Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

Ανοίγει αύριο η ηλεκτρονική εφαρμογή για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας του 2014

Πολίτες που αδυνατούν η δεν θέλουν να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας οχημάτων περιμένουν στην ουρά για να καταθέσουν τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων τους, Αθήνα Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΟΡΕΣΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ

Καταληκτική ημερομηνία για την εξόφληση των τελών είναι η 31η Δεκεμβρίου του τρέχοντος έτους. Όπως και πέρυσι έτσι και φέτος, οι φορολογούμενοι μπορούν να καταβάλουν τα τέλη κυκλοφορίας που αναλογούν στα οχήματα ιδιοκτησίας τους, στο τραπεζικό γκισέ προσκομίζοντας το έντυπο που θα εκτυπώσουν από την ειδική εφαρμογή του Taxisnet. Τα τέλη κυκλοφορίας για το 2014 δεν έχουν μεταβληθεί, σε σχέση με τα τέλη κυκλοφορίας του 2013.


14 και 15 Νοεμβρίου Πανεκπαιδευτικό μέτωπο κατά της διαθεσιμότητας

Oι καθηγητές στους δρόμους μαζι με τους απεργούς σε ΑΕΙ-ΤΕΙ
Σε αναβρασμό βρίσκεται ο κλάδος των εκπαιδευτικών μπροστά στο διήμερο πανελλαδικής δράσης που οργανώνει η ΟΛΜΕ με αιχμή τη διαθεσιμότητα. Κοινό μέτωπο με τους διοικητικούς ΑΕΙ-ΤΕΙ.

Όπως τονίζει η ομοσπονδία των καθηγητών:
"Από τις 22/7/13 χιλιάδες εκπαιδευτικοί τέθηκαν σε διαθεσιμότητα με το ν.4172/13. Έχουν περάσει τέσσερις μήνες από τότε και παρά τις διαβεβαιώσεις της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ, δεν έχει προχωρήσει η διαδικασία ένταξης των εκπαιδευτικών σε δομές του Υπουργείου Παιδείας.
            Καταγγέλλουμε την πολιτική και την τακτική της κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας που έχει θέσει σε πλήρη ομηρεία, αβεβαιότητα και ανασφάλεια χιλιάδες εκπαιδευτικούς.
            Την ίδια στιγμή επίσης, χιλιάδες μαθητές στα ΕΠΑΛ και τις ΕΠΑΣ της χώρας δεν κάνουν μαθήματα ειδικότητας (στους τομείς υγείας – πρόνοιας, εφαρμοσμένων τεχνών και αισθητικής – κομμωτικής). Που είναι το ενδιαφέρον των υπευθύνων για τις δεκάδες χιλιάδες χαμένες ώρες μαθημάτων; Που είναι οι Εισαγγελείς που ενεργοποιούνται μόνον όταν κινητοποιούνται οι μαθητές;
            Σε συνεργασία με το συντονιστικό των εκπαιδευτικών που είναι σε διαθεσιμότητα, καλούμε σε Πανελλαδική κινητοποίηση την Πέμπτη 14/11 και την Παρασκευή 15/11 στην Αθήνα".
Το πρόγραμμα των κινητοποίησεων που ανακοίνωσε η ΟΛΜΕ, είναι το ακόλουθο:
"Η κινητοποίηση θα περιλαμβάνει:

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Τα 4 επόμενα βήματα μας και για τις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης


Από το μηδέν βιβλία και διδακτέα ύλη, επαγγελματικά δικαιώματα σε όλες τις ειδικότητες-Δύο νομοσχέδια για Ειδική Αγωγή καθώς και για την Έρευνα και την Τεχνολογία
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Τα τέσσερα επόμενα βήματα του υπουργείου Παιδείας και για τις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης ανακοίνωσε σήμερα στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος, κατά τη συζήτηση επί της πρότασης μομφής κατά της Κυβέρνησης από το ΣΥΡΙΖΑ.
Ειδικότερα , όπως είπε ο υπουργός Παιδείας, πρόκειται για τα εξής:
 Πρώτον η αντιστοίχηση όλων των τίτλων του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων και η απόδοση επαγγελματικών δικαιωμάτων σε όλες τις ειδικότητες, ώστε να εναρμονίσουμε σπουδές και αγορά εργασίας, ξεκαθαρίζοντας το θολό τοπίο τριάντα ετών.
Δεύτερον η ολοκλήρωση της αξιολόγησης των σχολικών εγχειριδίων από μηδενικής βάσης και ο επανακαθορισμός της διδακτέας ύλης από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Τρίτον  το Νομοσχέδιο για την Ειδική Αγωγή. Σε αυτό τον τομέα κάναμε πολλά, διπλασιάζοντας τη σχολική χρονιά 2013-14 τους απασχολούμενους εκπαιδευτικούς και το ειδικό προσωπικό, αλλά, κακά τα ψέματα, δεν φτάνουν.
Τέταρτον το Νομοσχέδιο για την Έρευνα και την Τεχνολογία. Είναι στρατηγική απόφαση της Κυβέρνησης να συνδέσει τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, με τα Ερευνητικά Ινστιτούτα και την παραγωγή.
«Η Ελλάδα έχει το Ανθρώπινο Δυναμικό και στα Πανεπιστήμιά της και στα Ερευνητικά της Ιδρύματα, για να αποκτήσει το συγκριτικό πλεονέκτημα σε αυτούς τους τομείς στην ευρύτερη γεωπολιτική περιοχή», είπε ο κ. υπουργός.

Κορυφώνεται η συζήτηση επί της πρότασης δυσπιστίας

Με την ψηφοφορία που θα διεξαχθεί τα μεσάνυχτα κορυφώνεται σήμερα η τριήμερη συζήτηση στη Βουλή επί της πρότασης δυσπιστίας που κατέθεσε ο ΣΥΡΙΖΑ κατά της κυβέρνησης.
Η σημερινή συνεδρίαση της Ολομέλειας αναμένεται να ξεκινήσει στις 11.00 το πρωί.
Υπέρ της πρότασης της αξιωματικής αξιωματικής αντιπολίτευσης θα ψηφίσουν εκτός από τον ΣΥΡΙΖΑ, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες, η Χρυσή Αυγή και το ΚΚΕ. «Παρών» θα δηλώσουν οι βουλευτές της ΔΗΜΑΡ και οι ανεξάρτητοι βουλευτές Ανδρέας Λοβέρδος και Χρήστος Αηδόνης, όπως διευκρίνισαν οι ίδιοι στις ομιλίες τους στη Βουλή.
Κατά τη χθεσινή συνεδρίαση, οι τόνοι ανέβηκαν με αφορμή καταγγελίες από τον ΣΥΡΙΖΑ, τους Ανεξάρτητους Έλληνες, αλλά και το ΚΚΕ, ότι βουλευτές που βρίσκονταν έξω από το κτίριο της Αγίας Παρασκευής προπηλακίστηκαν από τα ΜΑΤ.
Οι κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι των τριών κομμάτων Παναγιώτης Λαφαζάνης, Νότης Μαριάς και Θανάσης Παφίλης ζήτησαν από την κυβέρνηση να αποσύρει από την ΕΡΤ τα ΜΑΤ και να ενημερώσουν τη Βουλή τόσο ο πρόεδρος του Σώματος Βαγγέλης Μεϊμαράκης όσο και ο υπουργός Δημόσιας Τάξης Νίκος Δένδιας.
Άμεση ήταν η αντίδραση του υπουργού Επικρατείας Δημήτρη Σταμάτη που διέψευσε κατηγορηματικά ότι έχουν προπηλακιστεί βουλευτές έξω από το Ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής.
«Αυτό που επιχειρήθηκε ήταν βίαιη εισβολή βουλευτών μαζί με μια ομάδα εργαζομένων έξω από το κτίριο της ΕΡΤ. Δεν θα επιτρέψουμε επανακατάληψη της ΕΡΤ. Είναι δημόσια περιουσία», υπογράμμισε ο κ. Σταμάτης.
Λίγο αργότερα το λόγο πήρε και ο επικεφαλης του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας  καταγγέλλοντας το συγκεκριμένο περιστατικό τονίζοντας ότι πρόκειται για επικίνδυνη κλιμάκωση της έντασης που τορπιλίζει τη δημοκρατία.
Είχε προηγηθεί νωρίτερα αντιπαράθεση μεταξύ του υφυπουργού Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης Π. Καψή και του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ, Π. Λαφαζάνη, με αιχμή την αστυνομική επέμβαση στην ΕΡΤ. Κατά την ομιλία του ο κ. Καψής κατηγόρησε συγκεκριμένα τον ΣΥΡΙΖΑ ότι είναι «παγιδευμένος στη ρητορεία του» και ότι «μποϊκοτάρει τη Δημόσια Τηλεόραση», ενώ ο κ. Λαφαζάνης καταλόγισε από την πλευρά του στον κ. Καψή ότι από «υπουργός του ‘μαύρου’ έγινε υπουργός των ΜΑΤ».
Αντιδράσεις όμως προκάλεσαν και οι προτροπές του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Στ. Παναγούλη, προς την κυβέρνηση «να φτιάξει τις φυλακές γιατί θα τις χρειαστεί».
«Δεν περίμενα ποτέ ότι για τις ιδεολογικές μου απόψεις θα βρισκόμουν στη φυλακή», σχολίασε ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών Λ. Γρηγοράκος, ενώ η υφυπουργός Υγείας Ζ. Μακρή έκανε λόγο για προσπάθεια «μπαχαλοποίησης» της πολιτικής ζωής από τον ΣΥΡΙΖΑ.

Οι Ισπανοί διαμαρτύρονται γράφοντας πάνω στα χαρτονομίσματα

Athens Voice
ΛΟΥΚΙΑ ΜΗΤΣΑΚΟΥ

Αγανακτισμένοι με την οικονομική κρίση, γράφουν προσωπικά μηνύματα στους υπευθύνους

Η οικονομική κρίση στην Ισπανία έχει αγγίξει σε πολύ μεγάλο βαθμό τους κατοίκους της χώρας και οι Ισπανοί πολίτες, οργισμένοι με την κατάσταση που επικρατεί, βρήκαν έναν νέο και ευφάνταστο τρόπο να διαμαρτυρηθούν.
Θεωρούν πως τα χρήματα πάνε στα χρήματα, στους πλουσίους, στους υπευθύνους της κρίσης και πως τα χαρτονομίσματα θα φτάσουν όλα κάποια μέρα στα χέρια των ιθυνόντων. Έτσι, αποφάσισαν να γράφουν πάνω σε αυτά και να απευθύνουν προσωπικά μηνύματα στους «υπευθύνους». Εάν γράψει κάτι κάποιος πάνω σε χαρτονόμισμα, αυτό δεν χάνει την αξία του. Οι Ισπανοί το ξέρουν αυτό και συνεχίζουν τη δική τους πρωτότυπη διαμαρτυρία.
Τα χαρτονομίσματα αλλάζουν χέρια και κάποιοι τα φωτογραφίζουν και τα δημοσιεύουν στο Twitter. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Euronews, οι Ισπανοί γράφουν στο Twitter «από δω και πέρα, δε θα αφήσω κανένα χαρτονόμισμα χωρίς μήνυμα», «Βρήκα αυτό το πεντάευρω με μήνυμα για τον κύριο Botin. Θα του φτάσει το μήνυμα μέσω Twitter; Ας το δοκιμάσουμε».
Τα συνθήματα ταξιδεύουν από τσέπη σε τσέπη. Μένει να δούμε αν οι υπεύθυνοι θα λάβουν το μήνυμα.
n
«Κύριε Botin (πρόεδρος της τράπεζας Santander), έχω πλήρη συνείδηση του ότι κάποια μέρα αυτό το χαρτονόμισμα θα φτάσει στα χέρια σας. Επιτρέψτε μου να σας πω να πάτε στο διάολο».

n
«Παρακαλώ, κάποιος να γυρίσει το χρόνο πίσω και να κανονίσει να μη γνωριστούν οι γονείς του Ραχόι».

n
«Προς τους πολιτικούς και τους τραπεζίτες
Καθώς είμαι σίγουρος πως αυτό το χαρτονόμισμα θα καταλήξει στα χέρια σας, ήθελα να το εκμεταλλευτώ για να σας αφήσω ένα προσωπικό μήνυμα: είστε όλοι κλέφτες και πουτ... γιοι.
Σας καλώ όλους να αφήσετε ένα προσωπικό μήνυμα. Σίγουρα θα το λάβουν».

n
«Αυτό το χαρτονόμισμα είναι μαύρο χρήμα. Σας παρακαλώ να το θέσετε εκτός λειτουργίας».

n
«Πολιτικοί και τραπεζίτες είστε η ντροπή του έθνους».

n
«Όχι στις περικοπές».

Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

Κυριακές στο πανί: Αφιέρωμα στον Ισραηλινό Κινηματογράφο

 
Διοργάνωση: Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών
Ώρα προβολών: 8.30 μ. μ.
Πολιτιστικός Πολυχώρος «Δημήτρης Χατζής»
Είσοδος Ελεύθερη

Κυριακή 10 Νοεμβρίου
Σάμιουελ Μαόζ: Λίβανος (Lebanon), 2009, 93 λεπτά
Σχετικά ο ειδικός συνεργάτης του Πνευματικού Κέντρου Ιωαννίνων κινηματογραφιστής Παναγιώτης Κράββαρης αναφέρει:

Υφ. Παιδείας: Ήταν έξω από τη φαντασία μου ο τρόπος που τοποθετούνταν οι εκπαιδευτικοί

«Υπεύθυνοι γι’ αυτήν την κατάσταση ήταν τόσο οι πολιτικές ηγεσίες για πελατειακούς λόγους, αλλά δυστυχώς μέρος του προβλήματος υπήρξαν συχνά και οι τυφλές συνδικαλιστικές διεκδικήσεις».
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Όταν κατάλαβα με ποιον τρόπο τοποθετούνται οι εκπαιδευτικοί μας, πραγματικά ήταν κάτι που ήταν έξω από τη φαντασία μου- το οποίο γιγαντώθηκε μέσα στα χρόνια, καθιστώντας συχνά θύματα ακόμα και εκείνους τους εργαζόμενους που ήθελαν να προσφέρουν.
Τα παραπάνω είπε απόψε στη Βουλή ο  υφυπουργός Παιδείας Σ. Κεδίκογλολυ, κατά τη συζήτησης της πρότασης μομφής του ΣΥΡΙΖΑ κατά της Κυβέρνησης και υπογράμμισε τα εξής:
Α. Υπεύθυνοι γι’ αυτήν την κατάσταση ήταν τόσο οι πολιτικές ηγεσίες για πελατειακούς λόγους, αλλά δυστυχώς μέρος του προβλήματος υπήρξαν συχνά και οι τυφλές συνδικαλιστικές διεκδικήσεις. Διαπιστώνω με λύπη μου ότι, αν και είστε μια σχετικά καινούργια πλειοψηφική δύναμη, σπεύσατε να ενσωματώσετε οργανικά πολλά από τα πρόσωπα που πρωταγωνίστησαν στην υπεράσπιση του χειρότερου μεταπολιτευτικού εαυτού μας.
Β.Παρόλα αυτά, τα καταφέραμε. Παρά τους δεκαοχτώ χιλιάδες λιγότερους εκπαιδευτικούς -και εξηγούμαι, δύο χιλιάδες σε διαθεσιμότητα, έξι χιλιάδες σε συνταξιοδότηση, δέκα χιλιάδες λιγότεροι αναπληρωτές που είχαμε φέτος στη διάθεσή μας- τα κενά στα σχολεία είναι πολύ λιγότερα από άλλες χρονιές. Γιατί; Διότι ακριβώς εξορθολογικοποιήσαμε το σύστημα.
Γ.Οραματίζεστε συνεχώς έναν αγώνα διαρκείας. Αγώνας διαρκείας δεν είναι ο δικός σας, αλλά ο δικός μας. Εμείς είμαστε αυτοί που δίνουμε καθημερινά τη μάχη υπέρ του δημοσίου συμφέροντος, προσπαθώντας να λειτουργήσουμε, όσον αφορά στα δικά μου καθήκοντα, τα σχολεία σε μία δύσκολη εποχή πολλών προβλημάτων.
Δ. Δεν παραγνωρίζουμε τα προβλήματα. Κι εξάλλου, εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Προσπαθούμε όμως να εξορθολογίσουμε ένα στρεβλό σύστημα διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού.
ΕΥΓΕΝΙΑ (ΤΖΕΝΗ) ΒΑΜΒΑΚΑ:
Αμέσως μετά τον κ. υφυπουργό Παιδείας το λόγο έλαβε η Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Τζένη Βαμβακά η οποία σχολίασε τα εξής:
 « Τι να πω για τη διαλυμένη παιδεία μας; Και έπρεπε πρώτα να μιλήσω και να μιλήσει μετά ο κύριος Υφυπουργός και να μου απαντήσει, που προσπαθεί να λειτουργήσει με μεσαιωνική μορφή, χωρίς εκπαιδευτικούς, γιατί είναι χιλιάδες οι απολυμένοι και χιλιάδες σε διαθεσιμότητα.
Όσο για την ειδική αγωγή και εκπαίδευση, που ασχολούμαι με το συγκεκριμένο θέμα στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων, έχει βγει συμπέρασμα απ’ όλα αυτά που συμβαίνουν ότι ο αρχαίος Καιάδας ωχριά μπροστά στο σύγχρονο του 2013. Απαιτείται η στελέχωση των δομών της ειδικής αγωγής με μόνιμο, εξειδικευμένο και ειδικά καταρτισμένο εκπαιδευτικό προσωπικό, με ένα νέο σύγχρονο σχέδιο που θα παρέχει υποστήριξη, εκπαίδευση και θα σέβεται τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρίες».



Φωτό:(EUROKINISSI-ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ)

Αφιέρωμα στην Μπάρμπρα Στρέιζαντ

Αφιέρωμα στην διεθνούς φήμης Αμερικανίδα τραγουδίστρια και ηθοποιό Μπάρμπρα Στρέιζαντ, θα πραγματοποιήσει το Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών το Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013 και ώρα 8:30 μ.μ. στην αίθουσα Αρχιεπισκόπου Σπυρίδωνος (ΖΠΑ).
Η Μπάρμπρα Στρέιζαντ γεννήθηκε στις 24 Απριλίου 1942 στο Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης. Πήγε στο σχολείο «Εrasmus Hall High School» και ήδη από νεαρή ηλικία την κέρδισε το τραγούδι. Το πρώτο της cd κυκλοφόρησε το 1960 και συνολικά στην καριέρα της έχει ηχογραφήσει 35 άλμπουμ, χαρίζοντάς της πολλές πρωτιές και πολλά μουσικά βραβεία. Ωστόσο, πέρα από το τραγούδι το ενδιαφέρον της στράφηκε και στην ηθοποιία, όταν το 1968 έπαιξε στην πρώτη της ταινία με τίτλο «Funny Girl» ενώ συνολικά, έχει αποσπάσει 2 χρυσά αγαλματίδια (Oscar).
Τις μεγάλες επιτυχίες της Μπάρμπρα Στρέιζαντ θα ερμηνεύσει η Σία Κοσκινά. Η Ελληνίδα τραγουδίστρια γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη και από νεαρή ηλικία ξεκίνησε μαθήματα μπαλέτου, ενώ, πραγματοποίησε τριετείς σπουδές στο Λονδίνο, βραβευμένη με υποτροφία στην Ακαδημία Παραστατικών Τεχνών «Urdang Academy of Performing Arts» στο West End με μαθήματα πάνω στο χορό το τραγούδι και την υποκριτική. Αποφοίτησε με πτυχίο ειδικότητας Musical Theatre Performer. Έχει λάβει πτυχίο Μπαλέτου Βασιλικής Ακαδημίας «Royal Academy of Dancing» καθώς και υποτροφία «Jacob`s Pillow Scholarship Award» παίρνοντας μαθήματα από σημαντικούς δασκάλους του Broadway. Στην ελληνική μουσική σκηνή έχει συνεργαστεί με σπουδαία ονόματα όπως ο Μίμης Πλέσσας και ο Μάριος Φραγκούλης.
Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη.

«Μεταβολές σχολικών µονάδων Πρωτοβάθµιας και ∆ευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2014-2015»

AlfaVita - Εκπαιδευτικό Ενημερωτικό Δίκτυο
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευµάτων προχωρά στις προβλεπόµενες από την εκπαιδευτική νοµοθεσία µεταβολές (ιδρύσεις, καταργήσεις, συγχωνεύσεις, προαγωγές, υποβιβασµοί και µετατροπές) σχολικών µονάδων Α/θµιας και Β/θµιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2014-15 µε στόχο την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών της χώρας. 
Παρακαλούνται οι ∆ιευθυντές Πρωτοβάθµιας και ∆ευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης, µέχρι 20-11-2013. 
1) Να καταχωρήσουν στο Σύστηµα Καταγραφής (Survey) τις προτάσεις-εισηγήσεις τους για 
τις µεταβολές των σχολικών µονάδων της αρµοδιότητάς τους, σύµφωνα µε τις διατάξεις των παρ. 
1 και 2 του άρθρου 11 του Ν. 1966/91. Για το σκοπό αυτό στο Σύστηµα Καταγραφής 
Πρωτοβάθµιας και ∆ευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης (Survey) έχουν προστεθεί φόρµες προτάσεων-
εισηγήσεων, ώστε η διαδικασία υποβολής τους να γίνει µόνο ηλεκτρονικά. 
2) Να ζητήσουν εγγράφως τη γνωµοδότηση των ∆ηµοτικών Συµβούλιων επί των 
προτάσεων για κάθε είδους σχολική µεταβολή (ίδρυση, προαγωγή, συγχώνευση, υποβιβασµό, 
κατάργηση και µετατροπές) και να κοινοποιήσουν το σχετικό έγγραφο στην Υπηρεσία µας. 
Αφού γνωµοδοτήσουν έγκαιρα τα δηµοτικά συµβούλια σύµφωνα µε τις διατάξεις της παρ. 
15 του άρθρου 59 του Ν. 3966/2011 (118 Α΄), οι ∆ιευθυντές ΠΕ και ∆Ε θα συγκεντρώσουν τις 
γνωµοδοτήσεις των ∆ηµοτικών Συµβουλίων αρµοδιότητάς τους και θα τις διαβιβάσουν µέχρι 20-
12-2013 στο Υ.ΠΑΙ.Θ. και στις οικείες Περιφερειακές ∆ιευθύνσεις. Μαζί µε τις γνωµοδοτήσεις των 
∆ηµοτικών Συµβουλίων θα αποσταλούν α) βεβαιώσεις ανάληψης δαπάνης για τις λειτουργικές 
ανάγκες των προτεινόµενων προς ίδρυση σχολείων που θα εκδώσουν οι οικονοµικές υπηρεσίες 
των οικείων δήµων και β) βεβαιώσεις ανάληψης δαπάνης για τη µεταφορά των µαθητών για τα 
προτεινόµενα προς συγχώνευση και κατάργηση σχολεία που θα εκδώσουν οι οικονοµικές 
υπηρεσίες των οικείων Περιφερειών, σύµφωνα µε τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 2 του Π∆ 
113/2010 (ΦΕΚ 194/Α΄/22-11-2010). (Επισυνάπτονται υποδείγµατα βεβαιώσεων) 
Οι Περιφερειακοί ∆ιευθυντές Πρωτοβάθµιας και ∆ευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης θα
υποβάλουν την εισήγησή τους στην ειδική φόρµα του Ηλεκτρονικού Συστήµατος Καταγραφής 
Πρωτοβάθµιας και ∆ευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης (Survey) µέχρι 08-01-2014. 

Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

08-11-13 Απάντηση σχετικά με την Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

Δελτίο Τύπου
Απάντηση σχετικά με την Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.
Σχετικά με την Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων παραπέμπει στην επίσημη ανακοίνωση (http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typoy-kai-dimosion-sxeseon-main/deltia-typoy-main/10330-01-11-13-dt-diakopi-apospas.html) που εκδόθηκε την Παρασκευή 1 Νοεμβρίου, στην οποία επισημαίνεται:
“Σχετικά με τη σύλληψη της υπαλλήλου του Οίκου του Ναύτου, σήμερα, 1η Νοεμβρίου, από την Ελληνική Αστυνομία, και η οποία ήταν αποσπασμένη στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, επισημαίνεται ότι διεκόπη άμεσα η απόσπασή της.”
Είναι προφανές πως για τον ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ ισχύει το «μην αφήσεις ποτέ μια αλήθεια να σου χαλάσει μια όμορφη συκοφαντία».

Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ

ΔΟΕ: Ανακοίνωση για την ανάγκη επανόρθωσης των αδικιών από τις ενέργειες Υπουργείου, Περιφερειών και ΠΥΣΠΕ

    
Αρ. Πρωτ.365  Αθήνα 8/11/2013
Προς
1. Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
2. Περιφερειακές Διευθύνσεις
Εκπαίδευσης
3. ΠΥΣΠΕ
Θέμα: Ανακοίνωση για την ανάγκη επανόρθωσης των αδικιών από τις ενέργειες Υπουργείου, Περιφερειών και ΠΥΣΠΕ
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. από την έναρξη της σχολικής χρονιάς κατήγγειλε με κάθε τρόπο την αλυσίδα  παράνομων  ενεργειών  που ξεκίνησαν από το, έωλο νομικά κι απαράδεκτο παιδαγωγικά, έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας στις 9/9/2013 με βάση το οποίο θεωρήθηκαν ως «πλεονασματικοί» εκατοντάδες εκπαιδευτικοί οι οποίοι μετακινήθηκαν σε άλλο ΠΥΣΠΕ από αυτό στο οποίο ανήκουν οργανικά.
Με σειρά αποφάσεών του (12,17,19,22 και 24 Σεπτεμβρίου) το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. τόνισε πώς δεν αποδέχεται αυτές τις μεθοδεύσεις που διαλύουν το δημόσιο σχολείο και καταστρατηγούν τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών. Για το λόγο αυτό προχώρησε, πέρα από την καταγγελία των πράξεων της πολιτικής ηγεσίας και της διοίκησης, και σε σειρά ενεργειών νομικού χαρακτήρα (εξώδικη διαμαρτυρία προς τον Υπουργό Παιδείας και προς τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής, αιτήσεις αναστολής και ακύρωσης κατά των αποφάσεων μετακίνησης από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ).
Αναδείξαμε, επίσης, το τεράστιο ζήτημα που δημιουργείται από το γεγονός ότι Διευθυντές Εκπαίδευσης υποκαθιστούν τη λειτουργία των ΠΥΣΠΕ, τα οποία έχουν καταστήσει ανενεργά μη καλώντας τα σε συνεδρίαση (περίπτωση αναπληρωτή Διευθυντή Εκπαίδευσης Α' Αθήνας κ.α.), τοποθετώντας  μόνοι τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς και προχωρώντας σε εκτέλεση πάσης φύσης πράξεις, αρμοδιότητας των ΠΥΣΠΕ και όχι δικής τους.
Τα παραπάνω φαινόμενα δυστυχώς συνεχίζουν να υφίστανται. Αυθαίρετες μετακινήσεις, μη πραγματοποίηση αποσπάσεων εντός ΠΥΣΠΕ, τοποθέτηση αναπληρωτών εκπαιδευτικών σε θέσεις απ' όπου μετακινήθηκαν μόνιμοι εκπαιδευτικοί, είναι η πραγματικότητα που βιώνουν οι εκπαιδευτικοί σε πάρα πολλά ΠΥΣΠΕ της χώρας.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καταγγέλλει, για μια ακόμη φορά, την απαράδεκτη αυτή κατάσταση. Καλεί τους Διευθυντές Εκπαίδευσης να ενεργούν σύμφωνα με τα όσα προβλέπει ο νόμος σχετικά με τη λειτουργία των ΠΥΣΠΕ και να άρουν άμεσα όλες τις αδικίες στις οποίες έχουν υποβληθεί εκατοντάδες συναδέλφων μας.
Ειδικά για τις περιπτώσεις, όπως αυτή της Περιφέρειας Αττικής, θεωρούμε αυτονόητο πως οι εκπαιδευτικοί που παρανόμως απομακρύνθηκαν από το ΠΥΣΠΕ στο οποίο ανήκουν, και στη θέση τους τοποθετήθηκαν αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, θα πρέπει άμεσα να επιστρέψουν στις θέσεις τους. 
                  

ΔΟΕ: Χορήγηση προσωπικών στοιχείων μαθητών

 
Αθήνα 8/11/2013

Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Θέμα: Χορήγηση προσωπικών στοιχείων μαθητών
Με αφορμή ερωτήματα που μας υποβάλλονται αλλά και κείμενα Συλλόγων που έχουν φτάσει στη Δ.Ο.Ε. (π.χ. Σύλλογος Πύργου) όσων αφορά στο θέμα της ασφάλισης μαθητών από φορείς (Δήμοι, Σύλλογοι Γονέων, κλπ.) το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. σας αποστέλλει γνωμοδότηση της Νομικής Συμβούλου κ. Τσίπρα σχετικά με την χορήγηση προσωπικών στοιχείων των μαθητών από τους  Διευθυντές  Σχολικών  Μονάδων.
 Η γνωμοδότηση της Νομικής Συμβούλου  
Από τη Δ.Ο.Ε. 

Ψηφίσματα της Έκτακτης Συνόδου των Πρυτάνεων (5-11-2013, Λαύριο)

7 Νοε. 2013Συνημμένα μπορείτε να βρείτε τα Ψηφίσματα της Έκτακτης Συνόδου των Πρυτάνεων που πραγματοποιήθηκε στις 5-11-2013 στο Λαύριο.
 

Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Δημήτρης Χατζής, 100 χρόνια από τη γέννησή του


Το Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών διοργανώνει τιμητική εκδήλωση και τελετή επίσημης ονοματοδοσίας του Πολιτιστικού Πολυχώρου, εις ένδειξη μνήμης του συγγραφέα Δημήτρη Χατζή, για την επέτειο των 100 χρόνων από τη γέννησή του. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 8 Νοεμβρίου και ώρα 8:00 μ.μ. στον Πολιτιστικό Πολυχώρο «Δημήτρης Χατζής».
Ο Δημήτρης Χατζής γεννήθηκε στα Ιωάννινα το 1913. Τελειώνει τη Ζωσιμαία Σχολή και στη συνέχεια γράφεται στη Νομική Σχολή της Αθήνας, αλλά δεν μπορεί να ολοκληρώσει τις σπουδές του λόγω οικονομικών προβλημάτων, ενώ αργότερα πηγαίνει να σπουδάσει φιλολογία μαζί με τον αδελφό του, Άγγελο. Η ζωή του κάθε άλλο παρά στάσιμη. Εκτοπίζεται το 1936 από την αστυνομία του Μεταξά ως μέλος του κομμουνιστικού κόμματος Ελλάδος. Στρατεύεται στον Αλβανικό πόλεμο και λαμβάνει μέρος στην εθνική αντίσταση. Το καλοκαίρι του 1947  εξορίζεται στην Ικαρία. Εντάσσεται στον Δημοκρατικό στρατό και μετά το τέλος του εμφυλίου εγκαθίσταται στην Ουγγαρία. Αργότερα εργάζεται ως υπότροφος και ερευνητής του Νεοελληνικού Ινστιτούτου στην Ακαδημία των Επιστημών του Ανατολικού Βερολίνου. Το 1962 επιστρέφει στην Ουγγαρία και εργάζεται στο Πανεπιστήμιο ως βοηθός στην έδρα της Βυζαντινής Φιλολογίας. Με την πτώση της δικτατορίας έρχεται στην επιφάνεια το αίτημα της επιστροφής των πολιτικών προσφύγων με αποτέλεσμα την επιστροφή του συγγραφέα στην Ελλάδα τον Νοέμβριο του 1974, ξαναφεύγει και επιστρέφει οριστικά αυτή τη φορά τον Ιούνιο του 1975. Ανήκει στους ανανεωτές ρεαλιστές συγγραφείς της μεταπολεμικής ελληνικής πεζογραφίας, με κυρίαρχο στοιχείο της γραφής του τον κοινωνικό προβληματισμό. Ο Δημήτρης Χατζής απεβίωσε στη Σαρωνίδα της Αττικής το 1981.
Για τη ζωή και το έργο του συγγραφέα θα μιλήσει ο καθηγητής Μωυσής Ελισάφ, Πρόεδρος του Πνευματικού Κέντρου Δήμου Ιωαννιτών, η καθηγήτρια Αικατερίνη Χατζή-Αργυροκαστρίτου και η Διδάκτορας Φιλοσοφίας Μαρία Στρατσάνη, Διευθύντρια του Πνευματικού Κέντρου Δήμου Ιωαννιτών, ενώ, αποσπάσματα από τα έργα του Δημήτρη Χατζή θα διαβάσουν οι Μιχάλης Μπίζιος και Ξανθή Γεωργίου.

Ημερίδα του ΚΠΕ Φιλιππιάδας σε συνεργασία με το σύλλογο Μανιταρόφιλων Ηπείρου«Το δάσος και τα μανιτάρια του Ζηρού», Κυριακή 10/11/2013


Η μοναδική και αναντικατάστατη συμβολή των μυκήτων και κυρίως των ορατών, αυτών δηλαδή που αποκαλούνται μακρομύκητες ή κοινά «μανιτάρια», στο οικοσύστημα και στην τροφική αλυσίδα, θα αναδειχθεί στο πλαίσιο της διατήρησης της βιοποικιλότητας αλλά και του ρόλου τους στη φυσική ανακύκλωση. Τα μανιτάρια είναι αγαθό της φύσης το οποίο αποτελεί κομμάτι του δασικού οικοσυστήματος και συνδέεται άμεσα με την οικονομία, την ιστορία και τη διατήρηση του πλούτου των ειδών κάθε τόπου.
Η εκδήλωση έχει στόχο:
- Να αναδείξει το ρόλο των μανιταριών στην περιβαλλοντική αλυσίδα.
- Να αναδείξει το ρόλο και τη σημαντικότητα των μυκήτων για την υγεία του δασικού οικοσυστήματος.
- Να προωθήσει την ανταλλαγή απόψεων, πληροφοριών, γνώσεων και εμπειριών καθώς και τον ευρύτερο προβληματισμό για την σημερινή κατάσταση των δασικών οικοσυστημάτων και την ανάγκη λήψης μέτρων για την προστασία τους.
Η Ημερίδα θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με το Σύλλογο Μανιταρόφιλων Ηπείρου, στις εγκαταστάσεις του ΚΠΕ Φιλιππιάδας (Παιδόπολη λίμνης Ζηρού) και θα είναι ανοικτή για το κοινό.

Το πρόγραμμα της Ημερίδας έχει ως εξής:
Κυριακή 10/11/2013
10:00- 10:30 Προσέλευση-Εγγραφές-Παραλαβή Υλικού
10:30-10:45 «Ο ρόλος των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης»Νάστου Μαριάννα: Υπεύθυνη ΚΠΕ Φιλιππιάδας
10:45-11:15 «Μανιταρογνωσία-Μανιταροφιλία στην Ελλάδα»Ντίνος Θανάσης: Πρόεδρος Συλλόγου Μανιταρόφιλων Ηπείρου
11:15-11:45 «Μακροσκοπικά χαρακτηριστικά για την αναγνώριση των μυκήτων» & «Καλλιέργεια άγριων μανιταριών στο σπίτι»Στάθης Βασδέκης, Τεχνολόγος γεωπονίας, Msc, Psd.
11:45- 11:40 Συζήτηση
12:40-13:30 Δράσεις πεδίου: Περιήγηση στο δάσος , αναγνώριση, μελέτη, επιλεκτική συλλογή ειδών μανιταριών,Ντίνος Θανάσης, Στάθης Βασδέκης, Ντάκουλας Ευάγγελος
13:30-14:30 Επιστροφή στο ΚΠΕ: Έκθεση ειδών μανιταριών, μελέτη, παρασκευή μανιταρόσουπας.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ 35ου ΤΑΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ Α.Δ.Ε.Δ.Υ. 27, 28 και 29 Νοεμβρίου 2013

Παλληγιάννης Β. - Μπράτης Δ.: Παραιτήσεις εκπαιδευτικών Π.Ε.

ΔΟΕ: ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ


           
Αρ. Πρωτ. 364
 Αθήνα 6/11/2013
Προς
κ. Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Κοινοποίηση:
1. κ. Υφυπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
2. κ. Γενικό Γραμματέα του ΥΠ.Ε.Π.Θ.
3. Συλλόγους  Εκπαιδευτικών Π.Ε.
4. ΑΣΓΜΕ
5. Ενώσεις και Συλλόγους Γονέων (δια μέσου των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Π.Ε.)
6. ΜΜΕ
ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ  
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. στα πλαίσια της την προσπάθειας ανάδειξης όλων των μεγάλων προβλημάτων που ταλανίζουν το χώρο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, προχωρά στην αποστολή υπομνήματος, το οποίο είναι αποτέλεσμα των συναντήσεων και της συνεργασίας με συναδέλφους νηπιαγωγούς καθώς και με τη νομική μας σύμβουλο κ. Τσίπρα,  προς τον κ. Υπουργό Παιδείας σχετικά με τα μεγάλα προβλήματα της προσχολικής αγωγής.
 Για να δείτε το υπόμνημα κάκτε "κλικ" εδώ
                     

Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Αντιπαράθεση μεταξύ ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ και ΔΗΜΑΡ για τον εκλογικό νόμο

Ο εκλογικός νόμος βρέθηκε στο επίκεντρο αντιπαράθεσης μεταξύ του ΠΑΣΟΚ, του ΣΥΡΙΖΑ και της ΔΗΜΑΡ, με αφορμή τη συζήτηση του νομοσχεδίου του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης για τις αλλαγές στο δημόσιο τομέα.



Το θέμα άνοιξε πρώτος ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Μητρόπουλος, καλωσορίζοντας μεν την πρόταση της ΔΗΜΑΡ για την κατάργηση του μπόνους των πενήντα εδρών στο πρώτο κόμμα, χαρακτηρίζοντας την ωστόσο υστερόβουλη επειδή το κόμμα του προκαλεί με τη δημοσκοπική του άνοδο.«Είναι θετικό που έστω και τώρα θυμήθηκε μια θεμελιώδη προγραμματική της δέσμευση, της οποίας, όμως, την επιβολή δεν προέβαλε με σοβαρές αξιώσεις τότε που ήταν ισχυρή, όταν δηλαδή σχηματιζόταν η τρικομματική κυβέρνηση, τον Ιούνιο του 2012» ανέφερε ο κ. Μητρόπουλος, τονίζοντας ότι το κόμμα του «είναι υπέρ της πλήρους και ανόθευτης απλής αναλογικής που δεν δέχεται όρια εισόδου στη Βουλή».
Στον κ. Μητρόπουλο απάντησε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ, Κωνσταντίνος Τριαντάφυλλος, αντιτείνοντας ότι «πριν από ενάμιση χρόνο, τον Ιούνιο του 2012, πριν από τις δεύτερες εθνικές εκλογές, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Αλέξης Τσίπρας, μετέβη στον Άρειο Πάγο και δήλωσε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι συνασπισμός, αλλά ένα ενιαίο κόμμα για να μην χάσει τη δυνατότητα των πενήντα εδρών που προέβλεπε ο εκλογικός νόμος σε περίπτωση που ήταν πρώτο κόμμα».
«Όταν κάποιος έρχεται στο βήμα και κατηγορεί ότι, μία πρόταση έρχεται επειδή βγήκες εσύ από την κυβέρνηση, θα πρέπει να έχει αποδείξει στην πορεία του χρόνου - και μάλιστα στο πρόσφατο παρελθόν - την αξιοπιστία του» τόνισε ο κ. Τριαντάφυλλος και συμπλήρωσε:
«Εμείς έχουμε καταθέσει την πρότασή μας, είναι καθαρή, και λέει ότι οι πενήντα έδρες- είχαν ως στόχο πολιτικό, πολιτειακό, κομματικό να κατοχυρώνονται οι μονοκομματικές κυβερνήσεις. Απευθυνόταν σε ένα πολιτικό σύστημα της μεταπολίτευσης που τα δύο μεγάλα κόμματα είχαν 80% και 85%. Υπάρχει κανείς σ' αυτή την αίθουσα ή εκτός της αίθουσας αυτής, που να πιστεύει ότι ο σημερινός διπολισμός με δύο κόμματα μπορεί να ξεπεράσει το 50% ή το 60%; Υπάρχει κανείς που να πιστεύει ότι ένα κόμμα -γιατί το είδαμε αυτό να συμβαίνει το Μάιο του 2012- το οποίο παίρνει 18,5% ή 19%, πρέπει να δικαιούται το μπόνους των πενήντα εδρών;»
»Είναι προφανές ότι τόσο οι εκλογικοί νόμοι όσο τα συντάγματα και τα πολιτικά συστήματα, πρέπει να εκφράζουν αυτό το οποίο υπάρχει στην κοινωνία, όχι με τη μορφή της συγκυρίας ούτε με τη μορφή της βούλησης - δηλαδή του τι θέλω να γίνει -, αλλά με τη μορφή του πώς, πού βρισκόμαστε, πού πάει η χώρα, πού βρίσκεται η κοινωνία, πού είναι το πολιτικό σύστημα.
»Με αυτήν την έννοια, λοιπόν, είναι προφανές ότι το μπόνους έρχεται από μία άλλη εποχή, δεν μπορεί να εκφράσει τα κόμματα του 20% ή 25% και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να εκφράσει τη συνταγματική επιταγή για αναλογικό εκλογικό σύστημα».
Απαντώντας στον ΣΥΡΙΖΑ, ο βουλευτής της ΔΗΜΑΡ, Γιάννης Πανούσης, σημείωσε ότι «το κρίσιμο ερώτημα δεν είναι αν θέλουμε μια μονοδρομική και αληθινή Αριστερά, τη μοναδική μονοδρομική και αληθινή Αριστερά». «Το κρίσιμο ερώτημα είναι αν θέλουμε μια συνθετική κυβερνώσα Αριστερά. Αν η επιλογή μας είναι η δεύτερη, καλό θα είναι να μην συνεχίσουν τα κόμματα της Αριστεράς να εκδίδουν πιστοποιητικά αριστεροφροσύνης και πολιτικής ορθοφροσύνης ή να κάνουν πόλεμο προθέσεων» τόνισε ο κ. Πανούσης και ολοκλήρωσε την απάντησή του λέγοντας:
«Κανείς δεν κατέχει την απόλυτη πολιτική αλήθεια, κατά τη γνώμη μου ούτε η Ιστορία. Άρα όσο λιγότερο καταγγέλλουμε τους άλλους ομοϊδεάτες μας τόσο ευκολότερος θα γίνει ο δρόμος, αν πράγματι θέλουμε και επιθυμούμε τον δρόμο της κυβερνώσας Αριστεράς».
«Η απλή άδολη αναλογική είναι θέμα αξιακό, το θέτουμε ευθέως, και είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε ό,τι πρέπει, έτσι ώστε να γίνει και μόνιμο πάγιο εκλογικό σύστημα της χώρας εντός του συντάγματος» επεσήμανε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Βούτσης, ο οποίος χαρακτήρισε «σωστή την πρόταση της ΔΗΜΑΡ ως προς το γράμμα της». Ωστόσο, σημείωσε ότι το κόμμα του δεν θα δεχθεί κόλπα.
«Όχι κόλπα, όχι ad hoc επειδή τώρα η Αριστερά είναι σε αυτή τη φάση. Γιατί κάθε φορά βάζουμε ένα κουστουμάκι και μιλάμε για τα μπόνους ή τα μη μπόνους. Εμείς θέλουμε οπωσδήποτε πάγια ρύθμιση με τη δέσμευση ότι θα συμπεριληφθεί στο σύνταγμα» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Βούτσης.
«Το ζήτημα του εκλογικού νόμου δεν είναι τίποτα άλλο παρά εργαλείο εξυπηρέτησης και αναπαλαίωσης του πολιτικού συστήματος» σχολίασε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ, Νίκος Καραθανασόπουλος. Παράλληλα, χαρακτήρισε υποκριτικό το ενδιαφέρον των κομμάτων τα οποία, όπως υποστήριξε, «αλλάζουν και προσαρμόζουν τις θέσεις τους ανάλογα με τα στενά κομματικά συμφέροντα τους», αποδίδοντας σε αυτό και τις «αντιφατικές δηλώσεις στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ».

Ορειβατικός Σύλλογος Ιωαννίνων: Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 10 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013

Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ
10 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013
  



Γέφυρα Τρυφού - Λουτρά -
Άγιος Βάρβαρος - Γέφυρα Τρυφού
(Α κατηγορία)
Ώρες πορείας: 4-5
Γέφυρα Τρυφού - Λουτρά - Αγία Ελεούσα -
Άη Λιας - Τρυφός
(Β κατηγορία - Διάσχιση)
Ώρες πορείας: 6-7
Αρχηγοί : Νάτσης Κώστας, Μανώλης Κώστας
Εάν οι καιρικές συνθήκες είναι δυσμενείς αυξάνεται ο βαθμός δυσκολίας και η διαδρομή θα επανεκτιμηθεί επί τόπου. Εξοπλισμός: ορειβατικά παπούτσια, αντιανεμικό-αδιάβροχο, μπατόν, καπέλο, πολύ νερό, γυαλιά ηλίου. Ρουχισμός κατάλληλος για την εποχή καθώς και δεύτερη αλλαξιά ρούχων.  
Οι δηλώσεις συμμετοχής να γίνονται το συντομότερο δυνατό, τηρείται σειρά προτεραιότητας.
Αναχώρηση από Περιφέρεια Ηπείρου:
Κυριακή 07:00  π.μ. 
Πληροφορίες  στα Γραφεία του Συλλόγου, Σμύρνης 15 
καθημερινά 7-9 μ.μ.
τηλ & fax.: 26510-22138
 

Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ70-Δασκάλων και ΠΕ60-Νηπιαγωγών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ypdvmth thumb other250 0Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ70-Δασκάλων και ΠΕ60-Νηπιαγωγών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για το σχολικό έτος 2013-2014 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές 6 εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων και 6 εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ60-Νηπιαγωγών για την κάλυψη λειτουργικών κενών σε σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης πρόσληψης για ανάληψη υπηρεσίας από την Πέμπτη 7Νοεμβρίου 2013 έως και τη Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013όπου και θα τοποθετηθούν προσωρινά με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης σε κενές θέσεις των σχολείων της περιοχής όπου προσλήφθηκαν μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.
Σημειώνεται ότι ως ημερομηνία πρόσληψης των προσωρινών αναπληρωτών λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας στην οικεία Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

Προεδρικό Διάταγμα 152/2013 : Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

ΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ Το βιβλίο παρουσίας προσωπικού

ΕΘΝΟΣ Παιδεία ΤΕΤΑΡΤΗ 6 Νοεμβρίου 2013
ΤΗΣ ΝΙΚΟΛΙΤΣΑΣ ΤΡΙΓΚΑ


ΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ
Το βιβλίο παρουσίας προσωπικού

Ψηφίστηκε από τη Βουλή και η τροπολογία του υπουργείου Παιδείας για το Βιβλίο Παρουσίας Προσωπικού και Ατομικό Δελτίο Παρουσίας Προσωπικού, η οποία προβλέπει τα εξής:
1.Ο Διευθυντής κάθε σχολικής μονάδας και ο προϊστάμενος κάθε άλλης υπηρεσιακής μονάδας του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων είναι αρμόδιος και υπεύθυνος για την καθημερινή τήρηση και σύνταξη Βιβλίου Παρουσίας Προσωπικού (Β.Π.Π.) γιατ ους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Δημόσιας Εκπαίδευσης που απασχολούνται με οποιαδήποτε φύσεως σχέση σε αυτήν. To εκπαιδευτικό προσωπικό της σχολικής ή υπηρεσιακής μονάδας είναι υπεύθυνο για την καθημερινή τήρηση και σύνταξη του Ατομικού Δελτίου Παρουσίας Προσωπικού (Α.Δ.Π.Π.).
2.Στο Β.Π.Π. και Α.Δ.Π.Π. αναγράφονται ιδίως τα ακόλουθα στοιχεία: ημερομηνία και χρονολογία, ονοματεπώνυμο εκπαιδευτικού, ωράριο εργασίας (ώρα άφιξης και ώρα αναχώρησης), οι απόντες εκπαιδευτικοί, είδος απουσίας (ολιγόωρη ή ολοήμερη), καθώς και κάθε άλλο αναγκαίο στοιχείο.
3.Σε καθημερινή βάση, από τον Διευθυντή ή προϊστάμενο της σχολικής ή υπηρεσιακής μονάδας και με ευθύνη του, τα στοιχεία του Β.Π.Π. καταχωρίζονται ηλεκτρονικά σε ειδικά διαμορφωμένο πληροφοριακό σύστημα του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
4.Με απόφαση του υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων ρυθμίζεται η δημιουργία του ιστο χώρου φιλοξενίας του πληροφοριακού συστήματος, ο τρόπος πρόσβασης σε αυτό, ο τρόπος λειτουργίας αυτού, καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος άρθρου.
5.Η εξάντληση των ωρών του υποχρεωτικού διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Δημόσιας Εκπαίδευσης πραγματοποιείται σε μία (1) έως και πέντε (5) όμορες σχολικές μονάδες, με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης που εκδίδεται ύστερα από γνώμη του οικείου Υπηρεσιακού Συμβουλίου.
6.Οι εκπαιδευτικοί που δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους διδακτικό ωράριο μπορούν να απασχολούνται μέχρι και της συμπληρώσεως του υποχρεωτικού τους διδακτικού ωραρίου: α) σε ενδοσχολικές δραστηριότητες, όπως είναι η ενισχυτική διδασκαλία, n πρόσθετη διδακτική στήριξη, η ενίσχυση της γλωσσομάθειας, οι αθλητικές, πολιτιστικές και καλλιτεχνικές δραστηριότητες και β) σε υπηρεσίες διοίκησης της εκπαίδευσης, στο σχολείο που υπηρετούν ή σε άλλο σχολείο όμορο αυτού. Η ανωτέρω απασχόληση καθορίζεται με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, η οποία εκδίδεται μετά από γνώμη του οικείου ΑΠΥΣΠΕ, ΑΠΥΣΔΕ. Η, κατά το προηγούμενο εδάφιο, απασχόληση θεωρείται ως χρόνος άσκησης διδακτικού έργου, με όλες τις απορρέουσες από αυτό συνέπειες.
7.Με απόφαση του υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων ρυθμίζεται κάθε ζήτημα για την εφαρμογή των διατάξεων της παρούσας παραγράφου. Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μπορούν να τοποθετούνται με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε άλλη περιοχή πρόσληψης από αυτήν που τοποθετήθηκαν και εντός της ίδιας Περιφερειακής Διεύθυνσης, για το σχολικό έτος 2013 2014. Οι διοικητικοί υπάλληλοι ή αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί υπηρετούντες σε Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ή Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, δύνανται με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να αποσπώνται για την άσκηση διοικητικού έργου σε Δ.Δ.Β.Μ., Σ.Ε.Κ., Ι.Ε.Κ. και Σ.Δ.Ε. εντός της ίδιας Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Η απόσπαση διαρκεί για ένα (1) έτος και δύναται να ανανεώνεται έως τρεις (3) φορές.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ: Στόχος είναι η τιμωρία μας

Οι εκπαιδευτικοί από την πλευρά τους δηλώνουν ότι η αξιολόγηση έχει ήδη ουσιαστικά προκαθοριστεί, αφού υπάρχουν συγκεκριμένα ποσοστά εκπαιδευτικών που θα προάγονται από βαθμό σε βαθμό ανεξάρτητα από τον αριθμό των εκπαιδευτικών που θα αξιολογούνται θετικά , και πως στόχος είναι η τιμωρία των εκπαιδευτικών. Την ίδια στιγμή, ούτε για τα προσχήματα το σχέδιο Π.Δ. δεν προβλέπει κάτι για τη βελτίωση των εκπαιδευτικών. Η επιμόρφωση είναι εξαφανισμένη γιατί κοστίζει, αλλά και δεν ενδιαφέρει το υπουργείο. Εξάλλου, στο προοίμιο του σχεδίου Π.Δ. αναφέρεται πως από την εφαρμογή του παρόντος δεν προκαλείται δαπάνη ... Το πλαίσιο της αξιολόγησης ορίζει τον διευθυντή σχολείου και τον σχολικό σύμβουλο ως κριτές που με τις εκθέσεις τους θα καθορίζουν τις τύχες και την εξέλιξη των εκπαιδευτικών. Δίνοντας τέτοιες εξουσίες σε μονοπρόσωπα όργανα διοίκησης, δημιουργούν τους όρους της από τα πάνω επιβολής, με αυθαίρετο και υποκειμενικό τρόπο, των εκπαιδευτικών επιλογών τους. Όπως τονίζει η ΟΛΜΕ: Μέσα από τις διατάξεις του Π.Δ. με απίστευτη ευκολία ποσοτικοποιούνται, αυθαίρετα και αντιεπιστημονικά, ποιοτικά μεγέθη όπως οι διαπροσωπικές σχέσεις και προσδοκίες, το παιδαγωγικό κλίμα στη σχολική τάξη, η οργάνωση της σχολικής τάξης κ.ά. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ελλοχεύει σε μεγάλο βαθμό η υποκειμενικότητα του αξιολογητή, ανοίγοντας και αυτό ακόμα το ενδεχόμενο ενός οργίου αυθαιρεσιών από τη μεριά του αξιολογητή μη αποδείξιμων πρακτικά από τον αξιολογούμενο.

Περισσότερα στην έντυπη έκδοση του ΕΘΝΟΥΣ

Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας γενίκευση του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου

 
Αρ. Πρωτ.362 Αθήνα 5/11/2013
Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Αυτοαξιολόγηση  σχολικής μονάδας
 γενίκευση του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου
  Για πολλοστή  φορά, τα τελευταία χρόνια, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας επανέρχεται στο θέμα της γενίκευσης της αξιολόγησης προτάσσοντας τη διαδικασία της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας. Με ομολογημένη πρόθεσή της, την «επιδίωξη διαμόρφωσης κουλτούρας αξιολόγησης στα σχολεία», η πολιτική ηγεσία συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε η προηγούμενη δίχως, όπως έχουν πράξει κι όλες οι προηγούμενες, να δείχνει την παραμικρή διάθεση να λάβει υπόψη της ούτε τις απόψεις των εκπαιδευτικών και τις θέσεις που έχουν εκφράσει σχετικά με το θέμα αλλά ούτε και τη νοσηρή πραγματικότητα που η ίδια έχει δημιουργήσει με την πολιτική διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης, που εφαρμόζει. Δεν είναι, άλλωστε, τυχαίο το γεγονός ότι η Δ.Ο.Ε. πληροφορήθηκε τα σχετικά με τις διαδικασίες που αφορούν την εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης από το διαδίκτυο κι όχι από το Υπουργείο Παιδείας.
  Η πολιτική ηγεσία, με εξαιρετική ευκολία κλείνει τα μάτια  σε μια σειρά από γεγονότα, δικής της αποκλειστικής έμπνευσης κι ευθύνης,  που επηρεάζουν σε εξαιρετικό βαθμό αρνητικά την παιδαγωγική διαδικασία, όπως ότι:
  • οι δαπάνες για την παιδεία έχουν συρρικνωθεί δραματικά ,
  • οι διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών για πρώτη φορά ήταν μηδενικοί ενώ ακόμη κι οι διορισμοί αναπληρωτών εκπαιδευτικών μειώθηκαν στο ελάχιστο (κυρίως με κονδύλια του ΕΣΠΑ) ,
  • οι εκπαιδευτικοί αντιμετωπίζονται με σκαιό τρόπο υποβαλλόμενοι σε διαθεσιμότητα, πειθαρχικές διώξεις, διαρκείς παράλογες και παράνομες μετακινήσεις, συστηματική συκοφάντηση σε σχέση με την προσφορά και την παρουσία τους στο σχολείο ενώ τους στερείται ακόμη και το δικαίωμα να υπηρετούν κοντά στις οικογένειές τους,
  • το Υπουργείο Παιδείας πραγματοποίησε επιστροφή στο κακό παρελθόν με την αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα...
  Με την ίδια ευκολία και με περισσό θράσος προχωρά στην  αναζήτηση των ευθυνών για την κατάσταση στο χώρο της εκπαίδευσης , κυρίως στη σχολική μονάδα και στους εκπαιδευτικούς κι επιδιώκει, ολοφάνερα, να αθωώσει την πολιτεία από τις διαχρονικές της ευθύνες για την εγκατάλειψη και αποσάθρωση του Δημόσιου Σχολείου.
  «Ξεχνά» ό, τι έχει ειπωθεί στο μεταξύ μας διάλογο, που με δική της ευθύνη δε συνεχίζεται, για το θέμα της αξιολόγησης και φυσικά «ξεχνά» τις επανειλημμένες δεσμεύσεις της, και δια στόματος του σημερινού Υπουργού Παιδείας, για την αποσύνδεση της διαδικασίας της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου από τη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη των εκπαιδευτικών.
  «Ξεχνά» το μεγάλο ΟΧΙ που έχει εισπράξει από τους εκπαιδευτικούς σε όλες τις προσπάθειές της για την εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης - αξιολόγησης, με όρους πέρα και μακριά από τις θέσεις του Κλάδου, τόσο με την άρνηση συμμετοχής της συντριπτικής πλειοψηφίας των σχολικών μονάδων στην πιλοτική εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης  όσο και με την άρνηση συμπλήρωσης διαφόρων ερωτηματολογίων που δια της πλαγίας οδού προετοίμαζαν την εφαρμογή της αξιολόγησης.
    Θυμίζουμε στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ την  κατηγορηματική διαφωνία μας  με τα νομοθετήματα των τελευταίων χρόνων (Ν.3848/10, Ν.4024/11) που ως στόχο τους δεν έχουν την αναβάθμιση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου, αλλά τη χειραγώγηση και τιμωρία των εκπαιδευτικών και την κατηγοριοποίηση των σχολείων.
   Η σύνδεση της μισθολογικής και βαθμολογικής εξέλιξης με την αξιολόγηση, η οποία είναι ολοφάνερο ότι θα οδηγήσει στον Καιάδα των απολύσεων, αποτελεί κόκκινη γραμμή και εχθρική ενέργεια κατά του κλάδου.  
  Η «αθώα» αυτοαξιολόγηση του ΥΠΑΙΘ, που σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί ξεκομμένη από την πραγματικότητα των νόμων 3848/10 και 4024/11, δεν είναι τίποτα λιγότερο από το πρώτο στάδιο εφαρμογής της τιμωρητικής αξιολόγησης - χειραγώγησης.
  Το έχουμε τονίσει και στο παρελθόν ότι η προσπάθεια εφαρμογής της, θα αποτελέσει αιτία πολέμου, αρχή μεγάλων συγκρούσεων και δημιουργίας έντασης στο σχολικό περιβάλλον.
  Από  αυτό το πνεύμα διαπνέονται και οι αποφάσεις της 82ης Γενικής Συνέλευσης του Κλάδου σχετικά με τα μέτρα αποτροπής της αξιολόγησης.
  Στα πλαίσια της υλοποίησης αυτών των αποφάσεων το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., επαναβεβαιώνοντας  παράλληλα όλες τις παλαιότερες αποφάσεις του σχετικά με το θέμα, δηλώνει πως θα παρεμποδίσει στην πράξη την εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης -   προπομπού της εφαρμογής της   αξιολόγησης.
  Παρέχει πλήρη συνδικαλιστική κάλυψη προς τους συναδέλφους και καλεί :
  • Tους Διευθυντές των σχολικών μονάδων να μην συμμετέχουν στα προαναφερθέντα επιμορφωτικά σεμινάρια, όταν αυτά πραγματοποιηθούν.
  •  Tους συλλόγους διδασκόντων να αρνηθούν τη συμμετοχή τους στη διαδικασία επικαιροποιώντας τις προηγούμενες αποφάσεις τους.
  • Τους σχολικούς συμβούλους και όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης, να μην συμπράξουν στην προώθηση των αντιεκπαιδευτικών σχεδιασμών.
   Στην κατεύθυνση της αποτροπής της εφαρμογής της αξιολόγησης , το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. θα προχωρήσει άμεσα στην ανάληψη πρωτοβουλιών ενημέρωσης (συναντήσεις με φορείς, ενημερωτικές εκδηλώσεις κτλ.) αλλά και αποτροπής πραγματοποίησης των σεμιναρίων, σε συνεργασία με τους κατά τόπους συλλόγους εκπαιδευτικών.
                    

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Βροχές και ισχυρές καταιγίδες και αύριο σε όλη τη χώρα


Φωτογραφία για Βροχές και ισχυρές καταιγίδες και αύριο σε όλη τη χώρα

Για αύριο Τετάρτη, προβλέπονται βροχές και καταιγίδες κατά τόπους έντονες στο Ιόνιο, την Ηπειρο, τη Δυτική Στερεά και τη Δυτική Πελοπόννησο, ωστόσο από το απόγευμα της Τετάρτης τα φαινόμενα θα εξασθενήσουν σταδιακά από τα βορειοδυτικά. Στην υπόλοιπη χώρα, θα σημειωθούν βροχές και ισχυρές καταιγίδες με ιδιαίτερη ένταση στη Θράκη και στα νησιά.
Ταυτόχρονα θα ενισχυθούν και οι νότιοι άνεμοι, οι οποίοι θα φτάσουν κατά τόπους τα 8 μποφόρ ενώ σταδιακή εξασθένηση προβλέπεται από το πρωί της Τετάρτης και από τα δυτικά.
Ειδησεις

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ (για τους νεοεισακτέους Α/ετείς φοιτητές)

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΠΡΥΤΑΝΕΙΑ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
(για τους νεοεισακτέους Α/ετείς φοιτητές)

Από την Πρυτανεία του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, ύστερα από απόφαση που έλαβε το Πρυτανικό Συμβούλιο του Ιδρύματος (Συνεδρία αριθμ. 1310/14/2013), ανακοινώνονται τα εξής:

1. Λόγω των προβλημάτων που έχουν δημιουργηθεί στο Μεταβατικό κτίριο του Ιδρύματος από τις αποφάσεις α) της Ομοσπονδίας Διοικητικού Προσωπικού Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης (απεργιακές κινητοποιήσεις) και β) της Γενικής Συνέλευσης του Συλλόγου φοιτητών του Τμήματος Πλαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης, με αποτέλεσμα τη μη ομαλή εξέλιξη της διαδικασίας των εγγραφών των νεοεισακτέων πρωτοετών φοιτητών μέχρι 8-11-2013, η προθεσμία εγγραφής των Α/ετών φοιτητών που λήγει στις 8-11-2013 παρατείνεται μέχρι την Παρασκευή 15-11-2013 για όσους δεν έχουν ακόμη εγγραφεί.
Επίσης, η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων (με τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά) υποψηφίων των κατηγοριών που εισάγονται χωρίς εξετάσεις για λόγους υγείας, η οποία έληξε στις 31-10-2013 και παρατάθηκε μέχρι την Παρασκευή 8-11-2013, παρατείνεται εκ νέου μέχρι την Παρασκευή 15-11-2013.

2. Τα μαθήματα όλων των Τμημάτων των Σχολών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων γίνονται και συνεχίζονται κανονικά.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να επικοινωνούν με τους Προέδρους των αντίστοιχων Τμημάτων τους.


Ιωάννινα, 5 Νοεμβρίου2013
Από την Πρυτανεία