Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

Το υπ. Παιδείας για την ακύρωση συγχωνεύσεων σχολείων

decrease font size
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
"Οι σχολικές μεταβολές είναι μια πάγια ετήσια διαδικασία του υπουργείου Παιδείας που γίνονται με στόχο την ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης, την αξιοποίηση των υποδομών για την εφαρμογή των καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας για όλους τους μαθητές της επικράτειας και τη διευκόλυνση των εκπαιδευτικών για την παροχή εκπαιδευτικών υπηρεσιών".
Τη ν απάντηση αυτή έδωσε στη Βουλή ο υφυπουργός Παιδείας Θ. Παπαθεοδώρου , στο αίτημα των Βουλευτών του ΚΚΕ Γιάννη Γκιόκα Θ. Κωνσταντινίδη και Ελένη Γερασιμίδου να παρθούν πίσω οι συγχωνεύσεις που αποδεδειγμένα λειτουργούν σε βάρος της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης και να αποκατασταθεί η οργανικότητα των σχολείων , όπου αυτή έγινε αυθαίρετα, χωρίς να ληφθούν υπόψη οι προτάσεις των φορέων που εμπλέκονται στην εκπαίδευση.

Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

Η κατάργηση της διετίας -Το " ξεκλείδωμα" των πινάκων των αναπληρωτών και ο "εμπαιγμός" των εκπαιδευτικών από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.





                              Αθήνα 28 Οκτωβρίου 2012             
      d.mpratis@gmail.com                              
     http://www.mpratis.gr                            
τηλ. 6974750402 – 2103312790
              2103442884               
          fax: 2103246893               

Η κατάργηση της διετίας -Το " ξεκλείδωμα" των πινάκων των αναπληρωτών και ο "εμπαιγμός" των εκπαιδευτικών από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
            Σύμφωνα με το άρθρο 6 παρ. 2 του Π.Δ. 50/96  οι αιτήσεις μετάθεσης των εκπαιδευτικών υποβάλλονται μέσα στο μήνα Νοέμβριο κάθε έτους.  Ήδη σε τρεις μέρες έρχεται ο Νοέμβρης και η σχετική εγκύκλιος δεν έχει εκδοθεί ακόμη από το Υπουργείο Παιδείας. Η δέσμευση του Υπουργού Παιδείας προς τη Δ.Ο.Ε. για την κατάργηση της διετίας φαίνεται να  παραπέμπεται στις καλένδες , αφού μέχρι σήμερα δεν έχει προχωρήσει καμιά νομοθετική ρύθμιση για το θέμα. Για το θέμα των μεταθέσεων εκκρεμούν, επίσης, ζητήματα σχετικά με τον  αναπροσδιορισμό των περιοχών μετάθεσης με βάση τους καλλικρατικούς δήμους,  το διπλασιασμό των μορίων για την τρίτη και  τέταρτη χρονιά, την αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων , την ένταξη και άλλων ασθενειών στις ειδικές κατηγορίες του άρθρου 13 του Π.Δ. 50/96 κλπ. Η αρμόδια Επιτροπή Μεταθέσεων- Αποσπάσεων,  που λειτουργούσε δύο χρόνια τώρα για τα θέματα αυτά δεν έχει συνεδριάσει φέτος ούτε μια φορά παρά τις επανειλημμένες παρεμβάσεις μου.
            Το ίδιο συμβαίνει και με το "ξεκλείδωμα" των πινάκων των αναπληρωτών και την αναγνώριση της προϋπηρεσίας τους,  μετά τις 30-6-2010, που και γι΄ αυτό υπήρξε δέσμευση προς τη ΔΟΕ. Ούτε αυτό το θέμα έχει προχωρήσει καθόλου.
            Βέβαια, ο Υπουργός Παιδείας  μας έχει συνηθίσει σε παλινωδίες. Άλλα δηλώνει και άλλα κάνει. Υπενθυμίζω τις "δεσμεύσεις του" για το αριθμό των φετινών μόνιμων διορισμών , τη μη αύξηση του διδακτικού ωραρίου , την αξιολόγηση κτλ. .Όμως οι εκπαιδευτικοί που πρέπει να προγραμματίσουν τη ζωή τους, ιδιαίτερα στη σημερινή συγκυρία, δεν μπορεί να εμπαίζονται κατ΄ αυτόν τον τρόπο από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου. Ο κ. Αρβανιτόπουλος οφείλει, άμεσα, να προχωρήσει σε νομοθετική ρύθμιση για την κατάργηση της διετίας , έτσι ώστε οι μεταθέσεις του 2012-13 να γίνουν με βάση τη νέα ρύθμιση για  να έχουν δικαίωμα οι εκπαιδευτικοί που υπηρέτησαν ένα χρόνο στην οργανική τους θέση να υποβάλουν αίτηση.
            Το ίδιο πρέπει να γίνει και με το "ξεκλείδωμα" των πινάκων των αναπληρωτών.Είναι απαράδεκτο η προϋπηρεσία των συναδέλφων να μην προσμετράται.  Για να έχει , όμως , ουσία αυτή η ρύθμιση θα πρέπει ταυτόχρονα να καλυφθούν με μόνιμους διορισμούς οι 3.500 οργανικές θέσεις που παραμένουν κενές την τελευταία διετία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Δημήτρης Μπράτης

Χιλιάδες τα κενά στα σχολεία της Π.Ε. Σε τέλμα οι προσλήψεις αναπληρωτών -Διάλυση της Δημόσιας Εκπαίδευσης



Μπράτης Δημήτρης                                                                            Αθήνα, 27 Οκτωβρίου  2012
Αιρετός του ΚΥΣΠΕ          
d.mpratis@gmail.com                             
http://www.mpratis.gr                            
τηλ. 6974750402 – 2103312790
2103442884               
fax: 2103246893               
 
Χιλιάδες τα κενά στα σχολεία της Π.Ε. Σε τέλμα  οι προσλήψεις αναπληρωτών -Διάλυση της Δημόσιας Εκπαίδευσης

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

            Δύο μήνες μετά την έναρξη του σχολικού έτους ,  χιλιάδες  είναι  τα κενά εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων  στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.  Οι προσλήψεις των αναπληρωτών από τον κρατικό προϋπολογισμό έχουν σταματήσει , αφού οι πιστώσεις που έχουν απομείνει δεν ξεπερνούν τις 200 για όλες τις ειδικότητες , και οι προσλήψεις μέσω ΕΣΠΑ γίνονται με το σταγονόμετρο και μόνο για σχολεία ΕΑΕΠ. Επισημαίνω ότι στα σχολεία ΕΑΕΠ δεν έχει προσληφθεί , από την αρχή της σχολικής χρονιάς , ούτε ένας εκπαιδευτικός για τη διδασκαλία  της " δεύτερης  ξένης γλώσσας".
            Ίδια και χειρότερη είναι η κατάσταση στην Ειδική Αγωγή, στο πιο ευαίσθητο κομμάτι της εκπαίδευσης. Οι πιστώσεις έχουν εξαντληθεί , τα κενά είναι πολλά , κι αν η κατάσταση συνεχισθεί έτσι δεν πρόκειται να γίνει β΄  φάση, αφού οι επιστραφείσες πιστώσεις δεν ξεπερνούν τις 10 για Π.Ε. και Δ.Ε.
            Οι μόνες πιστώσεις που έχουν απομείνει για προσλήψεις είναι από το ΕΣΠΑ, αλλά αυτές αφορούν μόνο τις ειδικότητες στα ΕΑΕΠ, πλην της "δεύτερης  ξένης γλώσσας". Στον αέρα , επίσης , ακόμη βρίσκονται οι 600 πιστώσεις Π.Ε. και Δ.Ε. που έχουν ανακοινωθεί  για την παράλληλη στήριξη,  καθώς και οι 400 για ΖΕΠ  .
            Η πρωτοφανής αυτή κατάσταση έχει φέρει σε τραγικό αδιέξοδο γονείς -μαθητές -εκπαιδευτικούς και οδηγεί στην πλήρη διάλυση και απαξίωση της Δημόσιας Εκπαίδευσης.
Ολοήμερα σχολεία και σχολεία ΕΑΕΠ υπολειτουργούν,  πρωινά τμήματα στα δημοτικά και νηπιαγωγεία παραμένουν χωρίς εκπαιδευτικούς δύο μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Τα ολοήμερα λειτουργούν πλέον ως " παιδοφυλακτήρια " αφού ο   υπεύθυνος ολοήμερου  αναγκάζεται  να διδάσκει !!  ή να "απασχολεί" μόνος του τις περισσότερες φορές από 50  μέχρι και 120 μαθητές , λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών ειδικοτήτων. Εξαιτίας των ελλείψεων αυτών οι  Διευθυντές των  σχολικών μονάδων και Σύλλογοι Διδασκόντων αδυνατούν  να καταρτίσουν προγράμματα  ενώ γονείς  σε απόγνωση  στην κυριολεξία "παρακαλούν" καθημερινά τους αρμόδιους  για προσλήψεις στην Ειδική Αγωγή και στην Παράλληλη Στήριξη. Τα μεγάλα θύματα, βέβαια, είναι  οι μαθητές που  χάνουν καθημερινά χιλιάδες διδακτικές ώρες.
            Η κατάσταση έχει φτάσει, πλέον,  στο απροχώρητο . Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και η Κυβέρνηση , δεν μπορούν να τηρούν  πλέον  σιγή  ιχθύος. Το συνδικαλιστικό κίνημα των εκπαιδευτικών οφείλει να παρέμβει άμεσα και να ζητήσει ΕΔΩ και ΤΩΡΑ ,  την κάλυψη όλων των πραγματικών αναγκών  με προσλήψεις εκπαιδευτικών.
            Ταυτόχρονα να απαιτήσει την κάλυψη των 3.500 οργανικών θέσεων που χάθηκαν την τελευταία διετία στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση με μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών  όλων των ειδικοτήτων.

Δημήτρης Μπράτης  





ΔΟΕ: ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

28η Οκτωβρίου

Τις πρώτες πρωινές ώρες στις 28 Οκτωβρίου του 1940 η τότε Ιταλική Κυβέρνηση απέστειλε στην Ελλάδα τελεσίγραφο, δια του Ιταλού Πρέσβη στην Αθήνα Εμανουέλε Γκράτσι, ο οποίος και το επέδωσε ιδιόχειρα στον Έλληνα Πρωθυπουργό Ιωάννη Μεταξά,, με το οποίο και απαιτούσε την ελεύθερη διέλευση του Ιταλικού στρατού από την Ελληνοαλβανική μεθόριο προκειμένου στη συνέχεια να καταλάβει κάποια στρατηγικά σημεία του Βασιλείου της Ελλάδος, (λιμένες, αεροδρόμια κλπ.), για ανάγκες ανεφοδιασμού και άλλων διευκολύνσεών του, στη μετέπειτα προώθησή του στην Αφρική.
Μετά την ανάγνωση του κειμένου ο Έλληνας Πρωθυπουργός έστρεψε το βλέμα του στον Ιταλό Πρέσβη και του απάντησε στα γαλλικά (επίσημη διπλωματική γλώσσα) την ιστορική φράση: «Alors, c'est la guerre», (αλόρ, σε λα γκερ =Λοιπόν, αυτό σημαίνει πόλεμο), εκδηλώνοντας έτσι την αρνητική θέση επί των ιταμών ιταλικών αιτημάτων.
Ο Έλληνας Πρωθυπουργός εκείνη τη στιγμή είχε εκφράσει το ελληνικό λαϊκό συναίσθημα, την άρνηση της υποταγής, και αυτή η άρνηση πέρασε στον τότε ελληνικό δημοσιογραφικό τύπο με την λέξη «ΟΧΙ». Σημειώνεται πως αυτούσια η λέξη ΟΧΙ παρουσιάσθηκε για πρώτη φορά ως τίτλος στο κύριο άρθρο της εφημερίδας «Ελληνικό Μέλλον» του Ν. Π. Ευστρατίου στις 30 Οκτωβρίου του 1940.
Δύο ώρες μετά την παραπάνω επίδοση, ξεκίνησε ο Ελληνοϊταλικός πόλεμος με εισβολή των ιταλικών στρατευμάτων στην Ήπειρο, οπότε η Ελλάδα αμυνόμενη ενεπλάκη στον πόλεμο.

http://www.youtube.com/watch?v=oBSZWMkuP2o


Χωρίς ουσιαστικές αλλαγές η εγκύκλιος για τις μεταθέσεις 2013

ΠΑΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

ΑΙΡΕΤΟΣ ΚΥΣΠΕ
ΤΗΛ. 6974 750409                                                                         
FAX: 210 3442287                                                                          Αθήνα, 26/10/2012

Χωρίς ουσιαστικές αλλαγές η εγκύκλιος για τις μεταθέσεις 2013
Το πιθανότερο είναι να εκδοθεί εντός της προσεχούς εβδομάδας η εγκύκλιος των μεταθέσεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το 2013. Οι μεταθέσεις θα πραγματοποιηθούν με βάση την κείμενη νομοθεσία χωρίς να υπάρξουν ουσιαστικές αλλαγές. Οι μόνες αλλαγές που προβλέπονται είναι:
α) η ρύθμιση του Ν. 4038/2012 για τη διετή παραμονή των νεοδιορίστων στην περιοχή διορισμού προκειμένου να κατοχυρώσει το δικαίωμα μετάθεσης, η οποία τροποποιεί το άρθρο 4 του Ν. 3848/2010 που αφορούσε την τριετή υποχρεωτική παραμονή στον τόπο διορισμού. Σε εκκρεμότητα παραμένει η κατάργηση της διετίας.
β) η μοριοδότηση της εντοπιότητας με βάση τους Καλλικρατικούς Δήμους. Κάθε Καλλικρατικός Δήμος θα υπάγεται σε μια περιοχή μετάθεσης.
γ) αλλαγές στις περιοχές μετάθεσης σε κάποια ΠΥΣΠΕ με βάση τις προτάσεις τους.
Με αφορμή την έκδοση της εγκυκλίου μεταθέσεων θέλω να τονίσω για άλλη μια φορά την αδήριτη ανάγκη για ουσιαστικές αλλαγές στο νομοθετικό πλαίσιο μεταθέσεων των εκπαιδευτικών. Συγκεκριμένα πρέπει άμεσα η πολιτική ηγεσία σε συνεργασία με τη ΔΟΕ να προχωρήσει:
·        Στην κατάργηση της υποχρεωτικής διετούς παραμονής στην περιοχή διορισμού για θεμελίωση του δικαιώματος μετάθεσης. Η διετής παραμονή δεν εγγυάται και καλύτερα εκπαιδευτικά αποτελέσματα. Το αντίθετο μάλλον! Όταν οι εκπαιδευτικοί βρίσκονται μακριά από τις οικογένειες του επηρεάζεται και η απόδοσή τους στο εκπαιδευτικό τους έργο. Ιδιαίτερα στη σημερινή εποχή της άγριας λιτότητας, δεν χρειάζονται τιμωρητικές διατάξεις αλλά παροχή κινήτρων.
·        Στην τροποποίηση του άρθρου 13 του Π.Δ. 50/1996 για την ένταξη νέων ασθενειών ίσης ή μεγαλύτερης βαρύτητας με τις υπάρχουσες στη σχετική νομοθεσία. Είναι ντροπή συνάδελφος με 82% αναπηρία να μην υπάγεται στην ειδική κατηγορία μεταθέσεων.
·        Στην αναμοριοδότηση όλων των κριτηρίων και ιδιαίτερα της μοριοδότησης των χρόνων υπηρεσίας ώστε να αρθούν οι όποιες αδικίες προκύπτουν με τα ισχύοντα σήμερα.
·        Στην αντιμετώπιση του λαβύρινθου της ισχύουσας νομοθεσίας των μεταθέσεων σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ.
·        Στην αλλαγή με αποσαφήνιση και συγκεκριμενοποίηση των κριτηρίων μεταθέσεων σε Διαπολιτισμικά, Μειονοτικά και Πειραματικά Σχολεία.
·        Στην αναμοριοδότηση όλων των σχολικών μονάδων και την κατάταξή τους σε 12βαθμη κλίμακα αφού προηγουμένως, με βάση συγκεκριμένα κριτήρια, οριστούν και καταγραφούν τα δυσπρόσιτα σχολεία.
Θυμίζω πως πέρυσι το ποσοστό μεταθέσεων ήταν 24,32%.
Σημειώνω πως με βάση τα παραπάνω, οι περσινές βάσεις μετάθεσης δεν μπορούν να αποτελέσουν βάση υπολογισμού για τις φετινές μεταθέσεις. Οι μεταθέσεις κυρίως εξαρτώνται από τα κενά εκπαιδευτικών που υπάρχουν ή δημιουργούνται σε κάθε περιοχή μετάθεσης.
Οφείλει άμεσα η πολιτική ηγεσία να προχωρήσει στην ολοκλήρωση της διαδικασίας των φετινών μεταθέσεων στα πλαίσια του  προβλεπόμενου χρόνου και, ταυτόχρονα, με βάση τις θέσεις της Δ.Ο.Ε. στην αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου μεταθέσεων των εκπαιδευτικών. 
Πάντα στη διάθεσή σας

Παληγιάννης Βασίλης

Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

26-10-12 Πρόσληψη 41 αναπληρωτών εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχολικού έτους 2012-2013

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού ανακοινώνεται ότι για το σχολικό έτος 2012-2013 προσλαμβάνονται 41 εκπαιδευτικοί, κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02 και ΠΕ04.04, ως αναπληρωτές πλήρους ωραρίου για τα σχολεία Γενικής Παιδείας και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου και Κυκλάδων, για να καλύψουν τα κενά εκπαιδευτικών που προσλήφθηκαν ως αναπληρωτές με προηγούμενη Υπουργική απόφαση και δεν προσήλθαν να αναλάβουν υπηρεσία. Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στους προϊστάμενους των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012 μέχρι και Τετάρτη 31  Οκτωβρίου 2012.
 Για να κατεβάσετε το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ
Για να κατεβάσετε την απόφαση σε PDF πατήστε εδώ
Για να κατεβάσετε τον πίνακα σε excel πατήστε εδω

26-10-12 Συμπληρωματικοί διορισμοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού ανακοινώνονται τα ονόματα των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που διορίζονται σε θέσεις μόνιμων εκπαιδευτικών για το σχολικό έτος 2012-2013, σε συνέχεια της αριθμ. 96583/Δ2/24-8-2012 (ΑΔΑ: Β4ΓΤ9-ΟΥ9) και της αριθμ. 123222/Δ2/10-10-2012 (ΑΔΑ: Β4379-ΟΩΙ) συμπληρωματικής εγκυκλίου.

Οι διορισμοί ανά κλάδο και κατηγορία διορισμών έχουν ως εξής:

Κινηματογραφικές Προβολές ΚΟΠΙ

26 Οκτ. 2012
Η Κινηματογραφική Ομάδα του Π.Ι. συνεργασία με την Επιτροπή Λόγου και Τέχνης παρουσιάζουν τις «Κινηματογραφικές Δευτέρες και Τρίτες» στον κινηματογράφο «ΠΟΛΥΘΕΑΜΑ», με το αφιέρωμα «Persona».

Δευτέρα, 29 και Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012:

Το Πρόσωπο ενός Άλλου “Tanin no Kao, The Face of Another” (Hiroshi Teshigahara)  
http://users.uoi.gr/kopi/?p=1093
Κινηματογράφος ΠΟΛΥΘΕΑΜΑ, Σικελιανού 3, στις 10 το βράδυ. Γενική είσοδος 1 ευρώ.

Σχετικό Link: http://users.uoi.gr/kopi
 
Σχετικό Αρχείο: http://www.uoi.gr/files/news/attachments/5167.pdf

ΔΟΕ, Διδασκαλικό Βήμα

Ιωάννινα: Ψηφιακή τάξη και στο πιο απομακρυσμένο σχολείο του Νομού

http://www.proinanea.gr/
Παρασκευή, 26 Οκτωβρίου 2012 08:25
- Λάπτοπ και ειδικό εξοπλισμό θα αποκτήσουν 48 Δημοτικά Σχολεία στο Νομό
Ιωαννίνων στο πλαίσιο Έργου για μία Ψηφιακά Υποστηριζόμενη Διδασκαλία
Aνοίγουν πόρτα στο ψηφιακό σχολείο οι φορητοί ηλεκτρονικοί υπολογιστές (λάπτοπ), που έρχονται να αντικαταστήσουν τη... σχολική τσάντα για τους μαθητές 1.138 Δημοτικών Σχολείων σε ολόκληρη τη χώρα, αλλά και ο ειδικός εξοπλισμός που θα τα συνοδεύει και θα δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για μεγαλύτερη διείσδυση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση.
Τα τελευταία χρόνια γίνεται πολύς λόγος για το σχολείο του μέλλοντος, στο οποίο ο μαθητής θα μετατραπεί από θεατής σε πρωταγωνιστή στο γοητευτικό ταξίδι της γνώσης.
Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έρευνα της Ε.Ε., σχεδόν όλα τα σχολεία στην Ευρώπη είναι πια εξοπλισμένα με εργαστήρια Πληροφορικής και διαθέτουν (συχνά ευρωζωνική) πρόσβαση στο Διαδίκτυο.
Μεταξύ αυτών και πολλά σχολεία στην Ελλάδα, κυρίως στις μεγάλες πόλεις, ωστόσο γίνεται προσπάθεια από το υπουργείο Παιδείας, ακόμη και μαθητές απομακρυσμένων Δημοτικών Σχολείων, να έχουν πρόσβαση στις νέες τεχνολογίες.
Στο πλαίσιο αυτό, η Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων (Ε.Υ.Ε. Ε.Δ.) του υπουργείου Παιδείας, προκήρυξε διεθνή ανοιχτό διαγωνισμό για τον εξοπλισμό 1.138 Δημοτικών Σχολείων: κινητών εργαστηρίων πληροφορικής (φορητοί ηλεκτρονικοί υπολογιστές σε τροχήλατα ερμάρια), μεμονωμένων φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών, την εγκατάσταση δικτυακού εξοπλισμού και δομημένης καλωδίωσης στις αίθουσες των δημοτικών σχολείων που περιλαμβάνονται στο Έργο, την εγκατάσταση λειτουργικών συστημάτων και λογισμικών και την παροχή υπηρεσιών παράδοσης, εγκατάστασης, θέσης σε πλήρη λειτουργία και επιτόπιας επίδειξης του εξοπλισμού - εκπαίδευσης.
Ειδικότερα, θα γίνει προμήθεια φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών και συναφούς εξοπλισμού σε Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία που θα εφαρμόσουν το ΕΑΕΠ, Δημοτικά Σχολεία, καθένα από τα οποία θα παραλάβει δέκα φορητούς Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές, ένα ειδικό τροχήλατο ερμάριο για την αποθήκευση και φόρτιση των Η/Υ, τοπικό δίκτυο στις αίθουσες διδασκαλίας, μέσω του οποίου θα διασφαλίζεται η αποτελεσματική σύνδεση των Η/Υ στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο κι εγκατάσταση λογισμικών, Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία από το σύνολο των 800 Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων με ΕΑΕΠ, τα οποία για διάφορους λόγους δεν προμηθεύτηκαν κινητό εργαστήριο πληροφορικής μέσω του Πιλοτικού Προγράμματος στο πλαίσιο της Πρόσκλησης 80 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», Μονοθέσια, διθέσια και τριθέσια Δημοτικά Σχολεία, Δημοτικά Σχολεία, καθένα από τα οποία θα προμηθευτεί ένα φορητό ηλεκτρονικό υπολογιστή, τοπικό δίκτυο σε συγκεκριμένες αίθουσες διδασκαλίας, μέσω του οποίου θα διασφαλίζεται η αποτελεσματική σύνδεση του Η/Υ στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο κι εγκατάσταση λογισμικών.