Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

ΠΥΣΠΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ: Τοποθετήσεις οργανικά υπεράριθμων - συμπλήρωση ΠΕ 06, ΠΕ 11, ΠΕ 16.01

Μπράτης Δημήτρης: Υπηρεσιακές μεταβολές εκπαιδευτικών Π. Ε. Προτάσεις για την αναμόρφωση του συστήματος

Υπηρεσιακές μεταβολές εκπαιδευτικών Π. Ε.
Προτάσεις για την αναμόρφωση του συστήματος


Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Μετά την ολοκλήρωση του α’ κύκλου των υπηρεσιακών μεταβολών των εκπαιδευτικών της Π.Ε. (μεταθέσεις-αποσπάσεις-προσλήψεις αναπληρωτών), σας ενημερώνω για τις διαδικασίες που ακολουθήθηκαν και καταθέτω ορισμένες σκέψεις- προτάσεις για την αναμόρφωση του συστήματος και την έγκαιρη ολοκλήρωση των σχετικών διαδικασιών. Θεωρώ ότι είναι απαραίτητη η επαναλειτουργία της επιτροπής, που εξέτασε και καθιέρωσε τη μοριοδότηση των αποσπάσεων από το 2011 και μετά, προκειμένου να αναθεωρηθεί το υπάρχον και να θεσμοθετηθεί νέο πλαίσιο για τις μεταθέσεις και τις αποσπάσεις των εκπαιδευτικών, σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα.

Διαβάστε περισσότερα κάνοντας κλικ εδώ

Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014

Χωρίς προβλήματα η μεταφορά των μαθητών



Οι διαγωνισμοί πέρασαν από την Οικονομική Επιτροπή – Κρατικά μέσα μεταφοράς ζήτησε η αντιπολίτευση
 
Τα πρακτικά των διαγωνισμών για τη μεταφορά των μαθητών στις Περιφερειακές Ενότητες Άρτας, Πρέβεζας και Θεσπρωτίας ενέκρινε η Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας στην πρώτη της συνεδρίαση με τη νέα της σύνθεση.
Η συνεδρίαση ξεκίνησε με την εκλογή του Κ. Ντέτσικα ως αντιπροέδρου της Οικονομικής Επιτροπής και ακολούθησε η συζήτηση επί των θεμάτων της ημερήσιας διάταξης.
Το θέμα της μεταφοράς των μαθητών κυριάρχησε στην συζήτηση, όπου αναδείχθηκε αφενός η δυσκολία που υπάρχει γενικότερα μετά τις περικοπές των κονδυλίων, αφετέρου όμως η καλή προετοιμασία της Περιφέρειας Ηπείρου που έχει ολοκληρώσει σε αντίθεση με άλλες περιφέρειες το σύνολο των διαγωνισμών.
Οι αλλαγές τη φετινή χρονιά είναι σημαντικές καθώς πραγματοποιήθηκε διεθνής διαγωνισμός για τη μεταφορά των μαθητών και όπως τόνισε ο κ. Καχριμάνης ο μεγάλος διαγωνισμός βρίσκεται στη διαδικασία της εξέτασης από το Ελεγκτικό Συνέδριο.
«Εμείς ακολουθήσαμε «σαν Ευαγγέλιο» τις οδηγίες του Υπουργείου και σε αντίθεση με άλλες Περιφέρειες, όπως ενημερώνομαι από συναδέλφους μου, δεν έχουμε μεγάλα προβλήματα. Σε άλλες περιοχές υπάρχουν νομοί που δεν έχει δώσει κανένας προσφορά. Σε εμάς τακτοποιήθηκαν όλα και μάλιστα με δημόσια μεταφορικά μέσα, δηλαδή λεωφορεία (Υπεραστικά- Αστικά ΚΤΕΛ, τουριστικά) και ταξί. Υπάρχουν κάποια μικροπροβλήματα, αλλά θεωρώ ότι μέχρι τη Δευτέρα θα έχουν όλα διευθετηθεί, βάσει των τελευταίων οδηγιών του Υπουργείου», τόνισε ο κ. Καχριμάνης.
Ενστάσεις από
την αντιπολίτευση
Την άποψη ότι η μεταφορά των μαθητών θα έπρεπε να αντιμετωπίζεται σε ένα διαφορετικό πολιτικό πλαίσιο και ότι θα έπρεπε να γίνεται με κρατικά μέσα μεταφοράς εξέφρασαν στην συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής, οι περιφερειακοί σύμβουλοι Β. Τσίκαρης από την «Ήπειρο Ανατροπής» και Κ. Κωτσαντής από τη «Λαϊκή Συσπείρωση».
Μάλιστα, ο κ. Τσίκαρης τόνισε πως υπάρχουν επιμέρους ζητήματα που θα πρέπει να αποτελέσουν αντικείμενο του ελεγκτικού μηχανισμού, όπως είναι η μεταφορά μαθητών από τα ΚΤΕΛ, χωρίς να υπάρχει συνοδηγός ή από τα ταξί, που μεταφέρουν υπεράριθμους μαθητές.
Διαφορετική ωστόσο ήταν η θέση του Μ. Χατζηεφραιμίδη από την «Συμμαχία Ηπειρωτών» που τόνισε πως η μεταφορά των μαθητών έχει σχεδόν ολοκληρωθεί στην Ήπειρο, με εξαίρεση ένα σοβαρό ζήτημα που υπάρχει στη Θεσπρωτία.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ από την Ελευθερία
ΠΗΓΗ: 

Το καλύτερο σχολείο της χώρας είναι δημόσιο

Ανδρέας Ζαμπούκας Ανδρέας Ζαμπούκαςphoto: Νίκος Σιούτας
Η πρώτη μέρα για το 4ο Δημοτικό σχολείο Νέας Σμύρνης ήταν χθες, 10 Σεπτεμβρίου, και όχι σήμερα. Χθες το απόγευμα ο διευθυντής Νίκος Σιούτας μάζεψε τα πρωτάκια και τα υποδέχθηκε στο σχολείο, μαζί με τους γονείς και τους δασκάλους τους. Ολόκληρο τελετουργικό οργανώθηκε. Υποδοχή με μουσικές, γλυκές φατσούλες στο πεντακάθαρο κτίριο, κλόουν... και περιήγηση στην κατάφυτη ταράτσα του σχολείου!
Ο Νίκος Σιούτας είναι ο δάσκαλος που έγινε γνωστός για την εκπληκτική οργάνωση του σχολείου του και την εμπνευσμένη εφαρμογή βιωματικών μορφών εκπαίδευσης. Ασχολήθηκαν μαζί του τα μίντια και πάντα είχα την περιέργεια να τον γνωρίσω. Τον συνάντησα στο υπέροχο σχολείο του και διαπίστωσα ότι πρόκειται για μια πολύ σπάνια περίπτωση, έξω από κάθε προσδοκία.
Δεν έχει νόημα να εξηγήσω τι κάνει και πώς έφτασε στο αποτέλεσμα. Σημασία έχει ότι έφτιαξε ένα δημόσιο σχολείο που θα το ζήλευαν πολλά ιδιωτικά. Το σπουδαιότερο είναι ότι κατάφερε να δημιουργήσει μια πρότυπη κοινότητα με τη συμμετοχή δασκάλων, μαθητών και γονέων. Μπόρεσε ακόμα, να πείσει τον Δήμο Ν. Σμύρνης να είναι μόνιμος συμπαραστάτης και να κερδίσει την εμπιστοσύνη των γονέων που είναι πάντα έτοιμοι να συνδράμουν σε ό,τι τους ζητήσει. Με λίγα λόγια, ίδρυσε μια παραδειγματική «συμμετοχική δημοκρατία» προς όφελος των παιδιών.
Μου είπε πολλά και εντυπωσιακά. Δύο πράγματα όμως κράτησα στο μυαλό μου. Δύο ερωτήματα αδιέξοδα και αποθαρρυντικά. Τι θα συμβεί στο σχολείο αυτό όταν το συγκεντρωτικό κράτος αποφασίσει να τον αλλάξει; Ποιο είναι το κέρδος για την ελληνική παιδεία, όταν «αστέρια» λάμπουν σε διάφορα σχολεία (ο Σιούτας δεν είναι ο μοναδικός) αλλά ποτέ δεν γίνονται πρότυπα για τους υπόλοιπους;
Έχω την εντύπωση πως καμιά κοινωνία δεν βελτιώθηκε μόνο με τους «ήρωές» της. Αυτοί έκαναν πάντα το καθήκον τους και μετά χάνονταν. Η πολιτεία είχε τη μεγάλη αποστολή να κρατήσει τα ίχνη τους και να ανοίξει δρόμους σε συστήματα και χώρους ανάπτυξης του πολιτισμού. Εδώ, όμως, έχουμε μια περίπτωση στην οποία το Υπουργείο έδωσε ελάχιστη σημασία. Δεν ξέρω καν αν τον βράβευσε για την προσφορά του.
Στην πραγματικότητα δεν νοιάζονται. Δεν τους ενδιαφέρει γιατί ο δικός τους κόσμος είναι τελείως ξένος προς τις κοινότητες των πολιτών. Αδιαφορούν για τον πολιτισμό της αριστείας, της συλλογικότητας και της άμιλλας που εξελίσσει τις κοινωνίες. Άλλα φαντασιώνονται και άλλα αποφασίζουν, βουτηγμένοι μες τον λαϊκισμό και τη σκοπιμότητα.
Σε ένα πράγμα καταλήξαμε με τον Σιούτα: Στην αυτονoμία  των σχολείων. Γιατί ο «πρακτικός» άνθρωπος που ζει το μεγάλο του όραμα, σκέφτεται το μέλλον και όχι την πρόσκαιρη επικαρπία της δικής του λάμψης. Αν, λοιπόν, το συγκεκριμένο σχολείο έφευγε από την εποπτεία του συγκεντρωτικού Υπουργείου, μήπως θα είχε τη δυνατότητα να ηγηθεί μιας εκπαιδευτικής «επανάστασης» για όλη τη Νέα Σμύρνη (το δείγμα γίνεται σαφές μέσα στις κοινότητες); Δεν είναι επίφοβο ή αίγλη του να σβήσει, όταν ο Νίκος Σιούτας κάποια στιγμή δεν θα είναι πια εκεί; Πόσους τέτοιους έχουν οι απρόσωπες λίστες των διευθυντών με τη χαρτούρα των άχρηστων τίτλων;
Το 4ο Δημοτικό Ν. Σμύρνης είναι ένα σπουδαίο δημόσιο σχολείο. Είναι δείγμα ενός συστήματος που σέβεται τη γνήσια ελληνική παιδεία του Δελμούζου και του Γληνού. Την ελεύθερη ανθρωπιστική παιδεία που δημιουργεί οικουμενικούς ανθρώπους, ενταγμένους στον αξιακό κώδικα της δημοκρατίας και της καλλιέργειας των συνειδήσεων.

Το 4ο Δημοτικό όμως, δεν παύει να είναι μια εξαίρεση που δεν μπορεί να μας κάνει αισιόδοξους. Αυτή η χώρα χρειάζεται χιλιάδες τέτοια σχολεία για να σωθεί. Δεν έχει νόημα να ψάχνουμε μάγους για να απολαύσουμε το αυτονόητο. Έχουμε ανάγκη από χιλιάδες δασκάλους που το βλέμμα τους θα πετάει φλόγες, όταν μπαίνουν στην τάξη. Αυτούς, ποιο πανεπιστήμιο θα τους βγάλει και ποιο υπουργείο θα τους διαλέξει; Με τις εξαιρέσεις, καμιά κοινωνία δεν έσωσε τα παιδιά  της…
ΠΗΓΗ:

ΟΑΕΔ: Kοινωφελής εργασία για 10.000 ανέργους


ΟΑΕΔ: Kοινωφελής εργασία για 10.000 ανέργους

ΕΩΣ 10 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ Η ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ

Την προκήρυξη για το πρόγραμμα κοινωφελούς εργασίας 10.000 ανέργων θα εκδώσει έως τις 10 Οκτωβρίου ο ΟΑΕΔ.
Σύμφωνα με πληροφορίες θα υπάρχει μοριοδότηση ανάλογα με το χρονικό διάστημα ανεργίας του υποψηφίου και της συζύγου του, αλλά και ανάλογα με το ετήσιο εισόδημα και με την οικογενειακή κατάστασή του.
Οι καθαρές αμοιβές θα ορίζονται σε 19,6 ευρώ ημερησίως και έως 490 ευρώ το μήνα για ωφελούμενους ηλικίας 25 ετών και άνω. Για ωφελούμενους κάτω των 25 ετών οι καθαρές αμοιβές θα ορίζονται στα 17,1 ευρώ ημερησίως και έως 427 ευρώ το μήνα.
Ως χρόνος εργασίας θα θεωρείται ο χρόνος που ο ωφελούμενος μισθωτός πλήρους απασχόλησης είναι στη διάθεση του εργοδότη/επιβλέποντα φορέα να απασχοληθεί.
Σε περίπτωση που ο ωφελούμενος απασχοληθεί λιγότερο από 25 ημέρες το μήνα, τότε οι αμοιβή του θα προκύψει από τον υπολογισμό των ημερών ασφάλισης επί του ημερήσιου ποσού πληρωμής.
Στα πλαίσια του προγράμματος περίπου 5.000 άνεργοι θα καλύψουν θέσεις σε υπηρεσίες καθαριότητας δημόσιων φορέων με τη χορήγηση μάλιστα ενσήμων για βαρέα και ανθυγιεινή εργασία.
Η υποβολή των αιτήσεων θα γίνεται ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του ΟΑΕΔ (www.oaed.gr).

ΠΗΓΗ:  Ημερησία

Αρχίζουν προσλήψεις 10.000 αναπληρωτών

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Τη Δευτέρα θα ξεκινήσει η καταγραφή των κενών στα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ώστε από την Τετάρτη να ξεκινήσει η διαδικασία πρόσληψης αναπληρωτών και να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του μήνα η πρώτη φάση με 10.000 τοποθετήσεις στις σχολικές μονάδες.

Οι προσλήψεις αναπληρωτών θα δώσουν λύσεις στα κενά που υπάρχουν στα σχολεία
Οι προσλήψεις αναπληρωτών θα δώσουν λύσεις στα κενά που υπάρχουν στα σχολεία
Στη συνέχεια, όπως υπογραμμίζει το υπουργείο Παιδείας, θα είναι σε ετοιμότητα ακόμη 1.000 αναπληρωτές οι οποίοι θα συμπληρώσουν έκτακτα κενά τα οποία θα προκύψουν από άδειες, κυήσεις, συνταξιοδοτήσεις κ.ά.
Οπως δήλωσε ο υπουργός Παιδείας, Ανδρέας Λοβέρδος, «θα έχουμε τη δυνατότητα τις επόμενες μέρες, διαπιστώνοντας τη Δευτέρα πόσα θα είναι τα κενά, τη δυνατότητα να στείλουμε 10.000 ακόμη εκπαιδευτικούς, και θα το κάνουμε ανά Τετάρτη.
Δηλαδή την Τετάρτη θα στείλουμε 3.000 και έτσι θα πάμε κατά την πορεία των κενών, της διαμόρφωσης των τμημάτων στην τεχνολογική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση των τμημάτων στα σχολεία της ειδικής αγωγής. Αυτή είναι μια διαδικασία που γίνεται τον Σεπτέμβριο. Την 1η Οκτωβρίου θα έχουμε 1.000 αναπληρωτές ακόμη ως εφεδρεία για να καλύψουν περιστατικά έκτακτα».
Χθες ο υπουργός Παιδείας, στο πλαίσιο της περιοδείας του στα Δωδεκάνησα, βρέθηκε στο Καστελόριζο και, όπως είπε, το νησί αυτό έχει προτεραιότητα στην κάλυψη καθηγητών ειδικοτήτων.
Απαντώντας σε μαθητές που τον ρώτησαν για την τράπεζα θεμάτων, είπε ότι «φέτος τα θέματα θα δοθούν έγκαιρα.
Η μόνη αλλαγή θα είναι η επανεισαγωγή της πληροφορικής ως εξεταζόμενο μάθημα στις Πανελλήνιες Εξετάσεις για τα τμήματα Πληροφορικής».
Το Καστελόριζο επισκέφτηκε και κλιμάκιο του ΔΣ της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας και σε μια συμβολική κίνηση προς τους κατοίκους των νησιών που «κρατούν Θερμοπύλες», όπως χαρακτηριστικά είπαν οι εκπαιδευτικοί, παρέδωσαν laptop και βιβλία στο Δημοτικό Σχολείο και στο Νηπιαγωγείο της Μεγίστης, πρωτοβουλία που θα συνεχιστεί στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα και σε άλλες σχολικές μονάδες στις ακριτικές περιοχές της χώρας.
Νικολίτσα Τρίγκα
ΠΗΓΗ:  ethnos.gr

ΔΟΕ: ανοιχτή ενημερωτική - περιφερειακή σύσκεψη στην Ήπειρο


Αθήνα  12/9/2014
                                                                                        Προς
                                                  Τους Συλλόγους Εκπ/κών Π.Ε.
                                  Περιφέρειας Ηπείρου  




ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
σε ανοιχτή ενημερωτική - περιφερειακή σύσκεψη


Καλούνται όλα τα μέλη των Δ.Σ. των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Π.Ε., οι αιρετοί της Ηπείρου και όποιος συνάδελφος επιθυμεί, την Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014 και ώρα 18.30,  σε ενημερωτική σύσκεψη, στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων «Μαρούτσειο» (Χρ. Κατσάρη 11).
Στη σύσκεψη θα παραβρεθούν και θα ενημερώσουν ο Οργανωτικός Γραμματέας της Δ.Ο.Ε.  κ. Φασφαλής Νίκος και ο Ταμίας της Δ.Ο.Ε. κ. Οικονόμου Τριαντάφυλλος.

Από τη Δ.Ο.Ε.

ΔΟΕ: Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου νηπιαγωγείου



Αρ. Πρωτ.1025 Αθήνα 12/9/2014

Προς
Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

ΘΕΜΑ : Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου νηπιαγωγείου
                
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.  έχει γίνει αποδέκτης ερωτημάτων πολλών συναδέλφων νηπιαγωγών σχετικά με την υποχρέωσή τους ή  όχι να αναρτούν τον ετήσιο προγραμματισμό του νηπιαγωγείου τους στο  ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ.
Είναι σαφές ότι οι διαδικασίες που σχετίζονται με τον ετήσιο προγραμματισμό ορίζονται με τις διατάξεις του Π.Δ. 200/1998, το οποίο σαφέστατα προϋπήρχε των διαδικασιών της αξιολόγησης.
Από πουθενά δεν προκύπτει υποχρέωση ανάρτησης στο  ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ και καλούμε τους σχολικούς συμβούλους που πιέζουν τους συναδέλφους σε αυτή την κατεύθυνση να σταματήσουν αυτές του είδους τις ενέργειες.

Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2014

Πληροφορική ξανά στις Πανελλαδικές

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΛΑΚΑΣΑΣ
Στον αέρα είναι το νέο σύστημα εισαγωγής των πανελλαδικών εξετάσεων, καθώς ο υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος εξήγγειλε την επανεισαγωγή της Πληροφορικής ως εξεταζόμενο μάθημα. Η απόφαση αλλάζει τις τεχνικές ισορροπίες του συστήματος, καθώς ο κ. Λοβέρδος δεν ανακοίνωσε το μάθημα το οποίο θα αντικατασταθεί από την Πληροφορική. Την ίδια στιγμή, το υπουργείο Παιδείας και τα ΑΕΙ έχουν ολιγωρήσει να ξεκαθαρίσουν σημαντικά ζητήματα για τους μαθητές της Β΄ Λυκείου.

Ειδικότερα, χθες ο κ. Λοβέρδος επισκεπτόμενος το Καστελλόριζο ανέφερε ότι τα θέματα της Τράπεζας Θεμάτων για τις προαγωγικές εξετάσεις της Α΄ και Β΄ Λυκείου θα δημοσιοποιηθούν έγκαιρα και πρόσθεσε: «Η μόνη αλλαγή θα είναι η επανεισαγωγή της Πληροφορικής ως εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλήνιες εξετάσεις για τα τμήματα Πληροφορικής». Με βάση το νέο σύστημα εισαγωγής, που ψηφίστηκε πέρυσι και θα εφαρμοστεί για πρώτη φορά το 2016 για τους μαθητές της φετινής Β΄ Λυκείου, ισχύουν τα ακόλουθα:

• Ο μαθητής στη Β΄ Λυκείου πρέπει να επιλέξει ανάμεσα σε δύο κατευθύνσεις: των ανθρωπιστικών και των θετικών σπουδών.

• Στην Γ΄ Λυκείου θα επιλέξει μεταξύ των: α) ανθρωπιστικών σπουδών, β) οικονομικών, κοινωνικών και πολιτικών σπουδών και γ) θετικών σπουδών. Επιλέγοντας πεδίο, ο μαθητής θα εξετασθεί σε 4 μαθήματα διεκδικώντας μία θέση σε συγκεκριμένη ομάδα σχολών.

Ο κ. Λοβέρδος δεν ανακοίνωσε τον τρόπο με τον οποίο η Πληροφορική θα εισαχθεί στα εξεταζόμενα μαθήματα. Θα δημιουργηθεί νέο επιστημονικό πεδίο –το έκτο– στο οποίο η Πληροφορική θα είναι ένα εκ των τεσσάρων εξεταζόμενων μαθημάτων και το οποίο θα δίνει δικαίωμα πρόσβασης στα 33 τμήματα Πληροφορικής πανεπιστημίων και ΤΕΙ; Ή η Πληροφορική θα αντικαταστήσει κάποιο μάθημα σε ένα από τα υπάρχοντα πέντε πεδία; Σε αυτή την περίπτωση τα φώτα στρέφονται στο πεδίο θετικών και τεχνολογικών επιστημών και στη Χημεία. Εάν συμβεί αυτό, θα βρεθούν σε μειονεκτική θέση οι υποψήφιοι που επιθυμούν να εισαχθούν σε Τμήμα Χημείας. Στην τριτοβάθμια εκπαίδευση υπάρχουν περί τα 100 τμήματα σχετικά με τη Χημεία. Μάλιστα, πληροφορίες της «Κ» αναφέρουν ότι η Ενωση Ελλήνων Χημικών θα ζητήσει το μάθημα της Πληροφορικής να αποτελέσει 5ο ειδικό μάθημα, όπως π.χ. το Σχέδιο για την Αρχιτεκτονική, η ξένη γλώσσα για τις ξενόγλωσσες φιλολογίες και οι Αρχές Οικονομικής Θεωρίας για τα Οικονομικά, αλλά να μη «θιγεί» η θέση της Χημείας στην Γ΄ Λυκείου. Το υπουργείο Παιδείας θα συστήσει επιτροπή που θα αποφασίσει τον τρόπο με τον οποίο θα εισαχθεί η Πληροφορική στο νέο σύστημα εξετάσεων. Επίσης, θα πρέπει να γνωμοδοτήσει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Πίσω από τη διελκυστίνδα αυτή, που είχε στηθεί και πέρυσι όταν ψηφίστηκε ο νόμος για το Νέο Λύκειο, κρύβεται η αγωνία των καθηγητών κάθε ειδικότητας για τις ώρες διδασκαλίας που θα έχουν στο σχολείο (ο φόβος των πλεονασμάτων είναι υπαρκτός), αλλά και η αγορά των φροντιστηρίων και των ιδιαίτερων μαθημάτων τα οποία δίνουν βάρος στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα.
Τέλος, το υπ. Παιδείας θα πρέπει να ορίσει σε ποια επιστημονική κατεύθυνση θα ενταχθεί καθένα από τα 450 Τμήματα ΑΕΙ/ΤΕΙ και το μάθημα βαρύτητας για την εισαγωγή σε καθένα. Εκκρεμότητες για τις οποίες έχουν ολιγωρήσει και τα ΑΕΙ, που έπρεπε να έχουν καταθέσει τις προτάσεις τους από τον Μάρτιο.
ΠΗΓΗ:

Γκάλοπ: ΣΥΡΙΖΑ 23% - ΝΔ 20,4% και τρίτο το ΚΚΕ με 5,6% - Καταποντίζεται η ΔΗΜΑΡ

METRON ANALYSIS

Γκάλοπ: ΣΥΡΙΖΑ 23% - ΝΔ 20,4% και τρίτο το ΚΚΕ με 5,6% - Καταποντίζεται η ΔΗΜΑΡ
Προβάδισμα 2,6% του ΣΥΡΙΖΑ έναντι της ΝΔ, δείχνει δημοσκόπηση για λογαριασμό της εφημερίδας Παραπολιτικά. Παράλληλα καταγράφεται πτώση της Χρυσής Αυγής την οποία ξεπερνά το ΚΚΕ ενώ έχει καταρρεύσει πλήρως η ΔΗΜΑΡ.
Συγκεκριμένα τα ποσοστά που παίρνουν τα κόμματα είναι:
  • ΣΥΡΙΖΑ 23%
  • ΝΔ 20,4%
  • ΚΚΕ 5,6%
  • Χρυσή Αυγή 5,3
  • Ποτάμι 4,8%
  • Ελιά 4,6%
  • Ανεξάρτητοι Έλληνες 3,0%
  • ΑΝΤΑΡΣΙΑ 1,4%
Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση αυτή και σε ερώτημα σχετικό με την εκλογή του Προέδρου της Δημοκρατίας, το 54% των πολιτών φαίνεται να προτιμά να εκλεγεί από την παρούσα βουλή ενώ το 41% θέλει να προηγηθούν πρόωρες εκλογές.
Σχετικά με την έξοδο από την κρίση, αλλαγή του πολιτικού συστήματος ζητά το 84% των πολιτών -με συντριπτική πλειοψηφία στους ψηφοφόρους όλων των κομμάτων- ενώ αλλαγή της πολιτικής ζητά το 8%.
Επίσης το 68% αξιολογεί αρνητικά την κυβέρνηση έναντι 26% που έχει θετική γνώμη. Αίσθηση προκαλεί... ότι θετικότερη άποψη με 73% έχουν οι ψηφοφόροι της Ελιάς.
Το 68% αξιολογεί αρνητικά την αξιωματική αντιπολίτευση, έναντι 22% που έχουν θετική γνώμη.
Το 44% των πολιτών εκτιμά πως η κατάσταση στην οικονομία -τον επόμενο χρόνο- θα είναι χειρότερη, το 29% πως θα παραμείνει η ίδια ενώ ένα 25% εκτιμά ότι θα βελτιωθεί.
Τέλος, το 38% των ερωτηθέντων εκτιμά πως η κυβέρνηση Σαμαρά μπορεί να χειριστεί καλύτερα το ζήτημα της διαπραγμάτευσης του χρέους, ενώ το 25% εκτιμά πως καλύτερη διαχείριση του θέματος μπορεί να κάνει κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ.
ΠΗΓΗ:  Ημερησία

Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

ΠΥΣΠΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ: Διαδικασία δηλώσεων τοποθέτησης εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ06, ΠΕ11 και ΠΕ16.01

Logo

Από τη Διεύθυνςη ΠΕ Ιωαννίνων ανακοινώνεται ότι η διαδικασία δηλώσεων τοποθέτησης εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ11. ΠΕ06 και ΠΕ16.01 που βρίσκονται στη δίαθεση του ΠΥΣΠΕ Ιωαννίνων θα ξεκινήσει τη Δευτέρα 15-9-2014. Τα λειτουργικά κενά των ανωτέρω κλάδων, το έντυπο δήλωσης και η προθεσμία υποβολής θα ανακοινωθούν τη Δευτέρα 15-9-2014 μετά  τις 10.00 π.μ.  Σε περίπτωση μη λειτουργίας της ιστοσελίδας της υπηρεσίας, η σχετική ανακοίνωση θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ Ιωαννίνων και στον πίνακα ανακοινώσεων της Δ/νσης Π.Ε.

12-9-2014 13:15 Δημήτρης Μπράτης:την Τετάρτη,πέρα από τους ΠΕ 60.50 θα προσληφθούν ειδικότητες για τα ΕΑΕΠ και δάσκαλοι νηπιαγωγοί β'φάση

Δημήτρης Μπράτης
Ως την ερχόμενη Δευτέρα 15/9/14 θα σταλούν στο υπουργείο τα κενά όλων των ειδικοτήτων της α/θμιας και β/θμιας εκπαίδευσης,προκειμένου να γίνουν στη συνέχεια οι προσλήψεις αναπληρωτών.Αυτή την ώρα γίνεται σύσκεψη για το θέμα των προσλήψεων της επόμενης εβδομάδας.Σύμφωνα με πληροφορίες θα προσληφθούν,πέρα από τους ΠΕ 60.50 που οι προσλήψεις θα γίνουν την Τετάρτη, ειδικότητες για τα ΕΑΕΠ και δάσκαλοι νηπιαγωγοί β'φάση.Αριθμούς δεν γνωρίζω ακόμη.Για ο,τιδήποτε νεότερο θα σας ενημερώνω.

ΠΗΓΗ: https://www.facebook.com/d.mpratis?fref=nf

ΕΛΣΤΑΤ: Φτωχότερα τα ελληνικά νοικοκυριά

ΣΩΤΗΡΗΣ ΝΙΚΑΣ
Την αποτυχία του μέτρου της αύξησης του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης (ΕΦΚ) στο πετρέλαιο θέρμανσης, καταδεικνύουν τα στοιχεία για τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς. Ταυτόχρονα, επιδεινώθηκε το όριο της φτώχειας το 2013 και μειώθηκαν εκ νέου οι μέσες μηνιαίες δαπάνες των νοικοκυριών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) στο πλαίσιο της Ερευνας Οικογενειακών Προϋπολογισμών 2013 (ΕΟΠ 2013), το κατώφλι της φτώχειας διαμορφώθηκε στα 5.253,77 ευρώ από 5.524,20 ευρώ. Αντίθετα, το ποσοστό του πληθυσμού που ζει κάτω από το όριο της φτώχειας μειώθηκε ελαφρώς στο 21% το 2013 από 21,2% το 2012.
Παράλληλα, ο αριθμός των νοικοκυριών που χρησιμοποιούν ως κύρια πηγή θέρμανσης την κεντρική θέρμανση μειώθηκε δραματικά κατά 31,3%. Μάλιστα, η μέση μηνιαία ποσότητα υγρών καυσίμων και φυσικού αερίου που καταναλώνεται στην κύρια κατοικία μειώθηκε κατά 46,1% και 3,2% αντίστοιχα, ενώ η μέση μηνιαία ποσότητα στερεών καυσίμων (καυσόξυλα, πελλέτες, πυρήνας κλπ.), ηλεκτρικής ενέργειας και υγραερίου αυξήθηκε κατά 20,7 %, 1,2% και 0,3%, αντίστοιχα.
Επί της ουσίας τα στοιχεία αυτά επιβεβαιώνουν την κριτική που έχει ασκηθεί στο μέτρο της εξίσωσης των ΕΦΚ στα καύσιμα ότι έχει προκαλέσει τεράστια μείωση της κατανάλωσης στο πετρέλαιο θέρμανσης και κατ' επέκταση μείωση στα έσοδα του κράτους και επιδείνωση των συνθηκών διαβίωσης των νοικοκυριών.
Επίσης, από τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ προκύπτει πως η μέση μηνιαία δαπάνη των νοικοκυριών από 2.203,55 ευρώ το 2009 σε 1.509,39 ευρώ το 2013, η οποία αντιστοιχεί σε μείωση κατά 31,5%, ενώ μόνο σε ένα χρόνο (σε σύγκριση με το 2012) μειώθηκε κατά 7,8% ή 127,71 ευρώ. Το μεγαλύτερο μερίδιο των δαπανών του μέσου προϋπολογισμού των νοικοκυριών αφορά στα είδη διατροφής (20,4%) και ακολουθούν η στέγαση (13,7%) και οι μεταφορές (12,5%), ενώ οι υπηρεσίες της εκπαίδευσης αποτελούν το μικρότερο μερίδιο των δαπανών (3,4%).
Αξίζει να σημειωθεί πως η μεγαλύτερη μείωση στη μέση μηνιαία δαπάνη των νοικοκυριών σε ευρώ στις υποκατηγορίες δαπανών καταγράφεται στα υγρά καύσιμα (17,56 ευρώ), στα εστιατόρια (14,82 ευρώ) και στην κίνηση μεταφορικών μέσων (9,74 ευρώ), το 2013 σε σχέση με το 2012, οι οποίες αποτελούν το 34% της συνολικής μείωσης της δαπάνης (127,71 ευρώ), ενώ μεγαλύτερη αύξηση καταγράφεται στα φάρμακα (5,11 ευρώ) και στα καφενεία (3,68 ευρώ).

ΠΗΓΗ:

Μεγάλο μουσικοθεατρικό αφιέρωμα στο Νίκο Γκάτσο - Καλλιτεχνικό Σωματείο «οι ΑΘΕΡΑΠΕΥΤΟΙ»

Αρχική

Μεγάλο μουσικοθεατρικό αφιέρωμα στο Νίκο Γκάτσο -  Καλλιτεχνικό Σωματείο «οι ΑΘΕΡΑΠΕΥΤΟΙ»

Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 9:00 μ.μ.
Είσοδος 7€
Αίθουσα «Β. Πυρσινέλλας»

Μεγάλο μουσικοθεατρικό αφιέρωμα στο Νίκο Γκάτσο
(30 τραγούδια, Αμοργός, Ματωμένος Γάμος)

Καλλιτεχνικό Σωματείο «οι ΑΘΕΡΑΠΕΥΤΟΙ»
Με τη συμμετοχή του Μουσικού Γυμνασίου – Λυκείου Ιωαννίνων

Παίζουν & τραγουδούν: Δ. Παππάς, Γ. Σπύρη, Σ. Σπύρη, Π. Σιόγκας, Σ. Δράμαλης, Κ. Μαργώνης, Θ. Μεντής, Μ. Παππάς, Α. Βαράκας, Κ. Τσολίγκα, Α. Φάτσιου, Χ. Δάλλα, Β. Βαράκα, οι «Τραγουδάμε για ν’ αγαπιόμαστε» & όλη η Θεατρική Ομάδα
Σκηνοθεσία – διεύθυνση ορχήστρας: Δ. Παππάς

Υπό την αιγίδα του Πνευματικού Κέντρου Δήμου Ιωαννιτών
 

Ελληνικές μπαλάντες για 2 κλασικές κιθάρες & 2 γυναικείες φωνές

Αρχική

Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 9:00 μ.μ.
Είσοδος ελεύθερη
Αύλειος χώρος
Πολιτιστικού Πολυχώρου
«Δημ. Χατζής»

Ελληνικές μπαλάντες για 2 κλασικές κιθάρες & 2 γυναικείες φωνές

Συμμετέχουν:
Γ. Νάκης, κιθάρα,
Μ. Αναστασίου, κιθάρα, Στ. Νάκη, κιθάρα/ τραγούδι,
Σ. Αθανασοπούλου, τραγούδι
Διασκευές & διεύθυνση συνόλου: Γ. Νάκης

Διοργάνωση: Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών

 

The Fuzzy Nerds are dead (1994 – 2014)…

Αρχική

The Fuzzy Nerds are dead (1994 – 2014)…

Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 9:00 μ.μ.
Είσοδος ελεύθερη
Πολιτιστικός Πολυχώρος
«Δημ. Χατζής»

The Fuzzy Nerds are dead (1994 – 2014)…
20 years of fuzzy love…


Π. Βυζούκης: κιθάρες, φωνητικά, μελλόντικα, programming, παιδικό πιάνο, micro korg
Μ. Χολέβα: κιθάρες, μπάσο, φωνητικά
Ε. Σφαιρόπουλος: μπάσο, κοντραμπάσο
Κ. Δημητρίου: τύμπανα, pads, programming, ξυλόφωνο
Σκην. Επιμέλεια: Π. Παπακώστας, Π. Λαγδάς, Π. Βυζούκης
Video Projection: Μ. Κατσούρα
Φωτισμός: Θ. Παπαβραμίδης

Διοργάνωση: Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών

Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Αγιασμός με ελάχιστα κενά στα σχολεία


Σε πλεονεκτική θέση έναντι άλλων περιφερειών της χώρας βρίσκεται η Ήπειρος και ειδικότερα η ΠΕ Ιωαννίνων σε σχέση με άλλες περιοχές αναφορικά με τα κενά που υπάρχουν σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Μία ημέρα πριν την επίσημη έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς η Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης Ηπείρου Θ. Χουλιάρα χαρακτήρισε ευτυχή τη συγκυρία που η Περιφέρεια της Ηπείρου δεν αποτελεί θέμα των αθηναϊκών μέσων ενημέρωσης για τις περιφέρειες όπου υπάρχουν εκατοντάδες ή και χιλιάδες κενά.
Όπως είπε οι αποσπάσεις ολοκληρώθηκαν έγκαιρα όπως και η πρώτη φάση του ορισμού των αναπληρωτών και τα λιγοστά κενά που υπάρχουν συνοψίζονται σε λιγότερα από δέκα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και ανάλογα στη δευτεροβάθμια.
«Ελπίζουμε με τη δεύτερη φάση της αναπλήρωσης να ρυθμιστούν και τα όποια προβλήματα υπάρχουν σε θέσεις βιολόγων και φυσικών και να ξεκινήσουμε χωρίς κανένα πρόβλημα τη νέα σχολική χρονιά», σημείωσε.
Η κα Χουλιάρα απηύθυνε και το καθιερωμένο μήνυμα προς τους μαθητές χαρακτηρίζοντας τα «πρωτάκια» στην πρώτη τάξη του δημοτικού ως τους πρωταγωνιστές της σημερινής ημέρας.
«Τα μικρά παιδιά δεν θα πρέπει να φοβούνται τίποτα, γιατί υπάρχουν εκπαιδευτικοί που θα τα αγκαλιάσουν ενώ για τα μεγαλύτερα παιδιά να ευχηθώ να κάνουν δύσκολα και ποιοτικά όνειρα και να θέτουν συνεχώς δυσκολότερους στόχους. Η σχολική τους ζωή είναι μία περίοδος που μπορούν και πρέπει να διασφαλίσουν τους παράγοντες που θα διατηρήσουν την αξιοπρέπεια, την αυτοδυναμία και την αυτοδιάθεσή τους ως ενήλικες», σημείωσε η κα Χουλιάρα
Συστάσεις για τα σχολικά λεωφορεία
Με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς ο Διοικητής του Τμήματος Τροχαίας Χρ. Πετσινός επέστησε την προσοχή στους οδηγούς των σχολικών λεωφορείων, τονίζοντας πάντως πως καθ’ όλη τη διάρκεια της αντίστοιχης περσινής περιόδου δεν διαπιστώθηκαν σοβαρές παραβάσεις ούτε στην οδηγική ικανότητα των οδηγών αλλά ούτε και στην κατάσταση των σχολικών λεωφορείων.
«Θερμή παράκληση προς τους οδηγούς να μη σκέφτονται ότι μπορεί να πάρουν κλήση, αλλά να σκέφτονται ότι μεταφέρουν παιδιά», σημείωσε.
Μέτρα αστυνόμευσης στα σχολεία
Στο μεταξύ, το αρχηγείο της ΕΛΑΣ ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς έχει καταρτίσει ένα ολοκληρωμένο σχεδιασμό, που περιλαμβάνει τη λήψη αυξημένων μέτρων αστυνόμευσης και επιτήρησης, με στόχο την ασφάλεια των σχολικών συγκροτημάτων και την προστασία της μαθητικής κοινότητας.
Στο πλαίσιο αυτό έχουν δοθεί σε όλες τις αρμόδιες αστυνομικές Υπηρεσίες της χώρας ειδικότερες εντολές και οδηγίες, που αποσκοπούν κυρίως :
- στη συνεχή και ουσιαστική επιτήρηση των σχολικών συγκροτημάτων ή μεμονωμένων σχολείων, όλο το 24ωρο και κυρίως κατά τις νυκτερινές ώρες καθώς και τις ημέρες που δεν λειτουργούν, για την πρόληψη και αποτροπή κάθε έκνομης ενέργειας, μέσω πεζών και εποχούμενων περιπολιών Τάξης, Άμεσης Δράσης και Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ).
- στη δραστηριοποίηση συνεργείων αστυνομικών ελέγχων σε σημεία και περιοχές πλησίον σχολικών συγκροτημάτων, για τη διενέργεια συστηματικών ελέγχων – προσαγωγών υπόπτων ατόμων και οχημάτων,
- στη διενέργεια εντατικών ελέγχων στα κυλικεία των σχολείων και αυστηρή εφαρμογή της ισχύουσας νομοθεσίας σε κάθε περίπτωση, εστιάζοντας στις παραβάσεις που σχετίζονται με τη νομιμότητα λειτουργίας τους, την πώληση των προβλεπόμενων από τη νομοθεσία ειδών, την ύπαρξη βιβλιαρίων υγείας κ.λπ., για την προστασία της υγείας των μαθητών και των εκπαιδευτικών,
- στη πραγματοποίηση ελέγχων σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος που λειτουργούν πλησίον ή πέριξ των σχολείων (καφετέριες, μπαρ, αναψυκτήρια, internet cafe κ.ά.), καθώς επίσης σε καντίνες ή πλανόδιους μικροπωλητές, που βρίσκονται ή δραστηριοποιούνται κοντά σε αυτά,
- στη διενέργεια ανάλογων ελέγχων σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος που λειτουργούν σε τόπους προορισμού σχολικών εκδρομών, δίδοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στη βεβαίωση παραβάσεων που αφορούν την είσοδο και παραμονή σε αυτά, καθώς επίσης και την κατανάλωση αλκοόλ από τους μαθητές,
- στον αυστηρό έλεγχο των τουριστικών καταλυμάτων και λοιπών επιχειρήσεων στους ανωτέρω προορισμούς, με σκοπό την παροχή αναβαθμισμένων υπηρεσιών προς τους μαθητές και εξασφάλιση συνθηκών ασφαλούς διαμονής τους,
- στην επιτήρηση πλατειών, αθλητικών εγκαταστάσεων, πάρκων κ.λπ. χώρων, όπου κινούνται μαθητές, για την προστασία τους με την πραγματοποίηση προληπτικών ελέγχων υπόπτων ατόμων.
Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ από την Ελευθερία
ΠΗΓΗ:

ypep8-marousi-5 Καλούνται οι εκπ/κοί, που υπέβαλαν αίτηση σύμφωνα με την ανωτέρω σχετική εγκύκλιο, να ελέγξουν ενδελεχώς τους αναρτημένους πίνακες του κλάδου τους. Σε περίπτωση, δε, που διαπιστώσουν τυχόν λάθη ή παραλείψεις επί των αναρτημένων στοιχείων οφείλουν να υποβάλουν ένσταση κατά των πινάκων αυτών, αποκλειστικά την Παρασκευή 12-09-2014 , σε οποιαδήποτε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αντίστοιχα. η εγκύκλιος

Διαβάστε περισσότερα: Πίνακες ΠΕ60-50 και ΠΕ08. Εγκύκλιος για ενστάσεις | ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
ypep8-marousi-5 Καλούνται οι εκπ/κοί, που υπέβαλαν αίτηση σύμφωνα με την ανωτέρω σχετική εγκύκλιο, να ελέγξουν ενδελεχώς τους αναρτημένους πίνακες του κλάδου τους. Σε περίπτωση, δε, που διαπιστώσουν τυχόν λάθη ή παραλείψεις επί των αναρτημένων στοιχείων οφείλουν να υποβάλουν ένσταση κατά των πινάκων αυτών, αποκλειστικά την Παρασκευή 12-09-2014 , σε οποιαδήποτε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αντίστοιχα. η εγκύκλιος

Διαβάστε περισσότερα: Πίνακες ΠΕ60-50 και ΠΕ08. Εγκύκλιος για ενστάσεις | ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
ypep8-marousi-5 Καλούνται οι εκπ/κοί, που υπέβαλαν αίτηση σύμφωνα με την ανωτέρω σχετική εγκύκλιο, να ελέγξουν ενδελεχώς τους αναρτημένους πίνακες του κλάδου τους. Σε περίπτωση, δε, που διαπιστώσουν τυχόν λάθη ή παραλείψεις επί των αναρτημένων στοιχείων οφείλουν να υποβάλουν ένσταση κατά των πινάκων αυτών, αποκλειστικά την Παρασκευή 12-09-2014 , σε οποιαδήποτε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αντίστοιχα. η εγκύκλιος

Διαβάστε περισσότερα: Πίνακες ΠΕ60-50 και ΠΕ08. Εγκύκλιος για ενστάσεις | ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
ypep8-marousi-5 Καλούνται οι εκπ/κοί, που υπέβαλαν αίτηση σύμφωνα με την ανωτέρω σχετική εγκύκλιο, να ελέγξουν ενδελεχώς τους αναρτημένους πίνακες του κλάδου τους. Σε περίπτωση, δε, που διαπιστώσουν τυχόν λάθη ή παραλείψεις επί των αναρτημένων στοιχείων οφείλουν να υποβάλουν ένσταση κατά των πινάκων αυτών, αποκλειστικά την Παρασκευή 12-09-2014 , σε οποιαδήποτε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αντίστοιχα. η εγκύκλιος

Διαβάστε περισσότερα: Πίνακες ΠΕ60-50 και ΠΕ08. Εγκύκλιος για ενστάσεις | ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ

ΠΥΣΠΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ: Τοποθετήσεις Εκπαιδευτικών ΠΕ 70

Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

ΔΟΕ: Επιστολή προς τους γονείς

Πρώτο κουδούνι με 12.000 κενά στα σχολεία

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΟΛΜΕ ΚΑΙ ΔΟΕ

Για 9.000 κενά στα δημοτικά σχολεία και 3.000 στα γυμνάσια και τα λύκεια, κάνουν λόγο οι συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι των καθηγητών, αντικρούοντας την εκτίμηση του υπουργείου Παιδείας, ότι οι κενές θέσεις στην έναρξη της σχολικής χρονιάς θα είναι περίπου 500.

Πρώτο κουδούνι με 12.000 κενά στα σχολεία
«Παρ' όλο τον αγώνα μας, τα 22.500 κενά τα κατεβάσαμε σε 16.500, με λιγότερες αποσπάσεις, περισσότερες παράλληλες αναθέσεις διδασκαλίας και καλύτερη τοποθέτηση των εκπαιδευτικών, αλλά από τις 16.500 κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό, μπορούμε να χρηματοδοτήσουμε μόνο τις 16.000. Δηλαδή ξεκινάμε με 500 μείον και θα προσπαθήσουμε να είναι μόνο αυτά τα κενά μας» είχε αναφέρει χαρακτηριστικά ο υπουργός Παιδείας, ενώ σε συνάντηση που είχε χθες με τους συνδικαλιστικούς εκπροσώπους των δασκάλων υπογράμμισε, ότι όλα θα είναι «απολύτως ομαλά μέχρι την 30η Σεπτεμβρίου». Επίσης δεσμεύτηκε, ότι «κανείς εκπαιδευτικός δε θα κάνει παραπάνω ωράριο από αυτό που του αντιστοιχεί».
Σε σημερινή συνέντευξη Τύπου, ωστόσο, οι δάσκαλοι υποστήριξαν πως θα χαθούν χιλιάδες διδακτικές ώρες στα δημοτικά σχολεία, εάν δεν καλυφθούν άμεσα τα κενά με τον διορισμό 9.000 εκπαιδευτικών. Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε το ΔΣ της ΔΟΕ, τα λειτουργικά κενά σε δασκάλους ανέρχονται σε 5.681. Σε αυτό τον αριθμό δεν περιλαμβάνονται οι ανάγκες των σχολείων ΕΑΕΠ (ολοήμερα σχολεία με διερευμενο πρόγραμμα), σε ειδικότητες, όπου θα χρειαστούν ακόμη περίπου 3.000 δάσκαλοι.
Στο ίδιο πνεύμα, οι εκπρόσωποι της ΟΛΜΕ, μίλησαν για κενά 3.000 καθηγητών σε γυμνάσια και λύκεια σε όλη τη χώρα, τις πρώτες ημέρες του σχολικού έτους.
Σύμφωνα με την ΟΛΜΕ, σε αυτά τα 3.000 κενά, «δεν υπολογίζονται οι ανάγκες σε ειδικότητες στα Επαγγελματικά Λυκείων που δεν έχουν ακόμη συγκροτηθεί τα τμήματα ειδικότητας καθώς και σε ορισμένες περιπτώσεις στα γενικά Λύκεια όπου τα αποτελέσματα των μετεξεταστέων της Α΄ Λυκείου αναμένονται».
ΠΗΓΗ:  ethnos.gr

10-09-14 Προσλήψεις Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ61-Νηπιαγωγών ΕΑΕ και ΠΕ71-Δασκάλων ΕΑΕ


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ypdvmth thumb other250 0Προσλήψεις Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ61-Νηπιαγωγών ΕΑΕ και ΠΕ71-Δασκάλων ΕΑΕ στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού – ΑΠ1, ΑΠ2, ΑΠ3» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013 για το διδακτικό έτος 2014-2015.
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για το σχολικό έτος 2014-2015 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές 18 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ61-Νηπιαγωγών ΕΑΕ και 1.224 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ71-Δασκάλων ΕΑΕ για την κάλυψη λειτουργικών κενών στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και στα Τμήματα Ένταξης των σχολείων γενικής εκπαίδευσης στο πλαίσιο υλοποίησης των ανωτέρω Πράξεων.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014 έως και τη Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014όπου και θα τοποθετηθούν με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.

Σημειώνεται ότι ως ημερομηνία πρόσληψης των προσωρινών αναπληρωτών λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας στην οικεία Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Για τον πίνακα των ονομάτων ειδικότητας ΠΕ61 πατήστε εδώ..
Για τον πίνακα των ονομάτων ειδικότητας ΠΕ71 πατήστε εδώ..
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ..

10-09-14 Πρόσληψη 208 προσωρινών αναπληρωτών Β/θμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ypdvmth thumb other250 0Πρόσληψη 208 προσωρινών αναπληρωτών Β/θμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού – ΑΠ1, ΑΠ2, ΑΠ3» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013 για το διδακτικό έτος 2014-2015.


Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι αναρτώνται οι πίνακες των ονομάτων των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης των κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ12.05.50, ΠΕ14.04.50, ΠΕ17.50 και ΠΕ18.50 της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που προσλαμβάνονται με πλήρες ωράριο διδασκαλίας στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού – ΑΠ1, ΑΠ2, ΑΠ3» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013 για το διδακτικό έτος 2014-2015.
Επισημαίνεται ότι οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου έως και τη Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014, όπου και θα τοποθετηθούν με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.
Σημειώνεται ότι ως ημερομηνία πρόσληψης των προσωρινών αναπληρωτών λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Ο αριθμός των προσλαμβανομένων ανέρχεται σε 208.
Για τον πίνακα των ονομάτων πατήστε εδώ.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

Συνεδρίαση του ΚΥΣΠΕ την Τρίτη 16-9-2014 για τη β΄ φάση των αποσπάσεων από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ.





Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Σας ενημερώνω ότι το ΚΥΣΠΕ θα συνεδριάσει την Τρίτη 16-9-2014 για να πραγματοποιήσει τη β΄ φάση των αποσπάσεων από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ.

Επίσης, το ΚΥΣΠΕ θα συνεδριάσει, όπως ήδη έχω ανακοινώσει την Παρασκευή 12 Σεπτέμβρη για τα παρακάτω θέματα :
1.«Συζήτηση επί αιτήσεων παραίτησης εκπαιδευτικών Π.Ε. και λήψη απόφασης για διαμόρφωση σχετικής πρότασης»
2.«Εξέταση θεμάτων επί των αποσπάσεων για το Σχολείο Ευρωπαϊκής Παιδείας Ηρακλείου Κρήτης και διαμόρφωση σχετικής πρότασης»
3.«Εξέταση θεμάτων επί των αποσπάσεων (εκπρόθεσμες αιτήσεις- ανακλήσεις- επανεξετάσεις) εκπαιδευτικών Π.Ε. σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ και διαμόρφωση σχετικής πρότασης»
4.«Εξέταση ένστασης επί των μεταθέσεων εκπαιδευτικού Π.Ε. σε δομές Ειδικής Αγωγής και διαμόρφωση σχετικής πρότασης»
5.«Εξέταση θεμάτων επί των αποσπάσεων (κατά προτεραιότητα- ενστάσεις- ανακλήσεις- τροποποιήσεις) εκπαιδευτικών Π.Ε. από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ και διαμόρφωση σχετικής πρότασης»
6.«Εξέταση μετάταξης εκπαιδευτικού Π.Ε. σε διοικητική θέση και διαμόρφωση σχετικής πρότασης»


Ο αιρετός του ΚΥΣΠΕ
Δημήτρης Μπράτης

Συνάντηση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με τον Υπουργό Παιδείας κ. Λοβέρδο





Αθήνα 10/9/2014
Προς
1. Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
2. Μ.Μ.Ε.




ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Συνάντηση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με τον Υπουργό Παιδείας κ. Λοβέρδο.
Τι ειπώθηκε πέρα από τις επικοινωνιακού χαρακτήρα εξαγγελίες

    Συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας κ. Λοβέρδο είχε το απόγευμα της Τρίτης 9/9/2014 το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε..
  Ο κ. Υπουργός αναφέρθηκε στην προσπάθεια της πολιτικής ηγεσίας για την κάλυψη των χιλιάδων κενών που παρουσιάζονται στα σχολεία λίγο πριν το πρώτο κουδούνι αλλά και στο ότι «θα πρέπει να συμβιβαστούμε και να ζήσουμε με το ότι είναι αδύνατη η κάλυψη 500 κενών» μέσα από τις 16.000 προσλήψεις αναπληρωτών που επιδιώκεται να πραγματοποιηθούν. Αξίζει να σημειωθεί ότι στη χθεσινή συνάντηση ο κ. Υπουργός έκανε λόγο για 16.500 κενά στην εκπαίδευση όταν ο ίδιος αρχικά τα υπολόγιζε σε 24.500 και στη συνέχεια σε 22.500 και 19.500.
  Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. στα 6.000 πραγματικά κενά που παρουσιάζονται αυτή τη στιγμή στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (δίχως να περιλαμβάνονται οι ανάγκες των σχολείων ΕΑΕΠ σε ειδικότητες και  οι εκπαιδευτικοί που θα χρειαστούν για την παράλληλη στήριξη και ανεβάζουν τον αριθμό στις 9.000), αριθμός που δεν αμφισβητήθηκε από την πολιτική ηγεσία, των οποίων η κάλυψη είναι απολύτως απαραίτητη για να λειτουργήσουν ομαλά τα δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία σε όλη τη χώρα.
  Στη συνάντηση τέθηκαν όλα τα μεγάλα ζητήματα που ταλανίζουν την εκπαίδευση και τονίστηκε από την πλευρά του Δ.Σ. ότι είναι επιτακτική η ανάγκη της άμεσης έναρξης ουσιαστικού διαλόγου ειδικά για τα θέματα της αξιολόγησης και του πειθαρχικού δικαίου η εφαρμογή των οποίων έχει δημιουργήσει εκρηκτικές συνθήκες.
  Ως προς την αξιολόγηση, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζήτησε την αναστολή της εφαρμογής της με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο και την έναρξη ουσιαστικού και ειλικρινούς διαλόγου όπου, σε αντίθεση με ό. Τι έχει συμβεί μέχρι σήμερα, θα ληφθούν υπόψη οι θέσεις της Δ.Ο.Ε. και οι αληθινές ανάγκες της εκπαίδευσης.
  Τέθηκε για μια ακόμη φορά το μείζον ζήτημα του πειθαρχικού δικαίου που έχει δημιουργήσει σωρεία πειθαρχικών διώξεων κι έχει ανοίξει το δρόμο για τη δίωξη συνδικαλιστικών στελεχών.
  Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έθεσε, για μια ακόμη φορά, το ζήτημα της επιτακτικής ανάγκης για πραγματοποίηση  μαζικών διορισμών μόνιμων εκπαιδευτικών ώστε να λυθεί πραγματικά το πρόβλημα των κενών στην εκπαίδευση (σημειώνουμε πως τα 4 τελευταία χρόνια συνταξιοδοτήθηκαν 9.000 εκπαιδευτικοί της Π.Ε. κι έγιναν μόνοι 278 μόνιμοι διορισμοί). Τόνισε, επίσης, την αδικία και την κατηγοριοποίηση που δημιουργείται σε βάρος των αναπληρωτών συναδέλφων με την αποσπασματική, με διαφορετικούς τρόπους (τακτικός προϋπολογισμός, προγράμματα ΕΣΠΑ)  σε διαφορετικά χρονικά σημεία, πρόσληψή τους. Αδικία και ως προς την περιοχή την οποία τελικά τοποθετούνται αλλά και ως προς την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας τους και τη μοριοδότησή τους.
  Τονίστηκε η ανάγκη  να σταματήσουν οι πιέσεις των Περιφερειακών Διευθυντών προς τους Διευθυντές Εκπαίδευσης για μετακινήσεις εκπαιδευτικών εκτός του ΠΥΣΠΕ της οργανικής τους θέσης ως υπεραρίθμων με αποψίλωση των δομών του ολοήμερου σχολείου και κάθε υποστηρικτικής δομής. Επίσης ζητήθηκε να σταματήσουν οι πιέσεις προς τους εκπαιδευτικούς να εργάζονται πέραν του διδακτικού τους ωραρίου για να καλύψουν κενά και να λειτουργούν τα σχολεία σε πλήρη ανάπτυξη αν και δεν έχουν τοποθετηθεί σε αυτά οι απαιτούμενοι εκπαιδευτικοί.
  Ζητήθηκε από την πολιτική ηγεσία η άμεση πραγματοποίηση β' φάσης αποσπάσεων από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ ώστε να μπορέσουν να υπηρετήσουν κοντά στις οικογένειές τους πάρα πολλοί εκπαιδευτικοί δίχως να προκαλούνται προβλήματα στην υπηρεσία.
  Ο κ. Υπουργός από την πλευρά του προσπάθησε να δημιουργήσει την εντύπωση ότι όλα θα είναι απολύτως ομαλά μέχρι την 30η Σεπτεμβρίου κι ότι η χρονιά ξεκινά, αν λάβει κανείς υπόψη τα προβλήματα, αρκετά καλά. Όλα αυτά μιλώντας για 16.000 προσλήψεις αναπληρωτών (για 16.500 κενά κατά το ΥΑΙΘ)  που ακόμα δεν έχουν εξασφαλιστεί , για 500 κενά που δε θα καλυφθούν ποτέ, για μετακινήσεις εκπαιδευτικών που θα λύσουν το πρόβλημα των κενών σε όμορα ΠΥΣΠΕ.
  Διαβεβαίωσε τη Δ.Ο.Ε. ότι έχει ήδη ασχοληθεί λεπτομερώς με το θέμα του πειθαρχικού δικαίου και των αναγκαίων αλλαγών που χρειάζονται κι ότι για το θέμα της αξιολόγησης θα ξεκινήσει διάλογος με τη Δ.Ο.Ε. μετά τις 20 Σεπτεμβρίου.
  Δεσμεύτηκε ,τέλος, ότι «κανείς εκπαιδευτικός δε θα κάνει παραπάνω ωράριο από αυτό που του αντιστοιχεί» και δε θα ασκηθούν πιέσεις για την πλήρη ανάπτυξη του προγράμματος πριν τοποθετηθούν στα σχολεία όλοι οι εκπαιδευτικοί.
  Ενημέρωσε επίσης το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για δράσεις σε τομείς υγείας, διατροφής και ενημέρωσης γονέων που πρόκειται να αναπτύξει το ΥΠΑΙΘ.
  Το Δ.Σ. της  Δ.Ο.Ε. δε μένει στις επικοινωνιακού χαρακτήρα εξαγγελίες και περιμένει από την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ να αποδείξει με πράξεις τα όσα διατείνεται. Καλεί τους συναδέλφους να βρίσκονται σε διαρκή επικοινωνία με τους Συλλόγους Εκπ/κων και τη Δ.Ο.Ε. ώστε να υπάρχει ενημέρωση και άμεση αντίδραση για κάθε κρούσμα παραβίασης δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και υποβάθμισης της λειτουργίας του δημόσιου σχολείου εξ αιτίας εντολών της διοίκησης της εκπαίδευσης και του ΥΠΑΙΘ.

Από τη Δ.Ο.Ε.

Το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης με θέμα: «Η έρευνα στην Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης» υπό την αιγίδα του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων


  ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ 
 ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  
     ΝΟΜΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ιωάννινα,   10-9-2014
Αρ. Πρωτ.: 134
Ταχ. Δ/νση: Αράπη 1A -  45332 ΙΩΑΝΝΙΝΑ
Τηλ. - FAX: 26510 78747
Ιστοσελίδα: www.syldnioa.gr

ΠΡΟΣ : Μέλη Συλλόγου



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Σας ενημερώνουμε ότι στις 16-17 Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης με θέμα: «Η έρευνα στην Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης» υπό την αιγίδα του Συλλόγου μας. Το συνέδριο διοργανώνει το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών στο Συνεδριακό Κέντρο του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων «Κάρολος Παπούλιας».
Στο συνέδριο θα συζητηθούν κρίσιμα θέματα της εκπαίδευσης όπως οι κοινωνικές ανισότητες και ο ρόλος του σχολείου, η σχολική βία, η διαπολιτισμικότητα και η ετερότητα καθώς και οι έμφυλες διακρίσεις τα οποία στη σημερινή περίοδο της κρίσης έχουν οξυνθεί.
Ο Σύλλογος στηρίζει την εκδήλωση και διευκολύνει  τη συμμετοχή σας με έκπτωση 50% ( 10€ αντί για 20€ ). Η εγγραφή σας  θα πραγματοποιηθεί σε ειδικό stand στο συνεδριακό χώρο.

 ΤΟ ΔΣ

Έκθεση χαρακτικής της Ράνιας Σταθοπούλου στη Δημοτική Πινακοθήκη Ιωαννίνων

Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
10 Σεπτεμβρίου έως 5 Οκτωβρίου 2014
 
«Χαρακτική» Ράνια Σταθοπούλου

Το Τμήμα Πλαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων παρουσιάζει την έκθεση χαρακτικής της Ράνιας Σταθοπούλου στη Δημοτική Πινακοθήκη Ιωαννίνων.

Τα εγκαίνια θα πραγματοποιηθούν την Τετάρτη, 10 Σεπτεμβρίου 2014 και ώρα 19.30.

Διάρκεια της έκθεσης έως 5 Οκτωβρίου 2014.

Από τη
Διεύθυνση Διεθνών και Δημοσίων Σχέσεων
 
Οργάνωση : Τμήμα Πλαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης
Τοποθεσία : Δημοτική Πινακοθήκη Ιωαννίνων
Ωρα : 19.30
Είσοδος : Ελεύθερη
 

Σχετικό Αρχείο :

http://www.uoi.gr/files/news/attachments/6676.pdf