Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

Δέκα οδηγίες δίνει προς τα σχολεία εγκύκλιος του υπ. Παιδείας για την αποτελεσματική πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Δέκα οδηγίες δίνει προς τα σχολεία εγκύκλιος του υπ. Παιδείας για την αποτελεσματική πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και της επιθετικότητας μεταξύ των μαθητών οι οποίες έχουν ως εξής:

1. Διαμόρφωση καλού σχολικού κλίματος επικοινωνίας, διαλόγου και εμπιστοσύνης, ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς και μαθητές. Το κλίμα επικοινωνίας και διαλόγου θα πρέπει να υποστηρίζεται έμπρακτα τόσο από το Διευθυντή της σχολικής μονάδας, όσο και από τους εκπαιδευτικούς μέσα στις τάξεις.
2 Αξιοποίηση του θεσμού των μαθητικών συμβουλίων για την ενίσχυση της ανάδειξης των απόψεων των μαθητών.
3. Παρακολούθηση και προστασία των μελών της σχολικής κοινότητας από οποιαδήποτε απειλή ή άσκηση βίας σε βάρος τους. Κάθε εκπαιδευτικός ή μαθητής θα πρέπει να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του ή τα παράπονά του και εφόσον χρειάζεται, να λαμβάνει εγγυήσεις για την αποτροπή της επανάληψης βλαπτικών συμπεριφορών.
4. Επαρκής ενημέρωση των μαθητών και επικοινωνία στις τάξεις, σχετικά με την άσκηση, το σεβασμό και την προστασία των δικαιωμάτων όλων των μελών της σχολικής κοινότητας. Ειδικότερα, θα πρέπει να γίνονται συζητήσεις και ενημερώσεις σχετικά με την άσκηση βίας, πώς εκδηλώνεται αλλά και για τους τρόπους που μπορεί να αποτραπεί με την συνδρομή όλων.
5. Καθιέρωση διαδικασιών ακρόασης με την συνδρομή του Προϊσταμένου Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης, όταν εκδηλώνεται ένα περιστατικό βίας και ανάθεση ρόλων συμβούλων σε εκπαιδευτικούς με ειδικές γνώσεις και δεξιότητες, ώστε να δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να εξηγούν τις συμπεριφορές τους, να εκφράζουν τις απόψεις τους, να επικοινωνούν ύστερα από την εκδήλωση βίαιων ενεργειών και να γίνεται προσπάθεια συμφιλίωσης μεταξύ των εμπλεκόμενων.
6. Επιβολή κυρώσεων ύστερα από προσεκτική ακρόαση των μερών και με την συνδρομή του Σχολικού Συμβούλου αλλά και του Προϊσταμένου Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης, όπου αυτή κρίνεται αναγκαία.
7. Ενίσχυση του ρόλου των μαθητών στη διαδικασία επίλυσης συγκρούσεων, ενδεχόμενα μέσα από τη δημιουργία ομάδων φιλίας ή διαμεσολάβησης, ανάλογα με τις δυνατότητες υποστήριξης των ομάδων αυτών από τους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας.
8. Ανάπτυξη προαιρετικών ομαδικών δραστηριοτήτων που ενδιαφέρουν τους μαθητές και βοηθούν στην καλλιέργεια στενότερων δεσμών και σχέσεων συνεργασίας μεταξύ τους (π.χ. ομάδες εφημερίδας, περιοδικού, αθλητισμού, ιστολoγίου κ.τ.λ.).
9. Τακτική επικοινωνία με τους γονείς και ευαισθητοποίησή τους, έτσι ώστε να βρίσκονται κοντά στα παιδιά τους και στους προβληματισμούς τους, επικοινωνώντας διαλεκτικά μαζί τους.
10.Συνεργασία ολόκληρης της σχολικής κοινότητας, τόσο σε επίπεδο σχολικού συμβουλίου, όσο και μέσα από τη διοργάνωση εκδηλώσεων ενημέρωσης, συζητήσεων, εκθέσεων που θα προάγουν τις ειρηνικές σχέσεις αλλά και την εγρήγορση όλων, με απώτερο στόχο την αποτροπή της εκδήλωσης μορφών βίας,επιθετικότητας και εκφοβισμού μεταξύ μαθητών.δύσκολη επικοινωνία με τους γονείς τους σε υψηλότερο ποσοστό, συγκριτικά με τους συνομηλίκους τους και οι μαθητές-θύτες αναφέρουν σε υψηλότερο ποσοστό ότι έχουν αυστηρούς/ αυταρχικούς γονείς.

Συνέντευξη Τύπου της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, για τις δράσεις κατά της βίας στα σχολεία

Δελτίο Τύπου


«Αναγνωρίζω, Αρνούμαι, Αντιδρώ στη βία στο σχολείο» 
Συνέντευξη Τύπου της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, για τις δράσεις κατά της βίας στα σχολεία

Οι δράσεις που υλοποιούνται στα σχολεία από το Υπουργείο Παιδείας σε συνεργασία με το «Δίκτυο για τη Βία στο Σχολείο» παρουσιάστηκαν, σήμερα 05/03/2012, σε συνέντευξη Τύπου της πολιτικής ηγεσίας και των μελών του Δικτύου.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ για την αξιολόγηση

 
Αρ. Πρωτ:811
Αθήνα 5/3/2012

Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Κοιν.
1. Υπουργείο Παιδείας
2. M.M.E.



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
για την αξιολόγηση

Συνάδελφοι,
            Στις δύσκολες στιγμές που περνάει ο κόσμος της εργασίας βιώνοντας με τον πιο άγριο τρόπο τις συνέπειες της καπιταλιστικής κρίσης  μέσω των αλλεπάλληλων  μνημονιακών μέτρων που έχουν μετατρέψει τις ζωές μας σε κόλαση, η κυβέρνηση πιστεύει ότι είναι η κατάλληλη εποχή για την εφαρμογή αντιδραστικών μέτρων και ρυθμίσεων που επί χρόνια σχεδίαζε χωρίς να τολμάει την υλοποίησή τους.
Την ώρα που η εκπαίδευση και οι εκπαιδευτικοί στην πατρίδα μας βρίσκονται στο επίκεντρο της πιο βάρβαρης επίθεσης των τελευταίων 50 χρόνων, την ώρα που οι μισθοί μας έχουν μετατραπεί σε φιλοδώρημα και οι νέοι συνάδελφοι έχουν παραδοθεί στην απόλυτη ένδεια των 639 ευρώ το μήνα, τώρα που η παιδεία υποχρηματοδοτείται,  που τα σχολεία δεν έχουν βιβλία, που οι σχολικές επιτροπές δεν καλύπτουν ούτε καν τις στοιχειώδεις ανάγκες για θέρμανση και κιμωλίες, η Υπουργός Παιδείας φέρνει στο προσκήνιο το μπαμπούλα της αξιολόγησης, συνδέοντάς την επίδοση των μαθητών  με τις πενιχρές αποδοχές των εκπαιδευτικών αλλά και με τον εφιάλτη της απόλυσης.
            Το νέο μισθολόγιο – φτωχολόγιο (Ν. 4024/2011) της εξαθλίωσης συνδέει τη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη με την αξιολόγηση. Θέτει φραγμούς με μια σειρά από αυθαίρετες ποσοστώσεις, ανοίγοντας – μέσω της αξιολόγησης – και τον καιάδα των απολύσεων.
Είναι εμφανής ο στόχος να απαλλαγεί το κράτος από τις διαχρονικές του ευθύνες και να υποδειχθεί ως μοναδικός υπαίτιος των προβλημάτων της εκπαίδευσης ο εκπαιδευτικός, ο οποίος θα πρέπει να είναι και ευχαριστημένος με τα ψίχουλα που του παρέχουν ως ανταμοιβή για την προσφορά του.
            Στο νέο σχολείο που προετοιμάζεται ο εκπαιδευτικός εκτός από ενδεής θα πρέπει να είναι πειθήνιος και υποταγμένος. Απόλυτα χειραγωγημένος από την κεντρική εξουσία και απόλυτα μόνος από υπεράσπιση. Όλο αυτό το αυταρχικό, αντιεκπαιδευτικό πλέγμα, δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό από κανένα. Υπάρχει μια ξεκάθαρη απάντηση όλων: Φτάνει πια, ως εδώ.
            Οι εκπαιδευτικοί δεν αποδέχονται τον εργασιακό μεσαίωνα που τους επιβάλλουν. Με αυτό το περιβάλλον και αυτά τα δεδομένα αρνούνται να παραδοθούν ως εξιλαστήρια θύματα της κακοδαιμονίας της ελληνικής εκπαίδευσης.
Ο Κλάδος των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με αποφάσεις των Γενικών του Συνελεύσεων έχει ταχθεί καθαρά υπέρ της αυτοαξιολόγησης του εκπαιδευτικού και της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου. Μιας αξιολόγησης που καμιά σχέση δεν έχει με τις εξαγγελίες της κυβέρνησης.
            Η αξιολόγηση που προτείνουμε πρέπει να λειτουργεί ως ανατροφοδοτικός μηχανισμός της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Να αξιολογεί το σύνολο των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία (υποδομές, αναλυτικά προγράμματα, βιβλία, επιμόρφωση, συνθήκες άσκησης εκπαιδευτικού έργου), να κινείται στους άξονες προγραμματισμός, στοχοθεσία, παρακολούθηση και αξιολόγηση από συλλογικά όργανα (Σύλλογος Διδασκόντων σε συνεργασία με το Σχολικό Σύμβουλο), να έχει στόχο την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού  έργου και τη βελτίωση του εκπαιδευτικού και σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να ταυτίζεται με τη διαδικασία βαθμολογικής κατάταξης  και μισθολογικής εξέλιξης. Η διαδικασία της αξιολόγησης οφείλει να απαντά στα εξής ερωτήματα : 1. Τι προγραμματίζεται. 2. Πώς εφαρμόζεται, αυτό που προγραμματίζεται, στην πράξη. 3. Τι αξιολογείται. 4. Πώς αποτιμάται το τελικό αποτέλεσμα. 5. Ποιες πρωτοβουλίες πρέπει να αναληφθούν για τη βελτίωση τις προσπάθειας.  Για μας η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου αφορά εκείνη τη διαδικασία που θα συνδέει το προϊόν της αξιολόγησης, είτε της σχολικής μονάδας, είτε της ευρείας περιφέρειας με μέτρα διορθωτικά τόσο σε οικονομική κατεύθυνση όσο και σε διδακτική και παιδαγωγική. Η διαρκής επιμόρφωση, η πλήρης υλικοτεχνική υποδομή, ο συμβουλευτικός ρόλος των στελεχών της εκπαίδευσης και μόνο, είναι κάποιες από τις δικλείδες που ασκούν προωθητικό ρόλο στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου.
Ο εκπαιδευτικός και το έργο του  δεν κρίνονται  από μονοπρόσωπα αλλά από συλλογικά όργανα,  το δε αποτέλεσμα της κρίσης σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να είναι προϊόν αποκλειστικά αξιολογικής έκθεσης και δε είναι δυνατό να  χρησιμοποιείται ως πειθαρχικό μέτρο και να συνδέεται με την υπηρεσιακή, μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη του εκπαιδευτικού. Τόσο στον προγραμματισμό, στο σχεδιασμό και στην αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου βασική και καθοριστική είναι η συμμετοχή του Συλλόγου Διδασκόντων σε συνεργασία με το σχολικό Σύμβουλο.
            Εκείνο που πρέπει να γίνει κατανοητό από όλους και ιδιαίτερα από τα εμπλεκόμενα μέρη είναι, ότι για να εφαρμοστεί και ιδιαίτερα να πετύχει ένα  σύστημα αξιολόγησης, πρέπει να συζητηθεί και να τύχει της αποδοχής τόσο από την πλευρά των αξιολογητών, όσο και των αξιολογούμενων. Από το  προϊόν της αξιολογικής διαδικασίας πρέπει να προκύπτει όφελος, ποιότητα και αναβάθμιση της ίδιας της εκπαίδευσης.
            Υπάρχει κατηγορηματική διαφωνία με τα νομοθετήματα των τελευταίων χρόνων (Ν. 3848/10, Ν. 4024/11) γιατί είναι φανερό ότι στόχος τους δεν είναι η αναβάθμιση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου αλλά η χειραγώγηση των εκπαιδευτικών η κατηγοριοποίηση των σχολείων και σε τελική ανάλυση η δημιουργία εκείνων των συνθηκών που θα μετατρέπουν τον εκπαιδευτικό σε ένα φοβισμένο και άβουλο όργανο που άκριτα και κάτω από τον φόβο τιμωρητικών διατάξεων θα εφαρμόζει όσα του επιβάλλονται.
            Οι πρόσφατες δηλώσεις της Υπουργού Παιδείας και οι προθέσεις της κυβέρνησης – μέσω του προγραμματισμού της Διεύθυνσης Σπουδών, φανερώνουν ότι  επιθυμούν,  η αξιολόγηση στην εκπαίδευση να αφορά μόνο τον εκπαιδευτικό και να έχει αυστηρά ελεγκτικό διοικητικό χαρακτήρα  απαλλάσσοντας την Πολιτεία από τις τεράστιες ευθύνες της. Ο εκπαιδευτικός αντιμετωπίζεται ως αυτός που ανά πάσα στιγμή χρειάζεται πολλαπλούς αξιολογητές, σχολικό σύμβουλο και διευθυντή με τη δαμόκλειο σπάθη πάνω από το κεφάλι του για να αποδώσει.
               Η πραγματικότητα όμως αποδεικνύει ότι η Πρωτοβάθμια εκπαίδευση στη χώρα μας λειτουργεί κυρίως χάρη στην ευσυνειδησία και το φιλότιμο του Έλληνα εκπαιδευτικού. Τα σχολεία λειτουργούν, σήμερα, με σοβαρές ελλείψεις στα βιβλία, χωρίς χρήματα, χωρίς πετρέλαιο, με εκπαιδευτικούς που είναι οικονομικά εξαθλιωμένοι και που η Κυβέρνηση θέλει να είναι υποταγμένοι και να μην προβάλουν  αντιστάσεις.
            Ο κλάδος των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από τη δεκαετία του ΄80 έχει δώσει μεγάλες και νικηφόρες μάχες για την κατάργηση του επιθεωρητή και του επιθεωρητισμού και τις δεκαετίες του ΄90 και του ΄00 έχει συγκρουσθεί με επιτυχία με τις προσπάθειες επιβολής εξωτερικών αξιολογητών στην εκπαίδευση και έχει αποτρέψει την επιβολή της αξιολόγησης που ήταν έξω από τις θέσεις του. Το ίδιο θα κάνει και σήμερα με μεγαλύτερη αποφασιστικότητα .
Το Δ.Σ. της ΔΟΕ είναι  κατηγορηματικά αντίθετο σε αυτή την  μορφή  αξιολόγησης – χειραγώγησης που προσπαθεί να επιβάλλει η Κυβέρνηση και καλεί το Υπουργείο Παιδείας να μη προχωρήσει στην υλοποίησή της, σε διαφορετική περίπτωση η αντίδραση του οργανωμένου  κλάδου θα είναι τέτοια που θα ανατρέψει για άλλη μια φορά τα σχέδιά τους.

ΟΧΙ στην αξιολόγηση- χειραγώγηση των εκπαιδευτικών.
ΟΧΙ στην  κατηγοριοποίηση  μαθητών και σχολείων.
Ακώλυτη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη.
Κατάργηση  του νομικού πλαισίου για την αξιολόγηση Ν. 3848/10 και 4024/11.
Παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στα σχολεία.

Για το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.
Ο Πρόεδρος                                                         Ο Γενικός Γραμματέας


      Μαντάς Κομνηνός                                                Πετράκης Σταύρος

Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

Κυριακή 4 Μαρτίου 2012, Μίλος Φόρμαν, Αμαντέους

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΟΥ ΙΩΑΝΝΙΤΩΝ
 Ώρα έναρξης: 8.30 μ.μ.
Πολιτιστικός Πολυχώρος Παλιά Σφαγεία.
Είσοδος ελεύθερη.
Διεύθυνση
Αγίας Μαρίνας 55, 45221, Ιωάννινα.
Κυριακή 4 Μαρτίου 2012
Μίλος Φόρμαν, Αμαντέους

Amadeus, ΗΠΑ,1984, 160΄
Ο Antonio Salieri, συνθέτης της αυλής του αυτοκράτορα της Αυστρο-ουγγαρίας, παρακολουθεί έκπληκτος τη ζωή και το έργο του Μότσαρτ, ενός παιδικού μουσικού ταλέντου που εξελίσσεται σε έναν συνθέτη που αλλάζει τα μουσικά πράγματα της εποχής του. Ο Σαλιέρι πνίγεται σε συναισθήματα ζήλιας και θυμού, βλέποντας ότι αυτό το «θεϊκό» ταλέντο ανήκει σε έναν άσχημο, ακαλαίσθητο νεαρό, που αδυνατεί να συντηρήσει τον εαυτό του και να ελέγξει την προσωπική του ζωή. Η αλάνθαστη πηγαία δύναμη και το εμπνευσμένο ρίσκο διαλύουν τους κανόνες ευσέβειας που διέπουν τον κόσμο του Σαλιέρι. Το αντιαισθητικό γέλιο του Μότσαρτ αντηχεί στα αυτιά του Σαλιέρι ως η ειρωνεία του Θεού απέναντι στην αδυναμία του να πιστέψει την ίδια του τη μετριότητα.
Το μεγάλο ρίσκο το παίρνει εδώ βεβαίως ο ίδιος ο Μίλος Φόρμαν, διασκευάζοντας ένα θεατρικό του Peter Shaffer που έχει αρκετά ψευδοϊστορικά στοιχεία (η αντιπαλότητα του Σαλιέρι προς τον Μότσαρτ αμφισβητείται). Η συνταγή πετυχαίνει, παρ’ όλο που οι χαρακτήρες έχουν μια σύγχρονη αληθοφάνεια και ο Mότσαρτ παρουσιάζεται σαν ένας κακομαθημένος γλεντζές. Η γοητεία των χαρακτήρων βρίσκεται ακριβώς στο ότι απελευθερώνονται από το ιστορικό πλαίσιο.
Ο Μίλος Φόρμαν επιστρέφει στη γενέτειρά του Τσεχία (πρώην Τσεχοσλοβακία), για να κάνει τα γυρίσματα της ταινίας του στο άθικτο αρχιτεκτονικό περιβάλλον της Πράγας. Είχε φύγει το 1968 κατά την εισβολή του στρατού του συμφώνου της Βαρσοβίας που τελείωσε την «Άνοιξη της Πράγας».

Ανάπτυξη ναι, αλλά πώς;

 Του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ 

Η συζήτηση για την ανάπτυξη έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον. Ολοι αντιλαμβάνονται ότι κανένα «περιοριστικό σχέδιο» σωτηρίας της χώρας δεν μπορεί να ευδοκιμήσει χωρίς παραγωγική ανάπτυξη, επενδύσεις αντιμετώπισης της ανεργίας κ.λπ. Σ' όλα, μάλιστα, τα σχέδια, η παράμετρος αυτή προσμετράται και είναι συστατικό στοιχείο μιας βιώσιμης λύσης. Για παράδειγμα, ο στόχος της αποκλιμάκωσης του χρέους το 2020 στο 120% ΑΕΠ (που εξακολουθεί να είναι υψηλό) προϋποθέτει μέση ανάπτυξη 3% από το 2014 έως το 2020 και πρωτογενή πλεονάσματα στον προϋπολογισμό, μαζί με τις αποκρατικοποιήσεις, της τάξης των 5-10 δισ.
Το πλάνο όμως αυτό, με συνολική ύφεση (αρνητική ανάπτυξη) 20% τα τελευταία τέσσερα χρόνια και με πρόβλεψη για 6%-7% το 2012, δύσκολα υλοποιείται. Ακόμα και η σχετική έκθεση της τρόικας χαρακτηρίζει τους στόχους εξαιρετικά φιλόδοξους και εξαρτώμενους από πολλούς ανεξέλεγκτους παράγοντες (διεθνείς και εσωτερικούς), λ.χ. ευρωπαϊκή ύφεση. Αρα πριν μιλήσουμε για ανάπτυξη, πρέπει να δούμε τις ακραίες πολιτικές λιτότητας που έχουν επιβληθεί στη χώρα και ακυρώνουν τη συγκρότηση οποιουδήποτε σοβαρού αναπτυξιακού περιβάλλοντος.
Τα μέτρα λιτότητας, τόσο του πρώτου όσο και του δεύτερου Μνημονίου, πέραν της κοινωνικής σκληρότητας και αδικίας, δημιούργησαν συνθήκες ανεξέλεγκτης ύφεσης, που «αποτεφρώνει» την υπάρχουσα οικονομία και την αποστερεί ακόμα και από ένα ελάχιστο και αναγκαίο «μέγεθος πόρων», που αποτελεί προϋπόθεση για να δημιουργηθούν στοιχειώδεις συνθήκες ανάπτυξης.
Ετσι τι ανάπτυξη να γίνει; Ποιος επενδυτής θα βάλει τα λεφτά του; Πώς θα βρει τα αναγκαία επενδυτικά κεφάλαια;
Ασε που υπάρχει μια λογική -τη βλέπουμε σε πολλούς Γερμανούς αξιωματούχους- που πιστεύει ότι με τη μείωση μισθών και τη διάλυση των εργασιακών σχέσεων, μέσω της αυστηρής λιτότητας, «αυτομάτως» θα πάρει μπρος η οικονομία, ανεξαρτήτως μάλιστα των αντοχών της κοινωνίας.Από ένα «μοντέλο παραγωγής» για να πάμε στο άλλο, δεν μπορεί να γίνει μέσω ολικής καταστροφής του πρώτου και χωρίς να έχει συγκροτηθεί επαρκώς το δεύτερο.
Πρέπει επειγόντως να μπει «φρένο» στα συνεχώς επεκτεινόμενα υφεσιακά μέτρα λιτότητας. Να προχωρήσουμε πιο γρήγορα σε διαρθρωτικές αλλαγές και να υπάρξει σοβαρά οργανωμένη και γρήγορη μεταφορά ευρωπαϊκών πόρων, με βάση ένα συγκεκριμένο αναπτυξιακό - επενδυτικό πρόγραμμα. Η ελληνική οικονομία χρειάζεται γρήγορα ένα συντονισμένο «σοκ ανάκαμψης», αλλιώς θα «βουλιάξει»...
Το «ξεπάγωμα» των ήδη υπαρχόντων για την Ελλάδα ευρωπαϊκών πόρων, που παλεύει ο κ. Παπαδήμος, είναι σημαντική κίνηση. Δεν αρκεί όμως. Χρειάζεται συντονισμός περισσότερων δράσεων και πιο «ώριμες πολιτικές»...
panpan@pegasus.gr
 http://www.ethnos.gr/


Βουλή εννέα κομμάτων χωρίς αυτοδυναμία


Δημοσκόπηση της Public Issue
 http://www.protothema.gr/

Βουλή εννέα κομμάτων, χωρίς ωστόσο αυτοδυναμία, περαιτέρω φθορά των μνημονικών κομμάτων και υψηλά ποσοστά για την αριστερά καταγράφει το Πολιτικό Βαρόμετρο της Public Issue.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, κανένα κόμμα δεν εξασφαλίζει αυτοδυναμία, ενώ τα κόμματα που συμμετέχουν στην κυβέρνηση Παπαδήμου - και το ΛΑΟΣ - βιώνουν περαιτέρω μείωση των ποσοστών τους.

Η ΝΔ παρουσιάζεται και σε αυτή τη δημοσκόπηση πρώτη, αυτή τη φορά με ποσοστό 28%. Δεύτερο κόμμα έρχεται η Δημοκρατική Αριστερά με ποσοστό 16%, τρίτος ο ΣΥΡΙΖΑ με 12%, ενώ την τέταρτη θέση διεκδικούν το ΠΑΣΟΚ και το ΚΚΕ με 11%. Ακολουθούν το ΛΑΟΣ, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες και οι Οικολόγοι Πράσινοι με 4%, και τέλος η Χρυσή Αυγή με 3,5%. Το κόμμα της Ντόρας Μπακογιάννη μένει εκτός βουλής, ενώ 27,5% δήλωσε ότι δεν θα ψηφίσει.

Οι περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες - το 52% - διαφωνούν με την υπερψήφιση του νέου μνημονίου, έναντι 38% που συμφωνούν.

Το 46% των ερωτηθέντων θεωρούν πιθανό το ενδεχόμενο η Ελλάδα να χρεοκοπήσει, ενώ το 10% θεωρεί ότι η χώρα έχει ήδη χρεοκοπήσει.

Δυσαρεστημένο απέναντι στην κυβέρνηση συνεργασίας εμφανίζεται το 87% των ερωτηθέντων. Πιο δημοφιλής αρχηγός κόμματος εμφανίζεται ο Φ. Κουβέλης, ακολουθούν οι Γ. Δημαράς, Α. Τσίπρας, Α. Σαμαράς, Α. Παπαρήγα, Ντ. Μπακογιάννη, Γ. Καρατζαφέρης και τελευταίος ο Γ. Παπανδρέου. Το 45% αντιμετωπίζει θετικά τον πρωθυπουργό Λουκά Παπαδήμο.

Στις Βρυξέλλες «κλείδωσαν» οι εκλογές





Ο πρωθυπουργός ενημέρωσε τον κ. Μπαρόζο ότι υπάρχει συμφωνία να διεξαχθούν στις 29 Απριλίου

Αντίστροφα μετράει πλέον ο χρόνος για τη διεξαγωγή των εκλογών, καθώς πληροφορίες αναφέρουν ότι ο πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος ενημέρωσε την περασμένη Τετάρτη στις Βρυξέλλες τον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Μανουέλ Μπαρόζο ότι έχει συμφωνηθεί από τον ίδιο και τους πολιτικούς αρχηγούς η χώρα να οδηγηθεί στις κάλπες στις 29 Απριλίου ή στις 6 Μαΐου. Κατά τις ίδιες πηγές, οι Ευρωπαίοι αξιωματούχοι και ηγέτες δεν εγείρουν ενστάσεις, αλλά θεωρούν αυτονόητο ότι από τον Μάιο και μετά στην Αθήνα θα έχει αναδειχθεί νέα κυβέρνηση, η οποία, όμως, θα συνεχίσει την απαρέγκλιτη εφαρμογή του νέου οικονομικού προγράμματος. Ο κ. Παπαδήμος, που έλαβε μέρος στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο, χαρακτήρισε σημαντικά τα αποτελέσματα των εργασιών του καθώς, όπως είπε, αποφασίστηκε να υπάρξει στροφή στην ανάπτυξη. Στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, ερωτήθη και για τα προσωπικά του σχέδια και απάντησε πως θα λάβει τις αποφάσεις του μετά τις εκλογές.

Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

Καθορισμός αποδοχών του προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου που απασχολείται στο Δημόσιο, Ν.Π.Δ.Δ. και ΟΤΑ και των αναπληρωτών εκπαιδευτικών

ΚΙΝΗΜΑ ΓΙΑ ΦΘΗΝΑ ΤΡΟΦΙΜΑ

Ρεκόρ με νέες παραγγελίες

περισσότερα: 

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63624450

Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Συνταγματικό το Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε., αντισυνταγματική η διακοπή ρεύματος


Συνταγματικό έκρινε η Ολομέλεια του ΣτΕ το έκτακτο ειδικό τέλος ακινήτων στους λογαριασμούς της ΔΕΗ, αλλά αντισυνταγματική η διακοπή του ρεύματος αν δεν πληρωθεί.

Απονομή βαθμού Α΄ στους Σχολικούς Συμβούλους Προσχολικής Αγωγής, Δημοτικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Απόφαση με την οποία απονέμεται ο βαθμός Α΄ στους Σχολικούς Συμβούλους Προσχολικής Αγωγής, Δημοτικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης, υπέγραψε η υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου . ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Σημαντικός αριθμός πλαστών πτυχίων αποκαλύπτει η Α. Διαμαντοπούλου-Χειρουργός με πλαστό πτυχίο

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr

«Μόλις διαπιστώθηκε ότι ο τίτλος σπουδών του  του ιατρού- χειρουργου   δεν ήταν γνήσιος , προέβη άμεσα στην καταγγελία της σύμβασης μίσθωσης έργου που έχει συνάψει μαζί του το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ» αποκαλύπτει έγγραφο του υπουργού Κοινωνικής Αφάλισης Γιώργου Κουτρουμάνη.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ
Στο μεταξύ «πρωταθλητές» φαίνεται πως είναι οι Ελληνες στη χρήση πλαστών πτυχίων, Μεταπτυχιακών και Διδακτορικών , τουλάχιστον αυτό προκύπτει από το έγγραφο της  υπουργού  Παιδείας Αννας Διαμαντοπούλου που  παρουσιάζει κατ αποκλειστικότητα το esos.gr.
"Aπό την ίδρυση του ΔΟΑΤΑΠ έως σήμερα εντοπίστηκε σημαντικός αριθμός μη γνήσιων τίτλων όλων των ακαδημαικών επιπέδων βασικών , Μεταπτυχιακών και Διδακτορικών" , αποκαλύπτει για πρώτη φορά και μάλιστα εγγράφως υπ. Παιδείας, η Αννα Διαμαντοπούλου.
Ο ΔΟΑΤΑΠ ,δηλώνει η υπ. Παιδείας, διερευνά υπεύθυνα οποιαδήποτε επώνυμη ή ανώνυμη καταγγελία που αποστέλλεται στα γραφεία του και αφορά γνώση ή και υποψία ύπαρξης κατάθεσης προς αναγνώριση σ αυτόν μη γνήσιου τίτλου.
Ανάλογα με το πόρισμα της σχετικής διερεύνησης ο Οργανισμός καταλήγει σε σχετική ενημέρωση, απόφαση και ενέργειες που χρειάζονται τονίζει η κ. Διαμαντοπούλου.
Σχετικά με τις εξ αποστάσεως σπουδές ή σε Ιδρύματα τύπου Ανοικτού Πανεπιστημίου η υπουργός Παιδείας υπογραμμίζει ότι « ο ΔΟΑΤΑΠ παρακολουθεί τις εξελίξεις και προσαρμόζει αντίστοιχα τους τρόπους ελέγχου των σπουδών, σύμφωνα με την υφιστάμενη νομοθεσία και τους κανονισμούς των ΑΕΙ».

Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Ποια σχολεία συγχωνεύονται στα Γιάννενα

Π.Κ.Δ.Ι. Τρέχουσες εκδηλώσεις

Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών

 περισσότερα:

http://www.pkdi.gr/

Προσλήψεις αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Προσλήψεις αναπληρωτών ΠρωτοβάθμιαςΕκπαίδευσης για το διδακτικό έτος 2011-2012, στο πλαίσιο των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Άξονας Προτεραιότητας 1», «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Άξονας Προτεραιότητας 2» και «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Άξονας Προτεραιότητας 3» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση»

Οι πίνακες των ονομάτων είναι αναρτημένοι εδώ.

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ, ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΟΡΘΟ



ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΝΟΜΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ιωάννινα, 28-02-2012
Αρ. πρωτ.: 158
Ταχ.Δ/νση      : Αράπη 1A – 45332
                            ΙΩΑΝΝΙΝΑ
Τηλ.–FAX        : 26510 78747
email               : syldnioa@otenet.gr
Ιστοσελίδα      : www.syldnioa.gr
ΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΟΡΘΟ
              
             ΠΡΟΣ: ΜΕΛΗ

    ΚΟΙΝ.: ΔΟΕ



ΘΕΜΑ : « Έκτακτη Γενική Συνέλευση»

Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας, υλοποιώντας  την με αρ. πρωτ: 764/21-02-2012 απόφαση της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας, αποφάσισε να πραγματοποιήσει την Έκτακτη Γενική του Συνέλευση την Πέμπτη 1-03-2012, στην αίθουσα εκδηλώσεων του 27ου Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων (Τάσιου Ισαάκ 22, Τέρμα Μανωλιάσας) στην Κιάφα.
Αν δεν υπάρξει απαρτία, η Γενική Συνέλευση θα επαναληφθεί την Παρασκευή 02-03-2012 και αν πάλι δεν υπάρξει απαρτία, η Γενική Συνέλευση θα πραγματοποιηθεί τελικά τη Δευτέρα 5 Μάρτη 2012 και ώρα 7:30΄ μ.μ. στον ίδιο χώρο.

Κίνδυνος να μη σταλούν τα βιβλία και την επόμενη σχ. χρονιά- Χωρίς διαγωνισμό η προμήθεια χαρτιού ύψους 15,5 εκ ευρώ για να προλάβουν


ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
«Τρέχουν» και δεν φτάνουν στο υπουργείο Παιδείας , καθώς ο κίνδυνος να μην σταλούν και την επόμενη σχολική χρονιά τα βιβλία στα σχολεία είναι ορατός .Κι αυτό διότι ο ανοιχτός δημόσιος διεθνής διαγωνισμός για την πρρομήθειοα χαρτιού, προυπολογισμού 15,5 εκ ευρώ , για την εκτύπωση των σχολικών βιβλίων, κηρύχθηκε άγονος.
Έτσι με το αιτιολογικό 
«τον επείγοντα χαρακτήρα της προμήθειας εκτυπωτικού χάρτου για την παραγωγή των διδακτικών βιβλίων του σχολικού έτους 2012-13, δεδομένου ότι η ελάχιστη καθυστέρηση   στην παραγωγή, εκτύπωση και συνακόλουθα διανομή έστω και μέρους των σχολικών βιβλίων , τα οποία είναι όλα ουσιώδη και απαραίτητα στην  σχολική ζωή, θα δημιουργήσει μείζον και ουσιώδες πρόβλημα στην εκπαιδευτική διαδικασία» αποφασίστηκε μετά τον άγονο διαγωνισμό , η προσφυγή  στη διαδικασία της διαπραγμάτευσης χωρίς δημοσίευση προκήρυξης .
Ειδικότερα κατά τον ανοιχτό δημόσιο διεθνή διαγωνισμό , υποβλήθηκαν τρεις προσφορές εκ των οποίων η μία κρίθηκε απαράδεκτη κατά των έλεγχο των τυπικών προσόντων και των ελάχιστων προϋποθέσεων συμμετοχής, σύμφωνα με την διακήρυξη και το νόμο.
 Ο αποκλεισθείς δεν αμφισβήτησε τον αποκλεισμό του.
 Στη συνέχεια ανοίχτηκαν οι οικονομικές προσφορές των δύο εναπομεινάντων προσφερόντων, όμως κατά τον έλεγχο τους διαπιστώθηκε ότι οι οικονομικές προσφορές και των δύο προσφερόντων υπερέβαιναν την προϋπολογιζόμενη μέγιστη εκτιμώμενη συνολική δαπάνη της διακήρυξης για την υλοποίηση της προμήθειας , συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και ως εκ τούτου αποκλείσθηκαν υποχρεωτικά ως απαράδεκτες.
Ως εκ τούτου , το αποτέλεσμα του διαγωνισμού απέβη άγονο.
 Έτσι με το αιτιολογικό  «τον επείγοντα χαρακτήρα της προμήθειας εκτυπωτικού χάρτου για την παραγωγή των διδακτικών βιβλίων του σχολικού έτους 2012-13, δεδομένου ότι η ελάχιστη καθυστέρηση   στην παραγωγή, εκτύπωση και συνακόλουθα διανομή έστω και μέρους των σχολικών βιβλίων , τα οποία είναι όλα ουσιώδη και απαραίτητα στην  σχολική ζωή, θα δημιουργήσει μείζον και ουσιώδες πρόβλημα στην εκπαιδευτική διαδικασία» αποφασίστηκε μετά τον άγονο διαγωνισμό , η προσφυγή  στη διαδικασία της διαπραγμάτευσης χωρίς δημοσίευση προκήρυξης .
 Αποφασίστηκε επίσης στη διαδικασία της διαπραγμάτευσης  να κληθούν να συμμετάσχουν όλοι όσοι υπέβαλαν προσφορές , στο πλαίσιο του προηγηθέντος άγονου ανοιχτού δημόσιου διεθνούς διαγωνισμού.

Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Νέες σφραγίδες σχολικών μονάδων

Νέες σφραγίδες σχολικών μονάδων

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Λόγω της πρόσφατης κατάργησης των Γραφείων Π.Ε. η υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου, με εγκύκλιό της ζητά την  η αντικατάσταση των σφραγίδων των δημόσιων σχολικών μονάδων. 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. Ν. ΠΡΕΒΕΖΑΣ, ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ

         ΣΥΛΛΟΓΟΣ                                                Πρέβεζα :  24-2-2012

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ  Π.Ε.                                     Αρ Πρωτ :   25
         Ν. ΠΡΕΒΕΖΑΣ                                             

 ΓΡΑΦΕΙΑ: Μανοπούλου 12

ΤΗΛ –ΦΑΞ  26820 22868                                                            
Τ.Κ  48100   ΠΡΕΒΕΖΑ
Mail: syllogosekppeprevezas@gmail.com                  Προς :  Τα μέλη του Συλλόγου


ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ
ΤΕΤΑΡΤΗ 7-3-2012
18:00 μ μ στο 6ο Δημ. Σχολείο Πρέβεζας


Η παρουσία όλων είναι απαραίτητη

                                          Για το ΔΣ

                  Ο Πρόεδρος                                                Ο Γραμματέας

       Δημήτρης  Παπαγεωργίου                           Ματθαίος Φιλιππούσης

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ, Έκτακτη Γενική Συνέλευση



ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
Αρ.Πρωτ: 43
                                                                                                 Ηγουμενίτσα 29-2-12
                                                                                               
                                                                                                          ΠΡΟΣ
                                                                                                 1.Μέλη Συλλόγου

            ΘΕΜΑ: Έκτακτη Γενική Συνέλευση
 Συνάδελφοι –ισσες
      Το Δ.Σ. του συλλόγου, παίρνοντας υπόψη την απόφαση-εισήγηση του ΔΣ της ΔΟΕ (21-2-2012)αποφάσισε την πραγματοποίηση ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ η οποία θα γίνει την Τετάρτη 7 Μαρτίου και ώρα 6:30μμ στο 1ο Δημ.Σχ.Ηγουμενίτσας.
    
       Η επίθεση που δεχόμαστε στα εργασιακά, εκπαιδευτικά και κοινωνικά μας δικαιώματα διαρκώς εντείνεται από την πολιτική της κυβέρνησης –ΔΝΤ-τρόικας. Αφού τσάκισαν τους μισθούς και τις συντάξεις με το νέο μισθολόγιο εξανεμίζοντας το εισόδημά μας, αφού μετέτρεψαν τους μισθούς των νέων εκπαιδευτικών σε μισθούς πείνας (630 € μηνιαία)τώρα με την εφαρμογή του μνημονίου 2 έχουν σαν στόχο την πραγματοποίηση χιλιάδων απολύσεων. Παράλληλα προχωρούν την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού (εξετάσεις, συνεντεύξεις κ.λ.π. )συνδέοντάς την με την βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξή μας.
     
      Το παζλ συμπληρώνεται με την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και το επερχόμενο νομοσχέδιο για το <<νέο>> σχολείο της αγοράς και των χορηγών. Παράλληλα η κατάσταση στην Υγεία και την πρόνοια είναι εκρηκτική. Κυριολεκτικά αν δεν έχεις λεφτά θα πεθάνεις στην ψάθα.! Αυτό είναι το νέο σύστημα Υγείας με τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ Ένα ελάχιστο επίπεδο παροχών και μετά ……το χέρι στην τσέπη.
   
 Άλλος δρόμος από το δρόμο της αντίστασης, της ρήξης και της σύγκρουσης μ’ αυτή την πολιτική δεν υπάρχει!!! ΟΛΟΙ οι εργαζόμενοι μαζί, δημόσιος ιδιωτικός τομέας να ξεσηκωθούν. Να απαντήσουν ενιαία ,όλοι οι κλάδοι μαζί και όχι ο καθένας μόνος του.
- Να ματαιώσουμε το σχέδιά τους που μας θέλουν σύγχρονους σκλάβους!
- Να ανατρέψουμε εδώ και τώρα κυβέρνηση –ΔΝΤ-τρόικα!!!! 

Όλοι και όλες στην έκτακτη γενική συνέλευση Τετάρτη 7 Μαρτίου ώρα 6.30΄μμ στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Ηγουμενίτσας
Για το Δ.Σ.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                            Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 Χριστοφίδης Δημήτρης                                                                        Καραντζένη Κλεονίκη

Κλειστά τα σχολεία σήμερα


Κλειστά θα παραμείνουν σήμερα τα σχολεία λόγω χιονόπτωσης στο Δήμο Ιωαννιτών, με απόφαση του δημάρχου Φίλιππα Φίλιου. Ανοιχτά θα είναι τα σχολεία στους Δήμους Ζίτσας και Κόνιτσας ενώ, τα σχολεία του Δήμου Μετσόβου θα λειτουργήσουν μετά τις 9:00΄.

Ανοιχτοί οι βρεφονηπιακοί σταθμοί και το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Το χρονοδιάγραμμα των μεταθέσεων των εκπαιδευτικών Π.Ε. για το 2012






Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Με αφορμή ερωτήματά σας, σχετικά με το χρονοδιάγραμμα των μεταθέσεων του 2012, σας ενημερώνω για τα εξής:
1. Μέχρι τις 10 Μαρτίου, σύμφωνα με το άρθρο 4 του Π.Δ. 50/96 καταρτίζονται πίνακες κενών οργανικών θέσεων κατά περιοχή μετάθεσης και κατά κλάδο. Οι πίνακες αυτοί συντάσσονται με βάση τις εισηγήσεις των ΠΥΣΠΕ όλης της χώρας. Στις κενές οργανικές θέσεις λαμβάνονται υπόψη κι αυτές που θα προκύψουν μέχρι 31 Αυγούστου 2012, με την αυτοδίκαιη αποχώρηση των εκπαιδευτικών από την υπηρεσία.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Επειδή ο αριθμός των αιτήσεων που θα ικανοποιηθούν εξαρτάται από τα οργανικά κενά που θα δώσει η κάθε περιοχή, οι αιρετοί των ΠΥΣΠΕ θα πρέπει να ελέγξουν εξονυχιστικά τα κενά που θα αποστaλούν, από τις Δ/νσεις Π.Ε. στο Υπ. Παιδείας. Αυτό, εξάλλου, προβλέπεται και στο άρθρο 4, παρ.2 του Π.Δ. 50/96.
2. Μέχρι τις 31 Μαρτίου συνεδριάζει το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο και αποφασίζει, με βάση τα μόρια και τις προτιμήσεις των ενδιαφερομένων, για τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών Π.Ε. με την εξής σειρά:
α) Μεταθέσεις σε διαπολιτισμικά σχολεία
β) Μεταθέσεις σε ΣΜΕΑ
γ) Μεταθέσεις ειδικών κατηγοριών
δ) Μεταθέσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ
3. Ειδικές κατηγορίες μετάθεσης: Σύμφωνα με το άρθρο 13 του Π.Δ. 50/96 μετατίθενται ή τοποθετούνται κατά προτεραιότητα συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν σε ειδικές κατηγορίες μετάθεσης (πολύτεκνοι, εκπαιδευτικοί με συγκεκριμένες παθήσεις, κλπ).
4. Αμοιβαίες μεταθέσεις: Οι αιτήσεις για αμοιβαίες μεταθέσεις υποβάλλονται εντός 15 ημερών από την ανακοίνωση των μεταθέσεων στον ημερήσιο τύπο. Οι προϋποθέσεις για την υποβολή αίτησης για αμοιβαία μετάθεση περιγράφονται στο άρθρο 10 του Π.Δ. 50/96 και στο άρθρο 9, παρ.2 του Π.Δ. 100/97.
5. Ο αριθμός των αιτήσεων που ικανοποιήθηκε το 2011 ανά ειδικότητα:
  • Την περσινή χρονιά (2011) είχαν υποβληθεί συνολικά 9.572 αιτήσεις μετάθεσης και ικανοποιήθηκαν 1.462, ποσοστό 15,25%:
Ειδικότητα
Σύνολο Αιτήσεων
Σύνολο Μεταθέσεων
Ποσοστά
ΠΕ 06
655
26
3,97%
ΠΕ 11
900
11
1,22%
ΠΕ 16
179
9
5,03%
ΠΕ 60
2302
863
37,49%
ΠΕ 70
5536
551
9,95%
Σύνολο
9572
1462
15,25%

  • Τη φετινή χρονιά (2012) υποβλήθηκαν συνολικά 9105 αιτήσεις μετάθεσης. Συγκεκριμένα:
Αγγλικής
609
Φ. Αγωγής
849
Μουσικής
171
Νηπιαγωγοί
1718
Δάσκαλοι
5758
Σύνολο
9105

          Τέλος, επισημαίνω, ότι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των μεταθέσεων μέχρι 31 Μαρτίου ελάχιστες φορές έχει τηρηθεί, εξαιτίας των καθυστερήσεων του Υπουργείου Παιδείας.
       Κατά την εκτίμησή μου οι φετινές μεταθέσεις θα ολοκληρωθούν μέσα στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Απριλίου του 2012.