Κυριακή 18 Μαΐου 2014

Γιατί πρέπει να ταλαιπωρούν οι διαδηλώσεις

 
Κινηματογραφιστής και συγγραφέας

Στην Ελλάδα για κάθε πρόβλημα έχουμε πολλούς τρόπους για να μη βρίσκουμε λύση και να πετάμε την μπάλα στην εξέδρα. Ο Άρης Σπηλιωτόπουλος αναφερόμενος στο ζήτημα των διαδηλώσεων στην Αθήνα μίλησε για «ημίτρελους διαδηλωτές, που θα κλείσουν την Πανεπιστημίου και θα φωνάζουν λευτεριά στην Παλαιστίνη», ενώ ένας από τους αντιπάλους του, ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης δήλωσε για το ίδιο θέμα: «Σε ό,τι αφορά τις μικρές σε όγκο(διαδηλώσεις), σημειώνω ότι οι διοργανωτές είναι κομμάτι της κοινωνίας και έχουν την ευαισθησία να μη διαταράσσουν τη λειτουργία της πόλης. Είμαστε υπέρ της αυτορρύθμισης». Από τον δεξιό τσαμπουκά περάσαμε στον αριστερό ρομαντισμό.
Δεν υπάρχει κάτοικος της Αθήνας που να μην έχει ταλαιπωρηθεί, να μην έχει χάσει πολύτιμο χρόνο, να μην έχει δυσκολευτεί να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του εξαιτίας του τρόπου με τον οποίο πραγματοποιούνται οι διαδηλώσεις. Το πρόβλημα δεν σταματά εκεί. Χιλιάδες μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα επιβαρύνουν κι άλλο την ατμόσφαιρα της πόλης, ενώ οι οικονομικές επιπτώσεις είναι πολυδιάστατες. Πεταμένες εργατοώρες, χαμένη παραγωγικότητα, περισσότερα καύσιμα, προβληματική τουριστική εικόνα.
Οι συνέπειες από τις καθημερινές διαδηλώσεις στο εμπορικό κέντρο της Αθήνας είναι τεράστιες. Στην οδό Σταδίου, όπου περνούν δυο-τρείς πορείες τη μέρα, έχουν κλείσει περισσότερα από τα δύο τρίτα των καταστημάτων και έχουν χαθεί εκατοντάδες θέσεις εργασίας. Δεν ευθύνεται μόνο η οικονομική κρίση για την κατάντια αυτού του, άλλοτε, τόσο εμπορικού δρόμου της Αθήνας. Στα εμπορικά κέντρα τύπου mal έχουν κλείσει αναλογικά πολύ λιγότερα καταστήματα, όπως και στην οδό Ερμού, στο Κολονάκι και σε πολλές άλλες περιοχές.
Το δικαίωμα των διαδηλωτών στη διαμαρτυρία συγκρούεται με το δικαίωμα των υπολοίπων στην εργασία και τη μετακίνηση. Δεν πρόκειται, ωστόσο, για μια δυσεπίλυτη σύγκρουση δικαιωμάτων από αυτές που δυσκολεύουν τους λειτουργούς του δικαίου. Με δεδομένο ότι ο όγκος πολύ λίγων συγκεντρώσεων δικαιολογεί την διακοπή της κυκλοφορίας, είναι πολύ εύκολο και διαδήλωση να γίνει και ο κόσμος να κάνει τις δουλειές του. Ο Δήμος Αθηναίων ζήτησε από μια ομάδα ειδικών επιστημόνων να προτείνει το πλαίσιο μέσα στο οποίο θα ασκείται το δικαίωμα της διαδήλωσης χωρίς να καταστρέφεται η ζωή της πόλης. Σε λίγο καιρό το πόρισμα των ειδικών παρουσιάστηκε και προέβλεπε ρυθμίσεις, όχι μόνο για τη συμπεριφορά των διαδηλωτών, αλλά και της αστυνομίας.
Παρότι η λύση που προτάθηκε διασφάλιζε τα δικαιώματα όλων ,δεν έγινε απολύτως τίποτε. Ο Δήμαρχος της Αθήνας, που είχε την πρωτοβουλία, έκανε το πρώτο σημαντικό βήμα, αλλά δεν επέμεινε με τη δημιουργία ενός μετώπου πολιτών και φορέων εναντίον αυτής της μορφής υποβάθμισης της ζωής στην πόλη.
Τα συνδικάτα και κόμματα που είναι αντίθετα στη ρύθμιση των διαδηλώσεων θέλουν να μιλούν για απαγόρευση της διαμαρτυρίας, λες και η διαμαρτυρία έχει αξία μόνο όταν ταλαιπωρεί. Αν έβλεπαν το ζήτημα ορθολογικά, οι ίδιοι οι διαμαρτυρόμενοι θα έπρεπε να αποφεύγουν να εξοργίζουν τους πολίτες. Με την ταλαιπωρία που προκαλούν δεν κερδίζουν τίποτε, αλλά είτε η αδιαφορία για τους άλλους, είτε η προσκόλληση στην παραδοσιακή τελετουργία της διαμαρτυρίας τους τυφλώνει.
Δεν είναι, όμως, μόνο αυτό. Στον παραδοσιακό καπιταλισμό η απεργία των εργατών προκαλούσε άμεσες ζημιές στον εργοδότη. Κάθε μέρα απεργίας στερούσε από τους εργάτες τα μεροκάματα και από τον εργοστασιάρχη τα κέρδη από τα προϊόντα που θα παράγονταν. Αυτό ήταν το όπλο των εργατών. Στη σημερινή Ελλάδα βλέπουμε να απεργούν, σχεδόν αποκλείστηκα, εργαζόμενοι του δημόσιου τομέα. Επομένως δεν υπάρχουν εργοδότες να ζημιωθούν και το μόνο όπλο των απεργών είναι οι συνέπειες της απεργίας στους χρήστες των υπηρεσιών του δημοσίου και οι επιπτώσεις των συγκεντρώσεων στους χρήστες των δρόμων. Όσο μεγαλύτερη η ταλαιπωρία, τόσο καλύτερα τα αποτελέσματα. Έτσι, είδαμε την προσυμφωνημένη συμμετοχή μόνο 20 εργαζομένων στην απεργία να ακινητοποιεί ολόκληρο το Μετρό της Αθήνας.
Η αδυναμία αναγνώρισης της θέσης και των δικαιωμάτων του άλλου χαρακτηρίζει τη σημερινή Ελλάδα. Την περίοδο της ευμάρειας, πολλοί εξέφραζαν την αντικοινωνικότητά τους μέσα από την κατανάλωση. Η επιθετική οδήγηση είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα. Ο σεβασμός αυτονόητων πραγμάτων, όπως το πώς περνούν τα αυτοκίνητα τα φανάρια των δρόμων, δεν είναι καθόλου δεδομένος στη χώρα μας. Δεν μιλάμε για υποχώρηση, αλλά για τη μη αναγνώριση της δεδομένης προτεραιότητας του άλλου, ειδικά αν είναι πεζός.
Είχαμε ήδη μια κατακερματισμένη κοινωνία και με την κρίση τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Το πελατειακό σύστημα δημιουργούσε προνομιούχους και παρίες. Οι συντεχνίες του δημόσιου τομέα και αυτοί που διορίστηκαν εκτός αξιοκρατικών διαδικασιών κάνουν τη μεγαλύτερη φασαρία για να διασώσουν τα προνόμιά τους ή για να εκδικηθούν τους πρώην προστάτες τους. Το ζήτημα είναι ότι οι υπόλοιποι, τα πραγματικά θύματα της κρίσης και οι δημιουργικοί Έλληνες που αγωνιούν για το αύριο, αισθάνονται αδύναμοι σε σχέση με τις οργανωμένες ομάδες συμφερόντων. Αυτό συμβαίνει και όταν δεν μπορούν να πάνε στη δουλειά τους και όταν το πολιτικό σύστημα τους αγνοεί.
ΠΗΓΗ:  Athens Voice

Τα μουσεία γιορτάζουν


Κόσμος επισκέπτεται το Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο, Κυριακή 18 Μαίου 2014. Το Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο τιμάται φέτος κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Ημέρας των Μουσείων από το Ελληνικό Τμήμα του Διεθνούς Συμβουλίου των Μουσείων (ICOM), με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από την ίδρυσή του. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/Παντελής Σαίτας 
Με θέμα «Οι συλλογές των μουσείων μάς ενώνουν» και τιμώμενο το Βυζαντινό Μουσείο, που συμπληρώνει φέτος 100 χρόνια από την ίδρυσή του, γιορτάζεται σήμερα η Διεθνής Ημέρα Μουσείων. Ημέρα που σε όλη την επικράτεια τα μουσεία έχουν ελεύθερη είσοδο για το κοινό. Παράλληλα πλήθος εκδηλώσεων έχουν προγραμματιστεί για το διάστημα έως τις 18 Ιουνίου, σε μουσεία, μνημεία, αρχαιολογικούς χώρους και πολιτιστικά ιδρύματα σε όλη την Ελλάδα.
ΠΗΓΗ: amna logo


Ειδικά σχολεία γενικής... υποβάθμισης

ΣΕ ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΟΙ ΑΓΩΝΙΑ, ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ

Ειδικά σχολεία γενικής... υποβάθμισης

Τα πολλά και χρόνια προβλήματα που αντιμετωπίζει η Ειδική Αγωγή δεν βρίσκουν λύσεις στο νέο προς ψήφιση νομοσχέδιο. Αντ' αυτού, μεθοδεύεται η κατάργηση των ειδικών σχολείων
Ακατάλληλα κτήρια, χωρίς υλικοτεχνική υποδομή, ειδικά σχολεία χωρίς βοηθητικό προσωπικό, γονείς που πληρώνουν από την τσέπη τους φυσικοθεραπευτές και λογοθεραπευτές -μέχρι και βοηθούς για να καθαρίζουν και να ταΐζουν τα παιδιά τους στο σχολείο.
Μετέωροι μαθητές, γονείς γεμάτοι αγωνία για το αύριο. Χρόνια προβλήματα που αντιμετωπίζει η Ειδική Αγωγή, για τα οποία δεν περιλαμβάνει λύση το νέο νομοσχέδιο που θα ψηφιστεί στη Βουλή μετά τις εκλογές. Αντ' αυτού, συρρικνώνει και υποβαθμίζει τα ειδικά σχολεία μεθοδεύοντας με αυτόν τον τρόπο την κατάργησή τους. Στα ζητήματα που χρόνια τώρα ταλαιπωρούν τους εκπαιδευτικούς και συγκεκριμένα τους αιώνιους αναπληρωτές, κινείται ωστόσο σε θετική κατεύθυνση.
Φως στο «αποπαίδι της εκπαίδευσης». Εχει το πρόσωπο της Ραφαέλας που δεν αυτοεξυπηρετείται, αλλά κάθε πρωί περιμένει με λαχτάρα το σχολικό για να πάει στο ειδικό νηπιαγωγείο σε μια πόλη της Θεσσαλίας. Εστω κι αν εκεί κανείς δεν προέβλεψε να έχει ειδικό καρεκλάκι που θα στηρίζει τη μέση της.
Κάποιες φορές όμως το σχολικό δεν περνάει. «Οταν η διευθύντρια απουσιάζει, το σχολείο κλείνει», λέει η Ευαγγελία, μητέρα του τετράχρονου κοριτσιού. «Συμβαίνει το εξής παράδοξο», συνεχίζει η ίδια, «η μοναδική αναπληρώτρια είναι άτομο με ειδικές ανάγκες και δεν μπορεί να αναλάβει την ευθύνη των παιδιών. Κι ενώ υποστηρίζω το δικαίωμά της να εργάζεται, γιατί και το δικό μου παιδί θα ψάχνει αύριο για δουλειά, δεν μπορώ να καταλάβω πώς αφήνεται ένα σχολείο στην τύχη του. Χωρίς ικανούς και δυνατούς δασκάλους, οι οποίοι θα μπορούν να αντεπεξέλθουν σ' αυτό το δύσκολο έργο».
Μέχρι τον Ιανουάριο δεν υπήρχε βοηθητικό προσωπικό στην τάξη. «Οι γονείς ήρθαμε σε απόγνωση. Προκειμένου να μη χάσουν τα παιδιά μας το μάθημα πληρώσαμε μόνοι μας μια βοηθό, για να τα προσέχει και να τα ταΐζει», λέει η ίδια. Σύμφωνα με πληροφορίες, έπειτα από ενημέρωση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, εστάλη πριν από λίγες ημέρες ένας αναπληρωτής.
Εγκατάλειψη
«Εγώ το λέω κράτηση. Δεν το ονομάζω σχολείο. Φύλαξη παιδιών είναι -κρατάνε τα παιδιά μας, από τις 8 το πρωί έως τη 1 παρά», λέει η Μαρία, μητέρα μιας 12χρονης μαθήτριας, στο Ειδικό Γυμνάσιο της ίδιας περιοχής. Σύμφωνα με την ίδια, σε ένα σχολείο 30 παιδιών με ειδικές ανάγκες «δεν υπάρχει δάσκαλος ειδικής αγωγής, ο φυσιοθεραπευτής, ο εργοθεραπευτής και ο λογοθεραπευτής έρχονται μία φορά την εβδομάδα για 2-3 ώρες. Πώς μπορεί να υπάρξει αποτέλεσμα;» αναρωτιέται η ίδια.
Επωμίζεται κι αυτή, όπως οι περισσότεροι γονείς, το οικονομικό βάρος για ειδικές παροχές, προσπαθώντας να αναπληρώσει το κενό που αφήνει η αδιαφορία της Πολιτείας.
Διευθύντρια του Δημοτικού σχολείου Νταού Πεντέλης στη Ραφήνα, ενός από τα παλαιότερα ειδικά σχολεία, η Χριστίνα Κανελλοπούλου. Εκτός από τις δυσκολίες που καλείται να φέρει εις πέρας μέσα στην τάξη ως εκπαιδευτικός παιδιών με πολλαπλές αναπηρίες και βαρύ αυτισμό, η ίδια αναλαμβάνει συχνά το ρόλο του βοηθού, ακόμα και υδραυλικού του σχολείου!
«Αν δεν υπάρχει κανείς, τι άλλο να κάνεις;». Σύμφωνα με την ίδια, «στο τέλος του Οκτώβρη έφυγε δάσκαλος και δεν έστειλαν αντικαταστάτη. Εδώ και τρία χρόνια δεν έχουν γίνει διορισμοί. Αρχίζει το εκπαιδευτικό έτος και δεν έχουμε δασκάλους. Η κοινωνική λειτουργός ήρθε μια εβδομάδα πριν από το Πάσχα! Δεν μας έχουν στείλει δάσκαλο Ειδικής Αγωγής. Κάθε χρόνο περιμένουμε αναπληρωτή. Επιπλέον το σχολείο είναι διαδημοτικό και στην αρχή της χρονιάς τα παιδιά από τις μακρινές περιοχές δεν είχαν πώς να έρθουν».
Τι φέρνει το νέο νομοσχέδιο
Πόρτες του υπουργείου Παιδείας ερμητικά κλειστές. Εκπαιδευτικοί επιζητούν επί οκτώ μήνες διάλογο, για το νομοσχέδιο που κατατέθηκε πριν από λίγες ημέρες και πρόκειται να ψηφιστεί μετά τις εκλογές.
Τελικά στο παρά πέντε της κατάθεσης πραγματοποιήθηκε την εβδομάδα που πέρασε συνάντηση του Δ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας με τον υφυπουργό Παιδείας και το διευθυντή της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής για το σχέδιο νόμου της Ειδικής Αγωγής. Και ήταν συνάντηση σε θετικό κλίμα. «Είμαστε σε αναμονή της αποτύπωσης των δεσμεύσεων για αλλαγές προς θετική κατεύθυνση, στο τελικό κείμενο», αναφέρει η ΔΟΕ.
Το εν λόγω νομοσχέδιο ανοίγει το δρόμο για την ακόμη μεγαλύτερη δραστηριοποίηση ιδιωτών στον ιδιαίτερα ευαίσθητο χώρο της Ειδικής Αγωγής, ωστόσο σε ένα βαθμό ικανοποιεί ζητήματα των εκπαιδευτικών. Από τη συζήτηση που πραγματοποιήθηκε, προέκυψε μεταξύ άλλων ότι το υπουργείο βρίσκεται σε αναμονή επικαιροποίησης της απόφασης για την πραγματοποίηση διαγωνισμού του ΑΣΕΠ για την πρόσληψη εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή.
Ο υφυπουργός Παιδείας Σ. Κεδίκογλου δεσμεύτηκε ότι σύντομα θα ανακοινωθούν μια σειρά ιδρύσεων Τμημάτων Ενταξης και Ειδικών σχολείων για πρώτη φορά από το 2009 και αναφέρθηκε σε εξορθολογισμό του θεσμού της παράλληλης στήριξης, έτσι ώστε να κατευθύνονται οι διαθέσιμες πιστώσεις εκεί που πραγματικά υπάρχει ανάγκη.
Συμφωνήθηκε να απαλειφθεί από το νομοσχέδιο η ρύθμιση που προέβλεπε τη μετατροπή των Νοσοκομειακών Σχολείων σε Ειδικά και να μην πραγματοποιηθεί «σύσταση νέου κλάδου».
«Ο προσδιορισμός Π.Ε. 60.50 και Π.Ε. 70.50 θα υπάρχει για, καθαρά, λειτουργικούς λόγους. Ο κωδικός αυτός θα υπάρχει μόνο για το διάστημα που κάποιος υπηρετεί στην Ειδική Αγωγή», τόνισε ο υφυπουργός. Δεν θα υπάρξει, τόνισε, κανένας «εγκλωβισμός» στην Εδική Αγωγή ή στη Γενική Αγωγή και η υπηρεσιακή μετακίνηση μεταξύ τους θα είναι ελεύθερη. Οι θέσεις της Ειδικής Αγωγής δεν θα χαρακτηρίζονται με διαφορετικούς προσδιορισμούς (δηλαδή άλλες θέσεις Π.Ε. 71 και άλλες Π.Ε. 71.50) αλλά θα αναφέρονται ενιαία ως θέσεις στην Εδική Αγωγή.
Η υποχρεωτική παραμονή του εκπαιδευτικού στη θέση που τοποθετείται θα είναι 2ετής και όχι 3ετής, όπως προβλέπει το σχέδιο νόμου. Στη διαδικασία των μεταθέσεων δε θα προτάσσεται καμιά «κατηγορία» εκπαιδευτικών. Οι μεταθέσεις θα πραγματοποιούνται με βάση τα κριτήρια που ισχύουν στη Γενική Εκπαίδευση. Οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 61 και ΠΕ 71 θα προτάσσονται στη διαδικασία πρόσληψης αναπληρωτών και η μεταξύ τους κατάταξη θα γίνεται με βάση την ημερομηνία κτήσης πτυχίου και την προϋπηρεσία.
ΠΗΓΗ:

ΕΚΛΟΓΕΣ 2014: ΜΑΘΕ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΕΙΣ; ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΥΣ, ΤΑ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ, ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ,...

Υπουργείο Εσωτερικών
 


Ανακοίνωση για την άφιξη των δικαστικών



Εκλογικά Τμήματα Δημοτικών & Περιφερειακών Εκλογών 2014 (Τελευταία Ενημέρωση: 17/05/2014, 10:30)
     
     Eκλογικά τμήματα Ευρωεκλογών 2014 (Τελευταία Ενημέρωση: 17/05/2014,10:35)  


Εκλογικά Τμήματα Ελλήνων Κατοίκων Ε.Ε - Ευρωεκλογών 2014 (Τελευταία Ενημέρωση: 08/05/2014, 9:50)     

Πρότυπα ψηφοδελτίων για τις Δημοτικές και Περιφερειακές Εκλογές του Μαΐου 2014     



Πλήθος Eκλογέων ανά Περιφερειακή Ενότητα, ανά Δήμο     

Σάββατο 17 Μαΐου 2014

Τα 10 επαγγέλματα με υψηλές απολαβές χωρίς πανεπιστημιακό πτυχίο

ΕΡΕΥΝΑ

Τα 10 επαγγέλματα με υψηλές απολαβές χωρίς πανεπιστημιακό πτυχίο
Τα 10 επαγγέλματα τα οποία -διεθνώς- αποφέρουν υψηλές απολαβές χωρίς να απαιτούν πανεπιστημιακό πτυχίο ξεχώρισε έρευνα του site συμβουλευτικής καριέρας Careercast. Χρειάζονται, ωστόσο, κάποιας μορφής εκπαίδευση και εξειδίκευση.
Το Careercast ανέλυσε στοιχεία από 200 επαγγέλματα και τα συνδύασε με δεδομένα από κρατικές αρχές, επαγγελματικές ενώσεις και άλλες πηγές. Κάποια από τα επαγγέλματα της δεκάδας δεν αντανακλούν την πραγματικότητα στην Ελλάδα της κρίσης, αλλά δίνουν μια πολύ καλή εικόνα του τι έχει ζήτηση στο εξωτερικό ώστε να αναζητήσετε τις αντίστοιχες ευκαιρίες.
1. Τεχνικός τηλεπικοινωνιών
Τα πάντα στις μέρες μας περνούν από τηλεπικοινωνιακά καλώδια, κεραίες και εγκαταστάσεις που χρειάζονται συνεχή και προσεκτική συντήρηση προκειμένου να λειτουργούν απρόσκοπτα 24 ώρες το 24ωρο. Η εκπαίδευση γίνεται σε τεχνικές σχολές, ΙΕΚ και ΕΠΑΛ.
2. Μηχανικός αεροσκαφών
Οι αεροπορικοί στόλοι μεγαλώνουν συνεχώς και η κίνηση των επιβατών αναμένεται να αυξηθεί κατά 35% τα επόμενα χρόνια. Αυτό σημαίνει περισσότερα αεροσκάφη που έχουν ανάγκη συντήρησης και περισσότερες και πιο καλοπληρωμένες δουλειές για τους μηχανικούς τους. Η εκπαίδευση γίνεται σε ΙΕΚ (αλλά και σε ΤΕΙ) ή αντίστοιχες σχολές του εξωτερικού.
3. Αναπνευστικός θεραπευτής
Ειδικότητα σχεδόν άγνωστη στην Ελλάδα, είναι το αντίστοιχο του φυσικοθεραπευτή για αναπνευστικές παθήσεις. Διδάσκει ασκήσεις αναπνοής και βήχα ώστε να ενδυναμωθούν οι αναπνευστικοί μύες και να κινητοποιηθούν οι εκκρίσεις. Η ζήτησή του είναι μεγάλη στις ΗΠΑ.
4. Εξειδικευμένος τεχνίτης
Υδραυλικός, ηλεκτρολόγος, μηχανικός αυτοκινήτων/μοτοσικλετών/σκαφών, ψυκτικός, τεχνίτης θέρμανσης κ.λπ. είναι δουλειές που πάντα θα είναι απαραίτητες καθώς τα σπίτια μας και τα οχήματά μας θα χρειάζονται συντήρηση και επισκευές. Η εκπαίδευση γίνεται σε τεχνικές σχολές, ΙΕΚ και ΕΠΑΛ.
5. Αστυνομικός
Αδικημένο επάγγελμα στην Ελλάδα της κρίσης, αλλά η κρίση δεν θα διαρκέσει για πάντα- η βελτίωση θα έρθει. Προσφέρει σταθερότητα και καλή ασφάλιση εφόσον αποφοιτήσει κανείς με επιτυχία από τη σχετική σχολή.
6. Fashion Buyer
Στο εξωτερικό είναι γνωστό και ως retail buyer. Είναι το άτομο που αποφασίζει τι είδους ρούχα και αξεσουάρ θα προμηθευτεί ένα κατάστημα, ουσιαστικά προβλέποντας τι θα είναι στη μόδα τους επόμενους μήνες ή, ακόμα καλύτερα, ορίζοντας τη μόδα. Δεν χρειάζεται καμία εκπαίδευση, μόνο εμπειρία και καλά αποτελέσματα στη δουλειά.
7. Web Designer/Προγραμματιστής/Developer/Coder
Άπειρες ευκαιρίες, από τη δημιουργία websites μέχρι εφαρμογές για κινητά και από δημιουργία βάσεων δεδομένων μέχρι εξειδικευμένου software για επιχειρήσεις, είναι τομέας με πολλές υποειδικότητες στον οποίο ο καθένας μπορεί να βρει τη δική του.
8. Νοσηλευτής
Από τις ειδικότητες με τη μεγαλύτερη έλλειψη σε όλη την Ευρώπη και, με δεδομένη τη δημογραφική αύξηση της ηλικίας του πληθυσμού, η ζήτησή του δεν αναμένεται να μειωθεί. Προσφέρει θαυμάσιες ευκαιρίες εξέλιξης και μετακίνησης – σε συνδυασμό με τη γνώση ξένων γλωσσών.
9. Αγρότης
Η σύγχρονη τεχνολογία που κάνει πια δυνατή την παραγωγή εξειδικευμένων προϊόντων (π.χ. χωρίς γλουτένη), η μεγάλη ζήτηση για βιολογικά προϊόντα και η παράδοση της Ελλάδας στις καλλιέργειες προσφέρει ευκαιρίες για απασχόληση και επιτυχία δουλεύοντας τη γη, και μάλιστα στο σημερινό πλαίσιο της επιχειρηματικότητας• γιατί και ο αγρότης επιχειρηματίας είναι.
10. Πιλότος αεροσκαφών
Σύμφωνα με τις προβλέψεις της Boeing, έως το 2032 θα χρειαστούν 500.000 νέοι χειριστές, οι 200.000 μόνο στην περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού, περίπου οι 80.000 από αυτούς στην Κίνα.
aftodioikisi.gr
ΠΗΓΗ: Ημερησία

Ολα τα SOS για να συμπληρώσετε σωστά τη δήλωση ακινήτων - Προσοχή, προθεσμία μέχρι 30 Μαίου

ΟΔΗΓΟΣ

Ολα τα SOS για να συμπληρώσετε σωστά τη δήλωση ακινήτων - Προσοχή, προθεσμία μέχρι 30 Μαίου
Της Μαρίας Βουργάνα
Αντιμέτωποι με τον χρόνο βρίσκονται περισσότεροι από ένα εκατομμύριο φορολογούμενοι που κατέχουν ακίνητα καθώς θα πρέπει μέχρι τις 30 Μαΐου να συμπληρώσουν και να υποβάλουν ηλεκτρονικά τη δήλωση στοιχείων ακινήτων, το γνωστό έντυπο Ε9 του έτους 2014.
Το νέο έντυπο Ε9 (αφορά ακίνητα που υπήρχαν την 1η Ιανουαρίου 2014) απαιτεί φέτος την αναγραφή περισσότερων στοιχείων για την επιβολή του νέου Ενιαίου Φόρου Ιδιοκτησίας Ακινήτων (ΕΝΦΙΑ), ενώ κρύβει «παγίδες» τις οποίες θα πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι για να αποφύγουν την πληρωμή υψηλότερου φόρου για την ακίνητη περιουσία τους. Ιδιαίτερη προσοχή απαιτείται από όσους νομιμοποίησαν ή τακτοποίησαν αυθαίρετα κτίσματα ή ημιυπαίθριους και άλλους χώρους κατά το περασμένο έτος, αλλά και εκείνοι που είχαν ρυθμίσει αντίστοιχους χώρους τα προηγούμενα χρόνια και δεν τους είχαν δηλώσει στο Ε9. Με τη δήλωση των χώρων αυτών στο Ε9 αυξάνεται η επιφάνεια του ακινήτου και θα επιβληθεί υψηλότερη φορολογία σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια.
Το Ε9 υποβάλλεται ηλεκτρονικά από κάθε φυσικό πρόσωπο και μόνο στην περίπτωση που ο υπόχρεος σε δήλωση στοιχείων ακινήτων έτους 2014 έχει αποβιώσει, η δήλωση υποβάλλεται χειρόγραφα στον αρμόδιο προϊστάμενο ΔΟΥ από όλους τους κληρονόμους ή από πληρεξούσιο.
Σημειώστε ότι από την 1η Ιουλίου του 2014 θα αρχίσει η διαρκής ενημέρωση του Ε9. Δηλαδή η προθεσμία ενημέρωσης κάθε μεταβολής ακινήτου θα γίνεται μέσα σε τριάντα ημέρες από την ημερομηνία μεταβολής στο ακίνητο. Οι μεταβολές της περιόδου από 1/1/2014 έως 31/5/2014 θα υποβληθούν σε ένα Ε9 που θα πρέπει να υποβληθεί μέχρι τις 30 Ιουνίου 2014.
Η «Η» απαντά σήμερα στα βασικότερα ερωτήματα για τη συμπλήρωση του εντύπου Ε9:
Ποιοι υποχρεούνται να υποβάλουν φέτος το Ε9;
1. Όσοι είχαν μεταβολές στην περιουσιακή τους κατάσταση εντός του 2013, οι οποίες υπάρχουν και την 1η Ιανουαρίου 2014. Σε αυτή την κατηγορία υπάγονται όσοι το περασμένο έτος:
- Πώλησαν ή αγόρασαν ακίνητα.
- Μεταβίβασαν ή απέκτησαν ακίνητα με δωρεές ή γονικές παροχές.
- Κληρονόμησαν ακίνητα.
- Μεταβίβασαν ή απέκτησαν την ψιλή κυριότητα ή την επικαρπία ακινήτων.
- Είχαν οποιεσδήποτε μεταβολές στα ποσοστά συνιδιοκτησίας ή στις επιφάνειες των ακινήτων τους.
Σε περίπτωση προσθήκης νέου ακινήτου ή διαγραφής ακινήτου που έχει δηλωθεί σε προηγούμενες δηλώσεις Ε9, αναγράφονται υποχρεωτικά τα στοιχεία του συμβολαίου απόκτησης ή μεταβίβασης. Σε περίπτωση απόκτησης ακινήτων λόγω κληρονομικής διαδοχής, αναγράφονται τα στοιχεία του αποβιώσαντος και η ημερομηνία θανάτου αυτού. Σε περίπτωση δήλωσης μεταβολής που επήλθε σε ακίνητο, αναγράφονται τα στοιχεία που αποδεικνύουν τη μεταβολή.
2. Τα φυσικά πρόσωπα εφόσον έχουν ακίνητα τα οποία απαλλάσσονται του φόρου ή προβλέπεται μείωση αυτού. Στην κατηγορία αυτή υπάγονται οι αγρότες και κτηνοτρόφοι που θα πρέπει να δηλώσουν τους χώρους αποθήκευσης προϊόντων φυτικής ή ζωικής παραγωγής, μαντριά, στάνες, θερμοκήπια κ.λπ. Για τα κτίσματα αυτά προβλέπεται πλήρης απαλλαγή από τον ΕΝΦΙΑ.
3. Οσοι κατέχουν αυθαίρετα κτίσματα ή ημιυπαίθριους ή βοηθητικούς ή κύριους χώρους που έχουν «τακτοποιηθεί» ή «νομιμοποιηθεί», μόνο στις περιπτώσεις που δεν έχουν αναγράψει τα ακίνητα αυτά ή τους χώρους αυτούς σε προηγούμενες δηλώσεις Ε9. Οι χώροι και τα κτίσματα που «τακτοποιήθηκαν» ή νομιμοποιήθηκαν πρέπει να δηλωθούν πλέον στη νέα τους («τακτοποιημένη» ή «νομιμοποιημένη») κατάσταση, ώστε η εικόνα του Ε9 να συμφωνεί με τις δηλώσεις των μηχανικών για την τακτοποίηση.
4. Οσοι έχουν κενά ημιτελή ακίνητα που δεν έχουν ηλεκτροδοτηθεί ή ηλεκτροδοτούνται με εργοταξιακό ρεύμα, ανεξάρτητα αν τα έχουν ήδη δηλώσει, προκειμένου να τύχουν της προβλεπόμενης μείωσης στον ΕΝΦΙΑ.
5. Οποιος έχει ακίνητο σε πολυκατοικία η οποία διαθέτει κοινόχρηστη πισίνα ή κλειστούς (υπόγειους κυρίως) κοινόχρηστους χώρους αποθηκών ή θέσεων στάθμευσης. Οι χώροι αυτοί θα δηλωθούν εφόσον είναι παρακολουθήματα του ακινήτου (κάτι τέτοιο αναγράφεται στο συμβόλαιο) και εφόσον υπάρχει αποκλειστική χρήση κοινόχρηστου χώρου. Δεν πρέπει να δηλωθούν περιπτώσεις που δεν αποτελούν παρακολουθήματα της ιδιοκτησίας.
6. Οσοι είχαν μεταβολή στην οικογενειακή κατάστασή τους (γάμος, διαζύγιο, παιδί που δεν είναι πλέον προστατευόμενο μέλος και θα υποβάλει δική του δήλωση και Ε9, θάνατος του υπόχρεου, οπότε για λογαριασμό του θα υποβάλουν οι κληρονόμοι κ.λπ.).
7. Ο εργολάβος, για να αναγράψει το εργολαβικό του αντάλλαγμα, εφόσον έχουν παρέλθει τέσσερα χρόνια από την έναρξη ανέγερσης της οικοδομής ή έχουν χρησιμοποιηθεί καθ' οιονδήποτε τρόπο από αυτόν τα ακίνητα πριν από την παρέλευση της τετραετίας. Επίσης, το Ε9 θα υποβάλει και ο οικοπεδούχος, για να διαγράψει το εργολαβικό αντάλλαγμα.
8. Κατ' εξαίρεση η σύζυγος, η οποία δεν είναι ενεργή χρήστης των υπηρεσιών του Taxisnet, διαρκούντος του έγγαμου βίου υποβάλλει ηλεκτρονικά τη δήλωση στοιχείων ακινήτων της, χρησιμοποιώντας, για την πρόσβαση στο Taxisnet, το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης του συζύγου της. Από την ημερομηνία ενεργοποίησης του ονόματος χρήστη και κωδικού πρόσβασης από τη σύζυγο δεν είναι πλέον δυνατή η υποβολή δήλωσης στοιχείων ακινήτων της με τη χρήση των κωδικών του συζύγου. Σε περίπτωση διακοπής ή διάστασης της έγγαμης σχέσης διακόπτεται η δυνατότητα χρήσης του ονόματος χρήστη και του κωδικού πρόσβασης του πρώην ή σε διάσταση συζύγου, από την ημερομηνία καταχώρησης της διακοπής ή της διάστασης στο μητρώο.
9. Η δήλωση στοιχείων ακινήτων ανηλίκου τέκνου υποβάλλεται από τους γονείς για λογαριασμό του ανηλίκου τέκνου.
10. Στην περίπτωση που ο υπόχρεος σε δήλωση στοιχείων ακινήτων έτους 2014 έχει αποβιώσει, μετά την ενημέρωση του μητρώου του φορολογουμένου, η δήλωση στοιχείων ακινήτων υποβάλλεται χειρόγραφα στον αρμόδιο προϊστάμενο ΔΟΥ, από όλους τους κληρονόμους ή οποιονδήποτε εξ αυτών ή από πληρεξούσιο, που έχει ειδικά εξουσιοδοτηθεί γι' αυτό, και συνοδεύεται από τα οικεία παραστατικά.
Πώς θα δηλωθούν τα «τακτοποιημένα» κτίσματα;
Ακίνητα που έχουν «τακτοποιηθεί» ή νομιμοποιηθεί ή ημιυπαίθριους χώρους που δεν έχουν αναγραφεί σε προηγούμενες δηλώσεις Ε9 δηλώνονται φέτος στην πραγματική τους κατάσταση. Η πραγματική κατάσταση του ακινήτου προκύπτει από την οριστική εγγραφή στο κτηματολογικό γραφείο. Αν δεν υπάρχει οριστική εγγραφή, λαμβάνονται υπόψη τα στοιχεία του ακινήτου όπως προκύπτουν από τον τίτλο κτήσης. Αν δεν υπάρχει τίτλος κτήσης, λαμβάνονται υπόψη τα στοιχεία της πραγματικής κατάστασης του ακινήτου. Αν η πραγματική επιφάνεια του ακινήτου υπερβαίνει αυτήν που αναγράφεται στην οριστική εγγραφή στο κτηματολογικό γραφείο ή στον τίτλο κτήσης στην άδεια οικοδομής ή έχει γίνει αλλαγή της χρήσης του ακινήτου, λαμβάνονται υπόψη η πραγματική επιφάνεια και η πραγματική χρήση του ακινήτου. Η διάταξη αυτή ισχύει από 1ης Ιανουαρίου 2014.
Κατά συνέπεια από 1η Ιανουαρίου 2014, εφόσον κτίσμα ή οικόπεδο υπερβαίνει την επιφάνεια που αναγράφεται στον τίτλο κτήσης του και ανεξάρτητα από το αν αυτό τακτοποιήθηκε ή νομιμοποιήθηκε πριν ή και μετά την 1η Ιανουαρίου 2014 ή ακόμη και αν δεν έχει νομιμοποιηθεί, ο φορολογούμενος οφείλει να το αναγράψει στη δήλωση στοιχείων ακινήτων του από το έτος 2014 με την υπερβάλλουσα επιφάνεια.
Σημεία SOS
Ποια σημεία θα πρέπει να προσέξουν ιδιαίτερα οι ιδιοκτήτες ακινήτων;
1. Το έτος κατασκευής του ακινήτου αναγράφεται όπως προκύπτει από την έκδοση της οικοδομικής άδειας ή από την τελευταία αναθεώρησή της. Σε περίπτωση ενιαίου κτίσματος, τμήματα του οποίου έχουν διαφορετική παλαιότητα, έτος κατασκευής είναι το έτος έκδοσης της νεότερης οικοδομικής άδειας. Αν δεν υπάρχει οικοδομική άδεια, ως έτος έκδοσής της λαμβάνεται το έτος κατασκευής το οποίο προκύπτει από δημόσιο έγγραφο.
2. Η επιφάνεια βοηθητικών χώρων αποθηκών, κολυμβητικών δεξαμενών και θέσεων στάθμευσης που αποτελούν, κατά τον τίτλο κτήσης ή τη σύσταση οριζόντιας ιδιοκτησίας, παρακολούθημα κτίσματος αναγράφονται στην ίδια γραμμή ως βοηθητικοί χώροι αυτού. Εφόσον δεν προκύπτει η επιφάνεια της θέσης στάθμευσης, η επιφάνεια αυτής θεωρείται ότι είναι 20 τ.μ.
3. Οταν υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά ή διαφορετικά εμπράγματα δικαιώματα επί του ιδίου ακινήτου, αυτά αναγράφονται σε χωριστές γραμμές.
4. Δεν αναγράφονται στοιχεία κτίσματος όταν υπάρχει παντελής έλλειψη στέγης. Αν υπάρχει μερική έλλειψη στέγης ή άλλες ουσιώδεις βλάβες του κτίσματος, που το καθιστούν μη λειτουργικό, τότε αναγράφεται ως ημιτελές.
5. Στη στήλη 30 του Πίνακα 1 θα πρέπει επιλέγεται από λίστα ΝΑΙ εάν το ακίνητο ηλεκτροδοτείται ή ΟΧΙ εάν δεν ηλεκτροδοτείται. Η επιλογή ΟΧΙ σημαίνει ότι δεν υπάρχει μετρητής κατανάλωσης ρεύματος.
6. Σε περίπτωση που το ακίνητο ηλεκτροδοτείται θα πρέπει υποχρεωτικά να συμπληρωθεί το πεδίο 31. Ο φορολογούμενος θα πρέπει να συμπληρώσει τα εννέα πρώτα ψηφία του κάθε αριθμού παροχής, κι αν είναι περισσότεροι από ένας να τους διαχωρίσει με κενό χαρακτήρα.
7. Στη στήλη 27 συμπληρώνεται ο Κωδικός Αριθμός Εθνικού Κτηματολογίου (παράδειγμα 280550505015/0/24) ή ο κωδικός ακινήτου (17 ή 18 ψηφία), εφόσον η περιοχή που βρίσκεται το ακίνητό σας έχει ενταχθεί στο Εθνικό Κτηματολόγιο.
Πώς θα δηλωθούν σπίτια - οικόπεδα;
Σε κάθε περίπτωση αναγραφής κτισμάτων απαιτείται και η συμπλήρωση των στοιχείων του οικοπέδου. Κάθε ενιαία ιδιοκτησία αναγράφεται σε μια γραμμή της δήλωσης στοιχείων ακινήτων. Κατ' εξαίρεση, κτίσματα επί οικοπέδου χωρίς σύσταση οριζόντιας ιδιοκτησίας, παρότι αποτελούν ενιαία ιδιοκτησία, αναγράφονται σε διαφορετικές γραμμές ανά όροφο αλλά τα στοιχεία του οικοπέδου αυτής αναγράφονται μόνο σε μία γραμμή εξ αυτών. Στην περίπτωση αυτή (στη μία αυτή γραμμή) αναγράφονται και τα στοιχεία του οικοπέδου και η συνολική επιφάνεια των κτισμάτων που υπάρχουν στο οικόπεδο, εφόσον προσμετρούνται στον συντελεστή δόμησης. Αν όμως στο υπόγειο ή στο ισόγειο υπάρχουν κτίσματα διαφορετικής κατηγορίας (π.χ. αποθήκη και θέση στάθμευσης ή κατοικία και επαγγελματική στέγη), αυτά αναγράφονται σε διαφορετικές γραμμές και σε μία μόνο από αυτές αναγράφονται τα στοιχεία του οικοπέδου και η συνολική επιφάνεια των κτισμάτων.
Σε κάθε περίπτωση αναγραφής κτισμάτων απαιτείται και η συμπλήρωση των στοιχείων του οικοπέδου ή γηπέδου επί του οποίου βρίσκονται αυτά. Κατ' εξαίρεση δεν συμπληρώνονται στοιχεία οικοπέδου αποκλειστικά και μόνο για κατοικίες, επαγγελματικές στέγες, αποθήκες και θέσεις στάθμευσης εφόσον αθροιστικά συντρέχουν οι εξής προϋποθέσεις: υπάρχει σύσταση οριζόντιας ιδιοκτησίας εν ζωή με συμβολαιογραφικό έγγραφο, η αξία του οικοπέδου υπολογίζεται με το σύστημα αντικειμενικού προσδιορισμού αξίας ακινήτων και βρίσκονται σε πολυκατοικία.
Ως επιφάνεια κτίσματος αναγράφεται η καθαρή επιφάνεια των κύριων ή βοηθητικών χώρων, εφόσον υπάρχει σύσταση εν ζωή οριζόντιας ιδιοκτησίας. Αν στο συμβολαιογραφικό έγγραφο αναγράφεται μόνο μεικτή επιφάνεια ενώ υπάρχει σύσταση οριζόντιας ιδιοκτησίας, προκειμένου να προσδιοριστεί η καθαρή επιφάνεια, αφαιρείται ποσοστό 10% της μεικτής επιφάνειας. Σημειώστε ακόμη ότι:
Στις περιπτώσεις που δηλώνονται κτίσματα χωρίς σύσταση οριζόντιας ιδιοκτησίας ή δηλώνονται αυθαίρετα κτίσματα, αναγράφεται η μεικτή επιφάνεια αυτών (δηλαδή, στην επιφάνειά τους προστίθενται κλιμακοστάσια, πλατύσκαλα κ.τ.λ.).
Η επιφάνεια βοηθητικών χώρων αποθηκών, κολυμβητικών δεξαμενών και θέσεων στάθμευσης που αποτελούν κατά τον τίτλο κτήσης ή τη σύσταση οριζόντιας ιδιοκτησίας παρακολούθημα κτίσματος αναγράφεται στην ίδια γραμμή με το κτίσμα του οποίου είναι παρακολούθημα ως βοηθητικοί χώροι αυτού. Εφόσον δεν προκύπτει η επιφάνεια της θέσης στάθμευσης, η επιφάνεια αυτής θεωρείται ότι είναι 20 τ.μ.
Ως έτος κατασκευής του ακινήτου αναγράφεται αυτό της έκδοσης της οικοδομικής άδειας ή της τελευταίας αναθεώρησής της.
Κρίσιμες προθεσμίες
- Υποβολή δήλωσης στοιχείων ακινήτων (Ε9) οικ. έτους 2014 (μεταβολές εντός 2013): Έως 30/5/2014.
- Υποβολή δήλωσης για μεταβολές στοιχείων ακινήτων από 1/1/2014 – 31/5/2014: Έως 30/6/2014.
- Υποβολή δήλωσης για μεταβολές στοιχείων ακινήτων από την 1/7/2014: Εντός 30 ημερών από τη μεταβολή.
- Καταβολή ΕΝΦΙΑ 2014: Εφάπαξ ή σε 6 μηνιαίες δόσεις εκ των οποίων η πρώτη θα πρέπει να εξοφληθεί μέχρι 31/7/2014.
ΠΗΓΗ:  Ημερησία

Βιβλικές καταστροφές σε Σερβία και Βοσνία


 

Με αεροσκάφος τύπου Ilyushin Il-76 του ρωσικού υπουργείου Eκτάκτων Kαταστάσεων, που προσγειώθηκε σήμερα το πρωί στο αεροδρόμιο της πόλης Νις, έφθασαν στη Σερβία 70 Ρώσοι διασώστες για να βοηθήσουν στις επιχειρήσεις απομάκρυνσης κατοίκων από τις πληγείσες από πλημμύρες περιοχές.

Στη Σερβία και στη Βοσνία-Ερζεγοβίνη κηρύχθηκε κατάσταση έκτακτης ανάγκης λόγω των σφοδρών βροχοπτώσεων που προκάλεσαν υπερχείλιση των υδάτων ποταμών και τις χειρότερες πλημμύρες των τελευταίων 120 χρόνων.

Το ρωσικό αεροσκάφος απογειώθηκε σήμερα από το αεροδρόμιο του Ραμενσκόε, με απόφαση της ρωσικής κυβέρνησης.

Η ηγεσία της Σερβίας απέστειλε, λόγω των πλημμυρών, αίτημα για παροχή βοήθειας στη Μόσχα και το ρωσικό υπουργείο εκτάκτων καταστάσεων και πολιτικής προστασίας απέστειλε 70 διασώστες για να βοηθήσουν το σερβικό λαό, αναφέρεται σε ανακοίνωση του ρωσικού υπουργείου.

 "Στο αεροσκάφος Il-76 βρίσκονται οι καλύτερα εκπαιδευμένοι διασώστες, του αερομεταφερόμενου τάγματος "Centrospas" και του Κέντρου εκτέλεσης ιδιαίτερα επικίνδυνων επιχειρήσεων "Lider" τονίζεται στην ανακοίνωση.

Οι διασώστες έχουν μαζί τους ειδικό εξοπλισμό και λέμβους και μπορούν να αναλάβουν επιχειρήσεις έρευνας και εντοπισμού στις πλημμυρισμένες ζώνες αυτόνομα για διάστημα μεγαλύτερο των 15 ημερών.

Μέχρι τώρα 6.175 άνθρωποι απομακρύνθηκαν από τις πληγείσες περιοχές, σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Εσωτερικών, 20 τραυματίστηκαν και ένας άνθρωπος αγνοείται.
ΠΗΓΗ:  amna logo

Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

ΔΟΕ: Συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων


Αρ. Πρωτ.862
Αθήνα 16/5/2014
Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.  

Θέμα: Συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων

Για μια ακόμη φορά η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας επεμβαίνει «χειρουργικά» στο χώρο της εκπαίδευσης συγχωνεύοντας σχολεία και καταργώντας οργανικές θέσεις στα πλαίσια μιας πολιτικής που εντάσσει όλον τον «εκπαιδευτικό» σχεδιασμό στον παραλογισμό της εξοικονόμησης κονδυλίων από εκεί όπου θα έπρεπε, απλόχερα, να επενδύονται. Η λογιστική αντίληψη στην εκπαίδευση που μειώνει εκπαιδευτικούς, αυξάνει τον αριθμό των μαθητών στις τάξεις (παρά τις απολύτως αντίθετες θέσεις της παιδαγωγικής επιστήμης), στερεί τους μαθητές από την απαραίτητη κτιριακή και υλικοτεχνική υποδομή είναι ο ασφαλέστερος δρόμος προς την υποβάθμιση της δημόσιας δωρεάν παιδείας.
  Στη συνάντηση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με τον υφυπουργό Παιδείας, τη Δευτέρα 12/5/2014, σχετικά με το νομοσχέδιο της Ειδικής Αγωγής, η απάντηση που πήραμε στο ερώτημα αν αληθεύουν οι φήμες για εκτεταμένες συγχωνεύσεις ήταν πως όχι μόνο δεν αληθεύουν αφού θα γίνονταν κάποιες απαραίτητες κινήσεις σε μερικά συστεγαζόμενα σχολεία αλλά αντιθέτως θα γίνονταν και αρκετές ιδρύσεις. Λάβαμε μάλιστα τη διαβεβαίωση για ιδρύσεις Τμημάτων Ένταξης και Ειδικών Σχολείων.
  Φυσικά, πολύ γρήγορα ήρθε η πραγματικότητα να διαψεύσει τα εύκολα λόγια. Σύμφωνα με δημοσίευμα εφημερίδας, το οποίο αναρτήθηκε στη συνέχεια σε πολλές ιστοσελίδες, στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ιδρύονται έξι (6) νέα δημοτικά και έντεκα (11) νηπιαγωγεία και συγχωνεύονται 128 δημοτικά και 74 νηπιαγωγεία, επίσης καταργούνται 15 δημοτικά σχολεία και 30 νηπιαγωγεία.
  Παρατηρώντας τα στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας εύκολα γίνεται αντιληπτή η προχειρότητα και η έλλειψη γνώσης σχετικά με τη λειτουργία των σχολικών μονάδων. Δε διστάζουν να δημιουργήσουν σχολεία «μεγαθήρια» προκειμένου να συγχωνεύσουν και να «εξοικονομήσουν» θέσεις εκπαιδευτικών. Συγχωνεύουν σχολεία ΕΑΕΠ που , υποτίθεται, ότι δημιουργήθηκαν με συγκεκριμένο εκπαιδευτικό σχεδιασμό. Κι όλα αυτά δίχως να υπάρχει σχετική εισήγηση και συμφωνία ούτε από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης ούτε από τα όργανα τοπικής αυτοδιοίκησης που θεσμικά έχουν λόγο. Ότι έγινε και με το κύμα συγχωνεύσεων Διαμαντοπούλου το 2011. Το μεγαλύτερο πρόβλημα εντοπίζεται στην Περιφέρεια Αττικής εκεί όπου ο Περιφερειακός Διευθυντής αγνόησε παντελώς τις εισηγήσεις και λειτούργησε αυθαίρετα κι έξω από κάθε παιδαγωγική λογική και δίχως να λαμβάνει υπόψη του τις ιδιαίτερες συνθήκες λειτουργίας του κάθε σχολείου.
  Είναι ολοφάνερο ότι οι συγχωνεύσεις, οι καταργήσεις κι οι υποβιβασμοί θα διογκώσουν το πρόβλημα που παρουσιάστηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο όταν εκατοντάδες συναδέλφων μετακινήθηκαν, αυθαίρετα, ως «υπεράριθμοι» από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ, κατά κύριο λόγο, στην Αττική. Είναι ολοφάνερο ότι θα έχουμε το φαινόμενο τμημάτων με πολύ μεγάλο αριθμό μαθητών που θα υπερβαίνει τους 25 κι ότι η ποιότητα της παρεχόμενης δημόσιας εκπαίδευσης θα δεχθεί κι άλλο πλήγμα.
  Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, όσο υπάρχει ακόμα χρόνος, να φροντίσει ώστε να «διαψευσθούν» τα δημοσιεύματα και να αντιληφθεί ότι η πολιτική του είναι απόλυτα αναντίστοιχη με τις ανάγκες της εκπαίδευσης και των μαθητών.
    Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα θα προχωρήσει σε παρεμβάσεις και δράσεις για την ανατροπή των σχεδιασμών που διαλύουν την εκπαίδευση και καλεί τους εκπαιδευτικούς σε επαγρύπνηση ώστε να αντιδράσουμε μαζικά και δυναμικά.  
 


15-05-14 Ανακοίνωση παράτασης παραλαβής δελτίων εξεταζομένων μαθητών για τις εξετάσεις εισαγωγής στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2014-2015

15-05-14 Ανακοίνωση παράτασης παραλαβής δελτίων εξεταζομένων μαθητών για τις εξετάσεις εισαγωγής στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2014-2015






Δελτίο Τύπου
deppsΑνακοίνωση παράτασης παραλαβής δελτίων εξεταζομένων μαθητών για τις εξετάσεις εισαγωγής στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2014-2015
Η Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) σας ενημερώνει ότι παρατείνεται η προθεσμία παραλαβής των δελτίων εξεταζομένων μαθητών από τους γονείς και κηδεμόνες τους μέχρι την Τετάρτη 21 Μαΐου 2014.

Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

Νέα ημερομηνία ανακοίνωσης μονάδων μετάθεσης μεταθέσεων εκπαιδευτικών εντός ΠΥΣΠΕ

Logo

Από τη Δ/νση Π.Ε. Ιωαννίνων ανακοινώνεται ότι:
  1. Οι προσωρινοί πίνακες με τις μονάδες μετάθεσης των εκπαιδευτικών που υπέβαλαν αίτηση για οριστική τοποθέτηση ή βελτίωση θέσης, θα ανακοινωθούν τη Δευτέρα 19-5-2014.
  2. Η προθεσμία υποβολής ενστάσεων για τους εκπαιδευτικούς που υπέβαλαν αίτηση για οριστική τοποθέτηση ή βελτίωση θέσης, ορίζεται από την Τρίτη 20-5-2014 μέχρι και την Παρασκευή 23-5-2014 και ώρα 14.00

Γνωστοποίηση μονάδων μετάθεσης εκπαιδευτικών αρμοδιότητας της Δ/νσης Α/θμιας Εκπ/σης Ιωαννίνων

Logo

Γνωστοποίηση μονάδων μετάθεσης εκπαιδευτικών αρμοδιότητας της Δ/νσης Α/θμιας Εκπ/σης Ιωαννίνων

ΘΕΜΑ:
«Γνωστοποίηση μονάδων μετάθεσης εκπαιδευτικών αρμοδιότητας της Δ/νσης Α/θμιας Εκπ/σης Ιωαννίνων»
ΣΧΕΤ.:
  1. Η με αρ. 59755/Δ1/15-4-2014 εγκύκλιος του ΥΠΑΙΘ «Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2013-2014»
  2. Το με ημερομηνία 9-5-2014 μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του ΥΠΑΙΘ «Παράταση για την ηλεκτρονική καταχώριση των αιτήσεων μετάθεσης εκπαιδευτικών»
Σε ενέργεια των παραπάνω σχετικών, από τη Διεύθυνση Α/θμιας Εκπ/σης Ιωαννίνων ανακοινώνονται οι πίνακες με τις μονάδες μετάθεσης εκπαιδευτικών αρμοδιότητάς της, που υπέβαλαν αίτηση για μετάθεση από Περιοχή σε Περιοχή, σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ-ΕΕΕΕΚ, σε Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης καθώς και σε σχολικές μονάδες τυφλών ή κωφών με εξειδίκευση στην ελληνική νοηματική γλώσσα των κωφών και στη γραφή Braille των τυφλών.
Οι αντίστοιχοι προσωρινοί πίνακες με τις μονάδες μετάθεσης των εκπαιδευτικών που υπέβαλαν αίτηση για βελτίωση ή οριστική τοποθέτηση, θα ανακοινωθούν την Παρασκευή 16-5-2014.
Από την Παρασκευή 16-5-2014 μέχρι και την Τετάρτη 21-5-2014 και ώρα 14:00 θα υποβάλλονται ενστάσεις στη Διεύθυνση Α/θμιας Εκπ/σης Ιωαννίνων από τους ενδιαφερόμενους.  Οι τυχόν υποβληθείσες ενστάσεις θα εξετάζονται από το ΠΥΣΠΕ Ιωαννίνων.
Ο   ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ Π.Ε. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ. Ε. ΚΟΛΙΟΣ

Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Ο νέος σχολικός χάρτης της Ελλάδας

Ο νέος σχολικός χάρτης της Ελλάδας

Πού ιδρύονται νέα σχολεία - σε ποια αυξάνονται ή μειώνονται οι θέσεις εκπαιδευτικών - πόσα συγχωνεύονται και καταργούνται


Τον νέο σχολικό χάρτη που περιλαμβάνει - σχεδόν - όλα τα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στα οποία επέρχονται αλλαγές από τον Σεπτέμβριο και βρίσκονται στο στάδιο της τελικής επεξεργασίας παρουσιάζουν «ΤΑ ΝΕΑ».

Οι αλλαγές στις οποίες περιλαμβάνονται και οι πρώτες ιδρύσεις σχολείων μετά το 2011 - που είχαν γίνει οι μαζικότερες συγχωνεύσεις στην εκπαίδευση - θα παρουσιαστούν τις επόμενες ημέρες από τον υπουργό Παιδείας Κων. Αρβανιτόπουλο και τον αρμόδιο εκ των υφυπουργών Συμεών Κεδίκογλου, αφού προηγουμένως οι σχετικές αποφάσεις υπογραφούν και από το υπουργείο Οικονομικών. Αυτό καθώς ειδικά οι ιδρύσεις περιλαμβάνουν δαπάνη επί του προϋπολογισμού για τις ανάγκες εξοπλισμού των σχολείων, το ύψος της οποίας θα αντιμετωπιστεί από τα αποθέματα της Κτιριακές Υποδομές ΑΕ. Είναι συνεπώς ενδεχόμενο να υπάρξουν μικρής έκτασης προσθαφαιρέσεις της τελευταίας στιγμής.

Από τις αλλαγές δεν παρουσιάζονται εδώ οι συγχωνεύσεις των 37 Νηπιαγωγείων καθώς και οι καταργήσεις της Πρωτοβάθμιας, που δεν είχαν ακόμα καθαρογραφεί. Πάντως για τα Νηπιαγωγεία, τα 5 από τα 37 για τα οποία διαθέτουμε αναφορές είναι τα εξής: Στη Δράμα το 18ο Νηπιαγωγείο συγχωνεύεται με το 14ο. Στο Σουφλί το 3ο με το 2ο. Στις Φέρες Εβρου το 4ο με το 1ο. Στη Νέα Σελεύκεια Θεσπρωτίας το 1ο με το 2ο. Και στην Πρέβεζα συγχωνεύεται το 3ο με το 9ο Νηπιαγωγείο.

Διαβάστε εδώ τους αναλυτικούς πίνακες όπως δημοσιεύονται στα «ΝΕΑ» 

Οσον αφορά τις συγχωνεύσεις, στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, τα περισσότερα Δημοτικά Σχολεία που συγχωνεύονται βρίσκονται στην Αττική και εξ αυτών τα περισσότερα στην Α' Αθήνας, πέριξ του Κέντρου και σε συνοικίες όπως ο Βύρωνας, το Γαλάτσι, του Ζωγράφου. Ακολουθεί η Β' Αθήνας (Ηράκλειο, Μελίσσια, Χολαργός, Αγ. Παρασκευή) και η Γ' Αθήνας (Περιστέρι, Αιγάλεω, Πετρούπολη), ενώ λίγα είναι τα Δημοτικά που συγχωνεύονται σε Δ' Αθήνας (Καλλιθέα, Γλυφάδα). Επίσης, στον Πειραιά έχουμε 10 σχολεία που συγχωνεύονται σε 5 νέες μονάδες σε Νίκαια, Κερατσίνι και Κορυδαλλό. Τα υπόλοιπα συγχωνευόμενα Δημοτικά βρίσκονται σε Καβάλα, Αχαΐα, Καρδίτσα, Λάρισα, Τρίκαλα, Δ. Θεσσαλονίκη, Ημαθία, Λασίθι, Αργολίδα, Μεσσηνία, Βοιωτία και Φωκίδα. Αρκετά από τα σχολεία αυτά συστεγάζονται.
Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, η έμφαση εντοπίζεται στις ιδρύσεις νέων Επαγγελματικών Λυκείων με πλήθος ειδικοτήτων, τα περισσότερα εκ των οποίων είναι Εσπερινά, συνεπώς πρόκειται για σημαντική συνδρομή στην ειδικευμένη τεχνική εκπαίδευση των νέων εργαζομένων. Ιδρύονται νέα ΕΠΑΛ σε Μαρούσι, Αχαρνές, Ραφήνα, Σαλαμίνα, Πειραιά, Χίο, Αγρίνιο, Λευκάδα, Νέα Μουδανιά, Ρέθυμνο, Πλατανιά, Σαντορίνη, Καλαμάτα και Λιβαδειά.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το τελευταίο διάστημα είχε αρχίσει να διακινείται έντονα στο Ιντερνετ η πληροφορία ότι επίκεινται 1.670 συγχωνεύσεις σχολείων, κάτι που τελικά δεν αποδεικνύεται.

Το μεγαλύτερο κύμα συγχωνεύσεων - που ισοδυναμούσε με εκπαιδευτικό «Καλλικράτη» - είχε γίνει το 2011 επί υπουργίας της Αννας Διαμαντοπούλου, όταν ο Σεπτέμβριος ξεκίνησε με 1.056 σχολεία λιγότερα. Ο αριθμός των συγχωνεύσεων - καταργήσεων ήταν ιλιγγιώδης, καθώς συγχωνεύτηκαν συνολικά 1.933 σχολεία και προέκυψαν 877 νέα. Στην Πρωτοβάθμια είχαν συνενωθεί 1.523 σχολεία, από τα οποία δημιουργήθηκαν 672 νέα, ενώ στη Δευτεροβάθμια από 410 συνενώσεις προέκυψαν 205 νέα συγκροτήματα.
ΠΗΓΗ:  tanea.gr

Ετήσια μαθητική εκδήλωση Δημοτικού Ωδείου Ιωαννίνων

Αρχική

Παρασκευή 23 Μαΐου 7:00 μ.μ.
Αίθουσα «Β. Πυρσινέλλας»
Είσοδος ελεύθερη
Ετήσια μαθητική
εκδήλωση Δημοτικού
Ωδείου Ιωαννίνων


Διοργάνωση: Π.Κ.Δ.Ι.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Καταγγέλλουμε τον Υπουργό Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλο, ο οποίος παρά τις επανειλημμένες διαβεβαιώσεις του, υπέγραψε στις 4/4/14 την απόλυση των πρώτων 85 εκπαιδευτικών της Τεχνικής – Επαγγελματικής Εκπαίδευσης που είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα. Οι πρώτες απολύσεις μόνιμων δημοσίων υπαλλήλων που γίνονται μετά από 100 χρόνια.
Συγκεκριμένα, με την απόφαση του Υπουργού Παιδείας με αριθμό 52529/Δ2/4-4-14 απολύονται 85 εκπαιδευτικοί διαφόρων ειδικοτήτων, αναδρομικά από 22/3/14 και για τους οποίους, από την ημερομηνία αυτή, έχει σταματήσει η μισθοδοσία, αδιαφορώντας και για την οικονομική εξαθλίωση των οικογενειών τους. Ακόμα όμως και σε αυτή τη διαδικασία το Υπουργείο συνεχίζει την τακτική της ομηρίας. Δεν έχει δημοσιεύσει ακόμα την απόφαση σε ΦΕΚ για …. προφανείς λόγους, στερώντας τους ακόμα και την άσκηση των νομίμων δικαιωμάτων τους.
Σε ομηρία επίσης κρατά και τους 1708 εκπαιδευτικούς για τους οποίους έχει παραταθεί μεν η διαθεσιμότητα, αλλά επικρατεί η αβεβαιότητα για την τοποθέτησή τους σε νέες θέσεις. Έχουμε επανειλημμένα καταγγείλει πως η μέχρι τώρα διαχείριση του θέματος από την κυβέρνηση θα οδηγήσει σε εκατοντάδες απολύσεις εκπαιδευτικών.
Απαιτούμε να ακυρωθούν τώρα όλες οι απολύσεις και η σχετική απόφαση του Υπουργού,  και να προκηρυχθούν άμεσα επιπλέον όσες θέσεις απαιτούνται ώστε να μην απολυθεί κανείς εκπαιδευτικός από το σύνολο των 1793 εκπαιδευτικών που είναι σε διαθεσιμότητα ή απολυμένοι.  
Κατεβάστε το σχετικό αρχείο σε μορφή pdf … εδώ

Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

Εξώδικο ενάντια στην προσχηματική αξιολόγηση

 
ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ
ΕΞΩΔΙΚΗ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

            Της Ανώτατης Διοικήσεως Ενώσεων Δημοσίων Υπαλλήλων (Α.Δ.Ε.Δ.Υ.), η οποία εδρεύει στην Αθήνα, επί της οδού Φιλελλήλων και Ψύλλα αριθμός 2, όπως νόμιμα εκπροσωπείται.
ΠΡΟΣ ΤΟ
1) Ελληνικό Δημόσιο, όπως νόμιμα εκπροσωπείται από τον Υπουργό Οικονομικών
2) Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης,
3) Υπουργείο Οικονομικών,
4) Υπουργείο Εξωτερικών,
5) Υπουργείο Εθνικής Άμυνας,
6) Υπουργείο Εσωτερικών,
7) Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας,
8) Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων,
9) Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής,
10) Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων,
11) Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού
12) Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας,
13) Υπουργείο Υγείας,
14) Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων,
15) Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων,
16) Υπουργείο Δημοσίας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη,
17) Υπουργείο Τουρισμού,
18) Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου,
19) Υπουργείο Μακεδονίας Θράκης,
20) Συνήγορο του Πολίτη,
21) Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.),
22) Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα,
23) Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης,
24) Επιτροπή Ανταγωνισμού,
25) Αρχή Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών,
26) Ελληνική Στατιστική Αρχή,
27) Συνήγορος του Καταναλωτή,
28) Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας,
29) Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς,
30) Επιτροπή Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης,
31) Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων,
32) Τράπεζα της Ελλάδας, όπως νόμιμα εκπροσωπούνται
*****

Κύριοι Υπουργοί,
Η Εκτελεστική Επιτροπή (Ε.Ε.) της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., αντιδρώντας στις εισαγόμενες με τις διατάξεις του ν.4250/2014 παράνομες και αντισυνταγματικές ρυθμίσεις που επιχειρεί να εφαρμόσει το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης αναφορικά με την αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων και συγκεκριμένα στην παντελώς έωλη νομικά κατανομή ποσοστών ανά οργανική μονάδα αλλά και στις συνδεόμενες με τη συνολική διαδικασία απολύσεις Δημοσίων Υπαλλήλων, αποφάσισε στις 11-4-2014 (ΑΠ 155):
«Να καλέσει τους εργαζόμενους και ιδιαίτερα όσους εμπλέκονται στην εφαρμογή του νόμου, λόγω της θέσεως τους στη διοικητική ιεραρχία, να απέχουν από κάθε σχετική διαδικασία. Κανείς δεν πρέπει να συνεργήσει με την υπογραφή και τη συμμετοχή του σε απολύσεις συναδέλφων. Κανείς δεν πρέπει να βάλει την υπογραφή του σε μια προδήλως παράνομη και αντισυνταγματική διαδικασία». 
            Σε εκτέλεση της απόφασης αυτής, η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. δηλώνει, ότι μετά το πέρας τεσσάρων εργασίμων ημερών από την κοινοποίηση της παρούσας μέχρι και τη λήξη της διαδικασίας αξιολόγησης, όποτε και εάν αυτή λάβει χώρα κηρύσσεται αποχή διαρκείας όλων των υπαλλήλων του Δημοσίου από κάθε διαδικασία αξιολόγησης σε όλα τα επίπεδα αυτής και συγκεκριμένα αλλά όχι περιοριστικά:
(α) από την έκδοση αποφάσεων επιμερισμού των ποσοστώσεων του άρθρου 7 παρ.5 του π.δ. 318/1992
(β) από τη σύνταξη και υποβολή εκθέσεων αυτοαξιολόγησης
(γ) Από τη σύνταξη και υποβολή εισηγήσεων αξιολόγησης (άρθρο 14 του π.δ. 318/1992)
(δ) από τη σύνταξη και υποβολή εκθέσεων αξιολόγησης (άρθρο 14 του π.δ. 318/1992)
(ε) από τη συμμετοχή σε Ειδικές Επιτροπές Αξιολόγησης σε κάθε υπουργείο (άρθρο 24 του π.δ. 318/1992)
(στ) οποιαδήποτε άλλη ενέργεια, που συνάπτεται με τη διαδικασία αυτή, όπως παροχή στοιχείων από τις Διευθύνσεις Διοικητικού/Προσωπικού κλπ
Σημειώνεται, ότι η ως άνω αποχή των υπαλλήλων, που εκπροσωπούμε, από συγκεκριμένα καθήκοντα, προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από το αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Δ.Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας.
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
            Σας γνωστοποιούμε, ότι από την παρέλευση τεσσάρων εργασίμων ημερών από την κοινοποίηση της παρούσας και μέχρι το πέρας της διαδικασίας αξιολόγησης, όποτε και εάν αυτή λάβει χώρα, κηρύσσουμε αποχή διαρκείας από κάθε διαδικασία ή ενέργεια, που συνδέεται με τη διαδικασία αξιολογήσεως, παρέχοντας κατά τον τρόπο αυτό πλήρη κάλυψη στο σύνολο των δημοσίων υπαλλήλων και εργαζομένων ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.
Αρμόδιος Δικαστικός Επιμελητής επιδοτώ νομίμως την παρούσα προς ον αύτη απευθύνεται, προς γνώση του και δια τας νομίμους συνεπείας, αντιγράφων.
Αθήνα, 13/5/2014
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΑΔΕΔΥ