Σάββατο 13 Αυγούστου 2016

Oι προσωρινοί πίνακες κατάταξης αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης


eidxalk3 2
12-08-16 Oι προσωρινοί πίνακες κατάταξης αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Ανακοινώνονται οι προσωρινοί πίνακες κατάταξης αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) Α/θμιας Εκπ/σης Νηπιαγωγών και Δασκάλων, όπως καταρτίστηκαν, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, για το σχολικό έτος 2016-2017, και αναρτώνται στην ηλεκτρονική διεύθυνση του ΥΠ.Π.Ε.Θ http://e-aitisi.sch.gr. ως εξής:
Προσωρινοί Πίνακες Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Ε.Α.Ε. πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στους οποίους παρατίθενται τα κριτήρια που λαμβάνονται υπόψη για τον καθορισμό της σειράς κατάταξης των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ, καθώς και τα στοιχεία επάρκειας στην ΕΝΓ και BRAILLE.
Κατά των πινάκων αυτών οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ασκήσουν ένσταση στο Α.Σ.Ε.Π. μέσω τηλεομοιοτυπίας (fax) (210-6400241, 210-6400686, 2131319438) ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) (prosl.enstasi@asep.gr, grapt.enstasi@asep.gr).
Η προθεσμία ορίζεται από 13/8/2016 έως και 19/8/2016.

οι προσωρινοί πίνακες κατάταξης αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) Β/θμιας Εκπ/σης

AMEAx400
12-08-16 Ανακοινώνονται οι προσωρινοί πίνακες κατάταξης αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) Β/θμιας Εκπ/σης, ανά κλάδο/ειδικότητα, όπως καταρτίστηκαν, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, για το σχολικό έτος 2016-2017, και αναρτώνται στην ηλεκτρονική διεύθυνση του ΥΠ.Π.Ε.Θ http://e-aitisi.sch.gr,ως κατωτέρω:
Προσωρινοί Πίνακες Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Ε.Α.Ε. δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ανά κλάδο/ειδικότητα, στους οποίους παρατίθενται τα κριτήρια που λαμβάνονται υπόψη για τον καθορισμό της σειράς κατάταξης των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ, καθώς και τα στοιχεία επάρκειας στην ΕΝΓ και BRAILLE.
Κατά των πινάκων αυτών οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ασκήσουν ένσταση στο Α.Σ.Ε.Π. μέσω τηλεομοιοτυπίας (fax) (210-6400241, 210-6400686, 2131319438) ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) (prosl.enstasi@asep.gr, grapt.enstasi@asep.gr).
Η προθεσμία ορίζεται από το Σάββατο 13/8/2016 έως και την Παρασκευή 19/8/2016.

Παρασκευή 12 Αυγούστου 2016

Ο εορτασμός του Δεκαπενταύγουστου σε κάθε γωνιά της Ελλάδας


ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΥΕΘΑ/STR
Ο Δεκαπενταύγουστος, «το Πάσχα του καλοκαιριού», είναι η ημέρα-ύμνος στην Παναγία, τη μητέρα όλων των Χριστιανών. Προσευχές, δεήσεις, ικεσίες των πιστών, ακούγονται από τις πιο μεγαλοπρεπείς μητροπόλεις μέχρι τα πιο απομακρυσμένα ξωκλήσια και μοναστήρια, ενώ τα περίπου 500 «Θεοτοκωνύμια», οι ονομασίες και χαρακτηρισμοί που τις απέδωσε ο λαός, δηλώνουν τη λατρεία στο Θείο πρόσωπο της. Αλλού Μεγαλόχαρη και Θαλασσοκρατούσα κι αλλού Γλυκοφιλούσα και βρεφοκρατούσα, η Παναγία βρίσκεται πάντοτε στο πλευρό των πιστών δίνοντάς τους δύναμη κι ελπίδα.

Απάντηση της Άννας Διαμαντοπούλου στο Νίκο Φίλη


Διαμαντοπούλου

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Ο Νίκος Φίλης καμαρώνει χωρίς ούτε να αλλάξει αυτά που πολεμούσε, ούτε να κουνήσει το …μικρό του δαχτυλάκι για κάτι που βρήκε Έτοιμο! Απλά φωτοτυπεί ο κ. Φίλης τη δουλειά άλλων μια και ο ίδιος μέχρι τώρα, ξηλώνει και σβήνει αυτά που βρήκε…"
Αυτό τονίζει η πρώην υπουργός Παιδείας  Άννας Διαμαντοπούλου με αφορμή τη ημερινή αναφορά του υπουργού Παιδείας, σε "φωτοτυπίες"   στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ-ΜΠΕ, ενώ υπογραμμίζει τα εξής:
 "Ακούγοντας τις δηλώσεις του κ. Φίλη στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ-ΜΠΕ και τις …νύξεις του περί φωτοτυπιών, νομίζω ότι επιβεβαιώνεται πλήρως ότι η πολιτική του είναι επικοινωνία και μικροπολιτική με φτηνά υπονοούμενα και δανεικές νίκες.
Τα βιβλία των μαθητών για ΟΛΕΣ τις βαθμίδες από το 2012 βρίσκονται έγκαιρα στα σχολεία ΚΑΘΕ χρόνο.
Αυτό οφείλεται στην εκ βάθρων αλλαγή του παλαιού συστήματος που κατέρρευσε στα χέρια μου, στην οποία προχώρησα το 2011-2012 με την κατάργηση τον ΟΕΔΒ, την ανάθεση  της παραγωγής με ψηφιακό τρόπο στο  Δημόσιο Ινστιτούτο του Διόφαντου και την εξυγίανση  του συστήματος διανομής. Το κόστος για το δημόσιο ταμείο μειώθηκε κάθετα ενώ τα βιβλία πηγαίνουν από τότε κατευθείαν στα σχολεία και όχι σε τοπικούς σταθμούς διανομής, ανεξαρτήτως υπουργού και υπηρεσιακών παραγόντων.
Απέναντι σε όλες αυτές τις αλλαγές, που έγιναν για να μην επιτρέψουν ΠΟΤΕ ξανά   προβλήματα στην παραγωγή των βιβλίων, ο ΣΥΡΙΖΑ αντιτάχθηκε τότε με τον γνωστό ακραίο τρόπο!
Το πολιτικό κόστος τότε ήταν τεράστιο, έχω όμως πλέον την ικανοποίηση να ακούω κάθε χρόνο τους Υπουργούς να ανακοινώνουν ότι όλα τα βιβλία είναι στα σχολεία στην ώρα τους.
Κανείς όμως δεν επέδειξε την …μικρότητα του κ. Φίλη.
ΠΗΓΗ:

“Πυρά” υπ. Παιδείας κατά Διδασκαλικής Ομοσπονδίας-Ταύτισε τη ΔΟΕ με τον Κ. Μητσοτάκη

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Πρόεδρος ΔΟΕ: Το να ακούς τον υπουργό Παιδείας να καυτηριάζει απεργιακές κινητοποιήσεις τις οποίες από τα έδρανα της αντιπολίτευσης χαιρέτιζε μ ενθουσιασμό δείχνει ξεκάθαρα το πως αντιλαμβάνεται το θεσμικό ρόλο του συνδικαλισμού. 

“Πυρά” κατά της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας εξαπέλυσε σήμερα ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης, με αφορμή την απόφαση του Συνεδρίου του κλάδου να εξαγγείλει απεργία την πρώτη εβδομάδα έναρξης του διδακτικού
Ο υπουργός Παιδείας αναφερόμενος στις ανακοινώσεις περί απεργιών   από τη Διδασκαλική Ομοσπονδία, με την έναρξη του νέου σχολικού έτους είπε χαρακτηριστικά: «Κάθε τόσο έχουμε μια ανακοίνωση, η οποία αναγγέλλει μία διάλυση εκ μέρους παραγόντων. Ο κ. Μητσοτάκης είναι ο πλέον χαρακτηριστικός. Μας είπαν ότι πάμε να κλείσουμε το ολοήμερο δημοτικό. Λάθος, το ολοήμερο δημοτικό έχει τα ίδια παιδιά που είχε και πέρυσι. Κι όχι μόνο τα έχει αλλά κι έχει αναβαθμιστεί διότι έχουμε μαθήματα όχι μόνο στο 1/3 των δημοτικών σχολείων που αφορούν καλλιτεχνικά, μουσική, αγγλικά. Έχουμε σε όλα τα σχολεία πια που είναι από τετραθέσια και πάνω και η ελληνική περιφέρεια θα καταλάβει πόσο μεγάλη σημασία έχει το νέο ενιαίου τύπου ολοήμερο δημοτικό σχολείο».
Ο πρόεδρος της ΔΟΕ
Το esos επικοινώνησε με τον πρόεδρο της ΔΟΕ θανάση Κικινή, ο οποίος σχολιάζοντας τη δήλωση του υπουργού Παιδείας τόνισε:
Α. Το να ακούς τον υπουργό Παιδείας να καυτηριάζει απεργιακές κινητοποιήσεις τις οποίες από  τα έδρανα της αντιπολίτευσης χαιρέτιζε μ ενθουσιασμό δείχνει ξεκάθαρα το πως αντιλαμβάνεται το θεσμικό ρόλο του συνδικαλισμού.
Β. Η  ΔΟΕ είναι μια ανεξάρτητη συνδικαλιστική οργάνωση. Οι αποφάσεις λαμβάνονται με ευρύτατες πλειοψηφίες όλων των παρατάξεων και σαν μοναδικό αντίπαλο έχει τις κακές πολιτικές στο τομέα της εκπαίδευσης και τη διάλυση της δημόσιας παιδείας που επιφέρει η κυβέρνηση.
Γ. Η ΔΟΕ συμφωνεί ότι         υπάρχει κάθε τόσο μία ανακοίνωση η οποία φέρνει τη διάλυση μόνο που αυτές οι ανακοινώσεις προέρχονται αποκλειστικά από ένα και μόνο φορέα, το υπουργείο Παιδείας, το οποίο προχωρά σταδιακά και συστηματικά στη διάλυση όλων των δομών της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης.
Δ. Αυτό που αποτελεί πραγματική  πρωτοτυπία είναι ότι ο υπουργός Παιδείας επαίρεται για ότι προσαρμόζει το δημόσιο σχολείο στις επιταγές των μνημονίων και της τρόικας και το γυρίζει ολοταχώς στις αρχές της δεκαετία του 80 όταν ακόμη δεν υπήρχε ακόμη ολοήμερο  Δημοτικό και Νηπιαγωγείο όπως  και αντισταθμιστικές δομές.
ΠΗΓΗ:

Πέμπτη 11 Αυγούστου 2016

Μέχρι 15 Σεπτεμβρίου η απόφαση του ΣτΕ επί της προσφυγής για το νέο σύστημα Διευθυντών Σχολείων


ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Το πρώτο 15νθήμερο του Σεπτέμβρη εκτιμάται ότι θα εκδοθεί η απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας επί της  συνταγματικότητας ή μη  του Ν. 4327/2015 που αφορά τις επιλογές Διευθυντών Σχολικών Μονάδων και Διευθυντών Εκπαίδευσης.

Τετάρτη 10 Αυγούστου 2016

Αλήθειες, έν μέρει διαπιστώσεις, έν μέρει λύσεις!


ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ*

Η πρόσφατη Σύνοδος των Ορθόδοξων εκκλησιών τονίζει στην διακήρυξη της :
"Ἀπέναντι στήν ἰσοπεδωτική καί ἀπρόσωπη ὁμογενοποίηση, ἡ ὁποία προωθεῖται μέ ποικίλους τρόπους, ἡ Ὀρθοδοξία: .. Ἀντιτίθεται στήν αὐτονόμηση τῆς οἰκονομίας ἀπό τίς βασικές ἀνάγκες τοῦ ἀνθρώπου καί στήν μετατροπή της σέ αὐτοσκοπό.." και συνεχίζει: "Ἡ σημερινή οἰκολογική κρίση εἶναι προφανές ὅτι ὀφείλεται σέ πνευματικά καί ἠθικά αἴτια. Οἱ ρίζες της συνδέονται μέ τήν πλεονεξία, τήν ἀπληστία καί τόν ἐγωισμό..".
Ο Πάπας μετά τα τελευταία χτυπήματα στην Ευρώπη επισημαίνει: "η ανθρωπότητα βρίσκεται σε πόλεμο"  και συνεχίζει: " ο κόσμος βρίσκεται σε πόλεμο, διότι έχει χαθεί η έννοια της ειρήνης...υπάρχει ένας πόλεμος συμφερόντων, ένας πόλεμος για τα χρήματα και τα υλικά αγαθά" και προσθέτει "ο πόλεμος αυτός ξέσπασε για να υπερισχύσουν στη γη κάποιοι άνθρωποι", "δεν πρόκειται", λέει, "για θρησκευτικό πόλεμο".
Δύσκολη εποχή. Η σκέψη και η πνευματικότητα αναζητεί κριτικά και αναλυτικά τις αιτίες των έντονων προβλημάτων, τις ορθές, γρήγορες και αποτελεσματικές λύσεις.
Ωστόσο  η εποχή έχει κενά, αντιφάσεις, αμηχανία, "πεπερασμένα όρια", παρά την τεχνολογική  πρόοδο και τις πληροφορίες. Μπροστά στην σύγκρουση χωρίς όρια, χωρίς κανόνες, τις  εξτρεμιστικές εκδοχές φονταμενταλισμών στην θρησκεία, την οικονομία, τις κοινωνίες, η ανθρωπότητα στην καθημερινότητα αποτρόπαιων γεγονότων και φαινομένων αναζητεί την νίκη της σκέψης και του πολιτισμού.
Φταίει η φτώχεια, οι αποκλεισμοί, η περιθωριοποίηση, η αδικία, η μετανάστευση, οι επεμβάσεις, τα συστήματα εκμετάλλευσης, οι θεσμοί, τα συμφέροντα, οι "μικροί ηγέτες", η διπλωματία, οι συμβιβασμοί άνευ αρχών, ο παραλογισμός, η ανεργία, η "κοσμικότητα και τα ήθη της που επικρατούν", η μοίρα, οι "συνωμοσίες", ο τυχοδιωκτισμός και τόσα άλλα για την ήττα των ανθρώπινων κοινωνιών να υποστηρίξουν, να προστατεύσουν τις θεμελιώδεις και οικουμενικές αξίες της ανθρωπότητας ; Αρκετά αυταπόδεικτα, άλλα εν μέρει, κάποια επικίνδυνες υπεραπλουστεύσεις, σίγουρα όμως είμαστε σε μια πολύ-παραγοντική κατάσταση.
Η "υποχώρηση" και "υποταγή" σε αλλοτριωμένα πρότυπα πολιτικής, οικονομίας, επιτυχίας, δημοκρατίας και ζωής, με επιφανειακές και αγοραίες αξίες, άνοιξε ρήγματα και μετακινεί, πλέον, τεκτονικές πλάκες.
Καλά τα "απλά και λαϊκά" ή ιδεατά, ότι -παραδείγματος χάριν- αν βρούμε δουλειά σε εκατ. μουσουλμάνους (1,5 δις μουσουλμάνοι δεν είναι ISIS και αν στο Ισλάμ η συντριπτική πλειοψηφία δεν ήταν μετριοπαθής και μη εξτρέμ, θα είχε "εκραγεί" ο πλανήτης) θα λυθεί το πρόβλημα, αν αναδιανείμουμε τον παγκόσμιο πλούτο,  αν κυριαρχήσουν μορφές δημοψηφισματικής δημοκρατίας έρχεται η λαϊκή κυριαρχία και καταργούνται οι ανισότητες κά.
Έτσι πορευόμαστε με εν μέρει διαπιστώσεις και λύσεις, με πολύ ατομισμό και "οργισμένα δημοκρατικά, συλλογικά πάθη" δηλ. "ψάχνουμε μια δημοκρατία χωρίς δημοκράτες και μιά ανθρωπότητα  χωρίς βαθειά περιεχόμενα και νοήματα ζωής"!
Η πρόκληση επομένως είναι στο μεγάλο κενό: μια νέα ορμή πνευματικότητας και "νέας"  φιλοσοφίας ζωής. Η συνάντηση των θετικών με τις ανθρωπιστικές και κοινωνικές επιστήμες μπορεί να δώσει ολικές  λύσεις. Νέες και αποτελεσματικές μορφές οργάνωσης απο τις τοπικές κοινωνίες, με συνοχή, αλληλεγγύη, αλληλοσεβασμό και αμεσότητα σχέσεων. Ο θρησκευτικός, επιστημονικός, κοινωνικός διάλογος, η "διπλωματία των πολιτών" είναι κλειδί.
Η γηραιά ήπειρος με την πληθώρα των ιστορικών συμβάντων και εμπειριών στο σώμα της πρέπει να αποδειχτεί (και πάλι) γηραιά δηλ. κραταιά στο άλμα που απαιτείται. Προϋπόθεση ο απεγκλωβισμός από τον πληθωρισμό των ειδικών και στενών συμφερόντων υπέρ του γενικού και της ειρήνης !
*Ο Σπύρος Παπασπύρος είναι Πρόεδρος του Γενικού Συμβουλίου της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

Ο κουρέας της Σεβίλλης

Αντόνιο Τζοακίνο Ροσσίνι, Ο κουρέας της ΣεβίλληςΑρχική

Αντόνιο Τζοακίνο Ροσσίνι, Ο κουρέας της Σεβίλλης

  • Τετάρτη 10 Αυγούστου 2016, ώρα 9 μ.μ.
Αντόνιο Τζοακίνο Ροσσίνι, Ο κουρέας της Σεβίλλης
  • Κείμενο - σκηνοθεσία: Κ. Ρουγγέρη
  • Σκηνικά - κοστούμια: Χρ. Κουλουμπή
  • Διασκευή - ενορχήστρωση: Α. Βλαχόπουλος, Ρ. Κόλα
  • Ερμηνεύουν: Α. Βαρθαλίτης, Κ. Γεωργάκη, Β. Δαβάκη, Γ. Νικολάου κ.ά.
Υπαίθριο Θέατρο Ε.Η.Μ.
Είσοδος: 10€
Υπό την αιγίδα του Πνευματικού Κέντρου Δήμου Ιωαννιτών

10-08-16 Υποβολή ενστάσεων, επανεξετάσεων, ανακλήσεων αποσπάσεων και νέων αιτήσεων απόσπασης εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για το διδακτικό έτος 2016-17

pencil
10-08-16 Υποβολή ενστάσεων, επανεξετάσεων, ανακλήσεων αποσπάσεων και νέων αιτήσεων απόσπασης εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για το διδακτικό έτος 2016-17

Μετά την ανακοίνωση των αποσπάσεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε ΣΜΕΑΕ, ΚΕΔΔΥ και από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε ΣΜΕΑΕ, ΚΕΔΔΥ, Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία και από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ, και σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην υπ΄ αριθμ. πρωτ. 67505/Ε1/20.04.2016 εγκύκλιο αποσπάσεων, δίνεται η δυνατότητα υποβολής στο ΟΠΣΥΔ έως και την Τετάρτη, 17 Αυγούστου:

10-08-16 Ανακοινώνονται όλες οι νεοϊδρυθείσες δομές Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

 10 08 16 smeae
10-08-16 Ανακοινώνονται όλες οι νεοϊδρυθείσες δομές Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών ίδρυσης των νέων δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, και εν αναμονή της δημοσίευσης των Κοινών Υπουργικών Αποφάσεων σε ΦΕΚ, για ενημέρωση των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονέων τους, ανακοινώνει τις νεοϊδρυθείσες δομές Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, σε όλη τη χώρα.

Τρίτη 9 Αυγούστου 2016

Να δοθούν τώρα οι λειτουργικές δαπάνες των σχολείων.



    Αρ. Πρωτ. 751
Αθήνα  9/8/2016
Προς
Tους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.



    Θέμα : Χωρίς τα χρήματα των λειτουργικών δαπανών θα ξεκινήσουν τα σχολεία.
     Να δοθούν τώρα οι λειτουργικές δαπάνες των σχολείων.

Όλοι γνωρίζουμε τις περικοπές των λειτουργικών δαπανών στα σχολεία που εφαρμόζονται εδώ και χρόνια από όλες τις μνημονιακές κυβερνήσεις, υποβαθμίζοντας με αυτόν τον τρόπο ακόμα περισσότερο τη λειτουργία του δημόσιου σχολείου.
Σε αυτή την υποβάθμιση έρχεται να προστεθεί η καθυστέρηση της εκταμίευσης της τρίτης δόσης από την κυβέρνηση, καθώς και η καθυστερημένη και μειωμένη δόση των δαπανών επισκευών και συντήρησης.
Τέσσερις ολόκληρους μήνες μετά την καταβολή της δεύτερης δόσης και 15 ημέρες πριν ανοίξουν τα σχολεία δεν έχουν, ακόμα, σταλεί τα χρήματα που είναι αναγκαία για την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Αν συμπεριλάβουμε και τη χρονική καθυστέρηση που προκύπτει από τις διαδικασίες εκταμίευσης των δήμων, (για όσους από αυτούς τα αποδίδουν), είναι βέβαιο ότι στην καλύτερη των περιπτώσεων αυτά θα φτάσουν στις αρχές Οκτωβρίου.
Καλούμε την κυβέρνηση να εκταμιεύσει άμεσα τα χρήματα και να προχωρήσει σε έκτακτη επιχορήγηση για τις λειτουργικές και τις επισκευαστικές δαπάνες, στηρίζοντας έμπρακτα τη δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση.   
 

Συνάντηση Δ.Σ. Δ.Ο.Ε. με εκπροσώπους του ΥΠ.Π.Ε.Θ. για την προσχολική αγωγή. Υπουργικές αποφάσεις για ωρολόγιο πρόγραμμα και ωράριο νηπιαγωγών. «Άνθρακες ο θησαυρός» της 14χρονης εκπαίδευσης


 Αρ. Πρωτ. 750
Αθήνα 9/8/2016
Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Θέμα: Συνάντηση Δ.Σ. Δ.Ο.Ε. με εκπροσώπους του ΥΠ.Π.Ε.Θ. για την προσχολική αγωγή. Υπουργικές αποφάσεις για ωρολόγιο πρόγραμμα και ωράριο νηπιαγωγών. «Άνθρακες ο θησαυρός» της 14χρονης εκπαίδευσης
   Συνάντηση με εκπροσώπους του Υπουργείου Παιδείας με αντικείμενο την προσχολική αγωγή και τις αλλαγές που προωθεί η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, είχε κλιμάκιο του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.  με πρωτοβουλία του και αίτημά του.
   Αν κάτι αναδείχθηκε από τη συνάντηση, αυτό ήταν η έλλειψη διάθεσης από την πλευρά της πολιτικής ηγεσίας, να αφουγκραστεί τον Κλάδο μπαίνοντας έστω στον κόπο να διαβάσει τις θέσεις της Δ.Ο.Ε. (πρόσφατα μάλιστα αποφασισμένες από την 85η Γ.Σ. του Κλάδου)  για την προσχολική αγωγή πριν προχωρήσει στην έκδοση των υπουργικών αποφάσεων που αλλάζουν το τοπίο στην προσχολική αγωγή (φυσικά προς το χειρότερο).
Συγκεκριμένα :

Απόφαση της 85ης Γ.Σ. του Κλάδου Για την Προσχολική Αγωγή και Εκπαίδευση



Αθήνα 4/8/2016

Απόφαση της 85ης Γ.Σ. του Κλάδου
Για την Προσχολική Αγωγή και Εκπαίδευση

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΙΘΑΝΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΚΕΝΩΝ ΠΥΣΠΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΙΘΑΝΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΚΕΝΩΝ ΠΥΣΠΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Συνάδελφοι,
Στην προσπάθειά μας να διευκολύνουμε τους εκπ/κούς που αιτούνται απόσπασης και ειδικά τους εκπ/κούς ΠΕ 70 Δασκάλων Γενικής και Ειδικής αγωγής,  για τους οποίους  έχουμε σχετική εικόνα, σας ανακοινώνουμε πιθανά λειτουργικά κενά στις παρακάτω σχολικές μονάδες:
                ΠΕ70 Δασκάλων Γενικής Αγωγής

Πολιτιστικό διήμερο για το γεφύρι της Πλάκας


Η σκόπιμη δημιουργική ασάφεια του ωρολογίου προγράμματος του νηπιαγωγείου

Η σκόπιμη δημιουργική ασάφεια του ωρολογίου προγράμματος του νηπιαγωγείου
Δημοσιεύθηκε και επίσημα σήμερα η ίδρυση του ενιαίου τύπου ολοήμερου νηπιαγωγείου και το εβδομαδιαίο υποχρεωτικό ωράριο των νηπιαγωγών.
Το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα που είδε το φως της δημοσιότητας σήμερα, με αλλαγή στο διδακτικό αντικείμενο του ολοήμερου προγράμματος της 3ης διδακτικής ώρας, μετά από έντονες δικές μας πιέσεις, δείχνει ότι αν πραγματικά υπήρχε ουσιαστικός διάλογος με τη βάση των εκπαιδευτικών και τη Διδασκαλική Ομοσπονδία θα είχαμε μια ουσιαστική και  τεκμηριωμένη διαμόρφωση του προγράμματος.
Το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα με περισσή δημιουργική ασάφεια, προσπαθώντας να κερδίσει επικοινωνιακά εκπαιδευτικούς και γονείς, αποτελεί δείγμα μιας πρόχειρης αντιμετώπισης των σοβαρών ζητημάτων που αφορούν την προσχολική Εκπαίδευση, με επιχειρήματα αμφίβολα και κίβδηλα.
Αναρωτιόμαστε λοιπόν:

Δευτέρα 8 Αυγούστου 2016

Προσωρινοί πίνακες κατάταξης αναπληρωτών εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης


taksi

08-08-16 Προσωρινοί πίνακες κατάταξης αναπληρωτών εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Ανακοινώνονται οι προσωρινοί πίνακες κατάταξης αναπληρωτών εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπ/σης των κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ01 Θεολόγων, ΠΕ02 Φιλολόγων, ΠΕ03 Μαθηματικών και ΠΕ04 Φυσικών (ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ04.04 και ΠΕ04.05) όπως καταρτίστηκαν, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, για το σχολικό έτος 2016-2017, και αναρτώνται στη διεύθυνση http://e-aitisi.sch.gr/ ως κατωτέρω:
α] προσωρινοί Ενιαίοι Πίνακες Αναπληρωτών, στους οποίους περιλαμβάνονται εκπ/κοί που έχουν μόρια προϋπηρεσίας ή/και μόρια επιτυχίας σε έναν από τους δύο τελευταίους διαγωνισμούς εκπ/κών του Α.Σ.Ε.Π.
β] προσωρινοί Ενιαίοι Πίνακες Αναπληρωτών με Μηδενική Προϋπηρεσία, στους οποίους περιλαμβάνονται εκπ/κοί με μηδενική προϋπηρεσία και άνευ μορίων επιτυχίας σε έναν από δύο τους τελευταίους διαγωνισμούς εκπ/κών του Α.Σ.Ε.Π.
Κατά των πινάκων αυτών οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ασκήσουν ένσταση στο Α.Σ.Ε.Π. μέσω τηλεομοιοτυπίας (fax) (210-6400241, 210-6400686, 2131319438) ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) (prosl.enstasi@asep.gr, grapt.enstasi@asep.gr).
 Η προθεσμία ορίζεται από Τρίτη 9/8/2016 έως και Τρίτη 16/8/2016.

Καθορίστηκε το εβδομαδιαίο υποχρεωτικό διδακτικό ωράριο των νηπιαγωγών

08 08 16 nipia
08-08-16 Καθορίστηκε το εβδομαδιαίο υποχρεωτικό διδακτικό ωράριο των νηπιαγωγών
         Mε απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Νίκου Φίλη,  καθορίστηκε το εβδομαδιαίο υποχρεωτικό διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στα νηπιαγωγεία, κατά ανάλογο τρόπο με αυτό των δασκάλων, βάσει της οργανικότητας των νηπιαγωγείων, ως ακολούθως:
1. Διευθυντές/ντριες 4/θέσιων και 5/θέσιων νηπιαγωγείων, ώρες 20.
2. Διευθυντές/ντριες 6/θέσιων νηπιαγωγείων, ώρες 12.
3. Εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε 1/θέσια, 2/θέσια και 3/θέσια νηπιαγωγεία, ανεξάρτητα από το βαθµό και το χρόνο υπηρεσίας τους, ώρες 25.
4. Εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε 4/θέσια και άνω νηπιαγωγεία:
    I) ώρες 24, αν έχουν μέχρι 10 χρόνια υπηρεσίας,
   II) ώρες 23, αν έχουν από 10 μέχρι 15 χρόνια υπηρεσίας,
   ΙΙΙ) ώρες 22, αν έχουν από 15 μέχρι 20 χρόνια υπηρεσίας και
   ΙV) ώρες 21, αν έχουν πάνω από 20 χρόνια υπηρεσίας.
5. Στους εκπαιδευτικούς που συμπληρώνουν τον οριζόμενο στην προηγούμενη περίπτωση χρόνο υπηρεσίας μέχρι 31 Δεκεμβρίου ανατίθεται μειωμένο ωράριο διδασκαλίας από την 1η Σεπτεμβρίου του ίδιου έτους και στους λοιπούς από την 1η Σεπτεμβρίου του επόμενου διδακτικού έτους.
       Η ισχύς της ανωτέρω απόφασης αρχίζει την 1η Σεπτεμβρίου του 2016.

08-08-16 Το ωρολόγιο πρόγραμμα του ολοήμερου νηπιαγωγείου


colored400
08-08-16 Το ωρολόγιο πρόγραμμα του ολοήμερου νηπιαγωγείου
ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΕΝΙΑΙΟΣ ΤΥΠΟΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
- ΑΝΑΜΟΡΦΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
- ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΉΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Ο ΕΝΙΑΙΟΣ ΤΥΠΟΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ αποτελεί μια εμπεριστατωμένη πρόταση του Υπουργείου Παιδείας που αποσκοπεί στην ισόρροπη και πολύπλευρη ανάπτυξη των νηπίων πρώτης και δεύτερης ηλικίας (4-6 ετών). Το ολοήμερο νηπιαγωγείο συμβάλλει αφενός στην πραγμάτωση των ουσιαστικών στόχων του Νηπιαγωγείου και αφετέρου αφουγκράζεται τις ανάγκες της σύγχρονης οικογένειας. Η θεσμοθέτηση δε του ωρολογίου προγράμματος που επιφέρει ο ΕΝΙΑΙΟΣ ΤΥΠΟΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ αναβαθμίζει τον παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό χαρακτήρα του Νηπιαγωγείου και διασφαλίζει για πρώτη φορά το πλαίσιο του διδακτικού ωραρίου των νηπιαγωγών.
Μέχρι σήμερα τα νηπιαγωγεία λειτουργούσαν:
  • είτε ως κλασικά με ωράριο 8:00 έως 12:30. Από 8:15 έως 12:15 υλοποιούνταν ένα πρόγραμμα που λεγόταν πρόγραμμα κλασικού τμήματος. Εάν ο μαθητής ήθελε Ολοήμερο έπρεπε να γραφτεί σε άλλο νηπιαγωγείο που ναι μεν διέθετε ολοήμερο τμήμα αλλά μπορεί να βρίσκονταν σε άλλη περιοχή.
  • είτε ως ολοήμερα με ολοήμερο ωράριο 8:00 έως16:00. Από 8:15 έως 15:45 τα νηπιαγωγεία υλοποιούσαν ένα πρόγραμμα που λεγόταν πρόγραμμα ολοήμερου τμήματος που άρχιζε πρωί και τελείωνε απόγευμα και η μία δραστηριότητα ήταν συνέχεια της άλλης. Σε αυτές τις περιπτώσεις ο μαθητής δεσμευόταν να φεύγει στις 16:00. Ωστόσο κατόπιν αιτήσεων των γονέων, τα τελευταία χρόνια το Υπουργείο με εγκυκλίους έδινε τη δυνατότητα πρόωρων αποχωρήσεων και οι μαθητές μπορούσαν να φύγουν στις 14:00 ή άλλη ώρα. Αυτό όμως αποδομούσε και διέλυε το πρόγραμμα και τη φιλοσοφία πάνω στην οποία είχε στηριχτεί. Οι γονείς χρησιμοποιούσαν διαφόρους μεθόδους (γνωματεύσεις γιατρών κπλ) προκειμένου να παραλαμβάνουν τα παιδιά του νηπιαγωγείου και δημοτικού την ίδια ώρα.
  • είτε με ένα τμήμα κλασικό και ένα ολοήμερο, οπότε έπρεπε το κάθε τμήμα να έχει το δικό του πρόγραμμα. Τα τελευταία χρόνια επειδή οι εγγραφές δεν ήταν ισομερείς, (25 παιδιά στο κλασικό και 25 στο ολοήμερο) δημιουργούνταν εξ ανάγκης μεικτά τμήματα. Για παράδειγμα: σε ένα 2/θέσιο νηπιαγωγείο (με 1 τμήμα κλασικό και 1 ολοήμερο), γράφονταν 20 παιδιά για το Ολοήμερο τμήμα και 30 για το κλασικό ή το αντίστροφο. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία 2 μεικτών τμημάτων χωρίς όμως να υπάρχει πρόγραμμα για μεικτό τμήμα. Μερικά παιδιά σχολούσαν 12:30, άλλα 14:00 με άδεια πρόωρης αποχώρησης και άλλα 16:00. Το ερώτημα που τίθεται είναι: Με τι πρόγραμμα λειτουργούσε αυτό το νηπιαγωγείο με δεδομένο ότι δεν είχε θεσμοθετηθεί μεικτό πρόγραμμα;
  • Τέλος, υπήρχαν 1/θέσια νηπιαγωγεία που λειτουργούσαν με μεικτό ΜΗ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΜΕΝΟ πρόγραμμα. Για παράδειγμα ένα μονοθέσιο στο οποίο είχαν εγγραφεί 20 μαθητές, οι 10 είχαν δηλώσει κλασικό τμήμα και έφευγαν στις 12:30 και οι άλλοι 10 είχαν δηλώσει ολοήμερο και έφευγαν στις 16:00. Υλοποιούνταν πρόγραμμα μη θεσμοθετημένο.
Τι αλλάζει με τον Ενιαίο Τύπο Ολοήμερου Νηπιαγωγείου

Κυριακή 7 Αυγούστου 2016

Ολες οι ανατροπές με το «πλαστικό» χρήμα - Πώς θα ψωνίζουμε, τι θα ισχύει για το αφορολόγητο

Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ

Ολες οι ανατροπές με το «πλαστικό» χρήμα - Πώς θα ψωνίζουμε, τι θα ισχύει για το αφορολόγητο
Μια μεγάλη αλλαγή στην καθημερινότητά μας και σε όλες τις συναλλαγλες θα φέρει το νομοσχέδιο για το «πλαστικό χρήμα» που προωθεί η κυβέρνηση. Πρόκειται ουσιαστικά για την επέκταση της χρήσης χρεωστικών και πιστωτικών καρτών αλλά και την υποχρέωση των επιχειρήσεων να έχουν τα γνωστά μηχανήματα POS
Το νομοσχέδιο που φέρνει στο φως το Εθνος της Κυριακής προβλέπει αφορολόγητο μόνο με κάρτες ή ηλεκτρονικό χρήμα, έξτρα φόρος 22% σε όσους δεν συμπληρώνουν το απαιτούμενο ποσό των δαπανών με κάρτες, συλλογή αποδείξεων ανάλογα με το ύψος του εισοδήματός τους και για όσους εξαιρεθούν από τις ηλεκτρονικές συναλλαγές, υποχρεωτικά POS σε όλες τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες αλλά και καθιέρωση ενός ειδικού τραπεζικού επαγγελματικού λογαριασμού ο οποίος θα προστατεύεται σε ποσοστό 80% από κατασχέσεις είναι ορισμένα από τα μέτρα που προβλέπουν τα 15 άρθρα του νομοσχεδίου.
Τα βασικότερα σημεία του νομοσχεδίου είναι:

Σάββατο 6 Αυγούστου 2016

Οι μέλισσες και η "πολιτική" αχερόντια πεταλούδα!

ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ*

Μια φορά κι ένα καιρό μιά μέρα, που το καλοκαίρι παρέδιδε στο φθινόπωρο, ένα χωριό δίπλα στο βάλτο ήταν σε "αναταραχή". Είχε πολλές οικογένειες με εργάτριες μέλισσες, κάποιες αξιωματικών, λίγες με βασίλισσες, ελάχιστες δυναστειών και άλλων ειδών (τυφλοπόντικων, κουνουπιών, φιδιών κα) της φύσης.
Η εξουσία ασκούνταν κυρίως από τις οικογένειες αξιωματικών που "επέλεγαν" μερικές δυναστείες και βασίλισσες και ψηφίζονταν βέβαια από τις περισσότερες οικογένειες των εργατριών. Για να το καταφέρνουν αυτό είχαν δίκτυα από μεγάφωνα που κάθε πρωί και βράδυ όριζαν το καλό, το κακό, πως η ευτυχία θάρθει σε όλους, τι την απειλεί, από τι κινδυνεύει ο δρόμος της. Τόνιζαν δε ότι οι κανόνες -καλοί ή κακοί-  πρέπει να τηρούνται έως να αλλάξουν. Για τα μικρότερα, όποια δεν ήταν "χρυσογεννημένα", καλλιεργούσαν ότι είναι "βρώμικα" και μη σοβαρά, μη έγκυρα, χαμηλού επιπέδου ενώ παράλληλα είχαν τους τυφλοπόντικες που έβγαιναν από τους υπονόμους και φώναζαν: άκουσες τι λένε ή τι θα πούν για εκείνο ή αυτόν και εξαφανίζονταν.
Μια μέρα από το βάλτο ήρθε ένα μολυσματικό ρεύμα και έφεραν τρείς μάγους να το αντιμετωπίσουν. Έδειχναν ως υπεύθυνες κάποιες κυψέλες καθώς και κάποιους αξιωματικούς, ενώ συνέχιζαν να παίρνουν μέλι από τις κοινές αποθήκες όπου αποθήκευαν οι μέλισσες για τις δύσκολες καταστάσεις και τα ανήμπορα χρόνια. Έτσι οι μάγοι, που έλεγαν ότι έπρεπε να ανακαλύψουμε την συνταγή τους, άρχισαν να διαχειρίζονται τις αποθήκες. Παράλληλα ήρθε  ένας  κανόνας σκοπιμότητας και ένα μεγάφωνο, που όταν καταστρέφονταν μέλισσες έλεγε "επώδυνο αλλά αναγκαίο", ειρωνευόταν “λάθος του φαύλου παρελθόντος που διοικούσε και επέτρεψε να γίνει”, τώρα λέει: απαράδεκτο να καταστραφούν οι εργάτριες μας.
Αποδεκτό από αρκετές οικογένειες εργατριών αλλά, δεν "κατανοούν" τι φταίει ο κανόνας και δεν δίνουν ότι δικαιούνται οι εργάτριες τους! Έτσι οι μέλισσες αδιαφορούν. Τις ενδιαφέρει να διώξουν την Politic Acherontia Atropos, τον ύπουλο εχθρό της μέλισσας, να προστατεύσουν τις κυψέλες και να την  εξοντώσουν από το χωριό.
Στα μαύρα χρόνια, και πριν, αν από κάποια κυψέλη  υπήρχε υπαινιγμός  για τον κίνδυνο από τον βάλτο ή για το φωτισμό που έβαλαν για να τον έχουν ως αξιοθέατο σε αγώνες ή μίλαγε αρνητικά για τους μάγους την εμφάνιζαν ως ύποπτων κινήτρων, την στοχοποιούσαν, την λοιδορούσαν. Τώρα λένε "το δίκαιο είναι ο κόσμος μας" χρησιμοποιώντας ως σύνθημα της παραμόρφωσης, της διαστρέβλωσης, το ιστορικό σύνθημα από τους αγώνες των μελισσών "νόμος είναι το δίκιο του εργάτη" που τόσο περιπαιχτικά το αντιμετώπιζαν. 
Διέσπειραν μίσος και πάθη στις οικογένειες των μελισσιών, δακτυλοδεικτώντας  ανάλογα με την εποχή την μία ή την άλλη ως  υπεύθυνη για το κακό. Τώρα είναι οι ίδιοι σε άσχημη θέση και οι "κάτω" λένε "να γίνουν  όπως κατάντησαν εμάς", δυστυχώς "πληρώνουν" την λογική τους: να ψοφήσει ο γάιδαρος του διπλανού!
Ήδη στις κυψέλες το "και ζήσανε αυτοί καλά και εμείς καλύτερα" λέγεται μόνο το "εμείς  καλύτερα" και στα παραμύθια έχουν αφαιρέσει ότι αφορά τους "πάνω" ή μεγάφωνα με τον ήχο της Acherontia για να μην πανικοβάλλονται τα παιδιά!
Τώρα που ο ένας μάγος  παριστάνει τον πόντιο Πιλάτο όλο και φοβούνται νέα χημικά, νέο ήχο με φορμόνες.
Το εκρηκτικό κλίμα στο χωριό ανέβαινε και πάλι αλλά όχι όπως παλιότερα, δεν περιμένουν από διοικούντες και μνηστήρες, μαζεύουν τις δυνάμεις τους και πιστεύουν ότι εκεί μόνο αχνο-φαίνεται ότι σύντομα το "ζήσαμε εμείς καλά" θα κλείνει τα παραμύθια!
*Ο Σπύρος Παπασπύρος είναι Πρόεδρος του Γενικού Συμβουλίου της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

Παρασκευή 5 Αυγούστου 2016

Τέσσερις για το Τέξας


Μ’ αγιόκλημα και γιασεμιά - Αύγουστος

Δευτέρα 8 Αυγούστου 2016
Ρόμπερτ Όλντριτς, Τέσσερις για το Τέξας
(4 for Texas), H.Π.Α., 1963, 124’
Βρισκόμαστε στην άγρια δύση, το 1870.
Ο Tόμας (Φρανκ Σινάτρα) και ο Τζάρετ (Ντιν Μάρτιν) τρώγονται μεταξύ τους για το ποιος θα πάρει τα 100.000 δολάρια που μεταφέρει η άμαξα με προορισμό το Galveston, του Τέξας, αλλά αφού πρώτα βγάλουν απ` την μέση τηn συμμορία του Μάτσον (Τσαρλς Μπρόνσον), που έχει ακριβώς τους ίδιους σκοπούς!
Στην συνέχεια τσακώνονται για το ποιος θα ανοίξει το καλύτερο καζίνο, μπλέκουν με τις εκθαμβωτικές Έλια (Ανίτα Έκμπεργκ) και Μαξίν (Ούρσουλα Άντρες)  και ενώνουν τις δυνάμεις τους εναντίον του διεφθαρμένου τραπεζίτη Μπάρντεν (Βίκτορ Μπουόνο). Και όλα αυτά υπό το άγρυπνο βλέμμα των The Three Stooges.
Ώρα έναρξης:9.00 μ.μ.
Αύλειος Χώρος του Πολιτιστικού Πολυχώρου «Δημήτρης Χατζής»
Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη.
Διοργάνωση: Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών 

 Αρχική

Παρατείνεται η προθεσμία των ενστάσεων αναπληρωτών μέχρι τις 10/8

05 08 16 anaplirotes
05-08-16 ΑΣΕΠ: Παρατείνεται η προθεσμία των ενστάσεων αναπληρωτών μέχρι τις 10/8
To Aνώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ) εξέδωσε δελτίο τύπου που αναφέρει:
Λόγω της εκ νέου ανάρτησης των προσωρινών Πινάκων Κατάταξης Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΕ 60 Νηπιαγωγών, ΠΕ 70 Δασκάλων) στην ηλεκτρονική διεύθυνση  του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων http://e-aitisi.sch.gr, παρατείνεται μέχρι και την Τετάρτη 10/8/2016 η προθεσμία υποβολής των ενστάσεων στο Α.Σ.Ε.Π. (Ειδικό έντυπο ΑΣΕΠ Ε.Π.Δ.1), μέσω τηλεομοιοτυπίας (fax: 2106400241, 2106400686, 2131319438) ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail: prosl.enstasi@asep.gr και  grapt.enstasi@asep.gr).

Ανακοινοποίηση των πινάκων κατάταξης αναπληρωτών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση


kathigit400px
05-08-16 Ανακοινοποίηση των πινάκων κατάταξης αναπληρωτών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Κατόπιν διόρθωσης μηχανογραφικού προβλήματος που παρατηρήθηκε στους προσωρινούς πίνακες αναπληρωτών που αναρτήθηκαν στις 04-08-2016, ανακοινώνονται εκ νέου οι εν λόγω πίνακες κατάταξης αναπληρωτών εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπ/σης ανά κλάδο, όπως καταρτίστηκαν σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, για το σχολικό έτος 2016-2017, και αναρτώνται στη διεύθυνση http://e-aitisi.sch.gr/ως κατωτέρω:
α) προσωρινοί ενιαίοι πίνακες αναπληρωτών στους οποίους περιλαμβάνονται εκπ/κοί που έχουν μόρια προϋπηρεσίας ή/και μόρια επιτυχίας σε έναν από τους δύο τελευταίους διαγωνισμούς εκπ/κών του Α.Σ.Ε.Π. και
β) προσωρινοί ενιαίοι πίνακες αναπληρωτών με μηδενική προϋπηρεσία, στους οποίους περιλαμβάνονται εκπ/κοί με μηδενική προϋπηρεσία και άνευ μορίων επιτυχίας σε έναν από τους τελευταίους διαγωνισμούς εκπ/κών του Α.Σ.Ε.Π..
Κατά των πινάκων αυτών οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ασκήσουν ένσταση αποκλειστικά στο Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ) μέσω τηλεομοιοτυπίας (fax) (210-6400241, 210-6400686, 2131319438) ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) (prosl.enstasi@asep.gr , grapt.enstasi@asep.gr). Για περισσότερες πληροφορίες, αναφορικά με την διαδικασία υποβολής ένστασης, παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπ/κοί όπως μεταβούν στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ, όπου και έχει αναρτηθεί ήδη σχετική ανακοίνωση/Δελτίου Τύπου.
Κατά τα λοιπά επισημαίνεται ότι η προθεσμία υποβολής ενστάσεων που είχε οριστεί από Παρασκευή 05/08/2016 έως και την Τρίτη 09/08/2016 παρατείνεται
μέχρι και την Τετάρτη 10/8/2016 [Σχετική ενημέρωση επί του ζητήματος της παράτασης της προθεσμίας υποβολής ενστάσεων θα υπάρξει άμεσα και στην επίσημη ιστοσελίδα της Ανεξάρτητης Αρχής].

Αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία, ΚΕΔΔΥ και ΣΜΕΑΕ

Αμοιβαίες μεταθέσεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έτους 2016

silhouettes400
05-08-16 Αμοιβαίες μεταθέσεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έτους 2016
Η Απόφαση σε μορφή pdf

Οι 4 αλλαγές για τους αναπληρωτές που ισχύουν από φέτος


Υπουργείο παιδείας

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
ΠΡΩΤΗ ΑΛΛΑΓΗ: Η πρώτη βασική αλλαγή που εφαρμόζεται από φέτος για τους αναπληρωτές αφορά τις ενστάσεις κατά των πινάκων προς το ΑΣΕΠ (κατατίθενται είτε μέσω τηλεομοιοτυπίας (fax) (210-6400241, 210-6400686, 2131319438) είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) (prosl.enstasi@asep.gr , grapt.enstasi@asep.gr).
Οι δάκαλοι και νηπιαγωγοί  μπορούν να ασκήσουν ένσταση στο Α.Σ.Ε.Π.από σήμερα Παρασκευή 5/8/2016 έως και Τρίτη 9/8/2016

ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΛΛΑΓΗ Προσμετρούνται τα μόρια των ετών 2010-2012
Φέτος προσμετρούνται και τα μόρια προϋπηρεσίας των ετών 2010-2012.  H προσμέτρηση των ετών 2010-2012 θεράπευσε μια αδικία καθώς κατά παράβαση των αρχών της ισότητας δεν προσμετρούνταν η προϋπηρεσία αυτών των σχολικών ετών.
ΤΡΙΤΗ ΑΛΛΑΓΗ: Καταργείται η ποινή του διετούς αποκλεισμού
Απο το σχολικό έτος 2016-2017 καταργείται η ποινή του διετούς αποκλεισμού για όσους αναπληρωτές δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία, κατά το σχολικό έτος αυτό ή παραιτούνται. Ο διετής αποκλεισμός στερούσε κάθε χρόνο σε 600-700 αναπληρωτές το δικαίωμα να καταθέσουν αίτηση.
ΤΕΤΑΡΤΗ ΑΛΛΑΓΗ: Εξομοιώνονται με τους πολύτεκνους και οι αναπληρωτές με ένα ανάπηρο τέκνο
Στις ειδικές κατηγορίες εντάσσονται από φέτος και οι γονείς ενός (1) τέκνου με αναπηρία σε ποσοστό 67% και άνω , οι οποίοι εξομοιώνονται με τους πολύτεκνους. Οι εν λόγω εκπαιδευτικοί προτάσσονται στους πίνακες αφού εντάσσονται στις ειδικές κατηγορίες.
Προσωρινοί πίνακες αναπληρωτών
 Στους προσωρινούς πίνακες αναπληρωτών εντάσσονται:
Δάσκαλοι: 5.924 εκπαιδευτικοί με μόρια και 7.499 χωρίς μόρια από προϋπηρεσία ή ΑΣΕΠ. Στους πίνακες προτάσσονται εκπαιδευτικοί που εντάσσονται σε ειδικές κατηγορίες. Συνολικά οι αιτήσεις των δασκάλων φθάνουν τις 13.423.
Νηπιαγωγοί: 4.226 εκπαιδευτικοί διαθέτουν μόρια ( ΑΣΕΠ, προϋπηρεσία) και 6.887 δεν έχουν μόρια. Συνολικά οι αιτήσεις των νηπιαγωγών φθάνουν τις 11.113.
ΠΗΓΗ: