚΟΤΗΤΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΚΕΝΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ
1
1ο ΔΣ Ιωαννίνων
12/θ
Α΄ 
1
2
18ο ΔΣ Ιωαννίνων
12/θ
Α΄
1
ΣΥΝΟΛΟ
2

ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ - Β΄ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ:         0

ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ - Γ΄ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ:         0

ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ - Δ΄ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ:         0


ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ - Α΄ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ:     0

ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ - Β΄ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ:     0

ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ - Γ΄ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ:      0

ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ - Δ΄ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ:     0


ΜΟΥΣΙΚΗΣ - Α΄ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ:        0

ΜΟΥΣΙΚΗΣ - Β΄ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ:        0

ΜΟΥΣΙΚΗΣ - Γ΄ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ

Α/Α
ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΟΡΓΑΝΙΚΟΤΗΤΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΚΕΝΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ
1
ΔΣ Πραμάντων
3/θ
Η΄
1
2
ΔΣ Κεφαλοβρύσου
3/θ
Ζ΄
1
3
3ο ΔΣ Κόνιτσας
6/θ
ΣΤ΄
1
ΣΥΝΟΛΟ
3

ΜΟΥΣΙΚΗΣ - Δ΄ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ:        0


ΣΜΕΑΕ

ΔΑΣΚΑΛΟΙ - Α΄ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ

Α/Α
ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΟΡΓΑΝΙΚΟΤΗΤΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΚΕΝΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ
1
13ο ΔΣ Ιωαννίνων (Τ.Ε.)
12/θ
Α΄
1
2
ΔΣ Λογγάδων (Τ.Ε.)
5/θ
Γ΄
1
3
ΔΣ Ελεούσας (Τ.Ε.)
12/θ
Α΄
1
4
21ο ΔΣ Ιωαννίνων (Τ.Ε.)
12/θ
Α΄
1
5
3ο Μαρμάρων (Τ.Ε.)
12/θ
Β΄
1
6
1ο Ειδικό ΔΣ Ιωαννίνων
6/θ
Α΄
1
7
3ο Ειδικό ΔΣ Ιωαννίνων
2/θ
Α΄
1
8
Ειδικό ΔΣ Κωφών και Βαρηκόων Ιωαννίνων
2/θ
Α΄
2
ΣΥΝΟΛΟ
9

ΔΑΣΚΑΛΟΙ - Γ΄ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ

Α/Α
ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΟΡΓΑΝΙΚΟΤΗΤΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΚΕΝΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ
1
ΔΣ Πραμάντων (Τ.Ε.)
3/θ
Η΄
1
2
3ο ΔΣ Κόνιτσας (Τ.Ε.)
6/θ
ΣΤ΄
1
ΣΥΝΟΛΟ
2

ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ - Α΄ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ

Α/Α
ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΟΡΓΑΝΙΚΟΤΗΤΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΚΕΝΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ
1
Ειδικό Ν/Γ ΣΑΠ Ιωαννίνων
2/θ
Α΄
2
ΣΥΝΟΛΟ
2

ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ - Α΄ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ

Α/Α
ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΟΡΓΑΝΙΚΟΤΗΤΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΚΕΝΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ
1
Ειδικό ΔΣ Κωφών και Βαρηκόων Ιωαννίνων
2/θ
Α΄
1
2
3ο Ειδικό ΔΣ Ιωαννίνων (Αυτιστικών)
2/θ
Α΄
1
ΣΥΝΟΛΟ
2


ΜΟΥΣΙΚΗΣ - Α΄ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ

Α/Α
ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΟΡΓΑΝΙΚΟΤΗΤΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΚΕΝΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ
1
1ο Ειδικό ΔΣ Ιωαννίνων
6/θ
Α΄
1
2
Ειδικό ΔΣ Τυφλών Ιωαννίνων
3/θ
Α΄
1
ΣΥΝΟΛΟ
2

Καθηγητές ζητούν να επιτραπεί ο διορισμός τους σε θέσεις δασκάλων σε ιδιωτικά σχολεία

Από το esos.gr                                                             Πέμπτη 26-5-2011
Λόγω ελλείψεως εκπαιδευτικού προσωπικού Π.Ε. 70 (Δασκάλων), στα ιδιωτικά δημοτικά σχολεία από το 2004 με εγκυκλίους δίνεται η δυνατότητα πρόσληψης εκπαιδευτικών διαφόρων ειδικοτήτων π.χ. νηπιαγωγών για τις τάξεις Α' και Β΄Δημοτικού, Φιλολόγων, μαθηματικών με μεταπτυχιακό τίτλο για όλες τις τάξεις, σε θέσεις Δασκάλων προκειμένου να συνεχίζεται η
εύρυθμη λειτουργία αυτών.  Όλοι αυτοί εγγεγραμμένοι στην επετηρίδα Λειτουργών Ιδιωτικής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, εργάζονται νόμιμα μετά την έκδοση ΔΙΟΡΙΣΤΗΡΙΟΥ από το ίδιο το ΥΠΔΒΜ.
Σήμερα ο αριθμός αυτών ανέρχεται σε 150  άτομα τα οποία διαθέτουν πιστοποιημένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια και πείρα ετών πλέον και έχουν τη στήριξη τόσο Βουλευτών όλων των κομμάτων με ερωτήσεις στη Βουλή, όσο και του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Σχολείων.
Οι  ως άνω, που με την πάροδο των ετών έχουν αποκτήσει μια καλή φήμη στα σχολεία τα οποία εργάζονται, καλύπτοντας κενά, έχοντας διαμορφώσει την ίδια τους την οικογενειακή ζωή, έχουν τη στήριξη και των ίδιων των Ιδιοκτητών Ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων και επιθυμούν να δοθεί οριστικά η δυνατότητα που προσφέρεται στις συγκεκριμένες εγκυκλίους και  να διατηρήσουν την εργασία τους σε προσωποπαγείς θέσεις αορίστου χρόνου στα  ιδιωτικά δημοτικά σχολεία που ήδη εργάζονται. Για το συγκεκριμένο θέμα έχουν ήδη κατατεθεί στις Βουλή των Ελλήνων επερωτήσεις βουλευτών όλων των κομμάτων.
Μετά τιμής
Η άτυπη επιτροπή ενδιαφερομένων

Κυριακή 29 Μαΐου 2011

Είναι ικανοί για υπερβάσεις οι δύο ηγέτες;

kathimerini.gr    Κύριο άρθρο               Hμερομηνία :  29-05-11        
Ζούμε ιστορικές και κρίσιμες στιγμές, αλλά χωρίς δυστυχώς να διαθέτουμε πολιτικούς ηγέτες οι οποίοι να ανταποκρίνονται στις περιστάσεις.
Ο κ. Γιώργος Παπανδρέου παραδέχεται στα λόγια ότι χρειάζεται μια κυβέρνηση πραγματικά άξιων ανθρώπων, αλλά συνεχίζει να άγεται και να φέρεται από το βαθύ ΠΑΣΟΚ και ένα στενό κύκλο αυλικών, οι οποίοι πιστεύουν ότι δεν χρειάζεται να αλλάξει τίποτα θεαματικά στον τρόπο με τον οποίο κυβερνά.
Ο κ. Αντώνης Σαμαράς αρνείται συστηματικά τη συναίνεση και επιμένει σε λύσεις που ήταν έξοχες για το 2004, όχι όμως το 2011 με τους δανειστές και την τρόικα απέναντι.
Εν τω μεταξύ, η χώρα αρχίζει να γίνεται μη κυβερνήσιμη με τις καταλήψεις και αντιδράσεις των διαφόρων συντεχνιών να κορυφώνονται και να απειλούν την τελευταία ελπίδα ανάκαμψης, τον τουρισμό αυτού του καλοκαιριού. Οι εταίροι μας δεν θέλουν να μας αφήσουν να καταρρεύσουμε, αλλά εμείς πάλι δοκιμάζουμε την υπομονή τους και κάνουμε ό,τι μπορούμε για να επισπεύσουμε την κατάρρευση. Δεν μπορεί όμως να έχουμε τρελαθεί όλοι, να έχουμε χάσει ως λαός και πολιτική ηγεσία τη λογική και το ένστικτο της επιβίωσης.
Η μόνη λύση παραμένει ο μεν κ. Παπανδρέου να σχηματίσει μια σοβαρή κυβέρνηση ευρείας αποδοχής και να περάσει όσα χρειάζονται για να συνεχίσει η χρηματοδότηση της χώρας, ο δε κ. Σαμαράς να δώσει τη συναίνεση που απαιτούν οι στιγμές στα δύσκολα, όχι τα εύκολα.
Πρέπει όμως γρήγορα να διαπιστωθεί αν είναι ικανοί για τέτοιες υπερβάσεις, αλλιώς να αποφασίσουν τη συγκρότηση μιας βραχύβιας κυβέρνησης διαχείρισης εκτάκτων συνθηκών, που θα διαπραγματευθεί με την τρόικα και θα βοηθήσει τη χώρα να περάσει τον επικίνδυνο κάβο της χρεοκοπίας.

«Αιτία της κατάπτωσης είναι οι πολιτικοί μας»


ΘΕΟΔΟΣΗΣ ΠΕΛΕΓΡΙΝΗΣ (Πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών)

Πριν από λίγες μέρες η Πρυτανεία του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών ανακοίνωσε ότι στις 31 Μαΐου θα οργανώσει στα Προπύλαια ανοιχτή συγκέντρωση του πνευματικού κόσμου της χώρας «ενάντια στα μέτρα που λαμβάνονται ερήμην μας».

Η πρόσκληση ξάφνιασε πολλούς, καθώς δεν έχει ξανασυμβεί ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών να οργανώσει ανοιχτή συγκέντρωση με ομιλητές διανοούμενους.
Στη συνέντευξη που δίνει σήμερα, όμως, στην «Κ.Ε.», εξηγεί ότι δεν είχαν άλλο τρόπο για να εκπέμψουν SOS για όσα συμβαίνουν στην κοινωνία και στο πανεπιστήμιο. «Το Πανεπιστήμιο Αθηνών», δηλώνει, «είναι ο σκουπιδοτενεκές της πολιτείας» και υποστηρίζει ότι «αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, μέχρι του χρόνου θα έχει κλείσει».
Ε Πώς πήρατε την απόφαση να καλέσετε τον κόσμο σε ανοιχτή συγκέντρωση;
Α Το Πανεπιστήμιο Αθηνών βρίσκεται σε βαθύτατη οικονομική εξαθλίωση. Είναι αμφίβολο αν θα μπορεί να λειτουργήσει του χρόνου, αν θα καταφέρουμε να περάσουμε τα Χριστούγεννα. Το πανεπιστήμιο είναι κομμάτι της κοινωνίας και οτιδήποτε συμβαίνει εκεί αντανακλά και σε αυτό. Ο κυριότερος λόγος, όμως, είναι ότι θέλουμε να ανοίξει το πανεπιστήμιο τις πόρτες του στην κοινωνία.
Ε Γιατί επιλέξατε αυτή τη μορφή; Δεν έχει ξαναγίνει κάτι τέτοιο.
Α Μέχρι τώρα όταν θέλαμε να διαμαρτυρηθούμε, κλείναμε το πανεπιστήμιο για μία μέρα, αλλά δεν μας άκουγε κανένας. Ετσι, αποφασίσαμε να ενώσουμε τη φωνή μας με τη φωνή της κοινωνίας.
Ε Τι διεκδικεί το πανεπιστήμιο;
Α Διεκδικούμε το μέλλον μας. Παρόν δεν έχουμε και το μέλλον αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει. Το μόνο που έχουμε είναι η αποφασιστικότητα. Με αυτό θα αγωνιστούμε.
Ε Ζείτε, δηλαδή, με το άγχος αν τα ελληνικά πανεπιστήμια θα λειτουργούν του χρόνου;
Α Με την κατάσταση που υπάρχει σήμερα, δεν θα λειτουργούν, σας διαβεβαιώ.
Ε Γιατί απευθύνεστε στον πνευματικό κόσμο;
Α Δουλειά του διανοούμενου είναι να αμφισβητεί, να αγωνιά, να αντιδρά, να αντιστέκεται, να βγαίνει στους δρόμους. Αυτού του είδους τον πνευματικό κόσμο θέλουμε να διεγείρουμε.
Ε Διάφοροι κυβερνητικοί παράγοντες λένε ότι η εικόνα των Ελλήνων που διαδηλώνουν δημιουργεί αρνητικές εντυπώσεις στους δανειστές.
Α Μήπως η αντίστασή μας είναι αυτή που θα κάνει τους ξένους να καταλάβουν ότι έχουμε αξιοπρέπεια και πρέπει να μας υπολογίζουν; Γιατί μέχρι τώρα δεν μας υπολογίζουν. Πέρσι έλεγαν τα ίδια. Οτι θα πάρουμε τα σκληρά μέτρα που προτείνει το μνημόνιο, αλλά θα λύσουμε το πρόβλημα. Να πω την αλήθεια, τους πίστεψα. Σκέφτηκα ότι μπορεί να έρθουν κάποιοι να βάλουν μια τάξη, τα λεφτά που θα μας πάρουν θα πιάσουν τόπο, αλλά δεν έγινε τίποτα. Τώρα έρχονται και λένε πάλι τα ίδια. Δεν πάει άλλο.
Ε Η απαίτηση των δανειστών για συναίνεση πώς σας φαίνεται;
Α Εκβιαστική. Εξελέγη μια κυβέρνηση για να κυβερνήσει και να πάρει αποφάσεις. Οσο για την ελληνική κοινωνία, αυτή συναινούσε εδώ κι ένα χρόνο, αλλά δεν είδε αποτέλεσμα. Ηρθε η ώρα της αντίδρασης.
Ε Αντιδράσεις για τη συγκέντρωση είχατε; Υπήρξαν ενοχλήσεις από την κυβέρνηση;
Α Επισήμως, όχι. Το πρόβλημα όμως δεν είναι οι αντιδράσεις. Το πρόβλημα είναι η αδιαφορία τους προς εμάς.
Ε εν διατηρείτε σχέσεις με την εξουσία; Δεν σας είχε στηρίξει το ΠΑΣΟΚ;
Α Δεν έχω σχέσεις με την εξουσία. Δεν ανήκα ποτέ στο ΠΑΣΟΚ, ούτε σε κάποιο άλλο κόμμα. Θεωρούσα πάντα χάσιμο χρόνου την ασχολία με τα κόμματα. Αν την υποψηφιότητά μου την υποστήριξε το ΠΑΣΟΚ, ο Συνασπισμός, ή η Ν.Δ, είναι θέμα δικό τους. Στην υπόθεση των μεταναστών κάποιοι είπαν ότι είμαι ΣΥΡΙΖΑ. Δεν έχω καμία κομματική σχέση, αλλά ο Τσίπρας ήταν ο μόνος που με άκουσε τότε.
Ε Δεν πιστεύετε ότι η πολιτική αυτή, που εφαρμόζει η κυβέρνηση, είναι μονόδρομος;
Α Εγώ περιμένω από τους πολιτικούς όταν υπάρχει πρόβλημα να βρουν τη λύση. Κι αν δεν υπάρχει δρόμος, όπως έλεγε ο Αννίβας, να τον ανοίξουν. Τι θα πει μονόδρομος; Να ψάξουν να βρουν λύση. Αυτή είναι η δουλειά τους. Το να κόβουν λεφτά από μισθούς και συντάξεις ήταν το εύκολο. Δεν χρειαζόταν πολιτικό σχέδιο. Μπορούσε να το κάνει ο καθένας. Ο πολιτικός πρέπει να μπορεί να ανατρέπει και να διαχειρίζεται κρίσεις. Αλλά αυτοί έχουν μάθει, χρόνια τώρα, να αφήνουν τα προβλήματα να τα βρει ο επόμενος.
Ε Με τα πανεπιστήμια τι πιστεύετε ότι θα κάνουν;
Α Φοβούμαι ότι αν η κατάσταση αυτή συνεχιστεί, ή θα κλείσουν τα πανεπιστήμια ή η κυβέρνηση θα βάλει δίδακτρα.
Ε Η παιδεία τελευταία δεν γίνεται ήδη όλο και ταξικότερη;
Α Βεβαίως γίνεται ταξικότερη και αν επιβληθούν δίδακτρα, θα φτάσουμε στο σημείο που θα πληρώνουν και θα σπουδάζουν οι πλούσιοι. Εμείς αγωνιζόμαστε για τη δωρεάν παιδεία. Αυτή τη στιγμή μάς έχουν στραγγαλίσει.
Ε Το πανεπιστήμιο έχει τεράστια περιουσία. Την αξιοποιείτε;
Α Υπάρχουν πολλά και σημαντικά κληροδοτήματα, αλλά είναι τέτοιο το θεσμικό πλαίσιο, που δεν επιτρέπει να αξιοποιηθούν όπως θα έπρεπε.
Ε Η πολιτική που ήθελε «κάθε νομό και πανεπιστήμιο, κάθε επαρχιακή πόλη και ΤΕΙ» είχε την ανοχή, αν όχι και την ενθάρρυνση και πανεπιστημιακών.
Α Φταίμε κι εμείς, αλλά τις αποφάσεις τις έπαιρνε η κυβέρνηση. Το έκαναν γιατί έφερνε ψήφους.
Ε Πιστεύετε ότι έπαιξε ρόλο η ποιότητα του πολιτικού προσωπικού της χώρα για την κατάσταση στην οποία έχουμε βρεθεί;
Α Η ευθύνη είναι αποκλειστικά των πολιτικών. Φταίμε και όλοι εμείς, γιατί δεν αντιδράμε. Η γενεσιουργός αιτία της κατάπτωσης, όμως, είναι οι πολιτικοί.
Ε Γιατί η χώρα δεν «γεννά» τον ηγέτη που χρειάζεται για να την οδηγήσει στην έξοδο από την κρίση;
Α Ισως τώρα, μέσα από αυτή την κρίση, προκύψει κι αυτό. Εκείνο που πρέπει να γίνει είναι να σπάσει αυτό το σύστημα που δεν επιτρέπει να υπάρχουν άξιοι στην πολιτική. Αν σπάσει, θα απελευθερωθούν δυνάμεις.
Ε Και στα πανεπιστήμια, όμως, το σύστημα επιτρέπει σε κάποιους να γίνονται καθηγητές γιατί τους προωθεί μία παρέα και όχι γιατί το αξίζουν.
Α Δέχομαι ότι αυτό που λέτε ισχύει σε κάποιο βαθμό, αλλά πάλι η πολιτεία έχει παρέμβει και ευθύνεται γι' αυτό, καθώς το θεσμικό πλαίσιο που έφτιαξε, πάσχει.
Ε Για το άσυλο, ποια είναι η θέση σας σήμερα;
Α Είμαι σαφώς υπέρ της διατήρησης του ασύλου. Οσοι με ευκολία μιλάνε υπέρ της κατάργησής του δεν γνωρίζουν το θέμα, δεν έχουν υπόψη τους τουλάχιστον όλες τις παραμέτρους του... Ολος ο περιβάλλων χώρος του κεντρικού κτιρίου, όπως επίσης ο περιβάλλων χώρος του κτιρίου της Νομικής καθώς και στην πανεπιστημιούπολη στου Ζωγράφου δεν είναι άσυλο, και έχει ενημερωθεί σχετικώς τόσο η αστυνομία όσο και η εισαγγελία του Αρείου Πάγου, ώστε να λάβουν τα μέτρα τους. Ασφαλώς, ενδέχεται να γίνουν καταλήψεις και να προκληθούν ζημιές. Είναι θέμα στην περίπτωση αυτή των πρυτανικών αρχών να χειριστούν την κατάσταση έτσι, ώστε να μην προκληθούν τέτοιες ζημιές. Πρόσφατα, πριν από 2-3 εβδομάδες έγινε μια μεγάλη κατάληψη, στην οποία συμμετείχαν πάνω από 500 πρόσωπα στο κεντρικό κτίριό μας, για να διαμαρτυρηθούν για τον σοβαρότατο τραυματισμό ενός νεαρού διαδηλωτή. Σας πληροφορώ ότι δεν υπήρξε στο κτίριο ούτε γρατσουνιά.
Ε Και κάποιοι που μιλούν για τον κίνδυνο καταστροφών;
Α Δεν θέλω να πω ότι δεν υπάρχει ο κίνδυνος των καταστροφών. Οχι. Αλλά αυτό είναι το διακύβευμα ενός μέτρου που τα οφέλη του είναι περισσότερα από τις δυσμενείς επιπτώσεις του. Σκέφτεστε, όμως, αν δεν υπήρχε το άσυλο και ανά πάσαν στιγμή μπορούσαν οι κατασταλτικές δυνάμεις να εισβάλλουν; Τότε θα είχαμε την αγωνία να προστατεύσομε το κτίριο όχι μόνο από τους «άτακτους» καταληψίες αλλά και από τις κατασταλτικές δυνάμεις. Φανταστείτε, αν ο νεαρός διαδηλωτής που είχε τραυματιστεί στον δρόμο κατά την ημέρα της μεγάλη απεργίας, είχε βρει καταφύγιο στο κεντρικό κτίριο του πανεπιστημίου μας και είχαν εισβάλει χωρίς άδεια οι κατασταλτικές δυνάμεις και τον είχαν τραυματίσει ή του είχαν κάνει -φοβάμαι να πω την λέξη- κάτι χειρότερο. Τέτοιον θέλουμε τον χώρο του πανεπιστημίου; Οχι, δεν συμφωνώ. Προτιμώ να μάχομαι για τη διατήρηση του ασύλου με τους κινδύνους που συνεπάγεται αυτός ο αγώνας.
Ε Ποιο θα είναι το μήνυμα της συγκέντρωσης της Τρίτης;
Α Να φύγουμε μπροστά.

Σχετικά με τις αμοιβαίες μεταθέσεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης


Μπράτης Δημήτρης                                             Αθήνα 29 Μαΐου 2011
Αιρετός του ΚΥΣΠΕ          
d.mpratis@gmail.com                             
http://www.mpratis.gr                            
τηλ. 6974750402 – 2103312790
2103442884               
fax: 2103246893               

Σχετικά με τις αμοιβαίες μεταθέσεις
 των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Συνεδρίαση ΚΥΣΠΕ την Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

Την Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011, συνεδριάζει το ΚΥΣΠΕ και μεταξύ των άλλων θεμάτων θα συζητήσει και τις αιτήσεις των συναδέλφων που ζητούν αμοιβαία μετάθεση.
Οι αμοιβαίες μεταθέσεις διέπονται από τις διατάξεις του άρθρου 10 του  Π.Δ. 50/96 , όπως αυτό τροποποιήθηκε  με το άρθρο 9 του Π.Δ. 100/97*.
Σύμφωνα με το παραπάνω άρθρο ΟΙ ΜΟΝΟΙ  που  δεν έχουν  δικαίωμα αμοιβαίας μετάθεσης είναι οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι . Επομένως οι συνάδελφοι  που είναι στη διάθεση  , κατά τη δική μου γνώμη , την οποία και  θα υποστηρίξω στο Συμβούλιο , έχουν ΔΙΚΑΙΩΜΑ αμοιβαίας μετάθεσης. Κι αυτό γιατί o νομοθέτης εξαιρεί ρητά μόνο τους εκπαιδευτικούς που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι  (άρθρο 10 παρ 4 του   Π.Δ. 50/96 ). Αν ήθελε να εξαιρέσει και άλλες κατηγορίες θα το ανέφερε, επίσης , ρητά.
* Άρθρο 10 του Π.Δ. 50/96  (Όπως αυτό τροποποιήθηκε με το άρθρο 9 του  Π.Δ. 100/97)

 Αμοιβαίες μεταθέσεις
1. Δικαίωμα να υποβάλουν αίτηση για αμοιβαία μετάθεση έχουν οι εκπαιδευτικοί εφόσον συντρέχουν οι παρακάτω προϋποθέσεις:
α) Να ανήκουν στον ίδιο κλάδο, να έχουν την ίδια ειδικότητα και να την έχουν συμπληρώσει 25ετή
πραγματική υπηρεσία κατά την έννοια του άρθρου 16 του παρόντος Π.Δ., μέχρι 31 Αυγούστου του έτους που πραγματοποιούνται οι μεταθέσεις.
β) Η διαφορά της συνολικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας τους να μην υπερβαίνει τα δέκα έτη και
γ) Να έχουν συμπληρώσει δύο χρόνια υπηρεσίας μέχρι 31 Αυγούστου του έτους διενέργειας των μεταθέσεων από την ημερομηνία δημοσίευσης του διορισμού τους στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ως εκπαιδευτικοί, εκ των οποίων τον ένα χρόνο στην οργανική τους θέση.
2. Οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι μετατίθενται αμοιβαία έχουν το δικαίωμα υποβολής αίτησης μετάθεσης για σχολεία των περιοχών μετάθεσης της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης από την οποία μετατέθηκαν, εφόσον από την ημερομηνία της μετάθεσής τους αυτής και μέχρι 31 Αυγούστου του έτους που πραγματοποιούνται οι μεταθέσεις υπηρετήσουν για μία τριετία εκτός της περιοχής από σχολείο της οποίας μετατέθηκαν.
3. Οι ενδιαφερόμενοι για αμοιβαία μετάθεση υποβάλλουν τις σχετικές αιτήσεις στην οικεία διεύθυνση εκπαίδευσης, μέσα σε δέκα πέντε (15) ημέρες από την ανακοίνωση των μεταθέσεων στον ημερήσιο τύπο σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 7 του παρόντος διατάγματος. Οι προϊστάμενοι των διευθύνσεων αφού διαπιστώσουν ότι οι ενδιαφερόμενοι πληρούν τις προϋποθέσεις για αμοιβαία μετάθεση και ελέγξουν την πληρότητα και την ορθότητα των δικαιολογητικών, υποβάλλουν μέσα σε πέντε (5) ημέρες τις αιτήσεις στο περιφερειακό υπηρεσιακό συμβούλιο, αν πρόκειται για μετάθεση από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης ή στο κεντρικά υπηρεσιακό συμβούλιο, δια της διεύθυνσης Προσωπικού του ΥΠ.Ε.Π.Θ., αν πρόκειται για μετάθεση από σχολείο μιας περιοχής σε σχολείο άλλης περιοχής.
4. Οι χαρακτηριζόμενοι ως υπεράριθμοι δε δικαιούνται αμοιβαίας μετάθεσης.

Δημήτρης Μπράτης

Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Σχετικά με τη συνεδρίαση του Συμβουλίου Επιλογής Παρασκευή 27/5/2011

Αθήνα 27 Μαΐου 2011


Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Συνεδρίασε σήμερα το Συμβούλιο Επιλογής Σχολικών Συμβούλων και συζήτησε θέματα που αφορούν στην αποτίμηση του συγγραφικού έργου και διευκρίνισε ζητήματα μοριοδοτήσεων των υποψηφίων:

  • Για το συγγραφικό έργο
Το Συμβούλιο πρότεινε, στην προηγούμενη συνεδρίασή του, αξιολογητές για την αποτίμηση του συγγραφικού έργου των υποψηφίων, με βάση τις καταστάσεις των μελών ΔΕΠ πανεπιστημίων και του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΠΡΟΤΑΘΗΚΑΝ, ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ, ΕΓΙΝΑΝ ΑΠΟΔΕΚΤΟΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ. Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΗΤΑΝ ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ ΔΙΑΦΑΝΗΣ.
Οι αιρετοί, ενώ έχουν ως μέλη του Συμβουλίου από το νόμο αυτό το δικαίωμα, δεν πρότειναν αξιολογητές για το συγγραφικό έργο. Προσωπικά δεν πρότεινα γιατί θεώρησα ότι λόγω του αντικειμένου οι πανεπιστημιακοί και τα μέλη του Π.Ι. (μέλη του Συμβουλίου Επιλογής) γνωρίζουν καλύτερα αυτό το θέμα. Επισημαίνω ότι δεν υπάρχουν ατομικοί αξιολογητές του συγγραφικού έργου αλλά 7μελείς ομάδες που συλλογικά αποτιμούν το συγγραφικό έργο του κάθε υποψηφίου. Οι, όποιες, ενστάσεις για την αποτίμηση του συγγραφικού έργου εξετάζονται από το Συμβούλιο Επιλογής τη μέρα της συνέντευξης των υποψηφίων. Η Υπουργική απόφαση για τη συγκρότηση των 7μελών επιτροπών δεν έχει εκδοθεί ακόμη. Μόλις εκδοθεί η απόφαση το Συμβούλιο θα αναθέσει, με τυχαίο τρόπο, στους αξιολογητές την αποτίμηση του συγγραφικού έργου.

  • Μεταπτυχιακοί τίτλοι εξωτερικού
Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση έχουν καταγραφεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπ. Παιδείας 1103 μεταπτυχιακοί τίτλοι (μεταπτυχιακά και διδακτορικά), που αποκτήθηκαν στο εξωτερικό. Από τους συναδέλφους που κατέχουν τέτοιους τίτλους, αιτήσεις για σχολικοί σύμβουλοι υπέβαλαν 135. Εξ αυτών των τίτλων:
4 είναι στην Ιταλική γλώσσα
1 στην Ισπανική γλώσσα
2 στη Σερβική γλώσσα
2 στη Βουλγαρική γλώσσα
126 στην Αγγλική γλώσσα
          Όπως είχα δεσμευθεί, μετά τις καταγγελίες που έγιναν και τη σχετική έρευνα που διεξάγεται, ζήτησα από το Συμβούλιο Επιλογής, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης να εξεταστεί η δυνατότητα ουσιαστικής διακρίβωσης της γλωσσομάθειας των υποψηφίων, στη γλώσσα στην οποία αποκτήθηκε ο μεταπτυχιακός τίτλος.
          Το Συμβούλιο με πλειοψηφία (6-1) αποφάσισε να γίνει ερώτημα προς τη Νομική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας για το αν μπορεί, στη διαδικασία της συνέντευξης, να αξιοποιήσει ξενόγλωσσους καθηγητές, για τις γλώσσες που δε γνωρίζουν τα μέλη του συμβουλίου, όπως προβλέπεται για το συμβούλιο επιλογής συντονιστών εκπαίδευσης εξωτερικού. Ήδη , ύστερα από απόφαση του Συμβουλίου Επιλογής , η αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας έχει ζητήσει από το ΔΟΑΤΑΠ τον επανέλεγχο αυτών των τίτλων.
  • Μοριοδότηση προσόντων υποψηφίων
Το Συμβούλιο εξέτασε συγκεκριμένα θέματα μοριοδότησης των υποψηφίων, με βάση τους φακέλους τους. Η συζήτηση θα συνεχιστεί και στο επόμενο συμβούλιο που θα γίνει την προσεχή Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011, από κοινού με το αντίστοιχο συμβούλιο επιλογής σχολικών συμβούλων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Δημήτρης Μπράτης

Παραιτήσεις – Μετατάξεις – Ενστάσεις Μεταθέσεων Εκπαιδευτικών Π.Ε.

ΠΑΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
ΑΙΡΕΤΟΣ ΚΥΣΠΕ
ΤΗΛ. 6974 750409
FAX: 210 3442287
Αθήνα 26/05/2011
     Συνεδρίασε σήμερα 26 / 5 / 2011 το ΚΥΣΠΕ με θέματα Ημερήσιας Διάταξης τα παρακάτω:
     1. Εξέταση αιτήσεων παραίτησης εκπαιδευτικών Π.Ε.
Το ΚΥΣΠΕ, κατά πλειοψηφία, ανέβαλε τη συζήτηση του παραπάνω θέματος. Η συγκεκριμένη αναβολή συζήτησης σημαίνει, επί της ουσίας, ότι δεν γίνονται δεκτές οι αιτήσεις παραίτησης. Ενημερώνω ότι και για τις αιτήσεις παραίτησης του Απριλίου που έγιναν δεκτές από το Συμβούλιο δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα η διαδικασία.
     2. Εξέταση αιτήσεων εκπαιδευτικών Π.Ε. για μετάταξη στη Δ.Ε.
Το Συμβούλιο απέρριψε 9 αιτήσεις που δεν πληρούσαν τις προβλεπόμενες νόμιμες προϋποθέσεις και εισηγήθηκε την αποδέσμευση 174 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (100 ΠΕ11, 25 ΠΕ06, 19 ΠΕ16 και 30 διαφόρων ειδικοτήτων) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Σας ενημερώνω ότι η αλλαγή της στάσης της ηγεσίας του Υπουργείου σε σχέση με την περσινή χρονιά για το συγκεκριμένο θέμα έχει άμεση σχέση με το γεγονός ότι από έλεγχο που διενέργησε η Υπηρεσία μόλις δύο (2) θα μεταταχθούν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ένας μουσικός και ένας από τις υπόλοιπες ειδικότητες). Μιλούμε για διαδικασία χωρίς αντίκρισμα!
     3. Εξέταση αιτήσεων εκπαιδευτικών Π.Ε. και Δ.Ε. για μετάταξη στην Π.Ε.
Υποβλήθηκαν 55 αιτήσεις μετάταξης εκπαιδευτικών από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και 7 αιτήσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για άλλους κλάδους Πρωτοβάθμιας. Έγιναν δεκτές 7 αιτήσεις, αφού οι περιοχές που ικανοποιήθηκαν όλες οι αιτήσεις μετάθεσης ήταν ελάχιστες.
     4. Εξέταση αιτήσεων θεραπείας επί των μεταθέσεων εκπαιδευτικών Π.Ε. σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ.
Από τις 19 ενστάσεις σχετικά με τις μεταθέσεις σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ απέρριψε τις 18 και ανέβαλλε τη λήψη απόφασης μιας ένστασης για την επόμενη Παρασκευή.
     Στη σημερινή συνεδρίαση δεν συζητήθηκαν αιτήσεις θεραπείας για ένταξη στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης, αμοιβαίες μεταθέσεις και αιτήσεις θεραπείας για μεταθέσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ, θέματα τα οποία θα συζητηθούν την Παρασκευή 3 Ιουνίου.
Πάντα στη διάθεσή σας

Παληγιάννης Βασίλης

Επισημάνσεις προς τους υποψηφίους που θα δηλώσουν τις σχολές επιθυμίας τους

Ρεπορτάζ:esos.gr
Εάν ανατρέξουμε στα στοιχεία των τελευταίων χρόνων διπιστώνουμε το εξής παράδοξο: Για παράδειγμα το 2008 η ΣχολήΠληροφορικής της Αθήνας να έχει  μειωθεί κατά 1000 μόρια και να βλέπουμε στην περιφέρεια να ανεβαίνει κατά 1000 μόρια ή κατά 500 μόρια . Η ερμηνία που δινονταν από τους εκπαιδευτικούς ήτανενδεχομένως βρέθηκαν μαθητές από την επαρχία που έγραψαν καλύτερα και δήλωσαν την επαρχία.
Αυτή είναι λάθος ερμηνεία, δε συνέβη αυτό, απλώς βλέποντας τη μοριοδότηση των σχολών της προηγούμενης χρονιάς θεώρησαν πώς η Πληροφορική Αθήνας είναι 15 χιλιάδες μόρια, δε θα συγκέντρωναν αυτά τα μόρια, επομένως δήλωσαν επαρχία, με αποτέλεσμα οι καλοί μαθητές που γράψανε 17-18 να βάλουν προτεραιότητα την επαρχία και να μείνουν οι σχολές της Αθήνας ή της Θεσσαλονίκης με μειωμένα μόρια.

Όχι ότι δε συμπληρώθηκε ο αριθμός, πήγαν υποψήφιοι, αλλά έβλεπε κανείς το παράλογο η Αθήνα ή η Θεσσαλονίκη να έχει λιγότερα μόρια από την επαρχία ή τα παιδαγωγικά της Αλεξανδρούπολης όπου βλέπατε στην Αθήνα τα παιδαγωγικά είχαν 500 μόρια λιγότερα ενώ της Αλεξανδρούπολης να πω ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είχε 1500 και έλεγε κανείς μπράβο στους υποψηφίους της Θράκης ή της Αλεξανδρούπολης που δήλωσαν την Αλεξανδρούπολη.

Όχι, δε συνέβαινε αυτό, γιατί τελικά τα παιδιά ήταν από την Αθήνα, απλώς παρασύρονταν από τη μοριοδότηση και δήλωναν σχολές που θεωρούσαν ότι με βάση την περσινή βάση θα έπιαναν σίγουρα την ίσια σχολή στην επαρχία. Επομένως πρέπει να συμπληρώσουν το μηχανογραφικό τους, καθαρά και σύμφωνα με την επιθυμία τους.

Τα μόρια να ξέρετε ότι διαμορφώνονται από τη βαθμολογία ουσιαστικά που βγείκε φέτος. Δηλαδή αν είναι ένας μαθητής 16,17,18, δε θα πρέπει να παρασυρθεί καθόλου από τα μόρια. Από την ώρα που έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τόσες πολλές επιλογές, γιατί έχουν να κάνουν πάνω από 150 επιλογές, σημαίνει ότι φανταστείτε να περιορίζονται ξεκινώντας πρώτα από την επαρχία και μετά φτάνοντας στο κέντρο.

Οι υποψήφιοι  πρέπει να συμπληρώνουν το μηχανογραφικό τους με βάση την πραγματική επιθυμία τους κι όχι με βάση εκτιμήσεις που γίνονται, γιατί ένας υποψήφιος που έχει τη βαθμολογία του ένα, δύο κάποια στατιστικά από τα φετινά του βαθμού πρόσβασης, από τα φετινά, και με μια μικρή σύγκριση που πρέπει να είναι όμως γιατί βλέπετε καμιά φορά έχουμε μεγάλη απόκλιση και η απόκλιση αυτή είναι καθαρά τελικά από τη δήλωση βούλησης των υποψηφίων κι αυτό διαταράσσει και την ισορροπία στις σχολές.

Από την ώρα που υπάρχει μεγάλος αριθμός επιλογής, πρέπει λοιπόν ο υποψήφιος ο ίδιος να δηλώσει αυτή τη μεγάλη δυνατότητα που του δίνεται ειδικά φέτος να δηλώσει με τη σειρά προτεραιότητας την επιθυμία του στο μηχανογραφικό.

Συμβούλιο πολιτικών αρχηγών πραγματοποιείται το μεσημέρι (12:30) υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας

Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Συνεδρίαση του Κ.Υ.Σ.Π.Ε. , την Πέμπτη 26 Μαΐου 2011, για μετατάξεις- παραιτήσεις εκπαιδευτικών

Διευκρινίσεις σχετικά με την επιλογή υποψηφίων Διευθυντών όλων των τύπων Σχ. Μονάδων Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης

Τι ιχύει για τους διοριμούς μόνιμων-αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπ/κών στην Α/θμιας εκπ/σης για το σχ. έτος 2001-2012