Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ Δ.Σ. Δ.Ο.Ε. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 28/3/2014


Αθήνα 27/3/2014
Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.




ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ Δ.Σ. Δ.Ο.Ε. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 28/3/2014

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. μετά από πολύωρη συνεδρίαση σήμερα Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014 δεν κατέληξε σε ομόφωνη απόφαση ή σε μια απόφαση η οποία  μπορεί να συγκεντρώσει μια πλειοψηφία που να εκφράζει το συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος του κλάδου.
Η συνεδρίαση θα συνεχιστεί αύριο Παρασκευή 28 Μαρτίου και ώρα 9.30.
Θέλουμε να τονίσουμε ότι η θέση της Δ.Ο.Ε. στο θέμα της αυτοαξιολόγησης και της συγκρότησης των ομάδων εργασίας παραμένει αμετάβλητη και καλεί τους συναδέλφους να μην προχωρήσουν σε καμία ενέργεια μέχρι τη λήψη οριστικών αποφάσεων.


Από τη Δ.Ο.Ε.

10ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΟΛΜΕ «Ο ρόλος του Λυκείου και η Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση»

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 10ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΟΛΜΕ 
«Ο ρόλος του Λυκείου και η Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση» 
Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ αποφάσισε να διοργανώσει το 10ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο με θέμα: «Ο ρόλος του Λυκείου και η Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση». Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στα Γιάννενα στην Αίθουσα ΛΙΘΑΡΊΤΣΙΑ (Πάρκο Λιθαρίτσια),  το τριήμερο 28, 29 & 30 Μαρτίου 2014.
Σε μια περίοδο που πραγματοποιούνται σοβαρές αρνητικές παρεμβάσεις και αλλαγές στο Λύκειο και την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (ΤΕΕ/Κ), όπως και στη διαδικασία πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, κρίθηκε σκόπιμο να επικεντρωθεί το Εκπαιδευτικό Συνέδριο στα παραπάνω ώστε να αναδειχθούν και οι τεκμηριωμένες προτάσεις του κλάδου για τα θέματα αυτά. 
Το περιεχόμενο του συνεδρίου περιλαμβάνει τις εξής ενότητες: 
(α) Σύγχρονες εκπαιδευτικές πολιτικές και η βαθμίδα του Λυκείου (συγκριτική προσέγγιση)
  • Σύγχρονες εκπαιδευτικές πολιτικές. Η διεθνής εμπειρία (ΕΕ, ΟΟΣΑ κ.λπ.)
  • Οι επιπτώσεις των πολιτικών της λιτότητας και των μνημονίων στην εκπαίδευση (με έμφαση στη λυκειακή βαθμίδα). Η περίπτωση της Ελλάδας
(β) Η βαθμίδα του Λυκείου: η ελληνική εμπειρία
  • Ø Η βαθμίδα του Λυκείου και η επιλεκτική λειτουργία στην ελληνική εκπαίδευση. Το νέο θεσμικό πλαίσιο.
  • Ø Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Διά Βίου Μάθηση 
(γ) Οι προτάσεις της ΟΛΜΕ 
Δείτε την ανακοίνωση και αναλυτικά το Πρόγραμμα Εργασιών σε μορφή pdf … εδώ

ΑΔΕΔΥ: Συνέχιση κινητοποιήσεων

poreia-apergia-arxeiou-diadilosi 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στη χθεσινή, πρώτη συνεδρίαση της μετά τις πρόσφατες απολύσεις χιλιάδων εργαζόμενων, αποφάσισε:

  • Τη συμμετοχή της στην 24ωρη Γενική Απεργία της 9ης Απριλίου 2014 σε Δημόσιο και Ιδιωτικό Τομέα, ενάντια στα νέα καταστροφικά μέτρα περιορισμού του Δημόσιου Τομέα, των απολύσεων χιλιάδων εργαζομένων και κατεδάφισης των τελευταίων εργασιακών και κοινωνικών δικαιωμάτων.
  • Την οργάνωση Συλλαλητηρίου διαμαρτυρίας έξω από τη Βουλή την ημέρα ψήφισης των νέων καταστροφικών μέτρων που συμφώνησαν Τρόικα και Κυβέρνηση.
  • Την οργάνωση συλλαλητηρίου καταγγελίας της βάρβαρης πολιτικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης από κοινού με το Εργατικό Κέντρο της Αθήνας και άλλους κοινωνικούς φορείς την Τρίτη, 1η Απριλίου 2014 και ώρα 6.00μμ στα Προπύλαια, ημέρα συνεδρίασης του ECOFIN που θα αποφασίσει νέες ανατροπές στα δικαιώματα των εργαζομένων.

Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

ΔΟΕ: «Κήρυξη 3ωρης στάσης εργασίας την Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014 και συγκέντρωση στο Υπουργείο Παιδείας»



Αθήνα 26/3/2014
Προς
1. Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
2. Μ.Μ.Ε.



Θέμα: «Κήρυξη 3ωρης στάσης εργασίας την Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014 και συγκέντρωση στο Υπουργείο Παιδείας»

   Η νίκη του εκπαιδευτικού κινήματος με την ακύρωση των σεμιναρίων των στελεχών εκπαίδευσης το Σάββατο 15 και την Παρασκευή 21 Μαρτίου, ήταν μια μάχη που κερδήθηκε ενάντια στα σχέδια της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας για την επιβολή της αξιολόγησης – χειραγώγησης, της κατηγοριοποίησης των σχολείων και των απολύσεων. Ο αγώνας συνεχίζεται.
  Την Παρασκευή 28 Μαρτίου  συνεχίζονται τα σεμινάρια των σχολικών συμβούλων σε σχέση με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
  Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί τους συναδέλφους να συμμετέχουν μαζικά στη συγκέντρωση που οργανώνουν οι εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες την Παρασκευή 28 Μαρτίου στις 13:00 στο Υπουργείο Παιδείας ώστε να αποτραπεί κι αυτό το σεμινάριο της ντροπής.
  Για το σκοπό αυτό κηρύσσει 3ωρη στάση εργασίας, τις 3 τελευταίες ώρες του πρωινού και τις 3 πρώτες του απογευματινού κύκλου, για τη διευκόλυνση της συμμετοχής των συναδέλφων στη συγκέντρωση.

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ
ΑΚΥΡΩΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ

ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 28/3 ΣΤΙΣ 13:00
ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ


Από τη Δ.Ο.Ε.

Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

70 χρόνια από το ολοκαύτωμα των Εβραίων των Ιωαννίνων - Πτυχές της ιστορίας των Ιωαννίνων κατά την περίοδο του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου

Αρχική

Την Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014 και ώρα 6:00 μ.μ., το Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών σε συνεργασία με την Πρεσβεία του Καναδά, παρουσιάζουν στον Πολιτιστικό Πολυχώρο «Δημήτρης Χατζής», εκδήλωση με τίτλο «Πτυχές τις ιστορίας των Ιωαννίνων κατά την περίοδο του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου». Ομιλητές της εκδήλωσης είναι ο κύριος Αλέκος Ράπτης, Ιστοριογράφος, με θέμα «Η καταστροφή της εβραϊκής κοινότητας από τους Ναζί στις 25 Μαρτίου 1944» και η κυρία Ελένη Κουρμαντζή, Καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με θέμα «Ιωάννινα: μια πολυπολιτισμική κοινωνία». Η εκδήλωση θα ολοκληρωθεί με την προβολή των ταινιών «Φιλιά εις τα παιδιά» του Βασίλη Λουλέ και «Εν παρουσία των γειτόνων μου» του Γιώργου Γεδεών.

ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ: Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 30 ΜΑΡΤΙΟΥ 2014

Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ
30 ΜΑΡΤΙΟΥ 2014

ΛΑΚΜΟΣ
ΚΟΡΥΦΗ ΚΑΛΟΓΗΡΟΣ (2.102μ)

Ανθοχώρι - Πρόποδες Καλόγηρου - Ανθοχώρι
(Β κατηγορία)
Ώρες πορείας: 5
Αρχηγός: Μωραΐτης Δημήτρης

Ανθοχώρι - Κορυφή Καλόγηρου (2.102μ) - Ανθοχώρι
(Γ κατηγορία - Διάσχιση)
Πιθανή χρήση κραμπόν - πιολέ
Ώρες πορείας: 8+
Αρχηγός: Παπαχρήστος Χρήστος

Εάν οι καιρικές συνθήκες είναι δυσμενείς αυξάνεται ο βαθμός δυσκολίας και η διαδρομή θα επανεκτιμηθεί επί τόπου. Εξοπλισμός: ορειβατικά παπούτσια, γκέτες, αντιανεμικό-αδιάβροχο, μπατόν. Ρουχισμός κατάλληλος για την εποχή καθώς και δεύτερη αλλαξιά ρούχων.  
Οι δηλώσεις συμμετοχής να γίνονται το συντομότερο δυνατό, τηρείται σειρά προτεραιότητας.
Αναχώρηση από Περιφέρεια Ηπείρου:
Κυριακή 08:00 π.μ.
Προσοχή στην αλλαγή της ώρας
Πληροφορίες  στα Γραφεία του Συλλόγου, Σμύρνης 15,
καθημερινά 7-9 μ.μ. Τηλ & fax.: 26510-22138
  ΛΑΚΜΟΣ

Διεθνή Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για τη Θέση Πρύτανη στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

26 Μαρ. 2014
Προς ενημέρωσή σας, παρακαλούμε δείτε τη συνημμένη Διεθνή Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για τη Θέση Πρύτανη στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
 
Σχετικό Αρχείο: http://www.uoi.gr/files/news/attachments/6361.pdf

26-03-14 Προκηρύξεις πλήρωσης θέσεων ΔΕΠ στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

ΔΟΕ: « Για τη νέα εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και την αυταρχική της εκτροπή.» Κίνηση πανικού σε ακόμη πιο αυταρχική κατεύθυνση.


Αρ. Πρωτ. 750                                                           Αθήνα 24/3/2014
Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

ΘΕΜΑ : « Για τη νέα εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και την αυταρχική της εκτροπή.»
 Κίνηση πανικού σε ακόμη πιο αυταρχική κατεύθυνση.
 Αυτός είναι ο αληθινός τίτλος της  με αριθμό 44375/Γ1/24-3-2014 εγκυκλίου του Υπουργού Παιδείας  με την οποία ο κύριος Υπουργός, αφού οι δύο προηγούμενες, με υπογραφή Υφυπουργού, εγκύκλιοι απέτυχαν να κάμψουν την αντίσταση των εκπαιδευτικών στην προωθούμενη εφαρμογή της «αυτοαξιολόγησης» - αξιολόγησης - χειραγώγησης, αποφάσισε να απεκδυθεί το «δημοκρατικό» μανδύα και προστάζει τους διευθυντές των σχολικών μονάδων να αγνοήσουν τις αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων και να συγκροτήσουν, με δική τους απόφαση,  τις ομάδες εργασίας της ΑΕΕ. Κι όλα αυτά το απόγευμα της 24ης Μαρτίου, λίγες ώρες πριν τιμήσουμε τους ήρωες του 1821 που με τους αγώνες τους έβαλαν τα θεμέλια της ελευθερίας και της δημοκρατίας για τη νεότερη Ελλάδα.
  Είναι ολοφάνερο ότι η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου ένιωσε τη δύναμη της άρνησης των εκπαιδευτικών για την εφαρμογή της ΑΕΕ που συνδέεται με την κατηγοριοποίηση των σχολείων και την αξιολόγηση - χειραγώγηση των απολύσεων και της διάλυσης του δημόσιου σχολείου.  Είναι ολοφάνερο ότι αντιλήφθηκε από τα δύο πρώτα σεμινάρια στελεχών ότι ακόμα κι ο μηχανισμός αξιολογητών που προσδοκά να έχει στη διάθεσή της είναι, σε μεγάλο βαθμό, απρόθυμος να την ακολουθήσει και δεν αντέχει την πίεση της βάσης των εκπαιδευτικών.
  Η προσφυγή στην αντιδημοκρατική μέθοδο του «αποφασίζουμε και διατάζουμε» και η εγκατάλειψη των μεγαλόστομων κενολογιών περί «σχετικής αυτονομίας των σχολείων, ενίσχυσης του «βαθμού ελευθερίας του εκπαιδευτικού» και  εδραίωσης  πολιτισμού εμπιστοσύνης, αποκαλύπτουν τις ειλικρινείς προθέσεις της πολιτικής ηγεσίας αλλά και την ουσία του δίπτυχου ΑΕΕ - αξιολόγηση που δεν είναι άλλη από την απόλυτη χειραγώγηση.
  Αυτό που δείχνει να αγνοεί η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας είναι ο μεγάλος βαθμός συσπείρωσης που η μάχη κατά της ΑΕΕ- αξιολόγησης έχει φέρει στο εκπαιδευτικό συνδικαλιστικό κίνημα. Το συντριπτικό ποσοστό του 93% των εκπαιδευτικών που υπέγραψε το κείμενο άρνησής της και ο απίστευτος όγκος των σχολικών μονάδων που έχει ήδη συντάξει πρακτικά μη συγκρότησης των ομάδων εργασίας είναι ο παράγοντας που δεν έχει μετρήσει σωστά. Γιατί καμιάς μορφής αξιολόγηση δεν μπορεί να προχωρήσει δίχως τη συναίνεση των εκπαιδευτικών.
 Καλούμε το σύνολο των εκπαιδευτικών να διατηρήσουν το αγωνιστικό φρόνημα και την ενότητα  που τους έχει διακρίνει όλο αυτό το χρονικό διάστημα, να παραμείνουν συσπειρωμένοι κοντά στην Ομοσπονδία και να αναμένουν τις αποφάσεις που θα καθορίσουν την παραπέρα πορεία.
 Το πρωί της Πέμπτης 27/3 κι αφού έρθει σε επαφή και με τις άλλες Εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες, εξετάσει όλες τις παραμέτρους του ζητήματος, μα πάνω απ' όλα λάβει υπόψη του τη βούληση του Κλάδου, την ανάγκη προάσπισης των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και την υπεράσπιση της δημόσιας εκπαίδευσης, θα συνεδριάσει το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ώστε να οργανώσει τη από εδώ και πέρα στάση μας.
 
                          

«Για το Σοσιαλισμό και την καπιταλιστική παλινόρθωση»



Εκδήλωση – Συζήτηση στα Γιάννενα

«Για το Σοσιαλισμό
και την καπιταλιστική παλινόρθωση»

Οι «Μορφωτικές Εκδόσεις»
διοργανώνουν εκδήλωση-συζήτηση με θέμα :

«Ο Σοσιαλισμός είναι αναγκαίος. Η παλινόρθωση είναι αναπόφευκτη;»

Στην εκδήλωση - συζήτηση θα μιλήσει
ο συγγραφέας του βιβλίου

«Για την καπιταλιστική παλινόρθωση»

 Αντώνης Παπαδόπουλος.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014 στις 8.00μμ, στο  Συνεδριακό Κέντρο Περιφέρειας Ιωαννίνων στη «Στοά Σάρκα», στα Γιάννενα

Νέα εγκύκλιος προς Διευθυντές για τις ομάδες εργασίας για την αυτοαξιολόγηση

Θέμα: «Διευκρινίσεις ως προς την εφαρμογή του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος 2013-2014».
Σε συνέχεια της υπ. αριθμ. 32773/Γ1/6-3-2014 και της υπ. αριθμ. 190089/Γ1/10.12.2013 Εγκυκλίου του Υφυπουργού Παιδείας & Θρησκευμάτων και σύμφωνα με το Ν. 1566/85 (ΦΕΚ 167/30-09-1985, τ. Α΄, Άρθρο 11, παρ. ΣΤ) και τα Άρθρα 29,37,39 της με αριθμ. Φ.353.1/324/105657/Δ1/8-10-2002 (ΦΕΚ 1340, τ. Β΄) Υπ. Απόφασης, την Υπ. Απόφαση ΦΕΚ 614, τ. Β΄, 30972/Γ1//15-3-2013 & την Εγκύκλιο με Αριθμ. Πρωτ. 30973/Γ1/05-03-2013, επισημαίνουμε ότι:
Σε περίπτωση που ο σύλλογος διδασκόντων δεν μπορεί να καταλήξει σε απόφαση συγκρότησης επαρκούς αριθμού ομάδων εργασίας ή συγκεκριμένης σύνθεσης ή κατανομής αρμοδιοτήτων (π.χ. τους δείκτες που θα επεξεργαστεί κάθε ομάδα), τότε ο Διευθυντής του σχολείου, σύμφωνα με το άρθρο 39, παρ. 15, ΦΕΚ 1340/2002, υποχρεούται να ορίσει τον αριθμό, τη σύνθεση και τις συγκεκριμένες αρμοδιότητες κάθε ομάδας.
Οι σχολικές μονάδες καλούνται να έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία συγκρότησης των ομάδων μέχρι 4-4-2014. Στη συνέχεια και μέχρι 31-5-2014, ο σύλλογος διδασκόντων θα πρέπει να συνεδριάσει και αφού λάβει υπόψη του τις εισηγήσεις των ομάδων εργασίας, μέσα από ανοικτό διάλογο, να προβεί στην γενική εκτίμηση της σχολικής μονάδας με την αποτύπωση των 15 δεικτών καθώς επίσης να αποφασίσει για τα σχέδια δράσης που θα υλοποιηθούν το επόμενο έτος.
Η τελική έκθεση αυτο αξιολόγησης θα πρέπει να υποβληθεί μέχρι τέλους του διδακτικού έτους.
Οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης σε συνεργασία με τις αντίστοιχες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, καλούνται μέχρι 11-4-2014 να αποστείλουν στον Διευθυντή του Γραφείου Υπουργού πίνακα με τα σχολεία στα οποία τυχόν δεν έχει ολοκληρωθεί η συγκρότηση των ομάδων εργασίας.
Παρατήρηση του alfavita.gr
Το άρθρο 39, παρ. 15 του ΦΕΚ 1340/2002, που επικαλείται η απόφαση αναφέρει: 
«Όταν ο Σύλλογος, για οποιονδήποτε λόγο, αδυνατεί να αναθέσει στους εκπαιδευτικούς τη διδασκαλία μαθημάτων ή την κατανομή τάξεων και τμημάτων, την απόφαση παίρνει ο Διευθυντής του σχολείου σε συνεργασία με τον αρμόδιο Σχολικό Σύμβουλο. Σε περίπτωση αδυναμίας να ανατεθούν εργασίες και τομείς ευθύνης εντός του σχολείου, την απόφαση παίρνει ο Διευθυντής.»
 ΠΗΓΗ: AlfaVita - Εκπαιδευτικό Ενημερωτικό Δίκτυο

Βιωματικά Εργαστήρια Φυσικής Αγωγής για την προσχολική και πρωτοσχολική ηλικία

25 Μαρ. 2014
Στα πλαίσια της Διά Βίου Μάθησης και της Επιμόρφωσης, καθώς επίσης και των 50 χρόνων λειτουργίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών της Σχολής Επιστημών Αγωγής, η Ένωση Γυμναστών Ηπείρου και Ιονίων Νήσων, η Περιφερειακή Διεύθυνση της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηπείρου και το 33ο Νηπιαγωγείο (Πανεπιστημίου) Ιωαννίνων συνδιοργανώνουν Βιωματικά Εργαστήρια Φυσικής Αγωγής για την προσχολική και πρωτοσχολική ηλικία. Τα βιωματικά εργαστήρια πρόκειται να πραγματοποιηθούν στις εγκαταστάσεις του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών (αμφιθέατρο, αίθουσα πολλαπλών χρήσεων), για τις ημερομηνίες Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014 (έναρξη), Πέμπτη 3 Απριλίου 2014, Πέμπτη 10 Απριλίου 2014 (λήξη) και ώρα 16:00 με 18:00. Τα βιωματικά εργαστήρια περιλαμβάνουν θεωρητική κατάρτιση μικρής χρονικής διάρκειας (20 λεπτών) και βιωματικές δράσεις των συμμετεχόντων, αφορούν εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, νηπιαγωγούς, γυμναστές, δασκάλους, φοιτητές των Τμημάτων της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων αλλά και κάθε ενδιαφερόμενο. Σε αυτούς που θα παρακολουθήσουν τα εργαστήρια θα χορηγηθούν βεβαιώσεις.
Στο συνημμένο αρχείο θα βρείτε όλες τις σχετικές πληροφορίες.
 
Σχετικό Αρχείο: http://www.uoi.gr/files/news/attachments/6358.zip

Λιγότερες διακοπές του Πάσχα για μαθητές που έκαναν κατάληψη - Ποιες αργίες καταργεί το Υπ.Παιδείας

Όπως αναφέρει ο ΒΗΜΑτοδότης αποφασίστηκε από τον Υπουργό και Υφυπουργό Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλο και Συμεών Κεδίκογλου πως τα σχολεία και οι μαθητές που έκαναν καταλήψεις, θα κάνουν μαθήματα μέσα στις διακοπές του Πάσχα , δηλαδή από την Τρίτη του Πάσχα ως και την Παρασκευή , ενώ εκείνοι που δεν έκαναν,  θα συνεχίζουν τις διακοπες τους.
Όπως πάλι αναφέρει το δημοσίευμα με το ειρωνικό μάλιστα τρόπο, χαρακτηρίζοντας την κατάληψη ως αταξία, το Υπουργείο αποφασίζει να επεκτείνει την τιμωρητική και κατασταλτική πρακτική του σε όσους μαθητές θέλησαν να αντιδράσουν.
Οι "κακοί" κατά το Υπ.Παιδείας...αυτοί των καταλήψεων δεν θα πηγαίνουν σχολικούς περιπάτους ενώ, οι άλλοι...οι ύσηχοι θα πηγαίνουν.
Το δημοσίευμα στην συνέχεια  αναφέρει τα παρακάτω:
«Πρέπει να υπάρξει ένα είδος κυρώσεων» μου έλεγε ο υφυπουργός Παιδείας κ. Κεδίκογλου.
Και οι εξετάσεις, θα πείτε; Εδώ μάλλον οι του υπουργείου Παιδείας δεν το προέβλεψαν. Διότι αποφασίστηκε τα σχολεία να κλείσουν στις 21 Μαΐου (δηλαδή τρεις ημέρες μετά τον πρώτο γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών) και οι πανελλαδικές εξετάσεις να αρχίσουν στις 27 Μαΐου (δηλαδή δύο ημέρες μετά τις ευρωεκλογές και του δεύτερου γύρου των αυτοδιοικητικών εκλογών). Και κάτι ακόμη. Είναι οριστικό και αμετάκλητο: από τη νέα σχολική χρονιά οι μαθητές και οι μαθήτριες θα χάσουν τουλάχιστον δύο αργίες. Το υπουργείο Παιδείας αποφάσισε να ακυρώσει την αργία των Τριών Ιεραρχών και την αργία του Αγίου Ιωάννη. Υπάρχει σκέψη να καταργηθεί άλλη μια σχολική αργία.

ΠΗΓΗ: AlfaVita - Εκπαιδευτικό Ενημερωτικό Δίκτυο

Στ' άρματα στ' άρματα


photo: Konstantinos Tsakalidis@fosphotos.com

Τάσος Μελετόπουλος Τάσος Μελετόπουλος
Έμαθα από κολλητό μου, που είναι δίπλα στον Σαμαρά, ότι στην παρέλαση δεν θα παρελάσουν τανκς και επίλεκτα στρατιωτικά τάγματα αλλά κάτι άλλο. Καθ όλη την διάρκεια του γεύματος πίεζα αφόρητα τον φίλο μου και συνεργάτη του Αντώνη να μάθω το μυστικό. Δεν έλεγε τίποτα. Τσιμουδιά. Ώσπου τελικά, μετά από πολύ πρεσάρισμα, μου εκμυστηρεύθηκε ότι θα γίνει μια παρέλαση που θα τη ζηλεύει ακόμη και το Hollywood! Δηλαδή, ρώτησα. «Κοίτα να δεις. Ο Σαμαράς θέλει να δείξει στον κόσμο την αποφασιστικότητά του. Την πυγμή του. Ότι η χώρα τώρα αρχίζει να ανεβαίνει. Ότι έχει κόσμο μαζί του που είναι έτοιμος να θυσιαστεί γι αυτόν». «Δηλαδή;», «Μεταξύ μας ε;» «Ναι ρε φίλε», «Καλά. Έχουν ετοιμάσει…», εκεί κατέβασε τον τόνο της φωνής του, «…ένα τεράστιο ξύλινο άρμα». Τον κοίταξα περίεργα. «Μην με κοιτάς περίεργα. Είναι αλήθεια. Ένα άρμα όπως αυτό που είχαν κατασκευάσει για τις ανάγκες του έργου «Κλεοπάτρα» με την Ελίζαμπεθ Τέιλορ», «Δηλαδή;», «Να. Το μεγάλο αυτό ξύλινο άρμα θα έχει ρόδες. Μπροστά θα είναι δεμένοι με σκοινιά εκατοντάδες πολίτες, εθελοντές όλων των ηλικιών – κυρίως μέλη της Ν.Δ. και του ΠΑΣΟΚ -οι οποίοι και θα το τραβούν. Πάνω στο άρμα…».
Τον διακόπτω: «Πλάκα μου κάνεις;», «Αφού το έχουν έτοιμο! Είναι η μεγάλη έκπληξη! Τσιμουδιά,» μου τόνισε πίνοντας ένα σφηνάκι ρακί. «Τσιμουδιά» του απάντησα και τον άφησα να συνεχίσει. «Που ήμουν; Α! Ναι! Λοιπόν θα είναι τεράστιο το άρμα και θα το τραβούν δεμένοι εκατοντάδες. Πολλοί, πάρα πολλοί άνθρωποι σου λέω. Εντυπωσιάστηκε ακόμη και ο Σαμαράς με τον αριθμό των εθελοντών. Πάνω στο άρμα, λοιπόν, σ’ ένα κάθισμα, όχι βέβαια χρυσό όπως καθόταν η Κλεοπάτρα στο έργο, θα κάθεται ο Αντώνης. Από πίσω του θα στέκεται όρθιος ο Στουρνάρας, με την μητέρα του, και τα πεθερικά του», «Γιατί με αυτούς ;» τον ρώτησα. «Γιατί η μητέρα του και τα πεθερικά του είναι παραδείγματα ανθρώπων που ζουν καλά με 500 ευρώ τον μήνα».  «Α!» έκανα. «Λοιπόν. Ναι, πίσω από την μητέρα του Στουρνάρα θα είναι ο Άδωνις με ανοιχτό μικρόφωνο και θα λέει τα κατορθώματα της κυβέρνησης, θα εξηγεί στον κόσμο το όλο σκηνικό. Πως σου φαίνεται αυτό;». «Θα μείνει στην ιστορία,» απάντησα. «Ναι. Αυτό ισχυρίζονται και αυτοί. Α! Ξέχασα. Τον Βενιζέλο δεν τον ανέβασαν πάνω στο άρμα λόγου βάρους. Ξέρεις. Δυσανασχέτησε ο κόσμος που θα τραβά το άρμα, γι’ αυτό ο Βενιζέλος με ολόκληρη την κυβέρνηση θα ακολουθούν το άρμα κατά πόδας. Πώς σου φαίνεται με ξαναρώτησε». «Απίθανο» απάντησα «θα γίνει;». «Και βέβαια έχει ήδη ξεκινήσει. Τσιμουδιά κακομοίρη μου, τσιμουδιά».

  ΠΗΓΗ:

Πάλι τα ίδια

image
Η πρώτη και η τελευταία σκέψη της κυβέρνησης για την αξιοποίηση 500 εκ. ευρώ από το πρωτογενές πλεόνασμα ήταν να μοιραστεί υπό μορφή εφάπαξ παροχής, προεκλογικά, σε ένα εκατομμύριο πολίτες -ένστολους, χαμηλοσυνταξιούχους, αστέγους, φτωχούς. Ειδικά για τους τελευταίους θα πρέπει να ξεπεράσει τον εαυτό της η δημόσια διοίκηση προκειμένου να εντοπίσει τους άπορους και όχι όσους εμφανίζονται πένητες στις φορολογικές τους δηλώσεις. Αλλά αυτό είναι θέμα επόμενων ημερών, τώρα βρισκόμαστε στη διθυραμβολογία των εξαγγελιών.
Η κριτική που βασικά ασκήθηκε είναι ότι πρόκειται για ψίχουλα, αφού ο ελληνικός λαός έχει υποστεί τα πάνδεινα για να επιστραφούν τώρα στον έναν από τους δέκα 500 ευρώ, άντε και σε ορισμένες περιπτώσεις 800. Δηλαδή, ο αντίλογος είναι ότι θα έπρεπε να δοθούν περισσότερα σε περισσότερους. Γιατί μόνο οι ένστολοι, όχι γιατί οι ένστολοι.
Ακόμη και οι τυχεροί που θα πάρουν «δώρο Πάσχα» γνωρίζουν πως δεν σώζονται με αυτά και η κυβέρνηση το ξέρει, όμως κάνει αυτή την κίνηση σαν ένα κλείσιμο του ματιού, ότι ελάτε εδώ και θα υπάρξει συνέχεια, έρχονται κι άλλα στην πορεία, μπαίνουμε ξανά στον κύκλο των έκτακτων ενισχύσεων, που, αν τα πράγματα πάνε καλά, μπορεί να μονιμοποιηθούν. Είναι, άλλωστε, γνωστή η μέθοδος με την οποία αυξήθηκαν οι μισθοί τη δεκαετία προ χρεοκοπίας με έμμεσο τρόπο, μέσω επιδομάτων που έγιναν μέρος των τακτικών αποδοχών και τα οποία ήταν προσχηματικά, ένα κόλπο για μεγαλύτερες αμοιβές στο Δημόσιο χωρίς αυτό να δηλωθεί και να μη φτάσει στις Βρυξέλλες.
Σαν να μην πέρασε μια μέρα: Προεκλογική παροχολογία και επιδοματική πολιτική από την κυβέρνηση απέναντι σε με μια αντιπολίτευση που υπόσχεται μεγαλύτερη γενναιοδωρία και ακόμη πιο γερά μπόνους στους ψηφοφόρους όταν έρθει η ώρα της. Και στην άποψη -της Τρόικας!- ότι θα έπρεπε να γίνουν επιλογές αναπτυξιακού προσανατολισμού, η απάντηση είναι ότι οι δικαιούχοι της ανοιξιάτικης παροχής θα το ρίξουν στα ψώνια και στη διασκέδαση, επομένως θα τονωθεί η αγορά και θα κινηθεί χρήμα -αυτή είναι, εξάλλου, η μόνο ανάπτυξη που ξέρουν, κατανάλωση με δανεικά ή με κρατική επιδότηση.
Δεν είναι και πολύ δημοφιλές, πόσο μάλλον προεκλογικά, να πει κανείς ότι το πρωτογενές πλεόνασμα έχει προέλθει κυρίως από την υπεροφορολόγηση και τη μερική στάση πληρωμών του Δημοσίου, επίσης ότι ζητούμενο παραμένει η διάρκεια, δηλαδή η βιωσιμότητά του, και ότι σε κάθε περίπτωση νόημα έχουν οι διαρθρωτικές παρεμβάσεις και όχι τα προεκλογικά πυροτεχνήματα. Προφανώς προτεραιότητα πρέπει να έχουν οι άνεργοι, ειδικά οι μακροχρόνια άνεργοι, προφανώς είναι θέμα ηθικής τάξης να υποστηριχθούν όσοι βρίσκονται σε κατάσταση φτώχειας -εφόσον εντοπιστούν χωρίς λάθη- όμως και σε αυτές τις περιπτώσεις προέχει η απασχόληση και η πρόσβαση στο σύστημα υγείας, όχι μια βοήθεια χωρίς συνέχεια.
Τόσο η ΝΔ όσο και το ΠΑΣΟΚ επαγγέλλοναι ένα εθνικό σχέδιο ανασυγκρότησης για την υπέρβαση των μνημονίων και τώρα που τους δίνεται η ευκαιρία αποδεικνύεται ότι δεν έχουν να προτείνουν μια δημόσια επένδυση που να προσφέρει δουλειά, προοπτική και αξιοπρέπεια σε νέους ανθρώπους που αναζητούν διέξοδο στο εξωτερικό και στους γονείς τους που βγήκαν ξαφνικά από την αγορά εργασίας. Το μόνο που ξέρουν και μπορούν να κάνουν είναι να μοιράσουν τα λεφτά με την παραδοσιακή μέθοδο του παλαιοκομματισμού: Προεκλογικά, πελατειακά, εστιάζοντας σε συγκεκριμένα εκλογικά ακροατήρια, με υπερεπικοινωνία και κατασκευή εντυπώσεων, οπωσδήποτε με ιδιοκτησιακή αντίληψη για το δημόσιο χώρο.
Βρισκόμαστε ακριβώς εκεί όπου βρισκόμασταν όταν ξέσπασε η κρίση. Είναι απλώς μικρότερες οι οικονομικές δυνατότητες, αλλά η διάθεση του συστήματος εξουσίας για ψηφοθηρική “κοινωνική πολιτική” είναι ίδια, μπορεί και μεγαλύτερη. Κάναμε έναν κύκλο μέσα στον οποίο χάθηκε το 1/3 του ΑΕΠ, κοντεύει στο 30% η ανεργία, διαλύθηκε το στρεβλό κράτος πρόνοιας που είχαμε, υποχώρησε δραματικά η δημοκρατία, υποβαθμίστηκε ο κοινωνικός πολιτισμός, και όλα αυτά για να γυρίσουμε στο ίδιο σημείο, απ όπου έγινε το πήδημα στον γκρεμό της χρεοκοπίας. Εχοντας διατηρήσει, μάλιστα, την εθνική αλτική ικανότητα άφθαρτη.
ΠΗΓΗ:  Athens Voice

Πότε θα διδαχθούν τα παιδιά την αλήθεια για το 21;


photo: Νίκος Δήμου

Νίκος Δήμου Νίκος Δήμου                                                                            Δεν ξέρω αν θα γίνει ποτέ αυτό – σίγουρα όχι σύντομα. Σήμερα πάντως ένα βιβλίο που θα έγραφε τα αληθινά συμβάντα του 21 θα καιγότανε στην πυρά και ένας καθηγητής που θα το δίδασκε, θα έχανε τη δουλειά του.
Ας πούμε μερικές ιστορικά εξακριβωμένες αλήθειες:
Η επανάσταση ξεκίνησε όχι από τους ηρωικούς αρματολούς και κλέφτες (αντίθετα αυτοί και μέσα στον Αγώνα πολεμούσαν σαν μισθοφόροι για αμοιβή και λάφυρα) αλλά από φιλήσυχους αστούς εμπόρους που ζούσαν έξω από την Ελλάδα. Το κίνημα άρχισε από αστούς αλλά το αγκάλιασε ο λαός. Όμως, όπως γράφει ο Σκαρίμπας: «Το Πατριαρχείο το αφόρισε.  Οι Πρόκριτοι και οι Ιεράρχες το χλεύασαν. Ο Καποδίστριας του γύρισε τις πλάτες. Ο Κοραής μας το μυκτήρισε». Η αρχή ήταν πολύ δύσκολη και το τέλος ολέθριο.
Η Εκκλησία όχι μόνο δεν πρωτοστάτησε στον Αγώνα αλλά τον πολέμησε με κάθε τρόπο. Αφόρισε τον Ρήγα Φεραίο, εναντιώθηκε στις «σατανικές» απόψεις για ελευθερία, ισότητα και δημοκρατία που έρχονταν από την Δύση και τελικά αφόρισε και την ίδια την επανάσταση. Φυσικά κανείς δεν ήταν στην Αγία Λαύρα στις 25 Μαρτίου και ο Παλαιών Πατρών Γερμανός όχι μόνο δεν σήκωσε το λάβαρο (που φτιάχτηκε μετά από 50 χρόνια) αλλά έβριζε τον επαναστάτη Παπαφλέσσα ως «εξωλέστατον».
Η επανάσταση του 21 απέτυχε ολοκληρωτικά. Μετά την εισβολή του Ιμπραήμ δεν είχε μείνει ούτε μία επαναστατική εστία. Ελευθερωθήκαμε μόνο χάρη στην απόφαση των Μεγάλων Δυνάμεων – και την δράση τους στην ναυμαχία του Ναβαρίνου. (Ήταν η πρώτη – και η καλύτερη –«ανθρωπιστική επέμβαση» της ιστορίας).
Η επανάσταση απέτυχε επειδή οι Έλληνες πολεμούσαν περισσότερο μεταξύ τους, παρά με τους Τούρκους. Ο – ήδη τόσο απών – Κωστής Παπαγιώργης, την είχε χαρακτηρίσει:«πανεθνικό εμφύλιο, ο οποίος κατ’ ευφημισμόν βαπτίσθηκε επανάσταση από τους ιδεολόγους ιστορικούς».
Στην Επανάσταση έγιναν πράξεις θηριωδίας εκ μέρους των Ελλήνων. Στην κατάληψη της Τριπολιτσάς σφάχτηκαν πάνω από 30.000 άμαχοι – ανάμεσά τους πολλοί Εβραίοι που ήταν αμέτοχοι στον αγώνα. Λόγος: το πλιάτσικο. Λέει ο Κολοκοτρώνης στα Απομνημονεύματα: «το ασκέρι όπου ήταν μέσα, το ελληνικό, έκοβε κι σκότωνε από Παρασκευή ως Κυριακή, γυναίκες παιδιά και άντρες, 32000, μία ώρα ολόγυρα της Τριπολιτσάς». (Αντίθετα οι Τουρκαλβανοί υπερασπιστές της πόλης έφυγαν αλώβητοι μετά από συμφωνία. Που σημαίνει ότι ο Κολοκοτρώνης είχε τον έλεγχο του στρατού του και άρα επέτρεψε τη εθνοκάθαρση).
Και όσοι δεν συμπαθούν τους Αλβανούς θα έπρεπε να ξέρουν πως μερικοί από τους πιο γενναίους οπλαρχηγούς και καπεταναίους μας ήταν Αρβανίτες που δεν μιλούσαν καν τα ελληνικά. Κι όταν ο Μαυροκορδάτος έβγαλε λόγο στα πληρώματα του Ελληνικού στόλου χρειάστηκε μεταφραστή γιατί δεν κατάλαβαν λέξη (το γράφει ο Παπαρρηγόπουλος).
Θα έχουμε ωριμάσει ως έθνος, όταν τα σχολικά μας βιβλία συμπεριλάβουν αυτές (και άλλες) δύσκολες αλήθειες. Όταν θα πάψουν να αποσιωπούν ή να μυθολογούν. Έτσι θα πραγματώσουμε το Σολωμικό ρήμα,  που ταυτίζει το αληθές με το εθνικό.
ΠΗΓΗ:

Ο Ρήγας Φεραίος και ο Μέσι



Ανδρέας Ζαμπούκας Ανδρέας Ζαμπούκας           Στη σημειολογία μας υπάρχουν δυο λέξεις που τις μπερδεύουμε. Τα πρότυπα και τα είδωλα. Δεν είναι το ίδιο. Τα πρότυπα είναι πρόσωπα που δείχνουν πράξεις, που μεταφέρουν αξίες, που ελέγχονται στη δραστηριότητα τους. Τα είδωλα είναι «μαγικά», σχεδόν μεταφυσικά προσωπεία, ανεξέλεγκτα και αυταρχικά. Τα πρότυπα συνδέονται με τις συνειδήσεις μας και μας διδάσκουν. Τα είδωλα χτυπούν απευθείας στο υποσυνείδητο και μας υποτάσσουν. Το ίδιο πρόσωπο μπορεί να είναι πρότυπο και είδωλο μαζί. Ο Μέσι, για αυτόν που παίζει ποδόσφαιρο μπορεί να είναι πρότυπο, και για αυτόν που είναι απλά οπαδός, είδωλο. Τεράστια η διαφορά. Ο ένας δίνει αγώνα να απελευθερώσει δυνάμεις να του μοιάσει και ο άλλος απλά παραδίνεται στην «αυταρχική» γοητεία του.
Μέρες που είναι, δεν κάνει να θίγουμε ήρωες και είδωλα αλλά τέλος πάντων, ας με συγχωρήσουν οι «εορτάζοντες» επαναστάσεις και ξεσηκωμούς. Ο καθένας έχει τις δικές του εικόνες από την 25η Μαρτίου κι εγώ τη δικιά μου. Γιατί όσα χρόνια κι αν πέρασαν από το σχολείο, εγώ μια παράσταση έχω στο νου μου, την αίθουσα που η μεγαλύτερη αφίσα ήταν του Ρήγα Φεραίου. Ίσως γιατί, ενώ ο ίδιος στη συμπεριφορά να έμοιαζα με τους άλλους πιο άγριους ήρωες, ήθελα μια φιγούρα πιο ήσυχη, πιο «ιντελεκτουάλ» να με ηρεμεί.
Είναι ο Ρήγας είδωλο; Βέβαια είναι. Αφού έγινε κι αυτός αφίσα τι άλλο μπορεί να είναι; Έχει κι εκείνο το ωραίο ποίημα, τον Θούριο, χιλιοτραγουδισμένο διακόσια χρόνια τώρα. Όσες γενιές κι αν έφυγαν, η απόλυτα στατική μορφή του μεταφέρεται από αίθουσα σε αίθουσα και κρατάει γερά τα βάθρα της «εθνικής συνείδησης»…
Περνούν οι δεκαετίες, τα χρόνια. Οι κοινωνίες αλλάζουν, τα μυαλά των ανθρώπων άλλα πλέον σκέπτονται, άλλα ζητούν οι ψυχές τους κι ο Ρήγας εκεί, στατικός και αναλλοίωτος, βαλσαμωμένος. Παραμένει είδωλο κι ακόμα να γίνει πρότυπο. Μόνο κάτι λίγοι, που μπήκαν στον κόπο να τον διαβάσουν, κατάλαβαν ότι δεν είναι αφίσα αλλά κώδικας και ιδέα. Τι να το κάνεις όμως; Πόση σημασία έχει να συζητάς για όλα αυτά σε συνέδρια ιστορίας ή πολιτικής επιστήμης, αλλά στα σχολεία να ανεβοκατεβάζεις σημαίες και τα παιδιά να τραγουδάνε μόνο τον «Θούριο» (από τα αγαπημένα σουξέ του μακαριστού Χριστοδούλου…).
Το κακό με μας είναι πως θέλουμε πολύ να μιλάμε και να τραγουδάμε για επαναστάσεις αλλά ποτέ δεν ξέρουμε πώς θα τις κάνουμε. Απ΄ τις πολλές γιορτές νομίζουμε πλέον ότι είναι σενάριο για ταινίες ή πρόγραμμα εθνικών επετείων. Αν είχαμε λίγη διάθεση για αλήθεια, θα ξέραμε ότι ο Ρήγας Φεραίος είναι σημαντικός για πολλά άλλα σπουδαία πράγματα. Ήταν ο πρώτος που ένιωσε τη ρεαλιστική ανάγκη για ένωση των βαλκανικών λαών, κάτω από την ελληνική παιδεία. Ήταν ο πρώτος που μίλησε για έναν πολιτισμό δικαίου, θεσμών, κανόνων και δημοκρατικών συνταγμάτων. Και ήταν αυτός που πέθανε για τις δημοκρατικές κοινότητες των Ελλήνων και των βαλκάνιων λαών. Όχι για την «ελληνοχριστιανική ιδεολογία» που τον «χρησιμοποιεί» σήμερα!
Ποια είναι η διαφορά από το σύμβολο και το χειραγωγούμενο είδωλο; Ότι η μνήμη θα πιάσει τόπο, αν έχει κάτι να διδάξει για σήμερα. Αν έχει να δώσει κάποια τροφή για πολιτική σκέψη στον σύγχρονο άνθρωπο που βασανίζεται σε μια κομματοκρατούμενη κοινωνία δημαγωγίας και λαϊκισμού. Αλλιώς είναι να μπερδεύεις στο μυαλό σου, από μικρός, φαντάσματα, είδωλα και δοξασίες κι αλλιώς είναι να βάζεις τα πράγματα σε μια τάξη και να βλέπεις κατάματα την πραγματικότητα. Υπάρχει δηλαδή σοβαρό ενδεχόμενο, αν μιλούσαμε περισσότερο στα σχολεία για τη σκέψη των ηρώων και όχι για τους πολέμους τους, να μην είχαμε σήμερα δεξιούς θρησκόληπτους, αριστερούς  φαντασμένους, «επαίτες» ψεκασμένους και ένα σωρό άλλους, που ζουν με οράματα και σιχαίνονται πάντα τον διπλανό τους.
Μετά από τόσα χρόνια συνεχίζουμε να λέμε τα ίδια ψέματα και να μπερδεύουμε στις συνειδήσεις των νέων τον Ρήγα με τον Μέσι. Έχουμε ανάγκη από περισσότερη καθαρή σκέψη και πιο δυνατές πολιτικές συνειδήσεις. Δεν φτάνει να κουνάμε μόνο τα σημαιάκια. Μπουχτήσαμε  από οπαδούς. Ας αποφασίσουμε κάποτε να φτιάξουμε πολίτες.
ΠΗΓΗ:

Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

Ο Αστραπόγιαννος

Θρήνος για τον Γιαννιώτη υπουργό Άμυνας της Κύπρου



Από το Μακρίνο του Αν. Ζαγορίου, ο 48χρονος Τάσος Μητσόπουλος που άφησε την τελευταία του πνοή το μεσημέρι.
Την τελευταία του πνοή άφησε το μεσημέρι του Σαββάτου ο Γιαννιώτης υπουργός Άμυνας της Κύπρου Τάσος Μητσόπουλος, ο οποίος νοσηλευόταν από χθες σε κρίσιμη κατάσταση, έπειτα από εκτεταμένη εγκεφαλική αιμορραγία που υπέστη στο γραφείο του, συνεπεία ρήξης εγκεφαλικού ανευρύσματος.
Ο Τάσος Μητσόπουλος κατάγεται από το Ανατολικό Ζαγόρι από την πλευρά του πατέρα του και συγκεκριμένα από το Μακρίνο. Ο πατέρας του, αξιωματικός των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων υπηρέτησε επί σειρά ετών στην ΕΛΔΥΚ και γνώρισε εκεί και παντρεύτηκε τη σύζυγό του.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, στην Κύπρο θα κηρυχθεί τριήμερο πένθος, ενώ για τις 7 το απόγευμα είναι προγραμματισμένη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου.
Έξω από το νοσοκομείο συγκεντρώθηκαν δεκάδες πολίτες για να εκφράσουν τη συμπαράστασή τους, ενώ χιλιάδες ήταν τα μηνύματα στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης με ευχές για τον Τάσο Μητσόπουλο, ο οποίος έχαιρε της εκτίμησης όλων των κομματικών χώρων, για την ειλικρίνεια και την ηπιότητα του χαρακτήρα του.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ