Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014

ΔΟΕ: Ανοιχτή ενημερωτική περιφερειακή σύσκεψη Ηπείρου




                                              Αθήνα  12/9/2014
                                                                                        Προς
                                                  Τους Συλλόγους Εκπ/κών Π.Ε.
                                  Περιφέρειας Ηπείρου  


ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
σε ανοιχτή ενημερωτική - περιφερειακή σύσκεψη


Καλούνται όλα τα μέλη των Δ.Σ. των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Π.Ε., οι αιρετοί της Ηπείρου και όποιος συνάδελφος επιθυμεί, την Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014 και ώρα 18.30,  σε ενημερωτική σύσκεψη, στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων «Μαρούτσειο» (Χρ. Κατσάρη 11).
Στη σύσκεψη θα παραβρεθούν και θα ενημερώσουν ο Οργανωτικός Γραμματέας της Δ.Ο.Ε.  κ. Φασφαλής Νίκος και ο Ταμίας της Δ.Ο.Ε. κ. Οικονόμου Τριαντάφυλλος.

Από τη Δ.Ο.Ε.



Δ/νση Π.Ε. Ιωαννίνων: "Προγράμματα Αγωγής Υγείας, Φιλαναγνωσίας, Κυκλοφοριακής Αγωγής"

Logo 
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
Υπεύθυνη:
Λιάτσου ΛαμπρινήΤηλέφωνο γραφείου / fax: 26510 01099 • Κινητό: 6972693416E-mail: gpth@dipe.ioa.sch.gr

Εκπαιδευτικό υλικό - Οδηγός Ανάπτυξης Διαθεματικών Δραστηριοτήτων Περιβαλλοντικής Εκπ/σης

Logo 
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
Υπεύθυνη:
Λιάτσου ΛαμπρινήΤηλέφωνο γραφείου / fax: 26510 01099 • Κινητό: 6972693416E-mail: gpth@dipe.ioa.sch.gr

Εκπαιδευτικό υλικό - Οδηγός Ανάπτυξης Διαθεματικών Δραστηριοτήτων Περιβαλλοντικής Εκπ/σης

Τι είπε ο υφ. Παιδείας για διορισμούς αναπληρωτών και διαγωνισμό ΑΣΕΠ

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, τις ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό, το χρονοδιάγραμμα και τον τρόπο κάλυψης τους και την πρόθεση του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων να προχωρήσει στη διενέργεια διαγωνισμού ΑΣΕΠ για την πρόσληψη μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού μίλησε ο υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος στην εκπομπή «ΣΚΑΪ ΤΩΡΑ» και στη δημοσιογράφο Άννα Μπουσδούκου.
Για τον αγιασμό στα σχολεία:
«Στις 11 Σεπτεμβρίου έγινε αγιασμός σε όλα τα σχολεία της χώρας. Πριν από τρεις μήνες που αναλάβαμε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ο κ. Λοβέρδος , εγώ και ο κ. Κουκοδήμος –τότε-, είχαμε ως πρώτο και μοναδικό μέλημα να ανοίξουν όλα τα σχολεία στις 11 Σεπτεμβρίου. Να γίνει αγιασμός σε όλα τα σχολεία. Ήταν ένας αγώνας δρόμου και αντοχής».
Για τις ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό:

ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ: Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 21 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2014

Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ
21 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2014

ΤΖΟΥΜΕΡΚΑ

Πράμαντα - Στρογγούλα(2.112μ) - Άγναντα
(Γ κατηγορία, Διάσχιση)
(Αυστηρά με ορειβατικά παπούτσια και μπατόν)  
Ώρες πορείας: 8-9
Αρχηγοί:Μ. Τζιοβάρα, Σ. Σταύρου, Δ. Νάκος

Πράμαντα - Στρούγγα(1.717μ) - Καταφύγιο Πραμάντων - Πράμαντα
(Β κατηγορία)
Ώρες πορείας: 6
Αρχηγός: Γ. Δημολιάτης

       Πράμαντα - Καταφύγιο Πραμάντων - Καταφύγιο Μελισσουργών - Πράμαντα
(Α κατηγορία)
Ώρες πορείας: 5
Αρχηγοί: Γ. Μακρίδης

 Εάν οι καιρικές συνθήκες είναι δυσμενείς αυξάνεται ο βαθμός δυσκολίας και η διαδρομή θα επανεκτιμηθεί επί τόπου. Εξοπλισμός: ορειβατικά παπούτσια, αντιανεμικό-αδιάβροχο, μπατόν. Ρουχισμός κατάλληλος για την εποχή καθώς και δεύτερη αλλαξιά ρούχων.  

Οι δηλώσεις συμμετοχής έως και Πέμπτη, τηρείται σειρά προτεραιότητας.
Αναχώρηση απέναντι από έξοδο parking κεντρικής πλατείας:
Κυριακή 06:30 π.μ.
Πληροφορίες  στα Γραφεία του Συλλόγου, Σμύρνης 15,
καθημερινά 7-9 μ.μ. Τηλ & fax.: 26510-22138
 

Παληγιάννης Β. -Μπράτης Δ Αποσπάσεις - Ανακλήσεις αποσπάσεων από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ, ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ

Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

15-09-14 Διευκρινιστική ανακοίνωση σχετικά με τον τρόπο υποβολής, δόμησης και τεκμηρίωσης της ένστασης για την αξιολόγηση στελέχους της εκπαίδευσης

Το «έλα να δεις» έγινε στην αξιολόγηση των Σχολικών Συμβούλων και Διευθυντών Εκπαίδευσης

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Οι διαδικασίες  και το αποτέλεσμα στην αξιολόγηση των Σχολικών Συμβούλων και Διευθυντών Εκπαίδευσης, απέδειξαν ότι το Προεδρικό Διάταγμα για την αξιολόγηση δεν εξασφάλισε  το κύρος αυτού του νέου θεσμού, με αποτέλεσμα να γίνει το «έλα να δεις».
Συγκεκριμένα   στη διαδικασία αξιολόγησης επικράτησε το πλήρες «μπάχαλο», καθώς, οι Περιφερειακοί Διευθυντές, ακολούθησαν διαφορετικές μεθόδους στο ζήτημα της συνάντησης- «συνέντευξης».
Στην Αττική και Θεσσαλονίκη οι Περιφερειακοί διευθυντές καλούσαν ανά ομάδες τους σχολικούς Συμβούλους και Διευθυντές Εκπαίδευσης.
Στην Αν Μακεδονία ο Περιφερειακός Διευθυντής καλούσε ένα-ένα τα στελέχη, αλλά γίνονταν συζήτηση και όχι συνέντευξη
Στην Πελοπόννησο ο Περιφερειακός   Διευθυντής καλούσε ένα-ένα τα στελέχη και σύμφωνα με πληροφορίες οι συναντήσεις είχαν χαρακτήρα συνέντευξης.
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ
Από τις φήμες που κυκλοφορούν μεταξύ των στελεχών της εκπαίδευσης, προκύπτει ότι οι βαθμολογίες διαφέρουν κατά Περιφέρεια. Για παράδειγμα υπάρχει Περιφερειακός Διευθυντής που βαθμολόγησε με 95 και 100 σχεδόν τα αξιολογούμενα στελέχη , ενώ άλλος Περιφερειακός διευθυντής  έβαλε βαθμούς 65 και 70.
Ο υπουργός Παιδείας, μετά την ολοκλήρωση των ενστάσεων,  καλείται να δημοσιοποιήσει τις βαθμολογίες των στελεχών εκπαίδευσης, για ένα ακόμη λόγο , ότι κυκλοφορούν έντονα οι  στελέχη εκπαίδευσης που είναι ή ήταν κοντά στην εξουσία  βαθμολογήθηκαν με άριστα. Ετσι μόνο θα αποφευχθεί η  όποια "σκιά".
ΦΟΒΙΕΣ
Επειδή   οι  βαθμολογίες της αξιολόγησης θα ληφθούν υπόψη στα κριτήρια για τις κρίσεις των στελεχών εκπαίδευσης που θα γίνουν τον Ιούλιο του 2015, υπάρχει κίνδυνος Σχολικός  Σύμβουλος, ο οποίος θα θεωρήσει  ότι ενδεχομένως να κινδυνεύει  από εκπαιδευτικό που θα τον αξιολογήσει , να  του βάλει χαμηλή βαθμολογία.
Δυστυχώς το ΠΔ δεν προβλέπει κάποια ασφαλιστική δικλίδα σ αυτές τις περιπτώσεις, πέραν της ένστασης.
ΜΠΑΧΑΛΟ ΚΑΙ  ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ
Το τι έγινε με τις  προθεσμίες ενστάσεων διαβάστε απλά   την ενημέρωση που έκανε  στις 11 σεπτεμβρίου στους Σχολικούς Συμβούλους ο πρόεδρος της ΠΕΣΣ Γιώργος Αλεξανδράτος
Αγαπητοί/ές συνάδελφοι καλησπέρα σας. 
Σας ενημερώνω ότι σήμερα το πρωί πληροφορήθηκα πως η προθεσμία υποβολής των ενστάσεων άλλαξε, ξαφνικά, και έγινε  έως τις 15 Σεπτεμβρίου 2014 (από 5 Οκτωβρίου που ήταν αρχικά).
Κατόπιν αυτού επικοινώνησα αμέσως  με τον Πρόεδρο του ΙΕΠ,  κ. Γκλαβά Σωτήριο και εξέθεσα τα προβλήματα που δημιουργεί αυτή η αιφνιδιαστική αλλαγή της προθεσμίας υποβολής των Ενστάσεων.   Ο Πρόεδρος  του ΙΕΠ με διαβεβαίωσε  ότι θα επιληφθεί  άμεσα του θέματος.  Πράγματι, τώρα το απόγευμα με ενημέρωσε ο Πρόεδρος του ΙΕΠ ότι, τελικά,  θα παραταθεί η προθεσμία έως και την Παρασκευή   19 Σεπτεμβρίου 2014 και θα αναγραφεί η παράταση αυτή και στην  πλατφόρμα της Αξιολόγησης. https://www.iep.edu.gr/evaluation/
 Να σας ενημερώσω, επίσης,  ότι σε επικοινωνία που είχα και με τον Πρόεδρο  της ΑΔΙΠΠΔΕ, κ. Ματσαγγούρα Ηλία, μου ανέφερε ότι η Ένσταση πρέπει να αποσταλεί και σε έντυπη μορφή (πέραν της ηλεκτρονικής υποβολής) και στην ΑΔΙΠΠΔΕ, στην Ταχυδρομική Διεύθυνση του Υπουργείου Παιδείας  (Μαρούσι) με την ένδειξη «για ΑΔΙΠΠΔΕ», γιατί εκεί  έχει την έδρα της η  ΑΔΙΠΠΔΕ.
 Με ειλικρινή εκτίμηση, 
Γιώργος Αλεξανδράτος
ΣΥΝΕΔΡΙΑΖΕΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΕΣΣ
Συνεδριάζει σήμερα  το ΔΣ της Πανελλήνιας Ενωσης Σχολικών Συμβούλων , όπου θα συζητηθηθούν τα προαναφερόμενα ζητήματα της αξιολόγσης των στελεχών εκπαίδευησης. Το esos θα σας ενημερώσει άμεσα για τις αποφάσεις της ΠΕΣΣ.

ΠΥΣΠΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ: Τοποθετήσεις- αποσπάσεις ΠΕ06, ΠΕ11,ΠΕ16.01

ΠΥΣΠΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ: Τοποθετήσεις οργανικά υπεράριθμων - συμπλήρωση ΠΕ 06, ΠΕ 11, ΠΕ 16.01

Μπράτης Δημήτρης: Υπηρεσιακές μεταβολές εκπαιδευτικών Π. Ε. Προτάσεις για την αναμόρφωση του συστήματος

Υπηρεσιακές μεταβολές εκπαιδευτικών Π. Ε.
Προτάσεις για την αναμόρφωση του συστήματος


Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Μετά την ολοκλήρωση του α’ κύκλου των υπηρεσιακών μεταβολών των εκπαιδευτικών της Π.Ε. (μεταθέσεις-αποσπάσεις-προσλήψεις αναπληρωτών), σας ενημερώνω για τις διαδικασίες που ακολουθήθηκαν και καταθέτω ορισμένες σκέψεις- προτάσεις για την αναμόρφωση του συστήματος και την έγκαιρη ολοκλήρωση των σχετικών διαδικασιών. Θεωρώ ότι είναι απαραίτητη η επαναλειτουργία της επιτροπής, που εξέτασε και καθιέρωσε τη μοριοδότηση των αποσπάσεων από το 2011 και μετά, προκειμένου να αναθεωρηθεί το υπάρχον και να θεσμοθετηθεί νέο πλαίσιο για τις μεταθέσεις και τις αποσπάσεις των εκπαιδευτικών, σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα.

Διαβάστε περισσότερα κάνοντας κλικ εδώ

Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014

Χωρίς προβλήματα η μεταφορά των μαθητών



Οι διαγωνισμοί πέρασαν από την Οικονομική Επιτροπή – Κρατικά μέσα μεταφοράς ζήτησε η αντιπολίτευση
 
Τα πρακτικά των διαγωνισμών για τη μεταφορά των μαθητών στις Περιφερειακές Ενότητες Άρτας, Πρέβεζας και Θεσπρωτίας ενέκρινε η Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας στην πρώτη της συνεδρίαση με τη νέα της σύνθεση.
Η συνεδρίαση ξεκίνησε με την εκλογή του Κ. Ντέτσικα ως αντιπροέδρου της Οικονομικής Επιτροπής και ακολούθησε η συζήτηση επί των θεμάτων της ημερήσιας διάταξης.
Το θέμα της μεταφοράς των μαθητών κυριάρχησε στην συζήτηση, όπου αναδείχθηκε αφενός η δυσκολία που υπάρχει γενικότερα μετά τις περικοπές των κονδυλίων, αφετέρου όμως η καλή προετοιμασία της Περιφέρειας Ηπείρου που έχει ολοκληρώσει σε αντίθεση με άλλες περιφέρειες το σύνολο των διαγωνισμών.
Οι αλλαγές τη φετινή χρονιά είναι σημαντικές καθώς πραγματοποιήθηκε διεθνής διαγωνισμός για τη μεταφορά των μαθητών και όπως τόνισε ο κ. Καχριμάνης ο μεγάλος διαγωνισμός βρίσκεται στη διαδικασία της εξέτασης από το Ελεγκτικό Συνέδριο.
«Εμείς ακολουθήσαμε «σαν Ευαγγέλιο» τις οδηγίες του Υπουργείου και σε αντίθεση με άλλες Περιφέρειες, όπως ενημερώνομαι από συναδέλφους μου, δεν έχουμε μεγάλα προβλήματα. Σε άλλες περιοχές υπάρχουν νομοί που δεν έχει δώσει κανένας προσφορά. Σε εμάς τακτοποιήθηκαν όλα και μάλιστα με δημόσια μεταφορικά μέσα, δηλαδή λεωφορεία (Υπεραστικά- Αστικά ΚΤΕΛ, τουριστικά) και ταξί. Υπάρχουν κάποια μικροπροβλήματα, αλλά θεωρώ ότι μέχρι τη Δευτέρα θα έχουν όλα διευθετηθεί, βάσει των τελευταίων οδηγιών του Υπουργείου», τόνισε ο κ. Καχριμάνης.
Ενστάσεις από
την αντιπολίτευση
Την άποψη ότι η μεταφορά των μαθητών θα έπρεπε να αντιμετωπίζεται σε ένα διαφορετικό πολιτικό πλαίσιο και ότι θα έπρεπε να γίνεται με κρατικά μέσα μεταφοράς εξέφρασαν στην συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής, οι περιφερειακοί σύμβουλοι Β. Τσίκαρης από την «Ήπειρο Ανατροπής» και Κ. Κωτσαντής από τη «Λαϊκή Συσπείρωση».
Μάλιστα, ο κ. Τσίκαρης τόνισε πως υπάρχουν επιμέρους ζητήματα που θα πρέπει να αποτελέσουν αντικείμενο του ελεγκτικού μηχανισμού, όπως είναι η μεταφορά μαθητών από τα ΚΤΕΛ, χωρίς να υπάρχει συνοδηγός ή από τα ταξί, που μεταφέρουν υπεράριθμους μαθητές.
Διαφορετική ωστόσο ήταν η θέση του Μ. Χατζηεφραιμίδη από την «Συμμαχία Ηπειρωτών» που τόνισε πως η μεταφορά των μαθητών έχει σχεδόν ολοκληρωθεί στην Ήπειρο, με εξαίρεση ένα σοβαρό ζήτημα που υπάρχει στη Θεσπρωτία.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ από την Ελευθερία
ΠΗΓΗ: 

Το καλύτερο σχολείο της χώρας είναι δημόσιο

Ανδρέας Ζαμπούκας Ανδρέας Ζαμπούκαςphoto: Νίκος Σιούτας
Η πρώτη μέρα για το 4ο Δημοτικό σχολείο Νέας Σμύρνης ήταν χθες, 10 Σεπτεμβρίου, και όχι σήμερα. Χθες το απόγευμα ο διευθυντής Νίκος Σιούτας μάζεψε τα πρωτάκια και τα υποδέχθηκε στο σχολείο, μαζί με τους γονείς και τους δασκάλους τους. Ολόκληρο τελετουργικό οργανώθηκε. Υποδοχή με μουσικές, γλυκές φατσούλες στο πεντακάθαρο κτίριο, κλόουν... και περιήγηση στην κατάφυτη ταράτσα του σχολείου!
Ο Νίκος Σιούτας είναι ο δάσκαλος που έγινε γνωστός για την εκπληκτική οργάνωση του σχολείου του και την εμπνευσμένη εφαρμογή βιωματικών μορφών εκπαίδευσης. Ασχολήθηκαν μαζί του τα μίντια και πάντα είχα την περιέργεια να τον γνωρίσω. Τον συνάντησα στο υπέροχο σχολείο του και διαπίστωσα ότι πρόκειται για μια πολύ σπάνια περίπτωση, έξω από κάθε προσδοκία.
Δεν έχει νόημα να εξηγήσω τι κάνει και πώς έφτασε στο αποτέλεσμα. Σημασία έχει ότι έφτιαξε ένα δημόσιο σχολείο που θα το ζήλευαν πολλά ιδιωτικά. Το σπουδαιότερο είναι ότι κατάφερε να δημιουργήσει μια πρότυπη κοινότητα με τη συμμετοχή δασκάλων, μαθητών και γονέων. Μπόρεσε ακόμα, να πείσει τον Δήμο Ν. Σμύρνης να είναι μόνιμος συμπαραστάτης και να κερδίσει την εμπιστοσύνη των γονέων που είναι πάντα έτοιμοι να συνδράμουν σε ό,τι τους ζητήσει. Με λίγα λόγια, ίδρυσε μια παραδειγματική «συμμετοχική δημοκρατία» προς όφελος των παιδιών.
Μου είπε πολλά και εντυπωσιακά. Δύο πράγματα όμως κράτησα στο μυαλό μου. Δύο ερωτήματα αδιέξοδα και αποθαρρυντικά. Τι θα συμβεί στο σχολείο αυτό όταν το συγκεντρωτικό κράτος αποφασίσει να τον αλλάξει; Ποιο είναι το κέρδος για την ελληνική παιδεία, όταν «αστέρια» λάμπουν σε διάφορα σχολεία (ο Σιούτας δεν είναι ο μοναδικός) αλλά ποτέ δεν γίνονται πρότυπα για τους υπόλοιπους;
Έχω την εντύπωση πως καμιά κοινωνία δεν βελτιώθηκε μόνο με τους «ήρωές» της. Αυτοί έκαναν πάντα το καθήκον τους και μετά χάνονταν. Η πολιτεία είχε τη μεγάλη αποστολή να κρατήσει τα ίχνη τους και να ανοίξει δρόμους σε συστήματα και χώρους ανάπτυξης του πολιτισμού. Εδώ, όμως, έχουμε μια περίπτωση στην οποία το Υπουργείο έδωσε ελάχιστη σημασία. Δεν ξέρω καν αν τον βράβευσε για την προσφορά του.
Στην πραγματικότητα δεν νοιάζονται. Δεν τους ενδιαφέρει γιατί ο δικός τους κόσμος είναι τελείως ξένος προς τις κοινότητες των πολιτών. Αδιαφορούν για τον πολιτισμό της αριστείας, της συλλογικότητας και της άμιλλας που εξελίσσει τις κοινωνίες. Άλλα φαντασιώνονται και άλλα αποφασίζουν, βουτηγμένοι μες τον λαϊκισμό και τη σκοπιμότητα.
Σε ένα πράγμα καταλήξαμε με τον Σιούτα: Στην αυτονoμία  των σχολείων. Γιατί ο «πρακτικός» άνθρωπος που ζει το μεγάλο του όραμα, σκέφτεται το μέλλον και όχι την πρόσκαιρη επικαρπία της δικής του λάμψης. Αν, λοιπόν, το συγκεκριμένο σχολείο έφευγε από την εποπτεία του συγκεντρωτικού Υπουργείου, μήπως θα είχε τη δυνατότητα να ηγηθεί μιας εκπαιδευτικής «επανάστασης» για όλη τη Νέα Σμύρνη (το δείγμα γίνεται σαφές μέσα στις κοινότητες); Δεν είναι επίφοβο ή αίγλη του να σβήσει, όταν ο Νίκος Σιούτας κάποια στιγμή δεν θα είναι πια εκεί; Πόσους τέτοιους έχουν οι απρόσωπες λίστες των διευθυντών με τη χαρτούρα των άχρηστων τίτλων;
Το 4ο Δημοτικό Ν. Σμύρνης είναι ένα σπουδαίο δημόσιο σχολείο. Είναι δείγμα ενός συστήματος που σέβεται τη γνήσια ελληνική παιδεία του Δελμούζου και του Γληνού. Την ελεύθερη ανθρωπιστική παιδεία που δημιουργεί οικουμενικούς ανθρώπους, ενταγμένους στον αξιακό κώδικα της δημοκρατίας και της καλλιέργειας των συνειδήσεων.

Το 4ο Δημοτικό όμως, δεν παύει να είναι μια εξαίρεση που δεν μπορεί να μας κάνει αισιόδοξους. Αυτή η χώρα χρειάζεται χιλιάδες τέτοια σχολεία για να σωθεί. Δεν έχει νόημα να ψάχνουμε μάγους για να απολαύσουμε το αυτονόητο. Έχουμε ανάγκη από χιλιάδες δασκάλους που το βλέμμα τους θα πετάει φλόγες, όταν μπαίνουν στην τάξη. Αυτούς, ποιο πανεπιστήμιο θα τους βγάλει και ποιο υπουργείο θα τους διαλέξει; Με τις εξαιρέσεις, καμιά κοινωνία δεν έσωσε τα παιδιά  της…
ΠΗΓΗ:

ΟΑΕΔ: Kοινωφελής εργασία για 10.000 ανέργους


ΟΑΕΔ: Kοινωφελής εργασία για 10.000 ανέργους

ΕΩΣ 10 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ Η ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ

Την προκήρυξη για το πρόγραμμα κοινωφελούς εργασίας 10.000 ανέργων θα εκδώσει έως τις 10 Οκτωβρίου ο ΟΑΕΔ.
Σύμφωνα με πληροφορίες θα υπάρχει μοριοδότηση ανάλογα με το χρονικό διάστημα ανεργίας του υποψηφίου και της συζύγου του, αλλά και ανάλογα με το ετήσιο εισόδημα και με την οικογενειακή κατάστασή του.
Οι καθαρές αμοιβές θα ορίζονται σε 19,6 ευρώ ημερησίως και έως 490 ευρώ το μήνα για ωφελούμενους ηλικίας 25 ετών και άνω. Για ωφελούμενους κάτω των 25 ετών οι καθαρές αμοιβές θα ορίζονται στα 17,1 ευρώ ημερησίως και έως 427 ευρώ το μήνα.
Ως χρόνος εργασίας θα θεωρείται ο χρόνος που ο ωφελούμενος μισθωτός πλήρους απασχόλησης είναι στη διάθεση του εργοδότη/επιβλέποντα φορέα να απασχοληθεί.
Σε περίπτωση που ο ωφελούμενος απασχοληθεί λιγότερο από 25 ημέρες το μήνα, τότε οι αμοιβή του θα προκύψει από τον υπολογισμό των ημερών ασφάλισης επί του ημερήσιου ποσού πληρωμής.
Στα πλαίσια του προγράμματος περίπου 5.000 άνεργοι θα καλύψουν θέσεις σε υπηρεσίες καθαριότητας δημόσιων φορέων με τη χορήγηση μάλιστα ενσήμων για βαρέα και ανθυγιεινή εργασία.
Η υποβολή των αιτήσεων θα γίνεται ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του ΟΑΕΔ (www.oaed.gr).

ΠΗΓΗ:  Ημερησία

Αρχίζουν προσλήψεις 10.000 αναπληρωτών

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Τη Δευτέρα θα ξεκινήσει η καταγραφή των κενών στα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ώστε από την Τετάρτη να ξεκινήσει η διαδικασία πρόσληψης αναπληρωτών και να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του μήνα η πρώτη φάση με 10.000 τοποθετήσεις στις σχολικές μονάδες.

Οι προσλήψεις αναπληρωτών θα δώσουν λύσεις στα κενά που υπάρχουν στα σχολεία
Οι προσλήψεις αναπληρωτών θα δώσουν λύσεις στα κενά που υπάρχουν στα σχολεία
Στη συνέχεια, όπως υπογραμμίζει το υπουργείο Παιδείας, θα είναι σε ετοιμότητα ακόμη 1.000 αναπληρωτές οι οποίοι θα συμπληρώσουν έκτακτα κενά τα οποία θα προκύψουν από άδειες, κυήσεις, συνταξιοδοτήσεις κ.ά.
Οπως δήλωσε ο υπουργός Παιδείας, Ανδρέας Λοβέρδος, «θα έχουμε τη δυνατότητα τις επόμενες μέρες, διαπιστώνοντας τη Δευτέρα πόσα θα είναι τα κενά, τη δυνατότητα να στείλουμε 10.000 ακόμη εκπαιδευτικούς, και θα το κάνουμε ανά Τετάρτη.
Δηλαδή την Τετάρτη θα στείλουμε 3.000 και έτσι θα πάμε κατά την πορεία των κενών, της διαμόρφωσης των τμημάτων στην τεχνολογική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση των τμημάτων στα σχολεία της ειδικής αγωγής. Αυτή είναι μια διαδικασία που γίνεται τον Σεπτέμβριο. Την 1η Οκτωβρίου θα έχουμε 1.000 αναπληρωτές ακόμη ως εφεδρεία για να καλύψουν περιστατικά έκτακτα».
Χθες ο υπουργός Παιδείας, στο πλαίσιο της περιοδείας του στα Δωδεκάνησα, βρέθηκε στο Καστελόριζο και, όπως είπε, το νησί αυτό έχει προτεραιότητα στην κάλυψη καθηγητών ειδικοτήτων.
Απαντώντας σε μαθητές που τον ρώτησαν για την τράπεζα θεμάτων, είπε ότι «φέτος τα θέματα θα δοθούν έγκαιρα.
Η μόνη αλλαγή θα είναι η επανεισαγωγή της πληροφορικής ως εξεταζόμενο μάθημα στις Πανελλήνιες Εξετάσεις για τα τμήματα Πληροφορικής».
Το Καστελόριζο επισκέφτηκε και κλιμάκιο του ΔΣ της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας και σε μια συμβολική κίνηση προς τους κατοίκους των νησιών που «κρατούν Θερμοπύλες», όπως χαρακτηριστικά είπαν οι εκπαιδευτικοί, παρέδωσαν laptop και βιβλία στο Δημοτικό Σχολείο και στο Νηπιαγωγείο της Μεγίστης, πρωτοβουλία που θα συνεχιστεί στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα και σε άλλες σχολικές μονάδες στις ακριτικές περιοχές της χώρας.
Νικολίτσα Τρίγκα
ΠΗΓΗ:  ethnos.gr

ΔΟΕ: ανοιχτή ενημερωτική - περιφερειακή σύσκεψη στην Ήπειρο


Αθήνα  12/9/2014
                                                                                        Προς
                                                  Τους Συλλόγους Εκπ/κών Π.Ε.
                                  Περιφέρειας Ηπείρου  




ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
σε ανοιχτή ενημερωτική - περιφερειακή σύσκεψη


Καλούνται όλα τα μέλη των Δ.Σ. των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Π.Ε., οι αιρετοί της Ηπείρου και όποιος συνάδελφος επιθυμεί, την Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014 και ώρα 18.30,  σε ενημερωτική σύσκεψη, στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων «Μαρούτσειο» (Χρ. Κατσάρη 11).
Στη σύσκεψη θα παραβρεθούν και θα ενημερώσουν ο Οργανωτικός Γραμματέας της Δ.Ο.Ε.  κ. Φασφαλής Νίκος και ο Ταμίας της Δ.Ο.Ε. κ. Οικονόμου Τριαντάφυλλος.

Από τη Δ.Ο.Ε.

ΔΟΕ: Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου νηπιαγωγείου



Αρ. Πρωτ.1025 Αθήνα 12/9/2014

Προς
Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

ΘΕΜΑ : Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου νηπιαγωγείου
                
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.  έχει γίνει αποδέκτης ερωτημάτων πολλών συναδέλφων νηπιαγωγών σχετικά με την υποχρέωσή τους ή  όχι να αναρτούν τον ετήσιο προγραμματισμό του νηπιαγωγείου τους στο  ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ.
Είναι σαφές ότι οι διαδικασίες που σχετίζονται με τον ετήσιο προγραμματισμό ορίζονται με τις διατάξεις του Π.Δ. 200/1998, το οποίο σαφέστατα προϋπήρχε των διαδικασιών της αξιολόγησης.
Από πουθενά δεν προκύπτει υποχρέωση ανάρτησης στο  ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ και καλούμε τους σχολικούς συμβούλους που πιέζουν τους συναδέλφους σε αυτή την κατεύθυνση να σταματήσουν αυτές του είδους τις ενέργειες.

Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2014

Πληροφορική ξανά στις Πανελλαδικές

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΛΑΚΑΣΑΣ
Στον αέρα είναι το νέο σύστημα εισαγωγής των πανελλαδικών εξετάσεων, καθώς ο υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος εξήγγειλε την επανεισαγωγή της Πληροφορικής ως εξεταζόμενο μάθημα. Η απόφαση αλλάζει τις τεχνικές ισορροπίες του συστήματος, καθώς ο κ. Λοβέρδος δεν ανακοίνωσε το μάθημα το οποίο θα αντικατασταθεί από την Πληροφορική. Την ίδια στιγμή, το υπουργείο Παιδείας και τα ΑΕΙ έχουν ολιγωρήσει να ξεκαθαρίσουν σημαντικά ζητήματα για τους μαθητές της Β΄ Λυκείου.

Ειδικότερα, χθες ο κ. Λοβέρδος επισκεπτόμενος το Καστελλόριζο ανέφερε ότι τα θέματα της Τράπεζας Θεμάτων για τις προαγωγικές εξετάσεις της Α΄ και Β΄ Λυκείου θα δημοσιοποιηθούν έγκαιρα και πρόσθεσε: «Η μόνη αλλαγή θα είναι η επανεισαγωγή της Πληροφορικής ως εξεταζόμενο μάθημα στις πανελλήνιες εξετάσεις για τα τμήματα Πληροφορικής». Με βάση το νέο σύστημα εισαγωγής, που ψηφίστηκε πέρυσι και θα εφαρμοστεί για πρώτη φορά το 2016 για τους μαθητές της φετινής Β΄ Λυκείου, ισχύουν τα ακόλουθα:

• Ο μαθητής στη Β΄ Λυκείου πρέπει να επιλέξει ανάμεσα σε δύο κατευθύνσεις: των ανθρωπιστικών και των θετικών σπουδών.

• Στην Γ΄ Λυκείου θα επιλέξει μεταξύ των: α) ανθρωπιστικών σπουδών, β) οικονομικών, κοινωνικών και πολιτικών σπουδών και γ) θετικών σπουδών. Επιλέγοντας πεδίο, ο μαθητής θα εξετασθεί σε 4 μαθήματα διεκδικώντας μία θέση σε συγκεκριμένη ομάδα σχολών.

Ο κ. Λοβέρδος δεν ανακοίνωσε τον τρόπο με τον οποίο η Πληροφορική θα εισαχθεί στα εξεταζόμενα μαθήματα. Θα δημιουργηθεί νέο επιστημονικό πεδίο –το έκτο– στο οποίο η Πληροφορική θα είναι ένα εκ των τεσσάρων εξεταζόμενων μαθημάτων και το οποίο θα δίνει δικαίωμα πρόσβασης στα 33 τμήματα Πληροφορικής πανεπιστημίων και ΤΕΙ; Ή η Πληροφορική θα αντικαταστήσει κάποιο μάθημα σε ένα από τα υπάρχοντα πέντε πεδία; Σε αυτή την περίπτωση τα φώτα στρέφονται στο πεδίο θετικών και τεχνολογικών επιστημών και στη Χημεία. Εάν συμβεί αυτό, θα βρεθούν σε μειονεκτική θέση οι υποψήφιοι που επιθυμούν να εισαχθούν σε Τμήμα Χημείας. Στην τριτοβάθμια εκπαίδευση υπάρχουν περί τα 100 τμήματα σχετικά με τη Χημεία. Μάλιστα, πληροφορίες της «Κ» αναφέρουν ότι η Ενωση Ελλήνων Χημικών θα ζητήσει το μάθημα της Πληροφορικής να αποτελέσει 5ο ειδικό μάθημα, όπως π.χ. το Σχέδιο για την Αρχιτεκτονική, η ξένη γλώσσα για τις ξενόγλωσσες φιλολογίες και οι Αρχές Οικονομικής Θεωρίας για τα Οικονομικά, αλλά να μη «θιγεί» η θέση της Χημείας στην Γ΄ Λυκείου. Το υπουργείο Παιδείας θα συστήσει επιτροπή που θα αποφασίσει τον τρόπο με τον οποίο θα εισαχθεί η Πληροφορική στο νέο σύστημα εξετάσεων. Επίσης, θα πρέπει να γνωμοδοτήσει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Πίσω από τη διελκυστίνδα αυτή, που είχε στηθεί και πέρυσι όταν ψηφίστηκε ο νόμος για το Νέο Λύκειο, κρύβεται η αγωνία των καθηγητών κάθε ειδικότητας για τις ώρες διδασκαλίας που θα έχουν στο σχολείο (ο φόβος των πλεονασμάτων είναι υπαρκτός), αλλά και η αγορά των φροντιστηρίων και των ιδιαίτερων μαθημάτων τα οποία δίνουν βάρος στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα.
Τέλος, το υπ. Παιδείας θα πρέπει να ορίσει σε ποια επιστημονική κατεύθυνση θα ενταχθεί καθένα από τα 450 Τμήματα ΑΕΙ/ΤΕΙ και το μάθημα βαρύτητας για την εισαγωγή σε καθένα. Εκκρεμότητες για τις οποίες έχουν ολιγωρήσει και τα ΑΕΙ, που έπρεπε να έχουν καταθέσει τις προτάσεις τους από τον Μάρτιο.
ΠΗΓΗ:

Γκάλοπ: ΣΥΡΙΖΑ 23% - ΝΔ 20,4% και τρίτο το ΚΚΕ με 5,6% - Καταποντίζεται η ΔΗΜΑΡ

METRON ANALYSIS

Γκάλοπ: ΣΥΡΙΖΑ 23% - ΝΔ 20,4% και τρίτο το ΚΚΕ με 5,6% - Καταποντίζεται η ΔΗΜΑΡ
Προβάδισμα 2,6% του ΣΥΡΙΖΑ έναντι της ΝΔ, δείχνει δημοσκόπηση για λογαριασμό της εφημερίδας Παραπολιτικά. Παράλληλα καταγράφεται πτώση της Χρυσής Αυγής την οποία ξεπερνά το ΚΚΕ ενώ έχει καταρρεύσει πλήρως η ΔΗΜΑΡ.
Συγκεκριμένα τα ποσοστά που παίρνουν τα κόμματα είναι:
  • ΣΥΡΙΖΑ 23%
  • ΝΔ 20,4%
  • ΚΚΕ 5,6%
  • Χρυσή Αυγή 5,3
  • Ποτάμι 4,8%
  • Ελιά 4,6%
  • Ανεξάρτητοι Έλληνες 3,0%
  • ΑΝΤΑΡΣΙΑ 1,4%
Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση αυτή και σε ερώτημα σχετικό με την εκλογή του Προέδρου της Δημοκρατίας, το 54% των πολιτών φαίνεται να προτιμά να εκλεγεί από την παρούσα βουλή ενώ το 41% θέλει να προηγηθούν πρόωρες εκλογές.
Σχετικά με την έξοδο από την κρίση, αλλαγή του πολιτικού συστήματος ζητά το 84% των πολιτών -με συντριπτική πλειοψηφία στους ψηφοφόρους όλων των κομμάτων- ενώ αλλαγή της πολιτικής ζητά το 8%.
Επίσης το 68% αξιολογεί αρνητικά την κυβέρνηση έναντι 26% που έχει θετική γνώμη. Αίσθηση προκαλεί... ότι θετικότερη άποψη με 73% έχουν οι ψηφοφόροι της Ελιάς.
Το 68% αξιολογεί αρνητικά την αξιωματική αντιπολίτευση, έναντι 22% που έχουν θετική γνώμη.
Το 44% των πολιτών εκτιμά πως η κατάσταση στην οικονομία -τον επόμενο χρόνο- θα είναι χειρότερη, το 29% πως θα παραμείνει η ίδια ενώ ένα 25% εκτιμά ότι θα βελτιωθεί.
Τέλος, το 38% των ερωτηθέντων εκτιμά πως η κυβέρνηση Σαμαρά μπορεί να χειριστεί καλύτερα το ζήτημα της διαπραγμάτευσης του χρέους, ενώ το 25% εκτιμά πως καλύτερη διαχείριση του θέματος μπορεί να κάνει κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ.
ΠΗΓΗ:  Ημερησία

Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

ΠΥΣΠΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ: Διαδικασία δηλώσεων τοποθέτησης εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ06, ΠΕ11 και ΠΕ16.01

Logo

Από τη Διεύθυνςη ΠΕ Ιωαννίνων ανακοινώνεται ότι η διαδικασία δηλώσεων τοποθέτησης εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ11. ΠΕ06 και ΠΕ16.01 που βρίσκονται στη δίαθεση του ΠΥΣΠΕ Ιωαννίνων θα ξεκινήσει τη Δευτέρα 15-9-2014. Τα λειτουργικά κενά των ανωτέρω κλάδων, το έντυπο δήλωσης και η προθεσμία υποβολής θα ανακοινωθούν τη Δευτέρα 15-9-2014 μετά  τις 10.00 π.μ.  Σε περίπτωση μη λειτουργίας της ιστοσελίδας της υπηρεσίας, η σχετική ανακοίνωση θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ Ιωαννίνων και στον πίνακα ανακοινώσεων της Δ/νσης Π.Ε.

12-9-2014 13:15 Δημήτρης Μπράτης:την Τετάρτη,πέρα από τους ΠΕ 60.50 θα προσληφθούν ειδικότητες για τα ΕΑΕΠ και δάσκαλοι νηπιαγωγοί β'φάση

Δημήτρης Μπράτης
Ως την ερχόμενη Δευτέρα 15/9/14 θα σταλούν στο υπουργείο τα κενά όλων των ειδικοτήτων της α/θμιας και β/θμιας εκπαίδευσης,προκειμένου να γίνουν στη συνέχεια οι προσλήψεις αναπληρωτών.Αυτή την ώρα γίνεται σύσκεψη για το θέμα των προσλήψεων της επόμενης εβδομάδας.Σύμφωνα με πληροφορίες θα προσληφθούν,πέρα από τους ΠΕ 60.50 που οι προσλήψεις θα γίνουν την Τετάρτη, ειδικότητες για τα ΕΑΕΠ και δάσκαλοι νηπιαγωγοί β'φάση.Αριθμούς δεν γνωρίζω ακόμη.Για ο,τιδήποτε νεότερο θα σας ενημερώνω.

ΠΗΓΗ: https://www.facebook.com/d.mpratis?fref=nf