Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

" Οι ντόπιες ποικιλίες σπόρων στους σχολικούς κήπους: Προτάσεις για εκπαιδευτικά προγράμματα"


                        Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε.
Πανελλήνια  Ενωση  Εκπαιδευτικών                                                  Ιωαννινα, 28- 10- 2014
για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
         Παράρτημα HΠΕΙΡΟΥ                                                                  
         E-mail: peekpe.ipirou@gmail.com
" Οι ντόπιες ποικιλίες σπόρων στους σχολικούς κήπους: Προτάσεις για εκπαιδευτικά προγράμματα"
Κυριακή, 23 Νοεμβρίου 2014
Διοργάνωση Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε. ΗΠΕΙΡΟΥ
Το παράρτημα της ΠΕΕΚΠΕ Ηπείρου διοργανώνει για τα μέλη του και για όσους συναδέλφους εκπαιδευτικούς ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν, ημερήσια εκδρομή στους Νομούς Αιτωλοακαρνανίας και Λευκάδας με θέμα : "Οι ντόπιες ποικιλίες σπόρων στους σχολικούς κήπους: Προτάσεις για εκπαιδευτικά προγράμματα" (θεωρητική προσέγγιση και εργαστήριο εφαρμογής)", την Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014.
Ειδικότερα θα επισκεφτούμε:
-          Τον εκπαιδευτικό κήπο του Πελίτι στην Περατιά Αιτωλοακαρνανίας όπου θα γίνει θεωρητική προσέγγιση και εργαστήριο εφαρμογής για τις ντόπιες ποικιλίες σπόρων και τους σχολικούς κήπους από τον κ. Κώστα Τσίγκο και την κα Χαρά Σαΐτη, μέλη της τοπικής ομάδας Περατιάς του Πελίτι.
-          Θα ακολουθήσει γεύμα στη Λευκάδα και επίσκεψη στους καταρράκτες στο Νυδρί Λευκάδας.
Η δυνατότητα συμμετοχής είναι μέχρι 50 άτομα. Μέρος του κόστους μετακίνησης θα καλυφθεί από το Ταμείο της ΠΕΕΚΠΕ ΗΠΕΙΡΟΥ.
Οι συμμετέχοντες θα επιβαρυνθούν με το κόστος των 2 ευρώ για τα μέλη της ΠΕΕΚΠΕ και 5 ευρώ για τα μη μέλη (για τη μετακίνηση) καθώς και του γεύματος στη  Λευκάδα.
Για πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής μπορείτε να απευθύνεστε έως τις 14 Νοεμβρίου, ημέρα Παρασκευή, στο τηλέφωνο: 2651040819 (κ. Παπακίτσου)  και στο e-mail: peekpe.ipirou@gmail.com
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
«Οι ντόπιες ποικιλίες σπόρων στους σχολικούς κήπους: Προτάσεις για εκπαιδευτικά προγράμματα»
-          8:00 Αναχώρηση από τη Ζωσιμαία Παιδαγωγική Ακαδημία (Ιωάννινα)
-          9:00-9.30  Στάση για καφέ στο Ρωμαϊκό υδραγωγείο –πηγές Αγίου Γεωργίου
-          10:30 Άφιξη στην Περατιά, επίσκεψη στον Εκπαιδευτικό κήπο του Πελίτι.
-          11:00- 13:00 Υλοποίηση του Προγράμματος «Οι ντόπιες ποικιλίες σπόρων στους σχολικούς κήπους: Προτάσεις για εκπαιδευτικά προγράμματα» (θεωρητική προσέγγιση και εργαστήριο εφαρμογής) από τα μέλη της τοπικής ομάδας Περατιάς του Πελίτι Κώστα Τσίγκο και Χαρά Σαΐτη
-          13:00 Ολοκλήρωση του Προγράμματος, μετάβαση στη Λευκάδα.
-          13:30 -15:00 Ελεύθερος χρόνος και φαγητό στη Λευκάδα.
-          15:30 - 17:30  Επίσκεψη στους καταρράκτες στο Νυδρί
-          17:30 Αναχώρηση για Ιωάννινα
 
                                                 Για την ΠΕΕΚΠΕ ΗΠΕΙΡΟΥ

                  Νάστου Μαριάννα                                                       Παπακίτσου Σοφία

Ο Καίσαρας πρέπει να πεθάνει



Αφιέρωμα στον Ιταλικό κινηματογράφο

Ωρα Προβολής 8:30 μ.μ.
Πολιτιστικός Πολυχώρος «Δ. Χατζής»
Είσοδος ελεύθερη
Διοργάνωση: Ελληνοϊταλικός Σύλλογος Φιλίας Ιωαννίνων - Π.Κ.Δ.Ι.
 
Τετάρτη 29 Oκτωβρίου
Πάολο και Βιτόριο Ταβιάνι, Ο Καίσαρας πρέπει να πεθάνει
(Cesare deve more) Ιταλία, 2012, 76’
Κόσιμο Ρέγκα, Σαλβατόρε Στριάνο, Τζοβάνι Αρκούρι, Αντόνιο Φράσκα.

Η ταινία ξεκίνησε, όπως υποστηρίζουν οι δημιουργοί της, όταν επισκέφθηκαν τη φυλακή Ρεμπίμπια, στα προάστια της Ρώμης και συνάντησαν κρατουμένους που συμμετείχαν σε μια εκδήλωση ποίησης με επίκεντρο αποσπάσματα της Θείας Κωμωδίας του Δάντη.
Λίγο καιρό αργότερα επέστρεψαν και ρώτησαν τους κρατουμένους αν ήθελαν να συμμετάσχουν σε μια κινηματογραφική διασκευή του Ιουλίου Καίσαρα του Γουίλιαμ Σαίξπηρ. Η απάντηση των κρατουμένων και του υπευθύνου της καλλιτεχνικής τους αναμόρφωσης ήταν άμεση και θετική και έτσι έγινε πραγματικότητα η ταινία.
Η ταινία τιμήθηκε με τη Χρυσή Άρκτο Καλύτερης Ταινίας, στο 62ο Φεστιβάλ Βερολίνου 2012.
 

Αρχική
 

Παιδιά της Ελλάδος, Σοφία Βέμπο, 28η Οκτωβρίου 1940

ΔΟΕ: Απάντηση σε ερωτήματα «περί υλοποίησης της αξιολόγησης»...



Αρ. Πρωτ.1197
Αθήνα 27/10/2014
Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

ΘΕΜΑ : Απάντηση σε ερωτήματα «περί υλοποίησης της αξιολόγησης»...

  Έπειτα από πολλά ερωτήματα που έχουμε δεχτεί σχετικά με το αν ξεκίνησε η φάση υλοποίησης της αξιολόγησης, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. σημειώνει τα παρακάτω:
  • Βρίσκεται σε ισχύ η απόφαση του Δ.Σ., από τις 25-10-2014 για απεργία - αποχή από όλες τις διαδικασίες που σχετίζονται με την Α.Ε.Ε. και την αξιολόγηση. Η απόφαση αυτή καλύπτει τον κάθε συνάδελφο και αποτελεί την απάντηση του Κλάδου σε όποια εγκύκλιο εκδοθεί και σε όσες πιέσεις ασκούνται ή πρόκειται να ασκηθούν.
  • Είναι σαφές ότι από τη στιγμή που έχει οριστεί συνάντηση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ στις 3/11/2014 με αντικείμενο την αξιολόγηση, θα ήταν εκτός των κανόνων δεοντολογίας η προώθηση της εφαρμογής των διαδικασιών της αξιολόγησης.
  • Οι αναρτήσεις των ιστοσελίδων και οι κάθε είδους, έγκυρες ή όχι, πληροφορίες που παρέχουν δεν είναι δυνατό να υποκαθιστούν την επίσημη ενημέρωση των σχολείων από τη διοίκηση.
  Καλούμε τους συναδέλφους να εφαρμόσουν την απόφαση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε για αποχή από τις διαδικασίες της Α.Ε.Ε. και της αξιολόγησης. Η δυναμική στάση του Κλάδου είναι ο μόνος δρόμος για την ανατροπή του ισχύοντος νομικού πλαισίου που εγκαθιδρύει καθεστώς χειραγώγησης και κατηγοριοποίησης.

ΔΟΕ: Τα συνταξιοδοτικά δικαιώματα των εκπαιδευτικών είναι αδιαπραγμάτευτα



Αθήνα 27/10/2014
Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.


Θέμα:  Τα συνταξιοδοτικά δικαιώματα των εκπαιδευτικών είναι αδιαπραγμάτευτα

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καταδικάζει το «πάγωμα» της συνταξιοδότησης τριακοσίων  (300) περίπου αιτήσεων εκπαιδευτικών από τον Υπουργό Παιδείας κ. Λοβέρδο. Η αναποτελεσματικότητα που χαρακτηρίζει τις ενέργειες της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας σε συνδυασμό με την αδυναμία να βρει πιστώσεις που θα καλύψουν τα χιλιάδες εκπαιδευτικά κενά, την οδηγεί σε λανθασμένες, προκλητικές και αντισυνταγματικές ενέργειες.
Αντί να προγραμματίσει εγκαίρως την κάλυψη των κενών με μόνιμους διορισμούς ο Υπουργός Παιδείας έρχεται - δυο (2) μήνες μετά την έναρξη του σχολικού έτους! - να επιτάξει ουσιαστικά τους εκπαιδευτικούς και να καταπατήσει το συνταξιοδοτικό τους δικαίωμα.
Καλούμε τον Υπουργό Παιδείας να καλύψει τα εκπαιδευτικά κενά στα σχολεία με μόνιμους διορισμούς και να σταματήσει κάθε αντισυνταγματική ενέργεια όπως αυτή του παγώματος της συνταξιοδότησης που κρατά σε ομηρία  συναδέλφους που εμπρόθεσμα ασκούν τα δικαιώματά τους.  
Τα δικαιώματα των εκπαιδευτικών είναι αδιαπραγμάτευτα. Δεν τους τα χαρίζουμε, δεν τους επιτρέπουμε να τα καταπατούν.

Από τη Δ.Ο.Ε.

Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014

Κόβοντας φλέβες στο σχολείο



Το ότι ένας καθηγητής της Μέσης Εκπαίδευσης έκοψε την Παρασκευή τις φλέβες του χεριού του μέσα στην τάξη πιστεύω πως θα έπρεπε να συζητιέται ακόμη και σήμερα και πάνω από όλα τα άλλα θέματα. Και όμως, στην ουσία ένα κείμενο που ήλθε από την Πάτρα γράφτηκε και το αναπαρήγαγαν σχεδόν τυπικά μερικοί άλλοι ιστότοποι.  Με την τελευταία φράση να είναι ότι ο καθηγητής πάει για απόλυση, όταν θα βγει από το νοσοκομείο. Μπορείς άνετα να μιλήσεις για μια αναισθησία που τρομάζει.
Γονείς, μαθητές, δημοσιογράφοι είμαστε όλοι νομίζω σε κώμα. Και δεν είναι περίεργο που έχουν αφεθεί πολιτικοί σαν τον Αρβανιτόπουλο και το Λοβέρδο να χειρίζονται ένα από τα πιο σοβαρά θέματα της ελληνικής κοινωνίας που είναι τα σχολεία.
Έτυχε την ίδια ημέρα και ώρα που συνέβη ό,τι συνέβη στην Πάτρα να βρίσκομαι σε κάποιο Λύκειο. Για κάποιο χαρτί που χρειάστηκα και περιμένοντας παρακολούθησα την αναστάτωση σε αυτό το σχολείο διότι μια καθηγήτρια βγήκε στο διάλειμμα και εξαιρετικά ταραγμένη έλεγε ότι απειλήθηκε από κάποιο μαθητή στη διάρκεια του μαθήματος. Εκεί δεν έτρεξε αίμα, προς το παρόν.  Από όσο κατάλαβα κάπως τακτοποιήθηκε το θέμα, αλλά η πιο σωστή λέξη είναι «μπαλώθηκε».
Οι γονείς έχουν στο μυαλό τους ότι οι εκπαιδευτικοί είναι υποχρεωμένοι να αντιδρούν με την ψυχραιμία και την αποτελεσματικότητα του θηριοδαμαστή, που όμως εκείνος έχει περάσει άπειρες ώρες πριν με τα θηρία της παράστασης και έχει χρησιμοποιήσει μεθόδους που δεν θα έπρεπε  να τις εγκρίνεις ούτε για τα ζώα. Οι εκπαιδευτικοί όμως μπαίνουν στις τάξεις έχοντας να κάνουν πολύ σοβαρά πράγματα αλλά εντελώς στερημένοι των απαραίτητων εφοδίων γι αυτό. Μπορεί δηλαδή να τους έχουν στείλει να διδάξουν σε μάθημα παραπλήσιας ειδικότητας για να βγει το ωράριο, με βιβλίο αθλίου περιεχομένου και οπωσδήποτε χωρίς καμία γνώση ψυχολογίας ή αντιμετώπισης δύσκολων καταστάσεων. Και πού τον στέλνουν τον εκπαιδευτικό αυτόν; Να μπει σε μια τάξη όπου πολλά παιδιά δεν έχουν καν πεισθεί για τη χρησιμότητα του μαθήματος που θα θελήσει να τους παραδώσει (και μερικές φορές έχον και δίκιο να είναι δύσπιστα) ενώ σε αντίθεση με το ότι στην υπόλοιπη ζωή τους έχουν συνηθίσει πλέον σε διαδραστικές καταστάσεις, δηλαδή να συμμετέχουν ενεργά σε διαδικασίες μάθησης(υπολογιστής, κινητό, παιχνίδια), επί δώδεκα χρόνια ζουν καθηλωμένα στο 90% του χρόνου τους στη λεγόμενη μετωπική διδασκαλία, δηλαδή σε ένα ατελείωτο και αμφισβητούμενο μπλα-μπλα, που έρχεται από μια μόνον κατεύθυνση. Πολλά από τα παιδιά λοιπόν όντας στην εφηβική τους ηλικία τρομερά αυστηροί και παρατηρητικοί κριτές έχουν την ευκαιρία να κάνουν πια πολλές περισσότερες συγκρίσεις με ανθρώπους πέρα και από τους γονείς τους και από νωρίς καταχωρούν στο μυαλό τους τον εκπαιδευτικό είτε με την ένδειξη «καλός» είτε με την ένδειξη «κακός», κυρίως όταν έχει μια αποκλίνουσα ως προς αυτά συμπεριφορά. Και μπορούν πλέον να αντιδρούν πολύ πιο βίαια και επίμονα ενάντια στους «κακούς». Επιπλέον γρήγορα συνειδητοποιούν πως τα όσα θέλει να τους μάθει το σχολείο δεν τους δίνουν καν τη γνώση για να καταλάβουν ούτε τη φλόγα ενός σπίρτου, όχι πια για να κερδίσουν στην αγορά έξω μιαν αντιμισθία για τις γνώσεις τους. Εκεί έξω η πιο συχνά προσφερόμενη εργασία είναι μόνο φυλλάδια να μοιράζουν και αυτό δεν χρειάζεται να ξέρεις καν ανάγνωση.
Οι πολιτικοί, τα κόμματα, οι κατευθυνόμενοι από αυτά συνδικαλιστές τους, οι αποχαυνωμένοι Σύλλογοι Γονέων κάθε σχολείου και η αναίσθητη Ο.Λ.Μ.Ε. βολεύονται με το σημερινό σχολείο και με το να μαλώνουν έτσι προσχηματικά γι αυτό. Για κενά και για αξιολόγηση. Αντί να έχουν καταλάβει ότι πλέον αυτή η μορφή σχολείου χρεοκόπησε και να πάνε να χαθούν μέσα στα κενά τους και το τίποτα πώς ακριβώς να αξιολογηθεί, που φωνάζουν μερικοί για τους εκπαιδευτικούς;  Ήδη σε πολλές χώρες προβληματίζονται γόνιμα και σε άλλες όπως η Δανία και η Φινλανδία καταργούν την καθημερινή διδασκαλία στο σχολείο. Κάθεσαι σπίτι σου, προσπαθείς μόνος, με καθοδήγηση μέσω υπολογιστή και πηγαίνεις στο σχολείο για ορισμένες ημέρες με ορισμένο σκοπό. Εκεί δεν εγκλωβίζεσαι μέσα σε μιαν άθλια τάξη μετρώντας τα λεπτά μέχρι να ακουστεί ο απελευθερωτικός κτύπος από το κουδούνι, αλλά πηγαίνεις για να κάνεις εργασίες με νόημα, δεν σε υποχρεώνουν να μάθεις την Παλαιά Διαθήκη και του Ελάσσονες προφήτες (Ωσηέ, Αμώς, Μιχαίας, Ιωήλ, Οβδιού, Ιωνάς, τους έμαθα κάποτε και μόλις σήμερα για πρώτη φορά μου χρησίμευσαν!), να ζητήσεις βοήθεια από ένα ενημερωμένο και καλά προετοιμασμένο εκπαιδευτικό που την υπόλοιπη ώρα δεν κοιτάζει πώς να φύγει από το σχολείο, έχοντας στη χειρότερη ρυθμίσει ίσως  το πρόγραμμά του και με το πότε έχει Λαϊκή και πότε έρχεται η παραδουλεύτρα στο σπίτι. Ο καθηγητής, όπως γράφτηκε έτσι στα γρήγορα «είχε ψυχολογικά προβλήματα». Αλήθεια, ποιος είχε εξετάσει αν τα απέκτησε στο σχολείο ή τα είχε από την υπόλοιπη ζωή του και ποιος μηχανισμός υπάρχει (τ’ ακούς Ο.Λ.Μ.Ε.) για να ασχοληθεί με την κατάστασή του; Και πώς βγήκε το συμπέρασμα ότι θα πρέπει να παυθεί; Αν έπαθε ό,τι έπαθε λόγω ακριβώς του ότι έπρεπε να υπηρετήσει ακολουθώντας τις επιταγές ενός τόσο απαράδεκτου μηχανισμού;
Και οι γονείς άβουλοι, στη μέση, απλά επωφελούνται από αυτό το βολικό χώρο παρκαρίσματος που τους παραχωρούν οι πολιτικοί με αντάλλαγμα άλλο ένα ατελέσφορο υπουργηλίκι Να λοιπόν, πεδίο δόξης λαμπρό, στις εκλογές που έρχονται κάποιοι να έχουν να προτείνουν, με ρεαλισμό και όχι χρησιμοποιώντας τις γνωστές μπαρούφες, το πώς δεν θα φθάσουν οι άνθρωποι να κόβουν ομαδικά τις φλέβες τους μέσα στα σχολεία.
ΠΗΓΗ:

ΣΥΡΙΖΑ:«Νέα μνημονιακή θηλιά λιτότητας»

Ο ΣΥΡΙΖΑ κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι είναι αποφασισμένη να συνεχίσει μέχρι τέλους «το μνημονιακό έγκλημα» και εξαπέλυσε επίθεση στον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά, με αφορμή την πρόσφατη Σύνοδο Κορυφής στις Βρυξέλλες. Το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης επανέλαβε ότι «μια κυβέρνηση με νωπή λαϊκή εντολή θα καταργήσει τα μνημόνια».

«Ο κ. Σαμαράς παρουσιάζει τη νέα μνημονιακή συμφωνία ως επιστροφή στην "κανονικότητα" και ως "έξοδο" από το μνημόνιο. Όπως όμως και να τη βαφτίσει, οι δεσμεύσεις που περιέχει προς τους δανειστές και η επιτήρησή τους, συγκροτούν μια νέα μνημονιακή θηλιά λιτότητας στην οικονομία και την κοινωνία» σχολίασε ο ΣΥΡΙΖΑ.
 
«Είναι ξεκάθαρο ότι είναι αποφασισμένοι να συνεχίσουν μέχρι τέλους το μνημονιακό έγκλημα. Με τις απολύσεις στο δημόσιο, τις αλλαγές στις εργασιακές σχέσεις και το ασφαλιστικό, τη φορολογική αφαίμαξη των μισθωτών και των ελεύθερων επαγγελματιών, τη διάλυση της δημόσιας υγείας και παιδείας. Σε αυτό το έγκλημα δεν θα βρουν συνένοχους. Μια κυβέρνηση με νωπή λαϊκή εντολή θα καταργήσει τα μνημόνια και θα διαπραγματευτεί τα συμφέροντα της χώρας» καταλήγει η σχετική ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ. 
ΠΗΓΗ:

Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014

Εκδοχές του «τίποτα»

image
Υπάρχουν διαφόρων ειδών «τίποτα».
• Το οριζόντιο «τίποτα» (Όλα καλά. Έτσι είναι η ζωή. Βολευτήκαμε τώρα…  Ο κομφορμίστας)
• Το κάθετο «τίποτα» (Δεν αλλάζω γνώμη. Εγώ αποφασίζω. Οι άλλοι έχουν άδικο…  Ο ξερόλας μεταρρυθμιστής)
• Το σταυρωτό «τίποτα» (Έτσι είναι τα πράγματα αλλά εγώ τα βλέπω αλλιώς γιατί μόνον εγώ ξέρω...  Ο μονομανής τεχνοκράτης)
• Το χιαστό «τίποτα» (Διαγράφω και τους μεν και τους δε. Καμία εμπιστοσύνη σε κανέναν…  Ο αγοραφοβικός)
• Το τριγωνικό «τίποτα» (Κρύβομαι σε όποια γωνιά με βολεύει κι αλλάζω κατά περίσταση «υποτείνουσα»  Ο ιδιοτελής αρριβίστας)
• Το τετράγωνο του «τίποτα» (Όλα είναι λογική. Όλα είναι πλαίσιο. Όλα είναι στιλ…  O politically correct όλων των εποχών)
• Το στρογγυλό «τίποτα» (Γύρω – γύρω όλοι κι εγώ στη μέση με μισόλογα...  Ο παλάντζας ισορροπιστής)
Οι παραπάνω κατηγοριοποιήσεις επιτρέπουν στον καθένα να τοποθετήσει αναλόγως τους διάφορους πολιτικούς (αρχηγούς, υπαρχηγούς, λοχαγούς, στρατιώτες κ.ο.κ.) ή δημοσιογράφους και δημοσιολογούντες.
ΠΗΓΗ:  Athens Voice


Η τραγωδία της σύγχρονης Αφρικής,Ματωμένο Διαμάντι (Blood Diamond), ΗΠΑ – Γερμανία, 2006, 143’


Κυριακές στο πανί

Ώρα Προβολής 8:30 μ.μ.
Πολιτιστικός Πολυχώρος «Δ. Χατζής»
Είσοδος ελεύθερη
Διοργάνωση: Π.Κ.Δ.Ι.
    
Κυριακή 26 Οκτωβρίου
Η τραγωδία της σύγχρονης Αφρικής
Έντβαρντ Τσβικ, Ματωμένο Διαμάντι (Blood Diamond), ΗΠΑ – Γερμανία, 2006, 143’
Σχετικά με την ταινία αναφέρει ο ειδικός συνεργάτης του Πνευματικού Κέντρου, Παναγιώτης Κράββαρης:
«Αυτό είναι κόκκινο χώμα», λέει ο συνταγματάρχης Κουτζίε στον Ντάνυ Άρτσερ, καθώς του βάζει μια χούφτα χώμα από το έδαφος στο χέρι του. «Είναι στο δέρμα μας, οι Σόνα [φυλή της Ζιμπάμπουε] λένε ότι το χρώμα προέρχεται από το αίμα που έχει χυθεί από τους πολέμους σε αυτή την ήπειρο. Αυτό είναι το σπίτι μας, ποτέ δεν θα φύγεις από την Αφρική».
Ο Ντάνυ Άρτσερ είναι παιδί λευκών που γεννήθηκε στην Αφρική και επιβίωσε μέσα στους πολέμους, τις αγριότητες και τις κακουχίες πολεμώντας ως μισθοφόρος σε διάφορες εμφύλιες συρράξεις. Τώρα μεταφέρει λαθραία διαμάντια που εξορύσσονται στη Σιέρρα Λεόνε, τα οποία πωλούνται παράνομα σε μεγάλους οίκους κοσμημάτων της Ευρώπης.
Η Σιέρρα Λεόνε βρίσκεται σε έναν άγριο εμφύλιο πόλεμο, και οι δύο αντιμαχόμενες παρατάξεις, ο κυβερνητικός στρατός και οι αντιδυτικοί αντάρτες του Ενωμένου Επαναστατικού Μετώπου (R.U.F.) προσπαθούν να θέσουν υπό τον έλεγχό τους την παραγωγή διαμαντιών. Ενώ οι δύο πλευρές διαπράττουν αγριότητες και εγκλήματα, ένας φιλήσυχος ψαράς και οικογενειάρχης, ο Σόλομον, απάγεται από τους αντάρτες που επιτίθενται στο χωριό του και χάνει τα ίχνη της οικογένειάς του. Τον βάζουν να δουλέψει στις ορεινές περιοχές που βρίσκονται τα διαμάντια, και όταν οι κυβερνητικοί κάνουν μια ξαφνική επίθεση, καταφέρνει μέσα στο πανδαιμόνιο να κρύψει ένα διαμάντι μεγάλης αξίας, θάβοντάς το πρόχειρα εκεί κοντά. Αιχμάλωτος πια των κυβερνητικών, διασταυρώνεται με τον Ντάνυ Άρτσερ που μαθαίνει για το κρυμμένο διαμάντι. Αυτό το διαμάντι είναι μια περιουσία για τον Άρτσερ και θα τον κάνει να αλλάξει ζωή, να φύγει  από την Αφρική  και να βάλει τέρμα στον τυχοδιωκτισμό. Έτσι, υπόσχεται στον Σόλομον να του βρει την οικογένειά του και κυρίως τον γιο του που έχει απαχθεί από τους αντάρτες και εκπαιδεύεται ως παιδί – στρατιώτης με αντάλλαγμα το διαμάντι».
 Αρχική

Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014

Τριήμερες εκδηλώσεις για την επέτειο του «Έπους του ‘40»

Σάββατο, 25 Οκτώβριος 2014 
4130017388.jpgΜε την αναπαράσταση της μάχης του Καλπακίου το απόγευμα της Δευτέρας και την παρέλαση το μεσημέρι της Τρίτης κορυφώνονται οι τριήμερες εκδηλώσεις για την επέτειο του «Έπους του ‘40».
Οι εκδηλώσεις ξεκινούν αύριο Κυριακή και εκτός από τα Γιάννενα και το Καλπάκι, εκτείνονται στο Δελβινάκι και στον Παρακάλαμο.
Το πρόγραμμα έχει ως εξής:
Κυριακή 26 Οκτωβρίου
5.15 μ.μ. Επιμνημόσυνη Δέηση και κατάθεση στεφάνων στο Χάνι Δελβινακίου
6.00 μ.μ. Επετειακή εκδήλωση στο Πνευματικό Κέντρο Δελβινακίου
- Χαιρετισμός Περιφερειάρχη Ηπείρου Αλ. Καχριμάνη
- Χαιρετισμός Δημάρχου Πωγωνίου Κ. Καψάλη
- Ομιλία με θέμα «Η αντίσταση του Ελληνισμού στα Ηπειρώτικα βουνά μέσα από την ποίηση του Οδυσσέα Ελύτη» από την φιλόλογο Αλεξάνδρα Παπαγεωργίου – Βενετοπούλου
Δευτέρα 27 Οκτωβρίου
5.15 μ.μ. Εκδήλωση στο Μνημείο μαχητή στο Καλπάκι
- Επιμνημόσυνη δέηση, Προσκλητήριο νεκρών και Κατάθεση στεφάνων
- Καλωσόρισμα Δημάρχου Πωγωνίου Κ. Καψάλη
-  Ομιλία με θέμα «Το νόημα και η σημασία της μάχης του Καλπακίου στον Ελληνοϊταλικό πόλεμο του 1940», από τον Θωμά Μπάκα – Επ. Καθηγητή του Παιδαγωγικού Τμήματος Πανεπιστημίου Ιωαννίνων 6.15 μ.μ. Αναπαράσταση της μάχης του Καλπακίου
Τρίτη 28 Οκτωβρίου
08.00 π.μ. Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό της Ευαγγελίστριας (Σωσίνου)
10.10 μ.μ. Εκδήλωση στο μνημείο για τους μαχητές του Παρατηρητηρίου της μονάδας πυροβολικού του Ταγματάρχη Κωστάκη
- Επιμνημόσυνη Δέηση και κατάθεση στεφάνων
- Χαιρετισμός Δημάρχου Πωγωνίου Κ. Καψάλη
- Ομιλία από τον Διευθυντή του Γυμνασίου Παρακαλάμου Κωνσταντίνο Πατσιούρα
- Ποιήματα από τους μαθητές του Δημοτικού - Γυμνασίου Παρακαλάμου
10:30 π.μ. Επίσημη δοξολογία στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Αθανασίου, Ομιλία της κ. Σωτηρίας Παπαδοπούλου, καθ. Φιλολόγου του Β΄ ΓΕ.Λ. Ιωαννίνων
11:15 π.μ. Επιμνημόσυνη δέηση στο Ηρώο Μπιζανομάχων, κατάθεση στεφάνων
12:00 Παρέλαση μαθητών, σπουδαστών, προσκόπων – οδηγών, αναπήρων – θυμάτων πολέμου, αντιστασιακών οργανώσεων, τμημάτων ενόπλων δυνάμεων και σωμάτων ασφαλείας
ΠΗΓΗ:

Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014

24-10-14 Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ06-Αγγλικής Γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ypdvmth thumb other250 024-10-14 Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ06-Αγγλικής Γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για το σχολικό έτος 2014-2015 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές 21 εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ06-Αγγλικής Γλώσσας για την κάλυψη λειτουργικών κενών σε σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου με τίτλο «Πληρωμή ωρομισθίων και αναπληρωτώνεκπαιδευτικών του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων» με ενάριθμο 2014ΣΕ04700000 της Συλλογικής Απόφασης Έργων (ΣΑΕ) 047 (ΑΔΑ:7ΧΜΡΦ-ΨΩΧ) του Εθνικού Σκέλους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις οικείες Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από την Τετάρτη 29 έως και την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014όπου και θα τοποθετηθούν με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης σε κενές θέσεις των σχολείων της περιοχής όπου προσλήφθηκαν μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.
Για τους πίνακες των ονομάτων πατήστε εδώ.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

Προσλήψεις 2 εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ71-Δασκάλων ΕΑΕ και 1 εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ60.50-Νηπιαγωγών ΕΑΕ ως προσωρινών αναπληρωτών για το διδακτικό έτος 2014-2015

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ypdvmth thumb other250 0Προσλήψεις 2 εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ71-Δασκάλων ΕΑΕ και 1 εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ60.50-Νηπιαγωγών ΕΑΕ ως προσωρινών αναπληρωτών για το διδακτικό έτος 2014-2015

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για το σχολικό έτος 2014-2015 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές 2 εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ71-Δασκάλων ΕΑΕ και 1 εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ60.50-Νηπιαγωγών ΕΑΕ για την κάλυψη λειτουργικών κενών σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου με τίτλο «Πληρωμή ωρομισθίων και αναπληρωτώνεκπαιδευτικών του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων» με ενάριθμο 2014ΣΕ04700000 της Συλλογικής Απόφασης Έργων (ΣΑΕ) 047 (ΑΔΑ:7ΧΜΡΦ-ΨΩΧ) του Εθνικού Σκέλους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις οικείες Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίαςαπό την Τετάρτη 29 έως και την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014όπου και θα τοποθετηθούν με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης σε κενές θέσεις των ΣΜΕΑΕ της περιοχής που προσλήφθηκαν μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.
Για τους πίνακες των ονομάτων πατήστε εδώ.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

Προσλήψεις Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ70-Δασκάλων και ΠΕ60-Νηπιαγωγών στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Υποστήριξη των Ολοήμερων Σχολείων (Β) – ΑΠ 1, ΑΠ 2, ΑΠ3» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013 για το διδακτικό έτος 2014-2015

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ypdvmth thumb other250 0Προσλήψεις Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ70-Δασκάλων και ΠΕ60-Νηπιαγωγών στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Υποστήριξη των Ολοήμερων Σχολείων (Β) – ΑΠ 1, ΑΠ 2, ΑΠ3» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013 για το διδακτικό έτος 2014-2015

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για το σχολικό έτος 2014-2015 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές 57 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων για την κάλυψη λειτουργικών κενών αποκλειστικά και μόνον στο απογευματινό πρόγραμμα των κλασσικών Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων και 71 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ60-Νηπιαγωγών για την κάλυψη λειτουργικών κενών αποκλειστικά και μόνον στο Ολοήμερο Τμήμα των Ολοήμερων Νηπιαγωγείων, στο πλαίσιο υλοποίησης των ανωτέρω Πράξεων του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση».
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από την Τετάρτη 29 έως και την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014όπου και θα τοποθετηθούν με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.
Για τους πίνακες των ονομάτων πατήστε εδώ.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

24-10-14 Προσλήψεις αναπληρωτών δασκάλων ειδικής αγωγής στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - ΑΠ1, ΑΠ2, ΑΠ3» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δι

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ypdvmth thumb other250 0Προσλήψεις αναπληρωτών δασκάλων ειδικής αγωγής στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - ΑΠ1, ΑΠ2, ΑΠ3» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013 για το διδακτικό έτος 2014-2015

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για το σχολικό έτος 2014-2015 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές 441 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ71-Δασκάλων ΕΑΕ και 288 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ70.50-Δασκάλων ΕΑΕ για την κάλυψη λειτουργικών αναγκών στην παράλληλη στήριξη - συνεκπαίδευση μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο πλαίσιο υλοποίησης των ανωτέρω Πράξεων.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από την Τετάρτη 29 έως και την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014όπου και θα τοποθετηθούν με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.
Για τους πίνακες των ονομάτων πατήστε εδώ.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

Γυρίζουμε μια ώρα πίσω τα ρολόγια την Κυριακή

epa03824307 A train station clock shows 5 minutes to noon at the Central Train Station in Frankfurt Main, Germany, 14 August 2013. German Railways

Επανέρχεται η χειμερινή ώρα την Κυριακή 26 Οκτωβρίου. Έτσι, τα ξημερώματα της Κυριακής στις 04:00, οι δείκτες των ρολογιών γυρίζουν μια ώρα πίσω, ώστε να δείχνουν 03:00.

ΠΗΓΗ: amna logo

Ο χειμώνας έκανε την εμφάνισή του σε όλη τη χώρα

Χιόνια στον Χορτιάτη Θεσσαλονίκης. Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2005 Θεσσαλονίκη

Βροχές, καταιγίδες, χιόνια στα ορεινά, ισχυρούς ανέμους στα πελάγη και αρκετό κρύο προβλέπει η ΕΜΥ για το επόμενο τετραήμερο. Ήδη έπεσαν τα πρώτα χιόνια στις περιοχές με υψόμετρο άνω των 1.200 μέτρων, στην Ήπειρο και στη δυτική Μακεδονία. «Το κρύο έγινε αισθητό από σήμερα στα περισσότερα μέρη της χώρας, ενώ από αύριο η θερμοκρασία θα πέσει και στην υπόλοιπη Ελλάδα», αναφέρει ο διευθυντής του Μετεωρολογικού Κέντρου της ΕΜΥ Αντώνης Λάλος στο ΑΠΕ-ΜΠΕ. Το Σάββατο, στη Θεσσαλία, ανατολική Μακεδονία και Θράκη, βορειοανατολικό Αιγαίο και ανατολική Στερεά θα σημειωθούν καταιγίδες, ενώ στα δυτικά τα φαινόμενα θα είναι πιο ελαφρά σε ένταση. Τα χιόνια στα κεντρικά και βόρεια ορεινά θα συνεχιστούν, όπως και οι άνεμοι στα πελάγη. Την Τρίτη, 28η Οκτωβρίου, συννεφιά, ψιλόβροχο και κρύο θα είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του καιρού, ενώ στη βορειανατολική Αττική, στις Κυκλάδες, την Κρήτη και τα Δωδεκάνησα θα εκδηλωθούν καταιγίδες.

ΠΗΓΗ:  amna logo

Μητσοτάκης: Χωρίς δίωξη ή επιστροφή μισθών η απόλυση παράτυπα μονιμοποιηθέντων

Στην απόλυση των συμβασιούχων που προχώρησαν σε αιτήσεις μονιμοποίησης θα περιοριστεί η ποινή για τους ίδιους, διευκρίνισε ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης μιλώντας στο ΣΚΑΙ, τόνισε ωστόσο ότι υπάρχουν ευθύνες και για όσους τους πρότειναν και ενέκριναν την μετατροπή της σύμβασής τους.

Μητσοτάκης: Χωρίς δίωξη ή επιστροφή μισθών η απόλυση παράτυπα μονιμοποιηθέντων
Με αφορμή την ένταση που έχει προκληθεί για τους περίπου 30 συμβασιούχους του Δήμου Δραπετσώνας που μονιμοποιήθηκαν το 2004, ο κ.Μητσοτάκης ζήτησε από τους πολίτες που ενδιαφέρονται, να διαβάσουν το πόρισμα του ΑΣΕΠ για την υπόθεση.
Το ΑΣΕΠ με νεότερο διευκρινιστικό του έγγραφο τονίζει μεταξύ άλλων ότι οι συμβασιούχοι δεν παραπέμφθηκαν στην Δικαιοσύνη επειδή τα αδικήματα τα οποία έχουν τελέσει παραγράφηκαν λόγω πενταετίας. Επίσης, υπογραμμίζει ότι απέκρυψαν ότι δεν πληρούσαν τους όρους για την μετατροπή της σύμβασής τους κατά την αίτηση που κατέθεσαν.
«Οι υπάλληλοι γνώριζαν ότι δεν πληρούν τις προϋποθέσεις ... δεν μπορούν να συνεχίσουν να είναι υπάλληλοι ... πρέπει να απολυθούν ... και πιστεύω ότι και το ΑΣΕΠ θα προχωρήσει στην ανάκληση των σχετικών πράξεων διορισμού», είπε ο κ.Μητσοτάκης.
«Πού σταματάει η επίπτωση που πρέπει να έχει κάποιος που μπήκε σε αυτήν την "περιπέτεια"; Πρέπει να του ζητήσουμε τους μισθούς πίσω; Πρέπει να τον πάμε και ποινικά; Πρέπει να μην έχει και ασφαλιστικά δικαιώματα; ... το λέω για πρώτη φορά δημόσια, η επίπτωση στον υπάλληλο θα εξαντλείται με την απομάκρυνσή του από το Δημόσιο ... είναι μία εύλογη και αναλογική ποινή για αυτό το οποίο συμβαίνει», σύμφωνα με τον υπουργό.
Τόνισε ωστόσο ότι «η ευθύνη βαρύνει και αυτούς που τους πρότειναν ... Για το Δήμο Δραπετσώνας εκκρεμεί δικαστική διερεύνηση του θέματος σε βαθμό κακουργήματος, διότι σε αυτή την ιστορία ο Δήμος ζημιώθηκε με πάνω από 2 εκατ. ευρώ».
Αναφερόμενος γενικότερα στις αντιδράσεις εναντίον των ελέγχων στους Δήμους, ο υπουργός εκτίμησε ότι «οι δήμαρχοι που αντιδρούν προφανώς υποψιάζονται ότι οι έλεγχοι των ελεγκτών μας θα αποκαλύψουν άλλες αντίστοιχες καραμπινάτες περιπτώσεις υπαλλήλων οι οποίοι δεν πληρούσαν τις προϋποθέσεις».
ΠΗΓΗ:  ethnos.gr

Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Προσλήψεις Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ08-Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής, ΠΕ16.01-Μουσικής και ΠΕ19-ΠΕ20-Πληροφορικής στα Δημοτικά Σχολεία σε Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (Ζ.Ε.Π.)

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ypdvmth thumb other250 0Προσλήψεις Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ08-Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής, ΠΕ16.01-Μουσικής και ΠΕ19-ΠΕ20-Πληροφορικής στα Δημοτικά Σχολεία σε Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (Ζ.Ε.Π.)

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για το σχολικό έτος 2014-2015 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές3 εκπαιδευτικοί πλήρους και 3 μειωμένου ωραρίου του κλάδου ΠΕ08-Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, 1 εκπαιδευτικός μειωμένου ωραρίου του κλάδου ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής, 2 εκπαιδευτικοί πλήρους ωραρίου του κλάδου ΠΕ16.01-Μουσικής, 5 εκπαιδευτικοί πλήρους και 1 μειωμένου ωραρίου των κλάδων ΠΕ19-ΠΕ20-Πληροφορικής.
Οι προσλήψεις των εκπαιδευτικών, οι οποίοι θα τοποθετηθούν στα Δημοτικά Σχολεία σε Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους πραγματοποιούνται στο πλαίσιο
Για τους πίνακες των ονομάτων πατήστε εδώ.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

Προσλήψεις Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών πλήρους ωραρίου κλάδων ΠΕ06-Αγγλικής Γλώσσας, ΠΕ08-Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής, ΠΕ16.01-Μουσικής και ΠΕ19-ΠΕ20-Πληροφορικής στα Δημοτικά Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ypdvmth thumb other250 0Προσλήψεις Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών πλήρους ωραρίου κλάδων ΠΕ06-Αγγλικής Γλώσσας, ΠΕ08-Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής, ΠΕ16.01-Μουσικής και ΠΕ19-ΠΕ20-Πληροφορικής στα Δημοτικά Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για το σχολικό έτος 2014-2015 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές πλήρους ωραρίου60 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ06-Αγγλικής Γλώσσας, 62 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ08-Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, 55 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής, 41 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ16.01-Μουσικήςκαι 45 εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ19-ΠΕ20-Πληροφορικής.
Οι προσλήψεις των εκπαιδευτικών, οι οποίοι θα τοποθετηθούν στα Δημοτικά Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους, πραγματοποιούνται στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Στήριξη των Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα - ΑΠ1, ΑΠ2, ΑΠ3» του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, για ανάληψη υπηρεσίας από την Τετάρτη 29 έως και την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014όπου και θα τοποθετηθούν με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης, μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.
Για τους πίνακες των ονομάτων πατήστε εδώ.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

Προσλήψεις 226 αναπληρωτών εκπαιδευτικών πλήρους και 3 (τριών) μειωμένου ωραρίου, κλάδων/ομαδοποιημένων ειδικοτήτων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ04.04, ΠΕ06, ΠΕ09, ΠΕ12.04, ΠΕ12.05, ΠΕ12.06, ΠΕ14.04, ΠΕ17.02, ΠΕ17.03, ΠΕ18.02, ΠΕ18.12, ΠΕ18.18

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ypdvmth thumb other250 0Προσλήψεις 226 αναπληρωτών εκπαιδευτικών πλήρους και 3 (τριών) μειωμένου ωραρίου, κλάδων/ομαδοποιημένων ειδικοτήτων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ04.04, ΠΕ06, ΠΕ09, ΠΕ12.04, ΠΕ12.05, ΠΕ12.06, ΠΕ14.04, ΠΕ17.02, ΠΕ17.03, ΠΕ18.02, ΠΕ18.12, ΠΕ18.18, ΠΕ18.23, ΠΕ18.31, ΠΕ18.36 και ΠΕ19-20, στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση για το διδακτικό έτος 2014-15


Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι, για το σχολικό έτος 2014-2015, προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές πλήρους και μειωμένου ωραρίου 229 εκπαιδευτικοί, κλάδων/ομαδοποιημένων ειδικοτήτων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ04.04, ΠΕ06, ΠΕ09, ΠΕ12.04, ΠΕ12.05, ΠΕ12.06, ΠΕ14.04, ΠΕ17.02, ΠΕ17.03, ΠΕ18.02, ΠΕ18.12, ΠΕ18.18, ΠΕ18.23, ΠΕ18.31, ΠΕ18.36 και ΠΕ19-20, για την κάλυψη λειτουργικών κενών σε δημόσια σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στο πλαίσιο του έργου με τίτλο «Πληρωμή ωρομισθίων και αναπληρωτώνεκπαιδευτικών του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων» με ενάριθμο 2014ΣΕ04700000 της Συλλογικής Απόφασης Έργων (ΣΑΕ) 047 (ΑΔΑ:7ΧΜΡΦ-ΨΩΧ) του Εθνικού Σκέλους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων.
                                                 
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις οικείες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας, από την Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014 έως και την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014, όπου και θα τοποθετηθούν, με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης, σε κενές θέσεις των σχολείων της περιοχής, στην οποία προσλήφθηκαν, μέχρι και τη λήξη του διδακτικού έτους.
Επίσης διατέθηκε για πρόσληψη στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων, με απόφαση του οικείου Διοικητικού Συμβουλίου, ένας (1) αναπληρωτής κλάδου ΠΕ4.01, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

Για τους πίνακες των ονομάτων πατήστε εδώ.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.