Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Αποχρώσεις

Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2013
ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ - Γράφει ο ΦΙΛΗΜΩΝ ΚΑΡΑΜΗΤΣΟΣ
Ερωτήματα πάνω στα 100 χρόνια Οι εκδηλώσεις για τα 100 χρόνια από την απελευθέρωση των Ιωαννίνων δεν κορυφώνονται σήμερα. Θα έχουν κι άλλες κορυφαίες στιγμές μέσα στο 2013. Σήμερα, είναι μια λαμπρή μέρα για την πόλη, αλλά είναι ανάλογη με τις άλλες επετείους των προηγούμενων χρόνων. Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων, ορθά κατά τη γνώμη μας, αναπτύσσεται σε ολόκληρη τη χρόνια, δίνοντας κυρίως χρόνο στους κατοίκους της πόλης, να συμμετάσχουν και κυρίως να έχουν τη δυνατότητα να αναστοχαστούν, να σκεφτούν πάνω στο ερώτημα που θέτουν τα Ελευθέρια. Γιατί τα 100 χρόνια, πρέπει να τα αντιληφθούμε ως μία ερώτηση και όχι ως μία απάντηση. Τι ήταν η απελευθέρωση των Ιωαννίνων; Γιατί έγινε και το κυριότερο, τι κέρδισαν τα Γιάννενα από αυτήν; Ποια είναι η πόλη του σήμερα;

Πόσες ώρες διδάσκουν δάσκαλοι και καθηγητές

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΟΣΑ
Την έντονη αντίδραση της ΔΟΕ προκαλεί η προοπτική αύξησης του διδιακτικού ωραρίου. Στην τελευταία του έκθεση (2012) για την Εκπαίδευση ο Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας & Ανάπτυξης παρουσιάζει, μεταξύ άλλων, τον ακριβή αριθμό των διδακτικών ωρών μέσα σε ένα ακαδημαϊκό έτος.
 
Πόσες ώρες διδάσκουν δάσκαλοι και καθηγητές
Σύμφωνα με την έκθεση, οι διδακτικές ώρες των Ελλήνων εκπαιδευτικών σε σχέση με τον μέσο όρο των μελών του ΟΟΣΑ -αν και τα στοιχεία δεν είναι πάντα συγκρίσιμα μεταξύ των εκπαιδευτικών συστημάτων- έχουν ως εξής:
Στο δημοτικό: Λιγότερες από 600 ώρες. Ο μέσος όρος στις χώρες – μέλη του ΟΟΣΑ είναι 782 ώρες και η Ελλάδα κατέχει την τελευταία θέση ανάμεσά τους. 
Στο γυμνάσιο: Λιγότερες από 500 ώρες. Ο μέσος όσος είναι 704 ώρες και η Ελλάδα βρίσκεται στην τελευταία θέση.
Στο λύκειο: Λίγο περισσότερες από 400 ώρες. Ο μέσος όρος είναι 658 ώρες και η Ελλάδα κατέχει την προτελευταία θέση.
Όσον αφορά στην τελευταία κατηγορία αξίζει να αναφερθεί ότι την τελευταία θέση κατέχουν οι Δανοί, που έχουν μόλις 377 διδακτικές ώρες, αλλά αυτό σχετίζεται με την εντελώς διαφορετική φιλοσοφία του εκπαιδευτικού συστήματος στο τελικό στάδιο πριν την ανώτατη εκπαίδευση.
Όπως φαίνεται από την έκθεση, οι Ελληνες δάσκαλοι στα δημοτικά έχουν πολύ περισσότερες ώρες διδασκαλίας από αυτές των καθηγητών γυμνασίου και λυκείου και προσεγγίζουν περισσότερο το μέσο όρο του ΟΟΣΑ.
Οι δάσκαλοι είθισται να διδάσκουν περισσότερες ώρες από τους εκπαιδευτικούς στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αν και η απόκλιση ποικίλει ανά χώρα. Σε Τσεχία, Γαλλία, Ελλάδα και Ισραήλ οι δάσκαλοι έχουν τουλάχιστον 30% περισσότερο διδακτικό χρόνο από τους καθηγητές Γυμνασίου.
Αντίθετα, η απόκλιση δεν ξεπερνά το 3% σε Πολωνία και ΗΠΑ, ενώ δεν υφίσταται καν σε Βραζιλία, Χιλή, Δανία, Εσθονία, Ουγγαρία, Ισλανδία, Σκοτία και Σλοβενία. Σε Αργεντινή, Βρετανία και Μεξικό καταγράφονται αντίθετες τάσεις, με λιγότερες διδακτικές ώρες στα δημοτικά σε σχέση με τα γυμνάσια.
Στα γυμνάσια της χώρας καταγράφεται επίσης ο χαμηλότερος ημερήσιος μέσος όρος διδακτικών ωρών, με τρεις ή λιγότερες ώρες. Αντίστοιχες τιμές συναντώνται σε Ινδονησία, Ιαπωνία, Κορέα, Πολωνία και Ρωσία. Στον αντίποδα, ξεπερνά τις πέντε ώρες σε Αργεντινή, Χιλή, Μεξικό και ΗΠΑ (οι χαμηλοί μέσοι όροι οφείλονται στον συνυπολογισμό εκπαιδευτικών ειδικών μαθημάτων και κλάδων με λίγες διδακτικές ώρες).
Στις περισσότερες χώρες υπάρχει θεσπισμένος ελάχιστος αριθμός διδακτικών ωρών και ωρών ενασχόλησης ανά εβδομάδα, ώστε να δικαιούται πλήρη αμοιβή ο εκπαιδευτικός, με εξαίρεση τη Σουηδία. Σε κάποιες χώρες, υπάρχει και πρόβλεψη για τις ελάχιστες ώρες παρουσίας στους χώρους διδασκαλίας.
ΤΥΠΟΣ: ΕΘΝΟΣ
Επισυνάψεις: 

Άνοιξε μέτωπο για το ωράριο

Από Έθνος 21-2-2013

Προσθήκη λεζάντας

Τα πήραμε τα Γιάννενα

Κορυφώνονται σήμερα, Πέμπτη 21/2 οι εορταστικές εκδηλώσεις για την απελευθέρωση των Ιωαννίνων με τη μαθητική και στρατιωτική παρέλαση.


Εκατό χρόνια συμπληρώνονται σήμερα, Πέμπτη, από την απελευθέρωση των Ιωαννίνων στις 21 Φεβρουαρίου 1913. Σαν σήμερα ύστερα από πολύνεκρες μάχες και πολύμηνη πολιορκία ο ελληνικός στρατός μπήκε στην πόλη και την απελευθέρωσε από τον τουρκικό ζυγό που κράτησε 483 χρόνια.

Η νίκη-«κλειδί» της απελευθέρωσης, όχι μόνο των Ιωαννίνων αλλά και ολόκληρης της Ηπείρου, ήταν η τετραήμερη μάχη του Μπιζανίου. Ο αρχιστράτηγος διάδοχος Κωνσταντίνος Α', ο οποίος ανέλαβε τη διοίκηση της Στρατιάς Ηπείρου στα μέσα Ιανουαρίου 1913, έθεσε σε εφαρμογή σχέδιο παραπλάνησης με βολές πυροβολικού και επιθέσεις μονάδων πεζικού.

Ο ελληνικός στρατός, με έναν κυκλωτικό ελιγμό, κατάφερε και περικύκλωσε τα τουρκικά στρατεύματα στο Μπιζάνι αιφνιδιάζοντας τον αντίπαλο κι αναγκάζοντας τον Εσάτ Πασά, αρχηγό του τουρκικού στρατού, σε άμεση παράδοση της περιοχής.

Το λεν τα μαύρα Γιάννενα, το δόλιο Κακοσούλι,
το λεν κι απ' τη βαριά σκλαβιά, βασανισμένοι δούλοι.

Το λεν κι όσες γκρεμίστηκαν στα κράκουρα του λόγγου,
Σουλιώτισσες που χόρεψαν στις ράχες του Ζαλόγγου.

Το λένε τα ψηλά βουνά κι οι δροσερές βρυσούλες,
το λένε καμαρόφρυδες, κόρες Γιαννιωτοπούλες.

Το λέει αρματολού σπαθί και κλέφτη γιαταγάνι
το λένε χτύποι και βροντές στο τρομερό Μπιζάνι.

"Τα πήραμε τα Γιάννενα μάτια πολλά το λένε,
μάτια πολλά το λένε όπου γελούν και κλαίνε."

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Για την αύξηση του ωραρίου καθηγητών, δασκάλων, πανεπιστημιακών και καθηγητών ΤΕΙ

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Κατά  τη   συνάντηση με τους εκπαιδευτικούς συντάκτες ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος ρωτήθηκε από το esos σχετικά με την επικείμενη αύξηση των ωρών διδασκαλίας των καθηγητών, δασκάλων , πανεπιστημιακών και εκπαιδευτικού προσωπικού των ΤΕΙ.
ESOS: κε υπουργέ πότε εκτιμάται ότι θα ανοίξει η συζήτηση επί της επικείμενης αύξησης του ωραρίου (διδασκαλίας) των καθηγητών, δασκάλων , πανεπιστημιακών και εκπαιδευτικού προσωπικού των ΤΕΙ;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Δεν είναι της ώρας  το ωράριο.
Στο «Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013-2016» που ψηφίστηκε  προχθές απόψε από τη Βουλή δεν γίνεται καμία αναφορά ως προς το πόσο θα αυξηθεί το ωράριο διδασκαλίας των εκπαιδευτικών από την επόμενη σχολική χρονιά, κάτι που αναμένεται ο υπουργός Παιδείας θα καλέσει τις Ομοσπονδίες και των  τριών βαθμίοδων εκπαίδευσης (ΠΟΣΔΕΠ,ΟΣΕΠ,ΟΛΜΕ,ΔΟΕ),  για να συζητήσει το θέμα.
 Το «Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013-2016»   περιλαμβάνει και τις εξής διατάξεις για την παιδεία:
 -Μείωση αναπληρωτών καθηγητών μέσω αύξηση ωραρίου διδασκαλίας
-Μείωση εκτάκτου προσωπικού σε πανεπιστήμια και ΤΕΙ (ΠΔ 407)
Μείωση προσλήψεων στο υπουργείο Παιδείας
-Μείωση δαπανών Κεντρικών  και Περιφερειακών Υπηρεσιών
-Μείωση λειτουργικών  δαπανών Πανεπιστημίων-ΤΕΙ με συγχωνεύσεις
Μείωση επιχορηγήσεων εντός και εκτός ΓΚ (Πολιτισμός και Αθλητισμός)
-Μείωση των νεοεισερχόμενων στις στρατιωτικές ακαδημίες και των υψηλόβαθμων θέσεων κατά 30%

Για την αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών  δεν γίνεται καμία αναφορά ως προς το πόσο θα είναι το ωράριο από την επόμενη σχολική χρονιά.

ΕΘΝΟΣ, αύξηση των ωρών διδασκαλίας των εκπαιδευτικών

wrario1

Προσλήψεις αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το διδακτικό έτος 2012-2013

Προσλήψεις αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το διδακτικό έτος 2012-2013, στο πλαίσιο των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Άξονας Προτεραιότητας 1», «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Άξονας Προτεραιότητας 2» και «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Άξονας Προτεραιότητας 3» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση»

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού ανακοινώνει την πρόσληψη διακοσίων είκοσι τριών (223) εκπαιδευτικών πλήρους και μειωμένου ωραρίου κλάδων Φιλολόγων, Μαθηματικών, Φυσικών, Χημικών, Βιολόγων και Γεωλόγων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ), στο πλαίσιο των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Άξονας Προτεραιότητας 1», «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Άξονας Προτεραιότητας 2» και «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Άξονας Προτεραιότητας 3» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», για το διδακτικό έτος 2012-2013.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις αντίστοιχες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την υπογραφή σύμβασης και ανάληψη υπηρεσίας από την Πέμπτη 21-2-2013 έως και τη  Δευτέρα  25-2-2013.
Ως ημερομηνία πρόσληψης των προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ,  λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας και υπογραφής σχετικής σύμβασης στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Για τον πίνακα με τα ονόματα πατήστε εδώ.

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Ανακοίνωση με αφορμή δημοσιεύματα του τύπου για επικείμενη αύξηση του ωραρίου εκπαιδευτικών Π.Ε.

Αρ. Πρωτ:1932 Αθήνα 19/2/2013
Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Κοιν.
Μ.Μ.Ε.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Με αφορμή δημοσιεύματα του τύπου για επικείμενη αύξηση του ωραρίου εκπαιδευτικών Π.Ε.

Η επικαιροποίηση του Μεσοπρόθεσμου που ψήφισε η Βουλή ανάμεσα στα άλλα προβλέπει μείωση των προσλήψεων αναπληρωτών με παράλληλη αύξηση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών από τη νέα σχολική χρονιά.
Υπενθυμίζουμε ότι τόσο το διδακτικό (21-25 ώρες την εβδομάδα) όσο και το εργασιακό (30 ώρες την εβδομάδα) ωράριο των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, είναι στα πλαίσια του μέσου όρου του ωραρίου των εκπαιδευτικών της Ευρώπης των χώρων του ΟΟΣΑ. Το ωράριο κατακτήθηκε με τους αγώνες του κλάδου το 1997 και νομοθετήθηκε με το Ν.2517/97.
Ο Έλληνας εκπαιδευτικός, για άλλη μια φορά, στοχοποιείται - σκόπιμα - ως ο μοναδικός υπεύθυνος των δεινών στην Εκπαίδευση. Καλείται να εργαστεί με μισθούς εξαθλίωσης, με υποχρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών, δίχως ή με «δανεικά» βιβλία, με τη «δαμόκλειο σπάθη» της αξιολόγησης - χειραγώγησης - απόλυσης πάνω από το κεφάλι του, οδηγείται σε συσσίτια, και τώρα «απειλείται» με αύξηση των ωρών διδασκαλίας και αντιμετωπίζει το ορατό φάσμα της ανεργίας των αναπληρωτών.
Η όποια σκέψη του Υπουργού Παιδείας και της Κυβέρνησης για αύξηση των ωρών διδασκαλίας θα πρέπει να εγκαταλειφτεί άμεσα. Σε αντίθετη περίπτωση η Κυβέρνηση θα έρθει αντιμέτωπη με όλο τον οργανωμένο κλάδο.
ΤΕΡΜΑ ΠΙΑ Ο ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ
ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ
ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ

Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Στη δημοσιότητα το πρόγραμμα διαθεσιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων



Με καθυστέρηση δύο εβδομάδων, λόγω πολύπλοκων διαδικασιών, δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα η πολυαναμενόμενη ανακοίνωση του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Αντώνη Μανιτάκη, για το Πρόγραμμα Κινητικότητας των υπαλλήλων που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα λόγω κατάργησης της θέσης τους, και έτσι οι 1.891 «διαθέσιμοι» εντός 20 ημερών θα πρέπει να επιλέξουν μεταξύ 2.423 κενών θέσεων.Σύμφωνα με την ανακοίνωση, από τις κενές θέσεις οι πάνω από 2.200 αφορούν τέσσερα υπουργεία, Δημόσιας Τάξης, Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, Υγείας και Δικαιοσύνης.
Όπως αναφέρεται στην απόφαση, με την εφαρμογή του προγράμματος κινητικότητας στο Δημόσιο, επιδιώκεται να στελεχωθούν ευαίσθητες υπηρεσίες πρώτης γραμμής με στόχο την εξυπηρέτηση του πολίτη. Για παράδειγμα, σε υπηρεσίες του υπουργείου Υγείας, όπως το ΕΚΑΒ, ο ΕΟΠΥΥ, τα νοσοκομεία, σε υπηρεσίες του υπουργείου Εργασίας, όπως τα ασφαλιστικά ταμεία, ο ΟΑΕΔ και το ΣΕΠΕ, σε υπηρεσίες του υπουργείου Δικαιοσύνης, υπηρεσίες των δήμων, όπως τα ΚΕΠ, αλλά και υπηρεσίες του υπουργείου Δημόσιας Τάξεως, όπως αστυνομικές διευθύνσεις και τμήματα, τροχαία κ.λπ.
Οι θέσεις είναι 24% περισσότερες από τους υπαλλήλους που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα, ώστε να υπάρχουν επαρκή περιθώρια επιλογής, ενώ τα επόμενα βήματα μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας είναι:
- Εντός προθεσμίας 20 ημερών από τη δημοσίευση της ανακοίνωσης, οι προς μετάταξη υπάλληλοι υποβάλουν αίτηση - υπεύθυνη δήλωση προς το ΑΣΕΠ, σύμφωνα με υπόδειγμα που θα κοινοποιηθεί στους φορείς προέλευσης στην οικεία υπηρεσία Διοικητικού/ Προσωπικού, στην οποία δηλώνουν τους φορείς στους οποίους επιθυμούν να μεταταχθούν, με τη σειρά προτίμησής τους.
- Το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ) καταχωρίζει τη βαθμολογία και ακολούθως εκδίδει ενιαίο πίνακα βαθμολογίας, κατάταξης και διάθεσης των υπαλλήλων.
-Στη συνέχεια, εκδίδεται η απόφαση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Υ.Δ.Μ.&Η.Δ.) για τη μετάταξη των υπαλλήλων, η οποία δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
-Ταυτόχρονα, το Υ.Δ.Μ.&Η.Δ. αναλαμβάνει πρωτοβουλία να εξαιρέσει από τη διαδικασία της διαθεσιμότητας υπαλλήλους προερχόμενους από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση και το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, καθώς και την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, λόγω της ιδιαιτερότητας της νησιωτικότητας.
Οι θέσεις έχουν ως εξής:
-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ: 2
-ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΡΧΕΣ: 21
-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ: 670
-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ: 535
-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ: 2
-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ: 10
-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ: 544
-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ: 126
-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΙΓΑΙΟΥ: 32
-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ: 10
-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ -ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ: 7
-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ: 464
ΣΥΝΟΛΟ ΘΕΣΕΩΝ: 2.423 (ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΡΟΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ: 1.891)

Οι προσλήψεις αναπληρωτών, όλων των ειδικοτήτων, σχ. έτους 2012-13 στην Π.Ε., μέχρι σήμερα, από τακτικό προϋπολογισμό και ΕΣΠΑ (ΠΕ70 , ΠΕ60, ΠE71-ΠΕ70.50 , ΠΕ61-ΠΕ60.50, ΠΕ06, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ16.01, ΠΕ19-20, ΠΕ32 & ΠΕ18.41)

Τα νηπιαγωγεία που μετατρέπονται σε Ολοήμερα

Τμήματα-Οργανικότητα
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Τη μετατροπή των ακολούθων πενήντα έξι (56) Νηπιαγωγείων με πενήντα έξι (56) τμήματα, σε Ολοήμερα Νηπιαγωγεία, χωρίς αύξηση του συνολικού αριθμού των οργανικών θέσεων νηπιαγωγών της χώρας, προβλέπει απόφαση την οποία υπέγραψε ο υφυπουργός Παιδείας Θ. Παπαθεοδώρου:

Ανακοίνωση για την καταδικαστική απόφαση, εις βάρος των μελών, της 27ης Σχολικής Επιτροπής του Δήμου Γλυφάδας

Αρ. Πρωτ:1931 Αθήνα 18/2/2013
 Προς
  1. Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
  2. Δήμο Γλυφάδας
ΚΟΙΝ: Μ.Μ.Ε.
Ανακοίνωση
για την καταδικαστική απόφαση, εις βάρος των μελών,
της 27ης Σχολικής Επιτροπής του Δήμου Γλυφάδας
Η πρόσφατη απόφαση του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Αθηνών που καταδίκασε σε φυλάκιση 5 μηνών τα μέλη της 27ης Σχολικής Επιτροπής Γλυφάδας, για τον τραυματισμό μαθητή από πτώση ανεμιστήρα οροφής σε σχολείο, είναι ένας ακόμη κρίκος στην προσπάθεια να ενοχοποιηθούν οι εκπαιδευτικοί, για όλα τα στραβά και ανάποδα που διαδραματίζονται στα σχολεία της πατρίδας μας, την ώρα που αυτοί επιτελούν κάτω από εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες το έργο τους.
Ο Διευθυντής, υποδεικνύεται ως ο βασικός υπεύθυνος για τη συντήρηση των εγκαταστάσεων του σχολείου, τη στιγμή που δεν έχει ούτε τα απαιτούμενα κονδύλια, ούτε τις απαραίτητες τεχνικές γνώσεις ενώ ταυτόχρονα οι υπηρεσίες των Δήμων αδυνατούν να ανταποκριθούν έστω και στοιχειωδώς στις υποχρεώσεις τους.
Η ασφάλεια και η προστασία των μαθητών, όλων των σχολείων, είναι πολύ σοβαρή υπόθεση και αποτελεί στοιχειώδη υποχρέωση της οργανωμένης πολιτείας να προλαμβάνει τις δυσάρεστες καταστάσεις. Είναι τραγικό όμως να στοχοποιούνται με τέτοιο τρόπο οι εκπαιδευτικοί τη στιγμή που δεν έχουν τα μέσα να αναλάβουν και αυτό το ρόλο.
Θεωρούμε, επίσης, απαράδεκτο το γεγονός ότι ο Δήμος Γλυφάδας δεν όρισε νομικό εκπρόσωπό του για την υπεράσπιση των μελών της σχολικής επιτροπής ενώ αυτή είναι Ν.Π.Δ.Δ. που ανήκει στο Δήμο, ενώ το έπραξε και σωστά, για τον Διευθυντή των Τεχνικών Υπηρεσιών, υποχρεώνοντας τους εκπαιδευτικούς σε μια επιπλέον δυσβάσταχτη δαπάνη.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.:
  • Εκφράζει τη συμπαράστασή του στον μικρό μαθητή που τραυματίστηκε, ευτυχώς όχι σοβαρά, καθώς και στην οικογένειά του.
  • Ξεκαθαρίζει ότι την ευθύνη για τη συντήρηση των σχολικών κτηρίων έχουν οι Ο.Τ.Α., στους οποίους άλλωστε ανήκουν, και όχι οι Διευθυντές των σχολείων.
  • Απαιτεί την άμεση καταβολή των απαραίτητων πιστώσεων για την ομαλή λειτουργία των σχολείων.
  • Απαιτεί τη νομική κάλυψη των εκπαιδευτικών από την υπηρεσία τους, για περιστατικά που πραγματοποιούνται σε ώρα άσκησης καθήκοντος.
  • Αναλαμβάνει τη νομική κάλυψη του συναδέλφου Διευθυντή του σχολείου της Γλυφάδας.